Danes v Gorišnici poteka tabor NSi z okoli 1.500 udeleženci. Zbrane člane in simpatizerje je nagovorilo več vidnih predstavnikov stranke, kot so Jožef Horvat in Janez Cigler Kralj in Iva Dimic, če naštejemo le nekatere. Najbolj pa je izstopal govor predsednika Mateja Tonina, ki je ocenil delovanje stranke v preteklem letu ter predstavil stališča in načrte za delovanje v prihodnje.
Tonin se je ozrl v preteklo supervolilno leto in izrazil zadovoljstvo nad uspehi stranke. "Če danes potegnem črto pod preteklo leto, lahko rečem, da se je Nova Slovenija odrezala solidno," je povedal in kot velik uspeh izpostavil lokalne volitve, na katerih je stranka dosegla najboljši rezultat v svoji zgodovini.
NSi postala tretja politična sila v državi
NSi je tako dobila 291 občinskih svetnikov ter 17 županov, med katere po novem spada tudi tokratni gostitelj tabora, župan Gorišnice, Borut Kolar. Stranka je prvič v zgodovini dobila tudi dva državna svetnika, predsednik Tonin pa se je zahvalil tudi kandidatu na zadnjih predsedniških volitvah Janezu Ciglerju Kralju.
Za najpomembnejše volitve lanskega leta pa je Tonin označil parlamentarne: "Postali smo tretja najmočnejša politična sila, in to v okoliščinah vsesplošne gonje proti vladi, v kateri je NSi sodelovala," je pokomentiral uspeh stranke, ki je dobila osem poslancev in tako prehitela poprej močnejši SD in Levico.
Ob tem je, kot je povedal, stranka tudi dozorela in razvila odpornost na napade. "Lahko rečem, da je podpora Novi Sloveniji stabilna, in to kljub zloveščim napovedim nekaterih komentatorjev prej na levi, danes pa na desni, NSi še vedno stoji. Stoji trdno in raste," je napovedal večje število poslancev tudi na naslednjih volitvah, saj, kot pravi, stranka ni muha enodnevnica oziroma instant stranka brez vsebine, temveč ima tradicijo in je programsko močna.
Gospodarski program Levice se pozna v denarnicah državljanov
Po skoraj letu dni vlade Roberta Goloba je bil Tonin kritičen tudi do te. "O njihovih rezultatih največ povedo vaše denarnice. Vprašajte se, če imate danes več, kot ste imeli pred enim letom," je povedal zbranim in nadaljeval: "Robert Golob nam je obljubljal ples, a zdi se, da je orkester že zdavnaj nehal igrati."
Ob tem je omenil višanje davkov, birokratske ovire in drago elektriko za podjetja. "Pridne in delavne se stiska za vrat prav na vsakem koraku. Nekaj je jasno: da gospodarski program Levice že deluje. Žal." Povedal je, da se je industrijska proizvodnja Slovenije v zadnjem letu zmanjšala za 20 odstotkov.
"Razdeljena država ne more biti uspešna"
Kritičen je bil tudi do trenutno prevladujoče družbene klime. Meni namreč, da Golobova vlada po letu dni nima konkretnih rezultatov, da pa bi prikrila svojo nesposobnost, je začela kulturno in ideološko vojno.
V tem kontekstu je izpostavil ukinitev muzeja osamosvojitve, udeležbo ministrice za kulturo na slovesnosti ob ustanovitvi komunistične partije, pokop nekdanjega šefa tajne policije Zemljariča z vojaškimi častmi ter ukinitev dneva spomina na žrtve komunističnega nasilja. Tonin meni, da vse to ni naključje: "Prepričan sem, da je vse skupaj skrbno načrtovano in zato še toliko bolj prozorno in nesprejemljivo." Protiuteži nesposobni in konfliktni vladi pa Tonin ne vidi v pozivih k oboroževanju in državljanski vojni, temveč v državljanski aktivaciji, s katero bi na naslednjih volitvah "odpihnili nesposobno vlado".
Proti Golobovi vladi
V govoru je predsednik NSi izpostavil tudi dejstvo, da se je število bolnikov, ki na zdravljenje čakajo nad dopustno čakalno dobo, v preteklem letu povečalo za 30 odstotkov. "Očitno po stresnem testu zdravstvenega sistema sledi še stresni test za vse bolnike," meni in obenem predvideva, da bomo v prihodnosti plačevali več za več čakanja na zdravstvene storitve.
Izrazil je tudi prepričanje, da bo vlada v prihodnje z večjimi finančnimi obremenitvami še bolj "ob tla tiščala srednji razred, ki pa je ključ za razvoj naše družbe". Tega po njegovem prepričanju Golobova vlada ne upošteva, saj, kot pravi, deluje po načelu "več, ko boste delali, več vam bomo pobrali."
Tonin je tako predstavil stališče, da če želimo reformirati pokojninski in zdravstveni sistem, potrebujemo močno gospodarstvo, za kar potrebujemo ugodno poslovno okolje in energetsko samozadostnost, tega pa ni brez izgradnje drugega bloka jedrske elektrarne.
vir: NSi
NSi je pred časom napovedala, da bo Golobovo vlado čakala do maja, in če ta ne bo pokazala rezultatov, bo kot opozicijska stranka začela ukrepati. Kot je povedal Tonin, predlogi koalicije niso omogočili ljudem, da bi prišli do zdravstvene oskrbe, ko jo potrebujejo. Hkrati pa se mesec maj končuje in javnost se je vse glasneje spraševala, kakšni bodo ukrepi NSi. Tonin je pojasnil, da je njegova stranka včeraj vložila predlog zakonskih sprememb, ki bi pacientom omogočile lažje dostopanje do zdravnikov.
