Lahko si prostovoljec po poplavah, samo pred kamero ne povej, da si katoličan
Ob največji naravni katastrofi, ki jo je utrpela naša domovina, je bilo jasno, da je to trenutek, ki potrebuje narodno enotnost. Pričakovanja, da bi se delitev zgodila med ljudmi, na terenu, ni bilo. Nekaj potenciala na političnem nivoju pa je seveda bilo. "Današnji sestanek je pokazal, da znamo biti tudi politiki, takrat ko je treba, enotni. Želim si, da bi ta narodna enotnost trajala čim dlje. Izmenjali smo si poglede na nabor ukrepov in mislim, da smo tudi s kolegi iz opozicije dobro usklajeni," je po sestanku s predsedniki vseh parlamentarnih strank povedal predsednik vlade Robert Golob. To je v svojih izjavah v splošnem potrdila tudi opozicija.
Ta in takšna enotnost je nekaj produktivnega. Romantiki bi lahko rekli celo nekaj lepega. Posnetki in pričevanje s terena so pri tem pričali o popolni katastrofi, ki jo ljudje premagujejo z voljo in medsebojno pomočjo. Aktivirani so bili vsi mehanizmi, sodelovale so in še sodelujejo številne organizacije, posamezniki, dobrotniki itd.
Toda ta enotnost je po nekaj dneh katastrofe začela dobivati podobnosti z drugimi podobnimi trenutki narodne enotnosti. Kjer je enotnost, sploh politična, zato, ker si ena stran tega želi in druga to potrebuje. Vendar ta enotnost ničesar v vsakodnevnem pristopu političnih in medijskih elit ne spremeni. Samo zavoljo enotnosti mora tista stran, ki si je želi, sprejeti, da bo pravila postavljala tista stran, ki enotnost potrebuje zavoljo lastne javne podobe.
Samo zavoljo enotnosti mora tista stran, ki si je želi, sprejeti, da bo pravila postavljala tista stran, ki enotnost potrebuje zavoljo lastne javne podobe.
Prvi primer, ki mi je padel v oči, je bilo objavljeno pismo bralcev v Delu, kjer je pisec napadal "pravico" nadškofa Zoreta, da posveča slovenski narod Mariji. Pa napadanje na domovinske pravice katoličanov in nerazumevanje molitev, tradicij Katoliške cerkve ter njenih vernikov res ni nič novega. Je pa pomenljivo, da se eden izmed osrednjih časnikov odloči za objavo takšnega pisma bralcev. Poročanje v osrednjih informativnih oddajah slovenskih televizij pa tudi pomenljivo spregovori o tem, kaj prinaša "depolitizacija", ampak o tem kdaj drugič.
V povezavi s tem je bil klasičen napad na Cerkev tudi v povezavi s poplavami in koliko bo "bogata" Cerkev darovala. Pri tem je v javnosti zaokrožil podatek, da je Slovenska škofovska konferenca darovala Karitasu 75.000 evrov. Posmeh ob omembi zneska s strani povprečno razgledanih Slovencev je bil seveda pričakovan.
Žalostno pa je, da je bil ta podatek deležen podobnega odnosa s strani dela katoliške javnosti in njenih vidnejših predstavnikov. Žalost pa zato, ker kaže na to, da niti o svoji organizaciji ljudje nimajo pojma. Da na hitro pojasnim: škofovska konferenca je organ tako kot recimo parlament ali vlada. Organ, ki ima svoj operativni proračun za lastno delovanje in ne upravlja s premoženjem škofij. Pri tem je vsaka škofija avtonomna. To je tako, kot bi pričakovali od Urške Klakočar Zupančič, da bo parlament daroval neka bajna sredstva. Seveda pa škofije financirajo vsaka svojo škofijsko Karitas in verjamem, da bodo potrebe v prihodnje velike.
Najbolj srhljivo pa je to, da ne napadajo morebitne pristranskosti govorjenega ali slabega delovanja organizacij, ki so sodelovale itd. Napada se sam obstoj, ki je bil priznan s tem, da jih je osvetlila medijska svetloba.
Katoliški humanitarci bi morali ostati zamolčani?
