Ringaraja z Robertom Golobom
POSLUŠAJ ČLANEK
Velikemu zmagovalcu pravkar minulih volitev, Robertu Golobu, se pleše že ves teden. "Danes ljudje plešejo, jutri bomo trdo delali," ni mogel mimo plesa niti v svojem zmagovalnem nagovoru.
In res, če bi razplet volitev oziroma celoten mandat in širši družbeno-politični kontekst, v katerem je Golob prišel do takšne zmage, morali povzeti v enem verzu kakšne slovenske pesnitve, ni primernejše od naslednje:
"Ringa, ringa raja, Janez pa nagaja, Robert pa priteče, pa vse na tla pomeče ..."
Slovenska politika že kakšno desetletje spominja na otroški vrtec, v katerem se otroci prerivajo, ščipajo in grizejo za najboljšo igračko, na koncu pa jo odnese glavni frajer, ki uleti iz sosednjega vrtca. Čeprav se ta igra venomer ponavlja, se nihče, z otroki in vzgojitelji vred, iz nje ničesar ne nauči.
Janez Janša je tisti politik, ki slovenski tranzicijski levici nagaja že tri desetletja. In čeprav se mu kdaj po kakšnem naključju uspe do igračke dokopati, je bolj ali manj jasno, da bo v njegovi posesti le kratek čas. Je pač preveč vredna, da bi mu jo pustili za kakšen trajnejši rok.
Po drugi strani pa tranzicijska levica brez Janeza Janše ne more, saj zanjo predstavlja največji mobilizacijski sprožilec njene speče, nezainteresirane in muhaste volilne baze. Brez njega nimajo resnega vzvoda, s katerim bi svoje ljudi pripravili k volilnem plesu. Nimajo sposobnih kadrov ne programa, nimajo niti resnih strank. Gojijo pa veliko vrtičkov, jih zvesto okopavajo in zalivajo z denarjem. Ne njihovim, temveč davkoplačevalskim, seveda. Tako imenovane nevladnike denimo. In medije. Pa hišne javnomnenjske agencije. Pa še koga bi se našlo.
In vsi ti, ko je treba ljudi pripraviti na ples in Janezku izpuliti igračko, pridejo še kako prav.
Pomladna stran bolje, a ne dovolj dobro
Prav slednje se je ponovilo na nedeljskih volitvah. SDS in NSi sta občutno izboljšali svoj volilni rezultat, na volišča pripeljali največ ljudi po letu 2011, pridobili dodatne 3 ali 4 poslance glede na minuli mandat. A vse to ni bilo dovolj za zmago in nadaljevanje vladanja.
Najprej je, združevanju moči navkljub, zatajil tretji partner: Povežimo Slovenijo se je izkazal slabše od pričakovanj. Povsem drugače bi bilo, če bi pet samovoljnih samcev medse uspelo zvabiti še samico. A ta je bila slepo prepričana, da ji bo uspelo tudi brez moške družbe. Napaka, ki bo Aleksandro Pivec stala politične kariere, Slovenijo pa zelo verjetno desnosredinske vlade.
In drugič, Janez Janša ostaja mobilizacijski sprožilec, ki je tokrat samo zato, da glasujejo proti njemu, h Golobu pripeljal 70 tisoč volivcev, ki leta 2018 (in najbrž tudi nikoli pred tem) sploh niso volili. Čeprav se KUL blok zdi razbit, je skupaj z Robertom Golobom prejel 592 tisoč glasov, kar je 130 tisoč več, kot so jih pred štirimi leti zbrale stranke propadle Šarčeve vlade skupaj (vključno z DeSUS-om in nadkoalicijsko Levico). Nekaj deset tisoč teh je, na srečo desne sredine, šlo v prazno v stranki pod parlamentarnim pragom.
Če koga, so volivci strahovito kaznovali nesposobnost Kula na oblasti in njegovo destruktivno opozicijsko držo
Masaker nad KUL-om
Gladka zmaga Roberta Goloba pa za levi pol ni prišla brez cene. Kul četverček je razbit, potolčen in demoliran do neuporabnosti. Še srečo so imeli, da jim ni izpadla še Levica. Če koga, so volivci strahovito kaznovali nesposobnost Kula na oblasti in njegovo destruktivno opozicijsko držo, v kateri so prekašali tudi SDS v njenih najbolj trdih opozicijskih letih. Tudi v predvolilni kampanji jim je Robert Golob prepustil umazano delo obračunavanja s tekmeci in se sam raje pokroviteljsko nasmihal ter razlagal o energetiki, zeleni prihodnosti in plesu.
Razloge, da je KUL tako pogorel, smo na Domovini analizirali že večkrat. "V 30 letih nisem opazil tako samomorilskega ravnanja, kot si ga je kul privoščil v odnosu do Roberta Goloba," je problem v petkovem intervjuju za Domovino diagnosticiral dr. Miro Haček.
"In zdaj smo pri bistvu problema, zakaj kulovci s svojo miselnostjo v slovenski politiki enostavno ne morejo prodreti. Prav vsi, s Socialnimi demokrati na čelu, namreč niso suverene, samostojne politične entitete v pravem pomenu besede. Povejmo drugače – svojih odločitev ne sprejemajo znotraj njih samih, temveč odločitve zanje sprejemajo od zunaj, oni pa jim ponižno prikimajo in po njih uravnavajo svoje politično delovanje," smo februarja zapisali v uredniškem komentarju s kanček vulgarnim, a sveže aktualnim naslovom: "Nategni me nežno, spet in spet: kdaj bodo Socialni demokrati imeli tega dovolj?"
Ter dodali: "Dokler bodo talci takšne podložniške miselnosti, Tanja Fajon in Socialni demokrati nikoli ne bodo vodili te države. Zato ker volivci v resnici takšnih upognjencev nočejo, jih zavračajo in iščejo voditelje, ki pokažejo potrebno dozo samostojnosti, samozavesti, suverenosti, predrznosti."
Od tod katastrofalen rezultat, ki je "blagovno znamko socialne demokracije pri nas pripeljal na rob izumrtja," kot se je, najbrž čustveno a nič manj lucidno, na borih 6,6 % odzval njihov nekdanji član Aljuš Pertinač. In Tanja Fajon, ki je Dejana Židana zamenjala z ambicijo postati naslednja predsednica vlade, ob tem niti ne trzne, kaj šele, da bi pomislila na svoj odstop.
Seveda, če bo še naprej pridna in ubogljiva, jo čaka nagrada v stolčku ministrice za zunanje zadeve.
https://twitter.com/MHacek/status/1518353348533051403
Počiščen parlament
Dobra stran močnega uspeha Roberta Goloba vendarle je, da je parlament očiščen njegovih instant predhodnikov, torej Marjana Šarca in Alenke Bratušek. Hvalabogu smo se po dveh desetletjih rešili tudi stranke upokojencev, pa tudi za Jelinčičem bo redkokdo potočil solzo.
Naslednja koalicija, kakršnakoli že, bo nedvomno (po številu strank) manjša in zato z več možnosti za učinkovito vladanje, kot je to veljalo za večino prejšnjih koalicij. Če bo Golob pameten, se ne bo pustil izsiljevati ter bo vlado sestavil samo s Socialnimi demokrati. Če bo primoran poravnati dolgove, bo zraven še Levica. V kakšno bolj zdravo in za državo razvojnejšo kombinacijo z NSi pa mu zagotovo ne bodo pustili.
Obe pomladni stranki pa ob vrnitvi v opozicijske klopi čaka temeljit premislek o vprašanjih, ki niso nič drugačna, kot so bila pred dvema, štirimi ali osmimi leti. A predvsem za večjo partnerico se zdi, da si v resnici nanje ne želi odgovoriti.
... bodo približno tako usklajeni?
