Medtem v Ukrajini: branitelji na bojišču uspešnejši od okupatorjev, Rusija z "nespodobnim povabilom"
Frontna črta v ukrajinski vojni je, kot vse kaže, zaenkrat dokaj ustaljena. Med okupatorskimi ruskimi silami in ukrajinskimi branilci sicer prihaja do določenih spopadov, v katerih lahko rahlo večje uspehe pripišemo ukrajinski strani. Spopadi so v zadnjih dveh tednih skoncentrirani predvsem na mesti Bahmut na severni polovici fronte in na Herson na skrajno južnem – jugozahodnem odseku.
Mrtvi civilisti in eksplozije v elektrarni: komu gredo zasluge?
Ruske sile nadaljujejo s strategijo obstreljevanja mest po celotni Ukrajini. V tem tednu so obstreljevali celo Užgorod na meji s Slovaško, ki je od Slovenije oddaljen le pičlih 600 km vožnje po cesti. Užgorod trenutno predstavlja enega od logističnih središč, preko katerih se Ukrajina oskrbuje s pomočjo z Zahoda, zato Rusom predstavlja zelo očitno tarčo.
Če Rusi ocenijo, da je določen objekt treba eliminirati, to storijo ne glede na tam prisotne civiliste.
Če Rusi ocenijo, da je določen objekt treba eliminirati, to storijo ne glede na tam prisotne civiliste. To seveda prinaša civilne žrtve in ravno te so razlog za najnovejšo afero med ukrajinskimi oblastmi in človekoljubno organizacijo Amnesty International.
Slednja je v svojem nedavnem poročilu dobršen del krivde za civilne žrtve pripisala dejstvu, da ukrajinske sile uporabljajo civilne objekte za vojaške namene. V svoji burni reakciji je predsednik Zelenski povedal, da ne moremo enako soditi agresorja in tistega, ki se brani. Obenem je treba tudi povedati, da Ukrajina ne namešča civilistov okoli svojih vojaških inštalacij z namenom, da bi jih Rusi pustili pri miru, prvič zato, ker se Rusi ob svojih napadih iz zraka ne ozirajo na civiliste (pri kopenski zasedbi smo videli tudi drugačne primere), in drugič, ker so jim Rusi vojno pripeljali v mesta. Obkoljeni so od zunaj, s travnika, če hočete, in branijo mesto. In v mestu so, neizbežno, tudi civilisti.
Ko smo že pri obstreljevanjih: znano je, da sta v jedrski elektrarni Zaporožje nedavno odjeknili dve, mogoče celo tri eksplozije. Elektrarna je zasedena s strani ruskega okupatorja in je delujoča, čeprav pod upravo ruskega podjetja Rosatom. Sprti strani druga drugo obtožujeta, da sta obstreljevali elektrarno, pri tem se je en reaktor tudi ustavil. Resnica zaenkrat ni poznana in v doglednem času tudi ne bo.
Ukrajinci na bojišču uspešnejši ...
Vrnimo se k spopadom. Rusi si krčevito prizadevajo zavzeti mesto Bahmut v Doneški regiji, po zadnjih podatkih so tudi vpadli v mesto, a so jih ukrajinski branilci po srditih uličnih bojih odbili. Obenem so Ukrajinci sprožili protinapad na Herson iz smeri Mikolajeva, kjer je na desnem bregu Dnepra ostalo ujetih na tisoče ruskih vojakov, ki naj bi varovali zahodni breg med predvidenim napredovanjem ruskih sil na sever.
A kot kaže, bo operacija do nadaljnjega preložena, če že ne opuščena: Rusi so po poročanju ukrajinskih in zahodnih virov utrpeli znatne izgube, obenem pa so ostali odrezani od svojega zaledja, saj so jim Ukrajinci s skorajšnjim uničenjem mostu (po nekaterih podatkih treh mostov) izjemno otežili logistiko, tako oskrbo kot morebiten umik. Rusija naj bi po izjavah britanskih obveščevalcev vzpostavila ladijsko povezavo in zgradila dva pontonska mostova.
V prihodnosti lahko torej pričakujemo nove poizkuse prekinitve povezave, obenem pa bo Rusija najverjetneje storila vse, da Herson obdrži, saj predstavlja izhodišče za napredovanje proti zahodu, s katerim bi prek Mikolajeva lahko skušala zavzeti Odeso in tako Ukrajino popolnoma odrezati od morja ter preko okupiranih ukrajinskih ozemelj povezati Pridnjestrje z matično Rusijo.
... Rusi pa novačijo plačance
Glede na bojno kondicijo, ki jo trenutno demonstrira Rusija, se to še ne bo zgodilo kmalu. Kot zanimivost povejmo, da je Rusija kljub svoji opevani "vojaški superiornosti" pričela uporabljati iranske brezpilotne letalnike. Nič kaj vzpodbudnega za rusko samopodobo ... Prihodnost bo najverjetneje pokazala, da se stvar ne bo ustavila le pri dronih, a o tem drugič.
Omenimo še, da v Rusiji poteka mobilizacija prostovoljnih enot, ki naj bi delovale na območju separatističnih republik. Gre za armadni korpus s predvidenimi 15.500 vojaki, ki bo v veliki meri popolnjen s prostovoljci. Zanj novačijo može med 18. in 50. letom starosti, ki jim je s strani regionalnih oblasti obljubljena enkratna denarna nagrada v višini dobrih 1.100 evrov, mesečno pa naj bi prejemali od dobrih 600 do slabih 900 evrov, za vsak mesec služenja v Ukrajini pa celo več kot 2.200 evrov.
Ob dejstvu, da v času sankcij v Rusiji marsikatera pokojnina ne doseže 100 evrov, je jasno, da Rusija z "nespodobnim povabilom" svoje redne vrste popolnjuje s plačanci. Nekoliko ironično pa je, da Rusi novačijo tudi v Kareliji, zgodovinsko finski pokrajini, ki je bila po drugi vojni Fincem odvzeta s strani Sovjetske zveze. Sedaj tam živi še komajda kak Finec ... Se še kdo sprašuje, zakaj Ukrajinci nočejo Rusov na svoji zemlji?
Rusi že dalj časa niso dosegli kakih omembe vrednih uspehov v boju, (danes obvladujejo manj ozemlja kot v prvem tednu vojne), zato hitijo z utrditvijo oblasti med civilisti; pospešeno izdajajo ruske dokumente, uvajajo rubelj itd. Med separatisti to gre, tisti na strani Ukrajine pa niso tako zelo navdušeni, in državljanska nepokorščina je vseprisoten pojav.
Prvi korak na poti k miru?
Poglejmo si še mednarodno dimenzijo konflikta: Rusija je ponovno obtožila ZDA, da so v vojno neposredno vpletene (ob tem pa seveda pozabila, da je vanjo vpletena tudi sama), a to ni nič novega. Prišlo pa je do preboja glede izvoza ukrajinskega žita: Ukrajino so do tega trenutka zapustile štiri ladje, dogovorjenih pa je še 14 takšnih transportov.
Ne glede na to, da so za dogovorom uradno Združeni narodi, lahko tokrat pohvalimo turškega predsednika Erdogana. Končno se je njegovo sedenje na dveh (ali več) stolih izplačalo in Turki s ponosom povedo, da je botrstvo žitnemu dogovoru med Rusijo in Ukrajino znak, da Turčija spet pridobiva status regionalne velesile.
Kot korak k miru omenjeni dogovor vidi tudi nekdanji nemški kancler Gerhard Schroeder, sicer znan po svojih proruskih pogledih. Nedavno je izjavil, da lahko od žitnega dogovora sprti strani prideta do dogovora o prekinitvi ognja, potem pa naj se konflikt rešuje na dolgi rok; mogoče ne čez 99 let kot Hong Kong, je poudaril, pa vendarle.
