Samorefleksija na desnem polu res pomeni prihodnost brez Janeza Janše? NSi potenciala za vlado z njim ne vidi več
POSLUŠAJ ČLANEK
Z drugim krogom lokalnih volitev prihodnjo nedeljo se sklepa mega volilno leto, kakršnega v Sloveniji še nismo videli in ga verjetno še zelo dolgo tudi ne bomo. Zmagovalka leta je gotovo levica, saj so zmagali na treh od štirih volitvah oz. referendumih. Če dodamo še lanski referendum o vodi, je leva prevlada še bolj očitna.
Kljub boljšemu, a precej zamolčanemu rezultatu desne sredine na lokalnih volitvah pa je na nacionalni ravni njihov položaj dokaj zaskrbljujoč. Zato so v Novi Sloveniji z njenim predsednikom Matejem Toninom na čelu pozvali k samorefleksiji. Slednje je odmevalo, ko je Tonin po seji izvršnega odbora stranke gostoval tako v oddaji 24ur zvečer kot tudi v Odmevih, kjer je spregovoril o pogledih svoje stranke na prihodnost slovenske desne sredine.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1596978751388397569
Za izhodišče je vzel na preteklem trojnem referendumu ponovno izražen problem, da se volivci odločajo izključno na podlagi za/proti Janezu Janši. Ta se je na Twitterju odzval in NSi napovedal "životarjenje pod 10 %, če ne bodo izpolnjevali tega, kar obljubljajo".
V obeh oddajah mu je Tonin pritrdil. Z izrazito samokritičnostjo, za primer katere je navedel napačno obravnavanje zadev glede ministra Andreja Vizjaka, STA-ja in imenovanja tožilcev, je napovedal spremembe. Kljub dobrim argumentom, kandidatom in programom desna sredina vedno znova izgublja. Nekaj je torej treba spremeniti. O tem so že razpravljali na odboru. "So stvari, na katere imamo vpliv, in so stvari, na katere nimamo vpliva. Zagotovo se ljudje kot taki ne bodo spremenili. Zagotovo tudi nimam vpliva na to, kaj bo storil Janez Janša, in to niti ni naša stvar. Je pa naša stvar, kaj bo naredila NSi". To je dejal glede prihodnosti sodelovanja z Janšo in SDS.
"Političnim veteranom" je na neki točki potrebno reči ne. Zato je napovedal, da NSi ne bo več sodelovala v vladah z Janšo na čelu, z SDS pa. Janša se je na to odzval v spodnjem tvitu, na katerega mu ni ostala dolžna bivša predsednica NSi in do Janše ena najbolj kritičnih desničarjev Ljudmila Novak. S tem je tudi požela veliko pozornosti v medijih. Tonin je poudaril tudi ključen pomen močne desne sredine, saj trenutno levi pol obvladuje prav vse funkcije v državi, kar je škodljivo za demokracijo. Vendar pa si želi, da volivci razumejo, da "glas za NSi ni glas za Janeza Janšo, ampak glas za močno desno sredino".
https://twitter.com/LjudmilaNovak/status/1597569588966793216
V obeh oddajah je bil predsednik NSi vprašan tudi, ali je Anže Logar tisti, s katerim bi Nova Slovenija poenotila in okrepila desnico. Odgovoril je zgolj s tem, da je bistveno, da desna sredina v Sloveniji začne zmagovati, kar bodo dosegli s sodelovanjem. Spomnil je, da je desnica na referendumih pogosto zmagovala, ko je nastopila enotno.
https://streamable.com/k9jjmj
Na fiasko desne sredine so se po nedeljskem referendumu odzvali tudi drugi.
Pri predlagateljici zakona SDS vidijo glavni problem za rezultate nejasno poročanje o vsebini zakonov, kar se tiče referenduma, sicer pa na splošno spodbujanje sovraštva do njihove stranke, kar je še posebej poudaril Branko Grims, ki je dejansko, ne pozabimo, pred tedni bil fizično napaden. Med drugim je že v nedeljo naštel: "neposredne grožnje s smrtjo članom SDS-a; grožnje in pljuvanja na opozicijske, desno usmerjene, poslance pred parlamentom; napadi na redke preostale od vlade in vladajoče koalicije še neodvisne medije; popolno podrejanje osrednjih medijev vladajoči ideologiji; vse bolj prisotne različne druge oblike omejevanja svobode govora, lepljenje nalepk 'prepovedan vstop za SDS'".
Matej Avbelj je v svojem komentarju za Finance bliže mnenju manjše od dveh parlamentarnih strank. Sicer priznava kritiko levice, ki jo je dostikrat slišati v SDS, vključno z levim monopolom v vseh porah družbe in z dediščino totalitarnega režima, vendar opaža pri desnici veliko število strelov v koleno: "Slovensko desnico je politično potopilo še povsem nepotrebno trmoglavljenje, nepripravljenost prisluhniti drugačnim stališčem celo v lastnih vrstah, absolutno prepričanje o svojem prav in zato, jasno, gotovo zmotnost drugih, ki so nesposobni, spolitizirani, pokvarjeni ali pa vse troje hkrati. Pri čemer to velja tako za institucije te države kot za ljudi, volivce in volivke, ki vse to slednjič pozlatijo. Tak politični odnos ne more biti nagrajen".
Nekoliko bolj optimističen pogled je predstavil Žiga Turk. Poraze desnice ne vidi kot nič drugega kot to, kar v Sloveniji poznamo že 30 let.
"Da smo referendume izgubili, ni kakšna posebna katastrofa. Če drugega ne, smo videli, da volitve in referendume izgubljamo tudi v primeru, da imamo na Kolodvorski menda svojo oblast. Z drugimi besedami, ena lastovka ne prinese pomladi. En direktor tudi ne.
https://twitter.com/ZigaTurk/status/1597500643354501121
Relativno je tudi, kako globoko je 'desna sredina' padla po teh referendumih. Kaj pa je pravzaprav novega? Predsednika republike še nikoli nismo izvolili. Predsednika vlade smo izvolili dvakrat. Samo en štiriletni mandat je desna sredina izpeljala v dvaintridesetih letih. Predsednika vlade smo imeli svojega četrtino časa. Temu primerno je ekipirano tudi ustavno sodišče. Sodnike predlaga predsednik republike, izvoli jih parlamentarna večina. Politično."
Glede na to, da ni bila desnica še nikoli tako blizu zmage na predsedniških volitvah kot letos, da je enega od treh referendumov podprlo več kot 40 % volivcev, da sta obe parlamentarni pomladni stranki aprila povečali število sedežev v parlamentu in da so bile lokalne volitve najmanj izenačene, če ne boljše za desnico, se zdi, da Turk ni ustrelil mimo. Gre zgolj za veliko število zaporednih volitev, na katerih bi levica zmagala tudi, če bi bile edine v v letu.
Na podobne zadeve je opozoril tudi predsednik Slovenske ljudske stranke Marko Balažic, ki se je Toninu kot gost pridružil v Odmevih. Med drugim je opozoril tudi na večjo izbiro na desni strani, kar je pomik v pozitivno smer, konkretno kot uspeh svoje stranke pa je navedel tudi kulturno soočenje mnenj v kampanji, pri čemer so se resnično odrezali dosti boljše kot denimo predsednica DZ Urška Klakočar Zupančič, ki je bila kot predstavnica aktualne leve vlade agresivna in žaljiva.
Z nasprotnega pola je stanje na desnici v ponedeljkovi oddaji Faktor analiziral tudi dr. Igor Lukšič. Kot je sicer za levi pol značilno, je glavni razlog za poraze na desnici vselej Janša, pa tudi zanemarjanje interesov urbanega prebivalstva ... "Problem vlad Janeza Janše je, da ko pride na oblast, se vedno obnaša, kot da je to večinska oblast. Desnica, ko pride na oblast, bi morala razumeti, da je treba kolaborirati ali pustiti malo več svobode urbanemu svetu," pri čemer je mislil na javno napadanje izraze urbane kulture, kot je LGBT. "Če bi se slovenska desnica in Janez Janša poskušala obnašati, ko je bila na oblasti, da je država malo širša od stranke SDS, potem bi se lahko tudi oni kvalificirali kot zmerna oblast, ki Sloveniji ne bi šla tako na živce, kot ji gre zdaj."
