Obeta se še en referendum o RTV Slovenija: gre v tretje rado za levico?
POSLUŠAJ ČLANEK
Odkar v Sloveniji velja obstoječi zakon o RTV Slovenija, sprejet v času 1. Janševe vlade julija 2005, smo o vprašanju ureditve nacionalnega medija na volivci na referendumu odločali že dvakrat - in se obakrat odločili v prid obstoječega zakona. Ali bo tako tudi v tretje, bomo najbrž izvedeli jeseni.
Koalicija je po vetu državnega sveta danes v parlamentu ponovno potrdila dva svoja zakona: novelo Zakona o RTV Slovenija ter Zakon za zmanjšanje neenakosti in škodljivih posegov politik. Za povrh pa so še zablokirali Ciglar-Kraljev zakon o dolgotrajni oskrbi, ki ne bo veljal vsaj še leto dni.
SDS je nemudoma odreagirala in vložila čez 6 tisoč podpisov za zbiranje 40 tisoč podpisov za naknadni zakonodajni referendum o noveli Zakona o RTV Slovenija. Podpise bodo zbirali jeseni, kar pomeni, da ne glede na razplet zbiranja in verjetnega kasnejšega referenduma torej vladajoči politiki še ne bo uspelo obglaviti trenutnega vodstva javnega medija.
Obstoječi, tako imenovani "Grimsov" zakon o RTV Slovenija je v svoji 17-letni zgodovini prestal že dve ljudski preverjanji. Najprej nekaj mesecev po sprejetju, oktobra 2005 - naknadni zakonodajni referendum je zahtevalo 31 poslancev tedanje LDS in SD.
Referenduma se je udeležilo 504.925 volivcev. 50,30 odstotka se jih je izreklo za zakon, 48,92 odstotka pa proti.
Še en referendum o tem vprašanju smo imeli decembra 2010, ko je takratna leva večina izglasovala svoj Zakon o Radioteleviziji Slovenija, s podobnimi argumenti kot nova večina 12 let kasneje - da želijo RTV "depolitizirati". Poslanci SDS, SNS in en poslanec SD-ja (Andrej Magajna) so vložili zahtevo za referendumsko presojo zakona.
Spremembe, ki so med drugim vključevale tudi obvezno zagotovitev vsebine za pripadnike narodnih skupnosti republik nekdanje Jugoslavije, so bile na referendumu gladko zavrnjene - proti je glasovalo 72,3 % udeležencev referenduma, za pa zgolj 27,7 %. A volilna udeležba je bila zgolj 14,8 odstotna, medtem ko je bila na prvem referendumu 31 odstotna.
Medtem se je referendumska zakonodaja spremenila in leta 2013 je bil uveden kvorum, kar pomeni, da zakon pade, če, ob tem, da takšna odločitev dobi večino, proti glasuje vsaj petina vseh volilnih upravičencev, kar je okoli 340 tisoč ljudi.
Ob referendumu leta 2010 bi to pomenilo, da bi zakon obstal, tudi če bi vsi udeleženci glasovali proti zakonu, saj je na glasovanje prišlo 252.408 volivcev.
Spomnimo, na zadnjih državnozborskih volitvah je za SDS glasovalo 280 tisoč ljudi, za NSi pa 82 tisoč, kar pomeni, da bi se zgolj za dosego kvoruma referenduma morali udeležiti praktično vsi volivci teh dveh strank in enotno glasovati proti zakonu (brez da upoštevamo potencialne glasove od drugod). Uspeha pa tudi v tem primeru ne bi bilo, če bi koalicijska stran na referendum v podporo zakonu pripeljala približno 60 % svojih volivcev.
Še prej pa mora seveda predlagateljica zbrati potrebnih 40 tisoč podpisov (po prejšnji ureditvi je za naknadni zakonodajni referendum bilo dovolj tretjina poslanskih glasov). Kar pa za stranko kot je SDS praviloma ni večja težava.
Koalicija je po vetu državnega sveta danes v parlamentu ponovno potrdila dva svoja zakona: novelo Zakona o RTV Slovenija ter Zakon za zmanjšanje neenakosti in škodljivih posegov politik. Za povrh pa so še zablokirali Ciglar-Kraljev zakon o dolgotrajni oskrbi, ki ne bo veljal vsaj še leto dni.
SDS je nemudoma odreagirala in vložila čez 6 tisoč podpisov za zbiranje 40 tisoč podpisov za naknadni zakonodajni referendum o noveli Zakona o RTV Slovenija. Podpise bodo zbirali jeseni, kar pomeni, da ne glede na razplet zbiranja in verjetnega kasnejšega referenduma torej vladajoči politiki še ne bo uspelo obglaviti trenutnega vodstva javnega medija.
Obstoječi, tako imenovani "Grimsov" zakon o RTV Slovenija je v svoji 17-letni zgodovini prestal že dve ljudski preverjanji. Najprej nekaj mesecev po sprejetju, oktobra 2005 - naknadni zakonodajni referendum je zahtevalo 31 poslancev tedanje LDS in SD.
Referenduma se je udeležilo 504.925 volivcev. 50,30 odstotka se jih je izreklo za zakon, 48,92 odstotka pa proti.
Še en referendum o tem vprašanju smo imeli decembra 2010, ko je takratna leva večina izglasovala svoj Zakon o Radioteleviziji Slovenija, s podobnimi argumenti kot nova večina 12 let kasneje - da želijo RTV "depolitizirati". Poslanci SDS, SNS in en poslanec SD-ja (Andrej Magajna) so vložili zahtevo za referendumsko presojo zakona.
Spremembe, ki so med drugim vključevale tudi obvezno zagotovitev vsebine za pripadnike narodnih skupnosti republik nekdanje Jugoslavije, so bile na referendumu gladko zavrnjene - proti je glasovalo 72,3 % udeležencev referenduma, za pa zgolj 27,7 %. A volilna udeležba je bila zgolj 14,8 odstotna, medtem ko je bila na prvem referendumu 31 odstotna.
Za uspeh tretjega referenduma o RTV Slovenija bo potrebnih več glasov
Medtem se je referendumska zakonodaja spremenila in leta 2013 je bil uveden kvorum, kar pomeni, da zakon pade, če, ob tem, da takšna odločitev dobi večino, proti glasuje vsaj petina vseh volilnih upravičencev, kar je okoli 340 tisoč ljudi.
