Kaj je pater Branko Cestnik počel v družbi Golobičeve "bande zloglasnih"

POSLUŠAJ ČLANEK
Da priljubljeni pater Branko Cestnik ni ravno v milosti prvaka največje opozicijske stranke in posledično njenega medijskega kolesja, je jasno vsaj od časa, ko je Janša Cestnika pošiljal k eksorcistu.
Zato se je ob fotografiji pisane druščine v Bogkovem kotu pod Lurško Marijo, ki jo je na Twitterju objavil nekdanji politik Zaresa Franci Kek, dalo slutiti, da ne bo šla mimo neopažena.
In res, v članku "[Foto dokaz] Golobič in njegova “banda” zloglasnih! Razkrivamo, kako je ta hobotnica povezana – tudi finančno!" Nova24TV.si na sebi lasten način obdela vsakega posebej iz zbrane družbe.
Branka Cestnika pri tem označi za "levičarskega duhovnika s protijanševsko agendo", ki ga je sovraštvo do Janše pripeljalo do svetovalca skrajnim levičarjem.
Ker se mediju "v službi resnice" ni zdelo vredno predstaviti konteksta posnete fotografije in namena tovrstnega druženja, smo se s vprašanji o tem obrnili na patra Cestnika.
"Kot vse kaže, se Golobič ni sprijaznil s svojim političnim propadom, pred novim letom se je za isto mizo sestal s še enim propadlim politikom Francijem Kekom, levičarskim duhovnikom Brankom Cestnikom, skrajnežem in podpornikom terorizma Erikom Valenčičem, za zabavo pa je očitno skrbel Vlado Kreslin, ob njem je bila tudi žena Eva Strmljan Kreslin."
S temi uvodnimi besedami se Nova24TV loteva članka, v katerem, kot pravi, razkriva "Golobičevo bando zloglasnih" ter njihovo finančno hobotnico. Pri tem se avtor J. Ž. naslanja na spodnji tvit s fotografijo, ki ga je na zadnji dan iztekajočega se leta kot željo za 2019 objavil Franci Kek, multipraktični igralec, politik, organizator rock festivalov, po stroki socialni delavec in tudi prakticirajoči katoličan levega političnega prepričanja.
Na podlagi fotografije so se pri Novi24TV.si vprašali, ali so se zbrani tako pripravljali na vstop v leto, v katerem bodo potekale evropske volitve. "Golobič se, kot kaže, ni sprijaznil s svojim političnim propadom," so zapisali v članku, ki ga je objavila tudi Demokracija.
Če so se zbrani res pripravljali na evropske volitve in je fotografija dokaz, da se "Golobič ni sprijaznil s svojim političnim propadom," kot so na Nova24TV.si lucidno povzeli svoje razkritje, je treba "Golobičevi bandi" priznati, da resnično načrtujejo na dolgi rok. In hkrati očitati, da v tovrstne politične namene zlorabljajo osebna praznovanja.
Kot nam je namreč pojasnil pater Branko Cestnik, gre za tri leta staro fotografijo navadnega druženja ljudi na nekem kmečkem turizmu, sedečih v kotu pod Lurško Marijo.
"Sklical nas je Franci Kek, ki je nekaj praznoval. S Francijem se poznava od leta 2000, ko sem v Mariboru organiziral zanimivo in dobro obiskano okroglo mizo z naslovom Rock in Cerkev. Nekajkrat sem tudi maševal v okviru dogajanja Rock Otočec," svoje znanstvo s Kekom, nekoč organizatorjem tega priljubljenega rockerskega festivala, ki je na nedeljski dan obvezno vseboval tudi sveto mašo, pojasnjuje pater.
Na omenjeni članek se je, ko ga je objavila še Demokracija, pater odzval s tvitom: "et tu, Demokracija!" ter hudomušno pripombo, da mu "ode klerikalna kariera".
Na našo prošnjo po komentarju zapisanega je Cestnik članek označil za "zlonameren in neumen", naslov pa "zelo grd, žaljiv in lažen".
"Ker se kot podeželski župnik na jutranji kavi in drugače večino časa družim z desničarji, tudi z lokalnimi SDS-ovci, bi me lahko kdo na podlagi kakšne druge fotografije označil za »desničarskega duhovnika, ki svetuje skrajni desnici«," odgovarja v slogu članka in dodaja, da kdor vse gleda skozi očala politike, vidi zelo malo življenja.
Cestnik meni, da ljudje, ki kar naprej delijo svet na levi-desni, naši-vaši, kmalu zaživijo neko svojo vzporedno realnost.
"V članku, ki ga omenjate, sem nekak bajeslovni lik iz te njihove vzporedne realnosti. Pišejo o meni na način, da se poigravajo z arhetipom izdajalca, ki ga je dovoljeno popljuvati. S tem da je glavna tarča članka seveda g. Golobič."
Patru Cestniku se še dozdeva, da SDS kanali ne delujejo najbolje, saj so njegovi prijatelji iz lokalne SDS za to srečanje zvedeli že pred tremi leti, kmalu po dogodku.
"Tudi sliko, ki jo imam na telefonu, sem jim pokazal. Malo smo se zbadali na ta račun, malo modrovali in šli naprej," nam je zaupal. Ter dodal, da naj drugič mediji SDS vprašajo svojo bazo, preden se lotijo tovrstnih novinarskih podvigov – »novinarskih« seveda v narekovajih.
Zato se je ob fotografiji pisane druščine v Bogkovem kotu pod Lurško Marijo, ki jo je na Twitterju objavil nekdanji politik Zaresa Franci Kek, dalo slutiti, da ne bo šla mimo neopažena.
In res, v članku "[Foto dokaz] Golobič in njegova “banda” zloglasnih! Razkrivamo, kako je ta hobotnica povezana – tudi finančno!" Nova24TV.si na sebi lasten način obdela vsakega posebej iz zbrane družbe.
Branka Cestnika pri tem označi za "levičarskega duhovnika s protijanševsko agendo", ki ga je sovraštvo do Janše pripeljalo do svetovalca skrajnim levičarjem.
Ker se mediju "v službi resnice" ni zdelo vredno predstaviti konteksta posnete fotografije in namena tovrstnega druženja, smo se s vprašanji o tem obrnili na patra Cestnika.
"Kot vse kaže, se Golobič ni sprijaznil s svojim političnim propadom, pred novim letom se je za isto mizo sestal s še enim propadlim politikom Francijem Kekom, levičarskim duhovnikom Brankom Cestnikom, skrajnežem in podpornikom terorizma Erikom Valenčičem, za zabavo pa je očitno skrbel Vlado Kreslin, ob njem je bila tudi žena Eva Strmljan Kreslin."
