"Ne delamo za Goloba, niti za Janšo," pravi ponovno izvoljeni predsednik NSi Matej Tonin na 16. kongresu stranke
POSLUŠAJ ČLANEK
Danes je v Rogatcu potekal 16. kongres stranke Nova Slovenija, kjer so volili predsednika stranke in nove člane organov ter razglasili kandidate za lokalne volitve. Na kongresu je bilo akreditiranih skoraj 500 delegatov.
Na volilnem kongresu Nove Slovenije (NSi) so delegati z 282 glasovi za Mateju Toninu podelili nov mandat na mestu predsednika NSi-ja. Glasovnice je oddalo 293 delegatov, 11 je bilo neveljavnih.
Delegat Slavko Pavlovič je uvodnem nagovoru izrazil željo, da stranka dobi čim več županskih mest in tudi predsednika RS: ˝Čakajo nas dvojne volitve in verjamem, da bomo dosegli odlične rezultate.˝ Na zadnjih lokalnih volitvah je NSi dobila 10 mest.
Na kongresu je govoril tudi kandidat za predsednika republike Janez Cigler Kralj. Zavezal se je skrbi za družino in preprečitvi vdora LGBT ideologije oziroma preprečitvi ˝totalitarnega enoumja˝. Prepričan je, da se ljudje ˝prebujajo˝ in da lahko v stranki računajo nanje: ˝Sem edini, ki jasno zagovarja vrednote, po katerih slovenski in evropski človek živi že stoletja.˝
https://twitter.com/NovaSlovenija/status/1581275375631417345?s=20&t=FN_kBUXMS0verF0iGbcG1Q
Kongres sta nagovorila tudi Jože Horvat, vodja poslanske skupine NSi, in Ljudmila Novak, poslanka Evropskega parlamenta. Horvat je izpostavil, da živimo v času svetovnih kriz in posledično tudi globoke politične krize:
˝Zdi se, da je evropska družba postala zadržana do svojih predstavnikov in da razpada v razdeljene skupnosti, kar otežuje možnost demokratičnega dialoga.˝
Kljub temu je izrazil prepričanje, da Evropa ostaja ˝obljubljena dežela˝ in druga največja gospodarska sila na svetu, a tekmuje z državami, ki so v nasprotju z njenimi demokratičnimi načeli. ˝S Putinovo brutalno agresijo v Ukrajini je človeštvo nazadovalo za najmanj stoletje.˝
Opozoril je na možnost zimskih redukcij: ˝Elektrike ni dovolj – a mi zagovarjamo e-mobilnost. Ekosocialisti ne dovolijo gradnje hidroelektrarn (…)˝ in ˝so prepovedali črpanje plina v Sloveniji.˝
Spomnil je, da je NSi-jev nekdanji minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec izdal gradbeno dovoljenje za drugi blok TEK, vendar aktualna vlada ni naredila načrta za njegovo prostorsko vmestitev. ˝Greta Thunberg ima prav. Ima prav, ko je pred dnevi ugotovila, da je bilo zaprtje jedrskih elektrarn v Nemčiji velika napaka.˝
https://twitter.com/MatejTonin/status/1580142368182874118?s=20&t=79xIFGj08ttw8JCNAOn09g
Naslovil je tudi spor z Janezom Janšo glede preiskovalnih komisij: ˝Opozicijski poslanski skupini sta SDS in NSi,˝ in nadaljeval: ˝Nam se je zdelo pošteno, da eno od nadzornih komisij vodi poslanska skupina NSi. SDS hoče obe. Pošteno? Presodite sami.˝
Prepiri, je povedal, jih ne zanimajo. ˝Vera navdihuje naše delovanje, vendar ga ne omejuje,˝ je dejal in pojasnil, da je krščanska demokracija namenjena za vse vernike in nevernike.
Predsednik stranke mag. Matej Tonin se je zahvalil poslanski skupini za delo in spomnil na dosežke NSi v prejšnji vladi. Tudi sam je opozoril na protipravnost in protidemokratični pomen ruske agresije
Mir je lahko vzpostavljen le prek ustreznih okoliščin – zato Ukrajina potrebuje finančno, materialno in vojaško pomoč. Opozoril je na pomanjkanje dogovorov o odpovedi ruskim energentom, cenovni kapici – ˝hkrati pomagamo Ukrajini, a polnimo proračun agresorju˝ – in pozval evropske voditelje k akciji.
Navezal se je na odpoved boxerjem: ˝Pametne države poskrbijo za svojo varnost, nespametne pa še naprej tiščijo glavo v pesek.˝ Opomnil je, da se je načrt za njihov nakup začel že v Cerarjevi vladi in da je bila odločitev zanje strokovno utemeljena. Zato meni, da je aktualna vlada omajala mednarodno in varnostno pozicijo Slovenije.
Problematiziral je tudi ekonomsko politiko aktualne vlade – dvig davkov in grožnjo nacionalizacije – in napovedal uporabo vseh zakonitih možnosti, da ustavijo ˝razgradnjo (…) davčnega sistema. Prav nobene potrebe namreč ni, da bi spreminjali nekaj, kar deluje.˝
Vrtovec je davčne reforme označil za ˝boj proti srednjemu sloju˝.
Mark Boris Andrijanič, nekdanji minister za digitalno preobrazbo, je izrazil razočaranje nad prekinitvijo načrtov digitalnih bonov: ˝Na slabšem so podjetniki in gospodarstveniki, ki se jih davi z novimi in novimi davki ter dodatno birokracijo,˝ kot tudi ˝(…) starejši, ki ostajajo brez dolgotrajne oskrbe in digitalnih veščin.˝
˝Ceno za rekordno zadolževanje, ki smo mu priča, pa bodo plačevale tudi nove generacije. Mladi pa se bodo še naprej izseljevali v tujino.˝
˝Včasih dobim občutek, da tujce bolj skrbi naša varnost in slovenska prihodnost kot našo lastno vlado˝, ki se, po mnenju Andrijaniča, pretirano ukvarja sama s sabo in s prstom kaže na druge. Meni, da je rušenje dosežkov prejšnje vlade nerazumljivo in neodgovorno do slovenskih državljanov.
