Kot je zdaj že javno znano, se bo Luka Svetina, Jeseničan z diplomo iz novinarstva, pridružil ekipi voditeljev Odmevi na TV Slovenija. Svetina ima že dolgo novinarsko in voditeljsko kilometrino, o kateri smo, med drugim, z njim spregovorili v tem intervjuju.
V ospredju pa je bila njegova karierna odločitev in okoliščine, ki jo spremljajo.
Od maja je Svetina sicer naš novinarski kolega in sodelavec na Domovini, kjer ob člankih za tednik vodi tudi spletno oddajo Vroča tema na Domovina.je.
Luka, Zakaj si se odločil za karierno menjavo: najprej odhod iz Nova24TV na Domovino in zdaj, da sprejmeš ponudbo direktorja TV Slovenija in se pridružiš voditeljem Odmevov?
Na Novi24TV sem preživel pet let, pokrivanja notranjepolitičnih tem sem se prvič lotil na tej televiziji. Pred tem sem namreč deloval zgolj kot športni novinar, najprej pri Sport Klub TV, nato še na spletnem portalu F1Express, ki sem ga ustvarjal skupaj z Miranom Ališičem.
Na Novo24TV me je pripeljal Jure Ferjan, katerega sem poznal iz študentskih dni, nikoli pa si nisem mislil, da bo sodelovanje preraslo v tako odgovorno nalogo, kot je bilo vodenje pogovornih informativnih oddaj, kot sta Tema dneva in Razkrito. Boris Tomašič je imel dober nos za ambiciozne novinarske talente, kdor je želel delati, je lahko napredoval in se dokazal, spodbujal nas je in nam znal vcepiti samozavest, namreč da nismo nič slabši od novinarjev, ki delajo za bolj uveljavljene medije. Eden takšnih talentov je bil tudi Aleksander Pozvek, ki je službo nato poiskal na Kanalu A. O menjavi službe sem tudi jaz razmišljal že konec leta 2019, ko je prišla prva ponudba s televizije Planet TV, a se takrat prestop zaradi premočnih vplivov politike ni realiziral. Nato pa je s svojim delom nastopila tretja Janševa vlada, koronski časi pa so moje sodelovanje z Novo24TV podaljšali še za dve leti.
Kako zdaj gledaš na to svoje karierno obdobje?
Ko zoriš kot novinar, odkrivaš nova obzorja. Nova24TV je služila svojemu namenu in je v večini znala zadovoljiti apetite svojih gledalk in gledalcev, pluralizirala je medijski prostor, kar je izjemno dobrodošlo za demokracijo. Po drugi strani pa si vodstvo po mojem mnenju ni upalo pokukati tudi izven svojih okvirjev, svojih začrtanih programskih smernic, razmišljati širše.
Sam se bil veliko na terenu, spoznaval sem novinarje drugih medijskih hiš, tudi njih poslušal, kako razmišljajo. Njihovi pogledi so se pogosto popolnoma razlikovali od resnice, ki smo jo videli na Nova24TV. Že takrat sem razumel, da se je potrebno pogovarjati s čim več ljudmi, čim več brati, gledati in poslušati tudi medije, ki ti svetovnonazorsko niso blizu, da bi si poskušal o neki zadevi ustvariti čim bolj realno sliko. Zame en pogled nikoli ni bil dovolj, vedno sem želel slišati tudi drugo ali tretje mnenje. Zato je sčasoma prišlo tudi do razhajanj o načinu dela in novinarskem diskurzu, ki smo ga uporabljali na Novi24TV. Začutil sem, da potrebujem spremembo, nov izziv, kar je po petih letih nekaj povsem normalnega.
Zame en pogled nikoli ni bil dovolj, vedno sem želel slišati tudi drugo ali tretje mnenje.
Začel si torej pogledovati naokrog. Kdaj in kam?
Da lahko po volitvah odidem, sva se z direktorjem Tomašičem pravzaprav dogovorila že novembra leta 2020, do volitev pa smo imeli na televiziji povečan obseg dela, zato sem ostal, saj se na tako majhni televiziji vsaka kadrovska sprememba izjemno pozna. Ker je prišla ponudba z Domovine ravno v predvolilnem obdobju, nisem veliko razmišljal, saj sem slišal za njihove načrte o razvoju spletne televizije. Medij se mi je že prej izjemno dopadel, saj sem verodostojne informacije za svojo oddajo Temo dneva najbolj pogosto poiskal prav na spletnem portalu Domovine. Začeli smo ustvarjati oddajo Vroča tema, snemali smo pogovore s predsedniškimi kandidati, sodelujem pri nastajanju tednika Domovina. Gre za najbolj profesionalno novinarsko okolje, v katerem se do zdaj delal.
Luka Svetina v vroči temi z gostoma o vojni v Ukrajini (foto: posnetek zaslona)
Od kod potem ideja o odhodu na TV Slovenija?