S temi uvodnimi besedami se Nova24TV loteva članka, v katerem, kot pravi, razkriva "Golobičevo bando zloglasnih" ter njihovo finančno hobotnico. Pri tem se avtor J. Ž. naslanja na spodnji tvit s fotografijo, ki ga je na zadnji dan iztekajočega se leta kot željo za 2019 objavil Franci Kek, multipraktični igralec, politik, organizator rock festivalov, po stroki socialni delavec in tudi prakticirajoči katoličan levega političnega prepričanja.
2019?
Prisluhniti ljudem različnih pogledov, ki imajo kaj povedati.
Ko je nestrpnost tuja in so drugačni enakovredni.
Razpiramo stisnjene pesti, iščemo poglede odprtih oči.
Zato tole privilegij: z @BCestnik , Eva S.-Kreslin, @VKreslin , @ZaresGregor , Erik Valenčič. pic.twitter.com/CgcigPSHen
— Franci Kek (@FranciKek) December 31, 2018
Na podlagi fotografije so se pri Novi24TV.si vprašali, ali so se zbrani tako pripravljali na vstop v leto, v katerem bodo potekale evropske volitve. "Golobič se, kot kaže, ni sprijaznil s svojim političnim propadom," so zapisali v članku, ki ga je objavila tudi Demokracija.
Skrajnim levičarjem svetuje tudi pater s protijanševsko agendo?!
V delu članka z zgornjim podnaslovom patru Cestniku očitajo nekatera njegova stališča, v katerih Janšo sicer označuje za "žrtev" ter dodaja, da je na njegovi strani.
Ampak "on pa tudi ne sme iz tega delati kapitala, da bo večno v politiki in da bo politiko in vse ljudstvo peljal v neke bolj skrajne vode, kot jih zdaj pelje. Neke bolj skrajne vode … Jaz temu preprosto rečem nacionalizem.”
Izpostavili so še Cestnikovo oceno, da bi umik Janeza Janše iz politike očistil politični prostor, saj naj bi ta predstavljal pat položaj na desni strani.
Tovrstno patrovo mnenje so pri SDS-ovih medijih razumeli kot izraz sovraštva do njihovega voditelja: "Kot vse kaže, ga je sovraštvo do Janše pripeljalo do točke, da je pripravljen sodelovati celo z najzloglasnejšimi pripadniki globoke države in skrajne levice," so zapisali
V delu članka z zgornjim podnaslovom patru Cestniku očitajo nekatera njegova stališča, v katerih Janšo sicer označuje za "žrtev" ter dodaja, da je na njegovi strani.
Ampak "on pa tudi ne sme iz tega delati kapitala, da bo večno v politiki in da bo politiko in vse ljudstvo peljal v neke bolj skrajne vode, kot jih zdaj pelje. Neke bolj skrajne vode … Jaz temu preprosto rečem nacionalizem.”
Izpostavili so še Cestnikovo oceno, da bi umik Janeza Janše iz politike očistil politični prostor, saj naj bi ta predstavljal pat položaj na desni strani.
Tovrstno patrovo mnenje so pri SDS-ovih medijih razumeli kot izraz sovraštva do njihovega voditelja: "Kot vse kaže, ga je sovraštvo do Janše pripeljalo do točke, da je pripravljen sodelovati celo z najzloglasnejšimi pripadniki globoke države in skrajne levice," so zapisali
Tri leta stara fotografija s Kekovega praznovanja
Če so se zbrani res pripravljali na evropske volitve in je fotografija dokaz, da se "Golobič ni sprijaznil s svojim političnim propadom," kot so na Nova24TV.si lucidno povzeli svoje razkritje, je treba "Golobičevi bandi" priznati, da resnično načrtujejo na dolgi rok. In hkrati očitati, da v tovrstne politične namene zlorabljajo osebna praznovanja.
Kot nam je namreč pojasnil pater Branko Cestnik, gre za tri leta staro fotografijo navadnega druženja ljudi na nekem kmečkem turizmu, sedečih v kotu pod Lurško Marijo.
"Sklical nas je Franci Kek, ki je nekaj praznoval. S Francijem se poznava od leta 2000, ko sem v Mariboru organiziral zanimivo in dobro obiskano okroglo mizo z naslovom Rock in Cerkev. Nekajkrat sem tudi maševal v okviru dogajanja Rock Otočec," svoje znanstvo s Kekom, nekoč organizatorjem tega priljubljenega rockerskega festivala, ki je na nedeljski dan obvezno vseboval tudi sveto mašo, pojasnjuje pater.
Na omenjeni članek se je, ko ga je objavila še Demokracija, pater odzval s tvitom: "et tu, Demokracija!" ter hudomušno pripombo, da mu "ode klerikalna kariera".
Na našo prošnjo po komentarju zapisanega je Cestnik članek označil za "zlonameren in neumen", naslov pa "zelo grd, žaljiv in lažen".
"Ker se kot podeželski župnik na jutranji kavi in drugače večino časa družim z desničarji, tudi z lokalnimi SDS-ovci, bi me lahko kdo na podlagi kakšne druge fotografije označil za »desničarskega duhovnika, ki svetuje skrajni desnici«," odgovarja v slogu članka in dodaja, da kdor vse gleda skozi očala politike, vidi zelo malo življenja.
Cestnik meni, da ljudje, ki kar naprej delijo svet na levi-desni, naši-vaši, kmalu zaživijo neko svojo vzporedno realnost.
"V članku, ki ga omenjate, sem nekak bajeslovni lik iz te njihove vzporedne realnosti. Pišejo o meni na način, da se poigravajo z arhetipom izdajalca, ki ga je dovoljeno popljuvati. S tem da je glavna tarča članka seveda g. Golobič."
Branko Cestnik: "Naj ponovim, kar sem napisal na Facebook profilu Nove24TV: članek na Nova24TV je vsebinsko totalno OUT. Je pa oglaševalsko totalno IN, ker zna nabiti števec ogledov. Jaz si ga razlagam kot članek za 3. januar, prvi delavnik po praznikih, ko je treba svoje bralstvo motivirati, da ti bo sledilo tudi v naslednjem letu. Spletni članek za 3. januar, skratka, in kot tak se bo pogreznil v internetno noč. Žal mi je, da ga je dan kasneje povzela še spletna Demokracija."
Patru Cestniku se še dozdeva, da SDS kanali ne delujejo najbolje, saj so njegovi prijatelji iz lokalne SDS za to srečanje zvedeli že pred tremi leti, kmalu po dogodku.
"Tudi sliko, ki jo imam na telefonu, sem jim pokazal. Malo smo se zbadali na ta račun, malo modrovali in šli naprej," nam je zaupal. Ter dodal, da naj drugič mediji SDS vprašajo svojo bazo, preden se lotijo tovrstnih novinarskih podvigov – »novinarskih« seveda v narekovajih.
Zadnje objave

