Od kod takšno hujskaštvo in kako naj se nanj odzoveta vlada ter miroljubni državljani?
Ko v teh za državo težkih in nejasnih časih opazujem tedensko dogajanje, se vedno znova vprašam: "Kaj sem spregledal? Je morda z mano kaj narobe? Česa ne razumem?" To so vprašanja, ki me vedno bolj begajo v situaciji, ki je pospremljena z vedno večjo histerijo in kot smo nedavno videli v Ljubljani ter Mariboru tudi z odkrito agresivnostjo in sovraštvom dela naših sodržavljanov. Zasledil sem, da naj bi za 1. maj Facebook-organizatorji že pripravljali nove provokacije. Glede na vedno nove napetosti, ki si sledijo iz dneva v dan, moram prav pomisliti, ali nisem morda kakšnega pomembnega vidika izpustil?
Najprej še enkrat osvetlimo kontekst: v tem trenutku, je slovenska družba v skladu z napotki Vlade suvereno in uspešno obvladala prvi val epidemije. Nakazujejo se možnosti določenih sprostitev ukrepov v maju. Ampak neznank je ogromno: 1) Zelo verjetno bo sledil nov val poleti oz. jeseni – ga bomo uspeli obvladati oz. "sploščiti"? 2) Kako bomo obvladali nove poti vnosa virusa ob morebitnem »počitniškem« odprtju meja s Hrvaško ali celo z Italijo? 3) S kakšnimi zaščitnimi ukrepi se bo izvedlo ponovno zaganjanje proizvodnje? 4) Kako bo z vplivom pandemije na oskrbo s prehrano? 5) Kdaj lahko pričakujemo prve testne vzorce cepiva ter v kolikšni meri bo slednje sploh učinkovito?
V luči omenjenih prihajajočih izzivov, pa se slovenska država in družba obenem borita z neverjetnim valom hujskaštva, groženj, pozivov k "prevratom", "vstajam" ter "revolucijam" in to ne samo s strani zamaskiranih protestnikov temveč tudi s strani uveljavljenih politikov. Tokrat se bom vzdržal navajanja primerov iz polpretekle zgodovine ter nam bližnjih prelomnih časov, ko smo se s tem nazadnje soočili. Ob vsej gonji, ki jo sprošča kdo drug kot – in spet se tu ponavljam kot pokvarjena gramofonska plošča – velik del slovenskih aktivističnih medijev v spregi z delom civilne družbe, menim, da je vprašanje, ki si ga mora postaviti ne samo vladajoča politika temveč tudi t.i. 'pomladna' civilna družba sledeče: Kako reagirati, da ne pademo v še hujši scenarij od leta 2012, ki ga nekateri že neučakano režirajo?
V tem trenutku je praktično edina rešitev, da politika kljub vsemu reagira argumentirano, neagresivno ter da na provokacije ne odgovarja z nikakršnimi žalitvami, pa četudi bi bili besedni izpljunki z nasprotne strani še tako nizkotni ter pokvarjeni. Nobenih opazk v smislu 'zombijev' - sploh ne s strani izpostavljenih političnih oseb. Sledimo logiki 'Vsak kdor ni proti nam, je z nami'. Potrebno je jasno vztrajanje na transparentnem pojasnjevanju zadev pred javnostjo, pred Državnim zborom ter Protikorupcijsko komisijo in ostalimi telesi. Odgovornim bi absolutno položil na srce naj komunicirajo preko uradnih nagovorov ter novinarskih konferenc in nikar ne preko Twitterja.
Po mojem mnenju je velika napaka, ki jo je iz notranje-političnega vidika naredila druga Janševa vlada, in ki je tretja ne sme ponoviti, da ni razumela nekakšne nove metafizike, ki se je vzpostavila med dolgo slovensko tranzicijo. Psihoza obsedenosti z likom Janeza Janše, ki so jo ustvarili slovenski mediji ter del civilne družbe, je pri številnih – tu mislim predvsem na mlajše ljudi - pustila velike posledice. Ogromen delež mlajše generacije v Sloveniji je bil medijsko zlorabljen, dobesedno idejno pohabljen in brezsramno zaveden, zdresiran v "anarhiste", "borce" na poziv.
Govorimo o generaciji ljudi, ki je bila leta 2012 deset let mlajša. Takratni 'bruci' so vmes vstopili na slovenski prekarni trg dela, takratni mladi odrasli pa so sedaj že vsaj štiridesetletniki. Velik del teh generacij je – na veselje stricev iz ozadja – živel v zrežirani, lažni utvari ter bil doziran z zvrhanim košem neresnic: 1) neresnice o (ne)vrednosti današnje visoke izobrazbe 2) neresnice o delovanju trga dela 3) neresnice o delovanju modernega sveta in gospodarstva ter, kar je ključno, 4) neresnice glede njihovih možnosti uspeha v življenju.
To pa ni celoten vidik te frankensteinovske slovenske realnosti. To t.i. "izgubljeno generacijo" za lastne interese ter lasten profit usmerjajo stari baby-boomerski oportunisti, ki ob vsem spletkarjenju v svojih zaščitenih mehurčkih plavajo kot "bubreki v loju".
Nekateri takšni slovenski – recimo jim 'ajatole' glede na njihov položaj 'duhovnih in materialnih' skrbnikov statusa-quo – so se seveda kot mentorji pojavljali že leta 2012 in se tudi sedaj. Za njimi je konkreten finančni interes, ki ga izvajajo bodisi preko t.i. "nevladnega" izčrpavanja skupne malhe bodisi preko prisesanosti na paradržavno gospodarstvo. Končna igra teh 'ajatol' je ustvariti nekakšno ljudsko fronto, ki bi v vrtinec dogodkov potegnila dobro misleče, a večinoma premalo načelne, neodločne ljudi in jih tako izkoristila za legitimacijo lastnih sprevrženih motivov. In le-ti niso idealistično-socialistični, temveč, glej ga zlomka, prav brezsramno anarho-kapitalistični v najbolj krutem pomenu besede.
Končna igra vladajoče politike mora biti zato povsem nasprotna. Z odgovornim ravnanjem mora prepričati velik del neopredeljenih ljudi, da dela za skupno dobro nas vseh. V nasprotnem primeru tvega, da bodo njeni nasprotniki, taki in drugačni, ki imajo povsem lastne sebične računice, resnico sprevrgli v nekaj povsem drugega.
