Nacionalna RTV že gori?

»Jebeno več nas je k´t njih. Njih je samo ene par. In vemo točno, kateri so!« (Marcel Štefančič). »Sporočilo kolegom RTV Slovenija: uprite se, Večer je z vami« (uredništvo časnika Večer). »Kje ste ostali 2.000 in več zaposleni, novinarji, kamermani, tehniki? Stavkati in bojkotirati oddajo. To je res preveč« (poslanec SAB Marko Bandelli).
Takšnih in podobnih udarnih pozivov k rušenju obstoječih razmerij na nacionalni RTV Slovenija s strani leve medijske, politične, profesorske, aktivistične ... sfere zadnje čase ne manjka. Piko na i je z napovedjo tožbe in bojkota soočenj na RTV Slovenija postavil predvideni prestolonaslednik levice, Robert Golob.
"Ravno ta diskriminacija med nami in Našo deželo jasno pove, da RTV Slovenija nima namena iskati interesa javnosti, ampak interes ene stranke in enega vodje ... naš bojkot RTV-vsebin postavljamo do točke, dokler ne dobimo enakopravnega statusa," je pogojeval v tonu, ki bi ga, če bi prišel iz kakšnih drugih ust, kaj hitro označili za »janšističnega«. Sledilo bi ogorčenje novinarskega društva in aktivov zaradi izvajanja političnega pritiska nad neodvisnostjo in avtonomnostjo javnega servisa.
A časi so drugi, na oblasti pa tisti, ki jih nis(m)o vajeni, in v takšnih časih je skoraj bolj pomembno, kdo kaj reče, kot kaj dejansko reče.
Za soočenja gre!
Čeprav na nacionalno RTV hišo pritiska na način, ki politiku, povrh vsega pretendentu za prevzem oblasti, ne pritiče, bi Robertu Golobu težko odrekli pravico, da se pritožuje, potem ko so status parlamentarne stranke na RTV dodelili Naši deželi. Argumentacija o nekakšnem nasledstvu DeSUS-a je še bolj za lase privlečena kot pred leti, ko je vodstvo javne hiše parlamentarni status mimo volitev prijazno podelilo Zavezništvu Alenke Bratušek. Na RTV bi si naredili dolgoročno uslugo, če bi črto jasno potegnili pri strankah, ki so jih volivci dejansko izvolili v (nacionalni, evropski) parlament, ne pa mednje vabili derivate, ki so posledica političnih razkrojev. Vse drugo naj si parlamentarni status izbori na volitvah. In pika.
Nedoslednost iz preteklosti je Goloba že pred časom spodbudila v strateški "nakup" dveh poslanskih sedežev, na podlagi katerih bi mu kakšno bolj prijateljsko vodstvo javne hiše status kaj hitro dodelilo. A ne tudi to vodstvo, ki pa je naredilo usodno napako, ko je popustilo pritiskom Aleksandre Pivec in se s tem zapletlo v vozel, ki se ga da rešiti le po gordijsko.
»Naš cilj je prevzem RTV«
Vse to gre seveda dodatno na roko tistim, ki s kurjenjem pod kotlom skušajo doseči, da bi ga razgnalo. Pritisk na sedanje vodstvo RTV je neznosen, enako pa tudi na novinarje – skoraj večji od zunaj, naj že vendarle z uporom zrušijo zakonito postavljene nadrejene. »Naš cilj je prevzem RTV,« svojih načrtov na nedavni udarniški javni tribuni sodelujoči z RTV-ja niso niti skrivali.
Ampak kaj tako strašnega je novo vodstvo naredilo, da bi si zaslužilo odstavitev kar tako po boljševistično, mimo demokratičnih procedur? Navržbe, da je par rošad RTV Slovenija spremenilo v novo Novo24TV, so tako bizarne, da so komaj vredne komentarja.
Dejstvo pa je, da so na nekaj odgovornejših funkcij postavili kakšnega novinarja in urednika, ki ni na liniji s prevladujočo naracijo, stanjem duha, če hočete, na RTV Slovenija. In v tem je zdaj izvor konfliktov.
Korak v pravo smer bi bil, če bi vpleteni na vseh straneh enkrat odkrito priznali, da je predvsem informativni program javnega servisa skozi leta usmerjene selekcije posvojil levičarski svetovni nazor, se tako rekoč prežel z levičarsko ideologijo. Med to in novinarsko avtonomijo je bil potegnjen enačaj in vse, kar od tega odstopa, je dojemano kot anomalija. To je sicer šele korak v smer, ne pa bistven pogoj za padec profesionalnih standardov; biti novinar levega (ali kateregakoli drugega) svetovnega nazora samo po sebi še ne načenja novinarske integritete in avtonomije. Niti ne na nacionalki, dokler novinarjevo osebno politično prepričanje ne kroji njegovega dela.
