Janša med krivci za referendumski poraz izpostavlja NSi in celo Anžeta Logarja. Novakova razlaga poziv "vstani in pojdi"
POSLUŠAJ ČLANEK
Trojni referendumski poraz največje opozicijske stranke je močno pretresel desni politični pol. V SDS z Janšo na čelu se trudijo rezultat prikazati kot ne tako porazen, kot dejansko je za slovensko desno sredino.
V NSi pa se skušajo od njega distancirati – tako od poraza, v katerem niso sodelovali, kot od Janeza Janše. Zavedajo se, kot je dejal Matej Tonin v oddaji 24ur zvečer, da Janševa odbojnost pri večini slovenskih volivcev negativno vpliva tudi na doseg Nove Slovenije: "In to, da glas za NSi velja za glas za Janšo, lahko popravimo pri sebi."
Tri dni po referendumu se je s svojo analizo razlogov za "neuspeh", kot ga imenuje, oglasil predsednik SDS-a Janez Janša. Razloge zanj vidi v marsičem, od tega, da se je SDS proti koalicijskem trojčku borila sama, da je "občasno in z velikim medijskim odmevom" NSi celo streljala v hrbet, do tega, da je pokazal tudi na "našega kandidata za predsednika republike, ki je javno podprl le en predlog".
Svoj "vstani in pojdi" poziv Janši pa je nekoliko na daljše razložila tudi nekdanja predsednica NSi-ja Ljudmila Novak.
Janez Janša v svoji analizi najprej ugotavlja, da se, za razliko od dnevov po referendumu, ki jih izgubi tranzicijska levica, tokrat rezultati interpretirajo in premlevajo popolnoma drugače.
Zato je po njegovem treba dati globljo analizo, in sicer iz vsebinskega ter političnega vidika za "neuspeh", kot ga imenuje, poraz pa je po njegovem "doživela Slovenija v celoti".
Vsebinsko gledano Janša opiše posledice za državljane (birokracija), prestavitev dolgotrajne oskrbe bo tepla upokojence, RTV pa bodo namesto predstavnikov poslušalcev in gledalcev upravljali "predstavniki prvorazrednih", brez kakršnegakoli nadzora.
V političnem vidiku ocene pa Janša izpostavlja, da se je SDS v referendumski kampanji "sama borila proti koaliciji treh vladnih strank, formalno opozicijska NSi ni pomagala niti pri zbiranju podpisov". Kot nadaljuje, NSi v referendumski kampanji ni sodelovala niti pri obrambi zakona o dolgotrajni oskrbi, ki je eden ključnih dosežkov skupne vladne koalicije 2020–2022. "Občasno in z velikim odmevom je NSi v kampanji celo streljala v hrbet, praviloma takrat, ko je vladna koalicija omenjala možnost zamenjav posameznih kadrov te stranke v državnih podjetjih," še dodaja Janša.
Kot nadaljuje predsednik SDS-a, glasovom proti škodljivim zakonom "ni pripomogla niti taktična kampanja našega kandidata za predsednika republike, ki je javno podprl zgolj en predlog". Kljub temu je, kot pravi, pri vseh treh zakonih ob bistveno nižji volilni udeležbi na referendumih za pobudo SDS realno glasoval večji delež in v primeru novele zakona o vladi celo večje število volivk in volivcev kot aprila letos na volitvah v DZ.
"Tak rezultat smo dosegli kljub temu, da omenjene 4 stranke obvladujejo preko 95 % slovenskega medijskega prostora," še poudarja Janša.
Veliko pozornosti pa je v kontekstu postreferendumskega brbotanja desno od sredine vzbudil odgovor Ljudmile Novak na Janšev komentar početja Mateja Tonina. Napisala je, za kaj bo Janši Slovenija "iskreno hvaležna":
https://twitter.com/LjudmilaNovak/status/1597569588966793216
Svoj tvit je naknadno podrobneje razložila na svoji spletni strani. Zapisala je, da v življenju ni nič hujšega kot to, da človek ne more razviti svojega potenciala zaradi ustrahovanja in groženj nekoga drugega. "Zato sem že leta 2016 kot predsednica NSi jasno povedala, da si z nekom, ki ustrahuje, grozi in podpihuje sovraštvo, nikoli več ne želim vladati. Včerajšnjo soglasno odločitev izvršilnega odbora stranke NSi tako pozdravljam."
Nadaljevala je, da si je vedno želela NSi kot samostojno, suvereno in pokončno politično silo, ki ne bi bila preračunljiva v svojih dejanjih, temveč bi sledila svojim vrednotam in srcu naroda, ki mu želi vladati.
Nadalje je izpostavila, da imajo v demokraciji ljudje vedno prav. "In ljudje so letos na demokratičen način s svojim glasom na volitvah jasno spregovorili."
"Razdeljeni in ujeti v preteklosti travm nam takšnih izzivov prihodnosti ne bo uspelo premagati. Posledično nam grozi izguba naše identitete in ugasnitev ognja slovenskega upanja po demokratični, svobodni in napredni samostojni državi," je še prepričana Novakova.
"Nastradali pa ne bomo mi, ampak naši potomci," je dodala in zaokrožila:
"Zato, Janez, namig. Ob očitnem majanju tvojega stolčka vstani in pojdi."
V NSi pa se skušajo od njega distancirati – tako od poraza, v katerem niso sodelovali, kot od Janeza Janše. Zavedajo se, kot je dejal Matej Tonin v oddaji 24ur zvečer, da Janševa odbojnost pri večini slovenskih volivcev negativno vpliva tudi na doseg Nove Slovenije: "In to, da glas za NSi velja za glas za Janšo, lahko popravimo pri sebi."
Tri dni po referendumu se je s svojo analizo razlogov za "neuspeh", kot ga imenuje, oglasil predsednik SDS-a Janez Janša. Razloge zanj vidi v marsičem, od tega, da se je SDS proti koalicijskem trojčku borila sama, da je "občasno in z velikim medijskim odmevom" NSi celo streljala v hrbet, do tega, da je pokazal tudi na "našega kandidata za predsednika republike, ki je javno podprl le en predlog".
Svoj "vstani in pojdi" poziv Janši pa je nekoliko na daljše razložila tudi nekdanja predsednica NSi-ja Ljudmila Novak.
Obstajata dva ključna vidika za oceno rezultatov nedeljskih referendumov. Vsebinski in politični: pic.twitter.com/2EPHzqj24c
— Janez Janša (@JJansaSDS) November 30, 2022
Janez Janša v svoji analizi najprej ugotavlja, da se, za razliko od dnevov po referendumu, ki jih izgubi tranzicijska levica, tokrat rezultati interpretirajo in premlevajo popolnoma drugače.
Zato je po njegovem treba dati globljo analizo, in sicer iz vsebinskega ter političnega vidika za "neuspeh", kot ga imenuje, poraz pa je po njegovem "doživela Slovenija v celoti".
Vsebinsko gledano Janša opiše posledice za državljane (birokracija), prestavitev dolgotrajne oskrbe bo tepla upokojence, RTV pa bodo namesto predstavnikov poslušalcev in gledalcev upravljali "predstavniki prvorazrednih", brez kakršnegakoli nadzora.