Zadnje objave
Lotrič: Oslabitev podjetij je nekaj, česar si Slovenija nikakor ne sme privoščiti
13. 12. 2024 ob 14:00
Mimo stroke in prebivalcev MOL do garaž pod Plečnikovimi tržnicami
13. 12. 2024 ob 12:03
Evropske države ustavljajo postopke za azil. Slovenija se še ni odločila.
13. 12. 2024 ob 9:00
Bleščeči ništrc sveta
13. 12. 2024 ob 6:00
Kmet Vaukan: Preko položnic so mi olastlinili elektrarno
12. 12. 2024 ob 15:32
Golob proti Golobu oziroma poslednja bitka za pitno vodo
12. 12. 2024 ob 12:00
Ekskluzivno za naročnike
Bleščeči ništrc sveta
13. 12. 2024 ob 6:00
Mafijske noči, ki trajajo cele dni
12. 12. 2024 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
DEC
13
Adventni sejem s prižigom lučk v Šmartnem pri Litiji
15:30 - 19:30
DEC
13
DEC
14
DEC
14
Otroška ustvarjalnica voščilnice
09:30 - 11:30
DEC
15
Svečani baletni koncert
19:00 - 21:00
Video objave
Izbor urednika
Domovina 178: Knjiga Melanie Trump - S čim jo je osvojil Donald Trump?
11. 12. 2024 ob 6:00
Dr. Aleš Ugovšek: »Pomembna vrednota je zdrava kmečka pamet«
10. 12. 2024 ob 15:00
Ob rob odločitvi ustavnega sodišča
9. 12. 2024 ob 9:00
Otrok ni »pravica«, temveč je neodvisna oseba
6. 12. 2024 ob 6:00
98 komentarjev
Marija68
Izstavili so mu račun. Je že izjavil, da jih bo vključil v vlado. Poden od podna. Če so jih volilci dali na cesto nima on nobene pravice jih vlačiti nazaj. Če gledamo na sposobnosti, ki so jih v preteklosti pokazali v politiki, bi še poslansko plačo morali vrniti.
tohuvabohu
... Robi pa priteče
in kulce ven pomeče.
vane
Stvari v politiki so pogosto banalne. Na volitvah ključno vlogo igra zunanja podoba kandidata, način, kako izgleda, kako s svojim vedenjem in pojavnostjo vpliva na povprečnega volilca. S to zunanjo podobo se slednji potem identificira ali pa ne. Trump je Hillary premagal zaradi svojega zvezdniškega izgleda, Clintonova pa je Američanom antipatična. Tudi Orban s svojo zunanjo podobo deluje kot magnet za madžarskega volilca. Macronova pojavnost je kot ulita po meri francoskih predstav. Celo Putin deluje simpatično na ruskega volilca, ki se z njim brez težav identificira.
Janša pa ima glede tega velik problem. Njegova pojavnost je ne samo po slovenskih (ki niso posebej specifična) pač pa po splošnih merilih težavna, komplicirana, pogosto ne ve, kaj bi počel z očmi, z mimiko, kako naj bi se vedel nasploh, deluje, kot bi imel nekaj za bregom, nesproščeno, nepredvidljivo. Ljudi to instinktivno odbija, čeprav je nedvomno odgovoren in sposoben voditelj ter dobrotno naravnana oseba.
Izid zadnjih volitev je po vseh objektivnih merilih očitno nesmiselen. Zakaj bi ljudje kaznovali vlado, ki je delala v vseh ozirih bistveno bolje, kot katerakoli do sedaj?Nikogar, razen morda kričačev z Metelkove, ni pozabila ali zapostavila, ima izvrstne makroekonomske rezultate, socialne itd.
Če za Janšo velja, da čeprav vse naredi odlično, na ljudi deluje odbijajoče, velja za Kučana ravno obratno: čeprav vsi vedo, da je partijec, stric iz ozadja, vodja udbomafije in državi dela samo škodo, s svojo pojavnostjo na ljudi deluje ne samo privlačno ampak deluje kot droga.
Propagandni aparat, ki ga partija v Sloveniji do potankosti obvladuje, pojavne lastnosti enega in drugega (oziroma njegovega aktualnega izbranca) z lahkoto prelije v sicer nesmiselne volilne rezultate.
Samo tako lahko brez težav pojasnimo tudi včerajšnjo volilno katastrofo, brez nekih poglobljenih političnih, ekonomskih ali socioloških analiz.
Shalotka
No, Samec in Jozev, preberita kaj je napisal Vane!! To je prava analiza! Bosta ob tem komentarju sploh dojela kako bedni so vajini zapisi!??
Uccle05
Jozef ali ste prebrali pesmi stare odsluzene Makarovicke ,to je slika nase druzbe,tako se pogovarjajo svobodni volilci in piknik- plesoci drzavljani.
jozev
Po hudem in sramotnem porazu SDS njihovi podporniki danes kažejo tipičen nivo kulture, ki ga še lahko premorejo. Hvala Bogu, to res ni Slovenija, ki si jo želimo - primitivna, žaljiva, gostilniška, nekulturna. Še na balkanu se jih ne bi sramovali. Čeprav bi si želel večje podpore krščanski demokraciji, sem izjemno vesel, da je ta pljuvaška in primitivna retorika SDS izgubila zaupanje večine Slovenk in Slovencev. Hvala Bogu, da nam nekaj časa ne bo treba več poslušati in gledati njihovih nesrammnih nastopv v medijih. Še v palamentu jih več noben ne bo upošteval. Upam, da se boo iz te greznice NSI v naslednjih lewtih uspela profiilirati vodilno stranko krščanske demokracije ter hkrati vodilno stranko na desnici. SDS sodi v ex-komunistično greznico skupaj s SD in Levico!
uros.samec
Čestitke za ta komentar.
Shalotka
Jozev in Samec, vidva bi lahko ustanovila novo stranko " Antisds", tako sta pametna!! Pravzaprav se mi smilita!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ODKOD TOLIKO NEVELJAVNIH - GLASOVNIC ?
KDO SE V NAŠI R. SLOVENIJI DOMNEVNO - "NORČUJE" IZ VOLITEV V NAŠ, V SLOVENSKI PARLAMENT?
GROZLJIVO IN POPOLNOMA NESPREJEMLJIVo JE, ŽE SAMO POMISLITI, DA BI ČLANI LOKALNIH VOLILNIH KOMISIJ ALI KDO V DVK - "DELAL" NAŠE
OSEBNE VELJAVNE GLASOVNICE KAKORKOLI
- NAVELJAVNE, JIH METAL PROČ ALI DODAJAL ,
- JIH NADOMEŠČAL Z NEKIMI - DRUGIMI GLASOVNICAMI - "dodanimi"
S STRANI KAKEGa NEKOREKTNO DELUJOČEA ČLANA LOKALNE KOMISIJE ALI "DVK"
Na predčasnih volitvah na GR v LJ – nas je vsaj 10 volilcev dokazljivo glasovalo za SDS in za SDS kandidatko OPRČKALOVO.
Te postopke v VOLILNIH KOMISIJAH – BO NUJNO – treba IZPOPOLNITI V POZITIVNO SMER..
PONAVLJAM.
MOŽNOSTI ZLORAB ODDANIH GLASOVNIC V OKIRU SAME DVK
IN V OKVIRU TERENSKIH VOLILNIH EKIP – JE VELIKO.
Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo
v NEVELJAVNO– tako,da
1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS – obkrožijo še eno stranko.
IN – GLASOVNICA TAKO POSTANE – NEVELJAVNA.
2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z
OBKROŽENO STRANKO – SDS
in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO – SDS,
nadomesi s 100 pripravljenimi glasovnicami z “manipulativno” obkroženo – neko drugo stranko.
Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej.
Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE.
