Orbánova vizija Evropske ljudske stranke s pomembno napako
POSLUŠAJ ČLANEK
Embed from Getty Images
Predsednik Evropske ljudske stranke (ELS) Donald Tusk je ob nedavni zamrznitvi Fidesza pozval, da je treba izoblikovati novo vizijo in opraviti temeljit premislek o vrednotah. Kot je do sedaj storil že večkrat, se je med prvimi na poziv odzval Viktor Orbán z memorandumom, ki ga je v torek poslal voditeljem ELS.
Memorandum bi najlažje opisali z mislijo, da mora ELS narediti nihaj nazaj na desno ter se vrniti h krščanskim vrednotam, ali pa bo izginila. Ob tem našteva uspehe stranke iz boljših časov, ko je bila ta še prava konservativna sila v Evropi ter jo hkrati ošvrkne, da je, namesto da bi zagovarjala subsidiarnost, ponotranjila socialistične socialne teorije ter s tem za volivce postala praktično neločljiva od liberalcev, zelenih in socialistov. Poleg tega odpira še vprašanja družine, demografije, posredno migracij preko problemov schengna in vključevanja balkanskih držav. Stranki priporoča, da po vzoru delovanja dolgoletnega predsednika ELS Wilfrieda Martensa v svoje okrilje vključi še nekatere bolj desne evropske stranke.
Orbánu je treba priznati, da odpira vprašanja, ki so jih tradicionalno zastavljali konservativni voditelji večjih držav, kot denimo Helmut Kohl, ali pa nekateri ustanovni očetje Evropske unije. Lahko se tudi strinjamo, da je prava pot naprej vključevanje in ne izključevanje drugače mislečih. Konrad Adenauer je o usmeritvi CDU dejal, da mora ta tako dobro zagovarjati desne vrednote, da bolj desno od nje ne more nastati druga stranka, hkrati pa mora biti sposobna seči na drugo stran političnega spektra. To je bila pod močnimi voditelji tudi osnovna usmeritev ELS. Je pa med omenjenimi in Orbánom velika razlika: Orbán vrednot, ki jih zagovarja, ne udejanja v vsakdanjem življenju. Izključevanje tistih, ki razmišljajo drugače, z namenom krepitve politične moči, namreč ni v skladu s temi vrednotami.
Lahko govorimo o vprašanju kredibilnosti. Na primer, Estonija je lahko kredibilna na področju digitalizacije, ker je najprej uspešno digitalizirala samo sebe. Če na eni strani govoriš o temeljnih vrednotah, po drugi strani pa izkoristiš vsako priložnost, da si podjarmiš institucije, te vrednote poteptaš. Tako kredibilnosti in kritične teže Orbán zunaj Madžarske nikoli ne bo pridobil, kljub temu, da verjetno zastavlja prava vprašanja. Medklic, tudi Slovenija nima prave kritične teže v mednarodni skupnosti, ko se skuša pri arbitraži sklicevati na vladavino prava.
Krščansko dojemanje pravičnosti in princip personalizma, ki postavlja v ospredje človeka z njegovo odgovornostjo, sta v veliki meri oblikovala evropsko (Zahodno) demokratično tradicijo. Ta je svoj vrhunec dosegla v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, kar je lepo ponazoril Francis Fukuyama v prispevku Konec zgodovine.
Z Orbánom se lahko strinjamo, da je zaradi manjka vrednot koncept liberalne demokracije zašel v krizo in se posameznika prelahko obide. Sploh bi se morali pomembnosti vrednot zavedati, ko postavljamo vizije, kot je denimo zadnja bela knjiga o umetni inteligenci Evropske komisije.
