Rumeni jopiči bi imeli desno milico. Spravili bi se na protestnike, grožnje tudi Novi Sloveniji
Takoj po petkovem verbalnem napadu levičarskih aktivistov na predsednika vlade, notranjega, pa tudi obrambnega ministra RS v slovenskih gorah, so se v podobni maniri oglasili tudi t.i. rumeni jopiči.
Po spletu so njihovi člani začeli ščuvati k nadlegovanju protestnikov in verbalno groziti tistim, ki to obsojajo.
Ob nesprejemljivem obnašanju protivladnih protestnikov je tudi reakcija jopičev nesprejemljiva in nevarna, vse skupaj pa vodi v nezdravo stopnjevanje napetosti, ugotavljamo v komentarju uredništva.
Viden predstavnik jopičev Urban Purgar je v odzivu na petkov incident na žaljiv način pozval k začetku sezone nadlegovanja vodij petkovih kolesarjev, Teo Jarc pa označil za stvor:
https://twitter.com/PovratnikUrba/status/1428999257139433476
Pozval je tudi k ustanovitvi desne milice, ki jo imenuje domobranci; vse "domoljube" pa je prosil, naj to strukturo skrivaj podprejo in financirajo.
Na to se je odzval minister za obrambo in predsednik NSi Matej Tonin, ki takšne pozive obsoja. Postavil se je tudi proti nasilju in na stran strpnosti in spoštljivosti, pa tudi zakonitosti:
https://twitter.com/MatejTonin/status/1429860666098266116
Jopiči so na Twitterju objavili tudi daljši zapis, v katerem izražajo bojazen, da se nanje pripravlja velik napad s strani UDBE, javnosti pa sporočajo, da se bodo "borili do konca" in, če bo treba, to počeli 16 ur na dan.
https://twitter.com/RJopici/status/1429827278192717838?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1429827278192717838%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fe-maribor.si%2Frumeni-jopici-na-nas-se-pripravlja-mocan-napad%2F
Matej Tonin je bil skupaj s Tanjo Fajon gost včerajšnje oddaje 24ur zvečer. Oba sta vedenje protestnikov obsodila, predsednik NSi pa je ob tem povedal: "Zdi se mi, da je zaveza tistih, ki želimo v politiko vnašati dialog, da obsodimo vse ekstremizme, saj bomo lahko le tako zagotovili lepšo prihodnost. Če v takih primerih ne bomo odreagirali, se lahko to le stopnjuje. Danes lahko nekaj normalnega postane verbalno nadlegovanje, jutri pa lahko že fizično. Ne želim si živeti v takšni državi, zato je nujno reagirati."
Tonin v svoji izjavi izpostavlja dve pomembni točki: obsodbo vseh ekstremizmov in fizično nasilje. Slednjega so se levi protestniki že posluževali, spomnimo se le pljuvanja poslancev DZ. Milica, ki jo hočejo ustanoviti jopiči, pa je tudi namenjena uporabi fizične sile. Če do ustanovitve slednje res pride, so spopadi med sprtima stranema, kot jih poznajo na Zahodu, tako rekoč neizogibni. V teh konfliktih prihaja do izgredov in vse pogosteje tudi do streljanj.
Čeprav Tonin (pa tudi Fajonova) pozivata k umiritvi strasti, si je minister z mirovništvom in družbeno odgovorno držo prislužil grožnje s strani vodje jopičev Purgarja, ki je na Twitterju včeraj zapisal: "Nič, Matej Tonin, opozorjen si bil, večkrat. Zdaj pa all-in in po NSi." Spomnimo, da gre za človeka, ki je pred kratkim javno poveličeval Adolfa Hitlerja. Da za nacizem v Sloveniji ni prostora, je jasno povedal tudi predsednik vlade Janša:
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1422962188805890051?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1422962188805890051%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.domovina.je%2Fpovelicevanje-hitlerja-in-nacizma-je-zavrzno-brez-ampak-tudi%2F
Čeprav se rumeni jopiči sami ne deklarirajo kot skrajno desna skupina (Purgar celo vodi Društvo za promocijo tradicionalnih vrednot in Nacionalno tiskovno agencijo (NTA), ki naj bi nadomestila STA), jih njihova retorika skupaj z dejanji nedvomno uvršča mednje. Predsednik Knovsa Matjaž Nemec (SD) je napovedal preverjanje ozadja in povezav skrajno desnih skupin. Pri tem je bil deležen mnogih očitkov, zakaj Knovs ne preiskuje tudi skrajno levih. Seja je napovedana za jutri.
