Janševa strategija v vojni z mediji je kolektivna imunost
POSLUŠAJ ČLANEK
Predsednik vlade, Janez Janša si je vzel čas za daljši tekst z naslovom "Vojna z mediji" ter podnaslovom "Basen o nas žabah, skuhanih v mlačni vodi ter grožnjah s smrtjo," objavljenim na uradnih straneh Vlade RS.
V njem nakazuje svojo strategijo spopadanja s slovenskimi osrednjimi mediji, ki bi jo lahko na kratko strnili v ugotovitvi, da gre za ustvarjanje kolektivne imunosti na njihovo poročanje.
Janša sicer pravi, da vojna z mediji ne obstaja, kot ne obstaja vojna posameznika z vojsko neke države. A predsednik vlade v tej vojni ni posameznik proti sovražni vojski. Za seboj si je zgradil lasten vojaški (v tem primeru medijski) aparat, ugotavljamo v komentarju uredništva.
V uvodnem delu svojega pisanja premier Janša zavrne razmišljanje, da se "vojne z mediji ne da dobiti" in ga utemelji na izkušnjah prijatelja pokojnega nemškega kanclerja Helmuta Kohla, svetovalca v Trumpovi volilni kampanji ter na ugotovitvah okrogle mize z mednarodno zasedbo, kateri je nekoč prisostvoval.
Za tem omizjem so prišli do sklepov, da medij, ki sledi resnici, kar je predpogoj, da se zbirki člankov ali prispevkov sploh lahko reče “medij”, ne bo nikoli kritik, ki letijo nanj, razglasil za napad na svobodo novinarstva ali celo za vojno proti medijem. Objavil bo kritiko in jo skušal ovreči z dejstvi, če je pa ne more, se bo opravičil in popravil škodo.
Če nekoga lažno oblatijo in se napadeni ne brani, češ “z mediji se ne splača prepirati”, je že na samem začetku izgubil bitko, so tudi ugotovili.
Ter da kritiko svojega lažnivega ali manipulativnega poročanja razglasijo za vojno, kar preprostega človeka že zaradi pojma kar strese. Nato tistemu, ki ga medijsko morijo, obesijo še to, da vodi vojno proti njim. V mlačni vodi skuhan del “javnega” mnenja pa modro kima, češ “vojne z mediji se ne more dobiti”.
"Poklicno skupino, ki se je znotraj zahodne civilizacije najprej oklicala za sedmo silo, nato za četrto (neizvoljeno) vejo oblasti, na koncu pa kar za moralnega razsodnika nad politično korektnostjo, danes vse težje prepoznavamo kot nekaj dobrega, saj v resnici niso več ne eno ne drugo ne tretje," nadaljuje Janša.
A kot pravi, dva zgodovinska “izenačevalca” moderne družbe, izobrazba in internet, drastično rušita nastajajoče malike Orwellovske družbe in prinašata upanje, da zahodna civilizacija ne bo doživela usode (Z) Rimskega cesarstva.
Sodobno “zdravilo” za medijske monopole sta po njegovem še vedno nujna konkurenca v medijskem prostoru ter svoboden internet.
Janša kot primer navaja kampanjo Donalda Trumpa, ki je imel proti sebi 296 od 300 glavnih medijev v državi, a bil vseeno izvoljen za predsednika. V interni analizi so ugotovili, da med najpomembnejše razloge za zmago Donalda Trumpa na predsedniških volitvah sodi njegova neposredna komunikacija z volivci, predvsem pa njegove hitre, ljudem razumljive reakcije preko twitterja, ki so sovražno razpoloženim medijem onemogočile še hujše manipulacije.
V nadaljevanju Janša poudarja, da med mislečimi ljudmi, kar bi novinarji morali biti, ni vrednotno nevtralnih, saj imajo vsi normalni ljudje z razumom svoje vrednotno prepričanje. Zato morajo imeti v demokratični družbi različne vrednotne usmeritve čimbolj enake možnosti izražanja in zagovora svojih idej. Zato je po njegovem medijska konkurenca pomembnejša od vsega drugega oziroma je predpogoj demokratične družbene ureditve in svobodne družbe nasploh.
V nadaljevanju predsednik vlade svetuje, da ni zdravo gledati, brati ali poslušati "tistih 'medijev', pri katerih že vnaprej veš, kako bodo stvar obrnili. Samo čas izgubljaš z njimi."
Janša v ospredje postavlja "obe TV hiši z največjim davkoplačevalskim in monopolno oglaševalskim kolačem ter posledično deležem gledalcev". Kot pravi, je tam zaposlenih tudi veliko sposobnih, profesionalnih in etičnih novinarjev in sodelavcev, ki pa ob hujskaškem urednikovanju in vodenju ne pridejo do izraza.
"Ozračje nestrpnosti in sovraštva ustvarja ozek krog urednic, družinsko in kapitalsko povezanih s stebri globoke države ter nekaj povprečnih in podpovprečnih novinark ali novinarjev na vpoklic, ki se v normalni medijski hiši ne bi prebili niti med poročevalce z živilskih tržnic," trdi Janša.
