Zmotne predpostavke, s katerimi operirajo komentatorji v medijih, vodijo v zmotne odločitve volivcev

Tako v znanosti, kot tudi v družbi in vsakdanjem življenju vsakodnevno sprejemamo odločitve, na podlagi podatkov in informacij, ki so nam na voljo, iz katerih potegnemo sklepe. Ti so seveda točni, v kolikor so osnovna dejstva, na podlagi, katerih sklepamo, točna. V matematiki bi temu rekli aksiomi.
Če pa je osnova oz. aksiom, iz katerega potegnemo sklep, netočen, potem je tudi sklep netočen, četudi logično sledi iz danih, a napačnih aksiomov. Pojavi se zmota krožnega sklepanja, kot bi temu rekli v debatnem žargonu. Ob spremljanju političnih debat, včasih pa tudi sodelovanju v njih, tako zaznavam celo serijo netočnih predpostavk, ki pa jih komentatorji, nevladniki in novinarji tako zvesto ponavljajo, da se v ljudeh ustvari vtis, da gre v resnici za dejstva, aksiome, na katerih potem gradijo svoje sklepe in odločitve, posebej še, kdaj bodo šli na protest, kje se bodo vključili v družbeno dogajanje in koga bodo izbrali na volitvah, referendumih itd.
Eden takšnih napačnih aksiomov je, da je naravno stanje demokracije takrat, ko je na oblasti leva politična opcija, naj bo to Komunistična partija, ali njene pravne oz. mentalne naslednice, od LDS, do Socialnih demokratov, enomandatnih strank poimenovanih po svojih voditeljih ali v zadnji iteraciji, Gibanje Svoboda.
Ko se zgodi, da oni niso na oblasti, se to predstavlja kot eksces, anomalijo oz. po besednjaku nevladnikov zadnje oddaje Tarča na RTV Slovenija: »demontaža vseh državnih sistemov, napad na pravno državo in na svobodo medijev.« Samo dejstvo, da na oblasti ni leva opcija, je zanje razlog za obsedno stanje, ponavljajoče se proteste in ustvarjanje histerije po vsej državi.
Njihov boj tako ni usmerjen v zaščito demokracije, kot sicer radi trdijo, ampak v ravno nasprotno, njen konec, saj je prav izmenjevanje političnih polov na oblasti eden osnovnih temeljev demokracije. To se je zelo plastično pokazalo v zadnjem času, ko sicer demokracije polnih ust nevladniki ob hudih ekscesih poseganja v policijo, razpadu zdravstva, korupcijskih tveganjih »pro bono« nekdanjih specialcev, ki harajo po ministrstvih in vsesplošni kadrovski čistki, še ne pripravljajo koles za nove proteste.
Pri kadrovski čistki se namesto tega pojavlja še en zmoten aksiom. Vsakdo, ki miselno pripada pomladnemu polu in ima kakšen položaj v javni upravi, državo drži v krempljih »virusa janšizma«. Samo na ta način je namreč mogoče pred javnostjo zagovarjati že totalitarne kadrovske čistke vseh in vsakogar, ki ne razmišlja točno tako kot elita, ki diktira politiko Roberta Goloba in ustvarja še en aksiom, da predstavlja celotno ljudstvo in je posledično njegov glas.
V medijskih debatah se kar privzema, da politično kadrujejo samo desne oz. »Janševe« vlade, pri čemer so tako učinkovite, da tudi po Golobovem globinskem čiščenju niso odstranili vseh, zaradi česar država ni tako uspešna, ko bi lahko bila. Golobova kadrovska čistka in politično kadrovanje pa je poimenovana kot »depolitizacija«, kar pomeni da je »OK«.
Nihče se tako niti ne vpraša, kdo so ti novi kadri, ki prihajajo in koliko je s tem uničenih karier ljudi, ki so imeli to smolo, da so se zaposlili ravno v času napačne vlade ali še več, so v času Janševe vlade, čeprav morda sploh ne pripadajo tej opciji, zgolj strokovno opravljali delo, za katero so zaposleni, ne pa blokirali celotne države, dokler se oblast znova ne »normalizira«.
Povsem apolitičnim kariernim policistom denimo grozi karierno nazadovanje ali celo odpoved delovnega razmerja zaradi profesionalnega obvladovanja protestov v času največjega diplomatskega dogodka v zgodovini samostojne Slovenije. Ne samo uničevanje karier, tudi ustrahovanje je, ne le v policiji, stalna praksa, le da je v policiji Bobnarjeva s svojim odstopom to javno obelodanila in v zadrego spravila mnoge, ki se prodajajo kot zaščitniki demokracije, zdaj, ko je le ta ogrožena bolj kot kdaj prej, pa se ukvarjajo s preganjanjem zavodov, ki pomagajo nosečnicam v stiski in božičnega obdarovanja.
Vse to v imenu ustvarjanja vtisa v javnosti, da je Janševa vlada bila totalitarna oz. slaba v vseh pogledih. Tako poslušamo, kako nas je vlada totalitarno zaprla v občine in nam omejevala gibanje, pozabimo pa, da je bil to čas svetovne pandemije, ko so to počele vse demokratične vlade v Evropi in so bili ukrepi pri nas sorazmerno mili, glede na druge evropske države. Vprašate državljane jedrnih držav EU, denimo Francoze, Špance, Nizozemce, ki so nam tako radi za zgled, pod kakšnimi ukrepi, omejitvami gibanja in dejansko nasilnim preganjanjem protestnikov so bili oni v času, ko je covid dejansko bil resna grožnja javnemu zdravju.
Ob vsem tem je vlada, ob proti sebi nastrojenih medijih in protestnikih, sprejela serijo protikoronskih ukrepov, zaradi katerih je Slovenija iz pandemije izšla kot zmagovalka, po mnenju tujih analitikov druga najboljša v vsej Evropi, hkrati z odliko opravila predsedovanje Svetu Evropske unije v težkih, pandemičnih razmerah in izvedla serijo ukrepov v korist državljanov, od izboljšav za družine, nižjih obdavčitev dela, z mrtve točke premaknila serijo infrastrukturnih projektov, sprejela zakon o dolgotrajni oskrbi, dvignila moralo v Slovenski vojski in Slovenijo znova uvrstila na zunanjepolitični in diplomatski zemljevid.
Seveda je delala tudi napake in kdaj nerodno komunicirala, a ob primerjavi s trenutno in nekaj preteklimi je, če smo iskreni, izrazito nadpovprečno opravila svoje delo. V enakem času, kot je prejšnja vlada sprejela pet svežnjev ukrepov, se aktualna vlada ukvarja s prvim, minister Han pa spoznava, kako težko je dejansko to delo. Delo, ki ga skušajo na vsak način zakriti in celo odpraviti. Pa proti sebi nima nastrojenih medijev (z redkimi izjemami), ljudje ne kolesarijo vsak petek in zdi se, kot da se je končno vrnila normalnost na sončno stran Alp.
