Zakaj je skupna oddaja RTV in POP TV o covidu-19 ena velika zapravljena priložnost
POSLUŠAJ ČLANEK
Delta različica covida-19 je vzela šalo. Po številu okužb na prebivalca smo svetovni rekorderji, intenzivna nega in bolnišnice so prezasedene, precepljenost med najnižjimi v Evropi, narod pa razdeljen kot že dolgo ne. Poleg običajnih delitev, ki smo jih že vajeni, se je pojavila še ena, skoraj močnejša od vseh drugih, na cepljene in necepljene.
Da je situacija res kritična, so naposled zaznali tudi pri največjih slovenskih televizijah. Naenkrat ne posvečajo več glavne pozornosti protestnikom proti PCT pogoju, če pa že, jih kažejo v negativni luči. Zdaj so v ospredju bolniki, ki jim je žal, da se niso cepili, pa medicinsko osebje in stroka.
Največji slovenski televiziji, Radiotelevizija Slovenija in POP TV sta stopili skupaj in v koprodukciji pripravili oddajo Skupaj naprej, ki so jo predvajali v četrtek zvečer na obeh televizijah istočasno. Vsekakor je hvalevredno, da sta rivalski televiziji stopili skupaj z namenom, da Slovence poenotita in pomagata, da bi skupaj skušali premagati virus, ki znova konkretno klesti med nami.
Vsekakor gre pohvaliti novinarske prispevke, v katerih so pokazali situacijo v bolnišnicah, v katerih na najvišjih obratih in na koncu svojih zmogljivosti dela zdravstveno osebje, izzive mladih in prispevek iz Rima, v katerem se Janko Petrovec pogovarja s tremi ženskami, ki sicer ne spadajo v rizične skupine, vendar se soočajo z dolgotrajnimi posledicami, ki jih prinaša covid.
Vsakomur, ki je gledal omenjeno oddajo, bi iz prispevkov moralo biti jasno, da virus SARS-CoV-2 ni šala in da so ukrepi, ki jih uvaja država, namenjeni za zaščito nas samih in ljudi okoli nas.
Čeprav je ideja oddaje vredna vsakršne pohvale, pa lahko ugotovimo, da je nastala približno leto in pol prepozno. Danes je praktično vsakdo že odločen, na kateri strani glede virusa je in koga bo poslušal, premisli pa se običajno šele ob res tragičnem bližnjem stiku z boleznijo ali pa še takrat ne. Po letu in pol je bolj ali manj prepozno za neke resne spremembe, ki bi jih naredila ena sama oddaja.
Posebej še po tem, ko so do pred kratkim na istih dveh televizijah dajali obilo prostora in programskega časa covid skeptikom, kot je raper Zlatko, problematizirali z vseh strani čisto vsak ukrep, ki ga je za omejevanje epidemije sprejela vlada, in ustvarjali negativno nastrojenost v družbi. Še pred kratkim smo poslušali lastnike fitnes klubov in gostince, ki ne zmorejo preverjati pogoja PCT, ravnatelje, kako je to nemogoče v šolah, šolski sindikat, ki je nasprotoval uporabi mask v šolah, in dvome v legalnost covidnih ukrepov.
Učinka leta in pol poročanja v eno smer se ne odpravi z eno oddajo, niti ne v enem tednu, ko je poročanje opazno spremenilo smer. Potrebnega bo bistveno več, morda tudi kakšno opravičilo javnosti, kot so v oddaji to pričakovali od politike, medtem ko sta voditeljici Erika Žnidaršič in Maja Sodja ocenili, da sta njuni televiziji naredili dovolj že s tem, da sta stopili skupaj z eno oddajo.
Kljub naslovu Stopimo skupaj in premagajmo virus je izbor gostov nakazal, da boj proti virusu morda sploh ni ključen ali vsaj ne edini motiv oddaje.
Smiseln gost oddaje je bil zares le Mario Fafangel, vodilni epidemiolog v državi. Tudi njegov nastop je šel v smer, v katero naj bi nas oddaja peljala. Nastopal je strokovno in argumentirano, v smer boja proti epidemiji. Razumljiv je bil tudi njegov poziv za vzdržanje od protestiranja, pa ne zaradi protestiranja, ampak zaradi preprečevanja stikov.
Smiseln je bil še nastop nekdanje vodje protokola Ksenije Benedetti, ki je dobro pokomentirala komunikacijo v epidemiji. Gledalci pa so se upravičeno spraševali, kaj so v oddaji delali ekonomist Mojmir Mrak, filozofinja Alenka Zupančič, antropolog Dan Podjed, predvsem pa predsednik UEFE Aleksander Čeferin.
Pri slednjem sta celo voditeljici poudarili, da bi si ga mnogi želeli videti v politiki, v oddajo pa je bil povabljen kljub temu, da je sicer tudi vodenje UEFE po svoje politična funkcija, v oddajo pa režiserji načrtno niso povabili politikov.
V oddajo so tako z izjemo enega povabili ljudi, ki epidemijo zgolj opazujejo, nikakor pa ne igrajo ključne vloge pri boju z virusom. Za dosego cilja oddaje bi bilo bistveno bolje, če bi povabili premierja in vodjo opozicije, da se zmenita, kako bomo politično in zakonodajno stopili skupaj, poleg epidemiologa še koga s klinike za nalezljive bolezni ter predstavnike gospodarstva, šolstva in dejavnosti, ki jih epidemija najbolj omejuje, da najdejo rešitev in stopijo skupaj za en nabor ukrepov, ki se ga bomo potem tudi vsi držali, ter inšpektorje in pravnike, posebej še koga z Ustavnega sodišča, da pojasnijo, kako naj se ukrepi izpeljejo, da ne bodo padali na ustavnem sodišču.
Taka oddaja bi lahko resno ciljala na uspeh boja proti covidu. Namesto tega pa smo rajši poslušali o tem, kako je bila UEFA ključna za dvigovanje morale med zaprtjem, vprašanju o pospeševanju širjenja okužb na tekmi UEFA Lige prvakov v Milanu pa se je Čeferin izognil z izgovorom, da epidemija takrat še ni bila razglašena. Poslušali smo o povezovanju vlade z virusom, glupih davkih, energetiki, zelenem prehodu, o tem, da politiki ne morejo narediti ničesar dobrega, novodobnih fevdalcih in Jeffu Bezosu.
