Stavkajoči so za takšno RTV, kot jim jo obljubljajo v Golobovi Svobodi

Vir foto: Twitter KSJS - Konfederacija sindikatov javnega sektorja

»Nismo hlapci, smo javni RTV!« danes vzklikajo na RTV, kjer danes poteka stavka, v kateri so zaposleni za osrednjo agendo programa RTV postavili sami sebe in svoje zahteve.

Na RTV še nikoli ni tako vrelo, pravijo ob potezah nekaj vodilnih za uravnoteženje zavoda. Tam zdaj, kot pravijo stavkajoči, poteka boj za »neodvisnost« od poskusov uravnoteženja ob menjavah s strani odhajajoče vlade, ob programskih spremembah, kadrovskih menjavah, prizadevanjih programskega sveta in poskusih depolitizacije.

Tudi od poskusov predlogov SDS za prostovoljen RTV prispevek in da bi lahko zavezanci del RTV-prispevka namenili kateremu od drugih medijev. Medtem ko nova koalicija “depolitizacijo” načrtuje s povsem novo zasnovo programskega sveta, v katerega bi državni zbor imenoval le še štiri svetnike. Na čelu procesa “depolitizacije” je nedavna prestopnica iz novinarskega kolektiva RTV v politiko, Mojca Šetinc Pašek.

Strokovnjaka za medije dr. Tomšič in dr. Makarovič menita, da gre za politično motivirano stavko na zavodu, kjer močno prevladujejo levičarske ideje.

Stavkajo z delom …

Kot pravijo na RTV, danes opozorilno »stavkajo z delom«, in sicer tako, da ozaveščajo o pomenu javne radiotelevizije in neodvisnega novinarstva, dela RTV, posameznih redakcij in dopisniške mreže. Oddaje začenjajo z naštevanjem stavkovnih zahtev, novinarji so gostje oddaj, beremo lahko, zakaj RTV cenijo nekateri znani glasbeniki, kulturniki in športniki …

Med stavkovnimi zahtevami so zapisali zahteve po novinarski, uredniški in institucionalni avtonomiji, spoštovanju programskih, profesionalnih in etičnih standardov, umiku škodljivih sklepov Programskega sveta, dogovoru o kadrovski politiki ter pogajanja o dvigu najnižjih plač na RTV SLO ter odstop generalnega direktorja Andreja graha Whatmougha, odgovorne urednice informativnega programa Televizije Slovenija Jadranke Rebernik, v.d. urednika uredništva za nove medije Igorja Pirkoviča in predsednika programskega sveta Petra Gregorčiča.

Dr. Matej Makarovič: gre za politično motivirano in dirigirano stavko

»Osebno mislim, da gre za primer politično motivirane in politično dirigirane stavke – da politične poteze nove oblasti ne bi bile videti kot politični diktat ampak kot odziv na zahteve iz samih medijev,« meni dr. Matej Makarovič, sociolog in profesor na Fakulteti za medije.

Po njegovih besedah je stavka namenjena predvsem temu, »da se novi oblasti olajša popoln prevzem nadzora nad javno RTV, da izvede čistko med kadri, ki veljajo za politično sporne in da se vse to ob tem prikaže kot prispevek k svobodi medijev«. Kot pravi, se boji, da bomo po prevzemu, ki ga bo s kombinacijo navideznega sindikalnega boja in zakonodajnih sprememb izvedli na RTV, dobili nacionalno radiotelevizijo, »katere avtonomija glede na novo oblast bo zelo minimalna«.

Dr. Matevž Tomšič: Na RTV leve ideje nekaj normalnega, neleve pa problematične

»Na RTV je močna prevlada levičarskih nazorov in podpore levičarski politiki, kar se je jasno videlo tudi v času predvolilne kampanje, ko so zelo malo izpostavljali problematične zadeve, povezane s posameznimi kandidati. Res je, da so bili drugi tu še bolj navijaški in pristranski, a RTV Slovenija bi morala imeti do vseh političnih akterjev enako distanco ter jih obravnavati z enakimi vatli – a tega ni počela,« je za Domovino dejal predsednik Združenja novinarjev in publicistov, dr. Matevž Tomšič.

