Ukinitev muzeja osamosvojitve: Samo pri nas se sramujemo tega, kar je največja pridobitev slovenskega naroda
Danes so na tiskovni konferenci predsednika dveh pomladnih strank, Janez Janša (SDS) in Marko Balažic (SLS), in predsednik združenja Vrednot slovenske osamosvojitve ter osamosvojitveni predsednik vlade Lojze Peterle izrazili nasprotovanje ukinitvi Muzeja slovenske osamosvojitve.
O načrtih ministrice iz vrst Levice Aste Vrečko smo pisali v tem prispevku.
O namerah ministrstva pa po besedah Peterleta ni bilo obveščeno niti vodstvo niti svet ali zaposleni v Muzeju osamosvojitve.
Ministrica za kulturo Asta Vrečko je v izjavi glede usode Muzeja slovenske osamosvojitve poudarila, da se muzej ne ukinja, ampak se združuje z Muzejem novejše zgodovine Slovenije.
“Pri nas se govori o ideološkem projektu, zaslugarjih, se lepi etikete, diskvalificira, norčuje ali vsaj ignorira. Vesel sem, da smo pred 30 leti dosegli največ, kar se lahko zgodi svobodoljubnemu narodu, to je ustanovitev lastne, svobodne in demokratične države,” je opozoril in ob tem dodal, da če primerja tisti čas, ko smo menjali režim z današnjem, bi lahko rekel, da je bilo takrat več dialoga, več kulture, spoštovanja drugega, pa je šlo za večje zadeve, je poudaril Peterle.
Predsednik osamosvojitvene vlade Lojze Peterle je na tiskovni konferenci, kjer sta bila prisotna tudi član predsedstva Združenja VSO in predsednik prejšnje vlade Janez Janša in predsednik SLS Marko Balažic, uvodoma, ko se je dotaknil razloga, zakaj je bila tiskovna konferenca sploh sklicana, spomnil na leta pred letom 1990, ko se je vedelo, za kaj se je borilo in za kaj protestiralo.
Poudaril je, da je bil vesel, ko je marca lani po zaslugi vlade, ki jo je vodil Janez Janša, prišlo do odločitve, da se ustanovi posebna muzejska ustanova z imenom Muzej slovenske osamosvojitve. V imenu muzeja ni Jožeta Pučnika, Ivana Omana, tudi ne Janeza Janše.
V jedro poslanstva omenjenega muzeja po besedah Peterleta spada, da se posveča tudi nosilcem osamosvojitve. “Osvetlitev lika Jožeta Pučnika, kar je počel ta muzej pred nedavnim, ne moremo spraviti rubriko prilaščanja zaslug, ampak kot nujno kulturno dejanje do človeka, ki na račun dejanj zasluži jasen javni spomin,” je poudaril in spomnil, da je tudi predsednik države Borut Pahor, ki ima neko moralno in etično integriteto, označil Pučnika kot očeta naroda.
“Zame pridobitve demokracije niso sporne. Govorimo o demokraciji, svobodi, pravni državi, sistemu zavor in ravnovesij. To se je zgodilo z osamosvojitvijo. To bi morali na vsakem koraku poudarjati,” je v svojem nagovoru povedal predsednik Slovenske ljudske stranke Marko Balažic. Po eni strani je tako, da se te vrednote prenaša na mlajšo generacijo, po drugi strani pa, da se vsi skupaj spominjamo dejanj vseh ljudi, ki so pri tem sodelovali.
“Pričakujem, da bi bili v takem muzeju prikazani prispevki vseh, od Ivana Omana do Milana Kučana. Vsi so takrat razumeli klic zgodovine. Sedaj lahko debatiramo o kakršnih koli drugih zadevah, ampak so dojeli klic zgodovine in popeljali Slovenijo na pot samostojnosti, na pot demokracije in svobode,” je poudaril Balažic.
“Kulturni ministrici, vladi in vsem vladam, ki bodo še prišle, bi dal naslednji poziv: Bodimo nad osamosvojitvijo ponosni, odprimo več muzejev, pogovarjajmo se o tem,” je zaključil.
