Zanikovalci covida do groba

Prav na dan, ko so neuradno potrdili 4.495 okužb, sem se, ne vem zakaj, spomnila na otroška leta, ko smo ob sobotah zvečer molili rožni venec. Zadnji desetki smo dodali še enega ali dva očenaša za ''zdravo pamet''.
Morda je molitev pomagala, morda ni, a danes se mi zdi, da je bilo te zdrave pameti včasih vendarle veliko več, kot jo je danes. Čeprav so prevladovali delavci in kmetje. Saj ste vedeli, kajne, da je Slovenija na vrhu držav članic OECD, ki ima danes največ posameznikov, ki so zaključili doktorske študije?
Žal nam ti čisto nič ne pomagajo. Zadnje dobro leto in pol smo se znašli dobesedno na kolenih. Nisem več mlada, v življenju sem doživela že marsikaj, a takšne butalske zmede, kot me obkroža, še nisem doživela. Ljudje, ki so mi bili še nedavno za vzor, spoštovala sem jih tudi zaradi naslovov, ki so si jih pridobili, so odvrgli maske in me začeli prepričevati, da je covid ena navadna pravljica. Med njimi je bila tudi zdravnica, ženska, ki je sicer imela za seboj obilo izkušenj, a očitno še premalo. Razšli sva se na nič kaj prijeten način. Ona je prepričana, da se bojim pogledati resnici o strašni covid- zaroti v obraz, jaz pa upam, da norost ni nalezljiva.
Jakob, eden tistih, s katerim sem šla rada na kavo, ko sem obiskala Ljubljano, je v pomladanskem valu zbolel za hujšo obliko covida. Sledila je pljučnica z resnimi zapleti. Sprva ni hotel iti v bolnišnico, prisilili so ga domači, ko že ni več mogel niti samostojno dihati. Nivo kisika mu je namreč padel krepko pod 90. Tri tedne je bil v umetni komi, priključen na vrsto aparatur, ki jim ne vem niti imena. Ko je prišel toliko k sebi, da se je lahko pogovarjal, me je nekoč poklical.
''Še sem živ,'' je rekel. ''Ti je kaj žal, da se nisi cepil?'' sem ga vprašala. ''Niti malo,'' mi je odgovoril, ''če bi pa crknil, bi pa crknil, nikoli ne bom priznal, da se je to zgodilo zaradi covida.'' Oktobra ga je starejši sin z avtom vozil tako na sredine kot na petkove demonstracije. Sedel je v avtu in na vso moč, kolikor mu je sapa dovoljevala, spodbujal demonstrante.
Covid je tudi razkril, da smo ljudje, ki živimo na sončni strani Alp, tudi zelo oholi, domišljavi, velike težave pa nam dela ego, ki govori: ''Kdo mi pa kaj more?'' Namesto da bi vsak sam poskrbel za svoje zdravje ter bil hkrati solidaren do bližnjega, tisti, ki se nočejo cepiti, valijo krivdo za iz dneva v dan višje število okuženih na vse druge, samo nase ne.
Tudi o tem, ali so mediji v zadnjem letu in pol igrali pozitivno ali negativno vlogo, se bodo še kresala mnenja. Prav zabavno je bilo, ko so najprej pozivali k cepljenju, čez pet minut pa so že predstavljali tiste, ki so imeli po takšnem cepljenju hudo reakcijo.
Zavedati se moramo, da smo ljudje pri iskanju informacij, hote ali nehote, velikokrat pristranski. Tisti, ki že tako in tako meni, da je zemlja ploščata, se bo najbolje počutil sredi pisanja o zarotah. Se mediji in tudi nekateri, ki so ''kao'' strokovnjaki, tega zavedajo? Poslanci so v resoluciji, sprejeti 17. aprila 2020, poudarili, da dezinformacije o covidu-19 predstavljajo velik javnozdravstveni problem. Menili so, da bi morali vsi državljani imeti dostop do takšnih, ki so točne in preverljive. Koliko so se njihove želje uresničevale v praksi?
Tudi petkovi demonstranti se bodo zapisali v zgodovino. Res ne vem, ali bi se človek zaradi njih jokal ali smejal. Minuli petek so, denimo, celo položili venec žrtvam vlade, hkrati pa so ministra Poklukarja pozvali k odstopu. Kako je mogoče- med njimi videvam tudi vidne predstavnike slovenske kulturniške scene - da ne vedo, da so, hipotetično, eni večjih prenašalcev virusa?
Medtem ko spremljam družabna omrežja, se na vsakem koraku spotikam ob tiste, ki so se na vso moč trudili, da smo danes sredi slovenskega Bergama. Žalostna sem, ko pomislim na Ustavno sodišče. Sprašujem se, mar se ne zavedajo, da je najprej zdravje, potem vesolje, šele potem pride na vrsto svoboda? Vsaj v normalnem, civilizacijskem svetu naj bi bilo tako. Je informacijski pooblaščenki kaj nerodno ob vsem pelinu, ki ga je zlivala v že tako pregreto ozračje? Polena so izdatno metali tudi nekateri sindikati, da o opoziciji ne govorim. Včasih pomislim, morda pa se bodo svojci umrlih nekoč povezali in zahtevali kakšen Nürnberški proces?
Seveda, najlaže se je izgovarjati na politiko. Da so oni za vse krivi. Morda so res, a le toliko, kolikor niso že na samem začetku izbruha virusa striktno vztrajali pri doslednem upoštevanju ukrepov. Vsem, ki bi jih kršili, pa bi morali zaračunati visoke kazni. Tudi tistim, ki za proteste niso imeli ustreznih dovoljenj.
