Ljudmila Novak bi rada postala nekakšen desni Borut Pahor
(ali kako je zmerljivka "Luda Mila" prepotovala z leve skrajnosti na desno)
Zadnje čase se spet iskri med evropsko poslanko Nove Slovenije, Ljudmilo Novak in predsednikom vlade Janezom Janšo ter njegovimi privrženci. Njena konstantna kritika predsednika vlade, ki je vsebinsko zelo blizu očitkom leve opozicije ter istočasni molk o drugi plati slovenske družbeno-politične in medijske stvarnosti, gre v nos tudi precejšnjemu delu volivcev NSi. Hkrati pa neizmerno navdušuje pripadnike leve politične opcije. Tako zelo, da bi jo kar oni nominirali za naslednjo predsednico države.
Zadeve so do drugorazredne politične teme ponovno eskalirale te dni, ko se je na enega od Ljudmilinih kritičnih tvitov na njegov račun v svojem slogu odzval Janša, češ naj dela za Slovenijo in ne dela zgage.
Ob tem so z desne od vodstva NSi zahtevali, naj se distancira od Novakove, z leve, kjer so upali na ravno takšno Janševo reakcijo pa, naj jo pred predsednikom vlade vzame v bran. Tonin je naredil po svoje in po salomonsko ošvrknil oba – naj ne iščeta razlogov za prepir, temveč skupne točke za spravo.
Toninova reakcija ne bo zadovoljila ne levih ne desnih akterjev te zgodbe. Je pa, ob ignoranci vsega skupaj, edina mogoča, v kateri se Tonin ne bi pustil potegniti v zanj vnaprej izgubljeno notranjepolitično mineštro, ki jo je spretno nastavila levica, zapopadla pa tudi Janševa desnica.
Ljudmila Novak je, s svojim kritičnim odnosom do početja prvaka SDS že dolgo časa trn v peti Janševe desnice. Zadnje čase pa vse več nelagodja zbuja tudi pri pomembnem delu volivcev lastne stranke.
Pri tem ni toliko problem njena kritika Janševih dejanj, do katerih je lahko kritičen vsak razumen človek, ki predsednika SDS nima uokvirjenega na oltarčku nezmotljivih idolov svojega sveta. Težava nastaja, ker je njeno kritično oglašanje deluje izven konteksta slovenske politične realnosti. Ali še bolje rečeno, ker omogoča, da ga leva politika in mediji umestijo v svoj kontekst, ki ima eden in edini cilj: na vse načine škodovati aktualni desnosredinski vladi. Vladi, v kateri je pomemben partner tudi stranka, katero je do nedavnega vodila.
Če sem nekoliko konkretnejši: ko Ljudmila Novak pritegne levim novinarjem in politikom, ko ti na mednarodni sceni Janševo vlado obtožujejo kratenja »svobode neodvisnih medijev v Sloveniji,« v isti sapi ne pove, da so dominantni mediji v Sloveniji življenjsko odvisni od infuzije iz raznovrstnih javnih virov in hkrati izrazito levo usmerjeni. Iz obeh razlogov pa v takšnem sozvočju z levo politiko, kot to lahko ob usklajenem izvozu »medijskega problema v Sloveniji« v mednarodne medije in politiko, navsezadnje spoznajo tudi neobremenjeni tuji opazovalci sami.
Zakaj torej članica slovenskih krščanskih demokratov tudi na mednarodnem parketu opozarja le na eno plat medalje, o drugi pa molči? (o tej ne namerava spregovoriti niti na sredini plenarki, kjer bodo po "zaslugi" naših levih evroposlancev o medijski svobodi v Sloveniji razglabljali v kontekstu situacije na Poljskem in Madžarskem).
Zamislim si lahko le tri razloge, zaradi katerih bi Novakova počela nekaj takega. In nobeden izmed njih ne prispeva h krepitvi mojega stališča izpred dobrega leta, ko sem Ljudmilo Novak pred brezobzirnimi napadi vzel v bran kot političarko, vredno najvišjega spoštovanja.
Najprej bi lahko bila posredi naivnost. Da se Novakova torej ne zaveda, da s svojim početjem streže mano z neba domači levici v boju proti vladi, katere del je tudi njena stranka. Isti levici, ki ji pred leti zanjo izumila slabšalnico "Luda Mila" in z njo v svojih "svobodnih in neodvisnih medijih" ni štedila. Danes pa jo ima ta ista levica toliko v čislih, da bi jo nominirala kar za predsednico države! Kdo se je torej tako drastično spremenil, da je kaj takega mogoče? Vprašanje, h kateremu se bomo še vrnili.
Nekateri govorijo tudi, da je Novakova povsem zapadla vplivu svojega predstavnika za stike z javnostjo Matica Cvelbarja, ki bi po objavah na Twitterju sodeč res bolj sodil v kabinet poslanca kakšne druge poslanske skupine levo od (baje) konservativne Evropske ljudske stranke.
Pa vendar je težko verjeti, da bi bilo posredi eno ali drugo, saj pri Novakovi ne gre za kakšno politično začetnico, temveč izkušeno in prekaljeno političarko, ki nedvomno ve, kaj dela.
Zato je bolj verjetna katera od naslednjih opcij. Najprej izpostavimo tisto, ki se tiče bolj osebnostnih lastnosti. Morda Novakova še vedno vleče zamero iz časov, ko je edina stala ob Janši, ko so ga zaradi poročila KPK zapustili vsi – od Viranta do Bogoviča. Janša pa jo je kasneje, ko je uveljavljala nekoliko bolj samostojno politiko svoje stranke in si na shodu desnice celo upala dejati, da bi ta morala biti bolj demokratična (od levice), grdo napadal preko svojih medijev.
In morda je zadaj tudi kanček privoščljivosti novemu vodstvu lastne stranke, ki tako kot njej, še ni uspelo narediti preboja preko svojih 6 do 7 odstotkov volilne podpore.
Če je posredi eno ali drugo, ji to ni v čast, saj v politiki, pa tudi v življenju nasploh, vlečenje zamer nima nobenega smisla in praviloma škodi tistim, ki se jih ne morejo otresti ter tudi, kot v tem primeru, njihovim somišljenikom in zaveznikom. Krščanstvo je to človeško hibo elegantno rešilo s konceptom odpuščanja. In baje je Novakova članica stranke, ki ima krščanstvo v imenu.
In tretje; morda si Ljudmila Novak res želi postati predsednica države, pri čemer kopira formulo, ki jo je nekoč že uspešno na drugem političnem polu uporabil Borut Pahor.
Tudi Pahor je, da je postal obče sprejemljiv, zavil proti sredini (na levi bi rekli, da krepko čez njo na desno) ter se, na jezo "svojih" dobrikal drugi politični strani. Zaradi politike, ki je kdaj bila tudi v sozvočju s političnim sovragom levice, ali pa ga vsaj ni a priori izključevala, aktualni predsednik republike še zdaj sproža podoben bes na trdi levici, kakršen je zdaj s trde desnice usmerjen na Ljudmilo Novak. Čeprav pristopata z različnih koncev, pa je skupen sprožilec emotivnega učinka isti, zelo podobne pa so tudi žaljivke; "barbika, instagram zvezda", "Luda Mila" ... le da ti novinarji, ki sedaj od Tonina zahtevajo, da svojo bivšo predsednico javno vzame v bran, od Socialnih demokratov niso nikoli zahtevali, naj podobno zavarujejo svojega bivšega predsednika, kvečjemu nasprotno.
Takšen "prekopolovski" pristop zahteva precejšnjo mero političnega oportunizma in pragmatizma, ko denimo ob zanašanju, da te bo dobršen del "tvojih", četudi z grenkim priokusom, vendarle volil, kdaj pomolčiš takrat, ko bi oglašanje škodilo pridobivanju glasov na drugi strani (slednje denimo Pahorju z leve stalno očitajo).