Ob referendumu leta 2010 bi to pomenilo, da bi zakon obstal, tudi če bi vsi udeleženci glasovali proti zakonu, saj je na glasovanje prišlo 252.408 volivcev.
Spomnimo, na zadnjih državnozborskih volitvah je za SDS glasovalo 280 tisoč ljudi, za NSi pa 82 tisoč, kar pomeni, da bi se zgolj za dosego kvoruma referenduma morali udeležiti praktično vsi volivci teh dveh strank in enotno glasovati proti zakonu (brez da upoštevamo potencialne glasove od drugod). Uspeha pa tudi v tem primeru ne bi bilo, če bi koalicijska stran na referendum v podporo zakonu pripeljala približno 60 % svojih volivcev.
Še prej pa mora seveda predlagateljica zbrati potrebnih 40 tisoč podpisov (po prejšnji ureditvi je za naknadni zakonodajni referendum bilo dovolj tretjina poslanskih glasov). Kar pa za stranko kot je SDS praviloma ni večja težava.
Kaj sta novinarjem povedali Alenka Jeraj (SDS) in Mojca Šetinc Pašek (Svoboda)
Poslanka SDS Alenka Jeraj je novinarjem tako še enkrat povzela razloge, zakaj je SDS vložila 6.200 podpisov za začetek zbiranja podpisov za naknadni zakonodajni referendum o Zakonu o RTV Slovenija: "Problem je, da se zadeva sprejema po nujnem postopku, kar pomeni, da je bila popolnoma izključena civilna družba, vse tiste različne institucije, ki imajo običajno možnost predstaviti svoja stališča in predlagat spremembe. Na ta način se seveda izriva vse tiste, ki bi lahko imeli v javni razpravi kaj povedati."
Temu je dodala še, da se s spremembo upravljalskih organov izključuje gledalce in poslušalce, ki so plačniki RTV prispevka, s čemer se ne strinjajo, kot tudi ne, da se državnemu zboru jemlje pravica imenovanja in potrjevanja določenih funkcij, ter predvsem temu, da se bo z enim zamahom predčasno zamenjalo 40 ljudi, s čemer se posega v ustavno varovane mandate, pri čemer predlagatelj ni opravil testa sorazmernosti, oziroma ustrezno pretehtal javne koristi, da bi bil njegov poseg v pridobljene pravice lahko dopusten (kar je ocenila tudi zakonodajno-pravna služba državnega zbora).
"Z zakonskim prenehanjem mandatov in razrešitvijo članov brez utemeljenih razlogov se bo poseglo se bo v koncept neodvisne in samostojne RTV Slo in bo ogroženo utemeljeno pričakovanje državljanov po samostojni, nepristranski in depolitizirani RTV SLO," je prepričana Alenka Jeraj.
Javno razpravo o zakonu o RTV, ki jo je koalicija zaobšla z nujnim postopkom, v obliki referenduma podpirajo tudi v Novi Sloveniji. "Pomembno nam je, da se o tako pomembnih vprašanjih široko razpravlja," je dejal poslanec te stranke, Janez Žakelj.
Nekdanja televizijka, ki je, kot pred njo že vrsta njenih kolegic, iz javne RTV prestopila med politike ene od levih strank, Mojca Šetinc Pašek, po drugi strani pravi, da bomo jeseni priča "zbiranju podpisov in referendumski kampanj, ki bo popolnoma zlagana, zmanipulirana, odmik od dejstev, odmik od tega, kar v zakonu zares piše in kar prinaša."
Sama zakon zagovarja, ker "prinaša konceptualno spremembo upravljanja in nadziranja RTV-ja in drugič - te zakonske spremembe, ki so še prvi korak, prinašajo depolitizacijo javnega medija, ki ga je praktično v celoti ugrabila stranka SDS s svojimi političnimi nameščenci v programskem svetu."
Omenila je še zapravljanje 4 milijonov za nepotreben referendum ter, na sugestijo ene od novinark potrdila, da razmišljajo o "možnosti odpoklica neodgovornih programskih svetnikov, tistih, ki kršijo zakon o RTV Slovenija in statut RTV-ja."
Poslanka SDS Alenka Jeraj je novinarjem tako še enkrat povzela razloge, zakaj je SDS vložila 6.200 podpisov za začetek zbiranja podpisov za naknadni zakonodajni referendum o Zakonu o RTV Slovenija: "Problem je, da se zadeva sprejema po nujnem postopku, kar pomeni, da je bila popolnoma izključena civilna družba, vse tiste različne institucije, ki imajo običajno možnost predstaviti svoja stališča in predlagat spremembe. Na ta način se seveda izriva vse tiste, ki bi lahko imeli v javni razpravi kaj povedati."
Temu je dodala še, da se s spremembo upravljalskih organov izključuje gledalce in poslušalce, ki so plačniki RTV prispevka, s čemer se ne strinjajo, kot tudi ne, da se državnemu zboru jemlje pravica imenovanja in potrjevanja določenih funkcij, ter predvsem temu, da se bo z enim zamahom predčasno zamenjalo 40 ljudi, s čemer se posega v ustavno varovane mandate, pri čemer predlagatelj ni opravil testa sorazmernosti, oziroma ustrezno pretehtal javne koristi, da bi bil njegov poseg v pridobljene pravice lahko dopusten (kar je ocenila tudi zakonodajno-pravna služba državnega zbora).
"Z zakonskim prenehanjem mandatov in razrešitvijo članov brez utemeljenih razlogov se bo poseglo se bo v koncept neodvisne in samostojne RTV Slo in bo ogroženo utemeljeno pričakovanje državljanov po samostojni, nepristranski in depolitizirani RTV SLO," je prepričana Alenka Jeraj.
Javno razpravo o zakonu o RTV, ki jo je koalicija zaobšla z nujnim postopkom, v obliki referenduma podpirajo tudi v Novi Sloveniji. "Pomembno nam je, da se o tako pomembnih vprašanjih široko razpravlja," je dejal poslanec te stranke, Janez Žakelj.
Nekdanja televizijka, ki je, kot pred njo že vrsta njenih kolegic, iz javne RTV prestopila med politike ene od levih strank, Mojca Šetinc Pašek, po drugi strani pravi, da bomo jeseni priča "zbiranju podpisov in referendumski kampanj, ki bo popolnoma zlagana, zmanipulirana, odmik od dejstev, odmik od tega, kar v zakonu zares piše in kar prinaša."