Državljanom ni bilo všeč, ko smo leto in pol začudeno opazovali, kako eni lahko izzivajo in se norčujejo, drugi pa ubogamo, ker nam je še zmeraj mar. Za ''kazen'' se je iz nas norčeval vsak, ki je imel pet minut časa.
Pa navadnim državljanom še ne zamerim toliko, kot zamerim opoziciji in njihovim norčevanjem. Moj spomin je odličen, vse si zapomni.
V državi z največ doktorati na število prebivalcev norosti še ni konec. Dokler je vlada govorila o lockdownu, so jo nasprotniki obilo kritizirali, ko pa so po petkovi seji sprejeli ''le''strožji režim upoštevanja PCT pri vseh dejavnostih, določili maksimalno ceno testa HAGT ter sprejeli delo od doma, kjer je mogoče, se je družbena klima v trenutku postavila na glavo! Ena teh, ki je bila še včeraj proti, je danes vladi očitala, da ji ni mar za ''uboge državljane'', da raje vidi, da pocrkajo, kot da bi za 10 dni zaprli javno življenje v državi. Dobila je več sto všečkov svojih sledilcev.
Doc. dr. Blaž Kovačič Mlinar, specialist za kazensko pravo, je ob tem twitnil:''Res se zdi, kot da nekateri niso nikoli zadovoljni. Ko je bil uveden PCT, je bil to največji “problem”, zdaj je spet “problem” ker ni lockdown-a. Meni pa se zdijo ti ukrepi premišljeni. Je pa treba zdaj naprej počakati na njihov učinek, kar ne bo takoj.''
Simon K. je čisto prav ugotovil:''Ta vlada je že na samem začetku storila vse narobe: če bi cepljenje prepovedala, bi masovno drli pred zdravstvene domove, če bi dr. Beovičeva vsakič, ko bi se oglasila na TV, z vedrim nasmeškom poudarjala, da je covid en navaden mišmaš, bi bili redki, ki se ne bi striktno držali ukrepov.''
Ja, prav imaš Simon. Ne živimo samo v norišnici, tudi vrtec in pamet petletnika nam nista tuja. Obnašamo se kot majhni otroci: storimo ravno obratno, kot bi bilo prav.
Upam, da ima sv. Miklavž, ki že pripravlja darila, v svojih vrečah veliko cuceljnov. Za vse odrasle otroke, ki jih ni malo, in ki so s svojimi norostmi povzročili v letu in pol toliko gorja, bodo ravno pravšnje darilo.
Morda je molitev pomagala, morda ni, a danes se mi zdi, da je bilo te zdrave pameti včasih vendarle veliko več, kot jo je danes. Čeprav so prevladovali delavci in kmetje. Saj ste vedeli, kajne, da je Slovenija na vrhu držav članic OECD, ki ima danes največ posameznikov, ki so zaključili doktorske študije?
Žal nam ti čisto nič ne pomagajo. Zadnje dobro leto in pol smo se znašli dobesedno na kolenih. Nisem več mlada, v življenju sem doživela že marsikaj, a takšne butalske zmede, kot me obkroža, še nisem doživela. Ljudje, ki so mi bili še nedavno za vzor, spoštovala sem jih tudi zaradi naslovov, ki so si jih pridobili, so odvrgli maske in me začeli prepričevati, da je covid ena navadna pravljica. Med njimi je bila tudi zdravnica, ženska, ki je sicer imela za seboj obilo izkušenj, a očitno še premalo. Razšli sva se na nič kaj prijeten način. Ona je prepričana, da se bojim pogledati resnici o strašni covid- zaroti v obraz, jaz pa upam, da norost ni nalezljiva.
Jakob, eden tistih, s katerim sem šla rada na kavo, ko sem obiskala Ljubljano, je v pomladanskem valu zbolel za hujšo obliko covida. Sledila je pljučnica z resnimi zapleti. Sprva ni hotel iti v bolnišnico, prisilili so ga domači, ko že ni več mogel niti samostojno dihati. Nivo kisika mu je namreč padel krepko pod 90. Tri tedne je bil v umetni komi, priključen na vrsto aparatur, ki jim ne vem niti imena. Ko je prišel toliko k sebi, da se je lahko pogovarjal, me je nekoč poklical.
Posnetek komentarja Milene Miklavčič je na voljo na koncu prispevka.
''Še sem živ,'' je rekel. ''Ti je kaj žal, da se nisi cepil?'' sem ga vprašala. ''Niti malo,'' mi je odgovoril, ''če bi pa crknil, bi pa crknil, nikoli ne bom priznal, da se je to zgodilo zaradi covida.'' Oktobra ga je starejši sin z avtom vozil tako na sredine kot na petkove demonstracije. Sedel je v avtu in na vso moč, kolikor mu je sapa dovoljevala, spodbujal demonstrante.
Covid je tudi razkril, da smo ljudje, ki živimo na sončni strani Alp, tudi zelo oholi, domišljavi, velike težave pa nam dela ego, ki govori: ''Kdo mi pa kaj more?''
Covid je tudi razkril, da smo ljudje, ki živimo na sončni strani Alp, tudi zelo oholi, domišljavi, velike težave pa nam dela ego, ki govori: ''Kdo mi pa kaj more?'' Namesto da bi vsak sam poskrbel za svoje zdravje ter bil hkrati solidaren do bližnjega, tisti, ki se nočejo cepiti, valijo krivdo za iz dneva v dan višje število okuženih na vse druge, samo nase ne.