Tretji primer, ki pa je bil na koncu še najbolj pomenljiv in je v bistvu serija, ki je dosegla svoj vrhunec z objavljeno kolumno v Mladini. Vsebina kolumne se nanaša na specifične Odmeve, ki jih je vodila Rosvita Pesek in jih je urejala moja malenkost. To pomeni, da sem goste vabil jaz. V Mladinini kolumni pa sem lahko prebral, da je bila izbira gostov "neokusna in nepoštena" ter "eklatantno ideološko obarvana".
Avtorja kolumne do sedaj ni motila izbira gostov na temo poplav. Lahko so bili gosti informativnih oddaj predstavniki različnih humanitarnih organizacij. V prispevkih se je lahko pokrivalo donacije Evangeličanske cerkve, mednarodne policijske organizacije in mnogo drugih. Vse to ni zmotilo avtorja. Zmotilo pa ga je, ko kot gostje pridejo na vrsto predstavniki organizacij, ki jim je skupna edinole katoliška podstat.
Namreč – prvi gost je bil predstavnik Karitasa, humanitarne organizacije, ki je del vseh možnih državnih sistemov in je ena največjih organizacij pri nas. Drugi so bili skavti – ena največjih mladinskih organizacij, ki ima pred državo status delovanja v javnem interesu, in je del sistema civilne zaščite. Tretji je bil predstavnik Malteškega reda, ki je posplošeno sploh diplomatsko specifična entiteta in ima s Slovenijo sklenjen meddržavni sporazum. Vendar ja, zlomka, druži jih njihov pogled na svet. Pri tem, komu pomagajo, ne igra nobene vloge. Pomagajo vedno in vsem.
In pri tej kolumni seva ta odnos dveh političnih strani do narodne enotnosti. Enotni smo lahko samo, če je ena stran tiho, da je prispevala k tej enotnosti ter rezultatom skupnega projekta. Živimo v demokratični državi in po tridesetih letih nekateri to še vedno razumejo na način, da je zanikanje dela naroda sprejemljiv modus operandi v demokraciji. Oziroma, kot to avtor zapiše, ko razlaga o tem, kakšna bi morala biti javna medijska hiša: "V celoti spet normalizirana in podobna tisti pred političnim prevzemom."
Najbolj srhljivo pa je to, da ne napadajo morebitne pristranskosti govorjenega ali slabega delovanja organizacij, ki so sodelovale itd. Napada se sam obstoj, ki je bil priznan s tem, da jih je osvetlila medijska svetloba. Torej, ja – lahko si prostovoljec po poplavah, samo pred kamero ne povej, da si katoličan.
Zadnje objave
Fenomen Stevanović
18. 4. 2026 ob 6:00
Macron proti Marine Le Pen – francoske volitve 2027
17. 4. 2026 ob 19:00
Kako drago bomo letos potovali Slovenci?
17. 4. 2026 ob 11:00
Interventni zakon kot signal spremembe: dovolj za začetek, premalo za preboj
17. 4. 2026 ob 8:26
Je zahodna civilizacija na robu propada? Če verjamemo Glubbu, slabo kaže
16. 4. 2026 ob 20:54
Ekskluzivno za naročnike
Fenomen Stevanović
18. 4. 2026 ob 6:00
Dosežki slovenskih učencev na najnižji ravni doslej
16. 4. 2026 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
APR
18
»Preživimo dan s sv. Terezijo Avilsko«
09:30 - 13:00
APR
20
APR
21
Pot vere – srečanja za odrasle
19:00 - 21:00
APR
22
Predstavitev monografije: Med tradicijo in moderno
11:00 - 12:00
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 246: Inovacije se redko rodijo v coni udobja
8. 4. 2026 ob 6:16
Domovina št. 245: Droni so postali orodje upanja
1. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 244: Volitve 2026 – Slovenija je izbrala
25. 3. 2026 ob 6:10
61 komentarjev
MEFISTO
Mi lahko kdo pomaga, da bi spregledal, in da bi končno razumel, kakšno zvezo imajo verni prostovoljci, ki so se najbolj številčno odzvali klicu na pomoč poplavljencem, s splavom, homoseksualnostjo ter evtanazijo, s katerimi nas posiljuje IgorP.
