Tako nekoč kot danes: revolucija je pomembnejša od zdravja in življenja ljudi

V Sloveniji epidemije ni, virus je brezvezen. Tako bi človek, če bi v torek na Prešernov trg padel z Marsa, sklepal po gneči v središču prestolnice. Dvometrska distanca, ki preprečuje prenos SARS-COV-2 na odprtem, je bila zgolj pravljica. Nekateri pa so vendarle nosili maske.
Odločitev, da je čas primeren za protivladni shod, je nedvomno (med drugim) podžgala nedavna presoja Ustavnega sodišča, ko je tesna večina sodnikov ocenila, da pravica do shodov pretehta nad škodljivimi posledicami za javno zdravje. Kot smo prebrali v obrazložitvi zadržanja sklepa o prepovedi zbiranja, se škodljive zdravstvene posledice namreč da »preprečiti, oziroma bistveno omejiti z epidemiološkimi ukrepi«. S katerimi in na kak način, niso navedli. So pa dodali, da se ne strinjajo z vlado, da je na takšnih shodih težko preprečiti, da bi se zbralo več ljudi od dovoljenega ter da na njih ne bi bilo mogoče nadzirati spoštovanja epidemioloških ukrepov. Če je to mogoče pri zbiranjih v verske namene, je mogoče tudi pri protestniških zborovanjih, je sledilo iz njihove nadaljnje argumentacije.
Danes o tej »epidemiološki ekspertizi« petih ustavnih sodnikov ni vredno izgubljati besed. Vlada je resda shode dovolila in število najprej omejila na 100, potem pa na 10, ker od ustavnega sodišča ni prejela pojasnil, kateri epidemiološki ukrepi bi adekvatno nadomestili prepoved zbiranja večjega števila ljudi.
Čeprav je očitno, da se je vlada iz bizarnosti utemeljitve ustavnih sodnikov nekoliko ponorčevala, je torkovo dogajanje pokazalo, da je imela prav, ko je prst odgovornosti za posledice usmerila na US. Jasno je, da četudi bi število omejili na 100 ali celo 1.000, bi bilo (brez da policija razžene protestnike s solzivcem in vodnim topom, kot to denimo počnejo Belgijci) nemogoče preprečiti, da bi se zbralo več ljudi od dovoljenega. Kot tudi ni bilo mogoče učinkovito nadzirati spoštovanja epidemioloških ukrepov. Ja, solzivec in vodni top bi najbrž dosegla svoje – ampak verjetno se vsi strinjamo, da si Janša v svoji »represivni diktaturi« metod, ki se jih poslužujejo jedrne evropske države, brez posledic ne more privoščiti. Janšizem pač ima svoje omejitve.
A bistvo vsega je, da ko gre za uresničevanje smotrov revolucije, žrtve niso pomembne. In navsezadnje je za to v torek šlo. Ker izvajalci revolucije post festum radi zanikajo osnovni smoter svojega boja, poudarjam, da si tega nisem izmislil jaz, temveč so »revolucija, revolucija«! vzklikali zbrani na Prešercu. Ter dodali, da se »danes tu rojeva nova osvobodilna fronta, združena fronta vseh prebivalcev Slovenije,« če citiram prvega "upornika", Jašo Jenulla ter pred njim še predsednika ZZB za vrednote NOB.
In veste kaj, veseli smo lahko, da so glede teh stvari tako odkriti. Slednje namreč razblini meglo, ki jo spuščajo na dogajanja izpred 80 let, ko je skupina okrog Društva prijateljev Sovjetske zveze ustanovila Protiimperialistično fronto s ciljem izvedbe komunistične revolucije po vzoru tovarišev Sovjetov. Pozneje, po zahrbtnem Hitlerjevem napadu na SZ, so jo preimenovali v Osvobodilno fronto Slovenskega naroda, ki je, pod patronatom komunistov, na koncu revolucijo tudi izpeljala.
Danes, ko po zgledu tistega časa ustanavljajo »novo Osvobodilno fronto«, je jasno, da je bil »okupator« v tej enačbi tako zdaj kot takrat pogrešljiva spremenljivka. Tako kot je nova »OF« uperjena proti »domačim izdajalcem«, saj, (če mednje slučajno ne štejejo zaveznikov v EU in NATO), okupatorja ni, je bil tudi OF, po kateri se zgledujejo, prvenstveno uperjena proti »notranjemu sovražniku«. Upor proti okupatorju je bil takrat tako za zraven, kot sredstvo za izpeljavo revolucije in njeno legitimizacijo ter kasneje za njeno prikrivanje, ko je čas naplavil revolucionarne zločine.
Vse to me po malem jezi predvsem iz dveh razlogov. Prvo, ker so komunisti za svojo revolucijo in vse spremljajoče svinjarije, najprej izkoristili domoljubni čut mojih starih očetov, ki sta se v partizanskih vrstah borila za svobodo, kakršno smo dočakali šele njuni potomci leta 1991, ko se je njihova revolucionarna tvorba razletela. In drugič, ker me kot vnuka partizanov vlečejo v nekakšno novo OF, »združeno fronto vseh prebivalcev Slovenije«, ki je seveda to ravno toliko, kot je bila (oziroma ni bila) »izvorna« OF pred 80 leti.
