Vnuk partizana Titu Turnšku: sramotite vse resnične borce za svobodo!
POSLUŠAJ ČLANEK
Agresivni nastopi predsednika ZZB NOB, Tita Turnška, proti nacionalni televiziji zaradi oddaje Intervju z Jožetom Možino in gostom, dr. Jožetom Dežmanom, vzbujajo precej nelagodja pri potomcih tistih partizanov, ki so se v gozdove podali zaradi borbe za svobodo in ne za komunizem ter revolucijo.
Med njimi je tudi ugleden znanstvenik in podjetnik dr. Aleš Štrancar, ki je ogorčen nad Turnškovim zagovarjanjem povojnih pobojev. "Kot vnuk ponosen na dejanja svojega starega očeta, ti prepovedujem, da govoriš v imenu VSEH borcev," pravi Štrancar v pismu, objavljenem na blogu Tina Mamića.
Partizani so bili mešanica vseh sort ljudi, komunistov je bilo med njimi malo, radi povedo tudi današnji uradni predstavniki Zveze združenj borcev za vrednote NOB.
A da so na vrednote narodnoosvobodilnega boja v tem času pozabili, v ospredje pa postavili predvsem temno, krvavo komunistično, oziroma revolucionarno plat partizanstva, javno opozarja ponosni vnuk partizana, direktor znanega ajdovskega podjetja BIA Separations, dr. Aleš Štrancar.
"Tovariš Tit Turnšek, tvoji napadi na dr. Možino in dr. Dežmana presegajo vse meje dobrega okusa in sramotijo vse resnične borce za svobodo, vključno mojega starega očeta, ki je štiri leta nosil glavo na tnalu, ko je zbiral sredstva za OF ter hrano za partizane," šefa borcev nagovarja Štrancar.
"Nikoli, prav nikoli pa se ni strinjal z medvojnimi in povojnimi ideološkimi poboji. To je bilo delo krvavih zveri, tako na eni, kot na drugi strani," je zapisal o mišljenju svojega starega očeta, borca v partizanskih vrstah.
Kot nadaljuje Štrancar, je kot vnuk ponosen na dejanja svojega starega očeta, zato Turnšku prepoveduje, da govori v imenu vseh borcev. "V kolikor s takimi nizkotnimi napadi ne boš prenehal, te bom prisiljen kazensko ovaditi saj v slovenskem narodu vzpodbujaš in širiš sovraštvo ter hujskaš ljudi," pravi.
"Zgodovina nikomur ne oprošča, ne bo niti tebi, niti meni. In čez 30, 40 let bo nek drugi zgodovinar in nek drugi novinar govoril o tvojem primitivizmu! Temu ne boš ubežal," svoje pismo, objavljeno na Mamićevem blogu, zaključuje dr. Štrancar.
Med njimi je tudi ugleden znanstvenik in podjetnik dr. Aleš Štrancar, ki je ogorčen nad Turnškovim zagovarjanjem povojnih pobojev. "Kot vnuk ponosen na dejanja svojega starega očeta, ti prepovedujem, da govoriš v imenu VSEH borcev," pravi Štrancar v pismu, objavljenem na blogu Tina Mamića.
Partizani so bili mešanica vseh sort ljudi, komunistov je bilo med njimi malo, radi povedo tudi današnji uradni predstavniki Zveze združenj borcev za vrednote NOB.
A da so na vrednote narodnoosvobodilnega boja v tem času pozabili, v ospredje pa postavili predvsem temno, krvavo komunistično, oziroma revolucionarno plat partizanstva, javno opozarja ponosni vnuk partizana, direktor znanega ajdovskega podjetja BIA Separations, dr. Aleš Štrancar.
"Tovariš Tit Turnšek, tvoji napadi na dr. Možino in dr. Dežmana presegajo vse meje dobrega okusa in sramotijo vse resnične borce za svobodo, vključno mojega starega očeta, ki je štiri leta nosil glavo na tnalu, ko je zbiral sredstva za OF ter hrano za partizane," šefa borcev nagovarja Štrancar.
"Nikoli, prav nikoli pa se ni strinjal z medvojnimi in povojnimi ideološkimi poboji. To je bilo delo krvavih zveri, tako na eni, kot na drugi strani," je zapisal o mišljenju svojega starega očeta, borca v partizanskih vrstah.