Delovanje aktualne vlade je opisal kot retorično izključevalno in spomnil na ˝kadrovske čistke˝. Na pomanjkanje sodelovanja (v DZ) je opozorila tudi poslanka Vida Čadonič Špelič. Dotaknila se je še o odnosa vlade do kmetov: ˝Golob nas podcenjuje.˝ Na vidiku je sprejem evropske direktive, ki bi prepovedala uporabo fitofarmacevtskih sredstev in s tem de facto preprečila kmetovanje na slovenskem, je opozorila.
Podobno je na obdavčevanje kmetijstva in gozdarstva opozoril Janez Beja, predsednik Kmečke zveze. Letos se je katastrski dohodek za gozdove dvignil za 260 %. Kmetje naj bi brez strokovnih podlag plačevali večje zneske. ˝Najprej bo država kmetu dala subvencije (…), obenem pa bo polovico vzela nazaj.˝ Srednje in manjše kmetije naj bi ostale brez pomoči Golobove vlade.
Tudi prvi predsednik vlade Lojze Peterle je izrazil podporo Cigler Kralju, saj je "prijazen, kulturen, prisrčen, ne polarizira, ne zmerja". Poudaril je, da res ni vseeno, kdo je na čelu države. Glede drugega kroga predsedniških volitev pa je Peterle ocenil, da je "najbolj naravno in najbolj prav, ker vendar delimo številne skupne vrednote in principe, da pač druga stranka podpre tistega, ki je šel naprej".
Peterle meni, da so imeli v NSi-ju v preteklosti nekaj težav z jasnostjo in identiteto zaradi bližine SDS-a, a meni, da se to izrazito popravlja. "NSi se ne gre zmerjanja, etiketiranja, črnjenja in tako naprej, prinaša neko drugo kulturo," je dejal. O nedavnih besednih obračunih med NSi-jem in SDS-om je Peterle dejal, da je zlasti med t. i. prijateljskimi strankami praviloma največ napetosti, saj si "kradejo glasove iz istega ribnika". "Me ne bi čudilo, če bo padlo še nekaj trših besed, ki bodo mogoče zdravilne za obe strani," je dejal.
V nagovoru delegatom po izvolitvi se je Tonin zahvalil za izkazano podporo. Kot je dejal, se zaveda, da ga čaka veliko dela, a je miren, saj ve, da se lahko zanese na stranko in njene ljudi. Prepričan je, da NSi v naslednjem obdobju čakajo preizkušnje in da bo po njih "padalo tako z leve kot z desne". "Ampak bolj nas bodo tepli, bolj bomo prepričani, da smo na pravi poti," je dejal.
Tonin je za naslednje mesece je vladi napovedal ˝tri domače naloge˝: hitro, enostavno in ne-zbirokratizirano pomoč gospodarstvu, nadaljevanje javnih investicij, saj so številne investicije prejšnje vlade v aktualni vladi ustavili, in prenovo javnega zdravstva.
Izpostavil je, da so v NSi vladi pripravljeni priskrbeti glasove za spremembo ZZZS-ja in upravljanja zdravstvenih zavodov. Ob tem je zavrnil očitke prvaka SDS-a, da NSi "paktira s Svobodo". "NSi se ne pogaja z Golobom za vstop v vlado, ne zanima pa nas tudi opozicijska krilatica 'tem slabše za vlado, tem boljše za nas'," je dejal.
NSi podpira referendum zakona o dolgotrajni oskrbi, saj naj bi ji bilo z novim predlogom odvzetih 79 milijonov evrov, ki jih je zagotovila prejšnja vlada. Prav tako podpirajo referendum o zakonu o RTV – nasprotujejo pa zakonu o vladi, saj menijo, da je njena sestava legitimna pristojnost aktualne vlade: ˝Zdaj ni čas za politikantske revizije.˝
https://twitter.com/NovaSlovenija/status/1581245322143358976?s=20&t=79xIFGj08ttw8JCNAOn09g
Tonin je letošnje spremembe Družinskega zakonika je označil za nazadovanje in izpostavil kandidata za predsednika RS Janeza Ciglerja Kralja, saj je edini od kandidatov glasoval proti spremembam Zakonika.
Napovedal je možnost še tretjega referenduma o Družinskem zakoniku: ˝Otrok ni pravica, ampak velik dar.˝
Na volilnem kongresu Nove Slovenije (NSi) so delegati z 282 glasovi za Mateju Toninu podelili nov mandat na mestu predsednika NSi-ja. Glasovnice je oddalo 293 delegatov, 11 je bilo neveljavnih.
Delegat Slavko Pavlovič je uvodnem nagovoru izrazil željo, da stranka dobi čim več županskih mest in tudi predsednika RS: ˝Čakajo nas dvojne volitve in verjamem, da bomo dosegli odlične rezultate.˝ Na zadnjih lokalnih volitvah je NSi dobila 10 mest.
