Poklukar: Bolnišnice vzpostavile vse predvidene postelje za intenzivne covidne bolnike
Bolnišnice so z današnjim dnem vzpostavile vse predvidene kapacitete za intenzivne covidne bolnike, in sicer 288. "S tem prehajamo na maksimum obravnav, ki jih zmoremo, da je standard še minimalno zadovoljiv," je povedal minister za zdravje Janez Poklukar. Če bo intenzivnih bolnikov več, bodo v zdravstvu uvedli skrajne izredne razmere.
Bolnike, tako covidne kot ostale, bodo v tem primeru sicer obravnavali, vendar pa bo standard močno zmanjšan. Priprave, kako se organizirati, če številka intenzivnih bolnikov preseže 288, že potekajo, je na današnji vladni novinarski konferenci povedal minister.
Bolnike, tako covidne kot ostale, bodo v tem primeru sicer obravnavali, vendar pa bo standard močno zmanjšan. Priprave, kako se organizirati, če številka intenzivnih bolnikov preseže 288, že potekajo, je na današnji vladni novinarski konferenci povedal minister.
Povezani članki
Zadnje objave
Direktor Festivala Ljubljana po tednu kritik vendarle popustil
30. 6. 2026 ob 19:55
Dr. Karl Hren: Ljudem so zaradi slovenščine odkrito grozili
30. 6. 2026 ob 18:29
Junija višji primanjkljaj države; javna poraba raste hitreje od prihodkov
30. 6. 2026 ob 15:20
Resni.ca ostaja zunaj Janševega partnerstva za razvoj
30. 6. 2026 ob 14:34
Druga vročinska kupola – kaj nam pove model ECMWF in kaj čaka Slovenijo?
30. 6. 2026 ob 12:45
Ekskluzivno za naročnike
Domovina ni hotel
30. 6. 2026 ob 6:00
Častilcem Tita in komunizma
29. 6. 2026 ob 9:00
Prihajajoči dogodki
JUN
30
Goriški večeri
20:30 - 22:00
JUL
03
Mučenci med slovenci – 28
19:00 - 20:00
JUL
03
Matičina odprta vrata
19:00 - 21:00
JUL
03
54. Festival narodno-zabavne glasbe Števerjan 2026
20:00 - 14:51
JUL
04
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 256: Pri nekaterih je še danes prisoten smrtni strah
17. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 254: V šolah bi morali iskati potencial
3. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 253: Konec Golobove ere
27. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 252: Župan in institucije uničujejo kulturno dediščino
20. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 251: Ujetniki Darsa
13. 5. 2026 ob 6:10
8 komentarjev
STAJERKA2021
Včeraj je pri Urošu Slaku na POP TV povedal odpuščeni kirug g. Loredan, da je bolniških postelj v Sloveniji cca 10.000. Ne vem zakaj takšen problem, zagotoviti in usposobiti te kapacitete.
Drugo pa je, če je vse težko, kar je v zdravstvu pogosto. Priporočam ogled tega prispevka in nam bo tudi slika bolj jasna. Če nekaj ne narediš, ko je bil čas in ni bilo toliko okužb, potem pač vpiješ na pomoč, ko ti voda teče v grlo. Vsaki dan preštevajo postelje, pa se vedno najdejo nove? To je klic po kovit dodatkih. G. Loredan je očitno pravi čas opozarjal na napake in seveda, so ga odslovili. Ker očitno takih, ki delajo in s tem mečejo slabo luč na tiste počasne, nimajo radi.
Ne rečem pa, da je zaradi epidemije povečan obseg dela. Saj bolnica je vendar zato, da so v njej bolniki, mar ne?
Res pa je, da se zdravstvo - kljub nagajanju opozicije - trudi. Zahvala in čestitke.
Kako že gre tista, ki jo je izustila v Tarči Bratuškova.
ČE TA VLADA ODSTOPI, TUDI PROTESTOV VEČ NE BO!
Ta stavek pove vso bedo KUL koalicije.
In prosim vas, KUL, ne govorite tako o prihodnosti, kot da ste na volitvah že zmagali!
Poglejte v stekleno kroglo še enkrat...
uros.samec
Ni pomembno koliko je prostih vseh postelj, pomembno je, koliko prostorov je takšnih, da bi se lahko ob minimalni dograditvi v najkrajšem možnem času lahko uporabile za Covid bolnike. To je spet eno navadno zavajanje. Sobe, prostori, kjer ni mogoče v najkrajšem možnem času izvesti napeljavo kisika pač ne koristijo sedajle. Časa za predelavo namreč ni. Seveda ni zanemarljivo tudi to, da mora prostorska ureditev ustrezati delu zdravstvenega osebja, ki ga je premalo. Mora biti torej funkcionalno in smiselno. Če bi kdaj delali v KC bi vas presenetilo koliko prostorov je še popolnoma zastarelih in nefunkcionalnih, posledica tega, da se desetletja ni vlagalo kjer bi se moralo. Z koliko posteljami so začeli? Z dvema. Tu iščite realnost, ne pa v nakladanju na POP TV. Logično je torej, da so uredili Covid oddelek v povsem novem traktu KC z mislijo na dotično uporabo. Že sama misel na to, da bi KC prikrival proste postelje je idiotska, verjemite. Realnost zadeve pa je seveda drugje, največja težava je pomanjkanje kadra. Kadra ni. Morda ga bo zagotovil kar gospod Slak. Vas je res moralo nekaj hudo zmotiti pri našem zdravstvu, da večno le kritizirate. Morda bi se morali spomniti, da je bilo v prejšnjem valu tudi drugje zelo hudo, tudi drugje so na vrhu številk, paciente pošiljali v tujino.