Direktor Muzeja slovenske osamosvojitve zgodovinar Željko Oset po besedah Peterleta sploh ni uspel priti do ministrice, ko jo je prosil, da ga sprejme. Ministrica ni prišla pogledat nobene razstave. “Dobivamo proteste z vseh koncev, ljudje ne morejo razumeti, da je to res. Ne čudite se, če bo kakšna demonstracija na to temo,” je izpostavil Peterle, ki pravi, da bi rad slišal, kako se bo v praksi razlikovalo med novejšo in sodobno zgodovino. “Meni to malo diši po totalitarnosti. Mi vas bomo, po domače povedano,” je zatrdil in dodal, da ga to skrbi.
Kot je še povedala ministrica Vrečko, so bili v prid združitvi obeh muzejev podani strokovni razlogi. Muzej slovenske osamosvojitve je bil namreč ustanovljen kot samostojna ustanova navkljub pozivom številne strokovne javnosti, da v Sloveniji že obstajajo ustanove in muzeji, ki zelo dobro pokrivajo področje slovenske osamosvojitve 90. let minulega stoletja ter da muzej sam nima lastne zbirke, tako da bi njegovo delo temeljilo na pridobivanju in ukvarjanju z zbirkami drugih ustanov.
Na novinarski konferenci je spregovorila tudi članica sveta zavoda Muzeja slovenske osamosvojitve Alenka Puhar, ki je opozorila, da registra, kaj slovenski muzeji zbirajo, “enostavno ni”. Zaradi tega je menila, da je argument za združevanje, ki pravi, da različni muzeji že zbirajo gradivo iz osamosvojitve, “prisiljen”.
O načrtih ministrice iz vrst Levice Aste Vrečko smo pisali v tem prispevku.
O namerah ministrstva pa po besedah Peterleta ni bilo obveščeno niti vodstvo niti svet ali zaposleni v Muzeju osamosvojitve.
Ministrica za kulturo Asta Vrečko je v izjavi glede usode Muzeja slovenske osamosvojitve poudarila, da se muzej ne ukinja, ampak se združuje z Muzejem novejše zgodovine Slovenije.
“Pri nas se govori o ideološkem projektu, zaslugarjih, se lepi etikete, diskvalificira, norčuje ali vsaj ignorira. Vesel sem, da smo pred 30 leti dosegli največ, kar se lahko zgodi svobodoljubnemu narodu, to je ustanovitev lastne, svobodne in demokratične države,” je opozoril in ob tem dodal, da če primerja tisti čas, ko smo menjali režim z današnjem, bi lahko rekel, da je bilo takrat več dialoga, več kulture, spoštovanja drugega, pa je šlo za večje zadeve, je poudaril Peterle.
Lojze Peterle: Danes se vse skupaj pretaka v eno veliko zdraho
Predsednik osamosvojitvene vlade Lojze Peterle je na tiskovni konferenci, kjer sta bila prisotna tudi član predsedstva Združenja VSO in predsednik prejšnje vlade Janez Janša in predsednik SLS Marko Balažic, uvodoma, ko se je dotaknil razloga, zakaj je bila tiskovna konferenca sploh sklicana, spomnil na leta pred letom 1990, ko se je vedelo, za kaj se je borilo in za kaj protestiralo.
Poudaril je, da je bil vesel, ko je marca lani po zaslugi vlade, ki jo je vodil Janez Janša, prišlo do odločitve, da se ustanovi posebna muzejska ustanova z imenom Muzej slovenske osamosvojitve. V imenu muzeja ni Jožeta Pučnika, Ivana Omana, tudi ne Janeza Janše.
V jedro poslanstva omenjenega muzeja po besedah Peterleta spada, da se posveča tudi nosilcem osamosvojitve. “Osvetlitev lika Jožeta Pučnika, kar je počel ta muzej pred nedavnim, ne moremo spraviti rubriko prilaščanja zaslug, ampak kot nujno kulturno dejanje do človeka, ki na račun dejanj zasluži jasen javni spomin,” je poudaril in spomnil, da je tudi predsednik države Borut Pahor, ki ima neko moralno in etično integriteto, označil Pučnika kot očeta naroda.
