Poveličevanje Hitlerja in nacizma je zavržno. Brez "ampak tudi …"
Morda bi se moral lotiti pisanja o tem, kaj se dogaja v naši družbi, da se je naenkrat treba opredeljevati glede stvari, ki so, ali pa bi morale biti, same po sebi umevne. A ker obkladanje s fašisti, neonacisti in navsezadnje tudi komunisti postaja samoumevnost slovenskega političnega boja, se bomo pač pogovarjali o samoumevnem.
V neki nepomembni tviter razpravi je neki tviteraš zapisal, da je Hitler #heroj. Zadeva bi verjetno šla mimo in morda pritegnila pozornost le kakšnega policijskega obveščevalca, ki se ukvarja z ekstremističnimi skupinami v družbi, če avtor zapisa, 31-letni Urban Purgar, ne bi bil član tako imenovanih rumenih jopičev, predsednik Društva za promocijo tradicionalnih vrednot ter odgovorni urednik medija, ki se je poimenoval Slovenska nacionalna agencija.
Levica je skočila v zrak, in prav ima. Glede na funkcije, ki jih zavzema, častilec Hitlerja ni kar nekdo. Še posebej, ker je društvo na Ministrstvu za kulturo pridobilo status društva, ki deluje v javnem interesu. Kakšen javni interes naj bi uresničevalo društvo, katerega predsednik ima tovrstnega vzornika, si težko predstavljam. Še težje pa, katere »tradicionalne vrednote« naj bi takšno društvo promoviralo. Zagotovo ne mojih. Kakorkoli, predvsem zaradi prvega se mi pozivi, da se društvu s takšnim predsednikom status odvzame, zdijo povsem na mestu.
Ministrstvo za kulturo je Purgarjev tvit obsodilo kot zavržen, a opozorilo, da statusa ne morejo odvzeti kar tako. Seveda, informacijska pooblaščenka, in na koncu še ustavno sodišče, bi jih najbrž podučilo, da za to potrebujejo ustrezno pravno podlago. Očitno so se iz primera Čordić nekaj naučili. Če v Sloveniji velja nek red, potem je red za vse.
Nazaj k stvari. Levica je priložnost seveda zagrabila in preko lastnih komunikacijskih kanalov ter medijev od vladajočih terjala jasno obsodbo poveličevanja nacizma. In jo tudi dočakala, a v precej splošnem smislu ter, jasno, v kontekstu vseh treh totalitarizmov, tudi tistega, ki jim je blizu. Premierjev izbor fotk, prilepljenih k tvitu, v tem smislu ni presenetil.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1422962188805890051?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1422962188805890051%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=http%3A%2F%2Ftopnews.si%2F2021%2F08%2F05%2Fnemsko-veleposlanistvo-v-izjavi-o-hitlerju-ni-opazilo-le-provokacije-jansa-obsodil-vse-ki-se-klanjajo-fasizmu-nacional-socializmu-nacizmu-komunizmu-ali-njihovim-liderjem-in-eksekutorjem-hitle%2F
Leva opozicija v objavi predsednika vlade seveda ni prepoznala nedvoumne obsodbe nacionalsocialističnega izpada dotičnega posameznika. O zavrženosti vseh treh totalitarizmov je čivknil tudi predsednik NSi, Matej Tonin, kar prav tako ni »potešilo« levice, hkrati pa je razjezilo avtorja tvita o Hitlerju kot heroju. A nekaj o tem še kasneje.
Očitek levice v podtonu je, da SDS tolerira »neonacistične« družbene skupine, NSi-ju pa, da tolerira takšno SDS s tem, ko z njo vztraja v vladi.
Že povprečni spremljevalec politike bi moral prepoznati protislovje, da Janši po eni strani očitajo preveliko naklonjenost Judom, oziroma Izraelu, po drugi strani pa ga skušajo poškropiti s smradom (neo)nacizma.
A učinkovitost insinuacije vendarle krepi vtis, da se SDS neposredni obsodbi poveličevanja Hitlerja izmika, oziroma to z omenjanjem komunizma relativizira.
Razumemo lahko, zakaj desnica v isti sapi omenja vse tri totalitarizme – ker je pač slovenska levica nezmožna distanciranja od enega izmed njih, kar jim po mnenju demokratične strani ne daje legitimnosti, da opredelitev do zločinskih sistemov prejšnjega stoletja terjajo od tistih, ki so najstrajnejšega med njimi v začetku devetdesetih pomagali sesuti.
Pa vendar bi desna sredina z manipulacijo najbolj učinkovito opravila tako, da bi jasno, glasno, predvsem pa brezpogojno dejala: »Vsakršno poveličevanje Hitlerja in njegovega zločinskega sistema je zavržno ter v demokratični družbi nepredstavljivo in nesprejemljivo.« Pika. Konec povedi. Brez »…, ampak povsem enako velja tudi za komunizem.«
Jasno, velja tudi za komunizem. A ni treba, da to v politični razpravi s slovensko levico omenjajo res čisto vsakič, še posebej pa takrat, ko se je potrebno opredeliti do katerega od preostalih dveh totalitarizmov. Jasno, samooklicani veliki demokrati z leve so, ko gre za komunizem, dvolični; navsezadnje so, kot je v parlamentu dejal poslanec SD-ja Koprivc, njegovi »ponosni nasledniki«, najbrž s Hudimi jamami in Golimi otoki vred (nisem zasledil, da bi se Koprivc distanciral vsaj od tega).
Ampak ta dvoličnost s časom postaja vse bolj očitna, tudi tujim novinarjem, ki svojih zgodb ne pišejo zgolj po nareku slovenskih levih kolegov, temveč kakšno stvar tudi dejansko preverijo na lastne oči. Nedavna primera sta Guardianov članek o boju za »Titovo cesto« in zapis Die Presse o Tanji Fajon, ki se klanja komunističnemu zločincu.
Zato: (neo)nacizem je zavržen. Pika.
Za konec se vrnimo k našemu mediju, katerega ime se je po čudnem naključju pojavilo v političnih obračunavanjih okrog zgornje tematike. Najprej je Domovino v pritlehni insinuaciji v odgovoru na tvit predsednika NSi Tonina zlorabil poslanec SD-ja Matjaž Nemec.
Kasneje pa, v obračunavanju z istim politikom, še sam Purgar, ki je zapisal, da bo razkril "financiranje Domovine preko Pristopa."
Domovina se je v tej mineštri znašla na podlagi teze, ki jo baje na spletu že nekaj mesecev razvija nek aktivist, ki ga v resnih krogih sicer ne jemljejo preveč resno, preko tednika Mladina pa jo je promoviral nek drugi, tudi ne ravno uveljavljeni filozof.