Tudi o tem, ali so mediji v zadnjem letu in pol igrali pozitivno ali negativno vlogo, se bodo še kresala mnenja. Prav zabavno je bilo, ko so najprej pozivali k cepljenju, čez pet minut pa so že predstavljali tiste, ki so imeli po takšnem cepljenju hudo reakcijo.
Zavedati se moramo, da smo ljudje pri iskanju informacij, hote ali nehote, velikokrat pristranski. Tisti, ki že tako in tako meni, da je zemlja ploščata, se bo najbolje počutil sredi pisanja o zarotah. Se mediji in tudi nekateri, ki so ''kao'' strokovnjaki, tega zavedajo? Poslanci so v resoluciji, sprejeti 17. aprila 2020, poudarili, da dezinformacije o covidu-19 predstavljajo velik javnozdravstveni problem. Menili so, da bi morali vsi državljani imeti dostop do takšnih, ki so točne in preverljive. Koliko so se njihove želje uresničevale v praksi?
Tudi petkovi demonstranti se bodo zapisali v zgodovino. Res ne vem, ali bi se človek zaradi njih jokal ali smejal. Minuli petek so, denimo, celo položili venec žrtvam vlade, hkrati pa so ministra Poklukarja pozvali k odstopu. Kako je mogoče- med njimi videvam tudi vidne predstavnike slovenske kulturniške scene - da ne vedo, da so, hipotetično, eni večjih prenašalcev virusa?
Neodgovornost odgovornih
Medtem ko spremljam družabna omrežja, se na vsakem koraku spotikam ob tiste, ki so se na vso moč trudili, da smo danes sredi slovenskega Bergama. Žalostna sem, ko pomislim na Ustavno sodišče. Sprašujem se, mar se ne zavedajo, da je najprej zdravje, potem vesolje, šele potem pride na vrsto svoboda? Vsaj v normalnem, civilizacijskem svetu naj bi bilo tako. Je informacijski pooblaščenki kaj nerodno ob vsem pelinu, ki ga je zlivala v že tako pregreto ozračje? Polena so izdatno metali tudi nekateri sindikati, da o opoziciji ne govorim. Včasih pomislim, morda pa se bodo svojci umrlih nekoč povezali in zahtevali kakšen Nürnberški proces?
Seveda, najlaže se je izgovarjati na politiko. Da so oni za vse krivi. Morda so res, a le toliko, kolikor niso že na samem začetku izbruha virusa striktno vztrajali pri doslednem upoštevanju ukrepov.
Seveda, najlaže se je izgovarjati na politiko. Da so oni za vse krivi. Morda so res, a le toliko, kolikor niso že na samem začetku izbruha virusa striktno vztrajali pri doslednem upoštevanju ukrepov. Vsem, ki bi jih kršili, pa bi morali zaračunati visoke kazni. Tudi tistim, ki za proteste niso imeli ustreznih dovoljenj.
Državljanom ni bilo všeč, ko smo leto in pol začudeno opazovali, kako eni lahko izzivajo in se norčujejo, drugi pa ubogamo, ker nam je še zmeraj mar. Za ''kazen'' se je iz nas norčeval vsak, ki je imel pet minut časa.
Pa navadnim državljanom še ne zamerim toliko, kot zamerim opoziciji in njihovim norčevanjem. Moj spomin je odličen, vse si zapomni.
Od nasprotnikov do zagovornikov lockdowna
V državi z največ doktorati na število prebivalcev norosti še ni konec. Dokler je vlada govorila o lockdownu, so jo nasprotniki obilo kritizirali, ko pa so po petkovi seji sprejeli ''le''strožji režim upoštevanja PCT pri vseh dejavnostih, določili maksimalno ceno testa HAGT ter sprejeli delo od doma, kjer je mogoče, se je družbena klima v trenutku postavila na glavo! Ena teh, ki je bila še včeraj proti, je danes vladi očitala, da ji ni mar za ''uboge državljane'', da raje vidi, da pocrkajo, kot da bi za 10 dni zaprli javno življenje v državi. Dobila je več sto všečkov svojih sledilcev.
Doc. dr. Blaž Kovačič Mlinar, specialist za kazensko pravo, je ob tem twitnil:''Res se zdi, kot da nekateri niso nikoli zadovoljni. Ko je bil uveden PCT, je bil to največji “problem”, zdaj je spet “problem” ker ni lockdown-a. Meni pa se zdijo ti ukrepi premišljeni. Je pa treba zdaj naprej počakati na njihov učinek, kar ne bo takoj.''
Simon K. je čisto prav ugotovil:''Ta vlada je že na samem začetku storila vse narobe: če bi cepljenje prepovedala, bi masovno drli pred zdravstvene domove, če bi dr. Beovičeva vsakič, ko bi se oglasila na TV, z vedrim nasmeškom poudarjala, da je covid en navaden mišmaš, bi bili redki, ki se ne bi striktno držali ukrepov.''
Ja, prav imaš Simon. Ne živimo samo v norišnici, tudi vrtec in pamet petletnika nam nista tuja. Obnašamo se kot majhni otroci: storimo ravno obratno, kot bi bilo prav.
Upam, da ima sv. Miklavž, ki že pripravlja darila, v svojih vrečah veliko cuceljnov. Za vse odrasle otroke, ki jih ni malo, in ki so s svojimi norostmi povzročili v letu in pol toliko gorja, bodo ravno pravšnje darilo.
Zadnje objave

