Prodali so jim 54 Mladin, zdaj se bodo obrisali pod nosom: direktor TV SLO zaradi žalitev odpovedal naročnine
POSLUŠAJ ČLANEK
RTV Slovenija je bila minula leta pomemben naročnik pretežno levega tiska. Med drugim so bili naročeni kar na 73 izdaj publikacij založnika Mladine, od tega v veliki večini na tednik Mladina.
Tovrstnega luksuza je vsaj na Televiziji Slovenija pod novim direktorjem Urošem Urbanijo konec, je razvidno iz današnjega odziva RTV Slovenija na uvodnik urednika Mladine Gregorja Repovža, v katerem je žaljivo pisal o novem vodstvu televizije ter novinarjev njemu nasprotnih nazorov.
Na RTV Slovenija menijo, da napadi, sovražni govor in neprimerno besedno obračunavanje ne smejo imeti prostora v demokratični družbi, zato se je direktor televizije Urbanija odločil prekiniti vsakršno poslovno sodelovanje časnikom Mladina, vodstvo RTV Slovenija pa bo s strokovnimi službami proučilo možnosti vložitve pravnih sredstev.
Pred dvema letoma smo na Domovini v seriji odmevnih člankov razkrili posredno financiranje levih časopisov s strani RTV Slovenija. Ob Delu in Dnevniku kot največjih "profiterjih" iz tega naslova, je slabo desetino finančne pogače naročnin, namenjene vsem medijem, pobrala Mladina s svojimi edicijami. Zaposleni na RTV Slovenija so tako imeli na razpolago 54 naročnin tednika Mladina, 6 naročnin mesečnika Global, 7 naročnin mesečnika Monitor in 6 DVD prilog. Na RTV Slovenija so bili zastopani tudi nazorsko drugačni mediji: 6 naročnin na katoliški tednik Družina, 5 naročnin na Demokracijo, 1 naročnina na Požareport, zadnje leto pa prejemajo tudi 1 naročnino tednika Domovina.
Repovž je sicer za Večer dejal, da ima Televizija Slovenija, ki jo vodi Urbanija, trenutno naročenih 20 Mladin.
Z novim direktorjem TV Slovenija Urošem Urbanijo pa na področju periodike očitno prihajajo racionalizacije.
Vodstvo RTV Slovenija in direktorja televizije Uroša Urbanijo je zmotil uvodnik Gregorja Repovža z naslovom "Kriminal na RTV Slovenija". Urednik Mladine je v njem Uroša Urbanijo označil za "Janševega šefa propagande", novinarje, ki bi v njegovem obdobju prišli na RTV, pa je označil za "Janši najbolj zveste kvazi novinarske kadre".
Po Repovževem mnenju SDS svoj "propagandni medijski stroj" težko vzdržuje, ko ni na oblasti, zato bodo "stroške teh ljudi bodo poskušali preliti v javni sistem".
Repovž v zadnjem delu komentarja poziva, naj RTV Slovenija, ko bo nova politična garnitura uspela spodnesti aktualno vodstvo, "izpelje očiščenje zavoda".
Če RTV Slovenija, njeni zaposleni in ustvarjalci želijo spet pridobiti gledalke in gledalce, bodo tokrat morali izpeljati očiščenje zavoda in te kadre odpustiti. A ne samo to. "Dejansko bi morala nova ekipa dogajanje v zadnjih dveh letih obravnavati kot kriminalna dejanja, šlo je za načrtno zlorabo javnega servisa in javnih sredstev, za lažiranje kadrovskih potreb, za negospodarno delovanje," zapiše Repovž.
Na Repovžev uvodnik se je odzvalo vodstvo nacionalne hiše. Besedilo po njihovem prepričanju prestopa mejo kulturnega in strokovnega izražanja osebnega mnenja ter je zato v javnem prostoru nesprejemljivo, "še zlasti za četrto vejo oblasti, ki bi morala opozarjati, ne pa spodbujati sovražni govor in hujskanje."
Zato se je direktor Televizije Uroš Urbanija na podlagi sklepa kolegija direktorja TV SLO odločil, da bo "Televizija prekinila vsakršno poslovno sodelovanje s časnikom Mladina, vodstvo RTV Slovenija pa bo s strokovnimi službami proučilo možnosti vložitve pravnih sredstev."
https://twitter.com/BojanPozar/status/1559801149552721920
Tovrstnega luksuza je vsaj na Televiziji Slovenija pod novim direktorjem Urošem Urbanijo konec, je razvidno iz današnjega odziva RTV Slovenija na uvodnik urednika Mladine Gregorja Repovža, v katerem je žaljivo pisal o novem vodstvu televizije ter novinarjev njemu nasprotnih nazorov.
Na RTV Slovenija menijo, da napadi, sovražni govor in neprimerno besedno obračunavanje ne smejo imeti prostora v demokratični družbi, zato se je direktor televizije Urbanija odločil prekiniti vsakršno poslovno sodelovanje časnikom Mladina, vodstvo RTV Slovenija pa bo s strokovnimi službami proučilo možnosti vložitve pravnih sredstev.