Pavle Ravnohrib: »Zdrava pamet je danes prepovedana«
7. 2. 2025 ob 15:30

So muslimanske naglavne rute zdravstvenih delavk sporne?
7. 2. 2025 ob 12:41

Evroposlanka Tomašič: Gre za resno kršitev demokratičnih načel
7. 2. 2025 ob 8:49

Tri leta svobode, ki to nikoli ni bila
7. 2. 2025 ob 6:00

Italijani (znova) pozabili na slovenščino
6. 2. 2025 ob 18:30

Fiskalni svet: manjši prihodki, večji odhodki
6. 2. 2025 ob 15:24

Vsi smo blago
6. 2. 2025 ob 9:04
Ekskluzivno za naročnike

Pavle Ravnohrib: »Zdrava pamet je danes prepovedana«
7. 2. 2025 ob 15:30

So muslimanske naglavne rute zdravstvenih delavk sporne?
7. 2. 2025 ob 12:41

Tri leta svobode, ki to nikoli ni bila
7. 2. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
FEB
07
FEB
07
Koncert Novomeškega simfoničnega orkestra
19:00 - 22:00
FEB
08
Prešernov dan v Koroškem pokrajinskem muzeju
09:00 - 18:00
FEB
08
Prešernov smenj 2025
10:00 - 22:00
Izbor urednika

