O (ne)kredibilnosti Luke Svetine in Marka Milosavljevića
Minule dni se je v javnosti razvedelo, da se bo Luka Svetina, ne najstarejši, a že dodobra izkušeni TV voditelj, jeseni pridružil obstoječi voditeljski ekipi Odmevov. Predhodnica vesti je bil uvodnik Grege Repovža v Mladini z naslovom »kriminal na RTV Slovenija«, za kar prepoznava zaposlovanje in drugo dogajanje na nacionalki v zadnjih dveh letih. Prišleke na RTV je pavšalno označil za »najbolj zveste Janševe vojščake«, ki jih mora nova leva oblast, ko bo prevzela javni medij, takoj odpustiti.
Repovžev klic k pogromu in reakcijo novega direktorja TV Slovenija nanj – odpovedal je naročnine na Mladino (teh je bilo na RTV-ju, ko smo že pred časom nazadnje preverjali, 54) smo pokomentirali že med tednom.
Poziv urednika Mladine pa je po tem, ko se je razvedelo, da na RTV prihaja Luka Svetina, za N1info konkretiziral (očitno) eden in edini strokovnjak za medije v Sloveniji, dr. Marko Milosavljević:
“Strankarska glasila, kot so Nova24, Demokracija in druge sorodne platforme, niso mediji; in avtorji, ki tam delajo, niso novinarji, ampak so strankarski sodelavci in promotorji. Zato je prestop Luke Svetine na Televizijo Slovenija za voditelja Odmevov neokusen, neprimeren in v nasprotju s programskimi standardi, ki zahtevajo distanciranost, neodvisnost in profesionalnost novinarjev ter voditeljev,” je dejal.
Čeprav je bilo v članku navedeno, da Svetina trenutno dela za »konservativni medij Domovina« ter da je Novo24TV zapustil zaradi »razhajanj z vodstvom v načinu dela«, Milosavljević tega očitno ne ve. Ali pa noče vedeti, ker ne gre v njegov diskreditacijski kontekst. Resda Domovine ni označil za strankarsko glasilo (navsezadnje je v oddaji Dialogos na Domovini gostoval tudi sam, in gostovanja v strankarskem glasilu si ugledni profesor zagotovo ne bi privoščil). Ampak zakaj potem v svoji izjavi ne upošteva, da je Svetina Novo24TV zapustil verjetno tudi zaradi katerega od razlogov, ki jih problematizira Milosavljević sam?!
Ko je Luka Svetina pred meseci zapuščal prejšnjega delodajalca in izkazal interes, da se nam pridruži na Domovini, priznam, da sem imel kakšen pomislek tudi jaz. Res je, etiketa Nove24TV ni dobra popotnica za novinarja, ki išče nov karierni izziv. Po drugi strani pa se z vnaprejšnjim etiketiranjem ljudem lahko stori krivica. Svetino smo sprejeli na razgovor in hitro je bilo jasno, da si zasluži priložnost.
Nekaj mesecev kasneje z vso uredniško avtoriteto trdim, da gre za izjemno delovnega, profesionalnega in od politike ali česarkoli drugega neodvisnega novinarja, predvsem pa zelo dobrega, korektnega in nepristranskega TV voditelja s še vedno dovolj potenciala za nadaljnji napredek.
Kar pri Milosavljevićevi kritiki Svetine najbolj bode v oči, je uokvirjanje na način, ki človeka vnaprej ožigosa in mu odvzame možnost, da se dokaže brez etikete na čelu, kam (domnevno) spada: Svetina je pač, samo zato, ker je na svoji karierni poti nekaj časa delal tudi na Novi24TV, "v nasprotju s standardi, ki zahtevajo neodvisnost, distanciranost in profesionalnost novinarjev in voditeljev".
Kar pri Milosavljevićevi kritiki Svetine najbolj bode v oči, je uokvirjanje na način, ki človeka vnaprej ožigosa in mu odvzame možnost, da se dokaže brez etikete na čelu, kam (domnevno) spada.
Res? Koliko oddaj pod vodstvom Svetine je profesor analiziral, preden je prišel do takšnega sklepa? So iz Svetinine pristranskosti in odvisnosti njegovi študenti delali seminarske ali nemara celo diplomske naloge? Če slučajno so, ugotovitev teh študij profesor ni vrgel na mizo, temveč je ubral lažjo pot in diplomanta lastne fakultete ožigosal le na podlagi ene od njegovih kariernih postaj, ki ni ne prva in ne zadnja in jo je pred meseci že zapustil.
Če je že želel kredibilno zasejati dvom v presojo direktorja Televizije Urbanije, oz. kdorkoli je Svetino rekrutiral, bi lahko na plano potegnil tudi kakšen tehtnejši argument. Denimo, da bi opozoril na lastno voditeljsko produkcijo nacionalnega medija; karierno usposabljanje in postopno napredovanje znotraj hiše, katerega vrhunec je voditeljsko mesto v Odmevih. S tovrstnim argumentom bi profesor vrgel rokavico za resnično vsebinsko razpravo o naravi in standardih voditeljstva najbolj elitne informativne oddaje javne televizije.
