Poboji v Ukrajini

POSLUŠAJ ČLANEK
Svet so v soboto pretresle grozljive fotografije civilistov, ki so mrtvi ležali na ulicah Buče, mesta severozahodno od Kijeva, ki so ga je nedavno ponovno prevzela ukrajinska vojska. Podobne fotografije prihajajo tudi iz drugih mest, iz katerih so se prejšnji konec tedna umaknile ruske sile. Reuters in ukrajinska tiskovna agencija UNIAN sta objavila fotografije trupel v civilnih oblačilih, od katerih so nekateri imeli za hrbtom zvezane roke.
V Ukrajini, kjer so začeli z natančnim popisom zločinov, storjenih nad civilisti, Rusijo skupaj z ogorčeno mednarodno javnostjo obtožujejo genocida. Rusija pa medtem slike, poročila in preiskave označuje za ponarejene in kot provokacijo.
Buča, ukrajinsko mesto, ki je imelo nekdaj približno 37.000 prebivalcev, pa tudi bližnje mesto Irpin, sta med rusko invazijo Ukrajine doživela hude napade. Bučo je ruska vojska zasedla že tretji dan vojne (26. februarja), od tedaj je bila pod ruskim nadzorom več kot mesec dni – do četrtka, ko se je ustavilo obstreljevanje in so v mesto vstopili ukrajinski vojaki.
https://twitter.com/DefenceU/status/1510372750665433089
Razmere v mestu so s svetom delili tudi novinarji francoske tiskovne agencije AFP, ki so fotografirali prizore civilistov, ki so ležali na ulicah, nekateri tudi z zvezanimi rokami, ob vrečkah z živili, kolesih, na dvoriščih svojih domov ... Na samo eni ulici so tako fotografirali 22 mrtvih civilistov, ki so bili tam že več dni.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510977839541243904
https://twitter.com/Podolyak_M/status/1510336853261623301
V množičnem grobišču za cerkvijo sredi mesta so našli trupla 57 ljudi, je za AFP povedal vodja lokalnih reševalnih sil Serhiy Kaplychniy. Nekatera trupla so bila nepokopana ali delno pokopana, glede na civilna oblačila pa naj bi bili vsi v množičnem grobišču civilisti.
Župan Buče Anatolij Fedoruk je za AFP povedal , da so ruševine mesta "posute s trupli". Po njegovih besedah so bile žrtve ustreljene v zatilje. Dejal je, da so ukrajinske oblasti po prevzetju ozemlja pred rusko okupacijo pokopale 280 ljudi v množičnih grobiščih v Buči. V intervjuju za Reuters je Fedoruk ocenil, da je bilo ubitih več kot 300 ljudi, med njimi naj bi bili tudi mladoletni.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510870316955934720
Povedal je tudi, da bodo zaradi dejavnosti razminiranja v mestu, ki potekajo, minili še "trije ali štirje dnevi", preden bodo zbrani posmrtni ostanki vseh ljudi. Deutsche Welle poroča, da so med mrtvimi tako ukrajinski civilisti kot ruski vojaki.
"To ni vojna, to je genocid, genocid ukrajinskega prebivalstva," je za AFO med drugim dejal kijevski župan Vitalij Kličko.
Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski, ki je Bučo že obiskal, je v video nagovoru, v katerem je spregovoril o umorjenih civilistih blizu Kijeva, spregovoril tudi v ruščini: "Želim, da bi vsaka mati vsakega ruskega vojaka videla trupla ljudi, umorjenih v Buči, v Irpinu, v Hostomelu. Kaj so storili? Zakaj so bili ubiti? Moški, ki se je vozil po ulici s kolesom – kaj je naredil? Zakaj so te običajne državljane v tem običajnem, mirnem mestu mučili do smrti? Zakaj so te ženske zadavili, potem ko so jim iztrgali uhane iz ušes? Kako je mogoče posiliti ženske in jih ubiti na očeh njihovih otrok? Da bi še naprej zlorabljali njihova telesa tudi po smrti? Zakaj so trupla ljudi drobili s tanki? Kaj je ukrajinsko mesto Bucha naredilo Rusiji?," je dejal Zelenski.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510763925784125444
Rusko obrambno ministrstvo je poročila o umorih ruskih vojakov označilo za "provokacijo" in "inscenirano". Kot trdi, v času, ko je bila Buča pod nadzorom ruske vojske, "noben lokalni prebivalec ni trpel zaradi nasilnih dejanj", ukrajinski vojaki pa naj bi medtem obstreljevali južna mestna okrožja "24 ur na dan". Navedli so, da je ruska vojska prebivalcem Buče dostavila 452 ton pomoči. A pričevanja (prim.) iz Buče kažejo povsem drugo sliko.
