Titova rehabilitacija fašizma v samostojni Sloveniji
POSLUŠAJ ČLANEK
Prijetno poletje preživljamo v hladu čudovitih hribov ali pa poležavamo ob jezerih in morjih. A najdejo se tudi posebneži, ki jim vročina ne dene tako dobro. Zbirajo se in sebi enakim razlagajo dogodke izpred milijon, tisoč ali sedemdeset let. Ne, namig na parado nebuloz ob 70-letnici ZB NOB, ni naključen.
Priletni Tit Turnšek, ki bi raje bil Tito, je besnel kot grom in strela. Sopara je prispevala h klatenju smešnic, ki bi jih zavidal celo legendarni Ježek. Spet je tulil svoje večne hite. »Neoliberalizem, Janša, fašizem, Janša je fašizem, rajski socializem, osvoboditev, izdajalci«.
Te pojme, kot kakšen kuharski šef, še desetkrat premeša in že je tu govor na katerega je ponosna celotna leva elita. Čeprav ali pa ravno zato, ker nima ne repa ne glave. Ni bolj vzhičenega možaka kakor Tit, ko mu polaska predsednik Milan. Če ga s svežnjem davkoplačevalskih evrov počoha še rdeči »velegospodarstvenik« Janković, ki nam je pridelal milijonske dolgove, pa pade v socialistično nirvano.
In kaj je umni filozof Turnšek še povedal? Fašizem je na pohodu. V slogu oboževalcev NLP-jev, ki le te vidijo na vsakem koraku, tudi njega za vsakim grmom dočaka fašist.
Borci sicer niso politična organizacija, se pa v politiko vtikajo bolj kot marsikateri poslanec. Zato mestu in svetu sporoča, da bi vlada Janeza Janše nad zemljo priklicala vesoljni potop. Gre le za tistega iz grmovja.
Pri tem se ne zaveda, da s takimi traparijami resnični fašizem zgolj rehabilitira. Nepoznavalec zgodovine namreč poveže Janšo s fašizmom in pomisli, da ta sistem sploh ni tako slab. Saj nam Janša ni nič hudega storil. Prosto po Titu je fašizem vladavina, ki privede do visoke gospodarske rasti.
V nadaljevanju zmerja kapitalizem in opeva vse svoboščine, ki jih je gojil komunizem. Naposled dokonča svoj domišljijski spis. V upanju, da je kdo padel z Marsa razloži, da so se partizani okupatorjem uprli prvi (briga nas TIGR) in edini v Evropi.
Hitler se je zgrozil ob pogledu na Tita (pravega), ustavil vojno in storil samomor. Po vojni so partizani in KPJ ustvarili raj na zemlji. Pa tudi v nebesih, za salamenske izdajalce, ki so jih tjakaj poslali iz čistega človekoljubja. Krvoločni, do zob oboroženi dojenčki ter superamazonke, so izdajali še posebej zaguljeno.
Rajski SFRJ na vsem svetu ni bilo para. Danes nadaljujeta njeno presveto izročilo le Venezuela in Severna Koreja. A prišlo je prekleto leto 1991, ko so, kakopak fašisti, ogrožali slovensko državo. Naš prezidente Milan se je fašistom (sicer samim članom partije ali bivšim partizanom) odločno uprl ter jih v slogu Herr Gruberja pregnal na svojem malem tankcu. Kakšen Janša, Pučnik ali slovenski vojaki, Milan je bil odrešenik – Bog se usmili.
Nikakor pa Tit partizan ni nesposobnež. Nekoč je prisilil desno SLS, da ga je postavila za obrambnega ministra. Potem je pri Zavrču uspešno izgubil kombi ter postal veleposlanik na Kitajskem. Nato je prepričal lasno ženo naj vlomi na veleposlaništvo. Socializmu ne preveč sovražni Kitajci so ga naposled spakirali domov – poštnina brezplačna.
Strašenje, izključevanje, netenje sovraštva, potvarjanje dejstev, laganje in vračanje v daljno preteklost, je vse kar nam ponuja današnja levica. Dežurni kljukec Turnšek je to v nedeljo to še tisočič povzel.
Priletni Tit Turnšek, ki bi raje bil Tito, je besnel kot grom in strela. Sopara je prispevala h klatenju smešnic, ki bi jih zavidal celo legendarni Ježek. Spet je tulil svoje večne hite. »Neoliberalizem, Janša, fašizem, Janša je fašizem, rajski socializem, osvoboditev, izdajalci«.
Te pojme, kot kakšen kuharski šef, še desetkrat premeša in že je tu govor na katerega je ponosna celotna leva elita. Čeprav ali pa ravno zato, ker nima ne repa ne glave. Ni bolj vzhičenega možaka kakor Tit, ko mu polaska predsednik Milan. Če ga s svežnjem davkoplačevalskih evrov počoha še rdeči »velegospodarstvenik« Janković, ki nam je pridelal milijonske dolgove, pa pade v socialistično nirvano.
Borci sicer niso politična organizacija, se pa v politiko vtikajo bolj kot marsikateri poslanec.