Kot nadaljuje Štrancar, je kot vnuk ponosen na dejanja svojega starega očeta, zato Turnšku prepoveduje, da govori v imenu vseh borcev. "V kolikor s takimi nizkotnimi napadi ne boš prenehal, te bom prisiljen kazensko ovaditi saj v slovenskem narodu vzpodbujaš in širiš sovraštvo ter hujskaš ljudi," pravi.
"Zgodovina nikomur ne oprošča, ne bo niti tebi, niti meni. In čez 30, 40 let bo nek drugi zgodovinar in nek drugi novinar govoril o tvojem primitivizmu! Temu ne boš ubežal," svoje pismo, objavljeno na Mamićevem blogu, zaključuje dr. Štrancar.
Zadnje objave
ZDA storile prvi korak k omejevanju transspolnih v ženskih športih
17. 1. 2025 ob 9:05
Ministra Kumra so Pirati kazensko ovadili
16. 1. 2025 ob 18:50
Evropska komisija opozarja na veljavno zakonodajo EU o neodvisnosti regulatorjev
16. 1. 2025 ob 8:36
O, božični čas, ti čas presneti!
16. 1. 2025 ob 6:00
V Savi iščejo triletnega otroka, mamo so aretirali
15. 1. 2025 ob 21:41
Prihajajoči dogodki
JAN
17
Oto Pestner & Smrdel Brothers (koncert)
20:00 - 22:00
JAN
18
Friderik čaka Zimo (predstava za otroke)
17:00 - 17:30
JAN
19
Bee Geesus: petje pri maši in koncert
19:00 - 21:00
JAN
21
Mednarodni festival Čili in čokolada
10:00 - 21:00
Video objave
Odmev tedna – dr. Sebastjan Jeretič: »Svoboda je lagala slovenski javnosti.«
11. 1. 2025 ob 9:30
Izbor urednika
Odmev tedna – dr. Sebastjan Jeretič: »Svoboda je lagala slovenski javnosti.«
11. 1. 2025 ob 9:30
Domovina 182: Bodo luksuzne vile neobdavčene?
8. 1. 2025 ob 6:00
Svobodomorilke
3. 1. 2025 ob 6:00
42 komentarjev
IgorP
Kraševka
Pozabljaš, da so bili spreobrnjeni Italijani leta 1945 tudi na strani zaveznikov, tako da bi zavezništvo TIGR-a z Angleži kaj malo pomagalo!!! Moje mnenje glede na tedanjo politično situacijo v Evropi in svetu! Seveda zopet ob predpostavki, da v Jugoslaviji ni odpora!!!!!
Kraševka
Igor, upam, da ti je Kugy jasno razložil, da NOB nikakor ni isto, kot REVOLUCIJA.
Prvi so se začeli boriti TIGROVCI. Ti praviš, da Tigr sam ne bi premagal Nemcev in Italijanov. Saj TIGR ni bil sam, ampak v ZAVEZNIŠTVU z ANGLEŽI. V to zavezništvo so kasneje vključili še komunisti.
Meja Slovenije bi bila v Tržaškem zalivu, če ne bi bilo REVOLUCIJE, kot ti je dal vedeti že spoštovani Kugy. Partizani so zavzeli Trst, ki smo ga kasneje zaradi komunizma IZGUBILI ! To so spoznali primorski partizani in njihovi potomci.
IgorP
Kugy, nikoli nisem trdil, da so Primorci kolaborirali, to jim štejem v veliko čast, kot tudi Štajercem!! Ampak če razmiliš razumno, bi bil TIGR sposoben kaj narediti med leti 1941-45 sam proti Italijanom in kasneje Nemcem??? Me niso učili, da je TIGR teroristična organizacija, to sem prebral, glede na to, da so podstavljali tudi bombe! Za mene ostajajo borci za svobodo izpod fašizma!!! Sedaj pa, če ste jezni ali užaljeni, da vam je NOB dal samo recimo 80% Primorske, vam ne more nobeden pomagati! Včasih so rekli:" Bolje nekaj kot nič, a vi sedaj zahtevate "vse ali nič" in blatite nekoga, ki vam je vsaj nekaj dal!" MOJE MNENJE PAČ!!!!