V resnici nam zgodovina ponuja vrsto precedensov za tovrstni način, verjetno pa pri tem najbolj izstopa konflikt na Korejskem polotoku. Možno je vse. A žal je, glede na obnašanje ostalih velesil, verjetno bliže resnici nedavna izjava nekdanjega ukrajinskega predsednika Leonida Kučme: "Če Ukrajina premaga Rusijo, se bomo izognili tretji svetovni vojni. Če je ne, se je ta že začela."
Zadnje objave
Do Kosijevega doma na Vogarju
14. 9. 2024 ob 9:00
Nomen est omen (Ime je znamenje, pomen)
14. 9. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Slabo vreme odneslo prireditev Kravji bal v nedeljo v Ukancu pri Bohinjskem jezeru
13. 9. 2024 ob 19:08
Romska družina Strojan – spodletel družbeni eksperiment
13. 9. 2024 ob 17:10
Zakaj ne moremo primerjati projektov TEŠ6 in JEK2?
13. 9. 2024 ob 12:30
»Tomaž Vesel je bil k odstopu prisiljen«
13. 9. 2024 ob 6:00
Ekskluzivno za naročnike
Preberite: nova - 165. številka Domovine
11. 9. 2024 ob 6:10
Domovina 165: Vlada romsko problematiko zgolj opazuje
11. 9. 2024 ob 6:00
Marš proti ruski vojski (11. del)
9. 9. 2024 ob 18:45
Prihajajoči dogodki
SEP
14
SEP
14
SEP
15
Odmev poletja, koncert Vokalne skupine Karina z gosti
18:00 - 20:00
SEP
15
Koncert iz sklopa "Večeri v atriju": PRIFARSKI MUZIKANTI
19:00 - 21:00
SEP
18
Delavnica izdelovanja terarijev
18:00 - 19:30
Video objave
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Izbor urednika
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Vroča polemika po Magnificovem koncertu
5. 9. 2024 ob 16:20
V katerih letih se najbolj postaramo?
30. 8. 2024 ob 21:15
69 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, no, kot vidimo - zlasti Putin Rusi skrajno brutalno rušijo civilna naselja in pobijajo civiliste v Ukrajini.
Putin Rusi so osovraženi in nezaželeni v NERUSI UKRAJINI PRAVIH AVTOHTONIH UKRAJINCEV.
Rusi nikoli niso bili avtohtovi - v Ukrajini.
LE OBLAST NAD UKRAJINO IN NAD NERUSI UKRAJIINCI - SO ŽAL IMELI.
ZA ČASA CARJEV IN STALINA.
IN NEKAJ MALEGA OBLASTNIH PREDSTAVNIKOV MOSKVE - naseljenih politično - v Ukrajjini.
KAJ TU NI JASNO?
Z NEKOM, KI SI SVOJEVOLJNO LASTI IN TI JEMLJE NARAVNA BOGASTVA . TVOJE EDINE DOMOVINE - PAČ NI PRIJATELJSTVA,.
In si ga ne želiš za sodržavljana
TAKO SO SE KONČNO IN S TEŽAVO ZNEBILI VSILJIVIH RUSOV
V BALTSKIH DRŽAVAH: ZA NOBENO CENO SI NE ŽELIJO SPET IMETI RUSOV - V NJIH DRŽAVAH.
"KAJ TU NI JASNO" - BI REKLA ex POSLANKA fake ne-levice Violeta T.
L. e. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
JA VEM ZA ISTIH CCA 10 UKRAJINSKIH OLIGARHOV, KI SO VEČINOMA ŽIDJE.
A meni gre za dobro običajnih NERUSOV-UKRAJINCEV - ki so nasploh čisto normal, prav delovni ljudje. In ki so jih doslej Putin Rusi izkoriščali za podplačano delovno silo in Putin vojaški KANON-FUTER - seveda. Ukrajinke naj bi pa po mnenju Putina - bile kar prostitutke. Dovolj dobro zanje po mnenju Putina in RUSOV. Se zdi. L.r. Janez KK
p.s.
PUTIN IMA V UKRAJINI ENAK SISTEM - KOT SO GA IMELI NEMCI V STARI AVSTRIJI V SLOVENIJI: na vseh vodilnih mestih Rusi - nerusi Ukrajinci - naj bodo pa poslušni hlapci.
PUTIN IN NJEGOVI RUSI ZA NERUSE-UKRAJINCE - NIMAJO NOBENIH POZITINIH NAČRTOV - LE ZATIRANJE. celo velepalačo si je omislil - na Krimu
A zdaj si bodo že samostojno, brez Rusov - vse uredili po svoje.
uros.samec
V tem ste zelo dober tudi vi. Vsak človek ima kak talent. Ah, da, verjamem, to boli. In nič bolje ne bo veste? Slovenija nikoli ni in tudi nikoli ne bo proameriška provinca. Predlagam, da se preselite. Sicer vas bo napetost še pokončala.
Btw, precej ironično in na nek način cinično, toda Putin je marca Zelenskemu rešil življenje, ko je FSB obvestila Ukrajinski vrh, da se pripravlja atentat in da so Čečenski separatisti pred njihovimi vrati. To priznavajo celo vaši prozahodni analitiki.
Tehnicol
Mene prav nič ne boli, prej tebe, glede na bes ki ga v komentarjih bruhaš. Na tvojo žalost tudi proruska ne bo nikoli. Zakaj? Zato ker je folk vajen relativno dobrega standarda v Sloveniji. To je omogočil tudi proameriški vpliv, tudi telefon, ki ga držiš v roki je ameriški izdelek, vsaj software. Po Rusih ne bi v roki držal nič, to ti je menda jasno. In jaz se ne bom selil nikamor, saj mi je vredu tukaj. Lahko se pa ti preseliš k svojim rusom v bedo v odaljeni tajgi, pa boš videl kaj pomeni ruski lifestyle. In to da je Putin rešil komu življenje prodavaj komu drugemu. Morda ti rasputin kupi te bedarije.
Peter Klepec
EU je proameriska institucija in SLO je njen del. Najmanj po ruski invaziji je jasno, da smo del amerisko-evropskega tabora, svetovnega pola.
Peter Klepec
Ja, nasi, evropski, slovenski analitiki. Kdo ste pa vi? Rus? Srb? Petokolonas?
uros.samec
Če želi kdo zares razumeti pokvarjenost Zelenskega in resnico o shithole državi Ukrajini naj si prebere članek na 24 ur Med junaštvom in korupcijo: služabnik ljudstva?
Tam je napisano vse.
Tehnicol
Ja res, 24 ur lol, po volitvah so dobesedno izginili politični članki od tam, kot da ni nobenih težav z novo vlado. Da pa s takimi članki vzpodbujajo rusofilski sentiment, ki je v Sloveniji porazno visok. Ne bo pa članka ne o Golobovih nečednostih, ne o Putinu ki je mu Zelenski po pokvarjenosti ne seže niti do kolen. 24ur je šala od portala. Razen za zdraho delat.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Uh, kako si ti informiran - ni za verjet. Kaj za vraga se obremenjuješ z nami, s slovensko in z EU PROTI-PUTIN desnico. Saj tebe bo takintako Putin – povzdignil – v OLIGARHA. SAMO, MENE BI NA TVOJEM MESTU SKRBELO, KER JE – SAMOMORILNOST IN PREZGODNJA SMRTNOST med Putin OLIGARHI – TAKO VISOKA. A SI ODPOREN NA apolonj, na krogle IN NA PODOBNE MORILSKE POSTOPKE. L.R. Janez KK
rasputin
Vredno branja in razmisleka, zakaj je ta del resnice o Ukrajini praktično prikrit. https://www.24ur.com/novice/tujina/ukrajina/zelenski.html
rasputin
Na tvojem mestu bi bilo bolje, če bi skrbel za svoje mentalno zdravje, kajti to kar pišeš, je izven polja zdrave pameti.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Zgiraj imate HUD BLEF od prorusa "rasPutna".