Gre za delo za prihodnje generacije
“Zame pridobitve demokracije niso sporne. Govorimo o demokraciji, svobodi, pravni državi, sistemu zavor in ravnovesij. To se je zgodilo z osamosvojitvijo. To bi morali na vsakem koraku poudarjati,” je v svojem nagovoru povedal predsednik Slovenske ljudske stranke Marko Balažic. Po eni strani je tako, da se te vrednote prenaša na mlajšo generacijo, po drugi strani pa, da se vsi skupaj spominjamo dejanj vseh ljudi, ki so pri tem sodelovali.
“Pričakujem, da bi bili v takem muzeju prikazani prispevki vseh, od Ivana Omana do Milana Kučana. Vsi so takrat razumeli klic zgodovine. Sedaj lahko debatiramo o kakršnih koli drugih zadevah, ampak so dojeli klic zgodovine in popeljali Slovenijo na pot samostojnosti, na pot demokracije in svobode,” je poudaril Balažic.
“Kulturni ministrici, vladi in vsem vladam, ki bodo še prišle, bi dal naslednji poziv: Bodimo nad osamosvojitvijo ponosni, odprimo več muzejev, pogovarjajmo se o tem,” je zaključil.
Ministrica vztraja pri domnevno strokovni odločitvi
Direktor Muzeja slovenske osamosvojitve zgodovinar Željko Oset po besedah Peterleta sploh ni uspel priti do ministrice, ko jo je prosil, da ga sprejme. Ministrica ni prišla pogledat nobene razstave. “Dobivamo proteste z vseh koncev, ljudje ne morejo razumeti, da je to res. Ne čudite se, če bo kakšna demonstracija na to temo,” je izpostavil Peterle, ki pravi, da bi rad slišal, kako se bo v praksi razlikovalo med novejšo in sodobno zgodovino. “Meni to malo diši po totalitarnosti. Mi vas bomo, po domače povedano,” je zatrdil in dodal, da ga to skrbi.
Kot je še povedala ministrica Vrečko, so bili v prid združitvi obeh muzejev podani strokovni razlogi. Muzej slovenske osamosvojitve je bil namreč ustanovljen kot samostojna ustanova navkljub pozivom številne strokovne javnosti, da v Sloveniji že obstajajo ustanove in muzeji, ki zelo dobro pokrivajo področje slovenske osamosvojitve 90. let minulega stoletja ter da muzej sam nima lastne zbirke, tako da bi njegovo delo temeljilo na pridobivanju in ukvarjanju z zbirkami drugih ustanov.
Na novinarski konferenci je spregovorila tudi članica sveta zavoda Muzeja slovenske osamosvojitve Alenka Puhar, ki je opozorila, da registra, kaj slovenski muzeji zbirajo, “enostavno ni”. Zaradi tega je menila, da je argument za združevanje, ki pravi, da različni muzeji že zbirajo gradivo iz osamosvojitve, “prisiljen”.
Povezani članki
Zadnje objave
Alpski kvintet muzicira že šestdeset let
19. 4. 2026 ob 14:30
Spomladanska vrtna solata
19. 4. 2026 ob 12:00
[Duhovna misel] Dve poti spoznavanja Boga
19. 4. 2026 ob 6:00
[Nov posnetek] »Greš lepo na občino, pa vržeš bombo«
18. 4. 2026 ob 23:48
Jurij Vodovnik: Veselje moje vse je preč, ne morem se pomagat več ...
18. 4. 2026 ob 19:32
Križi s križankarstvom
18. 4. 2026 ob 17:00
Ekskluzivno za naročnike
Alpski kvintet muzicira že šestdeset let
19. 4. 2026 ob 14:30
Spomladanska vrtna solata
19. 4. 2026 ob 12:00
Jurij Vodovnik: Veselje moje vse je preč, ne morem se pomagat več ...