Po njihovi oceni je "sumljivo", da so se "vsi tako imenovani "dokazi zločinov" v Buči pojavili le štiri dni po tem, ko so ruske čete zapustile mesto. Po njihovih navedbah naj tudi trupla ne bi bila videti kot trupla ljudi, mrtvih »vsaj štiri dni«. Rusija je zahtevala sejo Varnostnega sveta ZN 4. aprila "zaradi pošastne provokacije ukrajinskih radikalcev v Buči".
Ukrajinski mediji so objavili tudi fotografije mrtvih civilistov, ki naj bi bile posnete v Motižinu v kijevskem okrožju Buchansky. Ena od slik prikazuje trupla, ki so bila najdena v množičnih grobiščih, poroča UNIAN.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510966950146547713
Med trupli na fotografiji je tudi družina županje Motižina Olge Sukhenko, je povedala ukrajinska novinarka Kateryna Malofieieva.
https://twitter.com/KatyaMalofeyeva/status/1510355540249137156
Drugo fotografijo, ki domnevno prikazuje trupla štirih ali petih golih žensk, najdenih ob avtocesti v bližini Kijeva, je objavil ukrajinski fotograf Mihail Palinchak. Fotografijo je pozneje delilo ukrajinsko obrambno ministrstvo. Kot pravi Palinchak, je bil posnetek posnet približno 20 kilometrov od Kijeva, trupla pa naj bi nekdo poskušal zažgati.
https://twitter.com/mpalinchak/status/1510308722328977412
Ukrajinska državna tožilka Iryna Venediktova je na Facebooku zapisala, da je bilo iz Kijevske regije na forenzične preiskave odpeljanih 410 trupel. Po njenih besedah preiskovalci delajo v regijah Kijeva in Černigova, da bi zabeležili "vsak zločin vdora ruskih čet brez izjeme". V teku so tudi operacije razminiranja. Po besedah Venediktove uradniki menijo, da so poleg nedetoniranega streliva lahko tudi mine, ki so jih ruske čete zasadile v trupla. “To je pekel in to moramo dokumentirati, da bi kaznovali pošasti, ki so ga ustvarile na naši zemlji,« je zapisala generalna državna tožilka.
Ukrajina je Mednarodno kazensko sodišče pozvala, naj uvede preiskavo o dogodkih v Buči, Francija in Združeno kraljestvo sta uvedbo preiskave podprla.
ZDA so napovedale, da bodo Generalno skupščino Združenih narodov pozvale, naj suspendira Rusijo iz ZN-ovega sveta za človekove pravice.
EU je skupaj z Ukrajino ustanovila preiskovalno skupino za zbiranje dokazov o vojnih zločinih in zločinih proti človeštvu. V Ukrajino je EU pripravljena napotiti tudi preiskovalce Eurojusta in Europola, je dejala predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen ter ob tem dejala, da "strašne podobe ne morejo in ne bodo ostale brez odgovora," ter da "storilci teh grozljivih zločinov ne smejo ostati nekaznovani".
Več evropskih voditeljev je poboje označilo za genocid ter pozivali tudi k novim sankcijam proti Rusiji.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1510641822292398080
Nekdanja glavna tožilka haaškega Mednarodnega sodišča za vojne zločine na območju nekdanje Jugoslavije Carla Del Ponte je ruskega predsednika Putina označila za vojnega zločinca ter Mednarodno kazensko sodišče pozvala, naj izda nalog za njegovo aretacijo.
V Ukrajini, kjer so začeli z natančnim popisom zločinov, storjenih nad civilisti, Rusijo skupaj z ogorčeno mednarodno javnostjo obtožujejo genocida. Rusija pa medtem slike, poročila in preiskave označuje za ponarejene in kot provokacijo.