Kaj npr. pomaga, če se vsi, ki v srcu dobro mislijo, že en mesec odpovedujejo stiku z najbližjimi, potem pa določene osebe vsem v posmeh kršijo predpise? Kaj pomaga, če državljani z odgovornim ravnanjem želimo zmanjšati število okuženih in tako vsaj malce razbremeniti zdravstvene delavce, ki dihajo na škrge, če potem objestneži podrejo nekaj, za kar se je širša skupnost trudila en mesec? Kaj pomaga, če se minister ali sekretar prelomi na pol in dela 24 ur ter 7 dni v tednu, če se povprečnemu volivcu kot zadnjo novico servira mnenje t.i. "neodvisnih", "uporniških", "ljudskih" vodij, ki pa so le lutke na dolgih vrvicah oportunistov, tatov iz ozadja, ki brezsramno jemljejo iz žepa še najrevnejših vdovi?!
Ob vsem dogajanju bo to, da bi kot posamezniki stali ob robu, ob 'avt-liniji' neutemeljen privilegij in luksuz. Časi, ki prihajajo, niso časi za glasno komentiranje in bentenje, skrito za spletnimi profili. Predsednik Vlade je na koncu namreč le človek. Oseba, ki nosi izjemno odgovornost, a vsega ne more rešiti sam.
Da preprečimo, da nam prihodnosti po meri Nedotakljivih ne bi znova krojila naščuvana ulica, bo potreben trud vseh ljudi dobre volje, tudi mene in vas. V težkih časih, ki prihajajo si moramo tako vsi zaželeti, da bi nas vse skupaj srečala pamet ter kot v odličnem intervjuju z dr. Jožetom Možino pravi dr. Žiga Turk, da bi se oklenili resnicoljubnosti, hvaležnosti, ponižnosti do neznanega ter medsebojne povezanosti in sloge.
Najprej še enkrat osvetlimo kontekst: v tem trenutku, je slovenska družba v skladu z napotki Vlade suvereno in uspešno obvladala prvi val epidemije. Nakazujejo se možnosti določenih sprostitev ukrepov v maju. Ampak neznank je ogromno: 1) Zelo verjetno bo sledil nov val poleti oz. jeseni – ga bomo uspeli obvladati oz. "sploščiti"? 2) Kako bomo obvladali nove poti vnosa virusa ob morebitnem »počitniškem« odprtju meja s Hrvaško ali celo z Italijo? 3) S kakšnimi zaščitnimi ukrepi se bo izvedlo ponovno zaganjanje proizvodnje? 4) Kako bo z vplivom pandemije na oskrbo s prehrano? 5) Kdaj lahko pričakujemo prve testne vzorce cepiva ter v kolikšni meri bo slednje sploh učinkovito?
Posnetek komentarja Rajka Podgorška je na voljo na koncu prispevka.
V luči omenjenih prihajajočih izzivov, pa se slovenska država in družba obenem borita z neverjetnim valom hujskaštva, groženj, pozivov k "prevratom", "vstajam" ter "revolucijam" in to ne samo s strani zamaskiranih protestnikov temveč tudi s strani uveljavljenih politikov. Tokrat se bom vzdržal navajanja primerov iz polpretekle zgodovine ter nam bližnjih prelomnih časov, ko smo se s tem nazadnje soočili. Ob vsej gonji, ki jo sprošča kdo drug kot – in spet se tu ponavljam kot pokvarjena gramofonska plošča – velik del slovenskih aktivističnih medijev v spregi z delom civilne družbe, menim, da je vprašanje, ki si ga mora postaviti ne samo vladajoča politika temveč tudi t.i. 'pomladna' civilna družba sledeče: Kako reagirati, da ne pademo v še hujši scenarij od leta 2012, ki ga nekateri že neučakano režirajo?
V luči omenjenih prihajajočih izzivov pa se slovenska država in družba obenem borita z neverjetnim valom hujskaštva, groženj, pozivov k "prevratom", "vstajam" ter "revolucijam"
V tem trenutku je praktično edina rešitev, da politika kljub vsemu reagira argumentirano, neagresivno ter da na provokacije ne odgovarja z nikakršnimi žalitvami, pa četudi bi bili besedni izpljunki z nasprotne strani še tako nizkotni ter pokvarjeni. Nobenih opazk v smislu 'zombijev' - sploh ne s strani izpostavljenih političnih oseb. Sledimo logiki 'Vsak kdor ni proti nam, je z nami'. Potrebno je jasno vztrajanje na transparentnem pojasnjevanju zadev pred javnostjo, pred Državnim zborom ter Protikorupcijsko komisijo in ostalimi telesi. Odgovornim bi absolutno položil na srce naj komunicirajo preko uradnih nagovorov ter novinarskih konferenc in nikar ne preko Twitterja.
Idejno pohabljeni
Po mojem mnenju je velika napaka, ki jo je iz notranje-političnega vidika naredila druga Janševa vlada, in ki je tretja ne sme ponoviti, da ni razumela nekakšne nove metafizike, ki se je vzpostavila med dolgo slovensko tranzicijo. Psihoza obsedenosti z likom Janeza Janše, ki so jo ustvarili slovenski mediji ter del civilne družbe, je pri številnih – tu mislim predvsem na mlajše ljudi - pustila velike posledice. Ogromen delež mlajše generacije v Sloveniji je bil medijsko zlorabljen, dobesedno idejno pohabljen in brezsramno zaveden, zdresiran v "anarhiste", "borce" na poziv.
Govorimo o generaciji ljudi, ki je bila leta 2012 deset let mlajša. Takratni 'bruci' so vmes vstopili na slovenski prekarni trg dela, takratni mladi odrasli pa so sedaj že vsaj štiridesetletniki. Velik del teh generacij je – na veselje stricev iz ozadja – živel v zrežirani, lažni utvari ter bil doziran z zvrhanim košem neresnic: 1) neresnice o (ne)vrednosti današnje visoke izobrazbe 2) neresnice o delovanju trga dela 3) neresnice o delovanju modernega sveta in gospodarstva ter, kar je ključno, 4) neresnice glede njihovih možnosti uspeha v življenju.
To pa ni celoten vidik te frankensteinovske slovenske realnosti. To t.i. "izgubljeno generacijo" za lastne interese ter lasten profit usmerjajo stari baby-boomerski oportunisti, ki ob vsem spletkarjenju v svojih zaščitenih mehurčkih plavajo kot "bubreki v loju".