Ampak ne. Svetino je bilo treba sesuti po matrici, ki jo levi politiki, novinarji, mnenjski voditelji, profesorji in ostali, uporabljajo za sesuvanje kredibilnost tistih, ki jim nazorsko, politično, interesno ali drugače ne ustrezajo. Po tej matrici imamo v Sloveniji "strokovne in neodvisne" (t. j. "normalne", kot se jim občasno zareče) in "desne" (oz. "Janševe", da bolje prime) kadre; ne samo v novinarstvu, temveč tudi v menedžmentu, pravu, sodstvu, (visokem) šolstvu, kulturi, znanosti, ali pa denimo zdravstvu in celo v zasebnem podjetništvu; skratka povsod, kjer je potreba, da se koga ustrezno umaže in se mu s tem zbije kredibilnost.
Primerov je bilo v zadnjih dveh letih kolikor hočeš. Kdorkoli je pokazal vsaj malo konstruktivnega pristopa in sodelovanja z desnosredinsko vlado, je tvegal in praviloma dobil svojo diskreditacijsko porcijo in žig na čelo: "Ta je pa Janšev."
Če nimamo desnih in levih, temveč dobre in slabe novinarje, v čem je Svetinin greh?
Vrnimo se k Milosavljeviću in kolegom ter k njihovemu dojemanju kredibilnosti. Na ideje o potrebi po uravnoteženosti, oziroma nazorski pluralnosti informativnega programa nacionalke odgovarjajo, da je to neumnost, saj novinarjev ne smemo obravnavati kot leve ali desne, temveč kot profesionalne in neprofesionalne, neodvisne in odvisne, tiste z integriteto in brez nje. Lahko se strinjamo. Ampak začuda med tiste profesionalne, neodvisne in z integriteto, vredne službe na nacionalnem mediju, skoraj brez izjeme štejejo one, ki tja pridejo iz levih medijev - leta in leta se nihče ne obregne ob avtoceste z Mladine, Radia Študent, Večera, Dnevnika in ostalih na javno RTV. Tudi iz teh medijev prihajajo tako dobri kot slabi novinarji. A vsi ti so lahko brez skrbi, da tja ne bodo prišli s štempljem na čelu, da niso iz pravega gnezda.
"Javnost prepozna strankarske kadre brez novinarske kredibilnosti," pravi Marko Milosavljević. K temu dodajmo, da jih "prepozna" zato, ker jim žig nekredibilnosti pritisnejo takšni, kot je on, preden na novem delovnem mestu spregovorijo prvo besedo, kaj šele odvodijo prvo oddajo. In če naj novinarjev ne obravnavamo kot "levih in desnih", temveč kot "dobre in slabe", kaj je potem Svetinin greh?
Milosavljević je torej Svetino za nekredibilnega ožigosal ravno na osnovi kriterija, ki ga sicer zavračajo kot zmotnega. S tem pa ni pljunil na njegovo, temveč na lastno kredibilnost. Prepričan sem, da bo Luka Svetina s svojim novinarskim delom to dokazal tudi gledalcem RTV Slovenija; tistim seveda, ki mu bodo, neobremenjeno od takšnih packarij, pripravljeni dati priložnost.
https://twitter.com/bojan_krajnc/status/1560596573175787523
Luka Svetina bo kot samostojni novinar še naprej sodeloval tudi z Domovino.
Zadnje objave
Grad Rajhenburg, kraj sladkosti in trpljenja
14. 12. 2024 ob 12:00
Gratinirane testenine z mesno in paradižnikovo omako
14. 12. 2024 ob 9:00
O potvarjanju zgodovine
14. 12. 2024 ob 6:00
Marjan Škvarč in Miran Žitko - Bejž če vejdš: »Vsi objekti, ki smo jih naredili, živijo«
13. 12. 2024 ob 17:45
Lotrič: Oslabitev podjetij je nekaj, česar si Slovenija nikakor ne sme privoščiti
13. 12. 2024 ob 14:00
Mimo stroke in prebivalcev MOL do garaž pod Plečnikovimi tržnicami
13. 12. 2024 ob 12:03
Ekskluzivno za naročnike
Grad Rajhenburg, kraj sladkosti in trpljenja
14. 12. 2024 ob 12:00
Gratinirane testenine z mesno in paradižnikovo omako
14. 12. 2024 ob 9:00
O potvarjanju zgodovine
14. 12. 2024 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
DEC
14
DEC
14
Otroška ustvarjalnica voščilnice
09:30 - 11:30
DEC
15
Svečani baletni koncert
19:00 - 21:00
DEC
15
DEC
23
10. gala božični koncert s simfoniki Cantabile
19:30 - 21:30
Video objave
Izbor urednika
Domovina 178: Knjiga Melanie Trump - S čim jo je osvojil Donald Trump?
