Ustavno sodišče zadržalo uvedbo PC pogoja v državni upravi, Janša dosegel svoje

POSLUŠAJ ČLANEK
Ustavno sodišče je danes s 7 glasovi za in 2 proti do končne odločitve zadržalo 10. člen odloka, s katerim vlada od petka naprej v državno upravo uvaja pogoj PC.
Sodišče je zavrnilo argument vlade, da je odlok sprejela kot delodajalec, in ne kot oblastni organ ter presodilo, da bi škodljive posledice izvajanja odloka ob morebitni presoji, da je neustaven, pretehtale nad posledicami, ki jih prinaša njegovo zadržanje.
A vlada oz. njen predsednik sta s sprejetjem odloka dosegla svoje: močno pospešiti odločitev za cepljenje med delom prebivalstva, ki do tega vprašanja pristopa pragmatično, ter hkrati odgovornost za zdravstvene razmere v državi in delež precepljenosti razpršiti na več vej oblasti, pišemo v komentarju uredništva.
Ustavno sodišče je o zadržanju odloka odločalo na podlagi zahteve za oceno ustavnosti, ki jo je vložil Policijski sindikat Slovenije, oziroma zanj odvetnica Nataša Pirc Musar. Njihov argument je, da je 10.a člen odloka neustaven, saj de facto uvaja obvezno cepljenje. Ustavno sodišče pa naj odlok do končne odločitve zadrži, ker zaposleni v državni upravi, ki zavračajo cepljenje, tvegajo delovnopravne in prekrškovne posledice, ter da od zaposlenih ni mogoče pričakovati, da bi kršili predpise. Cepili pa bi se le zato, da jih te posledice ne bi doletele, ter da bi ohranili socialno varnost sebe in oseb, ki so jih dolžni preživljati, to pa bi predstavljalo hud poseg v njihovo telesno in duševno celovitost.
Če ustavni sodniki izpodbijanje odločbe ne bi zadržali in bi ta kasneje bila odpravljena in razveljavljena, telesnega stanja oziroma stanja imunskega sistema ter morebitnih neželenih učinkov, ki bi jih cepljenje pri nekaterih posameznikih morda povzročilo, ne bi dalo odpraviti.
Vlada je na drugi strani argumentirala, da se država trenutno uvršča na seznam temnordečih držav glede koronavirusne situacije, pogoj precepljenosti oziroma prebolevnosti v državni upravi pa po njeno edini omogoča učinkovito zagotavljanje pravice delavcev do varnega in zdravega delovnega okolja, kar je dolžnost delodajalca.
Za drugačno ureditev za zaposlene v organih državne uprave se je vlada odločila, ker imajo zaposleni zelo veliko neposrednih stikov s strankami oziroma uporabniki storitev, kar velja tudi za policijo. Meni, da predlagatelj zahteve po zagotavljanju svobode in varstva dela razlaga enostransko, z vidika javnega uslužbenca, ki se ne želi cepiti. Pri tem pa naj ne bi
upošteval tistih javnih uslužbencev, ki so vključeni v delovni kolektiv in imajo pravico do
zdravega delovnega okolja. Vlada je še dodala, da je zpodbijano določbo, ki je začasne narave, sprejela zaradi zagotavljanja nemotenega delovanja države.
Večina ustavnih sodnikov je sprejela argumente vlagatelja ustavne presoje. Glede težko popravljivih škodljivih posledic vlada po njihovo ni utemeljila, da bi
se ravno med zaposlenimi v organih državne uprave virus SARS-CoV-2 bistveno hitreje
in bolj širil kot v preostali populaciji ali pri drugih skupinah posameznikov. Zato po njihovo to ni edini ukrep, ki omogoča zagotavljanje pravice delavcev do varnega in zdravega okolja.
Delavci bodo do končne odločitve še vedno delali pod pogojem PCT, kar zadostuje, zadržanje odloka pa ne bi povzročilo takšnega širjenja okužb v državni upravi in širše,
da bi bilo zaradi tega ogroženo njeno delovanje.
Po drugi strani bi izvrševanje te določbe lahko povzročilo težko popravljive škodljive
posledice za tiste zaposlene v državni upravi, ki ne izpolnjujejo pogoja PC in zanje ne bi
bili upoštevani izjemi iz tretjega oziroma četrtega odstavka 10.a člena Odloka zaradi
morebitnih postopkov odpovedi pogodb o zaposlitvi, pa tudi zaradi dejstva, da je cepljenje
za posameznika nepovraten ukrep.
Proti odločitvi o zadržanju odloka sta glasovala ustavna sodnika ddr. Klemen Jaklič in Marko Šorli. Po objavi odločitve se je ddr. Jaklič odzval z naslednjim tvitom:
https://twitter.com/kjaklic/status/1443581793924308996
Takšen pa je odziv še enega uglednega pravnika, dr. Blaža Kovačiča Mlinarja, sicer zagovornika uvedbe obveznega cepljenja:
https://twitter.com/KovacicMlinar/status/1443635506579914753
Z vladne strani se je najprej odzval minister za javno upravo, Boštjan Koritnik, ki je najprej opozoril, da gre le za zadržanje izvajanja odloka do končne presoje ter k temu dodal, da odločitev obžaluje, a jo absolutno spoštuje. Poudaril je, da pravo ni eksaktna znanost, da gre za tehtanje pravic, kar pa lahko dokončno naredi le ustavno sodišče, kar je pridobitev demokracije in razvite družbe.