Nekateri takšni slovenski – recimo jim 'ajatole' glede na njihov položaj 'duhovnih in materialnih' skrbnikov statusa-quo – so se seveda kot mentorji pojavljali že leta 2012 in se tudi sedaj. Za njimi je konkreten finančni interes, ki ga izvajajo bodisi preko t.i. "nevladnega" izčrpavanja skupne malhe bodisi preko prisesanosti na paradržavno gospodarstvo. Končna igra teh 'ajatol' je ustvariti nekakšno ljudsko fronto, ki bi v vrtinec dogodkov potegnila dobro misleče, a večinoma premalo načelne, neodločne ljudi in jih tako izkoristila za legitimacijo lastnih sprevrženih motivov. In le-ti niso idealistično-socialistični, temveč, glej ga zlomka, prav brezsramno anarho-kapitalistični v najbolj krutem pomenu besede.
Vladajoča politika mora z odgovornim ravnanjem prepričati velik del neopredeljenih ljudi, da dela za skupno dobro nas vseh.
Ne dolivati na mlin nasprotnikov
Končna igra vladajoče politike mora biti zato povsem nasprotna. Z odgovornim ravnanjem mora prepričati velik del neopredeljenih ljudi, da dela za skupno dobro nas vseh. V nasprotnem primeru tvega, da bodo njeni nasprotniki, taki in drugačni, ki imajo povsem lastne sebične računice, resnico sprevrgli v nekaj povsem drugega.
Kaj npr. pomaga, če se vsi, ki v srcu dobro mislijo, že en mesec odpovedujejo stiku z najbližjimi, potem pa določene osebe vsem v posmeh kršijo predpise? Kaj pomaga, če državljani z odgovornim ravnanjem želimo zmanjšati število okuženih in tako vsaj malce razbremeniti zdravstvene delavce, ki dihajo na škrge, če potem objestneži podrejo nekaj, za kar se je širša skupnost trudila en mesec? Kaj pomaga, če se minister ali sekretar prelomi na pol in dela 24 ur ter 7 dni v tednu, če se povprečnemu volivcu kot zadnjo novico servira mnenje t.i. "neodvisnih", "uporniških", "ljudskih" vodij, ki pa so le lutke na dolgih vrvicah oportunistov, tatov iz ozadja, ki brezsramno jemljejo iz žepa še najrevnejših vdovi?!
Ob vsem dogajanju bo to, da bi kot posamezniki stali ob robu, ob 'avt-liniji' neutemeljen privilegij in luksuz. Časi, ki prihajajo, niso časi za glasno komentiranje in bentenje, skrito za spletnimi profili. Predsednik Vlade je na koncu namreč le človek. Oseba, ki nosi izjemno odgovornost, a vsega ne more rešiti sam.
Da preprečimo, da nam prihodnosti po meri Nedotakljivih ne bi znova krojila naščuvana ulica, bo potreben trud vseh ljudi dobre volje, tudi mene in vas. V težkih časih, ki prihajajo si moramo tako vsi zaželeti, da bi nas vse skupaj srečala pamet ter kot v odličnem intervjuju z dr. Jožetom Možino pravi dr. Žiga Turk, da bi se oklenili resnicoljubnosti, hvaležnosti, ponižnosti do neznanega ter medsebojne povezanosti in sloge.
Zadnje objave
Odkrili močno povezavo med zdravjem črevesa in možgani
14. 9. 2024 ob 19:15
Delo
14. 9. 2024 ob 15:25
Dr. Anton Olaj: »Varnost je ustavna kategorija, ki jo ima občan pravico zahtevati«
14. 9. 2024 ob 12:38
Do Kosijevega doma na Vogarju
14. 9. 2024 ob 9:00
Nomen est omen (Ime je znamenje, pomen)
14. 9. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Slabo vreme odneslo prireditev Kravji bal v nedeljo v Ukancu pri Bohinjskem jezeru
13. 9. 2024 ob 19:08
Romska družina Strojan – spodletel družbeni eksperiment
13. 9. 2024 ob 17:10
Ekskluzivno za naročnike
Delo
14. 9. 2024 ob 15:25
Preberite: nova - 165. številka Domovine
11. 9. 2024 ob 6:10
Domovina 165: Vlada romsko problematiko zgolj opazuje
11. 9. 2024 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
SEP
14
SEP
14
SEP
15
Odmev poletja, koncert Vokalne skupine Karina z gosti
18:00 - 20:00
SEP
15
Koncert iz sklopa "Večeri v atriju": PRIFARSKI MUZIKANTI
19:00 - 21:00
SEP
18
Delavnica izdelovanja terarijev
18:00 - 19:30
Video objave
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Izbor urednika
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Vroča polemika po Magnificovem koncertu
5. 9. 2024 ob 16:20
V katerih letih se najbolj postaramo?
30. 8. 2024 ob 21:15
49 komentarjev
piklo
Berta, koga, če smem vprašati, ste pa vi doslej volili? Mislim, preden ste zgubili zaupanje v vse kar počez? Hvala za odgovor.
MEFISTO
Židanove! Garantiram.
debela_berta
S stisnjenimi zobmi SDS... To sem že večkrat povedal tule gor, malo bolj redno me beri...
piklo
Tako je, gospod Janez! Prav ste povedali Debeli Berti, "voda je mokra". Zakaj ne bi budno spremljali delovanje vsakokratne vlade in zahtevali rezultate, merljive. Odpadejo vse floskule! Npr. Erjavec je toliko let vedril na čelu stranke in bil v vsaki vladi. Kako je to mogoče, da ni naredil nič konkretnega za svoje upokojence? Moral bi!! 10 evrov gor pa dol, zame je to norčevanje iz ljudi. Pa so ga kar volili, ko je bil pa tako prisrčen kot kakšen prijazen fajmošter. Ob odločanjih v vladi pa je bil Desus dosledno levosučen in je vedno podprl ideje levih. Kje aktualna Aleksandra vidi levo - desno bazo ne vem, vsekakor pa pričakujem, da štajerska "aufrichtig" ženska kaj več naredi kot Karl.....Zanese me v predolg komentar, oprostite! Hotela sem reči, pri politiku se vprašajmo kdo je in kaj je doslej od obljubljenega storil. Pri tem nas naj pojav Jankoviča ne zavede!
debela_berta
Kaj je pa Janša naredil za ljudstvo, pa se po parlamentu preklada in valja ohoho časa napram nekemu Erjavcu?? No, kaj je tvoj idol Janša naredil? Siromak vedno izvisi, to je edino kar zna narediti...
MEFISTO
Obetajo se nam hudi in nevarni časi.
