Orban iz poslanske skupine EPP, preden bi ga ta sama izključila. Slovenski evroposlanci glasovali različno
Madžarski premier Viktor Orban je vodjo politične skupine Evropske ljudske stranke (EPP) v Evropskem parlamentu Manfreda Webra obvestil, da se člani njegove stranke Fidesz odpovedujejo članstvu v poslanski skupini EPP v Evropskem parlamentu. To pa (vsaj zaenkrat) še ne pomeni odhod Fidesza iz EPP.
To so storili po tem, ko je poslanska skupina EPP z veliko večino podprla spremembe poslovnika, ki naj bi vodile v izključitev ali zamrznitev pravic članov Fidesza, stranke madžarskega premierja Viktorja Orbana.
Slovenski poslanci, ki so člani poslanske skupine EPP, so tudi tokrat glasovali različno. Medtem ko so poslanci, izvoljeni na listi SDS in SLS, glasovali proti novim pravilom, jih je Ljudmila Novak podprla.
Za potrditev sprememb je bila potrebna dvotretjinska večina oddanih glasov, pri čemer se je morala glasovanja udeležiti najmanj polovica evropskih poslank in poslancev iz EPP-ja. V EPP-ju, ki ima 187 članov in članic, so spremembe poslovnika potrdili s 148 glasovi za, 28 jih je bilo proti, štirje pa so bili vzdržani. Oddanih je bilo 180 glasovnic.
Orban: Gre za nedemokratično in nepravično potezo
Madžarski premier Viktor Orban je po glasovanju poslanske skupine EPP, ki po novem lahko iz poslanske skupine v Evropskem parlamentu izključi tudi skupino in ne samo posameznika, v pismu Manfredu Webru zapisal, da Fidesz izstopa iz poslanske skupine EPP.
We will not let our MEPs be silenced or limited in their capacity to represent our voters. Tackling the pandemic and saving lives remains our number one priority. Therefore, following the adoption of new rules in the @EPPGroup, #Fidesz has decided to leave the Group. pic.twitter.com/WSx1PmtKQ8
— Katalin Novák (@KatalinNovakMP) March 3, 2021
"Spremembe pravil so očitna sovražna poteza proti stranki Fidezs in njenim volivcem," je v pismu zapisal Orban. Dodal je, da gre za "nedemokratično, nepravično in nesprejemljivo" potezo.
Vprašanje je, ali bo Fidesz sedaj izstopil tudi iz same EPP, ali ga bo izključil sam EPP, ali pa se bo tako kot do sedaj ohranjal status quo.
Madžarski premier je sicer že prejšnji konec tedna napovedal, da bo Fidesz v primeru potrditev sprememb poslovnika sam izstopil iz EPP-ja.
Za spremembe poslovnika je bila potrebna dvotretjinska podpora, za je glasovalo 148 poslancev oziroma 84,1 odstotka vseh prisotnih.
Iz vrst slovenskih evroposlancev je za potrditev sprememb poslovnika glasovala zgolj Ljudmila Novak, kar je potrdil tudi njen predstavnik z odnose z javnostjo. Proti so tako glasovali Romana Tomc, Milan Zver in Franc Bogovič.
Tomčeva in Zver: Spremembe bodo močno vplivale ne delo poslanske skupine
Evropska poslanca SDS sta v skupnem sporočilu za javnost zapisala, da sprememb pravilnika ne podpirata, saj je v času, ko so vse moči usmerjene v obvladovanje pandemije, ko poteka vojna s časom za cepiva, zadnja stvar, s katero bi se morali ukvarjati, spreminjanje pravil z namenom izključevanja neke delegacije. »Spremembe bodo močno vplivale na delo poslanske skupine, zato bi moralo do njih priti na podlagi široke in odkrite razprave. Spreminjanje pravilnika je bilo narejeno na hitro, kar je lahko sporno z vidika izvrševanja mandata demokratično izvoljenih poslancev. Žal stranka na čelu s predsednikom Tuskom ni bila sposobna najti in sprejeti pomembnih odločitev v povezavi s stranko Fidesz, prelaganje odločitev na ramena poslanske skupine pomeni izogibanje odgovornosti.«
Poslanca menita tudi, da bo odločitev vodila do sprememb v širšem političnem prostoru in k slabitvi moči ELS, česar se lahko veselijo politični konkurenti.
