Ena glavnih prioritet, h kateri so se zavezale stranke KUL-a in Golobova Svoboda v primeru, da dosežejo parlamentarno večino, je takojšnja zamenjava vodstva RTV Slovenija. Slednje mislijo narediti še preden bi prevzeli vlado in sicer tako, da bi jim redne mandate prekinili s spremembo Zakona o RTV Slovenija na način drugačnega imenovanja vodstvenih ljudi.
Nazadnje so predstavniki petih levih strank to obljubili pretekli teden na okrogli mizi o urejanju razmer na RTV Slovenija, ki je bila sklicana na pobudo sveže prestopnice iz novinarskih vrst v politiko, Mojce Šetinc Pašek. Kot je dejala Paškova, se v politiki pridružuje tistim, s katerimi "smo naravni zavezniki in delimo popolnoma enake poglede in vrednote". Ter z misijo, da reši zadevo z RTV Slovenija.
Zbrani so se strinjali tudi v tem, da je treba nujno dvigniti RTV prispevek, vendar to narediti čim manj opazno, da to ne bi bil sprožilec za morebiten nov referendum o spremenjenem Zakonu o RTV Slovenija.
Okrogla miza levih strank pod vodstvom sveže prestopnice iz RTV-ja v njihove vrste, na kateri novinarje pozivajo, naj "še malo zdržijo" ter jim obljubljajo, da bodo zanje nemudoma poskrbeli, je sama po sebi dovolj zgovorna, kako si slovenska levica v resnici predstavlja "svobodne in neodvisne" medije, pišemo v komentarju uredništva.
Mojca Šetinc Pašek, ki je še januarja kot "avtonomna in neodvisna" novinarka pripravila komentatorsko oddajo Utrip na TV Slovenija, v naslednjem koraku pa sledila številnim kolegom iz novinarstva v vrste leve politike, je bila pobudnica okrogle mize predstavnikov petih strank leve politične usmeritve.
Svojo pobudo za tovrstno srečanje je Šetinc Paškova obrazložila sledeče: "ne gre zgolj, da smo naravni zavezniki, saj delimo popolnoma enake poglede in vrednote glede demokracije, družbe in tega kar si želimo za našo državo. Upam, da bomo skupaj po volitvah prevzeli vodenje in upravljanje države, skupaj s sozvočju s civilno družbo."
Ter nadaljevala, da vsi zbrani dojemajo, kakšen je položaj in da je demokracija s strani sedanje oblasti neposredno ogrožena. "Osrednji steber (demokracije) so svobodni in neodvisni mediji, ki oblasti vedno znova postavljajo ogledalo, da ne postane samopašna, naduta, ohola, da se ne zgodi takšna groza, kot jo mediji doživljajo v času te vlade."
Generalnemu direktorju nacionalne RTV Andreju Grahu Whatmoughu Paškova očita, da ne izpolnjuje "nobenih strokovnih pogojev za vodenje medijskega sistema kot je RTV Slovenija," vodstvo pa ravna "strumno in kakor je meni znano, z navodili iz kabineta predsednika vlade."
Poskus uravnoteženja informativnega programa je označila za "politikantsko in diletantsko" početje, ki vodi v njegovo sesutje.
Mojca Šetinc Pašek: "Zadnji dve leti spremljamo najhujše možne napade na medije in novinarje s strani vladajoče politike, kar smo jih doživeli od čas ob osamosvojitve."
Za novinarje na RTV je dejala, da doživljajo neke vrste berufsverbot (poklicno diskvalifikacijo), ko "praktično hodijo v službo in ne delajo, ne smejo pokrivati več svojih specialističnih področji ali pa so žrtve cenzure, oziroma pritiskov sedanje odgovorne urednice, ki se ne bo podpisovala pod oddaje, če bodo v svojih prispevkih objavljali določene kritične izjave."
Zato so stranke zaveznice že sestavile delovno skupino, ki se ukvarja s takojšnjim posegom v Zakon o RTV Slovenija po volitvah na način, da se lahko predčasno zamenja nadzorni odbor in preko njega generalnega direktorja in ostale, v drugi fazi pa v roku enega leta načrtujejo zamenjavo zakona RTV-ju z novim.
Marko Koprivc, SD: novinarji, prosim vzdržite, smo z vami
Poslanec SD-ja Marko Koprivc novinarjem RTV obljublja, da bo po volitvah zanje poskrbljeno (zajem slike Youtube Topnews)
Šetinc Paškovi so neposredno pritrjevali vsi ostali predstavniki političnih strank; LMŠ je zastopala Lidija Divjak Mirnik, Levico profesor s FDV dr. Aleksander Sašo Slaček Brlek, SAB Marko Bandelli in Socialne Demokrate Marko Koprivc.
