Golob z obratom k Natu za pospešen dvig obrambnih izdatkov – a proti Šarcu, Levici in javnemu mnenju
POSLUŠAJ ČLANEK
Udeležba slovenskega premierja Roberta Goloba na tokratnem vrhu Nata, ki se zaključuje danes, je – vsaj glede na dosedanje izjave obrambnega ministra Marjana Šarca – prinesla obrat nazaj k Natu in stran od gverile, partizanov in teritorialne obrambe. Golob je zaradi spreminjajočih se razmer v svetu napovedal pospešitev višanja izdatkov za obrambo na 2 % BDP, konkreten načrt o izpolnjevanju Natovih zavez na tem področju bo vlada pripravila v pol leta.
A precej verjetno je, da Golob ne bo imel lahke naloge, glede na to, da v koaliciji in vladi sedi s stranko, ki je v času povečanih varnostnih groženj močna nasprotnica Nata. Povečanju izdatkov za obrambo je po raziskavi Nata nenaklonjeno tudi slovensko javno mnenje, ki je v primerjavi tudi močno naklonjeno Rusiji in precej oddaljeno od ZDA.
Glede na trenutne zaveze naj bi Slovenija 2 % BDP za obrambo namenila do leta 2030. Načrt vlade bo po besedah Goloba besedah določil, kdaj (prej) naj bi Slovenija to mejo dosegla ter koliko izdatkov in za kaj bi v tem času namenila.
Napovedana revizija nakupa oklepnikov boxer pod nekdanjo vlado po njegovih besedah ne bo veliko vplivala na izpolnjevanje zahtev do Nata. "Bojno skupino bomo pa morali vzpostaviti v vsakem primeru," je dejal Golob. Njegov obrambni minister Marjan Šarec je ob predstavitvi pred nastopom funkcije obrambnega ministra govoril o potrebi po odprtju razprave z zvezo Nato o tem, ali je izgradnja srednje bataljonske skupine »prava smer«, a danes o tem ni (bilo) več govora.
Slovenija mora glede na lastne zaveze za obrambo do leta 2024 nameniti 1,5 % BDP, dva odstotka pa do leta 2030. Trenutno nameni za obrambo 1,22 % BDP, s čimer je na repu članic zavezništva, pri izdatkih za vojaško opremo pa je povsem zadnja.
https://twitter.com/ZerjavicDelo/status/1541390652314947584
Tudi slovensko javno mnenje je Natu zelo nenaklonjeno. Podpora višanju sredstev za obrambo je v Sloveniji skoraj najnižja v celotni EU – nižja je le še na Islandiji. Da bi morala Slovenija nameniti več denarja za obrambo, meni 22 odstotkov ljudi, 39 odstotkov jih meni, da bi država morala ohraniti znesek, ki ga namenja obrambi, 33 odstotkov pa, da bi morali zmanjšati izdatke za obrambo.
Slovenija je tudi med državami, kjer najmanj ljudi meni, da je država zaradi sodelovanja v Natu varnejša. V Sloveniji bi za obstanek v Natu glasovalo 62 odstotkov ljudi, proti pa bi bilo 30 odstotkov, s čimer je naša domovina glede na odstotek ljudi, ki bi podprli članstvo v Natu, kljub večini na repu Evrope – manj ljudi bi za članstvo v Natu glasovalo le v Črni gori in Bolgariji.
Javno mnenje v drugih članicah je tako v povprečju Natu mnogo bolj naklonjeno. Zaradi sodelovanja v Natu 60 odstotkov državljanov članic v povprečju svojo državo dojema kot varnejšo, dobrih 70 odstotkov pa meni, da ima Nato pomembno vlogo pri zagotavljanju varnosti njihove države v prihodnje. 84 odstotkov državljanov članic bi obstanek v Natu podprlo na glasovanju, slabih 70 odstotkov pa podpira temeljno idejo zavezništva, tj. da se napadeni članici pomaga pri obrambi, kar predvideva 5. člen severnoatlantske pogodbe. Možnost, da bi se na območju Nata razplamtela vojna skrbi 70 odstotkov ljudi.
Morda bi nenaklonjenost Natu pri nas lahko povezali tudi z veliko nenaklonjenostjo ZDA in hkrati izrazito pozitivnim videnjem Rusije …
https://twitter.com/ZerjavicDelo/status/1540630982231195649
V praksi tako na slovenskem političnem parketu med strankami predvsem Levica ne glede na razmere v svetu podpihuje prorusko in antiameriško držo med Slovenci. Oba ministra Levice sta na dopisni seji vlade nasprotovala potrditvi pobude za sklenitev protokolov o pristopu Švedske in Finske k Natu. Levica, ki se sicer zavzema za izstop iz Nata, je to pozicijo ob vstopu v vlado nekoliko odložila, vseeno pa ostaja glasna nasprotnica širjenju Nata, pa tudi izpolnjevanja zahtev do zavezništva v obliki nakupa oklepnikov boxer.