Če komunisti, post komunisti, zadrti levičarji in njihova poštena intelgenca ter neoliberalci niso niti med pandemijo in epidemijo mogli počakati s svojo subverzivno dejanostjo, kja bo šele potem, ko se bodo sprostili omejevalni ukrepi.
Bojim se, da nas čaka hujša ponovitev leta 2012 in da se lahko zgodi tudi prelivanje krvi.
Vse zgoraj naštete politične skupine namreč vegetirajo na tradiciji komunistov iz najhujši revolucionrnih let 1941 - 1950, ko je bilo življenje tistega, ki ni bil na "pravi" strani, vredno manj kot posušena konjska figa na cesti.
Zaman se tolažite, da gre za mlade razvajence in razgrajače.
Ti razgrajači niso niti najmanj naivni, saj premišljeno za dobro plačilo izvajajo načrt, ki so ga ustvarili njihovi starejši tovariši, ki jim gre izključno za vpliv in denar, pa naj stane, kolikor stane, saj bodo stroške plačali naivni davkoplačevalci, ki se neprestano tolažijo, da bo nekoč že bolje.
Pa ne bo, če sami na volitvah ne bomo nič storili, da bi jih oddaljili od denarja in pogubnega vpliva.
STAJERKA2021
Igor, Igor, sedaj mi je že jasno, da ti ne boš nikoli "spregledal". Ostal boš del levice in mogoče se ti tresejo hlače, ker se bojiš, da ti bo vlada priškrnila sredstva. Mogoče se tudi ti napajaš na državnih jaslih.
Skrbi te za študente, ker naj nikoli ne bi volili JJ. Taki, ki hodijo v šolo 10 let in nič ne končajo, taki pač končajo na tistem spisku raznih organizacij za brisanje megle in cuzanje denarja. Očitno se tako početje splača.
IgorP
ŠTAJERKA Pisala si, kot da je on dal! Še enkrat poudarjam, upokojenci so v tem času imeli občutno manj izdatkov, kot v normalnem času!
STAJERKA2021
Igor, s tem pa se tudi jaz strinjam. Dajanje denarja "ranljivim" skupinam v tem obdobju, ko moramo biti doma, je napaka. Ljudje se navadijo na "dobiš" in res je, da so v tem času - sodeč tudi po sebi - dosti manj zapravili.
IgorP
Štajerka Bom pa še kar nekaj krepkih let delal! Ne nasedaj enemu komentatorju, ki ni vreden, da ga imenujem, o mojih letih!!!
P. Kos
Verjamem, da je prispevek dobronameren in napisan iz srca. Vendar srce mora imeti tudi druga, tako rečeno, kritična stran.
Ali je srčno, negirati vsa prizadevanja vlade, ki je po Šarcevem pobegu (pa ne bom o tem, kdo najprej zapusti ladjo) pred pretečim "Corona" kriznim obdobjem - pandemijo, pri polnem zavedanju v kaj se spuščajo, prevzela to odgovornost, da zavaruje, kar se le da v takih izrednih razmerah, slovenske ljudi - posameznike in celotno družbo kot tako? Obljubo ob prisegi so, za razliko od Šarca, do danes 100% izpolnili.
To ogledalo uspešnosti je boleče spoznanje za vso nesposobno levo buržuazijo in njihove simpatizerje - prisklednike, ki v svoji zaslepljenosti ne doumejo, da je kapital, ki hromi slovensko družbo akumuliran (če hočete pokraden) v levi tajkunski srenji.
Boleče spoznanje nesposobnosti levice se kaže tudi v naučenem in slabo premišljenem nabijanju, ko predsednik SD Židan s pravo ihto in nekontroliranem dihanjem, zagovarja početje ulice. In to naj bo parlamentarna stranka?! Seveda lahko tudi razumem, da v kontekstu 70 letne prevlade ene ideologije, je njihova percepcija svetlobna leta za razumevanjem demokracije in pluralnosti družbe, kot je to v razvitih demokracijah.
Na enak način je tudi percepcija podpornikov levice in njihov bes odraz vedno znova vzpodbujenih podtikanj in tendencioznih laži (niso pomote !) levih medijev RTV SLO, Delo, Dnevnik, Večer, Mladina ...
In naj sedaj, ko ti ogrožajo že tako krhko, komaj začrtano demokracijo v slovenski državi, v krščanskem duhu ali če hočete po gandijevsko, nastavimo še drugo lice? Ne! Menim, da je čas, da se aktivno upremo posiljevanju levih izkoriščevalskih anarhistov.
Res je bil Možinov intervju z dr. Turkom izjemen, vendar je, če sem ga prav razumel, tudi sam priznal, da ni človek za politiko, da so to posebni ljudje, da bi to moral biti poklic. Verjamem, da v resnici verjame v ljudi, da bi se oklenili resnicoljubnosti, hvaležnosti, ponižnosti do neznanega ter se tako medsebojno povezali in lahko živeli v slogi. Je pa tudi povedal resnico, da naša družba še vedno temelji na zlaganih dejstvih, ki jih levica s podporo medijev lahko vedno znova premika malo levo in malo desno. In zato, tako razumem, nas kot družbo premetava in vedno znova preseneča.
Da bodo temelji opravljali svojo funkcijo - temeljili in ne "plavali", pa je potreben napor vsakega posameznika, da se aktivno odzove na neresnice, na nehvaležnost, zlobo t.i. avantgarde, ki z anarhističnimi prijemi dejansko razdvaja družbo.
Jože Kržič
Jaz pa le mislim, da je treba stvari poimenovati s pravo besedo: SODRGA!
IgorP
Kapodistrias Še vedno ministra za kulturo Šeligo bereš???
ales
V demokraciji vladajo stranke z večinsko podporo volivcev. To so trenutno SDS, NSi, SMC in DeSUS. Z njimi se lahko strinjamo ali ne. Na naslednjih volitvah imamo možnost glasove nameniti drugim.
Kdor rezultatov volitev ne spoštuje je proti demokraciji, torej proti ustavni ureditvi slovenske države.
Mirni protesti so v Sloveniji ustavna pravica.
Nasilni protesti in ogrožanje varnosti drugih pa je protizakonito dejanje. Dolžnost policije, tožilstva in sodstva je, da to prepreči oziroma kaznuje skladno z zakoni. Zakoni so jasni, pooblastila dovolj široka. Če ti zadeve ne bodo uspeli urediti potem bodo najbolj odgovorni (tudi kazensko) za posledice.