V samem jedru gre namreč za isti smoter. Revolucija takrat in revolucija danes sta zgolj vzvoda za prevzem in ohranjanje oblasti ozke skupine ljudi za vsako ceno. Tudi za ceno človeških življenj, pričajo jarki in brezna, prepolni kosti izpred 75 let ter polne intenzive danes, ko na protestih skupinsko kršijo zaščitne ukrepe. Množice, krive zgolj toliko, da nasedejo ideološkim puhlicam o višjih idealih, ki jim jih prodajajo, so zgolj orodje za dosego tega cilja.
S to razliko, da je pred 80 leti to bila revolucionarna sprememba družbenega sistema, ki je ustoličila »Novi razred«, kot ga je v svojih študijah imenoval nekdanji zagreti komunist Milovan Đilas. Danes pa se pod vzkliki »revolucija« v bistvu skriva upor proti spremembam statusa quo na vseh družbenih področjih, ki ga obvladujejo kot klika, ki je vse od takrat pretežno na oblasti. Njihove interese, ki so v prvi vrsti šelesteče otipljivi in šele nato ideološki, namreč ogroža ravno tisti »domači izdajalec«, za eliminacijo katerega so v prvi vrsti ustanovili PIF/OF. In tega je treba odstraniti z oblasti za vsako ceno.
In navsezadnje, današnja revolucija (kot takratna) ni uperjena le proti političnim nasprotnikom, temveč tudi, oziroma v prvi vrsti, proti malemu človeku. Proti kmetu, obrtniku, gostincu, trgovcu, frizerju … ki v razmerah hudo nalezljivega virusa striktno upošteva ukrepe in dela še več kot je potrebno, samo da lahko izvaja svojo dejavnost.
Množično protestiranje brez spoštovanja epidemiološke realnosti je tako v posmeh vsemu temu trudu običajnih ljudi, da preživijo ta težki čas.
Ampak kot je bilo tisti peščici komunistov za malega človeka vseeno takrat, je peščici njihovih dedičev zanj vseeno danes. Ko gre za ohranjanje pridobitev revolucije pač od nekdaj velja, da cilj posvečuje vsa sredstva.
https://twitter.com/SamoGlavan/status/1387313516030406658
Odločitev, da je čas primeren za protivladni shod, je nedvomno (med drugim) podžgala nedavna presoja Ustavnega sodišča, ko je tesna večina sodnikov ocenila, da pravica do shodov pretehta nad škodljivimi posledicami za javno zdravje. Kot smo prebrali v obrazložitvi zadržanja sklepa o prepovedi zbiranja, se škodljive zdravstvene posledice namreč da »preprečiti, oziroma bistveno omejiti z epidemiološkimi ukrepi«. S katerimi in na kak način, niso navedli. So pa dodali, da se ne strinjajo z vlado, da je na takšnih shodih težko preprečiti, da bi se zbralo več ljudi od dovoljenega ter da na njih ne bi bilo mogoče nadzirati spoštovanja epidemioloških ukrepov. Če je to mogoče pri zbiranjih v verske namene, je mogoče tudi pri protestniških zborovanjih, je sledilo iz njihove nadaljnje argumentacije.
Zvočni posnetek Čakševega komentarja je na voljo na dni teksta
Danes o tej »epidemiološki ekspertizi« petih ustavnih sodnikov ni vredno izgubljati besed. Vlada je resda shode dovolila in število najprej omejila na 100, potem pa na 10, ker od ustavnega sodišča ni prejela pojasnil, kateri epidemiološki ukrepi bi adekvatno nadomestili prepoved zbiranja večjega števila ljudi.
Čeprav je očitno, da se je vlada iz bizarnosti utemeljitve ustavnih sodnikov nekoliko ponorčevala, je torkovo dogajanje pokazalo, da je imela prav, ko je prst odgovornosti za posledice usmerila na US. Jasno je, da četudi bi število omejili na 100 ali celo 1.000, bi bilo (brez da policija razžene protestnike s solzivcem in vodnim topom, kot to denimo počnejo Belgijci) nemogoče preprečiti, da bi se zbralo več ljudi od dovoljenega. Kot tudi ni bilo mogoče učinkovito nadzirati spoštovanja epidemioloških ukrepov. Ja, solzivec in vodni top bi najbrž dosegla svoje – ampak verjetno se vsi strinjamo, da si Janša v svoji »represivni diktaturi« metod, ki se jih poslužujejo jedrne evropske države, brez posledic ne more privoščiti. Janšizem pač ima svoje omejitve.
Bistvo vsega je, da ko gre za uresničevanje smotrov revolucije, žrtve niso pomembne.
Revolucija in OF nimata cene