Sama zakon zagovarja, ker "prinaša konceptualno spremembo upravljanja in nadziranja RTV-ja in drugič - te zakonske spremembe, ki so še prvi korak, prinašajo depolitizacijo javnega medija, ki ga je praktično v celoti ugrabila stranka SDS s svojimi političnimi nameščenci v programskem svetu."
Omenila je še zapravljanje 4 milijonov za nepotreben referendum ter, na sugestijo ene od novinark potrdila, da razmišljajo o "možnosti odpoklica neodgovornih programskih svetnikov, tistih, ki kršijo zakon o RTV Slovenija in statut RTV-ja."
Zadnje objave
So v ceno dvigal všteli še jahto?
14. 10. 2024 ob 21:16
Zahtevajo spoštovanje človekovih pravic vseh državljanov, ne le zgolj nekaterih
14. 10. 2024 ob 19:30
Primerjava starega in novega sistema obračunavanja
14. 10. 2024 ob 15:00
Po Anžetu Logarju tudi Eva Irgl izstopila iz SDS. Bo naslednji Dejan Kaloh?
14. 10. 2024 ob 14:23
Nov obračun omrežnine: previdnost ne bo odveč
14. 10. 2024 ob 11:50
Vrnitev v šestdeseta?
14. 10. 2024 ob 6:00
Kako ustreči …
13. 10. 2024 ob 18:33
Predlog za film: Favstina
13. 10. 2024 ob 15:04
Ekskluzivno za naročnike
Primerjava starega in novega sistema obračunavanja
14. 10. 2024 ob 15:00
Nov obračun omrežnine: previdnost ne bo odveč
14. 10. 2024 ob 11:50
Vrnitev v šestdeseta?
14. 10. 2024 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
OCT
15
Oblast se ozira nazaj, domoljubi pa naprej (Pogovor)
18:00 - 20:00
OCT
17
OCT
17
OCT
18
Štirje letni časi pod Celjskim stropom (koncert)
17:00 - 19:00
OCT
19
Vpliv gibanja na razvoj in učenje otrok (Seminar)
09:00 - 17:00
Izbor urednika
Bo nov sistem zaračunavanja omrežnine zadušil gospodarstvo?
11. 10. 2024 ob 15:00
Quo vadis, Bližnji vzhod?
8. 10. 2024 ob 15:00
(Pre)težki nahrbtnik kandidatke za evropsko komisarko
3. 10. 2024 ob 6:00
44 komentarjev
uros.samec
@ madison, edino kar nisem preveril je bil zapis, da je dal Saša odpoved. To sem prebral nekje marca se mi zdi, če so se pa do sedaj kaj zmenili, pa ne vem. Ne morem se spomniti kje sem prebral dogajanje okoli Tanje Gobec, zato sem napisal baje. Kar se tiče studia City ste podali podatke za leti 2020 in 2021. Jaz pa pravim, da je studio City ena najbolj gledanih oddaj desetletja. Najbolj hecno pri vsem skupaj je, da se sploh nisem strinjal z vsem, kar je povedal ali napisal Marcel Štefančič, toda za razliko od komentatorjev tule, ki so najlepši odraz Slovenske desnice, ne podpiram teorije, da je to oddajo potrebno kar ukiniti.
Previdno z besedami okoli laganja, ker nisem človek, ki bi toleriral take obtožbe. Laganje je, če namerno resnico spremeniš v laž. Tako je, berem tudi Mladino med drugim, za razliko od vas nisem šel v osebne žalitve kot vi, zato bom še naprej mirno spal ponoči. Vedno me veseli, ko takole na portalih spoznam koga, ki potrjuje moje mnenje, ki si ga ustvarim sam. To zaenkrat še ni prepovedano. Moram reči, ko vas takole berem, da se prav zamislim nad seboj. Le kako sem lahko v preteklosti podpiral Janšo in stranko SDS? Verjetno sem bil slep in gluh. Skratka, midva ne bova tega rešila, Janša ne bo nikoli več vodil vlade, ta portal pa kar hitro izgublja tisto sredinskost, ki jo oglaša. Ovbe in gorje. Če poveš, da inštitut 8 marec ni prejemnik erarja in da si Marcel Štefančič ni zaslužil kar se je zgodilo, te napadajo ure in ure. Toliko o sredini. Predlagam, da si zažvigate West side story melodijo in greste spat.
Sonatine
Referendum je tu absolutno nujen
Jesen bo zelo pestra. In če kaj tipate po terenu - tudi zagrizeni Titoljubci in Kućanofili ter volilci sedanjega Golobnjaka, ki jih poznam, s to vlado niti pribliźno niso zadovoljni. Vse to nezadovoljstvo se bo nekam pretočilo.
Zato nisem ravno prepričana, da referendum ne bo uspel. Ta pesimistično-odvračalni ton je za Domovino je celo malo sumljiv. Ugibam, da bo Levica do naslednje pomladi ali prej ocenila, da se ji bolj splača biti v opoziciji ter podpihovati "maske dol", NSi pa se pripravlja zaseči ozpraznjen stolček. In podpirati vse zločine zoper slovenski narod, ki si jih bo izmislil golobnjak. Tudi njihova uzurpacija je zločin proti slovenskemu narodu: zločin cenzure, utušanja, ki ima de facto iste poslefice kot nekdaj zakon o verbalm deliktu. Le da bodo udbokomunajzli zdaj lagodno skrbeli, da drugačnih mnenj na javni RTV sploh ne bo mogoče priti, nj8hovo udbokomunajzersko politično propagando pa nak bi plačevali vsi državljani. Pa mislim, da ne bo šlo.
Ampak glavno je, da NSi hoče biti zraven - tako vsaj signalizirajo - pri zatiranju Slovencev.