Liberalna demokracija dandanes zaradi pretiranega idealiziranja politične korektnosti dobiva določene avtoritarne značilnosti ter bi morali o tem kritično govoriti. Tako skoraj ni dovoljeno več argumentirano razpravljati o nekaterih vrednotah, migracijah, LGBTQ, podnebnih spremembah, … , kar bi si v času Francoisa Mitterranda še težko predstavljali. Je pa rahlo komično, da na te avtoritarne prvine opozarja ravno Viktor Orbán. Angleži bi v svoji satiri dejali: »It takes one to know one.«
Predsednik Evropske ljudske stranke (ELS) Donald Tusk je ob nedavni zamrznitvi Fidesza pozval, da je treba izoblikovati novo vizijo in opraviti temeljit premislek o vrednotah. Kot je do sedaj storil že večkrat, se je med prvimi na poziv odzval Viktor Orbán z memorandumom, ki ga je v torek poslal voditeljem ELS.
Memorandum bi najlažje opisali z mislijo, da mora ELS narediti nihaj nazaj na desno ter se vrniti h krščanskim vrednotam, ali pa bo izginila. Ob tem našteva uspehe stranke iz boljših časov, ko je bila ta še prava konservativna sila v Evropi ter jo hkrati ošvrkne, da je, namesto da bi zagovarjala subsidiarnost, ponotranjila socialistične socialne teorije ter s tem za volivce postala praktično neločljiva od liberalcev, zelenih in socialistov. Poleg tega odpira še vprašanja družine, demografije, posredno migracij preko problemov schengna in vključevanja balkanskih držav. Stranki priporoča, da po vzoru delovanja dolgoletnega predsednika ELS Wilfrieda Martensa v svoje okrilje vključi še nekatere bolj desne evropske stranke.
Orbánu je treba priznati, da odpira vprašanja, ki so jih tradicionalno zastavljali konservativni voditelji večjih držav, kot denimo Helmut Kohl, ali pa nekateri ustanovni očetje Evropske unije. Lahko se tudi strinjamo, da je prava pot naprej vključevanje in ne izključevanje drugače mislečih. Konrad Adenauer je o usmeritvi CDU dejal, da mora ta tako dobro zagovarjati desne vrednote, da bolj desno od nje ne more nastati druga stranka, hkrati pa mora biti sposobna seči na drugo stran političnega spektra. To je bila pod močnimi voditelji tudi osnovna usmeritev ELS. Je pa med omenjenimi in Orbánom velika razlika: Orbán vrednot, ki jih zagovarja, ne udejanja v vsakdanjem življenju. Izključevanje tistih, ki razmišljajo drugače, z namenom krepitve politične moči, namreč ni v skladu s temi vrednotami.
Če na eni strani govoriš o temeljnih vrednotah, po drugi strani pa izkoristiš vsako priložnost, da si podjarmiš institucije, te vrednote poteptaš.
Lahko govorimo o vprašanju kredibilnosti. Na primer, Estonija je lahko kredibilna na področju digitalizacije, ker je najprej uspešno digitalizirala samo sebe. Če na eni strani govoriš o temeljnih vrednotah, po drugi strani pa izkoristiš vsako priložnost, da si podjarmiš institucije, te vrednote poteptaš. Tako kredibilnosti in kritične teže Orbán zunaj Madžarske nikoli ne bo pridobil, kljub temu, da verjetno zastavlja prava vprašanja. Medklic, tudi Slovenija nima prave kritične teže v mednarodni skupnosti, ko se skuša pri arbitraži sklicevati na vladavino prava.
Krščansko dojemanje pravičnosti in princip personalizma, ki postavlja v ospredje človeka z njegovo odgovornostjo, sta v veliki meri oblikovala evropsko (Zahodno) demokratično tradicijo. Ta je svoj vrhunec dosegla v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, kar je lepo ponazoril Francis Fukuyama v prispevku Konec zgodovine.
Z Orbánom se lahko strinjamo, da je zaradi manjka vrednot koncept liberalne demokracije zašel v krizo in se posameznika prelahko obide. Sploh bi se morali pomembnosti vrednot zavedati, ko postavljamo vizije, kot je denimo zadnja bela knjiga o umetni inteligenci Evropske komisije.