V stranki namreč menijo, da je "Nato zgolj vozilo za geostrateške interese in interese vojaške industrije,“ motor destabilizacije številnih regij in vojaške industrije, ki se »širi na plečih Kurdov«.
Vrh Nata, ki se danes končuje, sicer daje predvsem novi Strateški koncept zavezništva za prihodnje desetletje. Ta je najostreje usmerjen proti Rusiji, ki jo opisuje kot "najpomembnejšo in neposredno grožnjo" miru in varnosti zavezništva. Hkrati pa dokument pravi tudi, da vojaške ambicije Pekinga, njegova konfrontacijska retorika do Tajvana in vse tesnejše vezi z Moskvo predstavljajo "sistemske izzive". Nato je Kitajsko prvič uvrstil med svoje strateške prednostne naloge in navedel, da ambicije Pekinga in njegova "prisilna politika" izzivajo "interese, varnost in vrednote" zahodnega bloka.
Med drugim je šlo za prvi vrh, na katerega so bili povabljeni tudi voditelji Japonske, Južne Koreje, Avstralije in Nove Zelandije.
Slovenski premier Golob je ob zadnjem dnevu vrha v izjavi za BBC dejal, da je tokratni vrh Nata dolgoročno prinesel velik korak naprej, kratkoročno pa bi moralo biti narejenega več, predvsem v smislu hitrosti podpore Ukrajini.
O tem, zakaj bo v članice na vzhodu bloka poslanih mnogo manj sil, kot so si želele najbolj vzhodne članice, od katerih vse sile niti ne bodo locirane na vzhodni meji zavezništva, je Golob govoril o želji po dogovoru med Natom in Rusijo ter njegovem spoštovanju.
Ob vprašanju o tem, ali ga glede na bližino Sloveniji skrbi destabilizacija Zahodnega Balkana s strani Rusije, je Golob dejal, da je predvsem slovansko prebivalstvo v državah Zahodnega Balkana močno na strani Rusije, kar da je treba vzeti v ozir. »Narativa je zelo pomembna,« je dejal Golob. Opredelil se je še do opredelitve Kitajske s strani Nata kot »izziva« ter dejal, da Nato ni želel konfrontacije, ampak opazovanje in sodelovanje.
A precej verjetno je, da Golob ne bo imel lahke naloge, glede na to, da v koaliciji in vladi sedi s stranko, ki je v času povečanih varnostnih groženj močna nasprotnica Nata. Povečanju izdatkov za obrambo je po raziskavi Nata nenaklonjeno tudi slovensko javno mnenje, ki je v primerjavi tudi močno naklonjeno Rusiji in precej oddaljeno od ZDA.
Golob: Bojna skupina v vsakem primeru, zahteve do Nata bomo izpolnili
Glede na trenutne zaveze naj bi Slovenija 2 % BDP za obrambo namenila do leta 2030. Načrt vlade bo po besedah Goloba besedah določil, kdaj (prej) naj bi Slovenija to mejo dosegla ter koliko izdatkov in za kaj bi v tem času namenila.
Napovedana revizija nakupa oklepnikov boxer pod nekdanjo vlado po njegovih besedah ne bo veliko vplivala na izpolnjevanje zahtev do Nata. "Bojno skupino bomo pa morali vzpostaviti v vsakem primeru," je dejal Golob. Njegov obrambni minister Marjan Šarec je ob predstavitvi pred nastopom funkcije obrambnega ministra govoril o potrebi po odprtju razprave z zvezo Nato o tem, ali je izgradnja srednje bataljonske skupine »prava smer«, a danes o tem ni (bilo) več govora.
Slovenija po naložbah v vojaško opremo povsem na repu
Slovenija mora glede na lastne zaveze za obrambo do leta 2024 nameniti 1,5 % BDP, dva odstotka pa do leta 2030. Trenutno nameni za obrambo 1,22 % BDP, s čimer je na repu članic zavezništva, pri izdatkih za vojaško opremo pa je povsem zadnja.
https://twitter.com/ZerjavicDelo/status/1541390652314947584
Slovenci močno nenaklonjeni Natu in povečanju obrambnih izdatkov
Tudi slovensko javno mnenje je Natu zelo nenaklonjeno. Podpora višanju sredstev za obrambo je v Sloveniji skoraj najnižja v celotni EU – nižja je le še na Islandiji. Da bi morala Slovenija nameniti več denarja za obrambo, meni 22 odstotkov ljudi, 39 odstotkov jih meni, da bi država morala ohraniti znesek, ki ga namenja obrambi, 33 odstotkov pa, da bi morali zmanjšati izdatke za obrambo.
Slovenija je tudi med državami, kjer najmanj ljudi meni, da je država zaradi sodelovanja v Natu varnejša. V Sloveniji bi za obstanek v Natu glasovalo 62 odstotkov ljudi, proti pa bi bilo 30 odstotkov, s čimer je naša domovina glede na odstotek ljudi, ki bi podprli članstvo v Natu, kljub večini na repu Evrope – manj ljudi bi za članstvo v Natu glasovalo le v Črni gori in Bolgariji.
