Komentar oblastne omejitve svobode gibanja

POSLUŠAJ ČLANEK
Iz prve roke in sekundarnih virov lahko povem, da stanje v določenih turističnih krajih ni bilo povsem takšno, kot je bilo prikazano v medijih. Npr. ne v Portorožu, ne v Piranu, ne v Izoli. V Kopru, pa tudi drugje, se je več tam živečih ljudi res odločilo za sedeči in/ali sprehajalni izhod. Ni šlo za naval ljudi iz Ljubljane, Maribora, Kranja… O tem obstajajo pričanja tam živečih in delujočih ljudi. Tudi fotografske zabeležke. Kolesarji, ki so si stanje na terenu ogledali, štejejo TV poročanje o tem za vsaj delno manipulacijo. Naslavljanje petnajstih sprehajalcev na koprski promenadi (na TV se je vrtel en in isti video zapis na dveh istih točkah v točno določenem trenutku) z očitkom, da so s tem “povzročili hitrejše in obsežnejše širjenje pandemije,” pa ni spodobno in korektno.
Ob hkratnem poudarku, da pa so se nekateri posamezniki res vedli porogljivo in nespoštljivo do priporočil in navodil oblasti. In ti si zaslužijo grajo, nemara tudi več od gole graje z dvignjenim palcem.
V teh dneh razmišljam tudi o tem, kaj se dogaja z brezdomci (klošarji) in drugimi, ki živijo na robu družbe in so lahko samo sami sebi v pomoč - medsebojno? Kaj je z gripo? Kaj bi nam lahko – in morali - povedali klinični psihologi? Psihosomatika (strah, tesnoba, anksioznost) je velik in pogost povzročitelj bolezenskega odziva organizma (predvsem vročina). O tem pričajo tudi v UKC - preveč ljudi pride tja z vročino, ki je posledica strahu, tesnobe, zmedenosti... Se kdo s tem ukvarja?
Sprašujem se, koliko je bilo in koliko bo v tem času samomorov, povečanega nasilja v družini ipd.? Se kdo s tem ukvarja? Ali javnost to zanima?
Zaprtim in prestrašenim ljudem slej ko prej popusti psiha. Se s tem kdo ukvarja, ali to koga zanima? Gibanje (ne druženje, vsekakor!!), fizična aktivnost, narava (samostojno ali z najbližjimi) in iskanje dobrega razpoloženja - to je največja krepitev imunskega sistema in učinkoviti način preprečevanja bolezenskih senzacij organizma. Tega se ne le ne sme spregledati - temu se je treba odločno, pogumno, razumno in aktivno posvetiti.
Vse sile je treba usmeriti v zdravstvo. Ampak: ali se sme postaviti vprašanje o zdravnikih, ki so svoje zasebne klinike, ambulante... zaprli?!
Ukrep, kot je "prepoved zapuščanja kraja ali občine bivanja", se mi zdi ne le pravno nerazumen in nesorazmeren, ampak tudi izrazito neposrečen z vidika duševnega zdravja in psihologije. Razmišlja se celo o "nadzoru nad lokacijo posameznika z nadzorom mobilnih telefonov," kar bi pomenilo sesutje vladavine prava. Vprašanje razumnega nadzora nad tistimi, ki jim je medicinsko predpisana karantena na domu, je drugačno vprašanje, to drži. A tudi pri tem vprašanju je ukrep, kot je začrtan, pretiran, zato zame ustavno več kot sporen. Da možnosti vstopa v stanovanje niti ne omenjam. Pristojnost policije ali kateregakoli drugega represivnega organa, za vpogled v zdravstvene evidence ljudi, pa je nezaslišana ustavnopravna nevzdržnost.
Uporabljati je treba razum. Zdravo pamet in človekoljubnost (kot sem zapisal v že objavljenem memorandum). Tudi zoper tiste "nagajivce", ki so ga izgubili, ali ga nikdar niso imeli. Zdaj gre res za ultimativni preizkus zaupanja – ljudem in oblasti. Izvajanje ukrepov, ki so naravnani v duhu "kaznovanja vseh ljudi" zaradi pobalinskega vedenja peščice je napačna politika. In dolgoročno škodljiva. Duševno zdravje (ne le stanje) ljudi je že leta največji medicinski problem sodobne družbe. Kako se bo ta problem ob tako restriktivnih ukrepih poglobil, se bo hitro videlo. In se bo.