A bistvo vsega je, da ko gre za uresničevanje smotrov revolucije, žrtve niso pomembne. In navsezadnje je za to v torek šlo. Ker izvajalci revolucije post festum radi zanikajo osnovni smoter svojega boja, poudarjam, da si tega nisem izmislil jaz, temveč so »revolucija, revolucija«! vzklikali zbrani na Prešercu. Ter dodali, da se »danes tu rojeva nova osvobodilna fronta, združena fronta vseh prebivalcev Slovenije,« če citiram prvega "upornika", Jašo Jenulla ter pred njim še predsednika ZZB za vrednote NOB.
In veste kaj, veseli smo lahko, da so glede teh stvari tako odkriti. Slednje namreč razblini meglo, ki jo spuščajo na dogajanja izpred 80 let, ko je skupina okrog Društva prijateljev Sovjetske zveze ustanovila Protiimperialistično fronto s ciljem izvedbe komunistične revolucije po vzoru tovarišev Sovjetov. Pozneje, po zahrbtnem Hitlerjevem napadu na SZ, so jo preimenovali v Osvobodilno fronto Slovenskega naroda, ki je, pod patronatom komunistov, na koncu revolucijo tudi izpeljala.
Danes, ko po zgledu tistega časa ustanavljajo »novo Osvobodilno fronto«, je jasno, da je bil »okupator« v tej enačbi tako zdaj kot takrat pogrešljiva spremenljivka. Tako kot je nova »OF« uperjena proti »domačim izdajalcem«, saj, (če mednje slučajno ne štejejo zaveznikov v EU in NATO), okupatorja ni, je bil tudi OF, po kateri se zgledujejo, prvenstveno uperjena proti »notranjemu sovražniku«. Upor proti okupatorju je bil takrat tako za zraven, kot sredstvo za izpeljavo revolucije in njeno legitimizacijo ter kasneje za njeno prikrivanje, ko je čas naplavil revolucionarne zločine.
Danes, ko po zgledu tistega časa ustanavljajo »novo Osvobodilno fronto«, je jasno, da je bil »okupator« v tej enačbi tako danes kot takrat pogrešljiva spremenljivka.
Kdo dela revolucijo (ki to ni), v mojem imenu?!?
Vse to me po malem jezi predvsem iz dveh razlogov. Prvo, ker so komunisti za svojo revolucijo in vse spremljajoče svinjarije, najprej izkoristili domoljubni čut mojih starih očetov, ki sta se v partizanskih vrstah borila za svobodo, kakršno smo dočakali šele njuni potomci leta 1991, ko se je njihova revolucionarna tvorba razletela. In drugič, ker me kot vnuka partizanov vlečejo v nekakšno novo OF, »združeno fronto vseh prebivalcev Slovenije«, ki je seveda to ravno toliko, kot je bila (oziroma ni bila) »izvorna« OF pred 80 leti.
V samem jedru gre namreč za isti smoter. Revolucija takrat in revolucija danes sta zgolj vzvoda za prevzem in ohranjanje oblasti ozke skupine ljudi za vsako ceno. Tudi za ceno človeških življenj, pričajo jarki in brezna, prepolni kosti izpred 75 let ter polne intenzive danes, ko na protestih skupinsko kršijo zaščitne ukrepe. Množice, krive zgolj toliko, da nasedejo ideološkim puhlicam o višjih idealih, ki jim jih prodajajo, so zgolj orodje za dosego tega cilja.
S to razliko, da je pred 80 leti to bila revolucionarna sprememba družbenega sistema, ki je ustoličila »Novi razred«, kot ga je v svojih študijah imenoval nekdanji zagreti komunist Milovan Đilas. Danes pa se pod vzkliki »revolucija« v bistvu skriva upor proti spremembam statusa quo na vseh družbenih področjih, ki ga obvladujejo kot klika, ki je vse od takrat pretežno na oblasti. Njihove interese, ki so v prvi vrsti šelesteče otipljivi in šele nato ideološki, namreč ogroža ravno tisti »domači izdajalec«, za eliminacijo katerega so v prvi vrsti ustanovili PIF/OF. In tega je treba odstraniti z oblasti za vsako ceno.
In navsezadnje, današnja revolucija (kot takratna) ni uperjena le proti političnim nasprotnikom, temveč tudi, oziroma v prvi vrsti, proti malemu človeku. Proti kmetu, obrtniku, gostincu, trgovcu, frizerju … ki v razmerah hudo nalezljivega virusa striktno upošteva ukrepe in dela še več kot je potrebno, samo da lahko izvaja svojo dejavnost.
Množično protestiranje brez spoštovanja epidemiološke realnosti je tako v posmeh vsemu temu trudu običajnih ljudi, da preživijo ta težki čas.
Ampak kot je bilo tisti peščici komunistov za malega človeka vseeno takrat, je peščici njihovih dedičev zanj vseeno danes. Ko gre za ohranjanje pridobitev revolucije pač od nekdaj velja, da cilj posvečuje vsa sredstva.
https://twitter.com/SamoGlavan/status/1387313516030406658
Zadnje objave