Javno mnenje v drugih članicah je tako v povprečju Natu mnogo bolj naklonjeno. Zaradi sodelovanja v Natu 60 odstotkov državljanov članic v povprečju svojo državo dojema kot varnejšo, dobrih 70 odstotkov pa meni, da ima Nato pomembno vlogo pri zagotavljanju varnosti njihove države v prihodnje. 84 odstotkov državljanov članic bi obstanek v Natu podprlo na glasovanju, slabih 70 odstotkov pa podpira temeljno idejo zavezništva, tj. da se napadeni članici pomaga pri obrambi, kar predvideva 5. člen severnoatlantske pogodbe. Možnost, da bi se na območju Nata razplamtela vojna skrbi 70 odstotkov ljudi.
Morda bi nenaklonjenost Natu pri nas lahko povezali tudi z veliko nenaklonjenostjo ZDA in hkrati izrazito pozitivnim videnjem Rusije …
https://twitter.com/ZerjavicDelo/status/1540630982231195649
V praksi tako na slovenskem političnem parketu med strankami predvsem Levica ne glede na razmere v svetu podpihuje prorusko in antiameriško držo med Slovenci. Oba ministra Levice sta na dopisni seji vlade nasprotovala potrditvi pobude za sklenitev protokolov o pristopu Švedske in Finske k Natu. Levica, ki se sicer zavzema za izstop iz Nata, je to pozicijo ob vstopu v vlado nekoliko odložila, vseeno pa ostaja glasna nasprotnica širjenju Nata, pa tudi izpolnjevanja zahtev do zavezništva v obliki nakupa oklepnikov boxer.
V stranki namreč menijo, da je "Nato zgolj vozilo za geostrateške interese in interese vojaške industrije,“ motor destabilizacije številnih regij in vojaške industrije, ki se »širi na plečih Kurdov«.
Finska in Švedska v NATO?
V Levici nismo in ne bomo podprli nadaljnjih širitev NATO pakta. Zakaj? Ker je NATO zgolj...
Posted by Matej T. Vatovec on Tuesday, 28 June 2022
Nov strateški koncept: Najpomembnejša grožnja Rusija, a tudi Kitajska izziva interese, varnost in vrednote zahodnega loka
Vrh Nata, ki se danes končuje, sicer daje predvsem novi Strateški koncept zavezništva za prihodnje desetletje. Ta je najostreje usmerjen proti Rusiji, ki jo opisuje kot "najpomembnejšo in neposredno grožnjo" miru in varnosti zavezništva. Hkrati pa dokument pravi tudi, da vojaške ambicije Pekinga, njegova konfrontacijska retorika do Tajvana in vse tesnejše vezi z Moskvo predstavljajo "sistemske izzive". Nato je Kitajsko prvič uvrstil med svoje strateške prednostne naloge in navedel, da ambicije Pekinga in njegova "prisilna politika" izzivajo "interese, varnost in vrednote" zahodnega bloka.
Med drugim je šlo za prvi vrh, na katerega so bili povabljeni tudi voditelji Japonske, Južne Koreje, Avstralije in Nove Zelandije.
Golob se zaveda proruskih stališč ljudi v naši soseščini
Slovenski premier Golob je ob zadnjem dnevu vrha v izjavi za BBC dejal, da je tokratni vrh Nata dolgoročno prinesel velik korak naprej, kratkoročno pa bi moralo biti narejenega več, predvsem v smislu hitrosti podpore Ukrajini.
O tem, zakaj bo v članice na vzhodu bloka poslanih mnogo manj sil, kot so si želele najbolj vzhodne članice, od katerih vse sile niti ne bodo locirane na vzhodni meji zavezništva, je Golob govoril o želji po dogovoru med Natom in Rusijo ter njegovem spoštovanju.
Ob vprašanju o tem, ali ga glede na bližino Sloveniji skrbi destabilizacija Zahodnega Balkana s strani Rusije, je Golob dejal, da je predvsem slovansko prebivalstvo v državah Zahodnega Balkana močno na strani Rusije, kar da je treba vzeti v ozir. »Narativa je zelo pomembna,« je dejal Golob. Opredelil se je še do opredelitve Kitajske s strani Nata kot »izziva« ter dejal, da Nato ni želel konfrontacije, ampak opazovanje in sodelovanje.
Zadnje objave
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Ključni dnevi za razdelitev deset tisoč računalnikov
19. 4. 2024 ob 10:45
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vlada spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Škandalozno: Vlada namenja visoke nagrade provladnim medijem
18. 4. 2024 ob 12:36
Volitve na Hrvaškem – zmaga tradicionalnih vrednot
18. 4. 2024 ob 8:42
Ekskluzivno za naročnike
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Festival norosti
13. 4. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: Bitka praznikov
5. 4. 2024 ob 19:55
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
36 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ponavljam, da ni potrebno kaj posebno resno jemati - “rasPUTINA”, ki JE LE ANONIMNEŽ IN ZAGOTOVO NIKAKOR NI NOBEN JAVNO PRIZNAN POZNAVALEC MEDNARODNIH POLIT RAZMER.