Precej ostreje pa se je odzval prvi odgovorni za stanje v državi, predsednik vlade Janez Janša:
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1443619747032150017
Da sta "dva pravna strokovnjaka zopet v manjšini proti sedmim epidemiologom ustavnega sodišča," pa je na Twitterju zapisal notranji minister Aleš Hojs.
Sodišče je zavrnilo argument vlade, da je odlok sprejela kot delodajalec, in ne kot oblastni organ ter presodilo, da bi škodljive posledice izvajanja odloka ob morebitni presoji, da je neustaven, pretehtale nad posledicami, ki jih prinaša njegovo zadržanje.
A vlada oz. njen predsednik sta s sprejetjem odloka dosegla svoje: močno pospešiti odločitev za cepljenje med delom prebivalstva, ki do tega vprašanja pristopa pragmatično, ter hkrati odgovornost za zdravstvene razmere v državi in delež precepljenosti razpršiti na več vej oblasti, pišemo v komentarju uredništva.
Ustavno sodišče je o zadržanju odloka odločalo na podlagi zahteve za oceno ustavnosti, ki jo je vložil Policijski sindikat Slovenije, oziroma zanj odvetnica Nataša Pirc Musar. Njihov argument je, da je 10.a člen odloka neustaven, saj de facto uvaja obvezno cepljenje. Ustavno sodišče pa naj odlok do končne odločitve zadrži, ker zaposleni v državni upravi, ki zavračajo cepljenje, tvegajo delovnopravne in prekrškovne posledice, ter da od zaposlenih ni mogoče pričakovati, da bi kršili predpise. Cepili pa bi se le zato, da jih te posledice ne bi doletele, ter da bi ohranili socialno varnost sebe in oseb, ki so jih dolžni preživljati, to pa bi predstavljalo hud poseg v njihovo telesno in duševno celovitost.
Če ustavni sodniki izpodbijanje odločbe ne bi zadržali in bi ta kasneje bila odpravljena in razveljavljena, telesnega stanja oziroma stanja imunskega sistema ter morebitnih neželenih učinkov, ki bi jih cepljenje pri nekaterih posameznikih morda povzročilo, ne bi dalo odpraviti.
Vlada je na drugi strani argumentirala, da se država trenutno uvršča na seznam temnordečih držav glede koronavirusne situacije, pogoj precepljenosti oziroma prebolevnosti v državni upravi pa po njeno edini omogoča učinkovito zagotavljanje pravice delavcev do varnega in zdravega delovnega okolja, kar je dolžnost delodajalca.
Za drugačno ureditev za zaposlene v organih državne uprave se je vlada odločila, ker imajo zaposleni zelo veliko neposrednih stikov s strankami oziroma uporabniki storitev, kar velja tudi za policijo. Meni, da predlagatelj zahteve po zagotavljanju svobode in varstva dela razlaga enostransko, z vidika javnega uslužbenca, ki se ne želi cepiti. Pri tem pa naj ne bi
upošteval tistih javnih uslužbencev, ki so vključeni v delovni kolektiv in imajo pravico do
zdravega delovnega okolja. Vlada je še dodala, da je zpodbijano določbo, ki je začasne narave, sprejela zaradi zagotavljanja nemotenega delovanja države.
Ustavni sodniki večinsko prikimali sindikalistom
Večina ustavnih sodnikov je sprejela argumente vlagatelja ustavne presoje. Glede težko popravljivih škodljivih posledic vlada po njihovo ni utemeljila, da bi
se ravno med zaposlenimi v organih državne uprave virus SARS-CoV-2 bistveno hitreje
in bolj širil kot v preostali populaciji ali pri drugih skupinah posameznikov. Zato po njihovo to ni edini ukrep, ki omogoča zagotavljanje pravice delavcev do varnega in zdravega okolja.
Delavci bodo do končne odločitve še vedno delali pod pogojem PCT, kar zadostuje, zadržanje odloka pa ne bi povzročilo takšnega širjenja okužb v državni upravi in širše,
da bi bilo zaradi tega ogroženo njeno delovanje.
Po drugi strani bi izvrševanje te določbe lahko povzročilo težko popravljive škodljive
posledice za tiste zaposlene v državni upravi, ki ne izpolnjujejo pogoja PC in zanje ne bi
bili upoštevani izjemi iz tretjega oziroma četrtega odstavka 10.a člena Odloka zaradi
morebitnih postopkov odpovedi pogodb o zaposlitvi, pa tudi zaradi dejstva, da je cepljenje
za posameznika nepovraten ukrep.