Slovenija potrebuje desnosredinsko vlado
Pereča tema, ki se je je predsednik NSi prav tako dotaknil, je stanje demokracije v Sloveniji: "V razvitih demokracijah se na oblasti menjajo leve in desne stranke. V Sloveniji se žal na oblasti menjajo stranke novih obrazov. In desetletje strank novih obrazov je Sloveniji povzročilo enormno škodo. Te škode ni mogoče več prikrivati," je povedal in dodal, da nas zato prehitevajo države Vzhodne Evrope in Zahodnega Balkana.
Predsednik NSi meni tudi, da levičarske vlade niso sposobne pripraviti Slovenije na izzive sodobnega časa, zato potrebujemo desnosredinsko vlado. Kot poroča portal Siol, je Tonin spregovoril tudi o trenutnih političnih razmerjih v Sloveniji. Meni, da bi moral Anže Logar ustanoviti stranko, s katero bi bila NSi pripravljena skleniti predvolilno koalicijo.
Logarjeve pobude sicer ne vidi kot nevarnost, temveč kot alternativo Golobovi Svobodi (ki jo po njegovem čaka usoda dosedanjih novih obrazov) na levi ter "agresivni in nedialoški stranki" na desni.
Biti opozicija skoraj trideset let je nenormalno. Imamo res ustavno demokracijo ali le nadaljujemo komunizem z cloveskim obrazom skritim za parlament. Kdo obvladuje solstvo, notra je zadeve, medije, banke vsa ta leta. Ali si levica zeli Janso, ker je predvidljiv in ga je ze vajena. Ne enim ne dugim ne pasa sredina. Jo sploh imamo. So pogoji za njen nastanek ob tako hudi manipulaciji ali celo rehabilitaciji preteklosti. Kdaj bo narod razumel, da nujno rabimo sredino, ki bo ustavila to norijo.
Jonsky
29. 05. 2023 21:30:370
Prvi znaki zdravega razuma, opažam, vendar se bojim, da boste na koncu podprli Janšo, kulturni boj je za vašo stran preveč pomemben.
Peter Klepec
30. 05. 2023 19:24:290
Dobiti enega ali dva dobra politika najbrz ni problem. Problem je dobiti dober narod.
Kugy
31. 05. 2023 14:39:330
Nekaterim ze leta deluje zdrav razum, kar pomeni, da si na koristni strani in je objektivnost pozabljena.
Koliko enega gneva in gnojnice se zliva na vse, ki si upajo podvomiti o Janezu Janši in njegovi katastrofalni politiki, ki desnico že skoraj 20 let drži na komaj 30% glasov na volitvah.
Politika je umetnost prepričevanja. In SDS že dve desetletji namenoma dela razdor in si tako peščica ex-komunistov, primitivcev in FDVjevcev v SDS zagotavlja glasove 20% frustriranih volilnih upravičencev ter stalne sedeže v parlamentu. Za narod in Slovenijo jim ni mar.
Naj vas spomnim, da so Janeza Janšo in njegovo slabo politiko najprej na referendumu za vodo politično in retorično dotolkle domala najstnice. Nato je po "odličnem vodenju države v času COVID-a" izgubil še volitve od popolnih političnih novincev. Seveda so mu potem vsi drugi bili krivi. Ker mu še to ni bilo dovolj, je namenoma sproduciral tri referendume vnaprej vedoč, da bo poražen. In je vse te poraze izkoristil le za spodbujanje frustracij in sovraštva pri najbolj zvestih in zaslepljenih sledilcih. Sedaj spet v svoji volilni bazi kuri sovraštvo in grozi z državljansko vojno. Vse to le z namenom, da utrdi svojo vodilno pozicijo v stranki. Okrog sebe trdo drži 20% volilnega telesa, z razdiralno politiko ne more čez to, a ga to niti ne briga. On in njegovi zvesti "Mahniči" imajo zagotovljen sedež v parlamentu.
SDS je stranka večnih poražencev in neukih "Liscev in Mahničev", ki je ugrabila desnico in od desnice odrinja vse razumne ljudi, četudi nis(m)o simpatizerji in volivci levih strank. In še naprej bo SDS na vsakem referendumu in volitvah potolkla peščica najstnikov, ki bo znala nagovoriti ljudi. NSI je žal prepozno dojela, da ji SDS ni in ne more biti partnerska stranka. Zato mora vztrajati pri pošteni sredinski politiki. Rezultat ne pride čez noč, a pride zagotovo, ko bodo volivci spoznali in zaupali, da NSI nikoli več ne bo šla v španovijo s SDS. To komunisti in FDVjevci v SDS zelo dobro vedo in zato jih je strah.