Sicer bi se “rasPUTIN” PODPISOVAL S PRAVIM IMENOM. Mar ne ?
Neruski Ukrajinci si sami ZELO ŽELIJO znebiti se TISOČLENEGA ZATIRANJA in IZKORIŠČANJA S STRANI MOSKOVSKIH RUSOV. Ki še kar traja.
ZDA in EVROPA Ukrajincem pri tem – samo pomagata.
In to - dokaj učinkovito pomagata - saj je nadmočna ruska vojska doživela res - kar hude izgube
To vemo vsi le “RAS-Putin” – SE ZDI – DA NE VE.
Ali noče vedeti.
Ni mi všeč potvorjeno prikazovanje ZDA v preveč negativni luči.
Suženjstvo in iztrebljanje-genocid nad domorodnimi Indijanci v ZDA
- NI AKTUALNO - PAČ PA JE ZGODOVINSKO DOGAJANJE,
ki se je zakjučilo z ZDA državljansko vojno v 19. stoletju,
rasna enakopravnost pa je bila v ZDA vzpostavljena v 1960. letih.
Glede
izgub med domačim prebivalstvom v državah, v katerih je po 1945
NI VERODOSTOJNO PISATI - O IZGUBI MILIONOV ŽIVLJENJ
kot o posledici vojaške aktivnosti ZDA vojaških sil.
V Vietnamu in drugod, kjer so ZDA vojaško intervenirale
je ZDA vojska običajno le opirala
protikomunistični del prebivalstva.
Za indoktrinacijo ljudstev v Aziji in v Južni Ameriki - s komunizmom, ki je vedno prihajal, je bil "uvažan" iz po-leninstično, po-stalinistične SOVJETSKE ZVEZE
pa seveda nosijo "izvajalci" tega "UVAŽANJA KOMUNISTIČNE - OKOLJU TUJE IDEOLOGIJE": v SLOVENIJO SO STALINISTIČNI KOMUNIZEM "UVAŽALI" SLOVENSKI IN YU STALINISTIČNI KOMUNISTI - OB ODLOČILNI VLOGI - SZ.
Poznamo tudi
primer KAMBODŽE, kjer ZDA - niso posredovale in so milionski genocid
nad protikomunističnimi Kambodžani - izvajali kar POL POT - komunisti.
Primer
GENOCIDA nad razoroženimi pripadniki Hitler nacistične vojske v letu 1945 - je poseben primer. Šlo je za dejanje vodstva ZDA oboroženih sil, li so imele v bojih s pripadniki te HITLER vojske - tudi same velike izgube ZDA vojakov.
Glede
posredovanja NATO oz. ZDA vojske v SRBIJI in na Kosovu - so pa dogajanja
in motivi za aktivnosti - javno znani.
Znano je tudi, da je MNOŽIČNO PRISELJEVANJE Albancev na Kosovo - vzpodbudil
PRAV KOMUNISTČNI DIKTATOR J.B. TITO.
Če
je TRGOVNA S ČLOVEŠKIMI ORGANI - res bolj obsežna seveda ilegalna dejavnost
Albancev s Kosova ...
pa naj "UROS.SAMEC" - o tem obvesti - pristojne organe.
Bi treba s takšnimi čisto KRIMINALNIMI - A LE DOMNEVNIMI DOGAJANJI - najprej
seznanjati nas - običajnih Slovencev - preko slovenskega glasila Domovina.
Mar ne.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev VULGARNIH packarij – naj jih lepijo kar na portale “MLADINE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
rasputin
O napadu Rusije na Ukrajino sem že stokrat napisal, da je bil izzvan iz najmanj dveh razlogov:
Ker v Ukrajini teče od ameriškega puča leta 2014 naprej državljanska vojna na etnični podlagi, se pravi med večinskim ukrajinskim in manjšinskim ruskim prebivalstvom. Nad slednjim se izvaja etnocid in genocid, o katerem zahodna propaganda ne črhne, čeprav recimo EU stalno poudarja etnocid in genocid nad kitajskimi Ujguri.
Rusija je prišla na pomoč svojim življenjsko ogroženim rojakom, tako kot je Nato napadel Srbijo, ker je le-ta kršila narodne in človekove pravice Kosovarjev in omogočila osamosvojitev Kosova na podlagi pravice narodov do samoodločbe. Enako pravico imajo tudi ukrajinski Rusi, ki jih je Ukrajina s podporo Zahoda obsodila na eksterminacijo.
2. Razlog za napad Rusije na Ukrajino pa je širjenje Nata na ruske meje. Kako bi Amerika reagirala, če bi Rusija oblikovala sovražno vojaško zvezo recimo z Mehiko, imela tam svoje baze in instalirala tam jedrske rakete? Amerika ne bi čakala 8 let, temveč bi reagirala takoj, kot je reagirala leta 1962, ko je hotela tedanja Sovjetska zveza instalirati jedrske rakete na Kubi. Amerika je bila tedaj bila pripravljena sprožiti tudi jedrsko vojno, da je preprečila instaliranje jedrskih raket na Kubi.