11. 12. 2024 ob 6:00
Dr. Aleš Ugovšek: »Pomembna vrednota je zdrava kmečka pamet«
10. 12. 2024 ob 15:00
Ob rob odločitvi ustavnega sodišča
9. 12. 2024 ob 9:00
Otrok ni »pravica«, temveč je neodvisna oseba
6. 12. 2024 ob 6:00
64 komentarjev
Jože Kržič
Spoštovani gospod Čakš, verjamem, da je vaš zapis dobronameren in se z njim v celoti strinjam, razen z nekaj nepotrebnimi navedki: "...etiketa Nove24TV ni dobra popotnica za novinarja, ki išče nov karierni izziv." Konkurenčnost ali kaj drugega? Škoda. Še dobrohoten nasvet: Svetinov in ne Svetinin.
trebor
Ob tako dokazano spolitiziranem profesorju (brez mednarodnih akademskih referenc) je sam pojav novinarja kot je Svetina mali čudež...športni komentator raznolike zaposlitve: Nova TV, Domovina, državna RTV!
MEFISTO
Nič nisi "precej prestar", saj si se nekaj dni nazaj pohvalil, da še nimaš niti petdeset let. Pri teh letih pa pravi moški še gore premikajo.
Sicer si pa Valentino lepo opisal in bi bila res velika pridobitev in okras za Odmeve. Še posebej, če bi nadomestila eno od voditeljic te oddaje.
planinka
res je, Staričevo !!!
MEFISTO
Takoj si uganila. Prava planinka!
uros.samec
Mefisto, žal sem precej prestar za to kar namiguješ. Je pa brez dvoma v špici kar se mene tiče in bi jo rad videl na Nacionalki. Tja naj gredo najboljši in ona nima primerjave. Bistra, razgledana, bliskovito hitra pri mišljenju, z prefinjeno ostrino, nepopustljiva, pa tudi sočutna kot smo lahko videli, izjemna intonacija glasu, kar ni presenečenje saj punca obvlada grleno petje, prijetna in DA, tudi osupljivo lepa. Prebral sem tudi njen intervju in vse kar je povedala o sebi, mi je bilo všeč. Je pravi unikat. To si želimo na zaslonih. Ljudi, ki jih lahko občudujemo.
uros.samec
Tohvabohu nisva v istem ringu, dajte boksati koga drugega. Da ne? Kaj pa počne na Nacionalki novinar uvožen iz Planeta, ki ne zna povedati enega stavka brez dveh lapsusov in treh slovničnih napak?
Če kdo piše bedarije, potem ste to vi. Karkoli je bilo do tega trenutka uvoženo na Nacionalko ji ne obeta nič dobrega. Čakamo, da Domovina.je objavi zadnjo potezo Urbanije. In ta človek bo govoril, da ne bo delal čistke? Kaj pa drugega počne? Ne samo Odmeve, razmontiral bo tudi Dnevnik z odstavitvijo Kranjca in Pfeifferjeve.
tohuvabohu
Ja, kaj bi rad povedal na moj račun? Nič ne vem za razne Kranjce in Pfeifferce, a je to vzrok tvojega besa? Se pa strinjam. Karkoli se je doslej nateplo na RTV, ni vredno pol vedra postane vode. Zadnjih 50 let sem gledal skoraj izključno samo šport, pa še ta je pretežno negledljiv zaradi butastih reporterjev, ki ne obvladajo niti jezika, kaj šele stroko.
MEFISTO
A ne veš, da je edina rešitev, da TVS pridobi kredibilnost, popolna in dosledna kadrovska demontaža njenih informativnih uredništev. Zelo malo, ki se niso nepovratno zastrupljeni s sovraštvom do resnice, bi jih smelo ostati.
Madison
Luka Svetina se je razvil v odličnega novinarja in tv voditelja. Mojstrsko je nadvladal začetniško negotovost in tremo.
Sedaj nastopa samozavestno, a ne naduto - kot oni trije napudrani plastični Keni, Saška Kranjc, Gregor Drnovšek in Igor Evgena Bergant z IP tvslo.
V mojih očeh sta Luka Svetina in Valentina Plaskan, še posebej v predvolilnih oddajah pred zadnjimi DZ volitvami, dokazala, da sta nepristranska izpraševalca ter umirjena, vljudna in nevsiljiva sogovornika, a hkrati odločena dobiti odgovore na svoja zastavljena vprašanja.
Valentino Plaskan in Luko Svetino ta hip ocenjujem kot najboljša med slovenskimi tv novinarji in voditelji.
Pokojni udbovec Ertl bi nad tema novinarjema zagotovo izrekel fatvo: "Nekatere špice preveč štrlijo in jih bo treba porezati!"
V duhu Ertla danes izreka fatve Marko Milosavljević, ki na FDV očitno ponosno obuja in ohranja pri življenju Dolančevo zapuščino. Namreč, ko so bili v Jugi komunisti še na vrhuncu svoje oblasti, je Stane Dolanc izrekel znameniti stavek, ki se ga slovenski levičarji, t.j. neokomunisti, v zadnjem času še posebej močno oklepajo: "Vsem mora biti jasno, da smo pri nas na oblasti mi, komunisti, kajti če ne bi bili mi, bi bil kdo drug, vendar temu ni tako in nikoli ne bo."
Slovenski levičarji so v svojih ideoloških temeljih še vedno popolni komunisti. Sicer si kopičijo kapital kot čisto pravi kapitalisti ter si nadevajo nova in nova strankarska poimenovanja, toda bistvo njihove ideologije je ostalo popolnoma enako komunistično, kot je bilo nekoč: za vsako ceno polastiti se oblasti na vseh pomembnih družbenih področjih ter za vsako ceno obdržati oblast popolnoma v svojih rokah, na vseh pomembnih družbenih področjih v državi!