France Prešeren (10/12) »Dolgost življenja našega je kratka …«
16. 3. 2025 ob 6:00

1944: »Zavezniško« sejanje množične smrti pri Gorici (10. del)
15. 3. 2025 ob 19:10

[Gledali smo] Sprememba spola, duše, družbe?
15. 3. 2025 ob 17:00

Čokoladni kolač s hruškami
15. 3. 2025 ob 11:58

Katin kot simbol okrutnosti in zlaganosti komunističnega režima
15. 3. 2025 ob 9:00

Floskule
15. 3. 2025 ob 6:00

Ali za dr. Jožetom Možino vohunijo zaposleni na RTV?
15. 3. 2025 ob 0:31
Ekskluzivno za naročnike

France Prešeren (10/12) »Dolgost življenja našega je kratka …«
16. 3. 2025 ob 6:00

[Gledali smo] Sprememba spola, duše, družbe?
15. 3. 2025 ob 17:00

Čokoladni kolač s hruškami
15. 3. 2025 ob 11:58
Prihajajoči dogodki
MAR
16
MAR
20
MAR
21
Mednarodni festival Čili in čokolada
10:00 - 21:00
MAR
28
Na romanje z Družino na Hrvaško in v Bosno
05:00 - 18:00
Video objave

[VIDEO] Dr. Ernest Petrič: "Če pade Ukrajina, pade sodobni mednarodni red"
11. 3. 2025 ob 13:18

[Video Odmev tedna] Milena Miklavčič: Tretja svetovna vojna že traja
7. 3. 2025 ob 17:12
Izbor urednika

Katin kot simbol okrutnosti in zlaganosti komunističnega režima
15. 3. 2025 ob 9:00