O stvareh torej, ki nimajo z našim bojem z epidemijo povsem nobene zveze. Oddaja, ki je po svoje zgodovinska zaradi sodelovanja dveh televizij, je hkrati s svojo vsebinsko izpraznjenostjo razprave povsem povprečna.
Namesto iskanja rešitev v prihodnje so v oddaji izzvenela tudi jasna sporočila »bildanja« politične vloge Aleksandra Čeferina, ali za njegov nastop ali pa za njegov blagoslov izbranca na naslednjih volitvah. Pa običajna kritika vlade, opravičevanje petkovih protestnikov (v primerjavi s sredinimi) in prodajanje levih agend. Samo upamo lahko, da so gledalce nagovorili predvsem prispevki, saj jih je razprava težko.
Zgodovinski poskus je žal izpadel kot too little, too late (premalo, prepozno), in še to v nekoliko napačno smer. Le upamo pa lahko, da je ta oddaja pomenila vsaj novo smer v odnosu dveh ključnih televizij do epidemije. Tudi to je že pomemben prvi korak.
https://twitter.com/indijanec/status/1459799935650574336
Da je situacija res kritična, so naposled zaznali tudi pri največjih slovenskih televizijah. Naenkrat ne posvečajo več glavne pozornosti protestnikom proti PCT pogoju, če pa že, jih kažejo v negativni luči. Zdaj so v ospredju bolniki, ki jim je žal, da se niso cepili, pa medicinsko osebje in stroka.
Največji slovenski televiziji, Radiotelevizija Slovenija in POP TV sta stopili skupaj in v koprodukciji pripravili oddajo Skupaj naprej, ki so jo predvajali v četrtek zvečer na obeh televizijah istočasno. Vsekakor je hvalevredno, da sta rivalski televiziji stopili skupaj z namenom, da Slovence poenotita in pomagata, da bi skupaj skušali premagati virus, ki znova konkretno klesti med nami.
Vsekakor gre pohvaliti novinarske prispevke, v katerih so pokazali situacijo v bolnišnicah, v katerih na najvišjih obratih in na koncu svojih zmogljivosti dela zdravstveno osebje, izzive mladih in prispevek iz Rima, v katerem se Janko Petrovec pogovarja s tremi ženskami, ki sicer ne spadajo v rizične skupine, vendar se soočajo z dolgotrajnimi posledicami, ki jih prinaša covid.
Vsakomur, ki je gledal omenjeno oddajo, bi iz prispevkov moralo biti jasno, da virus SARS-CoV-2 ni šala in da so ukrepi, ki jih uvaja država, namenjeni za zaščito nas samih in ljudi okoli nas.
Zamujeno
Čeprav je ideja oddaje vredna vsakršne pohvale, pa lahko ugotovimo, da je nastala približno leto in pol prepozno. Danes je praktično vsakdo že odločen, na kateri strani glede virusa je in koga bo poslušal, premisli pa se običajno šele ob res tragičnem bližnjem stiku z boleznijo ali pa še takrat ne. Po letu in pol je bolj ali manj prepozno za neke resne spremembe, ki bi jih naredila ena sama oddaja.
Posebej še po tem, ko so do pred kratkim na istih dveh televizijah dajali obilo prostora in programskega časa covid skeptikom, kot je raper Zlatko, problematizirali z vseh strani čisto vsak ukrep, ki ga je za omejevanje epidemije sprejela vlada, in ustvarjali negativno nastrojenost v družbi. Še pred kratkim smo poslušali lastnike fitnes klubov in gostince, ki ne zmorejo preverjati pogoja PCT, ravnatelje, kako je to nemogoče v šolah, šolski sindikat, ki je nasprotoval uporabi mask v šolah, in dvome v legalnost covidnih ukrepov.
Učinka leta in pol poročanja v eno smer se ne odpravi z eno oddajo, niti ne v enem tednu, ko je poročanje opazno spremenilo smer. Potrebnega bo bistveno več, morda tudi kakšno opravičilo javnosti, kot so v oddaji to pričakovali od politike, medtem ko sta voditeljici Erika Žnidaršič in Maja Sodja ocenili, da sta njuni televiziji naredili dovolj že s tem, da sta stopili skupaj z eno oddajo.
Oddaja, ki je po svoje zgodovinska zaradi sodelovanja dveh televizij, je s svojo vsebinsko izpraznjenostjo razprave hkrati povgsem povprečna
Kaj imajo ti gostje z bojem proti covidu-19 ?!?
Kljub naslovu Stopimo skupaj in premagajmo virus je izbor gostov nakazal, da boj proti virusu morda sploh ni ključen ali vsaj ne edini motiv oddaje.
Smiseln gost oddaje je bil zares le Mario Fafangel, vodilni epidemiolog v državi. Tudi njegov nastop je šel v smer, v katero naj bi nas oddaja peljala. Nastopal je strokovno in argumentirano, v smer boja proti epidemiji. Razumljiv je bil tudi njegov poziv za vzdržanje od protestiranja, pa ne zaradi protestiranja, ampak zaradi preprečevanja stikov.
Smiseln je bil še nastop nekdanje vodje protokola Ksenije Benedetti, ki je dobro pokomentirala komunikacijo v epidemiji. Gledalci pa so se upravičeno spraševali, kaj so v oddaji delali ekonomist Mojmir Mrak, filozofinja Alenka Zupančič, antropolog Dan Podjed, predvsem pa predsednik UEFE Aleksander Čeferin.
Pri slednjem sta celo voditeljici poudarili, da bi si ga mnogi želeli videti v politiki, v oddajo pa je bil povabljen kljub temu, da je sicer tudi vodenje UEFE po svoje politična funkcija, v oddajo pa režiserji načrtno niso povabili politikov.
V oddajo so tako z izjemo enega povabili ljudi, ki epidemijo zgolj opazujejo, nikakor pa ne igrajo ključne vloge pri boju z virusom. Za dosego cilja oddaje bi bilo bistveno bolje, če bi povabili premierja in vodjo opozicije, da se zmenita, kako bomo politično in zakonodajno stopili skupaj, poleg epidemiologa še koga s klinike za nalezljive bolezni ter predstavnike gospodarstva, šolstva in dejavnosti, ki jih epidemija najbolj omejuje, da najdejo rešitev in stopijo skupaj za en nabor ukrepov, ki se ga bomo potem tudi vsi držali, ter inšpektorje in pravnike, posebej še koga z Ustavnega sodišča, da pojasnijo, kako naj se ukrepi izpeljejo, da ne bodo padali na ustavnem sodišču.