Povedano drugače: tudi nazorsko levo ali desno usmerjeni novinar ostane zvest poklicu, če se ne prelevi v političnega aktivista, ki pod krinko kritične novinarske drže in domnevne avtonomije prikraja dejstva, manipulira, diskreditira, prefinjeno izvaja medijske umore in druge aktivistične umazanije.
Največja napaka donedavnih urednikov v informativnem programu nacionalne RTV je bila, da niso znali, hoteli ali zmogli ustrezno obvladati tistih kolegov, ki so v svoji aktivistični vnemi redno teptali standarde novinarskega profesionalizma.
Največja napaka donedavnih urednikov v informativnem programu nacionalne RTV je bila, da niso znali, hoteli ali zmogli ustrezno obvladati tistih kolegov, ki so v svoji aktivistični vnemi redno teptali standarde novinarskega profesionalizma.
Toleriranje takšnega početja je v zadnjih letih vodilo tako v padec gledanosti kot zaupanja v javni servis pri dobršnem delu prebivalstva, ki se ne prepozna v trdem levičarstvu. Če ne prej, bi se ob vpitju petkovih kolesarjev "rtv je naša in je ne damo" odgovorni na nacionalki morali vprašati, ali je z informativnim programom medija, ki ga obvezno plačujejo vsi davkoplačevalci, res vse v redu, če ga že leta, v zadnjem obdobju pa še posebej izrazito, za svojega jemljejo pripadniki ene ter hkrati tako jasno zavračajo pripadniki druge nazorsko-politične usmeritve. In to neodvisno od tega, kdo je na oblasti.
Brez zlorab
Prav v dolgoletnem zatiskanju oči in sprenevedanju glede očitnega tiči vsaj posredni razlog za umik nekaterih paradnih oddaj informativnega programa v obdobju pred volitvami oziroma njihovo nadomestilo z volilnimi soočenji in ostalim programom.
Morda imajo v vodstvu drugačne namere in razloge, a zdi se, da njihovo početje vsaj posredno služi ravno temu, da programa javne RTV ne bi nekontrolirano zlorabljali aktivistični posamezniki, ki se jim za vsako ceno "mudi nazaj v demokracijo". Seveda takšno, kakršno jo vidijo skozi svoje oči in razumejo skozi lasten ideološki okvir.
Lahko se vprašamo, ali cilj posvečuje sredstva, in nedvomno se pri tem kakšnemu novinarju z avtonomijo in integriteto tudi godi krivica. Pa vendar je dejstvo, da s takšnimi potezami vodstvo polu desno od sredine ne omogoča prednosti, temveč zgolj fer, pošteno politično tekmo.
In ravno to je tisto, kar plačniki položnice od nacionalnega medija tudi upravičeno pričakujemo.
P.s.: Mimogrede, dolgoletna dopisnica STA iz Bruslja, Petra Miklavc, je iz novinarstva prestopila v politiko. V službo za stike z javnostjo Socialistov v Evropskem parlamentu. Je ob takšnih novicah še kdo presenečen?
Zadnje objave

Za ustavno večino razuma v prihodnjem mandatu
18. 2. 2025 ob 9:00

(Jugo)nostalgija
18. 2. 2025 ob 6:00

Drsanje
17. 2. 2025 ob 15:15

Mate čaj kot zdrava alternativa kavi
17. 2. 2025 ob 12:00

Iz Ljubljane z ljubeznijo
17. 2. 2025 ob 6:00

Branje kot navada in razvada
16. 2. 2025 ob 16:10
Ekskluzivno za naročnike

Drsanje
17. 2. 2025 ob 15:15

Mate čaj kot zdrava alternativa kavi
17. 2. 2025 ob 12:00

Iz Ljubljane z ljubeznijo
17. 2. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
FEB
18
FEB
20
Odtisni svoj grb (počitniška ustvarjalnica za otroke)
10:30 - 12:00
FEB
20
Mladen Bogić: Porečanka (muzejsko predavanje)
18:00 - 20:00
MAR
01
MAR
03
POTOHODCI: Goriški camino - peš od Ogleja do Svete Gore
18:00 - 20:00
Video objave
Izbor urednika

Trump ukinja ameriški denar tudi za slovenske nevladnike in leve politične aktiviste
15. 2. 2025 ob 12:00

Pozabljeni Slovenci - Benedikt Kuripečič
15. 2. 2025 ob 9:00

Kartagina mora biti porušena
14. 2. 2025 ob 12:48
51 komentarjev
nejo
"»Naš cilj je prevzem RTV..."
Tako kot je bil cilj partije maja 1945 takoj prevzeti Radio Ljubljana in kasnejše proizvode sodobne telekomunikacije. RTV so dolgo držali v svojih rokah, zdaj, ko bi moralo biti "lastništvo" RTV po regelcih demokracije, pa skačejo do neba, ker še vedno mislijo, da je RTV njihova do konca vseh vekov.