IgorP
Dopuščati možnosti ni posiljevanje! Ampak razumeti tega tupa desničarska glava ne zmore!
MEFISTO
Kaj se dogaja s teboj, prjatu razumni? Neprestano padaš iz ekstrakta v ekstrakt, kot je nekoč dejal nek vpliven in slabo načitan sindikalni aktivist, ko je imel v mislih ekstrem. Niti ustreznega slovenskega izraza ne najdeš za besedo tup, s katero ste oficirji JNA nekoč osrečevali slovenske nabornike.
Kaj pa vem
Mefisto, Igorju P. ste pa pošteno podkurili, naj si privoščim malo zlobe Hahahahahaha.
IgorP
On pa podkuril? S čim le? Samo na karbid zna pljuvati in delati sovraštvo med ljudmi? Bi radi, da se ta ogenj vžge? Jaz nikakor ne!
MEFISTO
Koliko grmad hkrati prižigaš?
IgorP
MEFISTO
21. avgusta 2023 ob 11:12 at 11:12
JohanP, IgorjuP sem že večkrat pojasnil, da ni drugače mislečih ljudi, temveč samo še nič ali narobe misleči.
To lahko ti prodajaš samo SDS vernikom, izobraženim ljudem pač ne!
MEFISTO
Sem si mislil, da si tako izobražen, da ne boš razumel.
Svetnik
Ti igorP si res nemisleč.
Katarina Mikus
Popravek, prosim: nobena škofija ne financira svojih Karitas. to je denar donatorjev in države. Morda jim dajo brezplačno v najem stavbo, v kateri Karitas dela. Nazadnje je sicer SŠŠK nakazala borih 75.500 evrov. Ampak to ni osebni denar škofov. To je denar katoličanov. Koliko so dali škofje osebno, ne vemo, ker nam ni treba vedeti. Bi pa rada vedela, koliko je dalo npr. podjetje Metroplitana, katere uradni zastopnik je škof Zore. ko sem na ajpsu pogledala njihovo letno poročilo, aj, to pa je kar velik denar. Od tega bi lahko kaj namenili za prizadete. In končno zgradili en Hospic kot zgled kulture življenja. Ne, raje kupujejo apartmaje v Ljubljani in Stari Fužini v Bohinju... Žalostno. Kot da ne poznajo evangelija in stisk ljudi.
Kaj pa vem
Pojdite enkrat na obisk v Zavod Sv. Stanislava v Šentvidu nad Ljubljano in si oglejte s čim vse se ukvarjajo. In to ni edina ustanova za katero skrbi slovenska cerkev. Pojdite na spletno stran ŠKG, malo poguglajte, našli boste množico dejavnosti. Kaj menite, da zato, ker je za njimi katolištvo, jim ni treba jesti, se oblačiti...
Igor Ferluga
Seveda, delovanju takih dragocenih ustanov kot je Zavod sv. Stanislava so namenjeni novci, ki jih pridela Metropolitana s skrbnim gospodarjenjem z denacionaliziranimi gozdovi. Eno in edino podjetje v lasti Katoliske Cerkve pri nas, ki ima neke upoštevanja vredne pozitivne salde. Ostale škofije so pri nas revne kot cerkvene miši. In zdaj bi morala po mnenju gospe Mikuš Cerkev z vsemi svojimi preostalimi viri rešiti probleme, za katere so pristojne občine in država, ne le pristojne, ampak tudi krive, ker so dovoljevale in to mnozicno gradnjo na poplavnih terenih. Katoličani preverjeno nadpovprečno pomagajo ljudem v stiski. In tudi ob zadnji hudi uri poplav zanesljivo ni in ne bo nič drugače. Se vec, celo oddaljeni poljski katoličani so začutili klic, da so nabirko maš na Veliki šmaren namenili slovenskim poplavljencem. Kakšen presunljiv odziv sočutja in solidarnosti v ne tako bližnji deželi. A bratski poljski katoliski skupnosti. Ki se je tako izkazala že ob nesebični pomoči milijonom ukrajinskih beguncev. Resničnih beguncev. Ne vem točno s kakšnimi sredstvi razpolaga Slovenska škofovska konferenca, ampak njihov prispevek 75.000 € se mi sploh ne zdi majhen. Čakam tudi na trenutek, da bojo taki kot je Katarina Mikuš začeli težiti se komu drugemu, naj prispevajo že vendar iz svojih bogatih malh za poplavljenjce: npr. kakšnim levim tajkunom, tudi gospodu prvemu možu v drzavi ( tistemu iz ruske dace, ki premore ene 5 ali 6 avtov tipa Maserati ipd), ali pa tistemu županu, katerega družini je bilo odpisanih že nad 40M, da so lahko zadržali svoj celebrity living style ali pa organizaciji ZZB NOB, večinoma rojenih po koncu vojne, a z borcevskimi penzijami in budgetom, zanesljivo večjim od škofovske konference. Bomo kdaj dočakali, da bojo njim taki kot tule Katarina M. brali levite in jim očitali nesolidarnost s poplavljenci? Po mojem ob svetem nikoli....
