Andrej Grah Whatmough: Studio City bi vrnili, a ga nihče noče voditi (1. del)
POSLUŠAJ ČLANEK
Andrej Grah Whatmough, 37-letni finančni pravnik na mestu "generala" – kot na nacionalki neformalno pravijo generalnemu direktorju RTV Slovenija – preživlja težke čase. Upira se mu del zaposlenih, večinoma iz informativnega programa javne televizije, ki imajo močno podporo leve mnenjske, aktivistične, tudi znanstvene in seveda politične sfere.
Grah Whatmough je bil rojen v Veliki Britaniji, kasneje pa se je družina vrnila v Slovenijo, kjer je opravil večji del šolanja in diplomiral na Pravni fakulteti v Ljubljani. Kot pravnik je večinoma deloval na finančnem področju.
V prvem delu intervjuja smo se z njim pogovarjali o razmerah na RTV Slovenija, finančni situaciji, gledanosti programov, spremembah dopisništev in še čem.
Gospod Grah Whatmough, že nekaj več kot eno leto ste generalni direktor RTV Slovenija. Kako se počutite na tem položaju? Ste si ob nastopu približno predstavljali, kako bo?
Na tem mestu sem leto in pol. Vedel sem, da je to pomembna funkcija, ki je na prepihu. Ne glede na razmerje političnih sil v državi in siceršnje stanje v družbi. V tem kontekstu je bilo zadnje leto po pričakovanjih. Precej turbulentno obdobje.
Za generalnega direktorja ste bili imenovani januarja lani (2021). Letos marca ste odstopili, ponovili razpis in bili s strani programskega sveta ponovno izvoljeni s skoraj plebiscitarno večino. Čemu ta manever?
Velikokrat se pozablja, da sem bil imenovan s strani prejšnjega programskega sveta. V javnem diskurzu, ki zdaj poteka, je nek očitek, da je bilo moje imenovanje pod tem programskim svetom, pa to ne drži. Glede odstopa letos marca: prišlo je do res dramatične spremembe sestave dveh tretjin članov programskega sveta. V svojem programu vodenja ob pričetku nastopa mandata sem napovedal kar korenite ukrepe, predvsem glede finančne stabilizacije zavoda in spodbujanja upokojevanja. Zdelo se mi je pomembno, če izvajam takšne ukrepe, da imam podporo programskega sveta. Vedel sem, da imam podporo prejšnjega, ampak ta ni več obstajal. Zdelo se mi je nujno potrebno za moje delo, za mojo legitimnost v hiši, da grem pred programski svet in jih prosim za zaupnico.
Kakšni so vaši odnosi s programskim svetom in ostalim vodstvom?
Mislim, da so zelo regularni in na tako visoki ravni, kot bi človek pričakoval. Občasno se s predsednikom programskega in nadzornega sveta uskladim pred sejami glede dnevnega reda, gradiv … z drugimi člani nekih posebnih kontaktov ni.
Kakšna je trenutna finančna situacija na RTV?
Ta hip razmeroma dobra. Z ugotavljanjem tehnoloških viškov pri tistih, ki izpolnjujejo pogoje za upokojitev, smo uspeli lani in letos ustvariti res znatne prihranke na masi za plače. Tudi pobiranje RTV-prispevka poteka dobro, tudi tukaj smo nad planom. Višji so tudi prihodki od oglaševanja. V tem trenutku je poslovanje celo pozitivno. Skrbijo pa nas cene energentov drugo leto. Že letos so odhodki za energente poskočili z lanskih 3,6 milijona na 8 milijonov evrov. To bomo še uspeli pokriti z notranjimi rezervami. Za drugo leto pa ocenjujemo, da bodo stroški energentov narasli na 12 milijonov evrov, in to nas skrbi. Ta razlika je znesek, ki ga mi porabljamo za variabilni del, za programa, kar je tisto, kar se vidi na ekranih in sliši prek radijskih sprejemnikov.
Kakšna je gledanost?
Stalno spremljamo gledanost. Premiki so navzgor in navzdol. Nekih razlogov za skrb glede na trende ni. Če primerjamo z istim obdobjem lani, je razlika zaradi epidemije koronavirusne bolezni. Lani smo namreč vse televizije zaradi lockdowna ugotavljale velik dvig gledanosti. Za nas so bolj relevantni deleži gledalcev pred ekrani in ti so bolj ali manj stabilni.
Kmalu po prevzemu ste napovedali velike spremembe v programu. Sprva so naletele na precej negativen odziv, kako zdaj to ocenjujete z neko časovno distanco: so spremembe prinesle želene rezultate?
Če govorimo recimo o Panorami, je to res novost, ki je na RTV Slovenija dolgo nismo videli. Gre za velik projekt, veliko vloženih resursov in tudi truda naših zaposlenih. Ta oddaja je z nekimi porodnimi težavami uspešno ugledala luč sveta. Osebno se mi zdi oddaja zelo dobra. Spremljamo tudi trende gledanosti in razmišljamo, ker smo v času formiranja naslednjega PPN-ja (programsko produkcijskega načrta), kakšne izboljšave lahko vpeljemo tudi v ta pas na drugem programu, da bo gledanost še višja.
Kot javni medij se moramo vedno truditi biti boljši. Mislim, da smo pokazali voljo in pripravljenost nekaj spremeniti na bolje. Že to, da imamo programski pas na drugem programu, ki podaja vsebine na nek drugačen način, kot smo bili vajeni, je uspeh. Mi delamo v korist javnosti in to, da ima javnost izbiro med dvema formatoma podajanja informativnih vsebin, je dobro. Vsebina je v veliki meri seveda ista, saj gre za ključne informacije dneva, toda format je drugačen. In je tudi v osnovi namenjen drugačnemu gledalstvu in ta lahko zdaj izbira med prvim in drugim programom ali spremlja celo oba.
Kateri so bil razlogi za razrešitev bivše direktorice Natalije Gorščak?
Trije so bili. Prvič, njeno neukrepanje ob zaskrbljujočih trendih gledanosti. Oziroma celo odločitev, da ne bo ukrepala. In pa neukrepanje glede takratne odgovorne urednice, katere mož je in še vedno poslovno sodeluje s RTV Slovenija. Tu se je zastavljalo vprašanje izpolnjevanja pogojev iz statuta. Tretji razlog pa je bilo preseganje finančnega plana v letu 2019.
Gorščakova je bila na delovnem in socialnem sodišču uspešna s pritožbo …
Sodbo smo šele prejeli, nismo je še preučili, zato bi težko komentiral. V doglednem roku se bomo odločili, kako naprej.
Vest, da je bivši generalni direktor Igor Kadunc proti vam izgubil tožbo, je šla mimo javnosti precej tiho. Zakaj točno je šlo v sporu med vama s Kaduncem?
Gospod Kadunc je izpodbijal sklep programskega sveta, s katerim sem bil imenovan na mesto generalnega direktorja. Trdil je, da ne izpolnjujem pogojev, predvsem glede izkušenj za vodenje. Bilo je kar nekaj narokov in na večini sem bil tudi sam prisoten … Julija je sodišče na prvi stopnji ugotovilo, da te pogoje izpolnjujem. Kar sem seveda tudi sam ves čas trdil, sicer se na razpis sploh ne bi prijavil.
Priljubljeni medijski strokovnjak v osrednjih medijih, Marko Milosavljević, vam očita uničevanje ugleda in značaja RTV Slovenija kot javnega medija, kar se odraža v padcu zaupanja ljudi v javno RTV ter velikem padcu gledanosti. Kako mu odgovarjate?
