Gre Janši za stvar ali za predčasne volitve?
POSLUŠAJ ČLANEK
V Bovcu se začenja tradicionalni poletni tabor SDS, ki bo trajal do 4. avgusta. Ob današnjem srečanju občinskih odborov je zbrane nagovoril predsednik stranke Janez Janša in med drugim komentiral tudi sestavljanje vladne koalicije.
Kot je dejal, je cilj SDS sestaviti učinkovito vlado, ki bo sposobna delati za dobro cele Slovenije. Če pa jim ne bo uspelo, bodo pa "še malo počakali".
"Slovenska demokratska stranka je na zadnjih volitvah v Državni zbor zmagala v 75 od 88 volilnih okrajev. In zmagali smo z veliko razliko. Veliko razliko. Ko smo pritekli v cilj, tistih, ki so bili drugi in tretji, sploh še nismo videli za nami."
Tako je, takoj po pozdravu, svoj govor začel Janez Janša ter na to navezal poimenovanje SDS kot "relativnega zmagovalca" volitev. Tehnično je seveda tako, a Janši se zdi, da osrednji mediji "relativnost" njegove zmage poudarjajo bolj kot kadarkoli. Obenem pa imamo po njegovem v Sloveniji tudi "absolutne poražence" - tri stranke dosedanje vlade, ki skupaj niso dobili niti toliko glasov kot SDS.
"No in seveda medijska srenja, ki to spremlja in navija za to, da bi stara vlada postala tudi nova z nekimi dodatki, nikoli ne napiše, da gre za absolutne poražence, ki sestavljajo vlado," je dejal Janša.
Po njegovem smo spet v povolilnem času, ko se ne skuša le zaobiti volje volivcev, temveč se s ciljem ljudi zmesti, kdo je zmagal in kdo izgubil, skuša pojmom dati nov pomen.
Tako da je Slovenija neka velika posebnost, kjer se to stalno skuša potvarjati, predelovati in manipulirati. Se pa to ne dogaja prvič.
A po njegovem je SDS na tovrstne manipulacije odporna, saj vedo, kaj je zrno in kaj plevel. "Zato se nikoli ne bomo izneverili tistemu pravilu, ki ga je v stranki že na samem začetku skoval dr. Jože Pučnik, to je, da nam gre za stvar. Nam ne gre za oblast, nam gre za stvar."
Kot pravi Janez Janša, je njihov cilj sestaviti učinkovito vlado, ki bo sposobna delati za dobro cele Slovenije, torej vseh delov, ne samo centra.
"Če nam to ne bo uspelo, bomo še malo počakali. Ne bo treba dolgo," je zatrdil.
Sam sicer pravi, da bo SDS delala vse, kar je v njeni moči, da Slovenija čimprej dobi vlado, ki jo bo postavila na prvo mesto, a ni vse odvisno od njih.
"Vemo tudi, da v tem povolilnem času pri tistih, ki skušajo iz ozadja vplivati, da se sestavi levo- leva koalicija, Mesečeva koalicija, kakršnakoli koalicija, samo da Slovenske demokratske stranke kot absolutno prve stranke na zadnjih volitvah ne bi bilo zraven," pravi Janša.
Prepričan je, da tisti, ki se iz ozadja trudijo, da bi Slovenija dobila neučinkovito vlado, pravzaprav oblast že imajo. "V mandatu, ki je minil, ni vladala vlada. Vlada je dajala neko fasado temu, kar se je dogajalo. Vlada je na to tudi pristajala."
Zato po njegovem tisti, ki zdaj sestavljajo nekaj za prihodnje, ne sestavljajo oblasti, ker to že imajo, temveč sestavljajo novo Potemkinovo vas, "neko novo kritje za to, da bo vse tako kot je bilo doslej."
"Sledi drug korak, tretji korak," je nadaljeval Janša in razložil, da če bodo v teh korakih lahko sestavili "učinkovito in razvojno vlado," bodo to storili. A po njegovem bodo strukture iz ozadja naredile vse, da se to ne bi zgodilo, "samo zato, da se ne bi nič spremenilo, da bi vi še vedno plačevali 30 % več za storitve, da bi se njihovi žepi polnili in da ne bi bili za nič odgovorni."