Razvili so teorijo, da je medij Domovina »tovarna sovraštva stranke NSi«, ki ga ta financira preko oglaševanja Slovenske vojske, z državnim denarjem torej. Za promocijo SV je namreč že Šarčeva vlada podpisala pogodbo za približno 1,2 milijona evrov, promocija pa se je odvila v času Toninovega ministrovanja. Potem pa ni čudno, da Domovina tako cveti, kajne?!?
Brez da se spuščam v razpravo o tem, kje pa promovirati Slovensko vojsko, če ne na mediju, katerega vrednote pooseblja njegovo ime – Domovina (v Mladini ali Dnevniku nemara??), je zgolj en podatek dovolj, da se ta spin sesuje v prah. Delež medija Domovina.je pri oglaševalskem kolaču promocije Slovenske vojske namreč ne dosega niti 0,15 % vseh sredstev. Po mojem iskrenem mnenju glede na našo ciljno publiko, visok delež mladih bralcev in doseg, ki se giblje tudi do 250 tisoč unikatnih obiskovalcev mesečno (po merodajni Google Analytics statistiki) mnogo, mnogo premalo.
Na podlagi tega, vrednotnega profila medija ter dejstva, da je Janez Cigler Kralj nekaj let kot prostovoljec deloval pri našem izdajatelju - Zavodu Iskreni, nam lepijo oznako »medij NSi«. In če je tako, kot njegov urednik lahko rečem le »hvala lepa za takšno stranko in njen medij« in se hkrati vprašam, kateri pa so vsi ostali strankarski mediji NSi, ki so od promocije Slovenske vojske pobrali 99,85 % finančnih sredstev?!?
Ampak zaradi takšnih nebuloz ekstremistov ene in druge strani se stigmatizira medijski projekt, ki se je v minulih šestih letih uveljavil izključno na lastnem garaškem delu in s pomočjo donatorskih sredstev svojih bralcev, podpornikov. In ker na njih ter ne na državnem denarju, kot nam podtikajo škodoželjneži, gradimo našo rast tako na spletu kot v tisku, ste lahko brez skrbi, da bo Domovina preživela tako to kot naslednje vlade. Kot tudi vse umazane poskuse tistih, ki nas z zavajanji in lažmi želijo oblatiti in diskreditirati.
Preživela tudi zato, ker tako mi kot naši bralci in podporniki vemo, kaj so naše vrednote in na njih trdno stojimo. In tudi zato, ker nam ni težko obsoditi katerekoli svinjarije, še posebej ko gre za poveličevanje največjih zločincev človeške zgodovine.
V neki nepomembni tviter razpravi je neki tviteraš zapisal, da je Hitler #heroj. Zadeva bi verjetno šla mimo in morda pritegnila pozornost le kakšnega policijskega obveščevalca, ki se ukvarja z ekstremističnimi skupinami v družbi, če avtor zapisa, 31-letni Urban Purgar, ne bi bil član tako imenovanih rumenih jopičev, predsednik Društva za promocijo tradicionalnih vrednot ter odgovorni urednik medija, ki se je poimenoval Slovenska nacionalna agencija.
Levica je skočila v zrak, in prav ima. Glede na funkcije, ki jih zavzema, častilec Hitlerja ni kar nekdo. Še posebej, ker je društvo na Ministrstvu za kulturo pridobilo status društva, ki deluje v javnem interesu. Kakšen javni interes naj bi uresničevalo društvo, katerega predsednik ima tovrstnega vzornika, si težko predstavljam. Še težje pa, katere »tradicionalne vrednote« naj bi takšno društvo promoviralo. Zagotovo ne mojih. Kakorkoli, predvsem zaradi prvega se mi pozivi, da se društvu s takšnim predsednikom status odvzame, zdijo povsem na mestu.
Urban Purgar in @alesernecl iz društva za promocijo tradicionalnih vrednot danes predstavila prvi projekt, ki deluje v javnem interesu na področju kulture.
"Za najino prvo inštalacijo sva izbrala kolaborantsko tematiko, ker ima v Sloveniji dolgoletno tradicijo." pic.twitter.com/p7uPw1BdPB
— Vladozlom (@vladozlom) June 10, 2021
Ministrstvo za kulturo je Purgarjev tvit obsodilo kot zavržen, a opozorilo, da statusa ne morejo odvzeti kar tako. Seveda, informacijska pooblaščenka, in na koncu še ustavno sodišče, bi jih najbrž podučilo, da za to potrebujejo ustrezno pravno podlago. Očitno so se iz primera Čordić nekaj naučili. Če v Sloveniji velja nek red, potem je red za vse.
Neonacistični podpornik Judov?!?
Nazaj k stvari. Levica je priložnost seveda zagrabila in preko lastnih komunikacijskih kanalov ter medijev od vladajočih terjala jasno obsodbo poveličevanja nacizma. In jo tudi dočakala, a v precej splošnem smislu ter, jasno, v kontekstu vseh treh totalitarizmov, tudi tistega, ki jim je blizu. Premierjev izbor fotk, prilepljenih k tvitu, v tem smislu ni presenetil.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1422962188805890051?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1422962188805890051%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=http%3A%2F%2Ftopnews.si%2F2021%2F08%2F05%2Fnemsko-veleposlanistvo-v-izjavi-o-hitlerju-ni-opazilo-le-provokacije-jansa-obsodil-vse-ki-se-klanjajo-fasizmu-nacional-socializmu-nacizmu-komunizmu-ali-njihovim-liderjem-in-eksekutorjem-hitle%2F
Leva opozicija v objavi predsednika vlade seveda ni prepoznala nedvoumne obsodbe nacionalsocialističnega izpada dotičnega posameznika. O zavrženosti vseh treh totalitarizmov je čivknil tudi predsednik NSi, Matej Tonin, kar prav tako ni »potešilo« levice, hkrati pa je razjezilo avtorja tvita o Hitlerju kot heroju. A nekaj o tem še kasneje.
Očitek levice v podtonu je, da SDS tolerira »neonacistične« družbene skupine, NSi-ju pa, da tolerira takšno SDS s tem, ko z njo vztraja v vladi.
Že povprečni spremljevalec politike bi moral prepoznati protislovje, da Janši po eni strani očitajo preveliko naklonjenost Judom, oziroma Izraelu, po drugi strani pa ga skušajo poškropiti s smradom (neo)nacizma.
A učinkovitost insinuacije vendarle krepi vtis, da se SDS neposredni obsodbi poveličevanja Hitlerja izmika, oziroma to z omenjanjem komunizma relativizira.
Jasno, velja tudi za komunizem. A ni treba, da to v politični razpravi s slovensko levico omenjajo res čisto vsakič, še posebej pa takrat, ko se je potrebno opredeliti do katerega od preostalih dveh totalitarizmov.