Priznam, da ne spremljam Facebook zapisov Marka Milosavljevića. Seznanjen sem s tem, kar pove na sejah Odbora za kulturo v Državnem zboru, kamor sem včasih tudi sam vabljen, drugače pa ga osebno ne spremljam in bi težko komentiral.
Kaj pa krčenje dopisništev – zakaj je bilo to potrebno in kako odgovarjate na očitke, da s tem uničujete javni medij?
Ta zgodba je, milo rečeno, nenavadna. Mi imamo komisijo za dopisniško mrežo, ki je sestavljena iz odgovornih urednikov in drugih urednikov programov, in oni pripravljajo predloge odločitev generalnemu direktorju za dopisniško mrežo. Predlogi, ki so letos poleti dvignili toliko prahu, so bili predlogi komisije. Jaz sem njihov predlog dobil in kot generalni direktor – to je moje delo – predlagal to programskemu svetu. Res ne razumem, zakaj se je dvignilo toliko prahu, ob tem, da sploh nismo napovedali nekih rezov. Napovedali smo celo odprtje novega dopisniškega mesta v Bangkoku, saj naši programi že leta opozarjajo, da potrebujemo stalno dopisništvo v Aziji. Seveda, raje bi imeli dopisniško mesto v Singapurju ali pa na Kitajskem, ampak to je povezano z veliko višjimi finančnimi vložki, tako da so se odločili za Bangkok in to je povsem usklajeno s programom.
Glede ostalih predlogov; eno dopisniško mesto smo želeli zamrzniti enostavno zato, ker je tudi dopisniška mreža ugotovila, da ni kandidata, ki bi delo opravljal. Žal je ta zgodba v medije prišla ob nepravem času in bila izrabljena in predstavljena na način, ki ni bil skladen z dejstvi. V tem primeru je šlo res za to, da so zgodbo močno napihnili. Sredstva so žal omejena in s temi, ki jih imamo, moramo ustvariti čim več. Če pomeni, da bomo imeli zaradi nižjih stroškov dopisništvo v Bangkoku in še kje, ne pa samo v Singapurju, gre za povsem legitimno in logično odločitev.
Drugi očitek je politizacija vodstva RTV. Bi zase dejali, da ste Janšev človek? Janeza Janšo sploh poznate? Kako pogosto se v življenju z njim srečujete? Ob izvolitvi so vas predstavljali kot nekoga, ki je blizu nekdanji SMC …
Absolutno ne. Politično sploh nisem opredeljen in niti nikoli nisem bil. Če pogledate moje javne objave, hitro vidite, da svojih političnih mnenj sploh nikoli nisem javno izražal. Seznanjen sem z natolcevanji, da sem izvrševalec določene politike, ampak brez osnove. Na to včasih opozorim tudi naše sodelavce v informativnem programu, ko mi nekako želijo dati ta žig. Nikjer in nikdar nisem nastopal v prid katerekoli politike. Odkar sem tukaj, je moja edina skrb položaj in vloga RTV Slovenija v družbi.
Zakaj se torej dogaja ta upor dela novinarjev informativnega programa?
Mislim, da so bili premalo slišani v času sprejemanja lanskega PPN (programsko-produkcijskega načrta). Nekaj oddaj smo ukinili, ker smo te resurse želeli preusmeriti v večerni pas na drugem programu televizije. Žal se nam je takrat zelo mudilo, ker je bil vršilec dolžnosti direktorja televizije imenovan 20. septembra, ko imamo plan že skoraj narejen. Vršilec dolžnosti direktorja televizije je tako imel zelo malo časa, da bi pripravil svoj plan. Takrat bi moralo biti več dialoga. V tej točki sam vidim genezo vseh težav, ki jih imamo danes. S katerimi, kljub mojemu trudu, da se to ne bi zgodilo, žal obremenjujemo tudi naše gledalce.
Že mesece se vam pravzaprav dogaja stavka. Kako vi gledate na zahteve stavkajočih in zakaj z njimi še niste našli skupne besede, ki bi stavko končala?
Vodimo reden dialog oziroma stavkovna pogajanja za sklenitev stavkovnega sporazuma. Vlagamo veliko truda in napora, kar velja za obe strani. Ravno v petek, ko so bila zadnja pogajanja, smo predlagali mediacijo. Mislim, da bi tudi druga stran temu pritrdila, da se enostavno obe pogajalski skupini vrtita okoli istih vprašanj. Do danes smo imeli 12 pogajanj. Kljub velikemu številu pogajanj pa nekega merljivega napredka v resnici ni. Zato smo predlagali mediacijo, da skupaj najdemo neko rešitev.
Kako komentirate vdore dela zaposlenih v studie med Dnevnikom?
Če sem prav razumel iz javnih izjav, so prišli v prvem primeru izrazit solidarnost našemu voditelju in urednici, v drugem primeru pa so želeli izraziti solidarnost tistim, zoper katere je direktor televizije napovedal neke disciplinske ukrepe. Tisti dan je bila tudi oddaja Arena prvič ponovljena v terminu oddaje Studia City. Imamo hišni red in znotraj njega poseben režim varovanja naše kritične infrastrukture. Studii so del te kritične infrastrukture.
Jaz bi si seveda želel, da naši zaposleni kakršnokoli obliko protesta najprej izrazijo interno – po kanalih, ki jih imamo. To bi bilo primerneje. Nenazadnje se je tudi tisti dogodek, ki je bil povod protestu, zgodil zaradi neupoštevanja internih postopkov in protokolov. Voditelj je javno povedal, da se prispevek objavlja izrecno na zahtevo odgovorne urednice. To je bilo nepotrebno, ker je hierarhija znotraj uredništva jasna, tudi po zakonu o medijih. S tem se ustvarja samo zmeda pri gledalcih, ki so se spraševali, čemu sploh ta poudarek. Za takšne dileme imamo v hiši protokole in organe, ki se s takšnimi težavami ukvarjajo. Prvenstveno je to varuhinja, ki točno takšne primere obravnava, ugotavlja odklone ali odmike od programskih standardov in daje priporočila za naprej. Če je bila kakšna dilema glede umestitve tistega prispevka v oddajo Dnevnik, bi bilo primerneje, da bi izkoristili notranje poti. Nenazadnje za to na RTV Slovenija tudi imamo uredniške sestanke.
Kaj se dogaja z oddajo Studio City?
Namerno puščamo ta prostor prost, da se bo lahko oddaja vrnila, ko bodo pogoji izpolnjeni. Težave, ki jih imamo, so povezane s tem, da nihče od novinarjev ne želi voditi te oddaje. Pred časom je direktor televizije ustanovil delovno skupino, ki bo preverila, ali bi bil morda kak voditelj vseeno pripravljen sprejeti vodenje, ali pa se oddajo toliko prenovi, da bo vendar našla voditelja in da bo znova našla mesto v programski shemi.
Stalno vas pozivajo k odstopu. Kako jim odgovarjate?
Nazadnje sem bil pozvan s strani Sveta delavcev RTV Slovenija. Jasno sem jim povedal, da ni bilo niti razprave o njihovih očitkih. Opozoril sem jih, da bi bilo namesto pozivov k odstopu primerneje, da mi predočijo očitke in da jim lahko nanje odgovorim. Nekateri njihovi očitki preprosto ne držijo, nekateri so napihnjeni, denimo očitek, da smo sodelavcu prepozno izstavili pravilno pogodbo o zaposlitvi, pri čemer sodelavec niti finančno niti kako drugače ni bil oškodovan. Prav bi bilo, da mi dajo možnost odgovora na te očitke. Ker temu ni bilo tako, ker so imeli zgolj pripravljen sklep, brez razprave, sem jim odvrnil, da o tem ne morem niti resno razmišljati.