Ali za dr. Jožetom Možino vohunijo zaposleni na RTV?
15. 3. 2025 ob 0:31

Že je zunaj 191. številka tednika Domovina
12. 3. 2025 ob 6:10

[VIDEO] Dr. Ernest Petrič: "Če pade Ukrajina, pade sodobni mednarodni red"
11. 3. 2025 ob 13:18
33 komentarjev
[email protected]
Vsi tisti, ki se nočejo cepit, so v glavnem strašno trmasti in težki ljudje. Mislijo, da so bolj pametni kot vsi zdravniki in doktorji skupaj.
Priznam, tudi jaz sem dolgo odlašala s cepljenjem, ne zato, ker bi bila proti cepljenju, pač pa zato, ker sem zelo hud alergik in ne morem nikamor brez Medrola. Ampak sem preživela.
Toda ti ljudje trmasto vztrajajo in ga ni na tem svetu znanstvenika, ki jih bi prepričal, da nimajo prav. Ne razumem tudi tega, da se jim da non stop vrtati s palčko po nosu in se testirati.
Anita
Ne ne boš jih premaknil niti za centimeter kot mulo. Pa ko bi vsaj ostali doma ali upoštevali ostale ukrepe. Poserjejo se grdo rečeno na vse, z redkimi izjemami.
prvi
Dragi vsi, cepilci, anticepilci, levičarji, desničarji, maskarji, antimaskarji....
1. Virus korona, covid 19, ni ne levičar ne desničar. Ne izbira in je za vse kužen. Zato je največja napaka, da se med sabo obtožujete kdo je bolj kriv. Ali pa, ker nisi cepljen si levičar oz., ker si cepljen si desničar.
2. Oba z ženo sva v zdravstvu. Imava konkreten stik z bolniki (vede ali nevede s okuženemi). Z odgovornim ravnanjem (maska, umivanje rok, razkuževanje, prezračevanje) se do sedaj nisva okužila. Vedno sva bila na vseh testiranjih negativna (HAGT in PCR). Maja sva se tudi cepila (Pfizer).
3. Smo običajna družina s trem otroki. Vsi so osnovnošolci. Vsi so se vzorno držali ukrepov preprečevanja okužbe. Res sem ponosen na njih. Poleg šole obiskujejo še glasbeno, športne dejavnosti, verouk... Dogaja se nam na polno.
4. No, ampak žal se vsi ne držijo pravil in niso odgovorni do sebe in drugih. Tako smo se sedaj z virusom covid srečali tudi mi. Kako? Lahko zatrdim, da preprosto in enostavno. Če v javno izobraževalnem zavodu samo eden ne upošteva pravil je dovolj, da se okužbe širijo zaradi malomarnost. Nimam težav, če se ne cepi, nimam težav, če ne nosi maske v privat življenju. Imam pa veliko težavo, če na individualni uri reče otroku v zaprtem prostoru, citiram "ne rabiš nositi maske, ker je itak brez veze". Seveda so bili vsi, udeleženci, iz individualnih ur pozitivni. Pa mi doma tudi.
Kako je otrok, potem ko smo izvedeli za pozitivne rezultate, sprejel si lahko samo predstavljate.
5. Tako je to preprosto in enostavno. Če ni preventive je pač kurativa. Vsi na slabšem. Levi, desni, cepilci, anticepilci, maskarji, antimaskarji...
6. Slovenci. Pamet v glavo!
Anita
Lepo ste napisali. Včeraj je naš župnik(gledam po internetu) na koncu rekel, da ima dosti teh nategancij ljudi , ki zmerajo ministrante, ki preverajo PCT. Je rekel pa kakšni verniki ste. Prav mu dam, če se nočeš cepit pa vsaj upoštevajte druge ukrepe. Pa pogledaš samo ukrep razkuževanja se od 10 ljudi roke razkuži od 1 do 3 osebe. Sadje in zelenjavo otipavajo brez rokavic čeprav so vsepovsod. Potem se pa čudijo od kje okužbe. A je res treba vse pretipati, še kruh.
AlojzZ
Samo prvega med nami sprašujem: "Kakšno je to cepivo, če ne prepreči okuževanja drugih in tudi ne bolezni samega cepljenega?"
Anita
Kakšen virus je pa to ki skoči na vsakega , ki mimo pride.
Alojzij Pezdir
Včeraj se je z javno izrečeno zahtevo, naj vlada končno že sprejme popoln "lock down", vsaj za tri tedne, ter obenem z zakonom zaveže in brezprizivno obveže vse državljane RS k obveznemu cepljenju proti covidu 19, oglasil celo nek znani mlajši filozof, javni uslužbenec z ZRC SAZU, ki je bil doslej navdušen kibic in podpornik vsakršnih proti-vladnih in proti-cepilskih uličnih protestov in vsakršnih uličnih vstajniških performativnih huliganstev.
Kar pomeni, da so se celo najbolj zadrti proti-cepilski in proti-vladni ideologi nevladnih organizacij, aktivisti in hujskači petkovega performativnega polit-kolesariata prestrašili "za lastne riti" ter predvsem lastne neizpodbitne ter neprenosljive so-odgovornosti za smrtonosne posledice brezumno destruktivnega pospeševanja in poglabljanja porazne raz-cepljenosti, raz-deljenosti in predvsem porazne ne-precepljenosti slovenskega naroda in državljanov RS.
Zdaj bi dosedanji militantno nestrpni ter medijsko odmevno podprti fanatiki brezmejnih človekovih svoboščin in pravic nenadoma presedlali kar na drugo politično stran, domnevno avtoritarno, jan-šistično in po njihovem celo fašistično, saj od Janševe vlade in doslej zasmehovanega NIJZ ultimativno zahtevajo kar popolno oz. totalitarno diktatorsko zaporo vsega javnega življenja v državi in tako rekoč kar vojaško-policijsko izvajanje obveznega cepljenja proti covidu 19.