Po njegovih besedah je na RTV Slovenija močna prevlada ljudi, ki so blizu levi politični opciji ter imajo z njo morda celo neke interesne povezave. Težko je reči, kakšna zakonodajna rešitev bi RTV prinesla uravnoteženost in nepristranskost, pravi, »a takšna kot jo predlaga nova koalicija gotovo ne, saj bi tako prišli v stanje, ko bi levica preko svojih civilnodružbenih organizacij v tej ustanovi zabetonirala nekakšen monopol. Sedanji zakon vendarle vsaj do neke mere omogoča neko kroženje oz. cirkulacijo v organih odločanja«.

»Eden večjih problemov pa je prav to, da se leve ideje označujejo za nekaj normalnega tako rekoč naravnega, medtem ko so neleve ideje obravnavane kot nekaj problematičnega,« pravi in ocenjuje, da sedanje vodstvo poskuša povzročiti premike v smeri večje pluralnosti, a ima precej omejen manevrski prostor.

Rešitev vidi v notranjem pluralizmu oz. uravnoteženju oddaj, ki so izrazito levičarsko obarvane, z oddajami, ki bi bile obarvane desničarsko, kar bi ljudem prineslo pogled in obravnavo iz različnih zornih kotov. A prav zaradi prevlade oz. monopola na RTV je to po njegovi oceni »tek na dolge proge«.

V Združenju novinarjev in publicistov  poudarjajo, da je današnja stavka nepotrebna, zahteve po odstopu vodstva pa neupravičene, saj je bilo izvoljeno zakonito, ima zakonit ter legitimen mandat ter ne omejuje novinarske avtonomije.

Nekatere izpeljane spremembe pa so nujne za večjo pluralnost RTV Slovenija in njeno profesionalnost, za kar tisti, ki očitno vodijo in spodbujajo stavko, v preteklih letih niso poskrbeli.

Danes tudi seja programskega sveta

Poleg stavke je danes potekala tudi seja Programskega sveta RTV, na kateri so svetniki odločali o soglasju k imenovanju Natalije Gorščak za direktorico TV Slovenija. Prav Gorščakovo, ki jo danes kot edino pravilno prijavljeno za mesto (drug kandidat je prijavo oddal na neveljaven način po e-pošti) predlaga, je Grah Whatmough avgusta lani razrešil z mesta direktorice TV Slovenija. K temu naj bi pripomoglo tudi dejstvo, da so pred RTV še imenovanja treh odgovornih urednikov programov, ki jih ni mogoče opraviti brez imenovanja direktorja televizije oz. vršilca dolžnosti. Trenutno posle direktorja TV Slovenija sicer Grah Whatmough opravlja sam.

Po zadnjih vesteh Gorščakova ni dobila podpore večine v Programskem svetu za direktorico TV, te naloge bo še naprej opravljal Whatmough.

V DZ kar trije predlogi sprememb o RTV

Da so razmere ostre tudi na političnem parketu, kažejo tudi kar trije predlogi zakonodajnih sprememb, ki zadevajo RTV Slovenija; dve s strani SDS – za to, da bi obvezni RTV prispevek postal prostovoljni ter, da bi zavezanci za plačilo RTV prispevka del le-tega namenili drugim medijem. SDS je predloga vložila pred predlogom nove koalicije, s čimer bo moral državni zbor ta dva predloga obravnavati prednostno, poleg tega pa so na lasten predlog predlagali tudi posvetovalni referendum.

A nova koalicija išče pravna sredstva, da bi lastno »depolitizacijo« izvedla čim prej in s svojim predlogom spremenila način vodenja. Med drugim bi število članov Programskega sveta zmanjšali na 17, državni zbor pa bi imenoval le še 4 (danes 21 od 29), medtem ko bi v programskem svetu sedel še en predstavnik verskih skupnosti na predlog predsednika republike, 6 predstavnikov zaposlenih in 7 predstavnikov civilne družbe, ki bi jih predlagale različne institucije (npr. SAZU, Varuh človekovih pravic itd.).

