Robert Polnar: Ukvarjanje z gospodom Damijanom bi bila klavrna izraba mojega življenjskega časa
POSLUŠAJ ČLANEK
Pred kongresom, ko stranka DeSUS izbira novega predsednika, v času reševanja pandemije in v času, ko so oči mnogih uprte v najmanjšo koalicijsko partnerico, ali bo zamenjala stran in podprla »KUL« koalicijo Jožeta P. Damijana, smo se pogovarjali s človekom slovesa najbolj samosvojega poslanca tega sklica državnega zbora.
Gospod Polnar, veljate za samosvojega poslanca, enega redkih, ki v praksi dejansko uveljavlja ustavno načelo, da so poslanci predstavniki vsega ljudstva, in niso vezani na nobena navodila. Je takšna drža pri političnem delovanju prednost, ali se zaradi nje kdaj znajdete tudi v težavah?
Taka drža je pri javnem delovanju na državnem nivoju po mojem mnenju predvsem nuja in obveznost tistega, ki se je odločil ukvarjati s politiko. Osebno sem prepričan, da je to prednost. Izhajam pa iz tega, da sem pred izvolitvijo v Državni zbor imel dvanajst let izkušenj kot občinski svetnik in podžupan v eni večjih slovenskih občin. S tako držo sem tudi dosegel določene uspehe.
Mislim, da tudi moje delovanje v državnem zboru izpričuje, da je taka drža pravilna. Naletim tudi na konflikte znotraj poslanske skupine ali koalicije z mnenji, ki se razlikujejo od mojega, ampak to se mi zdi normalno.
Vedno govorim v jeziku, ki zasluži, da je slišan. Svojo argumentacijo zgradim na podlagi tehtanja argumentov ene in druge strani in ne vidim razloga, da bi način delovanja spreminjal.
Kandidat levega interesnega zaledja za mandatarja, Jože P. Damijan, je v nedavnem intervjuju za Mladino zatrdil, da ima podporo 46 poslancev za prevzem oblasti. V zadnjih oglašanjih se sicer nekoliko vleče nazaj, pa vendarle; njegova računica se brez glasu Roberta Polnarja ne izide. Mu je torej uspelo pridobiti vaš glas?
Bom zelo nedvoumen. Z gospodom Damijanom se ne ukvarjam, me ne zanima.
Čez teden dni bom star šestdeset let. Prišel sem do spoznanja, da je pomembno, kako človek izkorišča razpoložljivi življenjski čas. Ukvarjanje z gospodom Damijanom bi bila z moje strani do skrajnosti klavrna izraba mojega življenjskega časa.
V njegovi koaliciji ne mislim sodelovati in absolutno ne bo dobila mojega glasu.
Dopisni volilni kongres DeSUSa, ki poteka ravno zdaj, naj bi bil po Damijanovih besedah nujen korak na poti zamenjave vlade. Na čem po vaše temelji njegov optimizem in ali je upravičen?
Težko kalkuliram, kako razmišlja gospod Damijan, ker se z njim ne ukvarjam. Najverjetneje pa naši nekdanji koalicijski partnerji kalkulirajo, da bi z novim predsednikom Desus nastopila možnost za izstop DeSUSa iz obstoječe koalicije.
Na nivoju poslanske skupine imamo dogovor, da v koaliciji ostanemo, to moram odkrito povedati. Ne vidim nobenega razloga, da bi z izvolitvijo novega predsednika nastali pogoji, da bi DeSUS sprejemal revolucionarne sklepe in iz te koalicije odšel.
Kaj pa je namreč alternativa tej koaliciji? Nekaj, kar smo že izkusili – ljudje, ki se v hudi krizi ponujajo za rešitelje, pa države niso znali voditi niti v času konjukture.
V DeSUSu obstajajo različni pogledi glede delovanja stranke znotraj koalicije in to je razumljivo in normalno. Potencialno jabolko spora pa je nerazumevanje nekaterih članov med reprezentativnim in imperativnim mandatom.
Ljudje starejših generacij, ki poznajo nekdanji delegatski sistem, si predstavljajo, da smo poslanci zgolj kurirji, ki prenašajo voljo organov stranke. Poslanci to nismo, imamo reprezentativni mandat in delujemo v skladu s svojo voljo in prepričanjem. Lahko bi se zgodilo, da bi organi stranke sprejeli nekaj, poslanska skupina pa tega ne bi spoštovala, ravno v duhu ustave, da poslanci nismo vezani na navodila.
DeSUS torej ne glede na izid kongresa ostaja trden partner koalicije?
Tak je dogovor. Mislim, da bo tako tudi ostalo. V razgovoru s Karlom Erjavcem je ta jasno povedal, da on zoper ravnanja poslanske skupine ne bo deloval, ker se zaveda, da je poslanska skupina jedro stranke in smo poslanci tisti, ki sprejemamo odgovornost za to, kako se politično odločamo v Državnem zboru.
Ali lahko po izvolitvi predsednika in podpredsednikov pričakujemo rekonstrukcijo vlade oz. kakšne menjave na položajih? Katero mesto zanima Erjavca ali Kropeta?
O tem ne morem govoriti. To je v rokah predsednika vlade. Od obeh kandidatov, ne glede na to, kdo bo izvoljen, pa pričakujem konstruktivno držo, vstop v vlado in v dogovoru s predsednikom vlade prevzem določenega resorja in koordinirano delovanje na tem resorju. To je edino, kar pričakujem kot poslanec.
Oba kandidata se morata zavedati, da bo tisti, ki bo izvoljen, predsednik parlamentarne stranke in to ni lahka stvar. To je velika odgovornost. Karl Erjavec to dobro ve, gospod Krope pa tudi ni nekdo, ki bi priplaval po kisli župi.
Kaj za DeSUS pomeni ponovna vrnitev Karla Erjavca na čelo stranke in kaj nastop javnosti dokaj nepoznanega Srečka Felixa Kropeta?
Če bo izvoljen Erjavec, se bo na to mesto vrnil po 10 mesecih. To ni neko časovno obdobje, ki bi dolgoročno vplivalo na ukvarjanje s politiko. Njegov način dela je poznan in tako članom kot delegatom je to jasno. Tukaj ne pričakujemo posebnih novosti.
Gospod Krope pa je človek, ki prihaja iz policije in kolikor sem se z njim pogovarjal, sem razbral, da je zelo organiziran, človek ki spoštuje hierarhijo, ki je pripravljen veliko narediti na rekonstrukciji strankine reorganizacije in s tega vidika se mi zdi, da bi lahko dosegel velike premike. Glede sodelovanja z vlado in poslansko skupino pa je zaenkrat nepopisan list. Tukaj ne bi želel kaj dosti špekulirat.
Bi si upali napovedati, kdo od njiju ima več podpore?
V tem času to niti ne bi bilo oportuno od mene. Kongres poteka, debata med delegati je živahna in izmenjava mnenj poteka v zelo kultiviranih okvirih, kar me veseli. Čeprav ljudje izražajo zelo nasprotujoča si mnenja, to poteka v zelo civilizirani obliki in to se mi zdi kvaliteta te stranke.