Analitiki poraz Anžeta Logarja ali neprimernost kandidature za župana Ljubljane v primeru Aleša Hojsa pripisujejo temu, da ne moreta uiti dejstvu, da sta sodelovali v "totalitarni vladi", ki je »zaplinjala Ljubljano«. Vladi, ki je bila sicer deležna verjetno najstrožjega sistema zavor in ravnovesij, s strani organov, ki skrbijo za demokracijo in so pod Golobom, ko so dejansko vsi podsistemi podrejeni eni opciji, praktično povsem odpovedali.
Mednje spadajo tudi civilna družba in mediji, za katere se zdaj posebej očitno kaže, da jih praktično nimamo. Imamo namreč podaljške ene politične opcije inpretežno ideološka trobila, ki se prodajajo kot civilna družba in mediji, v javnosti pa ustvarjajo aksiom, da je vsakršna kritika na njihov račun napad na civilno družbo in svobodo medijev. To seveda ne velja, ko oni udrihajo po nekaj medijih, ki razmišljajo drugače. Te se lahko ustrahuje s parlamentarnimi komisijami in v javnosti blati, celo preganja oglaševalce, ki si pri njih »drznejo« oglaševati. To se potem imenuje svoboda medijev, uredniška neodvisnost in podobno.
Naj za konec omenim še nekaj splošnejših aksiomov, s katerimi operirajo. Denimo, da so stranke nekaj slabega, da je vse, kar diši po zasebnem kapitalu, bognedaj ustvarjanju dobička nekaj, kar je treba preganjati, podržaviti, zapreti. Nekateri to propagirajo, ker imajo od tega sami neposredno kapitalsko ali drugo korist, dobiček, če hočete, drugi pa so prek našega izobraževalnega in medijskega sistema enostavno kupili te socialistične pravljice kot dejstvo in jih imajo zdaj za svoj aksiom. Dejstvo, da nekdo razmišlja drugače, pa je zanje nekaj nepredstavljivega, saj se stalno gibljejo v svojem mehurčku.
Ko jim tega potem v razmerju enega proti štirim rahlo predre kdo, ki razmišlja drugače, so šokirani, da kdo sploh v dobri veri lahko razmišlja drugače kot oni. Govorim iz osebne izkušnje četrtkove Tarče, ko se je med oglasi in po oddaji razvnela zanimiva debata, ki je pokazala, kako drugačni so aksiomi nekaterih od tega, kako sam vidim, spoznavam in razumevam realnost.
Še enkrat znova pa mi postaja jasno, da bomo v družbi, kjer živimo na različnih predpostavkah o realnosti, vse bolj razdeljeni in vse bolj zavedeni, kar se pozna tudi na volitvah, kjer ljudje glasujejo v dobri veri. Posebej še, če se sliši samo ene argumente. Za spremembo družbe bo potrebno veliko energije vložiti v aktivacijo civilne družbe in pluralizacijo medijskega prostora. Alternativa je žal, da pristanemo na lažne aksiome in tudi sami začnemo živeti v laži. Ampak ta opcija, čeprav na videz ta trenutek udobnejša, se je še vedno v zgodovini končala slabo.
Ne vem za vas, sam sem rajši na »pravi strani zgodovine«, čeprav je tudi to prevečkrat zlorabljena beseda.
Če pa je osnova oz. aksiom, iz katerega potegnemo sklep, netočen, potem je tudi sklep netočen, četudi logično sledi iz danih, a napačnih aksiomov. Pojavi se zmota krožnega sklepanja, kot bi temu rekli v debatnem žargonu. Ob spremljanju političnih debat, včasih pa tudi sodelovanju v njih, tako zaznavam celo serijo netočnih predpostavk, ki pa jih komentatorji, nevladniki in novinarji tako zvesto ponavljajo, da se v ljudeh ustvari vtis, da gre v resnici za dejstva, aksiome, na katerih potem gradijo svoje sklepe in odločitve, posebej še, kdaj bodo šli na protest, kje se bodo vključili v družbeno dogajanje in koga bodo izbrali na volitvah, referendumih itd.
Eden takšnih napačnih aksiomov je, da je naravno stanje demokracije takrat, ko je na oblasti leva politična opcija, naj bo to Komunistična partija, ali njene pravne oz. mentalne naslednice, od LDS, do Socialnih demokratov, enomandatnih strank poimenovanih po svojih voditeljih ali v zadnji iteraciji, Gibanje Svoboda.
Boj za »demokracijo« katerega glavni cilj je preprečiti izmenjevanje na oblasti
Ko se zgodi, da oni niso na oblasti, se to predstavlja kot eksces, anomalijo oz. po besednjaku nevladnikov zadnje oddaje Tarča na RTV Slovenija: »demontaža vseh državnih sistemov, napad na pravno državo in na svobodo medijev.« Samo dejstvo, da na oblasti ni leva opcija, je zanje razlog za obsedno stanje, ponavljajoče se proteste in ustvarjanje histerije po vsej državi.
Njihov boj tako ni usmerjen v zaščito demokracije, kot sicer radi trdijo, ampak v ravno nasprotno, njen konec, saj je prav izmenjevanje političnih polov na oblasti eden osnovnih temeljev demokracije. To se je zelo plastično pokazalo v zadnjem času, ko sicer demokracije polnih ust nevladniki ob hudih ekscesih poseganja v policijo, razpadu zdravstva, korupcijskih tveganjih »pro bono« nekdanjih specialcev, ki harajo po ministrstvih in vsesplošni kadrovski čistki, še ne pripravljajo koles za nove proteste.
Pri kadrovski čistki se namesto tega pojavlja še en zmoten aksiom. Vsakdo, ki miselno pripada pomladnemu polu in ima kakšen položaj v javni upravi, državo drži v krempljih »virusa janšizma«. Samo na ta način je namreč mogoče pred javnostjo zagovarjati že totalitarne kadrovske čistke vseh in vsakogar, ki ne razmišlja točno tako kot elita, ki diktira politiko Roberta Goloba in ustvarja še en aksiom, da predstavlja celotno ljudstvo in je posledično njegov glas.
Ko se zgodi, da oni niso na oblasti, se to predstavlja kot eksces, anomalijo oz. po besednjaku nevladnikov zadnje oddaje Tarča na RTV Slovenija: »demontaža vseh državnih sistemov, napad na pravno državo in na svobodo medijev.«
»Depolitizacija«, ki uničuje življenja
V medijskih debatah se kar privzema, da politično kadrujejo samo desne oz. »Janševe« vlade, pri čemer so tako učinkovite, da tudi po Golobovem globinskem čiščenju niso odstranili vseh, zaradi česar država ni tako uspešna, ko bi lahko bila. Golobova kadrovska čistka in politično kadrovanje pa je poimenovana kot »depolitizacija«, kar pomeni da je »OK«.
Nihče se tako niti ne vpraša, kdo so ti novi kadri, ki prihajajo in koliko je s tem uničenih karier ljudi, ki so imeli to smolo, da so se zaposlili ravno v času napačne vlade ali še več, so v času Janševe vlade, čeprav morda sploh ne pripadajo tej opciji, zgolj strokovno opravljali delo, za katero so zaposleni, ne pa blokirali celotne države, dokler se oblast znova ne »normalizira«.