Na tovrstno taktiko sem pri Novakovi postal resneje pozoren, ko je ostala nema ob žaljivem napadu na nevladnike zavoda Iskreni, češ da so mračnjaški nazadnjaki, ki se gredo lov na čarovnice in napadajo geje (ali nekaj takega). Novakova je namreč, kot fizična oseba, dolgoletna podpornica in donatorka teh "mračnjakov", zbranih v zavodu za kulturo življenja.
Ampak povsem jasno je, zakaj se politiku predsedniških ambicij tisti trenutek, ko je bilo Iskrenim zaradi politične in medijske gonje najtežje, ni bilo oportuno oglasiti v bran, oziroma se je bilo dobro distancirati, potuhniti. Oziroma se rutinsko oglasiti šele takrat, ko je ta gonja razkrila pravi obraz v izložbi, porisanimi s kljukastimi križi. Ampak to je bilo dovolj, da se je oglasila tudi Tanja Fajon.
In podobno oportunistično je tudi ostati nem, ko se bo v sredo v Evropskem parlamentu bila bitka za interpretacijo, kaj se s pluralnostjo slovenskega medijskega prostora dejansko dogaja. Iz serije objav in intervjujev v osrednjih medijih in levih časopisih že vsi vemo, kaj si Ljudmila Novak misli o Janševih žaljivih in neprimernih tvitih. Prav ničesar pa o tem, ali so tisti, ki so si zanjo izmislili nadimek "Luda Mila", tudi v njenih očeh tako profesionalni, uravnoteženi, neodvisni ... (in kar je še teh vehementnih izrazov, ki v Sloveniji veljajo samo zanje), kot se zdaj, v kontrastu z onimi drugimi, slikajo v Evropi.
Novakova ima o tem pred kolegi poslanci pravico molčati, a kot pribito drži, da so jo krščansko-demokratski volivci v Bruselj poslali s povsem drugačnimi pričakovanji.
Sploh pa, če Ljudmila Novak ali kdorkoli okrog nje meni, da ji bosta tovrsten pragmatizem ter dobrikanje levici prinesla predsedniški stolček, je v hudi zmoti. Dovolj se je spomniti Lojzeta Peterleta, ki je svoj čas ubral podobno strategijo pozicioniranja v široko sredino (sicer brez javnega šimfanja "svoje" strani), pa so ga dobili na enem spretno lansiranem vprašanju v zvezi z odnosom do splava v trenutku, ko se je zadeva lomila.
Če Novakova misli, da bo z njo karkoli drugače, ter da bo, brez da zataji lastne krščansko-demokratske vrednote, ob medijskih ovacijah pobrala glasove 50 + dokler bo na izbiro vsaj še en kandidat levice, se hudičevo moti. Vpraša se naj raje, kaj se je za vso to šminko ta trenutek aktualnega političnega spopada resnično spremenilo od njene prve predsedniške kandidature izpred treh let, ko je pobrala vsega dobrih 7 odstotkov glasov, oziroma od časov, ko so jo slikali v karikaturah, kot je ta na desni. Se je v tem času spremenila sama? So se spremenili slovenski mediji? So se spremenili volivci?
Razmislite dobro; se je v resnici spremenil sploh kdo?!
Zadnje čase se spet iskri med evropsko poslanko Nove Slovenije, Ljudmilo Novak in predsednikom vlade Janezom Janšo ter njegovimi privrženci. Njena konstantna kritika predsednika vlade, ki je vsebinsko zelo blizu očitkom leve opozicije ter istočasni molk o drugi plati slovenske družbeno-politične in medijske stvarnosti, gre v nos tudi precejšnjemu delu volivcev NSi. Hkrati pa neizmerno navdušuje pripadnike leve politične opcije. Tako zelo, da bi jo kar oni nominirali za naslednjo predsednico države.
Zadeve so do drugorazredne politične teme ponovno eskalirale te dni, ko se je na enega od Ljudmilinih kritičnih tvitov na njegov račun v svojem slogu odzval Janša, češ naj dela za Slovenijo in ne dela zgage.
Zvočni posnetek Čakševega komentarja je na voljo na dnu teksta
Od evropske poslanke @LjudmilaNovak s 15.000€ mesečne apanaže na račun slovenskih delavcev in upokojencev pričakujemo, da bo delala v korist Slovenije in ne zgolj zgago. https://t.co/diilMITG8D
— Janez Janša (@JJansaSDS) March 5, 2021
Ob tem so z desne od vodstva NSi zahtevali, naj se distancira od Novakove, z leve, kjer so upali na ravno takšno Janševo reakcijo pa, naj jo pred predsednikom vlade vzame v bran. Tonin je naredil po svoje in po salomonsko ošvrknil oba – naj ne iščeta razlogov za prepir, temveč skupne točke za spravo.
Ne iščimo vsak dan razlogov za prepir. Ko gre za Slovenijo, bi morali iskati skupne točke in si medsebojno pomagati. Nikoli ni prepozno za spravo. Draga @LjudmilaNovak in @JJansaSDS ne pozabimo, da smo vsi dolžni delati za Slovenijo 🇸🇮. #SkupajZmoremo https://t.co/roCx2uuZtO
— Matej Tonin (@MatejTonin) March 5, 2021
Toninova reakcija ne bo zadovoljila ne levih ne desnih akterjev te zgodbe. Je pa, ob ignoranci vsega skupaj, edina mogoča, v kateri se Tonin ne bi pustil potegniti v zanj vnaprej izgubljeno notranjepolitično mineštro, ki jo je spretno nastavila levica, zapopadla pa tudi Janševa desnica.
Zakaj oglašanje Novakove postaja problematično
Ljudmila Novak je, s svojim kritičnim odnosom do početja prvaka SDS že dolgo časa trn v peti Janševe desnice. Zadnje čase pa vse več nelagodja zbuja tudi pri pomembnem delu volivcev lastne stranke.
Pri tem ni toliko problem njena kritika Janševih dejanj, do katerih je lahko kritičen vsak razumen človek, ki predsednika SDS nima uokvirjenega na oltarčku nezmotljivih idolov svojega sveta. Težava nastaja, ker je njeno kritično oglašanje deluje izven konteksta slovenske politične realnosti. Ali še bolje rečeno, ker omogoča, da ga leva politika in mediji umestijo v svoj kontekst, ki ima eden in edini cilj: na vse načine škodovati aktualni desnosredinski vladi. Vladi, v kateri je pomemben partner tudi stranka, katero je do nedavnega vodila.
Ni toliko problem Ljudmilina kritika Janševih dejanj, do katerih je lahko kritičen vsak razumen človek, ki predsednika SDS nima uokvirjenega na oltarčku nezmotljivih idolov svojega sveta. Težava nastaja, ker je njeno kritično oglašanje deluje izven konteksta slovenske politične realnosti
Če sem nekoliko konkretnejši: ko Ljudmila Novak pritegne levim novinarjem in politikom, ko ti na mednarodni sceni Janševo vlado obtožujejo kratenja »svobode neodvisnih medijev v Sloveniji,« v isti sapi ne pove, da so dominantni mediji v Sloveniji življenjsko odvisni od infuzije iz raznovrstnih javnih virov in hkrati izrazito levo usmerjeni. Iz obeh razlogov pa v takšnem sozvočju z levo politiko, kot to lahko ob usklajenem izvozu »medijskega problema v Sloveniji« v mednarodne medije in politiko, navsezadnje spoznajo tudi neobremenjeni tuji opazovalci sami.
Trije mogoči razlogi Ljudmilinega početja
Zakaj torej članica slovenskih krščanskih demokratov tudi na mednarodnem parketu opozarja le na eno plat medalje, o drugi pa molči? (o tej ne namerava spregovoriti niti na sredini plenarki, kjer bodo po "zaslugi" naših levih evroposlancev o medijski svobodi v Sloveniji razglabljali v kontekstu situacije na Poljskem in Madžarskem).
Zamislim si lahko le tri razloge, zaradi katerih bi Novakova počela nekaj takega. In nobeden izmed njih ne prispeva h krepitvi mojega stališča izpred dobrega leta, ko sem Ljudmilo Novak pred brezobzirnimi napadi vzel v bran kot političarko, vredno najvišjega spoštovanja.
