Orbanov "rasističen govor", ki je precej več od tega: kako vidi prihodnost Evrope in kaj pravi o Sloveniji pod Svobodo
POSLUŠAJ ČLANEK
Na Zahodu močno kritizirani in pri marsikomu osovraženi madžarski predsednik vlade Viktor Orban je konec julija ponovno razburil z govorom, ki so ga številni evropski politiki in mediji označili za rasističnega.
A sporni del, ko Orban govori o "mešanju ras", je zgolj manjši izvleček zelo obsežne strateške analize situacije v Evropi, ki jo je madžarski premier podal na Poletni svobodni univerzi in študentskem taboru Balvanyos v Romuniji.
Po Orbanovem mnenju je pred nami desetletje nevarnosti, negotovosti in vojn, ključna vprašanja, na katerih se bo odločala prihodnost, so demografija, migracije in norosti glede spola. Vojna in energetska kriza pa trenutno to nekoliko zamegljujeta.
Ker govor Viktorja Orbana nudi pomemben vpogled v razmišljanje enega od vidnejših in tudi kontroverznejših akterjev v evropski politiki zadnjih let (kar velja ne glede na to, ali se z njegovo politiko strinjamo ali ne), država, ki jo vodi, pa obenem meji na Slovenijo, smo se na Domovini odločili v nekaj člankih povzeti njegova bistvena sporočila. S prvim začenjamo danes.
V začetku se madžarski premier Viktor Orban sprašuje, kako to, da kljub temu, da svet postaja vse boljši kraj, za kar naniza tudi podatke, Evropejci gledamo nanj vse bolj negativno. Kljub temu, da se je podaljšala življenjska doba, zmanjšala umrljivosti dojenčkov, stopnja revščine, število lačnih po svetu, zmanjšalo število ur delovnega tedna ... se med Evropejci krepi občutek, da živimo v svetu brez prihodnosti.
Orban razlog za to vidi v upadanju moči Zahodne civilizacije, ki poleg duhovnega in demografskega zatona, o katerem se je pisalo že pred desetletji, zdaj doživlja še materialni zaton, saj so surovine in energenti vse bolj izven vplivnega območja Evrope in ZDA. Druge civilizacije, ki so sprejele naš tehnološki razvoj in finančni sistem, pa ne sprejemajo naših vrednot, ki jih Zahod vsiljuje celemu svetu.
Evropa je na področju energentov po Orbanovem mnenju še posebej občutljiva, saj nadzoruje le desetino svetovnih energentov, izsiljujejo pa jo tako Rusija kot ZDA s svojim »svobodnim plinom«, ki ga pridobiva iz frackinga, ki ga Američani uporabljajo tudi kot geopolitično orožje.
Situacija, v kateri se je znašla Evropa in z njo Madžarska, je po Orbanovem mnenju večplastna in kompleksna. Največji izziv, na katerega pa mora odgovoriti vsak narod, je vprašanje demografije. Države in narodi se namreč delijo na tiste, ki so sposobne biološko ohranjati svoje število in tiste, ki tega ne zmorejo, med katere se uvrščajo tudi Madžari, kljub rahlim izboljšavam na tem področju v zadnjem času.
Vprašanje demografije je temeljno, saj bomo sicer prej ali slej odstranjeni iz naše domovine, v primeru Madžarov torej Panonske nižine, pravi Orban.
Orban ocenjuje, da se Evropa oz. Zahod deli na dva dela, pri čemer v prvem primeru govori o »post-Zahodu«, kjer Evropejci in ne-Evropejci živijo skupaj in zato ne moremo več govoriti o nacionalnih državah. Do leta 2050 bo v teh državah neevropsko prebivalstvo po številu preseglo evropskega. Na drugi strani je Srednja Evropa, kje je po njegovem mnenju Zahod danes.
Sam vidi velik spopad med obema deloma Evrope, čeprav, kot pravi, je Srednja Evropa ponudila »post-Zahodu« mirno sobivanje, pri čemer vsak upravlja s svojim ozemljem, vendar drugi tega ne sprejemajo in skušajo Madžarski vsiliti migrante in svojo usodo, ki pa je Madžari, po Orbanovo, nočejo.
Tukaj preide v najbolj sporni del, ki je odmeval v javnosti, ko na območju Evrope nasprotuje mešanju ras, kar sicer po njegovem drži že vso zgodovino. Internacionalistični levici očita ideološko prevaro, ko ta govori, da je Evropa poseljena z narodi mešane rase. A tu gre po njegovem za dve različni stvari: obstaja svet, ker so Evropejci pomešani s tistimi, ki prihajajo izven Evrope in to je svet mešanih ras. In potem je, kot ga označi Orban "naš svet", kjer se preko selitev, dela, mobilnosti ... ljudje mešajo med seboj znotraj Evrope: "tako denimo v Karpatskem bazenu nismo mešani, smo preprosto mešanica ljudstev, ki živijo v svoji evropski zgodovini," in so zliti v madžarsko-panonsko omako, ki tvori sebi lastno evropsko kulturo.
"Zato smo se borili, pripravljeni smo se mešati med seboj, vendar nočemo postati narodi mešane rase," nadaljuje Orban ter to utemelji z branjenjem Evrope pred Turki in Arabci v Srednjem in Novem veku. Prepričan je, da se je tudi danes potrebno ubraniti prišlekov, le da je smer neba, od koder prihaja izvor vdora, ki poplavlja Zahod, zdaj druga. Namesto vzhoda je to trenutno jug, kmalu pa bo tudi zahod, na kar je potrebno pripraviti naše otroke. Doda, da je potrebno medse sprejeti kristjane, tiste, ki pa jih ne želimo v naših življenjih, pa zadržati že na meji.
Tretje vprašanje prihodnosti pa je na področju vprašanja spola. Pozicija Madžarske je znova enostavna – sama želi zaščititi svoje otroke pred nevarno gender ideologijo, medtem ko prepušča drugim državam, da ravnajo na tem področju kakor želijo, a le te znova vsiljujejo Madžarski svojo ideologijo. »Želimo toleranten odnos do dejstva, da je v naši državi oče moški in mama ženska ter da pustijo naše otroke pri miru.«
Pri tem ne gre za ideološko vprašanje, ampak za vprašanje življenja, pri čemer v »tem delu sveta [Madžarska, Višegrajska skupina],« ni večinske podpore za »zahodne norosti.«
Vojna v Ukrajini ter energetska in ekonomska kriza ta vprašanja nekoliko zamegljujeta, ampak v resnici se bo prihodnost odločala na vprašanju demografije, migracij in vprašanja spola, je prepričan Orban, ki to imenuje »velika zgodovinska bitka današnjega časa« oz. boj med »levico« in »desnico«.