Povsem apolitičnim kariernim policistom denimo grozi karierno nazadovanje ali celo odpoved delovnega razmerja zaradi profesionalnega obvladovanja protestov v času največjega diplomatskega dogodka v zgodovini samostojne Slovenije. Ne samo uničevanje karier, tudi ustrahovanje je, ne le v policiji, stalna praksa, le da je v policiji Bobnarjeva s svojim odstopom to javno obelodanila in v zadrego spravila mnoge, ki se prodajajo kot zaščitniki demokracije, zdaj, ko je le ta ogrožena bolj kot kdaj prej, pa se ukvarjajo s preganjanjem zavodov, ki pomagajo nosečnicam v stiski in božičnega obdarovanja.
Vse to v imenu ustvarjanja vtisa v javnosti, da je Janševa vlada bila totalitarna oz. slaba v vseh pogledih. Tako poslušamo, kako nas je vlada totalitarno zaprla v občine in nam omejevala gibanje, pozabimo pa, da je bil to čas svetovne pandemije, ko so to počele vse demokratične vlade v Evropi in so bili ukrepi pri nas sorazmerno mili, glede na druge evropske države. Vprašate državljane jedrnih držav EU, denimo Francoze, Špance, Nizozemce, ki so nam tako radi za zgled, pod kakšnimi ukrepi, omejitvami gibanja in dejansko nasilnim preganjanjem protestnikov so bili oni v času, ko je covid dejansko bil resna grožnja javnemu zdravju.
»Slaba vlada« z odličnimi rezultati
Ob vsem tem je vlada, ob proti sebi nastrojenih medijih in protestnikih, sprejela serijo protikoronskih ukrepov, zaradi katerih je Slovenija iz pandemije izšla kot zmagovalka, po mnenju tujih analitikov druga najboljša v vsej Evropi, hkrati z odliko opravila predsedovanje Svetu Evropske unije v težkih, pandemičnih razmerah in izvedla serijo ukrepov v korist državljanov, od izboljšav za družine, nižjih obdavčitev dela, z mrtve točke premaknila serijo infrastrukturnih projektov, sprejela zakon o dolgotrajni oskrbi, dvignila moralo v Slovenski vojski in Slovenijo znova uvrstila na zunanjepolitični in diplomatski zemljevid.
Seveda je delala tudi napake in kdaj nerodno komunicirala, a ob primerjavi s trenutno in nekaj preteklimi je, če smo iskreni, izrazito nadpovprečno opravila svoje delo. V enakem času, kot je prejšnja vlada sprejela pet svežnjev ukrepov, se aktualna vlada ukvarja s prvim, minister Han pa spoznava, kako težko je dejansko to delo. Delo, ki ga skušajo na vsak način zakriti in celo odpraviti. Pa proti sebi nima nastrojenih medijev (z redkimi izjemami), ljudje ne kolesarijo vsak petek in zdi se, kot da se je končno vrnila normalnost na sončno stran Alp.
Analitiki poraz Anžeta Logarja ali neprimernost kandidature za župana Ljubljane v primeru Aleša Hojsa pripisujejo temu, da ne moreta uiti dejstvu, da sta sodelovali v "totalitarni vladi", ki je »zaplinjala Ljubljano«. Vladi, ki je bila sicer deležna verjetno najstrožjega sistema zavor in ravnovesij, s strani organov, ki skrbijo za demokracijo in so pod Golobom, ko so dejansko vsi podsistemi podrejeni eni opciji, praktično povsem odpovedali.
Mednje spadajo tudi civilna družba in mediji, za katere se zdaj posebej očitno kaže, da jih praktično nimamo. Imamo namreč podaljške ene politične opcije inpretežno ideološka trobila, ki se prodajajo kot civilna družba in mediji, v javnosti pa ustvarjajo aksiom, da je vsakršna kritika na njihov račun napad na civilno družbo in svobodo medijev. To seveda ne velja, ko oni udrihajo po nekaj medijih, ki razmišljajo drugače. Te se lahko ustrahuje s parlamentarnimi komisijami in v javnosti blati, celo preganja oglaševalce, ki si pri njih »drznejo« oglaševati. To se potem imenuje svoboda medijev, uredniška neodvisnost in podobno.
Boriti se, ali sprejeti življenje v laži
Naj za konec omenim še nekaj splošnejših aksiomov, s katerimi operirajo. Denimo, da so stranke nekaj slabega, da je vse, kar diši po zasebnem kapitalu, bognedaj ustvarjanju dobička nekaj, kar je treba preganjati, podržaviti, zapreti. Nekateri to propagirajo, ker imajo od tega sami neposredno kapitalsko ali drugo korist, dobiček, če hočete, drugi pa so prek našega izobraževalnega in medijskega sistema enostavno kupili te socialistične pravljice kot dejstvo in jih imajo zdaj za svoj aksiom. Dejstvo, da nekdo razmišlja drugače, pa je zanje nekaj nepredstavljivega, saj se stalno gibljejo v svojem mehurčku.
Ko jim tega potem v razmerju enega proti štirim rahlo predre kdo, ki razmišlja drugače, so šokirani, da kdo sploh v dobri veri lahko razmišlja drugače kot oni. Govorim iz osebne izkušnje četrtkove Tarče, ko se je med oglasi in po oddaji razvnela zanimiva debata, ki je pokazala, kako drugačni so aksiomi nekaterih od tega, kako sam vidim, spoznavam in razumevam realnost.
Še enkrat znova pa mi postaja jasno, da bomo v družbi, kjer živimo na različnih predpostavkah o realnosti, vse bolj razdeljeni in vse bolj zavedeni, kar se pozna tudi na volitvah, kjer ljudje glasujejo v dobri veri. Posebej še, če se sliši samo ene argumente. Za spremembo družbe bo potrebno veliko energije vložiti v aktivacijo civilne družbe in pluralizacijo medijskega prostora. Alternativa je žal, da pristanemo na lažne aksiome in tudi sami začnemo živeti v laži. Ampak ta opcija, čeprav na videz ta trenutek udobnejša, se je še vedno v zgodovini končala slabo.
Ne vem za vas, sam sem rajši na »pravi strani zgodovine«, čeprav je tudi to prevečkrat zlorabljena beseda.
Povezani članki
Zadnje objave

Prešernov dan – praznik slovenske kulture
8. 2. 2025 ob 6:00

Pavle Ravnohrib: »Zdrava pamet je danes prepovedana«
7. 2. 2025 ob 15:30

So muslimanske naglavne rute zdravstvenih delavk sporne?
7. 2. 2025 ob 12:41

Evroposlanka Tomašič: Gre za resno kršitev demokratičnih načel
7. 2. 2025 ob 8:49

Tri leta svobode, ki to nikoli ni bila
7. 2. 2025 ob 6:00
Ekskluzivno za naročnike

Pavle Ravnohrib: »Zdrava pamet je danes prepovedana«
7. 2. 2025 ob 15:30

So muslimanske naglavne rute zdravstvenih delavk sporne?