Na kongresu je govoril tudi kandidat za predsednika republike Janez Cigler Kralj. Zavezal se je skrbi za družino in preprečitvi vdora LGBT ideologije oziroma preprečitvi ˝totalitarnega enoumja˝. Prepričan je, da se ljudje ˝prebujajo˝ in da lahko v stranki računajo nanje: ˝Sem edini, ki jasno zagovarja vrednote, po katerih slovenski in evropski človek živi že stoletja.˝
https://twitter.com/NovaSlovenija/status/1581275375631417345?s=20&t=FN_kBUXMS0verF0iGbcG1Q
Horvat: Ekosocializem poglablja energetsko krizo, spori s SDS nas ne zanimajo
Kongres sta nagovorila tudi Jože Horvat, vodja poslanske skupine NSi, in Ljudmila Novak, poslanka Evropskega parlamenta. Horvat je izpostavil, da živimo v času svetovnih kriz in posledično tudi globoke politične krize:
˝Zdi se, da je evropska družba postala zadržana do svojih predstavnikov in da razpada v razdeljene skupnosti, kar otežuje možnost demokratičnega dialoga.˝
Kljub temu je izrazil prepričanje, da Evropa ostaja ˝obljubljena dežela˝ in druga največja gospodarska sila na svetu, a tekmuje z državami, ki so v nasprotju z njenimi demokratičnimi načeli. ˝S Putinovo brutalno agresijo v Ukrajini je človeštvo nazadovalo za najmanj stoletje.˝
Opozoril je na možnost zimskih redukcij: ˝Elektrike ni dovolj – a mi zagovarjamo e-mobilnost. Ekosocialisti ne dovolijo gradnje hidroelektrarn (…)˝ in ˝so prepovedali črpanje plina v Sloveniji.˝
Spomnil je, da je NSi-jev nekdanji minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec izdal gradbeno dovoljenje za drugi blok TEK, vendar aktualna vlada ni naredila načrta za njegovo prostorsko vmestitev. ˝Greta Thunberg ima prav. Ima prav, ko je pred dnevi ugotovila, da je bilo zaprtje jedrskih elektrarn v Nemčiji velika napaka.˝
https://twitter.com/MatejTonin/status/1580142368182874118?s=20&t=79xIFGj08ttw8JCNAOn09g
Naslovil je tudi spor z Janezom Janšo glede preiskovalnih komisij: ˝Opozicijski poslanski skupini sta SDS in NSi,˝ in nadaljeval: ˝Nam se je zdelo pošteno, da eno od nadzornih komisij vodi poslanska skupina NSi. SDS hoče obe. Pošteno? Presodite sami.˝
Prepiri, je povedal, jih ne zanimajo. ˝Vera navdihuje naše delovanje, vendar ga ne omejuje,˝ je dejal in pojasnil, da je krščanska demokracija namenjena za vse vernike in nevernike.
Možen referendum Družinskega zakonika, aktualna vlada ruši učinkovite rešitve
Predsednik stranke mag. Matej Tonin se je zahvalil poslanski skupini za delo in spomnil na dosežke NSi v prejšnji vladi. Tudi sam je opozoril na protipravnost in protidemokratični pomen ruske agresije
Mir je lahko vzpostavljen le prek ustreznih okoliščin – zato Ukrajina potrebuje finančno, materialno in vojaško pomoč. Opozoril je na pomanjkanje dogovorov o odpovedi ruskim energentom, cenovni kapici – ˝hkrati pomagamo Ukrajini, a polnimo proračun agresorju˝ – in pozval evropske voditelje k akciji.
Navezal se je na odpoved boxerjem: ˝Pametne države poskrbijo za svojo varnost, nespametne pa še naprej tiščijo glavo v pesek.˝ Opomnil je, da se je načrt za njihov nakup začel že v Cerarjevi vladi in da je bila odločitev zanje strokovno utemeljena. Zato meni, da je aktualna vlada omajala mednarodno in varnostno pozicijo Slovenije.
Problematiziral je tudi ekonomsko politiko aktualne vlade – dvig davkov in grožnjo nacionalizacije – in napovedal uporabo vseh zakonitih možnosti, da ustavijo ˝razgradnjo (…) davčnega sistema. Prav nobene potrebe namreč ni, da bi spreminjali nekaj, kar deluje.˝
Vrtovec je davčne reforme označil za ˝boj proti srednjemu sloju˝.
Mark Boris Andrijanič, nekdanji minister za digitalno preobrazbo, je izrazil razočaranje nad prekinitvijo načrtov digitalnih bonov: ˝Na slabšem so podjetniki in gospodarstveniki, ki se jih davi z novimi in novimi davki ter dodatno birokracijo,˝ kot tudi ˝(…) starejši, ki ostajajo brez dolgotrajne oskrbe in digitalnih veščin.˝
˝Ceno za rekordno zadolževanje, ki smo mu priča, pa bodo plačevale tudi nove generacije. Mladi pa se bodo še naprej izseljevali v tujino.˝
˝Včasih dobim občutek, da tujce bolj skrbi naša varnost in slovenska prihodnost kot našo lastno vlado˝, ki se, po mnenju Andrijaniča, pretirano ukvarja sama s sabo in s prstom kaže na druge. Meni, da je rušenje dosežkov prejšnje vlade nerazumljivo in neodgovorno do slovenskih državljanov.
Delovanje aktualne vlade je opisal kot retorično izključevalno in spomnil na ˝kadrovske čistke˝. Na pomanjkanje sodelovanja (v DZ) je opozorila tudi poslanka Vida Čadonič Špelič. Dotaknila se je še o odnosa vlade do kmetov: ˝Golob nas podcenjuje.˝ Na vidiku je sprejem evropske direktive, ki bi prepovedala uporabo fitofarmacevtskih sredstev in s tem de facto preprečila kmetovanje na slovenskem, je opozorila.
Podobno je na obdavčevanje kmetijstva in gozdarstva opozoril Janez Beja, predsednik Kmečke zveze. Letos se je katastrski dohodek za gozdove dvignil za 260 %. Kmetje naj bi brez strokovnih podlag plačevali večje zneske. ˝Najprej bo država kmetu dala subvencije (…), obenem pa bo polovico vzela nazaj.˝ Srednje in manjše kmetije naj bi ostale brez pomoči Golobove vlade.
Peterle: NSi se ne gre zmerjanja, etiketiranja, črnjenja in tako naprej
Tudi prvi predsednik vlade Lojze Peterle je izrazil podporo Cigler Kralju, saj je "prijazen, kulturen, prisrčen, ne polarizira, ne zmerja". Poudaril je, da res ni vseeno, kdo je na čelu države. Glede drugega kroga predsedniških volitev pa je Peterle ocenil, da je "najbolj naravno in najbolj prav, ker vendar delimo številne skupne vrednote in principe, da pač druga stranka podpre tistega, ki je šel naprej".
Peterle meni, da so imeli v NSi-ju v preteklosti nekaj težav z jasnostjo in identiteto zaradi bližine SDS-a, a meni, da se to izrazito popravlja. "NSi se ne gre zmerjanja, etiketiranja, črnjenja in tako naprej, prinaša neko drugo kulturo," je dejal. O nedavnih besednih obračunih med NSi-jem in SDS-om je Peterle dejal, da je zlasti med t. i. prijateljskimi strankami praviloma največ napetosti, saj si "kradejo glasove iz istega ribnika". "Me ne bi čudilo, če bo padlo še nekaj trših besed, ki bodo mogoče zdravilne za obe strani," je dejal.