Rado
Pomagaj sočloveku, če imaš kaj empatije. Le koga briga če si pri tem katoličan ali ateist.
Si prišel pomagat ali delat reklamo za katolištvo?
Johan
Nahtigal in njegov članek v svojem bistvu poglablja nasprotja v naši družbi. Bolj kot članek sam pa je družbeno in človeško škodljiva (vele)komentatorka nadgradnja. Torej, Nagtigal je dosegel namen (!). To izpričuje(jo) Igor Ferluga in še nekateri, ki so dobro izkoristili svojo priložnost, da ideološki trenutek zaobsežejo dovolj široko. Nič nimam proti, če verski poglavar narod izroča Mariji in Bogu, vendar - brez mene. Brezje že v preteklosti s tamkajšnjimi nagovori niso bile sporočilnost širokekega konsenzualnega duha. Aktualni nadškof je samo nadaljevanje Rodetovih ponesrečenih retoričnih potez. Članek je lepa priložnost za naskok desničarjev na drugačne in drugače razmišljujoče. Naslavljamo pa vprašanje odgovornim na RTV. To, da urednik za drug medij razlaga svoje posege je sila nehigienično, da ne rečem celo sporno. Zlasti v tem primeru, ko se je urednik (z RTV, kot javnega in nepristranska medija) pognal v ideološki spopad z drugače mislečimi.
Kaj pa vem
Zdaj pa res ne veste več, kaj bi še rekli. Hudo je, ko se zlato tele razbije. Predvidevam, da zgodbo o zlatem teletu poznate, če ne, pokukajte malo v kakšno knjigo, morda celo v Staro zavezo.
Kaj pa vem
Res, kako se nekaterim zdi sporno, da nekdo, ki naredi nekaj dobrega upa povedati, da je katoličan. Lahko je kristjan ,lahko pripada katerikoli krščanski veji, le katolištvu ne sme pripadati. Katoličanom uredniki raznih medijev preprečujejo odgovarjati na vsamogoča blatenja. Vi nam niti v nam naklonjenih medijih ne bi dovolili objavljati svojih stališč. RTV pa mora, MORA upoštevati vse državljane, tudi verne. Saj Rosvita bi gostila tudi kakšno vašo "niko", če bi imela kaj povedati in če bi kaj koristnega naredila. Nujno potrebno se je bilo spotikati ob Janšo in njegove, tako smo spregledali, da bi PV najrajši ne prišel z dopusta.