Kaj pa vem
28. 05. 2023 20:37:250
Mislim, da se močno motite. Kaj niste opazili medijskih umorov, ki so se dogajali vse od osamosvojitve. Vsak na desnici, ki se je nekoliko dvignil iz povprečja, je bil deležen pogromov in ni bilo nikogar, ki bi objavil kak ugovor. Zdaj so vsaj družbena omrežja, kjer se lahko kaj pove, žal pa imajo tudi kar precej slabosti. Se spomnite Mira Petka, raziskovalnega novinarja, ki je bil pretepen skoraj do smrti in najbrž tudi veste, kaj se je zgodilo s tistimi pretepači. Vsi smo razočarani, očitno tudi vi, ko vidimo, kaj se nam dogaja. Ne more biti en človek odgovoren za vse. Podlo je, da se besede tako preobrača, da je krivec tisti, ki na nepravilnosti opozarja. Se spomnite Lojzeta Peterleta, koliko napadov je bil deležen; iz tedna v teden, na radiu Hribar, na nedeljskem dnevniku pa Tof. Zelo pogumno od teh kvazi satirikov, mar ne! Resni mediji so mu očitali potovanja po svetu, čeprav so točno vedeli, da so bila nujna. In Jože Pučnik; mu je lahko kdor koli očital kakršno koli maščevanje in vendar se je to ponavljalo iz dneva v dan in to tako dolgo, da se je prijelo. Dokler ne bomo imeli medijev, ki bodo sposobni stvari prikazati iz vseh vidikov, odločitev pa prepustili nam, izboljšanja stanja duha v naši državi ni moč pričakovati.
Jonsky
28. 05. 2023 22:30:060
Kaj pa vem, lepo prosim zresnite se!
Kdo je rušil Peterleta kot predsednika vlade? Janša in Bavčar! Kdo je zrinil Pučnika in zamenjal kot predsednika tedanje SSDS? Janša!
V primerjavi s tem pa sta res hud problem Tof in Hribar. A Požar pa se ne loti vsakega z leve strani, ki je kaj dosegel.
Dajte bit no malo bolj objektivni.
Johan
30. 05. 2023 17:38:360
Jozev! Ni kaj reči. Popolno. Drži. Sinteza kot se šika.
Pameten odgovor strumnega desničarja, oz. janšista, je že vnaprej onemogočen. Še Mefi bo molčal (morda pa bo, kakor običajno, sekal mimo), tako kakor ob praznovanju "zmagovitega poraza".
Še na Kučana so vojščaki malce pozabili. Vse bolj so tarča Tonin in njegovi strankarski kolegi.
Ne najdejo in ne najdejo pravega krivca za nastalo štalo. Pa tako odprto, na dlani, je vse skupaj. Vsakokrat, po začasnem premoru (ob neuspelih potezah) umolkne in z novo pojavnostjo je lider in njegova partija za stopnico bližje samemu dnu.
Razpad sistema je na vidiku. Le kaj bo potem storiti ovcam brez ovna! ?
Se strinjam s Toninom. Golobova vlada je dejansko nesposobna.
Janševa je bila sicer sposobna, a glede na svoje cilje neskončno pokvarjena.
Za Slovence ne ena, ne druga ne prinaša ničesar dobrega.
Peter Klepec
30. 05. 2023 19:26:250
Kaj pa je bil cilj Janseve vlade? Res ne vem kaj tako pregresnega naj bi to bilo.
Slovenska druzba izgublja ali ne najde tal pod nogami. Zato je brez prave orientacije. To je v casu divje globalizacije pogubno za tako majhen narod. Trenutno poteka restavracija "polpretekle zgodovine", od katere so se Slovenci ze enkrat poslovili, ampak spet prihaja nazaj. Kot da bi ta bila sploh kdaj uspesna.
Ce hoce Slovenija in Slovenci preziveti, se mora navezati na svoje korenine. To pa zanesljivo niso tiste iz socialisticne dobe, ko se je najprej vse porusilo, potem pa neuspesno kreiralo na novo. Treba je pobrskati malo bolj nazaj in se "prikljuciti" na tiste stare korenine srednjeevropske druzbe, kot jo se danes ima Srednja Evropa. Ce tega SLO ne bo storila, jo bo odpihnil prvi resen veter.
Tonin iz leta v leto in iz tedna v teden le dokazuje, da blebeta hitreje kot mu delajo možgani.
Gre za odvisnika od njegovih blebetačev v lastnem ozadju, kot je zmešani Pogorelec, ki čudno, ne vem ali ni bil na tem zboru stranke?
Pogorelec je nedavno izklobasal v svoji petelinji kokodavšni, da je Golobovo SvoboDo izvolilo
pol volilcev, ki da pripadajo Novi Sloveniji !!!
Torej je Golobova vlada plod neizmerljivega in nedoumljivega napora NSI !
In , ker vladajo brutalno nesposobno in brutalno nasilniško in šalabajzarsko se moramo zahvaliti NSI in njenemu Toninu !
Ampak Toninče mastno pljuva po Golobovih dosežkih in ga daje v nič !
KAJ ZDAJ, PORORELCI, POGOREVCI IN TONION- SE BOSTEŽE ZMENILI KDO KOKODAKA NA VRHU KUPA GNOJA NSI ?
In taglavno Tonin zamolči - Janša ga javno izziva, vendar pobožnjakorski Tonin topoglavo molči - ZAKAJ NSI ŠČITI DOMNEVNE KRIMINAL RABOTE GOLOBA V GENIju po vsem Balkanu v stotinah milijonov...
Ejga, Tonin, tole je vse skup en drek. Ste Kocbekjanci in farški socialisti, komunisti, raztreščeni med intertese, korupterstvo interesov, moči in laganje sah sebi in to vas bo raztrgalo. Kakšna KRŠČANSKA STRANKA, KAKŠNO SKLICEVANJE NA BOGA ?
Tonin , te ni niti malo sram?