V političnem vidiku ocene pa Janša izpostavlja, da se je SDS v referendumski kampanji "sama borila proti koaliciji treh vladnih strank, formalno opozicijska NSi ni pomagala niti pri zbiranju podpisov". Kot nadaljuje, NSi v referendumski kampanji ni sodelovala niti pri obrambi zakona o dolgotrajni oskrbi, ki je eden ključnih dosežkov skupne vladne koalicije 2020–2022. "Občasno in z velikim odmevom je NSi v kampanji celo streljala v hrbet, praviloma takrat, ko je vladna koalicija omenjala možnost zamenjav posameznih kadrov te stranke v državnih podjetjih," še dodaja Janša.
Kot nadaljuje predsednik SDS-a, glasovom proti škodljivim zakonom "ni pripomogla niti taktična kampanja našega kandidata za predsednika republike, ki je javno podprl zgolj en predlog". Kljub temu je, kot pravi, pri vseh treh zakonih ob bistveno nižji volilni udeležbi na referendumih za pobudo SDS realno glasoval večji delež in v primeru novele zakona o vladi celo večje število volivk in volivcev kot aprila letos na volitvah v DZ.
Janša: "Glasov za SDS na volitvah v DZ 2022 ob 70-% volilni udeležbi: 80 tisoč, glasov za pobudo SDS proti noveli zakona o vladi ob 42-% udeležbi: 304.000."
"Tak rezultat smo dosegli kljub temu, da omenjene 4 stranke obvladujejo preko 95 % slovenskega medijskega prostora," še poudarja Janša.
Janez Janša o političnih posledicah:
Politične posledice "dobljenih" referendumov za vladno koalicijo seveda bodo. Vendar ne povsem takšne, koto so jih napovedovali na slavjih po razglasitvi rezultatov.
Politične posledice "dobljenih" referendumov za vladno koalicijo seveda bodo. Vendar ne povsem takšne, koto so jih napovedovali na slavjih po razglasitvi rezultatov.
- Novi stroški za davkoplačevalce, povečan kaos v delovanju vlade in koalicije.
- Prevarani upokojenci: "Nič ni bolj nevarnega za politično opcijo na oblasti kot res razjarjena velika interesna skupina, ko spozna, da jih je nekdo prevaral ... Medijski monopol tranzicijske levice lahko delno prikrije prevaro, v celoti pa nikakor ne. Vsekakor ne brez žrtvovanja aktualnega "novega obraza".
- Popoln nadzor nad RTV prinaša tudi popolno servilnost tega najpomembnejšega medija do vladajočih. Popolna servilnost pa je še bolj nevarna od medijske gonje, ki so jo doživljali oni. Ko birokrati vidijo, da je vse dovoljeno Golobu in Loredanu, menijo, da je tak vzorec dovoljen vsem. Samopašnosti, ki izvira iz tega, pa ni mogoče prikriti.
Ljudmila Novak: Funkcije pridejo in gredo, a naša dejanja so tista, ki nas zaznamujejo
Veliko pozornosti pa je v kontekstu postreferendumskega brbotanja desno od sredine vzbudil odgovor Ljudmile Novak na Janšev komentar početja Mateja Tonina. Napisala je, za kaj bo Janši Slovenija "iskreno hvaležna":
https://twitter.com/LjudmilaNovak/status/1597569588966793216
Svoj tvit je naknadno podrobneje razložila na svoji spletni strani. Zapisala je, da v življenju ni nič hujšega kot to, da človek ne more razviti svojega potenciala zaradi ustrahovanja in groženj nekoga drugega. "Zato sem že leta 2016 kot predsednica NSi jasno povedala, da si z nekom, ki ustrahuje, grozi in podpihuje sovraštvo, nikoli več ne želim vladati. Včerajšnjo soglasno odločitev izvršilnega odbora stranke NSi tako pozdravljam."
Nadaljevala je, da si je vedno želela NSi kot samostojno, suvereno in pokončno politično silo, ki ne bi bila preračunljiva v svojih dejanjih, temveč bi sledila svojim vrednotam in srcu naroda, ki mu želi vladati.
Nadalje je izpostavila, da imajo v demokraciji ljudje vedno prav. "In ljudje so letos na demokratičen način s svojim glasom na volitvah jasno spregovorili."
"Razdeljeni in ujeti v preteklosti travm nam takšnih izzivov prihodnosti ne bo uspelo premagati. Posledično nam grozi izguba naše identitete in ugasnitev ognja slovenskega upanja po demokratični, svobodni in napredni samostojni državi," je še prepričana Novakova.
"Nastradali pa ne bomo mi, ampak naši potomci," je dodala in zaokrožila:
"Zato, Janez, namig. Ob očitnem majanju tvojega stolčka vstani in pojdi."
Sodelujte v anketi o prihodnosti desnosredinskega političnega pola:
Kako ste zadovoljni s politiko desnosredinskih strank? Kdo so najprimernejši voditelji desne sredine za prihajajoče obdobje? Je čas, da se Janez Janša politično upokoji?
Podajte svoj pogled v naši anonimni anketi:
Create your own user feedback survey
Kako ste zadovoljni s politiko desnosredinskih strank? Kdo so najprimernejši voditelji desne sredine za prihajajoče obdobje? Je čas, da se Janez Janša politično upokoji?
Podajte svoj pogled v naši anonimni anketi:
Create your own user feedback survey
Zadnje objave
Odkrili močno povezavo med zdravjem črevesa in možgani
14. 9. 2024 ob 19:15
Delo
14. 9. 2024 ob 15:25
Dr. Anton Olaj: »Varnost je ustavna kategorija, ki jo ima občan pravico zahtevati«
14. 9. 2024 ob 12:38
Do Kosijevega doma na Vogarju
14. 9. 2024 ob 9:00
Nomen est omen (Ime je znamenje, pomen)
14. 9. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Slabo vreme odneslo prireditev Kravji bal v nedeljo v Ukancu pri Bohinjskem jezeru
13. 9. 2024 ob 19:08
Romska družina Strojan – spodletel družbeni eksperiment
13. 9. 2024 ob 17:10
Ekskluzivno za naročnike
Delo
14. 9. 2024 ob 15:25
Preberite: nova - 165. številka Domovine
11. 9. 2024 ob 6:10
Domovina 165: Vlada romsko problematiko zgolj opazuje
11. 9. 2024 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
SEP
14
SEP
14
SEP
15
Odmev poletja, koncert Vokalne skupine Karina z gosti
18:00 - 20:00
SEP
15
Koncert iz sklopa "Večeri v atriju": PRIFARSKI MUZIKANTI
19:00 - 21:00
SEP
18
Delavnica izdelovanja terarijev
18:00 - 19:30
Video objave
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Izbor urednika
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Vroča polemika po Magnificovem koncertu
5. 9. 2024 ob 16:20
V katerih letih se najbolj postaramo?
30. 8. 2024 ob 21:15
58 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Jaz Janez Kepic-Kern imam normalno registriran d.o.o. SLOVENIANA in dve društvi za slovensko kvaltetno domoznanstvo in za obnovo kvalitetnih, klasičnih društev kot so bili "ORLI" dr. J.E. KREKA in dr. A. Korošca: ustanavljali bomo krajevna domoznansko domoljubna društva, ustanavljali muzeje ORLOV ter ZFO in ZDK ter postavljali spomenike nevomno zelo pozitivnim - a sedaj premalo poznanim velikim SLOVENCEM.
Slovencem, kakršen je bil glavni organizator Orlov - knjigovodja in trgovec in gospodarski organizator bank, trgovin itd. Ljubljančan Ivan PODLESNIK (1881-1936), GLAVNEMU ORGANIZATORJU Orlov na Jesenicah - GOSPODU Janezu KRIVCU, oganizatorju ORLOV v Mariboru prof. dr. . Karlu VERSTOVŠKU (1871 -1923 ), soustanovitelju Univerze v Ljubljani itd.