Vsako vedenje predstavnikov oblasti "na terenu", ki bo šlo (kot pri nas običajno in pretežno gre) v smeri "golega, formalističnega preprečevanja, nadlegovanja, prepovedovanja in -zlasti- kaznovanja", zavoljo "kaznovanja samega po sebi", je hudo napačna politika družbenega upravljanja. Ravnanje "po liniji najmanjšega napora" in "generalizirane pavšalnosti" je najslabše možno politično ravnanje za družbo. Naj ne pride do tega.
Da, solidarnost. Da, potrpežljivost in prilagodljivost. Da, spoštovanje priporočil in navodil. Da, podpora naporom oblasti. Da, ozaveščenost, da je hudo, da bo zelo verjetno še huje in da je vrag že zdavnaj odnesel šalo. A če bo sedaj ljudi spodnesla še psiha, strah – zlasti drug pred drugim, ali nemara celo vseh pred vsemi -, s tem pa padec psihofizične kondicije, bo problem neobvladljiv.
Ob hkratnem poudarku, da pa so se nekateri posamezniki res vedli porogljivo in nespoštljivo do priporočil in navodil oblasti. In ti si zaslužijo grajo, nemara tudi več od gole graje z dvignjenim palcem.
V teh dneh razmišljam tudi o tem, kaj se dogaja z brezdomci (klošarji) in drugimi, ki živijo na robu družbe in so lahko samo sami sebi v pomoč - medsebojno? Kaj je z gripo? Kaj bi nam lahko – in morali - povedali klinični psihologi? Psihosomatika (strah, tesnoba, anksioznost) je velik in pogost povzročitelj bolezenskega odziva organizma (predvsem vročina). O tem pričajo tudi v UKC - preveč ljudi pride tja z vročino, ki je posledica strahu, tesnobe, zmedenosti... Se kdo s tem ukvarja?
Sprašujem se, koliko je bilo in koliko bo v tem času samomorov, povečanega nasilja v družini ipd.? Se kdo s tem ukvarja? Ali javnost to zanima?
Zaprtim in prestrašenim ljudem slej ko prej popusti psiha. Se s tem kdo ukvarja, ali to koga zanima? Gibanje (ne druženje, vsekakor!!), fizična aktivnost, narava (samostojno ali z najbližjimi) in iskanje dobrega razpoloženja - to je največja krepitev imunskega sistema in učinkoviti način preprečevanja bolezenskih senzacij organizma. Tega se ne le ne sme spregledati - temu se je treba odločno, pogumno, razumno in aktivno posvetiti.
Vse sile je treba usmeriti v zdravstvo. Ampak: ali se sme postaviti vprašanje o zdravnikih, ki so svoje zasebne klinike, ambulante... zaprli?!
Ukrep, kot je "prepoved zapuščanja kraja ali občine bivanja", se mi zdi ne le pravno nerazumen in nesorazmeren, ampak tudi izrazito neposrečen z vidika duševnega zdravja in psihologije.
Razum, zdrava pamet, človekoljubnost
Ukrep, kot je "prepoved zapuščanja kraja ali občine bivanja", se mi zdi ne le pravno nerazumen in nesorazmeren, ampak tudi izrazito neposrečen z vidika duševnega zdravja in psihologije. Razmišlja se celo o "nadzoru nad lokacijo posameznika z nadzorom mobilnih telefonov," kar bi pomenilo sesutje vladavine prava. Vprašanje razumnega nadzora nad tistimi, ki jim je medicinsko predpisana karantena na domu, je drugačno vprašanje, to drži. A tudi pri tem vprašanju je ukrep, kot je začrtan, pretiran, zato zame ustavno več kot sporen. Da možnosti vstopa v stanovanje niti ne omenjam. Pristojnost policije ali kateregakoli drugega represivnega organa, za vpogled v zdravstvene evidence ljudi, pa je nezaslišana ustavnopravna nevzdržnost.