Kljub boljšemu, a precej zamolčanemu rezultatu desne sredine na lokalnih volitvah pa je na nacionalni ravni njihov položaj dokaj zaskrbljujoč. Zato so v Novi Sloveniji z njenim predsednikom Matejem Toninom na čelu pozvali k samorefleksiji. Slednje je odmevalo, ko je Tonin po seji izvršnega odbora stranke gostoval tako v oddaji 24ur zvečer kot tudi v Odmevih, kjer je spregovoril o pogledih svoje stranke na prihodnost slovenske desne sredine.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1596978751388397569
Za izhodišče je vzel na preteklem trojnem referendumu ponovno izražen problem, da se volivci odločajo izključno na podlagi za/proti Janezu Janši. Ta se je na Twitterju odzval in NSi napovedal "životarjenje pod 10 %, če ne bodo izpolnjevali tega, kar obljubljajo".
V obeh oddajah mu je Tonin pritrdil. Z izrazito samokritičnostjo, za primer katere je navedel napačno obravnavanje zadev glede ministra Andreja Vizjaka, STA-ja in imenovanja tožilcev, je napovedal spremembe. Kljub dobrim argumentom, kandidatom in programom desna sredina vedno znova izgublja. Nekaj je torej treba spremeniti. O tem so že razpravljali na odboru. "So stvari, na katere imamo vpliv, in so stvari, na katere nimamo vpliva. Zagotovo se ljudje kot taki ne bodo spremenili. Zagotovo tudi nimam vpliva na to, kaj bo storil Janez Janša, in to niti ni naša stvar. Je pa naša stvar, kaj bo naredila NSi". To je dejal glede prihodnosti sodelovanja z Janšo in SDS.
"Političnim veteranom" je na neki točki potrebno reči ne. Zato je napovedal, da NSi ne bo več sodelovala v vladah z Janšo na čelu, z SDS pa. Janša se je na to odzval v spodnjem tvitu, na katerega mu ni ostala dolžna bivša predsednica NSi in do Janše ena najbolj kritičnih desničarjev Ljudmila Novak. S tem je tudi požela veliko pozornosti v medijih. Tonin je poudaril tudi ključen pomen močne desne sredine, saj trenutno levi pol obvladuje prav vse funkcije v državi, kar je škodljivo za demokracijo. Vendar pa si želi, da volivci razumejo, da "glas za NSi ni glas za Janeza Janšo, ampak glas za močno desno sredino".
https://twitter.com/LjudmilaNovak/status/1597569588966793216
V obeh oddajah je bil predsednik NSi vprašan tudi, ali je Anže Logar tisti, s katerim bi Nova Slovenija poenotila in okrepila desnico. Odgovoril je zgolj s tem, da je bistveno, da desna sredina v Sloveniji začne zmagovati, kar bodo dosegli s sodelovanjem. Spomnil je, da je desnica na referendumih pogosto zmagovala, ko je nastopila enotno.
https://streamable.com/k9jjmj
Veliko različnih pogledov
Na fiasko desne sredine so se po nedeljskem referendumu odzvali tudi drugi.
Pri predlagateljici zakona SDS vidijo glavni problem za rezultate nejasno poročanje o vsebini zakonov, kar se tiče referenduma, sicer pa na splošno spodbujanje sovraštva do njihove stranke, kar je še posebej poudaril Branko Grims, ki je dejansko, ne pozabimo, pred tedni bil fizično napaden. Med drugim je že v nedeljo naštel: "neposredne grožnje s smrtjo članom SDS-a; grožnje in pljuvanja na opozicijske, desno usmerjene, poslance pred parlamentom; napadi na redke preostale od vlade in vladajoče koalicije še neodvisne medije; popolno podrejanje osrednjih medijev vladajoči ideologiji; vse bolj prisotne različne druge oblike omejevanja svobode govora, lepljenje nalepk 'prepovedan vstop za SDS'".
Matej Avbelj je v svojem komentarju za Finance bliže mnenju manjše od dveh parlamentarnih strank. Sicer priznava kritiko levice, ki jo je dostikrat slišati v SDS, vključno z levim monopolom v vseh porah družbe in z dediščino totalitarnega režima, vendar opaža pri desnici veliko število strelov v koleno: "Slovensko desnico je politično potopilo še povsem nepotrebno trmoglavljenje, nepripravljenost prisluhniti drugačnim stališčem celo v lastnih vrstah, absolutno prepričanje o svojem prav in zato, jasno, gotovo zmotnost drugih, ki so nesposobni, spolitizirani, pokvarjeni ali pa vse troje hkrati. Pri čemer to velja tako za institucije te države kot za ljudi, volivce in volivke, ki vse to slednjič pozlatijo. Tak politični odnos ne more biti nagrajen".
Tudi manj kritični pogledi
Nekoliko bolj optimističen pogled je predstavil Žiga Turk. Poraze desnice ne vidi kot nič drugega kot to, kar v Sloveniji poznamo že 30 let.
"Da smo referendume izgubili, ni kakšna posebna katastrofa. Če drugega ne, smo videli, da volitve in referendume izgubljamo tudi v primeru, da imamo na Kolodvorski menda svojo oblast. Z drugimi besedami, ena lastovka ne prinese pomladi. En direktor tudi ne.
https://twitter.com/ZigaTurk/status/1597500643354501121
Relativno je tudi, kako globoko je 'desna sredina' padla po teh referendumih. Kaj pa je pravzaprav novega? Predsednika republike še nikoli nismo izvolili. Predsednika vlade smo izvolili dvakrat. Samo en štiriletni mandat je desna sredina izpeljala v dvaintridesetih letih. Predsednika vlade smo imeli svojega četrtino časa. Temu primerno je ekipirano tudi ustavno sodišče. Sodnike predlaga predsednik republike, izvoli jih parlamentarna večina. Politično."
Glede na to, da ni bila desnica še nikoli tako blizu zmage na predsedniških volitvah kot letos, da je enega od treh referendumov podprlo več kot 40 % volivcev, da sta obe parlamentarni pomladni stranki aprila povečali število sedežev v parlamentu in da so bile lokalne volitve najmanj izenačene, če ne boljše za desnico, se zdi, da Turk ni ustrelil mimo. Gre zgolj za veliko število zaporednih volitev, na katerih bi levica zmagala tudi, če bi bile edine v v letu.
Na podobne zadeve je opozoril tudi predsednik Slovenske ljudske stranke Marko Balažic, ki se je Toninu kot gost pridružil v Odmevih. Med drugim je opozoril tudi na večjo izbiro na desni strani, kar je pomik v pozitivno smer, konkretno kot uspeh svoje stranke pa je navedel tudi kulturno soočenje mnenj v kampanji, pri čemer so se resnično odrezali dosti boljše kot denimo predsednica DZ Urška Klakočar Zupančič, ki je bila kot predstavnica aktualne leve vlade agresivna in žaljiva.
Igor Lukšič: Glavni problem desnice je njeno obnašanje (in, kakopak, Janez Janša)
Z nasprotnega pola je stanje na desnici v ponedeljkovi oddaji Faktor analiziral tudi dr. Igor Lukšič. Kot je sicer za levi pol značilno, je glavni razlog za poraze na desnici vselej Janša, pa tudi zanemarjanje interesov urbanega prebivalstva ... "Problem vlad Janeza Janše je, da ko pride na oblast, se vedno obnaša, kot da je to večinska oblast. Desnica, ko pride na oblast, bi morala razumeti, da je treba kolaborirati ali pustiti malo več svobode urbanemu svetu," pri čemer je mislil na javno napadanje izraze urbane kulture, kot je LGBT. "Če bi se slovenska desnica in Janez Janša poskušala obnašati, ko je bila na oblasti, da je država malo širša od stranke SDS, potem bi se lahko tudi oni kvalificirali kot zmerna oblast, ki Sloveniji ne bi šla tako na živce, kot ji gre zdaj."
Preberite še uredniški komentar: Volivci dali Golobu absolutno oblast. Desnica pa od poraza prek poraza do končnega poraza
Sodelujte v anketi o prihodnosti desnosredinskega političnega pola:
Kako ste zadovoljni s politiko desnosredinskih strank? Kdo so najprimernejši voditelji desne sredine za prihajajoče obdobje? Je čas, da se Janez Janša politično upokoji?
Podajte svoj pogled v naši anonimni anketi:
Create your own user feedback survey
Kako ste zadovoljni s politiko desnosredinskih strank? Kdo so najprimernejši voditelji desne sredine za prihajajoče obdobje? Je čas, da se Janez Janša politično upokoji?