Najprej bi lahko bila posredi naivnost. Da se Novakova torej ne zaveda, da s svojim početjem streže mano z neba domači levici v boju proti vladi, katere del je tudi njena stranka. Isti levici, ki ji pred leti zanjo izumila slabšalnico "Luda Mila" in z njo v svojih "svobodnih in neodvisnih medijih" ni štedila. Danes pa jo ima ta ista levica toliko v čislih, da bi jo nominirala kar za predsednico države! Kdo se je torej tako drastično spremenil, da je kaj takega mogoče? Vprašanje, h kateremu se bomo še vrnili.
Nekateri govorijo tudi, da je Novakova povsem zapadla vplivu svojega predstavnika za stike z javnostjo Matica Cvelbarja, ki bi po objavah na Twitterju sodeč res bolj sodil v kabinet poslanca kakšne druge poslanske skupine levo od (baje) konservativne Evropske ljudske stranke.
Pa vendar je težko verjeti, da bi bilo posredi eno ali drugo, saj pri Novakovi ne gre za kakšno politično začetnico, temveč izkušeno in prekaljeno političarko, ki nedvomno ve, kaj dela.
Zato je bolj verjetna katera od naslednjih opcij. Najprej izpostavimo tisto, ki se tiče bolj osebnostnih lastnosti. Morda Novakova še vedno vleče zamero iz časov, ko je edina stala ob Janši, ko so ga zaradi poročila KPK zapustili vsi – od Viranta do Bogoviča. Janša pa jo je kasneje, ko je uveljavljala nekoliko bolj samostojno politiko svoje stranke in si na shodu desnice celo upala dejati, da bi ta morala biti bolj demokratična (od levice), grdo napadal preko svojih medijev.
In morda je zadaj tudi kanček privoščljivosti novemu vodstvu lastne stranke, ki tako kot njej, še ni uspelo narediti preboja preko svojih 6 do 7 odstotkov volilne podpore.
Če je posredi eno ali drugo, ji to ni v čast, saj v politiki, pa tudi v življenju nasploh, vlečenje zamer nima nobenega smisla in praviloma škodi tistim, ki se jih ne morejo otresti ter tudi, kot v tem primeru, njihovim somišljenikom in zaveznikom. Krščanstvo je to človeško hibo elegantno rešilo s konceptom odpuščanja. In baje je Novakova članica stranke, ki ima krščanstvo v imenu.
In tretje; morda si Ljudmila Novak res želi postati predsednica države, pri čemer kopira formulo, ki jo je nekoč že uspešno na drugem političnem polu uporabil Borut Pahor.
Tudi Pahor je, da je postal obče sprejemljiv, zavil proti sredini (na levi bi rekli, da krepko čez njo na desno) ter se, na jezo "svojih" dobrikal drugi politični strani. Zaradi politike, ki je kdaj bila tudi v sozvočju s političnim sovragom levice, ali pa ga vsaj ni a priori izključevala, aktualni predsednik republike še zdaj sproža podoben bes na trdi levici, kakršen je zdaj s trde desnice usmerjen na Ljudmilo Novak. Čeprav pristopata z različnih koncev, pa je skupen sprožilec emotivnega učinka isti, zelo podobne pa so tudi žaljivke; "barbika, instagram zvezda", "Luda Mila" ... le da ti novinarji, ki sedaj od Tonina zahtevajo, da svojo bivšo predsednico javno vzame v bran, od Socialnih demokratov niso nikoli zahtevali, naj podobno zavarujejo svojega bivšega predsednika, kvečjemu nasprotno.
Takšen "prekopolovski" pristop zahteva precejšnjo mero političnega oportunizma in pragmatizma, ko denimo ob zanašanju, da te bo dobršen del "tvojih", četudi z grenkim priokusom, vendarle volil, kdaj pomolčiš takrat, ko bi oglašanje škodilo pridobivanju glasov na drugi strani (slednje denimo Pahorju z leve stalno očitajo).
Na tovrstno taktiko sem pri Novakovi postal resneje pozoren, ko je ostala nema ob žaljivem napadu na nevladnike zavoda Iskreni, češ da so mračnjaški nazadnjaki, ki se gredo lov na čarovnice in napadajo geje (ali nekaj takega). Novakova je namreč, kot fizična oseba, dolgoletna podpornica in donatorka teh "mračnjakov", zbranih v zavodu za kulturo življenja.
Ampak povsem jasno je, zakaj se politiku predsedniških ambicij tisti trenutek, ko je bilo Iskrenim zaradi politične in medijske gonje najtežje, ni bilo oportuno oglasiti v bran, oziroma se je bilo dobro distancirati, potuhniti. Oziroma se rutinsko oglasiti šele takrat, ko je ta gonja razkrila pravi obraz v izložbi, porisanimi s kljukastimi križi. Ampak to je bilo dovolj, da se je oglasila tudi Tanja Fajon.
In podobno oportunistično je tudi ostati nem, ko se bo v sredo v Evropskem parlamentu bila bitka za interpretacijo, kaj se s pluralnostjo slovenskega medijskega prostora dejansko dogaja. Iz serije objav in intervjujev v osrednjih medijih in levih časopisih že vsi vemo, kaj si Ljudmila Novak misli o Janševih žaljivih in neprimernih tvitih. Prav ničesar pa o tem, ali so tisti, ki so si zanjo izmislili nadimek "Luda Mila", tudi v njenih očeh tako profesionalni, uravnoteženi, neodvisni ... (in kar je še teh vehementnih izrazov, ki v Sloveniji veljajo samo zanje), kot se zdaj, v kontrastu z onimi drugimi, slikajo v Evropi.
Novakova ima o tem pred kolegi poslanci pravico molčati, a kot pribito drži, da so jo krščansko-demokratski volivci v Bruselj poslali s povsem drugačnimi pričakovanji.
Če Novakova misli, da bo, brez da zataji lastne krščansko-demokratske vrednote, ob medijskih ovacijah pobrala glasove 50 + dokler bo na izbiro vsaj še en kandidat z leve, se hudičevo moti.
Ljudmila Novak še zna šteti?
Sploh pa, če Ljudmila Novak ali kdorkoli okrog nje meni, da ji bosta tovrsten pragmatizem ter dobrikanje levici prinesla predsedniški stolček, je v hudi zmoti. Dovolj se je spomniti Lojzeta Peterleta, ki je svoj čas ubral podobno strategijo pozicioniranja v široko sredino (sicer brez javnega šimfanja "svoje" strani), pa so ga dobili na enem spretno lansiranem vprašanju v zvezi z odnosom do splava v trenutku, ko se je zadeva lomila.
Če Novakova misli, da bo z njo karkoli drugače, ter da bo, brez da zataji lastne krščansko-demokratske vrednote, ob medijskih ovacijah pobrala glasove 50 + dokler bo na izbiro vsaj še en kandidat levice, se hudičevo moti. Vpraša se naj raje, kaj se je za vso to šminko ta trenutek aktualnega političnega spopada resnično spremenilo od njene prve predsedniške kandidature izpred treh let, ko je pobrala vsega dobrih 7 odstotkov glasov, oziroma od časov, ko so jo slikali v karikaturah, kot je ta na desni. Se je v tem času spremenila sama? So se spremenili slovenski mediji? So se spremenili volivci?
Razmislite dobro; se je v resnici spremenil sploh kdo?!
Zadnje objave
[Nov posnetek] »Greš lepo na občino, pa vržeš bombo«
18. 4. 2026 ob 23:48
Jurij Vodovnik: Veselje moje vse je preč, ne morem se pomagat več ...
18. 4. 2026 ob 19:32
Križi s križankarstvom
18. 4. 2026 ob 17:00
Kulturni dom Nova Gorica: reorganizacija ali kadrovanje po županovo?