Nedvoumna in brezpogojna obsodba bi jim zaprla usta in ubila temo
Razumemo lahko, zakaj desnica v isti sapi omenja vse tri totalitarizme – ker je pač slovenska levica nezmožna distanciranja od enega izmed njih, kar jim po mnenju demokratične strani ne daje legitimnosti, da opredelitev do zločinskih sistemov prejšnjega stoletja terjajo od tistih, ki so najstrajnejšega med njimi v začetku devetdesetih pomagali sesuti.
Pa vendar bi desna sredina z manipulacijo najbolj učinkovito opravila tako, da bi jasno, glasno, predvsem pa brezpogojno dejala: »Vsakršno poveličevanje Hitlerja in njegovega zločinskega sistema je zavržno ter v demokratični družbi nepredstavljivo in nesprejemljivo.« Pika. Konec povedi. Brez »…, ampak povsem enako velja tudi za komunizem.«
Jasno, velja tudi za komunizem. A ni treba, da to v politični razpravi s slovensko levico omenjajo res čisto vsakič, še posebej pa takrat, ko se je potrebno opredeliti do katerega od preostalih dveh totalitarizmov. Jasno, samooklicani veliki demokrati z leve so, ko gre za komunizem, dvolični; navsezadnje so, kot je v parlamentu dejal poslanec SD-ja Koprivc, njegovi »ponosni nasledniki«, najbrž s Hudimi jamami in Golimi otoki vred (nisem zasledil, da bi se Koprivc distanciral vsaj od tega).
Ampak ta dvoličnost s časom postaja vse bolj očitna, tudi tujim novinarjem, ki svojih zgodb ne pišejo zgolj po nareku slovenskih levih kolegov, temveč kakšno stvar tudi dejansko preverijo na lastne oči. Nedavna primera sta Guardianov članek o boju za »Titovo cesto« in zapis Die Presse o Tanji Fajon, ki se klanja komunističnemu zločincu.
Zato: (neo)nacizem je zavržen. Pika.
V službi domovine (in nikogar drugega)
Za konec se vrnimo k našemu mediju, katerega ime se je po čudnem naključju pojavilo v političnih obračunavanjih okrog zgornje tematike. Najprej je Domovino v pritlehni insinuaciji v odgovoru na tvit predsednika NSi Tonina zlorabil poslanec SD-ja Matjaž Nemec.
Politike prosimo, da nas ne vlečejo v svoje pritlehne politične spopade. @Domovina_je z vsem tem nima popolnoma ničesar.
— Domovina (@Domovina_je) August 3, 2021
Kasneje pa, v obračunavanju z istim politikom, še sam Purgar, ki je zapisal, da bo razkril "financiranje Domovine preko Pristopa."
Domovina se je v tej mineštri znašla na podlagi teze, ki jo baje na spletu že nekaj mesecev razvija nek aktivist, ki ga v resnih krogih sicer ne jemljejo preveč resno, preko tednika Mladina pa jo je promoviral nek drugi, tudi ne ravno uveljavljeni filozof.
Razvili so teorijo, da je medij Domovina »tovarna sovraštva stranke NSi«, ki ga ta financira preko oglaševanja Slovenske vojske, z državnim denarjem torej. Za promocijo SV je namreč že Šarčeva vlada podpisala pogodbo za približno 1,2 milijona evrov, promocija pa se je odvila v času Toninovega ministrovanja. Potem pa ni čudno, da Domovina tako cveti, kajne?!?
Brez da se spuščam v razpravo o tem, kje pa promovirati Slovensko vojsko, če ne na mediju, katerega vrednote pooseblja njegovo ime – Domovina (v Mladini ali Dnevniku nemara??), je zgolj en podatek dovolj, da se ta spin sesuje v prah. Delež medija Domovina.je pri oglaševalskem kolaču promocije Slovenske vojske namreč ne dosega niti 0,15 % vseh sredstev. Po mojem iskrenem mnenju glede na našo ciljno publiko, visok delež mladih bralcev in doseg, ki se giblje tudi do 250 tisoč unikatnih obiskovalcev mesečno (po merodajni Google Analytics statistiki) mnogo, mnogo premalo.
Na podlagi tega, vrednotnega profila medija ter dejstva, da je Janez Cigler Kralj nekaj let kot prostovoljec deloval pri našem izdajatelju - Zavodu Iskreni, nam lepijo oznako »medij NSi«. In če je tako, kot njegov urednik lahko rečem le »hvala lepa za takšno stranko in njen medij« in se hkrati vprašam, kateri pa so vsi ostali strankarski mediji NSi, ki so od promocije Slovenske vojske pobrali 99,85 % finančnih sredstev?!?
Ampak zaradi takšnih nebuloz ekstremistov ene in druge strani se stigmatizira medijski projekt, ki se je v minulih šestih letih uveljavil izključno na lastnem garaškem delu in s pomočjo donatorskih sredstev svojih bralcev, podpornikov. In ker na njih ter ne na državnem denarju, kot nam podtikajo škodoželjneži, gradimo našo rast tako na spletu kot v tisku, ste lahko brez skrbi, da bo Domovina preživela tako to kot naslednje vlade. Kot tudi vse umazane poskuse tistih, ki nas z zavajanji in lažmi želijo oblatiti in diskreditirati.
Preživela tudi zato, ker tako mi kot naši bralci in podporniki vemo, kaj so naše vrednote in na njih trdno stojimo. In tudi zato, ker nam ni težko obsoditi katerekoli svinjarije, še posebej ko gre za poveličevanje največjih zločincev človeške zgodovine.
Zadnje objave
Vlada se je odločila: RTVS se ukinja!
25. 4. 2024 ob 15:50
Če živite v bloku, bo to vaša nova obveznost
25. 4. 2024 ob 12:18
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
61 komentarjev
MEFISTO
Kolikor se spominjam, Peter Klepec nibil Martin Krpan in je bolj slovel po moči kot po pameti.
Peter Klepec
Hm, 83 komentarjev, do sedaj.
Po eni strani bi lahko rekli, da je odkrita debata koristna in de se zato zadeve razcistijo.
Po drugi strani pa debata divergira. Ce bi sodili po medijih, civkih in komentarjih, bi lahko pomislili, da SLO ne samo, da ni (vec) na planetu Zemlja, ampak na nekem ekstrastelarnem objektu. Ce pa vprasam ljudi na zemlji (z malo), pa ugotovim, da so se s tem nehali ubadat, imajo « ta javne » za malo cez les.... in gredo na morje, dokler vsaj se to gre.
Kugy
Igor
Tvoje razmišljanje je plod učenja v času komunizma, ki je zgodovino prikrojil po svoje. Da se danes zgodovina spreminja je znansvena normalnost. Odpirajo se arhivi, v času informativne družbe je nemogoče več zatajiti resnico. Si lahko predstavljamo da bi obveljala v Nemčiji zgodovina, ki bi jo napisali Hitlerjevi fanatiki.
Kar se pa tiče zmage nad Nemci je pa jasno da brez Angloameričanov Hitler ne bi bil poražen.