A kljub vsemu, tako Janša, SDS ne kliče novih volitev, ne vidi pa rešitve v tem, da se nadaljuje vlada, kot je bila doslej. "Bistveno boljša alternativa temu so nove volitve ... in tudi te nameravamo zmagati, in to še z večjo razliko."
Janša je svoj govor ob otvoritvi tabora v Bovcu zaključil z besedami, da je Slovenska demokratska stranka na izzive pripravljena. "Odpočijte se, veselite se in razmišljajte o tem, kaj lahko skupaj naredimo jeseni," je položil na dušo zbranim članom iz občinskih odborov stranke iz vse Slovenije.
Kot je dejal, je cilj SDS sestaviti učinkovito vlado, ki bo sposobna delati za dobro cele Slovenije. Če pa jim ne bo uspelo, bodo pa "še malo počakali".
"Slovenska demokratska stranka je na zadnjih volitvah v Državni zbor zmagala v 75 od 88 volilnih okrajev. In zmagali smo z veliko razliko. Veliko razliko. Ko smo pritekli v cilj, tistih, ki so bili drugi in tretji, sploh še nismo videli za nami."
Tako je, takoj po pozdravu, svoj govor začel Janez Janša ter na to navezal poimenovanje SDS kot "relativnega zmagovalca" volitev. Tehnično je seveda tako, a Janši se zdi, da osrednji mediji "relativnost" njegove zmage poudarjajo bolj kot kadarkoli. Obenem pa imamo po njegovem v Sloveniji tudi "absolutne poražence" - tri stranke dosedanje vlade, ki skupaj niso dobili niti toliko glasov kot SDS.
"No in seveda medijska srenja, ki to spremlja in navija za to, da bi stara vlada postala tudi nova z nekimi dodatki, nikoli ne napiše, da gre za absolutne poražence, ki sestavljajo vlado," je dejal Janša.
Po njegovem smo spet v povolilnem času, ko se ne skuša le zaobiti volje volivcev, temveč se s ciljem ljudi zmesti, kdo je zmagal in kdo izgubil, skuša pojmom dati nov pomen.
Tako da je Slovenija neka velika posebnost, kjer se to stalno skuša potvarjati, predelovati in manipulirati. Se pa to ne dogaja prvič.
A po njegovem je SDS na tovrstne manipulacije odporna, saj vedo, kaj je zrno in kaj plevel. "Zato se nikoli ne bomo izneverili tistemu pravilu, ki ga je v stranki že na samem začetku skoval dr. Jože Pučnik, to je, da nam gre za stvar. Nam ne gre za oblast, nam gre za stvar."
Vlada v dobro cele Slovenije ali pa nove volitve
Kot pravi Janez Janša, je njihov cilj sestaviti učinkovito vlado, ki bo sposobna delati za dobro cele Slovenije, torej vseh delov, ne samo centra.
"Če nam to ne bo uspelo, bomo še malo počakali. Ne bo treba dolgo," je zatrdil.
Sam sicer pravi, da bo SDS delala vse, kar je v njeni moči, da Slovenija čimprej dobi vlado, ki jo bo postavila na prvo mesto, a ni vse odvisno od njih.
"Vemo tudi, da v tem povolilnem času pri tistih, ki skušajo iz ozadja vplivati, da se sestavi levo- leva koalicija, Mesečeva koalicija, kakršnakoli koalicija, samo da Slovenske demokratske stranke kot absolutno prve stranke na zadnjih volitvah ne bi bilo zraven," pravi Janša.
Prepričan je, da tisti, ki se iz ozadja trudijo, da bi Slovenija dobila neučinkovito vlado, pravzaprav oblast že imajo. "V mandatu, ki je minil, ni vladala vlada. Vlada je dajala neko fasado temu, kar se je dogajalo. Vlada je na to tudi pristajala."
Zato po njegovem tisti, ki zdaj sestavljajo nekaj za prihodnje, ne sestavljajo oblasti, ker to že imajo, temveč sestavljajo novo Potemkinovo vas, "neko novo kritje za to, da bo vse tako kot je bilo doslej."