Podajte svoj pogled v naši anonimni anketi:
Create your own user feedback survey
Preberite še uredniški komentar: Volivci dali Golobu absolutno oblast. Desnica pa od poraza prek poraza do končnega poraza
Povezani članki
Zadnje objave
Ruski napad na Avstro-Ogrsko (12. del)
18. 9. 2024 ob 18:21
Za Roberta Goloba je laganje naravno stanje stvari
18. 9. 2024 ob 15:16
Delovni zvezki so v prvi vrsti posel
18. 9. 2024 ob 15:00
Predstavnika gospodarstva izstopila iz Strateškega sveta za davke
18. 9. 2024 ob 12:30
Novo: 166. številka Domovine!
18. 9. 2024 ob 6:13
Domovina 166: Pavel Rupar gre na volitve!
18. 9. 2024 ob 6:00
Odstopil je šolski minister Felda
17. 9. 2024 ob 20:32
Ekskluzivno za naročnike
Ruski napad na Avstro-Ogrsko (12. del)
18. 9. 2024 ob 18:21
Delovni zvezki so v prvi vrsti posel
18. 9. 2024 ob 15:00
Novo: 166. številka Domovine!
18. 9. 2024 ob 6:13
Prihajajoči dogodki
SEP
20
Kam le čas beži - 70 let ansambla Štirje kovači
19:00 - 22:00
SEP
24
SEP
26
SEP
28
Odprta kuhna v Slovenj Gradcu
11:00 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: "Izkušen politik ne bi nikdar blebetal takšnih zadev"
13. 9. 2024 ob 23:02
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
Izbor urednika
»Tomaž Vesel je bil k odstopu prisiljen«
13. 9. 2024 ob 6:00
Se Makarovičeva boji, da bo izgubila tožbo proti Možini?
12. 9. 2024 ob 19:08
Odmev tedna: Krvavo obarvane roke Ane Kučan
6. 9. 2024 ob 22:51
85 komentarjev
lavrict
Ne bi se niti posebej spuščal v Toninove izjave,razen da si premeten politik ne zapira vrat. Sicer pa se zarečenega kruha največ poje. Je pa sama naslovitev problema napačna. Težava nas demokratov ni JJ. Pri Logarju se je to jasno pokazalo. Kdorkoli bo ogrozil globoko državo, ga bodo napadli na enako podel način in JJ zlorabljali tudi,kjer ga ni. Ampak...koga briga? Naš posel je 1. Konzervativne punktacije. Jasne,kratke,razumljive točke konzervativnega programa. 2. Preko strankarske,cerkvene in civilne družbe (dajte no tviter uporabiti kot orodje mobilizacije) ustvariti mrežo in iz nje civilno družbo. O Primcu si mnogi mislijo vse mogoče,ampak kot zgled mobilizacije deluje. 3. Radikalizacija. Jep. Točno to. Mobilizacija,aktivacija, akcija delujejo samo ob radikalizaciji (se nismo od levih res ničesar naučili?). Medla mnenja,medle figure, medle parole....To nas tepe. Če nam rečejo sekta,klet,fašisti...Zakaj se umikamo in branimo? Pa bodimo. Udarni. Revolucionarni. Strastni. Radikalni. To vleče. Prepričanje vleče.
Hillbilly
Ej, Tonin, Tonin, kdaj bo tebe pamet srečala?
Rokc5
Ne vem, a sem jaz edini, ki se mu zdi v bistvu Balažic večji potencial od Tonina? Morda bi moral kot kandidat nastopati že v času Povežimo. Ker ta mladost jim je zmanjkala.
Tonin ima na trenutke preveč mehke nastope, premalo je odločen in si predstavljam, da bi npr. agresivnemu Golobu težko pariral. Ampak, če NSi vidi, da lahko Tonin še poveča zadnji rezultat NSi-ja, torej 80.000 glasov potem ok, oni odločajo.
NSi bi moral imeti nek cilj ranga 10%. Težave bodo pa imeli, ker so krščansko-demokratska stranka, torej liberalcev ne morejo igrati (kar so enkrat že počeli, neuspešno). Naravno so jim bližje krščanska stališča npr. Ciglerja Kralja.
Torej vprašanje za NSi je, kako imeti neka jasna krščanska (katoliška) stališča, da res pokrijejo tisti del elektorata (potem jim tudi Primc ne bi kradel glasov, če bo kaj soliral), dosežejo morda del prepozicioniranja katoliškega glasu nazaj (recimo tisti del katoliškega glasu, ki ga ima SDS).
Ker liberalnost jim bo itak prej ukradel recimo Logar če gre solo in ponovi zgodbo DLGV. Poleg tega pa ne smejo užaljeno vpiti 'Mi smo katoliški, nam pripada vaš glas!', ker katoliški glas je itak razpršen (celo na levo, kar je izjemno problematično). Če pa se NSi sramuje besede 'krščanski' v nazivu 'krščanski demokrati' je pa to za njih glavni problem in potem s prebojem preko 10% ne bo nič. Nasploh pa krščanska stranka ne bi smela biti prepirljiva ter zamerljiva, kar pa je itak problem celotne pomladne desnice in ne samo določenih Twitter računov ;)
korosec.france
Drago uredništvo!
Delamo, da bo Sloveniji boljše, predvsem pa, da se diktatura proletarijata - komunisti vseh sort ,ustavi, da ne uniči pridobljenega, prigaranega.
V redu, če bo Toninu in zdaj še Novački, ki ne nastopa več na Večeru, pač pa so ji dali prižnico na Siolu, z vsem kar premoreta moči na mizi in pod njo , vreči Janeza Janšo , naj kar izvolita.Porazno, nedoumljivo - ob vsem kar sta točno ta dva prispevala Desnici v primeru projekta 3 referendumi...
Bizarno in bebavo je, da neki outsiderji, ki niso ničesar ustvarili in ničesar prispevali v projektu "3xNe" zdaj rogovilijo, kot, da imajo pravico rogoviliti in celo soditi ter odstraniti glavnega akterja, ki je naredil 40%. Pa ste normalni?
Kaj ima, prosim Tonin v SDS ? Kaj ima blesavit z neko posplošeno, neopredeljeno samorefleksijo. Kaj bi rad ? Janša mu je odgovoril jasno in glasno in povečal njegov ošabni in nespametni odnos. Vseskozi trobi NSI, da ne bo hlapec SDS in podobne kozlarije in dela po svoje kar dela, naj dela še naprej, saj so v vladi delali dobro, naj nadgradijo , naj pridejo na 25% in bo super, bomba!
Kaj ima Novačka za vrtet gobec na diktaturnih medijih kot ga vrti že leta - pa kaj smo vsi že nori in babura misli, da jo poslušamo ali kaj?
Groza in obup je poslušati kaj se je vsulo iz NSI po izgubi referendumov. Otroški, užaljeni, bebavi odziv nevreden globljih razglabljanj-naj se ukvarjajo sami s seboj in naj prosperirajo, kar bi bilo edino dobro in odlično za Slovenijo!
Kake zgube, da glava peče!
Bajuk, srečen ostani tam kjer si !
Kraševka
Vaše pisanje, je res vredno širokega razmisleka samega VODSTVA - NSi in njenih volilcev. Vodstvo NSI, brez svojih volilcev ne bo po drugih volitvah doseglo dovolj glasov, da bi sestavili vlado. Še vedno mislim, da to, da niso nastopali v kampanji za Referendum, jim bo v bodoče ŠKODILO.
AlojzZ
Hm, tale zapis je pa najboljši dokaz, da JJ&SDS sploh nočejo biti demokratični. Niti vljudni ne.
Sonatine
Franci, hvala, vse, kar si zapisal, podpišem tudi jaz!
jp
Jaz bi se za začetek odpovedal uporabi pojmov, kot so: levica, desnica, konservativec, liberalec, ipd. Kristjan je lahko vse od naštetega.
To kar nam trenutno vlada je navadna mafija, že od vsega začetka, s svojim vzporednim mehanizmom globoke države in celim kupom raznih nezdravih povezav.
In tega generacija, ki je Slovenijo osamosvojila, ne more premagati, ker je sama preveč vpeta v te vzorce. Meni se zdi, da je tukaj precej vzporednic z begom Izraelcev iz Egipta.