Če se jaz zdajle preselim npr. na ČEŠKO - Češka zato še ne bo "MOJA DOMOVINA".
Ukrajina ni nikakršna "DOMOVINA RUSOV" - ne verjamem, da kakšna družina Rusov v Ukrajini živi nad 100 let.
Ja zdi se, da izključno NKVD in VOJAŠKO ŠOLANI IN “NE-RAZMIŠLJAJOČI” Putin – BO ŠE VNAPREJ “USPEŠNO UNIČEVAL” – RUSKI NAROD
OZ OSTANEK OD
TEH MALO MLADIH PRAVIH Rusov – ki jih Putin RUSIJA – SPLOH ŠE PREMORE.
L.R. Janez KK
rasputin
Jadni Kepic, ti in zdrava pamet se redkokdaj srečata in še tedaj se niti ne pogledata. V Evropo vdirajo prišleki z vseh vetrov in imajo, če se jim prizna azil, enake pravice kot avtohtoni Evropejci. Ti pa misliš, da imajo Ukrajinci pravico pobiti rusko prebivalstvo, ki je tam že stoletja. Nad tolikšno slepoto in amoralnostjo bi se še Drakula radoval, pa Hitler in Stalin in ... Fuj, fej in fuj!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, no, kot vidimo - zlasti Putin Rusi skrajno brutalno rušijo civilna naselja in pobijajo civiliste v Ukrajini. Putin Rusi so osovraženi in nezaželeni v NERUSI UKRAJINI PRAVIH AVTOHTONIH UKRAJINCEV. Rusi nikoli niso bili avtohtovi - v Ukrajini. LE OBLAST NAD UKRAJINO IN NAD NERUSI UKRAJIINCI - SO ŽAL IMELI. ZA ČASA CARJEV IN STALINA. IN NEKAJ MALEGA OBLASTNIH PREDSTAVNIKOV MOSKVE - naseljenih politično - v Ukrajjini. KAJ TU NI JASNO? Z NEKOM, KI SI SVOJEVOLJNO LASTI IN TI JEMLJE NARAVNA BOGASTVA . TVOJE EDINE DOMOVINE - PAČ NI PRIJATELJSTVA,. In si ga ne želiš za sodržavljana TAKO SO SE KONČNO IN S TEŽAVO ZNEBILI VSILJIVIH RUSOV V BALTSKIH DRŽAVAH: ZA NOBENO CENO SI NE ŽELIJO SPET IMETI RUSOV - V NJIH DRŽAVAH. "KAJ TU NI JASNO" - BI REKLA ex POSLANKA fake ne-levice Violeta T. L. e. Janez KK
rasputin
Spet lažeš in nakladaš. V baltskih državah še vedno živijo Rusi in mislim, da so deležni evropskih standardov varstva manjšin in človekovih pravic. Ti očitno misliš, da so se jih znebili. Le kako? Tako da bi jih pobili, kot to počno Ukrajinci?! Pozabljaš tudi, da je sedanja vojna v Ukrajini posledica preganjanja ukrajinskih Rusov, etnocida in genocida nad njimi, ki ga ti očitno podpiraš, kar te uvršča med skrajno amoralne osebke. Če bi Slovenija začela voditi etnicdno in genocidno politiko do svojih manjšin, tudi ne bi obstajala več. Ukrajinci so žal sledili ameriški politiki, ki ima svoje imeprialistične interese, in ji je prav malo mar za Ukrajince. Rezultat je razrušena, razkosana in razseljena Ukrajina. Če imaš američane za prijatelje, ne potrebuješ sovražnikov. Kar seješ, to žanješ. Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan.
uros.samec
Janez KK SLOVENIANA, se še nisi utrudil? Tvoja patologija je neprebavljiva. Ti nikomur ne pustiš lastnega mnenja. In vsakomur vsiljuješ svojega. Vsi ostali komentatorji na neki točki odnehajo. Ti pa ne. Pa če je treba 50 komentarjev, nabijaš in nabijaš in nabijaš. Rusija bi če se ne bi vmešala Amerika zelo verjetno celo postali del Evrope. Tako je, Trumpa sem spoštoval, ker ni začel nobene nove vojne, ker se je umaknil iz peskovnika, ker je porazil ISIS in ker se je znal pogovarjati z Putinom. Z njim v Beli hiši, tega konflikta ne bi bilo. EU bi se lahko ekonomsko pobrala od zadnje Covid krize. 20.000 življenj bi bilo prihranjenih. Res pa orožarji ne bi tako zelo zaslužili. Nihče ne bi pred kamero žugal s prstom, da vas bo Amerika dobila če se bo tako odločila ne glede kje ste. Ali še drugače, nihče se ne bi tako ravnodušno izneveril vsakršnim pravilom, pravni zaščiti in sodnim postopkom, ter mirno zagrozil svetu, da lahko pridejo kamorkoli in počnejo karkoli se jim zljubi. Zelo se motiš, če misliš da ves svet sovraži Rusijo. Ves svet sovraži Ameriko kot je postala. In ves svet se je boji.
Ti lahko obračaš po svoje, realnosti ne boš mogel obrniti. 25% Ukrajine je Ruske, 1/3 obdelovalnih površin preostalega ozemlja so pokupile Ameriške korporacije ( ali korporacije z ameriškim kapitalom) sline pa cedijo tudi Madžarska, Romunija in Poljska. Od te tvoje slavne Ukrajine ne bo ostalo nič. In prav je tako.
Tehnicol
Nič bolj ga ne vsiljuje kot ti recimo, ki začneš takoj z rotavskimi žaljivkami vse kar ti ni po godu. Iz varnega kavča je lahko ****** ko nekomu uničujejo domovino ane, *********
rasputin
Tehnicol, Ukrajina je domovina tudi ruske manjšine, ko jo je marionetni režim, ki ga je postavila Amerika z državnim udarom, obsodil na etnocid in genocid. Kar seješ, to žanješ. Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan. Ko se bodo Ukrajinci streznili, se bodo otresli norega diktatorja Zelenskega in ameriškega tutorstva, ampak tedaj bo že prepozno za karkoli. Ukrajina bo le še Kijev z okolico. Ali pa še to ne.
Tehnicol
Haha ja itak, pa drugim očitaš neke kristalne krogle, daj se v špegel poglej enkrat.
uros.samec
Predsednik Zelenski je imel dve čudoviti priliki za mir. Prva je sporazum Minsk 2, ki ga je kršil. Druga je bila odklonitev sporazuma ki sta ga mu ponudila Macron in Sholz. Sam se je odločil za to, kar se sedaj dogaja. Ali še bolje, sam je dobro vedel, kaj sledi. Kri je na njegovih rokah. In ko bo vsega konec, ste lahko prepričani da bo sledil natančno takšen medijski spin. Lahko staviva če hočete. Sicer nimam kavča v hiši, drugače pa mi lahko rečete karkoli kar ni osebna žalitev. Torej ponavljam, prav je, da bo Ukrajina razkosana, ker je tako hotel njen predsednik.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
"Ukrajinci - neonacisti", "Ukrajinci izhajajo iz Rusov" in podobna zlonamerna podtikanja
proPUTIN - "RASputina".
Če je manjše število NERUSOV-UKRAJINCEV - našlo izraz svojega nasprotovanja in sovraštva do v preteklosti do njih dejansko S HOLODOMOROM GENOCIDNIH Stalin Rusov - V T.I. BENDEROVCIH, ki so dejansko sodelovali v 2. vojni z NEMCI in proti STALIN-RUSOM
- je "benderovstvo" opredelitev - manjšega števila NERUSOV-UKRAJINCEV.
RES PA JE, DA VEČINA nerusov-ukrajincev - močno sovraži PUTIN Ruse - zaradi GENOCIDNEGA HOLODOMORA in
zaradi novejšega neenakopravnega odnosa Putin Rusov do NERUSOV-UKRAJINCEV. IN DOMNEVNIH POIZKUSOV ZLORABE NARAVNIH BOGASTEV UKRAJINE S STRANI Putin Rusov.