Amerika ima t.i. Monrojevo doktrino, po kateri nobena sovražna sila ne sme imeti svojih oporišč na zahodni hemisferi. Že zaradi tega bi lahko razumela varnostne bojazni Rusije. Kljub številnim pozivom Moskve za sklenitev sporazuma o medsebojni varnostnih zagotovilih, je Amerika/Nato ostal gluh za to. To, kar počne Amerika oziroma Nato na pragu Rusije je navadno izzivanje, za katerega je bilo vnaprej jasno, da bo pripeljalo do vojne. Na to so pravočasno opozorili različni ameriški analitiki, najbolj odmevno morda čikaški prof Maersheimer, ki je že kakih 5-6 let nazaj napovedal, da bo Ukrajina razdejana. Toda ameriška administracija je ostajala gluha za njihova opozorila. Ne nazadnje je tudi sama Ukrajina izbrala pot državljanske vojne z namenom uničenja ruske manjšine in sovražne drže v odnosu do Rusije. Kar seješ, to žanješ.
Razumi, če moreš.
BARBARA RAKUN
https://www.portalplus.si/4897/golobovi-kozli/
Odlično branje!
BARBARA RAKUN
Uroš,jaz pa mislim da bo Levica v Golobovi vladi tiho kot miška kar je škoda.
Zdaj bi mogli povzdigniti glas da pokažejo da so načelni.
Kar se tiče pa Golobovega blebetanja,koliko ljudi je na strani Rusije. V mojem imenu mu ne bom dovolila govoriti.
rasputin
Kmalu se bo pokazalo, koliko je Levica načelna in koliko pragmatično koristolovska. Če bi bili res načelni, mislim, da v to koalicijo sploh ne bi vstopili, saj imena njenih liderjev govorijo sama zase, s kom imajo opravka. Ko bodo požegnali par zadev, ki ne sodijo v njihovo deklarirano ideologijo, pa bodo nepovratno izgubili politično nedolžnost, s katero so se kitili, dokler so bili v opoziciji. Zdaj, ko so na oblasti, se bo videlo, iz kakšnega testa so v resnici: koristolovsko-oportunističnega ali idealistično-altruističnega. Nekaj mi pravi, da slednje niso ...
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ne držijo zgornje nedokazane trditve "rasPUTINA", ki JE LE ANONIMNEŽ IN ZAGOTOVO NIKAKOR NI NOBEN JAVNO PRIZNAN POZNAVALEC MEDNARPDNIH POLIT RAZMER. Sicer bi se "rasPUTIN" PODPISOVAL S PRAVIM IMENOM. Mar ne ?
Neruski Ukrajinci si sami ZELO ŽELIJO znebiti se TISOČLENEGA ZATIRANJA in IZKORIŠČANJA S STRANI MOSKOVSKIH RUSOV. Ki še kar traja.
ZDA in EVROPA Ukrajincem pri tem - samo pomagata.
To vemo vsi le "RAS-Putin" - SE ZDI - DA NE VE. Ali noče vedeti.
Ni mi všeč potvorjeno prikazovanje ZDA v preveč negativni luči.
DEJSTVO:
že med 1. sv. vojno SO IMELI v ZDA NAJBOLJ POZITIVEN ODNOS DO TVORJENJA
NOVIH NARODNIH DRŽAV OB RAZPADANJU KONGLOMERATOV,
KAKRŠNA JE BILA HABSBURŠKA MONARHIJA.
Žal je odlični ZDA PREDSEDNIK W. WILSON ob koncu 1. vojne zbolel in kmalu - umrl.
Rusi žanjejo - kar so sejali:
EDEN OD NAJBOLJ OSOVRAŽENIH ALI NEPRILJUBLJENIH NARODOV - POSTAJAJO
- genocidno zatiranje nerusov Ukrajincev s HOLODOMOROM itd.,
- VSILJEVANJE KOMUNIZMA v Španijo, Južno Ameriko, na Kubo,
- pomor poljskih častnikov v KATINU, NAPAD NA FINSKO,
- OKUPACIJA ČEŠKE itd.
ZDA - genocidnih pomorov, direktnih množičnih političnih LIKVIDACIJ - niso izvajale.
ZDA so pozitivno in z veliko LASTNIH ŽRTEV - pomagale Evropi v 1. in zlasti v 2. vojni,
S FRONTO V NORMANDIJI IN V ITALIJI.
V novejšem času so ZDA oz. je NATO zaščitil Albance na Kosovu pred SRBI.