18. 4. 2026 ob 9:00
Fenomen Stevanović
18. 4. 2026 ob 6:00
Macron proti Marine Le Pen – francoske volitve 2027
17. 4. 2026 ob 19:00
Ekskluzivno za naročnike
Jurij Vodovnik: Veselje moje vse je preč, ne morem se pomagat več ...
18. 4. 2026 ob 19:32
Kulturni dom Nova Gorica: reorganizacija ali kadrovanje po županovo?
18. 4. 2026 ob 9:00
Prihajajoči dogodki
APR
20
APR
21
Pot vere – srečanja za odrasle
19:00 - 21:00
APR
22
Predstavitev monografije: Med tradicijo in moderno
11:00 - 12:00
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 246: Inovacije se redko rodijo v coni udobja
8. 4. 2026 ob 6:16
Domovina št. 245: Droni so postali orodje upanja
1. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 244: Volitve 2026 – Slovenija je izbrala
25. 3. 2026 ob 6:10
64 komentarjev
omega
Skrajni čas je, da nekdo obravnava rušilno delovanje Novakove. Ne glede ne njene pretekle zasluge za NSi, je to kar počne zadnje leto, nesprejemljivo za NSi in tudi za vse vseh pristaše desne sredine. Hvalospevi levičarskih medijev namenjeni njej, že sami po sebi povedo vse. Mar Slovenija po skoraj 85 letih spet potrebuje nekakšnega komunističnega kolaboranta, kot je bil ubogi Kocbek leta 1936 z zagovarjanjem levičarskega terorja v Španiji?. Komunistom se je dolgo dal izrabljati, na koncu pa so ga odvrgli kot obrabljeno cunjo.
Novakova se naj zaveda, da nima nobenih izgledov za predsedništvo države, vsa medijska naklonjenost je izključno v funkciji razbijanja sedanje koalicije. Lahko pričakuje, da jo bodo komunisti, ko sem ji bo zdelo primerno, gladko zavrgli.
Franci
A veste, kaj je smešno. Da tudi Ljudmila Novak ne prenese nobene najmanjše kritike.
Kljub temu, da ste jo očitno vzeli v bran pred leti, vas je ravnokar obtožila, da jo napadate - in to točno ta konkretni članek.
To resno prinese dvom v njeno "pragmatičnost" in podobne zadeve. Bolj potrjuje njene zamere.
Rajko Podgoršek
Veliko število gornjih komentarjev vseeno kaže na neko širšo sliko v NSI-ju. Nova Slovenija po mojem nedvomno ima nekatere nove volivce iz sredinskih okolij, ampak osnova je slovenski urbani oz. kmečki katoliški volivec. NSI je po osnovi stranka z katoliškim krščansko-demokratskim pedigrejem, ki ga je prinesla iz SKD-ja. Ne pozabimo, stranka je zato tudi nastala, NSI je rezultat angažmaja predvsem Lojzeta Peterleta in Andreja Bajuka.
Torej volivci NSI-ja stranko NSI vidijo kot članico v širši koaliciji, mislim, da pa je ne vidijo kot edine stranke v levi koaliciji, kjer bi NSI statirala z 5%. Torej je sedaj možna samo opcija z SDS-om, v prihodnosti pa bi v vladi brez SDS-a morala biti noter še ena desna stranka (npr. nujno SLS) in obe skupaj bi morali imeti neko težo npr. 30%.
Kar se tiče zamer med strankama: g. Čakš je že pred časom pravilno ugotovil, da je velik del katolikov presedlal iz NSI-ja v SDS in sedaj tam ostaja. Ti volivci so navezani na patriotizem iz časa slovenske pomladi, ideale osamosvojitve, želijo zaščito svojega položaja, enakopravnost v javnem prostoru. In očitno kljub načinu komuniciranja, to nudi nominalno ne-katoliška SDS. To je podobno kot s Trump-om v ZDA.
NSI-ju želim dobro, imajo odlične ministre, v vladi so trden partner. Toda prepiri so brezpredmetni. Najhuje je, ko se volivci NSI-ja in SDS-a, ki so morda celo družinski člani, kregajo med sabo za ''oslovo senco''. Stranki bi zato morda lahko priredili več skupnih posvetov na terenu in se manj posvečali 'bitkam' na Twitterju.
nejo
Ja, no, nasvidenje Nsi!
Ko sem pred dnevi zasgledal tale tvit: https://twitter.com/BojanPozar/status/1368215235992182784
sem ga po majlu poslal sinu in ga naslovil "Tvit vseh tvitov". Enostavno nisem mogel verjeti.
Nekajkrat sem volil Nsi, tudi moja žena je nekoč na listi Nsi kandidirala na državnozborskih volitvah, zdaj je pa zadosti. Kar je preveč, je preveč!
IgorP
nejo Ljudmila je sposobna in se ne bo pustila Janezu tlačiti!
MEFISTO
Janez ima boljšo za tlačiti.
Bac
Mislim, da smo vseeno dočakali odmev g.Čakša na fenomen Ljudmile Novak. Avtorjevo razmišljanje je spoštljivo ter konstruktivno kritično. Bilo bi sanjsko, če bi ga g. Ljudmila znala slišat ter da ga ne bi preslišali tudi in predvsem v Nsi. Upajmo.
Franci
Ga ni znala. V svojem besedilu je napisala, da jo točno ta članek napada, ker ne razmišlja kot SDS. Torej Ljudmila ne prenese kritike.
MEFISTO
Povzetek
Opazil sem, da so desni ali desno sredinski komentatorji, če vam je tako ljubše, kritični do Ljudmile Novak ali jo celo odklanjajo in da jo brez rezerve sprejemajo izrazito levi, če ne že kar radikalno levi komentatorji.
To hkrati kaže na politično usmerjenost in delovnje Ljudmile Novak ter hkrati opozarja na to, katera politična opcija ji je bližja.
korosec.france
Namesto Cvelbarja naj Ludamila vzame g.Mihiča, bo še bolj veselo na sceni!
Kje živite?
--------------------------------------------------------------
Sicer pa ostaja Ludamila Caterpillar in skupaj s Fajonko in Bratuško predstavlja cvetoberstvo razumskosti, nadarjenosti, inteligence, čustvene inteligence, elastične multidisciplinarnosti
in splošne blagrodati za Slovenstvo za letošnji spominski 8.Marec vsemu slovenistanskemu feminizmu v ponos.
Ja točno, samo še precednica naj bo in Kučan-Golobični Aparthajd kolhozni gulag Slovenistan bo dosegel svoj kloaka orgazmični eksplozivni vrh !
piklo
No, poglejte no, kako nas je Milka razburila!! Že do sedaj rekordno število komentarjev (63)! Kam se večinsko nagibajo je jasno in prav! Mnogi ste dobro napisali, a najboljši prispevek ima po mojem mnenju M.Gornjak! Gospoda poznam in vem, da zavzeto spremlja politiko že od vsega začetka.Bil je tudi osebno angažiran, zagotovo ne kot karierist ampak domoljub.Mislim, da dobro pozna tudi razmere v Nemčiji.
Moje mnenje je, da je bilo na strani pomladnih strank že vse preveč neumnosti in v bodoče so zame sprejemljivi vsi pomladno čuteči, lahko tudi pravi liberalci, le ne v stilu stare LDS! Za narod je treba delati v politiki, ne krasti, ne lagati in spoštovati drugače misleče, če imajo jasne argumente v debati in ob ravnanju!
Npr.Tarča, Jernej Pavlič navija za SAAB in poveličuje A.Bratušek! Nič od tega kar je povedal, ni res.In vendar imajo "sabovci" še nekaj podpore.Bandelli v parlamentu igra širokosrčnost in širokogrudnost, napada pa vse kar je konstruktivnega.Krivičen, da te je groza! Ljudje, volite ljudi z integriteto! Volite značajne ljudi, ki premorejo kaj vsebine, ne le da imajo vsi po vrsti magisterij iz floskulogije in je to že dovolj, da dobijo vaš glas!