Prevratništvu "levičarjev" lahko sledi odgovor "skrajnih desničarjev" (da se razumemo SDS to ni, sicer bi se streljalo že po Depali vasi, pa leta 2012), in od tu do ponovitve 1941 ni več daleč. Ni pa nujno, da bo zmagovalec isti.
Kraševka
Res bi morale biti NASILNE demonstracije KAZNOVANE. Toda Levica si NASILNOST svobodno privošči, saj ve, da ima zaslombo med TOŽILCI in SODNIKI. To se vidi, da je problem poleg RTV tudi v sodstvu.
Friderik
Besede avtorja članka so na mestu.
STAJERKA2021
Kako so v opoziciji dvignili greben, še Šarec se spet pojavlja v medijih in govori neumnosti. Da o levici ne govorimo.
Židan, Violetka in Mašika, da ne govorimo o Fajonovi, to pa je pod nivojem. Vlada, legitimna, jim ni všeč - ker IMA USPEH. Vsi pa imajo polna usta predčasnih volitev. Zakaj že? Naj vprašajo Marjana, zakaj se je tako odločil. Vendar - roko na srce - je bila to njegova NAJBOLJŠA ODLOČITEV.
Zaradi nje, bomo še nekoliko bolj živi na dolgi rok!
V režimskih medijih, ki jih plačujemo vsi (upam da ne več dolgo), pa ni bilo ENE POHVALE za dobro delo. SRAM VAS BODI - LEVIČARJI!
Jože Kržič
Ja, tako je. Eni pa bi radi videli, da to svojat še božamo in lepo govorimo o njej.
IgorP
ŠTAJERKA S kom pa bi se potem "kregala", če ne bi bilo onih drugih?? Hitro bi ti postalo dolgčas, pa bi bili na vrsti tisti, ki so še pred kratkim bili tvoji!
STAJERKA2021
Igor, Igor, sama ne pripadam nobeni stranki, po zdravi pameti se odločam, kdo dela dobro in se trudi z ukrepi, da vsi preživimo - tudi ti, Igor. Zato niso ne tvoji in ne moji - VSI SO NAŠI. Zakaj v teh težkih časi tudi levica, če ne zna dobrega dela pohvalit, naj vsaj v tem obdobju ne meče polen pod noge aktualni vladi, ker je nastala zato - ker je vaš Marjan - vrgel puško v koruzo. JJ je samo naredil to, kar mu sistem dopušča in omogoča. Ampak levičarji, za njimi potop!
jozeveli
Alnka Medved, RTVSLO producira veliko stevilo odlicnih kulturnih in izobrazevalnih oddaj, tako za otroke kot za odrasle. Prav tako RTV SLO pripravlja odlično oddajo z verko vsebino ob nedeljah. Jo ne gledate? Te oddaje niso zanimive za oglaševalce, gledalci pa si reklam med takimi oddajami nit ne želimo. Zato je prav, da imamo javni servis kot je RTVSLO. In ga ne ukinjamao samo zato, ker nam niso všeč nekatere novice, ki se nanašajo na naše, desen politike. Slovenski narod in jezik sta obstala ravno zaradi kulture in izobraževanja vseh.
Sicer pa sploh ne vem, kdaj smo katoličani in izobraženci desne politične provinience pristali na takšno vulgarno in neprimerno retoriko, kot jo zganjajo v eni stranki. Kdaj se nam je zgosilo to, da so se desni intelektualcu umaknili iz prvih vrst politike in so jih izrinili nekakšni polpismeni diplomanti obramboslovja s FDV in bivši komunisti ter miličniki? Mar ne premoremoi na desnici niti enega razumnika? Seveda ga, a so se vsi umaknili pred ogabno vulgarnostjo raznih "mahničev".
Ravno desnica bi se morala od vulgarne levice razlikovati po kulturi in izobraženosti ter izkazovati spoštljiv odnost do javnih servisov. Konec koncev, se tudi naša RKC sofinancira iz davkoplačevalskega denarja in ni na trgu. Pa čeprav več kot polovica državljanov ne koristi njenih "servisov". Ste kdaj pomislili na to?
Zato si želim, da bi na desnici spet zavladali razum, pamet in poštenost. In ne gostilniško in vulgarno lajanje.
Jože Kržič
Kot prvič, povejte, kaj tistega, kar je izjavil vulgarni "mahnič", ne drži. Kot drugič, cerkve in sakralni objekti so priznani kot kulturna dediščina, za katero bi morala v celoti poskrbeti država, pa tega ne opravlja, čeprav jo, vsaj vizualno, izrabljajo vsi državljani. Ste kdaj pomislili na to?
Kraševka
Tako vedno govorijo volilci LEVICE.
debela_berta
Jože, globoko se strinjam z vašim mnenjem. Tudi sam poudarjam natanko to, pa me Kraševka, Kremeniti, Slovencsm in mnogi drugi popljuvajo in takoj ozmerjajo z levičarjem. Čeprav hočem samo to, kar ste zapisali tudi vi. Razumno desnico, brez lopovov, lažnivcev in revizionistov. Lep praznični 1. maj vam želim in vsem bralcem tega portala prav tako...
Alojzij Pezdir
Državna TV Slovenija nam je na večer pred izmišljenim praznikom "upora" ponudila dva nepričakovano izvenserijska osveščevalna medijska izdelka: najprej intervju dr. Jožeta Možine z neodvisnim intelektualcem in bivšim ministrom dr. Žigo Turkom, nato pa še izvrsten dokumentarec scenaristke Helene Koder in režiserja Mirana Zupaniča o tragični življenjski in politični zgodbi "Edvarda Kocbeka, pesnika v pogrezu zgodovine".
V dokumentarcu o eni najbolj tragičnih žrtev brezdušnega komunističnega terorja in permanentnih zlorab totalitarne oblasti na Slovenskem je bilo, med drugim, izrečeno tudi, da se je Komunistična partija Slovenije že od vsega začetka NOB, komunistične revolucije in državljanske vojne oprezno, sistematično in načrtno skrivala - "v ilegali". KPS se je najprej skrivala za masko Protiimperialistične fronte, po koncu imperialistične kolaboracije Stalinovih komunistov Kominterne s Hitlerjevo NSDAP pa za novo masko Osvobodilne fronte in za maskami operativnih poveljstev partijskih paravojaških (partizanov) enot ter partijskih parapolicijskih enot (VOS). KPS najdemo tudi za maskami "terenskih" organov in organizacij OF kot ljudsko-frontnega gibanja po revolucionarnih navodilih Stalinove KP SZ in Kominterne.