In, kot pravi Janša, bogata zgodovina nastankov totalitarnih režimov pametne opozarja na očitne znake nevarnosti. Premier našteva medijski monopol, ki omogoča vzpostavljanje dvojnih meril državnih organov, širjenje lažne slike o stanju v državi, napadanje in diskreditacija vsega, kar demokratično izvoljenim oblastem omogoča kakršnokoli medijsko, diplomatsko ali javno obrambo ter pozivanje napadenih, naj se ne branijo in povzročanje izrednih razmer za vsako ceno.
A, kot pravi Janša, nas zgodovina neusmiljeno uči, da je rezultat praviloma obraten. "Totalitaristi so svoje nasprotnike vedno najprej razorožili, nato pa postrelili. Medijsko in fizično."
Pri tem Janša opozarja, da v kotlu "v bistvu kuhajo vas, ne vlado."
Zaključuje s pozivom k odgovornemu in usklajenemu ravnanju v pandemiji: "Peščica neodgovornih lahko ogrozi vse ostale. Poleg tega pa neizogibno prihaja naslednji, veliko večji krizni val. Recesija. Samo s skupnimi močmi lahko preprečimo njene najbolj razdiralne posledice. Slovenija to zmore, vendar ne razdeljena."
V njem nakazuje svojo strategijo spopadanja s slovenskimi osrednjimi mediji, ki bi jo lahko na kratko strnili v ugotovitvi, da gre za ustvarjanje kolektivne imunosti na njihovo poročanje.
Janša sicer pravi, da vojna z mediji ne obstaja, kot ne obstaja vojna posameznika z vojsko neke države. A predsednik vlade v tej vojni ni posameznik proti sovražni vojski. Za seboj si je zgradil lasten vojaški (v tem primeru medijski) aparat, ugotavljamo v komentarju uredništva.
V uvodnem delu svojega pisanja premier Janša zavrne razmišljanje, da se "vojne z mediji ne da dobiti" in ga utemelji na izkušnjah prijatelja pokojnega nemškega kanclerja Helmuta Kohla, svetovalca v Trumpovi volilni kampanji ter na ugotovitvah okrogle mize z mednarodno zasedbo, kateri je nekoč prisostvoval.
Za tem omizjem so prišli do sklepov, da medij, ki sledi resnici, kar je predpogoj, da se zbirki člankov ali prispevkov sploh lahko reče “medij”, ne bo nikoli kritik, ki letijo nanj, razglasil za napad na svobodo novinarstva ali celo za vojno proti medijem. Objavil bo kritiko in jo skušal ovreči z dejstvi, če je pa ne more, se bo opravičil in popravil škodo.
Če nekoga lažno oblatijo in se napadeni ne brani, češ “z mediji se ne splača prepirati”, je že na samem začetku izgubil bitko, so tudi ugotovili.
Ter da kritiko svojega lažnivega ali manipulativnega poročanja razglasijo za vojno, kar preprostega človeka že zaradi pojma kar strese. Nato tistemu, ki ga medijsko morijo, obesijo še to, da vodi vojno proti njim. V mlačni vodi skuhan del “javnega” mnenja pa modro kima, češ “vojne z mediji se ne more dobiti”.
Zdravilo za medijske monopole sta konkurenca in svoboden internet
"Poklicno skupino, ki se je znotraj zahodne civilizacije najprej oklicala za sedmo silo, nato za četrto (neizvoljeno) vejo oblasti, na koncu pa kar za moralnega razsodnika nad politično korektnostjo, danes vse težje prepoznavamo kot nekaj dobrega, saj v resnici niso več ne eno ne drugo ne tretje," nadaljuje Janša.
A kot pravi, dva zgodovinska “izenačevalca” moderne družbe, izobrazba in internet, drastično rušita nastajajoče malike Orwellovske družbe in prinašata upanje, da zahodna civilizacija ne bo doživela usode (Z) Rimskega cesarstva.
Sodobno “zdravilo” za medijske monopole sta po njegovem še vedno nujna konkurenca v medijskem prostoru ter svoboden internet.
Janez Janša: "Vojna posameznika z mediji ne obstaja, kot ne obstaja vojna posameznika z vojsko neke države. Delno točen je lahko le termin “medijska vojna”, kadar se konkurenčni mediji s približno enakim vplivom spopadajo med sabo."
Janša kot primer navaja kampanjo Donalda Trumpa, ki je imel proti sebi 296 od 300 glavnih medijev v državi, a bil vseeno izvoljen za predsednika. V interni analizi so ugotovili, da med najpomembnejše razloge za zmago Donalda Trumpa na predsedniških volitvah sodi njegova neposredna komunikacija z volivci, predvsem pa njegove hitre, ljudem razumljive reakcije preko twitterja, ki so sovražno razpoloženim medijem onemogočile še hujše manipulacije.
Janez Janša: "Kadar se mediji z monopolno močjo lotijo posameznika ali manjšinske skupine v družbi in se ta ali ti poskušajo braniti, to ni medijska vojna. Ne pri nas ne nikjer drugod po svetu. Le privid v tej smeri ustvarjajo.V resnici v teh obračunih s šibkejšimi ni nobene moralne moči, le gola zloraba privilegiranega monopolnega položaja ali celo davkoplačevalskega denarja, zloraba javnosti in strah pred resnico."