Prispevek naše NOB je bistveno manjši kot se prikazuje. Partisko vodstvo je v glavnem izvajalo program revolucije in tudi okupatorja zlorabljalo, da je ljudstvo trpelo, samo da bi ustoličili svojo oblast.
Strinjam se s teboj, da so komunisti zmagali, vendar ne nad Nemci, temveč nad lastnim narodom, Današnji doseglivi podatki govorijo koliko je bilo brez potrebe pobitih in koliko se jih je po vojni izselilo, še posebej na Primorskem, ki je izgubila že po prvi vojni cvet naroda in nato še enkrat v samo 20 letih.
Ne opravičujem tiste Domobrance, ki so tudi ideološko pripadali nacizemu. Teh je bilo zelo malo in verjetno so zbežali do časa. Obravnavati vse, ki niso bili vdani partiji kot izdajalce je pa nujno potrebna propaganda.
Metati vse duhovnike v isti koš, še posebej na Primorskem, je pa zlonamernost komunistov kako razdelit narod in se odkrižati konkurence.
Slovenija ni nastala v Jajcu. Slovenija je nastala zaradi naših prednikov in zgodovinskih dejstev preteklosti in tudi zaradi partizanov, ki bi brez koministov nikoli ne šli iz Trsta in Gorice. Zanje so bili Angloameričani prijatelji in zavezniki. Kar za naše komuniste ne moremo trditi. Seveda ti ne veš s kakim veseljem so Primorci sprejeli Zaveznike, kar so komunisti takoj z grožnjami in terorjem zatrli. (nočemo belega kruha). Tudi nisi govoril z borci 9. korpusa niti ostalimi partizani, ki so si upali povedati, kako je v resnici bilo. Tvoje prepričanje bo ostal v šolskih učbenikih, ki to niso in verjel boš še naprej, da je bila leta 43 ustanovljena komunistična Sovjetska proletarska Jugoslavija, kar je čista resnica in nima nobene zveze z demokratično Slovenijo, ki je nastala šele, ko je propadla slednja in ko smo se za kratek čas rešili komunistov.
Kugy
Izvirni greh je bistven, ko govorimo o naši preteklosti. Nacisti so namensko in naklepno ustvarili po vzoru komunistov, ideologijo in z njo aktivirali, še največ z ustrahovanjem, ljudske množice. Komunisti so takrat že imeli rezultate uspešne Oktoberske revolucije. Za to je bil scenarji kako osvojiti oblast z čim več žrtvami že preizkušen in lansiran komunistom sveta. Naši komunisti, so naklepno in premišljeno začeli revolucijo in to v času okupacije, kar je zavrženo in sovražno dejanje, odnosno zločin. Že samo zaradi tega dejstva bi morala biti KP slovenije obsojena. Če tu dodamo še 45 let kolaborantskega YU komunizma in to v času, ko so ostale države zahodne evrope cvetele in je prebivalstvo s polno žlico uživalo svobodo(brez terorizma) ob velikem napredku na vseh podrčjih, bi vrednote slovenskega komunizma morali za vedno zakopati globoko v brezna med žrtve za katere so odgovorni, neglede na to kdo jih je povzročil.
Kugy
Ko berem to prerekanje z Igorjem moram povedati, da sem bil prepričan, da je vloga Igorja namenska. Najprej s strani nostalgokomunistov, nato s strani same Domovine, da bi pritegnila bralce.
Vedno bolj pa se mi dozdeva, da gre res za tipično osebo, ki na žalost dokazuje posledice partijska prevzgoja ljudi v času socialistične YU.
Še dolgo po vspostavitvi države Slovenije, odnosno še danes del naroda ni sprejel demokratične ureditve. Kot tudi se ni mogel sprijazniti z izgubo države, ki je bila za njih pojem svobode, uspešnosti in napredka.
Če tu dodamo še dejstvo, da so v drugi svetovni vojni komunisti skupaj z demokrati kljub medsebojnemu sovraštvu, premagali nacizem je samopodoba tega dela naroda skoraj briljantna.
In nato se pojavijo neki nergatorji, ki pravijo, da ni tako in da je resnica nekoliko drugačna.
Ker ti nergatorji rešijo narod iz Yugoslovanskega krvavega Titanika, nastane problem. Vendar ne za dolgo. Krvav razpad in vso gnojnico prejšnje države se hitro pozabi ali ignorira. Išče se vrsto opravičil in teoriji zarote, da se lahko obdrži previlegije in ponovno obudi presvetlo revolucionarno ideologijo in vsemogočnost nekdanje države ter njene epopejske borbe proti Nemcem.
Z mojim sorodnikom se večkrat kregava, ker mi na vsak način hoče dokazat, da je bil sistem dober. Da je aktiviral množice, ki so udarniško ustvarjale novo družbo. Gradile so se nove tovarne, ceste, železnice, izsuševala so se močvirja, gradile elektrarne in celotna delavska naselja s kulturnimi in športnimi objekti. Ustvarjal se je človek novih telesnih in duhovnih razsežnosti in novih moralno političnih kvalitet. Državljani so bili na svojo državo ponosni in počutili so se nekaj več.
Za vse je bi zaslužen en človek in njegova partija. Zato mu je bil narod brezpogojno hvaležen.
Ta moj sorodnik živi v Rimu od vedno in je sin Italjana, ki je mladost preživel v času Fašizma. Sina je kljub povojni italjanski uspešni državi vzgojil v prepričanju, da je bilo pod fašizmom bolje.
Vsaka primerjava je zgolj slučajna.
IgorP
kugy O meni ste se precej zmotili! Nikoli nisem bil komunist in ni mi žal za komunizmom! Sem tudi ponosen član TO leta 1991! Cenim NOB, zločine po vojni obsojam, jemljem jih v kontekstu časa! Ne prenesem pa, da nekateri vidijo samo zločine, dobrega pa ne! Za Primorsko v Sloveniji so zaslužni v prvi vrsti partizani! Pa minilo je že več kot 75 let od konca vojne, nekateri pa še vedno v sovraštvo! Ne bom jim uspelo zasejati novega sovraštva, kar bi radi predvsem desničarji!
Kugy
Saj to ne pomeni da si komunist. Gre za manipulacio. Del naroda še vedno naseda nekdanji komunistični propagandi. Enako je v Italiji, kjer je tudi fašistična propaganda dosegla svoj cilj, le časovni zamik je večji. Italjanska demokratična država je fašizm obsodila naša žal komunizma ne. Sovraštvo je pri nas prisotno od vojne naprej in dediči takoimenovanih zmagovalcev nad lastnim narodom s čaščenjem zelo problematične, neobjektivne slike preteklosti, ga spodbujajo naprej. Žal spadaš med nje tudi ti, škoda.