Grah Whatmough je bil rojen v Veliki Britaniji, kasneje pa se je družina vrnila v Slovenijo, kjer je opravil večji del šolanja in diplomiral na Pravni fakulteti v Ljubljani. Kot pravnik je večinoma deloval na finančnem področju.
V prvem delu intervjuja smo se z njim pogovarjali o razmerah na RTV Slovenija, finančni situaciji, gledanosti programov, spremembah dopisništev in še čem.
Gospod Grah Whatmough, že nekaj več kot eno leto ste generalni direktor RTV Slovenija. Kako se počutite na tem položaju? Ste si ob nastopu približno predstavljali, kako bo?
Na tem mestu sem leto in pol. Vedel sem, da je to pomembna funkcija, ki je na prepihu. Ne glede na razmerje političnih sil v državi in siceršnje stanje v družbi. V tem kontekstu je bilo zadnje leto po pričakovanjih. Precej turbulentno obdobje.
Za generalnega direktorja ste bili imenovani januarja lani (2021). Letos marca ste odstopili, ponovili razpis in bili s strani programskega sveta ponovno izvoljeni s skoraj plebiscitarno večino. Čemu ta manever?
Velikokrat se pozablja, da sem bil imenovan s strani prejšnjega programskega sveta. V javnem diskurzu, ki zdaj poteka, je nek očitek, da je bilo moje imenovanje pod tem programskim svetom, pa to ne drži. Glede odstopa letos marca: prišlo je do res dramatične spremembe sestave dveh tretjin članov programskega sveta. V svojem programu vodenja ob pričetku nastopa mandata sem napovedal kar korenite ukrepe, predvsem glede finančne stabilizacije zavoda in spodbujanja upokojevanja. Zdelo se mi je pomembno, če izvajam takšne ukrepe, da imam podporo programskega sveta. Vedel sem, da imam podporo prejšnjega, ampak ta ni več obstajal. Zdelo se mi je nujno potrebno za moje delo, za mojo legitimnost v hiši, da grem pred programski svet in jih prosim za zaupnico.
Kakšni so vaši odnosi s programskim svetom in ostalim vodstvom?
Mislim, da so zelo regularni in na tako visoki ravni, kot bi človek pričakoval. Občasno se s predsednikom programskega in nadzornega sveta uskladim pred sejami glede dnevnega reda, gradiv … z drugimi člani nekih posebnih kontaktov ni.
Kakšna je trenutna finančna situacija na RTV?
Ta hip razmeroma dobra. Z ugotavljanjem tehnoloških viškov pri tistih, ki izpolnjujejo pogoje za upokojitev, smo uspeli lani in letos ustvariti res znatne prihranke na masi za plače. Tudi pobiranje RTV-prispevka poteka dobro, tudi tukaj smo nad planom. Višji so tudi prihodki od oglaševanja. V tem trenutku je poslovanje celo pozitivno. Skrbijo pa nas cene energentov drugo leto. Že letos so odhodki za energente poskočili z lanskih 3,6 milijona na 8 milijonov evrov. To bomo še uspeli pokriti z notranjimi rezervami. Za drugo leto pa ocenjujemo, da bodo stroški energentov narasli na 12 milijonov evrov, in to nas skrbi. Ta razlika je znesek, ki ga mi porabljamo za variabilni del, za programa, kar je tisto, kar se vidi na ekranih in sliši prek radijskih sprejemnikov.
Kakšna je gledanost?
Stalno spremljamo gledanost. Premiki so navzgor in navzdol. Nekih razlogov za skrb glede na trende ni. Če primerjamo z istim obdobjem lani, je razlika zaradi epidemije koronavirusne bolezni. Lani smo namreč vse televizije zaradi lockdowna ugotavljale velik dvig gledanosti. Za nas so bolj relevantni deleži gledalcev pred ekrani in ti so bolj ali manj stabilni.
Kmalu po prevzemu ste napovedali velike spremembe v programu. Sprva so naletele na precej negativen odziv, kako zdaj to ocenjujete z neko časovno distanco: so spremembe prinesle želene rezultate?
Če govorimo recimo o Panorami, je to res novost, ki je na RTV Slovenija dolgo nismo videli. Gre za velik projekt, veliko vloženih resursov in tudi truda naših zaposlenih. Ta oddaja je z nekimi porodnimi težavami uspešno ugledala luč sveta. Osebno se mi zdi oddaja zelo dobra. Spremljamo tudi trende gledanosti in razmišljamo, ker smo v času formiranja naslednjega PPN-ja (programsko produkcijskega načrta), kakšne izboljšave lahko vpeljemo tudi v ta pas na drugem programu, da bo gledanost še višja.
Kot javni medij se moramo vedno truditi biti boljši. Mislim, da smo pokazali voljo in pripravljenost nekaj spremeniti na bolje. Že to, da imamo programski pas na drugem programu, ki podaja vsebine na nek drugačen način, kot smo bili vajeni, je uspeh. Mi delamo v korist javnosti in to, da ima javnost izbiro med dvema formatoma podajanja informativnih vsebin, je dobro. Vsebina je v veliki meri seveda ista, saj gre za ključne informacije dneva, toda format je drugačen. In je tudi v osnovi namenjen drugačnemu gledalstvu in ta lahko zdaj izbira med prvim in drugim programom ali spremlja celo oba.
Mi delamo v korist javnosti in to, da ima javnost izbiro med dvema formatoma podajanja informativnih vsebin, je dobro.
Kateri so bil razlogi za razrešitev bivše direktorice Natalije Gorščak?
Trije so bili. Prvič, njeno neukrepanje ob zaskrbljujočih trendih gledanosti. Oziroma celo odločitev, da ne bo ukrepala. In pa neukrepanje glede takratne odgovorne urednice, katere mož je in še vedno poslovno sodeluje s RTV Slovenija. Tu se je zastavljalo vprašanje izpolnjevanja pogojev iz statuta. Tretji razlog pa je bilo preseganje finančnega plana v letu 2019.
Gorščakova je bila na delovnem in socialnem sodišču uspešna s pritožbo …
Sodbo smo šele prejeli, nismo je še preučili, zato bi težko komentiral. V doglednem roku se bomo odločili, kako naprej.
Vest, da je bivši generalni direktor Igor Kadunc proti vam izgubil tožbo, je šla mimo javnosti precej tiho. Zakaj točno je šlo v sporu med vama s Kaduncem?
Gospod Kadunc je izpodbijal sklep programskega sveta, s katerim sem bil imenovan na mesto generalnega direktorja. Trdil je, da ne izpolnjujem pogojev, predvsem glede izkušenj za vodenje. Bilo je kar nekaj narokov in na večini sem bil tudi sam prisoten … Julija je sodišče na prvi stopnji ugotovilo, da te pogoje izpolnjujem. Kar sem seveda tudi sam ves čas trdil, sicer se na razpis sploh ne bi prijavil.
Priljubljeni medijski strokovnjak v osrednjih medijih, Marko Milosavljević, vam očita uničevanje ugleda in značaja RTV Slovenija kot javnega medija, kar se odraža v padcu zaupanja ljudi v javno RTV ter velikem padcu gledanosti. Kako mu odgovarjate?
Priznam, da ne spremljam Facebook zapisov Marka Milosavljevića. Seznanjen sem s tem, kar pove na sejah Odbora za kulturo v Državnem zboru, kamor sem včasih tudi sam vabljen, drugače pa ga osebno ne spremljam in bi težko komentiral.
Kaj pa krčenje dopisništev – zakaj je bilo to potrebno in kako odgovarjate na očitke, da s tem uničujete javni medij?