Na tem mestu Orban posredno omeni tudi Slovenijo, čeprav ne poimensko. »Na tem mestu bi izpostavil prijateljsko državo, katere imena ne bom omenjal. V tej državi je levica nedavno prevzela oblast. Prvi ukrep, ki so ga uvedli je odstranitev ograje z meje, drugi ukrep pa je sprejetje »gender vladavine«. Ne le, da so dovolili homoseksualne poroke, omogočili so jim tudi posvojitev otrok. Naj nas ne zmedejo trenutni konflikti, na teh vprašanjih se bo odločala naša prihodnost.«
Glede na podroben opis dogajanja, bi omenjena država težko bila katerakoli druga kot Slovenija.
V nadaljevanju svojega govora, ki ga v angleškem jeziku v celoti lahko preberete na blogu Kavarna Hayek, Orban predstavi tudi, kje vidi rešitve za omenjene probleme ter kako po njegovem mnenju rešiti situacijo v Ukrajini. O tem v naslednjih člankih na Domovini.
A sporni del, ko Orban govori o "mešanju ras", je zgolj manjši izvleček zelo obsežne strateške analize situacije v Evropi, ki jo je madžarski premier podal na Poletni svobodni univerzi in študentskem taboru Balvanyos v Romuniji.
Po Orbanovem mnenju je pred nami desetletje nevarnosti, negotovosti in vojn, ključna vprašanja, na katerih se bo odločala prihodnost, so demografija, migracije in norosti glede spola. Vojna in energetska kriza pa trenutno to nekoliko zamegljujeta.
Ker govor Viktorja Orbana nudi pomemben vpogled v razmišljanje enega od vidnejših in tudi kontroverznejših akterjev v evropski politiki zadnjih let (kar velja ne glede na to, ali se z njegovo politiko strinjamo ali ne), država, ki jo vodi, pa obenem meji na Slovenijo, smo se na Domovini odločili v nekaj člankih povzeti njegova bistvena sporočila. S prvim začenjamo danes.
V začetku se madžarski premier Viktor Orban sprašuje, kako to, da kljub temu, da svet postaja vse boljši kraj, za kar naniza tudi podatke, Evropejci gledamo nanj vse bolj negativno. Kljub temu, da se je podaljšala življenjska doba, zmanjšala umrljivosti dojenčkov, stopnja revščine, število lačnih po svetu, zmanjšalo število ur delovnega tedna ... se med Evropejci krepi občutek, da živimo v svetu brez prihodnosti.
Orban razlog za to vidi v upadanju moči Zahodne civilizacije, ki poleg duhovnega in demografskega zatona, o katerem se je pisalo že pred desetletji, zdaj doživlja še materialni zaton, saj so surovine in energenti vse bolj izven vplivnega območja Evrope in ZDA. Druge civilizacije, ki so sprejele naš tehnološki razvoj in finančni sistem, pa ne sprejemajo naših vrednot, ki jih Zahod vsiljuje celemu svetu.
Evropa je na področju energentov po Orbanovem mnenju še posebej občutljiva, saj nadzoruje le desetino svetovnih energentov, izsiljujejo pa jo tako Rusija kot ZDA s svojim »svobodnim plinom«, ki ga pridobiva iz frackinga, ki ga Američani uporabljajo tudi kot geopolitično orožje.
Glavni problem: demografija
Situacija, v kateri se je znašla Evropa in z njo Madžarska, je po Orbanovem mnenju večplastna in kompleksna. Največji izziv, na katerega pa mora odgovoriti vsak narod, je vprašanje demografije. Države in narodi se namreč delijo na tiste, ki so sposobne biološko ohranjati svoje število in tiste, ki tega ne zmorejo, med katere se uvrščajo tudi Madžari, kljub rahlim izboljšavam na tem področju v zadnjem času.
Vprašanje demografije je temeljno, saj bomo sicer prej ali slej odstranjeni iz naše domovine, v primeru Madžarov torej Panonske nižine, pravi Orban.
Migracije: "Nočemo postati narodi mešane rase"
Orban ocenjuje, da se Evropa oz. Zahod deli na dva dela, pri čemer v prvem primeru govori o »post-Zahodu«, kjer Evropejci in ne-Evropejci živijo skupaj in zato ne moremo več govoriti o nacionalnih državah. Do leta 2050 bo v teh državah neevropsko prebivalstvo po številu preseglo evropskega. Na drugi strani je Srednja Evropa, kje je po njegovem mnenju Zahod danes.
Sam vidi velik spopad med obema deloma Evrope, čeprav, kot pravi, je Srednja Evropa ponudila »post-Zahodu« mirno sobivanje, pri čemer vsak upravlja s svojim ozemljem, vendar drugi tega ne sprejemajo in skušajo Madžarski vsiliti migrante in svojo usodo, ki pa je Madžari, po Orbanovo, nočejo.
Tukaj preide v najbolj sporni del, ki je odmeval v javnosti, ko na območju Evrope nasprotuje mešanju ras, kar sicer po njegovem drži že vso zgodovino. Internacionalistični levici očita ideološko prevaro, ko ta govori, da je Evropa poseljena z narodi mešane rase. A tu gre po njegovem za dve različni stvari: obstaja svet, ker so Evropejci pomešani s tistimi, ki prihajajo izven Evrope in to je svet mešanih ras. In potem je, kot ga označi Orban "naš svet", kjer se preko selitev, dela, mobilnosti ... ljudje mešajo med seboj znotraj Evrope: "tako denimo v Karpatskem bazenu nismo mešani, smo preprosto mešanica ljudstev, ki živijo v svoji evropski zgodovini," in so zliti v madžarsko-panonsko omako, ki tvori sebi lastno evropsko kulturo.
"Zato smo se borili, pripravljeni smo se mešati med seboj, vendar nočemo postati narodi mešane rase," nadaljuje Orban ter to utemelji z branjenjem Evrope pred Turki in Arabci v Srednjem in Novem veku. Prepričan je, da se je tudi danes potrebno ubraniti prišlekov, le da je smer neba, od koder prihaja izvor vdora, ki poplavlja Zahod, zdaj druga. Namesto vzhoda je to trenutno jug, kmalu pa bo tudi zahod, na kar je potrebno pripraviti naše otroke. Doda, da je potrebno medse sprejeti kristjane, tiste, ki pa jih ne želimo v naših življenjih, pa zadržati že na meji.
Na ta del govora so se z ostro obsodbo odzvali številni evropski politiki, vodje političnih skupin v Evropskem parlamentu pa so Orbanovo razmišljanje o mešanju ras označili za "nesprejemljive izjave", ki so v nasprotju z evropskimi vrednotami in zanje "v naših družbah ni prostora".