Če bo EPP dejansko izločila Fidesz, zakaj ne bi hkrati še SDS?
Manj birokracije.
— J. / Ozkolistni trpotec (@Grumpy_J) March 2, 2021
Ljudmila Novak: Nihče ne more zaradi lastnih interesov nenehno majati vrednot in odločitev politične skupine EPP
"Današnje glasovanje o spremembi pravil suspenza nacionalnih delegacij v skupini EPP v Evropskem parlamentu ni bilo uperjeno zoper katero izmed članic naše družine, temveč je bilo izvedeno zato, da se jasno postavijo pravila v primeru hudih kršitev vrednot naše politične skupine. Spremembe pravil sem podprla, ker menim, da so potrebne in so uravnotežen kompromis različnih predlogov," je v izjavi za javnost zapisala Ljudmila Novak.
Za Fideszevo odločitev, da zapusti skupino EPP pravi, da je njihova suverena odločitev. "Nihče ne more sedeti na dveh stolih in zaradi lastnih interesov nenehno majati vrednot in odločitev lastne politične skupine ter nenehno sejati dvom in negotovost glede delovanja politične skupine, ki ji pripada. To navsezadnje od nas pričakujejo predvsem naši volivci.”
Franc Bogovič: Žalosten dan za EPP
“Glasoval sem proti spremembi poslovnika Politične skupine EPP, kajti danes nismo glasovali le o poslovniku, temveč tudi o usodi Evropske ljudske stranke, posledično pa tudi o spremembi političnega zemljevida v Evropi," piše poslanec Bogovič, ki dodaja, da obžaluje, da je bil celotni postopek sprejemanja sprememb poslovnika politične skupine EPP spolitiziran in je potekal v duhu konkretnega primera glede statusa madžarske delegacije Fidesza v skupini.
Prepričan je, da današnja odločitev tudi ni bila sprejeta ne ob pravem času, ne na pravem mestu. "Današnja odločitev bo žal imela zelo velik vpliv na stanje v EPP, Evropskem parlamentu, kot tudi v Evropski uniji. Zato je današnji dan zelo žalosten dan za EPP, ki je najbolj zaslužna za Evropo, kot jo imamo danes. Resnično obžalujem, da se je mnogo premalo energije vložilo v to, da bi se EPP ohranilo enovito."
In da ne bo pomote, FIDES je še vedno del EPP. Zapustili so samo poslansko skupino v parlamentu. Za zdaj.
— Žiga Turk (@ZigaTurk) March 3, 2021
Moje trdno prepričanje, ki ga bom vedno zagovarjal, je to, kar sem zapisal že pred dvemi leti: EPP dela Madžarom veliko krivico, politično pa usodno(!!) napako, in če bo odhod Orbanovega Fidesza iz EPP postal dokončen, mora iz te skupine oditi tudi SDS!
— Branko Grims (@BrankoGrims1) March 3, 2021
26 komentarjev
miro
Akcija je enaka reakciji, pravi Newtnov zakon.
Hitler je prišel na oblast, kot odgovor na kaos, lakoto, nezaposlenost, razpaznemške družbe ob koncu 1.svetovne vojne, kot posledica Versailleske mirovne pogodbe (oz. sovraštva Francozov) ter izvoza Leninovih profesionalnih agitatorjev ter vsesplošne morije, ki so jo povzročili. Podrobnosti v knjigi Leon Degrelle Hitler: Born at Versailles. Lahko jo brezplačno prepišete iz interneta. https://archive.org/details/BornAtVersailles/mode/2up. Zadnji pospešek pa je dal propad NY borze in posledično propad nemških bank ter zadnjih prihrankov prebivalstva, kar je povzročilo ključen skok pri porastu števila njihovih glasov.