Kocbeka je malo iz blata potegnil slavni Boreis Pahor, amapk vas ne bo mogel nihče.
Johan
30. 05. 2023 17:22:440
Pa nič o udbokučanizmu, kučanistanu, lažgošah in podobnem!? Šokiran in presenečen sem!
Da veš, Francelj, negativno! Tudi zaradi takšnih kiksev in nedoslednosti se ti ONA ne bo prikazala...
Kulturno in ideološko vojno je začela prejšnja vlada, sedaj pa se vrača milo za drago. Sicer sem prepričan, da to ni dobro, vendar nekdo ne zna dati mir in to zagotovo ni leva sredina.
MEFISTO
28. 05. 2023 06:07:090
Jonsky, o levi sredini govoriš.
Ker nismo vsi tako na tekočem in politično razgledani kot ti, te milo prosim, da nam na poljuden način razložiš, katere stranke sodijo na levo sredino in zakaj si jih tja umestil.
Kaj pa vem
28. 05. 2023 06:16:150
Kje za vraga je prejšnja vlada začela ideološko vojno? Slovesnost ob dnevu spomina na žrtve komunizma je bila tako človeška. Ena sama žalost za izgubljenim otroštvom in mladostjo. Kdor je videl v tej slovesnosti ideologijo ali maščevanje se mora vprašati o svojem mentalnem zdravju. Ta spominski dan bo ostal!!! Ostal bo zaradi premnogih trpečih ljudi.
MEFISTO
28. 05. 2023 06:34:120
Privošči nam malo smeha, za katerega pravijo, da je pol zdravja!
Jonsky
28. 05. 2023 12:38:500
Sploh pa ni vprašanje, katera stranka je radikalna in revolucionarna resnica, to je stranka, ki jo ti najbolj častiš.
Jonsky
28. 05. 2023 14:07:430
Nisem govoril o tem prazniku, ki me v načelu ne moti. Ideološko vojno je začela z ukinitvijo Studia City, ki ni bila pretežno politična oddaja, temveč oddaja o urbanem lifestylu (prevod: način življenja), ki ga vi tako sovražite. To je storila zato, da zadovolji svojo volilno bazo, ki sovraži vse urbano. Z ukinitvijo Studija City je prejšnja vlada dosegla, da so na volitve prišli tudi tisti, ki bi drugače ostali doma (mestna mladina). Sami ste si krivi, sedaj pa imate.
Kar pa se tiče uravnoteženosti, če imamo na TV nedeljske maše, Sveto in svet, pričevalce ipd..., je prav, da je tudi ta oddaja - že zaradi uravnoteženosti, kot radi govorite, da ne govorim o gledanosti, katero je vaše vodstvo RTV popolnoma sesulo.
Pa še nekaj, mi nismo sovražni do vaših vrednot in vsebin, vi ste do naših (ker jih niste sposobni razumeti, ne bom pisal zakaj). In zato ne pričakovat, da se bomo pustili pojesti.
Jonsky
28. 05. 2023 14:12:120
Zgodil se mi je škrat, napisal sem resnica namesto desnica, kar verjetno ni naključje, če upoštevamo pridevnik radikalna in revolucionarna.
Rado
28. 05. 2023 14:25:090
"žrtve komunizma"
Neizobražencem bi morali prepovedati komentirati.
- Komunizma seveda ni bilo, kajti komunizem je bila le opcija za prihodnost. Smo pa imeli socializem.
- Žrtve, ki so bile so bile posledica njihove kolaboracije s silami osi. Ideologija pri tem ni imela nič.
Kot v Franciji po osvoboditvi, že pred koncem II. svet. vojne. Pa v Nemčiji (1,5 milijona vojakov . Renški travniški kampi!), . . .
Kraševka
28. 05. 2023 14:52:540
Točno tako.
Kajti niso bili žrtve samo tisti, ki so jih Komunisti pobili.
Velike žrtve so bili OTROCI, ki so jim pobili starše in so kot sirote doživljale veliko GORJE...
Ti otoci so res bili brez otroštva in tudi "brez borčevskih penzij". So pa bili ZLOČINCI iz Titovega obdobja - bogato POPLAČANI, z dobrimi službami in visokimi penzijami, ki jih sedaj "dedujejo" še njihovi potomci.
To so ljudje s privilegiji, ki sedaj delati ne znajo, znajo pa razgrajati.
Takšna je Levica, ki mimo vseh pravil, še danes tepta OPOZICIJO in ji jemlje ČLOVEKOVE PRAVICE - svobodo GOVORA.
Kaj pa vem
28. 05. 2023 21:41:430
Jonsky, Marcel je eno dete ki so mu izpulili igračko. Sploh ne drži, da je bila oddaja ukinjena, le za en mesec so vse najbolj gledane termine zavzela predvolilna soočenja. Sploh pa ne bi bilo prav, da bi ena opcija, poleg vseh soočenj imela v času pred volitvami še svojo oddajo. In Marcel je bil besen; kaj si pa mislite, da bi meni kdo oporekal? Jebeno več nas je, boste že dobili svoje. In smo dobili! Dobili smo SS, S tranko S voboda.
Johan
30. 05. 2023 17:17:470
Preberi si, kaj sem napisal o ukinjenem spominske dnevu, ki mu je prejšnja vlada (v odhajanju) nadela vse državni (predvsem pa ideološko-politični) značaj. Utemeljil sem. Boš prebrala za nazaj (čeprav dvomim, da si spregledala!) ali ponovim?