Igor Ferluga
Ta spopad z drugače mislecimi je na nivo masakra in skrajnega primitivizma spustila revolucija pri Stalinu izšolanih slovenskih komunisticnih barbarov. Revolucija se je vzdrževala ves čas režima, pol stoletja s poraznimi učinki na mentaliteto ljudi, ki iz komunisticnega kotla niso uspeli zbezati, se bolj kot na zastoj v blaginji in razvoju. Če bi imeli komunizem se dlje, kot recimo v Rusiji, bi bile posledice se bolj patološke. Seveda je Putinova oblast in recimo stanje ruskih medijev bolesten rezultat več kot 70 let boljsevizma, kgbjevstva, sovjetizma... Imena, ki so danes pod krinko lažne depolitizacije na udaru v nacionalni RTV hiši ( mimogrede, odstavljena direktor GrahW in vodja programskega sveta Gregorčič sta bila najbolj nepoliticni figuri v zgodovini te hise), so redke iz puščave dirigiranja levega enoumja izrasle osebe, ki pomenijo minimum pluralnosti in minimum ustavno zagotovljenega položaja enakopravnosti ljudi različnih prepričanj. Da, tudi tistih prepričanj, ki so bila od 1945 grobo zatirana, ljudje teh prepričanj pa sistematično postavljeni v položaj drugorazrednih državljanov, pogosto pa tudi represivno sikanirani. Če bo levica počistila RTV hišo, je to vrnitev v prejšnji rezim. Ljudi, kot je npr. dr. Jože Možina in njihov glas svobode je potrebno ubraniti, ker s tem branimo temelje lastne svobode in dostojanstva. Suženjstva rdecim nikoli več!
MEFISTO
JohanP, IgorjuP sem že večkrat pojasnil, da ni drugače mislečih ljudi, temveč samo še nič ali narobe misleči. Če to pojasnim enemu, velja za celotno drižino nickov.
Rado
Evo, pa smo tam. Eni humanitarne dejavnosti izkoriščajo za svojo promocijo. Človek je v težavah, katolike pa zgolj skrbi, promocija katolištva. Ogabno!!!
Svetnik
Če ti je vseeno, kdo je kdo, potem te ne sme motiti, če kdo jasno pokaže, da je Katoličan.
Svetnik
Ti rado si še en nestrpnež. Pa kaj potem, če človek pokaže in pove, da je kristjan? Zakaj te to moti?
Johan
Mefi, kot po pravilu mimo. Miselno in smiselno. G. Ferluga očitno razume in akceptira, da je "drugače misleč". Tretjo kategorijo, "nič misleč" pa je spotaknjenec obdržal kar za sebe. Kot vedno, tepe ga lastna "bistrost"...
IgorP
Vera naj bo intimna stvar vsakega posameznika, ne pa neke družbe! Vera je nekaj nedokazanega in zakaj bi nekoga silili v to........
MEFISTO
JohanP, ne sklicuj se na Ivana Ferlugo, ki ga tudi ne razumeš. Zate je modri Mefisto edini zakon.
ales
Dokler bodo NVO-ji prejemali sredstva davkoplačevalcev bodo smetili po vseh medijih. Prihaja pa huda kriza in NVO-ji bodo kmalu brez teh sredstev. Potem bo jok in škripanje z zobmi.
Igor Ferluga
Se to: avtor pisma bralcev v Delu, ki ga izpostavlja Martin Nahtigal in ki je bil dolgo postavljen na spletnem Delu na prvem, najbolj vidnem mestu, sicer ni kdorkoli, ampak upokojeni profesor FF filozof marksist Božidar Debenjak, pomembna ideološka figura prejšnjega režima. Ostareli Debenjak divje s poskocnostjo mladega zrebca skoci po nadškofu Zoretu, češ kako si ta drzne kar posvetitev naroda Mariji in piše na način, kot da pojma nima, da se ta posvetitev dogaja vsako leto že 3 desetletja in da je s tem začel nadškof Alojzij Šuštar. Kot da je Debenjak priletel včeraj nazaj z Marsa, kjer bi brez stika z Zemljo preživel preteklih 30 let ...
Opozorim naj se na članek nekega sociologa pedagoga Bojana Kecuha v eni od Odlazkovih publikacij, kjer ta osebek brez sramu v stalinovski maniri poziva k cistkam v nacionalni RTV hiši. In predvsem svinja ad hominem po Jožetu Možina in Igorju Pirkovič. Najbrž se temu pamfletu Bojana Kecuha po rdeče reče znanstveni članek. Čaka ga po mojem najmanj Lutharjevo vabilo v ZRC SAZU.