Ponudba za odhod na RTV pa je prišla pred tedni, popolnoma nepričakovano. Zame, ki uživam v studiu, in kot nekoga, ki si je oddajo Odmevi redno jemal za vzor, kako pripraviti večerno pogovorno informativno oddajo, je bila to seveda življenjska priložnost. Nekaj neprespanih noči, kolebanje, ali bom dovolj močan, da zdržim vse slabe in zlonamerne komentarje, etiketiranje, ki bi sprejetju takšnega izziva sledili, me na koncu ni ustrašilo, da ne bi poskusil. Verjetno bi si to očital do konca življenja, če ne bi.
Odzivi na vest so bili mešani: od številnih čestitk in ocen, da si kot že uveljavljen, korekten in objektiven voditelj zaslužiš pozornost, do kritik ali celo diskreditacij, kot je prišla s strani profesorja Marka Milosavljevića, da si strankarski sodelavec in promotor in da je namen tvojega imenovanja »uničenje oddaje Odmevi, njene kredibilnosti in gledanosti«. Kako odgovarjaš na takšne obtožbe?
V času pred parlamentarnimi volitvami 2022 sta z Valentino Plaskan vodila predvolilna soočenja na Planet TV (foto: Planet TV)
Seveda te takšne besede zabolijo, sploh če pridejo od tvojega bivšega profesorja novinarstva na Fakulteti za družbene vede. Takrat sva imela zelo korekten odnos, ob izrednem študiju, ki sem si ga sam plačeval, sem namreč opravljal delo športnega komentatorja na komercialni televiziji. Mislim, da se mu je to delo zdelo zanimivo. Rad bi slišal konkretne argumente, kje in kdaj v oddaji Tema dneva, ki sem jo delal zadnji dve leti, sem deloval kot strankarski promotor. Dvomim, da je oddajo sploh kdaj zares pogledal.
Vedno sem se trudil delati po lastni vesti in poskušal predstaviti vse poglede
Vedno sem se trudil delati po lastni vesti in poskušal predstaviti vse poglede. Žal so v studio prihajali le vladni oz. koalicijski predstavniki, opozicija v moji oddaji ni želela sodelovati. Tudi brez njih v studiu smo predstavili opozicijske poglede na neko politično zadevo. Ko je bilo treba, smo bili tudi kritični do vladajočih. Enkrat me je na Twitterju minister Černač okrcal, češ da sem na ravni »komunističnih novinarjev«. Ampak on je politik, deluje politično, Milosavljević pa je le medijski strokovnjak, ki se ne bi smel spustiti na takšen nivo in delati tako pavšalnih ocen. Kar se tiče njegovih bojazni o uničenju oddaje Odmevi, lahko mirno spi. Delal bom po svoji novinarski vesti.
Kot vemo, ostajaš tudi na Domovini, saj se kot samostojni podjetnik ne vežeš zgolj na en medij. Zakaj odločitev za delo na obeh medijih?
Na Domovini sem začel delati v mesecu maju. Kot sem že pojasnil, gre za izjemno profesionalno novinarsko okolje brez vsakršnih političnih pritiskov, uredniška želja po širjenju okvirjev in različnih novinarskih pogledih daje mediju neko povsem svojo dimenzijo v tem bipolarnem prostoru. V Sloveniji je vse preveč medijev, ki svojim naročnikom servirajo samo tisto, kar hočejo slišati.
Na Domovini stremimo k temu, da naročnikom sporočamo vse tisto, kar je prav, da slišijo. Po treh mesecih se ambicioznim načrtom, ki smo jih skupaj zastavili, ne bi rad odpovedal. Zato sem se odločil, da se na RTV ne zaposlim redno. Ne želim si službe za nedoločen čas samo zato, da jo imam. To bi me blazno dolgočasilo. Zanimajo me konkretni projekti, pa četudi imajo omejen rok trajanja. Odmevi so projekt, ki mi je bil ponujen za dve leti. V času, ki ga imam na voljo, bom dal vse od sebe.
Kaj lahko kot bodoči voditelj Odmevov sporočiš oz. obljubiš njihovim gledalcem?
Gledalkam in gledalcem sporočam, naj me nikar ne predalčkajo vnaprej, čeprav je to naš nacionalni šport, in se to vsakemu na RTV zgodi. Levi in desni, naši in vaši. Vse skupaj je že dolgočasno. Če bi me hoteli popredalčkati, bi me morali razkosati. Meni je pomembno, da za svojim delom lahko stojim in ponoči mirno spim.
Odličen novinar in na njegovi profesionalni poti mu želim vse dobro!
Postavlja pa se drugo vprašanje: Koliko drugih mladih sposobnih novinarjev tipa Luka Svetina ostane za vedno spregledanih, brez možnosti, da se dokažejo, medtem, ko so se določene osebe na nacionalki dobesedno 'uhljebile'.
Nove24 ne maram iz podobnih razlogov, kot so našteti v intervjuju, Razkrito pa je bila dobra oddaja in tudi Tema dneva. sodelovanje s Planetom je pa tudi koristno. in naštete oddaje so prinašale oba pogleda za razliko od drugih na tej televiziji.
Kraševka
23. 08. 2022 16:49:520
Nacionalka je DOLŽNA pokrivati dva pogleda, DESNEGA in Levega.