"Zgrajeni" FSPN in FDV novinarji! Malo bi morali izkusiti titoistične zapore. Najbolje: Goli otok! Da bi si zapomnili, česa niste imeli v takem zaporu in kaj ste v njem imeli preveč (lakote, trpljenja in nasilja). Potem bi znali ceniti "proizvode" demokracije. RTVS je last slovenskega naroda, ki tudi (skoraj vsak posameznik!) plačuje prisilno naročnino.
Kaj pa vem
G. Počivavšek je bil minister v treh različnih vladah, takega pogromaštva kot zdaj v Janševi vladi ni doživel nikdar, pa je ta vlada dobro in veliko delala. Mislim da to pove vse o načinu poročanja našega novinarstva. Da bi moral politik vse prenesti? Mislim, da ima tudi politik pravico do osnovnega človeškega dostojanstva. Se kdo še spomni kako so pred štirimi leti novinarji iskali nekoga, ki ni bil ponovno izvoljen v parlament, med SMC-jevimi poslanci je bilo takih vsaj 20, ne , oni so našli edino enega, ki je bil seveda iz SDS.
uros.samec
@ Kraševka nehajte se truditi. Vse ste povedala z zapisom, " že njegove poteze obraza izražajo objestnost." In kaj še? Če ste že začela, vsaj končajte. Desničarska, poglobljena psihoanaliza obraza? Kje smo že to videli? Ste kar ste. In nikoli ne boste drugačni. Čestitke Jankoviču za njegov NE!
Ljubljana
Kaj pa je narobe, če je Kraševka napisala resnico, enako mislim kot ona. Točno tako, objestnost, ko je govoril na nekem komi mitingu rtv-ja pa je pokazal še sovraštvo in ksiht primitivca brez primere ! Samec, vi pa ste koristen i..ot...
uros.samec
@kaj pa vem, gospod urednik Čakš in ostala druščina!
Pojem demokracije je potrebno pravilno razumeti.
V demokraciji lahko nekoga razumemo ali pa tudi ne.
Lahko imamo podobna stališča in se docela ali pa samo deloma strinjamo, ali pa sploh ne.
Lahko tudi ne upoštevamo mnenja s katerim se ne strinjamo ali ga celo popolnoma ignoriramo.
Zadnje obdobje dokazuje, da lahko tudi žalimo in kljub temu nismo terjani k odgovornosti, ali pa se njej učinkovito izmikajo ( recimo beseda " fašist " koordinatorja Levice)
Vendar pa v demokratični družbi NI prostora za ukinitev, odstranitev, onemogočanje, tistih, s katerimi ne delimo enakih mnenj, še posebej če so to novinarji, kakršnikoli že pač so, je osnovna higiena demokracije načelo; da se jih z ničemer ne onemogoča, oziroma odstranjuje.
Kdor ploska temu, kar se trenutno dogaja na Nacionalki, ne glede na to, ali se z stališči, ki so informativnem programu ne strinja, je zelo daleč od podobe zdravega demokrata.
Kaj pa vem
Jaz pač nikoli ne trdim, da se ne sme slišati tudi druga stran, se pa ne sme ponoviti kampanja izpred štirih let, ko je bilo edino vprašanje za ali proti Janši. Navijaške oddaje za izključno eno opcijo v času uradne kampanje na javni RTV nimajo kaj iskati, za drugo opcijo takih oddaj itak sploh ni! Če se te navijaške oddaje umaknejo za en mesec, pluralnost ne bo kršena niti za milimeter. Mene zanima kaj si stranke predstavljajo pod pojmom javno, zasebno, koliko imamo spolov, bomo teorijo spolov uvedli v šole?