REŠITEV
MOŽNOSTI ZLORABE, PREPREČITEV MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA “PERSONALIZACIJA”
VPIS IMENA GLASOVALCA – NA NJGOVO GLASOVNICO.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ljubljana
A ste videli en zapisnik z enega volisca ??? Kar popravljanje stevilk sem in tna , noro...
nejo
Citat:
"Slovenska politika že kakšno desetletje spominja na otroški vrtec, v katerem se otroci prerivajo, ščipajo in grizejo za najboljšo igračko, na koncu pa jo odnese glavni frajer, ki uleti iz sosednjega vrtca. Čeprav se ta igra venomer ponavlja, se nihče, z otroki in vzgojitelji vred, iz nje ničesar ne nauči.
Konec citata
Modrih Kučanovih besed narod ni posvojil v tem smislu, da bi jih dobro premislil. Tovariš Kučan je namreč Viliju Kovačiču rekel: "Pusti narod, narod je butast! Drži 100%-no! Če bi narod dojel te preroške besede, bi "Gibanje" nesvoboda na volitvah dobilo kakšnih 10 glasov.
nejo
Pozdravljena, Nesvoboda!
Tole rabi obrazložitev. Golob je v sinočnjih govorih (po zmagi) na široko govoril, kako se bo povrnila svoboda. Skratka, na veliko je uporabljal besedo svoboda.
Tudi komunisti so (po "zmagi" takoimenovane NOB) leta in leta govorili o svobodi, božali besedo svoboda, mi pa vemo, kako je bilo. Takoj po "zmagi" - množično pobijanje, kraja narodove imovine z nacionalizacijo, montirani politični procesi, stroga kontrola ozne in udbe, ustrahovanje. Skratka, bili smo daleč od svobode. Bili smo sužnji.
Zaradi Golobove pretirane rabe besede svoboda, mu ne zaupam, oziroma ne zaupam vsej koaliciji, ki bo vladala. Svobode je konec, nastopa nesvoboda.
Shalotka
Nejo, to je žal vse res in groza me je te analogije! Kako so vsi pametni ko komentirajo politične razmere pri nas, v bistvu pa gre za dva tabora ljudi, eni, ki lažejo tako vztrajno že desetletja, da se je laž vsedla v možganske celice potomcev in drugi, ki nikakor ne morejo priklicati v zavest ljudi svoje zgodbe, kjer so bili žrtve. Komunizem je zločinski sistem in ta dediščina nam še danes preprečuje, da bi zaživeli zdravo demokracijo! In kdaj bo demokracija zdrava, po mojem mnenju!? Takrat, ko bomo sposobni voliti ljudi, ki so svoje obljube dejansko izpolnili, ne pa da nagrajujemo nove in stare obraze, ki imajo skupni imenovalec - rdečo zvezdo!
Thor
Glede na razmerje 65:35 v korist levega pola, ki se vleče že več kot desetletje, bodo morali na desni pošteno prevetriti taktiko in še kaj drugega. Trenutni obrazi, retorika in delovanje očitno niso dobitna kombinacija. Krivce za poraz je treba iskati pri sebi.
irena
A mediji so pa nedolžni v tej igri?
Madison
"Krivce za poraz je treba iskati pri sebi." ********** A na monopol globoke države nad večino medijev se boste pa kar požvižgali? Vključno z državno rtvslo, ki jo vsa gospodinjstva enako plačujemo, kljub temu pa je prolevičarskih družbeno-političnih agitatorjev v tej instituciji "jebeno več" (po Marcelu Stefančiču jr.) kot zmernih in uravnoteženih novinarjev? No, naslednjič bo medijska krajina predvidoma samo še bolj nenaklonjena desno-sredinski politiki, kajti golopčki so že napovedali spodkopavanje njim nevšečnih medijev. Prva tarča bosta gotovo Siol.net in Planet tv, ki sta praktično edina poročala o umazanih Golobovih poslih, o njegovih prikritih računih v Romuniji in o njegovih astronomskih izplačilih v Gen-I.
Thor
Zasebni mediji imajo lastnike. Tudi največji POPTV. Desni pol ima na bančnih računih milijarde. Marsikdo bi bil za stvar ... Za korenito prestrukturiranje RTV je nujna trdna večina v Parlamentu. Tokrat je spet ni bilo. SMC in ostali so bili proti spremembam. Navadni državljani lahko pomagamo, tako da levih medijev ne gledamo, ne poslušamo in ne beremo.
Shalotka
Thor, popolnoma mimo sekate! Ni res, preprosto ni res kar pravite! Vzroki za take rezultate so čisto drugje! Predvsem pa je tako velik odstotek za Goloba zavestna goljufija! Udba ne počiva!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Na predčasnih volitvah na GR v LJ – nas je vsaj 10 volilcev dokazljivo glasovalo za SDS in za SDS kandidatko OPRČKALOVO.
Te postopke v VOLILNIH KOMISIJAH – BO NUJNO – treba IZPOPOLNITI V POZITIVNO SMER..
PONAVLJAM.
MOŽNOSTI ZLORAB ODDANIH GLASOVNIC V OKIRU SAME DVK
IN V OKVIRU TERENSKIH VOLILNIH EKIP – JE VELIKO.
Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo
v NEVELJAVNO– tako,da
1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS – obkrožijo še eno stranko.
IN – GLASOVNICA TAKO POSTANE – NEVELJAVNA.
2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z
OBKROŽENO STRANKO – SDS
in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO – SDS,
nadomesi s 100 pripravljenimi glasovnicami z “manipulativno” obkroženo – neko drugo stranko.
Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej.
Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE.
REŠITEV
MOŽNOSTI ZLORABE, PREPREČITEV MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA “PERSONALIZACIJA”
VPIS IMENA GLASOVALCA – NA NJEGOVO GLASOVNICO.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Ljubljana
Enako mislim ! 10 tisoc neveljavnih, nemogoce !
Kraševka
Vsekakor so te volitve zelo sumljive. Preveč je nepravilnosti, da bi jim lahko rekli "slučaj".
pozdrav
Pa ne bomo tratili čas in denar za zdrahe in prepire, ampak za ustvarjalno pozitivno graditev današnjega in jutrišnjega dne.
Ljubljana
A sta vidva z jozev kaj v zlahti?
pozdrav
Naj zapiha obojestransko - svež veter in nas osreči!
Shalotka
Pozdrav, vi ste čisti sentimentalni romantik!! Otročki, rad se mejte, so pri mojih starih starših reševali spore med nami otroki. Napaka!! Desnica v parlamentu je bila ostra le, ko je zagovarjala resnična dejstva in je morala biti v stalni obrambni drži zaradi vulgarnih napadov levice ( z zelo redkimi izjemami!) Kakšne svinjarije so počeli ko so rušili dr. Simonitija.... saj se ne smem spominjati! Zdaj bomo pa metali krivdo kar fifty fifty!? Ne vem kaj ste hoteli pravzaprav komentirati!
pozdrav
Ljudje imamo čez glavo prepirov, medsebojnih nedokazanih obtoževanj in obrekovanj.
Ljudje smo željni spremembe v smeri:
Spoštovanja medsebojnega osebnega dostojanstva, ki je človekova pravica po slovenski ustavi in skupno ustvarjalno sodelovanje pri graditvi slovenskega skupnega in posamičnega dobrega!
pozdrav
Slabo je tudi medsebojno draženje in netenje nepotrebnih prepirov in razhajanj, namesto da bi negovali občutek za graditev skupnega kulturnega in gospodarskega napredka in to z lastnim zgledom.
Kaj pa vem
Povolilna oddaja na RTV je bila uravnotežena, torej gre na bolje. Golobu se bo pa tudi perje ocufalo preden konča mandat. Tako bo moral nadaljevati, kot je zastavila ta vlada, sicer bo gospodarstvo klecnilo. Nisem zelo razočarana, žal mi je edino za NSI. Da se pustiš speljati v tako neumno afero??? Kaj ne vedo, da se desno roko kar naprej pregleduje, če je slučajno kje kakšna packica, na levo se pa kar pozabi.