Ali obstaja nevarnost, da stranka v primeru izvolitve enega ali drugega kandidata razpade, da bi del stranke ne glede na vse skupaj s poražencem zapustil stranko?
Mislim da ne. Kolikor poznam razmere, bomo izid kongresa sprejeli in ne vidim možnosti, da bi se stranka razdelila na dva dela ali razpadla. Vprašanje je, ali bomo uspeli stranko konsolidirati na nivoju občinskih odborov in pokrajinskih organizacij in iz tega zgraditi organizacijo, ki bo na naslednjih volitvah zmogla preseči parlamentarni prag.
Do sedaj je edini predsednik stranke, ki mu je po predahu uspelo ponovno zasesti predsedniško funkcijo v stranki, Marjan Podobnik z SLS. Pri Podobniku je minilo več kot 10 let od takrat, ko je prejšnjič predsedoval. Če bo to uspelo Erjavcu, bo to po manj kot letu. Kako je mogoče, da nekdo konkretno izgubi volitve, potem pa se vrne po manj kot letu?
Jaz sem pred kakim mesecem povedal, da sem do njegove kandidature odkrito skeptičen. Ne verjamem, da bi lahko nekdo z načinom dela, ki je povzročilo krizno stanje, v DeSUSu imamo krizno stanje, karkoli spremenil v pozitivno smer. Pri tem stališču sem precej osamljen.
Ne morem vplivati na to, kdo bo kandidiral. Znotraj poslanske skupine ima g. Erjavec podporo, vsaj pri treh poslancih, to je že bilo javno izraženo. Sam pa nimam razloga, da bi g. Erjavcu kakorkoli nasprotoval. Mislim celo, da lahko g. Erjavec s svojimi političnimi izkušnjami in politično intuicijo, ki si jo je pridobil v 15 letih delovanja v politiki, pomeni kvaliteto pri ponovnem vzponu DeSUSa v slovensko politično sceno.
Ob poletno-jesenskem pranju umazanega perila v javnosti je podpora stranki v anketah močno padla, zdaj, ko so DeSUSove zdrahe izginile z naslovnic, pa je spet nekje na odstotkih, kot je bila v času, ko ste Erjavca zamenjali s Pivčevo. Obenem je Delov barometer priljubljenosti pokazal izjemno nizko podporo Karlu Erjavcu – s povprečjem 2,03 so ga ljudje postavili na povsem zadnje mesto med dvajsetimi politiki. Ali vas skrbi, da bi javnost v vrnitvi Karla Erjavca prepoznala pomanjkanja vizije, kadrovske svežine in dolgoročne perspektive, kaj ta stranka v političnem prostoru sploh hoče?
To je zelo realna nevarnost. Ljudje bi lahko v njegovem povratku videli pomanjkanje resnega kadrovskega potenciala v stranki. Mislim, da se to ne bo zgodilo.
Kar se tiče javnomnenjskih raziskav. Imeli smo tudi situacijo, da sta bila predsednica in podpredsednik DeSUSa na drugem in tretjem mestu na lestvici, stranka pa je imela 2 odstotka podpore. Temu ne pripisujem posebnega pomena.
Glede na to, da bodo redne parlamentarne volitve spomladi leta 2022, mislim da je realno, da do takrat pridemo do nivoja, da osvojimo pet ali šest mandatov. Veliko bo odvisno od novega predsednika. Mislim, da še ne moremo s 100 % verjetnostjo govoriti o Karlu Erjavcu.
Kaj je bil resnični razlog za odhod Aleksandre Pivec? Afera SRIPT je bila javnosti znana še preden je postala predsednica, zaradi enega plačanega narezka in hotelske sobe pa ji verjetno ne bi bilo potrebno oditi, saj navsezadnje nihče ni zahteval odhoda župana Izole iz vrst DeSUSa, Markočiča, ki ji je prenočišče z davkoplačevalskim denarjem plačal. Je bil problem njeno vodenje stranke, odnos s poslansko skupino, drezanje v državne gozdove, kaj drugega?
Že ob njeni izvolitvi sem izrazil dvom v njene politične sposobnosti, ki je bil zasnovan na mojem osebnem vtisu, ko sem bil z njo na nekaj sestankih. Potem smo imeli vzpostavljeno komunikacijo z njo kot predsednico stranke in kmetijsko ministrico v obliki njenega rednega udeleževanja (kdaj tudi ni mogla priti) na sestankih poslanske skupine. Tam sem dobil vtis, da ne razume politike, da izven svojega resorja prihaja nepripravljena in ne zna povedati nič konkretnega o pomembnih političnih dilemah, s katerimi smo se ukvarjali takrat.
Dobil sem občutek, da je njeno politično delovanje bolj ustvarjanje podobe kot pa resno ukvarjanje z nizom problemov, s katerimi se ukvarjamo poslanci in parlamentarna stranka. Maja sem kolegu Jurši povedal, da se takih sej poslanske skupine, kjer poslušamo puhlice gospe Pivec, ne mislim več udeleževati, ker ne mislim tratiti časa za takšne neumnosti.
Potem pa se je začelo in zadeve so se razvile, kakor so se. Jaz sem se potem odločil za distanco do nje, saj se mi ni zdelo vredno ukvarjati z njenimi štosi, ne s SRIPTom, ne z obiski po Sloveniji in računi. Problematično pa se mi zdi, da se nekdo, ki je predsednik parlamentarne stranke in minister, sploh spusti na tak nivo. Meni je izpod nivoja osebnega dostojanstva, da bi se s tem ukvarjal, zato sem se držal ob strani. Edino za skupno izjavo poslanske skupine sem prekinil dopust in prišel v Ljubljano. Tista izjava je to agonijo tudi presekala in zadevo smo razčistili.
Torej je šlo za amaterstvo, ne denimo za drezanje v Slovenske državne gozdove?
Ona je bila ministrica za resor gozdarstva. Imela je možnost na oblikovanje organov v družbi Slovenski državni gozdovi. Kakšne odnose je imela z nekdanjim direktorjem Fickom in kako je kadrovala ljudi v svet družbe, ne vem. Kolikor pa zdaj spremljam, je gospa Pivec na zgodbi menjave direktorja in njegovem domnevnem maščevanju zgradila zgodbo svoje politične žrtve.
Morda je za koga to zanimivo, vsebinsko pa tukaj ni ničesar. Ona ni razumela politike in ni za politiko. Ima pa morda možnost vrnitve v slovensko nacionalno politiko, ker imajo ljudje takšne tipe politikov kot je ona radi. Ob njih se počutijo bolje, ko vidijo kakšni prazni ljudje lahko prevzemajo politične funkcije. Ne gre za zavist, ampak za občutek nepravičnosti. V teh časih, ko so ljudje jezni, nezadovoljni in mnogi mentalno zanemarjeni, je to nekaj, s čimer se lahko duhovno potešijo.