ITD. ITD.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev VULGARNIH packarij - naj jih lepijo kar na portale "MLADINE", SD, Levica", "Svoboda", MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
rasputin
ZDA – genocidnih pomorov, direktnih množičnih političnih LIKVIDACIJ – niso izvajale. *** Nimaš pojma, kaj pišeš ali pa lažeš sam sebi in drugim. Američani so izvedli genocid nad Indijanci, več deset milijonov jih je bilo. Eden prvih, ki je to spoznal in se začel boriti proti temu, je bil slovenski škof Baraga, sicer v Kanadi, ampak tudi tam ni bilo nič drugače kot v ZDA. Američani so tudi do smrti izstradali najmanj 1,5 milijona nemških ujetnikov po 2. sv. vojni. https://redice.tv/red-ice-radio/other-losses-death-of-millions-of-german-prisoners-after-world-war-ii Poleg tega so pobili milijone ljudi v vojnah po 2. svetovni vojni, zlasti v Vietnamu, Afganistanu, Iraku ... V Ameriki se je zgodil tihi puč, ki ga je izvedla globoka država, ki vlada s pomočjo varnostnih služb. Amerika je dejansko prikrita diktatura globoke države, ki prek obvladovanja - posedovanja - finančno-bančnega sistema obvladuje tudi vse drugo. Amerika je vstopila v 1. svetovno vojno zaradi interesov privatnih bank, ki so financirale vojno. V 2. svetovno vojno je bila pahnjena z japonskim napadom na pearl Harbour. V Evropo pa je prišla šele potem, ko je Rdeča armada že razbila nemško armado in je prišla ustavljat Sovjete, ker je sicer grozilo, da bodo zasedli vso Evropo. V Franciji in Italiji so bila močna domača komunistična gibanja, ki bi podprla sovjetsko okupacijo. Živiš v Svetukigani in pesniš pravljice.
uros.samec
OK knjižničar, sin OK mesarja, čakam da boš naštel še število žrtev vseh konfliktov in vojn po svetu, ki so jih povzročili Rusi in potem primerjavo z številom žrtev konfliktov in vojn, ki so jih povzročili Američani in njihov Nato. Gotovo bo zate to OK primerjava, kot so bili tudi vsi konflikti v katere je bila vpletena Amerika po letu 50 recimo, OK konflikti, v njih pa so umirali zgolj NE OK ljudje. Pojma nimaš o pojmu. Pišeš bedarije. Verjameš v svoje blodnje. Btw. Škoda da Američani niso zaščitili tudi Srbov pred Albanskimi trgovci z človeškimi organi. To so bili OK Albanci in OK trgovci, definitivno je bil kak OK mesar vmes.
korosec.france
Rus in Kitajc delujeta dogovorno koordinirano.
Rus in Kitajc se bojita drug drugega, oz. Rus se strašno boji Kitajca.
Rus in Kitajc odlično sodelujeta na zadevah, ki se jih zmenita - naredila sta 1.most, pazi !, en most, ki veže državi...
Zaupata si toliko približno kot je Hilary zaupala svojemu Fukaču Clintonu.
Putin si je tako kot Stalin s Hitlerjem pokril hrbet s Kitajcem in zdaj družno harata po svetu... zato nove vojaške zveze in jačanje NATA.
Zato je Levica že zdaj veleizdajalec Slovenije.
in tako dalje ...
...ja naj naredijo referendum o NATU - Golob je navidezno obljubil vse za NATO - varate se - to je zavajanje - Levica in SD bosta navalila 100 na uro proti NATU in pomnite, nastaja KAOS !
"Tako so se zmenili" PRESS
rasputin
Putin si je tako kot Stalin s Hitlerjem pokril hrbet s Kitajcem in zdaj družno harata po svetu… zato nove vojaške zveze in jačanje NATA. *** Le kje Rusija in Kitajska družno harata po svetu? V Svetukigani? Amerika, Velika Britanija in druge Nato države pa zares družno harajo po svetu: Afganistan Irak, Sirija, Libija... Velika Britanija je sodelovala v vojnah v ca 90% vseh svetovnih držav, Amerika pa je vodila po 2. svetovni vojni daleč več vojn kot katerakoli druga država.
Andrej Muren
Če je res, da toliko ljudi v Sloveniji nasprotuje NATU in obenem podpira Rusijo, je to zgolj posledica skoraj 80 letnega komunističnega pranja možganov Slovencev, kako grde so ZDA. Človek bi se vprašal, zakaj se je potem toliko ljudi iz Slovenije izselilo ravno tja, nobeden pa v ZSSR?
Glede na to, da večina ljudi pri nas nasprotuje povečanju stroškov za obrambo in lastni vojski nasploh, je možna samo ena razlaga: Slovenci smo med vsem evropskimi narodi, ki imajo lastno državo, daleč najmanj državotvorni. Državotvornih je pri nas le peščica in k sreči so se ravno ti leta 1990 znašli na oblasti, tako smo prišli do lastne države. Ko pa so ti kasneje večinsko odšli ali bili odstranjeni z oblasti, ostali ne vedo kaj početi z lastno državo.
Sonatine
Nikakor ne, Peter. Plus točno v teh treh točkah: podpora Ukrajini, podpora širjenju NATO, dvig obrambnih izdatkov SV na 2 % BDP. Tu mu dajem plus. In je fajn, da je zavezal gofljo Mesečniku in Šarcu.
