Kolesarjev je svoj čas bilo nekaj sto, izjemoma kaj več, a upokojencev ter ostalih, ki protestirajo proti vladi Roberta Goloba, se prešteva v tisočih. Morda jih na današnjem protivladnem protestu v organizaciji iniciative Glas upokojencev in Inštituta 1. oktober res ni bilo 41 tisoč, kot trdijo organizatorji, temveč kvečjemu pol toliko, kar pa je še vedno izjemna številka, ki pa ne najde mesta v dnevnem urniku predsednika vlade Roberta Goloba in naslovnic največjih medijev v državi.
Za razliko od prejšnjih dveh shodov se je tokratni začel s sprehodom po ljubljanskih ulicah – množica nezadovoljnih državljanov se je tako že malo po tretji uri sprehodila po Slovenski, Gosposvetski in Bleiweisovi cesti.
Shod upokojencev je bil v tokratni, tretji izvedbi razširjen na vsesplošni protivladni protest. Ob zahtevah po izboljšanju položaja upokojencev – denimo 750 evrov pokojnine za vse – so predsednika vlade Roberta Goloba pozvali k čimprejšnjemu odstopu.
Na shod so bili vabljeni tudi predstavniki vlade. “Novega zdravstvenega ministra Jašo Jenulla in Nike Kovač nismo vabili zaradi moje varnosti!” je uvodoma dejal Pavel Rupar, pobudnik iniciative Glas upokojencev in ustanovitelj Inštituta 1. oktober.
Rupar: Z veliko hitrostjo drvimo v bankrot države
“V mesecu od drugega shoda se je zgodilo več negativnih in šokantnih dogodkov, ki bodo življenje upokojencev še dodatno obremenili,” pravi Rupar. Prvi ukrep, ki bi bil po njegovem mnenju daleč najboljši, je zato Golobov odstop.
“Z veliko hitrostjo drvimo v bankrot države, delovanje vlade je odprlo oči veliki množici, ki je in še spoznava, da vladarji plešejo svojevrstno kolo, ljudje pa ostajajo slabo plačani in z mizernimi pokojninami, ker orkester očitno porabi več za svojo veselico,” je bil oster.

Denar za višje pokojnine bi morali vladajoči po njegovih besedah poiskati v svojih sefih, opozoril pa je tudi na razbohoteno korupcijo in nujnost revizije ter nadzora nad porabo javnega denarja. Dodaja, da je nujen tudi nadzor nad pokojninsko blagajno ZPIZ-a, ki ga vodi Marjan Papež, ki je, tako Rupar, “tam dlje časa, kot je Slovenija samostojna.”
Od vlade zahteva tudi, da njihovo iniciativo vključi v pogajanja. Ob tem se je obregnil ob predsednika Zveze društev upokojencev Slovenije (ZDUS), Janeza Sušnika, ki da bi se moral takoj umakniti.
Levičarjem se bo strgal!#vseslovenski #shod #upokojencev @strankalevica @strankaSD @Mladiforum @MladiforumLJ #golobi pic.twitter.com/oWnvQFGazr
— Janez Novak (@Janez_Novak) March 31, 2023
Peticija proti kanalu C0
V nadaljevanju je Rupar dejal, da je predsednica državnega zbora Urška Klakočar Zupančič zavrnila njihov vložen predlog zakona o dvigu pokojnin, ker naj bi bila potrebna nekakšna dopolnila. Prav tako je razočaran nad predsednico države Natašo Pirc Musar, saj se na njihovo pismo ni oglasila. Med drugim so jo prosili, naj obsodi sovražne besede, ki so jih deležni.
Udeleženci shoda so bili povabljeni tudi k podpisu peticije za zaščito čiste pitne vode. Peticija, ki jo je pripravil Glas za otroke in družine Aleša Primca, nasprotuje “gradnji nevarnega kanalizacijskega kanala preko največjih zajetij pitne vode v Ljubljani ter drugod po Sloveniji, saj gre za trajno grožnjo onesnaženja čiste pitne vode in s tem za nevarnost zdravju ljudi.”