Titova KPJ in Kidričeva KPS sta v "ilegali" (oz. varno skriti za formalnimi državnimi in republiškimi oblastnimi organi in strukturami) vztrajali tudi po osvoboditvi Jugoslavije oz. po revolucionarni uveljavitvi komunistične diktature. Ponovno so se člani edine dovoljene politične partije skrivali za masko Socialistične zveze delovnega ljudstva kot samooklicane naslednice "ljudsko-frontnega gibanja" (medvojne OF) ter za maskami državnega, republiškega in lokalnega poslanskega, predstavniškega, delegatskega skupščinskega oz. samoupravnega sistema.
KPJ/KPS oz. ZKJ/ZKS je tako tudi po vojni delovala "v ilegali", ko je imela svoje edine dovoljene ali celo edine obvezne "osnovne organizacije" ali "osnovne celice" dobesedno vsepovsod in ko je imela preko absolutno podrejene in neomajno zveste ter povsod navzoče politične policije (Ozna, UDV, SDV) popoln nadzor nad civilnimi in uniformiranimi deli družbe (JLA in Ljudske milice). Vse ključne politične, finančne, kadrovske in strateške razvojne odločitve so neformalno oz. "ilegalno" sprejemali vrhovi državne in republiških partij, t. i. centralni komiteji in politbiroji partije, formalno in kvazi-demokratično pa politični organi ljudsko-frontne SZDL in kvazi-parlamentarne oz. kvazi-predstavniške državne, republiške in občinske skupščine ter delegatske skupščine interesnih skupnosti.
Vse-navzoča roka in ideologija edine dovoljene komunistične partije je neformalno - ilegalno - obvladovala vse, kar so ji omogočale formalne državna in republiške ustave in zakonodaje ter celo tajne zakonodaje, objavljene v tajnih Uradnih listih. Pred veljavno ustavo in zakonodajo države in republik pa so se organi vse-navzoče, a skrbno obvarovano "ilegalne" partije zlahka vselej znova izogibali in izognili vsakršni odgovornosti za družbene razmere in stanje v državi, republikah in lokalnih skupnostih.
Po osvoboditvi in osamosvojitvi Republike Slovenije od totalitarne komunistične diktature FLRJ/SFRJ, v kateri je imela največjo, a "ilegalno", politično oblast KPJ/ZKJ ob absolutni podpori zveste politične policije (Ozne, UDV, SDV) in oboroženih sil JLA ter TO, smo utemeljeno pričakovali, da bo večstrankarska parlamentarna demokracija v skladu z novo demokratično sprejeto Ustavo RS za vselej končala obdobje "ilegalnega", se pravi neformalnega oz. podtalnega vladanja "partije" oz. komunistov ter zadrtih nazadnjaških proti-kapitalistov, proti-demokratov in proti-eujevcev.
Po treh desetletjih na vse mogoče oviranega, zaviranega in sabotiranega demokratičnega družbenega razvoja v samostojni in neodvisni ter politično pluralni parlamentarni demokraciji lahko ugotavljamo, da so se močne politične sile "ilegalne" partije ter nekdanjih pripadnikov njenih lojalnih in zvestih paravojaških in parapolicijskih enot in omrežij ohranile vse do danes ter da v skladu s svojimi desetletja preizkušenimi, preverjenimi in učinkovitimi zakonitimi in nezakonitimi metodami in praksami - legalnega in ilegalnega boja za oblast - ohranjajo svoj mogočen vpliv tako nad nekaterimi parlamentarnimi političnimi strankami, sindikati, nevladnimi organizacijami civilne družbe, strokovnimi in cehovskimi združenji in organizacijami, vplivnimi mediji ter celo nad načeloma neodvisnimi, avtonomnimi in nepolitičnimi represivnimi deli države, kot so Policija, NPU, KPK, Računsko sodišče, Državno tožilstvo RS ter sodna veja oblasti vse do Ustavnega sodišča RS. Populistično tem ideološkim, političnim in premoženjskim dedičem vselej neformalne in ilegalne vladavine komunistov pogosto rečejo tudi "strici" in "tete iz ozadja", "politično-kriminalno podzemlje globoke države" ali "močvirje ugrabljene države".
Kadar se v Sloveniji uspe vsaj za kak redki zgodovinski hipec dokopati do oblasti demokratičnim strankam desne ali/in liberalne sredine ter kadar ostanejo stranke nazadnjaške komunistične ideološke in politične kontinuitete od leve sredine do ekstremne Levice potisnjene v parlamentarno opozicijo, smo vselej znova priče iz standardnega in neštetokrat preverjenega arzenala političnih metod in sredstev tradicionalne komunistične "ilegale" organiziranih samooklicanih "vstajniških" in "revolucionarnih" ljudskih nepokorščin na ulicah in trgih, sovražnih medijskih hujskaštev, ovadb in "revolucionarnih" akcij vedno istih "spin doktorjev", ideologov, določevalcev "tarč" in operativnih "medijskih ostrostrelcev na človeške glave".
Jože Kržič
Zelo nazoren prikaz geneze od "osvobodilnega boja (partizanstva) do banditizma", kot je zapisal Albert Svetina v svojem znamenitem delu, iz katerega bi morali, v normalni državi, srednješolci pisati esej za maturo. Ampak prav v tem izreku se skriva tudi metodološka past, kateri nasedajo celo zelo priznani družboslovci demokratične provinience: ločiti partizanstvo in revolucijo. Partizani so bili oborožena formacija KPS/KPJ/Kominterne in pika. Niso bili vsi zločinci, vsi pa so služili zločinski ideji. To je nazorno utemeljila tudi zgodovinarka dr. Griesser-Pečarjeva. Res je vanjo šlo veliko naivnih in zavedenih, večina teh je na Dolenjskem in Notranjskem tudi dezertirala, ne tako malo pa je dobilo strel v glavo, v napadih iz zasede pa v hrbet. Torej je šlo za banditizem revolucionarjev in zavedenih ljudi.
