Domači politični spopad slovenskih evroposlancev v ambientu Evropskega parlamenta

Po tednu pričakovanj je včeraj v Evropskem parlamentu (EP) končno potekala razprava o “vladnih poskusih utišanja svobodnih medijev na Madžarskem, Poljskem in v Sloveniji.” Razprava v EP je trajala približno dve uri, v katerih smo lahko slišali štiri slovenske evropske poslance razpravljati o tem, kdo ima prav in kdo laže. Za splošen vtis o razpravi lahko preberete včerajšnji članek Domovine.
Čeprav so evropski poslanci večino časa posvetili za razpravo o Madžarski in Poljski in manj o Sloveniji, so slovenski mediji poročali predvsem o razpravi o Sloveniji. Kljub temu nihče od njih ni postavil končne ocene, kdo od naših poslancev je izšel iz razprave kot zmagovalec in kdo je uspel narediti boljši vtis na širšo evropsko javnost. To še ne pomeni, da je bila razprava nepomembna ali da je šla mimo ušes evropskih poslušalcev. Dober primer povečanega zanimanja za slovensko medijsko situacijo je včerajšnji intervju Marka Milosavljevića za francoski časopis Libération, kar kaže, da sedaj resnično obstaja mednarodno zanimanje za aktualno dogajanje v Sloveniji.
Ključna pripomba, ki jo je treba zapisati pri ocenjevanju debatnih sposobnosti naših evropskih poslancev, je njihova nespretnost pri predstavitvi domače politike evropski javnosti. Tako Tanja Fajon, kakor tudi Romana Tomc sta v svojih govorih nastopili, kot da bi bili poslanki v domačem Državnem zboru. Po njunih nastopih bi lahko sodili, da sta bolj nagovarjali domače opazovalce kot pa druge evropske poslance.
V tem stilu je predsednica SD Tanja Fajon omenila svoje obžalovanje, ker je slovenska medijska situacija postala evropska tema, kljub temu, da je ravno ona igrala pomembno zakulisno vlogo pri tem, da je ta zadeva prišla na dnevni red EP. To njeno »obžalovanje« je bilo bolj namenjeno slovenski javnosti in manj EP.
Ravno tako sta druga evropska poslanca Romana Tomc in Franc Bogovič, ki sta sodelovala v razpravi, na dolgo govorila o tem, kolikšen del slovenskih medijev pripada komu. Arbitrarna delitev slovenske medijske scene na 80 % levih in na 20 % desnih je razumljiva za nas, a v evropskem kontekstu izpade kot nekaj izmišljenega oziroma absurdnega v očeh drugih evropskih poslancev. Navedba takih radikalnih številk, tudi če jih študija potrjuje, je nepredstavljiva za zahodne evroposlance, ki si ne morejo predstavljati take situacije v kakršnikoli državi članici.
K sreči so slovenski evroposlanci pokazali nekaj svoje spretnosti pri prepričevanju evropske javnosti. Romana Tomc je tako uspešno izpostavila "laž Marka Milosavljevića", kot je poimenovala njegovo napačno navedbo na odboru prejšnji teden, da je bil generalni direktor RTV razrešen predčasno, in s tem zmanjšala verodostojnost argumentov slovenske opozicije.
Poleg tega je Franc Bogovič priznal, da tvitanje predsednika vlade ne pomaga pri razpravi. Bogovičeva samokritika je pomembna, saj vsaj malo nakaže drugačen pristop predstavnikov vladnih strank v Sloveniji kot na Poljskem in na Madžarskem. V slednjih evropski poslanci, ki prihajajo iz vrst vladnih strank, pretežno nastopajo z enakim in absolutnim glasom kot njihove vlade, kar navzven ne izpade dobro, ampak bolj avtoritarno.
V tem kontekstu bi bilo koristno, da bi oba poslanca bolj poudarila razlike med Slovenijo ter Madžarsko ali Poljsko. Če našim evropskim poslancem uspe pojasniti razliko med Slovenijo in drugima državama, je to dokaz, da situacija ni na isti ravni in da gre torej res le za »izvoz« notranjega političnega boja v tujino.