Sonatine
*uzurpacija javne RTV
Sonatine
*verbalnem deliktu... itd.
uros.samec
@ Madison, sem kje napisal da je Marcel Štefančič dal odpoved? Vprašali ste me kdo naj bi odšel, jaz sem vam odgovoril. Ne rabim vaših abotnih podukov o načinu zaposlitve Marcela, ker vem tudi sam kako je bil zaposlen. Kaj ima to z vašim vprašanjem? Vaša ocena najbolj gledane oddaje v prime time času programa RTVS me res ne zanima. Napišite si jo na list in obesite na steno. Mimogrede, ali ste našli kdo bi bil iz vaših desnih logov na RTVS sposoben dobiti 2x 40000 podpisov? Saj razumete, da je to de facto referendumska volja Slovencev? Za razliko od vas, se v osebne značilnosti in žalitve s tem v zvezi ne spuščam nikoli. Lahko pa rečem, da je recimo gospod Pirkovič kolosalno nesposoben voditelj. Ne spomnim se, da bi kdaj kaj slabega napisal tako o Rosviti Pesek, ali pa recimo Jožetu Možini. Berem njegovo knjigo. Jo vi imate? Igor E Bergant je pri meni užival veliko spoštovanja, dokler ni pri intervjuju z predsednikom vlade Janezom Janšo nad njim dvignil glas. Če bi bil jaz urednik, bi ga takoj odpustil.
Ergo, gospod Madison, who ever the fuck u r, sam nisem noben komunist, levičar ali kaj podobnega. Vendar tako kot večina Slovencev cenim RTVS, njihove oddaje, njihovo vlogo, otroški program, kulturni program, dokumentarni program. Osebno I DO NOT GIVE A FUCK, če ta program ustvarjajo levo usmerjeni zaposleni, ali še bolje ne desno usmerjeni zaposleni, ki ne marajo ne Janše, ne Gregorčiča, ne Whatever the fuck je njegov priimek in še posebej ne bodo marali Urbanije. Mi smo tista večina. Večina, ki ne mara prepirov. In ceni profesionalnost. Kot nekdo ki prebere večino medijev pri nas, vam lahko povem, nekaj kar vas bo spravilo v šok. Vsi so isti. Vsi tulijo v svojo trobento. Človek mora prebrati vse in si sam ustvariti neko sredino med obema skrajnima poloma. Čisto neobvezno pa vam povem, da si Janša resnično dela škodo sam, ali še bolje, nihče ne more Janezu Janši škoditi tako, kot si lahko on sam. Blokiranje v DZ, dogajanje na RTVS, vlaganje referendumov. Če sploh kaj, dela dr Logarju strahotno škodo, še preden se je tekma začela, ne glede na to, da bo kandidiral z podpisi volivcev.
Glede na vaš žaljiv ton, bova končala, so I think we're done here.
Madison
Glejte, g Samec, to je vaš zapis: "Zadnji, ki je dal odpoved je Saša Kranjc. Pred njim Rajka V. Pupovac. Pa Marcel Štefančič." Prvi vaš stavek govori o odpovedi Saše Kranjca, druga dva nepopolna stavka pa se pomensko najočitneje nanašata na prvi stavek. Kako drugače, kot da so vsi trije omenjeni dali odpoved, bi si vi razlagali svoj zapis? V žaljivosti z vami itak ne morem tekmovati, ker me v tej disciplini močno prekašate.
Madison
Čeprav ste užaljeni, boste morali dopustiti, da eksplicitno izpostavim, da ste se v svoji trditvi, da je Saša Kranjc dal odpoved, najverjetneje zlagali. Prvič, Kranjca smo v tem tednu vsi lahko večkrat videli med vodenjem Dnevnika in drugič, Žurnal24 je februarja letos ovrgel govorice, da Kranjc odhaja z rtvslo. Ta hip je torej vaša trditev najverjetneje lažna - razen če imate insajderske podatke in veste več od vseh slovenskih medijev, ki objavljajo na medmrežju. Nikjer pa ni rečeno, da Saško ne bo dal odpovedi v prihodnje. Hm... kaj pa, če bi ga nadrejeni vrgli iz službe z očitkom, da ne dosega novinarskih standardov profesionalnega poročanja - glede na dejstvo, da tipček zaposlen v informativnem programu in ne v razvedrilnem, kot npr. Tilen Artač? Uf... če bi pa na rtvslo končno uveljavili novinarske profesionalne standarde kot pogoj za uslužbenost v tej ustanovi, bi celotna 180-erica družbeno-političnih aktivistov letela iz javne rtv hiše! https://www.zurnal24.si/magazin/rtvs-sasa-krajnc-ostaja-na-rtv-slovenija-381895
Madison
"Vaša ocena najbolj gledane oddaje v prime time času programa RTVS me res ne zanima." ********** Edina oddaja, ki jo v ocenjujem v svojem komentarju pod tem člankom, je StudioCity. Zato upam, da ne boste zatajili, da ste z zgornjim stavkom mislili neko drugo in ne točno to oddajo. O StudiuCity ste torej zapisali, da je bila to "najbolj gledana oddaja v prime time času programa RTVS". Tudi to vašo lažno trditev konkretno ovržejo podatki iz meritev gledanosti oddaj rtvslo. Po gledanosti v programih tvslo je prednjačila oddaja Joker, za njo sta bila Dnevnik in Tednik, šele nato je sledil Studio City s povprečno 6,7% gledalcev ali 127.700 gledalcev (15% delež gledalcev). (Katere oddaje so po gledanosti za Tednikom morda še prehitele StudioCity, iz spodnjega članka ne izvemo.) Za primerjavo: Intervju je imel povprečno 4,1% ali 77.400 gledalcev (9% delež vseh gledalcev), Zvezdana je imela povprečno 3% ali 56.600 gledalcev (8% delež gledalcev). Gotovo se boste strinjali, da produkcija tedenske oddaje, kot je StudioCity, ki zaposluje veliko število sodelavcev, ki vsakič pripravijo večje število različnih prispevkov (v tej oddaji so bili celo redni komentatorji plačani!), stane mnogo več kot stane produkcija pogovornih oddaj 'eden na enega' oziroma oddaj z enim gostom, kot sta oddaja Intervju in Zvezdanini pogovori. Torej niti cilj, da bi ob bistveno dražji ter v vseh ozirih zahtevnejši produkciji StudiaCity, ta oddaja dosegla tudi bistveno večje število gledalcev kot npr. Intervju ali Zvezdana, ni bil dosežen. https://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/so-oddaje-zvezdana-studio-city-intervju-dobro-gledane-tukaj-so-odgovori/
uros.samec
Me veseli, da berete Slovenske novice. Pa je to redno branje? Človek v tem časopisu najde toliko relevantnih informacij. Nepogrešljiv je, ta časopis. Ergo, vi bi studio city primerjal z oddajo Joker? Je to za vas primerljivo? In vi bi osrednji dnevnik na Nacionalki primerjali z čemerkoli drugim? Morda pa bi obrnili te vaše teze in rekli, da je Studio City desetletja ena najbolj gledanih oddaj, ki jo v letih 2020 in 2021 prekaša le Utrip in osrednji dnevnik. In kaj ste zdaj dokazali? Da 128.000 gledalcev nima pojma, vi pa ste strokovnjak za televizijski program? Koga briga kdo je bil koliko plačan? Koliko je plačan voditelj na Novi 24, ki NE PROTESTIRA, ko sogovornik jasno in glasno pove, da je čas za orožje? Ste že našli desnega junaka, ki bi zbral 2x 40000 podpisov? Lepo, da se spuščate v slovnične napake in napačna zaporedja, čudno da se ne oglasite večkrat pri vseh komentatorji npr? Medtem ko se boste vi postavljali na okope, vam mirno povem, da s tem, kar počne desnica na RTVS ne bo sreče. Prav tako ne vi, ne " generalno vodstvo " ne čudaška urednica ne bo izbrisala Marcela generacijam, ki smo odraščali s to oddajo. Me razumete? Vaše početje je smešno. Kot sem že rekel, Slovenska desnica si resnično sama dela sovražnike ves čas, 24/7 in 365 dni na leto. In tudi če stranka SDS z bagrom podre vse kar jo moti, še vedno ne bo imela več kot 20 in nekaj drobiža podpore. Strank, ki bi šlo z njo v koalicijo, pa je kar zmanjkalo. O, ti smola. Američani bi rekli Joe blow. Ponovno bom napisal, I think we're done here. Čemu bi drug v drugem iskala žalitve? Ne bova prišla skupaj.