Orban se je na kritike odzval z omilitvijo izjave, češ da njegovo nasprotovanje priseljevanju ne izhaja iz kakršnih koli bioloških podlag, ampak je zgodovinsko in kulturno pogojeno, ter da njegova vlada vodi politiko "ničelne tolerance do antisemitizma in rasizma", vendar kritikov ni prepričal.
Orban se je na kritike odzval z omilitvijo izjave, češ da njegovo nasprotovanje priseljevanju ne izhaja iz kakršnih koli bioloških podlag, ampak je zgodovinsko in kulturno pogojeno, ter da njegova vlada vodi politiko "ničelne tolerance do antisemitizma in rasizma", vendar kritikov ni prepričal.
Spolne »norosti«
Tretje vprašanje prihodnosti pa je na področju vprašanja spola. Pozicija Madžarske je znova enostavna – sama želi zaščititi svoje otroke pred nevarno gender ideologijo, medtem ko prepušča drugim državam, da ravnajo na tem področju kakor želijo, a le te znova vsiljujejo Madžarski svojo ideologijo. »Želimo toleranten odnos do dejstva, da je v naši državi oče moški in mama ženska ter da pustijo naše otroke pri miru.«
Pri tem ne gre za ideološko vprašanje, ampak za vprašanje življenja, pri čemer v »tem delu sveta [Madžarska, Višegrajska skupina],« ni večinske podpore za »zahodne norosti.«
Vojna v Ukrajini ter energetska in ekonomska kriza ta vprašanja nekoliko zamegljujeta, ampak v resnici se bo prihodnost odločala na vprašanju demografije, migracij in vprašanja spola, je prepričan Orban, ki to imenuje »velika zgodovinska bitka današnjega časa« oz. boj med »levico« in »desnico«.
Slovenija, prijateljska država, ki je nedavno skrenila
Na tem mestu Orban posredno omeni tudi Slovenijo, čeprav ne poimensko. »Na tem mestu bi izpostavil prijateljsko državo, katere imena ne bom omenjal. V tej državi je levica nedavno prevzela oblast. Prvi ukrep, ki so ga uvedli je odstranitev ograje z meje, drugi ukrep pa je sprejetje »gender vladavine«. Ne le, da so dovolili homoseksualne poroke, omogočili so jim tudi posvojitev otrok. Naj nas ne zmedejo trenutni konflikti, na teh vprašanjih se bo odločala naša prihodnost.«
Glede na podroben opis dogajanja, bi omenjena država težko bila katerakoli druga kot Slovenija.
V nadaljevanju svojega govora, ki ga v angleškem jeziku v celoti lahko preberete na blogu Kavarna Hayek, Orban predstavi tudi, kje vidi rešitve za omenjene probleme ter kako po njegovem mnenju rešiti situacijo v Ukrajini. O tem v naslednjih člankih na Domovini.
Zadnje objave
Verk: Zavestno zanemarjanje pravosodja zločin nad pravno državo
6. 11. 2024 ob 12:30
Novo: 173. številka Domovine
6. 11. 2024 ob 6:10
Nova afera ministrice za kulturo Aste Vrečko
5. 11. 2024 ob 17:20
Lojze Peterle je izstopil iz NSi
5. 11. 2024 ob 13:51
Ekskluzivno za naročnike
Novo: 173. številka Domovine
6. 11. 2024 ob 6:10
Je zgodovinski obrambni stolp graščina Aleksandra Čeferina?
5. 11. 2024 ob 12:30
Prihajajoči dogodki
NOV
06
Primož Pugelj: Začetek Novembra (otvoritev razstave)
18:00 - 20:00
NOV
07
NOV
08
Virtualni ogled Auschwitza: Auschwitz pred vašimi očmi
09:00 - 11:00
NOV
08
Video objave
Izbor urednika
Zakaj vsi sveti ni isto kot dan mrtvih
1. 11. 2024 ob 8:18
Zvjezdan Radonjić: »Očiščenje sodnega sistema se žal ne bo zgodilo«
31. 10. 2024 ob 6:00
Pokojni čakajo, da se jih usmilijo zanikovalci resnice
29. 10. 2024 ob 15:00
Udarec po družinah, ki so že danes diskriminirane
28. 10. 2024 ob 9:00
66 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Dramatiziranje t – z izrivanjem “ruske kulture” iz Slovenije zaradi vojne v Ukrajini – je smešno: v LJ imamo
MKL SLOVANSKO KNJIŽNICO, ki hrani in ponuja veliko ruske in ostale slovanske klasiki.
MATEMATIČNI PRIROČNIK – Bronštejn-Semendjajeva – je pa znanstveno-strokovna in ne RUSKO-NACIONALNA literatura. Pri čemer je bil nosilni avtor priročnika –
I.N. BRONŠTEJN – zagotovo – ŽID, ne pa RUS.
Toliko.
Lepe pozdrave vsem. L.r. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
. “RasPutin” že dela copy-paste njega 1000 x ponovljenih litanij o slabih ZDA in o “dobri” Putin Rusiji. VERJAMEM, DA SE BOJIŠ, SAJ ČE PUTIN POŠLJE KAKO močno raketo – na LJ – boš nastradal tudi ti: še zlasti, ker imaš hišo blizu državnih stavb naše R. Slovenije, v centru LJ. A JE TO – TO? L.R. Janez KK
uros.samec
Lahko bi nam pustil vsaj to Janez. Si pa tudi natančen.
rasputin
Strokovnjak za rusko zgodovino in ex knjižničar, ko že omenjaš, da je bil Bronštajn po tvoje Jud, tudi med vodilnimi ruskimi revolucionarji je bilo veliko Judov. Tudi znotraj Čeke in NKVD jih je bilo veliko. Tudi v holodomorju v Ukrajini so imeli pomembno vlogo ruski Judje. Prav tako v Stalinovih čistkah, v katerih so najvišjo ceno plačali prav Rusi. Judje so svetovni lobi in delujejo povezano, kjerkoli so. Takrat je bilo enako kot danes. Danes uničujejo Evropo. To jasno in glasno pove Judinja Barbara Spectre v spodnjem videu, v katerem pravi, da se Evropa še ni naučila živeti v multikulturalizmu. Zato se mora Evropa preobraziti, v središču te preobrazbe pa da so Judje. Ne pove pa omenjena gospa Spectre, da je multikulturna preobrazba Evrope toliko kot konec evropske civilizacije in celo konec avtohtonih Evripidov. Vsi domorodci po vsem svetu so lahko zaščiteni, samo Evropejci nismo. https://www.youtube.com/watch?v=G45WthPTo24
uros.samec
ALI BOSTE KONČNO DOUMELI, DA JE JANŠA SAM UNIČIL SVOJO VLADO? VSE MOGOČE ANALIZE OBVLADATE LE TE, KI JE NAJBOLJ OČITNA PA NE?! KAJ JE BILO TREBA RAZBITI KOALICIJO ZAVOLJO STA AGENCIJE? KAJ JE BILO TREBA VOJNE Z LJUDSKIMI MNOŽICAMI? BEDASTO. KAJ JE BILO TREBA VOJNE Z MEDIJI? NIČESAR OD TEGA NI MOGOČE ZMAGATI.