In kaj je umni filozof Turnšek še povedal? Fašizem je na pohodu. V slogu oboževalcev NLP-jev, ki le te vidijo na vsakem koraku, tudi njega za vsakim grmom dočaka fašist.
Borci sicer niso politična organizacija, se pa v politiko vtikajo bolj kot marsikateri poslanec. Zato mestu in svetu sporoča, da bi vlada Janeza Janše nad zemljo priklicala vesoljni potop. Gre le za tistega iz grmovja.
Pri tem se ne zaveda, da s takimi traparijami resnični fašizem zgolj rehabilitira. Nepoznavalec zgodovine namreč poveže Janšo s fašizmom in pomisli, da ta sistem sploh ni tako slab. Saj nam Janša ni nič hudega storil. Prosto po Titu je fašizem vladavina, ki privede do visoke gospodarske rasti.
V nadaljevanju zmerja kapitalizem in opeva vse svoboščine, ki jih je gojil komunizem. Naposled dokonča svoj domišljijski spis. V upanju, da je kdo padel z Marsa razloži, da so se partizani okupatorjem uprli prvi (briga nas TIGR) in edini v Evropi.
Hitler se je zgrozil ob pogledu na Tita (pravega), ustavil vojno in storil samomor. Po vojni so partizani in KPJ ustvarili raj na zemlji. Pa tudi v nebesih, za salamenske izdajalce, ki so jih tjakaj poslali iz čistega človekoljubja. Krvoločni, do zob oboroženi dojenčki ter superamazonke, so izdajali še posebej zaguljeno.
Rajski SFRJ na vsem svetu ni bilo para. Danes nadaljujeta njeno presveto izročilo le Venezuela in Severna Koreja. A prišlo je prekleto leto 1991, ko so, kakopak fašisti, ogrožali slovensko državo. Naš prezidente Milan se je fašistom (sicer samim članom partije ali bivšim partizanom) odločno uprl ter jih v slogu Herr Gruberja pregnal na svojem malem tankcu. Kakšen Janša, Pučnik ali slovenski vojaki, Milan je bil odrešenik – Bog se usmili.
Nikakor pa Tit partizan ni nesposobnež. Nekoč je prisilil desno SLS, da ga je postavila za obrambnega ministra. Potem je pri Zavrču uspešno izgubil kombi ter postal veleposlanik na Kitajskem. Nato je prepričal lasno ženo naj vlomi na veleposlaništvo. Socializmu ne preveč sovražni Kitajci so ga naposled spakirali domov – poštnina brezplačna.
Strašenje, izključevanje, netenje sovraštva, potvarjanje dejstev, laganje in vračanje v daljno preteklost, je vse kar nam ponuja današnja levica. Dežurni kljukec Turnšek je to v nedeljo to še tisočič povzel.
Zadnje objave
Deset zapovedi 21. stoletja (8. zapoved)
26. 1. 2025 ob 6:00
Jabolčni žepki iz listnatega testa
25. 1. 2025 ob 19:00
Gledali smo: Filmski Piccolomini
25. 1. 2025 ob 17:30
Reševalec v rudniku: Vsem nam je težko, naredili smo vse, kar je bilo v naši moči
25. 1. 2025 ob 15:11
Kaj Trumpov drugi predsedniški mandat prinaša svetu, Evropi in Sloveniji
25. 1. 2025 ob 12:00
Dodatki k pokojninam v prave roke
25. 1. 2025 ob 6:00
Ekskluzivno za naročnike
Deset zapovedi 21. stoletja (8. zapoved)
26. 1. 2025 ob 6:00
Jabolčni žepki iz listnatega testa
25. 1. 2025 ob 19:00
Gledali smo: Filmski Piccolomini
25. 1. 2025 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
JAN
31
Slovesnost ob predstavitvi znamke Veronike Deseniške
11:00 - 13:00
FEB
03
FEB
15
Valentinov romantični operni koncert za zamudnike
20:00 - 22:00
MAR
10
Izbor urednika
Reševalec v rudniku: Vsem nam je težko, naredili smo vse, kar je bilo v naši moči
25. 1. 2025 ob 15:11
Narodni ponos od zibeli do groba
23. 1. 2025 ob 9:00
Domovina 184 - Donald Trump: "Začenja se zlata doba Amerike"
22. 1. 2025 ob 6:00
[Odmev tedna] Bojan Požar: Rdeči škornji Urške Klakočar Zupančič
18. 1. 2025 ob 1:09
44 komentarjev
Kraševka
PRIMORCI NISMO NIKOMUR DOLŽNI VRAĆATI NAŠE ZEMLJE, SAJ JE LE TA PO NEPOTREBNEM OSTALA V TUJI LASTI. TAKO, DA NISMO DOLŽNIKI, AMPAK UPNIKI - KNJIGOVODSKO GLEDANO.
IN PROSIM, DA SE BESED NE OBRAČA.
KMALU BO NEPOZNAVALEC CELO NAPISAL, NAJ BOMO HVALEŽNI KOMUNIZMU, DA SPLOH ŽIVIMO.