V Združenju novinarjev in publicistov so ob tem opozorili, da je namen spremembe zakona, ki jo načrtuje nova koalicija, jasen: »Koalicija Gibanja Svoboda, Socialnih demokratov in Levice želi na ta način odstraniti vodstvo Radiotelevizije Slovenija in organe upravljanja (programski in nadzorni svet), ki levemu polu slovenske politike niso po volji, ter nastaviti sebi lojalen kader. V Združenju novinarjev in publicistov smatramo, da je takšno početje neprimerno in nesprejemljivo. Gre namreč za jasen poskus, da se pod krinko 'depolitizacije' javne radiotelevizije preko t. i. civilne družbe, ki je pod nadzorom levice, vzpostavi trajni politični nadzor nad njo. Na ta način bi se zatrlo vsakršen poskus vzpostavitve politične in nazorske pluralnosti, ki bi jo ta ustanova v skladu s svojim poslanstvom morala izražati

Zimzeleni izzivi RTV

Zaposleni na RTV opozarjajo predvsem na kadrovske menjave vodilnih (Grah Whatmough, Gregorčič, Rebernik in Pirkovič), ukinjanje informativnih oddaj (npr. Globus), premeščanja, neprofesionalno programsko shemo in poskuse cenzure, ki je obtožujejo urednikov drugačnih nazorov. A RTV ima probleme tudi z gledanostjo, prilagoditvijo na nove navade občinstva, ki precej manj spremlja televizijo in radio kot nekoč, s politično pristranskostjo, na katero opozarja Tomšič in na katero kaže tudi dejstvo, da devet od desetih prestopnikov iz novinarstva v politiko prestopi v leve politične stranke, novinarji RTV pa pri tem niso izjeme, ampak med njimi celo prevladujejo. Zadnji očiten primer je Mojca Šetinc Pašek, ki je v politiko prestopila neposredno po njenem zadnjem Utripu na RTV Slovenija in je zdaj iz poslanskih vrst zastavonoša njene “depolitiziacije”.

Prav tako ima RTV velik problem z zaupanjem. Novinarji so na današnji novinarski konferenci za padec zaupanja krivili aktualne vodstvene kadre, ki bi jih radi zamenjali, a dejstvo je, da je bilo zaupanje v RTV Slovenija porazno že pred nastopom vlade Janeza Janše. O pluralnosti pa verjetno dovolj pove že tista izjava Marcela Štefančiča: »Je*eno več nas je, kot njih, njih je samo ene par in vemo točno kateri so.« Obeti za prihodnost RTV pod novo vlado so, tako Tomšič, kot na vseh ostalih področjih pod novo vlado »nič dobrega«.

26 komentarjev

    • SE STRINJAMO – MAR NE ?
      Bogdaj en res lep dober dan – vsem.
      Sem kar dobre volje – novega DEŽURNEGA KRIVCA za vse kar bo NAROBE V NAŠI SLOVENIJU –
      imamo.
      Ta dežurni KRIVEC – bo nova VLADA – meni špasnega R. GOLOBA,
      ki je bila izvoljena – kakorkoli že SPORNO VSEKAKOR..
      Kot sem že omenil, se delu Ljubljane, kjer je stavba RTVSLO – po starem reče KRAVJA DOLINA.
      V 19. stoletju so tam imeli namreč – ŽIVINSKE SEJME.
      Jaz sem po rodu iz Komende, kjer so kakšni večji kmetje kaKšne HLAPCE VEDNO IMELI.
      Torej
      RTVSLO-jevci, tudi RTVSLO- jevci-BANGLADESH – imenovani – so tudi glede HLAPCEV – V ZMOTI.
      Dobri
      HLAPCI – SO BILI – VEDNO – CENJENI.
      Nikoli pa niso bili cenjeni SLABI HLAPCI, SLABI DELAVCI ! To vemo – vsi.
      Tudi v t.i.
      MEDIJSKI PRODUKCIJI – kot nasploh v ekonomiji – velja pojav KONKURENCE.
      V gledanje
      programov neke RTV – če nam NISO ZANIMIVI – nas NE MORE NIHČE PRISILITI.
      V svoji zgodovini
      je bila RTVSLO – absoluten HLAPEC ex KP, ZK STALINISTOV,
      RTVSLO – EX MEDIJSKI “HLAPEC”
      – EX STALINISTOM, KARDELJANCEM itd Z EX stalinista MOŠE PIJADEJA – ceste.
      Kaj tu ni jasno ?
      Bi rekla hvalabogu ex poslanka Vijoleta TOMIĆ ?
      Ex KP, ZK “MEDIJSKI HLAPCI” – se zdi – iščejo – NOVEGA GOSPODARJA ? Mar ne ?
      Kakšno
      “KRAVJO KUPČIJO” – bodo torej v RTVSLO-BANGLADESH – “KRAVJI DOLINI” – ZDAJ – POGRUNTALI ?
      Ne pozabimo: vloga taiste RTVSLO na nedavnih volitvah – je bila IZRAZITO – SPORNA.
      NAJ RTVSLOJEVCI – NE MEŠETARIJO – V ŠKODO NAS – PRISILNIH NAROČNIKOV, PLAČNIKOV NJIH “NE-DELA”
      L.r.
      vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan

  1. Če smem še povedati svoje mnenje, jaz bi RTV ukinil. To pomeni, podaril bi jo glavnemu direktorju, njega in RTV vrgel na prosti trg. Seveda bi pa direktor moral s svojim premoženjem in svobodo odgovarjati za zakonitost delovanja.