Madison
Ortopedskim pacientom iz šempetrske bolnice se zaradi preselitve v OB Valdoltra ne bo zgodilo nič hudega, tam bodo obravnavani po enakih ali še višjih standardih, kot so bili v Šempetru. OB Valdoltra namreč nima Covid oddelka in je že v prejšnjih valovih epidemije prevzemala ortopedske paciente iz vse Slovenije. Dr. Bešič Loredan je znan po konfliktnosti. Zdaj je, recimo, sredi največje krize v zgodovini slovenskega zdravstva, nekonstruktivno nasprotoval preselitvi ortopedskih pacientov iz šempetrske bolnišnice drugam, zaradi ureditve dodatnega Covid oddelka v šempetrski bolnišnici - čeprav so enako storili že v prejšnjih valovih porastov Covid pacientov. Zato je pač prejel izredno odpoved. Z gotovostjo si upam trditi, da dr. Bešič Loredan zopet zganja medijski cirkus, ker išče pozornost zaradi nekakšnih osebnih interesov in zelo verjetno tudi političnih ambicij. Pred nekaj leti je sodeloval s Šoltesom in njegovim društvom Verjamem, a ga zaradi sporov zapustil. Pred leti je delal v OB Valdoltra in odšel v ne prav prijateljskem vzdušju. Mislim, da to veliko pove o njegovem značaju. https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/5a9d325979580/borec-proti-korupciji-ali-del-problema Minister Poklukar, dr. Krek in drugi zdravniki iz slovenskih bolnišnic so za tv medije, tudi za poptv, že ne vem kolikokrat povedali, da ni problem v številu bolnišničnih postelj in tudi ni problem, kam postelje postaviti, nenazadnje bi jih lahko postavili v eno od športnih dvoran. Problem je v pomanjkanju medicinskega osebja, ki oskrbuje, ne samo Covidne bolnike, temveč vse bolnike v slovenskih bolnišnicah! Še posebej primanjkuje usposobljenega medicinskega osebja za delo v oddelkih intenzivne nege! Kolikokrat bo to slovenski javnosti še potrebno ponoviti, da bodo ljudje razumeli? Če vam Slak teh posnetkov ni hotel pokazati, pa so vam na poptvju drugi pokazali posnetke, ki prikazujejo oddelke za intenzivno nego Covidnih bolnikov. Iz teh posnetkov je vsak odrasel in razumen gledalec lahko doumel, da je oskrba bolnikov, ki so jih dali v umetno komo, da so jih lahko priključili na respiratorje, izredno zahtevna in tvegana. Oskrba takšnih pacientov terja zelo dobro usposobljen medicinski kader - teh ljudi pa v Sloveniji primanjkuje! Kaj pomaga, da bolnika s Covidom, ki se predsmrtno duši, položite na eno od desettisoč bolniških postelj (če Slak in Loredan pravita, bo že držalo, da jih je toliko), vendar ga na postelji prepustite samega sebi, brez oskrbe z dodatnim kisikom in brez potrebnih podpornih in zdravilnih infuzij, ker pač nimate nikogar, ki bi tega bolnika ustrezno oskrbel? Če boste usposobljeno osebje dodelili temu Covid bolniku, ne boste imeli osebja na intenzivnem oddelku za bolnika po npr. kardiološki operaciji ali težko poškodovanega v prometni nesreči. Kaj boste storili? Katerega od treh življenjsko ogroženih pacientov boste oskrbeli? Upam, da veste, da težkih bolnikov v intenzivni negi ne more primerno oskrbeti srednješolec, ki se šele usposablja za medicinskega tehnika. Ali zdaj končno razumete, o kako hudi krizi v slovenskih bolnišnicah se pogovarjamo? Se sprašujem, ali je ta Slak zabit ali kaj je z njim narobe, da gledalcem pušča tako napačna sporočila.
