Čakajoč slovenskega Trumpa
Nedavno sem pisal o tem, da je Donald Trump svojevrsten politični fenomen, ki odlično predstavlja današnje kaotične čase ter ameriško družbo. Priznam, da me Trump kot politik fascinira in bi o njem lahko veliko pisal. A tokrat bi rad ta politični fenomen preslikal na slovensko družbo.
Trenutno stanje ameriške politike me v mnogem spominja na stanje slovenske politične scene: huda polariziranost, nezmožnost sodelovanja in iskanja kompromisov. Dojemanje nasprotnega pola kot vira vsega zla. Iskanje demonov in odrešenikov. Kratkoročno razmišljanje in pomanjkanje vizije. Nezadovoljstvo ljudi z aktualno politično garnituro.
Vse to so kompleksni problemi, ki jih tu ne bom niti skušal razrešiti. Trump v ZDA ni bil rešitev zanje in tudi moje želje niti približno niso dolgoročna rešitev za naše težave. Vseeno pa menim, da je Trump v ameriški politiki sprožil tektonske premike z daljnosežnimi posledicami. Lahko bi rekli, da je spremenil paradigmo.
Skratka, ukinil je politični "status quo". Ameriška politika verjetno nikoli ne bo enaka.
Pred njegovim pojavom je ameriška politika plula v znane, predvidljive vode. Vse je sprva kazalo, da bodo volitve leta 2016 boj med dinastijama Clintonov in Bushev. Znani obrazi, znane povezave, znane politike. Sterilno ozračje brez večjih sprememb. Predstave leporečja, praznih obljub in zlagane človečnosti.
Trump je te vzorce pretrgal. S svojimi nastopi je v mnogih ljudeh nekaj prebudil. Nekateri so ga videli kot odgovor na ameriški zaton, kot nekoga, ki jih razume ali pa vsaj upošteva. Drugi so v njem videli konec demokracije in začetek fašizma. Vendar pa skoraj nikogar ni pustil ravnodušnega. V ljudeh je vzbudil močna čustva ter tako mobiliziral ameriško ljudstvo. Tako podpornike kot nasprotnike. Potiskal in testiral meje ameriške ustavnosti in demokracije. Fokus je obrnil k družbenim temam, kot so problemi medijske pristranskosti, woke kulture, deindustrializacije … Sprožil je obrat od Kitajske. Skratka, ukinil je politični "status quo". Ameriška politika verjetno nikoli ne bo enaka.
Zatohlo ozračje
Tudi v Sloveniji bi politično situacijo opisal kot sterilno. Kot sem že pisal, ob branju komentarjev Draga Jančarja, se od leta 2001 do danes marsikaj ni spremenilo. Isti ljudje, iste točke spora, iste, že tisočkrat prežvečene fraze in debate. Janša, Kučan, komunizem, fašizem, revolucija, osamosvojitev ... Vsaj zadnja dva sta (vsaj po mojem prepričanju) še najbolj resna in potrebna razrešitve, a o tem kdaj drugič.
Zato si želim slovenskega Trumpa. Kaj s tem mislim? Čakam na nekoga, ki bo skozi slovensko politiko zarezal kot vroč nož skozi maslo. Nekoga, ki bo s svojo pojavo, s svojim programom prevetril naše zatohlo ozračje. Nekoga, ki bo odseval sodobno slovensko družbo, in ne spore in delitve, stare več kot trideset let, ki se prenašajo iz generacije v generacijo. Ki ne bo odvisen od obstoječih centrov moči, ki ne bo predstavljal le nove embalaže že davno zgnitega izdelka.
Novi obrazi v slovenski politiki sicer niso nič novega. Že več kot deset let se vsake volitve pojavi nekaj "novega, svežega", ki to v bistvu ni. Kot se je še vsakič do sedaj izkazalo, gre le za novo pakiranje starih centrov moči. Predstavljen nam je nov heroj, ki nas bo rešil pred Janšo, ki bo mobiliziral apatične volivce, ki sprememb niti več ne pričakujejo. Po volitvah pa gre vse po ustaljenih tirnicah naprej (ali pa nazaj).