Odzivi
Proti odločitvi o zadržanju odloka sta glasovala ustavna sodnika ddr. Klemen Jaklič in Marko Šorli. Po objavi odločitve se je ddr. Jaklič odzval z naslednjim tvitom:
https://twitter.com/kjaklic/status/1443581793924308996
Takšen pa je odziv še enega uglednega pravnika, dr. Blaža Kovačiča Mlinarja, sicer zagovornika uvedbe obveznega cepljenja:
https://twitter.com/KovacicMlinar/status/1443635506579914753
Z vladne strani se je najprej odzval minister za javno upravo, Boštjan Koritnik, ki je najprej opozoril, da gre le za zadržanje izvajanja odloka do končne presoje ter k temu dodal, da odločitev obžaluje, a jo absolutno spoštuje. Poudaril je, da pravo ni eksaktna znanost, da gre za tehtanje pravic, kar pa lahko dokončno naredi le ustavno sodišče, kar je pridobitev demokracije in razvite družbe.
Precej ostreje pa se je odzval prvi odgovorni za stanje v državi, predsednik vlade Janez Janša:
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1443619747032150017
Da sta "dva pravna strokovnjaka zopet v manjšini proti sedmim epidemiologom ustavnega sodišča," pa je na Twitterju zapisal notranji minister Aleš Hojs.
Povezani članki
Zadnje objave

Pax Rusica je mrtev, Armenci bežijo
30. 9. 2023 ob 10:03

Kdo v NSi ruši Tonina in zakaj je alternativa Vrtovec
30. 9. 2023 ob 6:44

Odmev tedna: Lov na milijone, medvede in čarovnice
29. 9. 2023 ob 19:32

Zdravje je v rokah mladih
29. 9. 2023 ob 11:04
Ekskluzivno za naročnike

Pax Rusica je mrtev, Armenci bežijo
30. 9. 2023 ob 10:03

Kdo v NSi ruši Tonina in zakaj je alternativa Vrtovec
30. 9. 2023 ob 6:44

Maščevalna čistka na RTVS: kako je novo vodstvo na hitro poskrilo moteče obraze
29. 9. 2023 ob 6:21
Prihajajoči dogodki
OCT
01
Camerata Laibach
19:00 - 21:00
OCT
01
OCT
01
Intervju: mag. Branko Cestnik
21:00 - 21:55
Video objave

Odmev tedna: Lov na milijone, medvede in čarovnice
29. 9. 2023 ob 19:32

Vroča tema: Kdaj bodo postavljene nove hiše, kako je z obnovo cest in kaj če ...?
26. 9. 2023 ob 17:09

Odmev tedna: Psi lajajo, depolitizacija gre dalje
22. 9. 2023 ob 19:46
Izbor urednika

Slovenski srednji sloj molzna krava države. Prostora za nove davke ni
18. 9. 2023 ob 6:31

Kako so v Jugoslaviji kradli in prodajali otroke
12. 9. 2023 ob 6:31
100 komentarjev
rasputin
Janša ima srečo, da je ustavno sodišče razveljavilo PC pogoj za državne usležbence, sicer bi nastopil v državni upravi kaos, zlasti v policiji in vojski, njegova vlada pa bi padla.
uros.samec
@navigator, vse skupaj torej le obračun z farmacijo in bogataši, morda še lahko dodaš WHO, ki je povsem pod diktatom Kitajske.
Kje pa je tvoja strategija realnih dejstev? Pritisk na bolnišnice. Preseg praga 250 covidnih postelj v intenzivnih oddelkih. Splošna ohromljenost države zaradi ogromno bolnih ljudi. Izgoreli delavci v zdravstvu. Zlom zdravstva. Kako boš rešil četrti val brez cepiva in brez PCT ukrepov? Ne moreš. Le ti dve zadevi držita državo pri življenju. Ali še drugače, le to nas ohranja, da kot družba še lahko funkcioniramo. Severne države so vse na 85% cepljenih. Mi pa capljamo pri 53%. In več kot bo upiranja anticepilcev, slabše se nam piše v mesecih ki prihajajo. V sosednjih državah ni nobenega pardona glede PCT pravila. Ergo, kar razmišljaj, pa boš videl, da alternative cepljenju in PCT pravilu ni.
A. Novak
V katerih sosednjih državah?
uros.samec
@navigator čas je da nam ti predlagaš svojo strategijo. Eksplicitno in ekzaktno, prosim, brez nakladanja in lepljenja linkov. Ukrepe ne sprejmeš, cepivo odklanjaš, torej si kontra natančno tistim rečem, ki jih priporoča stroka. Povej, razjasni. Pa nehaj obračati dejstva, dovolj si pameten, da to počneš , mi pa tudi, da to ne spregledamo. Cepiva so sezonska, kot je že desetletja pri gripi recimo, nehaj torej zavajati, koliko je spet držav v četrtem valu. Tiste države, ki so precepljenost dosegle precej pred nami, imajo spet več okužb, logično. Cepivo deluje. Cepivo je izjemen dosežek stroke v krajšem času kot sicer. PCT pravilo je pravično odmerjen ukrep, sicer smo vsi cepljeni tarče necepljenih. In da, seveda, cepljeni tudi zbolimo, vendar ne za smrtno nevarno varianto virusa. In več ko je necepljenih, lažje se zgodijo mutacije virusa. Ergo, razloži torej svojo strategijo.
