Z24: Na boljšem ali slabšem: Višja plača, a nižji socialni transferji
Z novim letom se je v skladu z Zakonom o minimalni plači povišala minimalna plača, ki bo od 1. januarja do 31. decembra 2020 znašala 940,58 evra bruto. Zakon pa prinaša še eno pomembno spremembo, s prvim januarjem se iz minimalne plače izvzamejo vsi dodatki.
Sindikati ob tem opozarjajo na možnost nepravilnega obračunavanja plač, ki ne bi vključevalo vseh predpisanih dodatkov. Zaradi povišanja teh pa se bodo številnim znižali socialni transferji, kljub temu pa na ministrstvu za delo družino, socialne zadeve in enake možnosti pojasnjujejo, da bistvenih sprememb za posameznike v razpoložljivem prihodku ne bo. Ali to pojasnilo drži, ugotavljajo na portalu Z24.
Celoten prispevek si lahko preberete na tej povezavi.
Povezani članki
Zadnje objave
Socialna pomoč naj bo le za delovno nesposobne
8. 10. 2026 ob 10:30
BRIF #5: od zdravljenja redkih bolezni do referenduma o parlamentarni preiskavi
8. 10. 2026 ob 7:30
Hamas in protislovje evropske levice
8. 10. 2026 ob 6:00
[Prejeli smo] ZNP s pritožbo nad Polono Fijavž in Marico Uršič Zupan
7. 10. 2026 ob 18:47
RTVS z največ zaposlenimi na 100.000 prebivalcev v soseščini
7. 10. 2026 ob 17:57
Cene na kmetijah padajo, na policah pa je hrana vse dražja
7. 10. 2026 ob 14:55
Ekskluzivno za naročnike
Socialna pomoč naj bo le za delovno nesposobne
8. 10. 2026 ob 10:30
Nedokončana sprava, politična policija, referendumi in droge
7. 10. 2026 ob 7:30
Prihajajoči dogodki
OCT
08
OCT
10
Pohod za življenje v Ljubljani
09:30 - 16:00
OCT
11
Filmski večer: Naša kri
16:00 - 18:00
OCT
13
Predavanje: Terminološki slovar avtomatike in robotike
18:00 - 21:00
OCT
13
0 komentarjev
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.