Dr. Ernest Petrič: »Če pade Ukrajina, pade sodobni mednarodni red«
16. 3. 2025 ob 15:10

Po Jurčičevi poti
16. 3. 2025 ob 12:05

Maksimiljan, mehiški cesar – brat cesarja Franca Jožefa
16. 3. 2025 ob 9:07

France Prešeren (10/12) »Dolgost življenja našega je kratka …«
16. 3. 2025 ob 6:00

1944: »Zavezniško« sejanje množične smrti pri Gorici (10. del)
15. 3. 2025 ob 19:10

[Gledali smo] Sprememba spola, duše, družbe?
15. 3. 2025 ob 17:00

Čokoladni kolač s hruškami
15. 3. 2025 ob 11:58
Ekskluzivno za naročnike

Po Jurčičevi poti
16. 3. 2025 ob 12:05

France Prešeren (10/12) »Dolgost življenja našega je kratka …«
16. 3. 2025 ob 6:00

[Gledali smo] Sprememba spola, duše, družbe?
15. 3. 2025 ob 17:00
Prihajajoči dogodki
MAR
16
MAR
18
MAR
20
Video objave

[VIDEO] Dr. Ernest Petrič: "Če pade Ukrajina, pade sodobni mednarodni red"
11. 3. 2025 ob 13:18

[Video Odmev tedna] Milena Miklavčič: Tretja svetovna vojna že traja
7. 3. 2025 ob 17:12
Izbor urednika

Katin kot simbol okrutnosti in zlaganosti komunističnega režima
15. 3. 2025 ob 9:00