Tudi pomembnim Prekmurcem, župniku, politiku itd Jožefu KLEKLU iz Črenšovcev,
pomembnim, premalo poznanim Primorcem: dr. Josip Dermastia, duhovnik Filip TERČELJ ..., IN ŠE MNOGI VRLI Slovenci- Primorci
Dolenjcem, pesniku duhovniku Leopoldu TURŠIČU (1883-1927)
V skladu z mislijo:
ljudje, ki ne gojijo spoštljivega spomina na svoje res pozitivne pokojne sonarodnjake - niso deležni spomina nanje, po njih smrti.
RESNO ZAINTERESIRANI, LE POLNO PREDSTAVLJENI - SE LAHKO PRIDRUŽITE MOJI SKUPINI - ČASTILCEV POTITIVNE NAŠE SLOVENSKE KULTURNE TRADICIJE IN POKOJNIH POZITIVNIH Slovencev.
Brez zadrege se mi oglasite.
Ni častno in spodobno, da na Jesenicah propada r katoliški ORLOVSKI DOM, v Novem mestu pa ex SOKOLSKI DOM ITD.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokiarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moje polne podatke dobite na internetu
pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje:
razvoj poziivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV” itd.
Andrej Muren
Za referendumski poraz so soodgovorni vsi voditelji treh pomladanskih strank, zato je bedno, če poskušajo sedaj krivdo valiti eden na drugega. Glede Logarja sem mnenja, da bi se moral oglasiti in biti jasno in glasno proti trem zakonom, če iz drugih razlogov ne, pa vsaj zato, ker mu je SDS plačala volilno kampanjo, v kateri se je lepo promoviral.
Tisti, ki v NSi mislijo, da jim bo po Janši šlo bolje, so v veliki zmoti. Če bo bodoči novi voditelj SDS bolj priljubljen kot Janša, bo NSi izgubila še nekaj volilcev, pridobila pa nobenega. Enako velja za SLS. Obe stranki bi pridobivali le ob slabem voditelju SDS. Mogoče pa si želita prav to?
Kraševka
SE PRIDRUŽUJEM VAŠEMU MNENJU.
nejo
@ludvikvida: "...namesto s huliganskimi izpadi vlade."
Odlične formulacija načina vladanja trenutne vlade!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
BOGDAJ EN LEP DOBER DAN VSEM BEROČIM IN AVTORJEM NA DOMOVINI.
Nehvaležnst - ni lepa lastnost: grdo bi bilo, če bi Bogu in staršem - ne bili hvaležni - zato - da sploh - SMO ŽIVI.
Gledevrlega gospoda SDS Janeza Janše smo lahko veseli, da OBSTOJI-ŽIVI in da je tolikodobrega storil za nas Slovence i za našo Slovenijo.
Ne more pa biti on osebno g. J. Janša - večna opora -POLITIKE NAS SLOVENCEV.
Ker pišem VERODOSTOJNO KNJIGO o star, dobri SLS (CCA 1890-1945) dr. KREKA in dr.. KOROŠCA - IN O ODLIČNI VSESLOVENSKI ORGANIZACIJI
- slovenski OREL (1906-1929)
LAHKO VERODOSTOJNO ZATRDIM, da v naši sedanji slo "DESNI" politiki - EN POMEMBEN ELEMENT - MANJKA - da bi bila uspešna.
Konkretno: v oktobru 1917
je dr. Krek s težavami zaradi žil in srca - nenadoma UMRL.
Vendar
TO NI POVZROČILO KAR razpada - stranke SLS.
Od prej sta obstajali dve močni dr. Krekovi organizaciji in sicer
SLOVENSKA KRŠČANSKO-SOCIALNA ZVEZA (1899-1922) in
- slovenski OREL (1906-1929)
Obe ti dve organizaciji sra ORLOVSKI ŠKOF A.B. Jeglič in MB OREL dr. Korošec - obnovlia in ojačala.
Leta 1920 so RKC IN ORLI ORGANIZIRLI - mogočen shod v MARIBORU.
Leta 1923 pa so organizirali
5. vseslovenski KATOLIŠKI SHOD v Ljubljani.
Zelo pomemben nastop na njem je ime primorski zdravnik dr. A. BRECELJ: POUDARIL
je ODLOČILNO POMEMBNOST USMERJENOSTI NAIH PREDNIKOV Slovencev . v LATNO - DRUŽINSKO ŽIVLJENJE, SKRB ZA LASTNO ZDRAVJE, GOSPODARSKO LASTNO AKTIVNOST itd.
Sedanji Slovenci zelo slabo poznamo svojo pozitivnoKATOLIŠKO POLITIČNO TRADICIJO, NA KATERO SMO LAHKO - PONOSNI.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd
P.S.
VSE TO, KAR OMENJAM - DOBITE V KVALITETNIH KATOLIŠKIH MEDIJIH OD 1890-1945.
ĆASOPISE: Slovenec Domoljub, orlovske revije MLADOST, KRES, VIGRED.
Dostopne so na INTERNETU - na DIGITALNI KNJIŽNICI Nuk-a.
V Google iskalno okence vnesete "NUK D LIB", greste nato na PERIODIKO, nato pa na ZGODOVINSKE ČASOPISE, ki so TAM po urejeni - po ABC.
maligur4
Če vprašaš SDS privrženca zakaj JJ ne deluje v ozadju kot Kučan, ti bo odgovoril: " Zato, ker ravno to hočejo levičarji in ravno zaradi tega se ne bo umaknil". Iskreno, zdaj je res vseeno. Logar ni njegova alternativa, to naj bo vsem jasno. Janša ima prav glede njegovih izjav. Opredelil se ni do dveh referendumov. Zakaj? Za boljšo podobo in odmik od SDS politike. Veliko ljubši mi je bil Cigler, ko je ves čas zagovarjal svoja stališča, ki naj bi bila del politike NSi. Ni mi Logar napačen, le mora najti svojo pot. Politika SDS je v Sloveniji obsojena na propast. Zakaj? Ker so lenuhi in paraziti zasidrani v vse veje oblasti, vse javne inštitucije in med delovno ljudstvo s pomočjo sindikatov. Lepo živijo na račun drugih. Tega ni možno spremeniti čez noč. Ostanejo samo upokojenci, ki so razdeljeni. Boga država, ki ji lahko pomagajo upokojenci. Žal, takšno imamo življenje. Upokojenci pravijo, da morajo pomagati mladini, ki je mladina še pri 35ih. Narobe svet.
Jože Kurinčič
Samorefleksija je premislek o sebi, svojih vrlinah in napakah. Janša in Novakova pa govorita o svojih vrlinah in tujih napakah. Megla! To poznamo iz prejšnjega sistema.
Ko tekmo zgubiš, je najbolj nesmiselno za neuspeh obtoževati drugega ali celo nasprotnika.
loti70
Vsaka stranka naj zase dela refleksijo,obtoževanje drugega za svoj neuspeh je brezplodno.Sds si je sama kriva za neuspeh na referendumih,ker se ni nič naučila ob referendumu o vodi
ludvikvida
JANŠA IMA VSO PRAVICO, DA SE BRANI, KOT NOVAKOVI NIHČE NE OPOREKA PRAVICE, DA ZLOBNO NAPADA.
Mediji pa desnici delajo medvedjo uslugo, ker se ukvarjajo z njo, namesto s huliganskimi izpadi vlade.