Koga je in koga ni vredno gledati in brati
V nadaljevanju Janša poudarja, da med mislečimi ljudmi, kar bi novinarji morali biti, ni vrednotno nevtralnih, saj imajo vsi normalni ljudje z razumom svoje vrednotno prepričanje. Zato morajo imeti v demokratični družbi različne vrednotne usmeritve čimbolj enake možnosti izražanja in zagovora svojih idej. Zato je po njegovem medijska konkurenca pomembnejša od vsega drugega oziroma je predpogoj demokratične družbene ureditve in svobodne družbe nasploh.
V nadaljevanju predsednik vlade svetuje, da ni zdravo gledati, brati ali poslušati "tistih 'medijev', pri katerih že vnaprej veš, kako bodo stvar obrnili. Samo čas izgubljaš z njimi."
Janša v ospredje postavlja "obe TV hiši z največjim davkoplačevalskim in monopolno oglaševalskim kolačem ter posledično deležem gledalcev". Kot pravi, je tam zaposlenih tudi veliko sposobnih, profesionalnih in etičnih novinarjev in sodelavcev, ki pa ob hujskaškem urednikovanju in vodenju ne pridejo do izraza.
"Ozračje nestrpnosti in sovraštva ustvarja ozek krog urednic, družinsko in kapitalsko povezanih s stebri globoke države ter nekaj povprečnih in podpovprečnih novinark ali novinarjev na vpoklic, ki se v normalni medijski hiši ne bi prebili niti med poročevalce z živilskih tržnic," trdi Janša.
Janez Janša: "Ob tem pa se nikoli ne vprašajo, kako se počutijo žrtve njihovih medijskih umorov in njihove družine. Od njih javno obsojeni in oblateni in medijsko umorjeni, še preden so se sodni postopki sploh začeli."
In, kot pravi Janša, bogata zgodovina nastankov totalitarnih režimov pametne opozarja na očitne znake nevarnosti. Premier našteva medijski monopol, ki omogoča vzpostavljanje dvojnih meril državnih organov, širjenje lažne slike o stanju v državi, napadanje in diskreditacija vsega, kar demokratično izvoljenim oblastem omogoča kakršnokoli medijsko, diplomatsko ali javno obrambo ter pozivanje napadenih, naj se ne branijo in povzročanje izrednih razmer za vsako ceno.
Janez Janša: "Še posebej točka c je zanje ključnega pomena. V preprostem jeziku bi jo lahko parafrizirali tudi s stavkom: “Odvrzite orožje, pa bomo lepše ravnali z vami.”
A, kot pravi Janša, nas zgodovina neusmiljeno uči, da je rezultat praviloma obraten. "Totalitaristi so svoje nasprotnike vedno najprej razorožili, nato pa postrelili. Medijsko in fizično."
Pri tem Janša opozarja, da v kotlu "v bistvu kuhajo vas, ne vlado."
Zaključuje s pozivom k odgovornemu in usklajenemu ravnanju v pandemiji: "Peščica neodgovornih lahko ogrozi vse ostale. Poleg tega pa neizogibno prihaja naslednji, veliko večji krizni val. Recesija. Samo s skupnimi močmi lahko preprečimo njene najbolj razdiralne posledice. Slovenija to zmore, vendar ne razdeljena."
Zadnje objave
Škandalozno: Vlada namenja visoke nagrade provladnim medijem
18. 4. 2024 ob 12:36
Volitve na Hrvaškem – zmaga tradicionalnih vrednot
18. 4. 2024 ob 8:42
V Velenju vzklikali: "Lopovi! Lopovi!"
18. 4. 2024 ob 6:00
Bo moral občudovalec Hitlerja Urban Purgar znova v zapor?
17. 4. 2024 ob 17:46
Kako pripravljeni smo na katastrofe? Verjetno manj, kot verjamemo
17. 4. 2024 ob 16:15
Narašča število prihodov nezakonitih migrantov v Slovenijo
17. 4. 2024 ob 12:25
Rekordna ohladitev
17. 4. 2024 ob 9:22
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Festival norosti
13. 4. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: Bitka praznikov
5. 4. 2024 ob 19:55
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
57 komentarjev
baubau
Vsem:V normalnih in tradicionalno demokratičnih državah twit res razumejo samo kot to, kar res je:čivk-le v s totalitaristično ideologijo okvarjenih(ki se spominjajo ali si celo želijo nekdanjega 133.-če se prav spomnim-člena socialistične ustave) ga nekateri-mnogi? dojemajo in hočejo razlagati kot sovražni govor.
STAJERKA2021
Edino ni jasno, vsaj meni ne, zakaj se sedaj DESUS in SMC puntata, saj na predčasnih volitvah bosta odletela kot "knof z gat". Ali je to taktika izsiljevanja. Res pa je, da bo JJ oziroma vlada, morala mogoče žrtvovati kakšnega kontaminiranega (tudi iz prejšnjih vlad) ministra.
Medijsko pa je govora samo o "ubogih novinarjih", levega pola seveda, ki tako "trpijo", da jim brizga kri izza nohtov. Kako so v nevarnosti, desničarji jih po cestah lovijo s srpi in kladivi in mečejo rdeče zvezde za njimi.