Liberalna demokracija dandanes zaradi pretiranega idealiziranja politične korektnosti dobiva določene avtoritarne značilnosti ter bi morali o tem kritično govoriti. Tako skoraj ni dovoljeno več argumentirano razpravljati o nekaterih vrednotah, migracijah, LGBTQ, podnebnih spremembah, … , kar bi si v času Francoisa Mitterranda še težko predstavljali. Je pa rahlo komično, da na te avtoritarne prvine opozarja ravno Viktor Orbán. Angleži bi v svoji satiri dejali: »It takes one to know one.«
Zadnje objave
Gregor Novak: »Vlada bo po žepu udarila tiste, ki so investirali v zeleni prehod«
11. 10. 2024 ob 17:00
Nobelova nagrada za mir organizaciji, ki si prizadeva za svet brez jedrskega orožja
11. 10. 2024 ob 16:15
Bo nov sistem zaračunavanja omrežnine zadušil gospodarstvo?
11. 10. 2024 ob 15:00
Ekskluzivno za naročnike
Gregor Novak: »Vlada bo po žepu udarila tiste, ki so investirali v zeleni prehod«
11. 10. 2024 ob 17:00
Bo nov sistem zaračunavanja omrežnine zadušil gospodarstvo?
11. 10. 2024 ob 15:00
Prihajajoči dogodki
OCT
12
Sejem Dobrote šmarske dežele
08:00 - 13:00
OCT
12
OCT
12
Moravške noči astronomije
17:00 - 12:00
OCT
12
Moravske noči astronomije
17:00 - 23:59
OCT
15
Oblast se ozira nazaj, domoljubi pa naprej (Pogovor)
18:00 - 20:00
Izbor urednika
Bo nov sistem zaračunavanja omrežnine zadušil gospodarstvo?
11. 10. 2024 ob 15:00
Quo vadis, Bližnji vzhod?
8. 10. 2024 ob 15:00
(Pre)težki nahrbtnik kandidatke za evropsko komisarko
3. 10. 2024 ob 6:00
17 komentarjev
Ljubljana
Avtorja ne poznam. Ga pa prosim, da napiše katere so tiste sporne Orbanove prakse doma, na Madžarskem. Tiste, ki odstopajo od njegovih, kot piše avtor, dobrih načel. Kar naprej namreč tukaj v SLO v levih MSM lahko (kdor te MSM sploh zmore spremljati) slišimo ali beremo o Orbanizaciji...Kaj je to "orbanizacija", na kaj se s tem misli....Na antikomunizem ?
In potem berem "komentarje" pod tekstom....nekateri vzhičeni nad "demokracijo" v SLo so kritični do Orbana....Halo ??
Gump
ampb2 kot vedno odlicen!
to KAR SE JE VCERAJ GOLUBOVICU ZAREKLO SICER 50 % VOLIVCEV TUDI MISLI NOVINAR NA NOVA TV= NENORMALEN NOVINAR NA MLADINI= NORMALEN
JE PA V OBTOKU ZE NOVA SINTAGMA NAMESTO PATRIJE---jansa zlorablja tajne sluzbe,kot v depali vasi NORO SDS V OPOZICIJI IN ZLORABLJA VLADNO SLUZBO!!!
Alojzij Pezdir
Nemška vladajoča CDU-CSU pod komando vse bolj utrujene in pragmatično prilagodljive kanclerke Angele Merkel doživlja poraz za porazom, ko skuša ustrežljivo in prilagodljivo ter pragmatično "loviti" umišljeno politično sredino. In nekaj podobnega se dogaja tudi z nemško največjo opozicijsko-vladno stranko velike koalicije - SPD.
Obe najmočnejši in dolga leta vodilni nemški stranki že vsaj desetletje ne najdeta ustreznih in učinkovitih odgovorov na aktualne socialne, demografske in migrantske, ekološke oz. trajnostno-razvojne, varnostne in druge izzive, zaradi česar postopoma, a nenehno pridobivajo na politični moči in vplivu novokomponirani zeleni, alternativci za Nemčijo in ostali politični skrajneži na levi in desni.
Samoumevno in logično se huda programska, ideološka in kadrovska kriza iz najmogočnejših in najštevilčnejših nemških političnih strank prenaša tudi v njihove evropske združbe ali politične centrale Evropske ljudske stranke ter Evropske socialdemokracije, kar lahko posredno opazujemo tudi na občasnih valovih nekritičnega in pragmatičnega političnega populizma, ki prihajajo tudi k našim članicam ELS ter ESD ter vnašajo dodatno politično, programsko in ideološko zmedo tudi v naš že sicer medsebojno popadljivi in nenehoma zdraharski notranjepolitični "kurnik".