Taka oddaja bi lahko resno ciljala na uspeh boja proti covidu. Namesto tega pa smo rajši poslušali o tem, kako je bila UEFA ključna za dvigovanje morale med zaprtjem, vprašanju o pospeševanju širjenja okužb na tekmi UEFA Lige prvakov v Milanu pa se je Čeferin izognil z izgovorom, da epidemija takrat še ni bila razglašena. Poslušali smo o povezovanju vlade z virusom, glupih davkih, energetiki, zelenem prehodu, o tem, da politiki ne morejo narediti ničesar dobrega, novodobnih fevdalcih in Jeffu Bezosu.
O stvareh torej, ki nimajo z našim bojem z epidemijo povsem nobene zveze. Oddaja, ki je po svoje zgodovinska zaradi sodelovanja dveh televizij, je hkrati s svojo vsebinsko izpraznjenostjo razprave povsem povprečna.
Namesto iskanja rešitev v prihodnje so v oddaji izzvenela tudi jasna sporočila »bildanja« politične vloge Aleksandra Čeferina, ali za njegov nastop ali pa za njegov blagoslov izbranca na naslednjih volitvah. Pa običajna kritika vlade, opravičevanje petkovih protestnikov (v primerjavi s sredinimi) in prodajanje levih agend. Samo upamo lahko, da so gledalce nagovorili predvsem prispevki, saj jih je razprava težko.
Zgodovinski poskus je žal izpadel kot too little, too late (premalo, prepozno), in še to v nekoliko napačno smer. Le upamo pa lahko, da je ta oddaja pomenila vsaj novo smer v odnosu dveh ključnih televizij do epidemije. Tudi to je že pomemben prvi korak.
https://twitter.com/indijanec/status/1459799935650574336
Zadnje objave
So v ceno dvigal všteli še jahto?
14. 10. 2024 ob 21:16
Zahtevajo spoštovanje človekovih pravic vseh državljanov, ne le zgolj nekaterih
14. 10. 2024 ob 19:30
Primerjava starega in novega sistema obračunavanja
14. 10. 2024 ob 15:00
Po Anžetu Logarju tudi Eva Irgl izstopila iz SDS. Bo naslednji Dejan Kaloh?
14. 10. 2024 ob 14:23
Nov obračun omrežnine: previdnost ne bo odveč
14. 10. 2024 ob 11:50
Vrnitev v šestdeseta?
14. 10. 2024 ob 6:00
Kako ustreči …
13. 10. 2024 ob 18:33
Predlog za film: Favstina
13. 10. 2024 ob 15:04
Ekskluzivno za naročnike
Primerjava starega in novega sistema obračunavanja
14. 10. 2024 ob 15:00
Nov obračun omrežnine: previdnost ne bo odveč
14. 10. 2024 ob 11:50
Vrnitev v šestdeseta?
14. 10. 2024 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
OCT
15
Oblast se ozira nazaj, domoljubi pa naprej (Pogovor)
18:00 - 20:00
OCT
17
OCT
17
OCT
18
Štirje letni časi pod Celjskim stropom (koncert)
17:00 - 19:00
OCT
19
Vpliv gibanja na razvoj in učenje otrok (Seminar)
09:00 - 17:00
Izbor urednika
Bo nov sistem zaračunavanja omrežnine zadušil gospodarstvo?
11. 10. 2024 ob 15:00
Quo vadis, Bližnji vzhod?
8. 10. 2024 ob 15:00
(Pre)težki nahrbtnik kandidatke za evropsko komisarko
3. 10. 2024 ob 6:00
40 komentarjev
Anita
Danes zvečer je bilo v Sloveniji na voljo samo 4 proste postelje na intenzivni terapiji. In sicer 2 v Ljubljani 1 v Maribou in 1 Novo Mesto. Zapoljneno naj bi bilo 265 postelj. Se pravi do maksimuma 300 postelj nam manjka samo 35. Se pravi sedaj bodo morali zdravniki izbirati. Si predstavljajte da ste to vi ali vaši dragi. Pa izpadete proti mlajšim z manj boleznimi. Kdaj se bodo nekateri streznili. Ko bodo na vrsti.
Pa se morate zavedati da nikogar ne sme kap, infarkt, prometna nesreča nič. Si to predstavljate. Nekateri očitno še vedno ne ker bi imeli v sredo spet shod.
Blazzzz
Je kdo slučajno pričakoval kaj dobrega v skupni oddaji dve agitpropk?
Jožef
Čeprav se v svojih komentarjih načeloma skušam vede dotikati samo vsebine članka, kjer komentiram, bom danes hote naredil izjemo.
@navigator, čeprav se pri cepljenju moja in vaša stališča razhajajo, pa so si v večini, kot razbiram iz vaših drugih komentarjev, precej blizu. In čeprav se stališča razlikujejo, se vsaj trudiš z vsebinsko argumentacijo in to je spoštovanja vredno, kar nekateri drugi ne zmorejo in vse, kar gre na tem svetu narobe, pripisujejo "janš"ev"izmu.
Glede članka si želim, da bi ga pisec dal v širši kontext in zajel tudi petkovo oddajo 24ur ter izpostavil še Čeferinovo izjavo o tem, če povzamem, igralci brez PCT pač niso mogli igrati. Kar pomeni, da v Evropi zagovarja tisto, kar pri nas negira, ali pa to dela vsaj njegov brat na ustavnem sodišču.
Mogoče je precej poveden še prispevek, ki je bil predvajan danes na raslo1 po poldvanajsti uri v smislu gesla #skupajnaprej, kjer je profesorica razrednega pouka razlagala, zakaj ne (samo)testiranju otrok v šoli in zakaj so maske problematične.
Za zaokrožitev pa priporočam še zadnje Razkrito iz "Nove", ki mi sicer ni blizu in četrtkovega Faktorja, kjer je dr. Dragan Marušič na podlagi številk lepo pokazal eno od možnih nadaljevanj te epidemije.
Sicer pa so številke jasne in o njih ni mogoče dvomiti, ker so podkrepljene s toliko in toliko mrtvimi več od povprečja, s prezasedenostjo bolnišnic, itd.
Kar pa se tiče cepiv, nobeno ni 100 procent učinkovito, vendar ščitijo populacijo, če je dovolj visoka precepljenost pred ravno tem, kar gledamo sedaj. Ošpice in druge bolezni so kar dober primer.