@rupar_pavel sporoča ignorantski Golobovi koaliciji, da bo naslednji protest okrepljen še s kmeti… ????????@TopnewsSi pic.twitter.com/n9oqP4e7oI
— Albin Vrabič (@AVrabic) March 31, 2023
Upokojenski Pohod za penzije, pravico in spoštovanje! Navdihujoče. Ganljivo. Mladi, zgledujte se po svojih starih mamah in očetih.????????Nepregledne kolone srčnih ljudi… pic.twitter.com/ztzwCuRDHS
— Primc Ales (@ales_primc) March 31, 2023
Protestniki ogorčeni nad ignoriranjem vlade zahtevajo enako kot na prvih dveh protestih
Med protestniki je bilo v zahtevah in sporočilih za vlado še manj sprememb kot pri organizatorjih. Že na prejšnjem protestu 1. marca, ko je Rupar še govoril, da ne zahtevajo, da vlada odstopi, pač pa izpolni obljube, nam je večina vprašanih protestnikov zaupala, da je prišla na protest tudi z zahtevo po odstopu. To so nam tokrat, ko je bila to tudi uradna zahteva, ponovili. Vsi so izrazili razočaranje, da jih vlada z vsakim protestom bolj ignorira. Od prvega protesta kot edina posledica ostaja simboličen dvig pokojnine, ki upokojencem ne prinaša znatnega izboljšanja finančnega stanja.
Vsi razen enega sogovornika so bili udeleženci tudi prvih dveh protestov in so trdno odločeni, da bodo prihajali še naprej. Udeležba po oceni organizatorja se je sicer klub slabšemu vremenu nekoliko dvignila, a glede na odgovore vprašanih protestnikov, se je zgornja meja udeležbe začela počasi utrjevati. Rupar je z Glasom upokojencev in 1. oktobrom zagotovil krepko čez 20.000 zvestih udeležencev, zato v prihodnje lahko računamo na enako masovne proteste.
Pred mesecem smo udeležence spraševali, ali se nameravajo včlaniti v 1. oktober, za kar je takrat večina izrazila interes. Ko smo tokrat spraševali isto vprašanje, so nam vsi odgovorili skoraj enako, da se včlanili še niso, da imajo še namen to storiti. Glede aktivnega sodelovanja izven protestov so njihovi udeleženci očitno nekoliko bolj pasivni, a dolgoročno prav tako odločni.
Marjana iz Žirov moti nesposobna vlada. Kritičen je do naroda, ki voli vedno nove obraze, brez da bi vedeli, za koga volijo, kar je razlog za nesposobnost izvoljenih.
Janez ocenjuje, da je v naši deželi vedno slabše. Po štiridesetih letih dela ima pokojnino pod pragom revščine. Opozarja pa, da je v taki situaciji večina protestnikov.
Drugi Janez je prišel z glavnimi zahtevami po poštenju, boljših pokojninah ter proti neredu v vladi, ki se zadnje čase širi. S svojo pokojnino glede na evropske standarde ne more biti zadovoljen, a lahko preživi.
Ravnanje vlade, ki je »v desetih mesecih proizvedla zgolj farso« in v kateri ni strokovnjakov, moti Iva, ki je sicer edini od naših sogovornikov, ki na protestu ni tretjič, ampak drugič.
Jože še ni upokojenec, a podpira cilje društva 1. oktober za izboljšanje statusa upokojenih. Kot bodoči upokojenec je zato prišel izraziti podporo. Ker še dela, v društvo ni včlanjen.
Sašo z Dobrepolja je za upokojence in proti vladi, za poštenje. Po polni delovni dobi je dobil na današnji dan manj kot 700 evrov. Ker živi sam in nima otrok, ima velike težave s shajanjem, zato ne ve, kako naprej.
Neimenovana sogovornica je kljub solidni pokojnini prišla izrazit solidarnost do ostalih, saj verjame, da se na tem področju dogajajo krivice. Kljub načeloma zadovoljivi pokojnini je bila negativno presenečena, ko je prejela zadnjo, saj se je ta opazno znižala. Zato bi tudi ona lahko počasi padla v slabši finančni položaj.