Neuspeli slovenski Trumpi
Še ena posebnost teh novih obrazov je, da se zmeraj pojavijo na levem političnem polu. Desnica tega problema nima, saj že večino časa trajanja naše države na njej kraljuje Janez Janša. Površinsko gledano bi njega pri nas še najbolj enostavno lahko primerjali s Trumpom. Gre za politika s trdno, zvesto volilno bazo, ki ga osrednji mediji in inštitucije ne prenesejo in demonizirajo, ter ki v ljudeh vzbuja močna čustva. A bistvena razlika med njima je v dosegu. Kot je dokazalo že ogromno volitev, Janša enostavno ni zmožen prepričati polovice državljanov, njegov doseg je bližje četrtini, kar pa niti približno ni dovolj.
Kar ga od Trumpa najbolj loči, je njegova dolgotrajna prisotnost na politični sceni. Naj si o njem mislimo karkoli, niti približno ne predstavlja nekaj svežega. Mnogo ljudi ga ne bo izbralo, ker imajo občutek, da ga poznajo, da vedo, kaj bodo dobili. Skratka, preveč je obremenjen s svojo zgodovino.
Zato si želim slovenskega Trumpa. Kaj s tem mislim? Čakam na nekoga, ki bo skozi slovensko politiko zarezal kot vroč nož skozi maslo.
Zadnje čase se na slovenski desnici vendarle pojavljajo spremembe. Od Aleša Primca do Pavla Ruparja. A Trumpovega uspeha jim ne uspe ponoviti. V Sloveniji imamo tudi sicer več politikov, ki jih površinsko lahko primerjamo s Trumpom. Janšo smo že primerjali. Zmago Jelinčič je podoben v svoji vulgarnosti in neposrednosti. Stranka Resni.ca pa je podobna v svojem populizmu ter uporabi družbenih medijev za doseganje ljudi.
A nobena teh podobnosti ni bistvena za Trumpov uspeh. Trump je uspel, ker ga je bilo od tekmecev enostavno ločiti. Bil je nov, drugačen. S svojo pojavo je obljubljal temeljne spremembe: od političnih prioritet do načina delovanja. Hkrati pa je nagovarjal zelo široko paleto volivcev, ki jih je bolj kot specifične vrednote družilo nezadovoljstvo z obstoječo politiko. Ki so se počutili zapostavljene in prezrte. Ki so bili v želji po spremembah pripravljeni tvegati.
Čas za nekaj novega
Kaj torej želim povedati? Želim si prekinitve, uničenja obstoječe paradigme. Kjer volimo za ali proti Janši. Kjer na naš glas vpliva dojemanje druge svetovne vojne in prejšnjega režima. Kjer je podpora Kučana in osrednjih medijev bistvena za uspeh. Kjer se polovica volilnih upravičencev volitev ne udeležuje zaradi apatije.
Zaenkrat v nobenem novem pojavu nisem tega zasledil. Stranka Levica se morda predstavlja kot nekaj novega, mladim všečnega, a je vse preveč očitno, da predstavljajo nekaj zelo starega. Ruparja je bilo vse preveč enostavno povezovati s stranko SDS, hkrati pa sem pri njem imel občutek, da gre za nekakšno obujanje Desusa, torej zopet nič novega. O novih obrazih LDS-a nima smisla zgubljati besed.
Želim si prekinitve, uničenja obstoječe paradigme.
Ko pravim, da si želim slovenskega Trumpa, s tem mislim, da si želim vstop v politiko nekoga politično novega, a vseeno splošno znanega. Morda znanega gospodarstvenika ali športnika. Karizmatičnega in energičnega, ki bo uspel nagovoriti predvsem neopredeljene, apatične volivce. Tiste, ki se trenutno ne čutijo zastopane. Ki na nikakršen način ne bo podaljšek ali satelit obstoječe politike. Ki bo uspel brez pomoči oziroma navkljub delovanju osrednjih medijev, preko novih kanalov. Ki bo razne Janše in Kučane, stara omrežja in njihove frustracije, naredil irelevantne.
Ne čakam na odrešenika, ampak na rušilno kroglo (kot sem nekoč posrečeno videl poimenovanega Trumpa), ki bo našo zatohlo politično sceno postavil na glavo in prestavil v 21. stoletje.