IgorP
kugy Zgodovine se ne da spremeniti, je bila kakršna je bila! Kdo je zmagal se ve, kaj se je zgodilo po vojni, je znano! Ve se, kdo bi rad spreminjal zgodovino sebi v prid(desnica)! Nimajo nobenih zaslug za svobodno Slovenijo in tega ne smemo dopustiti, da se pozabi! Častijo domobrance(nacistične podrepnike), radi pa bi vse -izme obsojali! Na površju jih drži samo sovraštvo, ker če bi pristali na spravo, bi izgubili "municijo" za streljanje po nasprotniku! Kako se naj obsodi komunizem, če pa ima naša država temelje ravno v njem(nastanek Slovenije leta 1945, ustava iz leta 1974)! Naj obsodimo AVNOJ-ske sklepe, ki med drugim govorijo o priključitvi Primorske k Jugoslaviji(Sloveniji)?
IgorP
Za MEFISTA in tudi koga drugega
Druga svetovna vojna je terjala 84.000 slovenskih žrtev. Za 90 % žrtev so bili odgovorni okupatorji in kolaborantske enote, za 8 % pa partizani. Po vojni je OF prevzela oblast, komunistične oblasti pa so na Slovenskem obračunale s svojimi nasprotniki, tudi z množičnimi izvensodnimi poboji, ki so terjali 13.781 žrtev (od teh, 90% so bili pripadniki kolaborantskih vojaških enot). Slovenija je s partizansko borbo pridobila Primorsko, in se je kmalu po koncu vojne preoblikovala iz Dravske banovine Kraljevine Jugoslavije v Socialistično republikp Slovenijo v okviru Socialistične federativne republike Jugoslavije.
MEFISTO
V katerem študijskem institutu cntralnega komiteja so ti pa podtaknili te številke? Po kom si tako trdoživ? Napišeš en cel odstavek neumnosti in ostaneš živ.
IgorP
MEFISTO Vir: Wikipedija Lahko pa tudi ti predstaviš svoj vir za številko 100.000 !!!
MEFISTO
Igor, med ostalimi viri tudi Wikipedija.
IgorP
“Vsi ste isti. Demokrati nočemo imeti nobenega opravka z vami.”
Kaj pa z domobranci, Janez? Ti podrebniki nacistov so vam še posebej pri srcu! Pa rumenimi jopiči, ponosnimi neonacisti? Ne nas basati!!!
IgorP
MEFISTO
Morda bi, če bi okupacija s strani fašistov in nacistov trajala 25-30 let, izginil še zadnji Slovenec!
Tedaj se ne bi mogel več vprašati: Naj razume, kdor more!
MEFISTO
Igor, v slabem smo celo imeli okupacijo, podobno fašistični in nacistični, ki pa je trajala kontinuirano kar 45 let, nato pa še s podaljški.
MEFISTO
Igor, za normalnega Slovenca je bila tudi primitivna JNA tuja vojska.
Kraševka
MAFISTO, ko bi več državljanov Slovenije, tako zdravorazumsko gledali na IDEOLOGIJE, kot Vi, bi na volitvah zmagovali SPOSOBNI ljudje.
Ko bomo imeli tapravo Nacionalko, ki bo objektivno predstavljala stvari, bodo taki nesposobneži, kot sedaj vedrijo v Združeni Levici, ostali pred vrati parlamenta.
Kajti ti so za delo nesposobni, jim pa gre PLJUVANJE kar dobro od rok. Zorčič pa tem celo "ploska".
MEFISTO
Komunizem, nacizem in fašizem so zločinske ideologije. Oblasti, ki slonijo na katerikoli izmed njih, pa veljajo za zločinske režime.
Nacizem in fašizem danes nista nikjer več na oblasti, komunizem pa z grožnjo in silo ponekod še vlada.
Najboljšo sliko, kaj je komunizem, nam dajeta Severna in Južna Koreja. Južna Koreja je napredna, svobodna in uspešna država ter celo postaja eden izmed svetovnih gospodarskih tigrov. V Severni Koreji pa vladajo lakota, pomankjkanje in teror. Življenje je tam brez cene. En narod, dve državi, pa taka razlika.
Tudi pri nas še vedno ostajajo ostanki indokrinacije s komunizmom, kar ima za posledico nekritičen odnos do te zločinske ideologije, posledično pa režima.
Pri tem se rad spomnim dialoga po predsedniških volitvah leta 1990 med mojim dobrim:prijteljem in njegovo teto, ki se je rodila še pod presvitlim cesarjem in ki je kmetovala visoko v hribih:
"Prijatelj: Teta, za koga si volila?
Teta: Za Kučana!
Prijatelj: Teta, si pozabila, da so ti komunisti odpeljali zadnji rep iz štale?
Teta: Se spomnim, toda zadnjega živinčeta mi ni odgnal Kučan!"
Naj razume, kdor more.
IgorP
Kako gledam na te tri -izme?
- nacizem(Slovencev v doglednem času več ni - izgnani ali postopoma asimilrani)
- fašizem(Slovenci se prav tako počasi stopijo z večinskim romanskim narodom - med obema
vojnama so Slovence pošiljali v Italijo, k nam pa so se naseljevali Italijani)
- komunizem(pod njim smo Slovenci ozemeljsko pridobili in obstali kot narod)
O žrtvah vseh -izmov na našem ozemlju ozemlju pa ne bom, ker so medsebojno prepleteni!
Kraševka
Če ne bi leta 1945 prevzeli oblast Komunisti, bi imeli Slovenci več Slovencev v Sloveniji. In tudi ozemeljsko bi bila država Slovenija večja, saj bi nam Angleži odstopili vse SLOVENSKE zamejske vasi skupaj s Trstom in slovenskim morjem, od Devina do Kopra.
IgorP
Kraševka Pa katere pravljice ti bereš? Angleži bi zaveznikom Italijanom jemali? Zbudi se ti, MEFISTO in še marsikateri, ki vidi samo žrtve, ki so dejansko bile! A kako naj mine dolgotrajna vojna brez žrtev? Zato, živela Primorska po Titovi zaslugi v Sloveniji!
MEFISTO
Igor, pri nas nismo imeli NOB, temveč le revolucijo. Kakih 100.000 Slovencv, ki jih je pobil komunizem, niso bili žrtve vojne, temveč revolucije. Konec koncev je bila glavnina pobita po uradno in dejansko končani vojni. Po končani vojni in po izbruhu komunistične svobode je bilo na slovenskih tleh pobitih tudi najmanj 200.000 pripadnikov drugih narodov. Kdaj smo naprimer bili s Hrvati v vojni, te vprašam? In tudi, če bi bili, zakaj je bilo treba brez selekcije pobijati otroke, ženske in starce, ki so imeli le ta greh, da so bežali pred podivjanimi "proletarskimi" hordami? Naj te spomnim, do konca konca vojne so bila razna brezna, fojbe, protitankobvski jarki in rudniški jaški še prazni.