Kraševka
Dober prikaz, kako se v Sloveniji, pod Golobovo vlado in VLADNIMI-nevladniki, spet dogaja Stalinizem, oz. Titoizem. Ta vlada je res NAZADNJAŠKA, če pa nas obrača iz leta 2020 - spet v leto 1945.
MEFISTO
IgorP, seveda lahko izveš, če še ne veš. Komunisti nam znova vladajo in nas vodijo nazaj v leto 1945.
Igor Ferluga
V Sloveniji je nora situacija zato, ker dejansko komunistov ( in vseh, ki so se prej in nato v 30 nadaljnjih letih samostojnosti prilepili na njih ideološko in/karijerno-interesno) nikoli nismo uspeli vreči z oblasti, predvsem pa ne z realnih vzvodov družbene moči. Nikoli. Če 1989 ne bi padel berlinski zid in Romuni ne bi pobili para Causescu, se bi Kučan et consortes morda še danes počutili dovolj močni, da niti formalnega parlamenta in strankarske demokracije ne bi dosegli.
Cerkev nam tretirajo kot v Nikaragvi. Zdravstvo bi reševali na način Venezuele in Kube. Ne slučajno, ne prvo, ne drugo. In njih promovirajo celo novinarji, ki so bili nekoc v lemenatu ali pri teologih delali doktorate...
Kaj je samo ta leva banda od 1945 do danes storila iz pameti in morale slovenskega naroda!
IgorP
Igor Ferluga Če bi uspeli vreči z oblasti komuniste, le kdo pa bi potem več kot 30 let vladal SDS-u! A ste res tako slepi?
Kaj pa vem
Zdaj pa res ne veste več, kaj bi še rekli. Hudo je, ko se zlato tele razbije. Predvidevam, da zgodbo o zlatem teletu poznate, če ne, pokukajte malo v kakšno knjigo, morda celo v Staro zavezo.
MEFISTO
In to dobro ter uspešno vladal, česar ne moreš in ne boš prebolel. Kaj bi dal, da bi imeli na vaši sleparski in plenilski levici vsaj enega takega komunista? Živel Janez Janša, slovnenski ljudski junak v vojni in miru!
Svetnik
Igorp, si tipičen komunajzer, ki ne more brez Janše. Komunisti so v levih strankah, v desnih tisti, ki so bili, niso več komunisti, zato pa jih sovražiš.
Friderik
Tovrstni zapisi so plod čistega sovraštva. Toliko, kot ga najdeš v Sloveniji, ga zlepa ne najdeš drugod po svetu. V sovraštvu smo prvaki.
Tudi druge države so izšle iz komunizma, a so se vse odrekle indoktriniranemu sovraštvu do vernih, razen Slovenije. Lep renome si ustvarjamo.
IgorP
Friderik Napaka! Nobeden ne sovraži vernih! Verni bi radi izpodrinili oz. popolnoma negirali neverne! Vse, kar ni v skladu z vero, sovražite! Splav, istospolne, evtanazijo ......To pa ne gre v moderen svet! Vsi živimo na tem svetu!
romanos1
Pišeš neumnosti!
MEFISTO
Vse, kar si naštel, je v nasprotju z naravnim potekom stvari in služi uničevanju človeka. Če je to moderni svet, se ti zanj zahvaljujejemo
stanko
Napaka Igor! To, če vi ne sovražite, še ne pomeni, da drugi ne! Če pogledate samo dva članka nazaj vidite, kakšno sovraštvo do kristjanov se je zgodilo v Pakistanu - in še kje drugje in to na dnevni ravni. Zakaj torej mislite, da neverni ne morejo sovražiti vernih? Kaj mislite, da ste kakšna posebna kasta?