Ki ne bo spomenikov premikal z odlokom, ampak jih bo posredno v muzeje poslal, ker bodo tja enostavno spadali, kot Valvasor in Franc Jožef.
Izbrano za naročnike:
Ravnateljica staršem: če bi vedeli, kaj vaši otroci počnejo na pametnih telefonih, bi jim ga takoj ukinili.
98. številka tednika Domovina, elektronska izdaja: zakaj razvajenost prinese nasilje.
Tino Mamić: Sanje o koncu revolucije.
Obiščite našo naročniško stran (klik)
Anketa o slovenskih medijih in Domovini:
Sodelujte v anonimni anketi o slovenskih medijih in Domovini: katere prebirate, kako jih cenite, kaj še želite brati na Domovini itd. Anketa vam bo predvidoma vzela 8 minut časa.
Create your own user feedback survey
Sodelujte v anonimni anketi o slovenskih medijih in Domovini: katere prebirate, kako jih cenite, kaj še želite brati na Domovini itd. Anketa vam bo predvidoma vzela 8 minut časa.
Create your own user feedback survey
Zadnje objave
Na podeželju imajo počitnice drugačen ritem
24. 6. 2026 ob 18:45
Plaz očitkov: Festival Ljubljana svojih obiskovalcev ne ceni
24. 6. 2026 ob 17:01
Mnenja glede zvezde na državni proslavi ostajajo deljena
24. 6. 2026 ob 15:08
Samostojnost ni cilj; je začetek odgovornosti
24. 6. 2026 ob 14:30
[Govor, ki ga ne bo] Ob petintridesetem dnevu slovenske državnosti
24. 6. 2026 ob 12:11
KPK utišala Asto Vrečko, Lotrič opoziciji: pometite pred lastnim pragom
24. 6. 2026 ob 11:50
Ekskluzivno za naročnike
Domovina št. 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:10
Domovina 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
JUN
24
Odkritje novega spomenika Rudolfu Maistru
10:00 - 11:00
JUN
30
Goriški večeri
20:30 - 22:00
JUL
03
54. Festival narodno-zabavne glasbe Števerjan 2026
20:00 - 14:51
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 256: Pri nekaterih je še danes prisoten smrtni strah
17. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 254: V šolah bi morali iskati potencial
3. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 253: Konec Golobove ere
27. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 252: Župan in institucije uničujejo kulturno dediščino
20. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 251: Ujetniki Darsa
13. 5. 2026 ob 6:10
48 komentarjev
irena
Eno slovensko Melonijevo čakamo.
Rokc5
Stane Taskov: Zanimivo mnenje, v marsičem imate prav.
In v bistvu pravzaprav v ničemer ne negirate g. Friderika, samo dopolnjujete ga v njegovem mnenju.
Toda, mar ni bolj sporno, da na desni omenjenih oseb iz našega pola mi sami nismo znali zaščititi? Krivda verjetno v veliki meri leži na nas. Kaj pa je vzrok: osebna preračunljivost, nenačelnost, strah, neodločnost? Ne vem ...
Jonsky
Spoštovani Rokc5! V čem ima Stane Taskov prav, zlasti ob tem, ko sem vas v komentarju spomnil, kdo je sesuval Peterleta, Viranta in Podobnike? Ali ima prav, ko dobesedno zapiše, da je potrebno levo politiko uničiti? Ali to pomeni, ds je potrebno odstraniti politiko, ki jo podpira skoraj 60% volivcev? Ali to pomeni, da je potrebno te volivce odstraniti ali ustrahovati, da bodo volili takšno levo politiko, ki ustreza desnici, npr. Pahor, Pertinač, itd..? Ali desnica meni, da lahko levici ukazuje, kakšna bo leva politika?
Ljubljana
Odg fridrik
Se niste opazili da ves cas pisemo zato da tisti trije ali stirje ki se z nami ne strinjate lahko komentirate....
Ves cas vam svoje tekste ponujamo v komentiranje...
Vas je pa tolk malo da.skoraj ne obcutimo kako nazigate po nas...
Friderik
O hvala Ljubljana. Počaščen! Kaj bi brez vas!?
Stane Taskov
Katastrofalno napačno razmišljanje.