Prav Koprivc je bil v odnosu do novinarjev RTV Slovenija še kanček bolj neposreden od ostalih: "Zavezujemo se, da bomo Slovenijo po volitvah skrenili s poti, ki vodi v avtokracijo in spreminja ustavne temelje," je dejal, na novinarje pa apeliral:
"Prosimo vas zdržite, smo z vami, stojimo z vami, vemo, da je težko delovati v takih razmerah, vemo, da je, če si profesionalen novinar, grozno poslušati razne Možine, Pirkoviče, ki na javni televiziji objavljajo taka skropucala, da ne sodijo niti na Nova24TV."
"Ampak bo drugače," je nadaljeval, saj "prihajajo novi časi, vesel sem da bomo mi tukaj s civilno družbo postavili stvari na svoje mesto in naredili zadnje dejanje politike v odnosu do javne RTV in to je sprejeli zakon, ki bo javno televizijo vrnil zaposlenim, javnosti in civilni družbi."
Tudi poslanec Socialnih demokratov je podobno kot kandidatka Gibanja Svobode, Paškova in ostali, poudaril, da se "Tukaj vsi prisotni zavezujemo, da bomo nemudoma po volitvah, morda lahko celo pred sestavo vlade, skupaj s civilno družbo pripravili spremembo upravljalskih organov, ki bodo omogočili na novo postavitev nadzornikov in preko tega omogočili menjavo obstoječega vodstva. V drugi fazi pa se bo v roku enega leta skušalo pripraviti nov zakon o javni RTV."
Dvignili bodo RTV prispevek
Zbrani predstavniki petih strank morebitne bodoče koalicije so se strinjali tudi, da je dvig RTV prispevka enostavno nujen. Glede načina izvedbe pa jih je skrbelo predvsem, da bi to sprožilo nov referendum o Zakonu o RTV, zato bi dvig naredili čim manj opazen za ljudi.
Ena ideja je vezati višino prispevka na inflacijo, oziroma rast življenjskih stroškov, s čemer bi se avtomatsko usklajeval. Druga ideja je progresivna - torej višji prispevek bi plačevali tisti z višjimi dohodki, pri čemer so zaznali problem, da je tri četrtine Slovencev v najnižjih dveh dohodninskih razredih. Tretja ideja pa je bila, da ne bi prispevek zaračunali gospodinjstvom, temveč posameznim članom gospodinjstva ter ga trgali od plače.
KOMENTAR: Rok Čakš
Kaj si avtonomen novinar misli ob tem, ko mu politiki pokroviteljsko pravijo, naj še malo zdrži, dokler oni ne pridejo na oblast?
"Vseh pet strank prihodnje koalicije smo tukaj, ker je elementarna razlika med dojemanjem demokracije in medijev med nami in med njimi, ki so zdaj na oblasti. Mi medije razumemo kot osnovni tvorni del demokracije," pravijo politiki, ki se smatrajo za ponosne dediče sistema, kjer je bil novinar: " družbenopolitični delavec, ki je zavestno privržen idejam marksizma ...", kot je to najlepše ubesedil Jože Smole.
In logika politikov: "zdržite še malo, stojimo za vami, prihajajo drugi časi," ki smo je bili priča na okrogli mizi strank KUL-a in Gibanja Svoboda, se v teh desetletjih ni prav nič spremenila: do medijev in novinarjev še vedno izraža pokroviteljski, skoraj vazalni odnos, enak, kot veje iz Smoletovih besed. In v tej logiki politik SD-ja Marko Koprivc ostaja zvest očetu Jaku Koprivcu, preverjenemu partijskemu kadru, uredniku Dela iz svinčenih časov komunizma.
Kaj si naj torej ob takšnih "tolažbah" leve politike mislijo novinarji RTV Slovenija? Jasno je, morali bi biti zaskrbljeni, ne glede na svetovni nazor. "Razni Možine in Pirkoviči", kot del novinarjev slabšalno naziva politik Koprivc (v isti sapi, ko neprimeren odnos do novinarjev očita Janši), se zagotovo lahko tresejo za svojo službo. Leva novinarska večina pa - če je v njej vsaj kaj integritete - bi se morala oglasiti in zavrniti takšen odnos politike, četudi sorodne, do njihove avtonomije in integritete.
Res čudno, da se, sicer na svojo avtonomijo in neodvisnost tako občutljivi, do tega trenutka še niso oglasili.