18. 4. 2026 ob 19:32
Prihajajoči dogodki
APR
20
APR
21
Pot vere – srečanja za odrasle
19:00 - 21:00
APR
22
Predstavitev monografije: Med tradicijo in moderno
11:00 - 12:00
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 246: Inovacije se redko rodijo v coni udobja
8. 4. 2026 ob 6:16
Domovina št. 245: Droni so postali orodje upanja
1. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 244: Volitve 2026 – Slovenija je izbrala
25. 3. 2026 ob 6:10
45 komentarjev
korosec.france
PONOVITEV : https://www.primorske.si/ku…
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vrhunska zloraba kulture, ki je financirana in podpirana od vseh ljudi ! Stvar je hudo resna !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Desničarji, poglejmo samo naslovno sliko in besedilce - predstavo bo ocenil, upam, urednik, g.Mamić, to pričakujem željno. Zato tudi pišem in nagovarjam. Zlo je treba ustaviti in sankcionirati po zakonu in Ustavi !
Franc. zgodovinar, Alain Besancon - ZLO STOETJA in Jacques Semelin - OČISTITI, UNIČITI
jasno in glasno povesta, da je načrtno blatenje, načrtno obtoževanje, Desnice Slovenije vnaprejšnje "označevanje" žrtev. Upam, da razumete, da so to počeli morilski, nič drugačni, revolucionarni komunisti pred, med in po vojni.
ŽRTEV JE TREBA STIGMATIZIRATI. Potem , ko jo po potrebi likvidirajo , sploh ni treba lansirati kake posebne razlage, pojasnila, izjave Ljuctvu.
V primerih, ko komunistom žrtve ni uspelo vnaprej "dobro pripraviti", pa so jo vseeno ubili na hitro, so po umoru lansirali govorico, da so likvidirali izdajalca, tatu, kakorkoli slabega človeka in Ljuctvo je moralo sprejeti razlago , kot: " Kar tako ga niso, nekaj jim je že naredil, kaj se pa vtika v zadeve?" , in podobno....
Tukaj pa , v gledališču-tega pa nisem še srečal... to je grozljiva uzurpacija in posilstvo , sovraštvo, grožnja , manjka samo še , po Kučanovo, seveda, taka ali drugačna likvidacija...
Bo Domovina raziskala vsebino, avtorje, akterje, pa stroške za kulturo v Kopru in tam okoli..?
Kraševka
To je res ZLO STOLETJA, kar so delali komunisti leta 1945. Melonijeva, Premjerja Italije je dejala, da se od Fašizma distancira in ga obsoja. V Sloveniji pa se še noben Levičar ni ojunačil, da bi vendar enkrat obsodil NEDEMOKRATIČEN in ZLOČINSKI Komunizem. Mislim, da tudi Nataša Pirc Muser ne bo obsodila Komunizma, ker mu je naklonjena ter lažno govori, da ni strankarska. Toda že v nedeljo jo je podprl Golob in nasledniki Komunizma iz stranke - SD. To so dejstva, ki povedo, da smo še vedno v močnem "obroču Komunizma".
korosec.france
Urednik Mamić, poglej kaj ti delajo tvoji Primorci najvišjega ,gledališko kulturnega miljeja!
PRIMORSKE ODLAZKOVE NOVICE : avtor Andraž Gombač
Gledališče, menda v Kopru: Desničarji lazijo po špageti vesternu
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poglejte si tole - kakšen ekstremni ekstremizem v "kulturi" ponosnih rdečih Primorcev !
Pod sliko so napisali tole, da razumete kaj je vsebina bestijalnosti v gledališču, menda Koper
"Izza Mihevčevega spomenika NOB in žrtvam fašizma lezejo podgane naše dobe: grdi, umazani,
zli. Foto: Jaka Varmuž " - govora je o Desničarjih...
https://www.primorske.si/ku...
nejo
V zgodovini Slovencev je osamosvojitev - POSTAVITEV LASTNE DRŽAVE - največje dejanje, ki ga ne more nič preseči. To dejanje je vredno največjega spoštovanja, pa tudi muzeja.