Kraševka
Vse kar ste napisali je res. Film o Edvardu Kocbeku je bil res zanimiv. Škoda, da je bil pozna in ga ni gledalo veliko ljudi. Naša ZZB, pravi, da ohranja VREDNOTE NOB. Jaz ne razumem kakšne. Krščanski socialisti, so se borili v Prvih vrstah. Kocbek je bil IZOBRAŽENEC in je pomagal organizirati odpor, pa tudi navezavo s TUJINO, da je sploh ta odšor priznala. Ko je bila vojna IZBOJEVANA in je Kocbek zahteval, da bi v vladi sodelovali tudi Krščanski socialisti in si vladanje DEMOKRATIČNO DELILI s Komunisti. So ga prav kmalu NESTRPNI in AGRESIVNI, ter LAŽNJIVI (kot danes veliko novinarje) - ODSTRANILI iz vseh položajev in ga dali, moža v najboljših letih, kar v HIŠNO KARANTENO. Ker je Kocbek iskal resnico in krivce za povojne POBOJE, so kaznovali še njegove prijatelje. Tudi danes 107 letni Zamejski Slovenski pisatelj Boris Pahor je bil njegov prijatelj in je Kocbekovo razmišljanje o povojnih pobojih objavil v Trstu, v Založbi ZALIV. Zaradi te objave, je imel pahor VEČ LET PREPOVED VSTOPA V Slovenijo. Zato, še vedno čistega spomina, 107 letni Pahor vedno poudarja :" Jaz sem trpel zaradi Fašizma, Nacizma in Komunizma". Zato večkrat poudari, da so vsi trije IZMI ZATIRALI SVOBODO ! Od 1945 dalje je pri nas vladal ENOPARTIJSKI SISTEM, ki je to prikazoval, kot SVOBODO. Ta, ki mu je bila svoboda kršena je moral molčati, ali pa oditi na Goli Otok, drugi pa "pod zemljo". In tako SVOBODO si želi FAŠISTIČNA-Levica, ko vzklika: "Ubi Janšu"!
MEFISTO
Po sovražnem nastopu Mihe Kordiša v državnem zboru mu je takole repliciral Zmago Jelinčič:
"Kolega Kordiš, rekli ste, da ste se postavili na zadnje noge. To pomeni, da sicer hodite po štirih.
Videti je, da tako tudi razmišljate."
STAJERKA2021
Kremeniti, odlično. Tega sicer nisem slišala, ampak je nagovor Jelinčiča za Kordiša carski. Kordiš je včeraj v DZ predlagal, da bi 150 € dobili tudi dijaki. Zakaj že? Saj živijo pri starših. Kaj pa otroci, ki so drugače v vrtcu, tudi vsak 150 €? Mogoče do konca življenja, oziroma dokler ne bo zmanjkalo denarja. Nabiranje volilnih glasov! Levica bi samo delila, tisto, kar ni NIKOLI zaslužila. Neverjetno. S temi razdeljenimi sredstvi pa je - po moji oceni - napaka, ker bi morali prav vsi dobiti določeni znesek, UTD, seveda z ukinitvijo vseh drugih transferjev. Pa bi vsi nekaj imeli od teh vladnih bonbončkov!
IgorP
ŠTAJERKA A je Janša študentom in upokojencem delil svoj denar?? Upokojenci morda, študentje pa niso tako "rukjeni", da bi ga volili!
Kraševka
Res je.
pozdrav
Nasprotniki vlade bodo vedno" ustvarjali" iz muhe slona.
Ker so maske proizvajali in nabavljali slovenski državljani, temu nasprotujejo.
Če bi nabavljali samo in direktno od Kitajcev in zaradi tega tudi izgubljali predplačila, bi temu nasprotovali.
Ker je bila prava hajka za maske, da se rešijo življenja, je za nasprotnike nesprejemljivo, da so bili pritiski na organizatorje dobave in dobavitelje, če pa teh pritiskov ne bilo, bi bili v pravem virusnem zosu.
Kraševka
Kako da ni pri nakupu mask nikjer našega kriznega KOMISARJA Lenarčiča? Bobinac, ki je Gorenje prodal Kitajcem in si napolnil žepe z našim podjetjem, bi tudi lahko DONIRAL določeno število MASK. Zaslužil je dovolj. Tarča ne bo nič pobrskala, kje se skriva Bobinac in kam je spravil denar? To mogoče ve Kučan, saj je bil Bobinac član Fotuma 21.
Gump
oprostite,nisem razumel poante,kaj predlagate.?
OMEJENOST mladih revolucionarjev,je predvsem posledica nekriticnega izobrzevanja,indoktrinacije medijev,ter strateskih usmeritev starih kom. ajatol
. v SLO je moderno ziveti od podpore drzave ter objokavati svoj status ter kriviti JJ.
EDINI NACIN,DA SE OBSTOJECE STANJE NORMALIZIRA je zmanjsati davke na DELO IN posledicno povecati prejemke zaposlenim,ter zmanjsati javno upravo,RTV,nevladnike ipd.
Hribarjev Rafko
Če je Janša v krizi kot riba v vodi, je to v smislu operativnosti.
A tudi krvavordečim je kriza dobrodošla. Zelo! Kajti izrabijo, točneje zlorabijo jo za svoj interes. To pa je sejanje razdora med drugimi in vlečenje koristi zase.
O tej zlorabi krize že vse pove njihova ljubljena beseda REVOLUCIJA. Torej nasilni preobrat, ko zlorabijo krizni čas sebi v prid. Zgodba je poznana: Zlorabili so medvojno agresijo tujcev za uničenje domačih mislecev in gospodarstvenikov ter za nasilen prevzem oblasti.
Kako je že rekel Partijski veljak: Naj bo vsem jasno, tukaj vladamo mi........
Se mi zdi, da so tudi sedaj zavohali krizo in jo želijo zlorabiti...
AlojzZ
Ali JJ resnično misli vladati brez mas medijev? Kaj misli storiti? Naj najprej ukine RTV davek. Nato naj vrže RTV na prosti trg. Ukine nadvlado rdečih potomcev v sodstvu.
Ja dela je ogromno. Bomo videli.
Kraševka
Sedaj mislim, da bo spoznal, da v dveh letih tega ni možno narediti. Ko je vladal Peterle in smo se osamosvajali, je bil JJ še mlad in je mislil, da se da narediti vse. Toda, ko so vse PORE polne Levice, delajo lahko samo SABOTAŽE, tako kot GALE, RTV, Mojca P. Šetinc, Zgaga in na žalost tudi veliko SODNIKOV. Vsi ti hočejo svobodo, pod katero razumejo tudi laži in nastavljanje "polen pod nogo". Dokler bodo SODIŠČA, laži smatrala pod SVOBODO in ne pod OBREKOVANJE in JEMANJE osebi DOBREGA IMENA, , v naši države ne bo DEMOKRACIJE.
debela_berta
Mati sveta, o čem se še vedno kregamo Slovenci... Eni trucate svoje, drugo svoje. Erjavec, Janša in Židan se vam pa v glavo smejejo. Namesto, da bi se nas zbralo 200.000, pa šli eno res konkretno čistko narediti po celi državi, vsi družno, z roko v roki preganjati in iz lukenj za ušesa izvleči vso politično golazen.