https://twitter.com/MatjaNemec/status/1430048235817775130
Po spletu so njihovi člani začeli ščuvati k nadlegovanju protestnikov in verbalno groziti tistim, ki to obsojajo.
Ob nesprejemljivem obnašanju protivladnih protestnikov je tudi reakcija jopičev nesprejemljiva in nevarna, vse skupaj pa vodi v nezdravo stopnjevanje napetosti, ugotavljamo v komentarju uredništva.
Nesprejemljivi napadi in ustanavljanje "desne milice"
Viden predstavnik jopičev Urban Purgar je v odzivu na petkov incident na žaljiv način pozval k začetku sezone nadlegovanja vodij petkovih kolesarjev, Teo Jarc pa označil za stvor:
https://twitter.com/PovratnikUrba/status/1428999257139433476
Pozval je tudi k ustanovitvi desne milice, ki jo imenuje domobranci; vse "domoljube" pa je prosil, naj to strukturo skrivaj podprejo in financirajo.
Na to se je odzval minister za obrambo in predsednik NSi Matej Tonin, ki takšne pozive obsoja. Postavil se je tudi proti nasilju in na stran strpnosti in spoštljivosti, pa tudi zakonitosti:
https://twitter.com/MatejTonin/status/1429860666098266116
Jopiči so na Twitterju objavili tudi daljši zapis, v katerem izražajo bojazen, da se nanje pripravlja velik napad s strani UDBE, javnosti pa sporočajo, da se bodo "borili do konca" in, če bo treba, to počeli 16 ur na dan.
https://twitter.com/RJopici/status/1429827278192717838?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1429827278192717838%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fe-maribor.si%2Frumeni-jopici-na-nas-se-pripravlja-mocan-napad%2F
Politiki proti izpadom skrajnežev
Matej Tonin je bil skupaj s Tanjo Fajon gost včerajšnje oddaje 24ur zvečer. Oba sta vedenje protestnikov obsodila, predsednik NSi pa je ob tem povedal: "Zdi se mi, da je zaveza tistih, ki želimo v politiko vnašati dialog, da obsodimo vse ekstremizme, saj bomo lahko le tako zagotovili lepšo prihodnost. Če v takih primerih ne bomo odreagirali, se lahko to le stopnjuje. Danes lahko nekaj normalnega postane verbalno nadlegovanje, jutri pa lahko že fizično. Ne želim si živeti v takšni državi, zato je nujno reagirati."
Tonin v svoji izjavi izpostavlja dve pomembni točki: obsodbo vseh ekstremizmov in fizično nasilje. Slednjega so se levi protestniki že posluževali, spomnimo se le pljuvanja poslancev DZ. Milica, ki jo hočejo ustanoviti jopiči, pa je tudi namenjena uporabi fizične sile. Če do ustanovitve slednje res pride, so spopadi med sprtima stranema, kot jih poznajo na Zahodu, tako rekoč neizogibni. V teh konfliktih prihaja do izgredov in vse pogosteje tudi do streljanj.