rasputin
Predlagam, da se onemogoči Bill Gatesu & Co in njegovim oprodam v WHO in nacionalnih zdravstvenih ustanovah, da vodijo pandemijo v korist farmacevtskih multinacionalk, ki jih zanima samo dobiček in so pripravljene poteptati vsa etična načela za ta cilj. To bo šele omogočilo, da se začne odprta in neobremenjna znanstvena razprava med strokovnjaki o tej plandemiji, namesto sedanjega diktata uradne stroke, ki se zateka k prisili, zavajanju, lažem, sankcijam zoper disidentske strokovnjake po načelu diskreditacija-likvidacija. Predlagam, da se razkrinkajo vsa dejstva v zvezi z izvorom koronavirusa-19, ki je bil po doslej znanih dejstvih namensko razvit v laboratoriju po naročilu velefarmacije, odgovorne za to pa da se postavi pred sodišče. Utopični predlogi? Morda da, morda tudi ne. Vedno več je pogumnih strokovnjakov različnih strok iz različni držav, ki se postopno že tudi povezujejo in razkrinkavajo ta zločin zoper človeštvo v režiji velefarmacije in zlobirane WHO. Resnica bo prišla na dan, zmagalo bo ljudstvo, ne velefarmacija. https://www.stopworldcontrol.com/fuellmich/
Anita
Veste kaj je zdravilo za oprostite na izrazu debile, osebna izkušnja za nekatere bo usodna na žalost tako na eni in na drugi strani. Cepiva so izkoreninila mnogo bolezni neumnost pa ni med njimi in kot je rekel Einstein vrsolje in neumnost sta brezmejni pa za vesolje nisem čisto prepričan. Bi pa bilo zanimivo poslati tv kamere v soboto dopoldne v Celovec in Trst, ukrepi enaki oz. hujši pa bi videli kako Slovenci ubogljivo kažejo svoja potrdila ali se brez besed testirajo da lahko na instsgramu pokažejo svojo sliko s kavico ali pivom v roki. Tam pa se noben ne pritožuje. Videla na lastne oči. Slovenci doma pritoževanje, čez mejo ponižne ovčke noben niti ne piksne zakaj je to potrebno. Lahko se prepričate na lastne oči. A ja pa še nekaj od danes je liter bencina v Italiji več kot 2 evra.
Alojzij Pezdir
Zadržanje PC vstopnega pogoja s strani večine ustavnih sodnikov je bilo pričakovano, za marsikoga odrešilno in celo družbeno sproščujoče.
Saj je "minuto pred dvanajsto" resno grozilo neobvladljivo anarhično stanje, ko bi svojih pristojnosti in nalog že od 1. oktobra ne opravljal opazen del zaposlenih v javni upravi, policiji in SV, kar se je do roba znosnosti zaostrilo zlasti po zadnjih "spontanih" in neprijavljenih uličnih zborovanjih ter nezakonitih množičnih huliganskih zasedbah trgov, ulic in križišč, vključno z oviranjem in zaustavljanjem prometa, ogrožanjem javnega zdravja, premoženja in celo človeških življenj.
Če je v resnici precepljena in prebolela komaj polovica javnih uslužbencev, potem je bila nevarnost pogubnega kaosa tako rekoč neposredno predvidljiva in pričakovana. Popolnoma jasno je, da so javni uslužbenci prav s to vsem dovolj grozečo nevarnostjo še dodatno zaostrili nevzdržne razmere, po drugi strani pa so jim pomagali še sredini in petkovi "spontani" anarhistični ulični nasilneži v imenu samo-oklicane "ljudske skupščine" in v imenu novo-ustanovljene "ljudske stranke" - Resni.ca.
Kot je videti, se vlada in posamezna ministrstva (z izjemo obrambnega) niso dovolj odgovorno, temeljito in poglobljeno ukvarjala z vprašanji, kaj po 1. oktobru, kako zagotoviti dosledno izpolnjevanje vstopnega pogoja PC ter obenem ohraniti zanesljivo in optimalno delovno in operativno pripravljenost, zaradi česar se je ukrepanje v skladu s smiselnimi preventivnimi odloki zdelo vse težje, ali celo neuresničljivo, ter je pretilo prav gotovo z nepredvidljivimi družbenimi posledicami.
Ponovno se odpira vprašanje, zakaj je vlada iz vstopnega pogoja PC za zdaj povsem izključila zaposlene v zdravstvu, socialnih ustanovah ter vzgoji in izobraževanju in zakaj ni dosegla z vsemi pristojnimi ministrstvi in sindikati javnega sektorja pravočasnega soglasja o dosegljivem datumu, do katerega bi lahko dosegli zahtevano bistveno zglednejšo in vzornejšo precepljenost v vseh najbolj socialno vplivnih in odmevnih delih javnega sektorja.
Bi bilo pa zanimivo in poučno vprašati ustavne sodnike, kako bi oni presojali, denimo, "spontano" ljudsko vstajo in komunistično revolucijo pod vodstvom formalno prepovedane stranke proti tujim okupatorjem na začetku 2. svetovne vojne, saj njihova vstaja, revolucija in pozneje NOB ni bila ne v skladu z ustavo in zakonodajo Kraljevine SHS in ne v skladu z začasnim pravnim redom začasnih zasedbenih sil.