Glede na to, da se kanclerka Merklova poslavlja od vrhov nemške politične (CDU-CSU) in izvršilne državne oblasti in da očitno ni znala poskrbeti za ustrezno kadrovsko nasledstvo, se niti nemški CDU-CSU niti ELS ne piše nič dobrega. Nastalo politično vrzel se bodo seveda trudili zapolniti in nadomestiti tako tradicionalni politični konkurenti v Nemčiji in znotraj EU, politično prestrukturiranje v EU pa že poskušajo in bodo še bolj poskušale izkoristiti v svoj prid neevropske imperialistične velesile, kot je Ruska federacija, LR Kitajska ter ZDA z Veliko Britanijo.
Kraševka
Aktiven državljan, dobro razmišljate. Ta, ki se hoče vsem klanjati, ostane na koncu sam, ker mu več ne zaupajo, kam ga bo "veter odnesel". Doma so me vedno učili, da moraš vedno ostati to kar si. Le tako boš dobil okrog sebe somišljenike, Kdor pa se vsem prilagaja mu rečejo, da ni "ne krop in ne voda". Enostavno nisi prepoznaven. Tako se godi tudi s strankami, ki se hočejo pomikati ene v leve, druge v desno. Volilci jih potem enostavno ne prepoznajo, ker je LIBERALCEV na pretek, potem raje volijo Liberalce. Merklova bo svojo stranko ugonobila. Od svojim zahteva, da se TUJCEM PRILAGAJAJO. Tujcem pa ne da nobenega pogoja, da bi se prilagodila navadam države gostiteljice. Normalno je od vedno bilo, da so se tujci prilagodili večinskemu narodu in ne obratno. Ekstremni muslimani, ki se ne mislijo nikoli prilagoditi naši kulturi, je bolje, da ostanejo doma v svojem okolju, ker bodo tam srečnejši. Mi pa bi jim lahjo pomagali v njihovih domovinah. Tako bi vsak ostal to kar je. Ljudi je zelo težko, skoraj nemogoče, spreminjati. To uspe samo diktatorjem. Naša demokracija pa tega ne počne. LIBERALCI pa se nimajo čemu prilagajati, ker nimajo svojih stališč. Vse imajo pomešano, oni celo smatrajo, da je moderno, če moškim rečeš ženska, da očetu rečeš mati.....Skratka pojme menjujejo, tako, kot garderobo ob letnem času. Zmankalo pa bo konservativcev, ki hočejo OHRANJATI vse to, kar je dobro.
Gump
ampb2 kot vedno odlicen! to KAR SE JE VCERAJ GOLUBOVICU ZAREKLO SICER 50 % VOLIVCEV TUDI MISLI NOVINAR NA NOVA TV= NENORMALEN NOVINAR NA MLADINI= NORMALEN JE PA V OBTOKU ZE NOVA SINTAGMA NAMESTO PATRIJE---jansa zlorablja tajne sluzbe,kot v depali vasi NORO SDS V OPOZICIJI IN ZLORABLJA VLADNO SLUZBO!!! vceraj vas je clan vladne ekipe na javni rtv oznacil,kot desnega NENORMALNEGA -TOREJ ABNORMALNEGA novinarja in VI iscete napake pri Orbanu
pozdrav
Boriti se je treba proti cunamiju, ki ruši zdrave logično razumske preizkušene sostvarstvene življenjske vrednote.
Tudi demokracijo hočejo razvrednotiti v levi totalitarizem, ker izključujejo vse, ki razmišljajo drugače kot oni, pa čeprav je vrednotna tradicija in kulturna dediščina na naši strani. Oni pa jo zaničujejo.
MEFISTO
Kar norčujte se na račun Orbana in njegove politike.
Zaradi Orbana imajo Madžari še vse pred seboj, pametni Slovenci pa zaradi posebej pametnih glav že za seboj.