Če bi bilo res kaj svobode, pa jo žal ni, bi lahko Janša naredil eno analizo IZ PISANJA MEDIJEV.
Ker to, kar se danes v Sloveniji imenuje ''mediji'', ni vredno pol piskra mlačne vode.
Bo pa zanimivo spremljati, kako bo morda tudi Domovina obrnila jadra, ko se bo Nsi-lobi uštulil v to izprijeno vlado.
APMMB2
Osnovni problem Slovenije jeodgovor na vprašanje: kaj je prav?
V državi, kjer je vse obrnjeno na glavo, je zelo težko ugotoviti kaj je prav?
Malo kje na svetu je narod, ki bi sam sebi škodil in največje škodlijivce odlikoval.
To se dogaja v Sloveniji že kar dolgo časa. Največjmu zločincu smo postavili najvelčji spomenik. Množične morilce slavimo kot heroje, nedolžne žrtve pa proglašamo za izdajalce. Iz tega izhaja morala in ravnanje naroda vse do danes.
Zlo cenimo in spoštujemo nenormalnost, normalnst pa si rizadevamo čim bolj zatolči.
Trije referendumi so pokazali vso izkrivljenost nasprotnikov, ki so priredili vprašanje tako, da je za pomenilo padec dobrih zakonov, , saj jih bodo nadomestili škodljivi.
Ali je tukaj kakšna razlika med narodnim herojem Borisom Kidričom in zakonom o depolitizaciji RTV?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
SE STRINJAM iN DODAJAM IZ ČASOV, KO JE BILO VELIKO STVARI - BOLJ "prav". SEDANJI Slovenci – ŽAL – SLABO POZNAMO NAŠO LASTNO POLITIČNO katoliško – gospodarsko itd. POZITIVNO PRTEKLOST. Pred 2. VOJNO JE BILA industrijska in trgovska zbornica V STAVBI,, KJE JE SEDAJ – Ustavno sodišče. Gospodarski dosežki naši prednikov – političnih katolikov Slovencev – niso bili majhni: od zadružnih posojilnic in trgovin-konzumov in delavnic dr. J.E. KREKA iz 1890. let – do GOSPODARSKE ZVEZE S CENTRALO “NAPROZA” pri železniški postaji v LJ – slovenske prve elektrarne v ZAVRŠNICI, ki jo je nadziral SLS vrli dr. E. LAMPE in poskrbel, da je bila v rokah SLOVENCEV. Pa do izgradnje NEBOTIČNIKA in ORLOVSKEGA Plečnikovega STADIONA (1923-1939) Ponavljam. Ker je pomembno. BOGDAJ EN LEP DOBER DAN – VSEM BEROČIM IN AVTORJEM NA DOMOVINI… Nehvaležnst – ni lepa lastnost: grdo bi bilo, če bi Bogu in staršem – ne bili hvaležni – zato – da sploh – SMO ŽIVI. in nekrščansko in grdo bi bilo, če bi ne bili – iskreno hvaležni – ljudem – kot je J. Janša, ki so veliko pozitivnega za nas Slovence in za našo Slovenijo – NAREDILI, V PRAKSI. Glede vrlega gospoda SDS Janeza Janše smo lahko veseli, da OBSTOJI-ŽIVI in da je tolikodobrega storil za nas Slovence i za našo Slovenijo. Ne more pa biti on osebno g. J. Janša – večna opora -POLITIKE NAS SLOVENCEV. Ker pišem VERODOSTOJNO KNJIGO o star, dobri SLS (CCA 1890-1945) dr. KREKA in dr.. KOROŠCA – IN O ODLIČNI VSESLOVENSKI ORGANIZACIJI – slovenski OREL (1906-1929) LAHKO VERODOSTOJNO ZATRDIM, da v naši sedanji slo “DESNI” politiki – EN POMEMBEN ELEMENT – MANJKA – da bi bila uspešna. Konkretno: v oktobru 1917 je dr. Krek s težavami zaradi žil in srca – nenadoma UMRL. Vendar TO NI POVZROČILO KAR razpada – stranke SLS. Od prej sta obstajali dve močni dr. Krekovi organizaciji in sicer SLOVENSKA KRŠČANSKO-SOCIALNA ZVEZA (1899-1922) in – slovenski OREL (1906-1929) Obe ti dve organizaciji sra ORLOVSKI ŠKOF A.B. Jeglič in MB OREL dr. Korošec – obnovlia in ojačala. Leta 1920 so RKC IN ORLI ORGANIZIRLI – mogočen shod ORLOV – v MARIBORU. Leta 1923 pa so organizirali 5. vseslovenski KATOLIŠKI SHOD v Ljubljani. Zelo pomemben nastop na njem je ime primorski zdravnik dr. A. BRECELJ: POUDARIL je ODLOČILNO POMEMBNOST USMERJENOSTI NAIH PREDNIKOV Slovencev . v LATNO – DRUŽINSKO ŽIVLJENJE, SKRB ZA LASTNO ZDRAVJE, GOSPODARSKO LASTNO AKTIVNOST itd. Sedanji Slovenci zelo slabo poznamo svojo pozitivno KATOLIŠKO POLITIČNO TRADICIJO, NA KATERO SMO LAHKO – PONOSNI. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd P.S. VSE TO, KAR OMENJAM – DOBITE V KVALITETNIH KATOLIŠKIH MEDIJIH OD 1890-1945. ĆASOPISE: Slovenec Domoljub, orlovske revije MLADOST, KRES, VIGRED. Dostopne so na INTERNETU – na DIGITALNI KNJIŽNICI Nuk-a. V Google iskalno okence vnesete “NUK D LIB”, greste nato na PERIODIKO, nato pa na ZGODOVINSKE ČASOPISE, ki so TAM po urejeni – po ABC.
debela_berta
Nedolžne žrtve, je rekel...🤣🤭
[email protected]
Državljani počasi spoznavajo, da se je osamosvojitev izrodila v nekaj kar si nismo želeli. Dobili smo dve opciji pokvarjencev, ki so iz Slovenije uspeli narediti državo, kjer vlada brezzakonje, kjer se lahko laže in krade brez posledic, tepta človekove pravice in še bi lahko naštevali. Državljani so na volitvah izbrali manjše zlo, ker ni bilo stranke in kandidata z karizmo kateremu bi lahko sledili in ga podprli. Tole pregovarjanje kdo je manj pokvarjen in kriv za stanje je brezpredmetno. Bilje bo šele takrat, ko bo masa volilcev tako močna in ozaveščena, da bo vso to nesnago pometla na smetišče zgodovine, nato pa pazlia kaj počnejo njeni predstavniki!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
PRETIRANO DRAMATIZIRANJE OKROG - PRETEKLIH VOLITEV - JE ODVEČ.
Rezultaz volitev - ni bila NITI ZMAGA - NITI - NITI PORAZ, 40% JE PRECEJ.
Na okroglo je bil rezultat cca 40% glasov za NEKOMUNIATIČNO SMER - SDS, NSI.
Ne EX KP, ZK POLIT LJUDEM V SLOVENIJI PRIPOROČm vzgledovanje po predvojni stari, dobti SLS SLOVENSKI LJUDSKI STRANJI dr. Kreka in dr. Korošca.
Stara SLS je imela kvalitetno kulturno osnovo in je veliko delala v dobro ljudi.
In je imela res množično osnovo om dobre vodstvene politike.