Ali za dr. Jožetom Možino vohunijo zaposleni na RTV?
15. 3. 2025 ob 0:31

Že je zunaj 191. številka tednika Domovina
12. 3. 2025 ob 6:10

[VIDEO] Dr. Ernest Petrič: "Če pade Ukrajina, pade sodobni mednarodni red"
11. 3. 2025 ob 13:18
39 komentarjev
Alojzij Pezdir
Da je treba za politične oz. "revolucionarne" cilje tudi kaj tvegati (nemara tudi zdravje, imetje in življenje), je v kamero državne TVS kot "intelektualni" zagovor množičnega potencialnega okuževanja z virusom covid 19 jasno in glasno izrekel popularni etnolog in priljubljeni zapisovalec ter pripovedovalec tegob iz samo-izolacije dr. Dan Podjed.
Da je za omleto nujno razbiti tudi kako jajce, pa so vedeli že brezčutni revolucionarni ideologi Leninovega tipa iz časov zloglasne oktobrske komunistične revolucije, ki je samo v Sovjetski zvezi neposredno povzročila desetine milijonov človeških žrtev!
In uredništvo države TV Slovenija je svojo brez-rezervno podporo "novi združeni fronti" oz. novemu poskusu revolucionarnega prevzema oblasti na ulicah in trgih (in ne v ustavnih demokratičnih institucijah oblasti) zgovorno izkazalo tudi s sredino večerno ponovitvijo zloglasnega koncerta "internacionalne" revolucionarne glasbe "Za svobodo, za kruh ..." (TVS 2) izpred osmih let, ko so na najbolj krvoločne verze in viže iz svetovne zgodovine revolucionarnih masakrov, opremljene z najbolj kičasto in kričavo revolucionarno ikonografijo, skandirali prvo-razredni državni "kravatarji" tistega leta, od prvega predsednika Milana Kučana in tedanjega predsednika RS dr. Danila Türka, do premierke Alenke Bratušek, župana "najlepšega mesta" Jankovića, "očeta naroda" in častnega predsednika ZZB dr. Janeza Stanovnika ...
Skriti ideologi, scenaristi in režiserji te "revolucionarne ekstaze" so hujskali in ščuvali po domačih puntarskih verzih "vino teče naj še teče kri", a tudi po novo-spesnjenih "revolucionarnih protestnih pesmih" proti "kravatarjem" od blizu in daleč, iz Ljubljane in Bruslja ter Strasbourga, proti legalnim in legitimnim APMMB2 oblastem tistega časa v RS in v skupnosti EU, skratka brezumno so aktivistično agitirali proti demokraciji, proti veljavni ustavni ureditvi v RS, proti veljavni politični ureditvi v prostovoljni skupnosti držav EU. In polna dvorana Stožic z državniško in politično elito v prvih vrstah je vsemu temu nekritično ploskala, skandirala, čredno sledila samo-oklicanim avtorjem in interpretom plakatno sploščenega in kičasto nabreklega "revolucionarnega razpoloženja", "umetniškega sporočila", "uporniškega izročila".
Množica poslušalcev "revolucionarnih koračnic" izpred osmih let v Stožicah in množica "vstajnikov" ob 27. aprilu na Prešercu in pred DZ RS imata skupen cilj in motiv:
upor proti veljavni ustavni ureditvi, upor proti legalnim in legitimnim institucijam oblasti v RS, upor proti vladavini prava - enaki za vse državljane RS
ter boj za ohranitev družbenega "statusa quo", z vsemi dosmrtnimi prvo-razrednimi privilegiranci in nedotakljivimi protagonisti, otroki in vnuki pripadnikov komunističnega "novega razreda" (po Milovanu Đilasu).
Kraševka
Aktiven državljan, res je tako. Človek, ko je gledal "revolucionarje na dan 27.4.2021, lahkosamo pomislil, da se vsi ti BORIJO - PROTI ustavi in DEMOKRACIJI. Kajti oni hočejo, da ULICA zamenja VLADO. V Demokratičnih državah se vsaka vlada zamenja po VOLITVAH.
IgorP
V Demokratičnih državah se vsaka vlada zamenja po VOLITVAH. Ženska neuka! Zakaj pa Janša vlade ni zamenjal po volitvah, ampak med volitvami! Zakaj se je 2020 bal volitev!
vrednote
POD NUJNO - PREBERITE, KAJ JE NAPISAL NA https://www.portalplus.si/4326/o-fasisticni-strahovladi/#komentarji APMMB2 / 30. 04. 2021 05:33:07
NJEGOV KOMENTAR JE VREDEN RAZMISLEKA!
++++++++
Članek je popolnoma napačno zastavljen.
Slovenci smo res razdeljeni, vendar je črta, ki nas razdvaja napačno zarisana.
Ni delitve med komunizmom in fašizmom, ampak delitev med demokracijo in komunizmom.
Okupacija med leti 1941 in 1945 ni Slovence razdelila po liniji fašizem ( nacizem) – demokracija, ampak po liniji demokracija-komunizem. Sicer je Slovenijo okupiralo zlo fašizem in nacizem, hkrati pa se je začela krvava boljševistična revolucija po vzoru Velike revolucija v Sovjetski zvezi. Ta je zmagala in Sloveniji in Slovencem prinesla mnogo večje zlo, kot fašizem in nacizem skupaj.
Če samo preštejemo žrtve in to preštevanje je opravljeno, vidimo, kje je večina žrtev in kdo so žrtve bile.
Podrobnejša analiza pokaže še to, da so mnoge žrtve okupatorjev bile posledica nespametnega ravnanja nerazsodnih revolucionarjev, ki jim je bil cilj zastrašiti prebivalstvo in izzivati okupatorja, da se je maščeval za nespametne provokacije.
Revolucija je bila pravzaprav zlo.
Po porazu okupatorjev je bila slavljena in zmagoviti boljševiki so prikazovali poraz okupatorjev, kot zmago revolucije.
S tem so popolnoma potvorili zgodovinska dejstva.
Tako Slovenci vse do danes nimamo svoje zgodovine in žalostno,pravzaprav grozljivo je gledati kako že četrti, morda peti rod tava v temi in se ukvarja z lažmi in ruši pravico in resnico.