Ali bi se tudi v tistem primeru ustavni sodniki postavili na stališče, da so bili tudi v vojnih razmerah in okoliščinah pomembnejši v tistem času in prostoru veljavni paragrafi zasedene kraljevine oz. začasnih fašističnih in nacističnih oblasti od odločnega in nujnega ukrepanja ljudske samo-obrambe proti smrtonosni tuji nevarnosti?
uros.samec
@Barbara, že zadnjič sem vam napisal, da se lotite nečesa kar zmorete. Nehajte pisati nesmisle in nebuloze. Nehajte izkoriščati smrt dekleta, za svoje valjenje buč. Dovolj prostaško je, da to počne njen oče. Kaj je bila in kje je bila prostovoljka je brezpredmetno, razen če imate tudi vso evidenco za vsakega umrlega za posledicami kovidne pljučnice? Ali za vas te smrti ne štejejo? Vsaka smrt je tragična, vendar je svojcem intimna. Vsaj tako bi moralo biti. Ali mislite, da je noivnarskim hijenam mar za to punco? Njim je le za klike in naklado, za gledanost. Za punco jim dol visi. Če bi se to zgodilo v nekem drugem času in ob nekem drugem cepivu, nihče ne bi vedel zanjo. Sicer pa je razmerje 2/120000 dovolj povedno. Škoda je, da so ustavili cepljenje, tako so le še bolj zasejali dvom.
rasputin
Samec, ti seveda veš, da je cepivo učinkovito, čeprav statistika tega ne kaže, veš, da je varno, čeprav že kratkoročna statistika tega ne kaže, kajti v nekaterih najbolj precepljenih državah imajo četrti val z veliko smrti, kaj bo na dolgi rok, pa nihče ne ve. Iz tebe govori slepa vera, ne dejstva. Če že poučuješ Barbaro, kaj bi smela pisati in kaj ne: najprej sebe vprašaj, ali je res, kar pišeš, ali samo verjameš, da je res. Mislite, ali veste? je nekoč v kvizu spraševal Jonas Ž. Toliko razsoden, da ločiš to dvoje, menda si.
BARBARA RAKUN
Bravo Jože, nalil si čistega vina!
jaz pa dodajam tole:
https://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/stevilni-se-poslavljajo-od-katje-20-pocivaj-v-miru-drago-dekle/
V bistvu kotriram Uli, ki je zadnjič pisala nekaj o tem, da ne vemo, ali je kaj posnifala, ali se je drogirala, ali je jemala kontracepcijske tablete. Bila je čisto običajna punca, mlada, polna življenja, še začeti ni začela živeti dobro, bila je tudi prostovoljka na taborih.
Tako da Ula prosim te naslednjič da brzdaš svoj jezik in ne žališ.
lavrict
In? Kaj to dokazuje? Da cepivo v deset tisočinki odstotka lahko povzroči zaplete ali smrt? Kot bi dokazovala,da je voda mokra,ogenj vroč in sonce sveti. Čestitam. Vsako zdravilo,čisto vsako, je lahko za nekoga strup. Nobena stvar ni povsem bela ali črna. Vsak posamezen dogodek se da izolirati in ga izven konteksta predstavljati kot nek dokaz. V resnici pa to ne dokazuje ničesar. Če te že zanima dokaz,povsem jasen in razumljiv, splošen, se obrni na Potrčkota, naj nam Potrčko ponovno poroča o Švedskem modelu. 85% precepljenost = 0 ukrepov.
lavrict
Ravna zemlja,Iluminati in vaški pepčki. Ti gredo zelo dobro skupaj.
jozeveli
Žal je desnica pri vodenju države izgubila kompas pa ravno tega od svojih nisem pričakoval. Že več kot leto dni ignorirajo državni zbor in vladajo samo še z odloki za katere se prepogosto izkaže, da niti v vladi niso usklajeni, da nimajo zakonske podlage ter, kar je najslabše, ustvarjajo zmedo in odpor pri ljudeh. Ob nastopu mandata sem bil prepričan, da bo ta vlada znala najbolje voditi državo v teh težkih trenutkih. Žal je izpadlo, da bi težko bilo slabše. Izgubila je še zadnjo podporo v državnem zboru (ne pozabimo, da nima več dovolj glasov za karkoli) in izgubila je zaupanje ljudstva. Kaj je lahko hujšega v času krize? Vsak državnik, ki ljubi domovino bi va takih okoliščinah zadostno podporo poiskal na čimprejšnjih volitvah.
In s čem se vlada te dni ukvarja? Razpisuje nova delovna mesta v državni upravi. Skuša neko čudno politično in družboslovno šolo pretvoriti v univerzo in ji zagotoviti financiranje. Spomnite se, kako so obljubljali nižje davke, vitkejšo državno upravo ter konec financiranja raznih družboslovnih mešalcev megle. Medtem ji pomembne stvari v državi popolnoma uhajajo iz nadzora. Sramota.
AlojzZ
Vaše občutke imam tudi jaz. Plezanje na dimnik je kar lepo simbolično dejanje Janeza, to je distanciranje od ljudi.
batistamaja
Jože, se strinjam.
Anita
Jože na podlagi česa se izda odlok?
Jože Kržič
Eh, Jožek, šankarska logika!
