Po Marti Kos, Nataši Pirc Musar in Nini Krajnik Slovenci dobivamo še četrtega kandidata za predsednika republike.
V bitko za predsedniško mesto se v svojem imenu, z napovedanimi podpisi volivk in volivcev (zbiral jih bo v drugem delu avgusta), prvopodpisano Romano Jordan, ter podporo stranke SDS, podaja dr. Anže Logar.
45-letni trikrat izvoljeni poslanec in zunanji minister v 3. Janševi vladi Slovencem obljublja spremembo paradigme, ki jo po njegovem lahko prinese le predsednik mlajše generacije. To je preseči levo-desne in druge delitve ter delovati inkluzivno, povezujoče, kar simbolizira tudi sklic novinarske konference pod osamosvojitveno lipo v parku ob državnem zboru.
Dr. Logar je ob napovedi kandidature odgovoril na nekaj vprašanj Domovine. V komentarju pa o tem, da ima vse, kar je potrebno za mesto predsednika republike, razen ene stvari.
"Inkluzivnost in povezovanje" sta osrednji sporočili nove napovedane kandidature za predsednika Republike Slovenije, ki ju je na današnji novinarski konferenci podal dolgoletni politik Slovenske demokratske stranke, dr. Anže Logar.
"Izzivi, ki so pred nami, terjajo zelo tehtno sodelovanje političnih subjektov, civilne družbe, strokovnjakov in podjetniškega sektorja. In funkcija predsednika republike je najpomembnejša politična funkcija, ki lahko združi različne poglede in v slovenski prostor prinese tako potrebno enotnost," je utemeljil svojo kandidaturo.
Kot pravi Logar, je predsednik republike edini državni politik, ki ima večinsko podporo ljudi, s tem pa tudi večinsko legitimiteto, da poskuša večinske poglede spravit v smer, ki je za državljanke in državljane prava.
Kot politik mlajše generacije sebe vidi kot primernega za to nalogo; namreč za spremembo v paradigmi, ki Slovence deli na način, kjer eni podirajo delo drugih in obratno, namesto da bi jih povezovala v skupnih točkah in bi Slovenija bila tako močnejša navzven, hitreje napredovala in se razvijala.
Logar Verjame, da bodo Slovenci v njem prepoznali kandidaturo nekoga, ki je s preteklim delom dokazal, da zna povezovati, da je odprt za različne poglede in se trudi vedno iskati soglasje.
Dr. Anže Logar: "Slovencem lahko ponudim aktivno držo predsednika z namenom skupnega povezovanja"
Izzivi, ki zahtevajo inkluzivni pristop
Bivši zunanji minister v desnosredinski vladi je poudaril, da so pred nami veliki strateški izzivi kot je Ukrajina. "Gre za črno-belo zgodbo, kjer mora Slovenija ostati na pravi strani zgodovine - na strani Ukrajine," je bil jasen Logar.
Po njegovem prepričanju nova evropska varnostna arhitektura, prehrambena in energetska draginja in ostali vidiki, zahtevajo inkluziven pristop - nekoga, ki bo povezoval.
In ravno funkcijo predsednika republike je treba maksimalno aktivirati kot vezni člen vseh teh različnih pogledov, je dodal Logar.
Dr. Anže Logar: "Z odločitvijo zame bodo državljani dobili zelo delovnega predsednika, nekoga, ki bo uporabil vsak atom svoje moči, za to, da bo te ključne cilje - da Slovenijo približamo bližje drug drugemu, da delamo drug z drugim, ne drugi proti drugemu, moje dosedanje delo jih lahko prepriča, da to kar si zastavim, tudi izpeljem."
Na novinarsko vprašanje, koliko je v tej smeri prispeval dosedanji predsednik Borut Pahor, je Logar odgovoril, da je Pahor naredil pomemben korak k ideji povezovanja Slovencev, kar je dobra iztočnica za naprej, sam pa želi ta dialog še intenzivirati.
Na vprašanje o tem, ali lahko sam spremeni dejstvo, da doslej na predsedniških volitvah še ni bil izvoljen kandidat z desne polovice prostora, pa je dejal, da bo naredil vse, kar je v njegovi moči, da se ta neizvršen del demokratičnega razvoja kjer je splošno sprejemljivo in logično, da se stranke, posamezniki in opcije na različnih ravneh politike izmenjujejo, končno uresniči tudi v Sloveniji.