Privat TV, pa lahko ima samostojno politiko, saj je ne finansirajo vsi državljani. In tega se Nova 24 drži. Mojega denarja tam ne trošijo.
Na RTV, pa proti moji volji delajo stvari, za katere jaz ne bi namenjala denarja, ampak mi ga kar sami UGRABIJO.
To je nepošteno, da z mojim denarje ustvarjajo in reklamirajo "nove obraze", ki so vsakokrat slabši od predhodnika.
To je izven USTAVNE ureditve, da Nacionalka propagira le za en POLITIČNI - Levi pol.
Kaj pa vem
24. 08. 2022 19:40:420
Ste pogledali kdaj oddajo Beremo. Ogromno zanimivih gostov in zanimivih knjig je tam predstavljenih. Le redki od njih pa najdejo pot na javno RTV.
Seveda ni gledal vaših oddaj...meni se je zdelo to nekaj inovativnega, da zaradi odsotnosti politične konkurence, zastavljate gostom vprašanja v nazorskih kontekstih odsotnih povabljencev. V razmerah medijske vojne ste delovali kot nekakšen angel - svoje ideološke ambicije niste pomešali s svojim poklicem, ponosen ste na poklic novinarja.
Marko Milosavljevič je lagal v Bruslju in prirejal "medijske analize" za "bruseljsko komisijo" Sofije I. Če bi bilo kaj res od njegovih osebnih izpovedih, ne ni zmagal z zgodovinsko prednostjo nekdo, ki je v politični ring stopil 3 mesece pred volitvami. Ne rabimo biti doktorji, da to zaključimi; etočnost nima bobene zveze z znanostjo in javnim ugledom, ampak iz kake družune si, kakšne nagnjenosti si podedoval, v kakšem okolju si se razvijal, prof. Milosavljević je relikvija preteklega režima...pavšalne ocene si lahko privošči nekdo iz ulice, ne pa javna avtoriteta.
Z vašimi ocenami politike NOVE TV se pa ne strinjam, oni delujejo v okviru svojih možnosti, njihovo preživetje potrjuje pravilnost njihovih korakov, Tomašič je naravni talent za tv produkcijo, kakršnega nimajo niti velike televizije...Kdo vam laže ni neka licenčna oddaja, sam jo je ustvaril...
Ljubljana
23. 08. 2022 13:07:290
A marko je ime temu hlapcu globoke drzave. Milosavovic kajne...
Seveda bi Tomasicu vsaka resna TV ponudila bajno pogodbo !
Kdo id jebenw vecine na tv hanzi pa mu lahko konkurira?
Nihce, ker na podlagi lazi in hlapcevanja globoki drzavi je produkt lahko le beden zmazek!
Nič ne bom rekel Svetini, le naj se pazi, ker je na udaru. In še nasvet: naj omeji tiste svoje grimase, pa naj se ogiba pozdrava "leb dober večer" (slednje želim tudi Valentini).
baubau
24. 08. 2022 21:23:220
Nič hudega mu ne bo, ker nič kaj poln in je precej bolj pust, kot ste vi.
Zanimivo kako kar naenkrat komentatorji, ki so sicer po Odmevih le pljuvali in zatrjevali, da RTV Slovenije sploh ne gledajo, znajo primerjati vse mogoče. Kako le? Luka Svetina ni nikjer vodil podobne oddaje, v predvolilnih soočenjih na Planetu je bil bolj statist kot karkoli drugega in JE IDEOLOŠKO KONTAMINIRAN, saj trdi, da je Nova24 prinašala resnico in pluralizirala medijski prostor. V resnici je to NJQBOLJ IDEOLOŠKO USTVARJEN MEDIJ, kjer ima Janez Janša kot prvak desnice, SVOJ LASTNIŠKI DELEŽ. Slabšega medija v državi ni. V oddaji " kdo vam, laže " se celo pojavi poziv k orožju, ki ga voditelj ni znal ali želel nemudoma obsoditi. Naj bo torej jasno kje so korenine gospoda Svetine.
MEFISTO
23. 08. 2022 12:30:350
Uroš.samec, predlagal bom Janezu Janši, naj oba spravi v Omeve, Valentino Plaskan in Luko Svetina, nažene pa dva dosedanja voditelja te oddaje. Ugani, katera!
Če se bodo vremena na nacinalki zjasnila, bomo spet gledali TVS. Prej pa ne!
In NOVO24TV tudi.
Ljubljana
23. 08. 2022 13:03:290
Vi , rezervni genij globoke drzave, pac lazete samo da usta.odprete.
Luka Svetina.je vodil na desetine oddaj kot so jebeni Odmevi.
In to bistveno bolj POSTENO. Ce ta milosavovic nekoga kritizira to zagotovo pomeni da je subjekt kritike ODLICEN, predvsem pa NEVAREN GLOBOKI DRZAVI..
Pa saj nismo od vceraj.
Tudi jaz jebenih ODMEVOV ZE DOLGO NE GLEDAM. Ujamem pa brez tezav "dosezke dveh strasno profi in strokovnih" dr pol delavcev...