Ali ne veš, da smo tukaj bili že pred Rimljani (p. Tomažić je v knjigah dokazoval, da nismo prišleki, ampak staroselci) . Vladarji so se res menjavali, mi pa na skali trdno živimo in vladarji so del naše zgodovine. Naši dedje so še najbolj opevali Cesarja Franca Jožefa, ki nam je vladal 60 let. Tedaj smo imeli vojsko Slovensega poveljevanja, medtem, ko tega pod Titom nismo imeli. Tedaj Slovenski narod ni bil RAZDELJE, tako kot danes. V ključnih situacijah so tudi STARO in MLADO Slovenci držali skupaj.
IgorP
Slovenec kremenit 9. julija 2018 ob 18:52
Zgodovine niso pisali kakršnikoli zmagovalci nad fašizmom in nacizmom,ampak komunistični zmagovalci nad lastnim narodom.
Mimogrede, skušaj prešteti primorske žrtve pod fašizmom pred 2. svetovno vojno, potem pa preštej nedolžne žrtve med Primorci, ki so jih pobili partizani, OF in komunisti nasploh.
Pri tem pazi, da te ne bo kap!
Odgovor: Nobenega ne rabi zadeti nobena kap! Primorci naj enostavno z referendumom vrnejo to ozemlje, ki so jim
ga priborili "zločinski komunisti in partizani", nazaj Italiji!!!!!! Če bo njim tako prav......????
MEFISTO
Zgodovine niso pisali kakršnikoli zmagovalci nad fašizmom in nacizmom,ampak komunistični zmagovalci nad lastnim narodom.
Mimogrede, skušaj prešteti primorske žrtve pod fašizmom pred 2. svetovno vojno, potem pa preštej nedolžne žrtve med Primorci, ki so jih pobili partizani, OF in komunisti nasploh.
Pri tem pazi, da te ne bo kap!
Kraševka
Kugy, zelo DOBER PRISPEVEK H KOMENTARJU. Vaš komentar bi morali večkrat prebrati tisti, ki danes kričijo: "Ne dovolimo, da bi nam spreminjali zgodovino".
Naša URADNA zgodovina je pomankljiva. Pisali so jo zmagovalci KOMUNISTI - sebi v prid.
Našo zgodovino bi bilo treba DOPOLNITI, s takimi dejstvi, kot jih navaja spoštovani Kugy. Le tako bomo Slovenci spoznali resnico, ki jo vsak narod potrebuje. Sicer živi v megli ideologij.
Kugy
Bravo Igor točno to, Sovjetsko oporišče. In kaj smo imeli mi s tem. Nic. Zaradi nekaj ideoloških fanatikov, ki jim Zedinjenja slovenija nasih dedov ni pomenila nič, se je ostrina interesov znasla spet na Soči. Ni bilo dovolj, da je udarilo na Soči v prvi vojni. Da se je znesla vsa nesreča nad nasimi ljudmi, ki jim je vojna vihra pobila najdražje, sesula v prah domacije , rodovitno zemljo spremenila v grobišča. Da so nas Italijani okupirali in nam prvim v evropi demonstrirali novo social diktaturo fasizem, ki je sprožil dodatno gorje in izseljevanje sposobnih ljudi. Ne ni bilo dovolj. Ko so se nasi ocetje borili v drugi vojni za osvoboditev iz pod diktature in okupacije nasega življenskega prostora, so nas novi ideologi social diktature komunisti ob koncu vojne, pahnili na tnalo svetovnih interesov velesil zaradi njihovih osebnih interesov, ne nasih. Rezultati so danes vidni za tiste , ki jih hočejo videti.
PS
Zedinjena Slovenija - 31. oktobra 1918 poslanci dežel s slovensko govorečo večino v stavbi parlamenta Vojvodine Krajnske sprejeli sklep, da "vlada v Ljubljani prevzema vsa ustavna pooblastila v vseh slovenskih deželah"! Notranji minister te vlade je v zborniku, ki je izšel ob deseti obletnici tega zgodovinskega, internacionalno pravno zavezujočega dogodka, zapisal, da je tako "bila uresničena Zedinjena Slovenija"! Sklep so projugoslovanski lakaji po navodilih Beograda sesuli.
Pristop Slovencev v SHS je bil nelegitimno izveden v Zagrebu in zagovorniki troedinega naroda so v Ljubljani zapeli Lepa nasa. Po drugi vojni smo ob slikah Tita in Stalina peli Hej Slovani, ko je nasa vojska zapuščala Bazovico.
IgorP
Kraševka
Glede na tvoj komentar 7. julija 2018 ob 14:32
Odloči se ali si za Tita in NOB ali za mejo, ki jo je dal sporazum v Rapallu leta 1920! Druge ni!!!!! Drugače sem pa kleni Štajerc, ki dobro ceni borbo za slovenstvo! Cenim tudi borbo TIGR-a, a vem, da borba TIGR-a med 2. sv. vojno ne bi bila dovolj za pridobitev Primorske! Pustimo za vselej nekega BOGA in si Slovenci rečimo:" Če ne bi bilo generala Maistra leta
1918(Štajerska, Koroška in kasneje Prekmurje) ter NOB med leti 1941-45(Primorska), Slovenije danes sploh ne bi bilo!!!" Dežela Kranjska pač ne bi imela tega imena(Slovenija), če bi že kaj dosegla??????