Tonin je sicer lepo in pravilno povedal, upajmo pa, da bo besede podkrepil tudi z ustreznimi dejanji in se ne bo povezal z Golobom v kakšno neformalno koalicijo. Prav bi bilo tudi, da bi se pomiril z Janšo.
Kraševka
27. 05. 2023 21:51:570
Točno tako.
Če je bila LN v konfliktu z JJ, zakaj skače v JJ, še Tonin.
Vlada JJ, je bila glede na Golobovo, 100 x boljša.
Ko bi bil MT bolj - diplomatski, ne bi takoj po končanih volitvah, kjer je JJ dosegel 2. mesto po številu glasov, Tonin - pred TV ekranom izjavil: "Jaz z JJ nikoli več ne grem v koalicijo".
To je prav otročje in naj razmisli, če stranki to koristi in če bi bilo mogoče dobro, da on prepusti vodenje stranke človeku, ki nikogar v štartu ne izključuje ???!
Sedaj pa spet prehiteva, ko pravi, ko bo Logar ustanovil svojo stranko, pa bom z njim sodeloval. Prvo morajo biti volitve in se med seboj prešteti, potem pa lahko rečemo: "Jaz bom šel v koalicijo s tem in tem". Večkrat se tudi zgodi, da kdo ne prestopi niti parlamentarnega praga.
V koaliciji imajo dolžnost delati.
Stranke, ki so v opoziciji, pa imajo dolžnost kazati na nepravilnost VLADAJOČIH. Če delaš samo v "rokavicah" se nič ne spremeni.
Ta vlada - LOMASTI, čisti, pometa in uvaja ENOPARTIJSKI SISTEM. Kdo bo saniral škodo (pravijo, da se s to vlado skoraj nič ne počrpa EU sredstev, pod vlado JJ je bilo bolje), ki jo bodo Golobisti povzročili?
Te volitve so (izid sumljiv, glede na razne manipulacije z glasovnicami) KATASTROFA za državo Slovenijo?
Kaj pa vem
28. 05. 2023 06:35:310
Se strinjam z vami! Tonin se včasih obnaša prav otročje. Opazila sem, da se za podražitev vinjet že išče krivca in to ni nihče drug kot NSI-jev Hajdinjak. Kaj Tonin še vedno verjame da pri SS - Stranki Svoboda kakšen dogovor velja, da ima poštenje kakšno vrednost. NSI- ju trenutna oblast (še) piha na dušo, a le do takrat, ko bo ustavo spremenila v svoj prid. Vrh stranke NSI, če ne mislite delati tako kot želimo vaši podporniki, vas brcnemo v r...
Friderik
28. 05. 2023 08:58:180
Andrej Muren, mogoče bi bilo pa prav, da se Janša pomiri s Toninom. Kaj, ko bi še od močnejše stranke zahtevali kaj viteškosti?
Pomislite, Nova Slovenija, ki bo sestavljala vlado po volitvah, je pripravljena skleniti celo predvolilno koalicijo s stranko, ki naj bi jo ustanovil Anže Logar.
Tako povezovalna je ta stranka nebeškega upanja.
Tonin obrača, Janša bo pa obrnil.
Johan
30. 05. 2023 17:08:510
Si hotel napisati "se obrne". Veš pa, kdaj se Janša ali zakrknjen janšist (spre)obrne... Kajti, resnična spreobrnitev mu je spala enkrat - in edinkrat...
36 komentarjev
Kugy
Biti opozicija skoraj trideset let je nenormalno. Imamo res ustavno demokracijo ali le nadaljujemo komunizem z cloveskim obrazom skritim za parlament. Kdo obvladuje solstvo, notra je zadeve, medije, banke vsa ta leta. Ali si levica zeli Janso, ker je predvidljiv in ga je ze vajena. Ne enim ne dugim ne pasa sredina. Jo sploh imamo. So pogoji za njen nastanek ob tako hudi manipulaciji ali celo rehabilitaciji preteklosti. Kdaj bo narod razumel, da nujno rabimo sredino, ki bo ustavila to norijo.
Jonsky
Prvi znaki zdravega razuma, opažam, vendar se bojim, da boste na koncu podprli Janšo, kulturni boj je za vašo stran preveč pomemben.
Peter Klepec
Dobiti enega ali dva dobra politika najbrz ni problem. Problem je dobiti dober narod.
Kugy
Nekaterim ze leta deluje zdrav razum, kar pomeni, da si na koristni strani in je objektivnost pozabljena.
jozev
Koliko enega gneva in gnojnice se zliva na vse, ki si upajo podvomiti o Janezu Janši in njegovi katastrofalni politiki, ki desnico že skoraj 20 let drži na komaj 30% glasov na volitvah.
Politika je umetnost prepričevanja. In SDS že dve desetletji namenoma dela razdor in si tako peščica ex-komunistov, primitivcev in FDVjevcev v SDS zagotavlja glasove 20% frustriranih volilnih upravičencev ter stalne sedeže v parlamentu. Za narod in Slovenijo jim ni mar.