7. 2. 2025 ob 12:41

Tri leta svobode, ki to nikoli ni bila
7. 2. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
FEB
08
Prešernov dan v Koroškem pokrajinskem muzeju
09:00 - 18:00
FEB
08
Prešernov smenj 2025
10:00 - 22:00
FEB
08
Pogovorni večer s pisateljem Ivanom Sivcem
17:00 - 19:00
FEB
15
Valentinov romantični operni koncert za zamudnike
20:00 - 22:00
MAR
01
Izbor urednika

Tri leta svobode, ki to nikoli ni bila
7. 2. 2025 ob 6:00

Sobodajalci vladi očitajo, da se uničuje steber slovenskega turizma
6. 2. 2025 ob 6:00

[Video] Drzni zmagovalci: Prof. dr. Janez Štrancar
5. 2. 2025 ob 9:02

Pred praznikom kulture – 186. številka tednika Domovine
5. 2. 2025 ob 6:10

Domovina 186: Diktatura Svobode
5. 2. 2025 ob 6:00
43 komentarjev
Jernej
Tehnična opomba in poduk avtorju. Ta zapiše:
"Tako v znanosti, kot tudi v družbi in vsakdanjem življenju vsakodnevno sprejemamo odločitve, na podlagi podatkov in informacij, ki so nam na voljo, iz katerih potegnemo sklepe. Ti so seveda točni, v kolikor so osnovna dejstva, na podlagi, katerih sklepamo, točna. V matematiki bi temu rekli aksiomi."
V sklepanju in dokazovanju prek sklepanja nimamo aksiomov, pač pa premise. Aksiomi so nekaj drugega, trdnejšega, nespremenljivega. Vsako sklepanje pa temelji in izhaja iz (skritih, t.j. implicitnih) premis. Napačne premise vodijo v napačen sklep. Majhna napaka v premisi lahko vodi do velike napake v sklepu. O tem sta pred cca 2400 leti natančno pisala že Platon in Aristotel.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bogdaj en lep dober dan vsem.
Predvsem vse resno zainteresirane in
delovno zmožne - resno vabim - k pozitivnemu in tvornemu sodelovanju
v mojih DOMOZNANSKO-DOMAČNOSTNIH "SLOVENIANA" DRUŠTVIH:
najprej
je treba biti realno informiran o naši slo pretekosti
- potem šele imaš - kaj pozitivnega ponuditi - za boljšo našo slo prihodnost,
mar ne ?
No – glede politike – kar optimistično.
Saj bo vse šlo po naravni logiki stvari – kot v športu:
najboljši teknujejom organizatorji organizirajo, nezoožmi za tekmovanje in za kaj več gledajo kaj se dogaja in navijajo, eni postavljajo stojnice in prodajajo pijačo in reklamno šaro – navijačem itd.
POZITIVNI VZGLED STARE, DOBRE SLO STRANKE SLS – DEJANSKO – JE UPORABEN:
V KRAJIH KOT SO npr. Šenčur, Komenda … so najbolj sposobni krajani imeli dobre kmetije in obrti, gostilne … politično aktivni so organizirali mlekarske, kmetijske in obrtne zadruge ter latne tdgovine in delavnice – najbolj sposobni so šli pa tudi za poslance in na državne položaje. V Komendi je bi organizator mlekarske in lončarske zadruge, konjeniškega kluba odlični SLS župan in posestnik OREL in vzoren družinski človek Ivan Janez ŠTRCIN (1884-1972)
– PO VOJNI NI SMEL BITI POLIT AKTIVEN, SLO STALINISTI
SO PA PODRŽAVILI ZADRUGE IN VSE, KAR JE USTANOVIL.
Vendar njegov lepi KMEČKI ORLOVSKI DOM v Komendi – še soji in je živ.
tudi spomin na odličnega človeka I. J. ŠTRCINA
je živ in lep,
BRUTALNI STALINISTI, ki so Štrcinu grenili življenje in mu metali polena pod noge
… PA SO POZABLJENI IN ZASRAMOVANI.
Podobno je z medvojnim SLS županom in odličnim pekovskim obrtnikom iz Šenčurja:
V Šenčurju JE ON IN NJEGA – SLS – KOLEGI USTANOVIL
– krajevno POSOJILNICO. Med vojno so vrlega A. UMNIKA – SLO STALIN PARTIZANI v njih sramoto – kar likvidirali.
A otroci, potomci odličnega človeka A. Umnika
imajo še danes odlično po vsem okolišu priznano PEKARNO.
PRIIMEK morilca dobrega človeka A. Umnika
– je pa za vse čase obremenjen z MADEŽEM BRATOMORNEGA POLIT – MORILSTVA.
Toliko o tem:
jaz Janez Kepic-Kern
bom v letu 20023 izdal knjigo o vrlih katoliških ORLIH ter razvijal moja
SLOVENIANA
DOMOZNANSKO-DOMAČNOSTNA društva . v podporo proslovenskim strankam SDS, NSI … .
IMAM AKADEMSKE IN TUDI MLADE SODELAVCE, MOJA ODLIČNA RAČUNALNIKARKA – JE TRENUTNO – NA AKTIVNI PORODNIŠKI,
moja odlična računovodkinja ima veliko družino in mag. naziv itd. – organizirali bomo tudi podporne športne mlade klube – podobne ex vrlim Orlom – povsod po Sloveniji.
Le resni,
polno predstavljeni – se mi za korektno in prijetno sodelovanje brez zadrege oglasite. OK ex knjižničar sem, vajen organizacije in korektnega dela z ljudmi.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokiarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV” itd.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ponavljam, resno in vabim - le resne. Dodatek : v mojih društvih SLOVENIANA bomo oživljali spomin na – DOSLEJ ZAMOLČEVANE, PREZRTE dobre in poštene Slovence – KAKRŠNA STA BILA Ivan Janez ŠTRCIN, MOJ STARI OČE, ODLIČEN KMET IN OBRTNIK F. Kern (1896-1959) iz Komende ter POLITIČNO UMORJENI VZORNI PEK Anton UMNIK (1887-1942) iz Šenčurja. Tudi sposobnemu večjemu posestniku in SLS poslancu Janezu BRODARJU (1885-1969) iz Hrastja pri Kranju so poltično zločinski slo stalinisti grozili z LIKVIDACIJO, PODRŽAVILI SO MU LEPO DOBRO VODENO POSESTVO, IZGUBIL JE SVOJO DRUŽINO, SINOVE. Sramotna in tragična realna zgodba, ki ne sme iti v pozabo. L.r. Janez Kepic-Kern
rasputin
Bogdaj dober dan – vsem. No mislim, da je tudi redakciji nasploh v redu in perspektivnega glasila DOMOVINA očitno, DA S KONCEPTOM KOMENTARJEV – kakršnega ima – ni vse v redu. V redu je – moderiranje komentarjev, – MOTEČE JE, da platforma nima vgrajenega načina BLOKADE KOMENTARJEV, s funkcijo “BLOCK USER”, ki naredi nevidne slabo napisane komentarje in slabo ali zlonamerno, propagandistično in na ostale načine – nekvalitetno pišočih “ne-komentatorjev”.
Stane Taskov
Gospodje na Domovini, nehajte moralizirat! Sami ste se postavili na stran laži, sami z iskanjem neke "sredine" delate vse, da bo sedanji režim čim dlje trajal.