Ljubljana
A z eno oddajo vas potrostajo.. Zato pa je tako...
irena
Zelenski bo definitivno pogrešal Janšo. Golob se pa itak samo smeje pa mediji so ga polni hvale že vnaprej in za nazaj.
jozev
NSI ima sedaj odlično priložnost, da vstopi v vlado, v kateri ne bo skrajnih levičarjev SD in Levica. S tem se bo samo okrepila in dokončno zasedla mesto na desnici, ki ji dejansko pripada in ga je s svojo agresivno in primitivno retoriko zasedla SDS. Tako bi desnica spet postala prava "kulturna, krščanska demokracija" ne pa primitivna-ex-partijska-falanga SDSovcev. Zdaj je pravi trenutek, da se SDS odrine iz desne in se jo postavi tja, kamor spada: ob bok SD in Levici ter dokončno na smetišče zgodovine.
Ljubljana
A vam je ze kdo povedal da ste hudoben papagaj za rumenimi udba medij.?
jozev
Zakaj žalite? Saj razumem, da ste frustrirani zaradi bolečega poraza SDS. Pa vendarle bi lahko pokazali malo več osebne kulture.
Shalotka
Jozev, žalite vi in popolnoma se strinjam z Ljubljano. Vaše trditve o SDS in Janši so povsem sprevrženo mnenje! V mojem velikem krogu prijateljev je veliko intelektualcev, ki so tudi globoko verni ljudje, poštenjaki tako in drugače in doživljajo Janšo popolnoma drugače kot vi. Čudovit človek je s čistim kurikulumom vitae in nanj se spravljate le ******** ******!
jozev
Upam, da bo večini zaslepljenih z Janšo in primitivno politiko, ki jo vodijo v SDS, dokončno posvetlo, kakšen strateg je ta ex-komunist Janez Janša. V samo dveh mesecih mu je iz dokaj neznanega direktorja paradržavne službe uspelo narediti mandatarja, ki ga je grdo potokel na volitvah in bo brez težav sestavil stabilno vlado.
jozev
Rezlutat volitev kaže, da smo spet volili PROTI Janši, kar je razumljivo. Slovenke in slovenci so s temi volitvami jasno pokazali, da so proti vulgarni, primitivni in komunistični politiki, ki jo vodijo v SDS. Prav tako me izjemno veseli, da so Slovenke in Slovenci glasovali proti razdiralni politiki na levem polu (SD in Levica) ter jim zmanjšali število mandatov. Zmagovalki volitev sta Gibanje Svoboda in NSI, ki ji je kljub težkim in neprijetnim časom pod vladavino SDS ter nenehnimi napadi z leve uspelo izboljšati čas.
Srčno upam, da bo Golob k sestavi vlade povabil NSI. To bi potem, verjamem, bila prvič po dolgih letih neavtoritarna, nevulgarna in neprimitivna vlada RS. Neka normalna, sfredinska pot prežetaq s krščansko demokracijo. To si nenazadnje slovenija po letih lomastenja primitivcev in komunistov v SDS in SD končno zasluži. Hvala Bogu za takšen izzid! Moja domovina je domovina normalnih ljudi in ne ekstremistov in radikalcev.
In srčno upam, da bo politika, ki jo vodijo ex-komunisti v SDS in SD+Levica, dokončno šla na smetšče zgodovine.
Sodeč po komentarjih na tem portalu, bi izgleda Slovenija morala zamenjati ljudstvo, ker je po mnenju peščice nezadovoljnih in radikalnih koomentatorjev to "neumno", "glupo", "naivno" in ne vem še kaj. Bog jih nima rad!
pozdrav
V medijih pa paziti, da ne bodo izpadli kot skrajni obrekljivci političnih nasprotnikov, ampak kot zaupanja vredni ustvarjalci skupnega dobrega, ki svoje koristne predloge gradijo na pozitivnih trdnih - dokazno podprtih temeljih.
Ljubljana
Joj , takoj k spovedi, grde misli...
pozdrav
V tem elementu političnega delovanja je še rezerva za pridobitev dodatnih glasov volivcev.
Poglobi se naj veščina pridobivanja volivcev z všečnim pristopom, ki spodbuja medsebojno spoštovanje, zaupanje in sodelovanje, vse na podlagi življenjsko logične argumentacije, ki je podkrepljena s primeri in dokazi iz domačih in tujih primerljivih dobrih praks.
Marija68
Mislim, da nikakor ne bi uspeli nahujskat tako množico ljudi, če ne bi šlo za pandemijo. Ogromno ljudi ne briga nič, razen njihov lasten žep, počutje in ugodje. Zadovoljni so, da se jim življenje odvija po ustaljenih tirnicah. Korona pa je vse to postavila na glavo. Vsak ukrep, ki ga je vlada sprejela so čutili na lastni koži. In to takoj. Vsaj kar se tiče ukrepov za omejitev širjenja virusa. Drugače ljudje doživljamo ostale stvari, ki jih vlade sprejemajo ves čas. Nekatere se nas dotaknejo kasneje, nekatere nikoli. Državna politika deluje v celem spektru in samo del prebivalcev čuti spremembo, ko se nek zakon sprejme. Nekatere spremembe se čutijo tako z zamikom, da običajni ljudje niti nevedo več kdo jih je sprejel. Potem so bili še ti razglašalci teorij zarot. Mediji so jim dali na voljo toliko prostora, kot so ga želeli. Medijski prostor vemo kam je nagnjen. Prepričati ljudi, da je bil ta polovičen mandat ena sama katastrofa ni bilo težko.
Ljubljana
Pametmo mislite!
Stajerska2021
Z vsemi predhodnimi komentatorji se strinjam in sem rahlo razočarana nad izidom volitev.
Res pa je, da se marsikateri naročnik na električno energijo in prejema nižji račun za elektriko s strani Gen-i, identificira Goloba kot dobrotnika, kar tudi je, na en način. Večina je hote spregledala višino plače in nagrade, saj je "poskrbel" za nižje račune. Tudi sama sem pri Gen-i, že tretje leto in res so računi nižji, kot pri drugih, pri katerih sem tudi bila. Dobro je to, da lahko izbiramo dobavitelja in se odločamo sami, kdo nam bo elektriko dobavljal. Tudi to je demokracija.
Ker ima Gen-i več kot 400.000 odjemalcev električne energije, njegova zmaga na volitvah ni presenečenje, saj so ga državljani nagradili zaradi nižjih cen elektrike. To je glavni razlog uspeha.
Sedaj pa bo potrebno pokazati še kaj drugega. Absolutnemu zmagovalcu čestitam in mu želim, da dokaže, da je vreden tako visokega zaupanja.
Sonatine
Nižji računi za elektriko so bili, ker se je drźava odpovedala trošarinam - po inteevenciji vlade Janeza Janše, Golobnjak s tem ni imel nič. Bo pa sedaj to treba vračati in Golobnjak je še kako zainteresiran, da to do zadnjega centa iztosne iz naroda. Glasali ste, sad gladujte!
pozdrav
Golob bi lahko bil Janši hvaležen, ker ga je "spodbudil" v politiko, tako kot tudi Jankoviča.
Resnično me moti način delovanja, ki ustvarja in spodbuja nasprotnike, namesto, da bi jih omrtvilo.
rasputin
Ja, to je res tragikomično: Janša si je dvakrat sam odrezal vejo, na kateri je sedel: prvič, ko je Jankoviču spodmaknil stolček v Mercatorju, in drugič, ko je to storil Golobu. Človek ima res talent, da samega sebe onemogoči...
Ljubljana
Saj to niso Slovenske novice, tam take stresajo...
rasputin
Ljubljana, navedeno so dejstva, razen za trole, ki skušajo dejstva obrniti na glavo. Lep pozdrav v Deželokijeni, od koder se očitno oglašaš.