Naj vas spomnim, da so Janeza Janšo in njegovo slabo politiko najprej na referendumu za vodo politično in retorično dotolkle domala najstnice. Nato je po "odličnem vodenju države v času COVID-a" izgubil še volitve od popolnih političnih novincev. Seveda so mu potem vsi drugi bili krivi. Ker mu še to ni bilo dovolj, je namenoma sproduciral tri referendume vnaprej vedoč, da bo poražen. In je vse te poraze izkoristil le za spodbujanje frustracij in sovraštva pri najbolj zvestih in zaslepljenih sledilcih. Sedaj spet v svoji volilni bazi kuri sovraštvo in grozi z državljansko vojno. Vse to le z namenom, da utrdi svojo vodilno pozicijo v stranki. Okrog sebe trdo drži 20% volilnega telesa, z razdiralno politiko ne more čez to, a ga to niti ne briga. On in njegovi zvesti "Mahniči" imajo zagotovljen sedež v parlamentu.
SDS je stranka večnih poražencev in neukih "Liscev in Mahničev", ki je ugrabila desnico in od desnice odrinja vse razumne ljudi, četudi nis(m)o simpatizerji in volivci levih strank. In še naprej bo SDS na vsakem referendumu in volitvah potolkla peščica najstnikov, ki bo znala nagovoriti ljudi. NSI je žal prepozno dojela, da ji SDS ni in ne more biti partnerska stranka. Zato mora vztrajati pri pošteni sredinski politiki. Rezultat ne pride čez noč, a pride zagotovo, ko bodo volivci spoznali in zaupali, da NSI nikoli več ne bo šla v španovijo s SDS. To komunisti in FDVjevci v SDS zelo dobro vedo in zato jih je strah.
Kaj pa vem
Mislim, da se močno motite. Kaj niste opazili medijskih umorov, ki so se dogajali vse od osamosvojitve. Vsak na desnici, ki se je nekoliko dvignil iz povprečja, je bil deležen pogromov in ni bilo nikogar, ki bi objavil kak ugovor. Zdaj so vsaj družbena omrežja, kjer se lahko kaj pove, žal pa imajo tudi kar precej slabosti. Se spomnite Mira Petka, raziskovalnega novinarja, ki je bil pretepen skoraj do smrti in najbrž tudi veste, kaj se je zgodilo s tistimi pretepači. Vsi smo razočarani, očitno tudi vi, ko vidimo, kaj se nam dogaja. Ne more biti en človek odgovoren za vse. Podlo je, da se besede tako preobrača, da je krivec tisti, ki na nepravilnosti opozarja. Se spomnite Lojzeta Peterleta, koliko napadov je bil deležen; iz tedna v teden, na radiu Hribar, na nedeljskem dnevniku pa Tof. Zelo pogumno od teh kvazi satirikov, mar ne! Resni mediji so mu očitali potovanja po svetu, čeprav so točno vedeli, da so bila nujna. In Jože Pučnik; mu je lahko kdor koli očital kakršno koli maščevanje in vendar se je to ponavljalo iz dneva v dan in to tako dolgo, da se je prijelo. Dokler ne bomo imeli medijev, ki bodo sposobni stvari prikazati iz vseh vidikov, odločitev pa prepustili nam, izboljšanja stanja duha v naši državi ni moč pričakovati.
Jonsky
Kaj pa vem, lepo prosim zresnite se! Kdo je rušil Peterleta kot predsednika vlade? Janša in Bavčar! Kdo je zrinil Pučnika in zamenjal kot predsednika tedanje SSDS? Janša! V primerjavi s tem pa sta res hud problem Tof in Hribar. A Požar pa se ne loti vsakega z leve strani, ki je kaj dosegel. Dajte bit no malo bolj objektivni.
Johan
Jozev! Ni kaj reči. Popolno. Drži. Sinteza kot se šika. Pameten odgovor strumnega desničarja, oz. janšista, je že vnaprej onemogočen. Še Mefi bo molčal (morda pa bo, kakor običajno, sekal mimo), tako kakor ob praznovanju "zmagovitega poraza". Še na Kučana so vojščaki malce pozabili. Vse bolj so tarča Tonin in njegovi strankarski kolegi. Ne najdejo in ne najdejo pravega krivca za nastalo štalo. Pa tako odprto, na dlani, je vse skupaj. Vsakokrat, po začasnem premoru (ob neuspelih potezah) umolkne in z novo pojavnostjo je lider in njegova partija za stopnico bližje samemu dnu. Razpad sistema je na vidiku. Le kaj bo potem storiti ovcam brez ovna! ?
Rado
Se strinjam s Toninom. Golobova vlada je dejansko nesposobna.
Janševa je bila sicer sposobna, a glede na svoje cilje neskončno pokvarjena.
Za Slovence ne ena, ne druga ne prinaša ničesar dobrega.
Peter Klepec
Kaj pa je bil cilj Janseve vlade? Res ne vem kaj tako pregresnega naj bi to bilo.
debela_berta
Ideološko vojno zganjajo desni lunatiki, podporniki domobranstva in taki, ki se po 80 letih še niso sprijaznili, da so pušili vojno.
Kaka mentalna ubožnost...
Peter Klepec
Tocno to, poraz v drzavljanski vojni je problem. Ne zaradi poraza domobrancev, ampak zaradi zmage revolucije.
Peter Klepec
Slovenska druzba izgublja ali ne najde tal pod nogami. Zato je brez prave orientacije. To je v casu divje globalizacije pogubno za tako majhen narod. Trenutno poteka restavracija "polpretekle zgodovine", od katere so se Slovenci ze enkrat poslovili, ampak spet prihaja nazaj. Kot da bi ta bila sploh kdaj uspesna.