[Video] Drzni zmagovalci: Prof. dr. Janez Štrancar
5. 2. 2025 ob 9:02

Pred praznikom kulture – 186. številka tednika Domovine
5. 2. 2025 ob 6:10

Domovina 186: Diktatura Svobode
5. 2. 2025 ob 6:00

Diktatura visokoizobraženih idiotov
1. 2. 2025 ob 6:00
61 komentarjev
Kraševka
ozavestiti 9,43
Res je nujno spoštovati SLOVENSKO ustavo.
pozdrav
Osredotočiti se moramo v naše slovenske temelje skupnega življenja.
Ti so obvezujoči, tako za desnico kot za levico.
Medsebojno bockanje je nesmiselno, če pri tem zanemarimo skupne temelje, ki zavezujejo vse.
Tekmujmo, kdo jih bo bolj spoštoval in uresničeval! V vsakdanjem življenju in pri vladanju.
pozdrav
Če bi spoštovali slovensko ustavo, se ne bi srečevali:
- s totalitarnim mišljenjem in ravnanjem
- z odporom do sprave
- z nepluralnostjo medijev, zlasti še RTV
- z oboževanjem totalitarnih zločincev....
- z neuresničevanjem ustavnih določb
- z nespoštovanjem slovenske kulturne dediščine in nasploh slovenskih kulturnih temeljev
- z negospodarnostjo vlad.....
pozdrav
Slovenska ustava ima moč večje enotnosti Slovencev.
Lahko bi z barometrom prikazovali, kako se giblje stopnja spoštovanja slovenske ustave.
Ta stopnja bi istočasno prikazovala in dokazovala stopnjo enotnosti Slovencev, ki se posledično odseva v ustavnih odločbah in zakonih, njihovem uresničevanju ter vrednotni slovenski traciji v vsakdanjem življenju.
pozdrav
Slovenska ustava, ima oziroma bi morala imeti - za nas Slovence, skorajda takšen pomen kot sveto pismo.
Tega bi se morali zavedati.
IgorP
Še eden, ki državo Slovenijo enači s katoliško vero!
AlojzZ
Nad SLO ustavo so človekove pravice in svoboščine ter Evropsko sodišče za človekove pravice.
amelie
A ker pravi, da bi morali spoštovat slovensko ustavo ?
pozdrav
Slovenki štor.
Imaš prav. Vendar pa je tudi prav, da opozarjamo na smisel in cilj slovenske ustave in ustavne kulture. Ta je temelj slovenskega naroda in njenega duhovnega in materialnega razvoja.
Je trdni temelj na katerega se lahko opremo in kateremu sta podvržena, tako desnica kot levica.
Slovence bo ohranila in razvojno pospešila le dosledna ustavna kultura, ki jo vsebuja slovenska ustava.
IgorP
Amelie 9. januarja 2019 ob 6:55
A je “desnica” konfliktna samo zato, ker bi rada živela ?
No pa smo tam! Tudi druga stran bi rada živela!
amelie
Ampak pri nas ena stran ne sme, a ne?
IgorP
Katera???
amelie
No katera? Povej če si upaš!
BARBARA RAKUN
Meni se zdi, da je za patra Cestnika bolj pomembna kariera, ki se mu nasmiha, kot pa do da bi zagovarjal vrednote ljudi, ki jim je pomemben obstoj družine, Slovenstva nasploh. Ob tem se spomnim na nadaljevanko Pesem ptic trnovk, duhovnik, ki ga je upodobil Richard Chamberain, je tudi uspešno splezal po lestvi v cerkveni hierarhiji, zraven pa zatajil svojo domačnost in to kar je čutil. To da potlačiš iskrena čustva do sebe in drugih, pa je za mene najbolj uničujoče v odnosih z ljudmi.
Kot že mnogi pred mano, z nekaterimi se preprosto ne moreš pogovarjati o določenih temah, če si kolikor toliko normalen in ljudi spregledaš.
IgorP
Slovenski štor 7. januarja 2019 ob 18:00
Igor, tvoja trditev ne “pije vode”.Ali namerno zavajaš ali pa ne veš in upaš trditi!
Mandat 2004-2008 je eden redkih,kjer je del opozicije imel možnost sodelovati in je sodeloval.
Če imaš podatke, mi jih prosim predstavi! Kateri zakon, ki ga je predlagala opozicija, je parlament sprejel????
Kraševka
Slovenski štor, tudi vam vse dobro v letu 2019, v upanju, da se stvari izboljšajo. Bodimo optimisti.
Tudi sama včasih razmišljam: "Kaj pa če je Božja previdnost hotela, da nas okupirajo muslimani?"
Komunisti in liberalci se tega veselijo, toda muslimanom niso všeč liberalno in komunistično veseljačenje.
Po tem "vesolnem potopu" , ne bomo imeli več KOALICIJE "Proti Janša". Šele tedaj bodo mogoče dani pogoji za VLADO NARODNE ENOTNOSTI, ki bi bila nujno potrebna - tako v Sloveniji, kot v EU.
AlojzZ
Ni problem druženje patra Cestnika z gospodom Golobičem. Pomembno je, kaj je pater Cestnik rekel gospodu Golobiču. Ali kdo ve?
Kraševka
Slovenski štor 16,54
Vse kar ste napisali je res.
Če se še tako preštevamo, vedno ugotovim, da nam manjka politična sredina SREDINA.
Kdo naj jo ustvari?
Vprašanje je, ali je bolje, da pustimo v nedogled na vladi LEVICO, ali pa stremimo za vlado NARODNE ENOTNOSTI. Vem, da to ni ravno idealno. Toda izbirati je včasi trema med tem, KAJ je MANJ SLABO. Tako mislim jaz, ki sem morda naivna. Želim pa naši domovina vse najbolje.
mak
Res si naivna. Sredina ne obstaja. Sredina je tocka. Desno od te tocke je desnica, levo je levica. Zmores nasteti nekaj "sredinskih" politikov? Vlada "narodne enotnosti"? Zakaj bi na tako vlado pristali levicarji, ce lahko vladajo sami?