Čeprav Tonin (pa tudi Fajonova) pozivata k umiritvi strasti, si je minister z mirovništvom in družbeno odgovorno držo prislužil grožnje s strani vodje jopičev Purgarja, ki je na Twitterju včeraj zapisal: "Nič, Matej Tonin, opozorjen si bil, večkrat. Zdaj pa all-in in po NSi." Spomnimo, da gre za človeka, ki je pred kratkim javno poveličeval Adolfa Hitlerja. Da za nacizem v Sloveniji ni prostora, je jasno povedal tudi predsednik vlade Janša:
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1422962188805890051?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1422962188805890051%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.domovina.je%2Fpovelicevanje-hitlerja-in-nacizma-je-zavrzno-brez-ampak-tudi%2F
Čeprav se rumeni jopiči sami ne deklarirajo kot skrajno desna skupina (Purgar celo vodi Društvo za promocijo tradicionalnih vrednot in Nacionalno tiskovno agencijo (NTA), ki naj bi nadomestila STA), jih njihova retorika skupaj z dejanji nedvomno uvršča mednje. Predsednik Knovsa Matjaž Nemec (SD) je napovedal preverjanje ozadja in povezav skrajno desnih skupin. Pri tem je bil deležen mnogih očitkov, zakaj Knovs ne preiskuje tudi skrajno levih. Seja je napovedana za jutri.
https://twitter.com/MatjaNemec/status/1430048235817775130
Zadnje objave
Španija v vrtincu novih migracij
15. 4. 2026 ob 19:00
Prozorna povolilna servilnost osrednjih medijev
15. 4. 2026 ob 16:57
Noč pred ambulanto: v Borovnici na zdravnico čakali v dolgih vrstah
15. 4. 2026 ob 16:13
Prevare, laži in spletke v hramu demokracije
15. 4. 2026 ob 14:30
Mednarodni denarni sklad znižal pričakovanja od Slovenije
15. 4. 2026 ob 13:23
Ko tožnik tudi sodi
15. 4. 2026 ob 12:00
Ekskluzivno za naročnike
Nov predsednik DZ: bitka dobljena, vojna še ne
15. 4. 2026 ob 9:00
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
APR
16
Predavanje: »Varni na spletu«
19:00 - 20:30
APR
16
Adi Smolar
19:00 - 21:00
APR
17
Tečaj za zaročence
17:00 - 13:30
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 246: Inovacije se redko rodijo v coni udobja
8. 4. 2026 ob 6:16
Domovina št. 245: Droni so postali orodje upanja
1. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 244: Volitve 2026 – Slovenija je izbrala
25. 3. 2026 ob 6:10
44 komentarjev
pozdrav
Provokativna neumna, neustvarjalna, negativna početja levih jopičev, so že vseskozi v škodo desnih strank.
Tisti, ki jih na desnici podpira, nima zdrave pameti. Na tak način se le izgubljajo volivci na desnici.
json
Akcija - reakcija. Popolnoma jasno ja da se bo slej ko prej pojavila nasilna skupina desničarjev. Sovraštvo med enimi in drugimi raste iz dneva v dan in počasi se pripravljajo pogoji za državljansko vojno.
Kaj pa vem
Leto in pol že traja maltretiranje z leve strani.Vsaj pred enim letom sem opozorila,da se bodo našli tudi desni ekstremisti.Ustavite spiralo!!!Tanja Fajon kaže na druge,je pa pozabila,da je bila v prvih vrstah pri petkovih protestih in v prvi vrsti pri miniranju vseh vladnih ukrepov.Počasi mi popuščajo živci,potiho si neprestano ponavljam-ne spusti se na njihov nivo,ne spusti se na njihov nivo...Na žalost so pri nas levi ekstremisti dovoljeni,ne samo to,celo zaželjeni so in izdatno promovirani v MSM medijih.NE želim si,pa vseeno pričakujem odziv desnih ekstremistov.Politika je krog različnih želja in mišljenj.Tam, kjer se krog sklene se srečata levi in desni ekstremizem.Pri načinu delovanja med levim in desnim ekstremizmom ni razlik.Tanja Fajon-na vas je,da ustavite konje!Škoda,da se je vaša stranka odrekla Lukšiču,Pertinaču,Pahorju,Rojcu...
irena
Tako vedenje je seveda obsojanja vredno in nujno je, da se vsak normalen človek distancira. Vendar bi opozorila na tiho a nasilno zatiranje, ki ga izvaja svetovno levičarstvo s svojim preprečevanjem legitimnosti izražanja drugače mislečih, tistih politično nekorektnih... Preprečevanje osnovne človekove potrebe in tudi pravice! do izražanja drugačnega mnenja in svoje prepričanosti, kar izvaja novi levičarski totalitarizem nad ljudmi, povzroča, da se posameznikom po domače povedano sfuzla.