Jaz si ne predstavljam, da bi bilo kaj bolje, če bi Janša šel, mafija ne izpusti oblasti, pa naj NSI še tako pobira drobtinice z njihove mize. Kar pa ne pomeni, da ni treba neumnih potez SDSa kritizirati, z neko modrostjo seveda.
Kaj pa vem
Po mojem mnenju je Janez Janša edini naš politik, ki bi bil sposoben enakopravno vstopiti v evropsko politiko in desne stranke bi morale delovati v tej smeri. Evropska politika do desnice ni tako strupena kot naša. Golob in Tonin s svojim pošiljanjem drugih v pokoj smešita predvsem sebe. Predvsem Tonin se zelo moti, če misli, da ga bo odslej volil kak levičar, ne bo ga!
jp
citiram: "Janez Janša edini naš politik ..." Raje vidim, da bi jih bilo več dobrih in da bi vsak razmišljal s svojo glavo. Mislim, da moramo paziti, da ne gojimo kulta osebnosti. Pri Toninu in tudi pri Logarju me moti predvsem to, kar je zapisal APMMB2 zgoraj. Nisem za politiko neke naivne spravljivosti.
Sonatine
jp, se strinjam. Povsem in v celoti.
Sonatine
To, jp: "Jaz si ne predstavljam, da bi bilo kaj bolje, če bi Janša šel, mafija ne izpusti oblasti, pa naj NSI še tako pobira drobtinice z njihove mize. Kar pa ne pomeni, da ni treba neumnih potez SDSa kritizirati, z neko modrostjo seveda". No, nekih neumnih potez SDS po mojem ni naredila, čeprav nekateri menite drugače. Glede STA pač ne. Vzpostavljaš zakonitost, ali pa si prodana duša, kot NSi. Oboje hkrati pa ne gre.
Kaj pa vem
Spet je prišlo do tega, da se je Tonin pustil potegniti za jezik. Se sicer strinjam s tem, da bi moral Janša prepustiti operativno vodenje stranke mlajšim, vendar ne tako, da se ga odstavi, temveč zamenja. Odstaviti ali zamenjati je razlika! Je sposoben politik, prav lahko bi pomagal kreirati evropsko politiko, kjer do desnih ni tako strupeno ozračje kot pri nas. V Kijev je šel prvi, doma zaradi tega zelo napaden, zdaj vsi letajo tja. Pravzaprav je sprožil plaz evropskih politikov ki so šli v Ukrajino, naši domači so rabili kar nekaj časa, da so se priključili. Je moralo ljudstvo pozabiti, kar so govorili pred tem.
Po moje bi bil za NSI najboljši Vrtovec za SDS pa Logar. SLS ima z izbiro predsednika kar srečno roko, le spravljivost ne sme seči predaleč.
Še zanimivost z domačega kavča. V večini imamo podobno razmišljanje, bolj desno kot ne, toda ko beseda nanese na "vrednote" NOB pogovor ni mogoč. Partizanstvo je v teh glavah tako močno zasidrano, da ne prenese prav nobene kritike. Ne gane jih pomor 200 malčkov s škofjeloškega gradu. Desničarji so zanje izdajalci in pika, dokazovanje o čem drugem je nesmiselno. Morda bi se za začetek lotili najbolj izmišljenega praznika, to je 27 april. Toda ukiniti prost dan in s tem podaljšane prvomajske počitnice je nekaj nepredstavljivega. Nimam rešitve, polagam jih v roke mladim silam, ki na desnici SO !
pozdrav
Levica ima voditelja, ki je združil leve sredinske stranke. Ima pa tudi skrajno Levico.
Desnica ga nima, ker je SDS v določenem delu preveč skrajna. Škoda je, da nima tudi desnica skrajno manjšo stranko in večje sredinske stranke, ki bi lahko vzorno sodelovale.
Jože Kržič
Ja, vsi bi bili radi pa "skrajna sredina". Takšne levica s svojo arogantnostjo (in vso materialno bazo - beri: pokradenim našim denarjem - v ozadju) vse bolj potiska v desno. Še pred leti sem se imel za demokrata (ne levi ne desni), v današnji Sloveniji sem lahko le še desničar. In tega ne skrivam; ponosen sem na to.
Sonatine
pozdrav, katere leve stranke v Sloveniji pa so, po vaše, sredinske? Jaz ne vidim niti ene same. Še z lupo je ne najdeš, ščarajo jo zgolj pred volitvami, potem pa se izkaže, da gre za ultra radikalno levico.
pozdrav
Povsem objektivne ugotovitve v predmetnem članku.
Vsekakor je vedno potrebna samorefleksija, saj povsem očitno, da bi lahko bil volilni rezultat boljši in da je bilo nastopanje desnih voditeljev večkrat kontraproduktivno, razen za skrajneže, kar pa ne more biti vrednotno merilo.
Lahko bi šli pogledat konkretne primere in videli, kako bi se dalo povsem drugače nagovoriti volivce, kar bi volivci nagradili.
Še enkrat merilo prave politike, so volivci, ne pa voditelji.
Voditelj mora imeti sposobnost pritegniti volivce, da pridejo na volitve in zanj glasujejo.
Ko pa je izvoljen, pa mora imeti sposobnost, da zna pritegniti volivce za vrednotne ukrepe, ki zagotavljajo vrednotno in uspešno prihodnost slovenski državi in državljanom.
Kraševka
Imate prav. Voditelj stranke mora zadovoljiti volilce. Prav tu smo volilci pri kampanji za Referendum pogrešali Tonina. Vsi drugi iz Desne so bili prisotni na TV in dobro modrovali. Zakaj se je temu Tonin izognil?
Mojemnenje
Drži,Tonin in IO NSI. Prav imate. Desnica se bo konsolidirala. Tako kot Sab, lmš boste tudi vi izginili. Referendumsko kampanijo ste bojkotirali, sedaj pa krivite druge in se prostituirate Golobu. SRAMOTA. Kdo vas bo še volil? Povozili ste vrednote vaših volivcev.
Mojemnenje
Apmmb2,
čestitam za odličen komentar.
Tehnicol
Nsi pod Toninom nima prihodnosti nad svojimi 8%. Ta tip je preveč mlačen, ne upa se zares povedati svojega mnenja, Cigler Kralj je boljši v tem. Naslednjič bi gotovo rajši dal glas Balažicu.
APMMB2
Slovenci ne razumemo, kaj je v državu narobe.
Pred leti je živel moder mož, Benjamin Ipavec, sin znanega komponista in ta je modroval: pesa moraš po gobcu in ne po repu. Za današnji čas nekoliko kruta, je pa modrost pravilna.
Nič ne okolišimo, oblast je prevzel stekli pes.
To kar se dogaja je teror in samo še slabše nam bo.
In če poslušamo modrega strica Benota, potem se moramo zavedati, kaj nam je storiti.
Imeli smo predsedniške volitve in dva kandidtata: na eni strani Anžeta Logarja , brezmadežnega, če se lahko tako izrazim, na drugi strani pa zelo sumljivo kandidatko, ki ji je je mogoče očitati vrsto prestopkov , ccelo kaznivih dejanj, Natašo Pircc Musar, pa je zmagala seveda ona.
Morda rezultat ne bi bil bistveno drugačen, če bi Logar Musarjevo napadel in ji očital vse, kar ima na vesti. Če smo pošteni( bolj pisebni) Musarjeva sploh ne bi smela kandidirati, saj bi ob napovedi kandidature morala postati predmet preiskav, pa jo je mirni in preudarni Logar trepljal in se z njo celo sporijateljil.
Kaj pa nam je s tem sporočil? Sporočil je, da če se srečaš z lopvom se sprijatelji z njim, da te ne bo okradel. Če je ob tebi nemorala, jo spreglej, zaradi ljubega miru.
Pa se vrnimo k stricu Benotu. Bil je zdravniktako kot njegov oče in strici. Če bi ravnal tako kot Logar, bi potem, ko je odkril bolezen, prezrl malignost, saj bi odstranitev terjala rezanje in kri. To pa ni ravno prav in bi predpisal kamilice.
Kakor se kruto sliši, še vedno velja (tudi v Sloveniji) pregovor, da se klin s klinom izbija.
V Sloveniji vladajo komunisti,kakor je to povedal Stane Dolanc. Ti opoziciji pustijo, da se tu in tam kdo pojavi, ko pa postane nevaren, da bo prevzel oblast, ga medijsko umorijo.