Prostovoljno gasilstvo, na primer, so neokomunisti pripravljeni prepustiti tudi komu drugemu...
Mimogrede, kje je končala Golobova obljuba o denarnih izplačilih vsem požrtvovalnim gasilcem??
Gospod Ivo Boscarol ima sredstva pripravljena in samo čaka, da bo Golob uresničil svojo obljubo o nekaj več kot 60€ oziroma 90€ na dan za vsakega gasilca, ki je sodeloval pri gašenju ogromnega požara na Krasu, da bo nato enako vsoto, kot jo bo izplačala država, gasilcem podaril tudi sam.
In katerim nevladnim organizacijam je Golob na koncu koncev razdelil svojo nezasluženo nagrado, kakor je obljubil?? A da še nobeni, pravite??
Res dolgo lajtngo ima tale Holopčk...
uros.samec
Kaj čaka Boscarol meni ne bi moglo biti manj mar, kot veste tudi sam, pa mora vlada najprej sprejeti odlok preko katerega lahko nakaže dodatna sredstva gasilski zvezi. Predlagam da nehate živeti 40 let nazaj in odprete oči tudi za razna barabinstva, ki si jih je privoščila desnica. Za Valentino se rade volje strinjam in sem to večkrat povedal, Luka Svetina pa niti približno ni v enaki galaksiji. R we clear ? Spravite v Odmeve njo, pa vam bom stoje ploskal.
MEFISTO
Pokvarjenec stari, Valentino bi rad?!
Madison
Od mene nikoli ne boste dobili povoda za stoječe ovacije, Uroš Samec. Nimam nikakršnega širšega družbenega, kaj šele političnega, vpliva na dogajanje v slovenski družbi, nimam nobene strankarske članske izkaznice, nimam niti tiste majhne rdeče knjižice, kakršno je vaš guru Kučan "zamrznil", ker je hotel po razpadu komunistične države pred volivci figurirati kot demokrat. Is this clear enough for you, Mr. Samec? Se pa strinjam z vami, tudi jaz želim videti Luko in Valentino v Odmevih namesto Igorja in Tanje! Menim sicer, da se motite v domnevi, da bi Luka utegnil zamenjati Igorčka. Menim, da se bosta od Odmevov prej poslovili Rosvita (r.1965) in Tanja (r.1962), saj sta že dolgo zaposleni na rtvslo in se obema bliža čas upokojitve, vsekakor prej kot Igorčku. Ampak vse to bi pravzaprav morali vedeti tudi vi, saj je bil vaš ded, če vam gre verjeti na besedo (v kar dvomim) menda lovec že pred drugo svetovno vojno, torej ne morete biti več prav mladi in bi se mladih novinark Tanje in Rosvite skoraj morali spomniti. Žalujem, ker se ni uresničila vaša "napoved", da je Saška Kranjc dal odpoved na tv slo. Tudi tega plastičnega Kena imam že poln kufer. Če že moram na prvem programu državne tv, namesto dnevnih poročil, gledati in poslušati prolevičarske politične aktiviste, potem za svoj denar raje vidim in slišim Jasminko.
Madison
"Kaj čaka Boscarol meni ne bi moglo biti manj mar, kot veste tudi sam, pa mora vlada najprej sprejeti odlok preko katerega lahko nakaže dodatna sredstva gasilski zvezi." ********* Uroš Samec, ali ne poznate slovenskega pregovora "Dvakrat da, kdor hitro da" in še bolj konkretno verzijo istega pregovora, ki pravi "Kdor hitro pomaga, dvakrat pomaga"?? Oba pregovora pomenita, da je hitra pomoč največ vredna. Požrtvovalni prostovoljni gasilci tako ali tako niso pričakovali finančnih povračil, ko so iz vse Slivenije solidarno odšli v boj z ognjeno ujmo na Krasu. Golob je pa vendarle nekaj pred kamerami tvezil o tem in če človek nekaj tvezi in obljublja, mora vsaj vedeti, kaj je natvezil in obljubil! In spet vas moram popraviti: odlok ne bo dovolj, potreben bo zakon! Saj veste, da bo vaša ekipa ustavnih sodnikov težko spustila skozi Golobove odloke, če je Janševe že vse sesula. Samo povem.
MEFISTO
Dovolj mi je tega, da Domovina oziroma njen odgvorni urednik nikoli ne poazabi omeniti, da je NOVA24TV strankarski medij kot da Domovina ni blizu Novi Sloveniji in sicer krščanskim socialistom v njej.
Tako Nova Slovenija kot Domovina rada sedita na dveh stolih.
Ker nisem kak uroš.samec, Friderik, debela-berta, ta kritičen prispevek najbrž ne bo ugledal luč sveta.