Ob kolesarjenju so bili transparenti, s sporočili in sovražnimi govori osebno proti Janši. Nikjer se noben levi novinar ni obregnil ob "SMRT JANŠIZMU", kar pa je sovražni govor. Dvojna merila, hinavšiča, vse za ljubi kruhek.
Tako kot je Bojan Požar včeraj na Nova TV na posvetu o medijih povedal, da ima vlada JJ edinstveno priložnost, da z zakonskimi podlagami, ki so že sprejete, lahko naredi red tudi na RTV Slovenija in očisti kadrovsko navlako.
V FAKTORJU sta bila včeraj pravtako odlična komentatorja - Čirič in Simič. Primerjava javnega vladnega sektorja z avtobusom, ki ima odprta samo vstopna vrata, saj izstopi nihče z javnega vladnega sektorja, je bila odlična primerjava. Skratka, z vsako pobeglo vlado (tudi Šarčevo), se na samem koncu zaposli še en kup bizgecov na dobro plačanih službah do konca življenja. Čirič je ocenil, da več in preveč ljudi ne dela nič bolje, kvečjemu manj in slabše. Pa še zaposlujejo samo take, ki niso prevelika kvaliteta, da niso v nevarnosti "šefeki".
Pravilno je, da se ob menjavi vlade - odpusti "prve štiri vrste" zaposlenih (Simič), da aktualne vlade privrženci prejšnjih, ne spotikajo.
To je vse. Pa si naj poiščejo realne službe, če si jih sploh lahko seveda. Kadrovanje "njihovih" prinaša samo človeško navlako.
Zato sedaj tako popadljiva opozicija čuti, da se obetajo spremembe!
Upam samo, da VLADA IN JJ NE POPUSTI PRITISKOM!
Kraševka
Dobro ste povedali.
helena_3
".in niso mislili samo na svoj “mir”…." - citat g. Ljubljana
Spoštovani g. Ljubljana, tu ne gre za "svoj mir". Gre za Slovenijo, da se končno izvije iz tranzicije. Začelo se je odlično: z dogovorom o sestavi vlade, ki je odločno pričela z delom in rezultati so sijajni.
Janševa vojna napoved medijem, če je še tako briljantno spisana, je v teh zahtevnih časih neproduktivna. Prav tako odziv koalicijskih partneric, čeprav je razumljiv - prej ali slej bodo volitve. Prav to je čakala "globoka država" - dobili so, kar so želeli.
"V zgodovini je bilo veliko pobeglih in nekaj takih ki se niso pustili. Katere smo si zapomnili ? In smo jim lahko hvaležni" - citat g. Ljubljana
Vsaka vojna se konča za pogajalsko mizo, ko je treba sprejemati kompromise v dobro ljudi - vseh ljudi, ne samo pogajalcev. Večkrat je že bilo povedano, koliko gorja bi bilo prišparano človeštvu, če bi bila pogajanja pred morijo. Ker pogajanjem se ni mogoče izogniti.
Kdor ne "napenja vrvice" še ne pomeni, da se je umaknil. Do cilja je mogoče priti tudi z modrostjo, ne samo s konfrontacijo (primer M. Gandhi).
Me skrbi, da smo spet zapravili priložnost. Želim pa si, da se motim in je moja skrb odveč.
baubau
g.Helena,samo ena pripomba: Janša NI napovedal vojne medijem-oni-privilegirani-ga napadajo. Gandhi je bil kljub svoji miroljubnosti-ali celo zaradi nje-umorjen, pa M.L.King tudi. Tudi absolutno nenasilne in miroljubne morijo vso zgodovino tako kot so umorili Jezusa Kristusa.
Kraševka
Res je.
Gregor
Janša Janša. Je bilo videti, da ga je srečala modrost in preudarnost a ni zdržal. Nekje na poti mu je šepnil njegov Ego, da je Trump ali pa še kaj boljšega. Kot, da ga je zapustil spomin in ponavlja že videno strategijo vožnje desnice v....
Bom zelo prijazno razložij kaj pravi psihologija, da je v tem zgrešenega. Pozablja, da nagovarja s tem tudi sredino na zelo zelo zelo neprimeren način. To pa je ravno tista sredina, ki vsakič prevaga.
Poleg tega je popolnoma zgrešil taktiko Trumpa, ki vedno žali točno določeno tarčo in velikokrat uporabi besede "vsi vedo.... da so stvari drgače" in s tem doseže, da se ljudje poistovetijo z "vsi" in ne s tarčo. Janša pa očitno tega ne šteka in stvari obrne. Pri nas se torej množica poistoveti z tarčo.... to pa je zadnje, kar bi si Janša v resnici želel. Noben Korona paket ga ne bo izvlekel iz tega.
Z dobrimi željami vladi in dobremu ljudstvu.
Marija Perko
Janša se ne bo sam umaknil. Tako razmišljamo mi povprečneži, ki bi že zdavnaj klonili pod pritiski. On ve, da ima poslanstvo in bo zdržal. Zakaj toliko zaletavanja vanj?...razni Igorji, dzi nuji? Ker sploh ne dojemajo za kaj gre! Kadar človek dela iz prepričanja neko stvar, takrat je močan....in miren, sam s svojo vestjo.
IgorP
Shalotka Tako razmišljamo mi povprečneži z OŠ izobrazbo! Dobro si se predstavila! Dlje bo vztrajal na tak način, slabše za njega!