Da Slovenija ni v istem košu kot sta Madžarska ali Poljska je povedala tudi Irena Joveva, a je vzbudila pozornost ostalih z opozorilom, da je Slovenija na isti poti. Njena izjava je poslala sporočilo evropskim institucijam, kjer se bojijo, da bi v prihodnosti še kakšna druga članica sprejela madžarsko in poljsko usmeritev. Bolj kot samo stanje na Madžarskem in Poljskem je ta signal institucijam pomemben, saj namiguje, da obstaja proces, ki ga je treba ustaviti. Brez dvoma je Jovevi uspelo spretno pritisniti na tipko strahu institucij, ki ga bodo morali evropski poslanci naših vladnih strank nevtralizirati.
Evroposlanka iz vrst NSi je že prej povedala, da se ne bo udeležila razprave v EP o medijski situaciji na Poljskem, Madžarskem in v Sloveniji. Za to odločitev si je prislužila negativne reakcije, ki so prihajale tudi iz vrst simpatizerjev njene stranke. Ena od glavnih pripomb njenih kritikov je bila, da se je s to odločitvijo dokončno pridružila domačim opozicijskim kritikom, s čimer se lahko strinjamo.
A njene razloge je mogoče razumeti tudi drugače. Še pred dogodkom v EP je označila včerajšnjo razpravo kot izvoz domačega političnega spopada v evropsko areno, kar se je na koncu v resnici zgodilo. Tako njeno odsotnost lahko vidimo v drugi luči, kot tiho podporo vladni koaliciji, saj je s svojo potezo pokazala svoje nestrinjanje z nepomembnostjo oz. nebistvenostjo zadeve, ki ni vredna evropske pozornosti.
V delu razprave, ki je bila posvečena Sloveniji, se je oglasila tudi nizozemska evropska poslanka Sophie in ’t Veld, ki v EP vodi preiskovalno skupino za spremljanje demokracije, vladavine prave in temeljnih svoboščin. V svojem nastopu je omenila nevarnost sovraštva v razmerju med politiki in mediji, in spomnila, da radikalizacija javne besede lahko pripelje tudi do umora, kakor se je že zgodilo na Slovaškem in na Malti.
Morda se nam zdi takšna ocena pretirana, a radikalizacija govora v slovenskem političnem prostoru v resnici postaja problem slovenske družbe. Skoraj vsak dan lahko beremo smrtne grožnje politikom ali novinarjem na spletnih omrežjih. Spomnimo se samo vse bolj pogoste uporabe slogana “Smrt Janšizmu” ali brutalnega napada na fotografa in na novinarsko ekipo Nove24TV med lanskimi protivladnimi protesti. Ob tem ne smemo pozabiti na vse večje število napadov na stavbe, ki pripadajo političnim strankam.
Žrtev te radikalizacije ni samo ta ali ona politična stran, ampak vsa slovenska družba. Zato je ključnega pomena za Slovenijo, da dialog znotraj naše družbe o(b)stane in da skupaj zavrnemo politično sovraštvo.
Čeprav so evropski poslanci večino časa posvetili za razpravo o Madžarski in Poljski in manj o Sloveniji, so slovenski mediji poročali predvsem o razpravi o Sloveniji. Kljub temu nihče od njih ni postavil končne ocene, kdo od naših poslancev je izšel iz razprave kot zmagovalec in kdo je uspel narediti boljši vtis na širšo evropsko javnost. To še ne pomeni, da je bila razprava nepomembna ali da je šla mimo ušes evropskih poslušalcev. Dober primer povečanega zanimanja za slovensko medijsko situacijo je včerajšnji intervju Marka Milosavljevića za francoski časopis Libération, kar kaže, da sedaj resnično obstaja mednarodno zanimanje za aktualno dogajanje v Sloveniji.
Posnetek komentarja Petra Jermana je na voljo na koncu prispevka.
Tako Tanja Fajon, kakor tudi Romana Tomc sta v svojih govorih nastopili, kot da bi bili poslanki v domačem Državnem zboru. Po njunih nastopih bi lahko sodili, da sta bolj nagovarjali domače opazovalce kot pa druge evropske poslance.
Neprimerna uporaba domačega političnega sloga v tujini
Ključna pripomba, ki jo je treba zapisati pri ocenjevanju debatnih sposobnosti naših evropskih poslancev, je njihova nespretnost pri predstavitvi domače politike evropski javnosti. Tako Tanja Fajon, kakor tudi Romana Tomc sta v svojih govorih nastopili, kot da bi bili poslanki v domačem Državnem zboru. Po njunih nastopih bi lahko sodili, da sta bolj nagovarjali domače opazovalce kot pa druge evropske poslance.