Ne delamo za Janšo, niti za Goloba
V nagovoru delegatom po izvolitvi se je Tonin zahvalil za izkazano podporo. Kot je dejal, se zaveda, da ga čaka veliko dela, a je miren, saj ve, da se lahko zanese na stranko in njene ljudi. Prepričan je, da NSi v naslednjem obdobju čakajo preizkušnje in da bo po njih "padalo tako z leve kot z desne". "Ampak bolj nas bodo tepli, bolj bomo prepričani, da smo na pravi poti," je dejal.
Tonin je za naslednje mesece je vladi napovedal ˝tri domače naloge˝: hitro, enostavno in ne-zbirokratizirano pomoč gospodarstvu, nadaljevanje javnih investicij, saj so številne investicije prejšnje vlade v aktualni vladi ustavili, in prenovo javnega zdravstva.
Izpostavil je, da so v NSi vladi pripravljeni priskrbeti glasove za spremembo ZZZS-ja in upravljanja zdravstvenih zavodov. Ob tem je zavrnil očitke prvaka SDS-a, da NSi "paktira s Svobodo". "NSi se ne pogaja z Golobom za vstop v vlado, ne zanima pa nas tudi opozicijska krilatica 'tem slabše za vlado, tem boljše za nas'," je dejal.
NSi podpira referendum zakona o dolgotrajni oskrbi, saj naj bi ji bilo z novim predlogom odvzetih 79 milijonov evrov, ki jih je zagotovila prejšnja vlada. Prav tako podpirajo referendum o zakonu o RTV – nasprotujejo pa zakonu o vladi, saj menijo, da je njena sestava legitimna pristojnost aktualne vlade: ˝Zdaj ni čas za politikantske revizije.˝
https://twitter.com/NovaSlovenija/status/1581245322143358976?s=20&t=79xIFGj08ttw8JCNAOn09g
Tonin je letošnje spremembe Družinskega zakonika je označil za nazadovanje in izpostavil kandidata za predsednika RS Janeza Ciglerja Kralja, saj je edini od kandidatov glasoval proti spremembam Zakonika.
Napovedal je možnost še tretjega referenduma o Družinskem zakoniku: ˝Otrok ni pravica, ampak velik dar.˝
Zadnje objave
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Strah v Bruslju: TikTok ogroža duševno zdravje?
24. 4. 2024 ob 9:34
Ustavite levico
24. 4. 2024 ob 6:00
Kdo živi tisoč življenj?
23. 4. 2024 ob 18:45
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
37 komentarjev
Friderik
Tonin med drugim kritizira Evropo zaradi nabav energentov v Rusiji, ki da s tem škoduje Ukrajini. To je seveda neumnost. Ni v interesu Evrope, niti v interesu Ukrajine, da naredi gospodarski samomor. Poceni energent je temelj uspešnega gospodarstva in uspešno evropsko gospodarstvo bo tisto, ki bo lahko pomagalo Ukrajini pri obnovi njenega gospodarstva. Zaradi dragega energenta osiromašeno gospodarstvo, kot sedaj na to kaže, ne koristi nikomur (razen ZDA, ki ta drag energent prodaja). Tovrstno razmišljanje je garant, da postanemo kolonija ZDA.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Same NEINFORMIRANOSTI" pišeš: od VOJNIH ZLOČINCEV JE AMORALNO KUPOVATI - karkoli. Popolnoma novi plinovod NORVEŠKA-POLJSKA - že deluje, Nemčija se bo oskrbovala iz Alžira, Nigerije itd. Tebe ne bo nihče nič vprašal. L.r. Janez Kepic-Kern
Friderik
Berem komentarje in zaslediti je kar nekaj vrlih pripadnikov SDS ja. Kritizirajo NSi, ji podtikajo še nestorjene grehe in so na trenutke malodane žaljivi. Zakaj se raje ne ukvarjate s svojo stranko. Ali je tako popolna, da ne potrebuje kritike? Ali ni ravno pred kratkim katastrofalno izgubila "samodanijanša" volitve?
MEFISTO
Teh volitev ni izgubila SDS, temveč nepremišljeni Slovenci in Slovenija. Še malo potrpi, pa ti bo vladajoča koalicija sama nazorno dokazala, da to drži. SDS je dosegla v danih okoliščinah odličen rezultat, NSi pa skoraj trinpolkrat slabšega. Naša naloga je, da imamo nadzor nad tem, da se dobri ne poslabšajo in da se slabi poboljšajo, oziroma, da močni ne oslabijo in da se šibki okrepijo. Pri tem se lahko konča vsakršna demagogija.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Naslednje volitve bodo "samo, da niso pokomunisti" volitve - ne skrbi. L.r. Janez KK
Madison
Če se nekdo javno deklarira za krščanskega demokrata, bi od njega pričakovali, da bo kot kristjan resnicoljuben ter kot demokrat pošten.
Ni težko ugotoviti, da se predsednik N.Si Tonin spreneveda in kot kaže, tudi parlamentarne matematike ne obvlada.
Aktualna vladna koalicija zaseda v parlamentu 53 sedežev. Opozicija zaseda 35 poslanskih sedežev, od teh zasedajo poslanci SDS 27 in poslanci N.Si 8 sedežev.
Od 21-ih predsedniških mest v delovnih telesih DZ (Odbori in Komisije) je opoziciji, sorazmerno s številom opozicijskih poslancev, pripadlo 8 (osem) predsedniških mest.
Po izračunu, glede na razmerje med številom izvoljenih poslancev N.Si = 8 in SDS = 27, pripadata stranki N.Si v delovnih telesih 2 (dve) predsedniški mesti, SDS pa 6 (šest) predsedniških mest.
Namreč, opozicijskih poslancev je skupaj 35, od teh je 27 poslancev SDS, ki predstavljajo 77,14-odstotni delež vseh opozicijskih poslancev,
Poslancev N.Si pa je 8 in predstavljajo 22,85- odstotni delež vseh opozicijskih poslancev.
Sorazmerno z deležem poslancev bi N.Si pripadlo 1.84 predsedniških mest v delovnih telesih, zaokroženo navzgor torej 2 predsedniški mesti, poslancem SDS pa bi pripadlo 6,17 mest, zaokroženo navzdol torej 6 predsedniških mest.