Berger
Strinjam se z Blažom. NSI bi morala zahtevati od gospe Ljudmile, da spregovor. Ni treba zagovarjati Janše. Naj samo pove dejstva. Čigavi so tiskani mediji in da pišejo izrazito proti tej vladi, pozitivne stvari relativizirajo da Kadunc ni bil zamenjan, kot je na zaslišanju trdil Milosavljević, temveč mu je potekel mandat, zamenjal ga ni Janšev človek, temveč sredinske stranke SMC, da RTV poroča najmanj zelo kritično o tej vladi, in da noben novinar ni preganjan z strani vlade. Da NOva 24 in Demokracija pokrivata samo nekaj % med. trga
Ljudmilin molk, bo namreč razumljen kot strinjanje z levico in njenimi podtikanji. Gre za dejstva, ki lahko dolgoročno škodujejo desnemu polu, ki je že tako vedno v defenzivi
Kraševka
Res je.
Blazzzz
Odlična analiza. Glede njenega molka o neuravnoteženosti slovenske medijske krajine bi moralo reagirati tudi vostvo NSi. To od njih konec koncev zahtevamo volilci.
vengust
Ne gre za posnemanje Boruta Pahorja, niti za zamero do JJ. Ljudmila se je pač postavila po vsej verjetnosti opurtunistično na progresivno stan politične bipolarnosti. Sredine že davno ni več, je zgolj progresivnost proti konzervativnosti, globalizacijska nadnaciolanost vizavi lokalna nacijolanost, elite vizavi ljudstva,.....Postavila se je v tirnico, ki jo pooseblja BIden & Haris progresivna "samodestruktivna" struja zahodne civilizacije.
Ljudmila enostavno v svoji politični karieri ni doživela, da bi jo ljudstvo vzljubilo, zato ne verjame v karizmatične voditelje, ki ji ljudje sledijo.
piklo
Gospa Ljudmila se že dolgo odloča delati za globoko državo.Ne gre za naivnost, ampak zavestno odločitev, ker le tako lahko računa na "vrh". V časih, ko sem jo še cenila in branila so ljudje vedeli povedati, da je izjemno ambiciozna.Ampak človek se mora pri politikih opredeliti, DA ali NE! V duelu Novak Janša sem absolutno na Janševi strani.V politiki ne gre za simpatije, ampak mora politik peljati barko v smer kamor so ga volivci poslali.Janša to dela! Dela dobro, veliko tvega, ampak ostaja premočrten! Da ni demokratičen mu očitajo levaki, ker ne najdejo na njem nobene druge krivde.Janez se nikomur ne udinja!! Janša ne išče sebe, čeprav je veliko govora o njegovem egu! Zgodovina bo pokazala, da sem imela prav.
Glede aktualnega tviteraštva pa...
Vabite Janšo na RTV in še kam in mu pustite do besede.Zaklenil bo tviter!
Glede medijev in debate o njih v EU....Če Milka v sredo molči, zaklenem sama zadnja vrata simpatije!
Glede predsedniškega kandidata pa že dolga leta navijam za gospoda Jožefa Horvata, ker v mojih očeh v Sloveniji nima konkurence!
STAJERKA2021
Shalotka, z g. Horvatom pa se globoko strinjam!
Alojzij Pezdir
Ko se pojavi evro-poslanka NSi Ljudmila Novak v rubriki Politično pri Tanji Gobec v okviru osrednjega Dnevnika državne TVS, vemo, da je njen nastop v interesu agitacije in propagande nazadnjaških političnih sil "status quo" oz. podzemlja "globoke/ugrabljene države" ter formalno navzoče parlamentarne in izven-parlamentarne opozicije.
Ni ostalo neopaženo, da jo mediji proti-vladnega medijskega kartela že nekaj mesecev poskušajo vztrajno promovirati kot kandidatko za prvo neposredno izvoljeno Predsednico RS, zadnje dni pa se pojavlja tudi med kandidati samo-ponujenega mandatarja "tehnične vlade" dr.Jožeta P. Damijana za eno od voditeljic nove "kulske stranke", ki da bo nadomestila politične nesposobneže in šalabajzerske luzerje iz opozicijskih strank LMŠ, SD, Levica in SAB. Prvak LMŠ Marijan Šarec na populistično žaljive in poniževalne izjave JPD o poražencih koalicije KUL v Štefančičevem "Studiu šiti" ni ostal tiho; javnosti je izdal ceno, 18 tisoč evrov, za katero je "slovenski Varufakis" nesposobni parlamentarni opoziciji "spesnil" naročeni in mastno plačani osnutek programa "tehnične vlade KUL". Komentar najbrž ni potreben.
A če se vrnemo k dražljivim javnim izjavam in nastopom evro-poslanke NSi (iz ELS) Ljudmile Novak, moramo posebej poudariti, da nas ne more in ne sme motiti njena pokončna in svobodna drža, kadar spregovori kritično o aktualni slovenski vladi, vladajoči koaliciji ali o posameznih političnih izjavah javnih osebnosti. Do svojega lastnega mnenja in do lastne kritične drže ima vsekakor vso pravico.
Nima pa imenitno plačana evro-poslanka Ljudmila Novak pravice molčati ali se celo odrekati javni besedi, denimo na plenarnem zasedanju Evropskega parlamenta, kadar je po zaslugi levičarske agitacije in propagande enostransko, aktivistično in tendenciozno na prangerju politika in dejanska dnevna praksa legalne in legitimne vlade RS v razmerju do slovenskih medijev ter do t. i. pripadnikov "četrte veje oblasti". V tem primeru je tudi evro-poslanka NSi (ELS) odgovorna svoji volilni bazi ter vsem državljanom RS, da po svojih najboljših močeh prispeva k osvetljevanju obravnavane problematike z vseh relevantnih plati ter da po svojih najboljših močeh prispeva k uresničevanju najvišjih domoljubnih, krščanskih, etičnih, demokratičnih, kulturnih in pluralnih vrednot široko odprte in strpne Evrope narodov in držav.
Kraševka
Dobro ste povedali.
Rajko Podgoršek
V politiki ne sme biti prostora za zamere.
Če izhajamo iz predpostavke (ki jo pri anketah o uspešnosti politikov pripravlja Domovina), da je uspešen politiki tisti, ki zasleduje svojo politično agendo in zagotovi svoje politično preživetje v politiki (ker za to v politiki gre) si poglejmo primer Boruta Pahorja.
Agenda Boruta Pahorja je bila vedno relativno levo-sredinska, vedno se je bil pogovarjati preko ločnic in je šel preko tega. V slovenskih razmerah bi lahko hitro končal na margini a je nasprotno naredil veliko politično kariero.
Kako? Tako, da ni gojil zamer. Do koga bi Borut Pahor lahko UPRAVIČENO gojil zamere?
1. Do slovenskih medijev: V devetdesetih so ga podpirali, bil je najlepši slovenski politik, zaradi interesov iz ozadja so mu tlakovali pot na čelo SD in nato k formiranju SD-ja kot glavne opozicije in nato k zmagi 2008. Ko se je v težki situaciji tudi po lastni krivdi slabo odzval na krizo, je v MSM postal 'Barbika', mediji so potegnili z novimi obrazi, postal je najbolj osovražen. A Borut Pahor je ostal korekten z mediji.
2. Do Janeza Janše. Pahor je med letoma 2004-2008 pristopil k Partnerstvu za razvoj. Želel je izvesti nekaj premika pri reformah (malo delo) a Janez Janša je takrat (zaradi upravičene skrbi nad Golobičem in Zares-om ter LDS Katarine kresal) sesipal vlado z interpelacijami. Bil je trda in neusmiljena opozicija. Obenem je Janša Pahorja nespametno napadel pred drugim krogom predsedniških volitev, ko je podprl Šarca. A Borut Pahor je do Janeza Janše ostal korekten in dobro sodelujeta.
3. Do lastne stranke in ostalih levih strank ter levega omrežja. Pahorja so podporniki odvrgli kot staro cunjo, gradnja stranke SD proti sredini se je dokončno zaustavila in 'mladci' so jo prestrukturirali v ponosno naslednico KPS. Na levi je cel kup petelinov, od Luke Mesca, Alenke Bratušek, do Marjana Šarca. A Borut Pahor je do vseh ostal korekten in jih povabil na posvet v predsedniško palačo.