Vaši otroci, če ne ravno že otroci, pa zanesljivo vnuki, bodo dočakali dan, ko bo Slovenec Slovenca klical s hriba na hrib, pa ga ne bo doklical.
Hribarjev Rafko
Teodor, pa dej že te zmešane špegle dol z nosu! Ti ne kžejo točne slike.
Pa še enkrat preberi prispevek
Teodor
Orban je bil obtožen nekredibilnosti s strani avtorja; "Orbán vrednot, ki jih zagovarja, ne udejanja v vsakdanjem življenju. Izključevanje tistih, ki razmišljajo drugače, z namenom krepitve politične moči, namreč ni v skladu s temi vrednotami. "... posledično njegovo mnenje naj ne bi bilo verododostojno. To sem komentiral.
Teodor
Zgodovina ljudi ocenjuje po rezultatih, ne po praksah. Čeprav so kritike prakse na račun Orbana neupravičene, poglejte samo Slovenijo, kaj se je zgodilo, ker nismo zatrli komunizma.
Mislite, da je naša država bolj demokratična kot Madžarska? Niti približno.
kdorkoli
Članek je precej površen. Tisti, ki smo preživeli komunistično-boljševiški sistem in se še vedno nahajamo globoko v tranziciji - prehodu iz partijske diktature v demokracijo, lahko bolje razumemo Orbana z izganjanjem Soroša in njegovih univerz ter tudi Poljake z njihovo "sporno" reformo sodstva, saj imamo sami FDV in "krivosodje". Z Madžari in Poljaki, v katere se zaletava Bruselj, iščemo vsak po svoje pot za dokončanje tranzicije in okrepitev demokratičnega sistema z izključitvijo ostankov "diktature proletariata" v glavah in državni ureditvi, a se nam to tudi po dolgih tridesetih letih še ni posrečilo.
Kaže celo, da ne bo šlo in da je demokracija za nas nedosegljiva, ker spet drsimo v de facto enopartijski sistem z "levico" (oziroma z našim šopkom "levic") kot povsem prevladujočo stranko. Manjka samo še formalna prepoved "desnice" - ki najbrž niti ni več tako daleč, saj se Bruselj že obrega ob našo "desno" opozicijo, ki je že "skrajna", "levica" pa dodatno poskrbi, da tja pridejo v namen diskreditacije "prave" informacije. Torej podobno kot pri Madžarih in Poljakih: če bi po velikem naključju pri nas le prišlo do "desne" vlade, se lahko zanesemo, da bi iz Bruslja hitro začeli kapati ukori in kazni.
Bruselj oziroma EPP je popolnoma zavozil in najbrž ni pričakovati, da bi spregledal, saj živi v svojem svetu in smo vzhodnjaki zanj vse bolj samo nadlega, siten mrčes, v katerega se ni vredno poglabljati in mu prisluhniti. Idealne razmere za naše podtalno "levo" kovarstvo...!
Kraševka
Res so naši Levičarji mnogo nevarnejši od Orbana. Kajti na vsak način hočejo RESTAVRIRATI enopartijski-komunistični sistem. Ker so že zasedli vse pore državnih institucij, vključno s sodstvom in šolstvom, so se začeli razglašati, za edino-UGLEDNE. Ta, ki jim ugovarja, pa ga takoj ozmerjajo in "torpedirajo", kot dela zadnjih 75 "razumnikov", ki jih leva-RTV vsak dan promovira. Sinoči so pri odmevih povedali, da si ne dovolijo, da bi kdo kritiziral novinarje RTV, ker oni ne dajo svoje SVOBODE. To se pravi, da NACIONALKA sploh ne ve, da mora biti v službi vseh državljanov, ker jo tudi vsi PLAČUJEMO. Naša RTV, je AGITATOR Levice in to jasno pove, da to hoče ostati na VEKE-VEKOV, Amen. To bi bili dolžni v Evropi tudi videti. Sicer imajo DESNI dolžnost, da v EU parlamentu to tudi predstavijo. Tisti poslanci iz EPP, ki so glasovali PROTI Orbanu, naj se zamislijo, če oni sploh spadajo v EPP, ali bi se morali pridružiti LIBERALCEM !