Mislim, da gospa Pivec to razume in na teh emocionalnih elementih gradi svoj povratek v nacionalno politiko.
Je del tega povratka tudi pismo, ki ga je ta teden napisala gospa Pivec, v katerem g. Erjavcu in g. Gantarju očita nasprotovanje epiloga preiskav v slovenskih gozdovih, menjavo sekretarke Bregantove in prikrivanje svoje nesposobnosti z ideologijo. Kako komentirate te očitke?
Pisanja gospe Pivec ne berem in me ne zanima. Tega zato ne morem komentirati. Minister za zdravje pa redno prihaja na sestanke poslanske skupine in smo v kontaktu. Osebno ga spoštujem, ker opravlja izjemno zahtevno delo, ki je najbolj na očeh in najbolj na udaru.
On je v situaciji, da karkoli naredi, bo brutalno kritiziran. Mislim, da bomo šele čez pet let lahko ocenili, ali je delo ministra in vlade res takšna katastrofa kot pravijo nekateri, ali pa je nekaj povsem sprejemljivega.
Kako si razlagate odnos medijev do vaše stranke? V času, ko je bil DeSUS še v vladi Marjana Šarca, je o aferi SRIPT poročal Požareport in nekaj drugih medijev, med drugim Domovina. Premier Šarec si je zatiskal ušesa, češ da nima časa brati poročila, DeSUS jo je izvolil za predsednico. Potem, ko pa je nekaj mesecev kasneje padla z medijskega piedestala, so o tem poročali vsi. Ali opažate razliko v odnosu do stranke DeSUS s strani medijev, glede na to, v kateri koaliciji delujete?
Lahko govorim iz osebne izkušnje. Dve leti in pol sem v nacionalni politiki, sem predsednik odbora za finance in nisem povsem neprepoznaven poslanec. V letošnjem letu sem dajal precej izjav. Novinarji so me spraševali, zakaj podpiram vlado, kako se v njej počutim in katere zadeve bi bilo potrebno izpostaviti.
Na dolgo in široko sem razložil, da vlado podpiram, ker spoštujem volilni izid. V parlamentarni demokraciji je najbolj normalna stvar, da vlado sestavi in vodi stranka, ki je na parlamentarnih volitvah dobila največ glasov. Razložil sem stališča do financiranja lokalne samouprave in do tega, da sem znotraj te vlade uspel s svojimi idejami doseči financiranje občin na nivoju, kakšnega v tej državi še nismo videli. Da imamo demografski sklad in pripravljen urad za demografijo. Da smo dosegli krizni dodatek za upokojence in 2 % izredno usklajevanje neodvisno od gospodarske rasti.
Od tega ni bilo objavljeno nič. Ne pričakujem, da če 10 minut govorim v mikrofon, da bo objavljen celoten pogovor, pričakujem pa, da bo objavljenih nekaj stavkov, pa v glavnem ni bilo objavljeno nič.
Nikomur ničesar ne očitam, to je stvar uredniške politike. Če bi se s tem obremenjeval, potem bi hitro postal živčna razvalina. Do tega sem zato vzpostavil distanco. Ko me je novinarka ene televizije pred kratkim hotela nekaj vprašati, sem ji odvrnil, »Poslušajte gospa, nima smisla, ker tako in tako ne bo objavljeno,« in se je strinjala.
Pa ste doživljali odnos medijev v prejšnji koaliciji drugače kot v trenutni?
Kar se tiče medijske obravnave mene osebno, nisem zaznal razlik. Je pa ena velika razlika. Ko smo formirali vlado septembra 2018, sem dobil 20 ali 30 žaljivih e-sporočil. Ko smo formirali vlado marca 2020, sem dobil 450 brutalno žaljivih sporočil in potem nehal šteti.
To me je presenetilo. V javnosti velja prepričanje, da so desni volivci bolj agresivni in izvajajo pritisk prek elektronskih komunikacij na poslance. Moja izkušnja je ravno nasprotna. Spomladi sem dobil na dan tudi do 60 sporočil s tako vulgarno vsebino in baročnim besedjem, da sem se spraševal, kaj je z nami narobe.
Z Robertom Polnarjem o Koaliciji KUL, kongresu njegove stranke DeSUS, njeni prihodnosti, Karlu Erjavcu, Aleksandri Pivec, odnosu medijev in trdnosti koalicije v današnjem prvem delu intervjuja.
V drugem delu, ki bo na Domovini objavljen jutri, pa smo naredili primerjavo med obema koalicijama v tem mandatu, o uspehih in neuspehih, komunikaciji in odprtih vprašanjih slovenske politike
V drugem delu, ki bo na Domovini objavljen jutri, pa smo naredili primerjavo med obema koalicijama v tem mandatu, o uspehih in neuspehih, komunikaciji in odprtih vprašanjih slovenske politike
Gospod Polnar, veljate za samosvojega poslanca, enega redkih, ki v praksi dejansko uveljavlja ustavno načelo, da so poslanci predstavniki vsega ljudstva, in niso vezani na nobena navodila. Je takšna drža pri političnem delovanju prednost, ali se zaradi nje kdaj znajdete tudi v težavah?
Taka drža je pri javnem delovanju na državnem nivoju po mojem mnenju predvsem nuja in obveznost tistega, ki se je odločil ukvarjati s politiko. Osebno sem prepričan, da je to prednost. Izhajam pa iz tega, da sem pred izvolitvijo v Državni zbor imel dvanajst let izkušenj kot občinski svetnik in podžupan v eni večjih slovenskih občin. S tako držo sem tudi dosegel določene uspehe.
Mislim, da tudi moje delovanje v državnem zboru izpričuje, da je taka drža pravilna. Naletim tudi na konflikte znotraj poslanske skupine ali koalicije z mnenji, ki se razlikujejo od mojega, ampak to se mi zdi normalno.
Vedno govorim v jeziku, ki zasluži, da je slišan. Svojo argumentacijo zgradim na podlagi tehtanja argumentov ene in druge strani in ne vidim razloga, da bi način delovanja spreminjal.
Kandidat levega interesnega zaledja za mandatarja, Jože P. Damijan, je v nedavnem intervjuju za Mladino zatrdil, da ima podporo 46 poslancev za prevzem oblasti. V zadnjih oglašanjih se sicer nekoliko vleče nazaj, pa vendarle; njegova računica se brez glasu Roberta Polnarja ne izide. Mu je torej uspelo pridobiti vaš glas?
Bom zelo nedvoumen. Z gospodom Damijanom se ne ukvarjam, me ne zanima.
Čez teden dni bom star šestdeset let. Prišel sem do spoznanja, da je pomembno, kako človek izkorišča razpoložljivi življenjski čas. Ukvarjanje z gospodom Damijanom bi bila z moje strani do skrajnosti klavrna izraba mojega življenjskega časa.
V njegovi koaliciji ne mislim sodelovati in absolutno ne bo dobila mojega glasu.