Gospa ministrica, ne sramotite slovenske države!!!
Kraševka
Veliko ljudi nas ima občutek, da sedaj vladajo tisti, ki ne spoštujejo države Slovenije.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
VEČNA SLAVA IN TRAJEN JAVEN SPOMIN - našim nedvomno PRAVIM
slovenskim OSAMOSVOJITELJEM NAŠE DOMOVINE IN DRŽAVE R. SLOVENIJE
v letih 1988- danes
- GOSPODU Janezu JANŠI, gospodu Slavku KMETIČU in vsem ostalim PRAVIM POLITIČNIM OSAMOSVOJITELJEM IN PRAVIMM BORCEM- TERITORIALCEM naše nove države SLOVENIJE 1991.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
P.S.
USTANOVI NAJ SE ŠE REGIONALNE MUZEJE OSAMOSVOJITVE SLOVENIJE.
Kraševka
Dober predlog. Na regionalni ravni bi bilo mogoče celo ustanoviti MUZEJ OSAMOSVOJITVE kar v okviru kakega DRUŠTVA - v privat prostorih, ali pa na Metelkovi, kjer bivajo društva BREZPLAČNO.
AlojzZ
Ukinitev muzeja osamosvojitve - dokaz, da je Slovenija okupirana.
Kraševka
Bojim se, da ste blizu resnice. Ali je vlada Slovenska? Včasih dvomim, ker se mi zdi, da nekateri (ministrica Duh za digitalizacijo, obrambo, policijo, KULTURO...) ministri dejansko delajo PROTI Sloveniji. Posebno ministrstvo za kulturo - nam dejansko UNIČUJE našo kulturo.
uros.samec
Janez KK prosim nehaj replicirati na moja mnenja. Vse žalitve si že porabil. Dovolj je.
Ostalim le ponavljam, ker si upam, sami si namreč tega nočejo priznati; mlajšim generacijam je ta osamosvojitev nekaj brezvz ali še bolje krneki. To nima zveze z delitvami gospa Kraševka. Slovenci preprosto nimamo tega v sebi. Janša si bi do sedaj to lahko že priznal.
Peter Klepec
Je nekaj na stvari. Mlajsim gre za to kam gredo na morje. Za EU, Euro, finance ter ostalo administracijo se bodo ze Nemci pobrigali. To je del slovenskega kompleksa.
Peter Klepec
Ce smo cisto posteni, tudi priznanje Slovenije, torej osamosvojitev so Nemci zrihtali.
Peter Klepec
Celo za Ukrajino in novo slovensko orozje so Nemci zadolzeni.😳
Kraševka
Zakaj naj bi bila mlajšim osamosvojitev brezvezna? Zato, ker jih starejši premalo o tem poučijo. Če mnlajših ne učimo brati in pisati, bi bili nepismeni. Če ne poznajo ZGODOVINE, jim je vse brezvezno. Prav zato je MUZEJ nujen in potreben MLADEMU rodu, da ve za potek zgodovine in prehojeno pot dedov in pradedov. Če je denar za proslave ZZB, bo pa ja denar tudi za ta MUZEJ !
Stanislav Jesenovec, operativni zastavoslovec
"Muzeja slovenske osamosvojitve." Slovenske ni, ker je 2/5 Neslovencev v njej! Slovenije? Ozemeljsko da, ekonmsko ne, politično? Pa vendar tak muzej bi moral biti v Republiki Sloveniji pomensko osrednji muzej, iz katerega bi idejno izvirali vsi uspehi samostojne države, ki mnogim iz Slovenije omogoča, da se lahko umestjo na najrazličneja mednarodna prizorišča. Na srečo, to niso le športniki. Sem pa te dni dobil zanimiv odgovor iz državne izobaževalne ustanove, v katerem trdijo, da je primerno da nosilci državljanske kuture v VIZ poznajo simbole Slovenije - bojim se, da še zastav ne pozanjo -, da pa ni potrebno vedeti, kako se uporabljajo in da zato ne potrebujejo mojega četrtstoletja nadgrajevanega znanja o tem. Muzej osamosvojitve Slovenije mora ostati kot samostojen kulturni zavod. Le tako bo lahko izvajal svoje poslanstvo. Ker ga še nisem obislak, lahko izrazim prepričanje, da je v njem s primernim gradivom predstavljen tudi Janez J. Švajncer, kateri je na današnji dan pred 31 leti pripravil vse za prireditev od odhodu pripadnikov JLA iz Kopra, tak kot preje, 26. junija 1991. leta v Ljubljani !!!