Na ulicah mest, ki so bila pod ruskim nadzorom preko mesec dni, množice pobitih civilistov
Buča, ukrajinsko mesto, ki je imelo nekdaj približno 37.000 prebivalcev, pa tudi bližnje mesto Irpin, sta med rusko invazijo Ukrajine doživela hude napade. Bučo je ruska vojska zasedla že tretji dan vojne (26. februarja), od tedaj je bila pod ruskim nadzorom več kot mesec dni – do četrtka, ko se je ustavilo obstreljevanje in so v mesto vstopili ukrajinski vojaki.
https://twitter.com/DefenceU/status/1510372750665433089
Razmere v mestu so s svetom delili tudi novinarji francoske tiskovne agencije AFP, ki so fotografirali prizore civilistov, ki so ležali na ulicah, nekateri tudi z zvezanimi rokami, ob vrečkah z živili, kolesih, na dvoriščih svojih domov ... Na samo eni ulici so tako fotografirali 22 mrtvih civilistov, ki so bili tam že več dni.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510977839541243904
https://twitter.com/Podolyak_M/status/1510336853261623301
V množičnem grobišču za cerkvijo sredi mesta so našli trupla 57 ljudi, je za AFP povedal vodja lokalnih reševalnih sil Serhiy Kaplychniy. Nekatera trupla so bila nepokopana ali delno pokopana, glede na civilna oblačila pa naj bi bili vsi v množičnem grobišču civilisti.
Župan Buče Anatolij Fedoruk je za AFP povedal , da so ruševine mesta "posute s trupli". Po njegovih besedah so bile žrtve ustreljene v zatilje. Dejal je, da so ukrajinske oblasti po prevzetju ozemlja pred rusko okupacijo pokopale 280 ljudi v množičnih grobiščih v Buči. V intervjuju za Reuters je Fedoruk ocenil, da je bilo ubitih več kot 300 ljudi, med njimi naj bi bili tudi mladoletni.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510870316955934720
Povedal je tudi, da bodo zaradi dejavnosti razminiranja v mestu, ki potekajo, minili še "trije ali štirje dnevi", preden bodo zbrani posmrtni ostanki vseh ljudi. Deutsche Welle poroča, da so med mrtvimi tako ukrajinski civilisti kot ruski vojaki.
"To ni vojna, to je genocid, genocid ukrajinskega prebivalstva," je za AFO med drugim dejal kijevski župan Vitalij Kličko.
Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski, ki je Bučo že obiskal, je v video nagovoru, v katerem je spregovoril o umorjenih civilistih blizu Kijeva, spregovoril tudi v ruščini: "Želim, da bi vsaka mati vsakega ruskega vojaka videla trupla ljudi, umorjenih v Buči, v Irpinu, v Hostomelu. Kaj so storili? Zakaj so bili ubiti? Moški, ki se je vozil po ulici s kolesom – kaj je naredil? Zakaj so te običajne državljane v tem običajnem, mirnem mestu mučili do smrti? Zakaj so te ženske zadavili, potem ko so jim iztrgali uhane iz ušes? Kako je mogoče posiliti ženske in jih ubiti na očeh njihovih otrok? Da bi še naprej zlorabljali njihova telesa tudi po smrti? Zakaj so trupla ljudi drobili s tanki? Kaj je ukrajinsko mesto Bucha naredilo Rusiji?," je dejal Zelenski.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510763925784125444
Rusko obrambno ministrstvo: Gre za provokacijo
Rusko obrambno ministrstvo je poročila o umorih ruskih vojakov označilo za "provokacijo" in "inscenirano". Kot trdi, v času, ko je bila Buča pod nadzorom ruske vojske, "noben lokalni prebivalec ni trpel zaradi nasilnih dejanj", ukrajinski vojaki pa naj bi medtem obstreljevali južna mestna okrožja "24 ur na dan". Navedli so, da je ruska vojska prebivalcem Buče dostavila 452 ton pomoči. A pričevanja (prim.) iz Buče kažejo povsem drugo sliko.