In čeprav bom izpadel naivnež in čeprav vem, da je obstajala tudi Kasandra, ohranjam zaupanje v stroko, ki pojasni, da sars-cov-2 res hitro mutira, toda za nas je pomemben sammo protein S, ki se veže na gostiteljsko celico, ta del pa se ne spreminja kaj dosti in ravno to točko ciljajo protikoronska cepiva, da učijo naš imunski sistem pravočasno zaznati prisotnost virusa s tem proteinom. Ergo, nobena mutacija ne pomaga, če se virus ne priklopi na gostiteljsko celico.
Če si dovolim vojaško izrazoslovje, veliko več možnosti za zmago imaš, če sovražnika in njegove metode poznaš. In ravno to je namen cepiv, da telesu predstavijo možnega sovražnika, da ima potem telo čas pripraviti obrambo. Tako bo odziv, ko in če bo do napada prišlo, v znatni večini primerov ustrezen in sorazmeren.
Še to, za vse, ki mislijo, da je za vse kriv Janša, je povedna izjava iz prej omenjenega Razkrito, kjer je dr. Borut S. Pogačnik pojasnil, da bi imela vsaka vlada enake težave pri boju s Covidom. Sam dodajam le, da bi bil pač na tapeti drug predsednik.
Ukrepi bi bili isti in prav tako se jih več kot polovica ne bi držalo. Mentaliteta naroda se pač spreminja počasi.
In to bi lahko rekli tudi za avtorje oddaje Skupaj naprej. Namen, verjamem, je bil dober, izvedba pa precej manj.
Sedaj pa naj Planet in Nova pokažeta, če znata bolje.
Anita
Ko bolezen spoznaš iz prve roke ti je vse jasno. Nobene teorije zarote ne vidiš ampak samo kako preživeti. In očitno bodo morali vsaj del Slovencev videti, da je virus resničen in ta ne izbira. Virus rabi gostitelja in nič drugega vse ostalo je eno samo nakladanje. Srečno vsem, ki ga boste spoznali od blizu. Polagam vam na srce, če se že nočete cepit. Dosledno se ne družite. Po opravkih samo z masko dvojno če je treba. Razkužujte se povsod. Ko pridete domov razkužite vse kar ste se dotaknili. Posebno umijte roke in ne dotikajte se predela obraza. Srečno.
LojzeP
No, oddaja bi se morala imenovati Skupaj, proti vladi. Se strinjam, da gre za zamujeno priložnost. Oddaja nam ni ponudila prav ničesar, kar bi pripomoglo v boju proti Covid-19. In, RTV ima (oz.je imela) odlične oddaje "Premagajmo Covid 19", ki so bile dejansko poučne in so po mojem mnenju odgovarjale na mnoga vprašanja. Na žalost pa potem druge (npr. Tarča, Studio City, informativne s promocijo protivladnih protestov, anticepilcev...) podrejo trud, ki ga (na tej isti televiziji) vlagajo ustvarjalci kvalitetnih oddaj. Žalostno.
Programa POP TV pa že davno ne spremljam več in ga ne morem komentirati.
Alojzij Pezdir
Cilj sodelovanja med državno TVS in največjo zasebno komercialno Pop tv nikakor ni bil s skupnimi močmi in z najbolj verodostojnimi strokovnjaki ter dostopnimi tujimi zgledi prepričati gledalce k večjemu in globljemu spoštovanju, upoštevanju in izvrševanju vseh začasnih proti-pandemijskih ukrepov in priporočil vlade ter NIJZ.
Ampak zgolj in le z lastnim zgledom dokazati, da je mogoče "stopiti skupaj", ko gre za večjo skupno gledanost, za višje skupne prihodke od vsiljivih dodatnih reklam ter ko je mogoče še enkrat s sogovorniki preigrati vse že stokrat očitane dejanske in domnevne spodrsljaje vlade in NIJZ, vse "komunikacijske šume" ter ko je še enkrat mogoče dokazovati "lastni prav" dveh politično presenetljivo usklajenih in uglašenih največjih medijskih kombinatov ter njunih politično oz. agitacijsko in propagandno aktivističnih informativnih uredništev.
Lahko bi rekli, velik dosežek za obe politično enako aktivistični, a lastniško različni informativni uredništvi, a skromen izplen za doseganje ne-izrečenega pričakovanega ključnega cilja, da bi s pozitivnimi izjavami in zgledi opazneje spodbudili k doslednejšemu izvajanju preventivnih ukrepov proti epidemiji čim večje število zadrtih dvomljivcev, neosveščenih beguncev pred bližnjimi in samim seboj ter samovšečnih brezbrižnežev.
Je pa najbrž v ozadju javnega uredniškega in operativnega sodelovanja med obema najvplivnejšima televizijama tudi že dalj časa prikrito, a medijskim poznavalcem več kot očitno centralno usklajeno aktivistično operativno sodelovanje obeh informativnih uredništev pri vseh oblikah, metodah in sredstvih podpore proti-vladni parlamentarni in izven-parlamentarni opoziciji, pri spodbujanju in afirmiranju ter pri vztrajnemu in sistematičnemu populariziranju vseh oblik in metod državljanske nediscipline, vsakršnega demonstrativnega nespoštovanja veljavne ustave, zakonodaje ter celo temeljnih načel spoštljivega in dostojnega medsebojnega komuniciranja.
Glede na to, da najvplivnejši državni in zasebni dreserji javnega mnenja družno s tolikšnim ponosom in samovšečnostjo hvalijo sami sebe za ta "zgodovinski korak medijskega sodelovanja", ni izključeno, da se bo to politično in izrazito agit-propovsko sodelovanje ter skupno dresiranje, usmerjanje in potvarjanje javnega mnenja še nadaljevalo in najbrž z že videno in preizkušeno ne-profesionalno politično pristranskostjo še stopnjevalo ob bližnjih volilnih kampanjah za novega predsednika republike, za novo-izvoljene poslance v DZ RS in DS RS ter za novoizvoljene župane in člane mestnih oz. občinskih svetov.