Kraševka
Včasih se motite, kar dokazuje sedanja objava.
uros.samec
Bistvena razlika med Domovina.je in Novo 24 je v tem, da tu Tonin nima lastniškega deleža. Je sicer izjemno prozahodno usmerjen medij, vendar večkrat ponudijo resnično sredinsko oblikovan članek. Na Novi 24, ga ne boste našli in ker ima g Svetina tam korenine in osnovno vzgojo recimo, se bojim kaj bo storil z oddajo Odmevi. Ključno vprašanje je zgolj eno. Ali bo prišel oddajo rešit pred upadanjem gledanosti ali jo bo prišel potopiti do konca? Če že desnica želi zamenjati Berganta, naj bo to nekdo briljanten, ki bo oddaji nekaj dodal. V tem rangu pa g Svetina še ni.
tohuvabohu
Joj joj, kakšne bedarije. Nova24 je jasno opredeljena na desno, torej je neumno pričakovati drugačne članke. Saj tudi od Mladine in podobnih greznic ne pričakujemo, da bodo zagovarjali desne vrednote. Dovolj bi bilo, če bi nehali lagati in diskvalificirati. Btw, domišljija rdečkarjev je res neverjetna. Pripisovati novinarju, da gre v novo službo z namenom uničiti medij, pa poseka vse dosežke leve propagande zadnjih 30 let.
MEFISTO
Draga Kraševka, Mefisto se nikoli ne moti. Vse, kar stori ali pove, stori in pove z določenim namenom.
MEFISTO
Urolš.samec, Odmevov ni mogoče še bolj potopiti. Luka Svetina je šele prvi rešilni pas za oddajo, ki se potaplja. Pa še premlad je, praviš. Mar naj iz groba vstanejo Popit, Stanovnik, Kraigher, in drugi dolgoprogaši? Bi bili dovolj stari, izkušeni in pravoverni?
Kaj pa vem
Nova 24 tv je strankarski medij, to povedo sami in vemo vsi njeni gledalci. Zaenkrat je to v redu. Vemo, da bomo videli stvari z druge strani meseca in si tako laže ustvarili neodvisno mnenje. Za pluralnost medijskega prostora je ta televizija izjemnega pomena. Le zakaj bi še oni iskali napake SDS-a, takih je v našem medijskem prostoru itak 99%.
Jože Kržič
Edino, kar je pri Bergantu dobro, je znanje jezikov. Tu mu dam vse priznanje. Vse ostalo je pa eh in oh. Še oče je bil bolj uravnotežen.
Friderik
"Ugledni profesor" piše v članku. Od kdaj je Milosavljevič ugleden? Zadnjih 20 do 30 let od kar je nezmotljivi guru slovenskega novinarstva, ni dal še niti eno mnenje, sodbo ali komentar, ki ne bi bil pristranski. Čim odpre usta, že v naprej veš, kaj bo povedal, koga bo ožigosal in koga pohvalil. Kaj je pri tem uglednega? Sam sebe je oklical za strokovnjaka in zdaj vesoljna slovenska javnost kvaka za njim, kaj je napredno in sprejemljivo in kaj ne.
Kraševka
Res je. Milosavljevič nima pravega "metra". Sicer pa so naši starši vedno dejali: "Samohvala, cena mala".
ales
Milosavljević je doktorat in profesuro dobil na udbovski/"woke" fakulteti, kjer je edino merilo napredovanja, da je radikalno "naš". Zato je zadnji, ki lahko komentira delo in rezultate kogarkoli.
Domovini pa ni potrebno, da takim zgubam dela reklamo.
tohuvabohu
"etiketa Nova24TV ni dobra popotnica"
Čakš, ne serji. Kaj bi rekel, če bi nekdo isto zapisal za Domovino?
Kaj pa vem
Isto bi bilo, pri nas je itak ene par desnih novinarjev, vsi ostali so neodvisni, predvsem pa normalni, vključno s kakšnim Markovičem na čelu. Beda! Joveva, Šetinc, Zgaga, Cirman, Vukovič, da ne naštevam naprej, sami neodvisni. Če to trdi eden in edini sveti Milosavljevič bo že držalo.
debela_berta
Saj etiketa nove24 res ne more biti dobra referenca...
Friderik
No ja, Nova sploh medij ni. Neskončne ponovitve, arogantna samovšečnost nekakšnih političnih opazk in monologov, šank nivo debate, zaciklanost v zgodovinskih temah in tako dalje.
tohuvabohu
Čestitam, vidim, da si zvest uporabnik Nove24. Btw, RTV SLO s sto milijoni denarja ne spravi ven niti približno take satire, kot jo zmore Tomašič vsak dan.
tohuvabohu
Če rdečkar tako misli, potem je celo odlična referenca.
Minovak
...ja, ker resnica ni nikoli bila prva opcija levičarjev, je pa znano, da boli.
Kraševka
Nekateri so neodvisni od zdrave pameti.
Madison
Friderik, bodite pošteni: Nove24tv vam ni treba ne plačevati ne gledati, če nočete. Medtem pa na rtvslo za vaš in moj, vsak mesec neprostovoljno, torej prisilno izterjani denar, tam zaposleni družbeno-politični delavci vsak dan zganjajo prolevičarski politični aktivizem! Pa tudi nekatere oddaje večkrat ponavljajo. Teme o aroganci Berganta, Žitnika, Stoparja, Milinkovićke, Erike, Staričke in podobnih prolevičarskih kalibrov pa raje ne bova niti načenjala... Vse to za vaš in moj denar!