Toda stranka N.Si je z nepoštenim manevrom, s pomočjo glasovanja golobistične vladne koalicije, zasedla 3 (tri) predsedniška mesta v delovnih telesih: poslanec Horvat v Ustavni komisiji, poslanka Čadonič Špelič v Odboru za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in poslanec Vrtovec v Komisiji za nadzor javnih financ (KNJF).
Sprašujem se, zakaj pa niso poslanci N.Si zasedli kar vseh 8 predsedniških mest, pripadajočih opoziciji, saj jih je za to ravno dovolj??
Kakor so zasedli tri mesta, bi - po enako nepoštenem principu koaliranja z golobisti - namreč lahko zasedli tudi vseh osem predsedniških mest!
Pravzaprav bi morali biti poslanci SDS še hvaležni, da se je opozicijska N.Si s Toninom na čelu tako milostno zdilala z golobisti, da so vsi skupaj poslancem SDS vendarle prepustili nekaj vodenja delovnih teles... ker se jim je pač tako zdelo najbolj pošteno!
https://www.dz-rs.si/wps/portal/Home/pos/dt/!ut/p/z1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfIjo8zivSy9Hb283Q0N3I2CTA0CXYycfIMNjA2cfQ31w8EKnPyCTD3BCoLMjQwCnXy8wzycjYwNPA31o4jRj0cBSL8BDuBooF-QGxoKAKCXqlg!/dz/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/
Ne drži, kar piše v članku, da se je vse odvijalo proč od oči javnosti. Na portau N1 je o sporu med SDS in N.Si zaradi razdelitve delovnih teles v DZ
pisalo že v mesecu maju 2022.
https://n1info.si/novice/slovenija/kaj-je-v-ozadju-spora-med-sds-in-nsi/
Kraševka
Mislim, da niste prav seznanjeni. Kot se sliši, je SDS zahtevala podpredsednika DZ in ga tudi dobila. Nadzor nad OBVEŠČEVALNIMI službami je tudi dobila SDS, pa iz protesta tega noče zasesti, ker hoče, da odvzame NSi-ju nadzor tudi nad financami. NSi ni nikoli nič odvzela SDS-su, ampak le sprejela to, kar ji pripada. Tu besede spreobrača vodstvo SDS. Tega Janša pa glasno niti svojim ne pove, da sam ovira določene zasedbe. Tu je krivda vodstva SDS in ne NSi. Sama mislim, da je največja neumnost, da bi se SDS in NSi med seboj prepirali. Tudi če na ta način dobi JJ kak glas več, mu to nič ne pomaga, če ne zna pritegniti k sodelovanju, tudi NSi. Zavezniki se nikoli ne pljuvajo!
MEFISTO
Malo za šalo, še bolj pa zares. Ker ima SDS 27 poslancev, NSi pa osem, pomeni, da gre za razmerje 1 proti 3,4, kar pomeni, da pripda Novi Sloveniji vsako tretje mesto predsednika parlamentarne komisie. Ker sta bili na voljo le dve predsedniški funkciji, bi matematično morala obe zasesti SDS. Kraševka, neumnost gor ali dol, toda NSi ter SDS se prepirata, in kdor je včeraj spremljal kongres NSi in kdor analizira incestne odnose med vladajočo koalicijo in Novo Slovenijo, se lahko prepriča, da je NSi vse drugo kot nedolžna.
Madison
Kraševka, menim, da se v zvezi s podpredsedniki DZ motite, kajti v 20. členu poslovnika DZ jasno in razločno piše, da ima državni zbor največ tri podpredsednike, od tega enega iz največje opozicijske poslanske skupine. Dva podpredsednika je imenovala vladna koalicija, to sta poslanki Hot iz SD in Sukič iz Levice. Največjo opozicijsko poslansko skupino sestavlja 27 poslancev SDS. O tem menda ni dvoma. Za tretjega podpredsednika DZ je bil predlagan in izvoljen poslanec SDS Krivec, ki je bil tokrat šestič izvoljen za poslanca in ima res veliko izkušenj z delom v Državnem zboru. Svojo podporo mu je med razpravo izrazil celó poslanec Svobode Sajovic. Niti meni ni všeč, da se sestrski stranki prepirata, ko sta v opoziciji, a to je med njima, kot kaže že postalo tradicija. Vendar menim, da je tista, ki je tokrat zakuhala špetir, objektivno gledano vseeno N.Si - ker želi pridobiti zase kakšno drobtinico več z mize golobistov. Kakšne politične kupčije se dogajajo v ozadju navadni državljani in volivci običajno itak ne izvemo ali pa izvemo kasneje, ko je vse že mimo in "slučajno" pricurlja v javnost. Razmerja v številu poslancev posameznih strank so pač takšna, kakršna so in jih opisujem v mojem prejšnjem komentarju. Kar je naredila N.SI v sodelovanju z golobisti, je bolj v smislu onega rekla "ima se, može se". Kot pravim: po istem principu bi lahko N.Si zasedla tudi vseh osem (8) predsedniških mest v delovnih telesih, kolikor jih je pripadlo opoziciji od skupno 21-ih delovnih teles - če bi pač sklenili takšno kupčijo z golobisti! Tonin namreč trdi, da o teh zadevah nikjer nič ne piše in ni določeno, kateri stranki kaj in koliko pripada... Vemo, da je dobila v prejšnjem sklicu parlamenta N.Si več ministrov, kot bi ji pripadlo zgolj po koalicijskem deležu strank v vladi. Torej SDS ne moremo ravno očitati, da je nevelikodušna in stiskaška in da sestrski stranki N.Si ne dovoli dihati.
Madison
Kraševka, še to: poslovnik DZ ni nobena skrivnost, saj je javno objavljen na spletu v Uradnem listu in tudi v PDF obliki z razlago.