V Komendi npr. je bil ves medvojni kas SLS - POSLANEC , UGLEDNI Orel, posetnik in gosparstvenik ter družinski moški, OČE VEČIH OTROK OK VIDEZA - Ivan ŠTRCIN. 1885-1972). Pred1. vojno JE USTANOVIL V Komendi katoliško kultrurno društvo za petje in igre in je sam tudi igral težje vloge. Ustanovil j tudi katoliško telovadno -prosvetno društvo društvo OREL - ki ga je on osebno tudi vodil, telovadil v njem id.
Med bojnama je bol tudo vednoz velik večino izvoljeni ŽUPAN Komende in ves čas udi SLS POSLANEC V BGD, pred 2. vojno celo senator. Sodelavec dr. Kreka, dr. Korošca in ostalih je bil. uSTANOVL JE TUDI lončarsko in mlekarsko zadrugo v Komendi ter ČIRČAH pri Kranju, kar je po vojni STALINISTIČNA OBLAST - PODRŽAVILA.
Tudi še vedno lepi ORLOVSKI KMEČKI DOM, 1938, V Komendi je delo ODLIČNEGA Ivana ŠTRCINA.
TO SEM NAPISAL ZATO, DA SE VE, DA ZA V POLITIKO NI - kar vsak
FIČFIRIČ, KI RAD POLIRIZIRA.
Politiki morajo biti neoporečni, sposobni pošteni družinski ljudje kot je bil "OREL" in pravi gospod Ivan ŠTRCIN.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd
Mojemnenje
Rok Čakš. Zakaj se še kar naprej ukvarjate z opozicijo? Raje glejte pod prste vladi. To je naloga 4.veje oblasti.
Andra
- Če je NSi - kršanska demokracija sredinska, naj zbriše pridevek krščanska.
- Trdim, da Slovenci ne marajo krščanske demokracije, sicer bi na volitvah v 30 letih že zdavnaj imeli bistveno več kot bornih 6 %.
- Če bi bila Ljudmila verodostojna krščanska demokratka, bi po izjavi "da ne želi vladati z nekom, ki ustrahuje, grozi in podpihuje", že zdavnaj odšla iz politike. Če bi resno mislila, tako ne bi mogla skupaj z NSi z nikomer vladati, razen če misli, da liberalna, levičarska in demokratska naveza deluje drugače kot prej omenjeni.
- Bistvo krščanske demokracije pač ni "vladanje". Naj ne Ljudmila pouči o tem.
omega
Nastop Novakove je primer sovražnega govora, podobno odkrito sovražnost kaže samo še Golob. Kako lahko ravno ona poziva JJ k odhodu. Zakaj pa ona ne da dobrega zgledi in odide, ki tudi ni več rosno mlada, kot si morda zamišlja. Tudi z njenim odhodom bi se privlačnost NSi zagotovo nekoliko povečala. Iz nje že (pre)dolgo naravnost puhti sovraštvo, postala pa je igrača levičarjev. V anketah priljubljenosti vedno močno poskoči ko se sovražno izrazi o JJ, a tudi hitro izgublja, če vsak mesec ali dva ne pove nič novega sovražnega o JJ. Zaradi Novakove sem dolgoletni redni volilec NSi, kot najbolj desne stranke in tudi naročnik Domovine, letos na parlamentarnih volitvah prvič volil SDS. Sem proti malikovanju in kultu osebnosti vem pa tudi kdo je pameten delaven in vztrajen. NSi ne bo sprejeta v levo koalicijo, izrabili jo bodo samo za spremembo ustave potrebno dvotretjinsko večino in odvrgli . Levičarji namreč, nič manj kot Novakova JJ, sovražijo vse "krščanarje, farške, katolibane" itd. kot oni poimenujejo pristaše NSi. Za obstoj in ohranjanje krščansko demokratskih vrednot NSi razen SDS sploh nima druge izbire. Za vstop SLS v DZ trenutno ni izgledov. Morebitna združitev NSi s SLS bi stranko lahko okrepile, vendar trenutno ni mogoča, do volitev pa še daleč. Če pa se NSI podobno kot nekoč Kocbek, Peršin. Pucko in novinar Markeš. odloči za popoln prehod na nasprotno stran in popolno spremembo ideologije bo izdal svoje še zveste volilce.Izpadla bo iz DZ, to pot drugič, a za vedno.
Vsaka stranka sama odloča o svojem vodju, o JJ naj odloča SDS.
Odločanje o Novakovi pripada seveda NSi, menim pa, da njeno ravnanje poleg JJ zelo škoduje celotni stranki NSi.
Za ohranitev in krepitev vseh strank slovenske desne sredine je nujno takojšne prenehanje žaljivega sovražnega govora. Glavni nosilec povolilne sovražne kampanje proti JJ je v NSi je nedvomno prav Novakova, ali sploh še spada v NSI, pa naj odločijo v NSi.
Kraševka
Imate prav. NSi-ju, res škodi še najbolj LN. Veliko ljudi razmišlja prav tako, kot ste vi napisali. Tonin mora zamenjati "svetovalce", pa bo NSi dobila večji % na prihodnjih volitvah.
Andrej Muren
Poraz na referendumih ni samo poraz SDS, ampak tudi poraz NSi in SLS, globalno rečeno pa poraz celotnega slovenskega ljudstva. Korist od zmage bo imela zgolj leva elita, ki je dobila proste roke. Zato bi se desni voditelji morali usesti skupaj in premisliti, kako naprej, ne pa da se medsebojno obtožujejo, kdo je kriv za poraze. Krivi so čisto vsi, samo eni iz takih razlogov, drugi pa iz drugačnih.
Friderik
Murn Andrej, poraz je poraz tistih, ki so glasovali proti, zmagali so tisti, ki so glasovali za. Tu ni nobene vsevesoljne Slovenije, celotnega slovenskega ljudstva in podobno.
Jonsky
Glas razuma, ampak žal boste popljuvan s strani "komentatorjev specialcev".
Kraševka
Modro povedano.
Kraševka
FRIDERIK, ali so res, ZMAGALI - TISTI ZA. Kaj pa - ČE BODO UGOTOVILI da je tsti ZA - poraz DEMOKRACIJE, ZMANJŠANJE PLAČ IN POVEČANJE DAVKOV ? Ta vlada dela slabe zakone, ki so v prid mali peščici vladajočih in njim naklonjenih, večini prebivalcev, pa so v ŠKODO.
AlojzZ
"Janša med krivci za referendumski poraz izpostavlja NSi in celo Anžeta Logarja."
Takoj po volitvah sem napovedal, da bo Janez začel uničevati Anžeta. Ker je dosegel boljši rezultat kot Janez&SDS.
Hop, hop, hura!
Bliža se konec sveta!
Janez se bo v peklu grel,
Anže pa v vice šel.
mihec
Janši pa bi res moral nekdo povedati, da naj se malo umiri. Ta njegova bevskanja so popolnoma odveč. In to bosta morala priznati tudi Štuhec in Juhant.
On je veliko naredil, partija pa se mu sedaj maščuje kot vsem njenim odpadnikom. Če bi se delno umaknil bi naredil največ za SDS in predvsem tudi Kučan pa zmešana Spomenka bi utihnila.
To da krivi Logarja za poraz pa meji že na blaznost v starih letih.
SDS potrebuje samorefleksijo in prej bo to narejeno prej bo dobro za stranko kot celoto.