SAM JE KRIV.
Če je kdo zares odgovoren za takšno podporo gibanju Svoboda je to prvi Janez Janša. Njemu se zahvalite. On ga je ustoličil.
Ker Janez Janša NE ZNA vladati drugače, BO MORAL ali zamenjati državo ali pa državljane. Ker njegov način Slovenci NE SPREJMEJO.
Peter Klepec
To je pa res!
rasputin
Ko je lani, mislim da 5. spetembra, Ljubljano okupirala ogromna množica ljudi, kakršna se ni zbrala niti ob koncu komunističnega enoumja, ki je vpila "Hočemo svobodo!", policija pa jih je razgnala s pendreki in z vodnim topom, v katerem je bil vodi primešan solzivec, takrat sem napisal v komentarju, da Janša ne bo nikoli več predsednik vlade. Vsi tisti, ki ste tudi na tem portalu vehementno zahtevali, da policija s silo razžene sredine (ne petkove) protestnike zoper kovid-tiranijo, češ da gre za drhal, ste prispevali svoj delež k Janševemu porazu oziroma k porazu desnice. Sicer pa bistvene razlike med Golobom in Janšo ni. Oba sta lojalna bruseljski globalistični vrhuški, le da je Golob še malce bolj lojalen ...
Rokc5
Izjava Orbana pove veliko več, namreč tu gre za to, da poleg Orbana veliko držav v Evropi ni z naklonjenostjo sprejelo nove Golobove slovenske vlade, ki jo za EU številni dojemajo kot 'liability'. Naši zunanjepolitični partnerji po odličnem zunanjepolitičnem dvojcu Janša/Logar logično ne morejo razumeti, zakaj je v Sloveniji prišlo do zunanjepolitične spremembe na slabše. Že denimo ga. Fajonova ima pri obiskih težave (težko bo našla sogovornike, skregana je s pol Balkana na Zahodu pa absolutno nima takšne teže kot Logar), pri g. Golobu pa morajo slovenski mediji glancati njegove nastope za notranjepolitične potrebe, ker so na evropskem parketu zmedeni zaradi zelo splošnih ter nedorečenih stališč novega predsednika vlade.
miro
Potem je potrebno prepovedati tudi ruski Matematični priročnik?
"Popularni matematični priročnik, ki sta ga leta 1947 napisala I. N. Bronštejn in K. A. Semendjajev, je leta 1962 v slovenščino prevedel prof. Albin žabkar. Na naših tleh je doživel že trinajst ponatisov in je več kot 30 let pomagal pri izobraževanju več generacij inženirjev, naravoslovcev in drugih."
https://www.tzs.si/sola/prirocniki/matematicni-prirocnik-bronstejn
Enako je potrebno prepovedati ruski roman Vojna in mir? Itd.
MEFISTO
Bronštejn, Semedjajev in Tolstoj pa niso volili in izvolili Vladimira Grgoznega.
Peter Klepec
Ne bluzit! Nihce nima nic proti narodu Rusov, ampak proti politiki Rusov. Ceprav, ce taka politika dolgo traja, se porodi tudi antipatija do Rusov kot naroda. Nihce nima nic proti operni pevki Ani Netrebko. Pac pa proti politicni agitatorki Ani Netrebko. Dokler se ne bo dalo lociti teh dveh oseb, velja zadnje.
Sonatine
Grenke resnice s strani Orbana, grenke resnice. Lahko ga ljubiš ali sovražiš, ta človek ve, o čem govori, in ker govori resnico, se ga bojijo, želijo ga zatolči, "cancel" po domače..... Dobro je, da imamo v Evropi takšnega politika, gre za vest, ki se ne pusti utišati, sicer bi imeli zgolj združeno trobljo pedofilskih Nizozemcev in ponorelih Francozov.
Že brexit je bil dokaz, da ima Orban glede politike prisiljevanja prav, le da so se Britanci pred tem že sami ujeli v nepovratno past z odpiranjem Britanije za prebivalce nekdanjih kolonij, v Združenem kraljestvu že cela mesta niso več ne bela, ne britanska, ne pod pravnim redom Otočanov (sharia...) ....
Peter Klepec
Da bo jasno, Britanci niso hoteli yugosov&co. Niso bili afriski migranti motiv za Brexit, ampak Evropejski migranti.
uros.samec
Izjava Orbana namiguje, da je leva vlada v Sloveniji pogubno ubrala LGTB agendo, kar nima nobene zveze z realnostjo. Vlada samo spoštuje odločitev US. Orban nima nikakršne pravice tega očitati ali karkoli komentirati. Orban ne bo urejal politike republike Slovenije. Naravnost patetično je zagovarjanje Orbana, ki cedi sline po ozemlju Slovenije ( objava zemljevida ) iz strani eklatantnih Slovenskih domoljubov.
Mefisto, nehaj že s temi abotnimi osebnimi diskreditacijami. Mene osebno ne motijo homoseksualci, niti me ne moti, da želijo posvojiti otroke. Ti pa imaš legitimno pravico, da se počutiš ogrožen in napaden zaradi tega.
Sonatine
US je razsodilo v nasprotju z Ustavo in je podaljšana roka te vlade. Samo Uroš ne vidi problema v tem, valjda.... Saj si Uroš: 1. bodisi obeta koristi od skupnosklede, 2. ali pa je eden od tistih ideoloških opranoglavcev, ki so poslušni psi podaniki svojega gospodarja,dokler ne bosta gospodarjeva voda in hrana zanje postali tako pičli, da ne bo več za nikamor, potem se takšni psi nenadoma lahko povsem strgajo s ketne in pobesneli začno gristi roko, ki jih ne hrani več..... do novega slabega gospodarja, do pičice kot je bil enaki tisti prvi.