To se je zgodilo s celo vrsto odličnih intelektualcev. Logar jo je še kar poceni odnesel.
Vendar za stvar ni naredil nič in tudi ne bo, če bo prestopil.
Vsako funkcijo, ki jo bo prevezel, če mu jo bodo sploh ponudili, bo drago plačal.Prodati se bo moral in postal bo prostitut, tako kot postanejo vsi,ki želijo sladkega grozdja iz komunističnega kolhoza.
Cela vrsta politično umorjenih pa ni zadostni opomin Mateju Toninu,ki iz obupa skače v brezno brez povratka.
Krščanski demokrati so imeli vrsto odličnikov, ki so jih komunisti vse medijsko umorili in jih odstranili. Samo Petrleta si naj ogleda, političnega skopljenca, ki v Sloveniji ne more nič.
Pa Bajuk, pa Capuder, in še mnogi drugi mu naj bodo opomin.
Kljub vsemu želi ohraniti nekaj svojih ljudi na vodilnih položajih. Ti bodo ostali samo če bodo prestopili in zaćeli pljuvati po svoji prijateljih. Naj se Tonin seznani z zgodbo Pavleka Morozova, ki je v času Stalinovega terorja postal heroj zato,ker je ovadil svoje starše in jih sravil v gulag, kjer sta oba umrla.
Tonin, ali si pripravljen storiti nekja podobnega?
ludvikvida
nekaj tako umazanega, zahrbtnega, podlega in prodanega, kot se odvija v Nsi, še nismo videli. Še lastno mater bi prodali za nekaj drobtinic! Na bruhanje nam gre, pa smo bili vsa leta njeni volivci. Ali je >Novakova slepa in ne ve, da se poštenim Nsi-jevcem gnusi paktirtanje s skrajno levico<? Tonin, da mu bodo volivci ploskali, ko bo po kolenih spuzal v ? SRAMOTA.
Kaj pa vem
Točno tako je in vi to znate odlično predstaviti - hvala vam!
Jože Kržič
Absolutno se strinjam z vašimi ugotovitvami. Zadeli so bistvo.
korosec.france
Čestitam za spis, ki piše resnico in to krvavo resnico brez zavor. Čestitam za besede jasnosti in klenega poguma, ki g.dr. Logarju nataka čistega vina. Ne dvomim sekunde, da dr.Logar živi z razčiščenimi pojmi in, da ne omahuje... je pa dilema Zlatega teleta hkrati kot sedmeroglavi zmaj, ki opleta.V bistvu je v nas strah, da dr.Logar ne podleže sijaju zlata, saj bi bila potem mizerija samo še večja. Krasne so primere s slavnimi Ipavci, perfekten je prst Toninu s Pavlekom Morozovim, samo bojim se, da Tonin s samorefleksijo do njega ne bo še dolgo priromal. Če ni, ni.
korosec.france
Prepozno. Po Toninovi samorefleksiji sem prebral Blažičev slavospev, ki me je sicer presenetil, mi pa je naslednji dan vse padlo iz rok, ker je Tonin Janši vrnil milo za žajfo, nesramno in vzvišeno užaljeno...in na naslovnice Siola je priletela še pokvarjenka Novačka v vsem svojem sijaju, v krvavo rdečli bluzi kot zjahana stara kurba iz rdečega kupleraja, ko jo pokličejo naj še malo kokodaka... A veste, tega je pa zdaj rahlo dost ! NSI naj vsaj pridobi nazaj svoje izgubljene ovce, če že novih ne, potem pa naj kokodaka kolikor je je volja. Sploh pa - ljudje Božji - kaj pa je NSI storila za to, da je do referendumske pobude sploh prišlo - saj jim niti kapnilo ni - in kaj so naredilo potem za uspeh "Desnice" na referendumu ? Dajte se samoraketirat, ne pa samoreflektirat, no, ne nas imeti za norce!
Kraševka
Globoke in vsekakor MODRE misli.
AlojzZ
"NSi potenciala za vlado z njim ne vidi več"
Podobno je mislila gospa Novakova pa jo je gospodič Matej vrgel iz politike. Naj mu zaupam? Težka dilema.
Berger
Tonin pravi, potrebna je samorefleksija desnice. Se strinjam. Vendar kaj to v praksi pomeni. Desnica je sprejela tezo - ki jo levica ves čas širi - češ ljudje volijo proti predlogom desnice, ker volijo proti Janši. Dejstvo pa je, da je levici vedno uspelo speljati volitve na ideološko polje. Na začetku je bil "anti - Pučnik " element. češ da je revanšist, žena je Nemka, živel je v Nemčiji, ne pouna naših razmer. Potem je bil "anti - Peterle efekt ", češ, da je klerikalizem dviguje glavo ( Spomenka Hribar itd) - In če sedaj ne bi bilo - ali ne bo - bodo levičarji ustvarili nekoga drugega, za ideološkega nasprotnika..
Spomnimo se, že Kardelj je že l 1942 rekel, če ne bi bilo bele garde, bi jo morali mi komunisti ustvariti. Toliko v poduk tistim, ki mislijo, da bodo z prilizovanjem levici rešili desnico !!! To je izkusil že Kocbek z podpisom Dolomitske izjave.
Novakove mi je žal. Ona je odigrala zelo negativno vlogo že takrat, ko je NSI pod njenim vodstvom prispevala glasove, za zakon o ARHIVIH . S tem zakonom so arhivi NOB in UDBE dejansko, vsebinsko zaprti. Tudi sedaj igra v glavnem negativno vlogo v Brueslu.
O tem, kaj ej počela levicaa, da spravi Janšo z oblasti je bilo že dosti napisanega
Vprašanje: KAJ JE POČELA JANŠEVA VLADA NAROBE ???
izpostavil bi nekaj točk:, kjer je vlada ravnala popolnoma neracionalno, strel v lastno koleno
1. Neplačevanje obveznosti do STA. z izgovorom, da STA ne izvršuje pogodbenih obveznosti. ?? Če bi ravnali MODRO, bi vlada plačala svoje obveznosti in na to zahtevala izpolnitev pogodbe z strani STA ( in Veselinoviča ) če bi bilo potrebno, tudi preko sodišča. S tem bi pokazala, da vlada spoštuje pravo in da ga druga stran ne. Levici je uspelo to dejstvo prodati v tujino, tudi EU parlamentu, da SLO vlada preganja medije. Celo so izbirali miloščino, za " preživetje " STA. - Ta " grteh " SLO vlade se je potem valjal po medijih v tujini
To je bila osebna " vojna " zakompleksanega Urbanije. Vlada je pa tolerirala.
. 2. Neimenovanje dveh delegiranih tožilcev v EU !!!! Totalna neumnost iz čiste trme. Morala bi bila vlada vedeti, da bo na koncu morala popustiti in imenovati. Z takšnim zavlačevanjem, je dobila vlada naslednji velik črn madež v institucijah EU in v (pretežno levičarskih) medijih Češ SLO je proti 2 VLADAVINI PRAVA 2
3. Preveliko "paktiranje " z Orbanom, kar so mediji stalno "napihovali.
4. Imenovanje Urbanije , ki je "zakompleksan prepirljivc " kar je sedaj z ravnanjem na RTV in pisanjem opominov pred odpovedjo DR tudi potrdil ( Gabrijelčič, kolumnist Dela, je to imenoval največje darilo LEVICI. S tem je dobila spet kost za glodanje. Ker Urbanija pa res ni za direktorja TV, ker je konflikten človek.
5. Sprejem delegacije EU poslancev z Sophie d' Vent je bil netaktičen. Dal je tej levičarki možnost, da prikaže Janšo in vlado kot totalitarce Namen je bil pravi, samo izpeljan z strani vlade zelo neumno
Spremljam tuje medije. In dejstva iz točke1,2,3 in 5 so bili očitki SLO vladi, ki so se stalno ponavljali. REZULTAT ? bom citiral dr Mateja Avblja - Finance 29. 11. 2022
" " Rezultat je ta, da je danes z evropske perspektive popolna politična prevlada levice na Slovenskem videti kot zmaga demokracije in vladavine prava nad domnevnim poskusom vzpostavljanja skrajno desnega, populističnega, avtoritarnega režima. S tega vidika je slovenska desnica - oziroma vsaj njen pomembni del - v evropskem političnem ter širšem javno - intelektualnem prostoru dejansko politično klinično mrtva " ( konec navedka)
Za to ni kriv samo Janša. Tudi Tonin in Počivalšek, pa še kdo v SDS u in šriše bi moral to preprečiti.