Ljubljana
Kat tebi pomaga izobrazba...to lahko beremo...Ti kdo pritrjuje ?
Marija Perko
Kaj pomaga akademski naziv, če si prodana duša?! Poklon ljudem, ki imajo morda nedokončano OŠ, po premorejo naravno inteligenco in čut za poštenje v družbenem in osebnem življenju. Taki intuitivno začutijo, kje je več obetov za demokracijo. IGOR, res ne razumeš kaj sem hotela povedati! In tudi ne boš razumel, ker nočeš! Tvoj sovražen pristop ti a priori onemogoča realen pogled na dogajanje.
STAJERKA2021
Ta hip je najbolj grozeče to, da se bo SDS in JJ naveličal spotikanja in zapustil vlado.
POTEM PA NAS JE TEH PODIVJANIH LEVIČARJEV LAHKO STRAH!
Ljubljana
A veste, da sem tudi jaz danes na to pomislil ! In že kdaj tudi v zadnjih 2 mesecih....A mislim, da g. Janša tega ne bo naredil. Ker bi vse skupaj lahko pustil že 100 krat, a ni. Hvala mu !
MEFISTO
Tega se je treb bati. Ali pa tudi ne. Morda bi bilo pa zdravilno za marsikaterega "desničarja" in razumnejšega levičarja.
Friderik
Ales, razlika je ZDA mediji in našim RTV jem je ta, da so tam vsi mediji na trgu. Naša RTV pa prisilno finacirana z davkom na elektriko. Polega tega ni bolj lažnive in pristranske, kot je CNN, ki pa ji gledanost strmo pada. In to jih bo streznilo.
MEFISTO
Župan Emil Rojc svojemu šefu Dejanu Židanu : "Umirite strasti, SDS je treba premagati na volitvah, ne na ulici!"
Župan Emil Rojc bi pa že moral vedeti, da so Židanovi močni kot biki, pametni pa ravno tako.
capricornus
Prsa junaka glava bedaka.
Marija Perko
Zelo cenim gospoda Kurinčiča, a ob tokratnem komentarju pozdravljam Ljubljano, ki mu tudi sicer večinoma pritrjujem.Čudovit intervju z dr.Petričem (ponosni smo lahko na tega ČLOVEKA!), a kdo ga je dojel med našo sveto preproščino!? Ga je npr. poslušal Boris A.Novak ?Dajte no, dajte....Kurinčič, s štilom od metle po glav, pa še ne bo nucal!!
capricornus
Podpišem Janšev komunike o medijski svobodi.A poziv na koncu da naj si vsi z vsemi silami in glasno prizadevamo za skupno dobro me pušča nepotešenega.
Tudi v komunizmu je bilo "skupno dobro" ena od krilatic, ta lažni cilj privida ni izbiral sredstev za dosego sebičnih utopičnih ciljev vladajočih.
Ali je edini cilj skupnega dobrega vedno večja gospodarska rast in s tem še več socialne države ali ne gre tudi za vrednote ki so presežne to bi nam kristjanom moralo biti jasno pa smo bolj ali manj tiho.
Ni res da se družbe ne da voditi brez Boga, da se jo a takšno vodstvo je proti človeku.
Kraševka
Res je.
Marko Anton Halik
Janševa analiza je odlična, podobno odlična je Pertinačeva! Balzam za razum. Dejstva in argumenti. Zahvala obema, pa tudi mnogim drugim: obema dr. Turkoma, dr. Nežmahu, dr. Juhantu, dr. Petriču, Požarju, Čakšu, ... in mnogim drugim razmišljujočim, pošteno mislečim! Hvala Bogu za vse več razuma
helena_3
Sem prebrala na Portalplus Janševo razmišljanje. Ni me navdušilo. Pritrjujem komentarju g. Čakša in za podkrepitev svojega razmišljanja dodajam nekaj ljudskih modrosti:
1. Bolj drek mešaš, bolj smrdi.
2. Ne prepiraj se z bedakom, prisotni ne bodo opazili razlike.
3. Ne prilivaj olja na ogenj.
Od predsednika vlade pričakujem, da bo nadaljeval delo v stilu, kot ga je ob prevzemu funkcije zastavil. Odločno, strokovno, povezovalno. Če je treba odgovoriti na laži in podtikanja, ki jih širijo MSM mediji in javna RTV, naj to stori njegova piar služba. Umirjeno in z argumenti. On pa naj usmeri energijo v reševanje problemov, v katerih se je znašla Slovenija - pa ne samo zaradi korona virusa, tudi zaradi nesposobnih zadnjih nekaj levih vlad. Želim si, da bi mu uspelo.
Ljubljana
Ga. Helena, še enkrat si preberite kar je napisal g. Janša. Je kaj neumirjeno, je kaj brez argumentov ? In vse si preberite, počasi in pozorno. Vi bi pač ravnali po vaših treh točkah zgoraj . V redu. Sem in tja pa se najde kdo, ki ne ravna tako. V zgodovini je bilo veliko pobeglih in nekaj takih ki se niso pustili. Katere smo si zapomnili ? In smo jim lahko hvaležni za pogum in delo za ljudi. Pogumni se nikoli niso trudili samo zase....in niso mislili samo na svoj "mir"....