    Kakšen obvezen RTV prispevek, lepo prosim! Kdor jo hoče gledati, naj plača!

  2. Zdaj bi morali organizirati vztrajniško gibanje, ki bi demonstriralo pred javno RTV do izpolnitve zahtev ljudstva.
    Mi smo ljudstvo, oni so uzurpatorji.
    Javna RTV je naša, je last ljudstva, ne Golobove Svobode, še manj njenih hlapcev na RTV.
    Sprejeti bi bilo treba natančna pravila o obravnavi vlade in opozicije na javni RTV.
    Opozicijskim stališčem bi bilo treba nameniti enako prostora kot vladnim.
    Ko vabijo v studijo goste v političnih oddajah, morajo skrbeti, da povabijo vedno vladne in opozicijske predstavnike.
    Novinarji javne RTV morajo biti nevatralni. Komentiranje v prid ene politične opcije je treba odpraviti.
    Stališča civilne družbe ne smejo biti bolj poudarjena kot stališča parlamentarnih strank. Civilnadružbene nevladne organizacije niso bile od nikogar izvoljene, večinoma pa gre za izrazito politična združenja, čeprav se skušajo prodajati za od politike neodvisne organizacije.

    • Naravnost bizarno je, ko hlapci globoke države stavkajo z napisom hlapci na prsih. Boljšega napisa si niso mogli zamisliti. Ti hlapci pa nam perejo možgane in solijo pamet dan na dan po navodilih svojih gospodarjev iz ozadja.

      Simptomatično pa je, da desnica ni bila sposobna v tridesetih letih “svobode” organizirati enega poštenega protesta pred to javno hišo slovenske sramote in hlapčevstva zakulisnim gospodarjem.

      Desnica bi se morala učiti pri levici, ki ima vrsto “nevladnih”, striktno političnih organizacij, ki jih vedno pošlje v ogenj, ko je treba izsiliti kakšen politični cilj, za katerega je bolje, da gre po kostanj v žerjavico civilnodružbena “nepolitična” organizacija.

      Zamislimo si protest pred javno RTV, na katerem bi bil glavni govorec Janez Janša. Gnojnica, ki bi jo polili po njem, bi se razlila do Bruslja, Evropski parlament pa bi nemudoma sprožil preiskavo o političnih pritiskih na novinarje javne RTV. Tako se to ne dela. A na desnici ne premorejo nikogar, ki bi bil razmeroma anonimen, a bi s tiho podporo desnice organiziral protest pred javno RTV hišo? So vztrajniki dokončno umrli? Je desnica samo še za na smetišče zgodovine?

      • Nismo”UMRLI” – A STVAR NI TAKO DRAMATIČNA – KOT SE ZDI.
        VEČINA RTVSLOJČKOV – se zdi – NIČ KAJ DOSTI NE RAZMIŠLJA O SEDANJI SLOVENIJI.
        Zdi se, da jh zanima samo – ali bodo, ali NE BODOO OBDRŽALI SVOJE SLUŽBICE – NA SPORNEM RTVSLO-JU.
        Prejle sem bil v CENTRU Ljubljane, NIČ DRAMATIČNEGA – SE NE DOGAJA.
        – t.i. kraljev ulice, KLOŠARJEV je bilo nekaj več in še bolj PIJANIH kot običajno,
        – gospod HARMONIKAR, ki na TROMOSTOVJU LEPO IGRA SLOVENSKE PESMI
        mi je potarnal, da je poleg klošarjev – vse več NIKJER ZAPOSLENIH iz vseh vetrov,
        ki se klatijo in težijo po centru Ljubljane in ga motijo PRI IGRANJU NA HARMONIKO,
        – pri RTVSLO je – VSE MIRNO: le lokal BANGLADESH je še bolj POLN KOT
        OBIČAJNO, gostje, domnevno RTVSLOVCI PA ZELO GLASNI IN PIJANI.
        Samo mimo sem šel. Toliko. L.r. Janez KK