"Prišel je čas, da ta preskok naredimo, to je preskok v glavi in preskok v različnim načinom - sem predstavnik mlajše generacije in v to predsedniško tekmo prinašam drugačen pogled, kakšne pa bo končni rezultat, pa bo to, hvalabogu, odločitev volivk in volivcev," je še dodal Logar.
Foto: Martin Nahtigal, Domovina
Pogovor z dr. Logarjem: povežimo talente, znanja, veščine
Že pred današnjo novinarsko konferenco smo dr. Logarja povprašali o okoliščinah njegove kandidature.
Zakaj ste se odločili za kandidaturo? Kdo oz. Kaj vas je k temu nagovorilo?
Odločitev ni od včeraj. Z ljudmi, katerih mnenje cenim, sem se že dlje časa pogovarjal o tej ideji. Dozorela je postopoma, pospešek pa je dobila po tisti nesprejemljivi epizodi aktualne vlade glede seznamov zaposlitev in demoniziranja veleposlaniških imenovanj.
Takrat sem sam pri sebi dejal, da ponavljanje ‘resetiranja’ političnega sistema po vsakih volitvah ne vodi naprej. Želim dokazati, da je možno s sodelovanjem doseči bistveno več. Pri tem lahko predsednik republike odigra ključno vlogo. Je namreč na državni ravni edini politik, ki svoj mandat, s tem pa legitimnost političnega udejstvovanja, dobi na podlagi večinske podpore volivcev.
Podporo katerega dela slovenskih volivcev si obetate? Računate tudi na podporo katerih političnih strank in vidnih političnih osebnosti?
Podporo čim širšega dela volivcev, vseh tistih, ki verjamejo v sodelovanje, v moč dialoga in želijo izkoristiti potenciale Slovenije. V to kampanjo vstopam iskreno, zato sem vesel vsakršne podpore političnih strank in posameznikov. SDS je podprla mojo kandidaturo, za kar sem hvaležen. Če me bo še katera druga stranka, bo to seveda dobrodošlo.
Že imate izbranega vodjo kampanje? Kak bo vaš pristop h kampanji oz. nagovarjanje volivcev?
Kampanja je kolektivni projekt. Vsak lahko prispeva k uspehu. S podpisom na upravni enoti, s podporo na socialnih omrežjih, sodelovanjem pri aktivnostih in s svojim glasom na volitvah. Kampanja je odprta za vse, ki verjamejo v moč sodelovanja, tudi če so svetovnonazorsko morda drugje, oziroma četudi se ne strinjajo z vsem, kar zastopam. Saj ravno pestrost mnenj daje tisto dodano vrednost, zaradi katere lahko vsi sprejemamo boljše odločitve.
Kaj je vaše ključno sporočilo ob najavi kandidature in vaše kampanje?
Je povzeto v sloganu kampanje - dajmo sodelovati za boljšo prihodnost. V vsakemu od nas so talenti, znanja, veščine. Moramo jih samo povezati. Tako kot v športu - zmagamo, kadar delamo drug z drugim.
Kakšen je vaš odnos s predsednikom stranke, ki ji pripadate? V preteklosti smo lahko brali o nestrinjanjih med vama.
Tisti, ki me poznajo, vedo, da gradim na odprtem odnosu, skratka, da povem svoje mnenje, četudi včasih ni večinsko. Mislim, da predsednik SDS to ceni, drugače verjetno ne bi bil predsednik sveta stranke in minister v prejšnji vladi, prav tako stranka ne bi podprla moje kandidature za predsednika republike.
KOMENTAR: Uredništvo
Logar ima vse, kar je potrebno za predsednika. Razen nečesa.
Z dr. Anžetom Logarjem je desnosredinski politični pol Slovencem ponudil enega najbolj izvoljivih, če ne najbolj izvoljivega aktivnega politika na mesto predsednika republike, ki ga ta trenutek premore.
Mnogi bodo ob tem dejali, da je visoka odbojnost SDS-a izven njenega volilnega kroga pomembna, če ne nepremostljiva ovira za to, da bi predsednik republike lahko postal nekdo z žigom te stranke na čelu.