amelie
Ja. Okrog te točke bi naj bila sredina.
Kraševka
Ozavestiti, 8,32. 8.35. 13,38
Vaše zapisane besede so vredne razmisleka. Delati je potrebno za skupno dobro.
Znani slovenski duhovnik, Virgil Šček, je po vojni (takrat so pri nas vladali Anglo-Amerikani v coni A), leta 1945 1946. sodeloval tudi s komunisti (pred vojno so ga fašisti preganjali). Takrat je dejal: "Če je potrebno moramo sedaj sodelovati celo s hudičem, samo da izženemo fašiste". Upal je, da bo v skupni državi Jugoslaviji zavladala DEMOKRACIJA.
V septembru 1947, je bilo konec CONE A in prišla je Titova Jugoslavija. Šček je preživel fašizem, Komunizma pa samo kako leto, kajti, ko je šel v bolnico Ljubljano, za nepomembno stvar, se je domov vrnil v krsti. Oblast ni pustila JAVNO OGLAŠEVATI ČAS POGREBA.
Poslanstvo duhovnika je, da sodeluje in se pogovarja z vsemi. Tako je delal tudi Jezus. In vsi poznamo priliko o "Dobrem pastirju", ki bo šel vedno iskati IZGUBLJENE OVCE. Zgodi pa se lahko, da ga iz zasede napade volk.
Patra Cestnika vidim, kot dobrega pastirja.
Kaj je Kek pa sem v dvomih. Pred leti sem ga večkrat videla ob nedeljah pri maši v LJUBLJANSKI STOLNICI skupaj z ženo in otrokom. Ali je s prisotnostjo tam, iskal le volilne glasove, ali je res veren, pa ve samo Bog.
Je pa čudno to, da je bil vedno na listah levih strank, kot omenja v komentarjih že Rokc.
pozdrav
Desnica je pri teh vrednotah pogosto štorasta, saj včasih pozablja na tisto, kar ljudi najbolj žuli. To pa so plače, pokojnine...
To pa izkorišča levica in si na ta način pridobiva simpatizerje.
Desnica bi naj prioritetno skrbela za to, vendar opozarjala na trezno glavo, ki mora zagotavljati ravnovesje stabilnega razvoja plač in pokojnin ter gospodarstva, sicer se lahko zgodi, da se bodo plače in pokojnine nižale, namesto višale.
Skratka, med ljudmi mora biti znano, da je le desnica resničen porok za visoke plače in pokojnine.
Za kaj takega, pa je potrebno znanje in veščine ter pridobljeno zaupanje,, da ljudje temu verjamejo.
pozdrav
Naštete civilizirane krščanske vrednote, ki so vgrajene v slovensko ustavo in zakone, zavezujejo vse, tako desnico kot levico.
Zato se pri svojih ciljih sklicujmo vedno nanje, ne pa na desnico ali levico ali celo na posamezna politična božanstva, ki so prav tako zavezana tem vrednotam. Oziroma še bolj, da ne bi riba smrdela pri glavi.
pozdrav
Se strinjam, da levica izključuje desnico. In to namerno, da bi tudi desnica izključevala levico.
Mi pa ohranimo trezno glavo in inteligenten razum in ne vračajmo z enakim primitivnim odnosom.
Levico ne bomo razorožili s primitivizmom in nasiljem, saj to želijo, ker so potem močnejši.
Njihovo moč zmanjša in celo izniči, ko desnica dosledno spoštuje človekove pravice in civiliziranih krščanske vrednote. Te pa so: ljubezen, resnicoljubje, pravičnost, poštenost, odgovornost, domoljubje, solidarnost.
Torej imamo trden temelj in jasen cilj!
Pojdimo po tej varni zanesljivi poti duhovnega in materialnega napredka naprej!!!
Pojdimo vzravnano in vztrajno vrednotno naprej!!!
Alojzij Pezdir
Zadrtost in zarobljenost, ki izkoristi celo neko staro in zaprašeno fotografijo z nekega povsem zasebnega srečanja za sovražno preštevanje, ovajanje in izključevanje, je več kot žalostna podoba prevladujoče uredniške in poročevalske miselnosti, utemeljene na vojaški logiki srditega izključevanja, izločanja in/ali likvidiranja brez milosti. Pri tem ni čisto nič pomembno, kdo je prvi zarazil odločevalce in ljudstvo s to pogubno boleznijo nenehnega lova, denunciranja, izključevanja in likvidiranja.
Slovensko ljudstvo in državljane RS bodo odrešili te pogubne in samouničujoče epidemije sovražnega hujskanja ter preštevanja in izključevanja ter likvidiranja tisti ideologi, politiki in tiste politične stranke in družbena gibanja, ki bodo zmogle zamenjati prevladujoči model izključevanja ter sovraštva z iskanjem najnižjih, a uresničljivih skupnih imenovalcev, z vztrajnim uresničevanjem medsebojnega spoštovanja, zaupanja in tvornega ter strpnega sodelovanja med različnimi posamezniki, skupinami, političnimi strankami in družbenimi gibanji.
Seveda pa je mnogo laže in mnogo udobneje netiti dvome, nezaupanja in sovraštva ter "zidati okope" okoli sebe in "naših", kot pa tvorno in trpno iskati vsaj minimalna soglasja z drugimi in drugačnimi ter v tvornem in strpnem dialogu z drugimi in drugačnimi uresničevati resnično večstrankarsko in v vsakršnem smislu svobodno in pluralno družbeno skupnost. Žal je slovenska družba ta čas dlje od resnične demokracije, kot je bila v dramatičnih časih nacionalne in politične osamosvojitve, osvoboditve in demokratizacije pred četrt stoletja. Žal!