Kar mi zadostuje.
Tudi ko bo Svetina vodil Odmeve ne bom gledal, ker hise lazi pac ne prenasam. Izjema je.Joze Mozina !
uros.samec
23. 08. 2022 15:44:590
No, če spraviš Valentino na Nacionalko ti bom stoje ploskal.
MEFISTO
23. 08. 2022 19:26:440
Uroš.samec, kdo bo stal in kdo bo zato ploskal?
Jože Kržič
24. 08. 2022 10:17:350
V primerjavi z RTV kot nacionalne institucije je Nova24TV medij v zasebni lasti, zato je njena svetovnonazorska, ideološka in politična usmeritev izključno zadeva tistih, kateri solastniki so, jo gledajo in podpirajo. Glede na to, s kolikšnimi (zasebnimi!) sredstvi razpolaga, koliko finančne podpore dobi v obliki oglaševanja, s koliko kadra ustvarja program, s koliko zadrtimi oponenti se ukvarja - Nova24 TV dela prave čudeže. Za slovensko medijsko uravnoteženost je poleg Domovine in še nekaterimi portali pravi biser. Oddajo Kdo vam laže gleda največ slovenskih gledalcev, zelo priljubljena je celo na Hrvaškem. Njen žanr je sicer bolj razvedrilni, toda Tomašič genialno razkriva vso intelektualno, etično in emocionalno bedo slovenskega levičarstva. Za kakšno malenostno netočnost se zna celo opravičiti (tega na RTV ni). Še nihče ni dokazal, da se je v čem zlagal. Dejstva so pač dejstva.
Če mislite, Uroš Samec, da boste s svojim levičarskim aktivizmom in drekanjem na tem portalu spreobračali njegove bralce in razpravljalce, se krepko motite. Pri Mladini in Necenzurirano boste imeli več uspeha.
Urbanija se je lotil urejanja zadev na RTV - ju, kot slon v trgovini s porcelanom. Malo bolj taktično bi se vendarle lahko lotil najbolj zadrtih aktivistov. Poslal bi jih kam v tujino delat kakšno reportažo, za katero bi vedel, da ji niso kos, potem bi jih pa lahko odstavljal. Ti aktivisti znajo Luka Svetino pričakati na nož, v takem okolju bo zelo težko delat. Danes zjutraj se je na prvem en aktivist že "zmotil" pri priimku R(j)ebernik. Zanemarljivo? Ne ni! Srčno upam, da Luki uspe vsaj ti dve leti, ki sta v pogodbi, delati na RTV.
Kraševka
23. 08. 2022 16:41:030
Tudi jaz želim Luki Svetina uspešno delo na RTV.
Zavedati pa se mora, da stopa v "osje gnezdo", kjer bo popikan iz vseh strani.
Tako delajo z Urbanijo in z vsakim, ki ni del Levice.
Slovenci pa si močno želimo OBJEKTIVNO POROČANJE in ne samo agitacije, kot jih izvajajo LEVI-novinarji, katerih Milosavljevič nikoli ne kritizira.
Jože Kržič
24. 08. 2022 09:48:460
Drži, toda na RTV vsaj v zadrtem levičarskem informativnem delu z mehkim pristopom ne opraviš nič. Oni uglajene, kulturne, argumentirane govorice ne poznajo. Avgijevega hleva se pač s kulturo ne da čistiti.
Prinesel bo svežino v Odmeve. Skrajni čas za kaj takega. Z veseljem ga bom pogledala. Nekateri dosedanji voditelji res niso gledljivi. So žalitev nas gledalcev in financerjev RTV.
Primer, ko učenec preseže učitelja. Zato takšne pritlehne ocena pri povabilu Luke Svetina na RTV.
Iz primera do primera je drugačna razlaga - ker je premlad, ker nima izkušenj, ker, ker... So mogoče na RTV sami novinarski biseri?
Luka Svetina je dozorel in zna, kar je dokazal. Nacionalka je polna po letih "zrelih", po izobrazbi skromnih in lakajsko usmerjenih kadrov v levo, kar smo se nagledali v zadnjem obdobju vlade JJ - eno samo spotikanje, sprenevedanje (laganje) v informativnem programu! Marsikdo bo sedaj spet gledal Odmeve.
Pri Staričevi lahko pričakujemo, da bo kandidirala na naslednjih volitvah - trikrat lahko ugibate kam? Njenih podtikanj in vtikanj v sogovornike - v glavnem v tiste z desnega pola - smo se nagledali vsa ta leta! To ni novinarstvo, ampak aktivizem! Zato pa je toliko "novinarjev" v stranki Svoboda!
Sicer pa, za naš denar, naj odpeketa iz RTV kar cca 1000 zaposlenih, ker jim tam po že videnem, ni mesta. Razbiti družinska zaposlovanja in narediti za naš denar red v tej "prestižni hiši".