To je tudi objektivno največja ovira uspeha Anžeta Logarja na volitvah, ki zahtevajo podporo 50+ odstotkov volilnih udeležencev. Logarju manjka nekaj te politične svežine in neobremenjenosti, ki jo v kampanjo denimo prinašajo protikandidatke brez nahrbtnika v politiki, za katero, vemo, slovenski ljudje ne premorejo dobre besede.
A vse drugo, razen pečata SDS-a, za katerega bodo večinski mediji skrbeli, da tekom kampanje ne zbledi, je lahko za Logarja pravzaprav prednost. Kljub temu, da je za politika še relativno mlad, ima za seboj dolgo kilometrino in izkušnje iz številnih političnih spopadov najvišjega nivoja, z mnogo izkušenejšimi tekmeci kot so Marta, Nataša in Nina. Nenazadnje je kandidatura za predsednika republike politična kandidatura, v kateri se zmaguje (in izgublja) po političnih principih. In te Anže Logar pozna do obisti.
Logar nima možnosti, da bi bil izvoljen. On je povezan z Janšo in Janšofobov je v Sloveniji preveč. 30 let demonizacije Janše je obrodilo sadove. Levi politiki in njihovi mediji so dobro opravili svoje delo. To so navsezadnje poazale tudi volitve.
Logar je že nekaj časa nevaren za Janšo. Ni tipičen SDS-ivski primitivnež in ritoliznik kot sta FDV-jevca Lisec in Mahnič. Zato ga Janša pošilja v poraz. Sam veliki in nezmotljivi vodja in največji politični strateg pa nima poguma, da bi kandidiral?
Logar ponuja “spremembo paradigme”
***
Tudi Logar ne razume, da učeni izrazi odbijajo ljudi. Zanje je to nekakšen gnojacius kidacius.
MEFISTO
05. 07. 2022 12:25:380
Tudi v latinske šole si hodil?
Kdo bi si mislil!
MEFISTO
05. 07. 2022 14:07:000
Spomnil sem se, kje si pobral obe polatinjeni besedi.
S posvetila, ki so ti ga namenili občudovalci tvojih komentarjev, si ju snel, na katerem je pisalo:
"Dragi naš rasputinacius,
pojdi v štalacius,
primi za vilacius in
kidaj gnojacius!"
škoda, da se je vključil v to igro. menim, da je vreden več.
"Ima vse razen enega..." in zaradi tega enega je to metanje denarja skozi okno, ker uspeha ne bo, dokler bo razmerje volilnega telesa 2/1 za leve, promocije za razliko od ga. Krajnik pa on ne potrebuje, je dovolj poznan.
Z veseljem bom glasoval za Logarja in mu iz srca želim zmago - saj bi bila ta zmaga nas vseh poštenih Slovencev. Samo kaj, ko imamo pri nas toliko neumnežev, to smo zadnjič lahko videli 24. aprila letos.
Dvomim, da bi slovenska družba v dani situaciji izvolila žensko za predsednika. Ob neizkušenem in medlem predsedniku vlade, ključne položaje zasedajo ženske: predsednica Parlamenta, zunanja ministrice, pravosodna ministrice, ministrice za notranje zadeve. Vse te ženske nimajo nobene kilometrine v politiki odločanja. Skratka medlost na eni strani kliče odločno moško figuro s vizijo in operativnostjo. Mislim, da Logar v tej konstelaciji v polnosti ustreza liku novega predsednika.
Pogumno, pohvalno a iz te izjave “Inkluzivnost in povezovanje” razberem, da ni razumel klavrnega propada projekta Povežimo Slovenijo in nakazuje ponovno recikliranje identične napake. Počutim se kot stara plošča ko trdim, da se desnica iz večkrat ponovljenih napak ne nauči ničesar.
Ps: problem izključenosti, nepovezovanja je problem desnice in ni motor pridobivanja glasov. Upam, da ima še kaj na zalogi.
Logarju za izvolitev manjka "kvaliteta", ki na predsedniških volitvah manjka vsem konservativnim kandidatom. Ni maziljenec levice. :)
Verjetno bo podobno kot Peterle zmagal v prvem krogu, nato pa gladko izgubil proti kandidatki MSM in poneumljenih državljanov Slovenije.