Ce hoce Slovenija in Slovenci preziveti, se mora navezati na svoje korenine. To pa zanesljivo niso tiste iz socialisticne dobe, ko se je najprej vse porusilo, potem pa neuspesno kreiralo na novo. Treba je pobrskati malo bolj nazaj in se "prikljuciti" na tiste stare korenine srednjeevropske druzbe, kot jo se danes ima Srednja Evropa. Ce tega SLO ne bo storila, jo bo odpihnil prvi resen veter.
korosec.france
Tonin iz leta v leto in iz tedna v teden le dokazuje, da blebeta hitreje kot mu delajo možgani.
Gre za odvisnika od njegovih blebetačev v lastnem ozadju, kot je zmešani Pogorelec, ki čudno, ne vem ali ni bil na tem zboru stranke?
Pogorelec je nedavno izklobasal v svoji petelinji kokodavšni, da je Golobovo SvoboDo izvolilo
pol volilcev, ki da pripadajo Novi Sloveniji !!!
Torej je Golobova vlada plod neizmerljivega in nedoumljivega napora NSI !
In , ker vladajo brutalno nesposobno in brutalno nasilniško in šalabajzarsko se moramo zahvaliti NSI in njenemu Toninu !
Ampak Toninče mastno pljuva po Golobovih dosežkih in ga daje v nič !
KAJ ZDAJ, PORORELCI, POGOREVCI IN TONION- SE BOSTEŽE ZMENILI KDO KOKODAKA NA VRHU KUPA GNOJA NSI ?
In taglavno Tonin zamolči - Janša ga javno izziva, vendar pobožnjakorski Tonin topoglavo molči - ZAKAJ NSI ŠČITI DOMNEVNE KRIMINAL RABOTE GOLOBA V GENIju po vsem Balkanu v stotinah milijonov...
Ejga, Tonin, tole je vse skup en drek. Ste Kocbekjanci in farški socialisti, komunisti, raztreščeni med intertese, korupterstvo interesov, moči in laganje sah sebi in to vas bo raztrgalo. Kakšna KRŠČANSKA STRANKA, KAKŠNO SKLICEVANJE NA BOGA ?
Tonin , te ni niti malo sram?
Kocbeka je malo iz blata potegnil slavni Boreis Pahor, amapk vas ne bo mogel nihče.
Johan
Pa nič o udbokučanizmu, kučanistanu, lažgošah in podobnem!? Šokiran in presenečen sem! Da veš, Francelj, negativno! Tudi zaradi takšnih kiksev in nedoslednosti se ti ONA ne bo prikazala...
Jonsky
Kulturno in ideološko vojno je začela prejšnja vlada, sedaj pa se vrača milo za drago. Sicer sem prepričan, da to ni dobro, vendar nekdo ne zna dati mir in to zagotovo ni leva sredina.
MEFISTO
Jonsky, o levi sredini govoriš. Ker nismo vsi tako na tekočem in politično razgledani kot ti, te milo prosim, da nam na poljuden način razložiš, katere stranke sodijo na levo sredino in zakaj si jih tja umestil.
Kaj pa vem
Kje za vraga je prejšnja vlada začela ideološko vojno? Slovesnost ob dnevu spomina na žrtve komunizma je bila tako človeška. Ena sama žalost za izgubljenim otroštvom in mladostjo. Kdor je videl v tej slovesnosti ideologijo ali maščevanje se mora vprašati o svojem mentalnem zdravju. Ta spominski dan bo ostal!!! Ostal bo zaradi premnogih trpečih ljudi.
MEFISTO
Privošči nam malo smeha, za katerega pravijo, da je pol zdravja!
Jonsky
Sploh pa ni vprašanje, katera stranka je radikalna in revolucionarna resnica, to je stranka, ki jo ti najbolj častiš.
Jonsky
Nisem govoril o tem prazniku, ki me v načelu ne moti. Ideološko vojno je začela z ukinitvijo Studia City, ki ni bila pretežno politična oddaja, temveč oddaja o urbanem lifestylu (prevod: način življenja), ki ga vi tako sovražite. To je storila zato, da zadovolji svojo volilno bazo, ki sovraži vse urbano. Z ukinitvijo Studija City je prejšnja vlada dosegla, da so na volitve prišli tudi tisti, ki bi drugače ostali doma (mestna mladina). Sami ste si krivi, sedaj pa imate. Kar pa se tiče uravnoteženosti, če imamo na TV nedeljske maše, Sveto in svet, pričevalce ipd..., je prav, da je tudi ta oddaja - že zaradi uravnoteženosti, kot radi govorite, da ne govorim o gledanosti, katero je vaše vodstvo RTV popolnoma sesulo. Pa še nekaj, mi nismo sovražni do vaših vrednot in vsebin, vi ste do naših (ker jih niste sposobni razumeti, ne bom pisal zakaj). In zato ne pričakovat, da se bomo pustili pojesti.
Jonsky
Zgodil se mi je škrat, napisal sem resnica namesto desnica, kar verjetno ni naključje, če upoštevamo pridevnik radikalna in revolucionarna.
Rado
"žrtve komunizma" Neizobražencem bi morali prepovedati komentirati. - Komunizma seveda ni bilo, kajti komunizem je bila le opcija za prihodnost. Smo pa imeli socializem. - Žrtve, ki so bile so bile posledica njihove kolaboracije s silami osi. Ideologija pri tem ni imela nič. Kot v Franciji po osvoboditvi, že pred koncem II. svet. vojne. Pa v Nemčiji (1,5 milijona vojakov . Renški travniški kampi!), . . .