Za osrednje medije protest obrobna dnevna novica
Ne glede na veliko množico ljudi pa protivladni shod večje pozornosti osrednjih medijev v državi – z delno izjemo TV Slovenija – ni pritegnil. Na spletnih portalih največjih televizijskih hiš je komajda omenjen, ali pa sploh ne:
Da je šlo za masovni dogodek, o katerem poročanje je v interesu javnosti, je razvidno tudi iz spodnjih fotografij fotografa Domovine Toma Strleta:
to je demagogija. ne moreš imet povprečne penzije, če si skoz imel podpovprečno plačo. no in to dejstvo zdaj izkoriščajo populisti in jih podpirajo tisti, ki so iskali krivine in na razne druge načine pridobivali neobdavčen dohodek…
g. Darko, ko boste šli v penzijo in vam bodo naračunali 60% penzije glede na vašo povprečno plačo v vsej delavni dobi, boste tudi vi lahko razglabljali o demagogiji. Enako kot lahko krivite nekaj zdravnikov, da je zdravstveni sistem pred propadom. Navadni ljudje imajo pravico, da lahko s penzijo normalno preživijo starost. Kdor je seveda normalno vplačeval v pokojninski sistem. Enako kot imajo pravico do zdravnika in zdravniške oskrbe. In niso oni krivi, če država ni sposobna narediti reda, da so nekateri iskali obvode, kako izkoriščati sistem.
Seveda so odgovorni. Volili so napačne.
Zanima me, zakaj ti isti protestniki niso zahtevali 20% povišanja pokojnin, ko je bil SDS na oblasti? Če bi Janša v svojem mandatu dvignil pokojnine za 20% letno, bi ga morebiti celo volil.
In za koliko več je Janševa vlada zvišala pokojnine od sedanje vlade v primerljivih obdobjih?
In kaj ima drekovod s pokojninami?
Pa ne mi razlagat, da bom videl, ko se bom upokojil, sem že upokojenec!
Tu ne gre za proteste upokojencev, temveč za proteste privržencev SDS, od tega celo nekaj upokojencev.
Jonsky, pod modrim vodstvom Golobove vlade se je, odkar je izpregel Janša, samo hrana podražila za 30 do 50 %.
Re:…Navadni ljudje imajo pravico, da lahko s penzijo normalno preživijo starost.
Morda naj bi to bil cilj idealne druzbe. Problem je, da druzba ni idealna.
Po Bismarcku naj bi zaposleni placevali v pokojninski fond in iz tega istocasno financirali upokojence – generacijski princip. To je v redu, ampak kako pa narediti, ce je upokojencev vedno vec in zaposlenih vedno manj? Ali naj bi zaposleni placevali vedno vecji % svojih dohodkov, ali pa naj bi bile pokojnine vedno manjse? Ali pa oboje?
Ze nekaj deset let vrabci civkajo, da se racunica nikakor ne izide in da generacijski princip ne deluje vec. Zato bodo pokojnine vedno nizje in ne bodo zadoscale za « dostojno » zivljenje. Upokojenci bodo promorani ziveti iz prihrankov. Ali pa bodo postali revezi.
Ali na kratko: druzba ne bo v stanju prehraniti vedno vecjo mnozico starih ljudi.
V Ustavi je zapisano, da je Slovenija socialna država. Ko gre državljan Slovenije s plačuo 1.000€ v pokoj mu odmerijo 560€ pokojnine, kar je globoko pod uradnim pragom revščine. Takšna odmera je uzakonjena, kar pomeni, da država sistematično proizvaja reveže. Tukaj ne gre za nobeno demagogijo, gre za sistemsko izdelano zakonodajo, ki izkorišča upokojence.
Strinjam se, da je zdravstvena reforma potrebna, vednar je potrebno izvesti tudi pokojninsko refrmo, saj so zaenkrat upokojenci še živi in jih ni dovoljneno sistemsko uničevati z revščino.
Potrebno je opozoriti tudi na to, da je v zadnjih desetih letih država vsem upokojencem pobrala vsaj četrtino pokojnin, ker ni usklajevala pokojnin z inflacijo.
Perkratek čas Janševe vlade seveda ni posegel v pokojninsko reformo,je pa z raznimi dodatki blažil upokojnesko krizo. Sedanja vlada pa je zopet oropala upokojence, saj očitno opušča usklajevanje pokojnin. Pokojnine bi se morale dvigniti vsaj za 10%, pa so se dvignile za borih 5,6%.
Pokonine niso socialni transfer in milost vsakokratne vlade in ministra kakršen je bil Erjavec, temveč zasluženi denar iz dela. Tega se morajo upokojenci zavedati in zato je prav, da jih hrabri Pavle Rupar poziva k protestom.
Če so bili upokojenci dolgoletna volilna baza prevarantom, morajo postati progresivna sila, ki bo pregnala rokomavhe in lažnjivce.