Pred dvema letoma smo na Domovini v seriji odmevnih člankov razkrili posredno financiranje levih časopisov s strani RTV Slovenija. Ob Delu in Dnevniku kot največjih "profiterjih" iz tega naslova, je slabo desetino finančne pogače naročnin, namenjene vsem medijem, pobrala Mladina s svojimi edicijami. Zaposleni na RTV Slovenija so tako imeli na razpolago 54 naročnin tednika Mladina, 6 naročnin mesečnika Global, 7 naročnin mesečnika Monitor in 6 DVD prilog. Na RTV Slovenija so bili zastopani tudi nazorsko drugačni mediji: 6 naročnin na katoliški tednik Družina, 5 naročnin na Demokracijo, 1 naročnina na Požareport, zadnje leto pa prejemajo tudi 1 naročnino tednika Domovina.
Repovž je sicer za Večer dejal, da ima Televizija Slovenija, ki jo vodi Urbanija, trenutno naročenih 20 Mladin.
Z novim direktorjem TV Slovenija Urošem Urbanijo pa na področju periodike očitno prihajajo racionalizacije.
Gregor Repovž o "kriminalu na RTV Slovenija"
Vodstvo RTV Slovenija in direktorja televizije Uroša Urbanijo je zmotil uvodnik Gregorja Repovža z naslovom "Kriminal na RTV Slovenija". Urednik Mladine je v njem Uroša Urbanijo označil za "Janševega šefa propagande", novinarje, ki bi v njegovem obdobju prišli na RTV, pa je označil za "Janši najbolj zveste kvazi novinarske kadre".
Po Repovževem mnenju SDS svoj "propagandni medijski stroj" težko vzdržuje, ko ni na oblasti, zato bodo "stroške teh ljudi bodo poskušali preliti v javni sistem".
Repovž v zadnjem delu komentarja poziva, naj RTV Slovenija, ko bo nova politična garnitura uspela spodnesti aktualno vodstvo, "izpelje očiščenje zavoda".
Če RTV Slovenija, njeni zaposleni in ustvarjalci želijo spet pridobiti gledalke in gledalce, bodo tokrat morali izpeljati očiščenje zavoda in te kadre odpustiti. A ne samo to. "Dejansko bi morala nova ekipa dogajanje v zadnjih dveh letih obravnavati kot kriminalna dejanja, šlo je za načrtno zlorabo javnega servisa in javnih sredstev, za lažiranje kadrovskih potreb, za negospodarno delovanje," zapiše Repovž.
Vodstvo RTV: Avtor je prestopil mejo kulturnega in strokovnega izražanja osebnega mnenja
Na Repovžev uvodnik se je odzvalo vodstvo nacionalne hiše. Besedilo po njihovem prepričanju prestopa mejo kulturnega in strokovnega izražanja osebnega mnenja ter je zato v javnem prostoru nesprejemljivo, "še zlasti za četrto vejo oblasti, ki bi morala opozarjati, ne pa spodbujati sovražni govor in hujskanje."
Zato se je direktor Televizije Uroš Urbanija na podlagi sklepa kolegija direktorja TV SLO odločil, da bo "Televizija prekinila vsakršno poslovno sodelovanje s časnikom Mladina, vodstvo RTV Slovenija pa bo s strokovnimi službami proučilo možnosti vložitve pravnih sredstev."
https://twitter.com/BojanPozar/status/1559801149552721920
Povezani članki
Zadnje objave
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Strah v Bruslju: TikTok ogroža duševno zdravje?
24. 4. 2024 ob 9:34
Ustavite levico
24. 4. 2024 ob 6:00
Kdo živi tisoč življenj?
23. 4. 2024 ob 18:45
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
67 komentarjev
Kraševka
Dobro ste povedali, KAKO NAJ BI BILO!
Toda UDBA je poskrbela za pomladitev in dala namesto Kučana, kar Goloba za blagovno znamko.
Golob je dejal, da so njemu ukradli IDENTITETO.
Dejansko je popacana identiteta "Sv duha", ki ga povsod upodabljamo v obliki goloba.
Kot je danes pisal Požareport, je podpredsednica Golobove Svobode, Marta Kos, bila aktivna sodelavka UDBE že pred osamosvojitvijo Slovenije.
Enako sta delala za UDBO tudi njena dva brata.
Eden izmed teh, Drago Kos, je celo vodil KPK, ki je skrbela, da se Levih ni preganjalo, za Desne pa je celo pomagal (Patrija) producirati AFERE.
Kako sprevrženo, da se ima Mladina za napredno revijo!
Vsak pameten ve, da Mladina ispira možgane nevednih ljudi.
ales
Mladina je najbolj nazadnjaški tednik v Sloveniji. Brez finančne pomoči UDBE bi že pred desetletjem propadel.
Konec pa se hitro približuje saj razen par skrajno levih opranoglavcev Mladine ne bere praktično nihče. UDBA pa mora skrbeti za mnogo "projektov", ki bodo v gospodarski krizi propadali eden za drugim.
Nazadnjaškim Kučanistom je potekel rok trajanja.
Tehnicol
In današnja Mladina pod ekstremistom Repovžom, ki bruha sovraštvo z vsakim stavkom je enaka takratni? Daj no, saj še sam ne verjameš teh bedarij.