Kraševka
Se pridružujem vašim pogledom.
pozdrav
Da politiki slabo poznajo slovensko ustavo, ki je pravni temelj ustanovitve in razvoja države Slovenije, se je videlo tudi na soočenjih predsedniških kandidatov, saj ni nihče opozoril na dejstvo, da je predsednik vrhovni poveljnik Slovenije in kaj to pomeni.
pozdrav
Zgrožen sem pa pogosto tudi nad desnimi strankami in njenimi posamezniki, kako pogosto neumirjeno in nepripričevalno ter s slabo argumentacijo, nepodprto z dejstvi in dokazi, nagovarjajo politike, medije, ljudi...
Zgrožen sem tudi zaradi tega, da izpade v javnosti, da je levica varuh sloevnske ustave, ker se na njo nenehno sklicuje.
Pa čeprav jo nenehno krši, začenši z izključevnajem desnice iz demokratičnega dialoga in soodločanja.
Resnično nekaj ne štima.
Peter Klepec
Kaj pa, ce Slovenci sploh ne znajo delati politike, ampak samo mafijo?
pozdrav
S tem, ko levica hoče ukiniti muzej osamosvojitve, deluje protiustavno,
saj s tem negativnim dejanjem poveličuje totalitarno jugoslovansko zgodovinsko obdobje in izničuje
plebiscitarno odločitev Slovencev za demokratično samostojno državo
ter demokratično slovensko ustavo, ki med drugim spoštuje človekove pravice, tega pa jugoslovanska totalitarna ustava ni spoštovala.
Ko sem bil pred dvemi leti v muzeju novejše zgodovine v Celju, sem bil zgrožen, da v njem ni bilo nič o osamosvojitvi in samostojni demokratični Sloveniji, razen napis- gospodarska kriza v Sloveniji, ogromno pa o NOB in jugoslovanskem obdobju in politikih ipd.
Kljub obstoju muzeja slovenske osamosvojitve, ki bi resnično temeljito prikazoval osamosvojitev, bi morali vsi muzeji novejše zgodovine tudi vsebovati osamosvojitev in obdobje samostojne Slovenije.
Zakaj pa je bil lahko v Mariboru pred tremi leti ustanovljen ruski muzej, ki prikazuje prispevek Rusije k osvoboditvi Prekmurja?
Zakaj pa ne sme biti slovenskega muzeja, ki bi prikazoval slovensko osvoboditev in osamosvojitev?
Povsem očitno gre za slovensko protiustavno delovanje levice.
Kraševka
Tudi jaz tako mislim.
MEFISTO
Se vam ne zdi, da na gornji sliki "na nek način", kot bi rekel akademik Matjaž Han, manjka Tonin?
bonaparte
Manjka, manjka. Zelo manjka. Čakal ga je stol, plastenka vode in mikrofon.
bonaparte
Tonina ni bilo. Bi lahko prišel, da bi mu predsednik izven parlamentarne SLS Balažic povedal kaj čaka NSi, če ga bodo biksali še naprej.
Očitno se v NSi tudi po (svojem in GS+SD) fiasku v prvem krogu predsedniških volitev še naprej pajdašijo z diktatorskim Golobom. In se mu Tonin s prisotnostjo na tej konferenci ni želel zameriti.