Uporabljati je treba razum. Zdravo pamet in človekoljubnost (kot sem zapisal v že objavljenem memorandum). Tudi zoper tiste "nagajivce", ki so ga izgubili, ali ga nikdar niso imeli. Zdaj gre res za ultimativni preizkus zaupanja – ljudem in oblasti. Izvajanje ukrepov, ki so naravnani v duhu "kaznovanja vseh ljudi" zaradi pobalinskega vedenja peščice je napačna politika. In dolgoročno škodljiva. Duševno zdravje (ne le stanje) ljudi je že leta največji medicinski problem sodobne družbe. Kako se bo ta problem ob tako restriktivnih ukrepih poglobil, se bo hitro videlo. In se bo.
Vsako vedenje predstavnikov oblasti "na terenu", ki bo šlo (kot pri nas običajno in pretežno gre) v smeri "golega, formalističnega preprečevanja, nadlegovanja, prepovedovanja in -zlasti- kaznovanja", zavoljo "kaznovanja samega po sebi", je hudo napačna politika družbenega upravljanja. Ravnanje "po liniji najmanjšega napora" in "generalizirane pavšalnosti" je najslabše možno politično ravnanje za družbo. Naj ne pride do tega.
Da, solidarnost. Da, potrpežljivost in prilagodljivost. Da, spoštovanje priporočil in navodil. Da, podpora naporom oblasti. Da, ozaveščenost, da je hudo, da bo zelo verjetno še huje in da je vrag že zdavnaj odnesel šalo. A če bo sedaj ljudi spodnesla še psiha, strah – zlasti drug pred drugim, ali nemara celo vseh pred vsemi -, s tem pa padec psihofizične kondicije, bo problem neobvladljiv.
Zadnje objave

Svobodni pravljičarji z Gregorčičeve
10. 2. 2025 ob 6:00

Je Klemen Slakonja z imitacijo storil napako?
9. 2. 2025 ob 15:27

Prof. dr. Metka Zorc: »Melania izžareva neverjetno energijo, milino in dobroto«
9. 2. 2025 ob 12:30

Čudoviti slap Rinka
9. 2. 2025 ob 9:00

Deset zapovedi 21. stoletja (9. zapoved)
9. 2. 2025 ob 6:00

V poslovni coni Tezno v Mariboru večji požar
8. 2. 2025 ob 20:44
Ekskluzivno za naročnike

Svobodni pravljičarji z Gregorčičeve
10. 2. 2025 ob 6:00

Čudoviti slap Rinka
9. 2. 2025 ob 9:00

Deset zapovedi 21. stoletja (9. zapoved)
9. 2. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
FEB
15
Valentinov romantični operni koncert za zamudnike
20:00 - 22:00
MAR
01
MAR
03
POTOHODCI: Goriški camino - peš od Ogleja do Svete Gore
18:00 - 20:00
MAR
10
MAR
21
Mednarodni festival Čili in čokolada
10:00 - 21:00
Video objave
Izbor urednika

Prof. dr. Metka Zorc: »Melania izžareva neverjetno energijo, milino in dobroto«
9. 2. 2025 ob 12:30

Deset zapovedi 21. stoletja (9. zapoved)
9. 2. 2025 ob 6:00

Tri leta svobode, ki to nikoli ni bila
7. 2. 2025 ob 6:00

Sobodajalci vladi očitajo, da se uničuje steber slovenskega turizma
6. 2. 2025 ob 6:00
43 komentarjev
P. Kos
Za razumnika in mnenjskega vplivnika, kot naj bi dr. Teršek bil, se mi zdi, da je v nekaterih delih prispevka precej tendenciozen. In kot drugo, ne razumem, da on ne razume, da gre za boj proti virusu in za čas nadzora, ko smo ogroženi in da virus vsaj nekoliko lahko omejimo z nadzorom okuženih (primer: reševanje življenja na obali korona pacientu z notranjosti) . Kitajci se pri omejevalnih ukrepih niso kaj dosti ozirali na človekove pravice, če so želeli učinkovito zajeziti širjenje. Pa niso ravno meni vzor. Tudi dr. Teršek se ne bo oziral, ko bo, molim da ne bo, zadeva Covid 19 eskalirala v neobvladljivo epidemijo.