Kraševka
Se pridružujem vašemu razmišljanju.
helena_3
Spoštovani g. Ljubljana, upoštevajte, da JJ ni potrebno prepričevati prepričanih. Mora pa prepričati tiste, ki so skeptični in ne hodijo na volitve. Če želi na naslednjih volitvah zmagati z udobno večino. Kar mu privoščim. Njegovi nasprotniki so zviti in pokvarjeni. Točno vedo, kje ga morajo stisniti, da bo skočil. In je skočil. Verjetno se mu zdaj nekje v ozadju škodoželjno smejejo. Dobili so še eno bitko - vojne sicer še ne. Ponavljam: ne prepiraj se z bedaki ...ljudje ne bodo videli razlikein bodo spet nasedli. P.S.: članek na Portalplus sem pazljivo prebrala. Je dober, ampak ne bo prinesel uspeha - tako mislim jaz. Ker politika niso viteške igre - če razumete, kaj sem hotela povedati z zadnjim stavkom.
IgorP
Za Janeza citat Vaclava Havla:"Brez splošno priznavanih moralnih vrednot in dolžnosti ne morejo prav delovati ne zakon ne vlada ne gospodarstvo!"
Ljubljana
Ja, in ?
Kraševka
Nič od tega, kar si napisal, se ne drži TVOJA Levica - Igor !
IgorP
Kraševka Trenutno je govora o Janši! Držim pa se pravila, da imam obe roki! Pa hudo je, ko morajo nekateri iz opozicije v državnem zboru opozarjati na nedomakratične poteze koalicije pri vodenju le-tega!
Jože Kurinčič
V komunikaciji je enako pomembno to, KAJ poveš kot KAKO poveš. Pomembna je modalnost, odnos do povedanega, predvsem pa do naslovnika. V javnem prostoru je izrednega pomena bonton. Kdor ne zna resnice povedati dovolj prijazno, dobronamerno, njegovo sporočilo ne bo naletelo na odprta ušesa in srce. Tega se, kot kaže, naši politiki ne zavedajo. Predvsem desna stran. Žal znajo levičarji biti v komunikaciji spretnejši, bolj uglajeni, bolj spoštljivi ... Dokler tega bontona desnica ne bo obvladala, se za dalj časa ne more obdržati na oblasti, pa če ima sto in en razlog za to, da vlada.
V nedeljo smo na TV občudovali modrost dr. E. Petriča, ki je morda še bolj kot Janša okrcal levo anarhistično obnašanje in medijsko pristranost, a ni nikoli uporabil grobe besede - zato ga resnicoljuben človek, naj bo desničar ali levičar, posluša in upošteva.
Elija je slišal Boga v rahlem šepetanju vetra, v viharju ne; resnica se ne posreduje z zmerjanjem, ampak s spoštljivim govorjenjem in dopovedovanjem.
Ljubljana
G.Kurinčič, vi ste eden tistih bogaboječih previdnežev na desni, ki delajo veliko zmedo med konzervativnimi ljudmi. Med naivnimi ovčicami, ki pravijo, da za prepir morata biti vedno dva. Tako kot za umor, kenede. Morilec in žrtev. Nehajte s to "pravičniško boječnostjo".
Ljubljana
Malo morgen kdo upošteva dr. Petriča. Kar malo poglejte po portalih kako ga pljuvajo in žalijo. Če bi ga kdo poslušal, saj ni prvič tako govoril, bi imeli resnicoljubno RTV in nobenih protestov brez vzroka. In normalno levico, pa nimamo nič od tega. Kako more biti kdo leta 2020 tako naiven kot ste vi, prof. Kurinčič.
Kraševka
Lepo in modro ste povedali, gospod Jože.
helena_3
G. Ljubljana, jaz mislim, da veliko ljudi spoštuje in posluša dr. Petriča. Pisanja dežurnih pljuvačev na portalih resni ljudje ne upoštevajo. Se pa strinjam, da so ti pljuvači nevarni, ker vsako netenje sovraštva lahko povzroči tragedijo. Prav je, da se g. Petrič večkrat oglasi kot glas razuma. Naj bo več takih dr. Petričev! Nimajo pa seveda moči, da bi prepričali množice, ki jih prisesanci na davkoplačevalski denar vodijo za nos. Kljub temu! Prav je, da opozarjajo. Nekaterih se bo pa le prijelo.
MEFISTO
Dobro primerjavo si ponudil z enako krivdo morilc in žrtve. Bojim se, da te gospod Kurinčič ni razumel in še mnogi, ki se po krivici umeščjo napravo stran.
jozeveli
Mi smo Janševi, Janša je naš!
Martin
Točno tako kot je napisano v komentarju Janševe zgodbice. Velika večina desnosredinskih volivcev ga ne bo volila več, ker je general Pir. Hkrati edini z možnostjo za zmago, a hkrati vedno šibkejši iz zmage v zmago. Za še večji tragični uspeh si lahko šteje, da je potamanil ostale desne stranke a brez nekega dobička za desni pol, saj je to potem zapravil z greznico svojih tvitov, Nova24 in drugih pumpaških medijev in tviteraških legij.