  3. Tale stavka na RTV je samo dimna zavesa za skrivaje skrajno levičarskega in politično tendencioznega poročanja o dogodkih doma in po Svetu.
    Takšne stvari, ki jih počnejo ti večinsko skrajni levičarji, najglasnejši med njimi je pravi levičarski fanatik Marcel Štefančič; vsi ti so ugrabili Javni zavod RTV hišo, plačevati RTV naročnino pa moramo mi vsi drugače misleči in drugače politično opredeljeni. Za nameček in za zahvalo pa nas ta levičarska, večkrat polpismena novinarska ‘drhal’ naravnost zmerja za neke skrajne desničarje, zaplankance in nazadnjake!
    Sedaj, ko poskuša sedanje ožje vodstvo na čelu z g. Andrejem Grah Whatmoughoum in z novim Programskim svetom RTV-ja – te do sedaj skrajno levičarsko popolnoma iztirjene RTV hiše, samo nazaj utiriti celotno RTV hišo v objektivno in veliko bolj profesionalno vodenje ter politično nepristransko poročanje, ki je v skladu s še vedno veljavnim Zakon o Radioteleviziji Slovenija (Uradni list RS, št. 96/05, 109/05 – ZDavP-1B, 105/06 – odl. US, 26/09 – ZIPRS0809-B in 9/14)
    Zato predvsem tem in drugim skrajnim levičarjem, kakor tudi vsej zainteresirani – tako strokovni kot laični javnosti – zelo svetujemo, da si preberejo obstoječi in zgoraj navedeni zakon o RTV in takoj bodo lahko vsi videli in razumeli, kako daleč vstran je bila dosedanja uredniška in novinarska profesionalnost ter novinarska etika od obstoječega zakona!
    Zato, če bodo ti stari uredniki, ‘možganski cenzuriranci’ in ti t.i. ‘novinarji’, ki so po socialistični mentaliteti in z opranimi možgani samo neki družbeno politični delavci politični aktivisti, zminirali vse napore novega vodstva, da Javni zavod RTV hiša postane »last« vseh Slovencev in državljanov Republike Slovenije, ker jo tudi vsi mi plačujemo in zato zahtevamo politično objektivno, nepristransko in profesionalno poročanje, kadar pa gre za kakšen komentar, pa mora to biti vnaprej sporočeno, da gre za komentar.
    Namesto tega pa nam dosedanja RTV hiša dnevno servira neke popolnoma neužitne enolončnice, tako, da se na koncu sploh več ne ve, kaj je rekel kateri od politikov ali kdo drug in kaj je zraslo na neki novinarski (‘zeljni’) glavi!!!
    Hkrati pa, če bodo padli v vodo vsi napori novega vodstva po normalizaciji RTV-ja, takrat pa bomo sprožili pobudo ali poziv k državljanski nepokorščini obveznega plačevanja RTV- naročnine oz. bomo zahtevali Referendum, kjer naj se ljudje – gledalci in poslušalci sami odločijo ali bodo ali pa ne bodo več plačevali te – do sedaj -obvezne RTV naročnine, oziroma naj jo plačujejo samo tisti, ki jo želijo gledati in poslušati še naprej ter se posledično strinjajo s staro oz. dosedanjo politiko RTV-ja!
    Dovolj je tega, da vsaj polovico državljanov Slovenije oz. Slovencev, da nas neki dobesedno psevdointelektualci in antiintelektualci ter politično skrajno omejeni levičarski FDV-jevci neskončno in vztrajno žalijo in zato, za ta njihov politični bullshit zahtevajo še celo plačilo v obliki mesečnih prispevkov oz. obveznih položnic.