Levičarjem se lahko sfuzla in to mediji podpirajo in čislajo (npr. Gretica, Jenull, Zlatko), desničarjem pa se ne sme. Tak je trenutno svet, tako da ne se čudit, če pride kakšna nasprotna akcija kot odgovor na to tiho nasilje.
MEFISTO
To opletanje z nacizmom, ki je že davno pokopan, postaja dolgočasno in ga forsira levica, da s tem odvrača pozornost od lastne fašistoidnosti.
Kakšna je v grobih potezah razlika me med nacizmom in slovenskim komunizmom?
Za nacizem so značilni iredentizem in imperializem ter genocidnost do drugih narodov.
Slovenski komunizem pa odlikuje darežljivost s slovensko zemljo in genocidnost do lastnega naroda, zaradi česar se je vsakokrat, ko so prišli na oblast komunisti ali post komunistični levičarji, Slovenija geografsko skrčila in zmanjšalo število prebivalcev.
MEFISTO
Pripis In zakaj naj bi bilo omenjanje Hitlerja nedopustno, občudovanje Tita pa zaželjeno, saj je vendar naredil Tito več škode Sloveniji in pobil več njenih ljudi kot Hitler?
Kraševka
Tudi jaz tako razmišljam.
APMMB2
Objestnost poraja ekstrenizem.
Živimo v blaginji in mnogi ljudje imajo ogromno prostega časa, ki ga na znajo koristno izrabiti in se gredo aktivizem. Glede na kurikul v slovenskem šolstvu je levi aktivizem izrazitejši, saj še vedno častimo mnoge heroje, ki so v bistvu hudodelci. Ti imajo še vedno primat in so idealizirani. Pred vsem mlajše generacije ne vedo, kaj je boljševistično zlo in poleg domačih hudodelcev častijo tudi Marxa in celo Che Guevaro. Jasno, saj niso doživljali časov terorja in nihče jih ni poučil o zločinih in o sto milijonih žrtev.
Tudi v družbi veljajo zakoni ravnotežja in pravilo, da akcija povzroči reakcijo, zato je normalnno, da levi ekstremizem poraja desnega.
Ocena ogrožanja družbe pa je v Sloveniji nekoliko težavna, saj je Slovenska družba v glavnem vsa leva, saj sta tudi vodilni stranki na desnem polu v bistvu levičarski. NSi je v bistvu krščanskodemokratska stranka, SDS pa socialnodemokrastka stranka. O fašizmu ali nacizmu ni govora.Označevanje teh dveh strank za ektremne je seveda navadno klevetanje.
Prej pa lahko leve stranke, zlasti Levico uvrstimo v skrajno leve, boljševistične stranke,kar kažejo tudi navzven. Ni slučaj, da se kitijo z redečo zvezdo, da se med seboj nazivajo tovarišice in tovariši in ni slučaj, da si oblačijo majice s poslikavo Che Guevare.
Ali se člani Levice zavedajo koliko nedolžnih ljudi so pobili kubanski komunisti? Ali se zavedajo, da vlada na Kubi diktatura? Ali ni KUL koalicija na poti v tak ektremni komunizem?
V kolikor bi v Sloveniji izvedli tranzicijo in dmokratizacijo, zlasti v sodstvu in šolstvu, bi obsodili komunistične zločine in ne bi častili zločincev in bi nadebudno mladež poučili, da je bil Tito hudodelec in seveda tudi njegovi pomočniki v Sloveniji. Vsa komunistična druščina je odgovorna za strahotne zločine in hudodelstva, ki so se končala z bankrotom Jugoslavije.
Ja tudi za bankrot in razpad Jugoslavije je kriv Tito, saj je ob bankrotu bila Jugoslavija še vedno na Titovi poti.
Kolikor je videti desni ektermisti ne povzdigujejo ne nacističnih , ne fašističnih veljakov, niti Hitlerja, niti Musolinija. Tudi ne slovenskih veljakov Rožmana in Rupnika. So pa seveda proti temu, da bi Slovenija zdrknila zopet v komunizem.