Kraševka
Točno tako .Znana skrivnost je, da med Levičarji najdemo malo pametnih in MODRIH ljudi. V zavetje Levice gredo predvsem KRUHOBORCI, ki jim denar več pomeni, kot vse vrednote naših prednikov. Vse to vidimo sedaj, z dejanji SVOBODE, ki podira vse vrline in poveličuje stvari, ki so vredne obsodbe. Kako je že bilo s plačo Goloba, predno je postal PV? Denar, ki so ga dobili novinarji Necenzurirano, je vse utišal. Celo RTV temu ni namenila pozornosti.
uros.samec
Ali se vi sploh zavedate kaj pišete?? Ste ravnokar kar izbrisala takole recimo stoletje? KJE PA JE MODROST? NA DESNICI? KI JE POVSOD LE V RAZDOR IN POGUBO. KJE JE TA MODROST? V NACIZMU? V FAŠIZMU? V RAZISMU? V ETNOCIDNEM GENOCIDU? V ZANIKANJU DEJSTEV? V REVANŠIZMU? V UNIČEVANJU MEDIJEV? V SRAMOTENJU DRŽAVE? V POVZROČANJU RAZKOLA MED LJUDMI? V LAGANJU? V VEČNEM ISKANJU KRIVDE DRUGJE? V UNIČEVANJU DRUGIH STRANK ? KJE JE TA VAŠA MODROST?
uros.samec
Vsak portal je vreden toliko kot njihovi bralci. Večjih ignorantov resnice ne boste našli kar tako. Kar perverzno je seveda, da je ravno MLADINA de facto naredila njihovega ljubljenega vodjo Janšo. Brez MLADINE ne bi nikoli postal ne predsednik stranke v samostojni, demokratični republiki, niti ne predsednik njene vlade. Tega dejstva desničarji ne bodo nikoli preboleli. MLADINA je tista, ki je napolnila ulice ob shodu za četverico. MLADINA je tista, ki je to javno mnenje ustvarila.
Urbanije takrat ni bilo nikjer. Požar je bil aktiven pri glasilu Komunist, kjer je pred tridesetimi leti sodeloval pri projektu o prenovi zveze komunistov, bil pa je tudi njihov perspektivni kolumnist. Tako. Da si bomo na jasnem kdo je kdo.
amelie
Mladina je takrat zaznala Duh časa, zato je bila vpeta v takratno osrednje dogajanje v 90 letih. Sedaj Mladina nima tega pomena, ker ne zaznava sedanjega trenutka !!? Vsaj jaz to tako razumem.
Anita
In kdo je sedaj lastnik Mladine. Udbovski kapital iz Trsta. Preberi Pezdirjevo knjigo pa si preberite. Mladina do leta 1991 je bila za brat, ko so si jo prisvojili Udbovci pa samo še propagandno sredstvo levice in bi propadlo v 1 mesecu, če je ne bi kupovali na javni rtv in javnih ustanovah. V trgovinah jo je zmeraj po kupih.
Ministrant
Hja, res je, vendar to ne pomeni, da je potrebno Mladini ploskati v nedogled. Bila je pač del takratnega pozitivnega procesa. Kaj pa je potem nastalo iz nje, pa je vidno danes... Ta logika poveličevanje me spominja na logiko mojega prijatelja protestanta, ki v debatah vedno, ko zmanjka argumenta, poveličuje trditev, da se Slovenci lahko le Trubarju zahvalimo za slovenščino, in nikakor ne dojame, da če ne bi bilo Trubarja, bi to bil pač nekdo drug... Ker je bil to proces, ki ga ni bilo mogoče zaustaviti. Kot tistega takrat, pa tudi tega sedaj. Pa sovraštvo gor ali dol.
slovenc sm
Če je Mladina dobra, bo imela bralce. Ker ni dobra, jih nima in zato išče obvode financiranja. Zadeva zaključena.
uros.samec
Prosim ne molite mi pod nos knjigo človeka, ki je pred kamero vpil, da ima Slovenije zadosti, da ta država ni vredna njega, ergo, njegove veličine. Niti ene strani ne jemljem kot nekaj kredibilnega. In to sploh ni poanta. Poanta je v tem, da se je Mladina borila proti vsem tem, kar ima danes povprečni desničar ves čas na ustih. Stara partija, JLA, vojni poboji, ekcesno življenje izbrancev, kot sta bila Tito in Dolanc. Danes se prilagaja času, danes opozarja na enake stvari v drugačnem sistemu. Osebno se POPOLNOMA STRINJAM Z UREDNIKOM GOSPODOM REPOVŽEM, nekdo je končno moral povedati resnico, in nihče ni za to bolj primeren kot časnik MLADINA. Bomo videli kam se bo obrnila Sophie T Veld, osebno sem prepričan, da na pravo stran. Nacionalka BO OSVOBOJENA.
uros.samec
To ni poveličevanje. To je OPOMIN, da na desni zelo radi ignorirajo dejstva. Celo tista dejstva, ki bi jim morala biti sveta.
MEFISTO
MLadina je bil takrat še kredibilen tednik! Kaj pa je danes? Parazit na žilnih opornicah in še na čem! Njegov odgovorni urednik je še za FDV preokorn.
Jonsky
Tudi JJ je bil nekdaj del pozitivnega procesa, pa ga poglejte zdaj. Tudi tu se strinjam, da logika poveličevanje ne more ustaviti nujnih procesov.
kdorkoli
Točno tako je bilo, prav imate, Anita! In Samcu, ki se takrat najbrž še ni rodil, je treba povedati, da je Mladino naredil Janša in drugi osamosvojitelji z relevantnimi in pogumnimi članki in stvarnimi analizami dogajanja v tistem prelomnem času, ki jih je objavljala takratna Mladina. Po prevzemu s strani Udbe je Mladina postala popolnoma drug časopis, začela je toniti in je zaradi zamenjave politične strani pod vodo še zdaj.