Odpovedla je tudi desna intelektualna sfera. Premalo je, če bo samaorefleksija v strankah. Tudi desna civilna družba in intelektualna sfera, bo morala dati svoj prispevek
rasputin
NSi je žlahtna Kučanova desnica. Poudarek je na Kučanova.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Rezultati volitev so čisto realni in niso sforsirani - kot pri "fake NE-LEVICA STRANKAH OZ. STRANČICAH".
Zdaj se mirno dela - na razvoju in na - delu z volilci. L.r. Janez Kepic - Kern
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
No - ja, MORDA SE BO PA MED NSI - EKIPO LE NAŠEL - BOLJŠI Tonina. Zdi se mi, da je bil OK za ministra, za vodenje strank bi se pa gotovo našel - KDO BOLJ PRIMEREN. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd P.S. če bo še naprej Tonin VODIL - NSI - JAZ IN MOJI NIKOLI NE BOMO VOLILI - NSI. In zlasti ne, če bo v vodstvu NSI LJ. NOVAK.
Javorniki
A ni tvoj bobrček požegnal tudi dvojno penzijo kučkotu? Večkrat se lahko vprašamo o iskrenosti vaših potez...
Javorniki
Pa še to. Med ljudmi je bilo večkrat slišati, da so svetnici nastavili žrebca in vse to posneli. In, tako zdaj, svetnico, držijo za vrat
Kraševka
V kampanji za vse tri REFERENDUME, so se desni (člani SDS, Aleš Primc, Balažic, B. M Turk...) kar dobro odrezali na soočenjih.
Volilci NSi, smo tam pogrešali predstavnika NSi.
Zakaj so se skrivali, namesto, da bi delali reklamo za Desnico?
Kaj pa če so oni krivi, da so nekateri volilci Desnice ostali doma?
Če ni sodeloval Tonin v kampanji, je bolje, da je tudi po končanem referendumu tiho.
Zaradi teh referendumov in ne sodelovanja NSi pri kampanji, bo ta stranka izgubila glasove volilcev na naslednjih volitvah. In kaj bo sledilo za tem?
Balažič je s sodelovanjem v kampanji na RTV - kar dobro reklamiral Ljudsko stranko.
Tudi Aleš Primc. se je kar dobro izkazal v tej kampanji. Dober je bil tudi Boštjan M Turk, ki je odlično predstavil početje Levice in vse njene napake, da je Klokočar pokazala vse svoje neznanje in svojo neotesanost.
Moram reči, da je mladi mož Balažič, kar dobro zagovarjal stališča Desnice. Tako se dela, saj je bila to najboljša in brezplačna reklama.
Zakaj jo je NSi izpustila?
Kdo je s tem profitiral?
NSi - sigurno NE.
Friderik
Kraševka, kako dobro so se odrezali smo videli zvečer, ko so objavili rezultate.
Ljubljana
Odg Friderik. Rezultat je bil ob bojkotu NSI odlicen! Vi kar clanarino placujte...
Gregor
@kraševka (ki me obtožuje levičarstva). Ti referendumi so bili v naprej izgubljeni in NSI je imel neljubo izbiro, ali želi še vztrajati na potapljajoči se ladiji, ali je končno cajt za diferenciacijo od Janševih fjaskov. Imho: NSI ni sodeloval niti ni delal škode, Janša pa ni zbral niti Logarjevih glasov. V reklamo so vložili ZERO!!! Občutek je bil, da to ni njihov referendum. Totalen in že viden fjasko, na kateren NSI ni sodeloval. SLS je pa itak tako v podnu, da pač izkoristijo vsako biljko, da se jih kje vidi. Prav so storili, a tudi oni PREMALO. Zakaj bi NSIju zamerili, ker so se distancirali od še enega zaporednega slabega projekta? Je res NSi kriv za slabo opravljeno domačo nalogo SDDja, ki je mimogrede potapljajoča se ladija (naravna selekcija jim pobira volilno bazo)?
Jože Kržič
Odlično so se odrezali v razmerah, v kakršnih se nahaja Slovenija. Samo oglejte si osrednji dnevnik na RTV v petek zvečer pred referendumom: izjava predlagateljev le mimogrede, paradiranje nasprotnikov pa v sliki in besedi v nedogled. Podobno tudi na POP in vseh osrednjih medijih ter celo čisto lokalnih. Ponavljam: v takih razmerah je rezultat izvrsten. Sicer pa je znano dejstvo, da na Slovenskem z izrazito nizko politično kulturo volitve dobivajo mediji.
Kraševka
Nsi, je s tem referendumom zadel le sebi strel v koleno, ker se ni podal v kampanjo, vsaj v dobrobit Referenduma o RTV!
Sonatine
Kraševka, NSi je medtem z svetlobno hitrostjo, svoj lastni zakon, o katerem referenduma ni hotela podpreti, prekrstila v "Janšev".... Še eden od primerov popolne izprijenosti vodstva NSi. In oni trdijo, da jim je kaj do oskrbe starostnikov? Na svoj lastni zakon so se posrali. Na Zakon o dohodnini, ki je bil v prid ljudem, so se posrali. RTV so prepustili plenilski kasti. Nam državljanom naprtili stroške enormnega birokratskega aparata, kot jim doslej nismo bili priča. Že tako luknjasti proračun, ki ne pije vode, bo zdaj dodatno poglobljen. Sve će to narod da pozlati. Glavno, da bo Kučanija s perjadjo vred in NSi pridno ropala državno malho in nas davkoplačevalce, vse luknje in dolgove pa naprtila nam in prihodnjim rodovom. Raje so glasovali, da gre denar tranzicijskim rdečim baronom in za sumljive NVOje, ki to niso, so pa de facto paravojska radikalne Levice. Raje lažnivemu babšetu in Metelkovi, kot ostarelim. Nimam besed, da bi lahko izrazila gnus, ki ga občutim. Za to podlost in nizkotnost ni primernih besed. Jeziku umanjka izraziti globino tistega, kar bi izraziti moral. NSi je zame gotova.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Kot rečeno.
Da pojasnim: jaz imam RKC vero – zelo rad,
o NSI, ki se sklicuje
na to vero – pa nimam – ne pozitivnega, ne negativnega mnenja.
Enako je moje mnenje o NSI M. Toninu,
VŠEČ MI JE LE DELOVNI POSLANEC Vrtovec, ostali veliko manj.
Všeč je delo Radia Ognjišče, tudi večina vsebin v Domovini.
Ni se mi zdelo lepo,
da na shode ODBORA 2014 NIKOLI NI BILO prakično NIKOGAR IZ – NSI.
NSI - MI JE TUDI PREMALO AKTIVNA
GLEDE NE- UREDITVE RAZMER – na naših sodiščih itd,
nisem opazil, da bi se NSI
kaj dosti angažirala – glede POVOJNIH POBOJEV KATOLIČANOV.
ITD.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd
P.S.
V REDU STA MI POSLANCA g. VRTOVEC in Cigler-Kralj - ostali PA VELIKO MANJ.
Lj.Novak ima 63 let - naj gre sama - v pokoj. Kot privat oseba je mogoče v redu, politično pa je POZITIVNEGA ZA NAS Slovence - naredila ? Kaj? Malo ali nič.
Gospod Janez JANŠA je star 64 let, opravil je ogromno osamosvojiteljskega,poslanskega, vladnega dela. L. Novak pa je ke par poslanskih nastopov imela. Nikoli je nisem in nikoli je ne bi volil.
Gospod Janez Janša BO PA, ČE BO ŠE KANDIDIRAL
- DOBIL GLASOV - VEDNO VELIKO, KER NAS JE VELIKO LJUDI MU ISKRENO HVALEŽNIH ZA VSE KAR JE DELAL. iN VELIKO DOBEGA NAREDIL - ZA NAS Slovence in za Slovenijo.
Brkljajočig, neodkritih ljudi kot se zdita NSI Tonin in Lj. Novak - pa nisem in ju ne bi volil - nikoli.
Vrlega gospoda J. Janšo - pa bi volil - kadarkoli. Toliko.
rasputin
Ti imaš rad vero, kaj pa Boga, ki prebiva v vsakem človeku, tudi v Rusih in osovraženih so-komentatorjih, imaš rad?