Madison
" je osnovna higiena demokracije načelo; da se jih (novinarjev) z ničemer ne onemogoča, oziroma odstranjuje." G. Samec, v demokratičnih vladavinah naj bi novinarji (kot četrta veja oblasti, za kar se mnogo slovenskih novinarjev zelo rado oklicuje) pošteno in verodostojno opravljali svoj novinarski posel, to je civilni nadzor nad vsemi vrstami politike, tako vladne, kot opozicijske in druge nevladne politike ter nad vsemi ostalimi pomembnimi sferami družbe. Načeloma bi novinarji svoje delo morali opravljali karseda nepristransko, če bi hoteli biti verodostojni "watchdogi" politike. Še posebej bi moralo biti načelo nepristranskosti novinarskega dela uveljavljeno v medijih v državni lasti! Državne medije, kot je rtvslo, namreč plačujejo državljani in volivci celotnega političnega spektra v državi, zato si novinarji, uslužbenci državne rtv ustanove, ne bi smeli privoščiti političnega navijaštva za eno, sebi všečno politično stran ter zgolj škodovanja nasprotni politični strani - novinarji, ki tako delajo, niso novinarji, temveč so politični aktivisti in pristranski politični navijači - njihovo početje ni novinarstvo, temveč prestitucija! Točno to, kar piše v prejšnjem stavku, se je v programih državne rtv izkazovalo ves čas od nastopa vladne koalicije pod vodstvom stranke SDS v marcu 2020! Velika večina novinarjev-uslužbencev državne rtvslo, predvsem tistih v informativnem programu te hiše, je iz dneva v dan, iz meseca v mesec in nato iz leta v leto do današnjega dne, dokazovala, da so izrazito enostranski politični navijači in prolevičarski politični aktivisti - zanikrni novinarski prestituti, skratka. Lahko vam začnem naštevali, kdaj, kje in kako se je to izkazovalo, vendar menim, da če sami niste zaznali prolevičarskega aktivizma in enostranskega političnega navijaštva, ki je bilo zadnji dve leti v informativnih oddajah rtvslo povsem očitno, potem vam niti moje naštevanje ne bo zaleglo, da bi tovrstno navijaštvo prepoznali in razumeli perfidno učinkovanje takega navijaštva na gledalstvo. O zdravi demokraciji v Sloveniji ne moremo niti sanjati, dokler ne bomo imeli urejene pravne države, ki je temelj vsake demokratične vladavine in dokler ne bomo imeli vsaj približno uravnotežene medijske krajine. Dokler bodo prolevičarski navijaški mediji, v imenu globoke države, tik pred vsakimi državnozborskimi volitvami uvrščali popolne politične brezveznike - brez političnih programov in brez delujočih političnih ekip!!! - na vrhove sfejkanih anket, in jih na ta način ponujali kot vnaprej določene zmagovalce volitev (ki nimajo prav nikakršne zveze s stvarno volilno bazo in niso nikomur odgovorni!), dotlej bo demokracija v Sloveniji samo iluzija.
Teodor
Uroš, še enkrat. Vedno so bile določene oddaje v predvolilnem času ukinjene in potem vrnjene nazaj. Problem so iz tega naredili samo sedaj, ko ne vlada novinarjem ljuba opcija. V preteklih letih gledalci niti opazili niso manjko oddaj. Levi novinarji pa svoja pristranska stališča razumejo kot resnico in se počutijo ogroženi že če kdo izraža drugačna mnenja, če smo pošteni, na RTVju sami ne spoštujejo različnih mnenj. Zato je ukinitev RTV naročnine edina realna opcija, da se premaknemo k pluralizmu.
kdorkoli
No, no, no, Samec, ne potrebujemo nobenih pridig o domnevnem zdravju demokrata! To RTV plačujemo vsi državljani, tako levi kot desni in zato od RTV zahtevamo informiranje ob osnovnem spoštovanju čim popolnejše resnice in elementarne nepristranskosti do te ali one politike, pa naj bo leva ali desna. Namesto tega smo prisiljeni poslušati zmerjanje in lajanje neke skupinice znorjenih levih aktivistov - skrajnežev, ki si prisvaja ta družbeni medij kot svojo lastnino in terorizira celotno ustanovo. To je nedopustno, pa naj gre za zdravo ali nezdravo demokracijo in to se mora nehati! Štefančič & Comp naj si za svoj denar kupi TV hišo in si v njej organizira informiranje za svoje občudovalce po svojih željah. Na javni RTV pa nima kaj iskati - že davno bi ga morali brcniti v pristransko aktivistično r...
uros.samec
Hvala za vašo repliko. Vse to drži. Vse to je res. RTV Slovenija je potrebna osvežitve uredniške politike, a ne na takšen način. Ne na način, ki najprej ni v skladu z pravilnikom hiše. Ne na način, ko se večina novinarjev in ostalih urednikov NE strinja z izbiro. Ne na način, da tik pred volitvami ukine oddaje ker bi bile lahko, kot beremo tule MOTEČE! Ne na način, da se v vrh nadzornega sveta postavi človeka, ki nima blage veze o televiziji in radio programu. Vi lahko leporečite po mili volji. S tem, ta vlada in gospod Janša le dokazuje, da obračunava z mediji. Tudi na STA še nismo pozabili. Seveda so bili v tej hiši do njega več kot neprizanesljivi, prekomerno kritični in morda celo privoščljivi ob napakah, vendar to ne spremeni ničesar. Politiki v demokraciji morajo biti sposobni spregledati takšne reči. Da o bebavih pozivih za ukinitev RTV prispevka, tistih bogih 12 eur, sploh ne govorimo. Ima kdo alternativo za izpad financiranja? Skratka, imate svoje prepričanje, prav je tako. Ponavljam, tisti, ki danes ploskajo temu, kar se dogaja na Nacionalki naj nikar o sebi ne mislijo, da so demokrati. Naj bo že kakorkoli, volitve so pred vrati. Z veliko mero gotovosti vam lahko zatrdim, da je SDS in Janez Janša z svojimi ekcesi, kljub odličnem delu te vlade skozi zdravstveno krizo, izgubil večino tistih volivcev na sredini, ki so se pomikali na desno. Odšli bomo tja, kjer si naš glas v resnici ne zaslužijo. Pa lep dan.