Tragedija razsula od strank na levem polu ni nič manjša. Iz Partije v brezoblično nerazpoznavnost in razp(a)rtijskost za malenkosti. Še dobro da imajo Janšo, da jih spravi kot kak pes čuvaj v eno čredo. To je še edino kar znajo.
Še smo ljudje, ki nam ni mar kaj se dogaja. A preprosto nisem za to, da bi se mojstril v nacionalni disciplini metanja polen pod noge, da bom na koncu "državotvoren" politik, ki dela v skupno dobro. Kar poglejte Tonina, ki še vztraja v tej poziciji. Državljani sami, tako na desni in na levi, ne prepoznajo te drže, ampak hočejo bojevnike. Prav, dragi rojaki pripravite sebe, oziroma svoje otroke na novo državljansko vojno. Sami ste si jo izbrali.
Ljubljana
kje ste se pa vi vzeli ? Ga ne bo več volila ? Ja, zakaj pa ne ? Bo volila šarca ? Ali morda kar vas, zakaj pa ne, če "Janše ne bodo" ?
P. Kos
Ok. Vse dobro o vladi kot celoti, ki se trudi in je zaenkrat učinkovita. Kot pravi Aljuš Pertinač, je v 60 dneh naredila več kot Šarčeva v letu in pol, oz. lahko gledamo Janševo vlado kot napet triler, medtem ko je bila Šarčeva neka turška nanizanka, ko se ves čas nekaj dogaja se pa nič ne dogodi (pravzaprav se ni dogodilo). Kot sem dejal vse dobro o vladi, pa tudi o Toninu kot ministru v njej (ko ga že ravno omenjaš). Verjamem, da je dober po srcu kot švicarski bernardinec. Vendar, moj dobronameren nasvet je, naj ne naliva ruma vsem. Sodelovanje z levico je utopija. To dokazuje slovenska in svetovna zgodovina. Pa ni potrebno iti daleč nazaj.
ales
Tokrat se pod Janšev tekst podpišem.
Pozabil pa je pokazati na bistveno razliko med bojem Trump-a z USA mediji in bojem z mediji v Sloveniji. Večina medijev v Sloveniji je naslednica komunističnih orodij za pranje možganov, in laž je njihova vrlina.
Mediji v ZDA potvarjajo marsikaj, vendar zelo pazijo, da ne lažejo. V Sloveniji pa lažejo brez kančka sramu. In ko je laž vrlina imaš samo dve možnosti, ali se z lažjo odzivaš na laž, ali strogo paziš, da si v odgovorih maksimalno resnicoljuben. Prva taktika ima mogoče uspeh na kratke proge, na dolgi rok pa bo zmagala le Resnica.
Kajtimara
s tem stavkom se pa ne strinjam "Mediji v ZDA potvarjajo marsikaj, vendar zelo pazijo, da ne lažejo." CNN je intervju z Melanijo preprosto odrezal, ko je začela govoriti o občutljivih temah. spominja na neko drugo državo in na neke druge čase...
Friderik
Ales, razlika je ZDA mediji in našim RTV jem je ta, da so tam vsi mediji na trgu. Naša RTV pa prisilno finacirana z davkom na elektriko. Polega tega ni bolj lažnive in pristranske, kot je CNN, ki pa ji gledanost strmo pada. In to jih bo streznilo.
GroKo
Odlična analiza. Ni kaj dodati.
MEFISTO
Odvzeti pa!
MEFISTO
Analiza je pristranska, pravzaprav sploh ni analiza. Desnico v Sloveniji v strukturi oblasti predstavlja SDS, ki jo pooseblja Janša. Tu so sicer še krščanski socialisti NSi, ki pa programsko nočejo imeti nič z desnico, in ki jih vleče k levici.Zaradi Kraševke se zdi, da še dihajo tudi z desnico. Toda, kaj pomaga, ko si pa Kraševka še sama ni docela na jasnem, ali si mrtvi zločinec Tito zasluži blag spomin in obiskovanje njegovega praznega groba. Sleparska in plenilska levica hoče vladati in ne prenese odstavitve od korita. Pri tem ji je na poti zgolj in samo SDS, predvsem pa Janša, ki je že trideset let edina resna opzicija sprevrženi postkomunistični kaviar levici. Levici zato ni treba rušiti manjših strank koalicije, ki bodo same pršle v njeno naročje, dovolj je, da onemogoči Janšo in ga zruši, bodisi takoj, bodisi na volitvah. Zato to ni vojna medijev in Janše temveč levice in Janše. Mediji so samo orodje levice za obračunavanje z desnico in Janšo. Res pa je, da tokratnega kolumnista in urednika tega portala rado zanese, kadar gre za komentiranje notranje političnih tem, v katerih nastopa Janša, sicer bi si kot komentator zaprl pot do komentiranja v najbolj sprevrženih oddajah TVS kot sta Studio CitY in Odmevi.
Ljubljana
Bravo, točno tako !