Kraševka
Igor, pomisli dobro, ko si napisal, kaj je Tito pridobil za Jugoslavijo in s tem za Slovenijo.
Naj ti NAZORNO pokažem, da Jugoslavija in Slovenija ni eno in isto. Ne vem od kje izviraš - mogoče si priseljenec in ti tega ne zamerim, da tako govoriš.
Pa vendar ti moram povedati to - Ko so postavljali mejo MED ITALIJO in JUGOSLAVIJO, so dejali, da toliko ozemlja kot bo ostalo v Italiji, toliko ga Italija da Jugoslaviji z odstopom Italijanske ISTRE. Del Krasa s Slovenskimi vasmi: Col, Pepentabor, Mali Repen, veliki Repen, Zgonik, Nabrežina, Prosek, Salež, Praprot, Sv. Križ, Brišćki, Trebče, Padriče, Bazovica, Dolina, Žavlje, Boljunec, Opčine, Bane, Frlugi, Kontovel, Štivan, Doberdob, Media vas, Devin. Barkola, Sv. Ivan, Milje........ skupaj s SLOVENSKIM MORJEM je ostalo v Italiji. Hrvaška, pa je na ta račun dobila ISTRO.
Kaj praviš Igor, ali je Jugoslavija in Slovenija isto. Hrvatje nikoli prej niso imeli Istre, sedaj, pa so nam odvzeli še ODPRTO morje. Slovenija res nima za kaj biti hvaležna Titu in njegovi REVOLUCIJI. Primorski partizani so bili predvsem zagovorniki ideje TIGR, kar pomeni TRST ISTRA GORICA REKA. Povej Igor, zakaj smo vse to izgubili. Koliko mladih primorskih fantov je dalo življenje za te ideje ?
IgorP
Kugy
Med ZDA in SZ je ob koncu vojne že potekala t.i. hladna vojna in kaj veliko vpliva na dogovore med zavezniki Jugoslavija ni imela! Govori se, da so se ZDA bale, da bi Trst postal sovjetsko oporišče, ker je bila takrat Jugoslavija bližje SZ!
IgorP
Kraševka 6. julija 2018 ob 10:05
IGOR, če večkrat prebereš tekst Kugy, boš ja ugotovil, da smo zaradi komunizma IZGUBILI Trst in njegovo zaledje, na katerega smo bili Primorci vezani več kot 1000 let.
Angleži so po končani 2.s.vojni, še vedno ostali v Trstu. Tito je obljubil, da bo nova Jugoslavija DEMOKRATIĆNA (obstajajo resolucije). Vendar Jugoslavija je bila KOMUNISTIČNA, v nasprotju z obljubami.
Dokončma usoda TRSTA je bila zapečatena 1954, ko so Angleži predali Trst Italiji. Če pa bi imeli v bivši Jugi DEMOKRACIJO so bile velike možnosti, da bi bila meja Slovenije na “našem morju” pod NABREŽINO. Danes je tam samo tabla z verzom pesnika IGA GRUDNA; “Sinku – …..Vedi zemlja ta naša, tvoji dedi spijo v njej, zanjo bori se naprej”. Toda ta zemlja je v Italiji in mi smo ostali brez izhoda na odprto morje, veš Igor. Če ne bi bilo Tita in Stalina, bi bila meja do Nabrežinskega zaliva.
Odgovor: Kraševka! Če ne bi bilo Tita in NOB, bi bila meja še vedno tam, kjer jo je določil sporazum v Rapallu leta
1920! Če tega ne znate razumeti, potem vam ni ..........! Tito in NOB sta vsaj večji del Primorske pridobila za
Jugoslavijo in s tem za Slovenijo!
Kugy
In kje so dokazi, zgodovinski podatki, dejstva o katerih rad govoriš Igor. Kdaj in kje se je Tito pogajal z Zavezniki za Primorsko pred Pariskimi pogajanji. Dejstvo je da je partizanska vojska, deveti korpus, osvojila Trst. Nato pa je zmanjkalo diplomacije Zakaj jo je zmanjkalo. Če gledas v duhu takratne politike, da so bili Zavezniki nasi sovražniki potem smo res še dosti dobili.
Kugy
Odlicno Krasevka, to je Primorska resnica. Tudi po tvoji zaslugi ne bo utonila v pozabo, kljub agresivni laznivi propagandi.
Kraševka
IGOR, če večkrat prebereš tekst Kugy, boš ja ugotovil, da smo zaradi komunizma IZGUBILI Trst in njegovo zaledje, na katerega smo bili Primorci vezani več kot 1000 let.
Angleži so po končani 2.s.vojni, še vedno ostali v Trstu. Tito je obljubil, da bo nova Jugoslavija DEMOKRATIĆNA (obstajajo resolucije). Vendar Jugoslavija je bila KOMUNISTIČNA, v nasprotju z obljubami.