Kugy
Igor mi Primorci nismo kalaborirali, naš TIGR je bil sposoben vodit odpor in ga tudi je, krepko pred OF. NOB je razumel kot nekaj nasega in logičnega. Enako je razumel narod in duhovščina . Seveda so tebe učili, da je bil teroristična organizacija, ki je sodelovala z Angležii. Kako se je končalo ti je pa Krasevka večkrat razložila. Hvala za pravico, ki mi jo daješ. Danes lahko povemo kar si mislimo vendar še vedno z neprijetnim občutkom.
Kugy
Pa še odgovor v tvojem stilu : Z NOB brez komunistov bi bila celotna Primorske v današnji SLovenji.
IgorP
NOB-ja brez komunistov verjetno ne bi bilo, druge politične opcije so raje kolaborirale!! Če pa prav razumem tvojo razlago ob 15:39, bi raje bili pod Italijo samo da bi Primorska ostala enovita!!! Tudi prav, imate pravico tako razmišljati!!!
Kugy
Sploh ne razumeš bistva, ker nočeš gledat z zgodovinske distance. Primorska je v svoji zgodovini večkrat bila pod različnimi gospodarji, vendar nikoli razdeljena. Če grem se bolj nazaj , Njeno ozemlje so v bistvu določili Goriški grofje, ki so nam vladli 500let. Komunistom ne NOBu je uspelo prvič, da se je to ozemlje raspolovilo na obrobni del, ki je sedaj v Slovenji in na vitalni del, ki je sedaj v Italiji. Če bi leta 47, ko se je delala meja na svobodnem plebiscitu, brez groženj in pritiskov vprasali Primorce kam hočejo, sem prepričan da bi šli pod Ameriško oblast odnosno Italijo. (Toliko o meji) Fasizma v Italiji ni bilo več na naši strani pa se je začel komunizem, ki je Primorce zelo spominjal na Fašizem. Zato pa smo imeli vojake na meji, ker bi drugace jih še več pobegnilo. Sem pa že večkrat ponovil da je NOB osvojil celotno Slovensko ozemlje, tudi Primorsko. Kaj je od tega ostalo pa dobro veš. NOB je svetla zvezda naše zgodovine in polemika ali je bila potrebna ali ne, zame ne obstaja. Da pa je moj nono kmet, oče, stric bil v NOB zaradi revolucije pa ne bo držalo. Vedeli so da nekaj ne štima, vendar niso verjeli, da bo taka polomija. Zato ne mešaj mojih partizanov z revolucijo.
Kraševka
Igor
Ti živiš v veliki zmoti. Zmagali so partizani skupaj z ZAVEZNIKI. Če Tito skupaj s komunisti ne bi izvajal tudi REVOLUCIJE, bi ZAVEZNIKI dali Primorski tudi Trst in Gorico. Vendar spreglej, da NOB je bil v zavezništvu z ZAVEZNIKI , torej tudi z Angleži in Amerikani. Revolucijo pa je izvajal v zavezništvu z RUSI.
TRST so imeli ANGLO-Američani v svojih rokah do 1954. Ker je v Jugoslaviji zavladal TRDI KOMUNIZEM, Trsta in Gorice niso hoteli prepustiti Titovi Jugoslaviji. Tako, da zaradi revolucije, smo Primorci oropani Trsta.
Ti Igor pa vedno vrtiš 73 let "staro ploščo", tako kot Tit TURNŠEK.
Od dela ZZB ne bo prišlo v državo Slovenijo nobeno blagostanje, prej obratno !
Aktivnosti ZZB in ZDRUŽENE levice, tlakujejo le pot do VENEZUELE !. Tam danes ni ne demokracije in ni KRUHA.
IgorP
Dovoljeni so različni pogledi! NOB in revolucija sta povezani, žal!!! Ne moreš nekaj vzeti nekaj pa zavreči! Brez NOB ni Primorske v Sloveniji, moje mnenje pač! Poskušaj ugotoviti, kje bi bila meja z Italijo brez NOB-ja v Sloveniji in Jugoslaviji???