Shalotka
Bravo, Madison !! Gospod Uroš Samec, vas pa sploh ne dojemam !? Kaj bi vi radi povedali ? Otroku Marcelu so za en mesec vzeli ljubljeno igračo! Dobi jo nazaj, brez skrbi! So pa naRTV nekateri skoraj popolnoma brez " igrač", pa nič ne cvilijo! O demokraciji imate neke svoje pojme, čeprav se jasno ve kako naj bi stal demokratični red! O uravnoteženosti programa na RTV pa nimate pojma!! Doslej je bilo VSE NAROBE, zdaj pa se poskuša vsaj malo zadovoljiti tudi drugo stran, je pa cel hudič! Na RTV bomo naši pa vaši samo v prostem času! V SLUŽBI pa bomo PROFESIONALNI, RESNICOLJUBNI in NEAKTIVISTIČNI!
uros.samec
Kar sem še nameraval povedati je v repliki na komentar uporabnika @ Madison. In nehajte mi razlagati reči, ki jih poznam čisto od blizu. Tudi sam sem z kritiko spremljal program nacionalke. Bili so ekcesi. Dobro se spomnim, ko je Bergant v intervjuju z predsednikom vlade dvignil glas nanj! Neodpustljivo! Sam bi ga še isti dan odstranil iz Odmevov. Toda to ne spremeni ničesar. Z mediji se ne obračunava, pika, konec debate. In to kar se počne sedaj je obračun z njimi. Kot sem že imel svoje mnenje v zadevi z STA, imam tudi tu.
uros.samec
Odlično, na vašem mestu bi si dvakrat na dan čestital pred ogledalom.
Kraševka
Mnogi opažamo, da je Stefančič celo leto dejansko delal le propagando za Levico. Zato bi morali, ko bodo delili strankam denar po številu prejetih glasov, od predvidenega denarja KULU in Golobu, odbiti bruto - celoletno plačo Štefančiča. Saj ga država plačuje, tako kot plačuje tudi politično stranko. Ali je kdaj Štefančič vprašal Fajonovo, če je njena stranka vrnila posojilo, ki ji ga je dala naša takrat še državna NLB?
Kraševka
Točno tako.
Kraševka
Točno tako, naj si Štefančič, Vasev, Ambrožič, Šetib. Erika... kupijo svojo TV in potem bodo lahko rekli: "To je naša TV". Nacionalka pa je prav toliko moja, kot njihova!.
Lon Wolf
Rodoljubi, domoljubi, tržno-socialni suverenisti, kdaj se vam bo končno razjasnilo, da imamo opravka s tujerodno - invazno ideologijo, socialističnih hedonistov, ki so nam zavladali s pomočjo krvavih revolucij, nacionalizacij-kraj, holodomori in, da se krvavim pridobitvam NE BODO NIKOLI PROSTOVOLJNO ODPOVEDALI. Vse družbene kaste so 100% obvladovali(sodstvo, politiko, družbo, tožilstvo, represijo, šolstvo...) Če si tokrat ne izborimo "Uravnotežene enakopravnosti in pravičnosti", potem nismo vredni, da obstojimo.
Blazzzz
To, kar je zapisal Čakš, je tako evidentno in tako prekleto res, da se na javni RTV tega javno sploh ne more izreči ali izpostaviti.
ales
Janša in Tonin mislita, da lahko prevzameta RTVSlo. Kakšna zmota! Edino zdravilo za RTVSlo je trg. Torej ukinitev vseh državnih pomoči in kraje davkoplačevalskega denarja za leglo laži in korupcije.
Teodor
Dobro povedano, trg bo rešil situacijo. takoj bomo dobili 2000 prepotrebnih delavcev v proizvodnjih halah.
Ljubljana
Jansa in Tonin ne prevzemata rtv zelita kot mi vsi le verodostojno RTV ki ne laze v vsakem stavku. Niste opazili ? Da lazejo....
uros.samec
Odličen komentar, ki nedvomno spada na vaš planet. Brez skrbi, le še mesec dni.
Kaj pa vem
Bes Marcela Štefančiča je grozljiv. Njegov oče je v svojem okolju izjemen kulturni delavec, človek se sprašuje, kako je mogoče, da se jabolko odkotali tako daleč od drevesa. Jaz sem imela oddajo Studio sity pač za eno levičarsko zadevo, do katere imajo v pluralni družbi levičarji pravico.Zdaj ko se vrši uradna kampanja, pa ni higienično, da bi imela levica zase še eno posebno oddajo, dovolj je že prikritega navijaštva za levico predvsem na val 202. Sprašujem se še kakšna levica je to, če ima njen lider v državnem podjetju bruto letno plačo (500 000) pol milijona in to mimo vseh pravil, ki veljajo za prejemke v državnih podjetjih.
uros.samec
Higienično? To je za vas pojem higiene? Odstranitev motečega? Ukinitev nasprotnega? Onemogočanje kritičnega? Tega se v demokracijah ne počne! Ni medija, ki bi bil popolnoma objektiven in nepristranski, vendar je za demokracijo nuno, da imajo ljudje izbiro! To je sramota! To je daleč od higiene obnašanja v demokratični družbi.