Shalotka
A tako moč ima Janša, da kar spodmika stolčke!?? Ali ni Golobu potekel mandat? Če bi že imel tako moč, bi je tudi ne hotel izkoristiti, ker je zavezan zakonitemu ravnanju.Še niste tega opazili!? Potem bi si tudi na RTV nastavil ljudi, ki bi to komunistično trdnjavo razhajkali, tako pa je le sam žrtev teh prekletih medijev! Ljudje bodo vedno volili nabildane ljudi! Ali je res!? Cerar, Šarec, Golob... Naslednji bo Damjan Murko!
vengust
Iz volitev v volitve se delež konzervativnih lovilcev zmanjšuje, kajti progresivna, potrošniška miselnost in čustveno dojemanje sveta nezadržno osvajata svet, ne samo Slovenije.
V tej luči je praktično nemogoče, na tržnici politične ponudbe, ocenjevati politične stranke. Ljudje kupujejo progresivno, marketinško vodene izdelke, ne oziraje se na kvaliteto izdelka.
Konzervativne stranke v zahodnem svetu nimajo več perspektive, njihov prostor se vztrajno krči. V danih okoliščinah so naredile svoj maksimum, kajti kljub napredku države volivcev konzervativne vrednote ne pritegnejo več.
Shalotka
Bravo Vengust!! To je analiza bistvenega! Če bi imel narod še vedno vrednote, bi nagrajeval dobro delo in poštenje! Zmaga anarhistov včeraj pa je le odraz dobrega marketinga! Globoka država ponudi blagovno znamko in ljudje drvijo za njo! ... Janše pa, prosim, ne komentirajte, vi globokoumni pisuni! On ni stopil v politiko da bo všečen in vladal, ampak je prinesel svoj pogum, da zastopa naše vrednote! Dobesedno lastno življenje izpostavlja za te ideale in za nas ostaja... ne bom rekla narodni heroj, ker je ta vzdevek zaseden s strani njemu diametralno nasprotnih ljudi, ampak... dar božji, bom rekla in vem, da se ne motim!
Sonatine
Jaz pa mislim, da se je v Sloveniji zgodila velika mobilizacija podeželskega prebivalstva, ki je škodljivi KUL praktično zradirala iz parlamenta. Edini rezultat, ki ga smatram za verodostojnega, ko gre za leve, so glasovi za SD. Vse ostali je bilo desnim UKRADENO. Na različne načine. Predvsem pa menim, da so naknadno popravljali ali zamenjevali glasovnice, da se je Levi a izmuznila čez volilni prag. Zame so te volitve čisto goljufanje. Ker ni logike, da ljudstvo, pri čemer je šlo za 70 % udeležbo predvsem na rovaš obrobja mest in podeželja (tradicionalno bolj desnosučnega), reče NE Kulcem, potem pa si izvoli vsebinsko praznega in še bolj pokvarjenega državnega koritarja Goloba, še hujšega kulca. Tu nekaj ne štima. Ko rečeno, so verjetno edini verodostojni glasovi za SD. Vse ostalo pa goljufanje v prid Golobu in Levici. Kar mene zadeva, je bilo toliko spornosti s strani DVK, da je volitve treba razveljaviti.
Shalotka
Sonatine, spet odlično! Tudi sama imam iste pomisleke! Prepričana sem, da je tako visok procent za Goloba goljufija. Slutila sem, da bodo goljufali. Ko bi se dalo kolo zavrteti nazaj. Nekajkrat sem napisala, da naj pravočasno poskrbijo za nadzor.
Stajerska2021
Sonatine, z razveljavitvijo volitev se absolutno strinjam.
Kaj pa vem
Upam, da bodo nadaljevali projekte, ki jih je začela ta vlada, upam da ne bodo zavrgli milijard, ki jih je izpogajala ta vlada, upam, da se v naslednjih letih SDS pomladi, upam, da se NSI nikoli več ne pusti speljati v tako neumno afero, kot se je pred zadnjimi volitvami.
Ljubljana
Obecanje ludim radovanje...
Stajerska2021
Kaj pa vem, milijard zagotovo ne bodo zavrgli, zelo "pametno" jih bodo porabili, samo ne za nas, državljane... Čaka novo vlado kopica tistih, ki so pomagali pri tej izvolitvi. SVE SE VRAČA, SVE SE PLAČA...
helena_3
*A predvsem za večjo partnerico se zdi, da si v resnici nanje ne želi odgovoriti.*
Če to pomeni namig, da je treba na vrhu SDS zamenjati JJ, se ne strinjam. V svoji tretji vladi je pokazal, da zna in zmore. Je državnik, edini po Drnovšku. Brez močne osebnosti na vrhu v SLO desna stranka ne preživi.
Res pa je, da ni vzgojil nobenega naslednika. Ampak je kar malo pozno za to. Novinca na desni
ljudje ne bodo sprejeli. Saj - če bi malo vklopili pamet, bi zlahka prepoznali uspešnost te vlade, ki ji je "dirigiral" JJ. Ampak raje nasedajo MSM propagandi.
Svetnik
Ni ga vzgojil, jih ima pa precej potencialnih. Na primer Anže Logar.
Ljubljana
Tud pogojno nasi ljudje hude modrosti stresajo...bi jim lahko stalno clovek razlagal !!
Ljubljana
G. JANSA je veliko pomagal pri politicni kvaliteti g. LOGARJA. Sam ga vidim absolutno kot prihodnjega preds SDS. Izjemno inteligenten clovek Potem bodo napadali njega tako kot zdaj Janso...ce kdo skrbi za dobre kadre potem je to SDS !
Sonatine
helena3 se strinjam. Zamenjava JJ na vrhu SDS so mokre sanje Kućanistov. Samo in izključno stvar članstva je, da si izbere in izbira svoje vodstvo in tu nima nihče kaj komentirati. Sicer je pa JJ najsposobnejši politik v Sloveniji, in uh, kako gre to v nos!
uros.samec
@Ljubljana, prej ko bo desnico in SDS zapustil Janez Janša, prej bo desnica lahko končno zadihala in se iztrgala iz stagnacije. Njegovih ekscesov in nekaterih ostalih toksičnih kadrov te stranke, ljudje NE MARAJO! Ti lahko tule pljuvaš po meni cel dan, pa resnice ne boš spremenil.
Shalotka
Sonatine vam nalije čistega vina!! To so dragoceni komentarji. Uroš Samec pa bluzi in vsak drugi stavek useka mimo! Sploh ne uvidi pravih vzrokov za včerajšnji " poraz". Mi smo v bistvu zmagovalci, ker smo volili politično kvaliteto, levi pol pa so bolj ali manj prazne škatle!
Kraševka
Shalotja, točno ste ocenili. Večina je volila "prazno škatlo".
Stajerska2021
Sonatine, se strinjam. JJ bi levičarji kar odstavljali, kljub boljšemu rezultatu zadnjih volitev. Bomo videli, če bo Fajonova, ki je stranko skoraj potopila, odstopila? Veste da bo! Rezultat Svobode je bil umetno nabildan s strani centrov moči, saj so ga kovali kot Luka Dončiča že takrat, ko še sploh ni prijavil kandidature. Vse, prav vse okrog teh volitev in njegovega rezultata, napak pri štetju glasov - NI VAŽNO KAKO SE GLASUJE, VAŽNO JE, KDO GLASOVE ŠTEJE - je pod vprašajem. V treh mesecih kupiš stranko, se pojavljaš v vseh režimskih medijih (tudi RTV Slovenija je tu zelo pomagala, kljub temu, da jo MORAMO plačevati vsi), civilna družba (ki je v glavnem jata političnih aktivistov iz Ljubljane) je vodila vsporedne volitve že dve leti in kovala v zvezde nekoga, ki ima za našo državo svinjsko visoko plačo. Se vam vse to zdi pošteno?
uros.samec
Slovenci so še enkrat več pokazali, da njim ne bo nihče ničesar spreminjal, njih ne bo nihče učil reda, izboljšav in Bog ne daj, debirokratizacije, nihče jim ne bo ničesar prepovedoval, nihče v ničemer omejeval. Slovenci nismo narod reda, pač pa narod neke splošne razrahljanosti in mehkih pravil, ki se jih lahko vedno obide, pomembnejše od prihodnosti pa nam je trenutna zadovoljitev potreb. Tisti, ki uspe nategniti državo je največji junak. In ravno zaradi tega, lahko Slovenskega volilca vsakič doseže nek čisto nov obraz, ki je čisto dovolj dober, tudi če je obremenjen z finančnimi aferami, važno je le, da pride do trenutne spremebe. Izdatno tu pomagajo MSM mediji, ki so zlahka kos naivnosti Slovencev. Janša je resnično tragična figura, ki misli, da lahko to levičarsko platformo v Sloveniji, ki obsega dejansko vse pore te družbe, zlomi in zdrobi, pa se vsakič zmoti. Zaradi le te, zelo dobro živi namreč precej ljudi.