APMMB2
Tako, kot pravljice niso več tisto, kar so bile, tako so se cilji politike spremenili.
Pri pravljici mislim pred vsem na tisto: Mizica pogrni se. Saj vemo, kaj vse moramo početi danes, da spravimo v otroke hrano, ko so preobjedeni vsega.
Danes socializem, ali socialna demokracija skorajda ne pritegneta več ljudskih množic, saj so cilji socialne demokracije skoraj v celoti izpolnjeni. Povprečen delavec ima namreč prav toliko, kot bogataš, morda celo več, saj ne rabi skrbeti za bogastvo. Ko pride z dela domov, ga zanima, kdo bo zmagal na tekmi, ali pa kam bo šel čez vikend, med tem, ko mora kapitalist skrbeti za svoje bogastvo.
Družba pa postaja prazna.
Duhovnost je splahnela.
Politka nam ponuja marginalce, prav tako kot kultura.
Na veliki zvon nam obešajo hendikepirane osebe, pa razne spolne posebneže, tudi migrante. Normalni ljudje pa kakor, da so odveč družbi.
Tudi kultura se bavi v glavnem s posbneži, homoseksulaci,lezbikami, z raznimi iztirajenci psihopati. Bodisi jih updabjajo v romanih ali na filmu in gledališču. Likovna umetnost je tako in tako le nekakšno spakovanje, podobno kot sodobna glasba. Ostaja le še pop, ki pa ni nič drugega kot rjovenje in praznjenje duše, ki ostaja prazna, tako da jo lahko napolni le alkoholom in mamili.
Vera pa že predstavlja napor in preveliko žrtev, saj zahteva določene omejitve in določeno žrtvovanje, zato jo opučajo in s ehvalijo s tem, da so ateisti.
V materialno preobilnem svetu sodobni človek opušča duhovnost, torej komponento, ki ga pravzaprav dela človeka.
Človek namreč ni le materialno bitje, nekaj kubičnih metrov materije, ki je v glavnem voda, temveč tudi duhovo bitje. In prav duhovnost vse bolj izgineva in človek postaja vse bolj žival.
Evropejci smo dosegli na obeh področjih, materialnem in duhovnem, ogromno. Dosegli smo neverjetni materialni razvoj, tako da imamo vseg v izobilju in še več, preveč, saj ogromno proizvedenega zavržemo in hlastamo za novim.
Prav tako smo dosegli vrh na duhovnem področju. V umetnosti prav gotovo, saj mojstrovin, ki so bile ustvarjene, skorajda ni mogoče preseči.
Prav tako pa smo Evropejci dosegli višek na duhovnem, verskem pdoročju. Katoliška vera je vrhunec med vesrstvi sveta in je bila podlaga za vse ostale dosežke. Ni potrebno posebenega dokazovanja, saj dejstva govorijo sama po sebi. Nikjer človesštvo ni doseglo takšnih vrhov , kot prav v Evropi in to prav zatradi katoliške vere. No, če sem bolj natančen, so najdaj prišli protestanti.
Sedaj pa se filozofi, umetniki in drugi duhovni pastirji trudijo, da naj Evropa opusti katolištvo in se preda nekemu multikultiuralizmu, opusti tardicionalno umetnost in se vrne v primtivonst v neko šamanstvo in začne častiti neke posebneže.
Z največjimi macolami razbija vse, ker je Evropa ustvarjala tisočletja in podoba Evrope danes je, kot da se je obudila kulturna revolucija, kakršno je sprožil ponoreli Mao na Kitajskem pred leti.
Če ga ne bi smrt pokosila in omogočila obračun za njegovo zasleplejno falango, bi se Kitajci danes nahajali an drevesih, ali pa v votlinah.
Evropejce sicer v takšno pogubo ne naganja noben tiran, naganjajo pa nas filozovi in intelektualci, karšnih je v Sloveniji vsaj 75.
Le redki politiki so, ki mislijo s svojo glavo in ki se upirajo dekadenci. Takšen je prav gotovo Orban in ni se ga potrebno sramovati. Mnogo bolj prezira vredni so nesposobneži, ki Evropo razkrajajo in uničujejo.