Če nič drugega letos možnost izbire bo! Anže Logar je politik, ki ga zelo cenim. Bil je zelo dober zunanji minister, ima mnoga poznanstva po vsem svetu. Tudi sedanja vlada potiho vodi naprej njegovo politiko, čeprav se je pridušala da bo drugače. Ko hoče kaj zapeljati po svoje nastane takoj šlamastika. Prav smešno je bilo videti, ko je Goloba podpiral Orban, pa toliko slabih besed je bilo predhodno slišati na njegov račun.Bil bi pa morda že čas, da predsednik dobi kako pooblastilo več. To bo seveda odvisno od tega, kako bo šlo Nataši in Marti. Želja na levi je seveda, da prideta v drugi krog ti dve gospe.
Kraševka
04. 07. 2022 13:39:400
Nataša in Marta, sta "paket iste vsebine", le zunanji ovoj se malo razlikuje.
Obe bosta nadaljevali Kučanovo in ne Pahorjevo delo.
Logar bi bil res primeren za predsednika, mislim, da bo deloval v stilu Pahorja, ki je bil povezovalen in spoštljiv do vseh. Medtem ko za Kučana in Turka, smo bili državljeni iz Desne opcije le DROGO RAZREDNI.
Logar bo sigurno spoštljiv do vseh.
Fant je prevdaren in delaven.
S svojim delom nam je dokazal, kaj zna. Moram reči, da je bil eden izmed boljših Zunanjih ministrov. Ta referenca pa je zelo pomembna.
Ce bi ziveli v demokraciji, bi dr.Logar premocno zmagal v prvem krogu. Ker pa imamo jebene.medije, pa je to problem. V Slo ni meritokracije.
V normalni drzavi se ne more ugodito da ne bi zmagal najboljsi. Vidimo pa kaj smo dobili po drzavniku in PV g. Jansi...kdo od ministrov sedanje vlade je vsaj malo primeren za svojo funkcijo??
Naj napise kdo ve...
Stajerska2021
04. 07. 2022 17:30:500
Ljubljana, Logar je n a j p r i m e r n e j š i in PIKA!
Vendar, s to volilno komisijo, ki je na zadnjih volitvah dokazala kaj zna, ni kaj upati na Logarjevo zmago. Žal! Edina sreča je ta, da se bosta obe levi kandidatki spotikali ob volivce iz levega bazena. To bo zabavno videti! Niti ena ni kredibilna, niti ena!
Predsednik volilne komisije ima člansko izkaznico SD, kar pa cenjene karierne novinarke v DZ, sploh ne moti. Moti jo samo levi pol, desni je čist kot lilija. Mogoče se posledično tako rada oblači v belo, vendar nas, kritičnih državljanov, bela ne PRESLEPI!
Neva
05. 07. 2022 09:34:260
Ha, če se prav spomnim je ravno Golob obljubljal stroko - pa je ravno njegova vlada na tem polju popolnoma pogrnila že na začetku. Nobenega ukrepa za brzdanje draginje ni sposoben uvesti - če že kaj bo, bodo ukrepi točno taki kot so že bili oz. verjetno dosti slabši. Samo sanjamo lahko o inovativnih in uspešnih idejah implementiranih z vladno politiko.
Torej smo se z Golobom od spodobne meritokracije za nekaj časa popolnoma poslovili.
Logar se je kot zunanji minister dobro izkazal in uveljavil, v politiki je navezal mednarodne kontakte, ki ostanejo, tudi ko človek prevzame druge funkcije in so politiku vedno samo v prid. Osebno ga bom podprla - tudi ker ne zapada v prazno politikantsko nabijanje - Kosova "bo popravljala zapravljen ugled Slovenije" za Pahorjem, to je že bila ena od njenih izjav, ki je bila za moje pojme ob kandidaturi popolnoma mimo. Med TV prenosom je kamera pokazala Pahorjev izraz - milo rečeno namrščen. V bistvu si je privoščila urškizem.
"Po treh močnih ženskah" - zaradi česa so močne, po lapanju, po hvalisanju, ali po čem, dajte mi razjasnit.?
Logarja je škoda za predsednika države.
b7t4
04. 07. 2022 15:24:280
Se strinjam: Logar bi moral biti predsednik vlade.
rasputin
04. 07. 2022 16:40:170
Mogoče so nekatere med njimi močne po močni zlobi?!
Neva
05. 07. 2022 09:24:060
Močne so zaradi medijske podpore, ki so je deležne v določenih medijih, ker za njimi stojijo predstavniki vlade in še kdo iz ozadja. Ne gre za ženske, ki bi se v čem kaj prav posebno izkazale - razen v pravovernem osebnem pridobitništvu.
