Branko Cestnik, Radio Ognjišče: Kako je lisica kmetom KUL-a odnesla kokoške in kaj mora razmisliti Janez Janša
Dan po volitvah so na Radiu Ognjišče v oddaji "Spoznanje več, predsodek manj" pokomentirali in analizirali rezultate zadnjih parlamentarnih volitev. Gost oddaje, Branko Cestnik, je v svoji analizi poudaril, da so volitve prinesle konec političnih karier nekaterih vidnih politikov. A ne le ti, nad rezultatom se mora po Cestnikovem mnenju zamisliti tudi predsednik vlade Janez Janša.
Ena od večjih dobrih novic je po njegovem mnenju volilna udeležba, ki je po obdobjih, ko je ta upadla skoraj na polovično, dosegla 70 odstotkov. Ob tem se je parlament očistil izsiljevalskih voditeljev in izsiljevalskih strank. Preseneča pa tudi uspeh Svobode na podeželju, ker Robert Golob skoraj ni vršil kampanje.
Povzetek in posnetek oddaje sta dostopna na portalu Radia Ognjišče.
Ena od večjih dobrih novic je po njegovem mnenju volilna udeležba, ki je po obdobjih, ko je ta upadla skoraj na polovično, dosegla 70 odstotkov. Ob tem se je parlament očistil izsiljevalskih voditeljev in izsiljevalskih strank. Preseneča pa tudi uspeh Svobode na podeželju, ker Robert Golob skoraj ni vršil kampanje.
Povzetek in posnetek oddaje sta dostopna na portalu Radia Ognjišče.
Povezani članki
Zadnje objave
Ko se resnično zatresejo temelji države in zemlje: dvojni potres v Venezueli
28. 6. 2026 ob 18:21
Vikis je vse skladbe ustvaril ob misli na svoj dom, na domovino
28. 6. 2026 ob 12:00
Bevk je največ del napisal v kamri v Zakojci
28. 6. 2026 ob 9:00
[Duhovna misel] Ali Jezus vihti meč?
28. 6. 2026 ob 6:00
Ekskluzivno za naročnike
Vikis je vse skladbe ustvaril ob misli na svoj dom, na domovino
28. 6. 2026 ob 12:00
Bevk je največ del napisal v kamri v Zakojci
28. 6. 2026 ob 9:00
Prihajajoči dogodki
JUN
30
Goriški večeri
20:30 - 22:00
JUL
03
Mučenci med slovenci – 28
19:00 - 20:00
JUL
03
54. Festival narodno-zabavne glasbe Števerjan 2026
20:00 - 14:51
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 257: 35 let Slovenije – kam smo prišli?
24. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 256: Pri nekaterih je še danes prisoten smrtni strah
17. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 255: Gradnja NEK 2 je ključna
10. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 254: V šolah bi morali iskati potencial
3. 6. 2026 ob 6:10
Domovina št. 253: Konec Golobove ere
27. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 252: Župan in institucije uničujejo kulturno dediščino
20. 5. 2026 ob 6:10
Domovina št. 251: Ujetniki Darsa
13. 5. 2026 ob 6:10
11 komentarjev
Rokc5
G. vane, strinjam se, da je tale analiza na R. Ognjišče slaba in napačno zastavljena, tudi v stilu, ki se na Ognjišču ponavlja predolgo: manjka jim širine gostov, čeprav so v zadnjih letih pridobili nove, ampak nekateri bi se počasi morali malo zamenjati in potika analiz bi se morala preusmeriti.
Definitivno so te volitve katastrofalne za desnico, kljub nekaj več absolutnim glasovom in poizkusu mobilizacije na podeželju (ki pa ni najbolje uspel). Vseeno ne bi rekel, da so razmerja 10:1, realno so cca 1:2. Je pa bila največja škoda narejena na področju šolstva, kjer Vaša razmerja držijo, tu se z Vami strinjam.
Sam menim, da bo potrebno izvesti nekakšno mobilizacijo ljudi tudi med posameznimi volitvami in iskati vse špranje od zakonodaje, do ljudskih pobud, do javnih akcij vse do tožb pred ESČP, da se zadeve začnejo premikati.