Jože Kržič
Glede na to, s kolikšnimi (zasebnimi!) sredstvi razpolaga, koliko finančne podpore dobi v obliki oglaševanja, s koliko kadra ustvarja program, s koliko zadrtimi oponenti se ukvarja - Nova24 TV dela prave čudeže
debela_berta
Kdo in kaj je Luka Svetina???
MEFISTO
Kdo in kaj je Marko Milosavljević? Bi res rad izvedel?
tohuvabohu
Vprašaj Milibožesavljevića. Ta ga ima v malem prstu.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Zanimivo. L.SVETINA JE NA Novi24tv delal čisto v redu. l.r. Janez KK
p.s.
jaz slo nekomunističnim medijem vedno priporočam vzgledovanje po starih OK časpisih SLOVENEC, DOMOLJUB, ki so jih
SLO STALINISTI LETA 1945 - POLIT UKINILI, PREJ PA STA BILA V REDU - DESETLEJA.
uros.samec
Urednik Čakš se trudi brez potrebe. Gospod Svetina je konkretno premlad za takšno mesto, lepo so to povedali tudi novinarji na RTV Slovenija. Smešno je, da bi ta fant, zamenjal novinarja z 35 let izkušenj. Nobene potrebe ni tu iskati neke politične floskule. Ni primeren, ker nima dovolj izkušenj. Kolikor slišim, se oblikuje predlog zamrznitve zaposlitev, kar bi bilo odlično, ne potrebujemo še več škode povzročene tej slavni hiši. Dovolj. Vlada Roberta Goloba naj takoj odreagira in prepreči nadaljnjo uničevanje programa Nacionalke.
Tehnicol
''slavni hiši'' je rekel :D :D :D
romanos1
Bla,bla!
tohuvabohu
Smešno. Butasto. Tudi če bi bil Svetina res premlad, je ta histerija, ki jo zganja Milosavljević, nekakšen "medijski strokovnjak", vredna vsega prezira. Btw, ko pozivaš Goloba, naj intervenira, je točno to, kar ste rdečkarji dve leti besno in lažnivo očitali Janši. Ali te ni nič sram, siromak?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
SAJ NI "NACIONALKA". RTVSLO - JE ŠE VEDNO "rdeča trdnjava". Mar ne? L-r. JKK p.s. jaz je sploh ne gledam.
mihec
Odlično stališče, sekretarja vaškega odbora komunistov iz Partljičevega "Moj ata, socialistični kulak". Bolj jasno niste mogli napisati in izraziti potrebo po partijski redoljubnosti z namenom, ko si mlad, si premlad zato te ne spustimo blizu, ko pa si star, pa nimaš izkušenj. ********
Kaj pa vem
Ah, dajte no, koliko je bila pa stara Manica Janežič ko je postala odgovorna urednica, šefica celo takemu mačku, kot je bil Slavko Bobovnik. ups. v resnici svoji funkciji ni bila dorasla.
uros.samec
Ni me sram. Proti gospodu Svetini nimam nič, je pa premlad in premalo izkušen. Oddaja bo nedvomno trpela. Za razliko od vas, imam Nacionalko rad in mi ni vseeno. Nacionalko je potrebno uravnotežiti, vendar NE na takšen način. Janša naj pripelje Valentino Pleskan, pa mu bom stoje ploskal!
Kozorog
RTV ni slovenska nacionalka, je vse kaj drugega. V programu je ostalo le še kakšnih 10% oddaj, ki se jih splača ogledati, vse ostalo je levičarska multikulti propaganda, ki se zavzema za vse drugo samo ne za slovenske delovne ljudi, slovenske družine, slovensko gospodarstvo in za pravno državo Slovenijo. Na RTV podpirajo in se zavzemajo za diktaturo, enoumje in izkoriščanje tistih, ki v Sloveniji ustvarjajo novo vrednost. Večina programa predstvljajo medijski konstrukti v obliki predelane lažnive resnice. RTV je leglo nepotizma in je mašina za prikrivanje umazanih rabot vseh levosučnih kriminalnih dejanj in prevar.
Stajerska2021
Uroš Samec, od kdaj pa je starost novinarja pomembna pri resnem novinarskem delu? Svetina ima primerno izobrazbo. Imamo ministra, katerih sošolci zlagajo v Mercatorju konzerve na police? To pa vas nič ne moti, mizerna izobrazba na pomembnem ministrstvu! Ah, ja, ker je dovolj star, pa lahko počne to, kar pač počne... Program nacionalke je že uničen, če vam ni kapnilo, saj je že v preteklosti zavzelo skrajno levo držo. Postalo je politično trobilo in zatočišče zaposlovanja sorodnikov in takih, ki nimajo primerne izobrazbe - za novinarsko delo. Polovica bi jih lahko razvažala hrano na kolesih....
tohuvabohu
Samček, saj ne veš, kaj bluziš. Ko je na Odmeve prihajal IE Bergant, ni imel nobenih drugih izkušenj razen športnega poročanja, pa še to pretežno za žogobrc. Tudi Svetina je bil športni komentator, a se je dobro izkazal tudi z vodenjem oddaj in celo volilnih soočenj. Btw, kaj ima pri tem Janša? AGW je Cmerarjev kader.