Janez Janša: "Tisti, ki si iz ozadja želijo še naprej neke neučinkovite vlade, ki bo fasada za dejansko vladanje interesnih skupin, lobijev in omrežij, tisti nimajo nobenih problemov s tem, če sestavljanje vlade traja še mesece. Kot je že včasih bilo v Sloveniji."
Skupaj na lokalne in nove državnozborske volitve?
"Sledi drug korak, tretji korak," je nadaljeval Janša in razložil, da če bodo v teh korakih lahko sestavili "učinkovito in razvojno vlado," bodo to storili. A po njegovem bodo strukture iz ozadja naredile vse, da se to ne bi zgodilo, "samo zato, da se ne bi nič spremenilo, da bi vi še vedno plačevali 30 % več za storitve, da bi se njihovi žepi polnili in da ne bi bili za nič odgovorni."
A kljub vsemu, tako Janša, SDS ne kliče novih volitev, ne vidi pa rešitve v tem, da se nadaljuje vlada, kot je bila doslej. "Bistveno boljša alternativa temu so nove volitve ... in tudi te nameravamo zmagati, in to še z večjo razliko."
Janez Janša: "Prej kot v roku enega leta bodo vsaj še lokalne volitve, te so skoraj tako pomembne kot državnozborske. Stranka, ki nima korenine, tam, kjer živimo, v občinah, skupnostih, vaseh, kjer je treba reševati dnevne probleme ... Če bo k temu treba dodati napore za nove predčasne volitve, jih bomo pač dodali. Slovenska demokratska stranka je to sposobna."
Janša je svoj govor ob otvoritvi tabora v Bovcu zaključil z besedami, da je Slovenska demokratska stranka na izzive pripravljena. "Odpočijte se, veselite se in razmišljajte o tem, kaj lahko skupaj naredimo jeseni," je položil na dušo zbranim članom iz občinskih odborov stranke iz vse Slovenije.
Zmago Jelinčič na taboru SDS: kaj o tem mislite vi?
Veliko prahu pa je medtem dvignil obisk tabora SDS s strani Zmaga Jelinčiča. O tem smo na Domovini pripravili poseben članek, obenem pa vas povabili k anonimni anketi o tem, kakšni kompromisi so v politiki še sprejemljivi.
Sodelujete lahko tukaj:
Create your own user feedback survey
Rezultate ankete bomo na Domovini objavili v naslednjih dneh
Veliko prahu pa je medtem dvignil obisk tabora SDS s strani Zmaga Jelinčiča. O tem smo na Domovini pripravili poseben članek, obenem pa vas povabili k anonimni anketi o tem, kakšni kompromisi so v politiki še sprejemljivi.
Sodelujete lahko tukaj:
Create your own user feedback survey
Rezultate ankete bomo na Domovini objavili v naslednjih dneh
Zadnje objave
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 21:29
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Ključni dnevi za razdelitev deset tisoč računalnikov
19. 4. 2024 ob 10:45
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vlada spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Ekskluzivno za naročnike
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 21:29
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
15 komentarjev
MEFISTO
Če Novo Slovenijo skrbijo predčasne volitve, naj se drži SDS- a, pa bodo volivci poplačali njeno novo držo.
Kugy
Narava slovenskih levičarjev bazira na poveličevanju sovražnika. Kar pomeni, da brez sovražnika njihova politika zgubi smisel in s tem podporo prestrasenega ljudstva. Tako da je globoka država še kako zainteresirana za politično pot sovražnika JJ . Hkrati to mobilizira nasprotnike ki omogočijo stabilno volilno telo JJ. Globoka država, ki v bistvu vlada ima trenutno probleme z nezanesljivo Levico, ki lahko uide iz vajeti, ne pa z JJ.
SDS bi lahko že zdavnaj zmagala, če bi nagovorila volivce z drugacnim tonom. Z naslanjanjem na Orbana in oddaljevanjem od pomembnih EU držav volivcem ne ponujajo varnosti, ki jo za enkrat se vidijo v stari Evropi. JJ si je tudi zapravil podporo v tujini, vsaj cutiti je tako. Z neumesnimi tviti JJ rusi možnost, da bi v Sloveniji resno prevladala druga opcija. Se pa s Petrom v marsi cem strinjam, seveda ce bi živeli v normalni demokraciji.
rx170
Spadam med tiste, ki jih stanje brez popolne vlade na moti. Vsaj nihče ne dela škode.- Te vaše pokopjninske in druge reforme pa si nekam vtaktnite, saj ne pomenijo ničesar drugega kot daljše delovne dobe, manjše pravice delavcev, nižje pokojnine, več dela za mnanj denarja itd.