Iz te države je treba pobegniti, pravi Friderik! Tudi mene in naše otroke je pred časom obsedala ta depresivna misel. Sčasoma sva jih z možem uspela prepričati, da ne bomo bežali iz svoje domovine, ker je bil en eksodus dovolj in preveč. Komunističnim zločincem je uspelo pognati cvet naroda čez luže, njihovim naslednikom naj bi to ponovno uspelo. Zlomiti nas doma, podrediti ali likvidirati. Tega se današnja mladina ne more zavedati, ker je šolski sistem popolnoma podrejen enoumju. Z veliko bolečino spremljam dogajanje na ulicah, kjer razvajena mladina protestira zaradi možnosti izgube privilegijev. Hkrati so jih polna usta socializma, ki naj bi delil dobrine za vse, le nihče ne govori kdo bo v tej državi delal in ustvarjal! Ravno danes sem si drznila nagovoriti sorodnico študentko, za katero lahko rečem, da je študijsko izredno odgovorna in tudi doma v izjemno pomoč staršem. Predlagala sem, da razmisli o podpori vladnim strankam v nedeljo, ker ji želim dobro. Odgovor je bil vljuden, a njena odločitev ne bo šla v to smer. Nedolžno, fejst punco so v roke dobili šolniki, mediji in totalitarno poškodovani stari starši, pa smo kjer smo! Govorim o poštenih in dobrih ljudeh. Prav zato se sekiram bolj kot bi bilo treba. Hudo je, če imaš človeka rad, mu želiš najboljše, pa si neuslišan, ko hočeš povedati, da tudi naši državi privoščiš prosperiteto.
Meni domovina veliko pomeni. Tako del mene je kot moj dom in moji otroci. Hišo lahko pospravim, otroke lahko dobro vzgojim, širša skupnost pa je, kakršna je. Pa vem, da je demokracija pogojena z ljudmi različnih nazorov. Hočem biti demokrat! Od politikov pa pričakujem jasne karte na mizi, program in ob zaključku mandata otipljive rezultate!
Najbolj pa zamerim sodržavljanom, da naivno ali hote ne spregledajo kdo laže, krade, zavaja!
Že zdaj sem predolga in se opravičujem. Izkoristim še možnost pred volitvami, da nagovorim koga, da se jasno vpraša, če ni morda kakšnemu politiku delal krivice, ker je požiral "resnico" MMS! Kako vse drugače bi bilo, če bi imeli zares profesionalne novinarje!!
Srečno v nedeljo! Upanje umre zadnje!
To, kar se v Slo dogaja je naravnost nagnusno. Brez sramu, "šakom u čelo" napovedujejo pogrome zoper tiste, ki so polovici državljanov te države omogočili, da se vsaj za par mesecev malo oddahne od laži, šalitev in ponižanj. In zato, da še naprej ne bomo gledali 1, 2 in 3, bomo še dražje plačevali. Iz te države je treba pobegniti. Ni vredna počenega groša.
AlojzZ
19. 04. 2022 14:45:440
Res je. Če zmaga levica, bo treba pobegniti. Dokler ne pošljejo na mejo vojsko, ki bo streljala na vse, ki ji skušajo pobegniti.
AlojzZ
19. 04. 2022 14:49:130
Po doslej znanih podatkih je zadnja žrtev na zahodni meji umrla v začetku leta 1990.
https://www.casnik.si/odprta-meja-pod-rdeco-zvezdo/
Kraševka
19. 04. 2022 15:17:150
Imate prav, da je večina novinarjev na RTV, skupaj s M. Šetinc in Marcelom Štefančičem in njegovo kompanijo, delovala nagnusno".
To je povedal sam Štefančič: "Nas je jebeno več, kot onih drugih in mi vemo, kdo so oni..."
To je res nagnusno, kar Levica smatra, kot vrednoto. Saj tudi ZZB rabi besedo vrednota, ko časti ZLOČIN.
Friderik, pa vendar ne namigujte, da bi mi vsi, ki nismo "oni", kar pobegnili.
Nikakor ne.
Ostanimo v domovini, saj je naša edina in druge nimamo.
Zakaj bi jo zapustili drugim?
Leve stranke in "njihova" RTV?
Ta nastop Levih predstavnikov, je samo potrdil, da Slovenci sploh nimamo Nacionalke. Ta RTV je stroj za AGITACIJO - Levega pola.
Ker so do leta 1990 vladali izključno Komunisti, so postavili na določena mesta samo Komunistične novinarje. In ti razmišljajo po Kučanovo. To je vsa tragika našega novinarstva.
Novinarka Mojca Pašek - Šetinc, je s svojimi nastopi, kot prej novinarka RTV in sedaj politična kandidatka iz Levega pola, je nekredibilna NOVINARKA, kar je sedaj pokazala, kot političarka na Levi.
Šetinčeva je "sprana glava" v prepričanju, da enostavno RTV pripada izključno Levim.
Kaj pa mi iz Desnice? Zakaj bi vzdrževali nekaj, kar naše ni?
Naj si Šetinčeva in njeni kolaboranti KUPIJO novo TV in tam lahko po mili volji počno, kar hočejo.
Toda tisti, ki RTV plačujemo imamo pravico takim agitatorjem reči: "Mi vas ne bomo plačevali"!
Paškova se je tudi razkrila, kdo je "civilna" družba, ko je dejala: "Mi bomo, ko zmagamo, skupaj s civilno družbo, ponovno vse uredili na RTV".