Kugy
Igor, oba s Krasevko sva tdna Primorca. Najine korenine so globoko zrascene v ta prostor. Tudi ponasna sva da pripadava narodu, ki je stoletja znal živet in preživet med razlicnimi kulturnimi in nacionalnimi trendi. Dvomim, da lahko razumeš, pa vsaj poskusi, kaj je za nas Primorce pomenila meja in izguba Gorice , morja in Trsta. Prvič v tisočletni zgodovini so nas grobo razdelili in asimilirali in odvzeli vse gospodarske, izobraževalne in kulturne pogoje. Hkrati so na to mejo postavili vojake, ki niso govorili nas jezik(družeti) z uperjenimi puškami proti nam. Le zakaj? Koga so ščitili. In ti temu praviš da je Primorska danes v Sloveniji. Slovenski partizani so osvojili in združili celotno etnično ozemlje, še posebej 9 korpus. Tudi precej žrtev je bilo. Nase fante je gnala zavest, utkana v gene vsakega Slovenca o svoji svobodni državi. Vendar njihovo( komunistično) vodstvo tega ni hotelo videt ne slišat. Za njih je bil Stalin Bog. Nasi vojaski uspehi so bili zelo cenjeni med Angloameriškimi Zavezniki. Prepričan sem da bi nam dali vse, če bi stopili na njihovo stran., še posebej, ker niso zaupli Italjanom. Vendar so se bali Sovjetov. Takrat je bila zadnja možnost da bi proglasili Zedinjeno Slovenijo, ki bi bila tampon med obema velesilama. Žal so nasi komunisti zapravili ves trud in žrtve naroda in nam v opravičilo postavili Novo Gorico. Nima pa to nobene zveze z Domobranci. Mi jih na Primorskem nismo imeli, ker so bili nasi duhovniki z narodom. Komunisti pa so do naroda prišli sele ko so onemogočili le te in voditelje Tigra.
IgorP
Dovoljeni so različni pogledi! Stojim za stališčem, da brez NOB ne bi bilo Primorske v današnji Sloveniji, tako kot brez Maistra ne bi bilo Štajerske in Prekmurja v Sloveniji!!!
Kraševka
KUGY
LEPO STE OPISALI VSO RESNICO, tako partizanski boj, kot komunistične prevlade in posledice KOMUNISTIČNE REVOLUCIJE.
Ti ki se danes šemijo v partizane, sploh ne poznajo NOB. Oni le "jezdijo na lovoriki" REVOLUCIJE, ki jim prinaša privilegije.
Velika laž je, da se komunisti kitijo, kako so oni edini izbojevali SVOBODO. Partizani so bili KRISTJANI, ki jih ti "novodobni ZZB in revolucionarji" žalijo. Brez kristjanov partizanov sploh ne bi bilo - komunisti so se pridružili kasneje in jih je bilo le za vzorec. Zakaj se danes kristjane še vedno ZASMEHIJE - to pa samo zato, ker niso sprejemali komunistične revolucuje . Veliko potomcev partizanov je v DESNIH STRANKAH in IMAJO VEČJO narodno zavest, kot levica in TIT T. Ti novodobni borci so borci samo za svoj žep.
PARTIZANSKI boj ni enako REVOLUCIJA.
ZZB je sprevržena organizacija (ki partizanov še videla ni), naj bo jasno, da ne pozna vrednot NOB, ampak časti samo revolucijo.
Oni poznajo SVOBODO samo za sebe in v tej svobodi si dovolijo uničiti vse okrog sebe.
IgorP
Zakaj se pa domobranci ne našemijo in paradirajo????? Nobeden jih ne bo oviral!!!! P.S: Pa tudi če partizani poleg NOB častijo tudi REVOLUCIJO, so edini zaslužni, da je Primorska danes v Sloveniji, pa če boš ti še tako ločevala NOB in REVOLUCIJO!!! Ene stvari enostavno druga brez druge ne morejo!! Vzameš ali pustiš!!!!
MEFISTO
Tisti, ki še danes, ko je resnica že prišla na dan in ko se je tudi pri nas spremenil odnos do svetosti življenja, še vedno opravičujejo medvojne in povojne komunistične zločine in zločince, po duši niso nič manjši zločinci od tistih, ki so nekoč pobijali.
Če bi imeli priliko, bi očitno brez zavor ponovili vaje svojih ideoloških prednikov.