Škoda, da je otopel in ne razume ter igra klasično igro škorpijona, ki vsake prijatelja piči samo zato. ker misli da ima prav. To je sindrom zblojenosti!
helena_3
Kje si pa ti videl kakšno bevskanje? Jaz sem ga videla pri Eugeniji in Urški in Robertu - pa pred kratkim je tisti Loredan nekaj rogovilil. Bevskanje so volivci nagradili!
Mojemnenje
Zakaj se še kar naprej ukvarjate z opozicijo? Raje glejte pod prste vladi. To je naloga 4.veje oblasti.
Kraševka
Točno tako.
pozdrav
Menim, da je glede na stanje volilnega telesa upravičeno, da deluje SDS stranka kot skrajno desna stranka kot desnosredinska stranka pa NSi.
Poleg nje pa je nujno ustanoviti še eno sredinsko stranko z mladim obrazom- npr. Logarjem, ki bo zajemala tudi precejšen volilni bazen iz leve sredine.
MEFISTO
Preden kaj več rečem, naj spomnim, da je prvi sad lljubezni med krščanskimi demokrati in sleparsko ter plenisko levico že tu.
Župnije bodo odslej morale plačevati nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča tudi za bogoslužne objekte.
Krščanski demokrati pa nič!
Ljubljana
Desna sredina je enak nesmisel kot leseno železo.
A imamo tudi levo sredino ?
NSI je sredinska , pravijo sami. Kakšna desno sredinska torej, po čigavi oceni?
SDS je desna. Prva je neuspešna, ker je nenačelna in neverodostojna.
Druga je uspešna ker je zaupanja vredna.
Pika.
Friderik
Ljubljana, potem je tudi svoboda zaupanja vredna, ker je uspešna.
Peter Klepec
Kaj je levo, desno ali sredina je v SLO določeno kar deklarativno ("naši" so levi in ostali so desni). Z vsebino ali nekimi drugimi evropskimi merili to nima niti najmanjše zveze. Edini, ki so res levi, so Levica, ki pa obstaja kar tako, brez veze. Samo za medije, zato, da ima folk o čem debatirat. Kapitalizma Levica ne more spremeniti niti za piko. SD, Svoboda&co so pa desničarji, trdno usidrani predstavniki kapitala. Kaj sta pa SDS in NSi je res odprto za debato. Ker je prostor na desni z že omenjenimi zapolnjen, je res dilema kaj sedaj s klasifikacijo. Riniti RKC v kontekst je kontraproduktivno, ker to ni stranka, ampak civilna družba. Tudi to bi morali jasno povedat. RKC sama bi to morala povedat in tako tudi na političnem prizorišču nastopat (I8M jim je lahko vzor kako politično nastopat, ne da bi bili stranka). Najbolje bi bilo to levo/desno klasifikacijo povsem odpravit, razen za res izrazite kandidate. Levico. Res pa je, da je v kvazi desni SDS&co precej nepotrebne navlake, ki bi jo kazalo izločiti, mogoče kreirati (nepotrebno) desnico tipa nemške AfD, ter končno kreirat spodobno krščansko demokracijo, ki bi si to ime tudi zaslužila. Po učbenik naj gredo pa v nemški CSU, tipično ljudsko stranko, ki bi v SLO lahko našla svoj raison d'être. Potem bi se človek lahko sploh orientiral in mogoče bi na naslednjih volitvah ljudje sploh še šli volit.
Peter Klepec
Sicer pa, stara politična modrost pravi, da mora politik, ki izgubi volitve, vzeti kapo in mora stranka izbrati naslednika. Stari voditelji potem lahko le modrujejo iz ozadja.
helena_3
Mediji ste že prav nadležni s to svojo obsedenostjo z Janšo. Zdaj še svojega mnenja ne sme več javno povedati, ne da bi se novinarji vseh barv spotikali vanj in mu dirigirali, kaj mora narediti. Če je človek v izrednih razmerah odlično vodil vlado, bo pa ja vedel, kako se odločiti glede svoje stranke.
Kaj blebečeta Tonin in Ljudmila, me pa res ne zanima. Ko bosta "naklamfala" skupaj najmanj toliko glasov na volitvah, kot jih SDS s svojim predsednikom, bosta pa verodostojna. V samostojni Sloveniji je stranka SDS pridobivala na pomenu, krščanska demokracija pa izgubljala, in to veliko.
Zdaj pa prosim Domovino, da se neha ukvarjati z "vzgajanjem" Janeza Janše. Povsem jasno je, da trenutno NSi z napadi na vodilno stranko na desni pelje levičarjem vodo na mlin. Pa vendar znajo tudi kaj drugega delati, to so dokazali, ko so bili v Janševi vladi. Naj torej pustijo JJ pri miru in se poglobijo v probleme državljank in državljanov, ki jih s svojim diktatorstvom uvaja Golob. Najbolje skupaj z SDS in prebujajočo se SLS.
Tudi na Domovini bi raje brala kaj pozitivnega, ne pa samo "Janša naj odstopi". Potem bomo imeli pa kaj? Indijo Koromandijo? Pamet v glavo ljudje! Vsaj teh 40 %, ki smo obkrožili PROTI.
mopsen
Čista resnica!
pepe2
NSi kljub vsem prizadevanjem in obupnim poskusom všečnosti vedno dobi cca 5 %. Ne glede na to, ali je na vrhu Tonin ali Novakova ali kdo drug. Njihov predsedniški kandidat na volitvah dobi največ 5 % ali še manj. Ko je kandidirala Novakova, je prav tako dobila 5 %.
Slovenski desni volivci se ne "obračajo v levo zaradi Janše", saj bi v tem primeru alternativo prej našli v SLS ali NSi. Razlog za volilne poraze je v tem, da so pač v izraziti manjšini. Slovenija v Evropi ostaja osamljena trdnjava komunizma, majhna a zelo homogena in ideološko trdoživa. Sicer ni nacionalno in narodnostno trdna, na tem področju nismo niti blizu drugim narodom, ki so se osamosvojili s padcem komunizma. Naša nacionalna prihodnost ni tako samoumevna. To je realnost brez olepševanja. In ne bodimo naivni, da bi Logar na čelu SDS naredil na desnici revolucijo. Saj ste videli, koliko glasov je dobil. Glasove bi odžrl le NSi, ne bi pa nikoli dobil (in jih izkazano ni dobil) glasov volivcev recimo Svobode. Svoboda lahko glasove izgubi le s strani drugih levih strank (in jih kaj kmalu verjetno tudi bo), ne pa zaradi SDS. Da je vzrok Janša, je prazen izgovor, ki bo lahko služil še pol stoletja po tem, ko bo Janša v grobu. Zvesti kolesarji ob močni podpori medijev, sodstva in drugih družbenih struktur pa se bodo angažirali vedno, ko se bodo čutili ogrožene. To se bo nadaljevalo toliko časa, dokler se država ne utopi v dolgovih, nakar bomo iskali čarovnice in grešne kozle, ali pa dokler naš standard počasi ne zdrsi pod standard držav zahodnega Balkana in potem se bodo novinarski "strokovnjaki" spraševali, kje in kaj je šlo narobe. Saj je že Cankar povedal, kako in kaj je z nami, Slovenci. Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni. To imamo v krvi in na to smo tudi ponosni.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ja, verjetno. Dobro povedano. Potomci komunistov - pač. L.r. Janez Kepic Kern
Friderik
Pepe2, kakor koli, NSi ni kriva za SDS poraze. Uredite svoje vrste in zmagajte na volitvah. Po zadnjih anketah vam ca 10% manjka. Vso srečo!
mopsen
Pa še nekaj...Nsi, v opoziciji, s svojimi borimi nekaj poslanci, nikoli ni bila faktor odločanja..... mogoče in edino sedaj ,ko jih Golubescu potrebuje za ustavne spremembe. Mislim,da jim JJ daje prevelik pomen ....sploh na referendumih, kjer šteje samo od kod je predlog....z leve ali desne....lahko bi dal predlog sam papež,al pa Fidel Castro...če bi bila z desne oba, bi spet izgubil, podobno kot sedaj. Slowenistan je pač levo nastrojen, bolj kot katerikoli država bivše SFRJ.
