Višje plače, najemnine in nadomestila za brezposelnost, nižji davek na knjige
S prvim januarjem v veljavo stopajo nekatera nova pravila. Dvignila se je minimalna plača, ki zdaj znaša 940,58, neto delavec prejme 700 evrov, iz tega pa so izključeni vsi dodatki. Višje bodo tudi druge plače, saj je v veljavo stopila razbremenitev dela. Se je pa dvignila obdavčitev kapitala, tudi tega, ki ga dajete v najem, zato se obetajo dvigi najemnin.
S 350 na 530 evrov bruto se je zvišal tudi minimalni znesek nadomestila za brezposelnost. Knjige so po novem obdavčene po nižji stopnji 5%, ki velja samo za knjige. Te so bile do sedaj obdavčene z 9,5% DDV.
S 350 na 530 evrov bruto se je zvišal tudi minimalni znesek nadomestila za brezposelnost. Knjige so po novem obdavčene po nižji stopnji 5%, ki velja samo za knjige. Te so bile do sedaj obdavčene z 9,5% DDV.
Povezani članki
Zadnje objave
Dan, ki bo veliko povedal o vseh nas
9. 10. 2026 ob 19:14
Parlament EU sprejel resolucijo proti vplivu Muslimanske bratovščine
9. 10. 2026 ob 18:52
Z materjo na govorilne ure prihaja otrok, da ji prevaja iz slovenščine
9. 10. 2026 ob 16:25
Po nedeljskem referendumskem četverčku se obeta že naslednji
9. 10. 2026 ob 14:36
Slovenci na Videmskem želijo več pouka slovenščine in slovenskih duhovnikov
9. 10. 2026 ob 14:31
Ekskluzivno za naročnike
Jelka Godec: Referendumi in volitve so najvišja oblika demokracije
9. 10. 2026 ob 11:59
Socialna pomoč naj bo le za delovno nesposobne
8. 10. 2026 ob 10:30
Prihajajoči dogodki
OCT
10
Pohod za življenje v Ljubljani
09:30 - 16:00
OCT
11
Filmski večer: Naša kri
16:00 - 18:00
OCT
12
OCT
13
Predavanje: Terminološki slovar avtomatike in robotike
18:00 - 21:00
OCT
13
0 komentarjev
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.