pozdrav
Medsebojna obzirnost je zavarovana tudi v slovenski ustavi z osebnim dostojanstvom kot človekovo pravico.
Ta je predpogoj medsebojnega spoštovanja, razumevanja in ustvarjalnega sodelovanja!
Anita
Kdo v Sloveniji koga izključuje t.i. desnica levico ali je ravno obratno. Kolikor jaz vem je bil edino Janša v mandatu 2004-2008, ki je opoziciji ponudil sodelovanje in tudi tako sodelovanje obrodilo sadove. Bi pa nekaj rada povedala, če bi pater Cestnik rekel, da tudi Gregor Golobič potrebuje izganjalca bi mu še verjela, da ima enake vate za vse politike, pa vidimo, da to ne drži. Že takrat sem ga javno spraševala, kako bi se on počutil, če bi ga tako preganjali kot so Janšo. Se spomnim, ko so njega obtožili prešuštništva pa me zanima kako se je on takrat počutil, ko ga po nedolžnem nekdo blati po medijih. Pri njemu je šlo samo za enkraten primer, pri Janši pa je to na dnevnem redu.
mak
Ha ha Tako govorijo levicarji, ko so na oblasti. Ko imajo vse pod svojo kontrolo. Ko ne popustijo niti za milimeter ... Ko pa izgubijo totalno oblast, takrat pa "vseslovenske vstaje", metanje granitnih kock. groznje z metanjem v jame, obesanje lutk, zmerjanje ... In tako je povsod, poglejte divjanje levakov v ZDA ... Neizmerno sovrastvo do Trumpa. Novoizvoljena kongresnica, muslimanka, je pravkar izjavila, da bodo demokrati zahtevali "impicment" tega Motherfuc... rja ... Potem je ena radikalna feministka izjavila, da je to obicajen "feminist talk". Ko so same med sabo, namesto besede Trump uporabljajo kletvino "motherfu...er".
Anita
Kaj je pa pri vsej stvari še najbolj zanimivo, da bi to omizje, ki je zbrano skupaj s Cestnikom enako storilo (on bi bil prvi v kakšni jami), kot so njihovi predhodniki, leta 1945, pobijali in kradli bi ravno tako kot so njihovi predhodniki. Se lepo se sliši, da odpuščamo samo pri tem ne smemo pozabiti na zdravo kmečko pamet ta je še bolj pomembna.
Anita
Igor ne samo da zavajaš celo lahko rečem , da lažeš. Aljuš Pertinač sekretar na ministrstvu za šolstvo pod ministrom Lukšičem je zdnjič javno na twiterju povedal da je bil on koordinator med vlado in stranko SD, čeprav je močno kritiziral takratno Janševo vlado pa ga je Janša predlagal za koordinatorja.
pozdrav
Potem ne bi več ribarili v kalni vodi, ampak bi vsi videli zlato ribo v čisti vodi, ki nas vodi k duhovnemu in materialnemu napredku!
pozdrav
Vsi smo podrejeni skupnemu dobremu, ne pa le ciljem posameznih političnih opcij.
Zato si močno želim, da bi končno določili cilje slovenskega skupnega dobrega in za njega navdušili čim več strank in civilnih gibanj!
pozdrav
Bistvo demokratičnega delovanja je, da se politiki različnih političnih opcij sestajajo in pogovarjajo, vse v smeri skupnega slovenskega dobrega, ne pa da gradimo prepade in s tem zaviramo slovenski duhovni in materialni razvoj!
Tisti, ki tega ne upoštevajo, posnemajo totalitarne avtokrate, kar ni sprejemljivo.
pozdrav
Nasploh pa velja, da se veličina človeka ne meri s sovraštvom,
ampak z ljubeznijo in odpuščanjem.
Prizadevajmo si na vseh življenjskih področjih, da zmaguje ljubezen, odpuščanje, sodelovanje in dobro , ne pa sovraštvo in zlo!
IgorP
Slovenski štor
Pri Kremenitem me moti besedna zveza "nič misleči"!
AlojzZ
Gospod Igor, ste mogoče že opazili, da vas včasih pogovor na teh spletnih straneh vrže iz tira in padete globoko? Kaj ji škoda teh padcev?
IgorP
A dajte no gospod AlojzZ! Imam občutek, da lahko desnica obstaja samo če napada in išče konflikt! Recimo, da premagate drugo stran, koga boste potem napadali???? Sami sebe??? Delali notranje čistke?????
amelie
Igor, občutki tudi varajo. "Desnica" ne išče konflikta, ampak bi samo rada živela, tako kot ona razume življenje. "Levica" pa ji tega ne dovoli oz. ji dovoli samo po njenih pravilih. Kdo torej ustvarja konflikt?
amelie
A je "desnica" konfliktna samo zato, ker bi rada živela ?
mak
Cestnik je simpton globljega dogajanja v Cerkvi. O tem dogajanju vam radio Ognjisce ne bo povedal nicesar.
Kaj se dogaja? Zmedeni smo, ne tazumemo ....
Tistim, ki znate anglesko, priporocam, da si na YouTube ogledate nekaj videov Elisabeth (Liz) Yore:
1. Un Unholy Alliance: The UN, Soros, and the Francis Papacy
2. The New World Order Pope
3. Save the Persecuted Christians
4. The Deep State Church
Kot bi vam padla mrena z oci. Naenkrat je vse jasno, tudi obnasanje patra Cestnika pa Dorija, Knavsa .... Razmetani delcki se sestavijo v logicno celoto ... Satansko.
Rajko Podgoršek