APMMB2, odličen komentar.
Res pa je, da vsi tisti, ki imajo krajšo delovno dobo, ne morejo pričakovati višjih pokojnin, kot tisti, ki so delali več.
Pozdravljam obljube Pavla Ruparja, da bodo ukinili borčevske in še kakšne pokojnine. Te anomalije in rentna izplačila iz roda v rod, so nesprejemljiva.
SDS je v vladi vedno krajši čas in gasi požare, ki so jih levičarji zakurili.
Sedaj imamo šolski primer, levičarsko vlado z udobno večino, ki razen obljub in časovnic še ni dala nič konkretnega od sebe. No, uspešna je samo pri delitvi denarja nevladnikom in zaposlovanju vseh, ki so ji pomagali na oblast. In pa metanju denarja v energetiko, da si lahko še dalje izplačujejo nagrade.
Za zavajanje oziroma laganje bi tudi dobili v koaliciji oskarja.
Res pa je, da je na ulicah vse preveč nezadovoljnih državljanov, za katere se ohola oblast ne zmeni.
Podpora vlade je v prostem padu. Golob sprejema poklicne revolucionarje in jih nagrajuje z novo ustanovljenimi pozicijami, presliši pa nezadovoljne državljane. Prezir do tistih, ki polnijo blagajno, da lahko 180.000 javnih uslužbencev udobno živi.
BUTALCI, ŠE PLEŠETE?
Imate prav, Erjavec je bil PREVARANT in vsako vlado prekucnil, češ, da se bori za upokojence.
Erjavec se je vedno boril le za sebe in POMAGAL Levici, da se je spet zavihtela na oblast.
Ta oblast pa sedaj ZATIRA DELOVNE ljudi in tudi upokojence.
Ali prav razumem, da bi Janša več naredil za upokojence, če bi bil dalj časa na vladi. Ja saj je bil 3x premier, skupaj kakšnih 7 do 8 let (ne ljubi se mi računati), Golob pa šele eno leto.
Ja, za Mefista zgoraj. V času Janševe vlade je bila hrana 30 do 50 odstotkov cenejša. Da ne govorimo o rasti cen ostalih življenjskih stroškov. Druga brihta je povedala, da se je v Planica v njegovem času, trlo gledalstva. Ne zanemarljivo je tudi to, da smo bili tudi z državniškimi čestitkam in voščil, znatno bolj ažurni. Takrat smo pač znali in zmogli. Ja, ja, morali bi ponoviti za onim iz Murgel (Nič več ne bo, kot je bilo…).
Najprej se moramo zmeniti, je penzija posel ali sociala.
Seveda pa zadevo podira dejstvo, da je otrok premalo. Da je delavcev, ki ustvarjajo dodano vrednost, vedno manj.
Ja, res je bilo super,
toliko ljudi, da sem komaj našel kakšnega znanega.
Odlično bi bilo ustanoviti kakšno PRAVO UPOKOJENSKO STRANKO
ne takšno
POKMUNISTIČNO – s kakršno
NI NIČ NAREDIL – HVALABOGU EXEXEX KARL E.
L.r. Janez Kepic Kern
S čim sem si zaslužil, da za 12.75 eur mesečno rtv prenaša pijansko kruljenje čebelice čebelice in v dolini tihi????
Ne verjamem, da jih plačuješ.
Pridi k meni na glaž, ti pokažem položnico. Lahko pa mi jo tudi ti plačaš, če meniš, da je znesek vreden za živi prenos kruljenja čebelice čebelice.
Bil sem tam
in nisem videl – nobnega pijanega človeka.
Za to skrajno nizkotno podlost
– naj te urednik portala – brcne dol – s portala. L.r. Janez Kepic Kern
To ni bilo nobemo kruljenje, ampak petje s srcem, tako, kot je posameznik čutil.
Predvsem pa so vihrale SLOVENSKE zastave, kot se sposdobi za ljudi, ki spoštujejo Slovenijo.
Bilo je enkratno vzdušje!
Odg debelemu
A cel dan bulte v rtv?
Sem mislu da ste v Planici z unim ki ima 5 jurjev penzije…
Letos nisem v Planici…
Najmanj kar lahko zahtevamo, da vrnejo Studio City, če nam vsiljujejo hillbillyja Ruparja.
Ocitno je zadeva resna. Takrat se pojavijo placani levi pisuni.