Na nivoju poslanske skupine imamo dogovor, da v koaliciji ostanemo, to moram odkrito povedati.
Dopisni volilni kongres DeSUSa, ki poteka ravno zdaj, naj bi bil po Damijanovih besedah nujen korak na poti zamenjave vlade. Na čem po vaše temelji njegov optimizem in ali je upravičen?
Težko kalkuliram, kako razmišlja gospod Damijan, ker se z njim ne ukvarjam. Najverjetneje pa naši nekdanji koalicijski partnerji kalkulirajo, da bi z novim predsednikom Desus nastopila možnost za izstop DeSUSa iz obstoječe koalicije.
Na nivoju poslanske skupine imamo dogovor, da v koaliciji ostanemo, to moram odkrito povedati. Ne vidim nobenega razloga, da bi z izvolitvijo novega predsednika nastali pogoji, da bi DeSUS sprejemal revolucionarne sklepe in iz te koalicije odšel.
Kaj pa je namreč alternativa tej koaliciji? Nekaj, kar smo že izkusili – ljudje, ki se v hudi krizi ponujajo za rešitelje, pa države niso znali voditi niti v času konjukture.
V DeSUSu obstajajo različni pogledi glede delovanja stranke znotraj koalicije in to je razumljivo in normalno. Potencialno jabolko spora pa je nerazumevanje nekaterih članov med reprezentativnim in imperativnim mandatom.
Ljudje starejših generacij, ki poznajo nekdanji delegatski sistem, si predstavljajo, da smo poslanci zgolj kurirji, ki prenašajo voljo organov stranke. Poslanci to nismo, imamo reprezentativni mandat in delujemo v skladu s svojo voljo in prepričanjem. Lahko bi se zgodilo, da bi organi stranke sprejeli nekaj, poslanska skupina pa tega ne bi spoštovala, ravno v duhu ustave, da poslanci nismo vezani na navodila.
DeSUS torej ne glede na izid kongresa ostaja trden partner koalicije?
Tak je dogovor. Mislim, da bo tako tudi ostalo. V razgovoru s Karlom Erjavcem je ta jasno povedal, da on zoper ravnanja poslanske skupine ne bo deloval, ker se zaveda, da je poslanska skupina jedro stranke in smo poslanci tisti, ki sprejemamo odgovornost za to, kako se politično odločamo v Državnem zboru.
Ali lahko po izvolitvi predsednika in podpredsednikov pričakujemo rekonstrukcijo vlade oz. kakšne menjave na položajih? Katero mesto zanima Erjavca ali Kropeta?
O tem ne morem govoriti. To je v rokah predsednika vlade. Od obeh kandidatov, ne glede na to, kdo bo izvoljen, pa pričakujem konstruktivno držo, vstop v vlado in v dogovoru s predsednikom vlade prevzem določenega resorja in koordinirano delovanje na tem resorju. To je edino, kar pričakujem kot poslanec.
Oba kandidata se morata zavedati, da bo tisti, ki bo izvoljen, predsednik parlamentarne stranke in to ni lahka stvar. To je velika odgovornost. Karl Erjavec to dobro ve, gospod Krope pa tudi ni nekdo, ki bi priplaval po kisli župi.
Kaj za DeSUS pomeni ponovna vrnitev Karla Erjavca na čelo stranke in kaj nastop javnosti dokaj nepoznanega Srečka Felixa Kropeta?
Če bo izvoljen Erjavec, se bo na to mesto vrnil po 10 mesecih. To ni neko časovno obdobje, ki bi dolgoročno vplivalo na ukvarjanje s politiko. Njegov način dela je poznan in tako članom kot delegatom je to jasno. Tukaj ne pričakujemo posebnih novosti.
Gospod Krope pa je človek, ki prihaja iz policije in kolikor sem se z njim pogovarjal, sem razbral, da je zelo organiziran, človek ki spoštuje hierarhijo, ki je pripravljen veliko narediti na rekonstrukciji strankine reorganizacije in s tega vidika se mi zdi, da bi lahko dosegel velike premike. Glede sodelovanja z vlado in poslansko skupino pa je zaenkrat nepopisan list. Tukaj ne bi želel kaj dosti špekulirat.
Bi si upali napovedati, kdo od njiju ima več podpore?
V tem času to niti ne bi bilo oportuno od mene. Kongres poteka, debata med delegati je živahna in izmenjava mnenj poteka v zelo kultiviranih okvirih, kar me veseli. Čeprav ljudje izražajo zelo nasprotujoča si mnenja, to poteka v zelo civilizirani obliki in to se mi zdi kvaliteta te stranke.
Ali obstaja nevarnost, da stranka v primeru izvolitve enega ali drugega kandidata razpade, da bi del stranke ne glede na vse skupaj s poražencem zapustil stranko?
Mislim da ne. Kolikor poznam razmere, bomo izid kongresa sprejeli in ne vidim možnosti, da bi se stranka razdelila na dva dela ali razpadla. Vprašanje je, ali bomo uspeli stranko konsolidirati na nivoju občinskih odborov in pokrajinskih organizacij in iz tega zgraditi organizacijo, ki bo na naslednjih volitvah zmogla preseči parlamentarni prag.
Do sedaj je edini predsednik stranke, ki mu je po predahu uspelo ponovno zasesti predsedniško funkcijo v stranki, Marjan Podobnik z SLS. Pri Podobniku je minilo več kot 10 let od takrat, ko je prejšnjič predsedoval. Če bo to uspelo Erjavcu, bo to po manj kot letu. Kako je mogoče, da nekdo konkretno izgubi volitve, potem pa se vrne po manj kot letu?
Jaz sem pred kakim mesecem povedal, da sem do njegove kandidature odkrito skeptičen. Ne verjamem, da bi lahko nekdo z načinom dela, ki je povzročilo krizno stanje, v DeSUSu imamo krizno stanje, karkoli spremenil v pozitivno smer. Pri tem stališču sem precej osamljen.
Ne morem vplivati na to, kdo bo kandidiral. Znotraj poslanske skupine ima g. Erjavec podporo, vsaj pri treh poslancih, to je že bilo javno izraženo. Sam pa nimam razloga, da bi g. Erjavcu kakorkoli nasprotoval. Mislim celo, da lahko g. Erjavec s svojimi političnimi izkušnjami in politično intuicijo, ki si jo je pridobil v 15 letih delovanja v politiki, pomeni kvaliteto pri ponovnem vzponu DeSUSa v slovensko politično sceno.
Ob poletno-jesenskem pranju umazanega perila v javnosti je podpora stranki v anketah močno padla, zdaj, ko so DeSUSove zdrahe izginile z naslovnic, pa je spet nekje na odstotkih, kot je bila v času, ko ste Erjavca zamenjali s Pivčevo. Obenem je Delov barometer priljubljenosti pokazal izjemno nizko podporo Karlu Erjavcu – s povprečjem 2,03 so ga ljudje postavili na povsem zadnje mesto med dvajsetimi politiki. Ali vas skrbi, da bi javnost v vrnitvi Karla Erjavca prepoznala pomanjkanja vizije, kadrovske svežine in dolgoročne perspektive, kaj ta stranka v političnem prostoru sploh hoče?