p.s.: da je obiskovalcev z notranjosti države v priobalnih in tudi drugih turističnih točkah v drugih krajih v Sloveniji preveč, so tožili predvsem župani teh območij. Tako, da bi bil glede trditve o manipulacijah TV poročanj ob koncu vikenda zelo zadržan in previden.
lucija.demsar
Dajte no, g. Teršek, komentar poln pametovanja, pretiravanja in nabijanja s psihologijo.
Kdor te dni ignorira navodila vlade, življenjsko ogroža ogromno ljudi, torej ga je potrebno na ustrezen način ustaviti. Lepa beseda žal nekaterim ne zaleže.
IgorP
Državljani bi ti bili “zadnja briga” in vsi bi lahko delali kar bi hoteli – tudi SLABO. če jim je to všeč. Voditelj, ki to dopušča je mnogo nevarnejši od tega, ki z ostrimi ukrepi rešuje ljudi in gospodarstvo.
Prepričana sem, da bo Madžarska, po tej KRIZI ena izmed boljših držav!
Če je to 1. aprilska, ti je oproščeno! Predvsem to o Madžarski!!!!!!!!
MEFISTO
Sveža novica!
Zaradi suma neustavnosti in kritičnih nastopov doktorjev Mateja Avblja in Andraža Terška se danes do 24. ure začasno suspendirajo vsi odrejeni ukrepi za omejevanje gibanja.
Začasno vam bo znova lepo kot pod Marjanom Šarcem, ki je celo mislil namesto vas, in ki vas tolaži, da se ne sekirate, kajti na dolgi rok bomo itak vsi mrtvi
MEFISTO
Celo grozoviti komunist, zločinec in škodljivec Kardeljev Edi je dejal, da nam sreče ne moreta dati ne partija ter ne država, o čemer smo se kruto prepričali med njegovo ero, in da si moramo srečo sami ustvariti.
Tudi meni težko padejo vse te omejitve in samoizolacije, pa jih z božjo pomočjo prenašam z razumevanjem.
Nisem kot učitelji in mnogi zdravmiki ter ostali cvet slovenskega razumništva, ki so kljub temu, da so vedeli, da v Italiji razsaja korona virus, hodili med počitnicami na smučanje v samo žarišče epidemije v Lombardiji in zanesli korona virus tudi k nam in ga širokogrudno trosili med Slovence.
Seveda, tudi počitnice in smučanje po lastni izbiri so človekova pravica lahkomiselnih prevzetnežev ne glede na to, kako ceno smo kasneje plačali mi njihovi do sebe in do drugih odgovorni sodržavljani.
To sem mora povedati, čeprav imam občutek, da je kršitev človekovih pravic tudi to, če se graja tako neodgovorno in sebično ravnanje. množice posameznikov.
BARBARA RAKUN
Prosim Slovenec kremenit, ne poznaš me, od srednje šole naprej sem prostovoljka in ves čas prispevam kot aktivna članica te družbe, tudi s prispevki na domovina.je in demokracija.si. In tudi službo imam tako da pomagam.
Ker pa imam doma predšolskega otroka, pa mislim da ti mora biti razumljivo, da je manj časa za ostale stvari.
MEFISTO
Barbara, nisem polemiziral s teboj, temveč s tem, kar si napisala.
BARBARA RAKUN
Ko bi se ti ali oni oblastniki vsaj pol toliko kot se zdaj s koronavirusom vsak dan ukvarjali s preventivo: skrb za družino, skrb za starejse in njihovo dostojanstvo do smrti, skr za nerojene otroke, za izkoreninjenje revščine po svetu, za čisto v odo in čisti zrak, za samooskrbo s prehrano in spoštovanje domovine, skrb za izobrazbo in njeno dostopnost, za čim manj težav z duševnim zdravjem in čim manj samomorov, za ničelno toleranco do nasilja v vsaki družbi, ta človečnost, za spoštovanje različnih mnenj, skrb za ranljive skupine, skrb za bodoče starše, za vzgojo otrok, za preventivo pred različnimi zasvojenostmi, za dostojno delo in primerno plačilo, za izkoreninjenje sužnjelastniških delovnih razmerij itd. Dovolj je.