Ta zgodba je, milo rečeno, nenavadna. Mi imamo komisijo za dopisniško mrežo, ki je sestavljena iz odgovornih urednikov in drugih urednikov programov, in oni pripravljajo predloge odločitev generalnemu direktorju za dopisniško mrežo. Predlogi, ki so letos poleti dvignili toliko prahu, so bili predlogi komisije. Jaz sem njihov predlog dobil in kot generalni direktor – to je moje delo – predlagal to programskemu svetu. Res ne razumem, zakaj se je dvignilo toliko prahu, ob tem, da sploh nismo napovedali nekih rezov. Napovedali smo celo odprtje novega dopisniškega mesta v Bangkoku, saj naši programi že leta opozarjajo, da potrebujemo stalno dopisništvo v Aziji. Seveda, raje bi imeli dopisniško mesto v Singapurju ali pa na Kitajskem, ampak to je povezano z veliko višjimi finančnimi vložki, tako da so se odločili za Bangkok in to je povsem usklajeno s programom.
Glede ostalih predlogov; eno dopisniško mesto smo želeli zamrzniti enostavno zato, ker je tudi dopisniška mreža ugotovila, da ni kandidata, ki bi delo opravljal. Žal je ta zgodba v medije prišla ob nepravem času in bila izrabljena in predstavljena na način, ki ni bil skladen z dejstvi. V tem primeru je šlo res za to, da so zgodbo močno napihnili. Sredstva so žal omejena in s temi, ki jih imamo, moramo ustvariti čim več. Če pomeni, da bomo imeli zaradi nižjih stroškov dopisništvo v Bangkoku in še kje, ne pa samo v Singapurju, gre za povsem legitimno in logično odločitev.
Drugi očitek je politizacija vodstva RTV. Bi zase dejali, da ste Janšev človek? Janeza Janšo sploh poznate? Kako pogosto se v življenju z njim srečujete? Ob izvolitvi so vas predstavljali kot nekoga, ki je blizu nekdanji SMC …
Absolutno ne. Politično sploh nisem opredeljen in niti nikoli nisem bil. Če pogledate moje javne objave, hitro vidite, da svojih političnih mnenj sploh nikoli nisem javno izražal. Seznanjen sem z natolcevanji, da sem izvrševalec določene politike, ampak brez osnove. Na to včasih opozorim tudi naše sodelavce v informativnem programu, ko mi nekako želijo dati ta žig. Nikjer in nikdar nisem nastopal v prid katerekoli politike. Odkar sem tukaj, je moja edina skrb položaj in vloga RTV Slovenija v družbi.
Zakaj se torej dogaja ta upor dela novinarjev informativnega programa?
Mislim, da so bili premalo slišani v času sprejemanja lanskega PPN (programsko-produkcijskega načrta). Nekaj oddaj smo ukinili, ker smo te resurse želeli preusmeriti v večerni pas na drugem programu televizije. Žal se nam je takrat zelo mudilo, ker je bil vršilec dolžnosti direktorja televizije imenovan 20. septembra, ko imamo plan že skoraj narejen. Vršilec dolžnosti direktorja televizije je tako imel zelo malo časa, da bi pripravil svoj plan. Takrat bi moralo biti več dialoga. V tej točki sam vidim genezo vseh težav, ki jih imamo danes. S katerimi, kljub mojemu trudu, da se to ne bi zgodilo, žal obremenjujemo tudi naše gledalce.
Že mesece se vam pravzaprav dogaja stavka. Kako vi gledate na zahteve stavkajočih in zakaj z njimi še niste našli skupne besede, ki bi stavko končala?
Vodimo reden dialog oziroma stavkovna pogajanja za sklenitev stavkovnega sporazuma. Vlagamo veliko truda in napora, kar velja za obe strani. Ravno v petek, ko so bila zadnja pogajanja, smo predlagali mediacijo. Mislim, da bi tudi druga stran temu pritrdila, da se enostavno obe pogajalski skupini vrtita okoli istih vprašanj. Do danes smo imeli 12 pogajanj. Kljub velikemu številu pogajanj pa nekega merljivega napredka v resnici ni. Zato smo predlagali mediacijo, da skupaj najdemo neko rešitev.
Kako komentirate vdore dela zaposlenih v studie med Dnevnikom?
Če sem prav razumel iz javnih izjav, so prišli v prvem primeru izrazit solidarnost našemu voditelju in urednici, v drugem primeru pa so želeli izraziti solidarnost tistim, zoper katere je direktor televizije napovedal neke disciplinske ukrepe. Tisti dan je bila tudi oddaja Arena prvič ponovljena v terminu oddaje Studia City. Imamo hišni red in znotraj njega poseben režim varovanja naše kritične infrastrukture. Studii so del te kritične infrastrukture.
Jaz bi si seveda želel, da naši zaposleni kakršnokoli obliko protesta najprej izrazijo interno – po kanalih, ki jih imamo. To bi bilo primerneje. Nenazadnje se je tudi tisti dogodek, ki je bil povod protestu, zgodil zaradi neupoštevanja internih postopkov in protokolov. Voditelj je javno povedal, da se prispevek objavlja izrecno na zahtevo odgovorne urednice. To je bilo nepotrebno, ker je hierarhija znotraj uredništva jasna, tudi po zakonu o medijih. S tem se ustvarja samo zmeda pri gledalcih, ki so se spraševali, čemu sploh ta poudarek. Za takšne dileme imamo v hiši protokole in organe, ki se s takšnimi težavami ukvarjajo. Prvenstveno je to varuhinja, ki točno takšne primere obravnava, ugotavlja odklone ali odmike od programskih standardov in daje priporočila za naprej. Če je bila kakšna dilema glede umestitve tistega prispevka v oddajo Dnevnik, bi bilo primerneje, da bi izkoristili notranje poti. Nenazadnje za to na RTV Slovenija tudi imamo uredniške sestanke.
Kaj se dogaja z oddajo Studio City?
Namerno puščamo ta prostor prost, da se bo lahko oddaja vrnila, ko bodo pogoji izpolnjeni. Težave, ki jih imamo, so povezane s tem, da nihče od novinarjev ne želi voditi te oddaje. Pred časom je direktor televizije ustanovil delovno skupino, ki bo preverila, ali bi bil morda kak voditelj vseeno pripravljen sprejeti vodenje, ali pa se oddajo toliko prenovi, da bo vendar našla voditelja in da bo znova našla mesto v programski shemi.
Stalno vas pozivajo k odstopu. Kako jim odgovarjate?
Nazadnje sem bil pozvan s strani Sveta delavcev RTV Slovenija. Jasno sem jim povedal, da ni bilo niti razprave o njihovih očitkih. Opozoril sem jih, da bi bilo namesto pozivov k odstopu primerneje, da mi predočijo očitke in da jim lahko nanje odgovorim. Nekateri njihovi očitki preprosto ne držijo, nekateri so napihnjeni, denimo očitek, da smo sodelavcu prepozno izstavili pravilno pogodbo o zaposlitvi, pri čemer sodelavec niti finančno niti kako drugače ni bil oškodovan. Prav bi bilo, da mi dajo možnost odgovora na te očitke. Ker temu ni bilo tako, ker so imeli zgolj pripravljen sklep, brez razprave, sem jim odvrnil, da o tem ne morem niti resno razmišljati.
V drugem delu pogovora z generalnim direktorjem RTV Slovenija, ki si ga lahko preberete na tej povezavi, nas je zanimalo, kaj meni o idejah, da bi RTV prispevek naredili prostovoljen ali ga celo ukinili, zakaj je na čelo televizije prišel Uroš Urbanija, kako gleda na odhode novinarskih kadrov v levo politiko in tudi, zakaj ne preseka gordijskega vozla v sporu z vladajočo politiko in delom novinarjev ter, podobno kot nekateri drugi direktorji v državnih podjetjih, enostavno ne odstopi.