IgorP
MEFISTO Toto številko o žrtvah v Sloveniji si nekam daj! Če so pa ustaško in četniško golazen pobili na tleh Slovenije, ni naša stvar. Lahko bi jih zaradi mene tudi v Makedoniji!
MEFISTO
Igor, tvoje stališče do komunističnih zločinov in do svetosti nekomunističnega življenja mi je že dolgo znano. Hvaležen sem ti, da se vedno enako odzoveš in s tem omogočiš, da te tudi drugi spoznajo in da jih osvestiš, kaj nas na koncu čaka, če bodo ljudje prepustili oblast post komunistični levici, ponosni naslednici komunistične partije.
nejo
Igor Kot narod smo pod komunisti imeli tako perspektivo: Cilj komunistov je bil zgolj samo obstoj preverjenih komunistov, tudi za ceno izginotja naroda. To je dokumentirano. Boris Kidrič že leta 1942 na Vinici pravi: "Vseeno je, če od Slovencev ostanemo živi samo trije, pa tisti pravi - to je komunisti." Ante Novak je med govorom v Loški dolini leta 1943 med drugim dejal: "Na svojih spiskih za likvidacijo imamo 500 družin, tudi bajtarje in družine, ki niso z nami. Ni važno, koliko ljudi še ostane, ker za nas ni narod prav nič važen." Zagovorniki komunistov zgodovinopisja sploh ne priznavate. V zgodovinopisju se je zgodilo mnogo presenetlljivih zadev. Zdaj se lahko piše tudi o tistem, kar se v Jugoslaviji NI SMELO! Ni lepo, da glede zgodovine ostajaš v - recimo - 60. letih!
IgorP
nejo Kateri so tisti trije srečneži, ki so maja 1945 bili živi??? Nekaj je reči v prispodobi, drugo pa je to uresničiti!
MEFISTO
Ko je govora o fašizmu in nacizmu, se naj ne bi omenjalo komunizma.
Po posledicah nekako res ne gredo skupaj.
Še nekrat sem si ogledal letsvico največjih zločincev 20. stoletja in se prepričal, da je Hitler šele na tretjem mestu. Pred njim sta sta Stalin in Mao. Do desetega mesta, ki ga zaseda tovariš Tito, ljubičica bjela, so pa sicer tudi sami komunisti.
Musolinija ne najdte v tej žlahtni družbi.
Kraševka
Torej imajo primat Komunisti, tudi po številu ZLOČINOV.
saramatej
Ko je kolega videl na moji mizi tiskano Domovino, me je vprašal kdo v naši familiji bere ta nacistični cajtng. Bolano.
Ljudje so tolk preobremenjeni, da vidijo baubauantudi tam kjer ga ni.
rasputin
Totalitarizem je v bistvu en sam, ne glede na siceršnji ideološki predznak. Gre za to, da oblastna elita vlada z uporabo represije in tudi najhujšega terorja nad ljudmi, ki se ji ne pokorijo, ali elita zgolj domneva zanje, da ji niso lojalni. To je sistem, ki človeka zreducira v stvar, v nemočen objekt samovolje oblastne elite.
Totalitarna ideologija ne nastane v trenutku, temveč se postopno oblikuje, dokler v primernem trenutku ne izbruhne, postane prevladujoča in naplavi brutalno elito, ki družbi vlada z ognjem in mečem. Na začetku sodobniki ne sprevidijo, da se na njihovih prsih redi kača, ki jih bo kmalu pičila s smrtonosnim pikom.
Se zgodovina danes ponavlja? Smo priče nastajanju nove totalitarne ideologije, ki sicer zdaj še kaže svoj hlinjeni človečni jaz, ob primerni priliki pa bo odložila svoje ovčje kože in pokazala svoj volčji jaz? Če se za hipec poskušamo vživeti v to, kar se dogaja na Bližnjem vzhodu, v vojne, ki so opustošile Irak, Afganistan, Sirijo, Libijo - postane hitro jasno, da tej eliti, globalistični eliti, ljudje in morala ne pomenijo nič. To pa je prvo znamenje totalitarne elite.
Jasno znamenje totalitaroidnosti globalistične elite, ki vlada Zahodu in Evropi, je tudi brezvestno prepuščanje Evrope cunamiju ilegalnih migrantov iz Afrike in Azije, ki bo prej ali slej poplavil Evropo in odplaknil njene avtohtone narode in avtohtono prebivalstvo sploh. Globalistična elita tudi tu kaže, da se požvižga na ljudi in vsakršno moralo, ne glede na to, da se pri svojem nelegitimnem početju sklicuje na visoke moralne vrednote. Toda njene vrednote veljajo samo toliko in samo tedaj, dokler koristijo njenim nelegitimnim ciljem.
jozeveli
Spoštovani urednik, veselim se vaše objave in vam čestitam za pogum in pošteno držo! Na žalost vam Domovina zadnje čase postaja vse bolj politični pamflet za promocijo SDS, v katerem je vse manj člankov s samorefleksijo.
Kraševka
Jože, Vi vedno gledate vse "skozi svoja očala" in mislim, da nimate prav čistega stekla.
jozeveli
Že večkrat sem v svojih komentarjih opozoriil, da so slovensko krščansko demokracijo in desnico ugrabili Janševi podrepniki in polpismeni diplomanti FDV: Lisec, Mahnič, Tonin, Grims... V čem se oni razlikujejo od polpismenih "levih" diplomantov kot je Luka Mesec? Pošteni, kulturni in izobraženi Slovenci so se na žalost že zdavnaj umaknili iz vodstev SDS in NSi, ki sedaj vodita enako razdiralno politiko v narodu, kot to počnejo levičarji.
rasputin
Jože, kje pa je v Sloveniji tista sekta, ki vodi drugačno politiko od levih in desnih razdornikov?
jozeveli
Da je desnica v Sloveniji globo zabredla v gnojšnico in je svetlobna leta oddaljena od krščanske demokracije, kulture ter tradicionalnih vrednot dokazujeta ravno NTA in t.i. Društvo za promocijo tradicionalnih vrednot. NTA predstavljajo poplismeni hujskači in nakladači. Omenjeno društvo pa brezdelni pretepači.
Oprostite, kakšne tradicionalne vrednote ohranja omenjeno društvo? Njegov predsednik je **********
NSi bi moralo biti globok sram, ker ne samo, da ne nasprotuje takim pojavom, temveč se celo izmika kakršnikoli obsodbi. Mene kot Slovenca je sram, da sploh med nami živijo taki osebki kot je predsednik omenjenega društva. Mar smo Slovenci res **********, da nam on promovira vrednote? Fuj!!!!
Še enkrat več se bo pokazalo, da SDS s takimi akcijami (NTA, Društvo za....) namenoma v svojo gnojnico vleče krščanske demokrate, ki to pravzaprav že nekaj časa niso.