Z Brankom Cestnikom se v marsikaterem pogledu strinjam glede njegovih pogledov na družbeno dogajanje, ki ga opisuje na svojem blogu, ki ga redno prebiram, še posebej opozorila glede islamizacije in gender teorije. Me pa moti njegova preveč brezbarvna drža, deluje mi naivno, s ciljem nobenega užaliti, 'don't rock the boat' princip. Kar se tiče zgoraj na sliki zbranih, Bogsigavedi o čem so se pogovarjali, kaj jim je Cestnik razlagal. Od vseh zgornjih mi je najbolj čuden Kek, ki naj bi bil prakticirajoč katoličan, udeležuje se srečanj na SAZUju (dialog med vero in kulturo) ampak angažiral se je pa v Cerkvi sovražnih pobudah - stranki ZARES in AS - Aktivna Slovenija. Nekdo njegovega kova bi moral vedeti, da bi bila bolj primerna Državljanska lista in ne stranke tipa ZARES/AS/SMC/SAB/LMŠ.
No in seveda še nekaj glede p. Cestnika: nekateri njegovi vidiki, kot je bila mavrična štola, ki jo je enkrat nosil, me tudi ZELO motijo in po mojem glede tega napačno razume zadeve.
korosec.france
Mati Božja na vzvišenem mestu, kot os ji namenili dobri ljudje.
Običajno je o alhko božanska kulisa za lepe dogodke spodaj pri mizi.
Zdaj pa gledam izpraznjene flaše in zaterih običajno ne teče ravno voda ali jabolčnik, barva izdaja vino.
Obrazi govorijo.
O Golobiču, Valenčiču in Keku ne bi razmišljal na glas, lepa Nedelja Sv.Treh Modrecev je.
Samo o Golobiču, kot o slovenskem Stalinu si tudi ne drznem danes, da vam ne slabim dneva - kaj pa dela Cestnik zdraven, pa - bom prebavljal preko dneva - oprostite, samo eno bom zinil. Cestnik paše zdraven, to je povedal , pardon, zapisalže več kot zadostikrat sam osebno! Pa ne nasedite na finto, kakor, da le razglablja z Različnimi, da ima sveto pravico za to, je bio naravno vsekakor.
In pazite. Slika lahko izide spet čez enih 20 let in bodo objavili, da so to bile slovenistanske Čebine 20.stoletja. Kocbeki so bili, so in bodo. Imajo bio natura sveto pravico.
baubau
no,Branko Cestnik je,verjamem, po nauku našega Ućitelja osebno "Janševim"kot pravite...že zgledno odpustil ali pa še bo - konec koncev ima od samega Jezusa Kristusa predano pravico tudi razvezovati ne le zavezovati,mar ne?
pa še to:Kristjani ,ki na volitvah volijo politika Ivana Janeza Janšo,zato še vedno in kljub temu ostajajo le Kristusovi in ne Janšini-Janezu so pa bratje in sestre.
pozdrav
Ko želimo slovenski skupnosti in Sloveniji dobro,, se nam ni treba zatekati k primitivizmu.
Rajši vztrajajmo na slovenski ustavni, kulturni in dostojanstveni podlagi, ki spoštuje civilizirane temelje političnega delovanja in razvoja.
-
pozdrav
Še danes je znanki nerodno, da je to izrekla. To je čutiti iz njenega obnašanja i n besed, saj je še bolj prijazna kot pred izrekom primitivnih besed, saj zdaj še bolj prijazna in ustrežljiva.
pozdrav
Do potrditve spoznanja, ki sem ga opisal zgoraj, sem ponovno prišel ob lanskih državnozborskih volitvah, ko me je znanka v javnosti pred drugimi ljudmi vprašali:
" Za koga boste pa vi volili?"
Odgovoril sem glasno " Za Janšo!"
Ona pa še bolj glasno nazaj:" Kaj? Za to bando?"
Vem, da nisem bandit. Tudi tisti niso, za katere sem glasoval.
Vem pa tudi, da se nikoli ne vrača z enakim primitivizmom, če hočemo sebi in Sloveniji dobro!
Primitivizem ima kratko dobo trajanja. Civiliziran, demokratičen pristop, ki spoštuje osebno dostojanstvo človeka, pa ima neomejen rok trajanja.
Sprehajalec
SDS s tako ZA-PROTI janševsko politiko, zvestobe do smrti in še čez je napravila vse Slovenke in Slovence za sovražnike proti samemu sebi.
Taka politika je politika KGB, ki so jo spoznavali študenti FDV ve letih 1980 do 1990. Toliko sovraštva in nabijanja je v teh izrazih, da tudi še bolj cukrasta novinarka na nova24TV ne more omehčati brutalnega ocenjevanja ZA : PROTI.
Grimsovščina je jezik okopov in retro revolucije, manjkajo samo še streli.
Da se JANŠA in vsi ostali spotikajo, kje bo kdo v kakšni družbi moraš pa biti res že blazen in nor, da sproduciraš take obtožbe.
In ta stranka naj bi bila slovenska demokratska stranka? Če tako določajo naše kontakte, naj gredo počasi ven iz sveta in naj nas pustijo pri miru. Če eden določa, kaj je prav in kaj ni prav je pa to res blaznost, ki se pojavlja praviloma, ko človek obupano išče zadnje vzdihljaje pred potopom.
Ker hudič pa je gnal Janšo, da skupaj z ASK, Bavčarjem in Šrotom, zafurajo vlado. Ali je imel posvetilo in blagoslov Štuhca in Juhanta ali še katerega tretjega iz nadškofije??? Ali je res samo njemu dovoljeno, da se dela norca iz nas in nam določa kako moramo živeti, drugače pa javni linč.
Prav bi bilo, da se o taki stvari izrazijo "kao neki intelektualci" iz Janševih vrst in dopovedo kje so meje razsodnosti in meje obtožb.