Kakorkoli že, tudi ti so ekstremisti in kalijo mir v Sloveniji.
Vprašanje se postavlja: kako ravnati?
Svobodna in demokratična družba mora dopustiti oboje, saj ne eni ne drugi ne ogrožajo družbe. V kolikor pa se družba odloči, da ne bo tolerirala takšnih ektremov, potem pa mora država ukiniti vse subvencije vsem organizacija, pred vsem nevladnim.
Med te organizacije spadajo tudi takšne, ki domujejona Metelkovi in Pekarni. Seveda bi ob denar in podporo prišla tudi Zveza častilcev NOB.
Na voljo imamo torej toleranco obeh ektermizmov in policija ima nalogo, da oba ektremizma samo razdvaja, ne pa ovira in celo aretira.
Ali pa, da država ukine vse subvencije vsem organizacijam, ki delujejo politično izven deklariranih strank.
IgorP
Twiter ni Uradni List! Če bi Janez delal, ker vlada je tako in tako on, po zakonih in ustavi, mu nobeden nebi nič mogel! Sedaj pa je, kar je!
APMMB2
Ponovno te pozivam, navedi katere zakone in katere člene ustave krši vlada in Janez Janša? Upoštevaj, da je ustavno sodišče po zaslugi levičarejev sedaj nagnjeno močno v levo 7:2!
Anita
No Igor pa me razsvetli kateri zakon, ki ga je sprejela ta koalicija v parlamentu je bil kršitev ustave?
IgorP
APMMB2 Vsi odloki, ki so bili sprejeti v času covid krize in jih je ustavno sodišče zavrnilo(zapiranje občin, policijska ura...) niso imeli ustavne podlage!
mopsen
Spoštovani
Sprašujem se, če je morda Milan Brglez ,trdi Levi anarhist, postal vaš urednik....Ljudmila Novak, mu je že davno podlegla,.... žal.
MEFISTO
A je to kakšno novo prešuštvo?
Anita
Nsi me vse preveč spominja na Krščanske socialiste s Kocbekom na čelu, ki so naivno verjeli komunistom, da se bodo pod OF borili proti okupatorju v resnici pa so jih izigrali in jih pobili ter si uzurpirali oblast. Gospoda Tonina pa bi javno vprašala, kdaj bo tista meja, ki jo bodo prestopili levičarji. A bo to takrat, ko bo tekla kri ali prej bi me res zanimalo. Kdaj je desni blok med drugo svetovno vojno se streznil, ko so ubili nekaj kmetov, orožnikov ali ko so ubili Erlicha. Gospod Tonin levičarji se ne ustavijo pred ničemer. Sveto jim ni nič. Sveta jim je samo lastno korito, ki ga polnimo davkoplačevalci in enkrat bo temu treba narediti konec.
MEFISTO
Ko se je odvil Triglavski incident, so v NSi v zasedi privoščljivo čakali na lasten dobiček in ne Mateju Toninu, ne Ljudmili Novak ni prišlo na misel, da bi v svojih izjavah brezpogojno ter nedvoumno obsodila levičarsko sramoto.
Ko so se nekakšni imaginarni izgubljenci iz vrst Rumenih jopičev v rokavicah lotili medlega Tonina in njegove stranke, pa je izbruhnil jok in stok s pretnjo, da bo konec sveta, če se bo kdo verbalno loteval Kocbekovih naslednikov.
STAJERKA2021
MEFISTO, se strinjam. Tudi s Slovenet-om. Peta kolona. Če hočeš sedeti na dveh stolih - padeš na rit. Tonin, Tonin, malo več zdrave kritike.
mopsen
Vidim,da sledite Novakovi Ljudmili.... sploh po številu komentarjev,ki so iz Levega pola....razočaran nad vami, kako na veliko pljuvate po "desnem odzivu"....med tem ko levi razgrajajo po Sloveniji.... tud na Triglavu....