  4. ŽE PO NASLOVU SE VIDI, DA RTVSLO-JEVCI – še po desetlethih delovanja domnevno – NE VEDO – KAJ JE SAMOSTOJNO – NOVINARSTVO – DELUJOČE V DOBRO PREBIVALSTVA.
    Seveda je POLIT SMER in cenzura in kontrola vsebin za posredovanje v javnost na RTV SO vedno obstajala
    – v taki ali drugačni obliki. Že od 1. direktorja RTVSLO KP, ZK Dušana FORTIČA.
    1. Normalna redaktorska kontrola vsebin oddaj.
    Delno je kontrola vsebin pred pošiljanjem seveda upravičena – zaradi korektne formalne in vsebinske kvalitete izoblikovanost vsebin in forme info – kakršne s na RTV SLO – pač posredujejo prebivalstvu oz. nam “prisilnim” naročnikom.
    2. TUDI “REDAKTORJI” ZA “POLIT “PRAVOVERNO EX KP, ZK” IZOBLIKOVANOST POLITIČNIH VSEBIN IN POLIT ODDAJ SO NA RTV SLO DOMNEVNO – VEDNO OBSTAJALI IN SO BILI POLNO AKTIVNI.
    v ČASU RTV SLO direktorja JANEZA VIPOTNIKA je bil tak “referent za polit pravovernost”
    nek moj sošolec z OŠ v Kranju, človek rojen cca 1951 iz “STALIN-TITO” familije iz okoliša Kranj.

    3. Kako je bilo z t.i. “referenti za ex KP,ZK pravovernost na RTV SLO
    V ČASU PO 1991. LETU – BOSTE POVEDALI LJUDJE Z VEČ VPOGLEDA V NOTRANJO RTV SLO UREJENOST – kot imam takega vpogleda – jaz, l.r. podpisani.
    Jaz osebno se glede POSREDOVANIH NAM PROGRAMOV RTV SLO – po letu 1991 spominjam le, da so bile
    – npr. na DNEVNIKU RTV TV SLO 1 – vedno najprej kake novice o raznih eksplozijah bomb
    kje v okolju Libanon, Bližnji vzhod itd.
    Kaj RTV SLO oddaj je seveda tudi – korektnih- mislim seveda na nepolitične oddaje.
    S političnimi oddajami
    na RTV SLO VNAPREJ – SEVEDA NE BO ŠLO VEČ – NA NAČIN KOT DOSLEJ.
    Jaz osebno
    in mnogi moji korekt znanci
    političnih oddaj na RTV SLO – SPLOH VEČ NE GLEDAMO,
    KER JIH
    NI VREDNO GLEDATI: gre za pristransko pokomunistično in domnevno “NEOSTALINISTIČNO” POLIT PROPAGANDO IN “RAZLAGO” DOGAJANJ V SLOVENIJI IN PO SVETU.
    “HVALA – NE !
    RTV SLO ODDAJAM KOT SO: “STUDIO CITY”, poročanja dopisnika nov. “ŽITNIKA” iz ZDA itd.
    SE BODO PA ZAPOSLENI NA
    RTV SLO –
    ŽE MORALLI POTRUDITI ZA
    BOLJ KOREKNO IZOBLLIKOVANOST
    IN ZA VEČJO KVALITETO VSEBINSKO RAZLAGO VSEBIN,
    KI NAM JIH “PRIVILEGIRANO” POSREDUJEJO.

    4. SELEKTIVNOST – PRI ZAJEMU VSEBIN

    Seveda se določenih tematik,
    ki ex KP,ZK REŽIMA ne kažejo v njega propagandni luči
    na TV SLO – IZOGIBAJO.
    Izogibajo – domnevno – od nekdaj.
    In še zdaj – v 2022. letu.

    Tudi ex VKPb SOVJETIJSKI KOMUNIZEM, STALINIZEM
    NA RTV SLO – NIKOLI NI BIL NAM PREBIVALSTVU – PODAN KOREKTNO.
    Razen seveda,
    če sem jaz osebno tak pregled – spregledal.
    Normalno bistri Slovenci zlasti polit programe RTV SLO PREPROSTO
    ne gledamo več.
    Ob podobi npr. novinarjev I. Berganta, Marcela jr. na ekranu RTV SLO – samo
    zamahnemo z roko.
    In si rečemo: “že spet, domnevno – eno “neostalin -barjansko – nakladanje, tvezenje”
    itd. In – preklopimo TV kanal ali ugasnemo – TELEVIZOR.
    Skratka,
    na RTV SLO – SO SPREMEMBE V POZITIVNO “slovensko” SMER – NUJNE.
    L.r.
    Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.

    • Imate prav.
      Slovenci, ki mislijo s svojo glavo, res težko gledajo politične oddaje na RTV Slovenija.

      Te oddaje so tako obrnjene v PRID-Levim, da so že neprebavljive.
      Zato pa jih večina Slovencev NE-gleda.