To je zelo realna nevarnost. Ljudje bi lahko v njegovem povratku videli pomanjkanje resnega kadrovskega potenciala v stranki. Mislim, da se to ne bo zgodilo.
Kar se tiče javnomnenjskih raziskav. Imeli smo tudi situacijo, da sta bila predsednica in podpredsednik DeSUSa na drugem in tretjem mestu na lestvici, stranka pa je imela 2 odstotka podpore. Temu ne pripisujem posebnega pomena.
Glede na to, da bodo redne parlamentarne volitve spomladi leta 2022, mislim da je realno, da do takrat pridemo do nivoja, da osvojimo pet ali šest mandatov. Veliko bo odvisno od novega predsednika. Mislim, da še ne moremo s 100 % verjetnostjo govoriti o Karlu Erjavcu.
Kaj je bil resnični razlog za odhod Aleksandre Pivec? Afera SRIPT je bila javnosti znana še preden je postala predsednica, zaradi enega plačanega narezka in hotelske sobe pa ji verjetno ne bi bilo potrebno oditi, saj navsezadnje nihče ni zahteval odhoda župana Izole iz vrst DeSUSa, Markočiča, ki ji je prenočišče z davkoplačevalskim denarjem plačal. Je bil problem njeno vodenje stranke, odnos s poslansko skupino, drezanje v državne gozdove, kaj drugega?
Že ob njeni izvolitvi sem izrazil dvom v njene politične sposobnosti, ki je bil zasnovan na mojem osebnem vtisu, ko sem bil z njo na nekaj sestankih. Potem smo imeli vzpostavljeno komunikacijo z njo kot predsednico stranke in kmetijsko ministrico v obliki njenega rednega udeleževanja (kdaj tudi ni mogla priti) na sestankih poslanske skupine. Tam sem dobil vtis, da ne razume politike, da izven svojega resorja prihaja nepripravljena in ne zna povedati nič konkretnega o pomembnih političnih dilemah, s katerimi smo se ukvarjali takrat.
Dobil sem občutek, da je njeno politično delovanje bolj ustvarjanje podobe kot pa resno ukvarjanje z nizom problemov, s katerimi se ukvarjamo poslanci in parlamentarna stranka. Maja sem kolegu Jurši povedal, da se takih sej poslanske skupine, kjer poslušamo puhlice gospe Pivec, ne mislim več udeleževati, ker ne mislim tratiti časa za takšne neumnosti.
Potem pa se je začelo in zadeve so se razvile, kakor so se. Jaz sem se potem odločil za distanco do nje, saj se mi ni zdelo vredno ukvarjati z njenimi štosi, ne s SRIPTom, ne z obiski po Sloveniji in računi. Problematično pa se mi zdi, da se nekdo, ki je predsednik parlamentarne stranke in minister, sploh spusti na tak nivo. Meni je izpod nivoja osebnega dostojanstva, da bi se s tem ukvarjal, zato sem se držal ob strani. Edino za skupno izjavo poslanske skupine sem prekinil dopust in prišel v Ljubljano. Tista izjava je to agonijo tudi presekala in zadevo smo razčistili.
Aleksandra Pivec ima možnost vrnitve v slovensko nacionalno politiko, ker imajo ljudje takšne tipe politikov radi. Ob njih se počutijo bolje, ko vidijo kakšni prazni ljudje lahko prevzemajo politične funkcije.
Torej je šlo za amaterstvo, ne denimo za drezanje v Slovenske državne gozdove?
Ona je bila ministrica za resor gozdarstva. Imela je možnost na oblikovanje organov v družbi Slovenski državni gozdovi. Kakšne odnose je imela z nekdanjim direktorjem Fickom in kako je kadrovala ljudi v svet družbe, ne vem. Kolikor pa zdaj spremljam, je gospa Pivec na zgodbi menjave direktorja in njegovem domnevnem maščevanju zgradila zgodbo svoje politične žrtve.
Morda je za koga to zanimivo, vsebinsko pa tukaj ni ničesar. Ona ni razumela politike in ni za politiko. Ima pa morda možnost vrnitve v slovensko nacionalno politiko, ker imajo ljudje takšne tipe politikov kot je ona radi. Ob njih se počutijo bolje, ko vidijo kakšni prazni ljudje lahko prevzemajo politične funkcije. Ne gre za zavist, ampak za občutek nepravičnosti. V teh časih, ko so ljudje jezni, nezadovoljni in mnogi mentalno zanemarjeni, je to nekaj, s čimer se lahko duhovno potešijo.
Mislim, da gospa Pivec to razume in na teh emocionalnih elementih gradi svoj povratek v nacionalno politiko.
Je del tega povratka tudi pismo, ki ga je ta teden napisala gospa Pivec, v katerem g. Erjavcu in g. Gantarju očita nasprotovanje epiloga preiskav v slovenskih gozdovih, menjavo sekretarke Bregantove in prikrivanje svoje nesposobnosti z ideologijo. Kako komentirate te očitke?
Pisanja gospe Pivec ne berem in me ne zanima. Tega zato ne morem komentirati. Minister za zdravje pa redno prihaja na sestanke poslanske skupine in smo v kontaktu. Osebno ga spoštujem, ker opravlja izjemno zahtevno delo, ki je najbolj na očeh in najbolj na udaru.
On je v situaciji, da karkoli naredi, bo brutalno kritiziran. Mislim, da bomo šele čez pet let lahko ocenili, ali je delo ministra in vlade res takšna katastrofa kot pravijo nekateri, ali pa je nekaj povsem sprejemljivega.
Kako si razlagate odnos medijev do vaše stranke? V času, ko je bil DeSUS še v vladi Marjana Šarca, je o aferi SRIPT poročal Požareport in nekaj drugih medijev, med drugim Domovina. Premier Šarec si je zatiskal ušesa, češ da nima časa brati poročila, DeSUS jo je izvolil za predsednico. Potem, ko pa je nekaj mesecev kasneje padla z medijskega piedestala, so o tem poročali vsi. Ali opažate razliko v odnosu do stranke DeSUS s strani medijev, glede na to, v kateri koaliciji delujete?
Lahko govorim iz osebne izkušnje. Dve leti in pol sem v nacionalni politiki, sem predsednik odbora za finance in nisem povsem neprepoznaven poslanec. V letošnjem letu sem dajal precej izjav. Novinarji so me spraševali, zakaj podpiram vlado, kako se v njej počutim in katere zadeve bi bilo potrebno izpostaviti.