Tako dela Borut Pahor in zato je dosegel kar je (pa ga ne idealiziram). Ljudmila Novak tega ne zna, zato svojih (nerealnih) političnih ciljev nikoli ne bo dosegla.
edii
ahhh... po moje je bolana od ambicij in verjetno tudi PRODANA. Toliko dobrih ljudi je v krščanski desnici tu pa rolate to babe v nedogled od reporterja, s.novic,.... saj nam bo še v krožnik skočila.
Za prepir sta vedno potrebna dva.
Iskreno upam, da se bo našel boljši kandidat ali kandidatka z strani krščenske desnice.
bonaparte
Odličen, koristen članek!
Zamera je škodljiva. Predvsem za tistega, ki jo goji.
Od Ljudmile Novak, krščanske demokratke, je ne bi pričakoval.
Je pa tudi ona le človek. Kristjani imamo na voljo zakrament svete spovedi, ki pomaga pri odpuščanju.
Bi ji predlagal, da se, glede odpuščanja, zgleduje tudi po Janši. S Kacinom je bil Janša vsaj nekaj let v zelo slabem odnosu (Leta 1994 ga je Kacin zamenjal na mestu obrambnega ministra) . Danes pa sta spet skupaj. Tudi drugače Janša sodeluje z mnogimi ljudmi, ki so mu bili včasih politični nasprotniki( Lahovnik...).
Zamerljiv človek ni najboljši za politiko.
Marko Anton Halik
Tako je, gospod Marjan G!
Hribarjev Rafko
Nekdaj sem jo imel resnično v čislih.
Danes? ...
Ja, v Bruselj smo jo poslali, da govori, ko je potrebno.
Računajoč na njeno modrost, da bo znala tudi molčati, ko bo to pametno. Žal zamuja te priložnosti.
Predsedniško mesto? Njet, ni primerna.
Od Pirana do Hodoša je edini primeren za to funkcijo, gospod Jože Horvat.
Čestitam Toninu za njegov poziv obema petelinoma.
Pa še moje razočaranje nad Janšo: kot strateg se je izkazal. Kot človek je pa še vedno medvedast, kot nekdaj...
MEFISTO
V Ljudmili Novakovi je nekaj božjega.
Se spomnite, da je opravičila svoj izostanek s kongresa SDS z izgovorom, da je na romanju v Fatimi in da bo zanjo molilia.
In res je SDS kmalu za tem na volitvah premočno zmagala.
helena_3
"ko so ga zaradi poročila KPK zapustili vsi – od Viranta do Bogoviča"
Majhen popravek, če smem. V času, ko je zaradi KPK poročila padla druga Janševa vlada, je bil predsednik SLS mag. Žerjav in ne Bogovič.
Glede Novakove pa pripominjam, da sem cenila njeno politično držo. Zato so mi njene sedanje politične izjave toliko bolj nerazumljive.
MEFISTO
Nova Slovenija ne bo nikoli velika stranka in Ljudmila Novak ne bo nikoli predsednica republike, ker sta takšni, kakršni sta.
Kraševka
Tu pa nimate prav. Stranka NSI, je bila vedno državotvorna in brez nje, tudi Desnih vlad ne bi bilo mogoče imeti. Nepošteno bi bilo, da bi zaradi NEPRAVDARNEGA ravnanja Ljudmile, sedaj kritizirali NSi. Saj dejansko Novakova z njenim početjem v Bruslju, dela škodo tudi stranki NSi in vsem konservativcem. V NSI imamo veliko DOBRIH ljudi, ki jim je Slovenija še kako mar! Slovenec kremeniti, graditi moramo na skupni "Pomladi"!
Bac
Tukaj se z vami glede Nsi ne morem strinjat. Mislim, da je Nsi stranka s potencialom.
APMMB2
Ljudmili Novak se je malo zvrtelo v glavi in želi postati predsednica države. Ve, da je najbolj osovražena oseba v državi Janez Janša, zato se pridružuje vsem, ki ga mrzijo in misli, da če bo sama metala kamenje v njega, bo pridobila simpatije njegovih sovražnikov. Logika podeželske učiteljice. Žal vrla gospa popolnioma spregleda zgodbo njenega strankarskega tovariša, gospoda Petrleta, ki se je podal na enak križev pot, kot se podaja tovarišica Ljudmila.
Ko je kandidiral za predsednika države mu je kazalo fantastično. Pred ostalimi kandidati je vodil 80:20 in kazalo je, da bo zmagal. Tik pred volitvami pa so levičarji s svojimi propagandnimi mediji uprizorili uboj in Petrle je odeletel kot knof iz gat.
Zmagal je najboljši med odličnimi Danilo Tuerk. Se ga spomnite? Pustil je globoko sled v slovevski politiki in blagostanje, po kateremu se še sedaj kolca Slovencem.
Ne, ne, Ljudmila iz te moke ne bo kruha, pa če Janšo še tako blatiš in gruliš v duetu s tovarišico Fajonovo o demokraciji in pravni državi na odru bruseljske Evrope.
In še Igorju odgovor na njegovo bistroumno ugotovitev:"Ljudmila nikoli ne bi nikoli tako klečeplazila pred Janšo, kot to počne Pahor!". Nič se bati Igor, levičarji bodo pravočasno na ubogo Ljudmilo zlili dovolj gnojnice, da bo zasmrdela in ne bo postala predsednica Slovenije. Takšno demokracijo imamo v Sloveniji in ti si ob njej presečen.