Na žalost tudi sam dela hude napake, ravno takšne, ki imajo močan odvračalni učinek.
POS je ostala zunaj parlamenta ker ljudje niso pozabili afer povezanih z starimi obrazi v tem združenju strank in če si je Pivec hotela očistiti ime, se z njimi ni smela združiti.
Pri Levici se je še enkrat več pokazalo, da je skrbno čuvana stranka, medijsko varovana, vodena iz ozadja tistih, ki hočejo trdo levico prisotno v DZ. Če je bilo pri inštitutu 8 Marec sploh kaj spornega ne vemo, so pa gotovo spravili Levico v DZ. Kako bo vlada izpolnila obljube Niki Kovač bo zanimivo videti. Je pa 4% tudi rezultat njihovega dometa. Toliko o kolesarski ljudski skupščini.
Ljudje so tudi zelo jasno pokazali kaj si mislijo o dveletnem " trdem delu za normalizacijo Slovenije " strank koalicije KUL. Če stranka SD ne bi imela tako dolgoletne tradicije in trdne terenske baze tradicionalnih volivcev, bi tudi oni ostali zunaj DZ. Po mojem mnenju so največji poraženci.
Zadovoljni smo lahko z uspehom NSI, ki je sicer na račun ministra za kmetijstvo izgubila 2,3 sedeže. Tako pač je. Žal bo odlično delo ministra Tonina sedaj uničeno, SV pa se spet obeta stagnacija in životarjenje.
Kar pa je dobro, je to, da pod to vlado lahko upamo na bolj racionalno politiko do Rusije in s tem varnejšo energetsko preskrbo. Upam, da je SDS dobila lekcijo, kaj si ljudje zares mislijo o Ukrajini.
Stajerska2021
Uroš Samec, zelo dober komentar! Žal je vse popolnoma res. Žalosti me predvsem vaš stavek - TISTI, KI USPE NATEGNITI DRŽAVO, JE NAJVEČJI JUNAK - saj odraža razmišljanje našega naroda do obisti. Žal. In volivci to držo nagrajujejo.
punca08
Mene pa g. Uroš zanima predvsem, kaj menite z "Na žalost tudi sam dela hude napake, ravno takšne, ki imajo močan odvračalni učinek". Kakšne napake, ki so tako neopravičljive, da jih ne more pozabiti ne eden in ne drugi in so tako glumazne, da prEnesejo tudi bajno plačo Goloba in njegove mahinacije pri elektriki. Da prenesejo vse neopravičljive obsodbe Jankoviča, da prenesejo vse nesramnosti, ki jih izreče Fajonova? Sploh ne vem kakšne so te napake, ki imajo odvračalni učinek. Prosim, pa mi razjasnite to? Zame niso bile napake tiste, ki so odvračale ljudi. Zame je bil največji učinek blatenje po Janši in po vseh ukrepih, tudi, če so bili to boni za dopust s strani medijev. In če dolgo pereš možgane z negativizmom, možgani to absorbirajo globoko, globoko. In kot račejo, če dolgo lažeš, laž postane resnica. Kje so sedaj poštenje, domoljublje, delo,...?
Svetnik
Če bi si ljudje mislili o Ukrajini to, kar si želiš ti, bi volili Jelinčiča - edinega za Putina. Pa je pogorel na celi črti.
Nandina
Težko, da bi afera okoli ministra za kmetijstvo bistveno posegla v rezultat. Je pa res, da Novi Sloveniji tega ni bilo treba.
Ljubljana
Zelo dobro ste vprasali pisuna pred vami...
uros.samec
O tem sem že večkrat pisal gospa. Obračunavanje z agencijo STA, sodni pregon dijakov, minister za notranje zadeve in minister za kulturo ter njuni ekcesi, soliranje v politiki do konflikta v Ukrajini, nepotrebno izpostavljanje v imenu celotne države, KO SO VSI OSTALI TIHO, njegovi nepotrebni Twitti, lomastenje po RTV Slovenija in nastavljanje nesposobnežev, njegovi izpadi v parlamentu, ki so vlado stali odhod SMCja, itd, itd...
uros.samec
Najprej, daleč od tega da veste, kaj me moti pri konfliktu v Ukrajini, še dlje od tega, da bi podpiral Putina, Jelinčič pa je edini v Slovenski politiki, ki si je upal povedati na glas vsaj delno resnico o tem, kaj se tam dogaja. In sedaj še poanta posebej za vas. Obstajata dve možnosti.. Prva, razlog za vso to početje Janše je bil predvolilni trik, poskus pridobitve simpatije. To še nekako razumem. Druga, razlog je, da je verjel kako resnično nekaj rešuje s tem, ko po nepotrebnem izpostavlja Slovenijo. Kakšna naivnost. In moral bi vedeti, da bodo ljudje to kaznovali. In tudi so. Ljudje lahko po medmrežju lepijo rumeno modre srčke, ko pa pride čas volitev, volijo tiste, ki bodo priskrbeli Sloveniji energetsko varnost.
Sonatine
punca 08, se pridružujem vaši repliki na komentar uroša samca. Dodatno me zanima, kje naj bi bile napake v odnosu Rusije? Nekateri očitno ne dojemajo, da je Putin "gotof" in se mu bo sodilo pred mednarodnim sodiščem za zločine proti človečnosti, ne glede na to, kakšen bo izid njegove agresije na Ukrajino. Putin je gotof. In kot tretje, očitno nikogar ne zanima sporno delovanje DVK ter hudo visok procent neveljavnih glasovnic. V normalnih razvitih demokracijah bi zaradi tega razveljavili volitve in jih ponovili. Mi pa se delamo, da je vse oka? Pa ne me j***
Gregor
@punca08 Bom kar jaz odgovoril. deloma se z Urošem strinjam a kategorično ne z izjavo "soliranje v politiki do konflikta v Ukrajini". PV si t.i. soliranje (v resnici so to del čisto normalnih neformalnih povezovanj, ki so bile v dotičnem primeru nagrajeni s strani Evrope - nihče ne bi ponavljal slabe poteze, si pa le redki upajo izpostavljati kot prvi-Janša tu ni imel kaj izguibiti, neformalno podporo je gotovo imel, ker je bil PROXY potek vojne očiten-- v izjavah je to podporo čutiti - Evropa je v tej vojni neformalno delovala preko tovrstnih komunikacij-Uroš se povsem moti, kako poteka zunanja politika- Janša je v dotičnem primeru CAR!!!). <b>Napaka, ki bi jo jaz najbolj izpostavil je VODA!!!</b> in mogoče tudi Mahnič, ki ga bomo gledali še 4leta... Po vodi se je začel neugoden moment in stvari so začele postajat zanj (JJ) nevarne. Katastrofalno slabe poteze PoS so še dodatno naredile svoje. Alaterizmi tipa, da so Pivčevo pustili deliti letake na svojih dogodkih je naivnost do strajnosti. Za Pivčevo nismo vedeli a sedaj je jasno, bila je trojanski konj. Prav zaradi te zlorabe zaupanja. Se je pač prodala strani, ki je pod mizo ponudila več. Ampak PoS je imel še druge potenciale, ki jih ni izkoristil... <b>Največji poraženec teh volitev je PoS!</b> <b>V resnici sploh ne štekam, kaj jim (vladi) je dogajalo v glavah, da so se lotili tistega zakona o vodah?!?!? </b>Dejansko malo potem, ko je levica z veliko akcijo speljala nacionalizacijo vodnih virov. Pri vsakem klasičnem projektnem vodenju imajo špoglavje tveganj, ki jih je potrebno predviditi in psihološko podlago veode se je dalo predvideti. Kar sem opazil že večkrat je, da ima desnica zelo zelo zerlo slab vpogled v aktivnosti na levi, na razpoloženje volilcev... vmes se zdi, da imajo, potem spet te hazarderske akcije.. Nov veter pri SDS in NSI na plakatih zadnjega tedna (očitno imajo v ekipi bolj zrele stratege), je vlival optimizma ampak ankete (posebej Parsifalova) niso bile optimistične. Zaradi takih reči sem optimističen nad prihodnostjo NSI, všeč mi je ekipa mladih... vem pa tudi, da se je svet okoli nas zelo spremenil, volitve se dobivajo na podatkovni analitiki, presonalizaciji in intimni povezanosti z volilcem... tega je bilo na desnici zelo malo. Janši bi se osebno zahvalil za izjamno delo.