Jože Kržič
Eh, spoštovana Anita, zaman se trudite. Igorju in še nekaterim nakladačem na tem portalu ter sploh slovenski levici kaj dopovedati je Sizifov posel. Nič se jih ne prime. So edini fanatični verniki (brez Boga!)
rasputin
P(l)andemijo vodijo pokvarjenci s pomočjo neinformiranih koristnih idiotov.https://www.stopworldcontrol.com/
BARBARA RAKUN
https://www.rtvslo.si/slovenija/sprejetje-odloka-o-pc-razumem-kot-drzavni-udar/595826
Priporočam v branje!
rasputin
Citat iz tega intervjuja: "Po drugi strani pa bi po mnenju Kovačiča lahko na 3. programu Televizije Slovenija že od samega začetka epidemije namesto "neskončne pozicijske vojne v parlamentu, ki je obupna", porabili nekaj časa za oddaje, v katere bi prihajali strokovnjaki. "Ti bi na poljuden način razlagali, kakšna so aktualna spoznanja o covidu, o posameznih ukrepih, o učinkovitosti in varnosti cepiv. Pojasnjevali bi, katere so ta hip odprte dileme." To je zanimivo dejstvo: Uradna stroka, ki sebe predstavlja kot predstavnico čiste znanosti, ni pripravljena in sposobna dialoga z nikomer: ne s strokovnjaki ne z laiki. Vse, kar zmore, je diktat, prisila, sankcije zoper oporečnike, sramotenje ... Skratka, diskreditacija-likvidacija. Zoper disidentske strokovnjake iz lastnih vrst uradna stroka ukrepa disciplinsko, kot da smo v dobi preganjanja čarovnic. Kdo lahko verjame in zaupa takšni "stroki"? V znanosti ni dogem in ni tabujev. V znanosti dvom ni le dopusten, temveč nujen. Pridiganje uradne stroke z nekega vzvišenega piedestala vsevednosti, je prazno, saj vsak laik lahko sam ugotovi, da je vse polno vprašanj v zvezi s pandemijo, ki nimajo odgovora, ki se jih zavrača, označuje za nepomembna in nestrokovna. Čas je že, da odpremo okna in prevetrimo to zatohlo Dolino Šentflorajsnko.
Jože Kržič
Hvala za ponudbo. Ne potrebujem!
rasputin
Citat iz https://www.stopworldcontrol.com/gates/
"Bill Gates je povsod: vsak večji medij mu daje platformo, da celemu svetu pove, kaj lahko in česa ne moremo storiti glede svojega zdravja. Čeprav nima nikakršne medicinske izobrazbe, tako rekoč v vseh državah narekuje zdravstveno politiko. Ker ima v lasti polovico običajnih medijev, drugo polovico pa plačuje, da dela za njega, lahko učinkovito utiša glasove milijonov zdravnikov in znanstvenikov, ki nasprotujejo njegovi politiki.
Bill Gates je tudi glavni sponzor Svetovne zdravstvene organizacije in številnih drugih zdravstvenih inštitutov po vsem svetu, pa tudi glavni delničar večine podjetij za cepiva. Gates je svetovni trgovec s cepivi #1, zaradi česar je postal najbogatejši človek na svetu. S prodajo cepiv se je njegovo bogastvo podvojilo na več kot 100 milijard USD. Podkupuje ali izsiljuje vlade za širjenje njegovega programa cepljenja in zahteva, da je treba vsemu človeštvu vsiliti nepreizkušeno, eksperimentalno cepivo, ki spreminja DNA, ki se lažno trži kot "cepivo proti COVID-19".
STAJERKA2021
Glede tega reklamiranja cepiva Jansen, se strinjam, da je bilo zagotovo v duhu, da se cepivo pred iztekom uporabnosti - porabi. Ti dve smrti, mladih ljudi, sta bili popolnoma nepotrebni. Ta dogodek je zagotovo pustil sled nezaupanja. Vendar je to propagando vodila stroka in ne JJ. Žal.
Vendar, za splošno dobro, so ostala cepiva sprejemljiva. V svetu so določene bolezni iz preteklosti dobesedno izkoreninjene, prav zaradi cepljenja. Pa ni bilo nikoli takšne histerije. Imamo pandemijo, s katero bi se prav vse vlade, katerekoli, učile, saj kovida do sedaj ni bilo. Res pa je, kar nihče ne poudarja, da pa v DSO-jih umrlih, odkar je na voljo cepivo, praktično ni več. Vendar, cepljenje na zagotavlja nesmrtnosti, saj vsi vemo, da se naše življenje enkrat konča. Eni prej, drugi kasneje. Tako to je.
Narobe je samo to, da ne znamo strniti svojih vrst in marsikdo se udeležuje teh shodov, ki niso nič drugega, kot predvolilna zborovanja. Prepovedano je združevanje v obdobju pandemije, pa nekateri kar zavestno kršijo to največjo pravico vseh državljanov - pravico do zdravja. Kdo jim to dovoljuje? SRAM JIH NAJ BO.
batistamaja
Ne drži, če bi upoštevali stroko in bi ljudje za vsa cepiva QR kodo pridobili po določenem času, se ne bi toliko ljudi odločilo za Jansen . Tako pa so s takojšnjo pridobitvijo kode spodbujali ( politika mimo stroke!) porabo tega cepiva . In zdaj je najlažje reči da so se ljudje sami odločili za vrsto cepiva in si pilatovsko oprati roke. Proizvajalec pa itak ne nosi odgovornosti, ker je cepljenje prostovoljno je namenjeno izključno za urgentno uporabo.