Vendar zaradi te nenaklonjenosti ali sovreštva do PUTIN-RUSOV -
nikakor niso neRusi-Ukrajinci - kar - "NACISTI"
SAMO RES NE MARAJO Putin-Moskva- Rusov.
TVOJE NONSTOP PONAVLJANJE IZRAZA "nacisti" - je že "abnormalno - "rasPUTIN..
"RASputinov"
"UKRAJINCI IZVIRAJO IZ RUSOV" - je čista "rasPUTIN" - TRAPARIJA OZ. ODRAZ NJEGOVEGA NEPOZNAVANJA zgodovine.
Sedanji nerisiUkkrajinci - so po prednikih vse drugo prej - kot POTOMCI Rusov.
Njihovi predniki
so bili zlasti tatarska in neruska plemena z juga sedanje Rusije, ki
so se izoblikovala - v skupnosti t.i. KOZAKOV-KONJENIKOV, BOJEVNIKOV, ki so živeli nepodrejeno fevdalcem, le carju - v TANORRIH, Z LLASTNIM VODSRVOM - HETMANOV.
KOZAŠKE SKUPINE SO SE SLOVANIZIRALE, KO JE MEDNJE PRIŠLO TELO VELIKO POLJAKOV,
KI NISO HOTELI BITI TLAČANI poljskim fevdalcem.
S carskimi Rusi
so billi NERUSI-KOZAKI v stalnem stiku - saj so bili OPERATIVNA VOJSKA CARSKE RUSIJE IN - KOZAKI SO BILI IZVVAJALCI OKUPACIJE KAVKAZA IN SIBIRIJE - s strani CARIZMA.
Vendar zaradi tega - KOZAKI nikakor NISO BILI - Rusi.
Samo "rasPUTIN"
POJMA NIMA O KOZAŠKI IN O RUSKI ZGODOVINI.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, AKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
Tehnicol
Res je to kar pišeš, dokaz da Rasputin nima pojma je v zgodbi samega ruskega pisatelja Čehova, ki sem jo nedolgo nazaj bral, naslova se ne spomnem, se pa spomnem da so bili notri omenjeni Ukrajinci-Ukrajinka. S tem da je Čehov živel pretežno v 19.stl. potemtakem Ukrajinci nebi smeli biti z besedo omenjeni kot etničnost. Skratka, toliko.
rasputin
Ex alkoholik, jaz nimam pojma o marsičem, zato pa poiščem verodostojne vire. Ti pa enostavno bluziš prosto po Prešernu in si zraven domišljaš, da je tvoje jodlanje neka resnica. Da bi poiskal kakšen vir in se informiral, to pa presega tvoje sposobnosti. Je bolj enostavno pogledat v kristalno kroglo in v tvoj Svetkigani.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Aha . rvoj vir je internet, ki je ne zanesljiv, prepisan vir, ti pa prpisuješ - na drugo potenco. Še tole glede "tvojih NACISTOV". RUSI SO EDEN NAJBOLJ NEPRILJUBLJENIH NARODOV NE SVETU, ZA KAR SO SI SEVEDA - KRIVI - SAMI. Rusov izrazito - ne marajo vsaj NASLEDNJI NARODI: ŽIDJE, ZDA populacija, BALTSKI NARODI, ŠVEDI, FINCI, POLJAKI, ČEHI IN SLOVAKI in mi Slovenci. In še kdo. Ali so torej vsi ti narodi - NACISTI ? Kaj se ti zdi ? L.r. Janez KK
rasputin
Ha, ha, ex alkoholik, zdaj bi rad svojo patološko rusofobijo še objektiviziral, češ da so Rusi eden najbolj nepriljubljenih narodov. So Američani morda priljubljen narod? Južnoameričani jih sovražijo in še mnogi drugi. Tudi Ukrajinci jih bodo zasovražili, kajti prej ali slej bodo spoznali, da so jih grdo zlorabili v svoji proxy vojni zoper Rusijo. Mnogi so že. Kaj pa recimo Nemci? Oni se sramujejo še samih sebe in se pospešeno samo-ukinjajo prek forsiranih migracij. Sicer pa na splošno niso ravno priljubljen narod. Judje? A sploh kdo mara Jude? Arabci jih sovražijo. Zahod jih tudi ne mara, ker imajo v rokah finance, medije, politike ... Kako pa je kaj s Slovenci? Za začetek se na smrt sovražimo med sabo zaradi genocidne državljanske vojne. Italijani nas ne marajo zaradi fojb in eksodusa, marali pa nas niso niti pred nastankom fašizma. Imenovali so nas shiavi (sužnji) ali ščavi (zmerljivka). Hrvati nas tudi ne marajo. Avstrijci nas prezirajo, Madžari pa prejkone tudi. Navsezadnje si ti dokaz slovenske zaplankanosti in zoprnije, ki nam res ni v čast.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Seveda - sedanji NERUSI UKRAJINCI, brata Kličko in ostali, ki jih vodi ukrajinizirani Žid Zelenski - so v Ukrajini tako AVTOHTONI - KOT LE JE MOŽNO BITI - AVTOHTON - kot mi Slovenci v Sloveniji. NERUSI-UKRAJINCI SO POTOMCI SLANIH ZAPOROŠKIH KOZAKOV IN OSTALEGA PODEŽELSKEGA PREBIVALSTVA, KI JE ŽIVELO V UKRAJINI V ČASU CARSTVA. Žal so veliko Ukrajincev-nerusov genocidno in etnocidno pomorili STALIN-RUSI. KAJ TU PISARI ZMEDENI, NEVEDNI IN DO NERUSOV ZLOBNI provokator "rasPUTIN" JE POPOLNOMA VSEENO. TAKOINTAKO pojma nima o Ukrajini in o nerusih-ukrajincih. Zapovrh pa nič realnega ne ve in ne pove o samih Rusih. "rasPUTINA"="UROSA.SAMCA" VAM SPLOH NI TREBA JEMATI RESNO. l.r. Janez KK
Tehnicol
Kaj se sploh toliko ukvarjate s temi vzhodnoevropskimi divjaki? Tudi njim zmankuje moči in morale, saj so že tri mesece praktično na isti liniji in razen brutalnega topovskega in raketnega obstreljevanja, niso več zmožni kaj veliko več. Zdaj novačijo celo zaporniške izmečke in jim ponujajo denarno nagrado za boj. Nizko so padli za drugo vojaško silo sveta. Vzpodbudno je da so mladi Rusi povečini prišli k pameti in gredo v petek zvečer rajši gledajo pocukrano ameriško komedijo, kot da bi umirali na blatnih poljih Ukrajine, in to za zblojenega mafijca in njegovo krdelo, sem pa tam celo zažgejo rekrutni center, to so vse vzpodbudni signali, ki ne gredo na roko tej invaziji.
rasputin
Tu imaš en video vzhodnoevropskih divjakov. https://www.youtube.com/watch?v=T75dnwWFM6c
Tehnicol
ajej, to je še bolj dokaz da so ruske pichkurine nič boljše od ameriških, čez katere toliko bentiš, skratka, sramoten video za neko ''tradicionalno'' družbo kot je ruska, v resnici pa ruski narod bolj kot karkoli drugega sanja ''american lifestyle'', daleč od putinovskih bedarij, to ti da res mislit.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ZGORAJ TI JE DAL NEK GOSPOD - NEKAJ - NOVIH "IMEN". lITERATURE TI NE BOM NAVAJAL: PREBERI KAKE OK ZGODOVINSKE ROMANE ZLASTI O UKRAJINSKIH - zaporoških kozakih. Ti si 74 let star zelo PUTIN-RUSIJA INDOKTRINIRAN "gospod-tovariš". Jaz sem po rodu - s podeželja Komende: starh "konjev" se ne uči voziti vozov. ŠALA Ker imaš rad Rusijo, SIBIRKE -TATARKE so ti tudi všeč. No tiste punce bodo že mlade fante dobile. A vem, da imaš ti rad tudi - živali, zlasti - ruske. V SIBIRIJI JE NA TISOČE ZELO LEPIH MEDVEDOV, VEČ JIH JE KOT LJUDI - TAM. UBOGI MEDVEDI SO VERJETNO - LAČNI. POJDI JIH MALO NAHRANIT - A NE ? SAJ IMAŠ DO VSEGA RUSKEGA - USMILJENO SRCE. konec ŠALE MAR NE ? ? L.R. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Opozarjam beroče, da tukajšnjega domnevnega plačanca proPUTIN, proRUSI propagandista - "rasPUTINA" oz. "urosa.samca" niikakor NE JEMLJITE - RESNO.