V tem stilu je predsednica SD Tanja Fajon omenila svoje obžalovanje, ker je slovenska medijska situacija postala evropska tema, kljub temu, da je ravno ona igrala pomembno zakulisno vlogo pri tem, da je ta zadeva prišla na dnevni red EP. To njeno »obžalovanje« je bilo bolj namenjeno slovenski javnosti in manj EP.
Ravno tako sta druga evropska poslanca Romana Tomc in Franc Bogovič, ki sta sodelovala v razpravi, na dolgo govorila o tem, kolikšen del slovenskih medijev pripada komu. Arbitrarna delitev slovenske medijske scene na 80 % levih in na 20 % desnih je razumljiva za nas, a v evropskem kontekstu izpade kot nekaj izmišljenega oziroma absurdnega v očeh drugih evropskih poslancev. Navedba takih radikalnih številk, tudi če jih študija potrjuje, je nepredstavljiva za zahodne evroposlance, ki si ne morejo predstavljati take situacije v kakršnikoli državi članici.
Tehtni argumenti obeh strani
K sreči so slovenski evroposlanci pokazali nekaj svoje spretnosti pri prepričevanju evropske javnosti. Romana Tomc je tako uspešno izpostavila "laž Marka Milosavljevića", kot je poimenovala njegovo napačno navedbo na odboru prejšnji teden, da je bil generalni direktor RTV razrešen predčasno, in s tem zmanjšala verodostojnost argumentov slovenske opozicije.
Poleg tega je Franc Bogovič priznal, da tvitanje predsednika vlade ne pomaga pri razpravi. Bogovičeva samokritika je pomembna, saj vsaj malo nakaže drugačen pristop predstavnikov vladnih strank v Sloveniji kot na Poljskem in na Madžarskem. V slednjih evropski poslanci, ki prihajajo iz vrst vladnih strank, pretežno nastopajo z enakim in absolutnim glasom kot njihove vlade, kar navzven ne izpade dobro, ampak bolj avtoritarno.
V tem kontekstu bi bilo koristno, da bi oba poslanca bolj poudarila razlike med Slovenijo ter Madžarsko ali Poljsko. Če našim evropskim poslancem uspe pojasniti razliko med Slovenijo in drugima državama, je to dokaz, da situacija ni na isti ravni in da gre torej res le za »izvoz« notranjega političnega boja v tujino.
Da Slovenija ni v istem košu kot sta Madžarska ali Poljska je povedala tudi Irena Joveva, a je vzbudila pozornost ostalih z opozorilom, da je Slovenija na isti poti. Njena izjava je poslala sporočilo evropskim institucijam, kjer se bojijo, da bi v prihodnosti še kakšna druga članica sprejela madžarsko in poljsko usmeritev. Bolj kot samo stanje na Madžarskem in Poljskem je ta signal institucijam pomemben, saj namiguje, da obstaja proces, ki ga je treba ustaviti. Brez dvoma je Jovevi uspelo spretno pritisniti na tipko strahu institucij, ki ga bodo morali evropski poslanci naših vladnih strank nevtralizirati.
Če našim evropskim poslancem uspe pojasniti razliko med Slovenijo in drugima državama, je to dokaz, da situacija ni na isti ravni in da gre torej res le za »izvoz« notranjega političnega boja v tujino.
Tišina Novakove
Evroposlanka iz vrst NSi je že prej povedala, da se ne bo udeležila razprave v EP o medijski situaciji na Poljskem, Madžarskem in v Sloveniji. Za to odločitev si je prislužila negativne reakcije, ki so prihajale tudi iz vrst simpatizerjev njene stranke. Ena od glavnih pripomb njenih kritikov je bila, da se je s to odločitvijo dokončno pridružila domačim opozicijskim kritikom, s čimer se lahko strinjamo.
A njene razloge je mogoče razumeti tudi drugače. Še pred dogodkom v EP je označila včerajšnjo razpravo kot izvoz domačega političnega spopada v evropsko areno, kar se je na koncu v resnici zgodilo. Tako njeno odsotnost lahko vidimo v drugi luči, kot tiho podporo vladni koaliciji, saj je s svojo potezo pokazala svoje nestrinjanje z nepomembnostjo oz. nebistvenostjo zadeve, ki ni vredna evropske pozornosti.