Madison
Naj dodam, da so parlamentarna delovna telesa v DZ, torej odbori in komisije, praviloma sestavljena tako, da odražajo razmerja poslanskih skupin v državnem zboru. Tednik Demokracija je že maja 2022 objavila obširnejši zapis o zapletih zaradi nepoštenega razreza delovnih teles pod golobisti: https://demokracija.si/slovenija/video-v-sds-nasprotujejo-nepravicni-razdelitvi-mest-v-parlamentarnih-delovnih-telesih/ Tudi Dnevnik se je že maja 2022 razpisal o tem: https://www.dnevnik.si/1042989724
Friderik
Sem volilec NSi in bom to tudi ostal. Ne glede na to pa kritika ne škoduje. Preprečuje, da bi postali samozadostni in samovšečni ter s tem odcepljeni od svojih volilcev. G Horvat pravi, beri zgoraj, " s Putinovo brutalno agresijo je človeštvo nazadovalo...." Da gre za agresijo, o tem ni dvoma. Ampak, kje ste bili, ko je bila ta agresija v Iraku, Afganistanu, Libii, Siriji...? Zakaj imate dvojna merila? Zakaj niste obsodili agresije državnih institucij Ukrajine nad rusko govorečim prebivalstvom in 13 000 pobitih nedolžnih samo zato, ker so se uprli potujčevanju. Bodite dosledni in pošteni in obsodite vse, kar je obsodbe vredno. Če lahko ena država ščiti svoje interese daleč stran od svojih meja, zakaj ne sme to druga država na svojih mejah?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Beda, beda, beda - od nekomentatorja. Hudič i se že oblizujejo in bodo imeli veliko veselje s teboj, z "ogabnim lažnivcem". Ti nisi "friderik" - ampak domnevno "leteče mukajoče bitje". Na smrt dolgočasno sebi in drugim. L.r. Janez Kepic-Kern
Kozorog
Mene že 20 let jezi, ker dve stranki v svojem imenu vztrajno nosita ime, ki ju absolutno ne opredeljuje. Prvi so ponosni nasledniki ZKS, ki so uzurpirali ime socialni demokrati, čeprav so s svojimi deli v sedanjosti in preteklosti pokazali in dokazali, da se še vedno zavzemajo za diktaturo in ednoumje v nekem namišljenem socializmu, ki je še najbližji socialističnemu fašizmu Musolinija.V Sloveniji bi polovico problemov odpadlo, če bi dobili čisto novo in pravo socialdemokratsko stranko, ponosni nasledniki ZKS pa naj se združijo s stranko Levica, saj vsi zagovarjajo enoumje v lažnem socializmu, ki nima nič skupnega z demokracijo in socialno državo, ki sta osnovni vrednoti socialdemokratske stranke. Na drugi strani pa NSI od svojega nastanka po razpadu krščanske demokracije zlorablja ime krščanski demokrati, saj je stranka NSI le čisto rahlo na desni in zagovarja liberalne vrednote, kar je v bistvu pohvalno, le ime krščanska demokracija naj opustijo in to ime prepustijo novi stranki, ki bo dejansko zagovarjala konzervativne poglede na svet. To, da nekdo hodi k maši, še ni krščanska demokracija.
ludvikvida
z ženo dava roko v ogenj, da se bo Tonin še pred novim letom pogovarjal z Golobom za vstop v vlado.
Nsi je nekakšna desna varianta Bergleza: za moč in oblast se je treba tudi prodati.
MEFISTO
Ne bosta si opekla rok. Nova Slovenija se že vse od volitev dogovarja za vstop v koalicijo, zaradi česar je ohranila tudi v se svoje člane v nadzornih svetih državnih podjetjih in vse svoje kruhoborce na drugih funkcijah. Zaradi lepšega vtisa formalno še malo omahuje zaradi Levice, za katero si želi, da bi bila izključena iz koalicije ali pa, da bi jo sama zapustila. Nova Slovenija je za zakon, s katerim se povečuje število ministrstev, kar si obeta, da bo vsaj kako odvečno minstrstvo prevzela s vojimi dragocenimi kadri.
Kraševka
Kaj pa, če tokrat LAŽETE?
MEFISTO
Kraševka, lagati je prehuda in v tem kontekstu tudi nespodobna beseda. . Govorim o tem, kar ugotavljam, zaznavam, preberem, logično sklepam in preverjam. Pometanje dejstev pod preprogo in se vesti kot da je vse v redu najjbolj škoduje prizadetemu, potem pa še vsem nam. Popolnoma resno prosim za pojasnilo, kaj sem se zlagal!
Stajerska2021
Mefisto, se v popolnoma strinjam. Svingerstvo je v teku že od volitev, vendar jih ima Golob malo na ražnju. Levica si bo z odstopanji od kurza prislužila rdeči karton. In takrat, hop v DZ. Ampak samo do konca tega mandata. Narod izdajalcev ne spoštuje!
APMMB2
V Sloveniji se odvija revolucija. Po sicer demokratičnih volitvah je prišlo do puča,udara, ki ga v banana republikah Afrike ali Južne Amerike izvedejo polkovniki, ko s tnaki zasedejo vladno palačo in televizijo ter proglasijo zasedbo oblasti in obračun z diktatorjem.
V Sloveniji tak scenarij ni potreben. Dovolj je intenzivna propaganda, da zminira demokratično oblast, za kar niso potrebni tanki in ni potrebna zasedba televizije, ker je tako in tako že dolgo zasedena.
V Sloveniji zadostujejo že volitve in divja propaganda, ki zaslepi volivce in jih prepriča, da jim bo zasijala svoboda, če izvolijo prevarante. Ti pa se niti pretvarjati ne rabijo in odkrito napovedo, da bodo pometli z vsemi, ki jim ne padejo na kolena ali samo namignejo, da jih ne podpirajo.
Pol leta je minilo in diktatura je skoraj v celoti vzpostvljena. V celoti so si pučisti prisvojili politiko. Opozicija ni niti več dekoracija, ki bi bila za okrasek novi demokraciji in svobodi. Očino je svoboda mogoča brez opozicije. Pučisti so si popolnoma podredili šolstvo, sodstvo in kulturo, preko davčnega sistema so preusmerili davčne prihodke na svoje mline iin sedaj usmerjajo denar tja, kjer jim zagortavlja utrjevanje obasti in ščasoma tudi prelivanje v privatne žepe.Cenzura, ki se vse bolj uveljavlja onemogoča vpogled v dejansko stane. Tako ne vemo, koliko nas stane katastrofalna napaka elektogospodarstva, ko je naslovitejši energetik v Evropi povzročil izpad dveh tretjin proizvodne elelktrike v najhujši energetski krizi v Evropi, pa za to ne bo odgovarjal. Še več, prav gotovo je za to kriv Janez Janša.