. Ni noben
javno priznan akademski poznavalec zgodovine in sedanjih razmer v vzhodni Evropi, kjer so zdaj Ukrajina, Ruska Putin-federacija ITD.
Skratka: "rasPUTIN" oz. "uros.samec" - STA OBIČAJNA DOMNEVNO "plačanca", OD KOGA - NAJ PA UGOTOVIJO ZA TO POOBLAŠČENE DRŽAVNE SLUŽBE R. Slovenije.
Glede s strani "rasPUTINA" toliko poudarjane "AVTOHTONOSTI" Rusov v Ukrajini Vas beroče opozarjam, da TRDITEV "rasPUTINA" o STOLETJA TRAJAJOČI NASELJENOSTI RUSOV - KOT NARODNOSTNE MANJŠINE v UKRAJINI - NI RESNIČNA.
Po razpadu t.i. Kijevske Rusije v 13. stoletju v Ukrajini ni živea NIKAKRŠNA VEČJA RUSKA MANJŠINA, v Ukrajini so stalno živeli le predstvniki RUSKE PRAVOSLAVNE CERKVE IN MORDA KAKI RUSI TRGOVCI, PREDSTAVNIKI CARSKE OBLASTI V Moskvi. Zokrožene normalne ruske manjšine v Ukrajini - pa ni bilo.
Ukrajina je bila po koncu Kijevske RUSIJE poseljena s skupinami sestavljeni iz raznih večinoma neruskih ljudstev, ki so se izoblikovale v skupine KOZAKOV, ki so živeli v TABORIH, ki so imeli svoje vodje HETMANE in svoje vojaške konjeniške enote. In - KOZAKI - nikakor niso bili RUSI.
Rusi nikoli niso živeli v taborih itd.
Po koncu Kijevske Rusije, ki so jo uničili MONGOLI v 13.. stolletju IN JE LETA cca 1240 PRENEHALA OBSTAJATI - so se Rusi naselili v porečju VOLGE, oblikovali so Moskvo kot svoj - CENTER. V Ukrajini pa po koncu KIJEVSKE RUSIJE NIKOLI NISO ŽIVELI - RSI - KOT VEČJA TRNJENA MANJŠINA - ampak le kot manjše skupine cerkveni, trgovskih in NADOBLASTNIH CARSKIH PREDSTAVNIKOV Moskve.
Skratka - tu veliko objavljajočega polit provokatorja
NIKAKOR NE DOJEMJTE KOT NEKAKŠNO AKADEMSKO ZGODOVINSKO STROKOVNO AVTORITETO - ker to nikakor - ni.
Je le povsem navaden domnevnni "POLIT PRORUSKI, PROPUTIN PROPAGANDIST",
ki pred dnevi v debatti z menooj - niti tega ni vedel,
kdo so bili - zelo znani KOZAKI,
ki pa so bili vsekakor avtohtoni NASELJENCI prostora sedanje Ukrajine in RF.
KOZAKI SO KOT KONJENIŠKI VOJŠČAKI
RAZŠIRILI RUSKO CARSTVO NA Kavkaz, v Sibirijo, celo PETROGRAD LEŽI NA KOSTEH kozakov, KI SO GA ZGRADILI.
Vendar:
KOZAKI - NIKAKOR - NISO BILI - Rusi.
O vsem tem kot rečeno "rasPUTIN" - KI SE DELA NEKAKŠNEGA "POZNAVALCA" - TU - NIMA POJMA.
Toliko. L.r. Janez KK
rasputin
Samo-oklicani poznavalec zgodovine, tvojega natolcevanja ne potrjujejo zgodovinska dejstva. Wikipadija piše takole: "The ethnonym Ukrainians came into wide use only in the 20th century after the territory of Ukraine obtained distinctive statehood in 1917.[57] From the 14th to the 16th centuries the western portions of the European part of what is now known as Russia, plus the territories of northern Ukraine and Belarus (Western Rus) were largely known as Rus, continuing the tradition of Kievan Rus." Prevod: "Etnično poimenovanje Ukrajinci se je začelo široko uporabljati šele v 20. stoletju, ko je teritorij Ukrajine dosegel jasno državnost leta 1917. Od 14. do 16. stoletja so bili zahodni deli evropskega dela tega, kar je danes znano kot Rusija, ter ozemlja severne Ukrajine in Belorusije (Zahodna Rusija) večinoma znani kot Rus(ija), ki je nadaljeval tradicijo Kijevske Rusije." Ta citat te rakrinka kot navadnega lažnivca in bleferja, ki se dela nekega poznavalca zgodovine v resnici pa nimaš pojma kaj pišeš ozoroma odkrito lažeš. Povsem evidentno je, da so Ukrajinci kot narod nastali šele v 20. stoletju, tako rekoč administrativno, prej pa se niso razlikovali od Rusov. Govorijo praktično isti jezik. Lahko bi rekli, da je to, kar je danes ukrajinščina, v nedavni preteklosti bilo le ruski dialekt. Laž ima kratke noge.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Še ena ŠALA - DOMNEVNEGA "PLAČANCA" in nedvomnega malo oz. ničvednega PREPISOVALCA=PLONKAČA - "rasPUTINA" z interneta. Seveda so se UKRAJINCI KOT narod IZOBLIKOVALI ŠELE V 20. STOLETJU, ZLASTI PO rusko-stalinističnem genocidu - NAD NJIMI, po 1. vojni. V 1. vojni so se borili kot KOZAKI - za carja. Kot Ukrajinci-ljudstvo - pa so obstajali vsa stoletja po Kijev Rusiji: na način SVOBODNIH KOZAKOV, delno pa so bili - pač FEVDALNI PODLOŽNIKI, tam, kjer je kak fevdalec - sploh bil, ponavadi je bil Rus, sam, z družino. RUSI nikoli niso bili KOZAKI - ali pa le redki posamezniki RUSI-PRESTOPNIKI - so bili KOZAKI. UBOGI NEVEDNI - "RASputin". Torej: UKRAJINCI RESDA NISO BILI "NAROD" BILI PA SI VSEM ZELO DOBRO POZNANO - SAMOSTOJNO VOJAŠKO LJUDSTVO. In nikakor niso - biili RUSI - ubogi nevedni "rasPUTIN". ŠE GLEDE Židov, Gruzinca Stalina - V OKTOBRSKI REVOLUCIJI IN PO NJEJ. RESDA JE BILO PRECEJ ŽIDOV V VODSTVU - sramotne t.i. OKTOBRSKE REVOLUCIJE. Vendar niso nastopali kot ŽIDJE - pač pa kot "INTERNACIONALISTIČNI RUSI". ENAKO - STALIN NI NASTOPAL KOT Gruzijec ALI ZA Gruzijo - AMPAK JE DELOVA KOT RUSIFICIRAN INTERNACIONALIST - GRUZIJEC. Lenin je bil ČISTO OBIČAJEN - Rus. Trocki - je bil ŽID, A RUSIFICIRAN. ENAKO SRAMOTNI ČEKA, NKVD, KGB itd. nekaj Židov je bilo v vodstvu, a vodje so bili tudi - RUSI IN TUDI VELIKA VEČINA nkvd JE BILA Rusov. ŽIDJE so sploh znani NASPROTNIKI - Rusov -a ne veš tega. HA, HA - GENOCID, ETNOCID - UKRAJINCEV nad RUSI - pa TAK. A so Ukrajinci izvedli kak "HOLODOMOR" nad RUSI. dOBRO: NEKAJ SO JIH V uDESI RES POBILI, TOLIKO, DA SO rUSOM POKAZALI, DA JIH JE NE MARAJO. In da imajo dovolj ruskega zatiranja njih nerusovUkrajincev. Om domnevnega "ropanja" naravnih bogastev Ukrajine - s strani - PUTIN Rusov. Pa tisto obstreljevanje DONBASA, ki s bi mu Rusi lahko - umaknili. Mar ne? A so jim bile rude v Donbasu - preveč mamljive. Mar ne ? Koliko Rusov so pa Ukrajinci "genocidno" in etnocidno in "nacistično" - umorii. In kako ? L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan. Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, AKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
korosec.france
"govorijo praktično isti jezik" --------------------------------------------- Kretenizem vseboljšojskega politkomisarskega partijsko - VKPb omejenega in docela izrojenega šalabajzarizma sibirskega prekletstva sovjetskega demonizma proslulih rusjanskih od vodke prepitih prostakov "mehke ruske duše" našega vrhunskega Rusoljuba in ljubitelja duhov vršiške kapelce! SRAM TE BOD IN ZAPRI GOFLJO! Prostak neuki natepač brezvezni!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, še kakšno ŠALO o domnevnem - uh - kar ETNOCIDU in GENOCIDU - NERUSOV-UKRAJINCEV - nas Putin Rusi - napiši. A točno : koliko, kdaj in kje - je bilo mrtvih Putin Rusov ? Da se bomo malo smejali - tvojim lažem, L.r. Janez KK
rasputin
Ex alkoholik, pokazal si se v "najboljši" luči. Pojma nimaš o čem pišeš, dolgoveziš nesmisle in kažeš svojo patološko rusofobijo. Navedi kakšen vir za tvoje bluzenje, samo se bojim, da ga ni. Da o morali tvoje rusofobije niti ne govorim.