"Kako strašna slepota je človeka!", bi ugotovili po Francetu Prešernu.
Dovčerajšnji ultimativni in gostobesedno puhli in nezemeljsko abstraktni svobodo-branitelji so se nenadoma "postavili na glavo" in zahtevajo od aktualne najbolj diskreditirane ter sistematično osovražene vlade, da na njihovo zahtevo končno prevzame vsa razpoložljiva "avtoritarna", "diktatorska" pooblastila in metode vladanja.
V izrednih razmerah v RS, trenutne svetovne prvakinje po številu okuženih na milijon prebivalcev, je očitno mogoče, da se anarho-levičarski ideologi in spodbujevalci vseh oblik državljanske nepokorščine in vsakršnega anarho-levičarskega vstajništva čez noč razglasijo za navdušence uporabe metod in sredstev vsakršne diktature, da se zadrti uporniki proti vsemu, kar izvaja legitimna oblast, čez noč razglasijo za prostovoljne in vdane aparatčike ultimativno zahtevane diktature.
A vlada in NIJZ do-včerajšnjim aktivistično destruktivnim demonom družbenega zla očitno ne nameravata slediti in še enkrat v celoti, tudi namesto njih, prevzeti polne odgovornosti za porazno zdravstveno in duševno stanje v državi.
Vlada in NIJZ sta odgovorno in pravočasno ponudila dovolj sredstev in možnosti za vse državljane, da se pravočasno in prostovoljno kar najbolj zaščitimo proti epidemiji, da odgovorno, človekoljubno in solidarno prispevamo svoj delež k skupnemu javnemu zdravju, zdaj pa ostaja na stežaj odprta in svobodna polna osebna in družbena odgovornost in poklicanost na slehernem zrelem in svobodnem posamezniku, da se prostovoljno, odgovorno, človekoljubno in solidarno preventivno cepi ter da s tem prostovoljno prispeva ključno aktivno stališče in dejanje proti skupni pandemiji s covidom 19 ter proti sistematično spodbujeni in medijsko podkrepljeni destruktivni družbeni anarhiji, ludizmu in krčevito branjenemu družbenemu "statusu quo", v katerem zmagujejo najnižje človeške strasti, zblojenosti, sovraštva in samo-uničevalnosti.
Ne država, ne vlada, ne NIJZ; vsakdo si svobodno izbira in "piše" vsa svoja dejanja ter tudi poslednjo sodbo - sam!
Kraševka
Gospa Milena M., zelo dobro ste prikazali RAZGRAJAČE in anarhiste, ki jih podpira Levica in kar je najbolj žalostno, celo Informacijska pooblaščenka in nezaslišano - tudi Ustavno sodišče, kjer je KNEZ vazal - "cesarja" Milana.
Milena, dobro ste nakazali, da bo bilo potrebno za VSE NEREDE, ki so botrovali večjim okužbam, organizirati "Nurnberški proces".
Kajti Komunistično podzemlje, skupaj z US in poslanci Levice, s pomočjo RTV in POP Tv, so res s svojimi IZJAVAMI nalivali "olje na ogenj", namesto, da bi z "vodo gasili", ko se je pojavil Covid.
Friderik
Avtorica upa, da norost ni nalezljiva. Gospa Milena, žal je. Hudo je nalezljiva. Samo spomnite se nacizma in njegovega vzpona in boljševizma, ki je okužil praktično vse kontinente in pobral hudo visok davek. Norost je nalezljiva, širi se z besedo, morda tudi kapljično.
Kar zadeva polemiziranja z anticepilci (in podobnimi gugel doktorji znanosti) je po mojem mnenju, povsem nesmiselno. Ravno včeraj zvečer sem izmenjal nekaj misli z anticepilko . Kozlarije, ki jih je natrosila hranim v sms - jih za morebitno kasnejšo literarno obdelavo. Zabavno bo.
MEFISTO
Dvomim, da je mogoče intelektualne presežke anticepilcev in drugih egoistov spopdobno literalno obdelati.
Friderik
Kremeniti, F. Milčinski , oče, je uspel. Žal sam nimam ustreznega talenta.
uros.samec
Barbara spet trosite bedastoče? Se vi recimo sploh o čem pozanimate, preden o tem pišete? Švedska, da je v prvem valu poskrbela za starejše? Pa vi ste resnično ignorantska do dejstev! Starejši so v prvem valu umirali kar doma, ker jih zdravniki po navodilih vodilnega epidemiologa niso zdravili, okužbe pa so se širile kot požar, saj nihče ni nosil mask, predpisanih ukrepov za omejevanje okužb pa ni bilo.
Njihova umrljivost na milijon prebivalcev je bila kar 452, v enakem obdobju so imele sosednje države 4 do 5x manjšo umrljivost, Slovenija tudi recimo 5x manjšo umrljivost( 52 )
Največ smrti od skupno 5500 smrti v prvem valu odpade ravno na starejše v DSOjih.
Tegnell je naredil ogromno napako, ker je računal na čredno imunost. Za to se je sicer čez čas opravičil, kot tudi Švedski kralj, sam pa mislim, da bi mu morali soditi, ker je zakrivil na tisoče nepotrebnih smrti ljudi, ki bi živeli še vsaj pet, morda deset let.
Nehajte se smešiti, pojma nimate.
A. Novak