Kraševka
Izčrpno ste pokazali, kako si vedno Levica izbori svojega PREDSEDNIKA. LN je zelo naivna, če računa na glasove Levih. Tu se pokaža propagandni naboj RTV in "stricev iz ozadja", ki bodo v finalu, čeprav se ji sedaj dobrikajo", obrnili hrbet tudi LN. Nismo še pozabili, kako je bilo s spoštovanim Peterletom. V normalni državi ne bi bilo mogoče, da je Danilo Turk, ki je Sloveniji prej škodil, kot koristil - kar zmagal. Takrat sem bila zelo razočarana in še vedno nisem 100%, da so bili končni REZULTATI res v prid Danilu Turku. Se je pa gospod Peterle častno boril in na koncu sprejel uradni rezultat,
Franc Mihič
"Samo bister človek lahko postane cinik, le modrec pa je dovolj bister, da to nikdar ne postane!«
Premier Janez Janša pravite Ljudmili Novak : “Za 15.000 evrov bi morala delati v korist Slovenije in ne zgago! » Premier, ne glede na to, kakšna je vaša plača, nizka ali visoka, bi bilo prav in odgovorno, da bi vaš čas, ki ga vsak dan porabite za twite, za polemiko z vašimi političnimi tekmeci, nasprotniki, novinarji i.p., ta čas raje uporabite za državo bolj koristne zadeve. Lahko je to tudi, da si, pri vaši zelo visoki obremenitvi, naberete novih moči v krogu vaše družine. Kar groza me je, ko včasih tudi sam kaj twitnem. Razočaran sem, ko berem twite uglednežev in vplivnežev, ki tekmujejo, kdo bo koga čim bolj diskreditiral, ne pa da bi ti vplivneži svoj čas porabili za odkrivanje in reševanje problemov državljanov. Menim tudi, da bi vi premier veliko pridobili na ugledu med državljani, ko bi se umaknil iz te družbe na twitu oz. bi le občasno uporabil twit za komuniciranje z javnostmi. Normalno je da vlada in premier komunicirajo z javnostmi, za kar ima vsaka vlada, tudi vaša in vaš kabinet ekipo in specialiste svetovalce za komuniciranje oz. za stike z javnostmi. Doslej še nisem zasledil, da bi kako sporočilo namesto vas opravila in podpisala vaša specializirana služba. Mogoče se res motim, a vas sprašujem, plačani so, a so res tudi potrebni? Premier torej evropski poslanki v stilu Ljudmili Novak: “Za 15.000 evrov bi morala delala v korist Slovenije in ne zgago! » "Samo bister človek lahko postane cinik, le modrec pa je dovolj bister, da to nikdar ne postane!« Kdo dela zgago z nespodobnim komuniciranjem in prizadene tudi mnoge državljane, ki so dali svoj glas za demokracijo, tudi vam. Ne slepimo sebe in druge, da je ravno tako početje potrebno za zmago na volitvah v Sloveniji, to ne potrjujejo volitve. Volivce, državljane preje to odvrača od volitev in od demokracije. Mnogo neopredeljeni volivci, ki bi lahko volili »pomladne stranke«, a tako komuniciranje mnoge takšne volivce odvrne od volitev. Fiasko za vse, za oblast in (ne)aktivne državljane, tako demokracija ljudi odbija. Premier, ne glede na to, kakšna je vaša plača, nizka ali visoka, bi bilo prav in odgovorno, da bi vaš čas, ki ga vsak dan porabite za twite, za polemiko z vašimi političnimi tekmeci, nasprotniki, novinarji i.p., raje uporabili za državo bolj koristne zadeve. Lahko tudi zato, da si pri vaši zelo visoki obremenitvi naberete moči v krogu vaše družine. Kar groza me je, ko včasih tudi sam kaj twitnem, ko berem twite uglednežev in vplivnežev, ki tekmujejo, kdo bo koga čim bolj diskreditiral, ne pa da bi ti vplivneži svoj čas porabili za odkrivanje in reševanje problemov državljanov. Menim tudi, da bi vi premier veliko pridobili na ugledu, ko bi se umaknil iz te družbe na twitu oz. bi twit le občasno uporabili. Prav je, da vlada in premier komunicirajo z javnostmi. Za kar ima vsaka vlada, tudi vaša oz. ima vaš kabinet ekipo in specialiste svetovalce za komuniciranje oz. za stike z javnostmi. Doslej še nisem zasledil, da bi kako sporočilo namesto vas opravila in podpisala vaša kabinetna v ta namen specializirana služba z stike z javnostmi. Mogoče se res motim, ko se sprašujem, plačani so, a so res tudi potrebni? Vaš twit je skrajno poniževalen in podcenjevalen, povsem neprimeren za premiera, ki drugim pošilja (iskrena) vabila: »Vabim vas, sodelujmo! Ljudje bodo zaupali tistim politikom, ki ljudi prepričajo, da so verodostojni, da imajo dobre namene, za kar je potrebna iskrena in spodobna komunikacija!
Ljubljana
sveta preproščina...
STAJERKA2021
JJ se s tviti brani, ker državljanom, zaradi 97 % ugrabljenih medijev s strani levice, ne more povedati svojih stališč. Režimski mediji o njih molčijo. Normalno, da ga zasrbijo prsti ob takih ljudeh in to predobro plačanih! To je peta kolona v EU. Sloveniji pa ne koristi, saj levico boli, da ima SDS 2 % medijev, ki so transparentni in niso financirani s strani vlade in nekih tajnih levih združb. To je bolečina levičarjev. Kolca se jim po časih, kjer so lahko samo levi govorili, drugače misleče, pa so pošiljali na prevzgojo. To je režimski način objavljanja novic. Naši lahko, drugi pa ne! Ko poslušamo Fajonovo je tako, kot da SDS obvladuje 98 % in ne obratno.
Ljubljana
Točno tako !
Berger
Igor, ne gre za klečeplazenje pred Janšo. Gre za njeno osnovno poštenje, ali je pripravljena povedati nekaj dejstev :da ni res, da je Janša predčasno zamenjal Kadunca, temveč, da mu poteče mandat in da ga je zamenjal dosedanji predsednik programskega sveta, ki je iz liberalne stranke SMC. Da pa je res, da je Kadunca hotel zamenjati že Šarec. Da so glavni tiskani mediji v privatnih rokah in da so lastniki iz levega pola. Da mediji pišejo izrazito nenaklonjeno Janši. Enako velja za RTV. Da Nova 24 in Demokracija,, ki pišejo v korist Janše dosegajo maksimum 5% ( če???) medijskega prostora Nič drugega, samo dejstva
samo dejstva.
Ob tem napadu levice in njihovih poslancev v EU parlamentu, bo njen molk razumljen, kot odobravanje in potrjevanje njihovih - v veliki meri laži in potvarjanj dejstev.
Njena beseda bo imela večjo težo, kot beseda ostalih treh poslancev, ki so bili izvoljeni na listi SDS - od katerih se tako ali tako pričakuje, da ga branijo - seveda bo pa tudi njen MOLK še bolj odmeval.
MIslim, da g. Ljudmila dolguje svojim volivcem, da se oglasi in pove svoje. Molk bo izdaja, za njo osebno pa strahopetnost. Pokončni ljudje v odločilnih trenutkih ne molčijo.
Kraševka
To je res. Pokončni ljudje( ne gradijo na osebnih zamerah) v prelomnih trenutkih, ko se gre za INTERES Slovenije, ne molčijo!
STAJERKA2021
Marjan G, točno to. Poslana je bila v EU parlament zato, da v našem DZ ni nergala. To pa je nagrada za 15.000 €! Bravo. Lahko bi jo tudi izključili in naj gre v prosveto! Sicer pa je Nsi, razen g. Horvata in še mogoče katerega, stranka s figo v žepu.
IgorP
Kraševka Za INTERESE Slovenije ali Madžarske? Janez za Madžarsko, Ljudmila za Slovenijo!
Gregor
Ljudmila je navaden slon med porcelanom... če hoče postati novi Borut Pahor, bi potrebovala nekaj človeške empatije, zrelosti, umorjenosti in ne vem točno a ona glede in res vidi, kaj počne Pahor?! Pahor je umirjen in spravljiv, poizkuša razvijati občutljivost, empatijo... Ljudmili silijo ven njene frustracije na vseh porah. En bes, obtoževanje, kazanje s prstom... Ljudmila je kvečjemu Desna Svetlana Makarovičr!
Rajko Podgoršek
Ljudmila Novak je na nek način izjemno tragična politična osebnost.
Nedvomno ima največje zasluge za to, da je NSI po izpadu leta 2008 že takoj 2011 znova kot prva stranka dosegla vrnitev v DZ. Ga. Novak se je s stranko ukvarjala, ko se NSI-ju noben ne bi posvečal, delala je na terenu in proti vsem pričakovanjem medijev in politične javnosti dosegla vrnitev stranke v parlament. Če tega ne bi bilo, potem tudi g. Tonin ne bi mogel na ničemer graditi.
TODA: Trenutno ravnanje je preprosto politično kratkovidno in ga. Novakova si svoj izven parlamenta trdo prigarani politični kapital zapravlja po hitrem postopku. Pa ne samo v splošni javnosti tudi med lastnimi volivci. Vse samo zato, ker je pred leti zmotno menila, da stranki avtomatsko pripada preboj meje 6,7 odstotkov, ker gre za krščansko stranko. In tu pride do brezsmiselnega ''tepeža'' med NSI ter SDS pod katero sodi del nekdanjih volivcev NSI-ja. Vsak politik mora oceniti situacijo in ne sme siliti z glavo skozi zid, ker lahko v enem zamahu podre kar je prej gradil morda celo desetletje. Zelo redki so politiki ki so politično relevantni iz desetletja v desetletje; pri nas sta to morda le Pahor ter Janša. Na žalost ga. Novakova tvega, da njena zapuščina ne bo tako svetla in pozitivna, kot bi ob drugačnih odločitvah lahko bila. Res škoda.
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju.
omega
Veliko, ali še več, za ohranitev NSi in tudi za njeno vrnitev v DZ je naredil g Strgar iz Lj. Strgar je bil, kot krščanski demokrat prvi demokratično izvoljen župan LJ v začetku 90 - tih. Ker je že v letih se nanj že pozablja. Zagotovo pa on ni obnavljal NSi, da bi ta zašla na pot krščanskega socializma, kot nekoč politično naiven Kocbek.