Tudi avtor članka Steinbuch je zaveden in ponuja oglodano »resnico« in delitev med črne in rdeče.
Slovenci smo bili globoko verni narod. Prav vera nas je ohranila. Pred vsem katoliška. Tudi sedaj narodnostno ozemlje branijo duhovniki in ne partijske celice.
Podobno je bilo med okupacijo. Ni slučaj, da so se okupatorji, nacisti najprej lotili zatreti duhovnike in so jih izselili, nekaj pozaprli, nekaj pobili. Na ta način so na najbolj krut način začeli izvajati ponemčevanje.
Na italijanskem okupiranem ozemlju so bile razmere nekoliko drugačne. Italijani so dopuščali vsaj minimalno avtonomijo Slovencem, saj so dopuščali slovenščino v javnem življenju. O tem se sicer ne govori in množice, ki jih pošiljajo levičarji na ceste tega ne vedo. Dopuščali so tudi neke vrste versko svobodo, saj so duhovnike priznavali.
Vodilo katoliške cerkve je bilo, potuhniti se in preživeti, saj se je kmalu videlo, da bosta fašizem in nacizem poražena.
Takšnemu stališču pa so se uprli revolucionarji,ki so videli v okupaciji priložnost za prevzem oblasti. S svojim boljševističnim besnenjem so prestrašili ljudstvo in ustvarili pogoje za zmago boljševikov.
Tako je zmagala revolucija, torej nova, povsem druga okupacija.
Ljudje, ki so doživeli zmago, so kmalu spoznali, da je nastopila nova drugačna in mnogo bolj kruta okupacija.
Vse tisto, kar so zmagoviti boljševiki pripisovali okupatorju so počeli sami še v mnogo hujši obliki.
Takoj na začetku so se znesli nad domobranci in jih skoraj do zadnjega pobili. Nato so se lotili velikih kmetov, ki so jih obtožili kulaštva in jim zaplenili posest, za njimi so prišli na vrsto trgovci in industrijalci, ki so jih obdolžili vojnega dobičkarstva. Nekaj so jih pobili, nekaj pozaprli, nekaj pregnali in peščico pridobili na svojo stran. Bili so kruti časi, celo za komuniste. Očitno jih je bilo preveč, zato so redčili tudi lastne vrste.
Teror je bil nepopisen in ustvarjati se je začel razred priviligirancev, ki je postal deden in tako imamo danes že četrti rod, ki mu še vedno nepremagani revolucionarji omogočajo udobno življenje priviligirancev.
Slovenija se še vedno ni osvobodila. Slovenija je še vedno okupirana.
Seveda je beseda revolucija ostala tabu. Ni je več na osrednjem Ljubljanskem trgu, ni je več v številnih spomenikih. Izginila je iz literature, tako kot je že mnogo prej izginila sovjetska republika za katero so se največji slovenski heroji borili pod partizanskimi imeni Stjenka, Don, Petrov, in podobnimi.
Revolucija je bila krvava, nasilna. Da bi nasilnost in zločine prikrili, so revolucionarji satanizirali fašizem in nacizem To počno še danes in seveda pretiravajo zato, da bi vcepili strah v kosti celo sedanji mladini.
Revolucija in njeno divjanje je prestrašila ljudi, da si nekateri preživeli še danes ne upajo spregovoriti.
Slovenija še danes živi v laži, lažni zgodovini in še danes nam vladajo revolucionarji, ki jih častimo. Nobenemu množičnemu morilcu še nismo bili sposobni odvzeti herojskega naslova. Če smo najvidnejše poslali nazaj v hosto, ker pač ne strižemo zelenja ob njihovi grobnici, pa dopuščamo, da njihov duh še vedno straši po parlamentu. Očitno se celo razplamnteva, saj se dogajajo stvari, ki so se že v Titovini zdele za neprimerne, pa se sedaj oživljajo in dobivajo nov zagon.
Torej ne gre za delitev črno:rdeče, temveč za demokracijo in boljševizem.
In strah nas lahko obdaja, ko vidimo, da utegne zmagati boljševizem in to sredi Evrope in v 21. stoletju.
Rajko Podgoršek
Peter - delno se strinjam, menim pa, da bo potrebno na nek način preseči označevanje SDS-a za kvazi skrajno stranko, saj se s tem zmanjšuje reformni potencial prihodnje vlade. Npr. če bi se ponovil rezultat zadnjih volitev (zmaga SDS-a in ista samo-ne-z-Janšo predvolilna mantra) bi v vlado tako npr. vabili Novo Slovenijo s cca 6% (v najslabšem primeru) - 10% (v najboljšem primeru). To NE garantira reformne vlade, kot si jo želite tudi Vi, g. Peter, saj bi NSI v tem primeru verjetno bila samo okrasek pred Evropo.
Peter - Edina opcija močne reformne vlade brez SDS-a bi bila vlada, ki bi vključevala poleg NSI ja ŠE ENO desno-sredinsko stranko, ki pa bi morala dobiti vsaj 10%. Na ta način bi z minimalno 20% deležem pogojevali vladne reforme in stalno grozili sredinski vladi (tako kot je počel DeSUS). To pa trenutno ne kaže, saj je uspeh gibanja Povežimo SLO še nejasen (in ni tako močno ekonomsko-liberalno obarvano), nove Državljanske liste pa ni na vidiku. NSI sama z šibkim procentom v vladi pa ne bi mogla doseči absolutno nič, to pa tudi sami veste.
Kraševka
Rokc, dobro ste povedali.
oakhrast
Second Name! Če ste res to, potem poznam zdravilo. Pojdite nekam ročno čistit greznico.
IgorP
***********
VLADA naj se sestavlja po rezultatu VOLITEV!
Kraševka, ta vlada ni sestavljena na rezultatu volitev, ampak na prevari volivcev! In to je glavni razlog protestov! Če ni te covid krize, te vlade že zdavnaj ni več, volivci SMC in DESUS-a te vlade ne bi podprli!
Kraševka