Anita
Uroš Samec v Pezdirjevi knjigi ni nič izmišljeno vse je zelo dobro podkrepljeno z uradnimi dokumenti Udbe, ki so jih pozabili v arhivu in niso končali v Papirnicah Količevo in Vevče. Bi bilo dobro da kaj preberete ampak potem bodo vaši idoli popadali s piedestalov kamor ste si jih postavili.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Oh, te "starke MLADINE" - NISEM KUPIL NIKOLI.
ZADNJIČ MENDA - V LETIH 1988-1991 - KAKŠNO ŠTEVILKO.
NOVO:
Gospa ANA Netrebko je obsodila vojno v Ukrajini.
V Putin Rusiji ji že prepovedujejo - nastope. L.r. Janez KK
uros.samec
Vsi veliki domoljubi, bralci portala Domovina.je; naj vam bo kristalno jasno naslednje:
Niti eden od omenjenih desnih časopisov, revij, portalov ni zaslužen za izjemno vlogo pri razpadu Jugoslavije.
MLADINA je bila vedno opozicijski časnik, vedno se je ukvarjala z SVOBODO TISKA, GOVORA, tudi gospodarstva, vedno je KRITIČNO opozarjala privilegije Jugoslovanske politične partije, posebej vlogo JLA, opozarjala je na zatiranje mladinskih pravic, ter kulture, se angažirala pri stavkah, se ukvarjala z POVOJNIMI POBOJI, Titovo zapuščino, represijo, ki jo je izvajal stari režim. Imela je ključno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja, ki je pripeljalo do razvoja Slovenske civilne družbe. Vedno se je borila za človekove pravice. Ta časnik je vedno preizkušal meje svobode govora. Zaradi svojega preiskovalnega dela, je bil časnik večkrat zapljenjen, novinarji pa pred sodiščem. V koncu 80 let je imela naklado 50000 izvodov. Veliko izdaj, je bilo preprosto prepovedanih pred izdajo. MLADINA ni bila le nosilec liberale, bila je ključna pri ideji OSAMOSVOJITVE SLOVENIJE.
MLADINA je bila vedno smatranakot DRŽAVNI SOVRAŽNIK ŠTEVILKA ENA.
Njen sodelavec je bil seveda tudi vaš Janez Janša. Kot vemo je Janša takrat uredniku Zavrlu priskrbel zapisnik srečanja Jugoslovanke komunistične stranke, ki je razkrival, kako so Jugoslovanske oblasti pritiskale na Kučana, da ustavi MLADINO. Kljub vsem nesmiselnim obtožbam, je MLADINA zadevo objavila, Kučan pa se je vdal pritiskom in odredil aretacijo Janše. Vemo kaj je sledilo. Proces proti četverici, Kučan pa je pod pritiskom javnosti spremenil Slovensko ustavo in tako odprl pot k neodvisnosti Slovenije. Sledil je razpad JUGOSLAVIJE.
Toliko o zaslugah časnika, po katerem pljuvajo ljudje, ki bi mu morali biti najbolj hvaležni. Brez MLADINE ne bi bilo SAMOSTOJNE SLOVENIJE in niti eden od desnih časnikov, revij, portalov ne bi MOGEL OBSTAJATI.
Zgrožen sem nad tolikšno ignoranco dejstev bralcev tega portala. Pomilujem vas.
Vi pa obožujete Urbanijo. Ta človek je res storil ogromno za to državo.
Anita
Kar ste napisali je čista neumnosti. Mladina preden so jo okupirai udbovci je bila čisto drugačna. Kot Reporter preden ga je kupil Odlazek.
slovenc sm
g. Uroš, takrat je bila Mladina opozicijsko kritična, danes je provladna. Takrat je nismo sofinancirali in je danes ša manj potrebe po tem. Tudi ne zagovarjam recimo da kupijo 50 naročnin Družine, ki je v tistih časih tudi delovala za samostojno Slovenijo. Drugače pa ne mi nakladat glede Mladine, da brez nje ne bi mogla nastati samostojna Slovenija. Ker bi pač objavil drug časopis. Saj avtorji člankov so bili posamezniki in ne Mladina. In to ni ignoranca, če opozoriš na čisto korupcijo. Ker po vaše če je nekdo bil enkrat v preteklosti pošten, danes pa stalno krade, je treba tudi to upoštevati in mu spregledati sedanja dejanja?
Kraševka
MLADINA je bila pred osamosvojitvijo prav nekaj drugega, kot je danes. Ko se je vodstvo po osamosvojitvi menjalo, je postala MLADINA GLASILO ekstremnih Levičarjev, da so lažje pretakali denar iz Slovenije v tujino. Iz tega se sedaj napajajo.
uros.samec
Drug časopis? Kateri pa? Eksplecitno, prosim.
uros.samec
Ne sklepate drugih po sebi. Če niste zmožni prenesti dejstev, to še ne pomeni, da sem jaz neumen. To samo pomeni, da sam ne zanikam dejstev.