To da imajo levičarji enake devijantne primere, ni in ne sme biti nikakršno opravičilo desnici.
Friderik
Na začetku sem si NTA dal med zaznamke, a kmalu videl, da gre v neko čudaško ekskluzivistično smer. Že dolgo tega, kar sem ga izbrisal iz zaznamkov vrednih ogleda. Me ne zanimajo več.
Odličen prispevek urednika. Pri NSi in SDS bi res lahko imeli več političnega občutka. Pripomba urednika na ta račun je na mestu. Politika je težka obrt.
O Hitlerju in nacizmu pa ni vredno izgubljati besed. Je bilo že vse povedano. Zločin je zločin in vsak poskus relativizacije tega je zločin. Kot, da bi bil zločin manjši, če rečeš, da ni bilo 6 milijonov ampak "samo" 5 m pokončanih v plinskih celicah. Bedasto.
markelj.primoz
Odličen članek. Samo totalitarist obsoja le en totalitarizem, drugega pa ne.
Teodor
Na Sabotinu še vedno piše Tito. In dokler je tako, zaradi mene lahko piše tudi Hitler.
debela_berta
Vreži si svastiko v čelo, kot jo je Aldo Raine vrezal Hansu Landi v filmu Inglorious Basterds. Pa potem hodi naokrog med ljudmi tak...
Teodor
Podpiram pa svobodo razpolaganja z svojim telesom. Tito na vojem čelu me ne moti.
Kraševka
Vsekako napis TITO, na Sabotinu ni v čast Sloveniji. Saj Tito ni bil Slovenec in verjetno tudi Hrvat ne. Zakaj bi na naših gričih kraljeval RUSJI AGENT?
MEFISTO
TITO na Sabotinu je v sramoto Primorcem in vsem Slovencem. Ne zato, ker ni ne Slovenec in ne Hrvat, temveč zaradi golega dejstva, da je bil grozovit zločinec, ki bi pobil še več ljudi, če bi imel na razpolago toliko človeškega materiala kot sta ga imela na voljo Stalin in Mao.
IgorP
Teodor Sabotin ni v Sloveniji zaradi fašistov ali domobrancev! Ugotovi zaradi koga!!!
nejo
Kaj, če bi Italijani na nek hrib, da bi se videlo v Slovenijo, napisali Eviva Mussolini. Prepričan sem, da bi vsi Slovenci menili, da so Italijani ubrisani. No, in tako menijo Italijani o nas!!!!
IgorP
Ula Jaz nimam nobenega diktatorja, še manj kaj skupnega s fojbami! Kontekst časa v katerega smo bili ne po svoji volji potegnjeni! Ja, partizani, kdorkoli jih je že vodil, so zaslužni za Primorsko v Sloveniji! Ti pa, če želiš, na Ravbarkomandi zahtevaj italijanskega policaja!
Jože Kurinčič
Hvala, g. Čakš, za jasno besedo: nobenega ampak!
STAJERKA2021
Postavlja se mi resno vprašanje, kako je mogoče, da takšni častilci klavcev - javno označujejo Hitlerja za heroja - ob tem da dobivajo za svoje čaščenje klavca - naš denar. In prav nič se ne da, da bi take anomalije trajno izbrisali iz seznama prejemnikov javnega denarja. Pa kje nam je pamet?
Strinjam se z MEFISTOM, da je nacizem in fašizem otrok komunizma. Enkrat za vselej obsoditi vse tri in konec debate. Siti smo tega pogrevanja, še bolj pa ponosnih naslednikov komunizma.
rasputin
Nihče pri zdravi pameti si ne želi reprize nedavne evropske zgodovine. Toda to, kar se zdaj dogaja v Evropi, je repriza usode ameriških Indijancev, le da smo tokrat v vlogi nemočnih domorodcev Evropejci.
O tem skoraj nihče ne govori, skoraj nihče tega ne problematizira, kot da je to nekaj samoumevnega.
Ni! In čas je, da začnemo o tem glasno govoriti. Nihče nima pravice, da izvaja kulturocid in etnocid nad nami, ki neizbežno vodi v genocid.
rasputin
Tukaj je video, ki govori o tem, kako nastane patološka totalitarna družba. Vzporednice z dogajanjem danes v Evropi in Ameriki in tudi drugod so naravnost strašljive.
https://www.youtube.com/watch?v=09maaUaRT4M
slovenc sm
Moje mnenje je sledeče. Organiziral bi okroglo mizo, kamor bi povabil vse politične stranke in jih konkretno vprašal: Ali obsojate vsakršno podpiranje in/ali poveličevanje nacizma-Hitlerja, fašizma-Musolinija, komunizma-Stalina in Tita? Imeli bi samo možnost DA ali NE. Potem bi sicer lahko še odgovor obrazložili. Vsi trije -izmi so bili katastrofa za človeštvo, saj so zahtevali množice človeških življenj. Vsi trije pa so poveličevali človeka ali sistem.
Kraševka
Dober predlog ste dali.
ales
fašisti rohnijo nad komunisti, komunisti nad nacisti, v odmevu pa se sliši ISTI. Tako je bilo, je, in bo. K tej mineštri lahko danes dodamo še globaliste in LGTB-iste.
Kdor prav VSEH teh diktatorskih ideologij ni sposoben obsoditi in se od njih maksimalno ograditi je podpornik diktatur, je podpornik ZLA.
In dokler se bo toliko politikov in državljanov klanjalo morilcem in izvajalcem genocida Slovenija ne bo normalna država.
Namesto, da bi evropska unija v državah pod komunizmom pomagala k normalnosti sama podpihuje nenormalnost. V EU parlamentu je toliko skrajnežev, črnih in predvsem rdeče mavričnih, da to že zdavno ni več Evropa združevanja, temveč Evropa ZLA.
Kraševka
To je res.
APMMB2
Znani Mariborčan, vidni organizator, slovenski domoljub, je bil zaprt v Mauthausenu, nato pa še na Golem otoku. Izjavil je, da je bil Mauthausen hotel 1. kategorije proti temu, kr je doživel na Golem otoku. Goli otok je bil zapor komunistov. Komuniste še vedno častimo kot osvobodeitelje. Še danes uživamo njihvo svobodo in jih častimo.