IgorP
Sem že enkrat napisal, da je to nagnusen komentar od Slovenca kremenitega, pa komentar ni bil objavljen!! Sprašujem ga, če si on želi ponavljati naci-fašistične vaje???? Prosim razložite mi, zakaj moj komentar ni primeren, njegov pa je, ker je objavljen!!!!
Kugy
Zanimive reakcije nekaterih, ko dokazi postanejo preveč resnični. Takrat nastopijo floskule kot netenje sovrastva, prekopavanje kosti, pustimo preteklost, poudarimo prihodnost. S tem zadnjim se do neke mere strinjam, ce ne bi neki novodobni partizani, ki v casu vojne se sploh niso bili rojeni, ki med drugim s partizanskim oblacenjem, in poveličevanjem negativnih, ideoloških dejstev te vojne, žalijo tudi mojega očeta in družino, ki je postavila na kocko lastna življenja, da bi odgnala ideologijo fasizma in nacizma.Ta ideologija bi narod uničila, to je dejstvo. Zato je narod množično podprl OF v kateri je videl možnost preživetja . Želja naroda da postavi svojo državo, ki so jo slovenski izobraženci na Dunaju zapisali v okviru Zedinjene Slovenje, že v 17 stol. je morala počakati. Ob koncu vojne so Slovenske partizanske enote tudi s pomočjo Jugoslovanskih enot in nasih Prekomorcev zavzele ves etnični prostor Zedinjene Slovenje. Že drugič v istem stoletju smo imeli možnost vspostavit svojo državo. Vendar so nasi voditelji, tokrat zardi ideologije komunizma in želje po vspostavitvi Sovjetske Yugoslavije popolnoma skrenili iz smeri. Posledice so bile katastrofalne. Izgubili smo dokončno Koroško, vitalni in najpomebnejsi del Primorske in posledično tudi večji del Istre in pristali v totalitarni državi popolnoma ločeni od nase Evropske civilizacije in lastnega naroda za hermetično zaprto mejo. Slovenci bomo premagali razdvojenost, ko se bomo zavedali, da je naš narod in država nastala kot posledica dolgoletnega žrtvovanja naroda za ta cilj. Iz tega vidika moramo tudi ocenjevati odločitve nasih voditeljev na tej poti in jim priznati zasluge ali napake.
IgorP
Ko ti je nekdo, ki je že več kot 70 let mrtev, edini AS v rokavu, se lahko res vprašaš, kam pelje politika netenja sovraštva!!!!
MEFISTO
Kdaj pa je bil pogreb?
helena_3
As v rokavu? Ko to prebereš, se res vprašaš, ali imajo nekateri ljudje kamen v prsih namesto srca. Mrtvi imajo po navadi veliko za povedati živim. Samo ti jih nočejo slišati.
IgorP
Pa saj samo opletate z mrtvimi! Kaj je bil cilj belogardistov ali kasneje domobrancev glede na tedanjo politično situacijo v Evropi in svetu??? Klečeplaziti okupatorju!!!!
Kraševka
Slovenec kremeniti, vaš komentar 18,oo - o POHORSKEM..., ni osamljen primer.
PRIMORCI IMAMO HEROJA Janka Premrla Vojka iz Podnanosa, SPOMENIK ima tudi na Nanosu.
Njegova sestra RADA - (žena 105 letnega pisatelja Borisa Pahorja), v knjigi "Moj brat Janko Premrl Vojko", je dala vedeti, da so ga "spravili" svoji. Janko je bil ZAVEDEN SLOVENEC - po nazorih KRŠČANSKI SOCIALIST.
V partizane je šel s poštenim namenom, da premaga fašizem izbori SLOVENCEM SVOBODO.
Bil je med vodji NOB. Kot tak, bi moral sprejeti "PARTIJSKO" knjižico. On pa ni hotel prestopiti h komunistom.
"Padel" je na NANOSU, tedaj, ko gor ni bilo nobenega Nemca in ne Italijana. Javna tajna je bila, da ga je povabil na pogovor nekdo v usnjenem plašču, slišal se je strel in k ranjemu JANKU - Vojku ni nihče poklical ZDRAVNIKA. Umirajočemu pa so namesto zdravil prinesli PARTIJSKO knjižico. Takoj po vojni je bil razglašen za HEROJA.