Odstranitev Janše bo zatohlost SLO politike samo še povečala. S tem boste dokončno uveljavili princip medijskih umorov, ki jih tako zelo prakticira levica. Odstranitev Peterleta je dovolj poučna, ko se je zgodila, se je zatohlost SLO politike pojavila. Povečala se je z odstranitvijo Podobnika in Viranta. Ko se pojavi nov, levici nevaren politik, ga takoj uničijo. NSi lahko pogleda v svojo zgodovino, kako so uničili zelo koristnega politika, ki je iskreno delal v korist Slovenje, Andreja Bajuka. Popolnoma pohodili so ga v medijih, spomnim se podivjane medijske kampanije v času njegove kratkotrajne vlade. Podobno ničenje je bilo tudi pr dr. Arharju.
Potreben je politik, ki bo sedanjo levo politiko uničil. Skupaj z vso "civilnodružbeno" navlako, "neodvisnimi mediji", "sindikati", "strokovnimi združenji" in podobnimi izpostavami v službi levice, ali bolje rečeno mafije. Reforma levice verjetno ni več mogoča. Poskušal jo je Pahor, a je propadel.
Skratka, če odstranimo Janšo, bodo uničevali naslednjega najbolj nevarnega. Nastavki prihodnjega medijsko-političnega umora se že vidijo pri Logarju.
Posebej zaskrbljujoča je igra NSi. Zaradi njene neiskrenosti in udinjanja sedanji rušilni oblasti, ne doseže preboja. Srednja pot med vladavino mafije in demokracijo je kaj? Mlačna "usmerjena" demokracija, kjer je dovoljeno krasti, ampak ne preveč?
MEFISTO
Uporabil bom pogost stavek cenjene Kraševke: Pridružujem se vašemu mnenju!
Friderik
Taskov, ali ste mnenja, da je JJ nesmrten? Ali bomo morda rekli, kot smo že nekoč : " i posle Tita Tito" ?
Jonsky
Stane Taskov, kolikor se spominjam, je bil glavni rušitelj Peterleta kot predsednika vlade ravno Janez Janša (skupaj z Bavčarjem), Viranta pa je sesul taisti Janša, ko si je le ta drznil ustanoviti svojo stranko. Peterleta je levo sredinski Drnovšek povabil v koalicijo, prav tako Podobnika, medtem ko je bil Virant skupaj s svojo Državljansko listo v vladi Alenke Bratušek. Torej levičarji so uničevali Peterleta, Podobnike in Viranta tako, da so jih vključevali v koalicije? Seveda ne bom presenečen, če boste rekli, da so to storili ravno z namenom, da jih uničijo. Pa da se niso dobro počutili v koaliciji - le kdo se dobro počuti v kakršni koli koaliciji? Pa ne mi lepo prosim o mojem levičarstvu (ste že dolgočasni), navedel sem gola dejstva, ki držijo. Seveda pa vem, da se Mefisto ne bo pridružil mojemu mnenju (oziroma ne mnenju, temveč golim dejstvom).
Friderik
Dragi moji sokomentatorji, ki niste zadovoljni s portalom, in ga kljub temu redno prebirate, moj nasvet: zberite ekipo, en računalnik itd... in ustanovite svoj portal ter nam ga ponudite v branje in komentiranje. Veliko sreče želim. Nekaj začetnih let boste zbirali donacije in bili tako odvisni od dobre volje bralcev, potem, če boste imeli kaj sreče vas bo kdo podprl in naročil kakšno reklamno sporočilo.... Mi, novi komentatorji pa vas bomo nažigali, če ne boste pisali po našem okusu in v korist naše strankarske opredelitve. Lotite se dela!
MEFISTO
Brez tvojih poduhovljenih komentarje nam živeti ni. Da gornjih besed ne bi vzel preveč resno, moram priznati, da se šalim.
Andrej Muren
Nekega "Trumpa" bi v slovenski politiki res potrebovali, le tako zmešan ne bi smel biti kot ameriški. Mogoče bi prevetril politično zatohlo Slovenijo in napeljal reko skozi slovenski Avgijev hlev. Skrajni čas je že!