In še nekaj: Desnico bo potrebno bistveno bolj konsolidirati, veliko ljudi se bo moralo kljub lastnemu egu ukloniti, da pač ne morejo filozofirati in stati v prvih vrstah. In še nekaj: V bistvu bi bila idealna opcija za konsolidacijo na demokratični sredini pred časom z libertarno Državljansko Listo Gregorja Viranta, ki je 2011 naredila najprej izjemen push na sredino skupaj z mladoekonomisti (Pezdirjem) in recimo tudi že takrat podporo Boscarola. To sedaj manjka. Preprosto bo potrebno najti ljudi. Ne vem, tako kot je levica privlekla Goloba iz gospodarstva, ga mora tudi desnica.
vane
Tale “analiza” je kot domišljijski spis. Kot bi jo napisal kakšen noj. In takšne komentatorje potem vlačijo po medijih. Saj je vendar očitno, da gre za povsem nesmiselen rezultat teh volitev, ki niti približno sploh niso bile demokratične, saj so tako kot vse dosedaj potekale povsem neuravnoteženo.
Volilci so se večinsko izkazali kot politični analfabeti, ki sploh ne vedo, kaj volijo.
Na hitro povedano: že n-tič so glasovali za Kučana, ki jim je pokazal, koga morajo voliti in proti Janši, ki jim ga državna partijska trobila že desetletja demonizirajo.
Glasovanje je bilo brez vsebine, povsem umeten medijski konstrukt, večina glasovalcev sploh ni vedela, kaj je kdo od kandidatov naredil in česa ni naredil. Vedeti se delno sploh ni dalo, ker nihče iz zmagovitega skrpucala še sploh nikoli nič ni naredil. Predvsem pa jim trobila tega niso nikoli povedala, vsaj ne na ustrezen način. Že to je samo po sebi dovolj absurdno. Volitve, ki so brez veze.
Janša je večini zoprn, za kar je s svojim pojavnim ustrojem in trmoglavostjo odgovoren tudi sam; trobila pri hujskanju zato nimajo težkega dela in potem instinktivno čustveno nahujskani volilceljni glasujejo za tistega, ki jim ga pač pokaže Kučan, ki je partijski populist s psihotičnim vplivom, ki na socialistično indoktrinirane množice deluje kot droga. Kaj kdo počne, pa sploh ni važno.
“Demokracija”, ki je poden od podna.
Čemu služijo “analize”, kot je zgornja, res ne vem.
In nauk te zgodbe: komunisti imajo premoč v celotni družbeno politični infrastrukturi vsaj 10:1. Nekomunisti so tako podhranjeni, da ne zmorejo sproducitati kaj, kar bi lahko vsaj približno nadomestilo uničenega Janšo. Zato bodo komunisti tukaj počeli karkoli bodo hoteli še vsaj 50 let. Pameten človek se bo raje izselil v tujino, kjer bo lahko v miru preživel svoje življenje, če je tega zmožen. Drugi bodo harali butasti in pokvarjeni socializem v nedogled.
No, tole je evidenten primer protekcije komentatorja Cestnika. Moj komentar je argumentiran in brez žalitev. Je tudi izčrpen. Z ljudmi, ki tole cenzurirajo, si res ne moremo pomagati. Grem od tele Domovine.
vane
Tale "analiza" je kot domišljijski spis. Kot bi jo napisal kakšen noj. In takšne komentatorje potem vlačijo po medijih. Saj je vendar očitno, da gre za povsem nesmiselen rezultat teh volitev, ki niti približno sploh niso bile demokratične, saj so tako kot vse dosedaj potekale povsem neuravnoteženo.
Volilci so se večinsko izkazali kot politični analfabeti, ki sploh ne vedo, kaj volijo.
Na hitro povedano: že n-tič so glasovali za Kučana, ki jim je pokazal, koga morajo voliti in proti Janši, ki jim ga državna partijska trobila že desetletja demonizirajo.
Glasovanje je bilo brez vsebine, povsem umeten medijski konstrukt, večina glasovalcev sploh ni vedela, kaj je kdo od kandidatov naredil in česa ni naredil. Vedeti se delno sploh ni dalo, ker nihče iz zmagovitega skrpucala še sploh nikoli nič ni naredil. Predvsem pa jim trobila tega niso nikoli povedala, vsaj ne na ustrezen način. Že to je samo po sebi dovolj absurdno. Volitve, ki so brez veze.