Nevarnost radikalizacije
V delu razprave, ki je bila posvečena Sloveniji, se je oglasila tudi nizozemska evropska poslanka Sophie in ’t Veld, ki v EP vodi preiskovalno skupino za spremljanje demokracije, vladavine prave in temeljnih svoboščin. V svojem nastopu je omenila nevarnost sovraštva v razmerju med politiki in mediji, in spomnila, da radikalizacija javne besede lahko pripelje tudi do umora, kakor se je že zgodilo na Slovaškem in na Malti.
Morda se nam zdi takšna ocena pretirana, a radikalizacija govora v slovenskem političnem prostoru v resnici postaja problem slovenske družbe. Skoraj vsak dan lahko beremo smrtne grožnje politikom ali novinarjem na spletnih omrežjih. Spomnimo se samo vse bolj pogoste uporabe slogana “Smrt Janšizmu” ali brutalnega napada na fotografa in na novinarsko ekipo Nove24TV med lanskimi protivladnimi protesti. Ob tem ne smemo pozabiti na vse večje število napadov na stavbe, ki pripadajo političnim strankam.
Žrtev te radikalizacije ni samo ta ali ona politična stran, ampak vsa slovenska družba. Zato je ključnega pomena za Slovenijo, da dialog znotraj naše družbe o(b)stane in da skupaj zavrnemo politično sovraštvo.
Anketa o zaupanju v medije
Sodelujte v naši anonimni anketi o slovenski medijski krajini. Označite, katere medije najpogosteje spremljate ter katerim medijem bolj ali manj zaupate.
Create your own user feedback survey
Rezultate bomo na Domovini objavili do konca marca.
Sodelujte v naši anonimni anketi o slovenski medijski krajini. Označite, katere medije najpogosteje spremljate ter katerim medijem bolj ali manj zaupate.
Create your own user feedback survey
Rezultate bomo na Domovini objavili do konca marca.
Povezani članki
Zadnje objave

Pax Rusica je mrtev, Armenci bežijo
30. 9. 2023 ob 10:03

Kdo v NSi ruši Tonina in zakaj je alternativa Vrtovec
30. 9. 2023 ob 6:44

Odmev tedna: Lov na milijone, medvede in čarovnice
29. 9. 2023 ob 19:32

Zdravje je v rokah mladih
29. 9. 2023 ob 11:04
Ekskluzivno za naročnike

Pax Rusica je mrtev, Armenci bežijo
30. 9. 2023 ob 10:03

Kdo v NSi ruši Tonina in zakaj je alternativa Vrtovec
30. 9. 2023 ob 6:44

Maščevalna čistka na RTVS: kako je novo vodstvo na hitro poskrilo moteče obraze
29. 9. 2023 ob 6:21
Prihajajoči dogodki
OCT
01
Camerata Laibach
19:00 - 21:00
OCT
01
OCT
01
Intervju: mag. Branko Cestnik
21:00 - 21:55
Video objave

Odmev tedna: Lov na milijone, medvede in čarovnice
29. 9. 2023 ob 19:32

Vroča tema: Kdaj bodo postavljene nove hiše, kako je z obnovo cest in kaj če ...?
26. 9. 2023 ob 17:09

Odmev tedna: Psi lajajo, depolitizacija gre dalje
22. 9. 2023 ob 19:46
Izbor urednika

Slovenski srednji sloj molzna krava države. Prostora za nove davke ni
18. 9. 2023 ob 6:31

Kako so v Jugoslaviji kradli in prodajali otroke
12. 9. 2023 ob 6:31
20 komentarjev
STAJERKA2021
Ta farsa v EU je kričanje razvajenega otroka, ki je zaradi nemarnosti izgubil igračo in želi, da mu jo drugi povrnejo, ker je sam ni znal obdržati.
Ej, ej, KUL-ovci, tako to ne gre! Ni več komunizma. Res pa je, da se je njihov pomladek tega dela kar dobro naučil! Bodo še brcali in nagajali, ampak brez večjih uspehov!