Povezani članki
Zadnje objave
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Golob zavrnil ponudbo evropskih naprednjakov, da postane njihov spitzenkandidat
18. 3. 2024 ob 6:31
Lažnivi svet »sončnega kralja« Roberta Goloba
17. 3. 2024 ob 16:30
Politični razkol
17. 3. 2024 ob 9:30
Ekskluzivno za naročnike
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Domovina 139: Laži socialista Goloba
13. 3. 2024 ob 9:00
Franc Bole: »oče urednik«, pionir in velikan katoliške medijske scene
11. 3. 2024 ob 16:11
Prihajajoči dogodki
MAR
19
Predstavitev knjige o Virgilu Ščeku
11:00 - 12:00
MAR
19
Slovesne večernice
18:00 - 19:00
MAR
19
MAR
20
Video objave
Odmev tedna: Mučeniki, cvetje in komunikacija
15. 3. 2024 ob 20:37
Odmev tedna: "svobodni" odhodi in pripravljenost strank na evropske volitve
8. 3. 2024 ob 22:07
Vroča tema: RTVS je prevzela trda levica
6. 3. 2024 ob 20:31
41 komentarjev
Shalotka
Jaz pa ne bom tako umazano obdolžila človeka da laže ampak bom rekla, da se v vsem moti! STA problem lahko gledaš na dva načina. Eden je, da razumeš politiko, ki hoče narediti vsebinski red ali pa tako, ki se ustraši vsega kar pride iz Bruslja. Janševi so zahtevali poročilo in želeli ustaviti Veselinovićeve malverzacije. Z zamenjavo direktorja so se stvari hitro uredile. Evropa zame ni nobena referenca, vsaj taka kot je danes. Zatira samoodločbo narodov in preferira levakarje z vsem gnojem, ki ga uvažamo.
Slovenijo imam na prvem mestu. Njeno tradicijo, vrednote, krščanske, če hočeš in s tem grem v grob!
Na ostale tvoje trditve ne bom odgovarjala. Naj bo STA le za vzorec! Motiš se! Lažeš pa zato, ker stvari ne poznaš od blizu. To ti povedo tudi drugi komentatorji.
Pa še nekaj! Pišeš, da si desnosredinski. Jaz ti ne verjamem! Tako politično opredeljeni ne opletajo z rasizmom, fašizmom.... Dikcijo imaš tako kot levuhad, ki so jo policisti preganjali na protestih kar z vodnim topom! Če bi bil dedec, bi podpiral red in zakon! Tako pa navijaš za zblojeno drhal od katere imamo sedaj samo škodo! Aprila si volil Roberta Goloba. Vem. Ne lažem.
uros.samec
Gospa, heckana ste. Bog z vami. Volil sem NSI, je pa ne bom nikoli več. Janša se vsaj ne pretvarja, da je sredina.
Madison
Uroš Samec, vi morate biti izjemen fenomen. Ne poznam nikogar, ki bi izjavil, da je volil stranko N.Si, zraven pa bi se hvalil, da redno bere Mladino in bi se celo skliceval na članke v tem pogrošnem tedniku. To dvoje res ne spada skupaj.
Shalotka
Slovenci Janše ne maramo, trdi Samec. Razumljivo da ne, saj človek vendarle potrebuje kakšno pozitivno informacijo o osebi, da jo lahko " vzljubi". Kako boš ti prepričal ljudi, da je Janša pošten demokrat, če jih Kučanova prebrisanost pelje žejne čez vodo že desetletja, pa še kar vztrajajo? In Kučan ima moč. Veliko moč. Pod njim so si levaki utrli pot do privilegijev, ki jih ne spustijo iz rok, ker je to fino, sploh odkar je dedno. Npr. rodbina Kovač! Za tri rodove imenitno poskrbljeno! Zdaj nam že vnukinja kroji usodo! Kar s ceste direkt v parlament, neizvoljena, pa kdo nam kaj more? Mi imamo moč, ker ima globoka država moč, ker imajo mediji moč, ker je na videz nemočna figura v Murglah močna čez vse. Obvladuje vse! Vse! Niti ni več veliko potrebno, ker stvari tečejo same!
Pa se ti pojavijo politični disidenti! Ene pospravijo za vedno, ene trpinčijo po zaporih, eden ima srečo, da je ta hip še živ in... poleg vsega prekleto sposoben, pogumen, z vrednotami, z integriteto in rojen politik, državnik pravzaprav! Ampak, Slovenci Janše ne maramo!
Samec, očitaš mi, da sem preprosta gospa! Vem, da v tvoji izjavi ne gre za pohvalo. Ja, preprosta sem in imam zahvaljujoč trdemu življenju izjemno izdelan vrednostni sistem. Z lahkoto cenim Janeza Janšo. Veliko svojega prepoznam v njem, česar pa ne, lahko le občudujem. Pa sem Slovenka. Morda mnogo bolj zavedna od tistih, ki Janše ne marate!
Sploh pa... ocenjujmo politika po rezultatih! Janša jih ima! To bi vam moralo biti dovolj, tudi če ga ne marate!
Jaz ga pa osebno poznam in ga " maram ". Za jutri mu voščim božjega blagoslova za rojstni dan! In tako bodo zaželeli še tisoči, čeprav smo " manjšina", " obrobje", " posebneži"!
uros.samec
Kam na vašem vrednostnem sistemu sodi laganje na Twitterju? Kam sodi večno obračunavanje z mediji? Kam sodi njegova večna užaljena in ostra retorika? Kam sodi sramotenje države, ko nas EU komisija za medije eksplicitno obravnava in zaradi dogajanja v agenciji STA napoveduje nove ukrepe za zaščito javnih medijev? Kam sodi pri vas nenehno vračanje v preteklost, revizija že davno pozabljenega, alternativne proslave ob državnih praznikih? Kam sodi dogajanje na RTV Slovenija, javnem mediju, kjer ima v programskem svetu stranka SDS absolutno večino, poleg tega, da je novi direktor izjemno nepriljubljeni Uroš Urbanija? Kam sodi na vašem vrednostnem sistemu dejstvo, da je lastniško udeležen v določenih medijih, ki so desno usmerjeni, tudi časopisa Demokracije, ki ima evidentno težave z rasizmom? In kam pri vas sodi dejstvo, da je voditelj na Novi 24 dovolil čisto odkrito pozivanje k orožju, pa če je bilo še tako neresno in brez posebne teže, kot je to kasneje skušal opravičevati? In kam sodi nepotrebna represija pri obvladovanju miroljubnih ljudi na protestih? Torej, da, gospa, Janez Janša zna voditi vlado, vendar le po vojaški disciplini. Da je vlado izgubil je kriv čisto sam. Janeza Janše ne maramo tisti desnosredinski volilci, ki imamo oči in ušesa in nismo slepo ter gluho poslušni. Ne zna z ljudmi. To je njegova največja hiba in zaradi tega vedno izgubi vlado.
Kaj pa vem
Spet ste zelo jezni, ker vam mi "desničarji" nočemo kimati. Vsaj toliko kritični bodite in se spomnite na govor Tanje Fajon v evropskem parlamentu. Za svoj prav je bila pripravljena na kocko postaviti že izpogajana sredstva za okrevanje. O tej blamaži je bila naša draga RTV bolj ali manj tiho.