MEFISTO
Prezahtevna si. Lahko pa sama prispevaš, da bo svet boljši. Prijavi se med prostovoljce in prevzemi skrb za nekaj starostnikom, onemoglih ali osamljenih ljudi in jim vsak dan poleg reči, ki jih potrebujejo iz trgovine, prinašaj še ščepec dobre volje in optimizma. Tako enostavno je to!
Gregor
Se mi zdi, da se vlada dobesedno norčuje iz ljudi: bodo/ne bodo/bodo ukrepi... Zna bit, da bodo ti ukrepi trajali toliko časa, ko je bil Janša po krivici zaprt...
BARBARA RAKUN
Gospoda Terska v celoti podpiram. Res je koronavirus za nas neznanka, res je da smo bili nepripravljeni, prve primere so prinesli zdravniki in učiteljice iz Italije. Takrat bi se morali pripraviti. To da po celotni državi ni mask, ni zaščitnih sredstev, to je sramota. To da so bila skladišča prazna, to je sramota. Človeško življenje sploh ne vem, koliko je še vredno.
Mediji in znane osebnosti nam vsak dan 24 ur na dan nabijajo in zbujajo strah. Sploh ni več drugi novic. Ni novih o lakoti po svetu, ni novic o streljanjih, ni nič o nesrečah. Koronavirus je ljudi obsedel. In jih drži v strahu. Zato ker oblastnikom po svetu to paše. Zdaj nekateri hvalijo Kitajce kako do premagali virus. A imamo resnične podatke, kaj pa novica o 42.000 smrti tam. Kitajcem ni za verjeti. Že na začetku do skrivali podatke. Kaj pa podatki iz Italije v novembru in decembru koliko je bilo ram nepojasnjenih pljučnic?
Resnica je, kar piše g. Teršek. Kaj se dogaja z družinami, kjer vlada nasilje? Kaj je s starimi ljudmi, ki sami živijo doma? Kaj je z brezdomci, kako bodo mladi ljudje preživeli v najemnih stanovanjih, če so samozaposleni? Kako se učijo otroci na daljavo, kjer jim starši be morejo pomagati? In še veliko primerov... Vse se je ustavilo. In to lahko traja v nedogled. Res je tudi, da so mediji zelo napihnili to, kar naj bi se dogajalo na obali. Jaz ne razumem, če gre druzina na sprehod in se izogiba drugim, kako naj bi se okužili. In to zunaj na svežem zraku. Imunski sistem si gradiš s pozitivno naravnanostjo, zdravo prehrano, gibanjem, delom, hobiji. Okej, vsega sedaj ne moremo početi in to velja predvsem za zaprte prostore. Ljudem se bo zmešalo. Utesnjenost, nemir, strah pred prihodnostjo,negorovost.
Kar pravi g. Teršek, je resnica. Ob koronavirusu smo pozabili na človečnost, dostojanstvo, pravičnost, solidarnost. Ni zdrave pameti. In prava kriza bo pokazala ostre zobe po koncu krize.
MEFISTO
Barbara, dal ti bom poceni nasvet, ki po navadi celo pomaga. Ne sprašuj se neprestano, kaj bo država storila zate, kdaj pa kdaj se tudi vprašaj, kaj lahko ti storiš zase in za druge, da vam bo lažje.
piklo
Teodor, podpišem.
Igor, vas pa prosim, če pokažete, da znate tudi kaj pozitivnega najti na Janši, oz. kaj konkretno je tisto, kar vas tako žolčno odbija.Res, pričakujem odgovor.Jaz tudi koga v politiki ne maram, pa znam povedati zakaj.