APMMB2
Ustavni sodniki, sedmerica, da se razumemo, je ponovno dokazala, da nni sposbna razsojanja, da ne pozna prava in da ne razume situacije, ki bi ji morala podati pravni okvir.
Predpis, ki določa ukrepe v zdravstveni krizi, epidemije, mora temeljiti na medicisnki podlagi. Medicina pripravi podlage, politika pa te podelage povzame, jih oblikuje v pravni akt, ki postane obveza državljanom.
Pravna forma je tukaj popolnoma irelevantna.
Sedem ustavnih sdnikov pa tega dejsatva ne pozna, zato so se kot pijanec plota naslonili na pravno formalnost.
Sami so nesigurni, pa so se rešili tako, da so izvajanje predpisa zadržali. Bo že nekako, si mislijo. Kar pa kaže pred vsem bedo teh vrhovnih odločevalcev. Razmere so kritične in potrebno je odločiti, potrebno je ukrepati. Tega ti, formalno usposbljeni odločevalci niso sposobni. Glewde na jasno situacijo, ki preti s katastrofo MORAJO odločiti nemudoma. Niso spsobni odločiti, zato so se skriili za formalno pravno telovadbo.
Zadeve so jasne: zdravstvo je podalo predlog za sprejem ukrepov. Ti ukrepi so sprejeti. Ustavni sodniki, sedmerica, da se razzumemo, pa je zadržalo sprejem ulrepov.
V zraku pa je polno zahtev, da o pomembnih zadevah mora odločati stroka.
Paravo ni medicinska stroka Noben sodnik nima pravice, da odloča o medicisnkh problemih.
Ustavni sodniki pa so si to privoščili. To je škandalozno. kako si to dovilijo?
Ko gori hiša, o ukreph odločajo gasilci, med katerim ni akademika!!!
Ko je ogrožen nardod, pa akademiki menijo, da lahko odločajo. No, toliko so previdni, da odločitev, kij e sprejeta, zadržijo, kar pa je enako, kot če odločijo.
rasputin
Medicina pripravi podlage, politika pa te podelage povzame, jih oblikuje v pravni akt, ki postane obveza državljanom. ---- Tako bi bilo, če bi bilo vse pošteno vodeno. Žal je medicina le dekla farmacije - velikih farmacevtskih multinacionalk, ki na debelo podkupujejo vse ključne akterje v politiki in zdravstvu po vsem svetu. Posledično je vse iztirjeno. <a href="https://www.stopworldcontrol.com/fuellmich/" target="_blank" rel="noopener noreferrer nofollow ugc">https://www.stopworldcontrol.com/fuellmich/</a>
Kraševka
APMMB", vaš zadnji odstavek pove bistvo. Ko bodo še o požaru odločali na US, kdaj lahko gasilci gasijo, bodo naša mesta še bolj ogrožena, kot je sedaj Ljubljana in Ljubljančani ter vsi državljani Slovenije..
lavrict
2 leti
lavrict
Države z obveznim cepljenjem https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/countries-making-covid-19-vaccines-mandatory-2021-08-16/ - mi pa imamo US. Naši levi mediji,ki so 3 leti živeli v iluziji,da sodrgo lahko nadzorujejo,so se zbudili v jutro,ko jih mora čuvati policija,da jih od njih samih nahujskana drhal ne pomeče skozi okna. V isti utvari živi US. Teh nekaj pravnikov pa da bo zares nadzorovalo sodrgo? Prav gotovo.
rasputin
Kaj hočeš s tem dokazati? Da so farmacevtske multinacionalke nadvse brezobzirne pri doseganju svojih ciljev, tudi z lobiranjem in podkupovanjem politikov?! Nič novega. To je že davno znano dejstvo. Vprašanje je samo, koliko so dobili naši politiki, da nas tako brezsramno silijo v nepreizkušeno cepljenje, ki je neučikovito, ker virus mutira več desetkrat na leto, za povrh pa je potencialno nevarno na kratki in daljši rok..
uros.samec
Policija, vojska, državna uprava. Tudi za levičarje ne more biti drugače, kot da te skupine družbi jemljemo kot vzgled. Namesto da bi se postavili na stran države, na stran, ki želi na vsak način omejiti epidemijo, zmanjšati širjenje virusa, vzpodbuditi čim večjo samozasčito, kar je seveda cepljenje, se te skupine postavijo na stran večnih neodraslih otrok, ki trmasto iščejo pot skozi zid. Neverjetno in žalostno. Eno je, da smo še vedno zgolj na 53%, povsem nekaj drugega pa je, da cepljenju nasprotujejo sindikati državnih organov. To je unikum. Toliko mask kot je padlo v tej državi v roku enega leta, je skoraj neprebavljivo. Ali se sploh zavedamo, da nas nekaj odstotkov ljudi drži v šahu in krču, nas ustrahuje z napovedmi o državnem udaru, blokadi države, z grožnjami zdravnikom? Kaj počne Policija? Simpatizira z njimi. To je razkroj države, propadanje družbe. To je nasilna uzurpacija manjšine, nad večino, ki se noče braniti. Dolga leta sem delal v poklicu, kjer je bilo ogromno sodelovanja s Policijo. Te fante sem spoštoval. Kaj se je zgodilo z vami? Kam ste odložili integriteto, ponos do službe, zavedanje dolžnosti? Policija ne služi državljanom, Policija služi državi! Policija mora z represijo vzpostaviti red! To so ogrodja družbe kot jo poznamo. Vse ostalo vodi v anarhijo.