Več kot očitno je prikritim naročnikom in ideologom zelo veliko do tega, da največji državni in najmogočnejši komercialni medijski kombinat združita vse zmogljivosti in moči za prikrite naročnike, spin doktorje, scenariste, režiserje naslednjega volilnega leta ter da s skupnimi močmi zagotovita zmago ultimativno določenim izbrancem "vzporedne/globoke/ugrabljene države".
pozdrav
Oddaja je bila zrežirana tako, da bi morala imeti naslov VSAK PO SVOJE, saj so bili navzoči le tisti, ki imajo protivladni levi pogled ( z izjemo Fanagela), ne pa tudi tisti, ki imajo desnega (konzervativnega) in za katere je splošno znano,
da se držijo bolj vrednot in pravil.
P. Kos
Ne vem zakaj se toliko čudite delovanju MSM?
Pač sledijo Kučanovi grozljivo morbidni, pa očitno izjavi, ki jo sedaj udejanjajo.
"Najprej diskvalifikacije, nato likvidacije, če je potrebno tudi fizične ... ".
Je potrebno dodati še kaj?
jozo
Povabili so Čeferina.Že kot odvetnik je branil največje Slovenske lopove.V UEFA je pa za mene postal glavni krivec za Pergamo.Drugače pa je ta oddaja bila navadno skrpucalo.Ne znajo ni eni ni drugi napravit oddajo da ne bi pljuvali po vladi.
Kaj pa vem
Zanimivo,kaj UEFA zahteva od nogometašev!Točno to,kar bi Čeferin v naši državi prepovedal.Torej,tam tako,tukaj drugače,kamor pač vetrič obrne.
Kraševka
gobar Imate prav, da se je v Italiji zgodil BERGAMO, nosi precej kruvde prav Čeferin in njegova UEFA.
uros.samec
Ali uredništvo podtika debilizme v obliki dolgih, prostih spisov anticepilca pod vsakim člankom? Kaj je namen tega portala? Ali stoji za besedo "živeti," ali za besedo "umreti?" Kaj je vaš namen, da temu egoistu dajete toliko podpore? Še ni dovolj hudo za vas? Resnica še ne bode dovolj v oči? Jih še ni dovolj umrlo? Nas še ni dovolj strah? Se vam ne zdi, da smo postali talci teh brezvestnih ljudi? Preposti ljudje, katoliki, konzervativni, tihi in ubogljivi državljani, ki smo sprejeli vse odrejene ukrepe, se cepili in si nič ne želimo drugega, kot normalno življenje, smo talci brezvestnih, narcisoidnih, neodraslih egoistov, ki trosijo svoje debilizme in zanikajo dejstva, ki se odvijajo iz dneva v dan in nas bodo pahnili čez rob, medtem ko sami zmigujejo z rameni, češ, saj jaz sem zdrav. Mar ne vidite, da je to posmehovanje vsem šibkejšim, starejšim, bolnim? Mar vam ni jasno, da je to norčevanje iz vse bolečine izgub ob smrtih bližnjih? In vi se imate za drugačne? Boljše? Bolj zavezane resnici? Bogu? S čim le? Z prizadevanji za popravo krivic, ki so se zgodile 80 let nazaj? Pravični bodite do živih!
NEHAJTE OBJAVLJATI ŽALJIVA NORČEVANJA IZ KRUTE REALNOSTI ! SRAM NAJ VAS BO!
P. Kos
Pika na "i", ni kaj!
rasputin
Samec Uroš, pregovor pravi: Vsak po svoje Boga moli. Če te motijo stališča in dejstva, ki niso povsem na vladni liniji, je to tvoj problem. Svoje upogljive drže ne moreš nikomur vsiliti, niti ne moreš nikogar prepričati, da je to znamenje neke višje modrosti ali višje etike. Postavljanje vprašanj in iskanje različnih odogovorov je pravica vsakogar, ki je ljudje tvoje sorte ne morete nikomur odvzeti. Tvoje obremenjevanje s krivdo ljudi, ki niso krivi za nič, pa je ... Ne bom napisal kaj ...
helena_3
Uroš - načeloma imate prav, tale Navigator je nadležen kot podrepna muha :)) Ampak tudi na Domovini velja načelo pluralnosti. Ne morejo ga kar blokirati, čeprav nas je veliko, ki se z njim ne strinjamo. Še več: jaz njegova modrovanja enostavno preskočim. Imam tudi med znanci nekaj takih "navigatorjev" - z njimi se pač pogovarjam o vremenu in o rožah. To so teme, ki so nam obojim blizu. Nekaterim ne dopoveš NIČ, če se še bolj trudiš. Zato imamo pa tako nizko precepljenost v SLO, ker imamo preveč tistih "ubogih na duhu". Žal so posledica premnoge prezgodnje smrti.
rasputin
Helena, ti res ne moreš nikomur dopovedati nič, ker razen agresije do drugače mislečih ne premoreš spraviti iz sebe popolnoma nič. Tvoja podprepna muha in vsakodnevna mora, ki te spravlja ob pamet.
uros.samec
Helena, ne pozabite, da je bilo tudi nacistom in fašistom vseeno za šibke, stare in bolne. Invalide so metali kar čez balkone na ulico. Ne podcenjujte zla, ki so ga storili anticepilci svojim sodržavljanom, šibkim, starim in bolnim. Ne pozabite, da se je to gibanje začelo na družbenih omrežjih in portalih, ter tudi to, da se na teh mestih ohranja, generira in krepi. Ni mogoče ovrednotiti odgovornost administratorjev portalov, vendar odgovornost obstaja in je prepoznana. Temu gibanju so dali prosto pot. Uredništvo Domovine je tako politično korektno, da raje blokira mene, kot brezvestne egoiste, ki širijo svoje napačne interpretacije in škodljive zaključke. Kako zelo Evropsko. Pluralnost bi morala biti na višjem nivoju in seveda pod nekimi pravili. Nikar se ne slepimo, cenzura v Sloveniji še kako obstaja. Kar poskusite na MMC pisati komentarje v podporo vladi. Kar poskusite na Necenzurirano.si pisati komentarje o Odlazku in njegovem medijskem emperiju. Ampak zanimivo, lahko pa pišete po mili volji v podporo anticepilcev. Se je torej Domovina.je spustila na ta komunajzarski nivo? Upam, da ste poslušali Kreka z Valentino. Več sploh ni mogoče reči. Ti ljudje, če ne drugače, pa z silo udejanjajo svoja bolna prepričanja. Oni se ne ozirajo na pluralnost in politično korektnost. Njihovo vodilo je zgolj egoizem in samopašnost. Nič drugega.
helena_3
G. Uroš - moram se strinjati z vašim zadnjim komentarjem. Posledice anticepilske nespameti so v zadnjem času eskalirale v številu obolelih in mrtvih. P.S.: danes bodo svojci pokopali sokrajana, eno izmed žrtev covida. Star je bil 39 let. Ni imel pridruženih bolezni.