To se pravi, da poleg drugih levih stranki, je še ena potegavščina na levi.
To je "Civilna družba", ki ni nič drugega, kot derivat Levice.
No tako, sedaj se ve zakaj RTVja ni mogoče popraviti. Še celo, če bi bili novinarji za spremembe, politikanti hočejo televizijo na liniji.
Ukinitev je edina realna opcija. To bo prišlo po volitvah, samo ne vem katerih.
Jasno pa je, da demokratična stran nemore zmagati brez vsaj enega vidnega medija, ki bo poročal nepristransko.
Kdo bi si mislil, da bomo kdaj še kaj takega poslušali....dejansko POP TV in Planet TV zadovoljujeta vse potrebe državljanov, brezplačno, RTV je pa le še odlagališče nezaposljivih družboslovcev in raznorodnih umetnikov...
Hm, osebno mislim, da so spoštovani gospodje (ter gospe) novinarji bistveno preveliki optimisti glede tega, kako bodo njihove ideje o RTV-ju in plačevanju le-tega sprejete med ljudmi. Delujejo mi, kot da živijo v nekem vzporednem vesolju. RTV je po anketah, ki so bile objavljene tudi na tem mediju imela praktično ničelno zaupanje med polovico prebivalstva. Kako lahko to združiš z obveznim prispevkom za vse državljane, brez konkretnih politično-družbenih posledic, mi pa res ni jasno.
helena_3
19. 04. 2022 08:16:270
*Kako lahko to združiš z obveznim prispevkom za vse državljane, brez konkretnih politično-družbenih posledic, mi pa res ni jasno.*
In zraven še sanjaš. kako boš "neopazno" (!) ta obvezni prispevek še povečal.
helena_3
19. 04. 2022 08:18:300
Še to: ne gledam tega sr...ja že vsaj 5 let. Razen smučarije pozimi.
Peter Klepec
19. 04. 2022 11:25:320
Primer Belorusije je ziv dokaz kako lahko dandanasnji na silo naredis karkoli. Sicer to ni nic novega, a smo od 45 naprej malo pozabili. S totalno akcijo lahko pokoris drzavo, narod, druzbo, vse. Sicer ta druzba ne bo uspesna, ker najbolj produktivni ljudje pobegnejo, ampak bo fizicno obstajala, res da bolj zivotarila. Ne naenkrat, to opazis sele cez desetletja.
Pozitiven zapis: v tem smislu, da mi upokojenci in ostali prisilni plačniki obveznega prispevka za to "nesrečno" RTV SLO - sploh vemo, kaj se okrog RTV SLO
- NOVEGA DOGAJA.
Ker so o RTV SLO . TOKRAT GOVORILI PREDSTAVNIKI SREDNJE GENERACIJE MENI "NIČ LJUBIH" POKOMUNISTIČNIH "STRANČIC" .- MORAM MALO OBNOVITI MOJ SPOMIN na ex KP, ZK polit nadzor in na cenzuro vsebin RTV SLO-ja
v ne še čisto minulih ex KP, ZK - časih.
Saj za to,, za kontrolo, usmerjanje in za polit cenzuro polit in "ideološko-vtgojnih vsebin" RTV SLO programov - je na tem srečanju - pravzaprav - šlo, mar ne?
Seveda je cenzura in kontrola vsebin za posredovanje v javnost na RTV SO vedno obstajala - v taki ali drugačni obliki.
1. Normalna redaktorska kontrola vsebin oddaj.
Delno je kontrola vsebin pred pošiljanjem seveda upravičena - zaradi korektne formalne in vsebinske kvalitete izoblikovanost vsebin in forme info - kakršne s na RTV SLO - pač posredujejo prebivalstvu oz. nam "prisilnim" naročnikom.
2. TUDI "REDAKTORJI" ZA "POLIT "PRAVOVERNO EX KP, ZK" IZOBLIKOVANOST POLITIČNIH VSEBIN IN POLIT ODDAJ SO NA RTV SLO DOMNEVNO - VEDNO OBSTAJALI IN SO BILI POLNO AKTIVNI.
v ČASU RTV SLO direktorja JANEZA VIPOTNIKA je bil tak "referent za polit pravovernost"
nek moj sošolec z OŠ v Kranju, človek rojen cca 1951 iz "STALIN-TITO" familije iz okoliša Kranj.
3. Kako je bilo z t.i. "referenti za ex KP,ZK pravovernost na RTV SLO
V ČASU PO 1991. LETU - BOSTE POVEDALI LJUDJE Z VEČ VPOGLEDA V NOTRANJO RTV SLO UREJENOST - kot imam takega vpogleda - jaz, l.r. podpisani.
Jaz osebno se glede POSREDOVANIH NAM PROGRAMOV RTV SLO - po letu 1991 spominjam le, da so bile
- npr. na DNEVNIKU RTV TV SLO 1 - vedno najprej kake novice o raznih eksplozijah bomb
kje v okolju Libanon, Bližnji vzhod itd.