Markec
Ministrica za kulturo je bila zelo inovativna. Med drugim je, kot prikazuje njen performans izpred nekaj let, gola v enaki družbi, ribala korenje med svojimi nogami. Kako bo razumela Osamosvojitveno vojno, bolj rečeno obdobje? Njen domet je omejen v njenem ozkogledem performans svetu. Tudi sedanjo službo jemlje kot performans. Le, da namesto korenja riba slovensko kulturo in nacionalno zavest.
uros.samec
Z spoštovanjem, ni treba soditi in diskriminirati nekoga, ki je celo življenje deloval v kulturi, zgolj na podlagi njenih udestvovanj. To je tako, kot da bi hoteli diskreditirati bančnika, da je v preteklosti znal zaslužiti z borzo. Gotovo je vam to skrajno prostaško, toda obstajamo ljudje, ki resnično ne razumemo, da bi morala Slovenija imeti samostojno institucijo za tistih nekaj dni osamosvojitve. Zadeve so namreč dostojno zastopane marsikje, interesa ljudi pa je bore malo. Tu, naredite spremembo, če jo morete. Moj sin sicer ne živi v Sloveniji, a dejansko pojma nima o tem, niti ga ne zanima. To je tema za generacije nekje 65 plus. In takšne grožnje kot jih daje Petrle so smešne. Ljudje pridejo v muzeje ko dežuje. Me razumete? Nihče ne bo zato šel protestirati. Pa ne govorim tega iz nekega boja med desnico in levico. Preprosto se strinjam z ministrico, to je čisto nepotrebno.
Kraševka
Uros samec, to res ni "tistih nekaj dni osamosvojitve", kot ti pišeš. Z OSAMOSVOJITVIJO smo Slovenci dobili SVOJO državo, po kateri so naši pradedje hrepeneli tisočletje. Je pa res, da so sedaj prišli v vlado taki ljudje, ki delajo PROTI državi Sloveniji. Žalostno je, da nam hočejo kulturo sedaj spremeniti v nekulturo in celo popljuvati Slovensko vojsko, kar so lansko leto na proslavi pokazali USTAJNIKI in letos predsednica državnega zbora.
MEFISTO
Kje je delovala ministrica za kulturo, ki to ne bi smela biti? V kulturi ali "kulturi"?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
TVOJE NIZKOTNO MNENJE - DOKUMENTIRA LE - DOMNEVNO A VERJETNO - REALNO "NIZKOTNOST". Vržeš ga lahko med smeti. Gre za zgodovisko pomembno ustanovitev naše lastne slovenske države. Tvoje osebno mnenje lahko s tvojim koncem odneseš - v nepomembnost n v nespomin. Č.r. Janez Kepic-Kern
Peter Pogačar
Če je nekdo v vlogi ministra, je zaželeno, da je kot oseba s svojo preteklostjo vzor. Se pa strinjam, da sporne poteze človeka v preteklosti še ne pomenijo slabo ministrovanje, čeprav so hkrati utemeljeno vzrok dvoma. Kar se tiče muzeja pa.... Spodobilo bi se, da bi imeli samostojen muzej, ki govori o nastanku države, saj bi s tem kot država opozorili na pomembnost naših temeljev in dali poudarek našemu bistvu. Ne vem sicer, o čem vaš sin nima pojma. A če nima pojma o nastanku države in je hkrati njen državljan, potem je skrajni čas, da kot država poskrbimo za vzgojo in izobraževanje, če si želimo obstati kot Slovenci. Ko bo enkrat zadostno število Slovencev, ki jim ne bo mar, zakaj in kako so Slovenci, in bo bolj pomembna druga kultura z drugim jezikom, bo Slovenija postala neka druga država. Najprej zgolj v kulturi in miselnosti, kateri bo sledila tudi sprememba imena države. Nič katastrofalnega za človeštvo, za Slovence pa je taka miselnost žebelj v krsti.
Peter Klepec
Hja, po vasi logiki vecine stvari, ki stanejo denar, ne rabimo. Razen muzejev tudi opere in gledalisc ne. Edino fuzbal stadion rabimo. Tja ljudje menda hodijo, a spet ne vsi (se nikoli nisem bil).