Rokc5
Zelo dober intervju. Z zanimanjem pričakujem drugi del.
uros.samec
Upam, da bomo v drugem delu intervjuja slišali kaj o generalovi samovolji in vtikanju v programsko vsebino. Človek je kar sam povabil politične stranke na okroglo mizo v okviru javne razprave o novem zakonu RTV, za katerega stranka SDS zbira podpise za referendum. Za ta namen je RTV Slovenija poiskala zunanjega izvajalca, kar je kršitev zakona, statusa RTV, uredniške avtonomije, ter tudi zakonskih členov, ki določajo potek referenduma. Toliko o njegovi nepristranski drži, ki jo opisuje zgoraj. In toliko o tem, koliko je sedaj vse skupaj "uravnoteženo" kot je izumljena drža novinarjev pod desnico.
Za tiste desnosredinske volilce, da bo lažje, za tiste se lahko poistovetijo z dr Logarjem, ne pa z Janšo, o dogajanju na RTV Slovenija lahko iz prve roke izveste vse na tukajsmo.info. Morda bo kdo ob branju rahlo šokiran.
rasputin
Evropska komisija je napovedala zakonodajo, s katero bo "zaščitila novinarsko svobodo, zlasti v javnih medijih", pri čemer je bilo izrecno omenjeno, da se ne sme ponoviti, kar se je dagalo v Sloveniji z STA, ko država ni izpolnjevala svoje dolžnosti financiranja javnega medija.
Ukrepanje EK pomeni, da bo vihar v kozarcu vode v zvezi z STA imel posledice za vso EU na zelo pomembnem področju, kot so mediji. Pristojnosti EK nad državami članicami na področju medijev se bodo bržkone povečale, saj Evropski parlament večinom potrdi, kar predlaga EK. To bo še en dodaten udarec avtonomiji držav članic in v končni posledici tudi medijev, zlasti javnih.
Ne da se spregledati dejstva, da je to v bistvu Janševo maslo. Žal je Janša človek, ki s ta zadjo podre, kar zgradi z rokami.
Kakšen smisel je imela saga z STA, prek katere je levica sprožila vihar v kozarcu vode, ki je segel do Bruslja, in ga spretno vnovčila sebi v prid?
EK je priložnost hvaležno pograbila z obema rokama, ker je njen cilj čim bolj zmanjšati avtonomijo držav članic na vseh področjih.
uros.samec
Lepo, da ste to spoznali. Janšo lahko človek podpira le do določene točke, potem pa gre vse navzdol. Škoda, ki jo ta človek povzroči je nekajkrat večja od sicer nedvomnih uspehov njegove vlade v hudi, zdravstveni krizi. Zato je izgubil volitve.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
"rasPutin" - ti tudi slabo obvladaš SLOVENSKI PRAVOPIS. Prav se piše - s STA in NE - z STA. BODI NO TAKO "PREKLETO PRIJAZEN" IN NAUČI SE ŽE ENKRAT PRAV PISATI PREDLOGE s/z. L.r. Janez KK
uros.samec
Janez, glede na vaš poglobljen pogled v sfero interneta, ali vas je kaj sram, ko je STA razlog za ukrep Evrospke komisije za medije? Ali premorete toliko objektivne kiritke Janše in Urbanije, ki sta za vse čase Slovenijo osramotila s to popolnoma nepotrebno afero? Janez, vas je sram ali ste ponosen, vi ex ok knjižničar, sin ok mesarja? Ali ste kaj začuden ko portal o tem sploh ni poročal, niti ne o obsodbi urednika in novinarja časopisa Demokracija, kjer ima stranka SDS delež v lastništvu? Saj veste, šlo je za izjave rasne nestrpnosti...Domovina.je, sredinski portal.
Shalotka
Slovenci Janše ne maramo, trdi Samec. Razumljivo da ne, saj človek vendarle potrebuje kakšno pozitivno informacijo o osebi, da jo lahko " vzljubi". Kako boš ti prepričal ljudi, da je Janša pošten demokrat, če jih Kučanova prebrisanost pelje žejne čez vodo že desetletja, pa še kar vztrajajo? In Kučan ima moč. Veliko moč. Pod njim so si levaki utrli pot do privilegijev, ki jih ne spustijo iz rok, ker je to fino, sploh odkar je dedno. Npr. rodbina Kovač! Za tri rodove imenitno poskrbljeno! Zdaj nam že vnukinja kroji usodo! Kar s ceste direkt v parlament, neizvoljena, pa kdo nam kaj more? Mi imamo moč, ker ima globoka država moč, ker imajo mediji moč, ker je na videz nemočna figura v Murglah močna čez vse. Obvladuje vse! Vse! Niti ni več veliko potrebno, ker stvari tečejo same! Pa se ti pojavijo politični disidenti! Ene pospravijo za vedno, ene trpinčijo po zaporih, eden ima srečo, da je ta hip še živ in... poleg vsega prekleto sposoben, pogumen, z vrednotami, z integriteto in rojen politik, državnik pravzaprav! Ampak, Slovenci Janše ne maramo! Samec, očitaš mi, da sem preprosta gospa! Vem, da v tvoji izjavi ne gre za pohvalo. Ja, preprosta sem in imam zahvaljujoč trdemu življenju izjemno izdelan vrednostni sistem. Z lahkoto cenim Janeza Janšo. Veliko svojega prepoznam v njem, česar pa ne, lahko le občudujem. Pa sem Slovenka. Morda mnogo bolj zavedna od tistih, ki Janše ne marate! Sploh pa... ocenjujmo politika po rezultatih! Janša jih ima! To bi vam moralo biti dovolj, tudi če ga ne marate! Jaz ga pa osebno poznam in ga " maram ". Za jutri mu voščim božjega blagoslova za rojstni dan! In tako bodo zaželeli še tisoči, čeprav smo " manjšina", " obrobje", " posebneži"!
Jonsky
Shalotka, kolikor sem spremljal, so se Demokracija, Nova TV, Požareport, Planet TV, TV 3, o JJ izražali izključno pozitivno in afirmativno, pa delno tudi ta medij, v čem je potem problem? Pa pred volitvami ko si odprl Google, so prve objave imeli ravno ti mediji s prispevki, ki so hvalili tedanjo vlado in blatili opozicijo. Kar pa se tiče simpatičnosti, si težko predstavljam propagandista, ki bi uspel prepričati ljudi, da je krokodil ljubki živalca.
Jonsky
Pridružujem se mnenju, da je Marcel Studio City in ga zato nihče drug ni sposoben voditi. Seveda so klerikalni in skrajni desničarji mislili, kako so se ga znebili. Vendar se je tudi tu zgodil fenomen, ki mu na anglosaksonskem področju pravijo messing with wrong guy (po domače so se lotili napačnega), kar zadnjih 20 let enako napako vztrajno in samouničevalno ponavljajo (v zadnjem času Golob, prej pa se mi ne ljubi naštevati). Orkestriran napad na Marcela pred volitvami je zagotovo Svobodi in Levici prinesel 5-10% glasov. Na vsak način, imperij bo vrnil udarec.
slovenc sm
Lepo ste napisali. Imperij bo vrnil udarec. Torej RTV je bil imperij levice in če je tako, naj si ta imperij potem levičarji sami plačujejo. Lahko pa RTV postane različnonazorski in bo služil vsem in ne samo levemu imperiju. Marcel in Studi City sta pa tipičen primer levičarske enostranske propagande. V oddajo so vabili samo eno stran, vprašanja pa postavljali samo takšna, ki ustrezajo pravi politični opciji. Temu se ne reče novinarstvo ampak politično agitiranje.
Shalotka
Jonsky, nimaš prav! Pika.