Marija Perko
Povsem pritrjujem Marjanu G. Iskreno, poznavalsko, demokratično razmišljanje!
Ljudmila Novak ima nedvomno zasluge, da se je NSi vrnila v parlament. To kar pa pospešeno počne zadnje čase, je za moj okus izdaja volivcev.Naš problematični Igor je silno navdušen nad to gospo, kar veliko pove o njej in njeni silni ambiciji, da zasede "prestol najvišjega"! Veseli me, da imamo s poslanci NSi tako srečo, da ne govorim o ministrih! Ljudmila pa je škodljiva za stranko in ji bo zanesljivo zbijala glasove na volitvah! Škoda! Po njenem vedenju sklepam, da je zrela, da napiše prošnjo za sprejem v SAAB. Če bo res kandidirala za predsednico, grem stavit, da jo bomo januarja videli pod dražgoškim spomenikom!
batistamaja
Zanimivo, da številni, ki ste zagotovo volivci SDS, veste, da Novakove volivci NSi ne bodo več podprli. Sam sem podprl NSi predvsem zaradi nje in se z vami ne strinjam. Za naslednje volitve pa bom razmislil, če Tonina zamenja Cigler Kralj imajo moj glas, sicer pa bomo še videli. Čeprav za nekoga, ki želi podpreti desno stranko, zaenkrat ni veliko izbire. To je samo moje mnenje, ne vem pa, kaj menijo drugi volivci NSi, tako kot ne veste ostali.
MEFISTO
Ker je bila zgoraj v različnih kontekstih omenjena tudi Ljudmila Novak, ki naj bi jo nekateri že videli v predsedniškem fotelju, je treba stvari postaviti na svoje mesto.
Udeležil sem se 13. vse slovenskega zradicinalnega srečnaja kmetov na Ponikvi in Slomu. Md tremi predsedniškimi kandidati se ga je udeležila tudi Ljudmila Novak.
In Ljudmila Novak je edina grdo zlorabila nepolitično srečanje. Kaj je storila Ljudmila Novak? Celo Ponikvo je za to priliko oblepila s svojimi slikami. Ni bil škarpe, ne zidu in ne drevsa, najsi je bilo še tako skrivenčeno in posušeno, da ni bilo na njem njene slike. Predvolilni dragocen luksuzni Mercedosev kombi, ki je bil kričeče "okrašen" s predvolinimi gesli in z velikim izstopajočim napisom "PREDSEDNICA" pa je parkirala povsod tam, kjer je bilo ali pa šlo mimo največ ljudi.
Kazen je hitro prišla. Na množični pogostitvi vseh udeležencev srečanje se je napovedovalcev zdelo potrebno, da v uvodu k programu pozdravi še vse tri prisotne predsedniške kandidate. Ne samo, da jo je predstavil kot zadnjo, deležna je bila tudi kot edina silno mlačnega aplavza, pravzaprav je zaploskalo le nekaj ljudi.
Sledila je še ena kazen v obliki sedmih procentov, ki so ji jo izrekli volivci.. Tudi na prihodnjih volitvah tega rezultata ne bo popravila, prej znižala.
Levica je preveč zvesta sama sebi in sebična, da bi glasovala za kandidatko iz domnevno konkurečne politične opcije, sredinci, in desnica pa njej večinsko ne bo zaupala glas. Novakovo, ki je tako zaverovana vase, da ji ne pride na misel, levica samo zlorablja v političnem nasprotovanju Janezu Janši in SDS pa tudi vladi in koaliciji. Ko ji ne bo več potrebna ali koristna, jo bo zavrgla v sklado z v praksi potrjenim in veljavnim pravilom, ljubim izdajo, a sovražim izdajalca.