Madison
"Nekega “Trumpa” bi v slovenski politiki res potrebovali, le tako zmešan ne bi smel biti kot ameriški " ********* "Trumpa" z Golobom nismo dobili, zmešan je pa slednji mnogo bolj od Trumpa. Torej je vse godi ravno obratno od vaših skromnih želja in nič ne bo drugače, dokler ne bo večine slovenskih volivcev končno srečala pamet. Toda obeti so žal slabi, ker je že Fran Milčinski vedel, da Butalci vedno.premagajo pamet.
Ljubljana
Odg Johan
Krasevka je za tvojo plehkost profesor
Aja, nova slovenija...
Vas takoj preppznamo, tako ubogi ste.
Se niste opazili da vas na rad samo fridrik.
Tud njega noben drug...
Friderik
Ljubljana, a to naj bi bil komentar? Kdo ima koga rad in kdo koga nima rad?
MEFISTO
A samo Friderik ga ima rad? Po ljudski modrosti eden ni nobeden, dva se že poznata, trije so pa že ljudje!
Ljubljana
Ne fridrik, to je mnenje. Vasi teksti pa so "komentarji", izjemni...
ales
Tale Domovina pa je vsak dan bolj obsedena z Janezom Janšo.
Morda zato, ker ga, za razliko od RKC, NSi ter radia Ognjišče, ne uspejo voditi ter usmerjati levi homoseksualni lobiji.
Kraševka
Če Desna stranka vodi vojno proti JJ, na na naslednjih volitvah - dobi druge volilce, ker tiste, ki so jih imeli do sedaj, ko so bili del "Pomladi", bodo sedaj IZGUBILI. Desnica lahko ZMAGA, samo, če so Desni med seboj SLOŽNI. Le SLOGAŠTVO - "Za narodov blagor", nas bo REŠILO. Razprtije pa ohranjajo le ENOUMJUE KOMUNIZMA. NSI, želim, da se "prebudi" in zavzame demokratična stališča in ne podpira več Leve opcije. Levi jih res ne rabijo, k večjemu, da pomagajo UNIČITI Demokratično USTAVO?
Johan
Tole zadnje od Kraševke...(!?) Kaj je za pričakovati drugega kakor umotvor na umotvor. Da ne uvidi da tupi, da se ne naveliča utrujati s ponavljajočimi razmišljanji in izražanjem v šepasti slovenščini... Še vedno dvomim, da gre za avtohtono prebivalko in da ji je slovenščina tudi materinščina... Je pa vseeno bolje in pametneje, da le pritrjuje, soglaša, podpira, izraža razumevanje in poveličuje - mnenja drugih... Bolj kratko, jedrnato in razumljivo je...
MEFISTO
Poznavanje sloveniskega jezikoslovja in slovenske slovnice imaš očitno po svojem krstitelju. Domovina bi te morala aktivirati kot lektorja slovenskega jezika, ki ga je večkrat potrebna. Kot komentator.se namreč nisi proslavil, ne tu in ne drugod, kjer prebirm tvoje intelektualne presežke.
Friderik
Aleš, temu se ne reče komentar ampak podtikanje.
ales
Resnica NI in Nikoli ne bo podtikanje. Bom po potrebi začel navajati konkretna imena. Mogoče bo tudi tvoje pravo ime med njimi.
MEFISTO
Kakšno podtikanje?! Gre le še za vprašanje, komu želi uredništvo s tem pomagati: Novi Sloveniji ali vladajoči koaliciji. Za Novo Slovenijo si upam trditi, da ji to škoduje. Volitve mi bodo pritrdile.
helena_3
Zelo se strinjam z vami, ga. Kraševka! Desni politiki bi morali skupaj držati. Nisem noben slep občudovalec JJ in ne SDS, ampak dejstvo je, da se je JJ izkazal kot predsednik vlade - ni mi jasno, zakaj ga ne bi ostali, ki se štejejo kot desničarji, podprli in sodelovali z njim? Sploh če imajo enake vrednote. Sem "v živo" spremljala tisto združitev in nato ločitev SDK in SLS. Krivec za ločitev je bil premočan ego tistih na vrhu enih in drugih. "Samo jaz imam prav!" - zraven pa ni bil nobeden v stanju okrepiti svoje stranke do te mere, da bi zmagala na volitvah - po tistem, ko so drastično izgubili glasove volivcev. Janši je to uspelo, to je dejstvo. In odlično je vodil svojo 3. vlado, kar daje upanje, da bi to lahko ponovil ob zadostni podpori "tistih z desne". To je pomembno ne glede, koliko je tip komu všeč. Rezultati so važni.