Ne bodimo zlobni in se vrnimo k državnemu udaru.
Proti državnemu udaru se je mogoče biriti le s fronto, z vsemi silami,ki se morajo pučistom upreti. Tukaj ne more biti kompromisa. Ko začnejo pučisti preganjati vse in vskega , ki ni z njimi, je vrag vzel šalo. Tukaj komoromis ni več možen.
Če si kdo predstavlja, da je možno kaj storiti in prepričati pučiste, da ustavijo svoj rušilni pohod, naj se zamisli in se spomni reka ki še vedno drži: "Revolucija žre svoje otroke!"
Marsikdo iz prvih vrst bo plačal. Ena prvih je Marta!
Kako pa si NSi predstavlja, da bo kot vrninjenc ostala cela?
Ali niso že krščanski demokrati plačali visoko ceno, ko so se pajdašili z LDS. Mar je Tonin pozabil na Pucka? Mar je Peterle pozabil, kako so ga sramotno torpediral in ustočili lizuna Tuerka namesto njega? Mar si Tonin želi, da ga bo sovaščanŠarec pohcal in osramotil ?
Dragi člani NSi, bodite pametni in se postavite po robu pučistom in se ne ukvarjajte s tem kako prehiteti Janšo in SDS ter postati vplivna opozicija.
Še huje pa je, če prestopite v mafijsko družbo. Postali boste mafija. Ali si to želite?
Ljubljana
Bravo APMB...al kako ze...
Kraševka
APMMB2 Dobto razloženo. V Sloveniji so res zavladali "pučisti", ki so pred volitvami 2 leti "garali" - kolesarili, ovirali promet., s sovražnim govorum: "Ubi Janšu", so dejansko pozivali k uboju. Žalostno pa je, da je tožilstvo in sodstvo vse to toleriralo. Razmišljam, da pri PUČU niso, kot je v navadi, sodelovali generali, ampak . tožilstvo in sodstvo. To je nedopstno! In odraz teh PUČISTOV je sedanja vlada. Ko zavladajo razgrajači in koruptivni posamezniki, si država nima kaj dobrega obetati.
Stajerska2021
APMMB2, dobra ocena. Na dobri poti so tja, od koder ni vrnitve. Aktualna vlada potrebuje krivce in koristne idiote, saj je JJ premalo izpostavlja in se počasi zaključuje mantra "za vse je kriv JJ". Potreba je po novem krivcu, ki kar sam hiti na vislice!
ales
Zadnji čas, da se NSi začne ukvarjati sama s sabo in ne s SDS.
Sodelovanje z Golobom in njegovo Soros LGTB+ mafijo bi pomenil dokončni konec stranke.
Med SDS in Golobom je 50% volilnega telesa. Z jasno, pametno in pokončno politiko je dosegljiva vsaj polovica. Se bojim, da trenutno vodstvo ni sposobno prepričati niti 10% tega bazena.
MEFISTO
Imel sem tako delo, da sem lahko gledal ali vsaj poslušal celoten prenos kongresa Nove Slovenije. V nadaljevanju bom opisal nekaj mojih opažanj.
1. Kongresa se je po ugovitvah verfikacijske komisije, če sem dobro slišal in si še bolje zapomnil, udeležilo samo dobrih 60 % delegatov, kar je slabo znamenje za tako opevano enotnost v stranki.
2. Scena odra, na katerem naj bi bilo delovno predsedstvo, je bila po vzoru nekdanjih komunističnih kongresov v gnili Jugoslaviji in po svetu, danes pa to lahko gledamo le še na komunističnih kongresih na Kitajskem, v Severni Koreji in na Kubi, postavljena tako, da sta bili za delovnim predsestvom nameščeni levo in desno še po ena vrsta miz, za katerimi so sedeli najbolj vplivni člani stranke, ki so imeli pregled nad delegati in nad tem, kaj se dogaja v dvorani.
3. Uspeli so z načinom, kako najbolj utruditi delegate. Med ostalim so morali ploskati ob omembi vsakega imena, da so se jim pošteno utrudile roke. Ploskati so morali naprimer tudi ob tako formalno tehnični epizodi kot je zasedba svojih mest delovnega predsedsta. Najprej so morali ploskati vsakemu članu delovnega predsedstva posebej, ko je prihajal na oder, potem pa še vsem članom skupaj.
4. Kot vedno, kar je dediščina po nekdanjih Slovenskih krščanskih demokratih, je znova prišel do izrarza kult funkcije, pa najsi je šlo še za tako nepomebno funkcijo ali funkcionarja.
5. Po nepotrebnem so nekako skušali rehabilitirati Ljudmilo Novak, kar njej ni koristilo, stranki je pa škodovalo. Če je ne bi posebej izpostavljali, bi sebi in njej prihranili marsikako nevšečnost.
6. V izvršilni odbor stranke ni bil izvoljen dr. Janez Pogorelec, pomemben ideolog stranke, ki je prejel sramotno število podpore prisotnih delegatov, kar pomeni, da članstvo le ne podpira vseh tako imenovanih teženj po "osamosvojitvi" stranke in po njenem begu pod dežnik vladajoče koalicije.
7. Med vrsticami se je pri vodilnih članih stranke čutilo ljubosumje in celo sovražnost do skoraj triinpolkrat uspešnejše in močnejše SDS, ki jo kanijo v bližnji prihodnost premagati in celo prevzeti vodstvo na desnici, ne zavedajoč se, da je uspeh desnice in Nove Slovenije odvisen od korektnega odnosa med SDS in NSi.
8. Po drugi strani pa so odkrito napadali stranko Levica Čutiti je bilo vzrok, ker nikakor noče izstopiti iz vladajoče koalicije oziroma jo nočejo izključiti, da bi napravila prostor Novi Sloveniji, kar bi bil konec življenja in dela te stranke.
9. Sicer pa je bil kongres manj namenjen volitvam organom stranke in bolj predvolilni promociji stranke, kar je njena legitimna pravica. Pri tem jemljem tudi v zakup njene prepotentno deklarirane ambicije.