Kraševka
SE PRIDRUŽUJEM VSEMU, KAR STE NAPISALI. Sicer pa bi bilo za Desnico bolje, če bi se Novakova malo manj oglašala. Vedno, ko se oglasi, škoduje DESNEMU polu. To, da se je v Bruslju vedno družila le s Fajonovo in nikoli z Desnimi - veliko pove. Fajonova sedaj vlada, NSi pa životari. Toda za to nosi več krivde LN, kot pa JJ. Mislim, da je Tonin je premlad, da bi to uvidel. Vsekakor, so bile besede Novakove nesramne, ko je izjavila: ".... Janša vstani in pojdi"! Vodilni politiki nikoli tako ne govorijo, ampak so spoštljivi do vseh, tudi tistih, ki se z njimi ne strinjajo. Ni čudno, če nekateri pravijo: "Bog bi moral ženskam predpisati število besed". In prav v teh kritikah, bi bilo to modro.
Jonsky
No, pa ste le ugotovili, samo priznati je težko. Lažje je razvijati teorije o neuravnoteženih medijih (seveda če odpreš programsko shemo T2, Telemacha ali Telekoma, je razmerje 5:2 za desne informativne programe, pri čemer sta dvojka Pop TV in A kanal) in butastih volilcih.
debela_berta
Cankar je bil liberalec😉🤣👍
Jonsky
Ta vaša zadnja misel velja še zlasti za vas.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, meni osebno se zdi "NEZMAGA, KI NI PORAZ" na preteklih trojnih volitvah - nekaj - okrog česar ni osnove - za veliko kompliciranje, za dramatiziranje.
DOSEŽENI REZULTATI SO BILI ČISTO SOLIDNI IN NIKAKOR NE - TRAMOTNO NIZKI.
ZA VEČJO OPORO MED PREBIVALSTVOM naše SČOVENIJE - SE BOTA PA OBE STRANKI MORALI PAČ SAMI - še veliko bolj potruditi - t neposrednim delom v korist prebivalstva in med prebivalstvom Slovenije - samim.
Velik vzgled iz polpretekle naše slovenske zgodovine - je STARA, DOBRA SLS,
sLOVENSKALJUDSKA STRANK dr. J,E. Kreka in dr. A. KOROŠCA, ki sta si naklonjenost in oporo prebivalstva pridobila z neumornim delom - ZA PREBIVALSTVO.
S KONKRETNIM DELOM V DOBRO SLOVENSKIH KATOLIKOV - VSE SLOJEV.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd
p.s.
jaz dokončujem tisto knjigo o katoliških
ORLIH
IN O PREDVOJN USPEŠNI – SLS dr.. Korošca, ki je dec 1938. leta dosegel danes
"SANJSKO" 78% PODPORO NA POŠTENIH VOLITVAH..
Meni osebno se zdi organiziranost zelo solidna – z mrežo zelo ZANESLJIVIH ZAUPNIKOV, ki jih je imela stara, dobra SLS – PO VSEJ Slovenji – dober VZOR
NAM SLO DESNIČARJEM – ZA VNAPREJ.
dodam naj še, da bi bilo dobro, le bi se sedanji pišoči avtorji posvetili sedanjim realnim možnostim VOLILNIH PREVAR, Vsi vemo, da take mpžnosti - obstojijo.
Gregor
“NEZMAGA, KI NI PORAZ” LOL zanimiv pogled. Treba je tiščat glavo v pesek čim dlje. Dokler ni poraz, ni potrebno ničesar spremeniti in lahko ponavljaš NEZMAGE do onemoglosti.
Friderik
Politik, ki za svoje napake, napačne ocene, napačne odločitve in poraze vedno krivi druge je enostavno nezrel. To je infantilna drža. In seveda je taka drža zelo udobna. Nikoli si ti ni treba pogledati v ogledalo. Če se na sprehodu spotakneš ob kamen, je kriv seveda kamen, ne tvoja nepazljivost. Tako to ne gre.
To, da se je sedaj spravil še na predsedniškega kandidata iz svoje stranke, ki mu je leta zvesto služil pa je naravnost degutantno.
debela_berta
Pazi, te bo mefisto okaral🤭🤣👍😉
korosec.france
g. Čakš, ni kaj, čista refleksija na dogajanje zadnjih dni. Vendar pa bi na Tvojem mestu počakal še nekaj dni za končno refleksijo, kajti mislm, da v NSI močneje brbota kot si mislimo in bo še priletelo marsikaj na sceno. Te stranke ne vodi Tonin trdim kot nepoznavalec.
Poglej, kako zelo ga je navdušeno pozdravil in pohvalil Blažič in že takoj naslednji dan obnemel, ko se je oglasil "drugi" Tonin, oni na daljinca ! In - takoj zatem je na SIOLU (pazi) zagostolela na naslovnici s svojo ostudno retoriko razcepljenega farško-komunističnega naboja,**************************
farizejsko sluzavostjo :
" Janez, vstani in pojdi...!"
**************************.....
--------------------------------------------------------------
Take plehkosti, pritlehnosti in bednosti v neki drugi državi ne moreš slišati ali brati niti v sanjah...in to, pazi, do sorodne stranke istega polja, istega bazena volilcev...podlo !
Če bi baba imela na vesti vsaj volilce iz krščanskega pašnika Slovenije, bi bila skromna, bi bila tiho in bi jo bilo sram tacati slovensko zemljo !
-----------------------------------------------------------------
Ja, še Samorefleksija , takoj po Novem letu ! Mislim, da bo nastal kažin ali pa se ne bo zgodilo popolnoma nič, samo blejanje - ker NSI ima hud problem.Še najbolj zdravo za NSI, trdno verjamem, bi bilo tako, da Tonin sicer vodi zadevo, glavne zadolžitve pa preda v roke
obema, Pogorelcu in Pogorevcu v roke in, da vidimo rezultat.
Namreč, ko pravim, da ima NSI problem, mislim točno na to, da je nenavadno to "kaj se toliko glasijo in toliko kokodajsajo, namesto, da bi molčali. V Toninu, očitno, Modrosti zelo manjka in je po "izjasnitvi Tonina drugi dan po prvi izjavi" navdušeno priskakljala Novačka in navalila s svojim že zdavnaj znucanim lajanjem v Luno..." doli z glavne prižnice SIOL !
Veste kaj Vam je namenjeno v bodočnosti, ljubi sodržavljani, ki hodite še k maši in na pogrebe? Kaže zelo slabo!
Novački in Toninu so že spustili pod rep obdavčenje Cerkve in pospešili proces samorefleksije, ki bo šele v Januarju. Dejte ga srat.Ne nas basat.
Friderik
Kosec France, takega brutalnega jezika pa še v komunističnih pamfletih iz leta 45 in dalje ne najdeš. Toliko zmerljivk, žaljivk, podtikanj...., da se človek vpraša kdo je vaš vzor?