Vlado vodi ta, ki je navolitvah dobil največ glasov. Če se še tako Levica trudi lagati, je rezultat pokazal, da največ ljudi zaupa prav JJ.
IgorP
Z vso odgovornostjo trdim, da se gospe Kraševki že blede od KOMUNIZMA in REVOLUCIJE!
IgorP
Kraševka Če uspe sestaviti koalicijo, potem jo vodi! To pa je koalicija proti volji volivcev!
MEFISTO
Igor, najmanj 80.000 do 100.000 Slovencev se ni samo bledlo zaradi komunizma, temveč so zaradi komunizma tudi izgubili življenje. Ne bom te utrujal še z ostalimi najmanj 200.000 nesrečniki drugih narodov, ki so jih na naših tleh tudi pobili komunisti. Genocid na genocid.
piklo
Igorček, sam zblojen, ugotavlja komu se blede! Zdaj mi je kapnilo, zakaj se toliko ukvarjaš s Kraševko! Podoben bi ji rad bil, vsaj malo, da bi enkrat zmogel kaj drugega napisati kot večni refren " dol z JJ", " dol z JJ", "dol z JJ"........... V tvojih besedah čutim obupen krik: Pomagajte mi, tudi jaz bi rad videl!!
slovenc sm
Nekateri imate resen problem glede demokratičnih osnov. Prvi dobi možnost sestave vlade zmagovalec volitev. Če je ta ne uspe sestaviti, pa drugi. In tako dalje. Če v predvidenem roku nihče ni sposoben sestaviti vlade, se razpišejo nove volitve. JJ ni uspel takoj po volitvah sestaviti vlade. Pa zato ni bilo nobenih kolesarjenj in protestov. Demokratično je predal možnost drugemu. In so jo sestavili. In potem so se skregali ter vrgli žezlo v koruzo. So mislili, da bodo šli še enkrat na volitve in dobili več. Pa je predsednik države poskusil še enkrat, če bi kdo sestavil vlado. In je uspelo JJ. Levičarji so bili šokirani. Propadel jim je plan. Potem ša še virus. In tega do danes niso sposobni prebaviti. Tako tudi Igor in kompanija. In stalno jokajo, kakšna krivica se jim godi. Grozijo in blodijo v situaciji, ki se za njih noče končati. Ker oni bi še kar resetirali kar so si sami zakuhali. Tako da ne vem, komu se bolj blede g. Igor.
IgorP
Shalotka Jaz njej podoben? Nikoli! Ne uporabljam besed NASILJE, MAŠČEVANJE, REVOLUCIJA, KOMUNIZEM......Vidim preveč dobro, kam nas pelje Janša!
IgorP
Slovencsm Nenaravna koalicija se je sestavila! Ne kapiraš? Volivci SMS in DESUS 2018 niso bili za to koalicijo! Volitve 2020 bi dale pravo sliko! Potem nobeden ne bi imel nič proti!
IgorP
Eni o revoluciji in klanju v državi! Saj se jim je že zmešalo, tem desničarjem!
Hribarjev Rafko
Igor, preštudiraj izrečene modrosti na OFshodu in varnostno obnašanje prisotnih, potem pa podaj oceno, komu se je zmešalo. Če ne uspeš najti poante, ti pa ne morem pomagati...
Kraševka
Praznoglavcem se res težko kaj dopove.
piklo
Nekdaj so se pri nas dogajale krute reči in bi se desničarjem res lahko zmešalo! Desničarji smo v nečem drugačni od revolucionarjev verjamemo v EVOLUCIJO v življenju, večina nas tudi v božji načrt na zemlji! Takole iz dneva v dan pa ugotavljamo, ali se družba premika v pravo smer ali ne! Ali gre v smeri duhovne osvoboditve od GREHA, ki ga vi pač ne priznavate, pa je ključni zaviralec napredka v tem smislu. Ne smemo sovražiti in mahati z orožjem! Ne smemo pozivati k uporu s silo! Dobro pa je vedeti, čemu se upiramo!? S čim vam "janševiki" strežemo po življenju!? Če boste dobro premislili, boste težko našli odgovor!
Friderik
Igor, si preslišal kdo je govoril na protestu o revoluciji? Vsaka revolucija je krvava. Sicer ne bi bila revolucija ampak evolucija.
MEFISTO
Igor, ob tako poblazneli levici moraš biti na vse pripravljen. Kogar je že pičila kča, se boji zvite vrvi. Se spominjaš, kako sinam grozil z Barbarinim rovom, ki je znova prazen.
Friderik
Res dober članek. Ni kaj dodati.
STAJERKA2021
Sita sem tega, da se neki samooklicani revolucionar v obliki Jenula oglaša kot novi mesija in to v imenu vseh državljanov. Moj mesija ni! In marsikdo se mi bo pridružil. Na takih brezveznih protestih ljudi, ki zmedeno berejo iz plonk listka, ker niso sposobni povedati enega stavka, ki ima sporočilo. In ti bi se šli revolucijo. Lumpen proletariat in prejemniki socialnih transferjev. Lepo je denar dobiti - težje ga je zaslužiti. Za nekatere nemogoče, ker nič uporabnega ne znajo.
Nova OF - dajte no, ne se smešiti!
Tisti pa, ki pod vlado JJ tako trpijo - sporočilo! Mi, večina, smo trpeli pod peto komunizma do osamosvojitve. Pa še takrat ste se, komunisti, "konsolidirali" in nam še dalje grenite življenje.
Imate pa še kar nekaj rajskih komunističnih destinacij! Zakaj ne odite tja in tam netite uporov. Nič vas ne bomo pogrešali, kaviar komunisti!
Kraševka
Res je.
piklo
Odličen članek! Ima me, da bi ga po klasični pošti poslala na vse naslove slovenskih gospodinjstev! Priložila bi letak z napisom: PREPREČIMO NOVO DRŽAVLJANSKO VOJNO!! Saj menda ljudem ne more biti v veselje ponovno prelivanje krvi!!??
Sploh pa se vprašam, koliko je bil torkov shod v skladu z ustavo v vsebinskem smislu! Je pozivanje k revoluciji ustavno dopustno!? Ali ne gre za netenje sovraštva in napoved prekucije!? Mar ni v demokraciji edina možnost, da spreminjaš oblast, pravica in dolžnost, da greš na volitve!?........ Nek deveteri čut mi govori, da brez mednarodne podpore ne bomo ohranili demokracije! Kako žalostno, pa tako veselili smo se torte z napisom SLOVENIJA ❤️ 30 ❤️ !!