MEFISTO
O Reporterju pa nič, razen slabo! Kakšen nizko nakladnik pa je to, da njegovo izhajanje omogočamo davko plačevalci, ki ga ne beremo in ga odklanjamo, in da ima tajkun svoje tlačane, med katere spadata tudi odgovorni urednik Šurla in največji raziskovalni novinar na tem in na onem svetu Igor Kršinar, prijavljene na svojem invalidskem podjetju, ki ga tudi sofinanciramo davkoplačevalci.
MEFISTO
u.s, Demokracija je ta medij, po katerem, sprašuješ! Zakaj se delaš neumnega, saj vendar vemo, kako je s teboj, Reporter bi moral brez tebe in tvojih nickov kar ukiniti svoj portal, na Demokraciji se pa tudi samo sramotiš. Da bolj zaleže, tudi pod množico nickov
Kaj pa vem
V tistih časih sem Mladino brala, zato meni ne prodajajte bučk. Bila je eden redkih medijev, ki si je v tistih časih upala zares veliko. Zelo kmalu po osamosvojitvi je stara garda zamenjala uredništvo in prej udarna Mladina je razvodenela. Pomilujte raje sebe, če še vedno verjamete, da je Mladina ista kot ob osamosvojitvi. Zdaj je glasilo skrajne levice, ki živi le še iz udbovskih fondov.
uros.samec
Vaših kozlarij bi imel tudi pijani klovn že poln kufer. MLADINA JE VEDNO BILA EKSTREMNO LEVIČARSKA!!! Ste vi iz kake druge galaksije? Biti ekstremen levičar samo za desničarje pomeni, da spada v staro, partijsko nomenklaturo. Ste vi pismena? Zagovarjati levičarske vrednote NIMA NIČ SKUPNEGA Z PARTIJO, VI BITJE ČUDAŠKO.
kdorkoli
"g. Uroš, takrat je bila Mladina opozicijsko kritična, danes je provladna." Zanimiva debata, a vseeno še ni nihče znal povedati, da je Mladina bila za osamosvojitev natanko do trenutka, ko jo je prevzela udba. Takratni bralci se bodo gotovo spominjali, kako je Mladina od prevzema naprej iz tedna v teden v vsaki številki postavljala zajedljivo vprašanje, "Kje je odcepitev?" - češ, Slovenija se ne bo nikoli osamosvojila, nikoli in nikdar...! To zajedljivo in posmehljivo vprašanje se je čez čas, ko je do "odcepitve" oziroma osamosvojitve res prišlo, nehalo pojavljati: Mladini in njenim gospodarjem se njihova pričakovanja niso uresničila. Tudi Lokarci, ki je napovedala, kako bomo Slovenci, če se osamosvojimo, "jedli travo", se njene napovedi niso uresničile. Mladina je od takrat do danes ostala usmerjena proti Sloveniji, proti osamosvojitvi in sovražna do vseh, ki so osamosvojitev vodili in izvedli. Zdaj je to en mali, lažnivi in obrekljivi časopis, nevreden pogleda, kaj šele branja, zadolžen za članke diskreditacije poštenih ljudi, politična laganja, zavajanja in sprenevedanja v slogu in po nareku skrajne in protislovenske levice, za katero je takšno, na vse pretege negativno pisunstvo kot nalašč. Gospodarji ji redno podajajo piškotke, da sirota ne propade, saj je bralcev in denarja od naročnine vedno premalo...
Anita
Seveda Mladina je bila edina kritična revija v Sloveniji. Po konci smo jo držali naročniki. Se spomnim zaplenjenih številk, ki mi jih ne nosil oče, ki je imel prijatelja v tiskarni. Drugače sem jo pa kupovala pri Nami ali na Miklošičevi nasproti Borova.
uros.samec
Slovenc sm, ta princip se ni nikjer obnesel. Podobno je poizkusil RAI, rezultat je bil porazen. Torej, ne nisem proti. Se pa mora Panorama profesionalno močno popraviti. Ponudi pa naj tisto, kar prvi program ne ponudi. Ne, da gledamo enake novice še enkrat.
Kraševka
RAI - Trst, slovenski program, je v primerjavi z Ljubljano odličen. Tu slišimo enako o dogodkih, ki so blizu Levim, kot o drugih, ki so blizu Desnim. Za Kraševce bi lahko rekla, da je RAI "mini nacionalka" s slovenskim programom.
Rokc5
Ok, če je bilo naročnin na Mladino 54, Globalov pa 6 (Mladinina posebna edicija), potem bi bilo fer, da se ob ohranitvi teh naročnin, naroči na, recimo: 20 Družin, 15 Demokracij, 10 Požarreportov, 10 Domovin in ostalih 5 se razdeli med Reporter, Ognjišče. To je potem 50:50 kar je minimum higienskosti.
Seveda pa ob vsem skupaj ne vemo točno kako je z naročninami na dnevne časopise, recimo poleg verjetno Dela/Dnevnika/Večera, vprašanje ali spremljajo Finance, Gorenjski Glas itd.
S tem samo sledim logiki urosa.samca, da se pomaga malim medijem. Mladina ni edini "mali" medij (v bistvu ni mali glede na njen izvor in lastništvo). Lep dan
ales
Bravo Urbanija! Lenuhom in kurjim tatovom je izguba 1EUR večja bolečina kot poštenemu plačilo 10.000,00 EUR davkov, da se ti lenuhi lahko prerivajo pri prašičjem koritu države. Udarec po denarnici je zdaleč najboljša taktika do normalnosti slovenske države.