AlojzZ
Janez Janša??? On je še kot predsednik vlade omalovaževal politične nasprotnike.
Friderik
Dober uredniški komentar k članku.
Gregor
Kjer se prepirata dva..... Samorefleksija je seveda nekaj dobrega, če ni narejena v obliki monologa na dveh straneh. Samorefleksija ni tekma pisateljskih navdihov ampak realna analiza podatkov/rezultatov iz terena. Če tega v JJ monologu ni, je tak monolog brez vrednosti. Narcis bo seveda vedno iskal krivdo zunaj sebe. Vedno in on itak vse ve. Škoda samo, da ne ve kako dobiti referendum ali volitve. Janševo napadanje Logarja je tudi simptomatično in že videno. Virant? in še kdo. JJ zelo očitno ne prenese uspehov ljudi okoli sebe in različnih pigledov. V tem res ne vidim nič dobrega. Novakovo poznamo samo še po njenih užaljenih kritikah JJ in lezenju v rit levici.... koliko to njeno pametovanje koristi stranki? Imam občutek, če se jim ne skadi, da ne bo koga volit. Celotna desnica je popolnoma izgubila kompas. Žalostno.
mopsen
Se samo delno strinjam. Ne vem kako lahko uredništvo vidi,da JJ tud Logarja krivi za neuspeh... dobro vemo,da je prav JJ svetoval Logarju da gre na volitve z podpisi volilcev in je izrazito sredinski. Kot predsednik,bi tak tudi moral biti. Tudi če bi Logar bil za 3x proti,bi bil rezultat enak. Je pa dejstvo, da ga je narod prepoznal in obkrožil kot EDINEGA iz desnice in s tem dal Nsi Kralju močno nezaupnico. Kar se tiče pa Nsi....oni že nekaj let kolaborirajo z Levo stranjo , nagrade pa še od njih nikol niso dobili, razen Ljudmile, ki je z polnim trebuhom odšla izpod Škrapčevega kozolca. To lizunstvo,že kar nekaj letno je prav ogabno.... sploh zato,ker jih ne nauči, da ostanejo brez nagrade ,ljudem se pa gabi. ..Kučanova penzija, o povojnih arhivih, druženju Novakove z z Brglezem , ne podpirajo preiskave o Golobovih rabotah, ...sploh pa sedaj v obdobju Golobove hunte, ko Nsi jemlje kar jim ne pripada,sploh z nekaj borimi 7%. Edino kjer so bili nagrajeni in upoštevani so bili v kompaniji z Janšo... nazadnje z močnimi resorji in velikim finančnim zalogajem. Tako,da me čudi kako vsak mandat ,ko so v opoziciji, brez nagrade, lezejo v ta zadnjo levakom, ki jih po uporabi izpljunejo... sploh Levica,jih organsko ne prebavlja, pa Tonin vseeno nastavlja ta zadnjo. O imenu Krščanski......,je pa škoda izgubljati besede...žal. Al je neupravičeno predsedovanje predsedovanje v dveh komisijah in eno vodilno mesto v Darsu,res tako pomembno, da bodo čez tri leta ostali zunaj parlamenta??
Gregor
<i>"ko Nsi jemlje kar jim ne pripada"</i> Očitno, tudi drugje v besedilu priznavate, da NSI vendarle dobi nekaj drobtinic v zahvalo za lezenje v ... Politika NSI ni idealna in se bodo še leta lovili. Očitno. Dejstvo je, da niso bili odločni ne v vladi, ne v opoziciji... in sedaj nekaj rešujejo za slabo delo. Očitno imajo v karakterju, da so uslužni ali SDSju ali Levici. Žal obema in to jih ne diferencira. SDS je preživet koncept in so se zaciklali med svojim maksimalnim dometoom in naravno selekcijo volilne baze. Enostavno so desna različica oziroma zrcalna slika levega ekstremizma. Z redkimi izjemami v stranki, ki jih JJ vedno povozi. Odpadejo. V SDS smo videli odhode mnogih markantnih in zelo dobrih politikov. Že desetletja. A naštejem? Pač pod vodstvom Narcisa, ki pač ne more iz svoje kože (narcisizem je pač osebnostna motnja) in vedno zafura dobro zastavljen projekt (recimo referendumi, zadnjo vlado.......).
Mojemnenje
Ojej...Dober uredniški komentar k članku.... urednika..
lavrict
Dejstvo je,da demokrati nimajo kaj početi z nobeno levo stranko. Vsako sodelovanje je resnično samo kolaboracija pri korupciji in globoki državi. Demokrati moramo zmagati brez,mimo in zoper levico.
Shalotka
Bravo mopsen in hvala ! Do podrobnosti enako razmišljam kot ti in ne znam tega tako dobro ubesediti.Že dolgo z mojimi odraslimi otroki debatiramo o Janši in njegovem stilu v politiki.Moral bi spremeniti taktiko, da bi nagovoril več volivcev, mi rečejo.Jaz se poskušam vedno znova kaj naučiti od sogovornikov, a vztrajam, da mi je Janez všeč tak kot je.Trden, neomajen v vsebinskem smislu in ne odstopa od načel.Ugotavljam, da NI DOBER POLITIK.Dober politik mora biti zvit in premeten, Janez pa tak ni.Logarja je podprl, pa je vedel, da bo šel osebno v odmik od unisone linije SDS politike.Popolnoma zaupam, da se bodo v stranki pametno dogovorili glede prihodnosti in Janša se ne bo prerival za prvenstvo.On ni živel za položaj v stranki ampak za STVAR, našo stvar,osamosvojitev, demokracija,slovenstvo in prav tak mi je blizu. Jezus tudi oznanja božje kraljestvo in je bil in je SLAB POLITIK.Človek sam se mora odločiti kaj so njegove vrednote.V " vrednotah" levice se pač ne najdem.Sploh ne v strankah "ponosnih naslednikov revolucionarjev", ki niso sposobni dojeti, da častijo zločince in gradijo svojo agendo na lažeh in preganjanju drugačemislečih.Seveda narod obožuje bližnjice in je povečini intelektualno nezahteven.Daj mi dnar in mir, oblastnik, da bom živel spodobno za danes, soljudje naj se pobrigajo zase kakor vedo in znajo. Kje tu kdo goji odgovornost do naroda kot celote, do samostojne države Slovenije ? Kje je naša slovenska kultura, tista edinoprava, ki raste iz korenin in jo zaliva zavest odgovornosti do izročila? Opazujem ljudi.Čisto prijazni v svojem balončku,ampak njihov pes višje kotira kot mi sosedje, otroci nosijo imena, ki jih ni v koledarju, slovenske zastave nikoli ne izobršajo, višek božiča je ogled Jankovičevih lučk v mestu, vojna v soseščini se jih ne dotakne, ko gredo volit pa naredijo tisto kar je rekel Kučan. Hvala, to ni moj " cup of tea" ! Kako pa z NSi ? Razumem bolečino neizživetega.Ampak pod Janšo so imeli veliko priložnost in podporo (2020 -2022).Imeli so najboljše ministre v vladi.Imeli smo daleč najboljšo vlado doslej.Se po tem kar smo doživeli upokojuje uspešnega PV ? Moja bolečina je ta naša nesrečna POMLAD, ki na pragu poletja vselej zataji.Ne znajo sobivati na istem travniku in se zavedati, da je vsak cvet po svoje lep, dobrodošel in prispeva k pisani podobi dežele.Hudo je le takrat, če se plevel preveč razraste in mislim, da smo danes priča prav temu.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.