Še enkrat....berem vas zmeraj manj...škoda, začel ste pa lepo
Alojzij Pezdir
V urejeni državi, kjer vsi legalno in legitimno izvoljeni ali imenovani funkcionarji ter organi oblasti poznajo, spoštujejo, uveljavljajo in izvršujejo veljavno ustavo ter veljavno zakonodajo, je absolutno neprimerno, nedopustno in nesprejemljivo razmišljati o kakršni koli možni "levi" in/ali "desni" policiji, državnemu tožilstvu, sodiščih ter drugih veljavno izvoljenih in imenovanih organih oblasti.
Kadar se pri nas pojavljajo take in podobne heretične ustavno-sistemsko in demokratično nesprejemljive ideje, je povod za to vselej flagrantno javno ne-odzivanje pristojnih organov policije, državnega tožilstva in sodišč na javno objavljene in celo promovirane ter medijsko še dodatno "razbobnane" pojave žaljivih in sovražnih verbalnih groženj, verbalnega in/ali spletnega ter celo fizičnega nasilja nad državljani, ali nedopustno neprofesionalno selektivno odzivanje, odvisno od domnevnega političnega prepričanja kršilcev javnega reda in miru ter ustrezne zakonodaje, ali od domnevnega političnega prepričanja ter ideološke pripadnosti operativnega policista, državnega tožilca, preiskovalnega sodnika ...
Dejstvo je, da so za nekontroliran razrast in zaskrbljujoče nehumano in nekultivirano razbohotenje sovražnega zmerjanja, verbalnega, spletnega in celo fizičnega nasilja v prvi vrsti odgovorni politiki in patološko destruktivni medijski prenašalci ojačevalci razklanosti ter sovražnosti med Slovenci in državljani RS.
A brez doslednega in sprotnega ažurnega spoštovanja, uresničevanja in izvrševanja veljavne ustavne ureditve in veljavnega pravnega reda, za katerega so prvi profesionalno in politično poklicani in pristojni funkcionarji in pripadniki Policije, Državnega tožilstva RS in vseh ravni pravosodja, vključno z Ustavnim sodiščem RS, ne bo mogoče odpraviti vse bolj zaskrbljujočega nereda oz. grozečega družbenega kaosa, v katerem najbolj perverzni politični ekstremisti, huligani, anarhisti in ljudomrzneži lažno kričijo: "Pekel so drugi!"
Ni res! Družbeni pekel so-stvarjajo najbolj porazno ekstremisti vseh političnih barv in socialnih statusov in pri tem jim odločilno proti-družbeno in proti-ustavno pomagajo katastrofalno neodgovorni, neobčutljivi ter mrtvo-udno nezainteresirani in nedejavni politično avtonomni in neodvisni pripadniki policije, tožilstva in sodišč.
Kraševka
Aktiven državljan Vaš zadnji odstavek pove, kdo je v bistvu kriv, da so se HULIGANI, LENUHI, NASILNEŽI, tako razbohotili. Če bi TOŽILCI in SODNIKI, pred njimi pa že policisti - dobro opravljali svojo dolžnost, bi bili taki, ki druge napadajo (fizično in psihično) malo bolj krotki. To nasilje se je iz ULICE že preselilo v parlament in prav grobo - tudi pred parlament. Takega nereda in AGRESIVNOSTI - v hiši demokracije, kot se to godi pod Zorčičem, ga še ni bilo.
Rajko Podgoršek
Rumeni jopiči so rezultat obešanja lutk iz mariborskega mostu leta 2012, Kordiša, ki je iz uličnih protestov prišel v parlament, promoviranje neokomunističnega besednjaka, ki bi "buržoazno" "reakcijo" z bajoneti teral v morje, napadov na desne intelektualce, kot je bilo pred leti pljuvanje po dr. Žigi Turku.
Na koncu je ironija vseh ironij dejstvo, da so največji buržoazni reakcionarni kapitalisti v Sloveniji bivši partijci, največja buržoazija pa so pripadniki kvazi meščanskega sloja predvsem v Ljubljani, ki večinoma voli za Levico in ki ga vsakršne reforme najbolj ogrožajo :) Starih meščanov ki izhajajo izpred leta 1945 je v LJ pač bistveno manj kot mogoče celo leta 1991.