Madison
Nikar se ne veselite v prazno, Uroš Samec, kajti ne berem Slovenskih novic. Zgoraj zgolj posredujem link, ki mi ga je podal Google o gledanosti StudiaCity. Me pa nič ne čudi vaše laganje in nekulturno komuniciranje s pomočjo rabe grobih angleških kletvin - če se hvalite, da berete Mladino in da ste odraščali ob gledanju StudiaCity, ki je zgolj tvslo inačica Mladine.
Kaj pa vem
Človek skoraj ne more dojeti, da so levi sposobni toliko sovraštva. Nič več ne verjamem, da se komu le zareče kaj o hudi jami. Res nas prenašajo le dokler smo tiho. In to naj bo demokracija?
Kraševka
To kar imamo sedaj, je začetek REŽIMA, ki je "Novi Levi Fašizem".
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
HIPERINFACIJA BALASTNIH NEINFORMACIJ
JE
SE ZDI TIPIKA IN "GROB" SODOBNIH "MEDIJEV" - tudi RTVSKO.
Stari
in začetni mediji - so bili - preprosto - boljši: karke, smiselne informacije.
Ker
pišem o vrli KATOLIŠKIH ORLIH iz let 1906-1929 sem pregledal
veliko starega slovenskega časopisja.
Večina glasil je bIla OK, kratka,, jasna, brez fIntiranja, okolišenja.
Redakciji
revije in portala OK DOMOVINE priporočam - VZGLEDOVANJE PO STARIH SLOVENSKIH
časopisih in revijah, npr. po DOMOLJUBU in po SLOVENCU.
Najde se jih na DIGITALNEM - NuK D LIB.
Smotrno so bila tista stara glasila urejena, malo ali nič "INFO BALASTA. L.R. Janez KK
trebor
Pronicljiva analiza. Res je, niti zdaj, ko so nastavili svoj programski svet, ni dosti razlike, dejansko je RTV močnejša od same države, ona je agens movens same države, on nastavlja in odstavlja vlade, ministre, deplasira posameznike...gre za nekakšen "rivajvel klerikalizacije" slovenske družbe! Izvolitev Urbanije in umetno podaljševanje njegovega ustoličenja je v simbolnem pomenu pomemben dogodek v slovenski zgodovini, to se bo pomnilo, ob njegovem padcu še toliko bolj...
Kraševka
Imate prav, naša RTV, je v teh 30 letih pomagala nastavljati in odstavljati vlade. Dokler je tako, so še volitve nepomembne. Tako anarhijo so sproduciralim da zdaj hoče VLADATI kar neka Nika Kovač, ki je nihče ni izvolil. Ta "Frajla", pa sedaj kar grozi in izvaja teror s svojo odvetniško mrežo. Kje so bili ti odvetniki in Nika K. , ko so njihovi VSTAJNIKI grozili: "Ubi Janšu"?
Kaj pa vem
Se ne bi dalo tudi z desne ponuditi kakšno bolj lahkotno čtivo, mimogrede pa tako kot v znanih tabloidih kakšnega levega politika, predstavit kakšnega desnega kot pravo faco. Saj nekaj se dogaja, recimo križanke ali pa kaj v zvezi s kuhanjem. Te revije sicer obstajajo, nisem jih pa še zasledila v nobeni trgovini. Marketing na desni močno šepa.
uros.samec
Ne le, da je ta referendum popolnoma nepotreben, razlogi pa eno samo zavajanje, je potrebno biti tudi racionalen in praktičen, kar avtor pušča ob strani. Namerno, verjetno? Kaj pa je smoter sedanjega vodstva? Kaj je njihov doprinos? Kaj je Nacionalki prinesel ta ponarejeni poskus " uravnoteženosti?" NIČ. Manj kot nič. Vso to grabljenje stranke SDS po Nacionalki je le potešitev abstinence obravnave desnih stališč, predvsem tistih, ki jih večina ljudi ne mara. Lomastenje in uničevanje oddaj, nestrokovna vodenja, ki so postala viralna in v posmeh tej " slavni hiši. " Medtem, ko urednik tega portala razpravlja o levem revanšizmu, seveda sploh ne opazi, kaj počne desno orientirano " generalno vodstvo " na Nacionalki. Ker to je čisto ok. Cela hiša je proti, novinarji odhajajo, spet je pozorna Bruheljska komisija in kaj stori to generalno vodstvo? Imenuje direktorja ki je tako dobrodošel v hiši kot kak črevesni virus. Nihče ga tam noče in to se generalnemu vodstu zdi najlepše. Vsi se še spomnijo njegove zamerljivosti in ovajanja novinarjev, ampak vse je v redu, desni mediji ga vabijo na intervjuje kjer padajo velike besede in še večje obljube. Ko pa vlada pripravi zakon, ki je v skladu ravno z takšnimi obljubami kot jih Urbanija daje v intervjujih, pa so seveda v stranki SDS proti, saj po novem, DZ ( kamor se zaradi podpore 20% vedno uvrstijo ) ne bi imel več nobene besede pri imenovanju v programski svet. No, tu je ta "conundrum," ki ga razumejo seveda le oni. Oni, ki imajo podporo nekje 23% ljudi. Oni, ki hočejo voditi vlado, čeprav so izgubili volitve. Pri tem, jim je zelo pomagal gospod Urbanija z svojim " reševanjem " agencije STA.