Na dolgo in široko sem razložil, da vlado podpiram, ker spoštujem volilni izid. V parlamentarni demokraciji je najbolj normalna stvar, da vlado sestavi in vodi stranka, ki je na parlamentarnih volitvah dobila največ glasov. Razložil sem stališča do financiranja lokalne samouprave in do tega, da sem znotraj te vlade uspel s svojimi idejami doseči financiranje občin na nivoju, kakšnega v tej državi še nismo videli. Da imamo demografski sklad in pripravljen urad za demografijo. Da smo dosegli krizni dodatek za upokojence in 2 % izredno usklajevanje neodvisno od gospodarske rasti.
Od tega ni bilo objavljeno nič. Ne pričakujem, da če 10 minut govorim v mikrofon, da bo objavljen celoten pogovor, pričakujem pa, da bo objavljenih nekaj stavkov, pa v glavnem ni bilo objavljeno nič.
Nikomur ničesar ne očitam, to je stvar uredniške politike. Če bi se s tem obremenjeval, potem bi hitro postal živčna razvalina. Do tega sem zato vzpostavil distanco. Ko me je novinarka ene televizije pred kratkim hotela nekaj vprašati, sem ji odvrnil, »Poslušajte gospa, nima smisla, ker tako in tako ne bo objavljeno,« in se je strinjala.
V javnosti velja prepričanje, da so desni volivci bolj agresivni in izvajajo pritisk prek elektronskih komunikacij na poslance. Moja izkušnja je ravno nasprotna.
Pa ste doživljali odnos medijev v prejšnji koaliciji drugače kot v trenutni?
Kar se tiče medijske obravnave mene osebno, nisem zaznal razlik. Je pa ena velika razlika. Ko smo formirali vlado septembra 2018, sem dobil 20 ali 30 žaljivih e-sporočil. Ko smo formirali vlado marca 2020, sem dobil 450 brutalno žaljivih sporočil in potem nehal šteti.
To me je presenetilo. V javnosti velja prepričanje, da so desni volivci bolj agresivni in izvajajo pritisk prek elektronskih komunikacij na poslance. Moja izkušnja je ravno nasprotna. Spomladi sem dobil na dan tudi do 60 sporočil s tako vulgarno vsebino in baročnim besedjem, da sem se spraševal, kaj je z nami narobe.
Nadaljujte z branjem 2. dela intervjuja: Obsedenost z Janšo nima nobenega utemeljenega razloga, ampak temelji na fanatizmu in na praznovernosti
Povezani članki
Zadnje objave
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Golob zavrnil ponudbo evropskih naprednjakov, da postane njihov spitzenkandidat
18. 3. 2024 ob 6:31
Lažnivi svet »sončnega kralja« Roberta Goloba
17. 3. 2024 ob 16:30
Ekskluzivno za naročnike
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Domovina 139: Laži socialista Goloba
13. 3. 2024 ob 9:00
Franc Bole: »oče urednik«, pionir in velikan katoliške medijske scene
11. 3. 2024 ob 16:11
Prihajajoči dogodki
MAR
19
Predstavitev knjige o Virgilu Ščeku
11:00 - 12:00
MAR
19
Slovesne večernice
18:00 - 19:00
MAR
19
MAR
20
Video objave
Odmev tedna: Mučeniki, cvetje in komunikacija
15. 3. 2024 ob 20:37
Odmev tedna: "svobodni" odhodi in pripravljenost strank na evropske volitve
8. 3. 2024 ob 22:07
Vroča tema: RTVS je prevzela trda levica
6. 3. 2024 ob 20:31
27 komentarjev
STAJERKA2021
Moram priznati, da mi je bila Pivčeva všečna, predvsem kot zelo urejena ženska, ki jo je bilo užitek pogledati. Ker lepo oblečenih žensk v DZ, ni veliko.
Vendar, že v Šarčevi vladi je ob aferi Sript (upam, da sem prav navedla), ni nikogar v tisti vladi, Šarčevi seveda, motilo.
Zato je v nadaljevanju s tistimi tremi rezinami pršuta, ko je bila v vladi JJ, doživela takšno linčanje. Takrat za cca 37.000 € je bilo ok, sedaj pa za to pogostitev, takšna štala in medijsko preganjanje.
Zanima me, kje je bil gospod Polner takrat, ko je bilo govora o res velikem znesku, vsaj za naše razmere? Vmes je bila potrjena še za predsednico.
Ob prestopu Pivčeve v vlado JJ, zaradi znanega pobega Šarca, pa so naenkrat postali vsi že "pozabljeni" grehi zelo pomembni. Prej pa ne!
Dvoličnost pa taka. Ni politika v naši državi, ki še ni nikoli bil deležen pogostitve ali kavice, pijače ali "kaj drugega".
Motijo me samo dvojna merila, ki so bila naenkrat zelo popularna, ker so "centri moči" vpoklicali ponovno Erjavca, kot velikega rešitelja, česa že? Kaj ne teče gladko, oziroma za te centre - pregladko. On bo, če bo, predsednik, popeljal Slovenijo v jedrno Evropo - proti Rusiji. To pa so dosežki. Le kaj so takrat toliko motovili v Rusiji? Menda vsaj 10 krat. Pa agresija na Krimu jih tudi ni nič motila. Pa slikanje z Jankovičem? Kakšna sporočila so to! IZKAZOVANJE MOČI IN MIŠIC!
Bati se je treba tistih, ki imajo polna usta demokracije, vladavine prava in podobnih lepozvočnih navlak, ker jih ravni TI, KI TOLIKO GOVORIJO O TEH VREDNOTAH, N E U P O Š T E V A J O .
debela_berta
Tak politik bi bil tudi jaz. Imaš kanec kmečke pameti, kakšno šolo več dokončano, pa kak tuji jezik znaš in malo lepo govoriti. Se včlaniš v xy stranko, obljubljaš nebesa, raja ti verjame, dobiš tistih par tisoč glasov in si na konju. Pa lepo par let, mandatov v parlamentu, seja tu-seja tam, odbor, sekretariat, pokrajinska pisarna itd bla bla bla... Nisi ne lev, nisi ne desen, boli te K za partizane in domobrance, malo gre stranki narobe, ti spet lepšaš zadeve in obljubljaš, izkoriščaš ves čas poznanstva, in to je to... Haha, in take telebane mi volimo, od Polnarja, Kordiša, pa tistega SDSovca, ki je napihal, ko je šel čebulo k Rastoderju kupovat, do latino-loverja Nemca, Maše Kocipet in tako dalje... Joj, daj bog ljudem kanec pameti prosim...
helena_3
"Kakorkoli, če bo dogovor res držal, odlično."
Se pridružujem temu mnenju. Prav zanesljivi v temle Desus sicer niso - ampak JPD je tako slaba izbira, da se mogoče kljub napovedim o podkupovanju in ponujanju privilegijev le ne bodo premislili. Javno mnenje se po mojem mnenju tudi počasi obrača od vseh teh napadov na vlado, kljub prizadevanju MSM, da bi to negirali. Nobene alternative ne ponujajo levaki, nobenega resnega "novega obraza" ne morejo ponuditi. Morda to opazijo tudi poslanci Desus. Morda, pravim. Ker tudi jaz se ne razumem na politiko, takšno, kakršno nam predstavljajo. Poznam pa tisti stari pregovor: denar sveta vladar.
lavrict
Osebno mi ne Polnar ne Desus nič ne pomenita. Skoraj raje bi imel v vladi Jelinčiča. Kakorkoli, če bo dogovor res držal, odlično. Sem pa rahlo skeptičen. KE je Desus iz interesne stranke spremenil v izpostavo Brezveze Borcev. Ni zamenjal niti dlake niti čudi.