Kaj RTV SLO oddaj je seveda tudi - korektnih- mislim seveda na nepolitične oddaje.
S političnimi oddajami
na RTV SLO VNAPREJ - SEVEDA NE BO ŠLO VEČ - NA NAČIN KOT DOSLEJ.
Jaz osebno
in mnogi moji korekt znanci
političnih oddaj na RTV SLO - SPLOH VEČ NE GLEDAMO,
KER JIH
NI VREDNO GLEDATI: gre za pristransko pokomunistično in domnevno "NEOSTALINISTIČNO" POLIT PROPAGANDO IN "RAZLAGO" DOGAJANJ V SLOVENIJI IN PO SVETU.
"HVALA - NE !
RTV SLO ODDAJAM KOT SO: "STUDIO CITY", poročanja dopisnika nov. "ŽITNIKA" iz ZDA itd.
SE BODO PA ZAPOSLENI NA
RTV SLO -
ŽE MORALLI POTRUDITI ZA
BOLJ KOREKNO IZOBLLIKOVANOST
IN ZA VEČJO KVALITETO VSEBINSKO RAZLAGO VSEBIN,
KI NAM JIH "PRIVILEGIRANO" POSREDUJEJO.
4. SELEKTIVNOST - PRI ZAJEMU VSEBIN
Seveda se določenih tematik,
ki ex KP,ZK REŽIMA ne kažejo v njega propagandni luči
na TV SLO - IZOGIBAJO.
Izogibajo - domnevno - od nekdaj.
In še zdaj - v 2022. letu.
Tudi ex VKPb SOVJETIJSKI KOMUNIZEM, STALINIZEM
NA RTV SLO - NIKOLI NI BIL NAM PREBIVALSTVU - PODAN KOREKTNO.
Razen seveda,
če sem jaz osebno tak pregled - spregledal.
Normalno bistri Slovenci zlasti polit programe RTV SLO PREPROSTO
ne gledamo več.
Ob podobi npr. novinarjev I. Berganta, Marcela jr. na ekranu RTV SLO - samo
zamahnemo z roko.
In si rečemo: "že spet, domnevno - eno "neostalin -barjansko - nakladanje, tvezenje"
itd. In - preklopimo TV kanal ali ugasnemo - TELEVIZOR.
Skratka,
na RTV SLO - SO SPREMEMBE V POZITIVNO "slovensko" SMER - NUJNE.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Nogometno moštvo, ki ne zabije gola, ko ima priliko, ga prej ali slej dobi.
Kaj je naredila sedanja vlada v zvezi z javno RTV?
Skoraj nič.
Nobenega resničnega gola ni zadala tej Bastiliji svobodnega slovenskega duha.
Zato pa bodo goli deževali, če zmaga levica.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
18. 04. 2022 21:10:290
ŠALA, ki ni šala
JAZ SPODAJ S PRAVIMI PODATKI L.R. PODPISANI Janez KK
se zavzemam za “ORBANIZACIJO” naše vsem nam skupne domovine in države, naše R. Slovenije.
Za “orbanizacijo” v tem smislu, da večjo vlogo v našem javnem, slovenskem političnem življenju
prevzamejo pozitivni slovensko domoljubni normal familiarni moški, kakršni so npr. g. A. KOVŠCA, g. J. JANŠA, g. Z. POČIVALŠEK in njim podobni.
Manjšo javno polit vlogo pa naj imajo z ex stalinistično-titoističnim, kardeljanski, “ne-razmišljanem”
domnevno “zasvojene” ženske kot so SD Tanja F., SAB A.B itd. skratka, zavzemam se za t.i. nenasilno “DEFAJONIZACIJO” naše R. Slovenije.
Pojasnilo. Ker so HVALABOGU mimo časi ex grozljivega stalinističnega, titoističnega, kardeljanskeg polit komunističnega “ENOUMJA”
in je ta “nekam posebna” vodja e KP; ZK stranke SD le navadna vodja ene od manjših slovenskih polit strančic
se zavzemam za pozitivno, nenasilno “DEFAJONIZACIJO” naše, vsem nam skupne domovine in države, naše R.. Slovenije.
Na nenasilen način, z javnim argumentiranim polemiziranjem s pogosto izjemno praznimi, a domnevno nedobronamernimi
stališči ge. ali tov. Tanje F. – vodje ex KP; ZK strančice SD – do nas Slovencev.
Konec ŠALE,
ki ni šalaL.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Peter Klepec
19. 04. 2022 11:20:360
Ze mogoce, ampak na prvenstvu Slovenija ne bo zmagala. Nekdo drug bo zmagal, kot vedno.