Kaj pa vem
V času uradne predvolilne kampanje JAVNA (od nas vseh) RTV, ne sme eni politični opciji dovoliti posebne oddaje. Je velika razlika med kritičnostjo in navijaštvom. Imamo soočenja in tam naj se krešejo mnenja. Studio sity ni več to, kar je bil pred leti, bil je nekakšen predstavnik mladih, z leti se je skupaj z voditeljem postaral. Oddaja je potrebna prevetritve in naj postane spet kritična in ne navijaška, saj to potrebujemo, pravzaprav potrebujemo to na obeh polih, če želimo pluralnost naše skupne RTV. Potem bi lahko rekli, da se naša RTV obnaša higienično.
Teodor
Uroš, tako je bilo pred vsakimi volitvami. Le, da levičarji takrat niso delali iz tega problemov, ker so bili na oblasti njihovi. Sicer pa pišete komentarje, kot da ne živite na istem planetu kot mi.
Ljubljana
Ne delajte se norega! Ko bi bila na rtv dovoljena podobna oddana recimo Tomasicu, bi se lahko pogovarjali. Tako pa sami veste da zavajate. Se smesite...
korosec.france
Namesto, da bi totalitarne objestneže in nasilneže, demokracija znesla na cesto, kamor sodijo,oni poiskušajo demokracijo znesti na cesto.
Res bo treba nekaj narediti s temi nasilnimi burkeži, ki imajo RTV za svojo.
Kdo jih bo izučil, naučil ABC demokracije, je to sploh mogoče?
uros.samec
Nisem vedel, da je Marcel Štefančič objestnež in nasilnež. Hvala za info. Jo bom uvrstil nekam med brezvz in fake news.
Kaj pa vem
Na tisti njihovi javni tribuni se je Štefančič od besa skoraj jokal in se drl, eno z drugim. Uroš, kaj tudi tega nisi opazil? Pravzaprav je deloval kot razvajeno otroče.
Ljubljana
Kaj pa je ?
MEFISTO
Na to mesto odloži tudi Marcela!
Kraševka
Kdor ni totalno slep, takoj vidi, da je Štefančič ekstremno Levi aktivist. Že njegove poteze obraza izražajo objestnost.
uros.samec
Opoziciji predlagam, naj nikar ne stopnjuje napadov na to vlado in njenega predsednika. Čeprav je ta vlada opravila odlično delo med obdobjem unikatne krize, pa se SDS in Janez Janša zelo uspešno rušita sama. Kar je njegova vlada počela v aferi z STA, ki še vedno ni dobila povrnjeno škodo, ki je bila povzročena in kar novo vodstvo počne na Nacionalki nas uvršča tja nekje med Slonokoščeno obalo, Ugando in seveda Rusijo, modelom Orbanove demokracije.
Več kot cinično je, da naš predsednik vlade po svetu skuša predstaviti Slovenijo kot svetilnik demokracije, doma pa novinarji to vlado čutijo kot avtokratsko, zatiralno, vlado, ki mimo pravilnika nastavlja urednike, ukinja dolgoletne, legendarne oddaje v času volilnega boja, po Twitterju zmerja novinarke, se prepira z svetovnimi voditelji...sedaj pa s takšnimi cenenimi triki skuša omejiti konkurenco na volitvah. Žalostno. Velika dejanja gospod Janša, se začnejo doma.
Kaj pa vem
Gospod Uroš, kaj res ne opazite pristranskosti RTV-ja ali se samo delate. Oddaja Studio sity je izrazito enostranska in ne sodi v čas uradne kampanje na javno (od vseh nas) RTV. Ste kdaj opazili način poročanja naše javne RTV. Npr. danes verniki praznujejo Veliko noč, danes praznujemo 27 april -opazite razliko? Ne, 27 april ne praznujemo vsi, praznujejo ga le verniki v bivšo KP, ostali pa imamo le prost dan.
omega
Dobro ste ubesedili navidez majhno, a tudi zame zelo motečo razliko v poročanju RTV. Po levičarsko oz RTV-jevsko naj bi 27. april praznovali, torej mi vsi, medtem ko Veliko noč praznujejo oni drugi , torej samo verniki. Za povrh vsega se 27. aprila 1941, ni zgodilo nič pomembnega tako, da niti udeležneci niso vedeli, če njihovo srečanje ni bilo dan prej. Tema srečanja ni bila upor, saj je potekalo v času prijateljevanja Sovjetske zvaze in Nemčije. Celo v času SFRJ oz SRS se 27. april dolga leta sploh ni praznoval
Kraševka
Uros.samec, zakaj sprevračate. STA bi plačala, pa ji Veselinovič ni dal dokumenta, ki je podlaga za plačilo. Sedaj, ko je Kadunc to izvršil, je STA dobila vse plačano.