Kraševka
Mdeni je marsikaj jasno. Tudi v to sem prepričana, da je SODELOVANJE NUJNO. O sorodnikih pa si mi prepovedal pisati. O tem še vedno mislim isto - če jih že ne hvališ, vsaj pri kritiki bodi previden in obziren. O Titu pa imam podobno mišljenje, kot ti. Njegovih del nikoli ne hvalim. Sem pa tudi radovedna, zato sem pred 35 leti obiskala DEDINJE v Beogradu, da sem na lastne oči videla kako, KRALJEVSKO je živel Tito, ko smo v Sloveniji še živeli v pomankanju. Glede plenilske Levice tudi podobno mislim, kot SDS, le to ti še dodam, da niso vse zasluge, pri borbi za DEMOKRACIJO samo Janševe. Vsa Pomladna stran ima precej zaslug, da se je vsaj malo demokratiziralo stvari. NAJVEČJO ŠKODO povzročate, če občasno blatite Desnico izven SDS. S tem Desna opcija na SKUPNI ravni izgublja. Le skupaj smo močnejši! Mislim, da je na to mislil tudi UREDNIK Čakš, ki je Janšo sicer POZITIVNO predstavil. Globoke korenine komunizma, pa so bile tako zasidrane v vse pore države, da bo še desetletje trajalo, da bo v SLOVENIJI normalna Evropska DEMOKRACIJA.
P. Kos
Zna držati.
MEFISTO
Kraševka, kar se tiče "sorodnikov" sem še preveč obziren, zato tudi vsega ne povem, kar vem. Nisem se spremenil jaz, spremenili so se "sorodniki", ki so se večkrat predstavljali tudi za marsikaj, kar niso nikoli bili. Imam občutek, da veliko ljudi deli mnenje z menoj, sicer bi se "sorodniki" na vsakokratnih volitvah bolje odrezali. Volivcev je dovolj, saj jih polovica volitve abstinira.
MEFISTO
Pripis Kraševka, oba naju precenjuješ. Zaradi mene "sorodniki" ne bodo izgubili, zaradi tebe pa ne pridobili nobenega volivca.
Teodor
Janša ima seveda prav. Me pa zanima, kako bo na svojo stran dobil "nevtralno" občestvo. To je ključ za nadaljnje vladanje. Za začetek je modro razdelil denar vsem, pipico pa mora tudi zapreti najbolj zagrizenim sovražnikom, sicer bodo ti sprožili tudi pravo vojno, ne samo medijske.
Gregor
Janša ima seveda prav a je začel ravno s tem tekstom izgubljati nevtralne. Vsakič popolnoma ista zgodba.
baubau
nevtralnih ni-razen praznoglavih.
Ljubljana
Pv Janša je seveda napisal izjemen tekst, zgodovinski, ne prvi tak.
Vsi se lahko iz tega teksta ogromno naučimo. Zadnja dva tvita, urednika in nekega Bačarja (žal ne vem kdo je to), nista razumljiva, ker sta brez TEMELJA", NE VEMO NA ČEM "STOJITA". Na kaj se nanašata, nista razumljiva ?
Ali sem prezrl, da ni celega Janševega zapisa ?
Ne vem zakaj ima urednik potrebo dodajati nekaj o tem, da ima Janša "svojo medijsko vojsko" ? Ko ga mediji napadajo, je napaden on sam, njegova družina, ne neka "medijska vojska"...
Kraševka
Tudi jaz lahko rečem, da je Janša zelo dobro predstavil Medijsko VOJNO. Od vedno je veljalo pravilo, da ko se dva tepeta, je največ kriv ta, ki je PRVI UDARIL. Ta, ki se odzove na udarce, se dejansko brani. Tudi JJ večkrat odgovori zbadljivo, toda to je razumljivo. V Levstikovem "Martinu Krpanu", je ta dejal: "Kaj ga bom s kruhom futral, če se z njim kregam"? Naši NEVLADNIKI, ne dovolijo, da bi imeli Slovensko vojsko na mejah, da bi nas varovala. Nevladniki pravijo, da bi bilo nevarno, če bi ta prekoračila pooblastila. Prekoračitev POOBLASTIL pa jaz vidim tudi pri medijih, če predstavljajo LAŽI, kot resnico. Novinarji večkrat uporabljajo medije, kot LASTNO OROŽJE, s pomočjo katerega, lahko "medijsko umorijo" vsakogar. To kar pravi JJ, je res. - Ko bomo imeli večjo pluralizacijo MEDIJEV, bodo novinarji bolj pazili na profesionalnost. Ko pa ima kdo MONOPOL, postane OŠABEN, OBLASTEN in napadalen. Vse to odraža tudi naša RTV in prenekateri novinarji in novinarke.
Ljubljana
Ne, ne. Denar je osnova. Pluralizacije brez denarja ni. Če imaš monopol ker dobiš 100 mio letno, lahko vpiješ da si pluralen, čeprab nisi. saj to ja vsi vidimo. Medijev brtez denarja ne morte biti, ne takih ne drugačnih.Tudi če pametni bojkotiramo že leta tiskane medije, razen Družine in Demokracije, jih tisoči oslov kupujejo. Poleg kupcev pa imajo dodatne vire paradržavnega denarja. In "obvezne" naročnike na RTV, pa še na sto koncih. In lahko lažejo kolikor hočejo. Ne rabimo "pluralnosti" , rabimo RESNICOLJUBNOST.
AlojzZ
Z Ljubljančanom se strinjam, lahko govorimo o SLO imunosti na zdravo pamet.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.