Nikakor ne želim napraviti vtisa, da za vsako ceno odklanjam Novo Slovenijo, saj se dobro zavedam, morda celo bolj kot vodstvo te stranke, da brez NSi in prenovljene SLS desnica ne more prevzeti oblast v izropani, obubožani in dezorientirani deželici na nesrečni strani Alp.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Hvala Vam za ta povzetek in dober Vaš komentar. Nasploh želim jaz vsem res proslovensko usmerjenim strankam vse dobro. Tudi NSI seveda. Pajdaštva in slogaštva z ex KP, ZK, SD ITD. NAJ SE PA IZOGIBAJO. IN NAJ TAKO NAGOVARJAJO LJUDI, DA BODO LJUDEM ČIMBOLJ RAZUMLJIVI TER POGOSTO ZMEDENIM POKOMUNISTOM NAJ ZELO RAZUMLJIV NAČIN RAZLOŽIJO, V ČEM JE POMEMBNOST TUDI Z RK VERO PRESVETLJENEGA POGLEDA - NA SVET IN NA DOGAJANJA. Toliko. Vse dobro Vam gospod Mefisto. In vsem. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
helena_3
Hvala za komentar, Mefisto! Se tudi zelo strinjam z zadnjim odstavkom. Tisti Balažic iz SLS je v zadnjem času potegnil 3 poteze, ki so mi všeč: 1. podpora dr. Anžetu Logarju na predsedniških volitvah 2. Nasprotovanje zmanjšanju povprečnine občinam 3. Oster odziv na nameravane spremembe ZDoH, ki se nanaša na kmete. Upam samo, da ne bo obupal. "Stare sile" so tudi v zdesetkani SLS zelo dejavne. Poleg tega ne bo enostavno dvigniti rejtinga te tradicionalne stranke (sem mislila napisati žlahtne, pa izraz preveč spominja na Kučana) kar čez noč. Prav to pa bodo od njega zahtevali.
Ljubljana
Dobra analiza. Dobro da vemo kako je bilo. Ceprav smo slutili. Aja Pogorelc ....in novak, krasno. Vse jasno.
uros.samec
Janša se vsaj ne pretvarja, da je nekaj drugega kar pač je. Lahko ga ne maraš, vendar veš kaj hoče. Pri vas pa nihče nima pojma kaj bi dejansko radi. Btw, Golob vas bo nategnil kolikor ste dolgi in široki.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Če ne veš kaj bolj pametnega napisati - lahko, ti priporočam, da take ničvredne zapise - zadržiš zase. Ni ti treba zapisati vsake neumnosti, ki napolni tvojo bolj kvalitetnega razmišljanja - domnevno - prazno glavo. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
tohuvabohu
Vendar en razumen komentar izpod tvojega peresa. Edino to bi pripomnil, da jih ne bo nategnil Golob (ta ima preveč dela sam s sabo, pa tudi sicer ni tako sposoben), ampak se bodo nategnili kar sami.
Ljubljana
Tokrat pa ok.
MEFISTO
Prijatelj JK-K, z vsem spoštovanjem moram reči, da je bila gornja replika prenagljena ter premalo premišljena in kot taka odveč. Nerad priznam, da je imel tokrat uroš.samec izjemoma precej prav.
Stajerska2021
Uroš Samec, sicer se pogosto z vami ne strinjam, vendar je vaš zapis odličen. Svingerstvo Nsi-ja jih bo na naslednjih volitvah, mogoče celo hitreje kot si mislimo, pognalo pod prag. SDS-u očitajo slo po vladanju, kar je z ozirom na vedno soliden odstotek podpore (25-29 %) pričakovano, vendar je prava sla po oblasti v Nsi, kjer so pozabili, da se ne premaknejo s podporo nad 10 %, radi pa bi večji kos pogače kot tisti, ki so v svojem političnem delu stabilni in ne skrivajo svoje drže. HOČEM JANEZA JANŠO NAZAJJ!
uros.samec
Kar ti nikoli ne boš razumel je to, da tisto kar Janša želi ni nujno narobe in nekatere stvari so dobre, ne morem pa podpirati načina s katerim želi tja priti. Janez Janša bi zlahka opravil z vsemi na politični sceni, če bi znal biti vsaj takrat, ko je to pomembno manj sebi podoben. Razumi kakor želiš, imam pa poln k tvojih večnih žalitev. Za razliko od tebe lahko spremenim mnenje. Čeprav sem ves čas podpiral Putina, me je zadnjih dni zelo presenetil. Spoštoval sem ga natančno do trenutka, ko NI RAVNAL KOT AMERIČANI, ki za seboj pustijo razrušene države. Za napade na civilne objekte, v katerih se ne skriva vojska, ni opravičil in to je zločin. Na drugi strani pa lahko gledamo neonacistične parade ob UA prazniku, kar ti gotovo veš, saj si učitelj iskanja po internetu. Tem ljudem dajemo tudi tisto, česar sami nimamo več, v imenu teh ljudi bo Evropa uničena. Kdor lahko končno izbere le eno stran v tem konfliktu je pametnejši od mene. Glas v puščavi
helena_3
Besede, besede, besede.
Verodostojni boste, ko boste prepričali (vsaj) 27 % volivcev. Dobili ste priložnost v Janševi vladi in kot ministri ste bili odlični. Škoda za egocentrizem, ki je bil pred leti kriv za razkol na relaciji SKD - SLS (krivda na obeh straneh). Še zlezete golobarjem nekam, pa bo vaša usoda identična SLS. Za propad SKD in SLS je pa kriv - kdo? Zgolj vaši old-boysi, mislim jaz.
Je rekla Ljudmila, da bo EU razpadla, če bo vsak po svoje delal. Ojej. Jaz sem pa mislila, da je EU zveza svobodnih držav, ki same odločajo o svoji usodi. Povezovati bi nas moral zgolj ekonomski in varnostni interes - in pa sodelovanje na področju znanosti. Federacijo različnih narodov smo že imeli, s sedežem v Beogradu. Nobene želje nimam, da zdaj položaj vrhovnega oblastnika prevzame Bruselj.
Ljubljana
Tocno tako
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.