17 komentarjev
Shalotka
Iz te države je treba pobegniti, pravi Friderik! Tudi mene in naše otroke je pred časom obsedala ta depresivna misel. Sčasoma sva jih z možem uspela prepričati, da ne bomo bežali iz svoje domovine, ker je bil en eksodus dovolj in preveč. Komunističnim zločincem je uspelo pognati cvet naroda čez luže, njihovim naslednikom naj bi to ponovno uspelo. Zlomiti nas doma, podrediti ali likvidirati. Tega se današnja mladina ne more zavedati, ker je šolski sistem popolnoma podrejen enoumju. Z veliko bolečino spremljam dogajanje na ulicah, kjer razvajena mladina protestira zaradi možnosti izgube privilegijev. Hkrati so jih polna usta socializma, ki naj bi delil dobrine za vse, le nihče ne govori kdo bo v tej državi delal in ustvarjal! Ravno danes sem si drznila nagovoriti sorodnico študentko, za katero lahko rečem, da je študijsko izredno odgovorna in tudi doma v izjemno pomoč staršem. Predlagala sem, da razmisli o podpori vladnim strankam v nedeljo, ker ji želim dobro. Odgovor je bil vljuden, a njena odločitev ne bo šla v to smer. Nedolžno, fejst punco so v roke dobili šolniki, mediji in totalitarno poškodovani stari starši, pa smo kjer smo! Govorim o poštenih in dobrih ljudeh. Prav zato se sekiram bolj kot bi bilo treba. Hudo je, če imaš človeka rad, mu želiš najboljše, pa si neuslišan, ko hočeš povedati, da tudi naši državi privoščiš prosperiteto.
Meni domovina veliko pomeni. Tako del mene je kot moj dom in moji otroci. Hišo lahko pospravim, otroke lahko dobro vzgojim, širša skupnost pa je, kakršna je. Pa vem, da je demokracija pogojena z ljudmi različnih nazorov. Hočem biti demokrat! Od politikov pa pričakujem jasne karte na mizi, program in ob zaključku mandata otipljive rezultate!
Najbolj pa zamerim sodržavljanom, da naivno ali hote ne spregledajo kdo laže, krade, zavaja!
Že zdaj sem predolga in se opravičujem. Izkoristim še možnost pred volitvami, da nagovorim koga, da se jasno vpraša, če ni morda kakšnemu politiku delal krivice, ker je požiral "resnico" MMS! Kako vse drugače bi bilo, če bi imeli zares profesionalne novinarje!!
Srečno v nedeljo! Upanje umre zadnje!
Friderik
To, kar se v Slo dogaja je naravnost nagnusno. Brez sramu, "šakom u čelo" napovedujejo pogrome zoper tiste, ki so polovici državljanov te države omogočili, da se vsaj za par mesecev malo oddahne od laži, šalitev in ponižanj. In zato, da še naprej ne bomo gledali 1, 2 in 3, bomo še dražje plačevali. Iz te države je treba pobegniti. Ni vredna počenega groša.
AlojzZ
Res je. Če zmaga levica, bo treba pobegniti. Dokler ne pošljejo na mejo vojsko, ki bo streljala na vse, ki ji skušajo pobegniti.
AlojzZ
Po doslej znanih podatkih je zadnja žrtev na zahodni meji umrla v začetku leta 1990. https://www.casnik.si/odprta-meja-pod-rdeco-zvezdo/
Kraševka
Imate prav, da je večina novinarjev na RTV, skupaj s M. Šetinc in Marcelom Štefančičem in njegovo kompanijo, delovala nagnusno". To je povedal sam Štefančič: "Nas je jebeno več, kot onih drugih in mi vemo, kdo so oni..." To je res nagnusno, kar Levica smatra, kot vrednoto. Saj tudi ZZB rabi besedo vrednota, ko časti ZLOČIN. Friderik, pa vendar ne namigujte, da bi mi vsi, ki nismo "oni", kar pobegnili. Nikakor ne. Ostanimo v domovini, saj je naša edina in druge nimamo. Zakaj bi jo zapustili drugim?
Kraševka
Leve stranke in "njihova" RTV?
Ta nastop Levih predstavnikov, je samo potrdil, da Slovenci sploh nimamo Nacionalke. Ta RTV je stroj za AGITACIJO - Levega pola.
Ker so do leta 1990 vladali izključno Komunisti, so postavili na določena mesta samo Komunistične novinarje. In ti razmišljajo po Kučanovo. To je vsa tragika našega novinarstva.
Novinarka Mojca Pašek - Šetinc, je s svojimi nastopi, kot prej novinarka RTV in sedaj politična kandidatka iz Levega pola, je nekredibilna NOVINARKA, kar je sedaj pokazala, kot političarka na Levi.
Šetinčeva je "sprana glava" v prepričanju, da enostavno RTV pripada izključno Levim.
Kaj pa mi iz Desnice? Zakaj bi vzdrževali nekaj, kar naše ni?
Naj si Šetinčeva in njeni kolaboranti KUPIJO novo TV in tam lahko po mili volji počno, kar hočejo.