Jože Kržič
24. 08. 2022 09:37:180
Zelo se strinjam! Milosavljević in Bašićka sta tipičen proizvod Splichalove dobe profesorstva in dekanatsva na FDV, glavnega promotorja kulturnega marksizma v Sloveniji. Klasični revolucionarni marksizem v obdobju Dolanca je na FDV oziroma predhodnikih (FSPN) res ustvaril veliko pravovernih političnih aktivistov, tudi med novinarji, a hkrati - zgleda kot absurd - tudi veliko političnih oponentov in pokončnih novinarjev, mnogo več kot ostale družboslovne fakultete s pravom in filozofijo vred. Seveda to v času liberalnejših pogledov sedemdesetih let, ki pa se je kmalu končalo s padcem Kavčičevega liberalizma in z brutalno odstavitvijo štirih znanih družboslovev (no, Rus in Hribar sta se kasneje nekako "spokorila") v obdobju trde boljševiške Popitove linije.
V tistem obdobju smo bili prisiljeni temeljito študirati klasični marksizem, tako temeljito, da smo mnogi le uvideli njegov ontološki in spoznavnoteoretski absurd - in ga prav tako temeljito zavrgli! Nato pa je nastopilo obdobje posodobljene, prefinjene, prevarantske oblike kulturnega marksizma, ki se je zažrl v vse pore družbe in njenih institucij, celo v samo SAZU.
Milosavljević, vsa aktivistična "novinarska" raja v glavnih, pretežno levičarskih medijih (z RTV kot nacionalno institucijo vred!), ljubljanska aktivistična drhal, protežirane nevladne organizacije in končno celotno levičarsko gibanje Svoboda (nekdo ga je slikovito poimenoval "slo-beda") so produkt kulturnega marksizma. Potem se pa čudimo, da Slovenija drvi v maloro.
Svetina je primer študenta FDV, ki misli s svojo glavo. Namesto da bi bili profesorji ponosni, da jih je študent prerasel v veščinah brez blefiranja in narcisoidnega občutka ga človek, ki ima probleme z lažnivim prikazovanjem izvirnih znanstvenih člankov v regijskih časopisih po Sloveniji osira kar tako za povrh.
Vsekakor pa je že sedaj boljši kot zaletava Starčevičeva, ki bruha besede in mnenja med vprašanji! Neokusno!
Svetina poglej si Vodoška!
Bil je zvezda, ker se ni pokorol mafiji, sedaj gara kot suženj.
V Sloveniji je potrebno uganjati necezurirano novnasrtvo pa kam prilezeš.
Tvoja karira je zapečatena.
Nič ne bbo iz fanta!
Kaj pa vem
23. 08. 2022 09:47:500
Upam, da se motite! Vaši zapisi so mi sicer zelo zanimivi, pogosto ubesedite tudi misli, ki so meni blizu.
uros.samec
23. 08. 2022 10:00:350
To je torej vaš ideal? Vodušek? Perla novinarske in splošne moralne integritete. Zaslužil si je čisto vse kar ga je doletelo.
slovenc sm
23. 08. 2022 15:44:230
Vodušek ni ideal, je pa idealen, če ga primerjaš z največjim kvazi novinarskim strokovnjakom Milosavljevićem. Nima prakse, nima mednarodnih strokovnih objav, nima moralne integritete. Kaj torej sploh ima razen leve politične podpore - plačljive seveda. Na resni univerzi takšni sploh nimajo kaj iskati. Še kot asistenti ne.
Kraševka
23. 08. 2022 16:35:460
Na RTV se vidi mnooooogo slabših od Voduška in zeeelo malo boljših od njega.
Take novinarke kot je bila Mojca P.Šetinc in Erika - so pa čisti Komunistični REŽIM, kar res ne sodi na RTV.
debela_berta
23. 08. 2022 18:35:050
Hahaha folk se navdušuje nad Voduškom, ti so res cvet intekta. Boga slovenija...
Bomo videli torej. Upam da ne bo v kavbojkah.
Res je. Takratna opozicija ni želela sodelovati v oddaji. Le da se niso bali Svetine. Bali so se Valentine.
slovenc sm
23. 08. 2022 09:26:440
Tudi meni je Plaskanova kot novinarka delovala bolj aktivna. Pomeni malo ''napadalna'' vendar korektna in vedno z argumenti. Če je dobila odgovor, je nadaljevala. Ni bila nesramna ali celo ponavljala eno in isto kljub konkretnemu odgovoru, kot recimo Erika in podobne na RTV. Zame je Plaskanova dober potencial raziskovalne novinarke.
Glede Svetine pa se mi je zdel korekten vendar v senci ob Plaskanovi. Mogoče bo zdaj bolj prišel do izraza. Hočem reči, da bi se na RTV morali bolj bati Plaskanove kot Svetine, ker bi pometla z njimi. :)
36 komentarjev
baubau
Luka Svetina,samo eno vprašanje imam za vas:"Kdo je tisti, ki namesto bralcev,gledalcev in poslušalcev odloči, kaj je "prav,da slišijo." in slišimo?!
Rokc5
Odličen novinar in na njegovi profesionalni poti mu želim vse dobro!