Kaj pa vem
Levi ste si našli novega boga, z imenom Marcel. Brez njega bo po vaše konec sveta ! Še njegov oče, to vem iz prve roke, se nekako nelagodno počuti ob vseh izvajanjih Marcela Štefančiča jr. Le komu normalno mislečemu bi bilo normalno nekritično podpiranje te vlade. Sestavljena iz progresivcev, ki jih zastopa Luka in tajkunov, ki jih zastopata Tanja in Robert. Oboje je proti slovenski državi in proti slovenskemu narodu. Naloga RTV-ja je, da predstavi tudi naša stališča. Kdo je Milosavljevič, da skače iz vseh ekranov in časopisov? Ko pa RTV končno najde nekoga, ki bi povedal kaj drugače kot oni, prej omenjeni, dobi nekoga ki ne zna nastopati pred kamero, kar deluje zelo moteče. Črki zakona je ugodeno, obveščenosti gledalcev pač ne.
Jonsky
Slovenc ste, imate pravico do svojega mnenja, ampak ne govorit neresnic! Sam sem v Studio City poslušal razgovore Marcela z Počivavškom, Peterletom, Peričem in da ne naštevam. Morda pa se niti ne zavedate, da govorite neresnice, temveč ne gledate Studia City, ker se vam ideološko gnusi, do česar imate pravico, in so vas na Novi TV prepričali, da Marcel vabi samo leve, kar sicer ni res. Tudi Janša je bil vabljen, pa noče priti. Vendar če nečesa ne poznate, raje ne komentirajte.
Jonsky
Saj imate Demokracijo, Novo TV, Požareport, Planet TV, TV 3, pa tale medij, v čem je problem. Pa pred volitvami, ko si odprl Google, so bili na prvih petih ali šestih mestih prispevki zgoraj navedenih medijev, ki so hvalili vlado in pljuvali po opoziciji. Zelo neuravnoteženo. Seveda sedaj po volitvah ni več na voljo denarja za zakup prvih mest na Googlu, zakaj le, od kod je bil denar? Z Marcelom pa ste nas čisto po nepotrebnem razkurili, sedaj pa imate!
uros.samec
Osebno sem naveličan tega, da JanzKK svoje klobase o Ukrajini tlači tudi pod članke, ki s tem nimajo nobene zveze. Uredništva očitno ne moti.
Mislim, da ima dr Logar še najbolj zdravo mnenje o situaciji na Nacionalki. Zadevo morajo rešiti sami znotraj hiše, v skladu z pravili svojega ceha. Imajo veliko organizacij, ki naj bi ščitile njihove interese, sicer pa imamo v državi institucije, ki rešujejo spore, ko le ti postanejo nerešljivi. In kot pravi dr Logar, tem institucijam je potrebno zaupati. Menim, da je bilo sedaj neke pavšalne stavke in nenapovedanih pojavljanj sodelavcev v studiu, dovolj. Če mislijo resno, naj pač prekinejo delo. Zatemnijo program. Če ne, potem naj delajo normalno. Stanje bo enako kot je, še vsaj tri mesece, refendum pa bo zaradi povsem napačnega ravnanja stranke SDS, brez dvoma padel. General sicer debelo laže glede gledanosti, vsakomur je dostopen podatek, v grobem lahko izluščimo, da je gledanost v prime time informativnega programa padla za od 16 -25 % odvisno od oddaje.
Studio City lahko vodi samo Marcel Štefančič, ker je Marcel Štefančič Studio City.
Btw. Odličen intervju dr Logarja z Juretom v Mladini. Ko človek razume, zakaj je nekoč podpiral stranko SDS. Stran z Janšo!
MEFISTO
"Osebno sem naveličan tega, da JanzKK svoje klobase o Ukrajini tlači tudi pod članke, ki s tem nimajo nobene zveze. Uredništva očitno ne moti." Pravi uroš.samec. Če bi merili , kako smo posameznikov naveličani, bi uroš.samec zasedel visoko, če ne že najvišje mesto. Govora je o tako imenovani "nacionalki", ki površno in s stisnjenimi zobmi poroča o uspehih ukrajinske vojske in naroda. Zato nezadovoljstvo uroša.samca ni upravičeno, JK-K pa je dobrodošel, ker nas seznanja z resnico, ki jo menda kar celotna levica ne sliši rada. Živel Janez Kepic - Kern, po štajersko pa Kerlc!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Hvala za oporo. Seveda se "rasPutin"="uros.samec" tako bohoti v komentarjih tega OK portala Domovine - NE zato, ker bi bil tako "dober" komentator, ampak - ker piše - domnevam- piše: naročeno in plačano. Verjamem, da mu moji zapisi o vojni v Ukrajini - gredo na živce, ker odražajo dosti bolj realno sliko dejanskega stanja - od"rasPutinovih" proPutin propagandnih zapisov - točneje rečeno - od "rasPutinovih" POTVORB RESNICE o Ukrajini in o Putin Rusiji. L.r. Janez KK
uros.samec
Eno je povedati svoje mnenje, to je legitimno in demokratično. Drugo je lepiti brezvezne klobase pod temo zgolj zato, da bi ostali izgubili pogum in voljo pisati tisto, kar je najprej neizpodbitno resnica, ki je preverljiva preko več virov, potem pa je tudi glas razuma, saj že praktično poslušam otroke, ki se norčujejo iz odločitev Evropske unije. Ampak Mefisto, ti kar strogo desno naprej, saj je Svoboda.
rasputin
Živel Janez Kepic – Kern, po štajersko pa Kerlc! *** Gliha vkup štriha! Kdor ima Janeza KK za vzor, ima zelo nepospravljeno podstrešje. Mefisto, sodbo si si napisal sam.
slovenc sm
RTV ni ne samo od levih in ne samo od desnih. Pomeni da morajo biti tam eni in drugi. Dokler so tam gospodovali levičarji, so na to seveda pozabili. Zdaj, ko bi morali vodenje prevzeti desni, je pa velik halo. Torej najprej se zmenimo ali RTV sploh želi biti različno nazorska ali ne. Saj če bi imeli enakomerno zastopani obe opciji, je vseeno, kdo jo vodi. Če pa ni tako, potem pa je potrebno RTV ali ukiniti ali pa ustvariti različno nazorsko organizacijo.
Shalotka
Uroš Samec, osebno sem te zelo naveličana. Kako naj si pomagam? Pišeš, dol z Janšo! Pa kdo si ti, revček, da o Janši toliko veš, da ga lahko dol tlačiš!?? O, ko bi ga danes le imeli na oblasti " bi mirno plavala mi moja barka"! Tako pa gre vse k hudiču, ko je takih Samcev volivcev nekaj tisoč! Kar luknjajte ladjo na kateri smo vsi, nevedneži, naivneži in mnogi tudi pokvarjenci! Gor z Janšo! Dost vas mam! Naveličana sem vas!
MEFISTO
Kerlcu je Bog ustvaril pravo glavo, da z njo razmišlja, ztebi pa zato, da se njo zaletavaš v zid.
uros.samec
Draga gospa, kljub temu v širšem Slovenskem prostoru za posebneže veljate vi, ki ga podpirate. Ste razumeli? Manjšina ste. Obrobje. Slovenci Janše ne maramo. Tudi ko se dobrika in podarja darila. Ne maramo ga. Če je vaša barka odvisna od njegove vlade, jo prodajte.
rasputin
Jaz imam glavo, da razmišljam, vidva s s kerlcom pa imata glavo z možgani na off in očmi uperjenimi v zadnjico pred sabo, ki hiti za drugo zadnjico in tako naprej vse do zadnjice Leyenove, ki je takoj izza vodilnega ovna Bidena, ki vodi ves trop v pogubo. Moje sožalje.
Madison
Uroš Samec, lepo prosim, nikar ne recite, da neizpodbitno, v več virih preverljivo resnico ter glas razuma prepoznavate v lastnih komentarjih! Marsikateri bralec vaše komentarje vidi zgolj kot nesramno in žaljivo klobasanje ter mestoma naravnost sovražno hujskaštvo.