Alojzij Pezdir
Mojstrom agitacije in propagande iz ideološkega, političnega in kapitalskega zaledja stranke SD (prve naslednice nekdanje edine dovoljene KPS/ZKS) je s pomočjo neobveščenih in naivnih evropskih socialdemokratov uspelo vsiliti na rutinski dnevni red sovražne obravnave razmer na Poljskem in na Madžarskem tudi aktualne razmere in aktualno izvršno vejo oblasti v RS. Obravnava je sicer v celoti trajala le dve uri in ni za sabo v demokratični evropski javnosti pustila nobenih obvezujočih sklepov, deklaracij in resolucij.
A predsednica SD Tanja Fajon je bila pred evro-kamerami triumfalno navdušena in ekstatično zadoščena, saj se dobro zaveda, da je Slovenija zdaj - za povprečno samovščeno pokroviteljskega, ne-zainteresiranega, ne-obveščenega evropskega poslanca, evropskega komisarja ter katerega koli od deset tisoč evro-kratov - del "sramotne zgodbe" o fantazmagorično lažno upodobljenem neznosnem nasilju nad mediji, medijskimi dreserji javnega mnenja ter medijskimi lovci na človeške glave.
Ideologom, "spin doktorjem" in medijskim manipulantom iz nazadnjaškega stalinističnega ozadja SD je uspelo doseči, da bo poslej vsako povezovanje in primerjanje med RS in Madžarsko ter Poljsko samodejno, preprosto in tako rekoč "naravno". Pojmi RS, Madžarska, Poljska in/ali Janša, Orban ... se bodo uporabljali vse bolj kot sramotilni emblemi ("judovske zvezde"), populistična sredstva ne-demokratičnega ter pristran(kar)sko političnega stigmatiziranja, demoniziranja, sataniziranja in izločanja.
Na polju domače in mednarodne surove populistične politične agitacije in propagande je uspelo intelektualnim "demonom" s FDV Univerze v Ljubljani ter iz njihovih mednarodnih pajdaških in interesnih omrežij izvleči dolgoročne agitacijske in propagandistične učinke, s katerimi bo demokratično izvoljena, legalna in legitimna aktualna vlada RS doma in na tujem izpostavljena v nadaljnjih dnevih, tednih in mesecih še hujšim, še bolj brezsramnim in še bolj brutalnim političnim in medijskim pritiskom ter pogromom.
Tudi najbolj naivnim bi moralo postati po vsem tem populističnem terorju domačih in evropskih socialdemokratov jasno, da so ideologi in politični operativci omenjenega prenosa totalne vojne (med proti-janšističnimi mediji, medijskimi lastniki, uredniki ter producenti in avtorji medijskih vsebin na eni strani ter med aktualno legalno in legitimno vlado RS in vladajočo parlamentarno koalicijo v RS na drugi strani) pripravljeni storiti zares vse za kakršno koli (legalno ali nelegalno) rušenje legalne in legitimne vlade ter za kakršen koli - tudi ne-ustaven in tudi ne-demokratičen - ponoven prevzem oblasti v RS.
Res se zgodovina ponavlja kot farsa, če samooklicani ideološki in politični dediči zločinske prakse Teharij, Kočevskega roga, Hude jame, Golega otoka ..., sistematičnega omejevanja temeljnih človekovih pravic nad Edvardom Kocbekom, Borisom Pahorjem, Alojzem Rebulo ... ter proti-osamosvojitvenih izdajstev Predsedstva RS, Štaba TO RS ... dandanes v evropskem parlamentu nastopajo kot brezsramni in lažnivi sovražni ovaduhi ter špijoni proti lastni demokratično, legalno in legitimno izvoljeni izvršni oblasti ter proti veljavni ustavni ureditvi v RS.
Kraševka
Aktiven državljan. To je resen problem, če v EU, kar napadajo PREDSEDNIKA VLADE določene države, ne da bi sami poiskali resnico. Komunisti so mojstri laži. In s tega vidika ima DS-predsednica veliko izkušenj in vrlin, da lahko PRODUCIRA razne afere in LAŽI. In vsi ti, ki te laži izvažajo iz Slovenije in izrabljajo v EU parlamentu, NISO DEMOKRATI. Vsaka država si z volitvami postavi VLADO. Tu mislim, da BRUSELJ jemlje drugim državam pravico, da postavlja, oziroma ODSTRANI vlado v tisti državi, kot si v Bruslju zamislijo. Ali ni v tem primeru BRUSELJ porekoračil pooblastila? Kajti namen SLOVENSKE Levice je to, da odstrani vlado JJ. Ker to doma Levici ni uspelo, so se zatekli po pomoč v Bruselj. Od kdaj Bruslju OBLAST, da pomaga STRMOGLAVITI vsakega PV, v katerikoli državi, pa naj bo Madžarska, Slovenija.....? Kdo KRŠI zakone in ruši PRAVNO DRŽAVO ?