Kraševka
Dobro ste prikazali dejansko razliko med Nacisti in Komunisti.
vane
Hitler ni problem zahoda, pač pa njegov simptom. Simptom njegove pokvarjenosti. Je torej Hitler heroj ali hudič? Niti eno niti drugo, pač pa grešni kozel. Vsakokratnih zahodnih elit. Bolj arogantno, objestno in pogoltno se lotevajo svojih umazanij, bolj kričijo nad vsakomur, ki jim to očita. Da je Hitler, ga ozmerjajo in sodba je s tem neovrgljiva. Tako zelo ga potrebujejo, Hitlerja, ti pokvarjeni moralisti, da so ga varno tabuizirali v podobi absolutnega zla. Ne morejo biti oni izrojeni in zlobni, ko pa je takšen vendar Hitler. In proti temu ne more biti ugovora in ne priziva. Prav nebrzdana hipokrizija pa jih naposled utegne pokopati. Ko se bo med vsemi tistimi brezimnimi, neobstoječimi, vsak dan ponižanimi in ozmerjanimi žrtvami razuzdanih elit nakopičilo dovolj in preveč gneva, utegne zares vznikniti kakšen nov Hitler. In potem bomo lahko rekli, da se zgodovina ponavlja. Kot farsa, seveda.
rasputin
Imaš prav. Sodobni dediči nacifašizma - globalisti - očitajo vsakomur, da je nacist, čim odpre usta v nasprotju z njihovimi interesi in njihovimi zločinskimi deli. Če bomo sprejeli to igro, da smo fašisti, ker nasprotujemo sodobnim totalitarcem in njihovim zločinom nad nami, potem smo igro vnaprej izgubili. Jasno in glasno moramo povedati, da smo demokrati, ki nasportujemo sodobnemu totalitarizmu - globalizmu - s katerim nas globalisti hočejo odpraviti kot evropske narode in kot avtohtono evropsko raso.
Kraševka
Včasih je razlika med HUDIČEM in HEROJEM le v tem, kdo je zmagal. Predvsem pa je pomembno kdo piše zgodovino. Sicer pa so Fašisti, Nacisti, Komunisti vsi ISTI.
rasputin
Vse lepo in prav: absolutno je treba obsoditi vsak totalitarizem. Toda, zdi se, da smo vsi skupaj slepi za nov totalitarizem, ki se poraja pred našimi očmi tukaj in zdaj: globalizem.
Poglejmo nekaj dejstev, ki kažejo totalitarno naravo globalizma:
1. Vojne na Bližnjem vzhodu in drugod. George Bush, globalist skoz in skoz, je z zavezniki iz Nata izvedel napad na Irak s pretvezo, da ima le-ta orožje za množično uničevanje, kar je bila odkrita laž. Pragmatiki so vojno pojasnjevali in opravičevali kot vojno za nafto, kar tudi ni bilo res, ker je stala iraška avantura več kot je vredna iraška nafta, poleg tega pa je Saddam Husein nafto prodajal tudi Zahodu in bi bilo veliko ceneje le-to kupovati.
Cilj iraške vojne je bil destabilizacija Bližnjega vzhoda in ustvarjanje beguncev in migrantov, ki so postali nekakšna neoborožena vojska za invazijo na Evropo. Izid te invazije utegne biti za Evropo natančno enak kot poraz v vojni, namreč popolna demografska, kulturna, nacionalna in civilizacijska preobrazba, po kateri Evropa ne bo več to, kar je nekoč bila. Evropa bo namreč orientalizirana.
2. Nasilje oboroženih milic v Subsaharski Afriki, ki ga nekdo plačuje in podpira (le kdo?) zaradi katerega so ljudje prisiljeni zateči se v begunska taborišča pod pokroviteljstvom OZN, od tu pa jih tihotapci vozijo v Evropo, pri čemer se evropski globalistični politični razred spreneveda, da gre za solidarnost, ki smo jo Evropejci dolžni pokazati. Seveda je med prebežniki tudi veliko takih, ki niso žrtve nobenega nasilja in hočejo v Evropo preprosto zato, ker se nadejajo lagodnega življenja brez dela, kar se mnogim tudi posreči doseči. Vse to bo seveda vplivalo na afrikanizacijo Evrope.
3. Pritisk prek medijev na avtohtone evropske narode, da brezrezervno sprejemajo prišleke in Afrike in Azije. Evropski globalistični politični razred se pri tem sklicuje na človekove pravice migrantov, čeprav nobena človekova pravica ne govori, da se človek lahko preseli kamorkoli hoče. Pri tem se eklatantno kršijo pravice evropskih narodov do preživetja.
Ko so se Evropejci začeli seliti v Ameriko, je bilo tam po nekaterih ocenah ca 60 mio Indijancev. Danes jih je manj kot milijon. To je tudi usoda Evropejcev, če se migracije ne ustavijo, kajti afroazijski bazen ima nekaj milijard ljudi, večinoma mladih, poleg tega imajo prišleki v Evropo veliko večjo rodnost, za nameček lahko naknadno pripeljejo s sabo sorodstvo. Migrantske enklave po Evropi se tako rapidno množijo in širijo ter izrivajo avtohtono evropsko prebivalstvo.
Kolonializem je bil spoznan kot zločin nad avtohtonimi ljudstvi. Kolonizacija Evrope pa naj bi bila nekaj drugega. Evropa naj bi bila nekakšno nikogaršnje ozemlje, kamor lahko kdorkoli ilegalno vdre, ne oziraje se na avtohtono evropsko prebivalstvo. Če je bil zločin recimo evropska kolonizacija Afrike, je zločin nad avtohtonimi Evropejci tudi sodobna kolonizacija Evrope, ki jo načrtno izvaja evropski oziroma zahodni globalistični politični razred zoper voljo evropskih narodov. Takšne socialno-inženirske projekte s celimi narodi in državami so v novejši zgodovini izvajali samo še nacifašisti.
Globalizem je nov totalitarizem, evropski politični razred pa to ideologijo sprejema za svoje glavno vodilo in jo vehementno udejanja. Cilj Bruslja je odprava evropskih narodov in vzpostavitev unitarne, centralistično vodene nad-države, Združenih držav Evrope, kjer bodo sedanje nacionalne države le še lokalne administrativne enote brez suvernosti. Orientalizacija in afrikanizacija Evrope bo tudi omogočilo doseganje nadaljnjih etapnih ciljev globalistov, to je združevanje Evrope, Afrike in Azije, kar je spet etapni cilj na poti do svetovne države, ki je končni cilj globalistov.
lavrict
Sicer pa je Luka Mesec poslanec v DZ in lahko predlaga novo ali spremembo obstoječe zakonodaje. Tako bi lahko nekam vrinili člen o prepovedi vsakršnega financiranja za organizacije, društva, skupine,dogodke ali posameznike, ki : uporabljajo, promovirajo,se sklicujejo,spodbujajo ali se kako drugače navezujejo na katerekoli totalitarne simbole,vrednote, izraze itd.
Prepričan sem,da bi koalicija predlog podprla in bi bila zadeva dokončno umaknjena z dnevnega reda in zaključena v prvi septemberski seji DZ. Simpl. In to je tudi vse,kar je o tem za povedati.
lavrict
Levico poteši zgolj levica, desnica si pomaga tradicionalno. Zato je vprašanje kdo bo zadovoljil Luko Meseca zgolj abstrakcija v vseh pogledih
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.