Toda tisti, ki RTV plačujemo imamo pravico takim agitatorjem reči: "Mi vas ne bomo plačevali"!
Paškova se je tudi razkrila, kdo je "civilna" družba, ko je dejala: "Mi bomo, ko zmagamo, skupaj s civilno družbo, ponovno vse uredili na RTV".
To se pravi, da poleg drugih levih stranki, je še ena potegavščina na levi.
To je "Civilna družba", ki ni nič drugega, kot derivat Levice.
Teodor
No tako, sedaj se ve zakaj RTVja ni mogoče popraviti. Še celo, če bi bili novinarji za spremembe, politikanti hočejo televizijo na liniji.
Ukinitev je edina realna opcija. To bo prišlo po volitvah, samo ne vem katerih.
Jasno pa je, da demokratična stran nemore zmagati brez vsaj enega vidnega medija, ki bo poročal nepristransko.
trebor
Kdo bi si mislil, da bomo kdaj še kaj takega poslušali....dejansko POP TV in Planet TV zadovoljujeta vse potrebe državljanov, brezplačno, RTV je pa le še odlagališče nezaposljivih družboslovcev in raznorodnih umetnikov...
Kraševka
Točno tako.
Rokc5
Hm, osebno mislim, da so spoštovani gospodje (ter gospe) novinarji bistveno preveliki optimisti glede tega, kako bodo njihove ideje o RTV-ju in plačevanju le-tega sprejete med ljudmi. Delujejo mi, kot da živijo v nekem vzporednem vesolju. RTV je po anketah, ki so bile objavljene tudi na tem mediju imela praktično ničelno zaupanje med polovico prebivalstva. Kako lahko to združiš z obveznim prispevkom za vse državljane, brez konkretnih politično-družbenih posledic, mi pa res ni jasno.
helena_3
*Kako lahko to združiš z obveznim prispevkom za vse državljane, brez konkretnih politično-družbenih posledic, mi pa res ni jasno.* In zraven še sanjaš. kako boš "neopazno" (!) ta obvezni prispevek še povečal.
helena_3
Še to: ne gledam tega sr...ja že vsaj 5 let. Razen smučarije pozimi.
Peter Klepec
Primer Belorusije je ziv dokaz kako lahko dandanasnji na silo naredis karkoli. Sicer to ni nic novega, a smo od 45 naprej malo pozabili. S totalno akcijo lahko pokoris drzavo, narod, druzbo, vse. Sicer ta druzba ne bo uspesna, ker najbolj produktivni ljudje pobegnejo, ampak bo fizicno obstajala, res da bolj zivotarila. Ne naenkrat, to opazis sele cez desetletja.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Pozitiven zapis: v tem smislu, da mi upokojenci in ostali prisilni plačniki obveznega prispevka za to "nesrečno" RTV SLO - sploh vemo, kaj se okrog RTV SLO
- NOVEGA DOGAJA.
Ker so o RTV SLO . TOKRAT GOVORILI PREDSTAVNIKI SREDNJE GENERACIJE MENI "NIČ LJUBIH" POKOMUNISTIČNIH "STRANČIC" .- MORAM MALO OBNOVITI MOJ SPOMIN na ex KP, ZK polit nadzor in na cenzuro vsebin RTV SLO-ja
v ne še čisto minulih ex KP, ZK - časih.
Saj za to,, za kontrolo, usmerjanje in za polit cenzuro polit in "ideološko-vtgojnih vsebin" RTV SLO programov - je na tem srečanju - pravzaprav - šlo, mar ne?
Seveda je cenzura in kontrola vsebin za posredovanje v javnost na RTV SO vedno obstajala - v taki ali drugačni obliki.
1. Normalna redaktorska kontrola vsebin oddaj.
Delno je kontrola vsebin pred pošiljanjem seveda upravičena - zaradi korektne formalne in vsebinske kvalitete izoblikovanost vsebin in forme info - kakršne s na RTV SLO - pač posredujejo prebivalstvu oz. nam "prisilnim" naročnikom.
2. TUDI "REDAKTORJI" ZA "POLIT "PRAVOVERNO EX KP, ZK" IZOBLIKOVANOST POLITIČNIH VSEBIN IN POLIT ODDAJ SO NA RTV SLO DOMNEVNO - VEDNO OBSTAJALI IN SO BILI POLNO AKTIVNI.
v ČASU RTV SLO direktorja JANEZA VIPOTNIKA je bil tak "referent za polit pravovernost"
nek moj sošolec z OŠ v Kranju, človek rojen cca 1951 iz "STALIN-TITO" familije iz okoliša Kranj.
3. Kako je bilo z t.i. "referenti za ex KP,ZK pravovernost na RTV SLO
V ČASU PO 1991. LETU - BOSTE POVEDALI LJUDJE Z VEČ VPOGLEDA V NOTRANJO RTV SLO UREJENOST - kot imam takega vpogleda - jaz, l.r. podpisani.