Kraševka
APMMB2, zelo dobro ste napisali, kako je Evropa postala NAJRAZVITEJŠI kontinent, glede tehničnega razvoja, kulture in VERE, ki je bila Krščanska. Zato so jo imenovali Krščanski svet. Ta, ki se trudi, da bi Evropo pahnil v mračno NAZADNJAŠTVO, bi moral biti KAZNOVAN, ker se bori proti Evropi in njenim prebivalcem. Problem je BOGATAŠ-Soros in ne Orban, ki brani tradicionalne vrednote.
Berger
Vprašanja, ki jih postavlja Orban je absolutno potrebno vedno znova postaviti. Na žalost ima Orban pri sebi doma večkrat drugačno prakso, vendar to ne pomeni da so vprašanja napačna
Je pa pri nas zaskrbljujoče razširjeno razmišljanje, da vse kar je desno je slabo. Tako je danes v Tarči Golubovič LMŠ javno izrekel stavek. (citiram) "imamo novinarja, ki je dolgo bil desni novinar, sedaj je pa postal normalen" ????? To pomeni normalni so samo levičarji!!!??? To je enako ali še slabše, kar počne Orban, pa v Tarči nihče na to ni reagiral
Tudi o tem bo potrebno javno spregovoriti - da po mnenju velik nisi normalen, če zagovarjaš desne vrednote
Kraševka
Res je zaskrbljujoče, ker LEVIČARJI, ki so na oblasti, z malimi presledki, že 75 let, so prepričani, da OBLAST pripada izključno njim, ker so normalni. Tako so komunisti, vse "nenormalne", tudi Krščanske socialiste, ki so bili prvoborci-partizani, so jih takoj po vojni odstranili in osamili, ker so imeli v sebi "virus-Kristjan". In to ODRIVANJE od vseh vzvodov oblasti, dejansko se dogaja že 75 let. Vsi se spomnimo, kako je Beograjčanka - Spomenka Hribar, takoj po naši osamosvojitvi, ko je bil na vladi še Peterle, napisala v časopis Delo - ZAUSTAVIMO DESNICO. In to Spomenka Hribar s svojimi somišljeniki profesorji (saj kdor ni lojalen levici še REKTOR ne more biti) dela še DANDANAŠNJI. Kajti beseda UGLEDEN, je že 75 let rezervirana samo za LEVIČARJA, nas Kristjane pa zmerjajo, da smo nazadnjaški. Mislim, da se je pri nas res že močno razširil LEVI-Fašizem. Kajti tako so delali pri nas IItalijani med obema vojnama, da če si Slovenec ti ne pripada noben položaj. Vsi tisti, ki zmerjajo domoljube s Fašisti, naj vzamejo svoje ogledalo in se pogledajo, kajti v njem bodo zagledali današnjega Fašista. Evropa, predvsem ZAHODNE države, ki izkušenj s komunizmom niso imele, tega stanja VZHODNIH držav, sploh ne razumejo.
Kraševka
Še vedno mislim, da ima Orban marsikajpri sebi pravilno razčiščeno.
Današnja EPP, postaja naklonjena LIBERALNIM stališčem.
Liberalci pa postavljajo marsikaj na "glavo".
Mislim, da je gospod Štuhec nedavno dobro zapisal, da je NUJNO, da ostane Orban sestavni del EPP,, da ostane ta stranka nekako URAVNOTEŽENA.
Očeta EVROPSKE UNIJE, gospod Schuman in Konrad Adenauer, verjetno ne bi nikoli izključila Orbana ven iz EPP, zaradi STALIŠČ, ki jih zagovarja.
Glede DEMOKRACIJE v Sloveniji. pa tudi ni prav vse OK.
EPP naj ostane to kar je že DESETLETJA bila, LIBERALCEV imamo po vseh državah dovolj in jih bo še več.
Biti konservativen, ki danes ni v modi, pa se odloči samo pokončen človek, ki ne kloni pod vsakim močnejšim "vetrom".
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.