lavrict
Fajonova v Bruslju me spominja na slovenske liberalce v Beogradu. Edini cilj je bilo sesutje A Korošča, če so morali pri tem pristati na en sam jugoslovanski narod in jezik, nasprotovati nastanku nacionalnih institucij, osirati A Korošča na čaršiji,klečeplaziti pred kraljem, so to tudi storili. Ja? Še kdo najde v tem Fajonovo v Bruslju? Liberalizem za bruseljska ušesa,totalitarizem za domača. Vrednote po potrebi.
Gregor
Že samo dejstvo, da je do takšne razprave v Eu prišlo kaže, da je izjava Domovine, da je šlo bolj za domačo predstavo skrajno naivna. Mogoče fajonka res ni višek bistroumnosti, a ima očitno za seboj dovolj sposobno mašinerijo, ki je sposobna izsiliti razpravo.
Zelo sem razočaran nad SDS, ki takega flank manevra ponovno loti z vso naivnostjo, ki je za njih značilna od samega začetka. Ne bodo šli študirat psihologije prepričevanja, ne retorike... ničesar. Šli bodo v EU parlament in jim povedali svoje. potem bomo pa spet poslušali jokave izjave, kako jih nihče ne razume.
Naivno do skrajnosti. Tokrat gre (k sreči samo) 1 točka Fajonki.
Marija Perko
Spopad evropskih poslancev !? Slovenskih!? Neokusno! Nedopustno!
Ko se spopadeta laž in resnica, glasujem za resnico!
IgorP
Shalotka Jaz tudi! Glas dobi Ljudmila Novak!
Ljubljana
Avtor neverjetno naiven ! A intervju enega levičarja za franc. levi cajteng je zanimanje FRA za SLO !! ??
Pozanimanjte se kolk stane tak intervju....globoka država ima neizmerno vsem nam ukradenega denarja !
Če imaš denarja na kupe, imaš tudi kupe plačancev, od medijev do sodstva, no mnogih niti ni treba takoj plačat, ker vedo da bodo nagrajeni ! Slej ko prej...
KDAJ nas bo na desni, konzervativce , srečala pamet ?
In ne bo hlapčevskih komentarjev o levici in analize njihovih podlosti !
za Božjo voljo, pišite o naših ljudeh v vladi, o delu vlade, o ciljih vlade, o naših poslancih, o poštenih Slovencih, nehajte s temi protislovenskimi in anarhističnimi modeli....DELATE JIM REKLAMO !! Potem pridejo volitve, butci brez vedenja gredo na volišče in obkrožijo tiste,, ZA KATERE SO ŽE KDAJ SLIŠALI....!!
Naj volijo za ljudi, o katerih niso nikjer nič slišali ali prebrali ?
Naj volijo za ljudi iz NSI ali SDS ali SLS, če jih ne poznajo...Kaj pomagajo jumbo plakati ali letaki v kaselcih, če folk prvič sliši zanje....
Halo, a kdo kaj sliši in razume ?
Ali čakate da bo RTV kaj pozitivnega objavila o garanju vlade ? V enem letu ni bilo NITI ENEGA VSAJ MALO POZITIVNEGA STAVKA NA RTV !!!!!!
Glejte, mnoge države imajo zlom zdravstva, SLO je iz 120 postelj čez zimo prešla na 1.200 !! Zdravniki delali čudeže , s pomočjo vlade. Bili nagrajeni, kar je prav !
Je kdo na RTV kdaj črhnil o tem ? kaj pa Domovina ?
Se ne spomnim....
darja.veverica
Ob upoštevanju izjave poslanke Novak včeraj, lahko z gotovostjo trdimo, da je mogoča samo prva razlaga njenega ne/molka iz vašega članka. Žal.
STAJERKA2021
No, Fajonova, to, da vam je uspelo prati umazano perilo v EU, to pa je vaš triumf.