Dokončma usoda TRSTA je bila zapečatena 1954, ko so Angleži predali Trst Italiji. Če pa bi imeli v bivši Jugi DEMOKRACIJO so bile velike možnosti, da bi bila meja Slovenije na "našem morju" pod NABREŽINO. Danes je tam samo tabla z verzom pesnika IGA GRUDNA; "Sinku - .....Vedi zemlja ta naša, tvoji dedi spijo v njej, zanjo bori se naprej". Toda ta zemlja je v Italiji in mi smo ostali brez izhoda na odprto morje, veš Igor. Če ne bi bilo Tita in Stalina, bi bila meja do Nabrežinskega zaliva.
Kugy
Še to bi dodal.
Da ni bila mera polna so iz nas naredili take revež, da smo se še Italjanskim carinikom smilili. Železna zavesa nas je Primorce v 1000 letni zgodovini odrezala od morja Trsta in Gorice, Izgubili smo svojo bit. Za povrhu so še naso manjšino , ki so jo že tako napadali novo fasisti, rehabilitirani branitelji Italije pred komunizmom, ideolosko razdelili in s tem dosegli, da je Slovencev v Juliski krajni in Koroškem le se za vzorec,. So pa v Novi Gorici predkratkim praznovali zelo pomemno 70 obletnico nastanka prvega stanovanjskega bloka, Domacini jim se danes pravijo RUSKI bloki. Toliko o nasih mejah ki so se jih priborili komunisti.
Kugy
Slovenski narod je leta 18 skupaj z ostalimi narodi Avstroogrske in Nemci premagal tako Kraljevino Srbijo kot Kraljevino Italjo in slednjo potisnil do Piave. Izgubil pa je vojno in pristal na poraženi strani. O nasi usodi so odločali zmagovalci. Pristali smo v kraljevini Srbiji in Italiji. Toliko opevana ječa narodov pa je postala republika.
V drugi vojni je bilo drugače. Borili smo se za preživetje iz pod fanaticnih ideoloških talibanov. Hvala Bogu smo tokrat pristali med zmagovalci. Prvikrat v celotni nasi zgodovini smo bili kot del zmagovite koalicije v PREDNOSTI pre fasio Italjani in naci Avstrijci. To prednost so nasi komunisti s totalnim sovrastvom do zaveznikov, pod talibanom Stalinom, izničili do temeljev. Za začetek so zaveznikom onemogočili uporabo nasega ozemlja za prodiranje v Avstrijo proti Berlinu
( Kasneje so celo sestrelili Ameriško letalo) Zato so partizanske enote po barbarskem ciščenju prebivalstva, morale zapustiti Trst in Gorico. Mesti sta bili logisticno preveč pomembni za dokoncanje vojne. Mnenje, da je druga vojna omogočila nastanek Slovenje je točno, se bolj renično pa je dejstvo, da so jo ravno botri tistih (ZZB) ki se danes hvalijo, onemogocili in preprečili.
IgorP
Kraševka in Slovenec kremenit pa še kar ne vesta, kje bi bile meje današnje Slovenije, če ne bi bilo NOB in generala Maistra????? Nič čudnega, znata samo "pljuvati" po komunistih, ker je to danes moderno, izluščiti kaj so pa ozemeljsko dobrega prinesli Sloveniji, pa ne znata!!!! Po njunem jim je to dal dobri BOG!!!!
MEFISTO
Kaj pa je mogoče lepega reči o zločinskem komunizmu in o zločincih komunistih?
Kraševka
Slovenec kremeniti, iz tvojega pisanja sodim, da imaš svoje korenine VZHODNO od Postojne.
Centralna Slovenija ima približno 25 letno različno zgodovino od Krasa. Centralna Slovenija ni bila deležna fašističnega RAZNARODOVANJA in fašističnega terorja. Italijani, ko so prikorakali 1941 v Ljubljano so tam uporabili milejšo taktiko.
Prav zaradi teh razlik, je bil na Primorskem enoten odpor proti Italijanskemu fašizmu. Tudi Primorska duhovščina je ta odpor podpirala. Ne dolgo tega, sem se pogovarjala s še živečim partizanom, ki mi je zaupal, da mu je domači župnik svetoval naj se pridruži partizanom - torej NOB. Duhovnik mu je dejal: "Najvažnejše je, da se sedaj borimo proti tujcem, potem pa bomo doma že sami uspostavili DEMOKRACIJO". Taka je bila Primorsko-Kraška NOB.
Naši predniki niso imeli v mislih REVOLUCIJO, ampak demokracijo in pravično državo z krščanskimi vrednotami.
Vidiš - SLOVENEC KREMENITI
NOB se zelo razlikuje od besede REVOLUCIJA, ki je drugačemisleče Slovence poteptala. Tega Primorski partizani niso imeli v načrtu.
MEFISTO
To vse si očitno prebrala v kakem marksističnem učbeniku.