APMMB2
Stopimo skupaj!
Stopimo skupaj?
Epidemija je s četrtim valom dosegla vrhunec, za katerega še ne venmo, kako se bo končal.
Po podatkih bi naj bila Slovenija v samem vrhu obolelih na milijon prebivalcev.
Potrebno se je vprašati, zakaj je tako v Sloveniji?
Jasnega odgovora sicer ni mogoče dobiti, saj je za takšno stanje več vzrokov
Potrebno se je vprašati, zakaj je tako v Sloveniji?
Na voljo so številni podatki iz številnih držav in možno je brez kakšnih poglobljenih analiz ugotoviti, kje Slovenija odstopa.
Prav gotovo je Slovenija najbolj razklana država na svetu, kjer opozicija nasprotuje vsakemu ukrepu in nagaja vladi.
Nagaja vladi? Ne, nagaja državljanom in državi in to tako, da se ne meni za težave, ki jih povzroča in se ne meni niti za žrtve, saj so tudi žrtve: številne tako smrtne, kot prebolevniki s trajnimi poškodbami.
Boj proti vladi in vladnim ukrepom z epidemijo nima kaj dosti skupnega. Boj je namenjen strmoglavljenju vlade in se je začel praktično preden smo v Sloveniji spoloh izvedeli kaj več o epdemiji in posledicah.
Pred oklicanjem vlade so se že začeli zbirati tako imenovani intelektualci ( kakršen je Igor) in so z demontracijami in javnim linčem hoteli preprečiti nastop vlade. Po prisegi se je vlada lotila reševanja , kar se je rešiti še dalo, saj odstopljena vlada ni praktično naredila nič, da bi Slovenijo pripravila na epidemijo. Od nastopa vlade je vsak njen nujni ukrep bil sprejet na nož, čeravno sta se obe vladi, odstopljena in nastopajoča razlikovali kot dan in noč.
Nemudoma se je formirala opozicija, oplemenitena še z najrazličnejšimi iniciativami, ki pa vse vodi en sam cilj rušenje vlade, z vsemi sredstvi. Bodite pozorni: z vsemi sredstvi, pri čemer ne izključujem tudi atentate, ki lahko sledijo ob vrhuncu predvolilnih bojev. V to obdobje vstopamo.
Opoziciji je edini in glavni cilj, vreči vlado. To si prizadeva doseči z vesmi sredstvi. Zaenkrat z demokratičnimi, niso pa izključeni niti hujši eksesi, ki bodo še sledili in dosegli vrhunec tik pred volitvami, morda pa celo po njih.
Značilno je, da pri nasprotovanju in protestih sodelujejo vodilni mediji, zlasti obe največji TV hiši: POP TV in RTV SLO. Skupno predstavljata medijski trust, ki oblikuje javno mnenje in pomeumlja vsaj polovico prebivalcev Slovenije.
Objektivno sta obe medijski hiši direktno odgovorni za katatsrofalno stanje v Sloveniji. In to ne samo na področju epidemije, temveč za razklanost, ki vlada med Slovenci.
Poročila obeh hiš hkrati se ne da spremljati, zato sledim nacionalki, ki v celotnem času od nastopa vlade, ki sovpada z epidemijo, ni podala niti ene same pozitivne novice o ukrepih vlade. Če je takšna novica slučajno zalutala v poročila, pa sta sledili vsaj dve ostri kritiki, ki sta pozitivno novico prekrli.
Prav gotovo si obe TV hiši lahko pripišeta doberšen del kovidnih žrtev.
Seveda ni mogoče trditi, da sta TV hiši edini, odgovorni za porazno stanje, sta pa k stanju prispeval ilevji delež.
Zato je napoved skupne oddaje vzbudila upanje, da se bosta hiši pokesali in opravičili za strorejeno zlo. To se ni zgodilo, celo več, s farso, ki sta jo obe hiši uprizorili v železničaskem muzeju pred starodovno parno lokomotivo sta pokazali, da ostajata na starih tirih.
Ostali sta pri blatenju vlade in za to uporabili neketere mnenjske vditelje, ki so se sami potunkali v blato in postali podobni politikanstki agitatorji kot obe voditeljici in njuni mentoreji v ozadju.
Tako se je slavni dr. Mrak razkril kot navadni bankrotirani politikant, ki mu dela družbo še slabši politikant Čeferin, baje resni pretendent za bodočega premmiera. Ja kam pa bomo padli s takšno pokveko? Izgubljati besede s Ksenijo Benedeti pa se sploh ne splača.
Epidemija dosega vrhunec. Potrebna je enotnost. Vse sile je potrebno napeti, da se epidemija zaustavi. S takšnimi oddajami in takšno pritlehnostjo cilja ne boo dosegli.
Naj ob koncu omenim še sodstvo, pred vsem politikanstko ustavno sodišče z nedoraslimi in moralno izprijeneimi sodniki. Da, prav ste prečitali!!!
Ti so se tudi vpregli v rušenje vlade, pač po svojih močeh in na svojem področju. Jasno so prepovedali vladi sprejemati odloke, ki bi sicer preprečevali širjenje epidemije na račun omejevanja človekovih svoboščin. Sedaj svoboščine ohranjamo na ralčun širjeja epidemije in na račun števila obolelih in mrtvih. Kje na svetu pa imajo še tako izprijene in pokvarjene ustavne sodnike? V Severni Koreji in Venezueli! Morda na Kubi. In opozicija trdi, da sedanja vlada uganja teror in krati človekove pravice. Mar ni to zavajanje in pokvarjenosti. Izprijenost!
In to podpira Igor!! Ali se mu meša, ali pa je enako izprijen, kot so izrijeni ustavni sodniki.
POP TV IN RTV SLO pa sta tako in tako poteprala moralo v blato s svojimi nemoralnimi gosti vred!