      In zakaj bi plačevali vsi nekaj, kar dejansko dela PROTI večinskemu SLOVENSKEMU NARODU?

  5. današnji program na radiu (prvi, val202) je pa bil poden.
    pred časom sem v družbi zagovarjal stališče, da javna RTV mora biti. po današnjem programu se skoraj ne upam pogledati v ogledalo.
    – govorijo, namigujejo, da se odhajajoča oblast zgleduje po Orbanu. skrbi me, da bomo ravno to (orbanizacijo) videli pod “svobodo” and CO. primer današnje oddaje In vendar se vrti (eppur si muove)
    – ko so pojasnjevali, zakaj stavka, se mi je obračal želodec in tako nisem zdržal do konca. raven diskurza, ki jo imajo Štefančič, Hribar in drugi, je milo rečeno nespodobna in žaljiva do nas naročnikov.
    – “strokovnjaki”, pa ja. današnji program je šolski primer tega, česa RTV ne bi smela početi. to si lahko privošči Nova24 ali Pop npr., nikakor pa ne RTV. pišem o prikazu samo ene strani. druge ni bilo niti slišati.

    in kako naj sedaj utemeljim potrebnost RTVja, če si sami kopljejo grob?
    edina rešitev je očitno ločitev info programa, ki je vso reč zakuhal, od ostalega dela. to pomeni, info in redni dnevni program naj gresta na trg, naročnina ali prispevek, če že mora biti, pa naj gre za ostale zadeve (kultura in umetnost, šport, dokumentaristika, tehnika ipd)…
    iluzija, vem. toda, danes je res žalosten dan za slovenski medijski prostor in družbo na splošno.

    • ….naj me kdorkoli popravi, vendar meni da je RTV v metafornem AKSIOMU popoln anropofag lastnih produktov iz “vkoreninjene” in obenem enosmerno politizirane leve opcije, hkrati pa desno jemlje kot nasprotnik brez utemeljenega “spopada”….naj se vendarle ta namišljena “vojna” ustavi, zlasti iz levega kolena, ki to poganja stric v senci,ki počasi a vneto poveljuje…..RTV potrebuje sveženj nevtralnih filantropov, ki zmorejo nepolitično manifestacijo lastnih paradigem….

      • Se pridružujem vašemu mnenju.

        Že, kar je izjavil M. Štefančič, pred javno hišo, pove vso tragiko Nacionalke, s stavkom: “Nas je – jeb..o več, kt unih in mi vemo, kdo so uni….”

        To pokaže, kako hoče Levica, še tistih par posameznikov, ki ne pripadajo Levici, totalno pohoditi in jih odstraniti.

        Take Nacionalke, pa narod SLOVENSKI res ne potrebuje, če bo ta RTV ostal le, kot BUNKER Komunizma, za kar se v parlamentu bori, tudi bivša novinarka RTV, sedaj poslanka Mojca Šetinc Pašek.

        Dajmo to NE-nacionalko šenkat – Mojci Šetinc in naj ona sama poskrbi za plače – 2000 njej lojalnih tam zaposlenih.
        Zakaj bi jih vsi plačevali, če pa delajo samo v prid Levice in proti nam, večini Slovencev?

  6. V studiu ob 17 so poskušali biti nevtralni, žal jim je četrtino časa vzela predstavitev njihovih stališč, naslednjo četrtino je imel besedo Milosavljevič, še eno četrtino poslanka svobodnjakov, zadnja četrtina je ostala za ostale. Moram reči, da je Gregorčič nastopil z argumenti, ki jim ostali niso bili kos, dvakrat mu je voditeljica skušala vzeti besedo, tretjič ji je uspelo.

  7. Referendum in naj si tole Kučan s svojo mafijsko strukturo sam plačuje. Več kot polovica populacije sploh ne gleda javne RTV, ker je nagnusno ideološko obarvana, neuravnotežena, daleč od minimumov profesionalnosti in ima izjemno slab program. Naj nezaposljivi AGRFTjevci pač kelnarijo, tako kot njihovi ameriški kolegi, filozofi pa naj meh na ulici raztegujejo ali prirejajo stand up komedije.

    DOVOLJ JE. REFERENDUM.