Postavlja pa se drugo vprašanje: Koliko drugih mladih sposobnih novinarjev tipa Luka Svetina ostane za vedno spregledanih, brez možnosti, da se dokažejo, medtem, ko so se določene osebe na nacionalki dobesedno 'uhljebile'.
Kraševka
Res je tako.
Jožef
Nove24 ne maram iz podobnih razlogov, kot so našteti v intervjuju, Razkrito pa je bila dobra oddaja in tudi Tema dneva. sodelovanje s Planetom je pa tudi koristno. in naštete oddaje so prinašale oba pogleda za razliko od drugih na tej televiziji.
Kraševka
Nacionalka je DOLŽNA pokrivati dva pogleda, DESNEGA in Levega. Privat TV, pa lahko ima samostojno politiko, saj je ne finansirajo vsi državljani. In tega se Nova 24 drži. Mojega denarja tam ne trošijo. Na RTV, pa proti moji volji delajo stvari, za katere jaz ne bi namenjala denarja, ampak mi ga kar sami UGRABIJO. To je nepošteno, da z mojim denarje ustvarjajo in reklamirajo "nove obraze", ki so vsakokrat slabši od predhodnika. To je izven USTAVNE ureditve, da Nacionalka propagira le za en POLITIČNI - Levi pol.
Kaj pa vem
Ste pogledali kdaj oddajo Beremo. Ogromno zanimivih gostov in zanimivih knjig je tam predstavljenih. Le redki od njih pa najdejo pot na javno RTV.
trebor
Seveda ni gledal vaših oddaj...meni se je zdelo to nekaj inovativnega, da zaradi odsotnosti politične konkurence, zastavljate gostom vprašanja v nazorskih kontekstih odsotnih povabljencev. V razmerah medijske vojne ste delovali kot nekakšen angel - svoje ideološke ambicije niste pomešali s svojim poklicem, ponosen ste na poklic novinarja.
Marko Milosavljevič je lagal v Bruslju in prirejal "medijske analize" za "bruseljsko komisijo" Sofije I. Če bi bilo kaj res od njegovih osebnih izpovedih, ne ni zmagal z zgodovinsko prednostjo nekdo, ki je v politični ring stopil 3 mesece pred volitvami. Ne rabimo biti doktorji, da to zaključimi; etočnost nima bobene zveze z znanostjo in javnim ugledom, ampak iz kake družune si, kakšne nagnjenosti si podedoval, v kakšem okolju si se razvijal, prof. Milosavljević je relikvija preteklega režima...pavšalne ocene si lahko privošči nekdo iz ulice, ne pa javna avtoriteta.
Z vašimi ocenami politike NOVE TV se pa ne strinjam, oni delujejo v okviru svojih možnosti, njihovo preživetje potrjuje pravilnost njihovih korakov, Tomašič je naravni talent za tv produkcijo, kakršnega nimajo niti velike televizije...Kdo vam laže ni neka licenčna oddaja, sam jo je ustvaril...
Ljubljana
A marko je ime temu hlapcu globoke drzave. Milosavovic kajne... Seveda bi Tomasicu vsaka resna TV ponudila bajno pogodbo ! Kdo id jebenw vecine na tv hanzi pa mu lahko konkurira? Nihce, ker na podlagi lazi in hlapcevanja globoki drzavi je produkt lahko le beden zmazek!
tohuvabohu
Nič ne bom rekel Svetini, le naj se pazi, ker je na udaru. In še nasvet: naj omeji tiste svoje grimase, pa naj se ogiba pozdrava "leb dober večer" (slednje želim tudi Valentini).
baubau
Nič hudega mu ne bo, ker nič kaj poln in je precej bolj pust, kot ste vi.
uros.samec
Zanimivo kako kar naenkrat komentatorji, ki so sicer po Odmevih le pljuvali in zatrjevali, da RTV Slovenije sploh ne gledajo, znajo primerjati vse mogoče. Kako le? Luka Svetina ni nikjer vodil podobne oddaje, v predvolilnih soočenjih na Planetu je bil bolj statist kot karkoli drugega in JE IDEOLOŠKO KONTAMINIRAN, saj trdi, da je Nova24 prinašala resnico in pluralizirala medijski prostor. V resnici je to NJQBOLJ IDEOLOŠKO USTVARJEN MEDIJ, kjer ima Janez Janša kot prvak desnice, SVOJ LASTNIŠKI DELEŽ. Slabšega medija v državi ni. V oddaji " kdo vam, laže " se celo pojavi poziv k orožju, ki ga voditelj ni znal ali želel nemudoma obsoditi. Naj bo torej jasno kje so korenine gospoda Svetine.
MEFISTO
Uroš.samec, predlagal bom Janezu Janši, naj oba spravi v Omeve, Valentino Plaskan in Luko Svetina, nažene pa dva dosedanja voditelja te oddaje. Ugani, katera! Če se bodo vremena na nacinalki zjasnila, bomo spet gledali TVS. Prej pa ne! In NOVO24TV tudi.