26 komentarjev
json
Logar nima možnosti, da bi bil izvoljen. On je povezan z Janšo in Janšofobov je v Sloveniji preveč. 30 let demonizacije Janše je obrodilo sadove. Levi politiki in njihovi mediji so dobro opravili svoje delo. To so navsezadnje poazale tudi volitve.
jozev
Logar je že nekaj časa nevaren za Janšo. Ni tipičen SDS-ivski primitivnež in ritoliznik kot sta FDV-jevca Lisec in Mahnič. Zato ga Janša pošilja v poraz. Sam veliki in nezmotljivi vodja in največji politični strateg pa nima poguma, da bi kandidiral?
rasputin
Logar ponuja “spremembo paradigme”
***
Tudi Logar ne razume, da učeni izrazi odbijajo ljudi. Zanje je to nekakšen gnojacius kidacius.
MEFISTO
Tudi v latinske šole si hodil? Kdo bi si mislil!
MEFISTO
Spomnil sem se, kje si pobral obe polatinjeni besedi. S posvetila, ki so ti ga namenili občudovalci tvojih komentarjev, si ju snel, na katerem je pisalo: "Dragi naš rasputinacius, pojdi v štalacius, primi za vilacius in kidaj gnojacius!"
Jožef
škoda, da se je vključil v to igro. menim, da je vreden več.
"Ima vse razen enega..." in zaradi tega enega je to metanje denarja skozi okno, ker uspeha ne bo, dokler bo razmerje volilnega telesa 2/1 za leve, promocije za razliko od ga. Krajnik pa on ne potrebuje, je dovolj poznan.
Andrej Muren
Z veseljem bom glasoval za Logarja in mu iz srca želim zmago - saj bi bila ta zmaga nas vseh poštenih Slovencev. Samo kaj, ko imamo pri nas toliko neumnežev, to smo zadnjič lahko videli 24. aprila letos.
debela_berta
Bolje bi bilo, če bi prevzel mesto šefa SDS in to stranko malo v red spravil... S tem bi slovenski desnici in sploh SDS naredil največjo uslugo.
vengust
Dvomim, da bi slovenska družba v dani situaciji izvolila žensko za predsednika. Ob neizkušenem in medlem predsedniku vlade, ključne položaje zasedajo ženske: predsednica Parlamenta, zunanja ministrice, pravosodna ministrice, ministrice za notranje zadeve. Vse te ženske nimajo nobene kilometrine v politiki odločanja. Skratka medlost na eni strani kliče odločno moško figuro s vizijo in operativnostjo. Mislim, da Logar v tej konstelaciji v polnosti ustreza liku novega predsednika.
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju.
Gregor
Pogumno, pohvalno a iz te izjave “Inkluzivnost in povezovanje” razberem, da ni razumel klavrnega propada projekta Povežimo Slovenijo in nakazuje ponovno recikliranje identične napake. Počutim se kot stara plošča ko trdim, da se desnica iz večkrat ponovljenih napak ne nauči ničesar.
Ps: problem izključenosti, nepovezovanja je problem desnice in ni motor pridobivanja glasov. Upam, da ima še kaj na zalogi.
slovenc sm
Gremo na zmago dr. Logar. Popolna podpora z naše strani.
rasputin
To je toliko verjetno, kot da Golob ne bi zmagal. Slovenski volivci volijo levo, pri čemer je nepombeno, kdo predstavlja levico. Samo, da je "naš".
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
LEPO OD VRLEGA dr. A. LOGARJA. . Upajmo, da bo ZMAGAL. L.r. Janez KK
rasputin
Če ga boš ti hvalil, zagotovo ne bo zmagal.
Thor
Logarju za izvolitev manjka "kvaliteta", ki na predsedniških volitvah manjka vsem konservativnim kandidatom. Ni maziljenec levice. :)
Verjetno bo podobno kot Peterle zmagal v prvem krogu, nato pa gladko izgubil proti kandidatki MSM in poneumljenih državljanov Slovenije.
MEFISTO
Kdaj je pa Peterle zmagal v prvem krogu?