Janša je večini zoprn, za kar je s svojim pojavnim ustrojem in trmoglavostjo odgovoren tudi sam; trobila pri hujskanju zato nimajo težkega dela in potem instinktivno čustveno nahujskani volilceljni glasujejo za tistega, ki jim ga pač pokaže Kučan, ki je partijski populist s psihotičnim vplivom, ki na socialistično indoktrinirane množice deluje kot droga. Kaj kdo počne, pa sploh ni važno.
"Demokracija", ki je poden od podna.
Čemu služijo "analize", kot je zgornja, res ne vem.
In nauk te zgodbe: komunisti imajo premoč v celotni družbeno politični infrastrukturi vsaj 10:1. Nekomunisti so tako podhranjeni, da ne zmorejo sproducitati kaj, kar bi lahko vsaj približno nadomestilo uničenega Janšo. Zato bodo komunisti tukaj počeli karkoli bodo hoteli še vsaj 50 let. Pameten človek se bo raje izselil v tujino, kjer bo lahko v miru preživel svoje življenje, če je tega zmožen. Drugi bodo harali butasti in pokvarjeni socializem v nedogled.
Sonatine
vane, popolnoma se strinjam z vami. Kot ilustracijo naj navedem dejstvo, da Golob nima niti 100 članov svoje liste, da bi jih lahko poslal v parlament glodat klopi in bog ne daj še na kakšno funkcijo. Popolnoma fiktivna stranka. No, zdaj šele bodo deževali k njim, ampak dejstvo je, da je butast folk volil neko fiktivno stranko, ki ni imela niti 40 članov in ustanovnega kongresa, na katerem bi si članstvo izvolilo vodstvo. Kosovo so za podpredsednico potrdili kar z Golobovim sklepom! Tega svet še ni videl. Only in Slovenia. In res je, ta folk bo do onemoglosti mlatil socializem in komunizem, kdor hoče normalno živeti in ne biti predmet prisilnega hatača za državnih penezov lačne NVOje, nima xruge, kot da se izseli. Štajercem in Korošcem pa morda ostane še referendum o priključitvi k sosednji Avstriji in s tem združitev Koroşke in Štajerske pod okriljem normalne, civilizirane, demokratične države. Itak v obeh pokrajinah cca. 60 % ljudi dela (na črno) v Avstriji, torej tudi jezik ni problem. Slovenija je do amena zavožena država, tu vladajo Pokvarjenci s prostovoljnim pristankom Butalcev. Najbolj pošteno bi tudi bilo, da sedržava preimenuje v Socialistično-Kućanistično republiko Butale (ali na kratko, v Butalistan).
helena_3
*A ne le ti, nad rezultatom se mora po Cestnikovem mnenju zamisliti tudi predsednik vlade Janez Janša.*
Nisem jaz kakšna nekritična občudovalka "lika in dela" JJ, ampak tale pripomba spoštovanega g. Cestnika me je pa presenetila.
Nad čim naj bi se zamislil Janez Janša? Dve leti je vodil vlado, ki se lahko pohvali s konkretnimi, tudi v svetu priznanimi uspehi. In to v razmerah Covid epidemije in brutalnih napadov in nagajanju s strani levice. "Narod" so razdvajali levičarji preko MSM, ki jim naseda večina državljank in državljanov. Niso mu namenjali časa v svojih programih (mislim tako, ker neke RTV itak ne gledam), omalovaževali so njegove uspehe, razširjali so famo o neki "diktaturi" celo v tujini (brez velikega uspeha tam). Njegove tvite sem brala, pa nisem opazila kakšne sovražnosti v njih, razen duhovitih odgovorov na laži njegovih nasprotnikov.
Ker pa se kar veliko pogovarjam z ljudmi, lahko ugotovim, da so lahek plen protijanša propagande, ker so še vedno pod vplivom pranja možganov v izobraževalnem sistemu.
rasputin
Ne, seveda ne: Janša se nima nad čim zamisliti. Taktika od poraza do poraza do jutrišnje končne zmage očitno dobro deluje, le da ostaja zmaga vedno jutrišnja.