Ljubljana
Pohvala R.Čakšu za kar dobro lekcijo LN !
Kakšno je njeno početje občuti stranka NSI, ki v anketah zelo slabo kotira !
In ji grozi celo izpad iz DZ če LN ne preneha.
Sem pa preletel celo serijo tvitov LN proti vladi in PV. Ta je dolgo zdržal, potem pa je imel teh neslanosti dovolj....
Kako more levica tako naplahtat bivšo predsednico NSI !! da deluje kot deluje....
Grozljivo !
STAJERKA2021
LJUBLJANA, točno tako. LN je iz koalicijske stranke, obnaša pa se tako, kot da je v opoziciji. Ta ženska ne bi smela nikoli v EU. Nikoli. Dela proti vladajoči koaliciji in pomaga levici plasirati neumnosti. Vseskozi je JJ nenaklonjena. Za nagrado je dobila EU. Krasna nagrada. Sicer pa, ocenjujem, da samo poslanci SDS, ne blatijo Slovenije. Vsi ostali, pa prav tekmujejo, kdo bo zlil več gnojnice. Posebej nova, mala Fajonova, iz LMŠ. Ta pa bi lahko iz JJ doktorirala. In take pošiljamo v tujino! Butalci!
Drugace misleci
Obstaja še ena ne našteta možnost: Ljudmila Novak preprosto pošteno dela kar misli, da je prav.
Ne zapade v celoti v črno beli svet vaši-naši.
Lep primer ste navedli sami. Je donatorka in podpornica vaše skupnosti Iskreni. Ne more pa podirati nekaj kar ne bi bilo prav in pošteno: to je načina kako je vaš bivši sodelavec JCK za vas domnnevno "zrihtal" denar. Ne pravim da je, pravim pa da je zgodba zelo nenavadna in ima številne nastavke, ki dišijo na nepotizem
Meni se ta previden odnos zdi zelo poštena drža. Vi pa izgleda mislite, da bi vas morla vedno in v vsem brepogojno podpirati in da je vse drugo plod političnega preračunavanja?
Svet in samo črn in bel.
Franc2015
A res? Da misli, da je prav molčati, zakaj je ta zadeva sploh dosegla Evropski parlament, ter, če so jo že tja vsilili, da ne pove kako je z mediji dejansko v Sloveniji? Da so pač taglavni monopolizirano levi, desnica pa se muči z nekimi poceni alternativami kot je tale Domovina, pa Časnik, Janša pa ima ima neki svoj konglomerat, ki deluje v povsem svojem svetu in nima nikakršnega medijskega dosega izven svojih 10-15 odstotkov prepričancev v populaciji ... Ter da Janša ne more vplivati na nobeno RTV, STA, kaj šele na kak POP TV in druge zasebne medije, ki so v rokah tajkunov, ki niti v jabolj divjih sanjah niso iz Janševih krogov. Če bi res počela tisto, kar je prav, bi vse to v sredo razložila v evropskem parlamentu, komu se bo pač dalo te slovenske zdrahe poslušati. Ter še povedala, da Slovenija z nebogljenim Janšo, ki je na oblasti morda 10 % časa, pa še to desno-levih koalicijah, ne more biti v ničemer primerljiva z nobeno Poljsko ali Madžarsko, razen če bi situacijo obrnili in jim predstavili omrežje tovarišijske levice. Ker če je kaj podobno Orbanovemu modelu, kot nam ga predstavljajo, je to. Vidiš, to bi LN povedala, če bi hotela storiti tisto, kar je prav.
Kraševka
Drugače misleči V tvojem komentarju je videti, da potvarjaš dejstva, in lažno govoriš o spoštovanem ministru - JCK. Vidi se ti, da bereš le Leve časopise in gledaš Tarčo, kjer so bile stvari LAŽNO PREDSTAVLJENE. Pretežni del sredstev so za časa Kopačeve (predhodnice Ciglerja) dobivali IZKLJUČNO Levi. Tudi tokrat so dobili večji del "pogaće" levi, vendar tudi nekaj drobtinic tudi Desni. Če se to tebi zdi narobe, si seveda iz Levega zornega kota. Če bi prebral DRUŽINO, bi spoznal, da minister Cigler ni nič "zrihtal". Iskreni se je s programov prijavil in KOMISIJA je ta program spoznala, kot dober, zato mu je namenila nekaj sredstev. In kje vidiš tu kaj spornega? Tudi mene čudi, da se Novakova glede te gonje na RTV in v PARLAMENTU - ni nič oglasila.
Drugace misleci
G. Franc. Razumel sem, da so se žaljivke nanašale na dogajanje v zvezi z razpisom. Če to ni ta zgodba se opravičujem. In nadalje. Če bi politiki reagirali na vsako žaljivko, ki jo kdo izreče ali napiše.. . Že če bi samo spremljali nekatere komentatorje na straneh Domovine.. . Seveda pa nima isto težo če gre za državljana XY ali za človeka, ki je trenutno predsednik vlade.
Teodor
Ljudmila v Pahorjeve čevlje.. ha ha. Pahor je toliko pameten da se je dobrikal vsem. Ona pa kritizira svoje. No mojega glasu ne dobi več. Ne na predseniških, ne na kakšnih drugih volitvah.
IgorP
Teodor Ne kritizira svojih, nastavlja jim ogledalo! Drugače pa dobro ve, kje so njeni volivci za predsednico države! Tudi brez glasov SDS z lahkoto zmaga!
Teodor
Igor če jo boste levičarji volili... Bog vam požegnaj.
IgorP
Teodor Zakaj pa je nebi volil? Umirjena in inteligentna je!
slovenc sm
Zamerljiv politik ni inteligenten. Glede umirjenosti bi pa bila boljša beseda ''mlačna''. Pa prej ni bila takšna. Obrat se je zgodil 2015-2016.
Franci
Ne le kritizira, neutemljeno napada. Sicer je pa članek vse povedal.
IgorP
Ljudmila nikoli ne bi nikoli tako klečeplazila pred Janšo, kot to počne Pahor!
Ljubljana
Inteligenca razvršča ljudi...in tudi vam je določila zavidljivo mesto....
IgorP
Katero mesto pa?
MEFISTO
Igor, ne sprašuj, da ne izveš!
Jože Kržič
Drži, ni se od takrat veliko spremenilo. Nekaj malega pa že: za nagrado gostja danes na RTV na Politično s Tanjo Gobec. Za vse te male usluge se je pač treba vsaj malo oddolžiti.
Ljubljana
Ne gledam RTV - kaj pa je govoričila....?
ales
Ljudmila Novak in Hilda Tovšak, dve plati iste medalje. Le, da je Novak-ova inteligenčno še bolj neobdarjena.
Amater
Razlika med L. Novak in J. Janšo je zelo velika, ker Ljudmila je že od vsega začetka krščanski demokrat, njeno komuniciranje z nasprotno mislečimi je spoštljivo, ne žali in deskriditira ljudi. Predsednik vlade Janez J. pa je bil v začetku zagrizen komunist in kasneje sprejel desne vrednote, vendar s svojimi dejanji še vedno kaže, da ni pozabil na preteklost. Ni spoštljiv do nasproti mislečih, v njegovi twiter komunikaciji je veliko žaljenja in deskriditiranja ljudi, saj kot predsedniku vlade to nikakor ne pristoji. In v tem je velika razlika med obema. Očitno ima predsednik vlade podporo ravno v takih volivcih (cca 30% slovencev), ki so mu karakterno podobni in se tudi v svojih komentarjih izražajo zelo žaljivo in zaničljivo ter nespoštljivo do nasprotno mislečih. In ravno v tem je Ljudmila N. kot krščanski demokrat dokazala kako je treba komunicirati, da slovence ne razdvaja še bolj kot pa so razdvojeni pod sedanjo vlado.
Franci
Spoštljiva - pomeni bolj prefinjena v žaljenju.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.