Kaj pa vem
Če nič drugega letos možnost izbire bo! Anže Logar je politik, ki ga zelo cenim. Bil je zelo dober zunanji minister, ima mnoga poznanstva po vsem svetu. Tudi sedanja vlada potiho vodi naprej njegovo politiko, čeprav se je pridušala da bo drugače. Ko hoče kaj zapeljati po svoje nastane takoj šlamastika. Prav smešno je bilo videti, ko je Goloba podpiral Orban, pa toliko slabih besed je bilo predhodno slišati na njegov račun.Bil bi pa morda že čas, da predsednik dobi kako pooblastilo več. To bo seveda odvisno od tega, kako bo šlo Nataši in Marti. Želja na levi je seveda, da prideta v drugi krog ti dve gospe.
Kraševka
Nataša in Marta, sta "paket iste vsebine", le zunanji ovoj se malo razlikuje. Obe bosta nadaljevali Kučanovo in ne Pahorjevo delo. Logar bi bil res primeren za predsednika, mislim, da bo deloval v stilu Pahorja, ki je bil povezovalen in spoštljiv do vseh. Medtem ko za Kučana in Turka, smo bili državljeni iz Desne opcije le DROGO RAZREDNI. Logar bo sigurno spoštljiv do vseh. Fant je prevdaren in delaven. S svojim delom nam je dokazal, kaj zna. Moram reči, da je bil eden izmed boljših Zunanjih ministrov. Ta referenca pa je zelo pomembna.
Ljubljana
Ce bi ziveli v demokraciji, bi dr.Logar premocno zmagal v prvem krogu. Ker pa imamo jebene.medije, pa je to problem. V Slo ni meritokracije.
V normalni drzavi se ne more ugodito da ne bi zmagal najboljsi. Vidimo pa kaj smo dobili po drzavniku in PV g. Jansi...kdo od ministrov sedanje vlade je vsaj malo primeren za svojo funkcijo??
Naj napise kdo ve...
Stajerska2021
Ljubljana, Logar je n a j p r i m e r n e j š i in PIKA! Vendar, s to volilno komisijo, ki je na zadnjih volitvah dokazala kaj zna, ni kaj upati na Logarjevo zmago. Žal! Edina sreča je ta, da se bosta obe levi kandidatki spotikali ob volivce iz levega bazena. To bo zabavno videti! Niti ena ni kredibilna, niti ena! Predsednik volilne komisije ima člansko izkaznico SD, kar pa cenjene karierne novinarke v DZ, sploh ne moti. Moti jo samo levi pol, desni je čist kot lilija. Mogoče se posledično tako rada oblači v belo, vendar nas, kritičnih državljanov, bela ne PRESLEPI!
Neva
Ha, če se prav spomnim je ravno Golob obljubljal stroko - pa je ravno njegova vlada na tem polju popolnoma pogrnila že na začetku. Nobenega ukrepa za brzdanje draginje ni sposoben uvesti - če že kaj bo, bodo ukrepi točno taki kot so že bili oz. verjetno dosti slabši. Samo sanjamo lahko o inovativnih in uspešnih idejah implementiranih z vladno politiko. Torej smo se z Golobom od spodobne meritokracije za nekaj časa popolnoma poslovili. Logar se je kot zunanji minister dobro izkazal in uveljavil, v politiki je navezal mednarodne kontakte, ki ostanejo, tudi ko človek prevzame druge funkcije in so politiku vedno samo v prid. Osebno ga bom podprla - tudi ker ne zapada v prazno politikantsko nabijanje - Kosova "bo popravljala zapravljen ugled Slovenije" za Pahorjem, to je že bila ena od njenih izjav, ki je bila za moje pojme ob kandidaturi popolnoma mimo. Med TV prenosom je kamera pokazala Pahorjev izraz - milo rečeno namrščen. V bistvu si je privoščila urškizem.
BARBARA RAKUN
"Po treh močnih ženskah" - zaradi česa so močne, po lapanju, po hvalisanju, ali po čem, dajte mi razjasnit.?
Logarja je škoda za predsednika države.
b7t4
Se strinjam: Logar bi moral biti predsednik vlade.
rasputin
Mogoče so nekatere med njimi močne po močni zlobi?!
Neva
Močne so zaradi medijske podpore, ki so je deležne v določenih medijih, ker za njimi stojijo predstavniki vlade in še kdo iz ozadja. Ne gre za ženske, ki bi se v čem kaj prav posebno izkazale - razen v pravovernem osebnem pridobitništvu.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.