Res pa je, da so vam politično dnevi šteti. To izvažanje enostranskega političnega terorja proti ubogim, levim, režimskim medijem, to pa je višek. Sicer vas že prej ni bilo zaznati, na vseh izvoženih blatenjih, pa je več kot viden levičarski "prstni odtis".
Zakaj ni podatka, levičarji, koliko novinarjev je v Sloveniji, pretepenih, mrtvih in zaprtih? Ker jih ni!
To, da v EU o naši medijski krajini v državi odločajo ljudje, ki ne poznajo jezika, da bi si prišli ustvarit svoje mnenje v državo na podlagi dnevnega tiska. Ne moreš blatiti držav, za katere ti ni mar, kaj se realno dogaja, ker je osnova samo to, da te z enostranskimi novicami zalagajo politiki, ki bi radi strmoglavili vlado. Ne zaradi represije, ker je preprosto ni!
Vso nastopanje teh predobro plačanih ikvizitorjev v EU, kaže samo na to, da bi pometali pred tujimi pragi in vsiljevali politiko državam, ki so komaj - še ne dokončno - zlezle iz komunističnega jarma. SD je ponosen naslednik komunizma, kar tudi ne skriva. Če niso ONI na oblasti, ne sme biti NIHČE. In to za vsako ceno!
20 % delež - če - ima v Sloveniji desna vlada. Levica pa 80 %. Malo matematike - kdo ima večjo moč v rokah?
Pozdravila bom referendum, da se TAKOJ ukine obvezno plačevanje članarine na RTV. Naj ga podpirajo tisti, ki ga oskrbujejo s tako enostranskimi novicami. Čez eno leto so volitve in bomo spet poslušali stavek - KDO NI Z JANŠO? Volilni program? Ne, to levico tako ne zanima, oni imajo svojega in to je OBLAST ZA VSAKO CENO!
Upam, da nikoli več, levica, ne splezate do oblasti! NIKOLI VEČ!
nordles
Predpostavljam, da avtor tega članka, ko ga je pisal, še ni vedel za Pismo gospe Novakove, ki ga je napisala včeraj. Če tega pisma ne bi bilo, bi se morda lahko strinjal z avtorjevim mnenjem, da je bilo ravnanje Novakove, da se ne oglasi, lahko tudi pozitivno. Čeprav sam menim, da bi ravno ona, ki, kot je splošno znano, ni prijateljica Janše, lahko nastopila kot "nevtralna. Dosti bi bilo, da bi povedala dejstva o lastništvu medijev in o tem kako pišejo. Samo dejstva, nič opredeljevanja za eno ali drugo stran.
Če pa preberete njeno Pismo, ki je bilo objavljeno včeraj, torej na isti dan kot razprava v EU parlamentu, je pa to direktna podpora levici in Fajonovi
Gospa celi svoj ranjeni ego,si domišlja, da je njena zasluga, da se v zadnjem času pojavlja pri vrhu raznih lestvic priljubljenosti. s čimer kaže svoj napuh in nezmožnost realne ocene načina delovanja sil iz ozadja. Ne glede na to, da je marsikaj res, kar piše, je dejstvo, da je z, časovno usklajeno objavo z levico, kar bo razumljeno, kot podpora levici, to čista IZDAJA interesov desnice. ( najširšem smilu) Menim, da NSI, kot vladna stranka ob tem pšismu ne sme molčati !!!!
Kraševka
Tudi jaz vidim enak PROBLEM, kot vi. Nerazumljivo mi je, da bi se ob neupravičenem blatenju (tu se ne gre za Janeza, s katerim si skregan) Slovenske vlade, kar molčalo.
miro
"Mediji v EU kot orodje politike in interesnih skupin", bi bila tema vredna njenega parlamenta.