Friderik
Glede ruskih plačancev, ali je morda znano, koliko je ameriškega davkoplačevalca stal en ameriški vojak na primer v Afganistanu in to 20 let? Vojna je draga zadeva. Koliko pa dobijo mesečno tujske legije v Ukrajini. Jih je kar nekaj. In od kod Ukrajini denar, da jih plačuje?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Zaboga - "rasPUTIN" -
DAJ NAM NO RAZLOŽI, KAKO ZLO "AVTOHTONA" MANJŠINA SO BILI TI RUSI
v Ukrajini ?
Koliko časa pa so tisti Rusi, ki so zdaj odšli - živeli - v Ukrajini?
SEVEDA NAM TI TEGA NE BOOŠ MOGEL VERODOSTOJNO POJASTITI,
ker o tem - praktično - nič ne veš.
Le TROBIŠ IN PONAVLJAŠ TO TVOJO "LAJNO" - o baje zatirani in pregnani
avtonomni manjšini RUSOV v Ukrajini.
TI KAR JAZ NAPAMET POVEM, DA SO BILI TI
HA-HA "avtohtoni manjšinci Rusi v Ukrajini
ŠE MANJ avtohtona manjšina - kot so bili v Sloveniji pred časoom npr. NEMCI V MARIBORU IN NA ŠTAJESKEM.
NADOBLASTNI SO BILI NAD NERUSI-UKRAJICI - zagotovo prav tako - kot so billi NADOBLASTNI nad našimi predniki Slovenci - NEMCI.
S podatki - na plan:
od kdaj so tisti "PREGNANI AVTOHTONI RUSI" - ŽIVELI V Ukrajini ? L.r. Janez KK
P.S.
DOMNEVAM, DA SO ZASEDALI VSA BOLJŠA PLAČANA DELOVNA MESTA V UKRAJINI IN DA SO JIH ZANIMALA PREDVSEM UKRAJINSKA NARAVNA BOGASTVA. In zagotovo so spreminjali neruseUkrajince
- v podplačano delovno silo in jih rinili v delo na tujem, Ukrajinke pa v prostitucijo.
In so si
s PUTIN-MARIONETO EX JANUKOVIČEM - prigrabiili vso oblast v NERUSKI UKRAJINI. MAR NE?
A TI VSEGA TEGA NOČEŠ POVEDATI - KER SI SAMO ENA UBOGA DOMNEVNO PLAČANA "proputin trobenta".
ŠALA
Po koliko si plačan na dan? S KAJZERCO IN 5 DKG LJUBJANSKE SALAME ?
Ali kaj več ? konec ŠALE Janez KK
rasputin
Ex (ne)alkoholik, po evropskih merilih je vseeno, četudi bi Rusi prišli kot migranti v Ukrajino "včeraj". Toda na tvojo žalost so tam že stoletja. Grejo jim vse človekove in narodne pravice, ki jim jih zagotavljajo mednarodne konvencije. Ukrajina je grobo poteptala njihove pravice, kar je pripeljalo do upora ruske manjšine, do državljanske vojne in do sedanje vojne. Najbolj je odgovorna je Amerika, ki je s pomočjo ukrajinskih neonacistov izvedla državni udar v Ukrajini.
rasputin
Soodgovorni so tudi vsi tisti, ki ploskajo genocidni politiki Amerike in njenega marionetnega režima v Ukrajini.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No ? In katerega "dobrega angela" soo "zlobni nerusi Ukrajinci" leta 2014 -- s PUČEM - VRGLI Z OBLASTI ? ŠE O TISTI pro-Putin marioneti - JANUKOVIČU KAJ POVEJ ! A ne ? L.r. Janez KK
rasputin
Janukovič je bil legalno in demokratično izvoljen, kar pomeni, da je dobil tudi glasove Ukrajincev, saj Rusov v Ukajini ni dovolj, da bi lahko zmagovali na volitvah. Janukoviča je z državnim udarom vrgla Amerika s pomočjo ukrajinskih neonacistov, kar je zločin. Samo človek brez elementarne morale lahko to podpira. Marionetni režim, ki ga je vzpostavila Amerika, je korumiran do obisti, za povrh pa neonacističen. Zelenski je diktator, narkoman in korumpiran do obisti, poleg tega je vojni zločinec, kar je postal še pred reuskim napadom na Ukrajino. Je tudi na seznamu korumpirancev, ki jih je javno objavila neka mednarodna organizacija, naziva katere se ne spomnim.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ČISTA NERESNICA - OZ. "LAŽ". DOKAŽI S ŠTEVILKAMI PO STOLETJIH: KOLIKO JE BILO ruske manjšine v Ukrajini in kje konkretno je živela. Od 14. do 20. stoletja. L.r. Janez KK
korosec.france
ti nis normalen
rasputin
Ex karkoli že, lažeš in lažeš o ukrajinskem narodu v preteklih stoletjih, čeprav ukrajinskega naroda ni bilo do začetka 20. stoletja. In tudi če bi bil, demografske statistike v preteklih stoletjih nihče ni vodil. Vse to obstaja samo v tvoji kristalni krogli, v kateri vidiš svoj Svetkigani. Igraj se raje z Barbiko in Kenom, ker drugo je pretežko zate. https://www.youtube.com/watch?v=4ReSV3CCRzg
uros.samec
Avtor verjetno vsak dan prebira telebanske novice prozahodnih internetnih medijev, v katerih nastopajo neodvisni Britanski strokovnjaki, to so tisti modri možje, ki so že pol leta nazaj zatrjevali, da ima Ruska vojska zalog le še za 3 dni. Res ne vem, kaj de facto ima ta portal od serviranja takih nesmislov in ignoriranja dejstva, da Ukrajina ne bo več nikoli enovita država, da je predsednik Zelenski popolnoma v rokah Ameriške demokratske stranke, (ki blokira kakršnakoli pogajanja za mir) ne upa pa povedati ljudem, da je 25% ozemlja države za vedno izgubljene. Tako igra Zelenskega kot Amerike ne dosega cilja, razen najbolj pritlehnega seveda, ( "pomembno je, da čim več Ruskih vojakov pade," vemo, kdo in kje je to rekel) Rusija pa skupaj z Kitajsko že ustvarja alternativne finančne poti, ki bodo večino sankcij razvrednotile. Prepričan sem, da avtor to dobro ve, vendar se je očitno ta portal odločil, da bo trden steber ladje, ki se potaplja v imenu Bidna in njegovega Ukrajinskega klovna. Dotok orožja se bo ustavil, pa če še tako zelo deluje kot neusahljiv vir, če ne prej, pa takrat, ko bo EU industrija ostala brez plina. Šele takrat bodo faking retardi iz Bruhlja razumeli, da se ta faking medijski spin ni izplačal in da bodo morali sprejeti odgovornost za največjo faking geopolitično polomijo ever v Evropi. Rusija pa bo do takrat počakala in zdržala pa če se ta portal in vsi njeni desni komentatorji razpočijo.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