Jože Kržič
Tako je, popolnoma soglašam! Nekako sem se prisilil, da sem 2-urno oddajo gledal od začetka do konca, čeprav z veliko muko. Vse z namenom, da bi bil objektiven. Ne bi se povsem strinjal s komentatjem Petrom Meršetom, da je bil namen oddaje v osnovi pošten, dobronameren, da se katastrofalna situacija v Sloveniji spremeni. Po sicer kar dobrem, slikovitem opisu razmer pa je oddaja povsem zgrešila pri analizi vzrokov zanjo. Ta je povsem umanjkala, pa bi se morala pričeti najprej pri sebi. Obe televiziji nosita levji delež pri razvrednotenju ukrepov in afirmaciji anticepilcev, ljubljanske levičarske drhali in anarhistov. Povsem manipulativen je bil že sam izbor sodelujočih, manjkal je samo še Keber, pa bi bila slika popolna. Merše pravi, da je bila skupna oddaja prepozna. Jaz pa trdim, da je bila prezgodnja, saj se predvolilna kampanja uradno še ni pričela. Kdor v oddaji ni zaznal osnovnega namena, rušenja vlade, je ali slep ali pokvarjen, verjetno pa oboje. Ne glede na manipulativen izbor diskutantov pa je bil sam diskurz anemičen, neprepričljiv, deloma že dolgočasen. Fafangel je sicer povedal, kar je kot infektolog moral, toda s pretiravanjem v mimiki, igranjem in nejasnim govorjenjem (napol sem ga razumel), "svetovno znana" filozofinja (filozofija mi ni tuja, pa zanjo prvič slišim) kljub številnim besedam ni povedala praktično nič, antropolog je vsaj skušal biti slikovit in duhovit (čeprav nekatere stvari niso imele nobene zveze s pandemijo). Čeferin se je sicer zlagal, da ni bilo nobene tekme po razglasitvi, sicer pa je bil v razpravi precej zadržan, racionalen in ni na slepo nabijal proti vladi. Benedettijeva je zabluzila s tisto obrabljeno bedasto tezo o slabem komuniciranju, ji pa pritrjujem pri poročanju o svojih izkušnjah v Toskani, kjer sem bil ob istem času tudi sam (drži, da povsod preverjajo PCT pogoj, v še tako zakotni gostilni, in nikjer ni nobenih žalitev - ja, kaže da je Bergamo močno spametoval sicer uživaške Italijane). Mrak pa kot Mrak, vidno užaljen, ker ni bil pri vladnih paketih povsod zraven, je pa bil njegov mlajši kolega s faksa. Petrovčev prispevek iz Rima pa je treba vsekakor pohvaliti. Če pa je bil namen oddaje spiranje slabe vesti obeh medijev, je pa oddaja sploh zgrešila - v njej ni bilo trohice samospraševanja o lastnem deležu krivde za katastrofalno stanje. Skratka, težko gledljivo, precej sprevrženo in predvsem manipulativno!
Anita
Dober želodec imate, da ste to gledali. Jaz nisem zdržala 20 sekund. Sem hotela gledati danes ponovitev pa ni šlo. Če bi hoteli narediti oddajo, da bi streznili ljudi bi morali začeti v bolnici na intenzivnem oddelku. Ne pa da v studio vlačijo ljudi, ki s kovidom nimajo prav nobene veze. Imajo pa z rušejem vlade to pa ti obvladajo v nulo.
Kraševka
Res je bila bolj MANIPULATIVNA oddaja. Se pa sprašujem, če je ZAKONITO, ko neko PRIVAT TV, spojijo z Nacionalko? Komu je bilo to v INTERESU ? Mogoče Čeferinu, če se sam pripravlja, da bi postal NOVI presednik VLADE? Potem je bila mogoče to PREDVOLILNA kampanja Čeferina?
IgorP
Peter Merše
Odpikajte Janšo, pa bo stanje takoj boljše! Od kod njegova oblast jemlje te številke?
MEFISTO
To pomeni, da ne spoštujete proti koronskih ukrepov zato, da s tem nagajate Janši!? Kot nekoč bi tudi zdaj prirejali statistiko. Človeških življenj pa tako niste nikoli cenili.
Anita
Pojdi v bolnici pogledat pa boš videl številke. Vsak dan se vozim mimo Metelkove v Ljubljani kjer je nepregledna kolona tistih, ki se testirajo s PCR z napotitvijo osebnega zdravnika in kažejo simptome korone. Kjer rešilci tulijo cele dneve in jih vozijo v bolnico. Kaj ti ni jasno. A ja če Janše ne bo bo pa kaj virus šel. Pa tebi se res meša. Al se boš potem cepil. Če pa to pol pa si še bolj nor, ker zaradi nekiga postaviš na kocko svoje življenje.
ambroz.demsar
Odpikajte Janso pomeni odpikajte volivce. Oblast ulici, kajne?
slovenc sm
Igor, odpikajte Jenulla in Stevanovića z njihovimi naumnostmi ter naj se KUL opozicija že začne obnašati kot resna opozicijska opcija za argumenti in predlogi. Greva stavit, da bo v mojem primeru izplen v tej državi izrazito boljši? :)
IgorP
MEFISTO Le koliko so jih pa rešili, življenj namreč????
Friderik
Ja Igor, a tako preprosto je to. Zaradi Janše, no, če bo odpikan, se bo virus sam prostovoljno umaknil iz Slovenije. A Iz Nemčije tudi, če bodo Merklovo "odpikali"?Vsekakor, to je novost v boju zoper pandemijo. Upam, da sta Krek in Fafangel to prebrala.
P. Kos
Se mu ni potrebno. Je cepljen. Po mojem kar na kub (3x), kar sem že zapisal. Sicer pa se v to smer kar sam dokazuje.
Jože Kržič
Anita, škoda časa za razpravljanje s primitivci.
Kraševka
Slovencsm, dobro ste povedali.
piklo
Skupni boj proti virusu!?? A se hecate!?? Od kdaj!? S Čeferinom in ostalimi gosti!? Leglo laži in neizmerne hinavščine sta ta dva medija. Ni še dovolj hudo, dokler ne škripne kdo od odgovornih, pa še takrat vemo, kdo bo kriv!
Ja, vojna je! In čisto premalo nas je tistih, ki pozivamo k pameti in miru!
Mir bo, ko bodo spet na oblasti! Samo veliko manj nas bo! Pa kaj, saj to ni v njihovem nacionalnem interesu!