Gregor
@uros.samec Izpostavljat Slovenjo?!?! WTF?!?! O čem ti pričaš? 2/5 slovencev je Putinovih prijateljev in Janša to ve, saj to pušča boljša pogajalska izhodišča države, ki se je do sedaj (zelo neuspešno) s Putinom pogajala z metodo "lezenja v rit". Janša je samo premešal karte, državi pridobil prepoznavnost, postal soigralec na parketu (in ne sledilec-klečeplazec). Če pa se tebi zdi klečeplazenje pred Putinom dobra taktika, pa izvoli. Eni imamo svojo ceno in ponos. Putin jo brez skrbi lahko plača. A si se ti slučajno zbal, da bodo začele leteti na nas bombe?!?! Tisti prezpilotnik, ki je v resnici zgrešil?!?!
rasputin
Sonatine, če se bo sodilo Putinu, je potrebno soditi tudi Bushu, Blairu, Obami, Bidenu itd., ki so ravno tako vodili napadalne vojne v nasportju z mednarodnim pravom, ki so povzročile samo v Iraku okrog milijon mrtvih in milijone razseljenih oseb na Bližnjem vzhodu in drugod. Toda Bush, ki se očitno zaveda, da je vojni zločinec, je sprejel poseben zakon, The Hague Invasion Act, ki ameriško vojsko zavezuje, da s silo prepreči, da bi bil katerikoli Američan obtožen pred sodiščem v Haagu. https://www.hrw.org/news/2002/08/03/us-hague-invasion-act-becomes-law Razloži mi zdaj, s kakšno moralno pravico Zahod/Amerika lahko zahteva, da bi bil Putin obtožen pred sodiščem v Hagu.
Stajerska2021
Punca, se strinjam. Ko poslušam komentarje "sivih glav", ki niso bili zadovoljni s tem obdobjem dveh let - ko so dobili tri protikoronske dodatke, višje pokojnine za 12 %, pomoč v obliki energetskega dodatka, pri treh računih za elektriko ni bilo obračuna omrežnin - in te glave ocenijo, da ni bilo nič narejeno. Naj se kar pripravijo na drugo metlo, ki bo pometala drugače. Sama sem bila zelo zadovoljna, kljub temu, da nisem bila prejemnica treh protikoronskih dodatkov kot upokojenka, vendar je vse kar je naredila še aktualna vlada, bilo narejeno za ljudi. Kar pripravimo se na zaostrovanje! Sicer pa, rezultat teh volitev kaže na to, da naš narod bolj ceni bič in trdo roko, zato tudi ne ceni tega, kar so in smo dobili. Pozabila sem že navesti turistične bone. Nikoli več tega ne bo! Bo pa marsikaj za "pravoverne".
Stane Taskov
Mislim, da je velika napaka mislit, da bi brez JJ levica ne mobilizirala glasov. Bi pac svoje sovraštvo usmerila v takrat aktualnega najbolj nevarnega nasprotnika, Zonina, Logarja, Kogar Koli.
Je pa padel še en mit o delavnih Slovencih. Zmagala je politika vecjih davkov za futranje množice parazitov.
Svetnik
Trenutno so vsi usmerjeni v JJ. Seveda bi mediji kasneje preusmerili v drugega. Ampak zato je potreben čas. Če bi se JJ umaknil, bi se moral praktično tik pred volivno kampanijo in zamenjati z enim, ki zna lepo govoriti. Na levi bi takrat sprožil histerijo.
Ljubljana
Tako je !
Blazzzz
Izidi volitev so ponovna zmaga MSM, kakor igrajo, tako ljudstvo pleše.
rasputin
“Ringa, ringa raja, Janez pa nagaja, Robert pa priteče, pa vse na tla pomeče …”
***
To je nedvomno trenutek zmagoslavja Roberta Goloba, ki ga mnogi primerjajo z legendarnim Drnovškom. Toda zdi se, da je Golob bolj verjetno instantni medijski produkt za enkratno uporabo, ki ima nekje skrito nalepko z napisom: po uporabi odvrzi.
Drnovšek je bil skop v izjavah, misli je ubesedil počasi in premišljeno, medtem ko je Golob gostobeseden, v njegovem govorjenju je veliko balasta, kar bo ljudi kmalu odvrnilo od njega.
Sicer pa je treba počakati na dejanja nove vlade. Kakšnih velikih presenečenj verjetno ne bo. Golob bo plesal na političnem odru tako, kot bodo diktirali strici iz ozadja. Davki se bodo višali, investicije in BDP bodo upadali, zaposlenost se bo nižala.
Glavni mediji in njihovi novinarji bodo jedli iz roke Golobu in vse, kar bo naredil, bodo enoglasno podprli.
Pod sedanjo vlado je bilo vse narobe, z novo vlado pa bo nenadoma vse prav.
Številni paraziti, ki smatrajo državne jasli za svojo sveto pravico, bodo spet prišli na svoj račun in bodo zadovoljni prežvekovali davkoplačevalske izsiljene darove.
Psi bodo lajali, pravzaprav bolj bevskali, parazitska karavana pa bo šla dalje.
Gregor
@rasputin " Golob bo plesal na političnem odru tako, kot bodo diktirali strici iz ozadja. Davki se bodo višali, investicije in BDP bodo upadali, zaposlenost se bo nižala." <b>Podpišem! Žal.</b> Več o tem sem napisal zgoraj. Kruta realnost je, če nam ne bo treba vračat subvencij, bonov in drugih ugodnosti, bo (samo) nižja plača, višji davki, manj možnosti, pač še ena slaba tolažba.
Friderik
Odlično povedano.
Res bo tako imenovana desna polovica morala malo razmisliti o tem, kaj volilci nagrajujejo. Pridno in pošteno delo očitno ne. Tudi za domoljubje slovencem dol visi.