Ljubljana
če hoče človek vedeti kaj se dogaja v Ukrajini nima smisla iskati na MMC ali TTX tega RTV-ja...
Najdemo na SIOL, na HTV, na Slobodna Dalmacija...
Na RTV pa info sabotaža...posebej TTX je norčevanje !! A ni Pirkovič urednik ? Halo !
Ljubljana
Poleg Domovine si preberite danes še odličen komentar dr. Grande na Časnik.si, pa učbeniški komentar Ivana Klemenčiča v zadnji Demokraciji, danes bo že nova...
za Božjo voljo, saj je za nas kaka leva vlada hujša groza kot ruski napad na Ukrajino !!
Celo en metalec puške v koruzo ima še vedno toliko glasov kot NSI !!!!!!! Ta NSI ki s 4 ministri že 3. leto premika stvari v državi, vodi zelo važna ministrstva, gradi Domove za stare, ceste, železnica, ureja vojsko, da o IT področju ne govorim ! Pa ima en butast klovn enako podporo !!!
Kateri idioti ga volijo ? hahljači na njegovih "vicih" ?
Ljudje iz kamniškega konca ? kaj je temu SLO folku ?
Volijo nekoga, ki si ni upal besede izgovorit v Bruslju, ne pa človeka, ki ga vabijo v vse TV programe sveta !? A folk res voli samo sebi enake ?
vane
Ni narod, zgolj nek živelj. Priti mora gospodar, ki z bičem in palico naredi red. Drugače je pa vse razpuščeno. Tukaj se ni vredno truditi; zguba časa, živcev in energije.
Friderik
Štefančiča in druščino bi vprašal v čigavi službi so? Kdo jh plačuje? Večino imamo namreč mi, plačniki naročnine (ki je nikdar nismo naročili). In če že govorite o večini, nihče vas ni izvolil, da bi se lahko sklicevali na večino. Samooklicani Lugansk in Doneck ste.
Namesto, da se preštevate, se raje vprašajte zakaj vas vedno manj ljudi gleda. Zakaj so gumbi na pilotu 1,2 in 3 povsem ohranjeni, nič zlizani?
Stajerska2021
Ni problema - imejte "svojo" RTV in si jo P L A Č U J T E !
Vendar nas je res jeb...no več kot vas, ki je sploh ne gledamo - moramo pa financirati vaše udobje! Naj vas financirajo tisti, ki vas gledajo!
Potegnila je nova metla (upam, da vzdržite, dr. Gregorčič) in sedaj takšna histerija o tem, kako bodo politični aktivisti "prevzemali" oblast - nad čim??? In najglasnejši so tisti, ki sploh niso v delovnem razmerju na RTV, ampak so samo priskledniki z zelo udobnimi zaslužki.
Stajerska2021
Danes, 1. 4. 2022, pravkar na RTV pri Odmevih, ki so zeeeeloooo uravnoteženi, so na predvolilno vprašanje "vsem" strankam - o žici na južni meji, ali bi jo odstranili ali ne - zamislite odgovarjali vsi Kulovci, Golob, iz Vesne in Gale! Iz koalicije pa samo Tomčeva in Jelinčič. Razmerje 7 proti 2. V korist opoziciji. Zeeelooo uravnoteženo. SRAM VAS BODI! In prav danes je v DZ zboru pod budnim očesom predsednice za medijsko "uravnoteženost" RTV-ja Tomičeve, potekala inkvizicija zoper "krivice" na tem javnem mediju. Ponovno so bili najbolj glasni levičarji - preprosto - ker jim večna oblast s strani KP polzi iz rok. Zato so zelo jeb..no zaskrbljeni!
Ljubljana
Me je zanimal
1. požar nad Preddvorom
2. poročilo Areha iz Kijeva
zato sem za par minut vrnil na RTV dnevnik...
Sicer itak gledam odlična HTV poročila, in tudi druge HTV oddaje...
RTV ne gledam !
Peter Klepec
ORF je boljsi
Ljubljana
Mene zanima tudi Hrvaška in dogajanje tam, manj me zanima kako je v Avstriji. Poznam hrvaške politike, njihovo vojno proti Srbiji, kraje in praznike, politike, druge ljudi....Skratka, Hrvaška mi je mnogo bliže kot Avstrija...