STAJERKA2021
Shalotka, se popolnoma strinjam. Fafangel je zagotovo strokovnjak, vendar je bil tudi zaradi govora skozi masko zelo slabo razumljen, no, vsaj zame. Čeferina pa moram pohvaliti, ker je na vprašanje o tem, kakšno mnenje ima tujina o Sloveniji, Erika pričakovala drugačen odgovor. Povedal je ravno nasprotno od pričakovanega, saj je povdaril da se v tujini ne govori slabo o domovini (naša levica pridno izvaža neresnice v tujino), ampak se probleme rešuje doma. Vendar, zamislite, niti enkrat ga ni prekinila. To pa je nekaj novega. Zelo malo je kritike na demonstracije, kljub zelo hudi stiski zdravstva in posledično številk obolelih, ki gredo v nebo. Škoda, za zamujene priložnosti. Sicer pa od vabljenih, razen Fafangela, ne moreš pričakovati drugega, kot nekaj medlih komentarjev.
Kraševka
Shalotka, tudi jaz tako mislim. Čeferin se res lahko sam sebe hvali. Je pa prav Čeferin KRIV, da je s svojimi TEKMAMI, tako hitro Covid množično zajel vse države, od Italije, Španije ........ En Čeferin je pomagal ŠIRITI Covid. Drugi Čeferin pa preko US, pomaga razgrajačem, da na nezakonitih in neprijavljenih shodih, niso dolžni plačati KAZNI. Zato pa se v Sloveniji tako skokovito širi Covid.
rasputin
V naelektrenem ozračju, v katerem se iščejo krivci za epidemijo in njene posledice, ki jih eni vidijo v vladi, drugi pa v proticepilcih, je smiselna razprava praktično nemogoča. Eni so siti vlade oziroma njene uradne stroke, ki nastopa vzvišeno s piedestala znanosti in vsevednosti, v praksi pa deluje zmedeno in nekonsistentno. Vse stavi na cepljenje, ki ga četrti val epidemije razkriva kot dokaj neučinkovito, saj obolevajo tudi cepljeni, ker virus pač mutira več desetkrat na leto, čemur s cepivom niti teoretično ni moč slediti.
Drugi so siti proticepilcev, ki postavljajo neprijetna vprašanja, na katera ni odgovorov. Na primer: kako učinkovito je cepivo in kako je škodljivo na kratki in na dolgi rok? Kako sploh zdravijo kovidne bolnike: so protokoli zdravljenja učinkoviti ali še poslabšujejo posledice pandemije? Nekateri neodvisni tuji zdravniki trdijo, da je veliko število umrlih poledica tudi napačnega zdravljenja. Zakaj naj bi cepljeni in prebolevniki imeli privilegij, da se prosto gibljejo, čeprav so lahko tudi oni prenašalci virusa in čeprav lahko tudi sami zbolijo?
Dejansko bi moral za vse veljati samo pogoj T, testiran. Neupravičeni privilegiji, zlasti cepljenih, dajo misliti, da v vsej zadevi ne gre prvenstveno za preprečevanje okužb, temveč prvenstveno za to, da se ljudi prisili v cepljenje, ne glede na to, koliko je varno in učinkovito. Kdor neupravičeno diskriminira ljudi, ne more biti niti prepričljiv niti verodostojen.
Katastrofalna napaka vlade je bila tudi to, da je hotela ljudi prisiliti v cepljenje s plačljivim testiranjem. To je sprožilo burne proteste, dodatna posledica pa je bila, da nihče več ni upošteval pogoja PCT. Posledice tega žanjemo zdaj z rekordnim številom obolelih in umrlih. To je dokaz, da se ljudi ne da prisiliti v nekaj z izsiljevalskimi metodami.
Oddaja RTV in POP TV je bila kot pometanje žerjavice pod preprogo. Ni naslovila nobenega relevantnega vprašanja, kaj šele da bi pokazala kakšno pot naprej. Šlo je v bistvu za klepetanje brez pravega smisla in vsebine. Po kakšnem ključu so izbrali udeležence tega klepetanja, vedo samo avtorji oddaje. Kaj so hoteli z njo doseči, je tudi popolnoma nejasno. Vtis ob oddaji je ta, da je pandemija nekakšna tabu tema, o kateri se ne da ali sme govoriti izven politično korektne govorice. Kaj v praksi pomeni politična korektnost, je očitno tudi iz drugih tem, na primer migracij ali podnebnih sprememb. To pomeni dogmatski, psevdoznanstven govor, od katerega ni dopusten noben odmik. Nekoč smo imeli obvezno partijsko linijo, zdaj imamo obvezno politično korektno linijo. Razlika ni bistvena.
slovenc sm
Vas občudujem, ko smo vam na veliko vprašanj že odgovorili nič kolikorat a jih ponavljate kot stara plošča. Ne bi vam spet razlagal, ker očitno nima smisla. Svetujem vam samo, da če se ne cepite, ne ogrožajte s tem drugih. To je vse. Sam spoštujem tudi tiste, ki se ne cepijo. Pričakujem pa, da ne sejete dvom, kjer ga ni in da ne širite internetnih nepreverjenih informacij. Ker če nekoga podučiš, da sprejme napačno odločitev, smo tudi zato odgovorni.
rasputin
Če hočem kamorkoli, se moram testirat, torej dokazati, da sem zdrav. Potemtakem ne ogrožam nikogar, kvečjemu sem sam ogorožen od ceplejnih in prebolelih, saj tem ni treba dokazovati, da so zdravi, čeprav so lahko prenašalci virusa. Torej, ne iščite krivcev za širjenje virusa pri zdravih, ki to dokazujejo s testom, temveč pri cepljenih in prebolevnikih, ki ga lahko širijo in jim ni treba dokazovati, da niso okuženi, čeprav so lahko. Vaša vzvišena in pokroviteljska drža pa je prazno napihovanje. Nisem še prebral ničesar od vas, kar bi imelo kak smisel. Tudi v gornjem postu niste povedali nič. Ker očitno nimate nič pametnega povedati.
Jože Kržič
Samo z zadnjim odstavkom bi se nekako strinjal. Vse drugo pa je brezvezno nakladanje. Edini smiselni ukrep je cepljenje, vse drugo je zapravljanje časa in denarja, vključno s testiranjem.
AlojzZ
Se strinjam z "edini smiselni ukrep je cepljenje". Ampak pri tem ima vlada strašno težko nalogo: - necepljene mora prepričati, da cepljenje deluje in da se naj zato cepijo in - cepljene mora prepričati, da cepljenje ne deluje in naj se zato cepijo še tretjič. Ja, biti Janez ni lahko.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.