Meni to glede Rumenih Jopičev malo smrdi in mi deluje da je to diverzantska akcija s čimer skrajno levi pol, ki bi se šel "revolucijo" odvrača pozornost javnosti od tega, da so glavni nosilci družbeno-ekonomske moči, bivše partijsko-udbaško-miličniške elite, katerih starejša generacija so v bistvu starši mladih, ki v zadnjem letu protestirajo po ulicah. Razvajeni progresivni-buržoazni otroci pa ne bodo razlastili svojih "zaslužnih" staršev, brez skrbi.
V bistvu je ironija, da je glede tega razvoj dogodkov v Sloveniji situacijo prignal do iste situacije kot v vseh metropolah na Zahodu (NY, London, Paris), pa smo vmes imeli totalen družbeni prevrat, ampak na koncu smo se znašli na začetku: z novo buržoazijo, ki izhaja iz starih revolucionarjev :)
Komentatorji so pravilno ocenili situacijo - desnica se mora od teh diverzantskih akcij ograditi. Urban je diverzantska akcija, fokus mora biti na Kordišu et consortes.
jozeveli
Ta Urban Purgar je brezdelnež in pretepač. Je tudi vulgaren in nekulturen. Živi na socialni podpori. Nima ne družine in ne otrok. Sramota za Slovence in desnico, če nas taki zastopajo in nam ohranjajo tradicioanlne vrednote. Ta tip nima vrednot, ne živi vrednote in ni domoljub. Vse desne stranke bi se že zdavnaj morale jasno ograditi od teh primitivcev. Naj imajo le levi svoje primitivce, ki jih sramotijo.
Kraševka
Vaš opis le potrdi, da je dejanski LEVIČAR.
MEFISTO
Prav si opazila, da gornji opis ustreza liku povprečnega levičarja.
Friderik
Grb ali cifra, isti kovanec. Rumeni jopiči ali Tea Jarc (et &), vse to je ista primitivnost, ista defektna čustva.
rasputin
To nasilništvo je kot koronavirus in pandemija. Vse je dirigirano iz enega centra. Hočejo nas depopulirati. Nekaj jih bo odnesel virus, nekaj pa drhal.
Ne pustite se sprovocirat, ljudje.
MEFISTO
Nič me ne bi čuddilo, če bi sleparska in plenilska levica ustanovila Rumene jopiče.
Tudi komunisti so se med revolucijo 1941 - 1945, ko je povsod po vojni divjala vojna, zaskrbljeno spraševali, zakaj se tako dolgo ne ustanovi Bela garda, ki naj bi jim, tako so narobe mislili, nudila legitimiteto.
Zaskrbljenost je bila tako pekoča, da so jo imeli namen sami ustanoviti.
Končno so jih pa le domobranci nekoliko podili iz ene v drugo hosto.
Kugy
Martin zadetek v polno. Čas bi že bil, da tudi naši zgodovinarji to ugotovijo. Pojav R.J. je nujno potreben levici. Jenulu in Kulu se je kar strgalo od veselja, ker brez naciev, čeprav RJ to naj ne bi bili, nimajo razloga za revolucijo. Kapitalisti so itak levi, tako da je treba potegniti iz naftalina nacie in fasiste. Zato je nujno treba ustvarit domobrance odnosno belo gardo. Pa ti neokomunisticni nestrpneži res čakajo novega Lenina. Rojeni v Sloveniji izobraženi v javnem Yugosolstvu.