Sonatine
* do pičice enakega, kot je bil tisti prvi
MEFISTO
Uroš.samec, svojega vodnika, učitelja in intelektualnega dobrotnika modrega, dobrega ter usmiljenega Mefista si dokončno razočaral. Da bo mera polna, ne znaš postavljati vejic, kar je pa najhuje, napisal si,"IZ strani slovenskih domoljubov". Slovenski domoljubi podpirajo Orbana pri njegovem prizadevannju, da bi spametoval Evropo, zato so NA strani in ne V strani Orbana. Tudi nisi obziren in razumevajoč prijatelj. Sploh se ne sekiraš in ne oziraš na Mefista in očitno nalašč pišeš nemnosti, da bi tvojega dobrotnika čim prej pobralo. Mefisto te 'ma in te nima rad! Tudi "sinu", na pečalbi v Združenem kraljestvu, želi vse dobro!
uros.samec
OBJAVLJEN ZEMLJEVID VELIKE MADŽARSKE !!!!!!!!
Kaj pa vem
Mi imamo Kozlerjev zemljevid slovenskih dežel. Ah, kako lepo bi bilo...
Friderik
Madžari so Orbana izvolili zase. Jim že ustreza, če so mu dali 2/3 podporo. Očitno imajo toliko ponosa, da ne izvolijo neke lutke, ki bi bila Bruslju všeč, ne kot mi Slovenci.
uros.samec
Enako gospod Friderik, Enako. Tudi mi smo izvolili sedanjo vlado z zgodovinsko podporo in Orbana se to ne tiče. Če mu ni všeč je to njegov problem.
Sonatine
Uroš, mi smo sedanjo vlado izvolili z zgodovinsko prevaro, brutalnim medijskim inženiringom, leta in leta sistematično podpiranim z ideološkim inženiringom znotraj izobraževalnega sistema. To vlado so izvolili loleki, bodisi povsem neizobraženi bodisi funkcionalno nepismeni ideološki opranoglavci kot tipični produkti našega šolskega sistema, ki nič ne mislijo, verjamejo vse, kar jim reče tv, verjamejo lažnim manipulativnim razlagam s tv (ker jim funkcionalna nepismenost itak preprečuje karkoli dejansko razumeti) in to vlado imajo ti isti loleki, če bodo popenili do dovolj velike mere, moč tudi vreči iz oblasti - in si verjetno izvoliti podobne prevarante za novi krog pekla. V sloveniji bi to situacijo lahko presegli zbolj s korenito spremembo šolskega sistema in seveda izvedbo lustracije, kar pa se ne bo zgodilo, tudi rezultati takšnih posegov se razvijajo na dolgi rok, vsaj 50 let in več. Obrniti se torej morata vsaj dve generaciji, da se pokaže vsaj minimalni hasek. Realno gledano tega v Sloveniji ne bomo počakali. Se pa lahko zgodi, da se bomo začeli med sabo klati, potem, ko bo res hudo in bo tisti prvi bedak, ki voli perjad, bič pomanjkanja le prehudo začutil na svoji koži. Tako nekako, kot so ponoreli v Bolgariji proti Causescuju.... Z besom, ki z intelektualnimi napori ali nenadno umsko razsvetlitvijo ni imel nič, je bil zgol upor a la Matija Gubec, ko se je tlačanom lepega dne povsem utrgalo....
MEFISTO
Zdaj te pa imamo. Tudi ti si s vsojim glasom pomagal, da ste nam navlekli za vrat to ekstremistično vlado.
Kraševka
Vprašanje, če je bila ta vlada res izvoljena, ali je VK in taksisti skupaj z Niko to le "pridelali". Kaj pa vse "igre z glasovnicami"?
Friderik
Orban je pogumno povedal tisto, kar so večina evropejcev po tihem misli a si ne upajo povedati. Pogum ima zoperstaviti se Sorosu in njegovim miljardam namenjenih za podkupovanje zavitim v lep celofan o odprti družbi. Drugi v Bruslju so skorumpirane oprezne r***, ki se do vzhodno evropskih držav naduto obnašajo, kot so se prej do svojih kolonij.
Kraševka
Imate prav. Orban si upa povedati to, kar tudi drugi mislijo, pa nimajo poguma to izreči.
APMMB2
Bom malo zasukal razpravo. Vsaka družba se deli na levo in desno.Ni pomembno, kaj pomeni levo in kaj desno, pomembno je, da nobena družba ni enotna in tega normalno tudi ni mogoče zahtevati. Tudi Slovenska družba se deli na levo in desno. Kaj pomeni levo in kaj desno ni važno, važno je da delitev obstoja. Normalno in kulturno bi bilo, če bi družba prehajala od ekstreneo leveg v ekstremo desni pol brez zaostritev, brez sovraštva in bi delitev priznavali, kot normalnost.
V Sloveniji tega ni, zato Slovenija ni normalna družba.
Opaža pa se spreminjanje, ki je vedno bolj očitno.
V Sloveniji smo imeli dolga leta partijsko diktaturo, ki je vzpodbujala delitev družbe. Partija je ustvarila elitni, priviligirani razred, ki je razen dostopa do vodilnih, vodstvenih in političnih funkciji imel privilegje pri izobrazbi, pred vsem v znanosti in kulturi.
Na ta način je nastajala nova elita.
Po osamosvojitvi in demokratizaciji države sta bila pola,ki sta obstajala kljub zapovedani egalitarizaciji, neenaka. Večina intelektualcev je bilo na levem polu. Desanica zaradi nenehnih napadov in zapostavljanja, je bila skromna in deleč ni mogla enakopravno posegati na vodilna področja ter usmerjati znanost in kulturo.
Samo trideset let demokracije je bilo potrebno da sta se pola izenačila in brez nekih empričnih raziskav lahko trdim, da danes desni pol krepko prekaša levi pol po intelektualni moči.
To se najbolje vidi pri sestavljanju vladnih ekip. Desnica pod vodstvom Janeza Janše je sestavila skoraj sanjsko ekipo, ki se je dokazala z nespornimi uspehi, saj je v samo polovičnem mandatu zmanjšala brezposelnost, dvignila pokojnine in plače, poskrbela za razvoj sociale, procentualno zmanjšala državni dolg in povečal BDP. Uspehov je veliko in jih je težko vse našteti. Pripomniti pa je potrebno, da je vlado soremljala huda covid kriza, ki jo je vlada zelo uspešno reševala.
Sedaj smo s ponesrečenimi volitvami dobili novo vlado. Res je , da še ni minilo tistih 100 dni, ko se naj vlade ne bi napadalo, pa vednar so obrisi nove vlade znani in skoraj vsi resorji so že pkazali, kaj nameravajo početi.
Ko primerjamo bivšo in sedanjo vlado, seveda objektivno, ugotavljamo, da sedanja vladna ekipa ni niti senca prejšnje in težko je verjati, da bo karkoli izboljšala.