Kaj je sredina med totalitarizmom in demokracijo? Za to gre. Chamberlain, ceprav demokrat, je bil na napačni strani zgodovine. Pa je samo iskal srednjo pot. Krščanski demokrati v SLO so tudi taki. Nobene, niti najbolj mile kritike tega niste napisali. Kdaj se bo našel Churchill?
Peter Klepec
Tocno to! Kje so politiki, ki bi brez skrivalnic in kalkulacij povedali to kar je res? Ne glede na to, kaj bodo rekli volivci.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
NO, glede boljše slo politike - v naprej
- POIŠČIMO POZITIVNE VZGLEDE V NAŠI SLO POLIT ZFODOVINI.
1. Tradicija naše slo katoliške politike (1890-1945) je ustvarila
- veliko pozitivnega:
od 1. katoliškega vseslovenskega shoda leta 1892 do 2. shoda 1900, 3. shoda 1906,
4. shoda 1913 in 5. katoliškega shoda 1923 - so ti shodi okrepili slovensko politiko,
razdelali so pa tudi realno socialno tematiko - potrebno ureditve s pomočjo politike.
Ustvarili so nam rdi tradicijo pozitivnega delovanja pozitivne sloo politične katoliške stranke SLS, KI JE OD LETA 1908 PREVLADOVALA MED NAŠIMI PREDNIKI - SLOVENCI.
2. TRADICIJA SLO stalinistične, titoistične oz. kardeljevske "POLITIKE" JE MANJ ODDALJENA IN JE BOLJ POZNANA. Nima pa v sebi dosti tko pozitivnih vsebin, ki bi jih bilo vredno - prenašati - v prihodnjo našo slo realno politiko.
Tako se meni zdi.
Jaz bom v letu 2023 ustanavljal domoznansko-domačnostna društva SLOVENIANA
- V PODPORO NE-KOMSOC POLIT SLO STRANK.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokiarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV” itd.
p.s.
jaz bom pozitivno našo slo desnico oživljal z domoznanskimi
in domačnostnimi društev “SLOVENIANA”:
USTANAVLJALI BOMO MUZEJE
VRLIH Orlov, postavljali spomenike pomembnim, doslej prezrtim Slovencem,
osnovni namen SLOVENIANA društev bo pa vrnitev množične podpore
pozitivnim proslovenskim RK veri naklonjenim polit strankam.
Beroči verjetno ne veste – a stara dobra SLS – JE SVOJE NAJBOLJŠE LJUDI
ZAJEMALA IZ MLADINSKEGA “ORLA” – mladi, športni fantje so bili za vero
in slovenstvo – resnično zavzeti, najboljši Orli so postali župani, poslanci, meli razne pomembne javne položaje itd.
Nekaj dobrih sodelavcev že imam, ostali resni – mi boste dobrodošli.
rasputin
Pozabil si na Kremenčkove. Oni so se že v časih dinozavrov hrabro borili proti Rusiji. https://www.youtube.com/watch?v=UL7beNWNLEQ
Friderik
Realnost nam je vsem dostopna pod enakimi pogoji. Če ima kdo težave z dojemanjem realnost potem je to ali zaradi duševne motnje ali karakterne " napake". Z duševnimi motnjami naj se ukvarjajo psihiatri. Oni so kvalificirani, da postavljajo diagnoze. Kot laiki pa lahko upravičeno posumimo, da nekaj ni v redi, če kdo na primer trdi, da " ga je s cepivom Bill Gates čipiral" . Bolj problematične so karakterne " napake" . Če se prav spomnim je K.G. Jung napisal kratko razpravo o tem ali naj gre oseba k psihiatru ali k spovedniku. Tisti, ki realnost zaradi hudobije ali prevarantstva ipd. interpretira , recimo temu, po svoje, ima za to svojo agendo. Svoje cilje. In tu smo v polju politike. Ali drugače, moč in oblast je pomembnejša od realnosti. Kot protiutež temu smo imamo novinarstvo in medije, ki naj bi odstirali hudobijo in prevarantstvo, oziroma povedali kdaj je cesar nag. Novinarji imajo torej tisto vlogo, kot jo ima otrok v pravljici o cesarjevih novih oblačilih. In če se to, novinarstvo, spridi, kaj nam še ostane v Sloveniji? (No, tudi drugod po Evropi ni nič bolje ).
Madison
"Če ima kdo težave z dojemanjem realnosti potem je to ali zaradi duševne motnje ali karakterne ”napake”." ************** No, prav, Friderik, recimo, da ta vaša teza drži. Prosim, da mi na osnovi te vaše teze utemeljeno odgovorite, kateri od naju - ki npr. realnost vojne v Ukrajini dojemava vsak po svoje, torej dojemava realnost različno - ima težave z dojemanjem realnosti? Namreč, če je realnost (sopomenke za 'realnost': resničnost, stvarnost, dejanskost, resnica... ) ena sama (kar se najbrž strinjamo, da je), jo je mogoče prav dojemati le na en način. To pomeni, da ima eden od naju, ki resničnost dojemava različno, težave z dojemanjem resničnosti - ali pa jih imava morda oba, če je resničnost nekaj tretjega, drugačna od tistega, kar midva, vsak po svoje, dojemava kot resničnost? Kdo naj odloči, kaj je resničnost? Medtem ko mi boste odgovarjali, kdo od naju ima težave oziroma nima težav z dojemanjem resničnosti, mi, prosim, povejte še, zaradi česa ima eden od naju težave z dojemanjem resničnosti? Ali pa imava morda težave oba - če je resničnost nekaj tretjega? Sprašujem vas torej, ali si na osnovi svoje lastne teze upate odgovoriti, kateri od naju ima "karakterno napako" ali pa duševno motnjo? Kaj pa v primeru, da imava oba težave z dojemanjem realnosti? Ali bodo vaši odgovori v takem primeru sploh uporabni - vaše težave z dojemanjem realnosti bi namreč - po vaši tezi! -pomenile, da imate "karakterno napako" ali duševno motnjo?? Ali lahko svojo prvotno tezo argumentirano utemeljite?