Kraševka
Bogovič razumsko razmišlja, da to, kar je bilo danes IZGLASOVANO, "da potisnejo v kot" Fides, je zelo žalostno za DEMOKRACIJO, predvsem pa za EPP, ki je sama sebe oslabila in dala "veter v jadra" Socialistom.
Ta, ki kritizira Orbana, naj pove, kakšne vrednote ima sam!
Konec postnega časa, v "Velikem tednu" se spominjamo, kako so OBSODILI Jezusa.
Celo Pilat je dvomil o krivdi in dejal : "Nič slabega ne najdem, na tem človeku". Množica pa je vpila: "Križaj ga"!
Tako nekako so sedaj naredili v Bruslju, ne da bi vedeli zakaj, so Orbana "križali".
Zgodovina bo pokazala, da je tokrat EPP ravnala najslabše od vseh časov obstoja EPP.
Vendar so vsaj TRIJE Slovenci mislili s svojo glavo in se niso uklonili množici, ki že nekaj časa sama sebe TEPTA!
Hvala, da ste ravnali PREVDARNO !
ales
LGTB in komunistične sile vedno bolj prevzemajo evropsko krščansko demokracijo. Kaj drugega od Francozov in Nemcev, ki skušajo prevzeti EU tudi ni bilo za pričakovati. Vse za 4 rajh, magari poroka s Hudičem. In kot že večkrat v zgodovini si bodo zopet polomili zobe.
Novakova pa v stilu Kocbeka. Nič novega. Še lastno mater bi izdala za Kučanovo pohvalo.
IgorP
ales Če vas prav razumem, nikakor niste za sožitje različnosti, ampak za popolno zmago vaše ideologije! Mnenje o Novakovi pa je popolnoma zgrešeno! Mislim, da nikakor ni bi bila takšna lutka v odnosu do vlade, kot je naš Pahor!
Berger
Peter, sploh ne gre za to ali smo za SDS -Janšo ali NSI ali nekoga tretjega. Gre za to, da če govorimo o "vladavini prava" ( kako oguljen in malo poveden izraz) naj o tem, če je bilo to pravilo prekršeno, odloča pravna stroka, torej sodišče in ne neki politični ( da ne rečem bolje spolitiziran) organ, kar poslanska skupina je. V tej skupini se kreše mnogo zelo različnih interesov. Po tem, ko so omejili možnost "različnosti" bodo prevladali močnejši ( bolj glasni) in to zavili v "vladavino prava"
Ne zagovarjam FIDES-a sploh ne vsega kar počne. Zagovarjam pa možnost, da pove svoje mnenje, da se za njega bori in da doma ureja po svoje vse, kar ni v EU izrecno uzakonjeno odnosno ni v nasprotju z pozitivnimi predpisi EU. To velja seveda tudi za SLO
Mentaliteta in zgodovinska izkušnja srednje in južnoevrospkh narodov je drugačna, kot tista severnih in severozahodnih državi. Te del Evrope je bil vedno mejnik ( in če hočete branik) Evrope proti turškomuslimanskim pritiskom. Živeli smo v "minievropski skupnosti Avstro-Ogrski monarhiji.
Države, kot so Francija, Belgija Španija, Nizozemska kasnje tudi Nemčija, so stoletja imele kolonije v Afriki. Danes v teh deželah živi ( marsikje že ima prevladujoč vpliv) ogromno prebivalcev teh nekdanjih kolonij. Marsikaj, kar se njim zdi normalno, ni nujno tudi / vse)evropska vrednota.
Ne strinjam se s tem, da države, ki, ker so neto vplačnice v EU malho, menijo, da imajo pravico zahtevati od prejemnic, da tudi te razmišljajo in živijo po njihovem kopitu.