Jaz osebno se glede POSREDOVANIH NAM PROGRAMOV RTV SLO - po letu 1991 spominjam le, da so bile
- npr. na DNEVNIKU RTV TV SLO 1 - vedno najprej kake novice o raznih eksplozijah bomb
kje v okolju Libanon, Bližnji vzhod itd.
Kaj RTV SLO oddaj je seveda tudi - korektnih- mislim seveda na nepolitične oddaje.
S političnimi oddajami
na RTV SLO VNAPREJ - SEVEDA NE BO ŠLO VEČ - NA NAČIN KOT DOSLEJ.
Jaz osebno
in mnogi moji korekt znanci
političnih oddaj na RTV SLO - SPLOH VEČ NE GLEDAMO,
KER JIH
NI VREDNO GLEDATI: gre za pristransko pokomunistično in domnevno "NEOSTALINISTIČNO" POLIT PROPAGANDO IN "RAZLAGO" DOGAJANJ V SLOVENIJI IN PO SVETU.
"HVALA - NE !
RTV SLO ODDAJAM KOT SO: "STUDIO CITY", poročanja dopisnika nov. "ŽITNIKA" iz ZDA itd.
SE BODO PA ZAPOSLENI NA
RTV SLO -
ŽE MORALLI POTRUDITI ZA
BOLJ KOREKNO IZOBLLIKOVANOST
IN ZA VEČJO KVALITETO VSEBINSKO RAZLAGO VSEBIN,
KI NAM JIH "PRIVILEGIRANO" POSREDUJEJO.
4. SELEKTIVNOST - PRI ZAJEMU VSEBIN
Seveda se določenih tematik,
ki ex KP,ZK REŽIMA ne kažejo v njega propagandni luči
na TV SLO - IZOGIBAJO.
Izogibajo - domnevno - od nekdaj.
In še zdaj - v 2022. letu.
Tudi ex VKPb SOVJETIJSKI KOMUNIZEM, STALINIZEM
NA RTV SLO - NIKOLI NI BIL NAM PREBIVALSTVU - PODAN KOREKTNO.
Razen seveda,
če sem jaz osebno tak pregled - spregledal.
Normalno bistri Slovenci zlasti polit programe RTV SLO PREPROSTO
ne gledamo več.
Ob podobi npr. novinarjev I. Berganta, Marcela jr. na ekranu RTV SLO - samo
zamahnemo z roko.
In si rečemo: "že spet, domnevno - eno "neostalin -barjansko - nakladanje, tvezenje"
itd. In - preklopimo TV kanal ali ugasnemo - TELEVIZOR.
Skratka,
na RTV SLO - SO SPREMEMBE V POZITIVNO "slovensko" SMER - NUJNE.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
rasputin
Nogometno moštvo, ki ne zabije gola, ko ima priliko, ga prej ali slej dobi.
Kaj je naredila sedanja vlada v zvezi z javno RTV?
Skoraj nič.
Nobenega resničnega gola ni zadala tej Bastiliji svobodnega slovenskega duha.
Zato pa bodo goli deževali, če zmaga levica.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ŠALA, ki ni šala JAZ SPODAJ S PRAVIMI PODATKI L.R. PODPISANI Janez KK se zavzemam za “ORBANIZACIJO” naše vsem nam skupne domovine in države, naše R. Slovenije. Za “orbanizacijo” v tem smislu, da večjo vlogo v našem javnem, slovenskem političnem življenju prevzamejo pozitivni slovensko domoljubni normal familiarni moški, kakršni so npr. g. A. KOVŠCA, g. J. JANŠA, g. Z. POČIVALŠEK in njim podobni. Manjšo javno polit vlogo pa naj imajo z ex stalinistično-titoističnim, kardeljanski, “ne-razmišljanem” domnevno “zasvojene” ženske kot so SD Tanja F., SAB A.B itd. skratka, zavzemam se za t.i. nenasilno “DEFAJONIZACIJO” naše R. Slovenije. Pojasnilo. Ker so HVALABOGU mimo časi ex grozljivega stalinističnega, titoističnega, kardeljanskeg polit komunističnega “ENOUMJA” in je ta “nekam posebna” vodja e KP; ZK stranke SD le navadna vodja ene od manjših slovenskih polit strančic se zavzemam za pozitivno, nenasilno “DEFAJONIZACIJO” naše, vsem nam skupne domovine in države, naše R.. Slovenije. Na nenasilen način, z javnim argumentiranim polemiziranjem s pogosto izjemno praznimi, a domnevno nedobronamernimi stališči ge. ali tov. Tanje F. – vodje ex KP; ZK strančice SD – do nas Slovencev. Konec ŠALE, ki ni šalaL.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Peter Klepec
Ze mogoce, ampak na prvenstvu Slovenija ne bo zmagala. Nekdo drug bo zmagal, kot vedno.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.