Tudi to za vas denar !
Samo Jonsky je pravi pošteni levičar.
Njemu ni mar, kakšno pokojnino mu izplačujejo.
Le Studio City mu naj vrnejo, pa bo zadovoljen.
Kaj pa, če je Jonsky vodja “Studio City”?
Odgovor Kraševki!
Kaj če je Mefisto Branko Grims.
Jonsky, hvala za kompliment, kajti Branka Grimsa zelo spoštujem.
Moe je popolnoma nekaj drugega kot levičarski praznoglavci in povzpetniki.
Tudi jaz visoko cenim Branka Grimsa predvsem zaradi njegove verodostojnosti.
Ga porinejo po stopnicah, pa utrpi atipično pljučnico.
Odg.Berti:
Verjetno si o kom kaj slabega mislil in kaj slabega o njem govoril …
Odg bert
Golobji besednjak in kurja pamet.
Dobra definicija Golobizma.
Berta, Berta, ponovno si vsekala mimo, tako kot vedno.
Mi vsi že vsa leta plačujemo nastopaštvo levičarjev in iskrivljanja dejstev. Vseskozi samo tiste novice, ki so levičarjem všečne.
Očitno te je prenos cca 2 ur toliko zmotil, da si se oglasila. Kaj pa mi, ko leta in leta prenašamo enosmerno obveščanje in nabijanje proti desnici.
Daj nehaj no, pojdi k Jenulu po oljčno vejico… in kamilični čaj. Kaj več od njih ne boš dobila, še čaj je vprašanje…
Ni kaj Ruparju je res uspelo. Zbrati takšno število ljudi je velik podvig. Ključno je, da se ne ustavi in se združi z ostalimi – kmeti, obrtniki, podjetniki.
Golob je naredil katastrofalno napako, ko se je že takoj po nastopu vlade začel ukvarjati z finančnimi sredstvi za NVO-je ter 8. marcem in potem se mu je podrl sistem.
Obenem je pa popolnoma podcenil situacijo glede inflacije, pobezljanih cen, s fantaziranjem o davkih pa je dokončno razkuril ljudi.
Ko se začne šepetati o prestopih iz Svobode k SD, je zadeva zrela za pogreb.
Fajonova na N1 govori ponovno o zaskrbljenosti in strahu, ne pozabi pa ponovno vključiti SDS, kako so zagotovo krivi, ker koalicija ni nikoli znala, ne zna in tudi ne bo znala. S Fajonovo na čelu ne.
Obrača 10 stavkov in blebeče, blebeče…
BUTALCI, ŠE PLEŠETE?
Točno tako.
Rokc5, doslej sem vas spoštoval zaradi dobrega poznavanja religioznih tem in sem vam prisluhnil, tudi če se nisem strinjal. Na mene ste naredili vtis kulturnega in izobraženega človeka.
Zato pa ne morem razumeti, kako se lahko navdušujete nad hillbillyjem Ruparjem in od kod pričakovanje, da bi se podjetniki združili z njim. Morebiti tisti, ki so neuspešni na trgu in računajo na posle v primeru morebitne Janševe vlade.
Kar se tiče števila, sem bil pozoren, iz kakšnega kota je kamera snemala. Pretežno iz neposredne bližine in je bila postavljena dokaj nizko, da bi še 50 ljudi zgledalo kot velika množica. Ko pa je bi prikazan posnetek nekoliko iz daljave, pa je bila ploščad pol prazna.