Ljubljana
Ja, zelo umno. Bodimo barabe kot je levica !
korosec.france
Ni druge kot strinjati se. Ampak to traja že tri desetletja. Vse kar je vlada z zelo uspešnim , neverjetno garaškim in zaslužnim delom opravila ob vsem kontriranju "KUL in ljucke fronte koritarjev" in z rezultati, ki so izkazani na svetovni sceni, je odraženo v enem poslancu več in nič kaj več dosti drugega se ni prijelo v zavesti volilnega telesa. Druga debata nastane, ko delamo nekak totalen obračun na dolgi rok, kar pa je maratonsko matranje in spogledovanje z verjetnostjo, s čudeži in z čustveno inteligenco, z "rastjo naroda" in podobno...morda bo kaj pisalo čez desetletja... Vse kar je "prigaral KUL in ljucka fronta koritarjev", je šlo kvečjemu v blagajno Goloba in s tem v blagajno Udbokučanističnega štaba v Murgle in ne bodo ostali nepoplačani - vsi bodo dobili nagrade, Bratuška, Šarac, Jenullčki vseh sort... Vsekakor vidim kaos. Ni primerjav z Drnovškom in z LDS, niti slučajno. Ko bo treščilo, se bo lomilo in lomastilo in se bodo požrli. Kučanov ali pogreb ali pa Jankovićev zlom bo jako pašal vmes. Da o kolapsu Krivosodja ne rečem nobene. Zakaj SDS ali NSI ali pa Konkretno ni imel v programu restavracije Pravosodja ? Kdo mi bo to povedal ?
AlojzZ
Oh! Brez medijev je težko, zelo težko dobiti volitve.
Ljubljana
Velika hvala PV g. Jansi tudi za 3.vodenje vlade, v izjemnih razmerah. Odlicno in garasko delo , vodenje sveta EU, ugled v svetu, vzpodbuda za resno delo postenim ljudem , koliko pomoci na vse strani, stevilni razvojni projekti. Ce vlade ne bi vodil g. Jansa, bi imeli razsulo. Kar pa bo folk z razsuto pametjo dozivel v bodoce.
helena_3
Podpis, g. Ljubljana!
Gregor
Tolažba z <b>lahkomiselnimi izjavami</b> tipa "Masaker nad KUL-om" je totalno <b>sprenevedanje nad dejstvom PONOVNEGA zgodovinskega uspeha in ustavne parlamentarne večine LEVICE</b>. Jaz sem se itak utrudil z vpitjem in opozarjanjem na napako za napako desnice, ki je še 3tjič zaporedoma zavozila s polno odgovornostjo. Če uporabim izjavo: <b>nehajmo se slepomišiti</b>. Levica je pač naredila obrat na istih temeljih,kot so že večkrat pred tem dosegli sredinski bazen preko +30% o katerem stalno govorim. Desnica ima v tem bazenu doseg med 10 in 20%. Pa nič! Prav ničesar, kar bi nagovarjalo ta bazen. LEVICI oz STRICEM je čisto vseeno kako se imenuje stranka, preko katere vladajo.<b> Flop (spodrsljaj) Marjana Šarca je bila zgodovinska prilika desnice, ki so jo zapravili s polno odgovornostjo.</b> V dobi, ko nam vladajo algoritmi bo vsake naslednje volitve težje dobiti. Še bistveno težje. Tokrat je bila to <b>zgodovinska priložnost. Zapravljena!</b> Pejte mal pogledat statistiko: ponovili so uspeh LDS, SMCja... in to na popolnoma isti/identični ciljni skupini volilcev. Da ne govorim o povsem amaterskem pristopu do družabnih omrežij. Amaterji! Pa recimo, da so se na desni <b>po velikanski napaki pri referendumu o vodi</b> vsaj v okviru SDS in NSI deloma pobrali. Deloma jim je šla na roko vojna v Ukrajini, česar pa niso znali dovolj izkoristiti na domačem terenu. Nobena od kvati desnosredinjskih strank ni niti povohala motivacijskih faktorjev, ki so jih je sproducirale trenutne razmere v svetu. Čeprav se pri SDS in NSI vidi neke premike v glavah, pa <b>so v gibanju Povežimo Slovenijo kapitalno ZAVOZILI in to v svojem klasičnem slogu</b>. Še tretjič so ponovili identične pristope, ki jim že dvakrat pred tem niso prinesli uspehov. Tretjič so ponovili neuspešen pristop. Nimam besed le, da jim bi lahko tistih klinčevih 2.000 manjkajočih glasov priskerbel jaz osebno in ne bi bilo prvič! Za zgodvinski poraz oziroma pirovo zmago, je odgovorna desnica sama. Razmere v parlametarnem razmerju pa so skrajno nugodne za kakršnokoli (resnično) desno sredinjsko koalicijo. To bodo lahko odigrali sami in imajo ustavno večino. Zahvaljujoč desnici.
Ljubljana
No, nehajte s to ustavno vecino ker jo ni !
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
S pohvalo ex vlade vrlega J. Janše se strinjam, sporno je pa tole ! GROZLJIVO IN POPOLNOMA NESPREJEMLJIVo JE, ŽE SAMO POMISLITI, DA BI ČLANI LOKALNIH VOLILNIH KOMISIJ ALI KDO V DVK - "DELAL" NAŠE OSEBNE VELJAVNE GLASOVNICE KAKORKOLI - NAVELJAVNE, JIH METAL PROČ ALI DODAJAL , - JIH NADOMEŠČAL Z NEKIMI - DRUGIMI GLASOVNICAMI - "dodanimi" S STRANI KAKEGa NEKOREKTNO DELUJOČEA ČLANA LOKALNE KOMISIJE ALI "DVK" Na predčasnih volitvah na GR v LJ – nas je vsaj 10 volilcev dokazljivo glasovalo za SDS in za SDS kandidatko OPRČKALOVO. Te postopke v VOLILNIH KOMISIJAH – BO NUJNO – treba IZPOPOLNITI V POZITIVNO SMER.. PONAVLJAM. MOŽNOSTI ZLORAB ODDANIH GLASOVNIC V OKIRU SAME DVK IN V OKVIRU TERENSKIH VOLILNIH EKIP – JE VELIKO. Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo v NEVELJAVNO– tako,da 1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS – obkrožijo še eno stranko. IN – GLASOVNICA TAKO POSTANE – NEVELJAVNA. 2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z OBKROŽENO STRANKO – SDS in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO – SDS, nadomesi s 100 pripravljenimi glasovnicami z “manipulativno” obkroženo – neko drugo stranko. Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej. Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE. REŠITEV MOŽNOSTI ZLORABE, PREPREČITEV MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA “PERSONALIZACIJA” VPIS IMENA GLASOVALCA – NA NJGOVO GLASOVNICO. L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Sonatine
Podpišem, zahvala PV ju Janši in sidelavcem tudi z moje strani. Odlični ste bili. A kaj ko je slovenski folk umobolen...
Gregor
@Ljubljana Super. Našli ste napako na meni. Res je imajo 55 glasov in možnost trgovanja do 62. Zunaj so pustili ca 50.000 glasov, kar pove edino to, da se lahko dobesedno zajebavajo z variacijami in kombinacijami. Jaz sem se itak odločil, da pred volitvami ostanem tiho, ker me za govorjenje in predloge nihče ne plača in naj zavozijo sami. Da rezultat ni še slabši, se lahko zahvalimo Ukrajini. Vsekakor imajo dovolj glasov, da pošistijo UStavno Sodišče, preostanek svobodnih medijev, da nam dvignejo plače, cene vsega in zvalijo vse skupaj na Janšo in njegovo zadolževanje. Recept je že znan. Vi pa ste našli napako na meni ;) LOL
AlojzZ
"Jaz sem se itak utrudil z vpitjem in opozarjanjem na napako za napako desnice, ki je še 3tjič zaporedoma zavozila s polno odgovornostjo" In s polno zavestjo. Mislim, da se Janez ne more sklicevati na nevednost. Pa tudi Tonin ne.
AlojzZ
Oprostite, gospod Janez. Ampak volitve so čiste, poštene. Ja, edina zadeva, ki je v naši družbi poštena.
BARBARA RAKUN
Se strinjam, Ljubljana. Se pa hkrati veselim jeseni - to je malo sarkastično, ko bo korona spet tu, pa da vidimo Goloba in ostale, kako bodo drugače "furali" korono in ukrepe. Bodo takrat ljudje tiho kot miške, ko se bodo zaostrile razmere?
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.