Kraševka
Res je.
Marija Perko
Zdaj vas pa še manj razumem! Če "ruši" Desus tak kot je, potem je to hvalevredno! Naj se sami pogovorijo, Podobniki, Kanglerji, Primci, Pivčeve...! Pozdravljam obnovljeno SLS, z novo energijo za našega kmeta in podeželje, pa da držijo roko nad gozdovi, da ne bo zlorab kot doslej! Pričakujem, da se sprejme nedvoumna zakonodaja, ki bo trdno zašćitila naše narodno bogastvo!
pozdrav
Je pa treba priznati, da je Pivčevo lepo poslušati in gledati. Poleg tega deluje inteligentno.
Povsem drugače kot Erjavca, ki je pogosto nesramen in preveč levo skrajno ideološki ter nagnjen na Rusijo.
Čeprav Erjavec pravi, da ne bo dovolil ideologije v vladi, pa jo že najavlja, seveda skrajno levo ideologijo.
pozdrav
Erjavec pravi, da ne bo dovolil ideološkega delovanja v politiki.
Ali to velja le do desnice ali tudi do levice?!
Zdaj pa vas vprašam, zakaj levica lahko deluje skrajno ideološko, desnica pa ne sme normalno ideološko?!
Jože Kržič
Se strinjam. Neideološka politika - kaj pa je to? Bedarija!. Kot je kretenizem načelni antijanšizem.
pozdrav
Moram reči, da mi je bila Aleksandra Pivec všeč. Tudi ona si je upala reči, da Janša ni noben baubau.
Škoda le, da ni bila dovolj pazljiva, ker bi morala vedeti, da so donje nemilostni. in da ni imela sreče, pri sodelovanju s poslanci.
Škoda, da ni več v politiki.
Marija Perko
Če si želimo politikov, ki kupčkajo za svoj prid, potem navijajmo za politike tipa "Karl"! Kaj bodo počeli s to izlajnano popevko, ki je ni moč vrteti niti na Radiu veseljak!? Če pa želimo, da gremo naprej, potem bomo podprli "vrednotno" ( kot bi rekel ozavestiti!) opremljene politike tipa "Aleksandra"! Gospe želim, da dobro premisli v kateri druščini bo uresničevala svoje talente! Da ona " ni za v politiko"!??? Seveda ne, politiko po vaše, ko nategujete ljudi s plakati in dopadljivo dikcijo!! In vlečete poslanske plače za nedelo!! Mnogo nas je besnih ničkoliko, ko gledamo te zlorabe! Napisala bi še kaj sočnejšega, pa me bo Domovina zlektorirala in komentar bo poln zvezdic!
Uredništvo Domovine ima prav!! Veseli bodimo, da nam omogočajo vsaj kaj povedati, brezdomcem, ki smo ostali zunaj protinarodne RTV!!
viktorh
Hvala Domovini, za takšen pogovor in hvala poslancu za iskrenost in načelnost.
pozdrav
Tako se govori!
Vsak ima kakšno lastnost, ki ni po meri vseh okusov.
Prav to manjka drugim politikom, zato pa ni napredka v medsebojnem dialogu in ustvarjalnem sodelovanju.
Zato se je potrebno osredotočiti na bistvo vrednotne drže, pa četudi je včasih bridka za naše.
Kraševka
Jaz gospodu Polnarju čestitam, ker, kljub temu, da pripada Levici, pošteno prizna, da je DESUS sedaj v vlada JJ - lahko boljše uresničeval svoj program v prid UPOKOJENCEV.
Pri njem mi je všeč to, da se zaveda, da kot poslanec razmišlja, kaj je koristno za Slovenijo. Zato tudi glasuje po svoji presoji in ne po navodilu "stricev iz ozadja".
Pošteno je gospod Polnar povedal, kako so ga "naši levi" MNOŽIČNO NAPADALI z žaljivkami, ko je Desus vstopil v vlado JJ.
In Fajonova skupaj z levico laže, da se bori proti "sovražnemu govoru".
Pa prav Levičarji so v tem letu prav sejali SOVRAŽNI GOVOR - po Ljubljani, na RTV, ter po celi Sloveniji.
Fajonova pa je sposobna "Sovražni govor" celo IZVAŽATI v Bruselj, kjer pove več laži, kot resnice.
Polnar, ostanite pokončen mož in srečno !
P. Kos
Eh, Polnar, Polnar ... Primerjava "delovanja" izkušenega konvertita Erjavca s "puhlo" Pivčevo pa res zdrži!
Njegova načelnost ni zdržala niti 10 mesecev. Kako predvidljivo. Erjavca smo spoznali vsi, tudi tisti bežni opazovalci. Torej v Desus nič novega. Smreke v slovenskih gozdovih pa še kar padajo.
p.s.: upam stavit, da z Erjavcem leta 2020 ne pridete v parlament. Hvala Bogu!
Marija Perko
Robert Polnar je do Aleksandre Pivec krivičen. Robert Polnar je glasoval proti Alešu Hojsu. Gospod sicer igra na karto "drugačen", ampak pralni stroj Desus pere belo in pisano perilo skupaj! Zelo koristno bo porabil svoj življenjski čas, če ne bo več podpiral Erjavca! Tudi njegove intelektualne razprave in filozofiranje niso za v parlament! Tam moraš, če si poslanec z integriteto, podpreti dobro in prav in odkloniti vse kar to pač ni!
Ljubljana
Ja, jaz malo gledam oz.poslušam poslance v DZ, zaradi levih kr***nov seveda...Sem pa včasih namerno poskušal "poiskati" Polnarja ,pa mi tudi ni vedno deloval kot si jaz predstavljam da bi bilo edino pravilno. Se strinjam z vami !! Zdi se mi, da nima povsem konsistentne drže...v vsem.
Jože Kržič
Strinjam se, da je Polnar do Pivčeve zelo krivičen. Pivčevo kot ministrico je podeželje, zlasti pa kmetje, zelo cenilo. Bila je pač kmetijska ministrica in ne ministrica za delanje lepih vtisov, tudi za kulturo ne. O Polnarju sicer nimam slabega mnenja, vendar menim, da se bolj dela finega in avtonomnega, vendar zelo dvomim, da je v vseh svojih ravnanjih tako dosleden, kot prikazuje samega sebe. Sicer pa moški ego pri poslancih Desusa pač ni prenesel avtoritativne predsednice. Pika! Vendar ne Polnar ne Gantar ne Jurša in končno ne Erjavec niso glavni problem, problem je stranka kot taka. Je unikum v Evropi. Je v bistvu kamuflaža za delovanje globoke države ali stricev iz ozadja.
pozdrav
Gospod Robert Polnar je vreden občudovanja tudi kot predsednik odbora za finance pri slovenskem parlamentu, ki ga vodi suvereno in uspešno tudi v protikoronskih časih.
pozdrav
Občudujem gospoda Polnarja v njegovi samozavestni vrednotni drži.