Po njihovi oceni je "sumljivo", da so se "vsi tako imenovani "dokazi zločinov" v Buči pojavili le štiri dni po tem, ko so ruske čete zapustile mesto. Po njihovih navedbah naj tudi trupla ne bi bila videti kot trupla ljudi, mrtvih »vsaj štiri dni«. Rusija je zahtevala sejo Varnostnega sveta ZN 4. aprila "zaradi pošastne provokacije ukrajinskih radikalcev v Buči".
Podobne fotografije tudi iz drugih bližnjih mest
Ukrajinski mediji so objavili tudi fotografije mrtvih civilistov, ki naj bi bile posnete v Motižinu v kijevskem okrožju Buchansky. Ena od slik prikazuje trupla, ki so bila najdena v množičnih grobiščih, poroča UNIAN.
https://twitter.com/visegrad24/status/1510966950146547713
Med trupli na fotografiji je tudi družina županje Motižina Olge Sukhenko, je povedala ukrajinska novinarka Kateryna Malofieieva.
https://twitter.com/KatyaMalofeyeva/status/1510355540249137156
Drugo fotografijo, ki domnevno prikazuje trupla štirih ali petih golih žensk, najdenih ob avtocesti v bližini Kijeva, je objavil ukrajinski fotograf Mihail Palinchak. Fotografijo je pozneje delilo ukrajinsko obrambno ministrstvo. Kot pravi Palinchak, je bil posnetek posnet približno 20 kilometrov od Kijeva, trupla pa naj bi nekdo poskušal zažgati.
https://twitter.com/mpalinchak/status/1510308722328977412
Ukrajinska državna tožilka Iryna Venediktova je na Facebooku zapisala, da je bilo iz Kijevske regije na forenzične preiskave odpeljanih 410 trupel. Po njenih besedah preiskovalci delajo v regijah Kijeva in Černigova, da bi zabeležili "vsak zločin vdora ruskih čet brez izjeme". V teku so tudi operacije razminiranja. Po besedah Venediktove uradniki menijo, da so poleg nedetoniranega streliva lahko tudi mine, ki so jih ruske čete zasadile v trupla. “To je pekel in to moramo dokumentirati, da bi kaznovali pošasti, ki so ga ustvarile na naši zemlji,« je zapisala generalna državna tožilka.
Mednarodna javnost obsoja poboje, poziva k neodvisni preiskavi in dodatnim sankcijam proti Rusiji
Ukrajina je Mednarodno kazensko sodišče pozvala, naj uvede preiskavo o dogodkih v Buči, Francija in Združeno kraljestvo sta uvedbo preiskave podprla.
ZDA so napovedale, da bodo Generalno skupščino Združenih narodov pozvale, naj suspendira Rusijo iz ZN-ovega sveta za človekove pravice.
EU je skupaj z Ukrajino ustanovila preiskovalno skupino za zbiranje dokazov o vojnih zločinih in zločinih proti človeštvu. V Ukrajino je EU pripravljena napotiti tudi preiskovalce Eurojusta in Europola, je dejala predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen ter ob tem dejala, da "strašne podobe ne morejo in ne bodo ostale brez odgovora," ter da "storilci teh grozljivih zločinov ne smejo ostati nekaznovani".
Več evropskih voditeljev je poboje označilo za genocid ter pozivali tudi k novim sankcijam proti Rusiji.
https://twitter.com/JJansaSDS/status/1510641822292398080
Nekdanja glavna tožilka haaškega Mednarodnega sodišča za vojne zločine na območju nekdanje Jugoslavije Carla Del Ponte je ruskega predsednika Putina označila za vojnega zločinca ter Mednarodno kazensko sodišče pozvala, naj izda nalog za njegovo aretacijo.
Povezani članki
Zadnje objave

Tednik Domovina 116: Vse o kadrovskem cunamiju na RTVS
27. 9. 2023 ob 11:46

Napovednik 116. številke tednika Domovina: Vse o kadrovskem cunamiju na RTVS
27. 9. 2023 ob 7:39

Karikatura: Dolenjska ima vaške straže
27. 9. 2023 ob 7:15

Vroča tema: Kdaj bodo postavljene nove hiše, kako je z obnovo cest in kaj če ...?