Zadnji čas, da tudi prestitutke dobijo brco in gredo h Golobu, da jih zaposli. Tudi tam bo njihova zaposlitev z omejenim rokom trajanja.
Korak po korak, in v času krize vedno hitreje, bodo prestituti ostali brez služb. Potem bo pa jok in škripanje z zobmi.
uros.samec
Brco boste dobili samo vi, cenjeni gospod. Prvo brco, boste dobili že na prvem refendumu. Ostale bodo sledile.
slovenc sm
No, en persen ne bi škodoval. Namesto, da stalno iščete špetir, raje povejte, če se recimo strinjate, da imamo na RTV 1 in 2 program. Enega namenimo levi politični opciji, drugega pa desni. Enakopravno. In plačujemo vsi. Kaj pravite?
Kraševka
slovenc sm, vaš predlog je zelo dober.
Jonsky
Slovenc ste in Kraševka, kateri program nam ponujate, da se zglihamo.
Jonsky
Pa še predlog, vsak program naj ima svojega direktorja. Od vašega bi bil Urbanija, od našega pa Marcel Štefančič. Uravnoteženo.
Kaj pa vem
Kako se pa imenuje to, ko nacionalizirano, po domače ukradeno vilo zamenjaš z eno, ki je bila po tvoje pošteno kupljena, čeprav točno vemo kdo je v tistih časih postavljal pogoje. Kako se imenuje to če kupiš ukraden avto, kaj storiš če se pojavi lastnik? Imaš pravico obdržati avto? Imaš pravico vsaj do povrnitve kupnine? NE!!! Je SD vedela za vse te mahinacije? Vrh zagotovo, za ostale dvomim. So pokazali kakšen račun, kakšno pogodbo? Kako prav bi prišli papirčki, ki so bili skurjeni v Vevčah.
uros.samec
Btw. A je Ivek že plačal 10 jurjev Fajonki?
slovenc sm
Btw, a je Golob že nakazal nagrado dobrodelnim organizacijam?
uros.samec
Bravo
Anita
Le zakaj bi jih. Vilo niso plačali in to je dejstvo. Zanima me kdo od sodnikov, ki je tako sodbo izdal bo letel.
MEFISTO
Iveka ste likvidirali, Ivana Janeza, slovenskega ljudskega junaka v vojni in miru, vam pa ne bo uspelo.
uros.samec
Nvm kaj je z vami gospa? Ste morda soshla s uma? Najprej, zakaj pa ne bi mogel delati v UKC in imeti nekoga bližnjega na STA? In v vednost, to kar trdite je laž. Res je, da je prvotno potekal postopek zaplembe vile kot je bilo takrat v navadi za vso židovsko in nemško premoženje, vendar se je dedič pritožil na postopek in zahteval dediščino vrnjeno v naravi. Vila je bila dodeljena gospodu Moskovicu ( nečaku )ker je sodišče ODLOČILO DA RAZLASTITEV NE PRIDE V POŠTEV! Gospod Moskovic je potem vilo takoj po pridobljenem lastništvu PRODAL gospe Danici Kos. Gospa Kos in predsedstvo, ki je v vilo vlagalo določene denarje, saj je v njej imela svoje predstavništvo se nista mogla dogovoriti o nadaljnjem vlaganju v vilo, zaradi tega je gospa Kos želela vilo prodati. Predsedstvo je sicer poskušalo z RAZLASTITVIJO, vendar je višje sodišče v Beogradu zadevo ZAVRNILO, nakar je sledila de facto PRODAJA, kar pomeni, da je bila gospa Kos pošteno poplačana. R WE CLEAR ON THAT?? Kasneje kot vemo, je stranka demokratične prenove dobila lastništvo vile kot del menjalne pogodbe za drugo nepremičnino. ZADEVA JE NATANČNO IN KRONOLOŠKO ARHIVIRANA IN ZLAHKA PREVERLJIVA, še več, gospod JANŠA je sedel v tisti vladi, ki je potrdila menjalno pogodbo nepremičnin. STE RAZUMELI ALI POTREBUJETE DODATNO RAZLAGO? VILA NI BILA NIKOMUR UKRADENA!!!
uros.samec
In tega junaka je naredila MLADINA.
Anita
Uroš Samec kot prvo sami ste napisali, da ste s prve roke videli kaj je Urbanija počel na MMC, ko je bil urednik. Jaz ne morem pomagati, če ne veste kaj ste napisali. Očitno pa bolj slabo lažete. Iz prve roke pomeni, da si zraven potem pa STA, da ga niste zmešali z Veselinovićem, ki je odpustil na smrt bolnega Meška. Glede Moskovića ni bil nečak ampak svak. Ki je vilo pod pritiskom prodal. Saj vemo kako je to šlo takrat. Moj ded ni hotel v zadrugo pa so mu vso živino 20 krav in 20 pujsov odvzeli. Z grožnjo da bo šel v arest in je na koncu pristal, ker je imel starše ženo in 4 otroke je pristal v zadrugi. Sedaj mi pa povejte koliko je SD plačala za stavbo na Tomšičevi bivša deželna hranilnica, ki jo je partija zaplenila. Celih 0 dinarjev. In se pravi jaz ukradem kolo grem k vam in midva zamenjava kolesi. Je moj kolo legalno pridobljen ali ukraden?