IgorP
Slovenec kremenit 5. julija 2018 ob 13:42
Zakaj naših herojev ne vabijo na slovesnosti v Normandiji?
Odgovor: Katere naše heroje misliš? Partizane ali domobrance!!!!!! Za ene vem, da so bili del protihitlerjeve koalicije!!!!
MEFISTO
Zakaj pa tistih "enih" ne vabijo na slovesnosti v Normandiji? Samo enkrat so si naknadno izprosili vabilo. Samo ne govori o proti Hitlerjevi koaliciji! OF, komunisti in partizani so ogabno kolaborirali z nacisti!
IgorP
Slovenec kremenit 5. julija 2018 ob 12:30
Bojim se, če bo šlo tako naprej, da bomo kmalu kleli generala Maistra in ga obdolžili napake, da ni avstrijsko mejo zakoličil na Sotli in Kolpi.
Odgovor: To ravno ne, bi pa bila meja na Savi, kar bi tedanjim kranjskim veljakom kar ustrezalo!
MEFISTO
Zakaj naših herojev ne vabijo na slovesnosti v Normandiji?
MEFISTO
Kraševka, ali ti lahko ločiš NOB od revolucije?
Naj ti bo jasno, pri nas nismo imeli osvobodilnega boja, ampak samo krvavo bolševiško revolucijo.
To, da so posamezniki mislijo, da so bežali za osvoboditev, ne šteje.
Komunistična partija ni premagala okupatorja, temveč po umoiku okupatorja lastno ljudstvo, ki ji je bilo vedno največji sovražnik.
IgorP
Kugy
Ozemlje današnje Slovenije, ki je bilo do 1. sv. vojne pod Avstrijo bi, če se nebi priključili državi SHS, ostalo pod Avstrijo! Italija bi tako in tako dobila svoje v zahodni Sloveniji zaradi Londonskega sporazuma! In kakšen faktor bi na tehtnici bila dežela Kranjska, če nam Maister ne bi zagotovil Štajerske????? Leta 1918 pač nebi mogli ustanoviti svoje države!!!!!! Povezovanje z jugom je dajalo neko perspektivo in upanje, a se je v kraljevini Jugoslaviji to hitro razblinilo. Leto 1945 pa je na zemljevid napisalo ime Slovenija! Zgodovina med drugim tudi uči, da iz nje ne moreš vzeti samo dobro, sprijazniti se tudi moraš, da dobro nosi s seboj tudi precej slabega
Kraševka
Kugy, zelo dobro ste opisali ZGODOVINSKA DEJSTVA, ki so resnična in so vse to moji starši od blizu gledali in na lastni koži občutili.
Igor, ali ti sploh ločiš NOB od revolucije. Naša ZZB časti samo revolucijo.
NOB so sestavljali pretežno Kristjani, ZZB pa časti samo komunize. Sprašuješ kakšne bi bile meje brez ZZB ? Če ne bi vodstva NOB prevzeli komunisti, sem prepričana, da take, ki bi združile VES SLOVENSKI SVET, ki je po drugi s.vojni, delno ostal v vseh sosednjih državah.
Sicer pa Igor, trikrat si preberi gornji (9,03) komentar spoštovanega Kugya, pa ti bo jasno kaj pomeni NOB, kaj ZZB in kaj revolucija. KUGY lepo pokaže ves zgodovinski oris, zato bi bilo dobro, da bi ga dojeli tudi levičarji, ki "šibajo" mimo zgodovine. Jasno je, da ZZB ohranja samo privilegije in dejansko zaničuje Slovenijo. Oni z vsemi dejanji poveličuje Jugoslavijo in rdečo zvezdo. To uporabljajo tudi v predvolilnih kampanjah, ker drugega programa sploh nimajo.
Kugy
Slovenci bi lahko imeli državo že po prvo vojno, vendar nam je to preprečila zmagovalka Italija in Srbija. Srbija je na krilih ideje združitvi Jug. narodov pobasala kot vojni plen še novo naivno državo SHS. V drugi vojni, katere vzrok je bil nastanek ideologiji fasizma in komunizma, smo spet potegnili kratko. Mali narod, ki so ga že pred vojno destabilizirale, kot tudi celo Evrope, ideje fasizma in komunizma, je imel v svojem genskem zapisu že pripravljen upor proti okupatorju. Zato se je množično odzval in dočakal vojno na zmagoviti strani. Smolo smo imel v tem, da so komunisti tako kot v Rusiji sredi vojne neposteno prevzeli oblast. Postali smo skoraj Sovjetska republika in nas odhod iz Yuge je bil onemogočen. Angloameriski Zavezniki so čez noč postali nasi sovražniki. Posledica le tega je, da smo kot sovražna država naleteli na veliko nenaklonjenost Zaveznikov. Zato smo izgubili Gorico z Benečijo, nase avtohtono morje od Tržiča do Barkol, mesto Trst in del Krasa. celotno Koroško in posledično danes tudi del Istre in spornih območji ob meji z hrvasko. Žrtve naroda, ki se je uprl proti okupatorju, ki je umiral za svoj nacionalno ozemlje je uničila bolna ideologija katere konec smo koncno dočakali. Žal je enoumje ljudem s silo opralo možgane in treba bo se nekaj casa da se bomo vsi zavedali resnice in nuje po nasi skupna poti naprej.