Kraševka
Z Johanom pa nihče ne soglaša in to ga muči.
Jonsky
Johan, trudil sem se na vso moč Kraševki dopovedati da USTAJNIKI ne UPIJEJO ampak Vstajniki vpijejo, pa mi ni uspelo. Ideološki nasprotnik pač po njenem ne more imeti prav, tudi če ima prav.
kdorkoli
Kdor se loteva analize slovenske politike, si mora biti na jasnem, s kom ima v naši politiki opravka.
Enačenje obeh političnih polov samo zato, da se avtor in njegova analiza kažeta "objektivnejša" in s tem sprejemljivejša za en ali drugi pol - neargumentirano vsegliharstvo torej - ne pomaga.
Pomagajo samo dejstva, to je, gola in neprizanesljiva resnica o akterjih.
ales
tega uredništvo Domovine očitno NI sposobno
jozo
Škoda da ste tudi Domovina tako strankarski.NSI nikoli ne bo tudi približno tako velika stranka.Odločite se že enkrat ,ne pa cincat.Enkrat bi,drugič nebi.
Friderik
Kdo vas sili brati Domovino? Berite Demokracijo in boste srečni.
MEFISTO
Jozo tudi Domovini želi, da bi bila bolj berljiva in na desnici bolj uravnotežena.
Peter Klepec
Re:...Morda znanega gospodarstvenika ali športnika. ...
Zadeli ste! V SLO se smatra, da je politika nek medijski spektakel za zabavo mnozic.
Naj vam prisepnem: niti priblizno ni tako.
Friderik
Dober članek. Avtor ni edini v tem pričakovanju. Mnogo nas je, ki smo že uteujeni od JJ : Kučan + xy amater paradigme.
ales
Da slišim imena alternativ, ki imajo vsaj pol korajže kot jo ima JJ. Ne živimo na Danskem ali Švedskem. Bolj s Kučanovo udbomafijo zahteva močnega in trdnega vodjo, ki se ne bo po... ob prvi grožnji z likvidacijo.
MEFISTO
Friderik, če si že utrujen, žrtvuj Kučana ali pa se sprosti na kaki privlačni destinaciji kot to počnejo naši priljubljeni funkcionarji ljudske oblasti, s katero nas je zaradi prevzetnosti kaznoval vsemogočni Bog.
Teodor
Amerika ima vendarle večjo družbeno kohezivnost, zato je Trump možen, pa še tam vsako leto manj. Pri nas Trump ni možen zato, kot je že avtor parvilno ugotovil;" Kjer na naš glas vpliva dojemanje druge svetovne vojne in prejšnjega režima." Ko bomo to razrešili, potem bo prostor za slovenskega trumpa. Bojim pa se, da bomo prej izginili..
Kraševka
Ko bomo to razrešili - pravite. Kdo naj to razreši? Kdo ZAKRIVA resnico? Preberite knjigo ""Pozna spoved" iz dnevnika slovenskega OZNOVCA - partizana in UDBOVCA - Zdenka Zavadlava. On lepo prikaže (da si je opral slabo vest, je napisal knjigo) dogajanje med vojno in takoj po vojni. Pa tudi ZLOČINI, ki so jih zagrešili Komunisti, so v tej knjigi opisani s peresom tistega, ki je to počenjal. Kdor ima slabo vest (večina Komunistv še vesti ni imela) in se javno izpove. Tako je Zdenko Zavadlav - sam sebe obsodil in tudi delno opral krivdo. Tega Ribičič in Kardelj, ter Zemljarič, niso bili sposobni, ker so prodajali samo LAŽI.