26. 9. 2023 ob 17:09
Ekskluzivno za naročnike

Tednik Domovina 116: Vse o kadrovskem cunamiju na RTVS
27. 9. 2023 ob 11:46

Karikatura: Dolenjska ima vaške straže
27. 9. 2023 ob 7:15
Prihajajoči dogodki
SEP
27
22. Festival za tretje življenjsko obdobje
10:00 - 18:00
SEP
27
Plečnik in a-cappella: Mešani pevski zbor Obala Koper
20:30 - 22:00
SEP
28
SEP
28
Glasbeni aperitivi // Popotovanje med umetninami
18:00 - 19:00
SEP
28
Levstikov večer
19:00 - 21:00
Video objave

Vroča tema: Kdaj bodo postavljene nove hiše, kako je z obnovo cest in kaj če ...?
26. 9. 2023 ob 17:09

Odmev tedna: Psi lajajo, depolitizacija gre dalje
22. 9. 2023 ob 19:46
Izbor urednika

Slovenski srednji sloj molzna krava države. Prostora za nove davke ni
18. 9. 2023 ob 6:31

Kako so v Jugoslaviji kradli in prodajali otroke
12. 9. 2023 ob 6:31
68 komentarjev
Desnica
Če Putinu ne bodo sodili zaradi vseh teh pobojev, živimo v komunstičnem svetu.
Celoživljenjski učenec
Moja napaka, video je iz februarja letos.
https://youtu.be/p--ehrkI7pE
Celoživljenjski učenec
Moja napaka, ni star 8 let je pa iz februarja letos: https://youtu.be/p--ehrkI7pE
Celoživljenjski učenec
Popravek: Aljaska ni tako oddaljena od Rusije
Celoživljenjski učenec
Rasputin, očitno slabo bereš moje komentarje. Z vzroki se v grobem strinjam s tabo in te razumem, način ki ga je izbral Putin pa absolutno ni pravi. Posredno iz tvojih komentarjev odzvanja upravičenje ruskih posegov, vsaj tako jih razumem..
Aljaska ni tisoče kilometrov stran od ZDA in Ruske rakete to zanemarljivo razdaljo premagajo za šalo in obratno. Naj jih direktno napadejo, če se borijo proti njim, ne pa da ugrabijo talca.
Zato sem tudi omenil probleme v vodenju EU ki definitivno je pod vplivom ZDA.
Ekonomska računica je na obeh straneh!
rasputin
način ki ga je izbral Putin pa absolutno ni pravi. *** Ukrajinska marionetna vlada, ki je pod taktirko Amerike vodila državljansko vojno zoper rusko govoreče prebivalstvo in samo v Donbasu pobila okrog 13 tisoč ljudi, večinoma ruskih civilistov, je izbrala pa pravi način? Kdor z mečem pokončuje, bo z mečem pokončan! je rekel Jezus.
Celoživljenjski učenec
Rasputin: "Rusija je v vojni z ameriškim imperializmom, hegemonizmom, eksapnzionizmom, militarizmom, neokolonializmom …"
Ne bom zanikal teh teženj ZDA, ki zardi ekonomske računice pač obstajajo. Ne morem pa sprejeti to kot izgovor da Putin pač lahko tolče po Ukrajini. On se enako kot ZDA bojuje na plečih ukrajincev, odločitev za začetek invazije je sprejel on in ne ZDA. Naj direktno napade Aljasko pa naj ima tam vojno, a tudi on ima ekonomsko računico in tale mu veliko bolj ustreza..
Da ne bi o dvojni morali...
rasputin
Celoživljenjski učenec, kot tudi nekateri drugi komentatorji tudi ti ne razumeš, da pojasnjevanje ne pomeni opravičevanje. Vse kar pišem, je pojasnjevanje vzrokov in posledic vojne v Ukrajini. Poleg tega opozarjam, da obsojanje zgolj Rusije in toleriranje enakih vojaških napadov Amerike na suverene države v nasportju z mednarodnim pravom, v katerih so enako razrušili cele države, pobili stotisoče ljudi in spravili milijone ljudi v begunstvo, pač ni kredibilno. Če si proti vojnam in zločinom, ki se dogajajo v vseh vojnah, potem ne moreš selektivno obsojat samo enega storilca. In če pišeš neumnosti, naj Rusija napade Aljasko, potem naj Amerika napade Kanado ali Mehiko. Kaj ima Amerika iskati tisoče kilometrov stran od njenega kontinenta??