Še enkrat- imamo EU predpise in če jih kdo prekrši, so za to organi, kot v vsaki državi,ki naj o tem presodijo
V SLO je pa situacija sploh specifična. Npr; na Hrvaškem je narod videl Partijo, kjer je bilo nadpovprečno veliko Srbov, kot svojega nasprotnika. Pri nas je bilo obratno Partija je zaigrala "sestop z oblasti". Sestopila je z formalnih vzvodov, obdržala je pa dejansko oblast. denar in kadrovsko politiko
V vseh podsistemih,, predvsem šolstvo, policija, Javna uprava, mediji, kjer je Partija imela prevladujoč vpliv že prej, je na to še večino časa, zadnjih trideset let, kadrovala, v veliki večini iz levega bazena.
Družba je lahko stabilna, če sta oba pola približno enako zastopana v vseh podsistemih družbe. In to poskuša Janša počasi spreminjati. Spet gre za "kadre in denar" za to je borba tako neizprosna. Zato napad na JJ še preden je sestavil vlado. Janša, da obvladuje medije ???- saj so večinsko privatni v rokah levih povzpetnikov ki so lastninili nekdaj državne medije. RTV ?? saj še treh svetnikov ni mogel zamenjati ? Poglejte info program !!!!
Marsikdaj se z načinom kako JJ to počne, ne strinjam, je pa ta moment edini, ki je sposoben, narediti kaj v smeri uravnoteženja družbe. Ljudmila, z svojim " udvarjanjem levici" njwej aluži kot figov list.
Kraševka
Dobro ste povedal.
IgorP
Ljudmila Novak je ostala še edina trezna! Znova ponavljam - zrela za predsednico države! Me prav zanima za koga bi glasovali SDS-ovci, če bi bil Ljudmilin protikandidat z leve opcije!
MEFISTO
Med dvema levičarjema bi se bilo res težko odločiti. Jaz bi glasoval za tistega, ki je manj in krajši čas skrival svoje levičarstvo.
P. Kos
???!
Anita
Peter, ko bo iz EPP izstopila SDS ali kdo drug iz teh 15% kdo bo pa potem na vrsti, ko enkrat začneš s politiko ta mi ni všeč, pa ta mi ni všeč, prideš do tega, kar se je zgodilo 1936 v Nemčiji vse skozi opozarjam na politiko, ta nam ni všeč potem pa prideš do Adolfa Hitlerja. Zakaj me boš vprašal, ker s tem ko ti nekdo ni všeč izključiš tudi ljudi, ki se pa s tem pa strinjajo in ko izključiš vse, ki se s teboj ne strinjajo izključiš tudi ljudi, ki se ne strinjajo in kaj sledi smo videli v drugi svetovni vojni. In tja nas počasi peljejo.
IgorP
Anita EPP je zmerna desno sredinska stranka! Jastrebi tipa Orban, Janša......nimajo v njej kaj iskati! Je to tako težko razumeti!
Friderik
Igor, je težko razumeti, ker ne vem kaj je jastrebskega pri JJ ali Orbanu? Ali si jastreb, če ob določenih vprašanjih misliš drugače?
IgorP
Friderik Če si v EU, moraš spoštovati njene vrednote! Ne oportunistično jemati samo tisto, kar ti paše!
Marija Perko
Nam lahko kdo od kompetentnih strokovnjakov na Domovini podrobneje razloži v čem so razhajanja med EPP in Fideszom, da je bil potreben umik poslanske skupine F. iz EPP!? Glede na pojasnila Ljudmile Novakove se sprašujem, ali je Romana Tomc in še dva kolega, glasovala tako, da je kršila pravila igre!? Hvala, če boste odgovorili!
Kraševka
Tudi jaz se sprašujem, katere vrednote zagovarja EPP?
IgorP
Vrednote EU: - območje miru - razvoja - blaginje - demokracije
Drugace misleci
Nekateri preprosto ne morejo ali pa ne želijo razumeti kaj pomeni demokracija in kako to deluje.
Samo antikomunizem (resničen ali le besedni) ni dovolj, da bi nekdo bil tudi demokrat. Daleč od tega.