"uros.samec" - ali ste ŽAL SLOVENSKI PRO-RUSI - kar naenkrat - za D. TRUMPA ? Kar smeh me lomi - ob branju - TVOJIH NESMISLOV. Nič od tvojih pobožnih želja - se ne bo - uresničilo - lahko si prepričan. RUSI SO PO CELEM SVETU - na TAKO ZELO "NA NEDOBREM GLASU", da si vsi želimo iz srca NAJ SE KONČNO ENKRAT ŽE SKRČIJO NA MOSKVO IN POREČJE VOLGE, kar je njih edina prava domovina. POVSOD DRUGOD SO "OKUPATORJI" Ali ti dojameš - to ? ZDI SE, DA NE DOJAMEŠ - TEGA ! BOG JE PAČ USTVARIL TAKE LJUDI KOT SI TI, DA S SVOJO "NEPAMETJO" - NERVIRAJO - PAMETNE LJUDI - pravi mednarodni pegovor. Poboljšaj se, če zmoreš. L.r. Janez KK
rasputin
Takšne domorodke, kot so ta sibirska dekleta, je pobijala ameriška vojska, ko je izvajala genocid na Indijanci in jim kradla zemljo in sploh eksistenco. https://www.youtube.com/watch?v=tXLoP9iSU5Y&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbA&index=4
rasputin
Nekoliko ironično pa je, da Rusi novačijo tudi v Kareliji, zgodovinsko finski pokrajini, ki je bila po drugi vojni Fincem odvzeta s strani Sovjetske zveze. Sedaj tam živi še komajda kak Finec … Se še kdo sprašuje, zakaj Ukrajinci nočejo Rusov na svoji zemlji?
***
To je res umestno vprašanje tudi za nas. Italijani iz Istre so po "osvoboditvi" množično optirali za Italijo, med njimi tudi mnogi Slovenci in Hrvati, ki so se razglasili za Italijane.
Kaj ima to opraviti z Rusi, ki so avtohtono prebivlastvo Ukrajine? Prav etnocid in genocid nad rusko manjšino v Ukrajini, ki ga je začel izvajati po državnem udaru proameriški neonacistični režim je eden od dveh glavnih razlogov, da je do vojne v Ukrajini sploh prišlo. Ves Zahod pa si farizejsko zatiska oči nad tem dejstvom in se spreneveda, da so Ukrajinci nedolžne žrtve. Če so žrtve, so predvsem žrtve Amerike, ki je naredila državni udar v Ukrajini in marionetno vodstvo nahujskala zoper rusko manjšino. Norost in pokvarjenost.
Človek se upravičeno vpraša, kje so ob takem odnosu do ruske manjšine, ki spominja na odnos nacistov do Judov in drugih "manjvrednih" narodov, tako opevane evropske vrednote in še zlasti krščanski etos? Je Zahod izgubil pamet in osnovno moralo?
MEFISTO
Ko že govoriš o etno in genocidu, me zanima, kaj je bilo izstradanje sedmih milijonov Ukrajincev do smrti pod Stalinom: etnocid, genocid ali oboje? Pri akciji izstradanja Ukrajincev do smrti se je še posebej odlikoval Nikta Hruščov, dragi gost predsednika Tita.
kdorkoli
"Kaj ima to opraviti z Rusi, ki so avtohtono prebivlastvo Ukrajine?" Rusi so ravno toliko avtohtoni v Ukrajini, kakor na Finskem, v baltiških državah ali v Zakavkazju ter povsod drugod, koder so se naselili po zasedbi ali priključitvi, kot recimo v nekdanjem starodavnem Königsbergu, ki po novem nosi "avtohtono rusko" ime Kaliningrad. Zaradi te sorte "avtohtonosti" Rusov nikjer ne marajo in se jih bojijo. Zato se baltiške države tako oklepajo obrambe Nata in na Ruse, ki so se tam naselili in postali "avtohtoni" po drugi svetovni vojni, pritiskajo, da bi se vrnili, od koder so kot nepovabljeni gostje prišli pred desetletji. Tudi Ukrajinci imajo v zgodovini sto razlogov, da Rusov ne marajo. Utrpeli so ogromne človeške žrtve med krvavo oktobrsko revolucijo, ki je povzročila velik krvni davek in še posebej hudo lakoto. Ukrajinci so izgubili skoraj vso inteligenco - učitelje, duhovnike, izobražence, premožne ljudi. Pri vsem tem, kar je Ukrajina pretrpela, je pravzaprav čudež, da sploh obstaja in se upira ruskemu vojaškemu pritisku. In zato: Slava Ukrajini!
trebor
Ah, koliko patetike...od kje pa, mislite, Rusiji toliko ozemlja? Če odštejemo 20 milijonov muslimanov, jih je malo več kot vseh Nemcev. Celo enuiti se pišejo po rusko, mongoli pa pišejo v cirilici! Samo v 300 letih so si nakradli več ozemlja kot kdorkoli v zgodovini. Kulturna identiteta je premična, potuje...zares etničnih Rusov je toliko kot Poljakov ali Ukrajinvcev, vse kar je za Uralom, zakavkazjem in okoli Črnega morja, so "novi Rusi". ZDA pa so za marksiste itak od nekdaj vsega krive - ko so napovedali njihovi obveščevalci, da bo vojna, ste vsi obtoževali ZDA, da netijo vojno s takimi izjavami. Ko so hoteli sprejeti Ukrajino v NATO so bili spet krivi imperializma. Sprijaznite se že, za božjo voljo, da imajo vedno prav, in da so zadnji ostanek napredne civilizacije, in da jim želijo vsi slediti...tudi vi, mislite, da je pametni telefon kitajski izum?
trebor
Prvo se raje vprašajte, zakaj napadate vojaško napadeno drržavo? Je to običajno? Kaj je ta država storila? Je vila napadena in delno okupirana od izdajalske doseljene ruske manjšine ? Mar se niste tega že dovolj nagledali v Sarajevu, Srebrenici, Goraždu, Vukovarju, Dubrovniku, Kninu...itd
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
SE STRINJAM S TEBOJ "odklopek" "RASputin: , MISLIM, DA BO S TO "OMEJENO VOJNO OPERACIJO V UKRAJUNI" - Putinu - vsekakor USPELO DOKONČNO RAZSUTI - "NEDOBRO" Rusko federacijo. L.R. Janez KK
rasputin
Mefisto, hočeš reči, da se ukrajinsko pro-ameriško marionetno vodstvo maščuje nad ukrajinskimi Rusi zaradi holodomora, ki ga je zagrešil Stalin (Gruzinec!), operativno pa so ga vodili ruski Judje? Kdaj se bo torej Evropa maščevala nad Nemci zaradi grozodejstev med 2. svetovno vojno? Mislim, da si na glavo padel. Nekoč je nek evropski funkcionar slovenskim politikom sporočil, da kdor ni pripravljen na spravo med evropskimi narodi, nima kaj iskati v EU. To velja tudi na splošno za mednarodne odnose. Vsa zgodovina človeštva je ena sama morija, zgodovina vojn in nasilja. Če bi šli poračunavat za nazaj za dosedanje vojne, bi se človeštvo uničilo. Razumi, če v svoji revanšistični zlobi to zmoreš.