Kraševka
Točno tako. Kajti niso bili žrtve samo tisti, ki so jih Komunisti pobili. Velike žrtve so bili OTROCI, ki so jim pobili starše in so kot sirote doživljale veliko GORJE... Ti otoci so res bili brez otroštva in tudi "brez borčevskih penzij". So pa bili ZLOČINCI iz Titovega obdobja - bogato POPLAČANI, z dobrimi službami in visokimi penzijami, ki jih sedaj "dedujejo" še njihovi potomci. To so ljudje s privilegiji, ki sedaj delati ne znajo, znajo pa razgrajati. Takšna je Levica, ki mimo vseh pravil, še danes tepta OPOZICIJO in ji jemlje ČLOVEKOVE PRAVICE - svobodo GOVORA.
Kaj pa vem
Jonsky, Marcel je eno dete ki so mu izpulili igračko. Sploh ne drži, da je bila oddaja ukinjena, le za en mesec so vse najbolj gledane termine zavzela predvolilna soočenja. Sploh pa ne bi bilo prav, da bi ena opcija, poleg vseh soočenj imela v času pred volitvami še svojo oddajo. In Marcel je bil besen; kaj si pa mislite, da bi meni kdo oporekal? Jebeno več nas je, boste že dobili svoje. In smo dobili! Dobili smo SS, S tranko S voboda.
Johan
Preberi si, kaj sem napisal o ukinjenem spominske dnevu, ki mu je prejšnja vlada (v odhajanju) nadela vse državni (predvsem pa ideološko-politični) značaj. Utemeljil sem. Boš prebrala za nazaj (čeprav dvomim, da si spregledala!) ali ponovim?
mopsen
Toninček..Levi Trojanec....zapravil si igro in dnar...do volitev, potem si passe....škoda je edino tvojga najmlajšega poslanca
Ne zaslužiš,si ga!
Andrej Muren
Tonin je sicer lepo in pravilno povedal, upajmo pa, da bo besede podkrepil tudi z ustreznimi dejanji in se ne bo povezal z Golobom v kakšno neformalno koalicijo. Prav bi bilo tudi, da bi se pomiril z Janšo.
Kraševka
Točno tako. Če je bila LN v konfliktu z JJ, zakaj skače v JJ, še Tonin. Vlada JJ, je bila glede na Golobovo, 100 x boljša. Ko bi bil MT bolj - diplomatski, ne bi takoj po končanih volitvah, kjer je JJ dosegel 2. mesto po številu glasov, Tonin - pred TV ekranom izjavil: "Jaz z JJ nikoli več ne grem v koalicijo". To je prav otročje in naj razmisli, če stranki to koristi in če bi bilo mogoče dobro, da on prepusti vodenje stranke človeku, ki nikogar v štartu ne izključuje ???! Sedaj pa spet prehiteva, ko pravi, ko bo Logar ustanovil svojo stranko, pa bom z njim sodeloval. Prvo morajo biti volitve in se med seboj prešteti, potem pa lahko rečemo: "Jaz bom šel v koalicijo s tem in tem". Večkrat se tudi zgodi, da kdo ne prestopi niti parlamentarnega praga. V koaliciji imajo dolžnost delati. Stranke, ki so v opoziciji, pa imajo dolžnost kazati na nepravilnost VLADAJOČIH. Če delaš samo v "rokavicah" se nič ne spremeni. Ta vlada - LOMASTI, čisti, pometa in uvaja ENOPARTIJSKI SISTEM. Kdo bo saniral škodo (pravijo, da se s to vlado skoraj nič ne počrpa EU sredstev, pod vlado JJ je bilo bolje), ki jo bodo Golobisti povzročili? Te volitve so (izid sumljiv, glede na razne manipulacije z glasovnicami) KATASTROFA za državo Slovenijo?
Kaj pa vem
Se strinjam z vami! Tonin se včasih obnaša prav otročje. Opazila sem, da se za podražitev vinjet že išče krivca in to ni nihče drug kot NSI-jev Hajdinjak. Kaj Tonin še vedno verjame da pri SS - Stranki Svoboda kakšen dogovor velja, da ima poštenje kakšno vrednost. NSI- ju trenutna oblast (še) piha na dušo, a le do takrat, ko bo ustavo spremenila v svoj prid. Vrh stranke NSI, če ne mislite delati tako kot želimo vaši podporniki, vas brcnemo v r...
Friderik
Andrej Muren, mogoče bi bilo pa prav, da se Janša pomiri s Toninom. Kaj, ko bi še od močnejše stranke zahtevali kaj viteškosti?
MEFISTO
Pomislite, Nova Slovenija, ki bo sestavljala vlado po volitvah, je pripravljena skleniti celo predvolilno koalicijo s stranko, ki naj bi jo ustanovil Anže Logar.
Tako povezovalna je ta stranka nebeškega upanja.
Tonin obrača, Janša bo pa obrnil.
Johan
Si hotel napisati "se obrne". Veš pa, kdaj se Janša ali zakrknjen janšist (spre)obrne... Kajti, resnična spreobrnitev mu je spala enkrat - in edinkrat...
Johan
... "uspela"...
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Razveseljivo - tole: vlada ni - ena reč za "crkljanje",
ji je kar treba nasuti - dejstva. l.r. Janez Kepic-Kern
Kraševka
DOBRO POVEDANO.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.