slovenc sm
Igor, kdo pa ste vi, da boste drugim določali, kaj gre v moderen svet? Tudi mi smo del modernega sveta. Ali pa bi nas rajši kar izbrisali? Iz vaših komentar veje nespoštovanje in edini argument, ki ga navajate, je, da ste vi napredni in mi nazadnjaki. Ne pozabite, da nazadnjaška krščanska Cerkev živi vse od Kristusa. In zavedajte se, da so vmes vse napredne kulture propadle, nazadnjaška Cerkev Jezusa Kristusa pa je obstala. Ker smo na strani življenja in se zavedamo, da mi nismo bogovi ampak smo prejeli dar življenja zato, da služimo drug drugemu. Včasih nam to uspeva bolje, drugič slabše ampak Gospod nam je pokazal pot. Ker naše živjenje na tem svetu ni končni cilj ampak pot do tega cilja. In na tej poti se hudič stalno zaletava v nas in nas skuša zavesti. Od vedno nam ponuja bogastvo, moderen svet, nadvlado na drugimi ljudmi, .... Ampak to je lepa fasada, za katero se skriva napuh, egoizem in nespoštovanje. Zato vam najprej predlagam, da si preberete Sveto pismo in razmišljate ob njem. Tam boste opazili, da je samo Ljubezen v ponižnosti in odpuščanju edina prava pot tudi v moderen svet.
Friderik
Igor P, To se sliši takole : mi vas ne sovražimo, samo gobec drž...
Stajerska2021
Igorček, za "moderni svet" te prooosiiim, da se postaviš v prvo vrsto za evtanazijo. Za splav je pri tebi že prepozno, kako pa se soočas s spolom, pa sam najbolje veš... vendar, spola sta DVA in pika! Za evtanazijo, pa kar v vrsto....
Kaj pa vem
Kdo sploh je neveren, torej kdo je ateist? Ateistov skorajda ni! Če pogledamo malo v zgodovino, so ljudje vedno iskali Boga, kar spomnite se kako smo častili Tita. Šolarji smo se postavili v špalir in na pot po kateri se je peljal Tito metali cvetje. To je pravzaprav čaščenje po božje. Tega boga NE častiti je bilo nevarno, starši so se bali za prihodnost svojih otrok, nekateri so se doma z njimi pogovorili, večina pač ne in to čaščenje se je zajedlo v podzavest. G. Rode je pred leti zelo naravnost povedal, kaj je ateizem, verniki v zlato tele so, pričakovano, znoreli. G. Rode, takratni nadškof je doživel pogrom, v javnosti pa se je zasidral kot nek ljudomrznež.
Kaj pa vem
Najprej je treba razčistiti vprašanje, kaj je vera in kaj nevera oziroma ateizem. Poglejmo malo okrog sebe in našli bomo zelo veliko vere, predvsem mnogo preveč vere v zlato tele. Le zakaj mislite, da tako zelo uspevajo vseh vrst vedeževalcev, zdravilcev...? Se spomnite kako smo šolarji potresali s cvetjem poti po katerih naj bi se peljal Maršal. Poskušalo se je v Podsredi celo ustvariti svetišče z novo Marijo. Kaj je ateizem, je pred leti lepo povedal g. Rode, častilci zlatega teleta so nad njim izvedli pogrom in v javnosti je obveljal za ljudomrzneža.
Peter Klepec
Ne povsem, Cehi so eno najbolj de-kristianiziranih ljudstev, Slovaki, Madzari in co. podobno. Cas bo na dolgi rok pokazal ce je bilo to smiselno.
Peter Klepec
Hja, vprasanje je cemu recete moderen svet? SLO ni zadosti velik vzorec. Pa tudi, ce se ga gleda od znotraj, je drugacen, kot ce se ga gleda od zunaj; tudi pri drugih “svetovih” je tako.
IgorP
slovenc sm Kdo pa ste vi, da boste nasprotovali splavu, istospolnim, evtanaziji ...... Vsako vprašanje se vrne v obliki bumeranga! Zatorej, živite in pustite drugim živeti kot želijo!
MEFISTO
IgorP, za splav je prepozno, istospolnost lahko zganjaš le še brez erekcije, ostane ti le še evtanazija, ki ti je nihče ne brani. Za kaj in za koga se še boriš?
Svetnik
Igorp, ti pa res grdo lažeš. Ti sovražiš verne ljudi. Potem pa svoje sovraštvo projiciraš na druge.
IgorP
Andrej Muren
Rekel je tudi:"Ali si katoličan, ali pa nisi človek!"