Ljubljana
Ga Krasevka Zakaj neki bi brali kar nam je ze dolgo znano. Zdaj imamo vendar Mozinov razkol, menda nam je vse jasno, vsakomur ki zna brat bi moralo biti. No, ne sele zdaj, ze dolgo dolgo. A zdaj imamo z Razkolom vse filigransko nasteto , dokumentirano in razlozeno. Ne pogovarjajmo se kot da smo v vrtcu. To so komunisti desetletja vsiljevali s svojimi trditvami... Ve se kdo je zmagal.. Domobranci so bili izdajalci.. Govorili bi nemsko... Ce bi domobranci zmagali bi tudi vse pobili... Pa o Urhu, in druge lazi... Zato da nikoli nismo v debatah prisli do njihovega napada na slovenski narod, do terorizma in genocida . Do namerno izzvane drz vojne...
Kraševka
Ljubljana, točno tako. Komunistični napad na SLOVENSKI narod, je bil res ZLOČIN. Komunisti niso likvidirali samo Domobrancev, ampak so delali ČISTKE tudi v svojih vrstah. Če preberemo knjigo Zdenka Zavadlava, nam bo marsikaj jasno. Nekateri pa nam hočejo še vedno "prodajati laži". Res pa je, da so zmagali NASILNEŽI in potem uvedli DIKTATURO. In prav to hočejo sedaj Golobisti restavrirati.
helena_3
*saj že večino časa trajanja naše države na njej kraljuje Janez Janša.*
... za kar ima vse potrebne reference, podporo članov največje desne stranke in karizmo. Bori se za prave stvari in tudi jasno in glasno zagovarja svoja stališča. Torej je "trumpovski".
Te dni moram obnoviti naročnino in prav razmišljam, ali naj jo ali ne, zaradi takihle brezveznih člankov.
ales
nas je vsak dan več takih, ki nam NSi trobilo ni všeč.
Ljubljana
Odg Helena No, me cudi da ste.naroceni. Primerjati gospoda Janso z norim Trumpom je nesramnost ki lahko pride od ppkvarjenih ljudi brez razumevanja in vedenja o demokraciji in politiki. Moja hcerka je tednik ze.odpovedala , meni ni bil nikoli kredibilen. Ne Mamic ne Caks ne drugi. Saj jih pphvalim ce sem in tja v redu napisejo, a so le glasilo nove slovenije, ki je povsem zabredla. Tonina ni bilo na slovesnosti, da o drugih deckih sploh ne govorimo. Cudim se g. Horvatu da ne udari po mizi.
Friderik
Saj imate svojo Demokracijo in celo TV. Zmagajte na volitvah in prepričajte še koga, da gre z vami v koalicijo. V zadnji rundi ste se za moj okus dobro odrezali a večina volivcev misli drugače. Točno o tem pa tudi govori članek.
jozev
Res je, helena_3! Janša je edini na desni, ki je sposoben desnico že 30 let držati pod 30% glasov na volitvah.
MEFISTO
Nisem dobro razumel, kaj je hotelo uredništvo doseči z zgornjo kolumno.
Vsekakor pa bode v oči želja, kako se znebiti Janeza Janše, ki je še edina opozicija lomasteči levici.
Sploh pa ne razumem volivcev, ki imajo na vsakih volitvah na voljo celo plejado prvovrstnih politikov Nove Slovenije, "ki bi uspeli brez pomoči oziroma navkljub delovanju osrednjih medijev, preko novih kanalov. Ki bi razne Janše in Kučane, stara omrežja in njihove frustracije, naredili irelevantne", pa jih ne volijo.
"Ne čakam na odrešenika, ampak na rušilno kroglo (kot sem nekoč posrečeno videl poimenovanega Trumpa), ki bo našo zatohlo politično sceno postavil na glavo in prestavil v 21. stoletje.", še berem.
Ali še bolj verjetno, ki nas bo skupaj s strankami trenutne vladajoče koalicije hitreje popeljal proti letu 1945!
Kraševka
Če bi bil sedaj na položaju Trump namesto Bidna, najverjetne tudi VOJNE v Ukrajini ne bi imeli. Trump, za časa vladanja je imel dobre odnose z vsemi, (razen z DOMAČIMI DEMOKRATI), tudi z Rusijo in Kitajsko ter celo s S.Korejo. Trumpa še kako potrebuje Amerika, pa tudi Slovenija!
VODA
ampak to zagotovo ne bo janša
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.