MEFISTO
"Resda je Svetina na Domovino prišel z Nove24, a se je, v nasprotju z javnim imidžem tega medija, v nekaj mesecih dela na Domovini izkazal za izjemno profesionalnega, neodvisnega, pa tudi razgledanega in odprtega novinarja. "
Kaj naj bi pomemil tako slabšalni stavek? Je bil nujen in potreben? Mar domovina vsakega novinarja tako prevzgoji, da je primeren za TVS?
To, da se bo Svetina zaposlil na TVS, je zasluga Janše, ki dela red na televiziji, in nikogar drugega!
uros.samec
Potem priznaš, da vleče niti on. Luka Svetina se mi zdi osebno premlad za to mesto, nimam pa nič proti njemu. Zame je preblag novinar. In upam, da se ne bo pojavil v kavbojkah. Naj mu da hiša obleko.
MEFISTO
Seveda jih! Kdo pa naj bi jih sicer? Ljudmila Novakova in Nova Slovenija?
slovenc sm
Mladina je ekstremni levičarski časopis. Mene kot davkoplačevalca zato zanima, zakaj so imeli naročenih kar 54 naročnin. Po moje sta lahko razloga dva. Prvi je, da so večino svojih novic povzemali po noviha in člankih v tem časopisu ali pa ker je vmes korupcija. V prvem primeru potem sledi, da je tudi RTV ekstremni levičarski medij, v drugem primeru bi pa morala slediti ovadba.
Peter Klepec
Tako korupcijo je nemogoce dokazati. To je kot bi na placu kupili pri branjevki pet kil solate. Se slisi veliko, a nihce vam ne bo mogel dokazati, da je to prevec, niti, ce bi vzeli v obzir dejstvo, da branjevko osebno poznate. Sicer pa, v krogih, ki raziskuje korupcijo se za zadosten indic steje ze, ce sta slucajno spila kavo skupaj.
uros.samec
Za tiste, ki imajo možgane in ne rumeno modro zastavo med ušesi, je odgovor jasen. Gre za preprosto pomoč majhnim medijem, da lahko plavajo iz meseca v mesec. Vsak demokrat si želi več tiskanih medijev, več alternative branja, tudi skrajne leve, ali pač desne opcije, ker se povsod skriva zrno resnice. Če je nek časopis pripadel levici, še ne pomeni, da je zanič in ga ni potrebno zato ukiniti. Ampak brez skrbi, Mladina bo obstala, Urbanija je ne bo potopil.
slovenc sm
V podjetju šef takoj leti. Tudi v javni upravi je mogoče to takoj dokazati. Potrebno je samo najti podpis tistega, ki je to odobril. To je popolnoma negospodarna poteza in zelo lahko dokazljiva kot korupcija.
slovenc sm
To je čista zloraba sredstev ljudi, ki plačujemo obvezni prispevek. Me zanima, kaj bi rekli, če bi imeli naročenih 54 kom. Nove24. Opravičevanje, da je to ok, ker Mladina rabi dodatna sredstva za svoj obstoj, je pa milorečeno neumnost brez primere. Ja potem naj pa naročijo še 100 izvodov Nova24. Da bodo še oni obstali in bo naš prostor pluralnejši. Bi se strinjali? Razlika pa zato, ker Mladino financirajo še prek žilnih opornic. Da ne boste užaljeni, zakaj samo 54 kom Mladine in 100 kom Nove24. Pa če bi bilo po moje, bi raje naročili 100 kom Domovine. Vsaj veliko pametnega branja, korektnih debat in nobenega ekstremizma.
knezKocelj
Zakaj že rabijo 54 izvodov? Mogoče 54x preberejo, ker prvič niso razumeli? Saj to lahko iz istega izvoda, veste. Zanimivo, da jim je ena Domovina dovolj. Gospod, ki sovraži iz dna duše, zakaj pa si ta medij ne zasluži take podpore? Ali je poslanstvo RTV, da rešuje posebej izbrane "majhne" medije z ekscesivnim naročanjem? Sploh pa je Mladina majhna po svoji zaslugi. Nekdaj je bila velika, danes pa je to medij ultra ekstremistov, ki so pač maloštevilni. RTV plačujemo vsi, prisilno, če bi želeli podpirati Mladino, bi jo kupili. Tudi vi lahko kupite 54 Mladin, če vas skrbi za slovenski medijski prostor, ki ima, mimogrede raznih mladin pa res že dovolj.
Kraševka
Peter Klepec, če je imela RTV naročenih čez 50 MLADIN ter še nekaj drugih Levih časopisov in le 6 DRUŽIN, 5 DEMOKRACIJ in 1 Domovino, je jasno, da je bila Nacionalka MOČNO nagnjena v Levo. Pravilo za Nacionalko naj bi bilo njena URAVNOTEŽENOST s pogledi v levo in desno.!
Anita
Kakšnem majhnim medijem. Z denarjem, ki ga prispevamo vsi, se dela program za vse,ne pa da lenim levečarjem iz Mladine dajemo v korito, da se izživljajo nad drugače mislečimi. Če ne dobijo dosti denarja za svoje neumnosti pač propadejo.