Jonsky, pozdravljeni,
Objektivno gledano je Ruparju uspelo zbrati te ljudi na kup in jih prepričati (da so prišli od daleč v Ljubljano, ne glede na vreme, njihovo osebno zdravstveno stanje – nekateri so starejši, bolehni itd.). Ruparja samega tu ne bom sodil, ga ne poznam itd. Mislim, da ni pošteno, da se ljudi diskreditira na osebni ravni. Tudi ne vem zakaj bi se določene profile ljudi podcenjevalo in se na njih gledalo zviška? To je po mojem mnenju neke vrste snobizem. Še več: Bil bi zelo previden, da bi tega gospoda vnaprej ocenjeval z nekim ‘hillbillyjem’, ker sam ne gledam tako na ljudi, prav tako se je leta 2016 v eni državi označevanje ljudi z ‘deplorables’ končalo za določen politični pol kar slabo, podobno tudi v Britaniji v času Brexita 😉
Naj pojasnim mojo tezo (ki je samo teza, nisem rekel, da se bo v resnici zgodilo :)). Pri protestih je pogosto tako, da se lahko začne valiti snežna kepa. Protesti so iz nezadovoljstva in so pritegnili kar veliko “klientelo”.Še prej smo imeli ločene kmečke proteste (ki jih ni organiziral Rupar, a tudi tam vre). Toda nezadovoljstvo je zdaj tudi v privat sektorju zaradi razmer (cene energetike) ter napovedanih ukrepov (davčni dvigi in komplikacije, inflacija). Zato bi vodstvo protestov ob njihovi razširitvi morda lahko pridobilo še druge akterje. Dinamika množic je namreč nepredvidljiva. Je pa to seveda samo teorija. Bomo videli 🙂
Število je po mojem mnenju realno ocenjeno, vsaj 20.000, če primerjamo z primerljivimi protesti leta 2012 ali pa največji kovidni protest v letu 2021 (glede na posnetke iz zraka). Mislim, da je nefer da bi se število nižalo pod 10.000 ali pa umetno višalo na 40.000.
Za konec: Rupar se je pač izpostavil, lahko bi se kdorkoli drug namesto njega ali pa dodatno še kdo drug. Kakorkoli pa obrnemo, stanje za marsikoga ni rožnato. Zato osebno to družbeno dinamiko razumem. Lep dan
Rokc5, s vsem spoštovanjem, vendar vas štejem kot kompetentnega predvsem v zgodovini religije.
Kar pa se tiče g. Ruparja, sem ravno zaradi morda pretirane političnega korektnosti uporabil angleški izraz hillbilly, da ne bi uporabil bolj eksplicitnega slovenskega, ki sicer ne bi bil žalitev temveč diagnoza. Drugič bom bolj direkten. Kar pa se tiče snobizma, gospod je bil poslanec in župan, tako da zagotovo nisem nastopal z nekakšne višje pozicije (sam nisem segel tako visoko).
Kateri glavni mediji ignorirajo proteste, ali je RTV Slovenija postranski medij? Res pa je, da bo trenutnemu vodstvu RTV in programskemu svetu uspelo narediti RTV za postranski medij.
Kdo še bere Delo, dajte no – glavni medij?
Le meni že dolgo znani Jonsky me še spravi v dobro voljo, ker je živa prispodoba trpečega levičarja.
Ne vem kje si pobral moje trpljenje, saj kot vidim trpite vi na desni.
Kar se mojega počutja tiče, sem pred kratkim tankal dizel pod 1,5 EUR, položnice za ogrevanje sem imel zmerne (pa imam celo zimo 21-22 stopinj) in niso bile občutno višje kot lani. Hrana je nekoliko dražja, tako kot v celi Evropi. Tako ne vidim problemov s to vlado, edino premalo odločni so pri odstranitvi vodstva RTV, to je edino, kar jim zamerim.
Vseeno hvala za sočutje, v tebi se pod grobo zunanjostjo skriva nežna duša.
Jonsky, pravijo, ki te bolj poznajo, da ne živiš tako udobno kot si se pohvalil.
Sicer pa njemu lahko ukinite tudi pokojnino, le Studio City mu vrnite.
Mefisto, če poznaš tiste, ki me poznajo, lahko greva na krigl Laškega.
Ponavljam.
Odlično bi bilo ustanoviti kakšno PRAVO UPOKOJENSKO STRANKO
ne takšno
POKOMUNISTIČNO – s kakršno
NI NIČ NAREDIL – HVALABOGU EXEXEX KARL E.
L.r. Janez Kepic Kern
Saj veste kdo je tukaj obcasni pisun?
Vse kar napisejo je pac laz.
Po tem jih zlahka prepoznas.
Laz in zavajanje.
Dejstva jih ne zanimajo.
Eno je dvig pokojnin ko ni inflacije in takrat ko je NAJVECJA v tem delu EU.
Hrvaska pod 8 %, Slo nad.10 %.
Pa je teh 10 % po mojem sfriziran podatek.
RTV gleda ta cas najvec ljudi.
Delo pa berejo vsi komunisti….in anarhisti in placani pisuni. Ti zadnji sploh !
A ti pa pisuniš brezplačno?