Peter Klepec
Na zahodu nihce, nobena drzava ne potrebuje novega teritorija. Potrebuje edino trg in tega tudi ima, z Rusijo ali brez (Rusija je sicer mnogo manjsi trg kot ena srednja EU clanica). Ko se je Rusija odprla v 90ih je zahod masivno investiral v Rusijo. Ste videli s kaksnimi avtomobili se vozijo Rusi? In kaj lahko kupujejo v trgovinah? Ali je to bilo slabo za Ruse in so raje brez tega? Tudi to bi slo. Nihce jih ne sili, da kupujejo BMWje. Edino Rusija razmislja v kategorijah 19. stoletja in potrebuje teritorij, hegemonijo in izzivljanje nad ljudmi.
Friderik
Prva žrtev vojne je resnica. Poleg fronte in spopadov se bojujejo še za naklonjenost medijev in javnega mnenja. V ta namen so seveda vsi pripravljeni lagati. Zmagovalci lažejo še dolgo po končani vojni. In tudi poraženci razlagajo svoj poraz kot zmago.
rasputin
https://www.youtube.com/watch?v=kXZHbT_XVkM https://www.youtube.com/watch?v=_HTxhthl9I0
Rokc5
Grozljivo, Putin dela novo Srebrenico. Je Putin novi Milošević?
Peter Klepec
Ne, Milosevic je bil mnogo bolj obziren. Putin je bolj Dolfetovega kova. Nacist je.
NatalijaL
Grozljivo! In mi navadni ljudje ne moremo narediti čisto nič, to je najbolj žalostno!
Celoživljenjski učenec
No, torej Putin je diktator, se strinjam s tabo. Biden pa lutka globoke države, vendar to še vedno ne upravičuje Putinovih metod, ki škodujejo vsem v EU in Rusiji sami. Moder in neimpulziven politik bi ubral drugačno taktiko, tako pa s svojim načinom potrjuje besede intrvjuvanca. CNN in CIA gor ali dol.
EU je v zadnjih 20h letih prevec popustla ZDA, hkrati pa se preveč ukvarjala sama s sabo, v kar so jo potisnili EU progresivni oligarhi z vso LGBT, zeleno, klimatsko propagando in kompleksnim birokratskim ustrojem. EU je imela priložnost biti kulturni, gospodarski in politični most, a je to zaradi kratkovidnih kastrirancev na položajih to zapravila.
helena_3
Odličen komentar, g. Vseživljenjski učenec. In kaj lahko naredimo mi, preprosti ljudje? Zavrnemo nore "progresistične" ideje in se držimo preizkušenih vrednot svojih staršev? Če nas bo dovolj veliko število, utegnemo zaustaviti evropski voz, ki drvi v prepad. Žal pa za Ukrajino ne moremo narediti drugega kot zbirati humanitarno pomoč in moliti. Ne moremo vrniti življenj brutalno pobitim. Ne moremo odvzeti bolečine njihovim najbližjim. Kdo lahko ustavi zlobnega, neuravnovešenega voditelja? Samo njegovi ljudje. Zato je tako pomembno, da tudi mi v svojem okolju ne sprejemamo in ne širimo sovraštva. Demagogija vodi v vojno. Volitve bomo imeli. Znamo prepoznati sovraštvo brez vsebine? Znamo ločiti prazne obljube in dejanja?
Celoživljenjski učenec
Seveda si vsak želi diplomatskih rešitev, a v ringu z diplomacijo ne prideš nikamor. Nekateri tega jezika ne razumejo, na žalost.