Sem pa zgrožena nad vsemi drugimi potezami doslej.
uros.samec
Odlično, Robert Golob. Kljub temu, da želi držati besedo države in izpolniti pogodbo, ki je že podpisana, pove tudi resnico brez olepšav. Vse več ljudi je spregledalo čez krinko Nata in le trpljenje ljudi v Ukrajini, ki jih je Zelenski prodal za vojno, imel je namreč lepo možnost za mir, jim preprečuje, da bi začeli glasno nasprotovati oboroževanju Ukrajine in norim sankcijam. Naj se sliši še tako kruto, ampak to je slaba odločitev. Vse bolj sem na strani Mesca in Levice glede te teme.
BrandyAmerigo
Samec a si tudi novokomunist kot Mesec in Levica. Dobro, da v DZ ni skrajne desnice, po naslednjih volitvah pa upam da tudi ne skrajne Levice. Mladi so iztirili.
Jonsky
Mogoče ni skrajne desnice, je pa radikalna desnica. Razlika je v odtenkih.
debela_berta
Golob je pokazal račune za izlet mularije v Bruselj. Ga ne boste nič pohvalili? 😆😉🙃
uros.samec
Ne bodo, ohladil jih je nepričakovan odziv njihovega vodje na Twitterju
Sonatine
Račune, kaj pa dokazila o plačilu? So vsi računi in dokazila o plačilu bili podani? Če ja, ga ni treba hvaliti, saj je to njegova zakonska dolžnost (od kdaj pa vsakogar posebej, ki spoštuje zakone, hvalimo? Saj je spoštovanje zakonov in zakonitosti v pravni državi norma per se). Če ne, pa je zrel za odstop. Zelo preprosto.
Sonatine
ma nemoj uroš, s tabo res ni vse ok.
MEFISTO
Je to družinski pogovor?
ales
Golob pospešeno uničuje t.i. slovensko levico. Je študiral v ZDA in kot še mnogo njemu podobnih moral pristati na sodelovanje s CIA. Rusofilom v Sloveniji bo kmalu odklenkalo.
Peter Klepec
Rusofilom ne bo odklenkalo zaradi CIA, ampak zaradi Rusije.
rasputin
Se veseliš represije nad "rusofili" (po moje resnicoljubi), ki je po mojem mnenju sicer ne bo, ker je Golob odvisen od stricev, ki ne podpirajo sedanje ameriške proxy vojne zoper Rusijo, ki se bije na hrbtu ukrajinskega naroda, ki je žrtvovan za ameriške interese.
Sonatine
Tu ima Golob moj plus. Pri domačih zadevah pa ogromen minus.
Peter Klepec
Plus zato, da se avtomaticno strinja z vsem, kar mu recejo? Enkrat mi je nekdo rekel, da je prav, da se je SLO odcepila, da pa ni prav, da se je osamosvojila.🤪
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Z ZAPISOM SE POPOLNOMA STRINJAM, NI mi VŠEČ, ČE OD MENE NEVOLJENA VLADA R. Goloba - kaj zapleta okrog nabave oklepnikov BOXER.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev, packarijje - naj lepijo kar na portale "MLADINE", SD, Levica", "Svoboda", MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI
slovenc sm
Golob je ena velika reva. Sicer nastopač in se dela šefa ampak ko pa je na drugi strani nekdo, ki ga postavi pred dejstva, pa takoj zmrzne. Še dobro, da se je prejšnja vlada vse zmenila ker zdaj bo Golob samo kimal, kamorkoli bo prišel. V tujini ne moreš blefirat tako kot doma.
Peter Klepec
Se dobro, da je tako. Kam bi prisli, ce bi soliral kot Orban. Pricakovati je, da bo Golob v 99%,x rekel « da » v Bruslju. To je logika Svobode: imeti pokrit hrbet za nemoteno notranjo politiko.
rasputin
Kmalu bodo grožnja Natu tudi Marsovci.
Ena od definicij norosti je tudi ta, da posameznikovo videnje sveta ne odraža realnosti, zato stalno tava v nerešljivih problemih.
Nato je zabluzil, da bolj ne bi mogel. Ustvaril je razkol med Evropo in Rusijo, uničil je Ukrajino, Evropo je pahnil v energetsko in posledično vsestransko krizo, za nameček je v krizo pahnil še ves svet.
Za krono na torti je Nato spodnesel še primat Zahoda na svetovnem planu in prebudil speče tigre: Kitajsko, Indijo in druge države globalnega Juga, ki se povezujejo med sabo in snujejo nove strategije sodelovanja mimo zahodnih finančnih in drugih institucij.
Bolj klavrnega rezultata od tega si skoraj ni moč zamisliti, razen če Natu ne uspe sprovocirat še 3. svetovno vojno in s tem jedrsko apokalipso. Ob sedanji militantni politiki Nata in Zahoda, je to vedno bolj možno.