Kraševka
Shalotka, enako tudi jaz razmišljem.
Kraševka
Spoštovani Rok Čakš, iskrene čestitke!
To je zelo dober prikaz LJUBLJANSKE REVOLUCIJE, na dan 27.4.2021.
Zgleda, da se je zgodovina prevrtela za 8o let nazaj. ŽALOSTNO !
Lepo ste povedali, da imate prednike PARTIZANE, ki se niso borili, da bi nam vladali RAZGRAJAČI, lenuhi in povzpetniki, ki bi radi tlačili ZAVEDNE in KULTURNE Slovence.
Tudi jaz izhajam iz družine, ki je tako po mamini, kot po očetovi strani so bili aktivno vključeni v NOB. Podpirali so PARTIZANE in OSVOBODITEV SLOVENSKEGA NARODA. Brat mojega očeta, je delal v Trstu in zbiral prispevke za PARTIZANE v denarju in zdravilih. Mamina sestra je hodila to k njemu iskat in nosila po terenu sanitetni material, Nono je poleg tega, da je bil sin partizan in hčerke kurirke, dal na razpolago svojo hišo, kjer je občasno deloval tudi partizanski zdravnik...
Po vojni, pa je bil moj nono zelo razočaran, ker so postali
KRISTJANI - DRUGORAZREDNI. Šopirili pa so se le priviligirani Komunisti!
Na Primorskem so tudi duhovniki podpirali Partizane in jim dajali duhovno oskrbo, pripravili Partizanske maše, jih spovedovali in obhajali.
PARTIZANI so bili v 95% vsi Kristjani. Le 5% je bilo Komunistov.
In teh 5% KRVOLOČNIK Komunistov je izvajalo čistke in teror ter na koncu izvedlo še Revolucijo.
To je plod KRVOLOČNOSTI, in rezultat tega je bila BRATOMORNA vojna, kjer so zavedne Slovence pometali v Brezna, jih zapirali (beri knjigo MOJE CELICE, Joška Kraglja), nekateri pa so si rešili življenje s pobegom v TUJINO. Večina tistih, ki so šli v tujino je bilo podjetnikov in intelektualcev. Ta manko čutimo še danes.
Ko bi bili potomci teh, ki so danes razkropljeni po vsem svetu, danes v Ljubljani, bi zgledal CENTER Ljubljane SLOVENSKI.
Danes pa vidimo, da je Ljubljana še vedno glavno mesto Jugoslavije, kjer vlada Jankovič, Petrovc, Jenul, S.Hribar, Ribičič, Fajonova, Kordiš, Zlatko, Ličina...........
Slovenci smo eno Revolucijo že imeli in nočemo, da bi se to ponovilo, za kar si prizadeva JENUL, Fajonova........
Mislim, da tiha večina pravi: " STOP Revoluciji"!
VEČINA to vlado podpira!
VLADA naj se sestavlja po rezultatu VOLITEV!
Prešernov TRG naj ne služi RUŠENJU ZAKONITE VLADE !
USTAVNO SODIŠČE, kako smo državljani nad vami razočarani, da ste PODPORNIK razgrajačev, takih, kot je Jenul, Ličina..........
Žalostno, žalostno, da se TOŽILCI in sodišča priključijo DESTABILIZACIJI DRŽAVE!
To je UNIKUM v Evropi !
APMMB2
Revolucija ni izključena. Če zmaga, bomo kmalu Venezuela.
Nihče se ne bo zavzel zato, zato boddo boljševiki vladali dolgo časa, dokler se Slovenija ne bo zrušila v lastno bedo.
Takrat bo tudi Igor trpel revščino in izkzsil bo, kako dobro je bilo, da je podpiral revolucionarje.
Tisti ki znajo lagati, krasti in moriti niso gospodarstveniki.
Kraševka
Dobro povedano.
IgorP
APMMB2 Lagalo, kradlo in morilo se je že dosti pred komunizmom, ki ga, roko na srce, tistega pravega, sploh bilo ni! Obsedenost pač z vaše strani!
MEFISTO
A prAvi komunizem je še hujši? Mar je sploh lahko še huje?
lavrict
Odličen članek.
helena_3
Odličen članek, g. Čakš!
Tudi jaz NE spadam v tisto "fronto VSEH prebivalcev Slovenije" in protestiram, da me kdorkoli prišteva zraven!
helena_3
Moram dodati: podpiram delo te vlade in upam, da bo zdržala do konca tega mandata in še kakšnega. Ne želim, da se z "novo revolucijo" vrnemo v čas po 2. svetovni vojni - ekonomsko in družbeno. Ali nas bo dovolj, da bomo to preprečili? Volitve bodo pokazale.
Ljubljana
Odličen članek ! Tako potreben,upam, da ga vendar prebere primerno število ljudi. Ne samo tisti, ki smo že "maturirali" iz teh in podobnih tem....Ali pa je za nami že kaj več kot zgolj matura...Na tviterju Vlade Republike Slovenije so odlični citati iz nagovora dr. Rupla včeraj na Račjem otoku ! Koliko pravih in točnih ugotovitev !! Pa tudi Lojze Peterle pred njim....Ker imamo normalno vlado se dogaja vrsta pozitivnih stvari.
Je pa tako, da RTV vam tega ne bodo povedali, ne drugi mediji ugrabiteljev države....Ki kričijo "kdo nam je ukradel državo!!!!"
OF ? Kako da je treba o nečem tako "POZITIVNEM" še po 80 letih razlagati , da je bilo to nekaj odličnega...ko pa ja poznamo rezultate- 100.000 mrtvih Slovencev, 700 morišč po državi ! Ja, ljudje, če ne boste otrokom in vnukom nič povedali, in če jim že doslej niste....se nam slabo piše.. Norcev je vsak dan več...In tudi kradejo vam vedno bolj, kadar so na oblasti. Zato bodo volitve 2022 celo bolj pomembne kot je bil plebiscit !! Ali smer Venezuela ali Avstrija....
Kraševka
Tako je!
bonaparte
Najbolj sem šokiran ob kruti, tragični resnici, ki jo je avtor članka zaobjel v stavku: "Danes o tej »epidemiološki ekspertizi« petih ustavnih sodnikov ni vredno izgubljati besed."
Ustavno sodišče-pa tak nivo!? Ta nivo je zelo blizu intelektualnega dna. Žal.
Kraševka
Pač videti je, da se sedaj na US - spet uporablja REVOLUCIONARNO PRAVO. Sramota !
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.