Madison
Bodite pozorni na poimenovanje gibanje 'Skupaj naprej' – vrnimo zdravstvo ljudem, o katerem piše v članku na zgornjem linku - da, prav ste ugotovili: 'Skupaj naprej' je bil tudi naslov koprodukcijske tv oddaje rtvslo in poptv za katero so obljubljali, da bo o Covidu, a je bila v resnici namemjena zgolj kritiki vlade ter promociji Čeferina in še koga. Samo par dni po predvajanju oddaje 'Skupaj naprej' se dr. Bešič Loredan iz istoimenskega gibanja 'Skupaj naprej' pojavi pri Slaku s svojimi problemi in pritožbami... se vam zdi vse to naključno? Meni ne.
uros.samec
Potem pa vam svetujem naslednje; ko boste morda zbolel za rakom recimo, se oglasite pri gasilcih. Vi se zaradi mene lahko mečete ob tla in uredništvo vam lahko zaradi mene krije vaše bolestne debilizme glede anticepilstva, pa vseeno resnice ne boste spremenili. Dum vita est, supra est. Vam lahko pogori hiša, življenje pa se vam zaradi tega precej zakomplicira, vendar imate izhodišče, da pridobite pomoč, začnete znova, pa čeprav iz nule. Pri hudih boleznih pa ste popolnoma odvisen od zdravnikov in je vaše izhodišče, ter čas ki ga še imate, rezultat njihovih naporov in znanja. Če mislite, da lahko njihove napore minimilizirate v luči epidemije, katere generator seveda niso zdravniki, temveč takšni ljudje kot ste vi, samo kažete svojo nizko kulturo. Zanimivo je, da imate inteligenco, kar večini anticepilcev težko pripišemo, sodeč po njihovih komentarjih, kulture pa nimate gospod Navigator. Prva stvar, ki bi jo osebno spremenil na vseh portalih je, da bi se komentatorji morali podpisati z imenom in priimkom. Na ta način bi res lahko stali za tem kar pišejo. To skrivanje za vzdevki je eno samo hehetanje izza vogala. Abota in skrivanje.
helena_3
Podpis, g. Uroš!
Madison
G. Uroš, glede vsebin v Navigatorjevih komentarjih in Domovininega odnosa do teh vsebin, soglašam z vami - Domovina bi morala preprečiti objavo marsikatere vsebine njegovih komentarjev. Sicer, iz osebnega razloga lastne anonimnosti in ker menim, da posameznik, tudi v komentarjih pod vzdevkom, lahko ohrani visok nivo kulture dialoga, ne soglašam z vašo pobudo, da bi se komentatorji morali podpisati z imenom in priimkom. Sploh pa so tu Domovinini cenzorji, ki bdijo nad nivojem kulture v komentarjih, mar ne? No, pravzaprav ugotavljam, da ne bdijo nad tem. Čudi me namreč, da Domovina kot portal, ki naj bi promoviral krščanske vrednote (domnevam, da poznajo obe zapovedi, na katerih stoji vsa postava in preroki?), omogoča pod več vzdevki (morda isti osebi?) objave dokazanih laži in provokatorskih bedastoč, kar se mi zdi skrajno nekultivirano - vsaj med kristjani naj bi tako veljalo. Če pa osebi pod nekultiviranimi objavami odgovoriš, da se ji ni treba več truditi z namernimi objavami bedastoč, ker je svoje že dokazala, Domovinini cenzorji tako objavo onemogočijo. Domovinina cenzura torej deluje, vendar se ne morem znebiti občutka, da je Navigator (če vzamemo ta vzdevek kot vzorčni primer, saj se objave, podobne njegovim, pojavljajo tudi pod drugačnimi vzdevki), kot pravilno ugotavljate inteligentna in, dodajam, prefrigana oseba, pravzaprav del Domovininega teama, ali vsaj njihov varovanec oz. protežiranec. Drži namreč, da s svojimi komentarji vnaša določeno dinamiko v komentatorske razprave, ker mnogo sogovornikov oporeka vsebini njegovih komentarjev. Toda v tem težkem kriznem času, ko so slovenske bolnišnice zaradi preštevilnih Covid bolnikov v kolapsu, se Navigatorjevi komentarji zdijo najmanj moralno oporečni - zaradi brezbrižnega odnosa do stiske zdravstvenega osebja slovenskih bolnišnic, ki se zrcali v njih - če že niso naravnost škodljivi in hudobni do vseh tistih ljudi, ki bi se lahko cepili proti Covidu in se tako izognili težkemu poteku obolenja, ki rezultira v hospitalizaciji ali celo smrti bolnika, pa se zaradi lažnih vsebin, kot jih razširja Navigator, niso cepili, zaradi česar so pristali v bolnišnicah in mnogi umrli. Človek bi na koncu dneva vendarle moral vedeti, kaj je storil prav in kaj narobe! "Eden izmed njih, učitelj postave, ga je preizkušal z vprašanjem: »Učitelj, katera je največja zapoved v postavi?« Rekel mu je: »Ljubi Gospoda, svojega Boga, z vsem srcem, z vso dušo in z vsem mišljenjem. To je največja in prva zapoved. Druga pa je njej podobna: Ljubi svojega bližnjega kakor samega sebe. Na teh dveh zapovedih stoji vsa postava in preroki.«" (Mt 22,35-40)
uros.samec
Hvala za repliko, imate prav, se strinjam. Včasih pa se vseeno zdi, da bi bilo precej manj vsega slabega na portalih in družbenih omrežjih, v kolikor bi morali uporabiti svoje ime in priimek. Danes se veliko govori o napetosti, o žalitvah, nedostojni debati, surovem jeziku...a vse to, bi izginilo lahko na ta način. Seveda pa je treba potem stati za svojimi besedami. Potem umika ni.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.