Ljubljana
Vi , rezervni genij globoke drzave, pac lazete samo da usta.odprete. Luka Svetina.je vodil na desetine oddaj kot so jebeni Odmevi. In to bistveno bolj POSTENO. Ce ta milosavovic nekoga kritizira to zagotovo pomeni da je subjekt kritike ODLICEN, predvsem pa NEVAREN GLOBOKI DRZAVI.. Pa saj nismo od vceraj. Tudi jaz jebenih ODMEVOV ZE DOLGO NE GLEDAM. Ujamem pa brez tezav "dosezke dveh strasno profi in strokovnih" dr pol delavcev... Kar mi zadostuje. Tudi ko bo Svetina vodil Odmeve ne bom gledal, ker hise lazi pac ne prenasam. Izjema je.Joze Mozina !
uros.samec
No, če spraviš Valentino na Nacionalko ti bom stoje ploskal.
MEFISTO
Uroš.samec, kdo bo stal in kdo bo zato ploskal?
Jože Kržič
V primerjavi z RTV kot nacionalne institucije je Nova24TV medij v zasebni lasti, zato je njena svetovnonazorska, ideološka in politična usmeritev izključno zadeva tistih, kateri solastniki so, jo gledajo in podpirajo. Glede na to, s kolikšnimi (zasebnimi!) sredstvi razpolaga, koliko finančne podpore dobi v obliki oglaševanja, s koliko kadra ustvarja program, s koliko zadrtimi oponenti se ukvarja - Nova24 TV dela prave čudeže. Za slovensko medijsko uravnoteženost je poleg Domovine in še nekaterimi portali pravi biser. Oddajo Kdo vam laže gleda največ slovenskih gledalcev, zelo priljubljena je celo na Hrvaškem. Njen žanr je sicer bolj razvedrilni, toda Tomašič genialno razkriva vso intelektualno, etično in emocionalno bedo slovenskega levičarstva. Za kakšno malenostno netočnost se zna celo opravičiti (tega na RTV ni). Še nihče ni dokazal, da se je v čem zlagal. Dejstva so pač dejstva. Če mislite, Uroš Samec, da boste s svojim levičarskim aktivizmom in drekanjem na tem portalu spreobračali njegove bralce in razpravljalce, se krepko motite. Pri Mladini in Necenzurirano boste imeli več uspeha.
Kaj pa vem
Urbanija se je lotil urejanja zadev na RTV - ju, kot slon v trgovini s porcelanom. Malo bolj taktično bi se vendarle lahko lotil najbolj zadrtih aktivistov. Poslal bi jih kam v tujino delat kakšno reportažo, za katero bi vedel, da ji niso kos, potem bi jih pa lahko odstavljal. Ti aktivisti znajo Luka Svetino pričakati na nož, v takem okolju bo zelo težko delat. Danes zjutraj se je na prvem en aktivist že "zmotil" pri priimku R(j)ebernik. Zanemarljivo? Ne ni! Srčno upam, da Luki uspe vsaj ti dve leti, ki sta v pogodbi, delati na RTV.
Kraševka
Tudi jaz želim Luki Svetina uspešno delo na RTV. Zavedati pa se mora, da stopa v "osje gnezdo", kjer bo popikan iz vseh strani. Tako delajo z Urbanijo in z vsakim, ki ni del Levice. Slovenci pa si močno želimo OBJEKTIVNO POROČANJE in ne samo agitacije, kot jih izvajajo LEVI-novinarji, katerih Milosavljevič nikoli ne kritizira.
Jože Kržič
Drži, toda na RTV vsaj v zadrtem levičarskem informativnem delu z mehkim pristopom ne opraviš nič. Oni uglajene, kulturne, argumentirane govorice ne poznajo. Avgijevega hleva se pač s kulturo ne da čistiti.
Marija68
Prinesel bo svežino v Odmeve. Skrajni čas za kaj takega. Z veseljem ga bom pogledala. Nekateri dosedanji voditelji res niso gledljivi. So žalitev nas gledalcev in financerjev RTV.
Stajerska2021
Primer, ko učenec preseže učitelja. Zato takšne pritlehne ocena pri povabilu Luke Svetina na RTV.
Iz primera do primera je drugačna razlaga - ker je premlad, ker nima izkušenj, ker, ker... So mogoče na RTV sami novinarski biseri?
Luka Svetina je dozorel in zna, kar je dokazal. Nacionalka je polna po letih "zrelih", po izobrazbi skromnih in lakajsko usmerjenih kadrov v levo, kar smo se nagledali v zadnjem obdobju vlade JJ - eno samo spotikanje, sprenevedanje (laganje) v informativnem programu! Marsikdo bo sedaj spet gledal Odmeve.
Pri Staričevi lahko pričakujemo, da bo kandidirala na naslednjih volitvah - trikrat lahko ugibate kam? Njenih podtikanj in vtikanj v sogovornike - v glavnem v tiste z desnega pola - smo se nagledali vsa ta leta! To ni novinarstvo, ampak aktivizem! Zato pa je toliko "novinarjev" v stranki Svoboda!
Sicer pa, za naš denar, naj odpeketa iz RTV kar cca 1000 zaposlenih, ker jim tam po že videnem, ni mesta. Razbiti družinska zaposlovanja in narediti za naš denar red v tej "prestižni hiši".