Ergo, referendum ne boste dobili. Boste pa uničili Nacionalko. Saj zdravo to najbrž gre ali kako?
AlojzZ
"Boste pa uničili Nacionalko" Nepomembno. Važno je, da nacionalka reklamira leva mnenja. Edino, kar bi bilo dobro, vreči RTV na prosti trg, pa sploh ni v debati.
mopsen
Pozabljaš bistveno.... RTVSLO GREZNICA, ni v lasti zaposlenih,še manj pa levih aktivističnih pisunčkov, ki dokazano NENORMALNO KOLABORIRAJO Z LEVAKI. O obstoju in vsebinah ODLOČAJO PLAČNIKI IN GLEDALCI.....dej spravi se iz Samuopravnega socializma.... mogoče je zate prepozno.
Kaj pa vem
Uroš Samec, se zavedate, da nas desnih na NACIONALNI tv NI. No nekaj nas je, ampak j...o malo,kot pravi oni kričač. IMAMO PRAVICO BITI VIDENI IN SLIŠANI!!! Ni problem Urbanija kot tak, problem je ker ni lev in ker si upa. Ni problem Peter Gregorčič kot tak, ampak ker ni lev in ker si upa. Levi nas tolerirajo dokler smo tiho. Ko se kdo oglasi, kot je videti tudi vi, takoj začutite potrebo, da bi koga kresnili po nosu. Novi zakon, po vaše tako dober, je povsem zaobšel največjo skupnost civilne družbe, to je, nas katoličane. Enkrat na teden imamo polurno oddajo, pa še ta se začne s priliznjenim dober dan dobri ljudje, drugače je O.K.
Madison
"Cela hiša je proti, novinarji odhajajo" ******* Uroš Samec, cela hiša bo proti, ko bo proti vseh 2200 (približno toliko, ker se število stalno spreminja) javnih uslužbencev, zaposlenih na državni rtvslo. Dokler pa je na rtvslo proti ZGOLJ 180 najskrajnejših prolevičarskih družbeno-političnih aktivistov, ki so se samooklicali za "jebenih več", ter zgolj eden od treh sindikatov, ki delujejo na rtvslo - do takrat bo 180 političnih skrajnežev in ideoloških nestrpnežev predstavljalo manj kot desetino zaposlenih na rtvslo, torej skrajno manjšino med vsemi zaposlenimi. Če hočete vedeti, kaj se dogaja na rtvslo, se naučite gledati in poslušati. Nato se naučite še seštevati, odštevati in izračunavati odstotke, da boste vedeli, kaj je več in kaj manj ter kaj pomeni manjšina. Predvsem pa ne lažite, da ima stranka SDS oblast nad nacionalno rtvslo. Kateri novinarji so odšli z rtvslo? Prosim, navedite poimensko. Upam, da golobistke Mojce P.Š. ne štejete med novinarje, ker to ni in nikdar ni bila. Pa še to naj vas spomnim: Šarec se je vsilil na premierski položaj, potem ko je LMŠ premočno izgubila volitve. Baje je bila komedijantova vlada manjšinska, ker Levica ni hotela formalno pristopiti v vladno koalicijo. Ste se takrat kaj pridušali nad dejstvom, da se je Šarec vsilil za premiera - ko že očitate SDS, da hoče voditi vlado, čeprav je izgubila volitve? In po čem sklepate, da hoče SDS ta hip voditi vlado??
trebor
Zakaj pa večina ljudi ne mara stališč pomladnikov, iz katerih je vzcvetela Slovenija kot institucija, to se pa ne vprašate? Zato, ker so bili mediji, kultura in šolstvo nedemokratično ugrabljeni, in zdaj so ljudje "končno" prevzgojeni...in tisti zadnji, ki smo ostali, ne bomo na to pristali, in ko nas ne bo, tudi pluralne države ne bo več...
uros.samec
Ne vem ali take žalitve Nacionalke sklepaš po Novi 24 recimo? Kateri gledalci pa? Mislim, o katerih gledalcih govoriš? O takšnih kot si ti? Vi ste imaginarna manjšina. Ostali imamo Nacionalko radi. Morda bi se moral zbuditi ti.
uros.samec
Če je zate sporno, da Nacionalka " reklamira " leva mnenja, potem bi bilo logično, da bi bilo zate sporno tudi, če reklamira " desna " mnenja, kot to počne odkar je SDSov programski svet, oziroma " generalno vodstvo " ki je poslušno tej stranki. Z besedami Pirc Musarjeve v intervjuju na tem portalu; Nov8nar ne more biti ne lev in ne desen. Novinar je lahko le profesionalen ali neprofesionalen. Vi sami boste zase najbolje ocenili kako profesionalne so za vas spremembe na Nacionalki.
Kraševka
mopsen, zelo dobro ste obrazložili.