Medtem, ko so evropske poslanke zaskrbljene nad ubogimi novinarji v centrali neposlušnih državah, lahko preberete zaskrbljenega Teda Galen Carpenterja, ki v članku "How the National Security State Manipulates the News Media" podrobno opisuje, kako ameriška obveščevalna agencija obvladuje ključne ameriške medije in tudi seveda ugledne "neodvisne" novinarje: https://original.antiwar.com/Ted_Galen_Carpenter/2021/03/08/how-the-national-security-state-manipulates-the-news-media/. O vplivu angleške obveščevalne agencije na medije lahko preberete v članku Max Blumenthal-a "Reuters, BBC, and Bellingcat participated in covert UK Foreign Office-funded programs to “weaken Russia,” leaked docs reveal" , https://thegrayzone.com/2021/02/20/reuters-bbc-uk-foreign-office-russian-media/. Kdo je v ozadju te zadnje zaskrbljenosti, bi bilo zanimivo izvedeti od raziskovalnih slovenskih novinarjev! O Politicu in novinarki se zaenkrat molči! Mogoče gre za cehovsko solidarnost?
Celotna novejša zgodovina je polna primerov obvladovanje medijev kot orodja interesnih skupin. Posebno intenzivno je bilo njihovo delovanje kot priprava za upravičevanje vojaškega napada in kurjenja domačega javnega mnenja temu v prid. Eno takih alarmantnih novic, ki se je razširila po svetovnih medijih je bila, da je nemška vojska ob zavzetju Belgije v 1.svetovni vojni odsekala roke več tisočem njihovih otrok (vir: Leon Degrelle Hitler: Born at Versailles), ki opisuje tudi tarifo francoskih medijev za članke naklonjene naročniku, v zlatih frankih seveda!
Očitno predsednikovanje EU nekoga zelo moti, zato so poslali v boj svoje vojake. Nisem prepričan, da se slovenski politiki, ob tej in podobnih drugih prilikah zavedajo, da so le kmetje na šahovnici interesov. Deli in vladaj, so uporabljali že stari Rimljani! Naši evroposlanke in poslanci bi morali obrazložiti svoja stališča v domačem državnem zboru, saj so bili izvoljeni, da branijo interese te države! Pričakoval pa bi malce manj naivnosti glede tega!
slovenc sm
Radikalizem levice postaja vedno večji problem. In pri nas ni skrajne desnice, kot se prikazuje v medijih, ker razen posameznih izpadov predvsem na internetu, ni zaznati neke organizirane skupine. Za razliko na levici, kjer lahko pozivanje k smrti, ubojem, grožnjam ipd. lahko stalno spremljamo kot organizirano dejavnost. Levi pol se sicer potem zgovarja, da je to del kulturnega izražanja ampak ne morejo potem drugi strani pripisovati radikalizem za bistveno manj izrazite grožnje.
Kraševka
To je res.
Ljubljana
Sem videl kaj je napisal o PV g. Janši nek tip crnković, ki se ima zagotovo za zelo "kulturnega, razgledanega in izobraženega" človeka. Človek je svoje življenjhe- kot vem - zavozil, osebno in finančno propadel, najbrž dobiva za svojo zlobo dobre honorarje od globoke države. Zagotovo se mu čisto dobro godi, dela malo ali pa nič. Svoj čas od partije zelo "gor vzet"... In lahko žali in pljuva po PV kakor se mu zahoče. Ko pa kdo iz SDS kaj napiše pa dobi tožbo lažnive tovarišice....In se najdejo ki volijo SLO levake !! kdo normalen.... Žal živimo normalni ljudje med tolpo podivjancev !
Ljubljana
Ne gre za spopad ! Gre za laganje ene tovarišice o svoji domovini in za nastop gospe Tomc o tem kaj je res. Poslušalci so bili žal večinoma zmanipulirani socialisti, ki nimajo pojma o tem kaj se res dogaja v SLO. Večinoma tudi plačani za to, da nič ne vedo...
Je pa nekaj jasno že nekaj časa:
V SLO ne gre za to, da bi levica norela zato, ker ne trpi in ne dovoli DRUGAČE MISLEČIH, ampak gre za popolno sovraštvo in agresijo do vseh ki ovirajo njihovo neomejeno črpanje državnega denarja in ki bi morda lahko postavili z leti drugačna sodišča. Kajti pokradli so toliko, da se zelo bojijo. Tisoče ljudi krasno živi od ropanja proračuna, zato se vsi ti upirajo. Ne gre za spopad , gre za POPOLN NAPAD na demokratično oblast, gre za napad na DEMOKRACIJO. Žal pri tem degenerirana EU sodeluje !
helena_3
Tisti Veselinovič skoraj gotovo tudi nima čiste vesti - zakaj bi sicer skrival dokumentacijo?
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.