Minovak
No, če bi bil Svetina povsem nagnjen na levo, bi se zanesljivo in brez vsakršnih komentarjev uvrstil na plačilno listo. Tako pa je izbruhnil levi fanatizem, ker se bohoti bojazen, da bi na dan pricurjala kakšna "skrita resnica". Leva propaganda, kar RTV Slo tudi je, mora delovati brezhibno in vsak "nezanesljiv" kader lahko poruši levi klan, ki je enormno prevelik in na plečih davkoplačevalcev.
Kraševka
Ali si dober, ali pa nisi, leta delovne dobe niso vedno merilo. Kdor je neumen pri dvajsetih letih, bo neumen tudi pri 50-ih.
Madison
"...ne potrebujemo še več škode povzročene tej slavni hiši." ********** Hahaha, Uroš Samec, vi me pa znate spraviti v smeh! Po čem že je zaslovela ta "slavna hiša"? Morebiti po najugodnejši ponudbi prestitucije družbeno-političnih delavk in delavcev, že dolgo uslužbenih v informativnem programu te javne hiše?
uros.samec
Ali govorite o Novi 24? Ali govorite o lastniškem deležu Iveka v tem mediju? Ne? Potem pa raje molčite o Nacionalki, pometajte pred svojim pragom. No, gospod Madison, ali bomo slišali vaš komentar? Gospod Kmetič, svetnik SDS na RTV Slovenija, domnevni spolni napad na gospodično Keček pred leti ? Bojda tip nekaj flanca o ovadbi? Se bo sodno boril z na smrt bolno žensko, ki jo je domnevno izkoristil v dvigalu?? Dajmo gospod Madison. Bo to nova blamaža za vašo stranko? Ni čudno, da tako sovražite Niko Kovač. " Samo ja, pomeni ja. "
Madison
G.Samec, nestrpen in nadut podpornik levičarske korupcije, kaj se vam zdi bolj verjetno: - da ste se pred 25-imi leti domnevno peljali v dvigalu z žensko sopotnico ter jo spolno nadlegovali, ona pa je zgodbico o dogodku objavila v Reporterju šele čez 25 let. - ali pa se vam zdi bolj verjetno, da se je neka prolevičarska družbeno-politična aktivistka iz rodu prestitutk, izmislila medijsko žgečkljivo zgodbico na vaš račun, ker hoče konkretno prav vas zrušiti na položaju rtvslo svetnika, še bolj pa hoče škodovati politični stranki, ki ji pripadate, zato vas je poceni medijsko oblatila v članku prolevičarskega medijskega tajkuna Odlazka? No, Uroš, ko boste našli odgovor na zgornja vprašanja, se ravnajte po svojem odgovoru, ko boste iskali odgovor o g. Kmetiču. Toda vedite, če vi slučajno radi šlatate ali kako drugače spolno nadlegujete ženske sopotnice v dvigalih, še ni rečeno da to delajo tudi vsi drugi moški! To da je, kot vi pravite, Kečkova na smrt bolna, ni njena olajševalna okoliščina. Namesto da bi se trudili biti boljši kot običajno, postanejo nekateri hudo bolni ljudje jezni na ves svet, zagrenjeni, brezobzirni in hudobni do drugih, ker vedo, da se jim bliža smrt.
Madison
Uroš Samec, ste pogledali prispevek, ki ga je danes pripravila poptv s Kečkovo? Goebbels se ne bi sramoval, če bi bil sposoben tako vrhunske manipulacije, kot jo je pokazala poptv v tem prispevku! Mislim, ne vem, za katero hudo boleznijo trpi tale Kečkova, a zgledala je prav groteskno patetično, ko seje pred kamere nastavila neposredno po operaciji (menda na prsih, tam se je namreč videla obveza pod bolniško pižamo
Madison
Nadaljevanje prejšnjega komentarja: Kečkova se je torej usedla pred kamero poptv neposredno po operaciji (menda na prsih, tam se je namreč videla obveza pod bolniško pižamo), na roki je še vedno imela obvezo zaradi infuzijske igle. Po njenem zagrenjenem obrazu sklepam, da se izredno težko sooča s svojo bolezensko usodo. Pa še otrok, je povedala, da ji je umrl. Sočustvujem z njo v tej težki izgubi in stiski. Tudi moja mama je bila onkološki bolnik in zaradi tega operirana. Lahko si predstavljam, kako je težko soočiti se s težko diagnozo. Ne predstavljam pa si, kako bi Kečkovi pri okrevanju in zdravljenju lahko kakorkoli koristilo, da je neposredno po operaciji izzvala pozornost javnosti na način, da ji sedaj življenje menda grenijo desničarski komentatorji? Rekla je, da nima kaj izgubiti. WTH? (What the heck?) Če nič drugega, je izgubila relativen duševni mir, ki ga potrebije vsak težak bolnik. Trenutek, ki si ga je Kečkova izbrala za svojo izpoved preveč naključno sovpada s potrebo golobistične oblasti po rušenju sedanje sestave programskega sveta na rtvslo, kjer je Kmetič član. Kečkova je tudi