Skratka: PCT v Sloveniji ne deluje in ga. Miklavčič spet lahko piše, kako grdi smo.
MEFISTO
Pa ste res!
slovenc sm
Neodgovorni, ga. Alenka. Pač to je dejstvo. Lahko takoj damo argumente na mizo za ali proti cepljenju. Sam ne zaničujem necepljenih, jih pa po vseh ugotovitvah ne razumem. Vedno rečem. Razumem, da se ne cepite zaradi sebe. Ampak kaj pa drugi? Se zavedate, da predstavljate s potencialnim obolenjem bistveno večje tveganje za to, da boste morali v bolnico? In zaradi takšnih nam zdravstveni sistem propada. Pomeni, da morajo zdravniki in sestre nameniti večino časa covid bolnikom medtem ko ostali čakajo na svoje zdravstvene pravice. To je glavna poanta. Smo egoisti, ki mislimo le nase ali smo se pripravljeni odpovedati svojemu prav, da omogočimo zdravljenje tudi drugim. Nimam pa nič osebnega proti komerkoli, ki se ne cepi.
miha.curk
Ja, PCT ne deluje, in ne zato, ker je vlada slabo ukrepala ali ker je slab ukrep, ampak ker smo Slovenci grdi in ga ne spoštujemo, kot je napisala Milena. Vlada žal nima oblasti nad virusom, ampak zgolj nad nami. Če bi lahko izdala odlok, da se virusu najstrožje prepove vstop v Slovenijo, pa tega ne bi naredila, bi bila to krivda vlade. Če pa najstrožje zapove, da se Slovenci obnašamo odgovorno, pa mi tega ne upoštevamo, pa nekako krivda ni na vladi. Torej: kaže, da smo Slovenci tisti, ki smo grdi.
obrambapes
Krivda je delno tudi na vladi. Šele sedaj so uvedli npr. preverjanje dokumentov. Največ pa je je tako kot si napisal pri na samih. In pa seveda opoziciji, ki kar naprej nagaja in skuša zrušiti vsak zakon, vsak ukrep, ki ga hoče vlada sprejeti.
Madison
Motite se, ni kriva vlada, temveč informacijska pooblaščenka. Kaj pomaga preverjanje osebnega dokumenta, če ne veste, čigavo je PCT potrdilo? Kako boste primerjali podatke dveh dokumentov, če aplikacija za branje QR kode anonimizira potrdilo o izpolnjevanju PCT pogoja in objavi samo podatek o veljavnosti ali neveljavnosti potrdila? Kako boste preverili, da sta lastnik QR kode in oseba, ki vam je kodo pomolila v branje, ena in ista oseba, če aplikacija ne pove imena in priimka lastnika kode? <a href="https://www.domovina.je/aplikacija-pct-zdaj-taksna-kot-jo-zeli-informacijska-pooblascenka-virus-si-lahko-oddahne-kot-tudi-nasprotniki-cepljenja-in-testiranja/" rel="noopener" target="_blank">https://www.domovina.je/aplikacija-pct-zdaj-taksna-kot-jo-zeli-informacijska-pooblascenka-virus-si-lahko-oddahne-kot-tudi-nasprotniki-cepljenja-in-testiranja/</a>
Jože Kurinčič
Ne deluje, ker ste grdi, razvajeni egoisti, ker se imate za vsevede, ljudi, ki vedo več od medicine, strokovnjakov, znanosti, ker nočete sprejeti zdravil (farmacevtskih in družbenih), s katerimi bi premagali bolezen.
rasputin
tisti, ki se nočejo cepiti, valijo krivdo za iz dneva v dan višje število okuženih na vse druge, samo (ne?) nase.
--------
Logično vprašanje: Cepljenih naj bi bila več kot polovica odraslih, a smo kljub temu v četrtem valu epidemije, ki je najmanj enak ali celo višji kot tretji, ko skoraj še ni bilo cepljenih. Če bi cepljenje pomagalo, bi moral biti četrti val vsaj polovico manjši, a žal ni. Podobno je tudi v mnogih drugih državah, od katerih so nekatere še veliko bolj precepljene kot Slovenija.
To je verjetno zaradi tistih, ki verjamejo v ploščato zemljo, ki pa seveda obstajajo samo v zlobnih mislih vase zagledanih narcisov, ki mislijo, da vse vedo, čeprav nič ne vedo.
Hribarjev Rafko
Navigator vidim, da si se končno našel. Opisal si se v zadnjem stavku svojega zapisa. Čestitam! Sedaj pa pojdi in počaaaasi še enkrat preberi Milenin članek. V njem je razumljivo zapisan odgovor na tvojo zaskrbljenost. Mejduš, če znaš napisat tekst, ni vrabca, da ga tud neb znal prebrat. Čeprav ni tvoje modrosti sad...
Anita
Poznam gospo, ki se je cepila in dobila kovid. Zakaj, ker je njen imunski sistem sesut, ker se zdravi zaradi rakavega obolenja. Pravi hvala bogu, da sem se cepila, ker drugače me danes ne bi bilo več. Ostali pa kakor hočete samo ne valite krivdo za svoje odločitve na druge prevzemite odgovornost za svoja dejanja pa bo. Gospa Milena pa super kolumna.
BARBARA RAKUN
Pa sej vi cepljeni zalite in zanicujete nas,ki drugače mislimo,ki že eno leto in pol skrbimo in smo odgovorni za svoje zdravje in se ne cepimo. Zmerjate nas z anticepilci,čeprav to nismo. Jaz nikogar ne zmerjam,nikogar ne silim v celjenje ali da se ne sme cepiti. Pričakujem pa da lahko povsem demokratično povem svoje mnenje. Kaj pa naj naredim,če sem skoz zdrava? Kaj moram zboleti? Za nas to ni politična odločitev,ampak življenjska ker smo se odločili da se ne cepimo. In verjemi,jaz veliko bolj pazim nasee in na svoje zdravje,kot pa marsikateri cepljeni. In to govorim iz izkušenj.