Na razpolago je sedanji predsednik vlade imel celotni bazen strokovnjakov in politikov s katerimi bi lahko sestavil vlado. Odločil se je, da bo vlado sestavil samo iz strank levega spektra in to delitev zelo strogo spoštoval. Ni dvoma, da je izbral najboljše , med najboljšimi. Vsaj tako nam vladno ekipo predstavljajo mediji, ki jih prav tako popolnoma obvladujejo levičarji. Celo več, ravno novinarji,ki so se izkazali pri kritiziranju prejšnje vlade in so ustvarili vzdušje, ki je volivce prepričalo, da je potrebno Janševo vlado zamenjati, je Golob povabil k sodelovanju, k odločanju, k vodenju države.
Sedaj je vladna ekipa znana. Ni več ugibanj. V mozaiku manjka samo še predsednik države, oziroma predsednica in potem bo vsa oblast popolnima v rokah levičarjev.
Tukaj pa se lahko zamislimo, celo prestrašimo, sa je razlika med prejšnjo ekipo in sedanjo občutna.
Vprašati se moramo, zakaj je takšna razlika nastala v dobrih 30. letih.?
Kako je mogoče, da je intelektualni trust levice zgrmel v prepad?
Razmere lahko pojasnimo samo s tem, da je levico omrežila ideologija. Ideologija je vera, ni znanost in nima stika z življenjem.
Ideologija postavlja teze, ki jih ne dokazuje, ampak jih vsiljuje. Tez ni mogoče spreminati, Takšne so in pika.
Recimo ena od njih je ta, da levičarji ne priznavajo, da je Slovenija zaradi komunistične vladavine bankrotirala in da je gospodarski polom bil vzrok za razpad Jugoslavie, za sestop partije iz oblasti in za osamosvojitev Slovenije in njeno demokratizacijo.
Tega levičarji ne priznavajo, zato še vedno živijo v iluziji socializma, v revolucionarnem boju partizanov in čakajo, da se ponovno vrne samoupravljanje. Pri tem pa jih večina ne vidi, da so Slovenijo ugrabili tatovi, ki brez milosti ropajo in kradejo, ter uničujejo Slovenijo.
Levi intelektualci tega na vidijo in ropanje celo podpirajo, če ravno dobijo za to le drobtinice.
miro
Predlagam, da si ogledate nadaljevanko "Sence nad Balkanom", posebno dele, kjer nastopa dr.Korosec. Mogoče vam bo postalo jasno, da smo bili in smo še vedno le kmetje na šahovnici velikih igralcev.
Sonatine
Levi intelektualci so del sistema ropanja in podrejanja, APMMB2. Ne gre zgolj za ideološko pozicijo iz samega jedra Novega razreda, katerega del so ti "intelektualci" (pojem je sporen, saj na levi intelektualcev praktično ni več, so samo poslušni izvrševalci ukazov vrhuške, brez misli, brezpogojno, nesposobni celo intelektualno utemeljiti upravičenost tega, kar počno - so vsebinsko izpraznjeni, intelektualno prazni, vse temelji zgolj na parolah in surovem uveljavljanju premoči), temveč gre tudi za neposredno finačno korist, hranjenje pri koritu, delitev državnega plena. Si del Novega razreda, ali pa si del tistih, ki pod jarmom davkov in bičem neSvobode zagotavljajo nemoten dotok sredstev za bogato in razkošno žilvljenje ter kopičenje bogastva pripadnikov Novega razreda. Tudi t.i. novinarji in mediji so del te zgodbe, sodstvo je del te zgodbe, skratka, ni nam pomoči.
Kraševka
APMMB2, pridružujem se vašemu mnenju.
Svetnik
Nestrpni uros.samec po eni strani podpira homofoba Putina, po drugi strani Orban, predsednik članice EU ne bi smel kritizirati zblojeme lgbt ideologoje v Sloveniji.
Po drugi strani pa se na to temo lahko vtikamo v Madžarsko.
Orban ima pri teh tematikah prav. Proruski je pa najbrž zato, ker mu EU serje po glavo.
uros.samec
Tako je, podpiram razlog za specialno vojaško operacijo Ruske vojske v Ukrajini, ker je 10x bolj kredibilen kot razlogi za razne operativne posege in udare Ameriške vojske po svetu zadnjih 70 let. Orban, človek ki je afera na dveh nogah in težak cmok celotne EU, naj ureja lastno državo, od naše pa se naj drži čim dlje stran.
Peter Klepec
Orban je proruski, ker misli izkljucno nase. In zmotno misli, da si bo izposloval koristi od Rusov. Pri tem ignorira, da je Madzarska del izgubljene ruske sfere, ki jo hoce Putin pridobiti nazaj. Poljaki so razumeli, Orban pa nic. Dvomim, da hocejo Madzari ruski sistem nazaj. Naj si to vprasanje odkrito postavijo, pa bo vse jasno.
Shalotka
Tudi meni je Orbanovo razmišljanje blizu. Vem kaj želi in tudi Sloveniji želim, da se ohrani na starih vrednotah in da demografsko zaživi. Tole uvažanje gender bedarij v Evropo je pogubno, prav tako levičarske ideje, ki sploh ne ponujajo človekovih pravic ampak so spet prevara, da se izbrancem predobro godi na račun tistih, ki ustvarjajo in zares delajo. Poglejte letošnjo izbiro v Sloveniji in drsenje v prepad pod novo vlado. Svet je zmešan in Slovenija nima notranje moči, da bi kljubovala zmešnjavi. Kaj lahko naredim kot posameznik? Zdi se, da malo ali nič, pa vendarle veliko, če nas je več, ki smo za red, pravno državo in spoštovanje naše identitete! Nisem nacionalist, če sem narodno zaveden! Nisem šovinist, če sem domoljub! Prisluhnite dikciji levice! To ne more biti moj svet!
Tu je moj dom! Imam dolžnost braniti ga v vsem kar se je tekom rodov izkazalo za dobro in prav!
uros.samec
Kdo daje pravico Orbanu, da komentira notranjo politično dogajanje v Sloveniji, kot da je to njegov teritorij? In kaj naj bi imela nova vlada z odločitvijo US, ki je popolnoma ločena veja oblasti? In kdo se ne zaveda, da gre pri tem le za sledenje EU politiki? Pustite že te reveže pri miru. Poročil se je eden sam par, pa bomo kar Orbana poslušali? Smrduh naj se briga za svojo Madžarsko in naj ne otresa goflje za stvari ki se ga ne tičejo.