uros.samec
Zadnji, ki je dal odpoved je Saša Kranjc. Pred njim Rajka V. Pupovac. Pa Marcel Štefančič. V odhodu je baje Tanja Gobec. Bo dovolj zate? Ti boš meni govoril naj se naučim gledati in poslušati? STE GLEDALI ZADNJE SOOČENJE PARLAMENTARNIH STRANK? STE GLEDALI KAKŠNO ABOTNO ARENO? STE GLEDALI KAKŠNO ABOTNO PANORAMO? IN MANJŠINA STE IN BOSTE VEDNO VI. Kaj ni pod vplivom stranke SDS??? Je Pirkovič pred vsakim vprašanjem gledal Janšo za napotke ali Šarca? Kaj je vaš argument? ABOTNO ponavljanje izjave novinarja, ki so mu jo vzeli po 48 letih, kljub temu, da nas je 2x 40000 Slovencev podpisalo peticijo za Marcela. Kdo od vaših desno orientiranih javnih delavcev, o katerih razpredate, ima takšno podporo? Kdo?? In po čigavi volji prihaja na Nacionalko Urbanija? Po čigavi? Kdo ga tam podpira razen petih novinarjev? Sicer je sam izjavil, da ga je urednika MMCja podpiralo 13 novinarjev. Od 180, kako ste že napisali, levih skrajnežev? To je neka jaka podpora? 13/180 Šarca nisem nikoli podpiral ker je navaden tepec. Podpiral sem SDS in Janšo vse do volitev. Tega mračnjaštva, ki pa ga njihova falanga izvaja sedaj, pa NE BOM PODPIRAL!!! in brez skrbi, odhodi novinarjev iz RTVS se bodo nadaljevali, ker z Urbanijo ne bo nihče hotel delati. Torej tipičen povolilni SDS pristop. Kar ni povsem naše, bomo uničili. Ampak na koncu boste IZGUBILI VI!!! Komaj čakam na vaš debakel na referendumu. Ergo, kar tako naprej, vse do naslednjega poraza!
uros.samec
Pomladno gibanje je imelo možnost lustracije bivšega režima, ki ga za obljubo o podpori ni izpeljalo. R WE CLEAR ON THAT??? In kaj bi sedaj? Kaj? Sedaj je prepozno.vsi so pomrli. Nihče več ne ve resnice. Nina Krajnik bo rešila zadeve. Komaj čakamo.
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju.
Kraševka
uros.samec, brez teh treh. ne bo RTV utrpela prav nobene škode. Takih in še boljših, je na RTV celo morje.
Kraševka
trebor, Točno ste orisali situacijo.
AlojzZ
Takih "neodvisnih" novinarjev že kako stoletje ni. So levi in so desni. In naj svoj RTV financira tako leva stranka kot desna - na prostem trgu seveda. Če SDS ni sposobna ustanoviti svoj RTV, si ne zasluži voditi SLO. Isto velja za Golobovo Svobodo.
amelie
Zakaj pa bi Pirkovič čakal napotke s strani politikov z desne ? Hočete povedat, da je brez lastnih stališč? Od kje vam taka ocena, da z njo ponižujete sposobne novinarje, ki prepoznavajo duh časa?
Madison
Ti šment, čudna reč, g. Samec: trdite, da je Saša Kranjc dal odpoved, ta plastični lepotec pa še vedno vodi Dnevnik, še nedavno ga je! Kdaj naj bi torej napudrani Saša dal odpoved ter se končno umaknil izpred oči gledalcev IP tvslo? https://365.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174887483 Marcel Stefančič ml. ni dal nikakršne odpovedi, saj je ni mogel dati, ker sploh nikoli ni bil zaposlen na državni tv! Marcel je samostojni podjetnik in kot tak je dolga leta pogodbeno sodeloval z rtvslo. Monopolno je razmišljal, če je mislil, da je samoumevno, da mu bo tvslo venomer podaljševala pogodbo o sodelovanju, dokler bo sam tako izvolil. Letos se to pač ni zgodilo. Državni javni zavod ni podaljšal pogodbenega sodelovanja s samostojnim podjetnikom Marcelom, ta pa v jok, pa na drevo - kot kak užaljen otrok! Ali ta človek res misli, da je tisti studio že postal njegova dnevna soba, kamor bi do upokojitve po mili volji vabil svoje izbrance? Predstavljajte si, da bi vsi samostojni podjetniki, ki so kdajkoli zgubili donosne posle z državnimi zavodi ali državnimi podjetji, zganjali tak kraval, kot ga je Marcel! Nikjer v zakonu o državni rtv ne piše, da ima Marcel Junior (paštetka) ekskluzivno in doživljenjsko pravico viseti na davkoplačevalskem sesku državne tv! Sploh pa se je njegova oddaja, ki je bila zgolj te-ve verzija tiskane Mladine, že zdavnaj popolnoma izpela. Vsaka nova epizoda StudiaCity je bila zgolj predvidljiva in nezanimiva prolevičarska agitpropka. Če je v zadnjem obdobju, da bi popravil splošni vtis, Marcel v studio nekajkrat povabil tudi ministra Tonina (ki je kmalu ugotovil, da tja ni smiselno hoditi) ter nekatere sodelavce Domovine, je v pogovorih z njimi, s svojim značilnim in vsiljivim vpadanjem v besedo, kadar mu sogovornikovi odgovori niso bili po volji, Marcel zgolj še bolj izpostavil lastno, izrazito levičarsko pristransko politično agitiranje! Kar se tiče Rajke V. Pupovac - kdo sploh je ta gospa, ki v državnem tv programu ni pustila nobene opazne sledi, da je gledalci ne bi mogli pogrešati? Če bi politično pristranska prolevičarska agitatorka Tanja Gobec res dala odpoved, da mi je ne bi bilo treba več gledati in poslušati, bi bil zame praznik. Enako mislim za Tanjo Starič in Igorja E. Berganta. Edina tv viditeljica, ki daje vtis, da se nepristransko in enakovredno pogovarja s sogovorniki vseh političnih barv, je Rosvita Pesek. Menim pa, da se nihče od omenjenih, ne bi odrekel udobni državni službi, kjer se da odlično zaslužiti tako, da se v povprečju manj kot trikrat na teden za pol ure pojaviš pred kamerami ter poročaš o dnevnem dogajanju in eventuelno opraviš še kratek pogovor z gostom v studiu. Nihče mi ne bo dopovedal, da je za pripravo takšnih Odmevov, kot jih gledamo, potrebnih ogromno voditeljskih priprav in študij v ozadju videnega. Sploh pa ne za stare mačke, ki vodijo Odmeve. Če torej odpovedi oddajajo taki, kot trije, ki ste jih navedli, ne bomo gledalci, ki neprostovoljno plačujemo tudi vse slabo, kar sproducira državna tv, prav nič prikrajšani.