Ko bi bilo še mnogo več takih politikov, pa bi nam zasijala slovenska zvezda pozivnega razvoja.
Ficho81
Bravo, taki si zaslužijo slovensko plačo!
ales
Janša - antiJanša (od Cmerarjev do Murkov). Razlika več kot očitna, tudi za poštene člane SD-ja.
Počasi, počasi, vendar zagotovo, se vremena Kranjcem jasnijo. Kurji tatovi pa se vedno bolj nervozni. Tako kot Miloševićevi podrepniki v Srbski krajini, ko je general Gotovina postrojil svoje borce pri napadu na Knin. In potem so bežali do Beograda in še dlje. Tudi tokrat bodo.
https://siol.net/novice/slovenija/zupan-rojc-ostro-nad-svoje-strankarske-kolege-539897
"V Ilirski Bistrici smo nasprotje interesov med lokalnim okoljem in vodstvom stranke poskušali rešti dogovorno med štirimi stenami ampak:
• V primeru obvoznice je stranka in vlada SD ignorirala naše prošnje in 15 milijonski projekt umaknila iz proračuna. Po padcu NAŠE vlade in NAŠEGA ministra za infrastrukturo se je denar v dveh tednih našel in z delom smo nadaljevali.
• V primeru sanacije odlagališča Globovnik, ko je bil pristojen NAŠ minister Dejan Židan je stranka ignorirala naše prošnje po sanaciji. Dogovor smo podpisali s sedanjo vlado.
• V primeru prenosa vojašnic v last Občine Ilirska Bistrica, ko je bila pristojna NAŠA ministrica zadeva ni bila izvedljiva. Po padcu NAŠE vlade smo dobili vojašnice v last.
• V primeru prenosa športnega centra Trnovo v last Občine Ilirska Bistrica in pristojnosti NAŠE vlade postopek ni bil izvedljiv. S prevzemom pristojnost SMC smo stadion dobili.
• V primeru nezakonitih migraciji je stranka ignorirala naše prošnje po zaščiti lokalnega prebivalstva in z namenom discipliniranja naročila »šmrkavemu« delu SD, ki ga vodi domišljavi Luka Goršek, da nas označi s fašisti.
• V času NAŠE ministrice nismo obnavljali Doma starejših občanov, sedaj to počnemo."
Razlika Janša - samo da ni Janša je očitna.
Kraševka
Aleš hvala, da ste nam predstavili DEJANSKE dosežke sedanje vlade JJ na Bistriškem. Tega večinski (državni) mediji, skupaj z RTV, nikakor niso sposobni pošteno poročati.
ales
to je predstavil Siol, ne jaz.
Ljubljana
Ja, protinarodna RTV pač česa takega ne bo nikoli objavila.
Tudi o stotinah drugih pomembnih zadev ne poroča !
Sinoči sem preklapljal med kanali na TV in za hip sem zagledal en kisli ksiht voditelja Dnevnika na protinarodni RTV ! Se ustrašiš...in za 19 sekund videl sliko in nekaj slišal, niti ne vem o kateri manipulaciji , med mnogimi v vsakem dnevniku, je bilo govora tisti hip....Sem "pobegnil" takoj drugam...
Ko odprem dnevnik HTV, je slika povsem drugačna. Normalen voditelj, čisto drugačen, resen in odgovoren, zaskrbljen , ko je treba, voditelj ali voditeljica ! Kot noč in dan glede na protinarodno RTV !!
Pa ljudje, poglejte si vendar enkrat ! Da boste videli kaj je to protinarodna RTV ! In boste razumeli zakaj je SLO 2 krat slabša od HRV pri epidemiji ! Pa imajo oni do danes odprte "kafiče" in šole....Saj gre na HRV tudi na slabše, žal, a so šele zdaj zaostrili ukrepe, po mojem čisto prepozno...
A tokrat govorim o njihovi javni HTV ! Poglejte kdaj da boste videli kaj se tukaj dogaja in zakaj je 50 umrlih na dan !
Treba je vložiti kazensko ovadbo zoper odgovorne na protinarodni RTV !
Glejte ob 18 h dnevnik Planet TV. Tam ne cenzurirajo dr-Logarjeve , tam ne zganjajo pogroma nad resnico, ne manipulirajo ampak res pri vsakem prispevku in oddaji !!
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju. Mi imamo v RESNICI - PROTI-NARODNO, RTV-Ljubljana. Hrvaška in druge sosednje države, pa imajo Nacionalko, v pravem pomenu besede. Nacionalka gleda na narodne interese in širi kulturo večinskega naroda. TV Ljubljana pa vabi pred TV ekran - predvsem take kulturnike alla "reper Zlatko". Na radiju Trst pa zvemo veliko več o pravih SLOVENSKIH kulturnikih iz matične domovine Slovenije.
Ljubljana
No vidite. Je potem sploh čudno če 32 % tega folka ignorira ukrepe proti virusu in s tem deluje tako kot protinarodna RTV ?? Ki je najbolj odgovorna za strahotno število obolelih in umrlih. Kajti problem so oboji ! Mnogi taki ki delajo z okuženimi ! Ki ne bi zboleli če ne bi bilo toliko okuženih ! Da o umrlih ne govorim ! In jasno je da bo teh slednjih še nekaj sto !! Tudi "ozdravljeni" pa nikoli več - po tistem kar preberem in zasledim- ne bodo tako zdravi kot so bili prej....Kdaj bo v taki ali drugačni obliki ta virus ogrozil njihovo zdravje, ta čas ne vemo... Kakšnje posledice bo to imelo za mlajše in njihove otroke ? Zlovešče ? Lahko. Morda pa tudi realno. Protinarodna RTV je najbolj odgovorna ker ima največji domet. Večji kot opozicija, njeni tviti, večji kot ulična drhal...ali sramotni akademiki. kdo vse je tam, za 2.000 na mesec...Bi se najbrž za nekatere držali za glavo....za enga kvazi zgodovinarja iz Trsta, ki so ga tako plačali za njegove rabote in laži. Koliko "njihovih" dobiva penzije, točno izračunane,dajte no. Koliko je samozaposlenih v kulturi, vse po pravilih, dajte no...NVO, enako... 95 % vseh mogočih nagrad , seve denarnih , v tej državi pobašejo "njihovi", ki jahajo naiven slovenski rod, ki gara za slabe plače, plačuje davke in vzgaja otroke, bodoče garače in davkoplačevalce... FOLK pa te protinarodne elemente voli !!!!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.