MEFISTO
Moj prijatelj razumni uroš.samec je že tako spreten, da je v zanj neobičajno kratkem prispevku zagrešil kar nekaj hudih napak. 1. Med državami velja tudi tako imenovano načelo reciprocitete. Če se je smel med slovenskimi politiki in njim podložnimi režimskimi mediji priimek Orban ter njegova izpeljanka orbanizem izgovarjati le kot kletvica, potem je smel biti tudi Orban kritičen do slovenske skrajno leve vladajoče koalicije, njene vlade in do premierja. Še posebej, ker je povzel le večinsko prevladujoče mnenje Slovencev do vsiljene oblasti, ki jo sprejemajo kot kazen za prevzetnost. 2. Ustavno sodišče v trenutni sestavi ni "popolnoma ločena veja oblasti" , temveč v praksi pričakovano deluje kot četrta stranka proti ljudske in proti narodne leve vladajoče koalicije. 3. Kdo v Sloveniji, ki je pameten in priseben, se ne strinja z Orbanovim stališčem do LGBT ideologije, ki je evropska kuga 21. stoletja in vir uničujoče dekadence? Pri tem se postavlja še troje podvprašnj. Kdo nas bo branil pred Putinovo razbojniško vojsko, če nas napade, če se naši topli bratje bojijo celo žensk? Si v skladu z evropskimi smernicami glede LGBT ideologije med kakimi 200 spoli zase že izbral ustrezen spol, ki bo kompatibilen s tvojim političnim angažmajem ter publicističnim opusom? In končno še eno indiskretno vprašanje. Te sin, ki naj bi po tvojem pripovedovanju že 10 let tlačanil v Angliji, naslavlja z očetom, atom, atekom, očkom in kar je še takih ljubkovalnih sorodstvenih naslovov, ali te v skladu z evropskimi smernicami suhoparno ter brezosebno kliče kar starš 1 oziroma starš 2, odvisno od tega, kdo pri vas nosi hlače. 4. Orban ni nikakršen smrduh, temveč kultiviran madžarski rodoljub, ki skrbi za svojo osebno higijano, ki je vedno zgledno oblečen in ki ne skriva svoje številne družine kot kača noge, kar je počel nekdanji zaslužni premier Šarec in kar počne tudi sedanji premier Golob, ki bo tudi postal zaslužen, ko bo odstopil. 5. Ker si prepričan rusofil in putinist, ne razumem tvojega odklonilnega stališča do Orbana, saj je v celi Evropi edini državnik, ki še ni Putinu obrnil hrbta. Imej se!
rasputin
Shalotka, denar je sveta vladar. Manjšina, ki obvladuje zahodni finančni sistem in ima na razpolago neomejena finančna sredstva, ima pod nadzorom bolj ali manj vse politike in vse medije. Politiki vodijo protiljudsko politiko, mediji pa ljudem prikazujejo izkrivljeno sliko dogajanja. Molčeča večina tako nima niti realnega pogleda na politično dogajanje, niti drugačne vizije in nosilcev, ki bi jo bili sposobni izpeljati. Velja Kučanova sintagma: diskreditacija - likvidacija, po potrebi tudi fizična.
Friderik
Uroš S. , kaj daje tebi pravico, da komentiraš Orbana?
helena_3
Mefisto, odličen komentar! Tudi jaz tako mislim, samo ne znam tako dobro povedati.
Sonatine
Joj prejoj uroš, spet same bedrije kvasiš. Madžarska in Slovenija sta obe del EU, državljani obeh držav pa državljani EU. Seveda ima pravico "kvasiti", kot praviš, o vsem, kar se v EU dogaja in se vrača kot pritisk na nacionalne države po samouničenju. Daj malo pomisli včasih, za spremembo.
Sonatine
Draga Shalotka, bojim se, da smo svoj dom pod perjadjo nepovratno izgubili. Golob izvaja komunistični revolucionarni prevzem, s tem da se trupla za Hude jame sedaj dovaja preko seznamov za odstrel, črnih list, ki onemogočajo zaposlitev, utišanji vseh nasprotno mislečih in neodvisnih novinarjev, in tako naprej. Ena Petra Lesjak Tušek se je zadnjič zamislila... pri tako ideološko spranih in uničenih možganih je slednje pravzaprav čudež... In dokaz, kako nizko smo potonili. Ko celo njihova aktivistična novinarka spozna, da so posilili njeno profesijo, jo uničili, manipulirali, zlorabili in odvrgli kot stare posrane gate na kup gnoja. Pa je vse to le začetek perjadne revolucije... ki ni nič manj "krvava" od tiste prve....
Peter Klepec
Slovenci so vec kot tisoc let ziveli v vecinsko nemski drzavi. Brez eksistencnih problemov. Sedaj zivijo v lastni drzavi, je pa naenkrat problem ogrozenosti. Demografsko je Slovenija na udaru zaradi katastrofalno nizke rodnosti. Nic ne kaze, da se bo to spremenilo. Tudi nihce ne ve kako bi kaj spremenil. Priseljenci edino lahko zagotovijo delovanje druzbe in tako je v SLO ze dolga desetletja. Brez priseljencev je kolaps. Jasno, da priseljenci spreminjajo genski odtis. Se posebej, ce imajo priseljenci vec otrok kot domacini. Neznansko nespametno je blokirati imigracijo in obenem zahtevati npr. dostojno zdravstveno oskrbo zase. Eno ali drugo, oboje ne gre. Ali po Orbanovo nabijati, da naj ljudje za bozjo voljo ze zacno delati otroke. Namesto tega mladi Madzari masovno bezijo v Avstrijo in Nemcijo, kjer so ze davno ugotovili, da je pac premalo domacih otrok in da nekdo mora opravit delo. Orbanova najvecja napaka je razdiranje evropske enotnosti. Vsega, kar je Evropa dosegla v 70 letih. Ce bi bili vsi taki, EUja ne bi bilo vec in zelo verjetno bi bila vecina zapletena v lokalnih vojnah s svojimi sosedi. Za pedre in lezbijke sploh ne gre.
Kraševka
Shalotka, tudi sama mislim tako.
Kraševka
MEFISTO, odlično razlago ste podali.
Kraševka
Dober izraz ste dobili: "Komunistična Revolucija, ki se kaže kot - Revolucija Perjadi", v kateri padajo vsa moralna načela in se dela take čistke, kot v Titovih časih. To pomeni, da nazadujemo za 40 let nazaj. Ta Svoboda je torej eno samo NAZADOVANJE, kar bo pripeljalo celo do lakote. "Perjad hoče zobazi zrno", ne pomisli pa, kdo bo to zrnje pridelal, če bodo delavce enostavno pomendrali.
rasputin
Peter Klepec, Orban drži ogledalo bruseljski birokraciji in njenim podrepnikom, ki uničujejo Evropo. Če je evropska enotnost to, da so meje Evrope odprte za vsakogar, ki se mu zljubi ilegalno vdreti vanjo, razen za Ruse, potem je bolje, da ta Evropa čim prej propade.