IgorP
Shalotka izvoli: Citiral bom današnji Večer o Orbanu:"Človek, ki je v 80.-ih letih prejšnjega stoletja kot mlad demokrat pomagal rušiti komunistični sistem, zdaj Madžarsko pelje v diktaturo!" Je ta podobnost z Janezom samo slučajna ali.......??? To je dovolj velik vzrok, da se drugi vzroki ob tem popolnoma izgubijo!!!
MEFISTO
Na režimski Večer se sklicuješ! Pa te ni sram, da bereš tak medij in se oglašaš na njegovem portalu?
Kraševka
Igor, če bi bil ti državnik, bi kar pustil, da bi bolani mirno RAZNAŠALI virus po državi? Prav tako, te ne bi motilo, če bi v državo vdrlo po 9oo.ooo tujcev z določenimi nameni? Državljani bi ti bili "zadnja briga" in vsi bi lahko delali kar bi hoteli - tudi SLABO. če jim je to všeč. Voditelj, ki to dopušča je mnogo nevarnejši od tega, ki z ostrimi ukrepi rešuje ljudi in gospodarstvo. Prepričana sem, da bo Madžarska, po tej KRIZI ena izmed boljših držav!
Friderik
Gospod ustavni pravnik predlaga vsakemu svojega psihiatra. Vsi so ubogi, malo žalostni, razrvani, alkoholiki brez gostiln,....ker bi morali biti malo disciplinirani in sočutni do drugih, da ne bi ti zboleli.
Naj gre gospod ustavni pravnik malo k sosedom na izobraževanje, da bo proučil, kako resno je. Potem bo nehal učeno filozofirati.
MEFISTO
Saj ni res, pa je!
Tudi Alenka Bratušek je prejela zasluženo kazen.
Danes jo je oplazil Abraham.
Če bi človekove pravice kaj veljale, bi ostala večno mlada.
Konec je prekratkih kril in pretesnih hlač.
Kraševka
Nekateri so mladi in NEUMNI. Ko taki postanejo strari, pa so STARI in NEUMNI.
IgorP
Kraševka Ko je tisti vaš tam gori pamet delil, pa je tebe verjetno obšel! Kar deliš, moraš znati tudi sprejemati!
MEFISTO
Izposojen komentar:
" Cel svet je v vojni s korona virusom, le pri nas smo v vojni z ukrepi za omejevanje epidemije tega virusa."
MEFISTO
Resno mislim, da bi lahko debato o človekovih pravicah preložili na lahkotni dopustniški čas.
Zdaj smo pa v izednih razmerah, če smo si to pripravljeni priznati ali ne, zato nihče zaradi svojih dozdevnih človekovih pravic ne sme z okužbo ogrožati zdravja in življenja drugih, ki bi pa tudi naj imeli človekove pravice do zdravja in življenja, mar ne?
Kdor tega sam ne more razumeti, ga je treba k temu prisliti in pika. Zaradi urgentnosti pa ni nobene potrebe, da bi bili pri tem pretirano občutljivi in razumevajoči.
Bojim se, da se bo izkazalo, da so bili in da bodo vsi sprejeti še tako strogi ukrepi za preprečevanje epidemije nezadostni.
Kot sem že dejal, ne sme se nam zgoditi, da bo pravica nekaterih do svobodnega gbanja nad pravico dugih do zdravja in življenja.
Anita
No ko je dr. Teršek flancal, da ukrep omejitve prehajanja občinskih meaj ni sorazmeren se lahko prepriča danes, da kako je sorazmeren še premalo strog je. Danes je moški poklical v ZD Lucija in povedal, da težko diha, ko so prišli reševalci je povedal, da ima COVID 19 in da bi moral biti doma v karanteni nekje v osrednje slovenski regiji vendar je kljub prepovedi odšel na vikend v Piran. Odpeljali so ga najprej v bolnico v Izolo nato v Ljubljano, koliko stroškov in nepotrebnega dela je s tem povzročil, da o tem da je ob tem še koga okužil ne govorimo.
Gospod Teršak vi pa vaš doktorat vtaknite tam kjer sonce ne posije, ni nič vreden, če nimate zdrave kmečke pameti.