Sonatine
uroš nove 24 tv ti ne plačuješ zato se vanjo nimaš kaj vtikati. Izklopiš pa je. Nacionalko pa plačujemo vsi. Da potem jaha samo levo agendo in propagira leve stranke. Naj si jo levaki sprivatizirajo in financirajo. Dokler je javna, pa njihovih levih fekalij na RTV ne mislim plačevati. Sorry. Sem neposredni prisilni plačnik te greznice, ki si jo levaki lastijo za svojo. Dejstvo pa je, da tista trobila plačujem jaz, davkoplačevalka ali davkoplačevalec. Ta ideološki gnoj, ki ga davkoplačevalec plačujem, bo meni plačniku diktiral in vsiljeval svojo sprevrženo antifa ideološko platformo? En sam razlig navedi, zakaj naj bi to davkoplačevalec trpel. Pa kot primera ne navajaj zasebne TV, ki jo plačujejo zgolj tisti, ki to želijo in seveda ladtniki ter delničarji. In kjer NIČ ne gre iz državne malhe. Prav pokvarjeno se sprenevedaš. Verjetno računaš, da bo tvoj lažnivi spin pri bralcih le imel efekt.
Sonatine
Uroš, 3 so torej odšli. Torej LAŽEŠ IN ZAVAJAŠ. Marcel je BIL ZUNANJI POGODBENI SODELAVEC TV, ne pa tam zaposlen. LAŽEŠ!!! Pupovac in Gobec pa sta pred penzijo. Gobec ima tudi problem odvIsnosti, kak9 se to odraža na vodenje tv oddaj, smo imeli priliko videti. Nadalje, ne vem zakaj misliš, da se mora en novinar na enem in istem medinu zaležat za 50 let??? Mlade levaške voditeljice so izpodrinile tastare, so lepše, pokitiki imajo raje mlajše, imajo razmerja z mlajšimi, torej stare pupe, ki jih je na tv pripeljala politika, so se pač postarale, s tem tudi odslužile svoje. Kaj pa misliš, kako so 40 let nazaj same prilezle na TV? Ma daj, ne bluzi...
vengust
Razen zakonov, ki spreminjajo moralno etične vidike družbe, je referendum vedno izraz podpore vladajoči politiki. Tako bo tudi tokrat, če slučajno Ustavno Sodišče ne prepreči referenduma. Izid bo tako odvisen od procenta ljudi, ki podpirajo sedanjo politiko. Do jeseni bodo vsi lovilci bolj ali manj na jasnem, kam jih ta vlada pelje.
AlojzZ
"Izid bo tako odvisen od procenta ljudi" Moje mnenje pa je, da je izid odvisen od ljudi, ki štejejo.
Kaj pa vem
Bom poskušala začeti pri sebi, pri nas, pri ta desnih. Ne zavedamo se, da je večina ljudi apolitičnih, da večina ljudi ne bere desnih medijev, da je večini ljudi prav vseeno, karikiram,ali se obhajilo deli v usta ali na roko, za kar bi se pravoverni bili pripravljeni zgristi med seboj. Večina ljudi ima svoje otroke rado, večina ljudi bi morda še dalo svoje otroke dvema ženskama, nikakor pa dvema moškima. Večina ljudi ne filozofira, živi čisto normalno vsakdanje življenje, kar se meni zdi prav. Večini ljudi je pomembno, da so pozimi ceste splužene, da iz pipe teče čista voda. Večine ljudi niti ne zanima, da za temi dobrobiti stoji ogromno ljudi.Večino ljudi se užali, ko se jim tak način razmišljanja predstavi kot manjvreden. Ni manjvreden, le drugačen je in po mojem prepričanju zelo desen, na volišču pa na žalost lev. Levica te večine ne podcenjuje, desnica pa jo, ko se kar naprej hvali, kakšen kvas in sol da je. Za zgled nam daje svetnike, ki so morda všeč peščici ljudi, za večino pa tako drugačni, da pri njih zgledov ne najde. Upam, da sem uspela obrazložiti svoje misli. Svoje poglede črpam iz svoje okolice, kjer živi kopica dobrih ljudi, kjer znajo odlično poskrbeti za kopico otrok v svoji družini, kjer znajo imeti srčno radi svojega prizadetega otroka, kjer se jim zdi, da sta dve deklici v družini ravno prav, kjer ima kakšna gospa zelo rada čveke v tabloidih, kjer gredo nekateri k maši vsako nedeljo, nekateri pa nikoli. In poudarim še enkrat, med temi ljudmi nisem našla slabega človeka.
Kraševka
Lepo ste povedala. V Sloveniji je VELIKO DOBRIH ljudi. Ker niso pravilno obveščeni (predvsem iz medija, kot je RTV), se ti ljudje, kjub temu, da so delovni in pametni, potem na volitvah slabo odločijo. Prav zato je Slovencem potrebno povedali, da POLITIKA ni nekaj, kar bi bilo slabo. POLITIKA dejansko vodi našo družbo - kulturo in gospodarstvo, ter VARUJE našo državo. Žalostno pa je, da je prav s pomočjo RTV sedaj v parlament naplavilo take politike, ki izhajajo iz lenuhov, postopačev in narkomanov. Kdor je gledal Luko Meseca, ki je sedaj minister, kako se je obnašal na seji, je lahko opazil, da je človek NEPRIŠTEVEN. Zato je nujno, da bi se vsi poslanci in ministri TESTIRALI (ne za Covid), ampak s testom na droge in alkohol. Groza je za državo, če jo vodijo NEPRIŠTEVNI ljudje! In da se to ne bi ponavljalo, je nujno, da bomo imeli Nacionalko, ki bo pogledala v Levo in Desno, ter pohvalila dobro in kritizirala slabo! To treba razložiti vsem DOBROMISLEČIM ljudem, ki so del našega naroda in plačujejo DAVKE ter tudi prispevek RTV.
trebor
Zelo realen odgovor...če nekdo misli (po slovensko), da je politika slaba, vredu, naj jo prepusti politikom, ne pa da v imenu "miru" potuje s propagando!
amelie
Dobro si povedala... potemtakem je glavna vloga sedanje RTV, da te ljudi "prekvasi" iz desnih v leve!? Kar jim že kar precej časa dobro uspeva !
mopsen
EDINO referendum o prisilnem plačevanju je smiselno pognat.....VSE OSTALO JE VELIKA ILUZIJA.....
TAKO BI VSAJ UDELEŽBA BILA.
TAKO PA,KER VPRAŠANJE NE BO TA PRAVO,TUD DELEŽBE NE BO.....SPET SE BO PONOVIL PORAZ,TAKO KOT PRI REFERENDUMU O VODI.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Se strinjam. Janez KK
Kraševka
Referendum je potreben.
Zakaj bi Golobovim dopustili, da si popolnoma prisvojijo RTV?
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.