Jože Kržič
Zelo se strinjam! Milosavljević in Bašićka sta tipičen proizvod Splichalove dobe profesorstva in dekanatsva na FDV, glavnega promotorja kulturnega marksizma v Sloveniji. Klasični revolucionarni marksizem v obdobju Dolanca je na FDV oziroma predhodnikih (FSPN) res ustvaril veliko pravovernih političnih aktivistov, tudi med novinarji, a hkrati - zgleda kot absurd - tudi veliko političnih oponentov in pokončnih novinarjev, mnogo več kot ostale družboslovne fakultete s pravom in filozofijo vred. Seveda to v času liberalnejših pogledov sedemdesetih let, ki pa se je kmalu končalo s padcem Kavčičevega liberalizma in z brutalno odstavitvijo štirih znanih družboslovev (no, Rus in Hribar sta se kasneje nekako "spokorila") v obdobju trde boljševiške Popitove linije. V tistem obdobju smo bili prisiljeni temeljito študirati klasični marksizem, tako temeljito, da smo mnogi le uvideli njegov ontološki in spoznavnoteoretski absurd - in ga prav tako temeljito zavrgli! Nato pa je nastopilo obdobje posodobljene, prefinjene, prevarantske oblike kulturnega marksizma, ki se je zažrl v vse pore družbe in njenih institucij, celo v samo SAZU. Milosavljević, vsa aktivistična "novinarska" raja v glavnih, pretežno levičarskih medijih (z RTV kot nacionalno institucijo vred!), ljubljanska aktivistična drhal, protežirane nevladne organizacije in končno celotno levičarsko gibanje Svoboda (nekdo ga je slikovito poimenoval "slo-beda") so produkt kulturnega marksizma. Potem se pa čudimo, da Slovenija drvi v maloro.
korosec.france
Saj se ne čudimo.
planinka
Svetina bi bil prijetna osvežitev ODMEVOV. Lepo bi bilo, če bi zamenjal Staričevo, potem bi bili ODMEVI uravnoteženi !!!
mihec
Svetina je primer študenta FDV, ki misli s svojo glavo. Namesto da bi bili profesorji ponosni, da jih je študent prerasel v veščinah brez blefiranja in narcisoidnega občutka ga človek, ki ima probleme z lažnivim prikazovanjem izvirnih znanstvenih člankov v regijskih časopisih po Sloveniji osira kar tako za povrh.
Vsekakor pa je že sedaj boljši kot zaletava Starčevičeva, ki bruha besede in mnenja med vprašanji! Neokusno!
Kraševka
Tudi jaz tako mislim.
APMMB2
Svetina poglej si Vodoška!
Bil je zvezda, ker se ni pokorol mafiji, sedaj gara kot suženj.
V Sloveniji je potrebno uganjati necezurirano novnasrtvo pa kam prilezeš.
Tvoja karira je zapečatena.
Nič ne bbo iz fanta!
Kaj pa vem
Upam, da se motite! Vaši zapisi so mi sicer zelo zanimivi, pogosto ubesedite tudi misli, ki so meni blizu.
uros.samec
To je torej vaš ideal? Vodušek? Perla novinarske in splošne moralne integritete. Zaslužil si je čisto vse kar ga je doletelo.
slovenc sm
Vodušek ni ideal, je pa idealen, če ga primerjaš z največjim kvazi novinarskim strokovnjakom Milosavljevićem. Nima prakse, nima mednarodnih strokovnih objav, nima moralne integritete. Kaj torej sploh ima razen leve politične podpore - plačljive seveda. Na resni univerzi takšni sploh nimajo kaj iskati. Še kot asistenti ne.
Kraševka
Na RTV se vidi mnooooogo slabših od Voduška in zeeelo malo boljših od njega. Take novinarke kot je bila Mojca P.Šetinc in Erika - so pa čisti Komunistični REŽIM, kar res ne sodi na RTV.
debela_berta
Hahaha folk se navdušuje nad Voduškom, ti so res cvet intekta. Boga slovenija...
uros.samec
Bomo videli torej. Upam da ne bo v kavbojkah.
Res je. Takratna opozicija ni želela sodelovati v oddaji. Le da se niso bali Svetine. Bali so se Valentine.
slovenc sm
Tudi meni je Plaskanova kot novinarka delovala bolj aktivna. Pomeni malo ''napadalna'' vendar korektna in vedno z argumenti. Če je dobila odgovor, je nadaljevala. Ni bila nesramna ali celo ponavljala eno in isto kljub konkretnemu odgovoru, kot recimo Erika in podobne na RTV. Zame je Plaskanova dober potencial raziskovalne novinarke. Glede Svetine pa se mi je zdel korekten vendar v senci ob Plaskanovi. Mogoče bo zdaj bolj prišel do izraza. Hočem reči, da bi se na RTV morali bolj bati Plaskanove kot Svetine, ker bi pometla z njimi. :)
MEFISTO
Uroš.samec, katera polovica slike ti je bolj všeč, leva ali desna?
uros.samec
Leva.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.