Friderik
Berta, potem pride nova. Nič ne pomaga, s tem moramo živeti in vsak zase prispevati kolikor pač kdo zmore.
debela_berta
Mi enostavno (no, večina Slovencev, jaz se izvzamem) nismo politično izobraženi. Pri nas je podpora politikom in strankam enaka fuzbal tekmam-en srdito drži za svoje, nekdo drug pa za svoje. Ni pa realne kritike in realne ocene. Ne znamo ugotoviti, da je LDS, SNS, SMC, SDS, SLS, LMŠ, SD, Levica, SAB, NSI eno in isto gnojišče. Da so stranke vzvod, s katerim politika krade na veliko. Slovenski človek ne razume, da se pri denarju barva konča in da sistem v Sloveniji tako deluje že 30 let. To je VSA filozofija in modus operandi slovenske politike. Žalosti pa me, da vsak svoje še vedno podpira in avtomatsko blati druge. Kar je pri drugih narobe, je pri naših pa prav. Čudi me, da nismo že dokončno propadli. Res si želim, da vsa politika zadnjih 30 let izgine in da dobimo ideološko neobremenjenega vodjo vlade, ki bi imel jajca zapriseči, da bo preprečeval delitve, kraje in prevare. Vsi tisti, ki smo zmerno desni in vsi tisti, ki so zmerno levi, bi TAKOJ volili takega človeka. Problem je tudi naslednji: desni pol ima dve stranki. SDS s standardno bazo ljudi in NSI, ki bo kmalu propadel. Pri levi strani pa je na nek način še večji obup. Tam imamo standardni SD, pa otročjo Levico in stalno neke nove stranke, ki čez štiri leta usahnejo. Ne razumem, zakaj ljudje ne ugotovijo, da nas na boljšo pot ne bo peljal ne večni Janša, niti levi nastavljenci, ki se ponavljajo kot da bi fotokopirni stroj prižgal. Volivec pa se nikoli nič ne nauči, sploh volivec instant levih strank.
Janez Gorenc
Za tako visoko politično izobraženo osebe, kot je DB, je njen odgovor (smatram, da je ženska) presenetljivo pavšalen in klišejski. Nobene dodane vrednosti ne prinaša k razpravi. Z njenim odgovorom se sploh ne da polemizirati, saj je njen odgovor približno na ravni argumentov "voda je mokra".
Kraševka
To ni ženska ta DB. Ime Debela berta nosi po TOPU, ki je kosil med 1.s. vojno na Soški fronti in Doberdobu. Tudi on srelja - včasih točno, večkrat pa tudi zgreši.
debela_berta
Kaj, a te moti, ker sem proti lopovščinam v politiki? Kaj pa bi moral rečt? 4 leta vladajmo in kradimo mi, 4 leta pa vi in izid je izenačen?!
piklo
Tako je, gospod Janez! Prav ste povedali Debeli Berti, "voda je mokra". Zakaj ne bi budno spremljali delovanje vsakokratne vlade in zahtevali rezultate, merljive. Odpadejo vse floskule! Npr. Erjavec je toliko let vedril na čelu stranke in bil v vsaki vladi. Kako je to mogoče, da ni naredil nič konkretnega za svoje upokojence? Moral bi!! 10 evrov gor pa dol, zame je to norčevanje iz ljudi. Pa so ga kar volili, ko je bil pa tako prisrčen kot kakšen prijazen fajmošter. Ob odločanjih v vladi pa je bil Desus dosledno levosučen in je vedno podprl ideje levih. Kje aktualna Aleksandra vidi levo - desno bazo ne vem, vsekakor pa pričakujem, da štajerska "aufrichtig" ženska kaj več naredi kot Karl.....Zanese me v predolg komentar, oprostite! Hotela sem reči, pri politiku se vprašajmo kdo je in kaj je doslej od obljubljenega storil. Pri tem nas naj pojav Jankoviča ne zavede!
IgorP
Janez Velja tudi obratno! Lahko je vaš komentar tudi v stilu "Ko ugasneš luč, je tema"! Raje debatirajte, če mislite, da je vredno!
Kajtimara
sporočilo, ki ga protestniki dajejo, je: vedno smo bili privilegirani in vedno bomo privilegirani, če bo kar koli ogrozilo naš privilegiran položaj , bomo to nemudoma zlepa ali pa zgrda odstranili.. vsi ostali ste drugorazredni.
isto, kot je rekel Dolanc:"tukaj smo mi komunisti na oblasti, če ne bi bili mi, bi bil pa kdo drug. ampak smo mi in vedno bo tako."
komunisti se nikoli ne spremenijo. brigajo jih ljudje, oni hočejo oblast. pa če vsi drugi pocrkajo.
Kraševka
Res je.
MEFISTO
Sloveniji lahko vlada le sleparska in plenilska levica ali pa je ne bo.
Slovenije, ne levice!
Ker državni zbor ni uskladil volilne zakonodaje z ustavo, bo levica skušala z vsemi sredstvi do jeseni zrušiti vlado in izsiliti predčasne volitve po dosedanji zakonodaji.
Prihodnje leto bo za kaj takega že prepozno, ker bi tvegali neveljavnost volitev, če je ustavno odišče še vrhovni varuh ustave.
Ker celo pandemijo oziroma epidemijo zlorabljajo za svoje nepoštene politične cilje, se nam v bližnji in daljni prihodnosti ne obeta nič lepega in vzpodbudnega.
Ustvaril se je namreč močan razred ljudi, ki so prisesani na državne jasli, in ki ne bodo nikoli razumeli, da brez dela ni jela.
Sanjin Jašar ni en sam, deset tisoče jih je!
Igor bo s skupaj s svojimi nicki predstavil ločeno mnenje.
helena_3
Odličen komentar.
Vendar tudi mene je strah, da bo preveč razvajencev nasedlo tem anarhistom. Predvsem mladih, ki so jim vse njihovo kratko življenje govorili o pravicah, ki jih imajo in jim morajo biti zagotovljene, ne da bi sami s prstom mignili. O dolžnostih pa nič.
Pa bomo spet tam kot v zadnjem desetletju.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.