Teodor
Dr. Teršek meni, da je pravica okuženega do gibanja večja kot pravica zdravega, da ostane zdrav. Dovolite, da se ne strinjam. Če se začasno ne sprejmemo omejitev, potem bomo vsi mrtvi, zaradi virusa ali zaradi implozije družbe. Kakšne pravice pa imajo kadavri? Kdo se bo v pravnih mnenjih zavzemal zanje?
Omejevanje je nujno potrebno, da se reši družba, ki bo v končni fazi obnovila vse svoboščine in pravice.
Je pa res, da obsedno stanje lahko traja samo omejen čas. Če v, recimo pol leta, z ukrepi ne pridemo nikamor, potem bi morali vse omejitve odpraviti in priznati poraz. V vsakem primeru bo narava odpravila vse ukrepe, pravične in nepravične.
Friderik
Teodor, podpišem.
helena_3
Berem, da je župan občine Cerklje na Gorenjskem izdal sklep o prepovedi gibanja na nekaterih turistično zanimivih točkah v občini. Županja Lukovice je že pred dnevi ukazala zapreti dostop do ene od takih točk v svoji občini.
Ali gospod avtor prispevka meni, da sta navedena to naredila zaradi tega, ker sta hudobna? Ali morda zato, ker so ljudje opozorila "ostani doma" ignorirali?
helena_3
Potem pa naj gospod avtor pojasni, zakaj so imeli na travmatologiji toliko dela konec prejšnjega tedna. Ker so bili državljani doma?
Sicer so pa tudi moji sosedje imeli polno dvorišče (glasnih) obiskov. Na bližnji izletniški točki pa je bilo tudi toliko obiskovalcev, kot da je tale korona še na Kitajskem.
Tako da - podpiram ukrepe vlade. Bolje malo bolj ostro, kot pa da se nam tele omejitve gibanja potegnejo tja v poletje.
Jože Kržič
Spoštovani dr. Teršek, bolj kot črkobralsko sklicevanje na ustavo je dandanes pomemben zdrav razum. Ustava je pisana za nekoliko drugačne čase.
[email protected]
Zelo dobro napisano! Se strinjam! Ljudi bo prej kot korona virus "pokopala" psihična stiska. Ljudje so prestrašeni, depresivni, polni strahu.
IgorP
Natalija* To, da so ljudje prestrašen, depresivni in polni strahu, pa je glavni cilj te "mini Orbanove vlade"!
MEFISTO
Kraševka, ki bolje od nas poznaš tamkajšnje razmere, popelji našega Mihca Igorja malo po najbolj opustošenih italijanskih območjih in mu pokaži mu, kaj je naredil korona virus deželi in ljudem zaradi tistih, ki so enako neumno razmišljali kot naš Mihec Igor!
STAJERKA2021
Kremeniti, se strinjam. Res pa je, da še vedno večina levičarjev ne vidi grožnje, ki nam preti s prehodi južne meje.
Priporočam ogled FAKTORJA v ponedeljek, 30. 3. 2020.
Dr. Mrevlje je lepo povedal, kaj nam sledi, če zbolijo vsi migranti, ki "hočejo" v EU. Za vedno bodo ostali pri nas na naše stroške. Ta migrantski turizem je treba presekati, saj ne prinaša nič drugega, kot skrb za ljudi, za katere sploh ne vemo, od kod prihajajo. Skratka - VARNOSTNO TVEGANJE. V vsakem primeru bo po virusu težko zagnati vse v stare tire in vsporedno skrbeti za maso ljudi, ki ni in ne bo NIKOLI KIHNILA v skupno blagajno, je nerazumno.
To se mora nehati.
Zato vojsko na mejo, za katero dr. Mrevlje lepo pove, da je sedaj čas za to aktivacijo. Če pa pandemija ni razlog za zaščito južne meje, pa res ne vemo, zakaj jo imamo in kdaj bi naj bila bolj koristna.
Salonski levičarji pa si naj kar migrante vzamejo domov in si delijo maske in razkužila z njimi.