Kraševka
Enako razmišljam tudi jaz.
helena_3
Kugy, tudi jaz se strinjam z vami. Bliža se čas volitev in če bodo podporniki desnih strank uporabljali metode in žargon "kolesarjev", bodo pomagali odganjati razumne državljane od volilne udeležbe. Ker pa levičarji delujejo na krilih fanatizma in poslušnosti vodjem, nam lahko spet sledi leva vlada. Tega si vsaj jaz ne želim. Torej, mediji na "desnici": umirite konje. Prav tako moramo to upoštevati tudi komentatorji. Poudarimo dosežke sedanje vladi in smele načrte za naprej.
lavrict
Ne vem zakaj bi to kogarkoli presenetilo. Skrajna levica je v 20 in 30 spodbudila nastanek fašizma, kot dozdevno edine struje,ki se proti ognju sposobna boriti z ognjem. Levica ustvarja fašizem. Bi Duce brez komunističnega pritiska prevzel vlado? Verjetno ne. Ne samo pri nas, po vsem Zahodu je isto. Skrajnost ni še nikoli rodila zmernosti in sredine. Botri naših fašistov so Fajonova, Mesec in Kordiš
debela_berta
Res precizno, strokovno in natančno poznavanje zgodovine, prav odprtih ust si me pustil. Končno je svetu obelodanjeno, in to iz ust zaslužnega doktorja zgodovine Martina Lavriča, kako in zakaj sta nastala fašizem in nacizem! Prekleti komunisti grdi, fuj fej, še v letu 2021 krivi za vse :)
Kraševka
M. Lavrič, dobro ste povedali, Fašisti, Komunisti in Nacisti - so vsi ISTI.
uros.samec
Čeprav res ni presenetljivo, pa ni potrebe, da igramo nasprotnikovo igro. Takšna igra ima v naprej predviden potek in konec. V takšni igri lahko zmaga le tisti, ki je igro zastavil. Edina racionalna možnost je, da se levičarsko drhal pusti, naj divja. Na koncu bodo sami zrušili svoj mit. To je ključno.
nejo
berta! NSDAP - NationalSOCIALISTISCHE Deutsche ARBEITERpartei V imenu stranke dva atributa socializma. Torej je bila ta stranka socialistična. Desno usmeritev ji je pripisala naša propaganda in to vztrajno ponavlja že 80 let. Večine se je ta propaganda prijela. Nacisti so levičarji!
rasputin
So rumeni jopiči butasti ali so provokatorji?
debela_berta
Hahaha rumenkoti... Neki pametni in korajžni po internetu. Po mojem pa jih v resnici še moja 90-letna nona premikasti.
Možganski maloposestniki, boh jim pomagej...
mopsen
Bumbar
IgorP
Se že kažejo zametki slovenskega Sturm Abteilunga????
rasputin
Kaj pa če so provokatorji? Kdo sploh so ti rumeni jopiči? Od kje izhajajo? Čigavi so? No, Igor, ti, ki očitno veš to, povej še neukim ostalim.
Kraševka
Ivan, dobro vprašanje ste postavili. Tudi leta l945, so bili provokatorji, ki so delali prav nekaj drugega, kot govorili. Levica ve, da če sprožiš nerede - bod ZAVLADALI vedno le LEVI, ker so seveda del neredov. Tako je bilo tudi z USTAJO 1913 in je z USTAJO 2o2o in se zgodi celo na Kredaric Policija je na Prešercu varovala Jenulove in Rumene Jopiče pozaprla. To mi je nekam sumljivo? Zakaj Jenulovi in Fajonovi lahko povzročajo nerede? Tožilstvo, kjer so udeleženi LEVIČARJI, pa OBTOŽB - ne obravnava. Tega naj se zaveda tudi Tonin in naj nikar ne naseda provokacijam.
Kraševka
Oprostite gornji napaki pri letnici 1913, ki mora biti 2013
amelie
https://mobile.twitter.com/RJopici/status/1430470224696983552?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5Eprofile%3ABojanPozar%7Ctwgr%5EeyJ0ZndfZXhwZXJpbWVudHNfY29va2llX2V4cGlyYXRpb24iOnsiYnVja2V0IjoxMjA5NjAwLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X2hvcml6b25fdHdlZXRfZW1iZWRfOTU1NSI6eyJidWNrZXQiOiJodGUiLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X3NwYWNlX2NhcmQiOnsiYnVja2V0Ijoib2ZmIiwidmVyc2lvbiI6bnVsbH19&ref_url=https%3A%2F%2Fpozareport.si%2F
IgorP
Se že kažejo zametki slovenskega Sturm Abteilung!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.