rekla je, da je za Kmetičev napad v dvigalu takoj povedala sodelavcem in nadrejenim s poptv, ki da so odločitev o prijavi prepustili njej sami, ampak ona da se kao ni hotela zoperstaviti vsem desničarskim veljakom? WTH?! Leta 1997 je bila na vrhuncu oblasti stranka LDS, daleč je bilo še do leta 2004, ko je stranka SDS prvič zmagala na DZ volitvah z relativno večino in šele takrat prvič prevzela oblast v državi. Kdo so bili torej leta 1997 silni desničarski veljaki, ki se jih je Kečkova menda bala in zato ni razglasila, da je bila žrtev domnevne seksualne molestije?!? Gledalec se seveda nemudoma vpraša, zakaj ti "sodelavci in nadrejeni" s poptv niso vsaj danes (ko že niso tega storili leta 1997!), v istem prispevku, z lastnim pričevanjem podkrepili Kečkine zgodbice izpred 25 let? Naleteti na tako sočno in ekskluzivno zgodbico in za komercialno tv ekstra-potencialno afero, ki bi jo proti političnim nasprotnikom lahko nabijali več let zapored, si želi vsak televizijec, zato so si takrat zgodbico gotovo vsi zapomnili! Izpustiti tako zgodbico iz rok je totalni fiasko za komercialno tv! A začuda se nihče ni javil, da bi javno pričal o tem dogodku. Pa menda ja niso ti "sodelavci in nadrejeni" s poptv v vmesnem času 25-ih let že vsi umrli? Druga mega manipulacija, ki si jo je privoščila poptv, je kratka inscenacija prizora v dvigalu z dvema mlajšima sodelavcema poptv - kakor da se je točno tako tudi zares zgodilo. WTH?!? Poptv je res postal en tak velik Tik-tok, kjer vsak lahko dobi minutko slave! Skratka, kljub njeni tragični življenjski zgodbi, me Kečkova ni prepričala s to svojo zgodbico izpred 25-ih let. Veliko preveč politično oportunih priložnosti je v 25-ih letih izpustila, da bi ji človek prav zdaj verjel. Nenazadnje bi zgodbico, če jo je ta tako silno bolela, izpovedala že ob imenovanju Kmetiča za svétnika na rtvslo. Pa tega ni storila. Niti postoperativna patetika prizora s Kečkovo me ni prepričala v verodostojnost njene izpovedi. Seveda pa ji bodo številni naivneži verjeli zaradi njene tragične usode, s katero je trkala na čustva gledalcev. Ne iskanje resnice, zgolj brenkanje na čustvene strune pri gledalcih je bil point prispevka na poptv! Da bodo ob tem gledalci morda pozabili na sprijeno ljubljansko "kulturniško" sceno, pomešano z levičarskimi politiki...
Madison
Lepa reč, Uroš Samec, kam sta izginili vaša levičarska vljudnost in olika? Mimo vsebine članka ste me vprašali po komentarju o očitkih ge.Keček g.Kmetiču. Vprašali ste me torej, naj vam podam ekstra "bonbonček", nepovezan z vsebino članka in ker je "bonbonček", ki vam ga podajam, za vas očitno prevelik in pregrenak, se mi zanj niste niti zahvalili, vsaj s kakšno zmerljivko v vašem običajnem slogu, če se že nočete več pogovarjati o tej temi!
trebor
Zanimivo, da je tako "mlad" človek v novinarstvu izkazal manj poltične obremenjenosti kot njegovi "regularnejši" in starejši kolegi.
Stajerska2021
Kraševka, točno tako. Starost lahko samo lase posivi, sivih celic ne more, če jih že prej ni bilo...
Jože Kržič
Po biblijsko: Blagor ubogim na umu ...
mihec
Ja kdo pa je prof. Milosavljevič?
Oglejte si njegov COBISS - merilo za univerzitetno kariero!
Tako bornega opusa v mednarodni javnosti ne morejo imeti niti docenti na naravoslovnih fakultetah.
Še huje, je tipičen primer **********
Ko boste novinarji prepoznali razliko med izrednim in rednim profesorjem ter popoldanskim predavateljem, boste približno vedeli, kaj pomeni biti univerzitetni profesor. Dokler pa teh nazivov ne razumete pa bi bilo dobro se bolje pripraviti za take teme.
Če ste zaključili na FDV je to samo še en dokaz več, da tamkajšnji zaposleni pedagoški delavci niti dobro ne vedo, kaj študij je, kaj šele resni študij.
Zato po diplomi iz FDV kar korajžno še enkrat spoznavajte temeljne postulate študija in akademske izobrazbe. Ne bo škodilo, verjemite mi, Vam bo samo koristilo.
Kraševka
KAJ PA NA FILO-FAKSU, KI SE MED SEBOJ tudi moški OGOVARJAJO z ONA? Ali je na FF vse OK?
Gregor
Kar se tiče mene: <b>Čenčo Nedeljko za presednico! </b> S svojo pojavo bo kredibilno in slikovito predstavljala našo državo :)
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.