rasputin
Mad-son, ne bom te sodil ne po mentalni ne karakterni plati, zagotovo pa imaš težave pri celovitem videnju dejstev. Upoštevaš samo tista dejstva, ki nekako potrjujejo tvoje vnaprejšnje prepričanje. Dejstva, ki kažejo in govorijo nekaj drugega, zate ne obstajajo. Tako se obnašajo nogometni navijači. Njim idealiziranja njihovega preferiranega moštva ni moč zameriti, poleg tega posledice navijanja v nogometu niso ravno usodne. Nekaj drugega je v politiki. Svet je na robu 3. svetovnne vojne zaradi Amerike, ki rovari po vsem svetu v želji po svetovni dominaciji in hegemoniji, vključno v Ukrajini, kriva pa je Rusija, ki je priskočila na pomoč svoji manjšini, ker se nad njo izvaja etnično čiščenje z najbolj nasilnimi metodami po nareku Washingotna, ki je leta 2014 v Ukrajini izvedel nasilni državni udar, s katerim je instaliral v Kijevu svoj marionetni režim, ki je nemudoma sprožil represalije nad rusko manjšino in s tem državljansko vojno, ki je po osmih letih prerasla v vojno med državama. Če temu dodamo še širjenje Nata proti ruskim mejam, je popolnoma jasno, da je Zahod tisti, ki ogroža Rusijo, ne obratno. Rusija je po demografiji in ekonomiji palček v primerjavi z Zahodom. Prof. Maersheimer je v nekem predavanju nazorno povedal, da imajo velike sile vedno težnjo, da profitirajo na račun šibkejših. Po razpadu Sovjetske zveze je Rusija le še bleda senca nekdanjega sovjetskega imperija. Njen BDP je nekje na ravni Španije. Edina njena moč, s katero lahko vzdržuje ravnotežje strahu z Zahodom, so jedrske rakete dolgega in kratkega dosega. Toda te lahko služijo samo kot sredstvo odvračanja. Če bodo uporabljene, pomeni to vzajemno uničenje Rusije in Zahoda. Realna vojaška moč Rusije je torej neprimerno manjša kot vojaška moč Zahoda. Rusija porabi za oboroževanje drobec tega, kar porabi Zahod. Dajem link na video, v katerem ameriški avtor dokazuje, da je Ruska federacija kot stavba, zidana na pesku. Video je neposredno priznanje, da Rusija ni nobena vsemogočna sila, ki bi lahko zasedla Evropo, kot to trdi ameriška uradna propaganda, za njo pa to papagajsko ponavljajo evropski politiki in mediji. Ravno zaradi šibkosti je Rusija ogrožena od Zahoda, ki si jo želi na vsak način podrediti. Izzvana vojna v Ukrajini prek etnocida nad rusko manjšino je ravno poskus uničenja oziroma podreditve Rusije. https://www.youtube.com/watch?v=aa5k9J46NJY
Madison
"Mad-son, ne bom te sodil ne po mentalni ne karakterni plati, zagotovo pa imaš težave pri celovitem videnju dejstev." *********** rasPutin, zelo ste predvidljivi - le kdo drug kot agresivni 'rasPutin', bi me lahko napadel namesto neagresivnega proputinista 'Friderika'? Pričakovano. Čudi me le, zakaj Friderik molči. Zmedeni ste, rasPutin. V isti sapi trdite, da me v nobenem oziru ne boste sodili, obenem pa suvereno zapišete svojo sodbo, češ da imam "težave pri videnju dejstev" in mi tako posredno postavite "diagnozo po Frideriku"! Kaj pa če imate vi sami težave z videnjem dejstev in resničnosti? Ali pa morda bolehate za "božjim kompleksom" - ker ste o sebi prepričani, da edini na Domovini vse prav dojemate in vse prav veste?? Pomenite se še malo s Friderikom o "čipiranju s cepivi" - svetovna farmako-zarota je namreč vaša druga najpriljubljenejša tema, poleg putinistične vojne v Ukrajini... go for it, rasPutin.
MEFISTO
Rasputin k odgovoru je bil izzvan Friderik, ne ti. Mar to res potrjuje tezo, da sta s Friderikom le dve strani istega kovanca, ki pa ni ne zlatnik in ne srebrnik.
Friderik
Madison, hvala za odgovor. Je smiseln. Glede Ukrajine ti je že Rasputin odgovoril. Treba je upoštevati vse okoliščine, ne samo meni ali tebi ljube. Če ima ena država pravico do svoje monrojeve doktrine , ima tudi druga pravico braniti svoje interese . Pa pustimo to za kak drug članek na temo vojne v Ukrajini. Pogosto se dogaja, da mešamo dva pojma, ki sta sicer v trdni relaciji a nista ista. Realnost ni resnica. Ali, resnica je sodba o realnosti. Realnost je namreč tudi to, da si nekdo lahko domišlja, da je angleška kraljica. To je realnost v njegovi glavi, ni pa res. Se pravi sopomenke realnosti so dejanskost in stvarnost, ne pa resnica in resničnost. Glede karakterne napake ali duševne motnje... eno je v pristojnosti psihiatrije kamor pride človek po lastni odločitvi, drugo je v pristojnosti morale. Ta je formirana v rani mladosti in niti slučajno nisem pristojen za sodbo o njej. Sebe tudi ne bom javno pribijal na križ. So določene teme in razprave o njih take narave, da presegajo okvire komentarjev k posameznim člankom. Avtor, g. Merše je odprl odlično temo na temo o slovenski stvarnosti. Tisto, kar sem hotel komentirati, sem povzel zgoraj. V osebne sfere pa se ne spuščam.
rasputin
Mad-son, spet nisi povedal nič. Morda pa počasi le spoznavaš, da svet ni črno-bel, da ni na eni strani absolutno zlo, na drugi pa absolutno dobro. O vojni v Ukrajini si lahko mislimo, karkoli hočemo, upoštevamo relevantna dejstva ali pa ne, ostaja pa neizpodbitno dejstvo, da ima ta vojna neposredne učinke na naše življenje prek naraščanja cen energentov in posledično vsega drugega. Evropska industrija se seli v Ameriko in druge regije sveta, kjer je energija cenejša, energetski sistemi pa stabilni. Evropa se pogreza vedno niže. Obstaja tudi nevarnost razširitve vojne. Poljska menda razmišlja, da bi si priključila ozemlje okrog Lvova in je bilo zgoovinsko njeno. to bi bil zelo nevaren precedens, ker bi se lahko Nemčija spomnila, da hoče nazaj Šlezijo... Bolj kot bo šlo Rusiji slabo, sploh če bi se v vojno s svojimi vojaki vpletla Amerika, bolje je verjetna jedrska vojna. Skratka, več kot dovolj razlogov, da se ta vojna čimprej ustavi. Zdaj boš verjetno rekel: Naj gre Rusija iz Ukrajine in vojne bo konec. Če Ukrajina ne bi izvajala genocida nad rusko manjšino in če Amerika ne bi obljubljala Ukrajini članstva v Natu, te vojne nikoli ne bi bilo. Rusija zdaj ne bo pustila svoje manjšine cedilu, verjetno za n obeno ceno ne. Če bi Slovenija začela izvajati genocid recimo nad italijansko manjšino, bi Italija tudi reagirala in bi zavzela območja, kjer živi italijanska manjšina ali tudi kaj več, ne glede na delež italijanskega prebivalstva. To pišem zato, ker si enkrat napisal, da predstavlja ruska manjšina le manjši delež prebivalstva. To ni pomembno, kar je pomembno je, da je Ukrajina stopila na pot genocidne , neonacistične države, za kar ni opravičila. Rusija je imela vso moralno pravico, da je prišla na pomoč svoji manjšini.
Peter Klepec
« Dojemanje resnicnosti » Ce si nekdo vnaprej izbere nek prav poseben in limitiran izvor informacij, potem je to njegova resnica. Ne gre za dojemanje, ampak za iskanje argumentov za izdelavo resnice.