IgorP
Vsem komentatorjem
Kakšne bi bile meje današnje Slovenije, če ne bi bilo generala Maistra leta 1918 in NOB med leti 1941-45??????? Operiram z zgodovinskimi dejstvi, nekateri pa z vsakodnevno politiko, ki jim paše!!!! Načelo historizma pravi:" Vsak dogodek obravnavaj v sorazmerju s časom v katerem se je dogajal!" A ste res tako prepričani, da bi domobranci v primeru zmage partizane poslali lepo domov??????
Pa še o državljanski vojni! Te pri nas ni bilo, ker je ena stran raje sprejela roko fašizma in kasneje nacizma!!!!!! Kakšno Slovenijo bi pa danes imeli, če bi zmagala fašizem in nacizem???? Ajde KRAŠEVKA in SLOVENEC KREMENIT na plan z razlagami oz. argumenti!!!!
MEFISTO
Bojim se, če bo šlo tako naprej, da bomo kmalu kleli generala Maistra in ga obdolžili napake, da ni avstrijsko mejo zakoličil na Sotli in Kolpi.
Kugy
Krasevka, hvala. Pozabil sem pa še eno dejstvo in sicer da je ZZB najbolj kriva za razpad Yuge in prav bi bilo da bi se tega močno zavedala in se ob tem temeljito posula s pepelom. Namreč brez nje bi obstajala večja možnost da bi Yuga sprejela demokracijo in postala del normalne Evrope, ko je bil še čas. Z nijhovim hlapčevanjem in primitivnem zaklinjanjem ideologiji in tekovinam revolucije, kasneje pa papgjskim ponavljanjem " sa tvoga puta ne skrenemo", ko je bilo nujno reformirat Yugo, so zabili zadnji žebelj v Yugo krsto. No to jim štejem kot dobro. Ne morem pa razumeti, da so zaradi svojih interesov bili sposobni skregsti narod ( raje rat nego pakt -beri demokracijo) kljub temu da so se zavedeli do kakšne bratomorne vojne bo prišlo. In danes ti ljudje lahko grozijo celi Slovenji sredi Ljubljane. Žalostno.
MEFISTO
Res je, komunizem je bil tako idealen sistem, da so kakim 80.000 Slovencem in še kakim 200.000 pripadnikom drugih narodov vzeli edino, kar so imeli, življenje.
Čast in slava komunistom in komunuzmu.
Niti nacisti in ne fašisti jih niso oziroma ga niso presegli.
helena_3
"Vsi ki tukaj v svojih komentarjih neizmerno pljuvate po komunistih in komunizmu morate vedeti, da pravega komunizma nikoli ni bilo!!!"
Res je! Sistem je bil super, samo ljudje smo bili tako nedozoreli in butasti, da ga nismo niti razumeli, kaj šele realizirali v praksi!
Saj tako smo se učili v šoli in so nam vtepali v glavo na sestankih SZDL. ane, gospod Igor?
MEFISTO
Ne jezite se na tovariša, ki se podpisuje kot dzi nu nje ja.
Možakar slabo prenaša vročino.
Njegov IQ se namreč ravna po zunanji temperaturi, pa je pri današnjih 29 stopinjah doživel intelektualni šok.
Saj ste menda opazili, da se neprestano ponavlja!?
IgorP
Kraševka
No, poskušaj opisati ozemlje Slovenije, če ne bi bilo NOB v povezavi z Jugoslavijo!!!!
Kraševka
KUGY, kako lepo in nazorno ste opisali ORGANIZACIJO ZZB. To niso borci, ampak branitelji svojih privilegijev.
Igor, tvoje trditve pa so prav smešne, nihče jim ne verjame, verjamem pa, da jim ne niti TI.
MEFISTO
ZZB NOV ali Zavezo borcev za vrednote NOV ni treba jemati resno. V njej so še sami 30 do 5o letniki, ker njim ta nikomur potrebna otganizacija organizira razne pohode in bogate gostije, seveda na naš račun. Ko smo že pri "borčevski" organizaciji, vas naj vprašam, zakaj celo "borci" ne kuhajo več pravega partizanskega golaža??? ...ker mora biti pravi partizanski golaž pripravljen iz mesa ukradenega živinčeta!
IgorP
Vsi ki tukaj v svojih komentarjih neizmerno pljuvate po komunistih in komunizmu morate vedeti, da pravega komunizma nikoli ni bilo!!! Pa vedeti morate, da se je Jugoslovanski "komunizem" v 70. in 80.-ih letih 20. stol. zelo v pozitivnem smislu razlikoval od "komunizma" v Sovjetski Zvezi, Poljski, Romuniji , Češkoslovaški .......itd. Brez "komunistične" Slovenije bi težko nastala današnja samostojna Slovenija! To je neizpodbitno dejstvo!!!!