Kraševka
Mladina bo obstala, saj je kar precej denarja, ki ga je UDBA imela v Tržaški banki "izginilo" v tujino, pa tudi na Goriško družbo, ki je posredovala denar v Mladino. Dokler bo živa UDBA, bo tudi MLADINA. Narobe pa je, da se je to prikradlo tudi na RTV in ne dovoli, da bi Slovenci imeli Nacionalko, ampak samo Komunistično RTV, za kar se bori Mojca P. Šetinc, ki izhaja iz KOMUNISTIČNE družine, ki je imela moč že pod Jugoslavijo in je ni izgubila niti po osamosvojitvi. Samo poglejmo delovanje M.P. Šetinc, ko je bila na RTV in sedaj, ko je v PARLAMENTU? Ta ženska ne ve, kaj je demokracija, ker je bila vedno del REŽIMA in tako deluje tudi danes. Urbanija pa je demokrat in zato bo tako deloval, v prid vsem državljanom.
Jonsky
Ko bo prišel čas in ta čas bo kmalu prišel, bo Marcel Štefančič direktor RTV in tedaj bo pravi čas.
uros.samec
Gospodu Urbaniji se osebno iskreno zahvaljujem, saj to kar počne dodatno potaplja stranko SDS. Kar tako naprej, dlje in več kot boste storili, bolj boste stranko potopili. Upam, da je pobral odvržene vreče perila na Veliki Planini. O ti fuj.
Friderik
Uroš S , kaj pa je naredil takega? Imaš morda kakšne posebne informacije o " to, kar počne"?
MEFISTO
Uroš.samec, "Nismo tako zabiti." si končal svoj monolog. Mi ne, s teboj si pa še nismo na čistem. In še si dodal: "Sovražim ga z vso dušo. Si razumel? " Sevreda, kaj drugega pa lahko pričakujemo od ponosnega naslednika zveze komunistov?
knezKocelj
Berem in premišljujem vaš gnev, gospod. Ne vem, če ga usmerjate v pravo tarčo - ni Urbanija tisti, ki mu zamerite obstoj. Saj ga poznate že dolgo, pravite. Ni presenečenje. A prišel je mesija, obljubljal vse mogoče, tudi očiščenje Najsvetejšega, pa nič. RTV je najsvetejše in najmočnejše orožje slovenske levice - pravi samurajski meč, narejen iz zlitine, 100x močnejše od jekla, sestavljen iz samih preverjenih in preizkušenih dragih kamnov, samih prvorazrednih delcev, ki se v ideološkem soncu levice bleščijo, da človek ostane brez oči, če več kot tri sekunde zre v njih. Ima pa ta meč tam nekje - štiri - majhne delce, ki kazijo njegovo popolnost, ki se jih ne da in ne da spolirati. In te štiri nebodijihtreba je mesija obljubil očistiti. Oh, lažni mesija, lažni prerok, ti naše gorje! In ni bolj zoprne stvari od lažnega mesije. Robert Golob, ta je tisti. Ta naduti važič s slušalko v ušesih na soočenjih je obljubil, da bo RTV očistil prvi dan, oh, kaj prvi dan, še prej! Dnevi pa minevajo in še vedno nič. Ne samo to, ne samo da ni očiščenja, tja se je prišel šopirit Urbanija, ki še bolj kazi podobo Najsvetejšega in zdaj objestno ukinja naročnine na ogrožene male mladine. Jeza je razumljiva. A usmerite jo v tistega, ki vas jezi! V Roberta Goloba, lažnivega obljubljevalca, ki vas je pustil na cedilu. Premislite. Ni Uroš, je Robert. Ta je kriv vsega!
Anita
Gospod Samec kakšne tragedije a ja levi lenuhi na MMC so morali začeti delati ne pa posedati v Bangladešu. Če ste to spremljali od blizu ste potem novinar. A niste delali v UKC. Kaj je sedaj res. Najbrž nič od tega ampak ste v resnici en pisunček politične stranke Levica dežuren za Domovino.
Kraševka
Knez Kocelj, imate prav, Golob je lažni mesija. Sicer pa kaj drugega bi pričakovali od koalicije Levica, če pa so že naši dedje dejali: "Nesmrtna duša komunizma, je laž". Kako globoko so ljudje nasedli lažem? Brala sem knjigo matere poznanega novinarja Jurija Gustinčiča. Mislim, da se je imenovala Anica, rojena v Ajdovščini. Njen mož je žrtvoval življenje in karijero, ko se je med obema vojnama odpravil v Rusijo, obljubljeno deželo, kjer so komunisti obljubljali raj na zemlji. Za njim je šla tudi žena in Jurij Gustinčič je tam odraščal in se šolal. Po vojni je bil dopisnik RTV, vedel je za vse prevare komunizma, pa vseeno (čeprav je profesionalno poročal o dogajanju v svetu), glasno si vendar ni upal KRITIZIRATI komunistov, ker bi s tem priznal, da je bil tudi njegov oče bedak, ki je nasedel lažem. Golob je koristoljuben in zato hoče spet uvesti ENOPARTIJSKI SISTEM, da bo on in njegovi SVOBODNO delali- "leva ruka, desni đep". Za enopartijski sistem je značilno, da so vse državne ustanove v ENI ROKI pod vodstvom ene stranke, tudi mediji skupaj z RTV. Zato so Golobovim v napoto vsi tisti, ki niso del ekstremne Levice. In še tistih malo, ki so sedaj na RTV demokrati in ne Levičarji, jih hočejo Golobovi pomendrati. Temu početju koalicije Svoboda, svobodno lahko rečemo samo DIKTATURA.
baubau
Če hoče kdo na rtvju brat omladino,naj si jo plača sam.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.