uros.samec
Človek tvojega intelekta, točno ve, da cepljenje ne ščiti pred samo okužbo Navigator, temveč pred hujšo obliko bolezni, hospitalizacijo, intenzivno nego. Zato se cepimo. Kot že desetletja, za vse ostale bolezni. Gre le za to, da ne bi umrli. Ne cepimo se, da ne bi zboleli. Ampak ti to veš. Kaj se sploh greš? Točno tudi veš, da so sosednje države, višjo precepljenost dosegle precej prej kot Slovenija. Kot vsa desetletja prej za vse ostale bolezni, cepiva obnavljamo vsako sezono, ker se učinek iztroši. Ergo, ni nobeno presenečenje, da se, sploh glede na letni čas, okužbe ponovno povsod zvišujejo. Točno tudi veš, da več kot je prostih receptorjev ( necepljenih, ) lažje virus mutira.
slovenc sm
Barbara, sam nikogar ne zaničujem. Upam, da tega niste zaznali v mojih komentarjih. Sem pa vedno jasno povedal, dileme in argumente. Pa tudi, ko je kdo limal pri svojih komentarjih trditve iz you-tube-a in drugih nepreverjenih linkov. Ker to ni resno. Še enkrat bom napisal. Razumem, če pazite nase. Bistvo pa ni samo v tem. Paziti moramo tudi na druge. In to lahko storimo ali tako, da se popolnoma izoliramo ali pa da se cepimo. Ker prvo za večino od nas v našem svetu ni mogoče, uporabimo drugo. In argument je čisto enostaven. Danes je v bolnicah recimo 400 bolnikov, ki imajo covid. Od tega jih je 85% tistih, ki se niso cepili. Pomeni, da če bi se vsi cepili, bi imeli trenutno zasedenih cca. 60 postelj medtem ko bi ostalih 340 bilo namenjenih za vse ostale bolezni. Ker ne moremo reči, da je kakšna bolezen bolj pomembna. In ni korektno, da zasedemo skoraj vse zmogljivosti samo bolniki z eno boleznijo. Mislim, da to vsak razume, če želi.
miha.curk
Barbara, problem, ki ga imate je, da ste egoistični. Vaše pravice se nehajo pri pravicah drugega. Vaša pravica do preživetja ne pomeni, da lahko za preživetje ukradete od soseda, saj ima dovolj zase. Pri cepljenju tudi ne gre samo za zdravje vas, ampak tudi drugih. Tako kot pri raznih otroških boleznih. Dokler je precepljenost visoka, je malo možnosti za izbruh okužbe. In 50, 60 % ni visoka precepljenost. Nad 90 % bi bilo učinkovito, tole kar imamo mi, pa ni. Včasih, ko cepljeni nismo bili, so otroške bolezni jemale precej visok davek, vem ker mi je babica pripovedovala o njenih bratih in sestrah, ki jih ni več.
Gregor
@Navigator Da bi ta vaša statistčna ugotovitev držala, bi potrebovali več pogojev. Polovica protestnikov bi morala biti cepljena, polovica obolelih prav tako.... gledati neko krivulho in sklepasti o vsebini na podlagi podobne krivulje? LOL kmalu boste imeli spremrnljivko pozicijo mednarodne vesoljske postaje. Pa ni tako. Bolezen se širi med necepljenimi proporcionalno z njihovo nepazljivostjo in stopnjo zanikanja, med slaše odpornimi po pričakovanem zmanjšanem prirastu... Pri vsaki podatkovni analizi je zelo pomembno vrednotenje teže zanemarjenih podatkov. Zato potrebujete najmanj 4množice... pa dovolj o teoriji. Podatkovne znanosti se študira na magisteriju.
rasputin
Tisti, ki že tako in tako meni, da je zemlja ploščata, se bo najbolje počutil sredi pisanja o zarotah.
--------
Tisti, ki piše takšne bedarije in jih podtika drugim, pa je intelektualno in moralno inferioren osebek.
MEFISTO
Ponovil bom tolažbo za anticepilce, dvomljivce in razne druge egoiste.
Potrpite še pol leta, ko bodo volitve.
Če bo po kakem nesrečnem naključju po volitvah prevzela oblast levica, boste lahko svobodno obolevali in umirali zaradi COVIDA.
Pri tem boste imeli tudi podporo tako imenovanega ustavnega sodišča.
BARBARA RAKUN
Kaj pa sanjaš,vse tiste ki jih poznam in nismo cepljeni,nismo nikakršni levičarji ampak po srcu in duši desni,tradicionalni,mladi izobraženci,tudi katoličani. Nikakor ne podpiram Levice,oni so svoje glede cepljenja ze povedali,saj so hvalili Tita,kako je pocepil vse.
obrambapes
Ah, ne @MEFISTO, potem bodo pa takoj ploščo obrnili in podprli boj proti virusu ker bodo njihovi na oblasti. @Barbara: ja saj to je problem, da imamo take 'izobražence'. In ja, najbolje bi bilo da bi tudi danes koga imeli, ki bi vse pocepil pa amen in bi bil mir.
miha.curk
Kako si lahko Katoličan, če nisi toliko odgovoren do sočloveka, da bi se cepil in tako zmanjšal možnost za njegovo smrt? Tudi po omejitvah načeloma vozimo zato, da ne ogrožamo drugih, kajne?
Gregor
Ne podpirate Levice, a jo poslušate in upoštevate. Hmmmmm....
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.