Veliko je bilo ZAVEDNIH Slovencev partizanov, ki SVOBODE niso DOČAKALI. Danes pa se ŠOPIRIJO taki kot TURNŠEK, ki so bolj podobni izdajalcem, kot poštenim partizanom, ki so se borili za SVOBODO.
rx170
Kdor borce črti, ta kaj prida ni.
Zivzav
Za mene so bili in bodo partizani zakon. Tako tudi učim otroke. Vse, kar se je zgodilo po vojni, je le reakcija na trpljenja v letih vojne s strani okupatorja in vazalov. Po mojem so prekleto slabo naredili delo, saj se je izvleklo ogromno izdajalcev, ki pa danes pokajo po internetu od kvazi krivic. Zanima me gospoda desna, kako bi pa vaši dedje in babice ravnale s partizani, če bi zmagal slučajno Nemec? Verjetno enako kot od 41-45.
MEFISTO
Ti si srečen človek. Zineš, kar zineš, in ostaneš živ. Torej se bodo morali tvoji otroci sami dokopati do resnice!?
Jože Kržič
No, pa so Nemci na nek način vseeno zmagali, sicer ne bi tja drli najprej iz našega socialističnega raja, potem iz nekdanjega vzhodnega bloka, zdaj pa še iz Azije in Afrike. Drži? Res pa je, da ima ta "zmaga" tudi svojo ceno - najprej v podzavestnem sprejemanju krivde za vse krivice tega sveta, v tehnološki perfekciji kot nadomestku za duhovnost, kar rezultira v politični korektnosti, kulturnem marksizmu, mlačnosti, hedonizmu in še čem.
korosec.france
Bravo, g.Štancar!
Pravilno, resnično in zgodovinsko bobneče!
Turnšek/Klavorina rdeča NOB OF Revolucionarna ZZB dela grozno sramoto, ne samo resničnim, domoljubnim
Partizanom, še marsikomu drugemu pri zdravi pameti !
Moj oče pri 92. letih, ki je tri leta , tudi hudo ranjen, preživljal muke partizanstva, se samo reži pri 92.letih , ne more verjeti, da so še tako nori norci na tem slovesnkem sprijenem svetu! SARAMOTA!
Narod ve iz katerega hudičevega vrelca vre slovensko zlo.
Pripadniki , in Citat : " koalicije sovraštva, katere uničevalni naboj je uspelo "velikemu duhovniku" ideološkega antislovenstva Milanu Kučanu prenesti na slovenske ulice in trge in jih celo pretvoriti v eksplozivno mešanico ljudskega nezadovoljstva in sovraštva. Oboje je, kot rečeno..." konec citata znanega avtorja, ki se bori za resnico zlagane NOB OF !
Narod pomni in si piše sodbo sam, Milan Kučan!
MEFISTO
Kruhoborci se bodo morali znebiti Tita Turnška, sicer jim bodo davkoplačevalci odtegnili apanažo in bodo morali, kot sem že rekel, guncati afne na svoj in ne več na naš račun.
Kraševka
Pismo Aleša Štrancarja je POHVALEVREDNO. Veliko nas misli tako kot on, ki smo ponosni potomci teh, ki so se v NOB borili za SVOBODO in NE REVOLUCIJO, kot jo današnji "BORCI" - Turnškovi sobratje, zagovarjajo.
Turnšek je uničevalec vrednot NOB in poveličevalec poznejše REVOLUCIJE, ki se še vedno nadaljuje.
APMMB2, lepo pove, o vrednotah NOB, ki so jih politkomisarji izkoristili, da so pripravili teren za REVOLUCIJO. Žrtev tek politkomisarjev, pa so bili res tudi nekateri verni partizani in kurirji. Če bi bili POLITKOMISARJI res s srcem za SVOBODO NARODA, tega ne bi počenjali, kot tudi poznejše revolucije ne bi bilo.
lele - vedi, da v partizanih so imeli moč POLITKOMISARJI, ki so bili obvezno komunisti. Če se je kak partizan njemu zoperstavil, ni proslavljal KONCA VOJNE, ker ni ostal med živimi.
Opazovalec o množičnih pobojih večina Primorskih partizanov ni vedela NIČ. Tisti, ki so bili zavedeni in so bili zraven, pa so molčali IZ STRAHU za svoje in življenje bližnjih. To ni bilo tudi za partizane -izvajalce enostavno. Nosili so na hrbtu težko breme.