Da v tej državi krivic ne popravljajo je že dolgo znano. Za rdeče velja pravilo če si nekaj dobil ti ne morejo več vzeti. Čeprav so oni jemali vsem po vrsti. Pa ne samo da so ti vse odvzeli in osramotili. Na koncu so te še vrgli v jamo in še danes trdijo da je bilo upravičeno. Potem so že pri 50ih odpeketali uživati zasluženi pokoj. Pri tem so naračunali da si za 30 let delovne dobe zaslužijo 85 % plače in še 10 najboljših let po izbiri. Ko se je sistem začel sesuvati, niso niti malo pomislili, da so morda ravno oni problem. Na mesto da se njim zniža pokojnina so začeli zniževati tistim, ki so delali 20 let dlje. Politični absurd brez primere. Če dobiš mlad pokojnino jo tudi dlje časa koristiš in tako eni dobivajo pokojnine dlje časa kot so vplačevali od svojih plač.
Po podatkih policije se je shoda udeležilo okoli 5000 ljudi.
Menda zato, ker zna notranji minister šteti le do 5.000.
Bogdaj en lep dober dan vsem.
Na sodu je bila povedana pomembna informacija,
DA SE BO “1. OKTOBER” organiziral -tudi – po regijah.
Jaz živim v Ljubljani – pa se jim bom javil – kot “1. oktober” podpornik v Ljubljani.
Lahko “1.oktobru pomagam tudo podjetniško, z mojo SLOVENIANA …. d.o.o. ,
pa tudi dve SLOVENIANA – društvi – imam polno registrirani:
za slo domoznanstvo in drugo za pomoč pri rabi PC IN E-NAPRAV.
Moja knjiga o vrlih ORLIH dr. J.. E. KREKA – JE TIK PRED IZIDOM.
V njej bodo vsi podatki za korektno ureditev STATUSA Plečnikovega ORLOVSKEGA STADIONA,
za ureditev statusa e BARAGOVEGA SEMENIŠČA=FESTIVALNA DVORANA
in ostalih izvorno katoliških stavb po naši Sloveniji.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 71 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan:
ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komun-socializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd Imam jih blokiarne, njih branja nevrednih zapisov ne vidim, ne berem. Moji KONTAKTNI podatki so na internetu pod mojim d.o.o. SLOVENIANA – za POLNO PREDSTAVLJENE, resno sodelovanje: za
razvoj pozitivnih vse- slovenskih domoznanskih društev, muzeji “ORLOV” itd
P.S.
OKTOBRA 2023
BO Rusija RF – IZGUBILA VOJNO.
Mimogrede !
Zgoraj je nek očiten iracionalnež z vzdevkom
“FILČRTJAK”
zapisal – HUDO ŽALITEV LJUDI IZ – POLICIJE SLOVENIJE.
Brez navedbe točnega vira
je kar SLOVENSKI POLICIJI – pripisal smešno nizko OCENO UDELEŽENCEV
na včerajšnjem shodu – nas upokojencev.
KER SEM SPODAJ L.R. PODPISANI VES ČAS TRAJANJA SHODA – NA TEM SHODU BIL
Vam zagotavljam, da nas je bilo včeraj, 31.3. 2023 – pred stavbo DZ R SLO – nad 30.000 slo upokojencev.
Naj
SLOVENSKA POLICIJA – obišče “FILČRTJAKA”
in ga “nauči poštevanke” ter poštenja.
l.r. Janez Kepic-Kern, 71 let.
Zaradi sovražnega govora poizvedujejo tudi za Jonskym in za Johanom.
No, pa sta se našla dva, ki lahko verodostojno ocenita število udeležencev, podobno verodostojno kot Branko Grims, ki naj bi ga porinili po stopnicah, pa je utrpel atipično pljučnico.
Zakaj je že šlo in gre, pri (množičnih) protestih ZA upokojence, ZA pitno vodo – in ne vem ZA kaj še…? Ob prvem je bilo še slišati, da ne gre za protivladne proteste, na tem, zadnjem, pa je bilo to povedano odkrito in zahtevan odstop vlade. Torej ne gre v bistvu ZA, ampak ZA PROTI kajti protest ZA je v vsej svoji veličini izpadel kot SDS-oslovski predvolilni shod. Vse skupaj pa je bilo zlorabljen z domoljubno ikonografijo, kar je pogosta SDS-oslovka finta. (Kar spomnimo se ekskluzivizma z uprizarjanje ločenih domoljubnih proslav). V danem trenutku, v res ne zavidljivih razmerah, bi bila domoljubno drža umirjanje strasti in podpiranje skupnih prizadevanj, da bi kot država in družba čim uspešneje prebrodili neugodne svetovne, in s tem tudi naše, gospodarske in politicne turbulence. V tem kontekstu bi bila tudi državniška drža v brzdanju strasti, ne pa v tem, da so v ozadju in, da so kurišče sicer burnega dogajanja, pravzaprav, glavni štab in občinske ekspoziture SDS. Upravičeno si Janša in njegov štab mane roke, dolgoročno pa celotno dogajanje le vzpodbuja antijanšizem in antiSDSizem.