rasputin
https://www.stopworldcontrol.com/downloads/en/vaccines/vaccine-death-report.pdf
AlojzZ
"Janša dosegel svoje"
In to je?
slovenc sm
Efektivna pismenost Slovencevje slaba. Predlagam, da še enkrat preberete vsebino, kjer je jasno napisano, zakaj je JJ dosegel zastavljeni cilj. To lahko tudi sam potrdim. Bistveno je, da se je precepljenost v vmesnem obdobju bistveno povečala, kar bo omogočalo lažje spopadanje z epidemijo kasneje.
IgorP
zaradi nadaljnjega širjenja virusa, ki je v glavnem posledica prenizke precepljenosti prebivalstva, nosi soodgovornost večina na @UstavnoSodisce, ki bolj varuje lik JBTita kot zdravje Slovencev.
Slovenci znamo poskrbeti za svoje zdravje! Hoče Janša povedati, da je za vse dosedanje smrti kriva njegova vlada??? Če ne želiš biti kriv za bodoče smrti, naj jutri odstopi!!!!!
Kraševka
Kaj, ko bi odstopilo US, ki pomaga tistim, ki razgrajajo in širijo virus, namesto, da bi upoštevali KARANTENO. V Sloveniji bi bilo mnogo bolje, če ne bi imeli Ustavnega sodišča. Komentator Peter večkrat pove, da ŠVICA nima Ustavnega sodišča. Če sodišča delajo pošteno, potem že ona PRESOJAJO po zakonih in kazniva dejanja tudi obsodijo. Pri nas pa kazniva dejanja Levice, so vedno oproščena. Levica lahko celo blokira promet po Ljubljani in tudi na OBVOZNICI. S tem so povzročene tudi velike škode. Sem bila v Ljubljani dan po sredinih protestih in videla, kako so menjavali stekla na oknah PARLAMENTA, ki so jih SVOBODNI RAZGRAJAČI razbili. Ali je sodišče koga obsodilo? Zato pa je v Švici, ki nima US, red. Pri nas pa prav US - pospešuje NEREDE!
IgorP
Janši se že blede! Rad bi bil novi Tito in se ga vedno znova spominja! Drugače pa, še en poraz samodržca! Pa v kaj lahko ljudi prisiliš???? V nič! Poskušaj se jim približati! Se ne znaš! Triglav in Trboveljski dimnik sta najvišji točki do katerih si prišel v tem mandatu! Sledi strmoglavljenje! Pa smrti pripisuj sebi, tudi 20 letnega dekleta, ki se je cepilo zaradi nerazumnih omejitev! FUJ
MEFISTO
Igor, znova pretiravaš. Kdo si pa želi biti novi Tito, ki je bil največji zločinec narodov in narodnosti Srboslavije!? Na svetovni lestvici največjih zločincev 20. stoletja zaostaja le sedem mest za Hitlerjem.
lavrict
V kaj se lahko ljudi prisili? Po tvoje bi,če bi 10000 glava drhal zahtevala odpravo vozniškega izpita ( v kar smo prosiljeni,če želimo voziti avto,zaradi svoje in varnosti drugih, oziroma je primerna analogija cepljenju), to morali takoj sprejeti,sicer pa bi bili Tito?
Jože Kržič
Blagor ubogim na umu ...
A. Novak
V septembru so se množično cepili otroci in študenti, ki tega cepljenja sploh ne potrebujejo. Domovina, kakšen dosežek vlade je to?
lavrict
Precej smešna logika tole. Kdo pa naj se cepi,če ne zdrav? Naj cepimo bolne?
lavrict
Alenka tudi otroci in mladostniki zbolijo. Nekateri z zelo resnimi posledicami. Kaj boš rekla njihovim staršem? Drugo pa je seveda,da tako ozko gledanje ne ustreza dejanski situaciji. Ne gre samo za obolelost. Grr za karantene,zaprtje razredov ali šol, bolniške staršev itd...Nezmožnost preseganja lastnega praga je antivexerska domena. Zato svojo družbeno neodgovornost lepo zadrži zase. Tudi argument o nepreverjenem cepivu ne drži. Še najmanj pa tista raca o zdravem človeku in cepivu...kot bi te cepili proti steklini,takrat ko jo že imaš. Cepiva so preventivna, če ti taka osnovna maksima ni jasna,nima smisla,da se v debato sploh vključuješ.
Anita
Alenka Novak na pediatrični kliniki leži dojenček s kovidom na venrilatorju.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.