Kaj pa vem
Če želimo ohraniti svojo identiteto se moramo povezati z višegrajsko skupino. Žal imamo zdaj oblast, ki se od tega oddaljuje, vse ki se z njo ne strinjajo pa označuje za nazadnjake. Menim, da se podporniki te vlade niti ne zavedajo kaj podpirajo. Menim, da bi nedavni napad na pisatelja, ki si je drznil kritizirati islamskega preroka moral ljudi strezniti. To bomo dobili v Evropo! Si tega res želimo. Sicer pa, če sami ne spoštujemo svojih korenin, ne moremo tega pričakovati od drugih. Nasprotujem, da se žali svete simbole kogar koli, zahtevam pa da se tovrstne oziroma kakršne koli spore, v Evropi rešuje na evropski način.
rasputin
Peščica najbogatejših ljudi na Zahodu, predvsem bankirjev, obvladuje tako politike kot medije po metodi palice in korenčka. Vsakogar, ki ima količkaj pmembno funkcijo za njihove strateške interese, bodisi podkupijo ali diskreditirajo-likvidirajo. To zlasti velja za politike in medije pa tudi za druge pomembneže. Ključni strateški interes realno vladajoče plutokratske elite je ohranitev njenega posebnega in privilegiranega položaja na dolgi rok. Za ta cilj je treba ljudi poneumnit in njihovo pozornost stalno usmerjat stran od sebe v čim bolj trivialne zadeve. Nadalje je treba ljudi prestrašit z realnimi ali namišljenimi nevarnostmi, ker so prestrašeni ljudje zlahka vodljivi. In ljudi je treba nahujskat ene proti drugim po znanem načelu divide et impera - razdvajaj in vladaj. Plutokratska elita že stoletja, pravzaprav tisočletja, uporablja stalno isto strategijo in taktiko in uspešno obvladuje svoje delovne in molzne ovčice, ki bezljajo za svojimi vodilnimi ovni, ki jih nikoli ne pripeljejo nikamor.
Kaj pa vem
In rešitve?
rasputin
Rešitev je v tem, da ovce ne bezljajo za svojimi ovni. Ampak to je misija nemogoče v danih razmerah. Ko bomo trdo treščili ob tla in se skoraj raztreščili, se bo mogoče ljudem začelo svitati, da ne sledimo pravim ljudem, ki nas ne vodijo po pravi poti.
uros.samec
Glede tega človeka niti Madžari niso dovolj pametni. Zaupal pa bi mu samo norec. Če kdo slučajno misli, da gleda na nas kot na karkoli drugega kot izgubljeno ozemlje, se moti. Tudi pri Ukrajini se mu cedijo sline.
Teodor
Orban ima vse prav, razen glede Ukrajine. Madžarska jo bo dobro odnesla, dokler ne pride Putin tudi ponj.
rasputin
Paranoja je huda bolezen.
Friderik
Teodor, zakaj bi pa prišel ponj. Ali so Madžari pobili 13 000 Rusov v Donbasu? Ne piši traparij.
rasputin
Orban je Madžar in Evropejec, lokalni in evropski domoljub, ki bi rad ohranil nacionalno in evropsko kulturo ter evropsko civilizacijo.
Pravzapravje nerazumljivo, da v Evropi vsaj med politiki prevladuje prepričanje, da nacionalne kulture in evropska cvilizacija, ki temelji na njih, niso nikakršna vrednota. Nasprotno, vrednota je prisilna kolonizacija Evrope prek prišlekov z vseh vetrov, ki spodbujeni s to kapitulantsko držo evropske politike, v trumah vdirajo v Evropo. Zanima me, kdo si tega vresnici želi, razen neveredostojne politike, ki predstavlja samo sebe, ne ljudi.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Tako, tako - "rasPUTIN". S tem zapisom si se pa - poboljšal. Kar kak madžarski slovar v roke: VAS=FALVA, HIŠA=HAZA. UČENJE BO ŠE BOLJ PRIJETNO, ČE SE SEZNANIŠ S KAKO - MADŽARKO. L.R. JANEZ KK
rasputin
Manjka se Madžark na internetu, ki znajo angleško. Učenje Madžarščine prepuščam tebi.
MEFISTO
Poskočni Mefisto se je pa z Madžarkami vedno najraje pogovarjal z rokami in drugimi okončinami ter pritiklinami, ker ga je vodil princip, da inter pedes puerorum magnum gaudeum puellarum est..
Marjana
Zame pa je to rasizem!!
rasputin
Mefisto, sanjacus svinjus o koruzis. Bilo i prošlo...
rasputin
Pejd v Afriko, če hočeš videti, kaj je rasizem. Tam prenašajo belce samo kot turiste, ker prinašajo denar. Da bi se belci lahko kar naseljevali v Afriki, je misija nemogoče. Zakaj bi morala Evropa biti nikogaršnje ozemlje, kamor lahko ilagalno vdre vsakdo, ki se mu zljubi? Zato, da neke Marjene ne bodo takoj vpile, da je to rasizem?!
rasputin
Orban: "Na tem mestu bi izpostavil prijateljsko državo, katere imena ne bom omenjal. V tej državi je levica nedavno prevzela oblast. Prvi ukrep, ki so ga uvedli je odstranitev ograje z meje, drugi ukrep pa je sprejetje »gender vladavine«. Ne le, da so dovolili homoseksualne poroke, omogočili so jim tudi posvojitev otrok. Naj nas ne zmedejo trenutni konflikti, na teh vprašanjih se bo odločala naša prihodnost.« Osebno ne vidim v tej izjavi nikakršnega vtikanja v naše zadeve. Gre le za izraženo mnenje, do katerega ima pravico tudi politik. Če smejo evropski politiki vsevprek kritizirati Madžarsko, lahko tudi Orban pove svoje mnenje o Sloveniji, čeprav je iz vljudnost sploh ni imenoval. Golobova vlada je dobila široko podporo volivcev in ima do neke mere proste roke. Vprašanje je le, če so Golobovi volivci zares mislili, da bo vlada vodila politiko odprtih vrat v odnosu do ilegalnih migracij. Ni izključeno, da bo doživel tudi Golob usodo predhodnih novih obrazov, Šarca in Cerarja na primer, ki sta razočarala svoje volivce, volivci pa so jima obrnili hrbet.
MEFISTO
Rasputin, oglasil si se v partizanski latinščini.
rasputin
Mefisto, to je latinščina iz slovenske klasične literature. Kdo, ki je naredil kako slovensko šolo, še ni slišal za gnojacius kidacius.
Kraševka
Tokrat se pridružujem vašemu razmišljanju.
Fridek
Rasizem?....saj madzari nikoga ne "zabihajo"....lepo so povedali, da proti nobeni rasi nič nimajo, da pa bi radi ostali Madžari in neki LGBTGENDER FLUIDI, ,,ki so tako IN pri Levici. Zakaj že??
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.