MEFISTO
Za vas levičarje je bila anarhija vedno najbolj plodno polje, kar pa ne pomeni, da ne delate škode!
IgorP
Ti Janez ne rabiš več biti pripravljen na nič več, kot na transport na Madžarsko, kjer te Orban zvesto čaka!!!!!!!!
Miha
Za transport si primeren ti sam nedvomno!
MEFISTO
Igor ne spada na Madžarsko! Madžarska je vendar dežela pametnih in razumnih ljudi.
Anita
Igorju privoščim en mesec Venezuele pa bi hitro k pameti prišel.
Teodor
Janša je izvršil pritisk na leve poslance, ki se zavedajo, da ob ponovljenih volitvah ne bodo več greli poslanskih klopi.
Vlada bo bodisi levo -leva, ali pa bo pod vodstvom SDS. S tem, da prva možnost pomeni predčasne volitve v dobrem letu dni.
Strinjam se z uredništvom, da je situacija win-win za Janšo in da bi bila levo-leva vlada katastrofa za Slovenijo. Po drugi strani pa bi nostalgikom za jugosocializmom privoščil takole ene dve leti jugo-venezuelskega socializma, samo da normalnih Slovencev ne bi vlačili zraven.
Kar se pa menjavanje Janše tiče, na katero sedaj prisega tudi uredništvo, dvomim da bi zamenjava človeka na čelu desnice povzročilo drugačno obravnavo s strani levice. Janša je samo poosebljanje sovraštva, ki ga levica čuti do desnice. Nekakšen izgovor, da jim ni treba javno priznati da prezirajo vse za kar se zavzema desnica. Novi vodja desnice bi bil deležen enake obravnave, razen seveda če bi postal žlahtni Kučanov desničar.
Franc2015
Teodor, strinjam se, da zamenjava na čelu desnice najbrž ne bi prinesla drugačne obravnave s strani levice. Bi pa jo razgalila pred volivci, da v resnici zanje ni problem zgolj Janša - kar bi lahko imelo pozitiven učinek pri volivcih v smislu, da jih levica vseskozi "nateguje" na štos Janše. Z drugimi besedami, vsaj zmerna sredina bi lahko levico spregledala in to bi omogočilo desni sredini triumf. A z Janšo ne bo šlo
Teodor
Dajmo se učiti iz preteklosti. Enako so obravnavali Peterleta in Podobnika, dokler sta bila realna igralca v politiki. Peterleta so dali na stranski tir, Podobnik pa se je šel mostogradnjo, kar ga je pokopalo. Tonin je že tudi dobil opozorilo s strani dominantnih medijev.. Ne vem ali bo z Janšo šlo ali ne, vem pa da je edini doslej preživel (vsaj pri delu volivcev), obravnavo levice. "Zmerna sredina", s katero si najbrž mislil ne tako zelo skrajno levico, pa če doslej ni imela IQ večjega od številke čevljev, tudi sedaj ni pričakovati od nje izbruha inteligence.
AlojzZ
"doslej ni imela IQ večjega od številke čevlje" Resnično mislite volivce pridobivati z zaničevanjem?
MEFISTO
Teodor, Peterleta je levica sicer res postavila na stranski tir, vendar bo zaradi starih zaslug do smrti deležen njene naklonjene pozornosti. Ste morda kdaj slišali za kako resno kritiko na njegov račun s strani plenilske in sleparske levice? Žalostno je, da politike manjših desnih strank postavlja in odstavlja levica. Zato pa tudi ostajajo male stranke, dokler ne izginejo s političnega prizorišča, kot naprimer SLS.
rx170
Tudi vlada pod SDSom pomeni relativno hitre predčasne volitve, saj ne bo nič bolj homogena kot bi bila vlada 6 strank.
MEFISTO
Nekoliko bolj bi že bila homogena. Poleg tega bi imela pametnega premierja.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.