AlojzZ
Veliki hrvaški duhovnik in Božji prerok Tomislav Ivančič je bil zelo znan in za seboj je pustil veliko modrih misli in opozoril za življenje v tem času, ko se nam zdi tema okoli nas vedno večja. Ob neki priliki je rekel:
Vprašal je ljudi, ali znajo brati znake časov in kaj nam se dogaja. Kako si razlagajo tisoče ljudi, ki nezakonito prihajajo v Evropo? Kaj ne napovedujejo tretjo svetovno vojno? Ivančič se vpraša, ali ljudi sploh kaj razmišljajo?
Kako je možno, da zakoni ščitijo ubijanje otrok? Morali bi ščititi rojevanje otrok! V Evropi branimo evtanazijo, ki je ubijanje starih in bolnih. Mi torej ubijamo človeka na začetku in koncu življenja. Zakaj je Evropa proti človeku?
Kako je možno, da v naše šole uvajamo vzgojo, ki uničuje spolnost naših otrok? Zakaj so vlade korumpirane? Se zavedamo, da so to znamenja nemorale? Od kje ta količina nemorale? Nemoralen človek je mrtev človek. Evropa danes je nemoralna in ta nemorala je zakonsko predpisana. Danes se lahko ločiš, lahko delaš krivico, lahko svoje delavce ne plačuješ a sam bogatiš. Kaj se nam to dogaja?
Berimo znamenja časov. Spomnimo se, kako so se preroki Stare zaveze borili, da se ljudje obrnejo k Bogu. Vpili so, prerokovali, govorili o pravici in morali. Če jih ljudje niso hoteli poslušati, so morali v izgnanstvo, bili so uničeni. Spomnimo se Babilona, spomnimo se Jezusovega joka nad Jeruzalemom. Sam Bog je prišel, da nas poduči, kako se moramo spreobrniti k Bogu in moralnosti in ne telesno uživati. Uživati moramo v duhu, v svetosti! Ne v egoizmu temveč v pomoči drugim. So še sveti starši, ki za svoje otroke živijo in delajo.
Ampak danes je to v Evropi propadlo. Ljudje ne razumejo, če se ne vrnejo k moralnemu življenju, če nas korupcija čedalje bolj jede, če delamo proti Božjim navodilom, če nak bolj pomemben denar in ne človek, je Jezus izgnan. Cerkev mora biti preganjana, ker živi za človeka sicer bo izginila skupaj z Evropo.
Evropa potrebuje preobrazbo. Evropa se mora vrniti k svojim koreninam. A te korenine so Jezus Kristus. Na to nas je opozoril Tomislav Ivančič, ki nas vedno opominja, da naj bomo budni in naj beremo znamenja časov. Molimo za Evropo! Molimo za vse nas!
Jože Kurinčič
G. Merše, hvala za pronicljivo analizo - odmev po Vašem nastopu v Tarči. Predvsem pa hvala, da ste na Tarčo sploh šli in se pogumno postavili za v tem času tako medijsko problematizirano, skoraj kriminalizirano stran. Gotovo je težko vztrajati pod točo nasprotnih pogledov, ideoloških aksiomov in "argumentov", a pozoren gledalec je videl, da so resnični argumenti na Vaši strani. Ta vaš nastop je razkril tudi to, da če se v javnosti oz. v medijih pojavi človek, ki zna pogumno in inteligentno zagovarjati "desno" politiko, da se javno mnenje da obrniti na "našo" stran. In da bi, če bi desne stranke pošiljale v medije predstavljat svojo politiko sposobne in verodostojne ljudi, bi temu sledil tudi uspeh. Ne podcenjujmo volivcev; večinoma se odzivajo glede na to, kdo je bolj prepričljiv. Če bi v zadnji referendumski kampanji poslali na televizijo res sposobne in verodostojne ljudi, bi bil rezultat gotovo popolnoma drugačen, kot je bil sedaj, ko smo na soočenjih gledali take "slone", da je bilo desnega gledalca sram, da spada v tako druščino. Da ne govorimo o tem, da NSi v kampanji sploh ni sodelovala in ni branila "svojega" zakona o dolgotrajni oskrbi. Prepričan sem, da imamo veliko pametnih in primerne komunikacije sposobnih ljudi, a jih naši politični voditelji ne znajo ali nočejo angažirati. Zaradi strahu, da jih ne bi zasenčili?
AlojzZ
Vaše mnenje sloni na predpostavki poštenih volitev. Po zadnjih volitvah v USA je ta predpostavka upravičeno zamajana.
Peter Klepec
Ameriska sodisca so rekla, da je bilo OK. A vi pa veste od dalec, da ni bilo v redu? Vizija? Prerok?
nejo
Je zdaj kaj drugače kot leta 1941? Ponavljamo zgodovino. Zdaj samo vojne ni, drugače pa je povsem enako. Leta 1941 se je narodu v okviru okupacije vsiljevala KPS, češ, da ima samo ona prav in vse, ki ji niso bili pogodu pod pretnijo smrtne kazni prisiljevala, da morajo tako misliti, kot misli KPS.
Levičarji, nehajte se vsiljevati narodu. Sprožili ste eno državljansko vojno,do naslednje nimate nikakršne pravice.
Peter Klepec
Tudi za prvo niso imeli pravice. To je bil izvirni zlocin.
Kaj pa vem
Poslušam intervju z Tomažem Miheličem, članom bivše skupine Sestre. Rdeča nit celotnega pogovora: Ko bi ne bilo Cerkve in cerkva bi bil svet čudežno mnogo boljši. ker tukaj je počelo vsega zla.
Peter Klepec
Ja, predvsem bi bilo mnogo vec prostora za bivanje. Ker bi se vecinoma pobili med seboj. Cerkev je bila prva, ki je presekala tisto prakso med barbari.
Stajerska2021
Leva civilna družba - brez loparčkov?
In takšni modeli so pomagali aktualni vladi na oblast?
Slovencev pa res prav nič ne izuči!
HOČEM JANEZA JANŠO NAZAJ!
pozdrav
Tudi kratek tvit ni dovolj, če ni potem dopolnjen s temeljito argumentacijo in predlogi rešitev v medijski in politični razpravi.
pozdrav
Desni politiki in novinarji desnih medijev, bi morali dobro obvladati:
- ustavne temelje in sistem demokratičnega delovanja v slovenski državi
- veščine komuniciranja in jasnega, življenjsko logičnega argumentiranja
ter si pogosto pomagati s primerjalnim stanjem v drugih državah, ki imajo razvite sisteme demokratičnega delovanja, zdravstva, pravosodja, pluralnih medijev....
Teodor
Za novinarje Domovine lahko trdimo, da izpoljnujejo te postavke. Tudi večina desnih politikov. Pa je kaj bolje? Ne, ker Domovina nima dovolj dosega, desni politiki pa so prepuščeni na milost in nemilost levim aktivistom v dominantnih medijih.
pozdrav
Depolitizacija, ki jo izvaja levi blok, pomeni izničenje demokratičnih ustavnih temeljev slovenske ustave in demokratičnega delovanja ter uvajanje totalitarnih temeljev in totalitarnega delovanja in odločanja.