Ne le Fidesz tudi SDS je na tej poti.
Novakova pa izgleda, da vendarle ve kje je meja.
Morda bi se zagovorniki Fidesz (pa tudi JJ in SDS) vendarle morali vprašati zakaj se vsem zdijo problematični.
Franci
Ljudmila Novak res ni demokratka, če izključi stranko, katere edini greh je, da noče sprejeti ilegalnih migrantov in lgbt ideologije.
rasputin
Evroposlanci so navadne prodane duše. Delajo po diktatu globalistične vrhuške, ki hoče prek množičnih migracij in migrantskih kvot postopno odpraviti evropske narode. Tisti, ki projekt vodijo, tega sploh ne skrivajo.
https://rense.com/general45/full.htm
https://humansarefree.com/2021/02/spain-pfizer-shots-halted-after-46-nursing-home-residents-died.html
https://rense.com/general45/full.htm
Berger
Najprej kratek komentar za našo Ljudmilo. Menim, da ni veliko"njenih"volivcev, ki razmišljajo kot ona. To bo videla na naslednjih volitvah.
Konservativne ljudske stranke kot so v Nemčiji CDU in CSU. so za to ljudske, - (Volkspartei) ker v svojem programu dopuščajo širino razmišljanja. Weber, - predsednik poslanske skupine EPP - je pa navedn aparitčik, ki v Nemčiji nima nobene teže, se ne pojavlja v političnem življenju Nemčije. - za to ga Nemčija ni podprla za šefa Komisije v EU ( Makron je bil izrazito proti )
Weber se sedaj prilizuje Bruseljskim birokratom. Uvaja filozofijo "multikulti in LGBT....!, hoče uvesti "migrantske kvote" in vse, ki temu nasprotujejo, proglaša za nedemokrate ??? Ljudmila pa ??? bi rekel kaj, kar je rekel tisti SD-jev Ilirskobistriški župan o novinarkah , ki so ga potem vrgli iz partije.!!!!
Za nagrado jo bo Mediana uvrstila na čelo "najbolj priljubljenih politikov!!!!!
Je pa Weber tiho, ko v Španiji zaprejo legalno izvoljenega EU poslanca. (biciklist pač)
EU birokrati so v glavnem takšni, ki v svoji državi nimajo uspeha (ugleda) pa se Brislu šopirijo in drug drugega hvalijo. Njih motijo močni nacionalni voditelji manjših držav, ( velikih se pa tako bojijo)
V Nemčiji bodo v jeseni volitve in katerikoli od treh CDU/CSU kandidatov, ali celo če bi bil izvoljen SPD-je kandidat - sedanji finančni minister Scholz - bodo takšni kot je Weber opleli.
To daje upanje, da bo tudi v EU prevladal razum
Kraševka
Marjan G.Tokrat je bil "razum na počitnicah".
Marija Perko
Povsem pritrjujem Marjanu G. Iskreno, poznavalsko, demokratično razmišljanje! Ljudmila Novak ima nedvomno zasluge, da se je NSi vrnila v parlament. To kar pa pospešeno počne zadnje čase, je za moj okus izdaja volivcev.Naš problematični Igor je silno navdušen nad to gospo, kar veliko pove o njej in njeni silni ambiciji, da zasede "prestol najvišjega"! Veseli me, da imamo s poslanci NSi tako srečo, da ne govorim o ministrih! Ljudmila pa je škodljiva za stranko in ji bo zanesljivo zbijala glasove na volitvah! Škoda! Po njenem vedenju sklepam, da je zrela, da napiše prošnjo za sprejem v SAAB. Če bo res kandidirala za predsednico, grem stavit, da jo bomo januarja videli pod dražgoškim spomenikom!
IgorP
Shalotka Probleme imaš, če si jih delaš! Jaz jih nimam! Po domače povedano, še malo pa bo Ljudmila "pošolala" Janeza!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.