Nehajte že prekleto s to izpostavljanje vere! Sram vas bodi! Vsi smo ljudje!
APMMB2
Povsod, kjer je propadel komunizem, so uvedli versko svobodo, razen v Sloveniji.V Sloveniji še do danes ni verske svobode, pa če prav je od demokratične prenove minilo že več kot trideset let. Česa se bojijo komunisti in njihovi levičarski nasledniki? Mrtvih, pobitih, mučenih in pregnanih! To je pretežko breme, ki ga nosijo še zelo redki preživeli hudodelci, pred vsem pa njihovi potomci, danes ugledni državljani. Breme je zelo težko in težko je danes priznati potomcem Kraigherjev, Kidiričev, Kardeljev, Ribičičev, Polakov, Mačkov in ostalih herojev, da so potomci morilcev in hudodelcev, ki za svoja nizkotna dejanja nikoli niso odgovarjali. Vsi ti številni potomci so se potuhnili,grehe svojih staršev pa nosiijo s seboj in se krčevito borijo, da ne bi zločini prišli v učbenike , kjer bi se vnučki in pravnučki seznanili s hudodelstvi in prevarami svojih dedkov. Raje uživajo v junaštvih, ko so klali belčke in domače izdajalce.
MEFISTO
Če boš tako govoril, boš prišel samo do nebeškega kraljestva.
slovenc sm
Igor, preberi si članek preden se razburjaš. Drugače pa z načinom pisanja samo kažeš, da je res, kar komentirajo drugi.
Peter Klepec
Ta cerkveni so bili dolga desetletja deklarirani za sovraznika ljudstva. To se je vsedlo v ljudske mozgane in bo tezko izkoreniniti. To, da ni nobenega racionalnega vzroka (vec) ne steje, ker je za vecino cloveskih misljenj odlocilno prepricanje in ne razum. Ali drugace: ubogi Slovenci, ker jim je socializem dedno vsilil neko absurdno prepricanje.
IgorP
MEFISTO Moje "kraljestvo" je na Zemlji!
Svetnik
Ti si pokazal svojo nestrpnost in tudi lažnivost. Rode nikoli ni izjavil tega, kar mu ti podtikaš. Si pa potrdil to, da te moti, da je nekdo katoličan in si upa to povedati.
Svetnik
Igorp. V demokraciji imamo vsi pravico imeti drugačno mnenje - tudi tako, ki tebi ni všeč. Imamo pravico biti proti splavu, evtanaziji. In s tem kažeš, da si ti tisti, ki sovražiš vse, ki se popolnoma ne strinjamo s tabo.
IgorP
Svetnik Slabo, slabo spremljaš! Rode je to izjavil! Tako, kot pristaši desnice ne poznate Pisma slovenski sodrgi od Rudija Šelige! Ja, takšni pač ste!
IgorP
Svetnik Se popolnoma strinjam, da imate pravico do drugačnega mnenja! In to upoštevam! Na sovraštvo nikoli ne pomislim! Je pa tukaj gori nekdo, ki pravi, da je drugačno mnenje, narobe ali napačno mnenje! Z njim razčistite tisti, ki ste bolj desno nagnjeni! On je vir zla na tem portalu! A če tako želite?
MEFISTO
Pomisli, da da ti selitev, ki se ti bliža, ne uide!
Andrej Muren
Že pred mnogo leti je kardinal Rode, ki je bil takrat še ljubljanski nadškof izjavil, da si v Sloveniji lahko še tako devianten, pa je vse v redu, le katoličan ne smeš biti. Sedanji zapisi in intervjuji v levih medijih še 20 let kasneje potrjujejo njegove besede.
VODA
ne financirajo škofije karitas-a, to ni res, podučite se! karitas je humanitarna organizacija , ki se financira z donacijami, predvsem pa z javnim denarjem pridobljenem na razpisih, saj karitas opravlja tudi del negospodarske javne službe, enako kot rdeči križ. če smatrate nabirko nedelje karitas za cerkveno financiranje karitasa-a, je to drobiž v celoti finančnega poslovanja, škofije so samo ustanoviteljice , marsikje pa nato na to pozabijo
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.