Madison
No, rasPutin, ali ste bralstvu Domovine pripravljeni iskreno razkriti, za katero stranko ste na volitvah glasovali oziroma ali ste se volitev sploh udeležili? Iz vaših komentarjev namreč predvidevam, da stranka SDS ni bila vaša volilna izbira. Morda pa se volitev sploh niste udeležili. Če niste glasovali za SDS ali če se volitev sploh niste udeležili, je popolnoma neverodostojno, da se obregate ob volilni izid SDS. V obeh primerih bi namreč ravno vi osebno prispevali k takemu izidu te stranke: ali s tem, da niste glasovali za to stranko, ali pa tako, da ste se odpovedali svojemu volilnemu glasu in izbiro prepustili drugim volivcem. Pravico, da se obregate ob rezultat SDS bi pridobili samo v primeru, da ste za to stranko na zadnjih volitvah glasovali in ste sedaj razočarani, ker stranka ni zmagala. Če pa niste glasovali za SDS ali se niste udeležili volitev, ste sami prispevali k takemu rezultatu in so zato vaše opazke neverodostojne. V demokraciji namreč šteje vsak glas.
Rokc5
Sam sem poslušal tale pogovor. Opažam, da tudi poslušalci Radio Ognjišče z razlago p. Cestnika niso bili najbolj zadovoljni, kot tudi jaz tokrat ne. Pa sem patru Cestniku velikokrat dal prav, ker ga redno poslušam. Tokrat je preveč pavšalno ter lahkotno ocenil nekatere zadeve z morda premalo poudarka na sovražnem odnosu zadnje dve leti do celotnega desnega pola. Preveč naivno - še posebej s strani tako javno izpostavljenega katoliškega duhovnika, ki si tega ne bi smel privoščiti. Škoda.
rasputin
Mad-ison, državljani, volivci, imamo pravico, da ocenjujemo delovanje vseh strank, ne glede na to, katero smo volili ali če sploh nismo volili. Tvoja "pravila" so "žal" (k sreči) samo izraz tvoje užaljenosti, ker ni zmagala desnica. Ampak za to je kriv notranji sovražnik v spregi z zunanjim sovražnikom, vsakdo, ki nepooblaščeno odpre usta in kritizira najsvetejše, pa je tudi sam sovražnik, ki nima kaj govoriti, kajne? Morda je tako v Svetukigani, od koder se ti oglašaš. Na tem svetu je tako, kot je. Zaradi takšnih kot si ti, je zmagala Svoboda.
Madison
rasPutin, seveda imate pravico komentirati volitve, enako kot imam jaz pravico komentirati vaše komentarje. Trdim, da vaša pripomba o taktiki in porazu SDS vsebinsko ni verodostojna, ker za to stranko itak niste glasovali in ste torej k porazu te stranke osebno prispevali. Z vašega gledišča je popolnoma vseeno, kakšno taktiko je stranka ubrala in kakšen rezultat je dosegla, saj tako ali tako niste nameravali glasovati za to stranko in tudi niste glasovali zanjo. Vaše cinične opazke so na nivoju pljuvača, ki nekaj popljuva, nato pa se privoščljivo reži, češ poglejte, kako je to popljuvano. Vam še ni potegnilo? Sicer pa nasprotnike SDS-a najbolj boli in jezi, ker ima ta stranka dokaj stabilno volilno jedro. Na tokratnih volitvah je ob večji volilni udeležbi dejansko prejela več volilnih glasov kot leta 2018. Da je zopet zmagal "nov obraz" ni nikakršna novost, je pa norost. A be smemo se čuditi - prolevičarske medijske ekspoziture globoke države so dve leti z vsemi topovi nabijale proti Janševi vladi in rezultat pristranske prolevičarske propagande ni izostal. Lahko smo celo zadovoljni, da tokrat politika Janeza Janše niso pobasali v zapor tik pred volitvami. To in višjo podporo strank SDS in N.Si bi lahko šteli za zelo dobro. Petinštirideset let so trajalo, preden je prišlo do zloma komunističnih totalitarnih režimov v Evropi. Tudi slovenski neokomunistični režim globoke države, ki z lažno propagando izkrivlja volilno voljo državljanov, se bo nekoč pogreznil sam vase. Včasih se od zunaj vidi več in bolje, tako so zunanji opazovalci videli slovenske volitve leta 2014 in leta 2022 ni videti bistveno drugače. http://www.politikaplus.com/novost/107031/posrtanje-demokracije-i-institucionaliziranje-revolucije-pouke-slovenskih-izbora
Sonatine
helena3, podpišem.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.