MEFISTO
Če pravega komunizma še ni bilo, se sprašujem, kakšen je šele potem pravi komunizem? Ga mar sploh kdo preživi? Sicer pa, Igor, o komunistih pa res ni mogoče najti lepe besede. Komunisti so hudiči v približno človeški podobi, amen!i
MEFISTO
Govoriš o neizpodbitnih dejstvih. Neumnost je neumnost in je sploh ni vredno izpodbijati, ker ostane neumnost.
Kugy
Žalostno je, da moram v nasi Slovenji poslušat presdstavnika organizacije, ki ne bi smela obstajati niti v nekdanji YUgi kaj sele v državi Slovenji. Tito je ZZB ustanovil nacrtno. To je bila organizacija, ki je bila največji podpornik njegovega režima ali kot se je takrat reklo Tekovin revolucije. V bistvu je bila njgova osebna udba. Razpršena čisto povsod je lahko kontrolirala tako svoje člane kot ostale smrtnike. Ste kdaj slišali, da bi kdo izstopil iz te organizacije. Preprosto ne. Razlogi so bili ali v bonitetah, največkrat pa je bil razlog strah pred sankcijami zase in celotne družine. V njej so pravi borci morali biti tiho. Glavno besedo so imeli tist,i ki so vojno opazovali največkrat iz ozadja ali pa bili premladi. Zato smo imeli po vojni toliko kurirjev in kurirk.Ta organizacija je podpirala brezkompromisno vse odločitve Tita in CKPja. Če povzamem samo nekaj primerov: Sovjetizacija in sovražnost do Zaveznikov. Železna zavesa na meji z Italijo in Avstrijo, Informbiro, Ustanovitev Golega otoka, Dahavski procesi, rušenje Kavčiča, vojaski posegi na Kosovo in se mnogo, mnogo. Najbolj nerazumljiva pa je izguba spomina ob osamosvojitvi Slovenje. ZZB je do zadnjega trenutka zagovarjala enotnost YUge predvsem pa vlogo JNA. Kompas je obrnila sele na ukaz Kučana, ki je vedel, da bi vodstvo KP Slovenije JNA odstranila. Ne bi pa vodilne v ZZB Slovenije, ki bi sigurno podprli novo oblast. V bistvu jih je Kučan rešil izdajstva. Par let po osamosvojitvi so bili tiho in nekoliko prestrašeni. Danes so zasijali ze vsem svojim nazadnjaštvom in primitivizmom. Žalostno .
korosec.france
Rdečemorilski ekstremisti , to je komunisti ekstremisti se tako kot krvava OF in VOS skrivajo za PARTIZANSTVOM in sejejo protiustavno sovraštvo in razdor zdaj v XXI stoletju.
Potrebno jih je diferencirati, postaviti kot zločinsko seme izven protiokupatorski partizanov in jim zabiti drenov klin v morilsko srce krvave boljševiške revolucije in jih zabrisati po betonsko ploščo ter nanjo napisati: ZLOČINCI NOB OF Revolucije.
Kdaj bo obravnavana in procesirana prijava pravnice proti ZZB , ga.Ušajeve, na Tožilstvu, kdo ve?
MEFISTO
Nekdanji in bivši veliki predsednik prijateljske na ZDA je rekel, da je nekaj narobe s človekom, ki v mladosti ni bil socialist, v resnih letih,, ko naj bi prišel k pameti, pa desničar.
Ugotavljam, da nekateri od komentatorjev kljub poznim letom ne bodo nikoli odrastli.
Kraševka
Slovenec kremeniti, popolnoma se strinjam s teboj.
Naš blaženi Slomšek (duhovnik, škof in pesnik), je že leta 1850 napisal pesem O KOMUNISTIH, izdana je bila pod psevdonimom. Tako nazorno ta pesem pove, kaj je komunizem, ki vedno le jemlje (kar je bilo tvoje, je sedaj moje) - in nič ustvarja. Ko pa dobrin zmanjka naredi revolucijo.....
Iz francoske revolucije, je črpala ideje REVOLUCIJA v Rusiji, tu se je usposabljal tudi HITLER in s podobnimi idejamo se je dvignil tudi MUSOLINI. Ob začetku 2. s. vojne, 1.9. l939, napadli Poljsko - so vsi trije PRIJATELJEVALI. To je bila OS RIM, BERLIN, MOSKVA.
Stari ljudje so imeli rek:" KOMUNISTI, NACISTI, FAŠISTI - vsi ISTI". In, ko poslušamo skrajno LEVICO in ZZB - vidimo, da je to živ dokaz, bededa ISTI.
MEFISTO
"Titova rehabilitacija fašizma v samostojni Sloveniji"
Zakaj fašizma, ne rečete komunizma!?
Komunizem je bil krovna ideologija fašizma ter nacizma in je bil vse obsegajoč.
Pa tudi nam je naredil več škode kot fašizem in nacizem skupaj!
lojze19
Se strinjam z Medenom, ko je stvarnost preveč fantastična preostane le še sarkazem. Žal je v slovenski politični fantazmagoriji vzpenjajoča Levica en sam TIT in TITO.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.