  8. Strup, ki ga najdete v komentarjih na tem portalu je razlog, da stranka NSI ne dosega zasluženo veljavo. Dokler bo tiha večina, ki je tudi tokrat odločila volitve, videla povezavo z strupom, ki ga podajajo tu simpatizerji stranke SDS, VAS NE BO VOLILA! Kaže, da ima ta portal milijon razlogov za očitno radikalizacijo svojih stališč po volitvah. Kar tako naprej. Vse do naslednjega poraza.

  9. Obvezni RTV prispevek jemljejo na RTV zelo resno. Če ne živiš v zemljanki in brez električnega priključka, je to o b v e z n o .

    Pravna razlaga o obveznem plačilu RTV!

    Obveznost plačila kabelskemu operaterju ter obveznost plačila RTV-prispevka izhajata iz povsem različnih pravnih podlag. Plačevanje RTV-prispevka je obveznost, ki jo določa zakon in predstavlja temelj financiranja nacionalne radiotelevizije. Obveznost plačevanja RTV-prispevka je vezana na posest oz. uporabo sprejemnikov in ne na vir, preko katerega spremljate radiotelevizijske programe (oddajniško omrežje, kabelsko omrežje, satelit, internet…). V primeru, da želite spremljati programe npr. preko kabelskega omrežja, sklenete prostovoljno naročniško razmerje s kabelskim operaterjem, ki pa vas v nobenem primeru ne razbremeni obveznosti plačevanja RTV-prispevka.

    Rešitev pred to “obveznostjo” je edino referendum.

    Sedaj, kot se že vidi, da Nsi leze “svobodi” nekam, bo še uveljavljanje referenduma težko. Nsi bo v jesen v vladi, zato, ker Golobu manjkajo kadri. In ker so letos še dvoje volitve, bo poskrbel da bo dobil tudi ustavno večino. Tudi terenska baza Nsi je mamljiva. No, Nsi, vseskozi sem vas imela za bolj pokončne, pa to niste. Vredni ste Ljudmile Novak.

  10. V info RTVSLOJEVCEM.

    V medijih nekje sem zasledil, da je ista ex sodnica Urška K.Z. , ki sedaj vodi DZ ,
    KO JE BILA ŠE SODNICA po mojem vedenju VPRAŠLJIVO ali sporno presodila PRIMER
    VRAČANJE POSLOPJA T.I. BARAGOVEGA SEMENIŠČA OZ. FESTIVALNE DVORANE – NAZAJ
    – RK CERKVI.
    Pionirski dom-Fest. dvorana, Mladinsko gledališče – JE ŠE VEDNO – na MOL.
    Posebni ZAVOD, ki je tik pred 2. vojno zgradil – to POSLOPJE, ZDAJ SEVEDA – več ne obstoji,
    A JE BIL SEVEDA cerkveni zavod.
    SAJ – kdo drugi kot RK CERKEV . NAJ BI PA GRADIL semenišče. LOGIČNO, A NE ?
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
    p.s.
    naj se kateri od SDS pravnikov – pozanima.
    Gre tudi za PLEČNIKOV ORLOVSKI STADION, ki je bil izključno
    DRUŠTVENA ORLOVSKA GRADNJA: brez dinarja s strani države ali RKC,
    DENAR JE DALO PREBIVALSTVO – Z NAMENSKIMI T.I. EFEKTNIMI TOMBOLAMI.
    Z MOL-A ga JE TREBA TA STADION PRENESTI NA DRŽAVO – kot varovan spomeniški objekt.
    In še to.
    Mimogrede.
    MENE IN VERJETNO TUDI VAS BEROČE GOTOVO ZANIMA,
    ČE JE J. JENULL PLAČAL TISTE TRI POLOŽNICE, KI MU JIH JE IZSTAVILA – POLICIJA.
    Pa. če ima še DOMNEVNO tisto “VIETNAMSKO SVINJICO- živo žival” DOMA,
    V
    NJEGA STANOVANJU. JE NEKAJ O TISTI DOMNEVNO “REALNI ŽIVALI-SVINJICI”
    JE BILO JAVNO OBJAVLJENO.V ŽURNALU 24SVET – sem zasledil:
    vsi lahko preverite na internetu – to o ŽIVI SVINJICI V STANOVANJU PROTESTNIKA Jaše Jenulla, cca 2009. leta. Podatke o Jaši Jenullu in njegovi SVINJICI dobite preko Googla z vtipkanjem besed JAŠA JENULL SVINJICA.
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan

Komentiraj