rasputin
Rusi na Finskem so ekonomski migranti kot številni drugi evropski in neevropski narodi. Sicer pa so se narodi mešali med sabo od pamtiveka. Če Evropa zdaj tolerira priseljevanje drugih narodov v Evropo z vseh vetrov, ne razumem, zakaj bi Rusi izven svoje države predstavljali nevzdržno anomalijo. Kar zadevo Ukrajino pa so Rusi narod, iz katerega se je razvil ukrajinski narod, ki v času carske Rusije sploh ni obstajal. Nastal je šele v času Sovjetske zveze. Prej je bila Ukrajina zgolj geografski pojem.
rasputin
Pri vsem tem, kar je Ukrajina pretrpela, je pravzaprav čudež, da sploh obstaja in se upira ruskemu vojaškemu pritisku. In zato: Slava Ukrajini! *** Ukrajina je žal žrtev ameriške politike, ki je v v Kijevu leta 2014 s pomočjo neonacistov izvedla državni udar in postavila svoje marionetno vodstvo, ki je sprožilo državljansko vojno zoper rusko manjšino, kar je bila norost brez primere. Zamisli si, da bi Slovenija napadla svoje manjšine, koliko časa bi še bila samostojna država?? Kar seješ, to žanješ. Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan. Resnica osvobaja. Slava resnici!
rasputin
Od kje pa Ameriki toliko ozemlja? Če ne bi izvedli genocida nad Indijanci, bi tam danes živeli Indijanci, ne Američani. Tvoje omalovaževanje Rusije, češ da prevladujejo drugi narodi, kaj potem? Ali je EU morda enonarodna? Rusija je federacija, ki ima več držav, ki imajo svoj jezik, svojo kulturo, svojo vlado ... Če obstaja EU kot povezava več narodov, ali potem Rusija ne bi smela?? Tisti, ki aktivno sodelujejo v tej rusofobični gonji in hujskajo ljudi zoper Rusijo in Ruse, spuščajo iz steklenice zelo nevarnega hudiča. Spomnimo se na nacistično preganjanje Judov in na holokavst.
rasputin
Prvo se raje vprašajte, zakaj napadate vojaško napadeno drržavo? Je to običajno? Kaj je ta država storila? Je vila napadena in delno okupirana od izdajalske doseljene ruske manjšine ? +++ Ukrajina je bila napadena in delno okupirana od ruske manjšine? Khm, to pa je res ganialen prispevek k sedanji rusofobični noriji. Ukrajinski Rusi so napadalci, ki so okupirali ozemlja Ukrajine, kjer živijo?! Ozemlja naj bi pripadala ljudem, ki tam živijo. Ukrajina pa krši točno to načelo, ker hoče enostavno iztrebiti rusko prebivalstvo. Zato pa se je to uprlo, tako kot so se Kosovarji uprli Srbiji. Ukrajina ima proameriški marionetni režim, ki ki je najbolj odgovoren za sedanjo ukrajinsko tragedijo. Ceno bodo žal plačali Ukrajinci, ki so naivno verjeli v ameriško vsemogočnost. Če bi se Amerika ne vpletala v ukrajinsko politiko, bi danes ne bilo v Ukrajini vojne, Ukrajina pa bi bila v svojih nekdanjih mejah, zdaj pa je razrušena država z zelo negotovo prihodnostjo - vse po zaslugi predvsem ameriške politike.
Friderik
Ja Mefisto in Hruščev je bil Ukrajinec. Tudi njegov naslednik Brežnjev. In številni visoki revolucionarji boljševikov. Tako se bodo morali Ukrajnci kar samo spopasti s svojo zgodovino. Kot mi Slovenci. Tudi mi smo imeli svoje avtohtone komuniste in revolucionarje. Kako lepo bi bilo, da bi za naše lastne napake, svinjarije in grehe bil vedno kriv nekdo drug!
Friderik
Kdorkoli, Ukrajinci so imeli svoje lastne boljševike in revolucionarje. Se bodo morali kar sami spopasti s svojo zgodovino, kot Slovenci. Izgubili so inteligenco....V revoluciji in državljanski vojni so jo izgubili tudi Rusi in še vsi, ki so takrat živeli v Sovjetski zvezi. Veliko inteligence je pred revolucijo zbežalo. Med drugim tudi Evgen Spektorski, rektor kijevske univerze, ki je predaval tudi v Ljubljani na Pravni fakulteti. A bil je Rus. Stvari niso tako preproste, da bi lahko krivdo vrgli samo na enega zlobca na tem svetu, kot hočejo to prikazati Američani.
Friderik
Trebor, Inuitov ni v Rusiji ampak so v Kanadi. V Rusiji so avtohtoni siberjaki Burjati in Evenki. Ti še danes živijo svoje življenje. Nihče jih ni masakriral, kot so to počeli z indijanci v Severni Ameriki. Tudi ameriški indijanci, kolikor jih niso pobili ne govorijo svojih jezikov ampak angleščino in seveda pišejo v latinici, saj prej svoje pisave niso imeli.
rasputin
To so tvoje zlobne mokre sanje. Kar sanjaj, saj itak živiš v Svetukigani.
debela_berta
Pa 100 milijonov Slovencev? 😆🙃
korosec.france
opranoglavi ploskoglavec trotasto betontanc generacije izgubljenih na Balkanu!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Detajlov v tej tragični vojni oz. vojaškemu posegu totalitarne in imperialne Putin Rusije je seveda veliko: a najprej je treba jasno povedati, da do te Ukrajina vojne sploh ne bi prišlo,, če bi PutinRUSIJA oz. če bi Putin RUSI spoštovali pravici narodov do samostojnostii in odcepitve - od njih mrtvaško mačehovske POSTALINISTIČNE Putin Rusija federacije.
SLAVA UKRAJINI IN POGUMNIM NERUSOM-UKRAJINCEM – BORCEM ZA OD PUTIN-RUSOV KONČNO RES SAMOSTOJNO IN NEIZKORIŠČANO UKRAJINO. L.r. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Dodam naj le, da dejstva o tem, da ima praktično vsa Putin-RUSI OBOROŽITEV - VRSTO TEHNIČNIH SLABOSTI - DRŽIJO: poglejte na internet, DOSEDANJE IZGUBE - SMRTI MLADIH PUTIN-RUSI VOJAKOV - SO - VELIKE, MIN. 20.000 MLADIH RUSOV JE ZGORELO, SE "SCVRLO", "EKSPODIRALO", - v tehnično pomanjkljivih Putin tankih, oklepniku, kamionih, v helikopterjih in avionih SUHOJ itd.: več na internetu. UPAJMO, DA SE BO VOJNA SREČA OBRNILA - NA STRAN - samostojnosti željnih NERUSOV-UKRAJINCEV. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan. Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, AKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
rasputin
Tisti, ki ne spoštuje pravic narodne manjšine - ruske - v Ukrajini, je sedanji neonacistični ukrajinski režim, ki ga je nastavila Amerika prek državnega udara leta 2014. Proameriški ukrajinski režim je rusko manjšino obsodil na etnocid in genocid s tihim privoljenjem EU in Zahoda. Zločin zdaj prihaja na dan. Zločinu pa sledi kazen. Lahko se laži ponavljajo in ponavljajo, resnica ostaja neokrnjena. Kar seješ, to žanješ. Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan.
Marjana
Se strinjam... zal... Dobro napisano!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.