Ljubljana
2.200 ji je, pa gotovo ene 300 honorarcev, napis pa OBSTRELJEVANJE RUSKIH MEST SE NADALJUJE !!!!!!!!!!!!!
a je kdo kaj takega videl kje drugje na svetu ?????
TA NAPIS JE BIL SINOČI V "OSREDNJEM DNEVNIKU" !!!!!!!!!!!!
Za razgnat !
Teodor
RTVja se ne da popraviti, to se vidi še bolj sedaj, ko je neka politična volja za spremembe. Zato je edina opcija ukinitev. Levi skrajneži bodo pač vedno levi skrajneži, noben demokrat jih ne bo prepričal vsaj v spoštovanje minimalnih profesionalnih standardov.
Kraševka
Se pridružujem vašim pogledom. Tu je nakopičenih skoraj 2000 Levih-Aktivistov, alla Marcel Štefančič, Vasev, Ambrožič, Erika Ž....., kot se je izrazil Štefančič: "Jebeno več nas je" in skupaj s sindikatom, bi kar ukradel Nacionalko. To pa ne gre in je PROTIUSTAVNO. Nacionalka je tudi naša in mi plačujemo, da vi Štefančič jeste in pijete in kar je nedopustno, nas tudi pljuvate in zmerjate. Štefančič sram vas bilo!!! Kaj pa tistih 50% Slovencev, ki morajo, kot sužnji plačevati Leve aktiviste? Tudi mi imamo pravico do svobode in Levih aktivistov NOČEMO plačevati. DOVOLJ.je - da nas toliko let posiljujete z vašo ideologijo na KomunističniTV !
rasputin
Naj se preimenujejo v FašiTV in naj si sami plačujejo za svoje neototalitarno enoumje.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Se strinjam tokrat, glede tega Marcela jr. se meni zdi takole: No, poglejmo realno. Ta Marcel jr. se pritožuje čez dr. Možino in čez g. Pirkoviča itd. - ampak ! Svet ni samo takšen, kakršen je danes in kakršen je v fimih, večinoma iz ZDA, ki jih je ta Marcel sicer prizadevno, a precej površno - popisoval v njegovh knjigah - o filmih. V početju tega propagandista Marcela jr., ki ves čas nekaj vprašuje neko anonimno "usodo - ali kaj" je nekaj velikih SLEPIH PEG, ki se jih ta g. ali tov. Marcel jr. morda niti ne zaveda oz. jih nikoli resneje ne obravnava: 1. PRVA DOMNEVNA "SLEPA PEGA" Marcela jr. smo MI-LJUDJE, ljudje , mi Slovenci - "NEPROSTOVOLJNI GLEDALCI - Marcela JR.i Mi mamo - svoje lastne OČI in MIŠLJENJE, zato vemo, da je podoba sveta, ki si jo je trudil vsiliti nam ta nekoliko špasni Marcel jr. - pač le njegovo osebno, verjetno od preveč gledanja fimov - precej zmedeno OZKO OSEBNO GLEDANJE - NE PA RES REALNA PODOBA SVETA. ŠE MANJ PA realna podoba naše Slovenije. 2. domnevna SLEPA PEGA g. oz. tov. Marcela jr. se zdi ZGODOVINA SOVJETSKEGA, SVETOVNEGA IN SLOVENSKEGA - GROZLJIVEGA, naravnost BARBARSKEGA KOMUNISTIČNEGA STALINIZMA. Ali ga je v svojih premnogih TV NASTOPIH - Marcel jr. - KDAJ RESNEJE OBRAVNVAL? Verjetno - ne. Jaz bombastično praznih, vsiljenih nam GOVORNIH VAJ - tega Marcela jr. skoraj - nisem gledal. 3. domnevna SLEPA PEGA tega "TV BOMBASTA" Marcela jr. - SE ZDI NJEGOV O DOMNEVNO NIKAKRŠNO POZNAVANJE- naše slovenske polpretekle, pred letom 1941 - v glavnem s pozitivn dejavnostjo naših prednikov Slovencev - napolnjene POLPRETEKLE POLITIČNE, KULTURNE IN GOSPODARSKE ZGODOVINE t,i. SLOVENSKEGA POZITIVNEGA POLITIČNEGA , KULTURNEGA IN GOSPODARSKEGA T.I. SLOVENSKEGA POLITIČNEGA KATOLIŠTVA, ki je pozitivno obstajalo in delovalo vsaj od leta 1892 - pa do leta 1945, ko je bilo brutalno, krvavo polit zatrrto S STALIN, TITO, KARDELJ - stalinističnim komsocializmom. Mar ne? Bombastični "polit pravljičar" Marcel jr.? Ali je kdaj kaj realnega povedal o teh treh SLEPIH PEGAH njegovega in celotnega eX KP, ZK ŽURNALIZMA ? Po nekaj njegovih prvih nastopih v začetkih oddaje STUDIO CITY sem Marcela jr. - NEHAL GLEDATI. Čisto zares. L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.