MEFISTO
Vodi jih 82-letnik, 64-letnika bi pa penzionirali.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Gospod Mefisto - mar polit provokatorji res plačujejo članarine ? Mislim , da gre bolj za motto: "ČE LAŽRŠ - LAŽI VEDNO - in o vsem - NIKOLI NE GOVORI RESNICE o sebi IN o DRUGIH" Gospod Mefisto - Vi BOLJE POZNATE RAZNE "FRIDERIKE" ITD.Lažejo - čistp v vsem, kajne ? Tudi o neobstoječi članarini. L.r. Janez Kepic-Kern
rasputin
JKK, očitno sodiš po sebi. To, kar sam delaš, očitaj drugemu. Tipični makijavelizem.
MEFISTO
Gospod, ki ga ima v mislih moj prijatelj JK-K, sveda ni član NSi in ji ne plačuje članarine.
Ljubljana
Pocetje NSI je sramotno. To je edino kar je mogoce reci.
Znova so pokazali da niso vredni zaupanja in ga med volilci tudi nimajo.
SDS kot edina resna ovira Komunisticni partiji Slovenije zamaskirani v razlicnih gibanjih, institutih in klovnovskih in sivilskih strankah bi bila napadana z vso silo tudi ce bi se ves cas smehljali.
Lagali pac ne bodo ker so nacelna stranka.
Pokojni dr. Capuder je v casu ko je NSI vodila neka zenska vprico nje jasno povedal da je problem NSI njen predsednik .
In tako je tudi danes.
G. Jansa je za NSI pac nedosegljiv. Pa ne samo on.
Tudi g.Logarja se bojijo kot hudic kriza, ker vedo da je zanje enako premocan....
NSI se vede nezrelo z javnimi nakladanjem o resnih temah .
Sploh pa naj se ukvarjajo s svojimi 7 ali 8 %....
AlojzZ
A NSi nima pravice voditi svoje politike? In če ne bo dobra, bodo pač izpadli iz igre.
Friderik
Ljubljana, zakaj sramotno? V večstrankarskem sistemu si vsaka stranka zase išče prostor pod soncem. Legitimno. Niso vas dolžni vprašati. Lahko bi se usajal jaz, ki sem član in plačujem članarino. Pa se ne. Če mislite, da boste rešili SDS s tem, da boste kritizirali konkurenčno stranko, se hudo motite. To je zabloda. Uredite svoje vrste in zmagajte na volitvah s toliko glasovi, da ne boste potrebovali sodelovanja NSi. Koga bodo na naslednjih volitvah volilci nagradili bomo pa še videli. Poleg mene in vas jih je ca 800 000 ali več.
Jože Kržič
Natančno tako! Ljudmili pa nasvet: Predno Janšo pošilja nekam, naj spoka sama. Pošteni Slovenci se bomo pošteno oddahnili. Tonin pa me je spomnil na pesmico, s katero so nas posiljevali že v prvem razredu osnovne šole: "Tonček (no, Toninček) je prišel, torbico nosil, za partizane (no, za svoje člane) živeža (no, kruhka z levičarske mize) prosil. Soseda (Svoboda) je dala jajčeca (no, kloptce) tri, mala Marjanca (no, Levica) pa ščepec soli (na Toninove rane)".
Ljubljana
Odg Friderik Ja, NSI naj vodi svojo politiko , po mojem so to gnili kompromisi s komunisti. Cisto prav imate. Najbrz pa ste sedeli na usesih in mizali, ko sta mlecnozobec in neka zenska ki se NITI ENE INTELIGENTNE izjave.ni povedala odkar je v politiiki, GOVORILA O DRUGI STRANKI. O drugi, ne o svoji politiki. Sploh pa je SDS sama dobila 40 plus % na referendumu. NSI je bila v bistvu ZA... VODSTVO NSi. Mnogi ljudje iz NSI Pa PROTI. Mimogrede, se ALOJZUZ. Vi ste itak rezervni genij.NSI. Kaksna ugotovitev!
mopsen
Drži kot pribito...Nsi,bi se morala sama vprašat, zakaj vedno ostane z 7 ali 8 poslanci...zakaj ne doseže kaj bistveno več....pa ne se sedaj izgovarjat na SDS...naj se zamisli nad svojo rdečo Ljudmilo, ki ji je Brglez...... Nsi je v prejšnji vladi dobila resorje z največ financami in velikega pomena....naj se sedaj ne pljuva po Janši ,ki je z njimi izredno fer in vedno drži besedo.
Javorniki
A ni tvoj bobrček požegnal tudi dvojno penzijo kučkotu? Večkrat se lahko vprašamo o iskrenosti vaših potez...
helena_3
Seveda ima NSi pravico voditi svojo politiko, o tem ni dvoma. Ampak naj pusti predsednika SDS pri miru in ga ne pošilja v pokoj. S seboj naj se ukvarjajo. Ko bodo prepričali tam 20 % volivcev in uspešno vodili kakšno vlado (vsaj tako dobro, kot je Janša svojo tretjo), naj pa kokodakajo. Moje mnenje.
Sonatine
jo ima, ampak oni zgolj pljuvajo po Jansi in s pomočjo udbokomunistov SDSju kradejo na volitvah pridobljena mesta v odborib. NSi si zasluži velim, masten pljunek v obraz. Podn od podna stranka, sploh s takšnimi nizkotnimi izjavami, kot jih serjejo iz ust te dni in mesece. Po njih dejanjih jih bo volil vsakdo sam. In to je stranka, ki drži štango perjadni lopovščini za Judeževe fičnike, obenem pa se po farizejsko razglaša za pravoverno, celo krščansko... Fuuuj. Če bo naša katoliška cerkev takšen nekrščanski gnoj pidpirala, jaz neham hodit v Cerkev. K Bogu lahko molim tudi doma. NSi, stranka ostudnih antikristov. Med lastno potjo in pljuvanjem po bratu, ki te je s pičlim rezultatom in praznimi žepi posedel za mizo ter ti dal obilno jesti, je velika razlika. Resnično čitim srd in stud. Adijo NSi in Kučanov Tonček, vi kar uživajte pri kraji in tlačenju slovenskega naroda. Vam bomo že izstavili račun na naslednjih volitvah. Vi pa milo molite k Mamonu, duše prodane, da vas pripusti k skledi tudi potem, ko vas ne bo več potreboval za spremembo Ustave, revšeta prodana brez vesti.
tohuvabohu
Potem pa naj jo vodi, ne pa da se ukvarja z drugimi, ki jim ne seže do kolen.
Gregor
@Ljubljana o kakšnem zaupanju ti govoriš??? NSI je samostojna stranka in situacija je pač taka, da se celotna desnica pod vodstvom SDS potaplja. Z nenačelno, mlahavo in nejasno držo so že potonili SLS, Konkretno.... če je stranka samo privesek SDS in nima jasno izraženih stališč, potem nima pravice obstanka. NSI seveda mora imeti svojo in jasno politiko in se pač dogovarjajo s komerkoli na podlagi tega, kar je na mizi. <b>Problemček je samo, da so bili prej privesek SDS, sedaj pa pistajajo privesek skrajni levici. Bravo čestitke. Zelo modro ;)</b> The way to go down!
Jože Kržič
Seveda, ampak naj se ne vtikajo v zadeve drugih in ljudi pošiljajo v politični pokoj. Toninova mladostniška nezrelost je tu očitna, medtem ko Novakova to počne zavestno z določenim namenom.
Kraševka
Če bo NSi pomagala Golobovim spreminjati USTAVO, ne samo, da bo na naslednjih volitvah izpadla iz parlamenta, ampak bo tudi v ZGODOVINI zapisana, da je pomagala UKINITI DEMOKRACIJO. Kajti pri referendumu o RTV, je bilo prav to sporno, da se odvzame parlamentu določeno pristojnost. Namesto parlamenta, bodo o pomembnih stvareh kar ODLOČALI - Golobovi Nevladniki, ki prihajajo iz "bazena" Levice. Ali je to še demokracija? Zakaj pa potem sploh imamo volitve? Tudi referendumov, NSi ni podpirala, čeprav so bili za Desnico zeeeelo pomembni. Zakaj je bila NSi tiho? To je nedopustno!
Kraševka
Logično, da to Levico veseli. Ali mislite, da bodo sedaj Levičarji kar njih volili?