Celoživljenjski učenec
https://youtu.be/fypBI2ovxP8
Pri Putinu na žalost deluje samo ena diplomacija.
rasputin
CNN je CIA TV, Hodorkovski pa je ruski Jud, ki je igral vlogo zahodnega trojanskega konja v Rusiji. Če bi Hodorkovski postal ruski predsednik, bi Rusijo na pladnju predal/prodal zahodnim oligarhom. Jaz bi bil na njegovem mestu tiho, saj je bil Putin dovolj uvideven do njega, da ga je predčasno izpustil iz zapora in mu dovolil, da je odšel na Zahod.
rasputin
Zakaj nihče ne naredi nič, da bi ustavili to vojno?
Vsi točijo samo krokodilje solze nad Usodo Ukrajincev, nihče pa ne naredi nič, da bi po diplomatski poti ustavili to morijo in rušenje.
Biden, Stoltenberg, Leyenova in vsi evropski in ameriški vplivni politiki samo govorijo, kako so proti tej vojni, konkretnih diplomatskih dejanj pa od nikoder.
Si evroameriški politiki res želijo končanja te vojne??
Peter Klepec
In cemu bi vi rekli “diplomacija”? Preden se je zacelo, so hodili vsi po vrsti k Putinu, ki jim je zagotavljal, da ne bo napadel. Kaj naj bi se pa sedaj debatiralo? Da naj se Ukrajinci nehajo branit?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
NO, ti .... "putin" TO SO NAREDILI TVOJI - "GOLOBI MIRU" - RUSI, MAR NE? TI - POBITI NISO VIDETI KOT ENI SS NACISTI - KAJNE? PIŠI NORMALNO ALI PA TE BOMO PRIJAVILI KOT "PROKREMELJSKEGA " PROPAGANDISTA. L.r. Janez KK
MEFISTO
"Zakaj nihče ne naredi nič, da bi ustavili to vojno?" Kriv si pa ti, da prelivanje krvi še kar traja, ker nisi dovolil zaprtja zračnega prostora nad Ukrajino.
Celoživljenjski učenec
Evropski politiki si vsekakor želijo da se ta vojna konča, ameriškim je malo bolj vseeno, ker je potrebno inflacijo, ki jo je FED ustvaril izvozit v razlicnih oblikah. Prav tako pa jo mora tudi Putin (zahteva plačila v rubljih) in ECB. Vse to okrog ekonomije ima svoj izvor že v t.i. koronskih časih. Vojna je izgovor. Če bi imela Rusija demokrata na oblasti, bi se verjetno drugače pogovarjal, vzvodi obstajajo. Putinom reakcija je kljub mogoče utemeljenih razlogom popolnoma zgresena. Poskrbel je za to, da Ukrajinci Rusov ne bodo mogli videt naslednjih 50-100 let.
MEFISTO
Rasputin, povej nam, s kom je Rusija v vojni? Mar s temi reveži, ki so v krvi obležali po ulicah in trgih, ker so si begom želeli rešiti edino, kar jim je ostalo, življenje? Utihni že vendar, vsaj iz spoštovanja do treznejšihin pametnejših ljudi od tebe!
rasputin
Za vse tiste, ki verjamejo vse, kar vidijo, naj si pogledajo ta kratek video, v katerem lahko spoznajo, kako nas poročevalci iz Ukrajine lahko varajo. https://www.youtube.com/watch?v=kXZHbT_XVkM
Gregor
@rasputin Kaj se ne naredi? Predvidevam, da imate vi drugačne ideje kaj se šteje za primerno dejanje, ker naredi se ogromno. Ukrajini se je dostavilo na 10.000 kosov orožja za uničevanje tankov itd. Verjetno vi tega, da se ukrajinci sploh lahko branijo (ker se očitno hočejo) ne štejete za doprinos h koncu vojne? <b>Kaj bi po vaše mkoral zahod drugega narediti, če upoštevamo dejstvo, da imamo opravka s patološkim lažnivcem (točneje sociopatom), ki pač stalno ponavlja neke mantre izgovorov, ki so ali pač tudi niso realni ali resnični. Dejanja očitno odražajo povsem drugačne namene, je pa gotovo lepo poslušat Putinove predloge, kako bi se vojna lahko takoj končala. Eden od njegovih predlogov je bil, da Ukrajinci itak niso narod in naj se predajo, položijo orožje in potem bo on brez boja vse lepo zasedel. Briljantna ideja!</b> Kaj bi moral narediti zahod po vaše?
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.