Zelo me moti to, da je desnica dokaj nevešča, ko bi naj na enostaven, dopadljiv in logično razumljiv ter argumentiran način podajala medijem in s tem volivcem dejansko stanje nesprejemljivega delovanja leve opcije, ki je v nasprotju z resničnimi dejstvi in ustavnimi temelji slovenske ustave. Njena neveščnost in neprepričevalnost se potem odrazi v javnem mnenju, ki še ni v korist desne opcije.
APMMB2
Tarča je kronski dokaz,kako mladino pohblja šolski sistem.
Nastopili so mladci, no ne ravno rosno mladi ljudje,pa vendar takšni, ki jih je izoblkoval slovenski šolsi sistem.
Vsi so odličnjaki, najboljši med najboljšimi dijaki in študenti v Sloveniji in končno strokovnjaki.
O njih ni mogoče reči, da jih oblikuje in jim kali pamet POP TV, ali nacionalka, niti Delo, še manj pa smetarski Odlazkov tisk. Ne, te brihtne glave je izoblikovalo slovensko šolstvo na elitnih slovsnkih fakultetah.
Za temi stoji cela vrsta "ugednih" znanstvenikov, pred vsem socilogov, politilogov, pravnikov in filozofov. Njih oblikujejo nauglednješi med uglednimi.
In sedaj smo lahko videli tragedijo. Ponorele, mentalno pohabljenje ljudi, ki so dozoreli a postali kreteni. Neuporabni za normalno življenje. Lahko živijo samo od državnih subvencij in sicer v državi, ki takšnim invalidom plačuje invalidnine. Saj to, kar prejemajo ni nič drugega kot invalidnina. Za početje namreč normalno ni mogoče zaslužiti, saj nihče nornmalen tega na kupi.
Spomnim se podobnega pacienta, ki je davno, v časih zrelega samoupravnega socializma v titovih časih, bil skojevec od glave do peta in bil član markističnega centra pri ZSMS ( Zveza socialistične mladine Slovenije). Njegova naloga je bila, da je po Sloveniji širil markizem. To je bil slavni profesor Rastko Močnik. Danes je že postaran vendar še vedno počne isto. Poneumlja ljudi in za to dobiva plačo. Koliko ljudi je poneumil? Kakšno škodo je povzročil državi'?Koliko kretenov je oblikoval? Pa vendar mu nihče ni nič storil, da bi preprečil njegovo delovanje in očuval vsaj nekaj ljudi pred poneumljanjem.
Žalostno je gledati te mlade ljudi, ki so zavoženi, še bolj grozljivo pa je to, da imajo resne možnosti, da postanejo golobi in golobice.
AlojzZ
Masovno pranje možganov. Bilo bi dobro, da sprejmete to vedenje.
romanos1
Dobro napisano,takšno je stanje!
rasputin
Napoleon je menda rekel, da neumnost v politiki ni minus, temveč prednost.
Očitno je razumel sistem.
V politiko se žal prerinejo bolj ali manj sami povprečneži, bedaki, psihopati, ki vidijo samo svoj zasebni egoistični interes.
Inteligentni ljudje, ki politiko razumejo kot delovanje v korist države in državljanov, so v realni politiki "bedaki", ki tam nimajo kaj iskati. Poklicni politični bedaki jih v kali zatrejo in onemogočijo. Zato pametni ljudje večinoma niti ne poskušajo iskati svoje sreče v politiki.
Kdor išče v politiki kakšne ideale in vrednote, bo vedno znova razočaran, ker je to greznica, ki je samo navzven obdana s praznim bliščem. Ta blišč preslepi samo plitke duhove.
Žal nikoli ne bo drugače, ker je takšna človeška narava. S tem moramo živeti. Najbolje brez iluzij.
AlojzZ
Zamenjaj inteligenco z moralo. Potem je komentar dober.
ales
Amen!
rasputin
Se strinjam. Če bi si za komentar vzel več časa, bi dodal moralo poleg inteligence. Izhodišče je bila izjava Napoleona, ki je po mojem mnenju zelo blizu resnice. Dovolj je, da človek pogleda naše politike in njihove prisklednike. Če bi kdo na cesti izbral slučajno mimoidoče, ki dajejo videz solidnosti, bi verjetno zbral boljšo politično ekipo, kot jo izberejo stranke in volivci, tako v pogledu moralne integritete kot funkcionalne sposobnosti.
korosec.france
Ja.
Boriti se in ne živeti v Laži.
Ko bo petelin trikrat zapel, se boš spomnil, da si me trikrat izdal... deluje kot Šola na Zemlji.
Vendar to ne velja za R.Lažgoše.
helena_3
Moje mnenje: splošna nerazgledanost volivcev, ki je posledica pomanjkljive vzgoje tako v šoli kot doma.
Kozorog
Če levičarji razglašajo, da se bodo boril za delavske pravice, da bodo gradili stanovanja za malade po 7€ za m2, da bodo celostno uredili oskrbo za starejše in zato prelagajo sprejetje zakona, da bodo enkrat za vselej uredili zdravstvo in dolge čakalne vrste, ali da se borijo za čisto vodo, potem vedite, da so vam nastavili past, tako kot tisti, ki obljubljajo hitre zaslužke z vložki v piramidne igre. Kaj dobijo levičarji z vašim ujetim glasom na volitvah, ja prav oni so dobitniki tombole socialistične piramidne igre, v kateri dobijo za malo ali celo nič dela zajetne milijone od gospodarjev tajkunov in ostalih kriminalcev, ki z njihovo pomočjo dobijo volitve, oblast in upravljanje z davkoplačevalskim denarje. Ampak to je pretežka "matematika" za poneumljene volivce, ki še kar verjamejo v svetlo prihodnost, ki jim jo bo prineslo vladanje lakomnih "levičarskih" prevarantov.
Stajerska2021
Kozorog, odlična primerjava s "piramidnimi igrami". Žal se butalski volivci ne spametujejo - še hujši so, če je verjeti rezultatu zadnjih volitev. To pa je že druga "matematika" DVK, ki je del "piramidne igre".
Andrej Muren
To drži. Voliti levičarje pomeni iti se piramidno igro. Ta se vedno slabo konča za tiste spodaj, kot se slabo končajo volitve za iste, če zmagajo levaki. To vidimo v živo prav sedaj.
Andrej Muren
Brez pluralizacije medijskega prostora desnica ne bo nikoli zmagala na volitvah, saj je bebasto slovensko ljudstvo, ki ne zna misliti s svojo glavo, popolnoma zavedeno od komunistične propagande, ki jo širijo dominantni mediji.
Ljubljana
G.Merse, zelo dobro ste vse napisali ,ja.
Toda kako malo ljudi je tako dolg in relativno dolg tekst sposobnih prebrati?
Ga razumeti?
Ga upostevati?
Berejo samo NASLOVE v kakih Slovenackih novicah, ne vem, a ze izhaja tud v srbskem in albanskem jeziku? Cudno da se ne.
Kaj sem ujel na enem tvitu??! Iz Slov novic...
DA SE BO BENCIN SE DODATNO POCENIL.!!!!!
DIZEL BO 1, 48..
In to prodajajo glupemu folku kot vladni podvig!!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.