Koliko migrantov bo sedaj uspelo priti čez mejo, bo tudi tu - NA NAŠE STROŠKE - ostalo! Nobena EU jih ne bo sprejela!
A smo res tako bogati, da bomo gostili tretji svet?
Kraševka
Nismo bogati, je pa levica zelo neodgovorna do lastne države. Stari Grki so poimenovali te, ki jim država ni bila mar - za IDIOTE. Je pa to kar prava beseda.
IgorP
Kraševka Za tebe sigurno, ker z njo ne znaš operirati!!!! Naj se te tisti tvoj tam gori usmili!!!
piklo
Jaz pa menim, da so izjave dr, Terška in Avblja upoštevanja vredne. Trenutno vladajoče seveda podpiram, a si obenem želim, da modro prisluhnejo dobronamernim strokovnjakom. To je nenazadnje želja njihovih volilcev, ki želimo, da nas je na volitvah 022 kar največ, ki bomo dali glasove optimalni ekipi.
romanos1
g.Terček,sesutje vladavine prave,ne se hecat!
Gre samo za varnost.
IgorP
roman Ti bi se še v klet skril z 10 dnevnimi zalogami, če bi vlada tako rekla! Gibanje(seveda posamezno) je bolj zdravo, kot pa sedenje doma! Čakamo dan, ko bodo začeli poročati o okuženih v karantenah in prisilno čepečih doma!!!
MEFISTO
Ad primum, gre za Romana Naprudnika in ne za nekega drugega Romana sumljivega slovesa. Ad sekundum, karantena, o kateri je govora, je nmenjena okuženim ljudem.
MEFISTO
Borci za tako imenovane človekove pravice se očitno pripravljajo na čas, ko bo znova zavladala sleparska in plenilska levica, da jih brez zaslug za njeno stvar ne bi spregledala.
Malo pa s tem pravicami preitrava tudi uredništvo Domovine, ki ne najde za ta čas bolj relevantnih in koristnih tem.
Nekako se mi zdi, da si tudi ustvarja rezerve za čas, ko bodo znova vladali "bolj naši".
romanos1
sem mnenja,da se iz muhe dela slona! po predlogu vlade,če okuženi ne bi podpisal,da se ga kontrolira če je doma v samoizolaciji,pač ne bo doma,ampak izoliran v "državni" karanteni.To je vse!
Kraševka
In kdo je bolj naš od naših? Kolikor spremljam DOMOVINO, je objektivno desno-sredinska in dokaj profesionalno uravnotežena. Je pa res, da v teh težkih časih so potrebni tudi malo bolj STROGI ukrepi. za zajezitev širjenja virusa.
MEFISTO
Kraševka, midva ne meriva vseh reči po enakih vatlih, razpolagava z različnim poznavanjem stvari in sva do nekaterih pojavov tudi različno naivna. Zato mi popolnoma brez potrebe ne vem kolikič citiraš svoj pogled na Domovino, ker ne more vplivati na moje dojemnje njenega političnega in uredniškega profila. Naj te hkrati potolažim. Slovenec kremenit je neodvisen in zahteven bralec in sotrudnik, ki se poglobljeno ne ustavlja pri medijih, ki niso vredni njegove pozornosti. Kot vidiš, nad Domovino še ni obupal, pa tudi debata z nekaj cenjenimi komentatorji ga privlači, med katere šteje tudi tebe. S tistimi, ki jih pretirano ne občudujem, se pa nedolžno šalim Toliko ti lahko zagotovim, da so tisti razumeli, ki jim je bilo namenjeno, kar pa obojestransko ne bo prav ničesar spremenilo. Mimogrede, rekla si, da so v teh težkih časih potrebni tudi malo bolj STROGI ukrepi. za zajezitev širjenja virusa. Pri tem sem pa kritiziral domovino, ker je v zporednih kolumnah z načelno akademsko razpravo načela problematiko omejevanja "človekovih pravic" in s tem po nepotrebnem relativizirala oblastne ukrepe za omejevanje širjenja korona virusa, da bi se izognili apokaliptičnim razmeram v Italiji in Španiji.
ales
Podpišem!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.