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Tisti moj zapis o "NIZKOTNEM MNENJU" se seveda nanaša na neupoštevanja vredna mnenja "urosa.samca" . L.r. Janez Kepic-Kern
helena_3
*potrjena tudi prisotnost predsednika NSi Mateja Tonina, ki vodi matično stranko predsednika VSO*
... in ga ni bilo. Zgovorno. Bom malo "žleht": ali se boji srečati JJ?
rasputin
Res je nenavadno, da skuša vlada države, ki je nastala z uporom zoper nekdanjo komunistično Jugoslavijo, skriti zgodovinske dokaze o njenem nastanku.
Če se Golob & Co sramujejo slovenske osamosvojitve, zakaj se potem grebejo za oblast v državi, ki jo prezirajo?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Tole si pa začuda še kar razumno napisal. L.r. Janez KK
irena
A res ne veste odgovora na vaše vprašanje, zakaj se grebejo za oblast???
MEFISTO
Tudi slepa kura zrno najde. (ljudska modrost)
MEFISTO
"Če se Golob & Co sramujejo slovenske osamosvojitve, zakaj se potem grebejo za oblast v državi, ki jo prezirajo?" To pa že vsak otrok ve, ker o tem že vrabci čivkajo na strehah. Zaradi lastninjenja in denarja, vendar!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No, meni se zdi, da mora ta MUZEJ OSAMOSVOJITVE - SAMO ŠE NADGRADITI, NIKAKOR PA GA KAJ- kakorkoli - REDUCIRATI itd. L.r. Janez Kepic-Kern
rasputin
Desničarji tvoje sorte, ki ste polni sovraštva in primitivizma, povzročate podobne reakcije na drugi strani. Za desni blok bi bilo veliko bolje, če bi hujskači tvoje sorte molčali, ker odvračate normalne volivce od desnih strank.
uros.samec
Čestitke za to repliko!
MEFISTO
Rasputin se je vrnil iz ukrajinskega ujetništva! Spet bo veselo!
Kraševka
Zakaj bi bili Desničarji hujskači? Ali niso Levičarji tvoje sorte največji HUJSKAČI, ko prirejajo proslave ZZB, ki opeva le Revolucijo iz leta 1945 in njen morilski Komunizem, ki nima nič z NOB? NOB je lažna beseda, ki naj bi pomenila - NARODNO osvobodilni boj. V praksi pa se je še po končani 2.s. vojni - pobijalo svoj narod. Še vedno ležijo mrtvi ljudje po jamah, rudnikih in breznih. To je odsev "ljubezni" komunistov. Narodno osvoboditev in svojo državo smo Slovenci dosegli šele leta 1991. Ta osvoboditev ni nikogar usmrtila po končani vojni 1991. OSAMOSVOJITEV je imela namen SOŽITJA med vsemi državljani. Toda Levičarji nočejo sožitja in delajo takoj Revolucijo, če slučajno zmaga Desnica. To pa je sovraštvo! Levičarji res PROIZVAJAJO SOVRAŠTVO, kar so pokazali tudi Ljubljanski USTAJNIKI! Kakšno pravico imajo agresivni Komunisti, da nam OSAMOSVOJITEV vedno popljuvajo? Podpiram MUZEJ OSAMOSVOJITVE. Slovenci si vendar to zaslužimo!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
"ZBLOJENI RASpUTIN"="UROS.SAMEC" SE POGOVARJA SAM S SEBOJ. L.R. Janez KK
jozo
Rasputin ne seri.Levičarji s Kučanom na čelu nikoli niso bili za samostojnost.Sam Stanovnik je dejal.Raje napravim samomor ,kot da gremo iz Juge.Sedaj pa ste mu postavili spomenik kot borcu za samostojnost.Lažete že od 45.naprej.Lažete nam vseskozi glede Dražgoš in hodite tja kot na božjo pot.FUJ!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.