Strašna slepota je človeka! (Prešeren)
rasputin
Kar zadeva Golobove "načelnosti", pa je bilo vnaprej jasno, da si Golob ne bo odpiral nobene fronte v Bruslju. Hoče imeti krit hrbet za rabote v Sloveniji. Naredil ali vsaj rekel bo, da bo naredil vse, kar bo Bruslej od njega zahteval, četudi bo morda potem snedel besedo, še preden se bo posušilo črnilo na papirju, kjer bo zabeležena. Dobili smo absolutno pragmatičnega premiera, ki eno misli, drugo govori in tretje dela. Njegov način delovanja zelo spominja na Mussolinijevo reklo, da je fašizem absolutni politični pragmatizem, se pravi, načelna nenačelnost ali dosledna nedoslednost. Duce ha sempre ragione!
rasputin
Če kdo še dvomi, da se je zahodnim, zlasti ameriškim politikom zmešalo, naj si pogleda spodnji video iz debate v ameriškem kongresu, kjer razapravljajo, da je njihova moralna dolžnost dekolonizirati Rusijo, ki je sestavljena iz različnih podrejenih narodov, se pravi, to je de facto nekakšna vojna napoved Amerike Rusiji, saj gre nič vče in nič manj kot za uničenje sodobne Rusije. In to pride iz države, ki je svoj teritorij ugrabila Indijancem, tako, da je nad njimi izvedla genocid, iz države, ki je del svoje zgodovine temeljila na suženjstvu, iz države, ki si dejansko poskuša podrediti ves svet. Človek ostane brez besed ob tolikšni slepoti ali hipokriziji ali oboje. https://www.youtube.com/watch?v=-iGtFXs9gvo&t=744s
rasputin
Da me ne bo kdo vlekl za jezik, gornja debata je bila organizirana v okviru ameriškega kongresa, ni pa potekala med člani ameriškega kongresa. Kot kaže, gre za tipanje in pripravljanjeterena za frontalni propagandni napad na Rusijo, ki mu lahko sledi marsikaj.
BrandyAmerigo
Rasputin, o napadu Rusije na Ukrajino pa ne rečeš nič. To je vir grožnje, ne pa Nato. Pa kaj Putin misli da je. Hoče biti vladar sveta, pa ne bo. Smo Slovani, nismo pa Putinofili.
rasputin
O napadu Rusije na Ukrajino sem že stokrat napisal, da je bil izzvan iz najmanj dveh razlogov: Ker v Ukrajini teče od ameriškega puča leta 2014 naprej državljanska vojna na etnični podlagi, se pravi med večinskim ukrajinskim in manjšinskim ruskim prebivalstvom. Nad slednjim se izvaja etnocid in genocid, o katerem zahodna propaganda ne črhne, čeprav recimo EU stalno poudarja etnocid in genocid nad kitajskimi Ujguri. Rusija je prišla na pomoč svojim življenjsko ogroženim rojakom, tako kot je Nato napadel Srbijo, ker je le-ta kršila narodne in človekove pravice Kosovarjev in omogočila osamosvojitev Kosova na podlagi pravice narodov do samoodločbe. Enako pravico imajo tudi ukrajinski Rusi, ki jih je Ukrajina s podporo Zahoda obsodila na eksterminacijo. 2. Razlog za napad Rusije na Ukrajino pa je širjenje Nata na ruske meje. Kako bi Amerika reagirala, če bi Rusija oblikovala sovražno vojaško zvezo recimo z Mehiko, imela tam svoje baze in instalirala tam jedrske rakete? Amerika ne bi čakala 8 let, temveč bi reagirala takoj, kot je reagirala leta 1962, ko je hotela tedanja Sovjetska zveza instalirati jedrske rakete na Kubi. Amerika je bila tedaj bila pripravljena sprožiti tudi jedrsko vojno, da je preprečila instaliranje jedrskih raket na Kubi. Amerika ima t.i. Monrojevo doktrino, po kateri nobena sovražna sila ne sme imeti svojih oporišč na zahodni hemisferi. Že zaradi tega bi lahko razumela varnostne bojazni Rusije. Kljub številnim pozivom Moskve za sklenitev sporazuma o medsebojni varnostnih zagotovilih, je Amerika/Nato ostal gluh za to. To, kar počne Amerika oziroma Nato na pragu Rusije je navadno izzivanje, za katerega je bilo vnaprej jasno, da bo pripeljalo do vojne. Na to so pravočasno opozorili različni ameriški analitiki, najbolj odmevno morda čikaški prof Maersheimer, ki je že kakih 5-6 let nazaj napovedal, da bo Ukrajina razdejana. Toda ameriška administracija je ostajala gluha za njihova opozorila. Ne nazadnje je tudi sama Ukrajina izbrala pot državljanske vojne z namenom uničenja ruske manjšine in sovražne drže v odnosu do Rusije. Kar seješ, to žanješ. Razumi, če moreš.
MEFISTO
"Slovenci močno nenaklonjeni Natu in povečanju obrambnih izdatkov"
A res?
Je bila o tem opravljena kakšna resna kvalificirana raziskava ali pa se kar tako ponavljajo floskule združene levice?
Jonsky
Enkrat za spremembo se strinjam s tabo.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.