Sonatine
Ga. Kraševka, Golob NSi potrebuje izključno za zagotavljanje ustavne večine. Tako da to drži. Kučanistan pa NSi potrebuje za demontažo JJ in SDS. To so dejstva, ne pa teorije.
Sonatine
Amen, Jože!
Sonatine
Gregor, od kod tebi, da se SDS s celotno desnico potaplja? Saj je zmagovalka lokalnih volitev, večino si je izborila tudi v Državnem svetu. In ti papagajčkaš, ker je Čakš tako zapisal? Čakš izvaja to, kar so mu v NSi zaukazali. V Domovini lahko sedaj pričakujemo serijo člankov, usmerjenih v lajanje zoper SDS in demontažo SDS, s tem pa vse Desnice, in to od prodanih duš, ki skupaj ne spraskajo niti 10 %. V Domovini pripravljajo teren za vstop NSi v Golobnjak. Kjer so itak že, samo sprenevedajo se, da niso. Stranka, ki ni podprla referenduma o LASTNEM zakonu.... fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Da ne govorim o tem, kako so nastopali proti vsem trem referendumom. Dno od dna.
rasputin
Desnica je postala tako ogrožena vrsta, da bi bilo najbolje, da bi sprejeli zakon o minimalnih kvotah, ki jih morata levica in desnica zasedati v parlamentu.
Če imamo ženske kvote, zakaj ne bi imeli še strankarskih?
(Seveda se hecam... )
Kraševka
Tudi če je hec, bi bilo v resnici to zelo koristno. Če smo vsi enakopravni, sploh ne rabimo kvot. Če pa te že so, naj bodo za vse!
Jože Kržič
Največja žalitev za ženske same so ženske kvote.
Kaj pa vem
Jaz kot ženska se z vami popolnoma strinjam. Izpostavijo naj se tiste, ki tako čutijo in ki so za to sposobne. Nobeden nima pravice nikogar siliti nekam kamor sam noče. Sicer se pa po moje feminizirajo poklici, kjer se pogoji dela in plače nižajo. Ko je bil npr. šofer eden najbolje plačanih poklicev, tam žensk praktično ni bilo.
Sonatine
Jože, tudi jaz se popolnoma strinjam z vami! Kvote so negativna selekcija, mene pa zanima samo in izključno meritokracija.
Teodor
Levičarji bodo Tonina izpljunili takoj, ko ga ne bodo več potrebovali. Tako kot so Podobnika.
Kraševka
Točno tako.
Friderik
Teodor, naj te potolažim glede minljivosti. Tudi Napoleonu je odklenkalo. Mu je zapel navček. Ni bolj minljivega in nehvaležnega poklica, kot politik. In politik, ki tega ne ve( v Sloveniji sta dva taka mačka , Kučan in Janša), postane žalostna kreatura, ker, na koncu ga izdajo male sive celice .....
mopsen
Tonin je nepomembna figura,na obeh polih. Če bo nadaljeval tako, kot govori, bo zavržen iz desnega pola tud formalno..njegove volilce bo prevzel SDS..Ls. Za leve vladajoče, bo pa itak samo kot žvečilni,ki ga po uporabi izpljuneš..sploh pa Levica, ga ne bi dolgo prebavljala v svoji bližini.
Kozorog
Tonin bo prispeval k temu, da bo stranka NSI na naslednjih volitvah izpadla iz parlamenta. Upam, da bo že pred naslednjimi državnozborskimi volitvami nastala nova stranka krščanske demokracije, predlagam ime krščansko demokratska unija ali nekaj podobnega. Upam tudi, da bo Pahor ustanovil novo stranko pravih socialnih demokratov, Logar pa naj ustanovi Liberalno stranko. Na desnici pa potrebujemo tudi stranko za promocijo slovenije in slovenskega jezika, ker bomo sicer čez 50 let Slovenci izginili iz zemljevida narodov, ali pa naj bo to eden od glavnih zavez nove krščanske demokracije, ne pa gradnja infrastrukture in drugega tira v Kamnik, kot si prizadevajo Tonin in njegovi pajdaši.
Sonatine
Potrebujejo pa NSi zgolj za dve stvari: 1. za zagotovitev ustavne večine in s tem spremembo ustave, 2. za demontažo antikomunističnega političnega monolita, ki jim ima moč speljati oblast na lokalnem, pa tudi na državnem mivoju, in ta monolit poosebljata SDS in JJ. Ko bo to doseženo, in Antikristi NSi temu ne le držijo štango, temvec so sami inicirali proces najedanja in demontaže desnega pola, kot ponizni Kučanovi cucki, jih bodo udbokomunisti zavrgli. Nekaj pa sta Tonček in Ljudmila pozabila: da se bi načrt demontaže antikomunistične desnice v Sloveniji lahko uresničil, nas bodo morali vse antikomuniste poklati, se pravi, fizično eliminirati. Kučanov podmladek namero o tem tudi odkrito izraža. SDS namreč ni Janez Janša, za Janezom in SDS nas je dobra tretjina Slovencev, katolikov. Bo Tonček vzel v roke puškomitraljez? Kot kaže, se mu ne upira. Ali pa naivno misli, da se njim upira puškomitraljez. Da pa ja ne bodo. Demontaža desnega pola, tiste tretjine populacije, ki jo pooseblja SDS, brez pokola vseh nas drugače mislečih, ni možna. Tudi če s Tončkovo pomočjo prepovedo večstrankarski sistem, ni možna. Ta tiha tretjina je obstajal že v komunizmu in bo obstajala kot opozicija še naprej, razen če nas bodo klali. Mogoče pa nas tudi bodo, grozijo že. No Tonček, le pripravi puško in mačeto. Če se noš izkazal, noš celo prvi Kučanov pionir! Čestitke, revše prodano!
jozo
Žalostno!Tonin in NSI bo podprla dva Golobova župana.NSi je gotova.On bi za vstop v vlado prodal tudi lastno mater.FUJ!
Gregor
To je sicer vprašanje. Pahoru niso prišli do živega in če se je Tonin česa naučil iz preteklosti ima tudi možnost... Ker pa je začel ponavljati isto obrabljeno "anti Janša" ploščo in reciklira Ljudmilo pa dvomim, da kaj razume. Dejstvo je, da <b>je NSI zamudil svojo največjo priliko za diferenciacijo od SDS, ko je bil v vladi </b>in sedaj poizkušajo nekaj rešiti s populizmi. Dvomim, da bo pragmatičen del njihovih volilcev (kamor se štejem) to cenenost kupil. S takimi populizmi izgubljajo držo, ki so jo gradili... svojo priliko so zamodili 1, 2, 3, ali vsaj po referendumu o VODI, ko so bile vse karte na mizi jasne. Takrat bi se morali distancirat in zahtevat Vizjakov odstop. Če to počnejo (in še to s populizmi) šele sedaj po vseh teh fjaskotih, jim ne verjamemo, da sploh premorejo hrbtenico. Imho: vseeno pa bolje zelo zelo zelo zelo pozno, kot nikoli. Ladijo, ki se potaplja je vseeno dobro zapustiti. LOL koffi tajm.
helena_3
Bravo za komentar, Sonatine! Ne bodo nas kar utišali.
Kraševka
Mislim, da Tonin ni militanten, je pa naiven, da glasno pove to, kar so mu drugi zaukazali.
AlojzZ
Tudi jaz postavljen Kučana in Janšo na isto raven. Delujeta proti Stvarnikovim navodilom, gradita sistem življenja, ki uničuje življenje.
mopsen
Tonin že ima dva gospodarja... Prvi mu je sedaj Golubescu, ki je v penzijo ta prvi pošiljal JJ. Toninček je postal dvorni priskuševalec, lakmusov papir ki ga z malim drobižom podkupi Leva falanga. Vse za eno dobro mesto na Darsu, vse za izgoljufano predsedniško mesto v komisiji za nadzor javnih financ. Ta druga je pa Ljudmila Brglez, razdiralka desnice in levi Trojanski konj na desnici.
Sonatine
helena3, tisti, ki smo preživeli komunizem pod Titom, se zagotovo ne bomo pustili utišati. Smo že dali preveč hudega skoz. Kaj pa sploh imamo za izgubiti, diktatura je de facto in de iure že.
Sonatine
se pridružujem. Fuj.
Sonatine
točno to, mopsen.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.