MEFISTO
Kraševka, NOB in revolucija. Kaj je bilo prej, putka ali jajce?
IgorP
Jajce
MEFISTO
Igor, kdo je pa znesel jajce?
MEFISTO
Igor,če ne veš, še lahko vedno odstopiš od kviza!
IgorP
Slovenec kremenit Plazilci so bili pred ptiči!!
MEFISTO
Igor, se ti pozna, da ti je prezgodaj pogorela šola ali umrla učiteljica in da nisi hodil k verouku, sicer bi vedel, da je Bog ustvaril svet in vse živo na njem Šest dni ga je ustvarjal, sedmi dan pa počival. Zato kristjani še danes pravimo, da je nedelja Gospodov dan.
IgorP
Pero Lovšin pa pravi, da je osmi dan Bog ustvaril rock!!!! Tebe naj vodi Bog, mene pa vodi evolucija in zato je jasno, da je bilo prej jajce kot kokoška ali putka!!!!
Jože Kržič
Kraševka, razumem vaš plemeniti namen, da iz krvoločnega objema boljševiške revolucije rešujete tisti del partizanstva, ki je imel pošten namen boriti se proti okupatorju. Tisti partizani, ki niso bili za revolucijo, so večinoma dezertirali - na Dolenjskem je bil to množičen pojav - bili likvidirani po nalogu politkomisarjev in terencev, bili poslani v prve bojne vrste kot "kanonfuter" in dobili še strel v hrbet od svojih. Zares so trpeli in so pomilovanja vredni, zlasti še, ker so morali, da bi ostali živi, potlačiti svoje prepričanje in vsaj na videz sprejeti boljševiško ideologijo. Zato ima Ivan Maček Matija prav, ko trdi: »Med partizani ga nisi našel, ki ne bi bil za revolucijo.« Med vojno so zaradi državljanske vojne najbolj trpeli Dolenjci in Notranjci, po vojni pa Primorci, ki so se borili proti enemu totalitarizmu, dobili pa so drugega, še hujšega.
MARJONKA
Mislim, da Titeka močno daje Alzhaimer in "išijas"...
APMMB2
Ja, lele, saj je tista peščica komunistov terorizirala vse ostale. Komunisti so bili namreč politkomisarji, po slovensko bi se reklo politični komisarji in ti so odločali o vsem. Tudi o tem, koga je potrebno počiti, seveda tudi na partizanski strani.
Statistike sicer ne povedo, koliko partizanov so ti politkomisarji pospravili, a številka ni majhna. Prav gotovo so politkomisrji pobili več partizanov, kot vsi okupatorji skupaj.
Tudi to so skrivnosti tako kot prikriti grobovi. Žal prikrite grobove bo mogoče odkriti, nikakro pa ne bo mogoče razkrinkati krvoločnih politkomisarjev.
MEFISTO
Večino poznejših "narodnih herojev" je pobilo partizansko in komunistično vodtvo. Zelo preprosto, najprej ga ubiješ, potem pa razglasiš za narodnega heroja, da zamegliš ozadje. Tudi vsi borci Pohorskega bataljona, ki so ga komunisti iz znanih razlogov izročili na milost in nemilost okupacijski vojski, so bili pozneje razglašeni za narodne heroje.
IgorP
Partizani in njihovo vodstvo morajo imeti svojo mesto v zgodovini Slovencev in ustvarjanju slovenske države!!! Dogodki po osvoboditvi pa so za razprave!! Začnite na ta način, protikomunisti in antipartizani, iskati skupne točke za prihodnost!
MEFISTO
Naj te ne skrbi! Partizani in njihovo vodstvo bo večno imelo svoje mesto v zgodovini Slovencev, saj njihova morija ne bo pozabljena niti po dolgih stoletjih. S utajevalci resnice, izvajalci genocida nad lastnim in tujimi narodi ter s krivimi preroki ni stičnih točk.
MEFISTO
Dušan , ne bo šlo, ker nam kradejo idološki nasledniki tistih, ki so nekoč množično obijali Kakorkoli obračaš, nikoli ne moremo mimo tvojih. Meni je žal vsakega, ki je bil ubit zaradi komunistične ideologije. A tebi ni?
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.