Me prav zanima, kje so sedaj ritolizni intelektualci iz Ljubljane in Maribora. Svečeniki podobe vodja našega ljudstva.
mozetic22.mm
Ne vem, zakaj se sploh ukvarjate z janševimi mediji. Vsi so izpod nivoja in samo zastrupljajo že tako zastrupljeno vzdušje v tej drzavi. Samo napadajo, žalijo in največkrat vsaj napol lažejo. Verjamejo jim le še najtrši verniki velikega vodje. Če nekoga ocenijo za premalo desnega (ali še huje, da ne časti dovolj lika najvišjega), ga napadejo z lažmi in žaljivkami. To pa ljudi odbija in po njih ocenjujejo celotno desnico. Vse to pa gre na roko levičarjem. Kar tako naprej in zagotovo ne bo desnica še dolgo zmagala na volitvah.
Anita
Pa bi prosila kaj v točno tem članku ni res je celo laž. Resno bi me zanimalo. Kako bi vi gledali na župnika, ki se bi družil s Silvom Plutom in Trobcem ne kot duhovnik ampak v svojem prostem času bi bila omenjena dva njegova prijatelja in bi jih vabil v farovž kot jih Branko Cestnik.
pozdrav
Če pa ne sme biti tako kot sem opisal zgoraj, potem pa moram tudi sam priznati, da tli v takšnih ljudeh, ki tega ne dopuščajo, določena stopnja sovraštva do takšnih ljudi, s katerimi se baje ne smemo nikoli družiti.
To pa za demokracijo in za normalne ljudi, ni sprejemljivo!
pozdrav
Podobno velja tudi za nas, navadne državljane.
Nesmiselno in primitivno bi bilo, da se povsem izogibamo tistim, ki imajo drugačen pogled na svet.
Mnogo prej bodo takšen pogled spremenili ali vsaj ublažili, če se bomo tudi kdaj družili z njimi.
Vsi smo ljudje.
pozdrav
Kako pa se naj svet spreminja na bolje, če se še duhovnik, ki ima misijonarsko poslanstvo, ne sme družiti z ljudmi, ki niso na pravi politični strani?!
Pozabljamo, da duhovnik ni politik, ampak duhovnik, ki pomaga predvsem tistim, ki še niso spregledali, da spregledajo!
Gospod pater Cestnik, glavo pokonci in opravljajte še naprej svoje plemenito misijonarsko poslanstvo, zlasti pri tistih, ki še niso spregledali!
MEFISTO
Na tej povezavi si lahko ogledate tudi originalni zapis, da ne boste odvisni od razlag "uredništva":
http://nova24tv.si/slovenija/foto-dokaz-golobic-in-njegova-banda-zloglasnih-za-isto-mizo-s-podpornikom-terorizma-erikom-valencicem-vladom-kreslinom-in-njegovo-zeno-propadlim-politikom-francijem-kekom-in-duhovnikom-branko/
Franc2015
Franc: saj je že linkan v uvodu članka Domovine
MEFISTO
Recite, kar hočete, za katoliškega duhovnika se ne spodobi, da se zabava z ljudmi, ki so naredili toliko škode državi in Cerkvi.
Iz kolumne "uredništva" pa povzemam, da je bolj namenjena rehabilitaciji Golobiča kot slavospevu anarhičnega duhovnika.
korosec.france
Cestnik ni v nemilosti drago Uredništvo. Cestnik je javna oseba in kot dušni pastir zelo izpostavljen. S svojim javnim nastopanje v pisani besedi, drugega niti ne vem. Zdaj, ko ga vidim popivati s slovenskim Stalinom in z vstajniškim Valenčičem, se mi rahlo rolajo zadeve. Golobični Stalin ni kdorkoli in p.Cestniku toplo priporočam, če hoče seveda, da enkrat opiše kako človek zaide v tako družbo z več litri , izgleda črnega vina, po Kekovem in Valenčičevim body language - ni češpljev kompot , tam po Božjim kotkom...izgleda, da je bil sestanek kar v faroužu ! takih steklenic po gostilnah ni več že 50 let...
mak
Strinjam se, da je clanek v Novi24 slab. Brutalen. Napadalen. S takim nacinom izrazanja si ne pridobis prijateljev ....
Po drugi strani to druzenje "razlicnomislecih" ocitno ni bilo samo praznovanje nekega rojstnega dne, kot nas zeli prepricati Domovina. Kekov podnapis pod fotografijo je dovolj zgovoren.
Da Cestnika zanasa na levo, je ze dolgo jasno vsem, ki spremljamo dogajanje v Sloveniji. S tako naravnanostjo je usklajen s politicno agendo papeza Bergolia. Lahko pricakuje napredovanje v cerkveni hierarhiji ...
Tudi vesoljna katoliska Cerkev je razdeljena, danes bolj kot kdajkoli ... Gre ze za razkol ...
Glej na YouTube:
The Deep State Church Liz Yore
Kraševka
Sama mislim, da so dobri duhovniki tisti, ki se znajo družiti z vsemi ljudmi.
Če je človek pokončen, ga nobena družba ne pohodi.
Tudi jaz se večkrat pogovarjam z drugačemislečimi, toda ostanem vedno to kar sem.
Kdor je vedno med enakomislečimi, se lahko zgodi, da gleda na stvari le iz ene strani.
MEFISTO
Prespoštovana Kraševka, drugače mislečih ni. Smo samo misleči, in so tudi narobe misleči in nič misleči.
IgorP
Slovenec kremenit In ti bi rad bil demokrat!!!! Ti, ki se zavzemaš za diktaturo svoje misli!!!!! Si največji izmeček, ki tukaj komentira!!
AlojzZ
In potem se gospod Janez čuti užaljen, ker nihče noče z njim sodelovati.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.