Petkovo dogajanje v središču Ljubljane me vse bolj spominja na Ušče, le da se “vožd” našega “dogajanja ljudstva” skriva v ozadju. Ne glede na razvoj dogodkov in vedno nova zavajanja množic pa je evidentno, da se je njegov čas neizpodbitno iztekel. Le malokdo od političnih dedičev si bo upal v prihodnje jezditi na valovih janšizma. Ob tem se strinjam z neko pripombo glede umeščanja besede “janšizem” v SSKJ. Kritikom dajem prav, za “janšizem” ne sme biti prostora nikjer, niti v omenjenem slovarju.
Kje ste le, zagovorniki demokracije in demokratično izvoljene oblasti!?
Zdaj bo pa štala!
Za Jonskym je poprijel tudi brat po krstitelju Johan ( tudi fon johan in Johann).
Johan pa ne bo zadovoljen le s Studiom City, ampak po zahteval nazaj tudi Tita, partijo, JNA in vrnitev v leto 1945, da opravijo še tisto, česar takrat zaradi površnosti niso do konca izvršili.
“Kje ste le, zagovorniki demokracije in demokratično izvoljene oblasti!”
Ponovitev je na tvoj nebulozni očitek in odvračanje od bistva s sila obnucanimi floskulami. Včasih se mi je le zdelo, da premoreš vsaj nekaj izvirnosti in duhovitosti. To je bistvo in poanta mojega zapisa. In res, kaj meniš o demokratičnih volitvah in na teh izbranih (naših) predstavnikih. Če boš spet s obrabljenimi štosi, te bom prehitel. Ko boš že omenil “murgelskega krojača”, te moram opozoriti. Tak faktor je, kot ti – nikakršen.
Sam pa sicer dobro veš, kaj, kdo, kako in s čim kroji volitve. Najbrž le nisi tako neumen…
No, zahteva “odleti golob” – je bila postavljena,
Drugič nas bo 100.000.
Kaj zgoraj neki “star kolesar” blede o vrlem gospodu J. Janši je brez smisla.
On, g. J. Jamša je OK familiaren gospod nad 60. Mi nekomunistični upokojenci smo še bolj ostri – kot on.
Jaz na shodu nisem srečal nikogar iz SDS.
SAJ
ZNAMO PROTESTIRATI – od raznih KARLOV IN PODOBNIH
goljufani MI – UPOKOJENCI – SAMI: ali je J. Janša zraven ali pa ga ni zraven.
L.R.
JANEZ Kepic-Kern.
P.S.
IN KAR NEK SKRIVAČ-ANONIMČEK
bi nam govoril – kaj sme biti in kaj ne.
PREDVSEM V SLOVENIJI NE SME NIKOLI VEČ BITI STALINIZMA, KARDELJA, BARJANŠČINE in biciklizma ITD.
Ne tako ostro, Ta “Kaj zgoraj neki “star kolesar” blede o vrlem gospodu J. Janši je brez smisla” izhaja iz ugledne, aktivne in številčne družine nickov, ki do zadnje kaplje naše krvi in potu bogatijo s komentarji vse dosegljive portale.
Ha, ha – hvala za opozorilo,:
nisem proti kolesarjenju,
proti političnemu BICIKLIZMU – pa sem. L.r. Janez KK
Pa si dejal, da ne odgovarjaš in polemiziraš. Vidim, da si z zapisanim kar na tekočem. Kaj pa za tisto, o tvojem obisku na Štajerskem, si se oglasil v spovednici. Menda ja ne boš v posvečeni praznični čas vstopil s polnim nahrbtnikom greha.
Ne., temveč!?, na koncu zadnje povedi. Nebi bil rad šlampast kot Kraševka ali LJ.