Madison
"Kdor ima Janeza KK za vzor, ima zelo nepospravljeno podstrešje." ********** rasPutin, nujno morate spremeniti perspektivo - z mojega zornega kota je namreč vaše podstrešje videti sila neurejeno in posvinjano z lažno putinistično navlako. Gospod Janez in jaz imava lepo pospravljeno in počiščeno, brez lažnega putinističnega smetja... če že govorimo o podstrešjih.
Peter Klepec
re:"...Pomeni da morajo biti tam eni in drugi...." Levica je v SLO precej neonacisticna zadeva, pa tudi na desnem konglomeratu bi se kaj podobnega naslo. A mislite, da bi v neki Nemciji dali na televiziji prostor neonacistom, kot je recimo AfD?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj - dober dan - vsem.
Jesen je pritisnila z dežjem.
Si predstavljate - kako je zdaj lačnim, umazanim, nepreskrbljenim Putin ruskim vojakom v blatu okupatorsko zavzete južne Ukrajine. Pod stalnim navadnim dežjem in pod dežjem ukrajinskih raket, krogel itd. Brez možnosti umika, s pobitimi generali, daleč od domačih - verjetno - lahko le nemočno preklinjajo V. Putina, ki jih je poslal tja.
Ukrajinske vojake vsaj obiskujejo ženske jim prinašajo kruh, dekleta in otroci jih objemajo.
Vse to lahko vidite
na internetu, če v Google Okence vtipkate besedi WAR UKRAIN.
Zaradi zelo FLEKSIBILNEGA interneta MORAJO tudi TV postaje spremeniti - svoje vedenje, poročanje.
TV postaje nimajo več - PRIVILEGIRANEGA položaja.
Ob bolj realnih informacijah na INTERNETU - se lahko z nerealnim poročanjem - le - SAMOOSMEŠIJO.
Nam je še - znosno.
Politične oddaje RTV SLO naj odražajo potrebo večine nas običajnih državljanov naše R. Slovenije - po čimbolje urejeni državi - ne pa ozkih polit usmeritev posamičnih strank.
Jaz tiste prazno bombastične oddaje "STUDIO CITY" takointako - nikoli nisem gledal.
Naj NOVA24TV, DEMOKRACIJA IN DOMOVINA - organizirajo - boljšo vseslovensko TV - od te težko popravljive RTV SLO.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLADINE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
Shalotka
Kepic, ponavadi se strinjam z vsem kar napišeš. Občutljiv človek si in resnicoljuben. Želim si, da se podpisuješ le na kratko z imenom in priimkom. Cel kurikulum vsakič je odveč in te ima lahko kdo za norega. Škoda, ker vem, da se boriš za prave stvari. Ne smemo navijati za desne in leve TV! Nacionalko moramo sanirati v strokovno inštitucijo, kjer bo novinar odgovorno opravljal svoje delo, ne pa zganjal aktivizma. Ta banda, ki hoče " prevzeti" RTV je po mojem prepričanju zrela za na borzo dela! Čevljar pripravnik ne more prisegati na svojega mojstra ampak mora znati narediti dobre lepe čevlje. Šele potem bomo govorili o blagovni znamki!
uros.samec
😄🤣 LOL , vi ste pa res unikat gospa. Najbrž si na desni univerzi po enakih postopkih delite naslove? Da počiš od smeha.
Peter Klepec
"Vlada je zanic, ena ali druga, pa RTV je zanic itd" Vse to je odsev stanja druzbe. Vsaka druzba ima svojo eticno in moralno podlago, na kateri potem slonijo vse nadgradnje, tudi nacionalka, pa seveda parlament in vlada. Ce sindikati in sveti delavcev od znotraj rusijo, kar jim ni vsec ali kar jim recejo politiki, potem je to del nacionalne kulture. Gre na skodo cele druzbe ali drugace, ta druzba najeda samo sebe. Spomnim se mariborske TVT Nova. Tam sta svet delavcev in sindikat zrusila firmo. Lastnik se je potem odlocil, da firmo zapre. Podkupil je sindikaliste, da je lahko koncal zacete projekte in potem pobral sila in kopita. Tako so mi rekli bivsi lastniki:-). Res butasto, a ne?
rasputin
Če volimo politike, potem pa dajmo volit še parapolitike iz RTV.
Naj se vsaka 4 leta pripravijo volitve za novinarsko ekipo RTV in naj ljudstvo pove, kdo naj bo novinar na javni RTV.
Sedanje stanje, ko se novinarji borijo za popolno politično-ideološko enoumje na RTV, sodi v Severno Korejo, ne v wannabe demokratično državo.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Kar zanimivo stališče oz. predlog, vendar v praksi ne bo - pozitivno deloval. Problem je verjetno v "ne-vzgoji" novinarjev, ki niso bili naučeni - samostojno iskati in izbirati verodostojne podatke. Oz. podatke sploh prepoznati - kot verodostojne. Jaz osebno Janez Kepic-Kern s tem nimam težav - saj sem kot ex knjižničar v LJ 40 let iskal za bralce zadovoljive iskane in nasploh - na neko temo - verodostojne podatke. Vemimo - aktualni primer - vojne v Ukrajini: že samo z INTERNETNEGA MESTA, preko Googla dosegljivega z vtipkanjem besed AR in UKRAIN v Google iskalno okence - se da z nekaj brskanja po zadetkih - odkriti dovolj realna podoba stanja - v zvezi s to vojno: - ZDA, NATO, EU, GB itd. - zelo močno opirajo Ukrajince in močno težijo oz. imajo namen - temeljito - vojaško poraziti Putin Rusijo. V ta namen so Zelenskega Ukrajince opremili z orožji, ki so izrazito boljša od Putin ruskih. - v sam Putin Rusiji se krepi odpor prebivalstva proti Putinu in vojni v Ukrajini, - v sami južni Ukrajini so Putin vojaške enote - zelo nemočne in bodo z njih veliko rtev - pobite, če se ne bodo predale, - nnajveč težav bodo imeli Zelenskega Ukrajinci z ruskima enkavama Lugansk in Donba, ki sta bili Moskva politično naseljevani z Rusi - iz raznih krajev Rusije. Vojaški del th Lugansk-Doneck Rusv bo verjetno poražen, civilni del Rusov iz tega okolja pa se bo verjetno moral izseliti v Putin Rusijo, ČE NE BO POSTAL LOJALEN DO Zelenski-Ukrajine.. TAKO SE TO MENI VIDI - NA KRATKO. VERJETNO SE NE MOTIM DOSTI. L.r. Janez KK.
Shalotka
Ni govora, Rasputin! Volitve ne izberejo strokovnjaka ampak političnega človeka, ki je ali pa ni sposoben za tako funkcijo. Andrej Grah W. JE STROKOVNJAK! Probleme delajo partijski aktivisti, ki ne doumejo, da veljajo v samostojni Sloveniji drugačna pravila igre! Zame je pomembna STROKA in POŠTENJE! Zakaj je zdravstvo na psu? Odgovor je enostaven. Socialistični sistem, kjer se barabe kradljive pasejo na njem in izkoriščajo populacijo za svoj profit. Poznam kolege zdravnike, ki niso pacientu napisali ene žavbe, pa služijo bajne denarje kot posredniki. Politično pa vsi navinajo za leve. Zakaj že, prosim?
uros.samec
Gospa, ali lahko navedete imena teh zdravnikov? Pa te barabe kradljive kdo pa so to? Ali imate kakšen stvaren predlog za naše zdravstvo? Gospa, vi ste tako čudovito preprosta in se res vedno zabavam ob vaših poglobljenih epkrizah, glejte, res navijam za to vašo barko.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.