Jože P. Damijan je prišel do leve opozicije, da bi bil mandatar. In so se strinjali

POSLUŠAJ ČLANEK
"Civilna družba je prišla do nas s tem dokumentom in nas vprašala, kaj menimo o njem. In menimo, da je ta dokument dokaj sprejemljiv."
Tako je bivši predsednik vlade Marjan Šarec obrazložil svoje strinjanje z idejo, da štiri stranke leve opozicije v parlamentu izglasujejo konstruktivno nezaupnico premierju Janezu Janši in za novega mandatarja ustoličijo ekonomista Jožeta P. Damijana.
Tudi voditelji ostalih treh strank leve opozicije so potrdili, da je med vikendom s predlogom "Koalicije ustavnega loka" k njim prišel Damijan in so se strinjali, da je osnova za nadaljnje pogovore in je začetek procesa zamenjave vlade Janeza Janše.
Da jim drugega niti ni preostalo in so stranske vloge, podeljene s strani režiserjev iz ozadja pač morali sprejeti, pišemo v komentarju uredništva.
"Jože P. Damijan se je obrnil na nas in smo ga tudi poslušali in smo se začeli pogovarjati o ključnih problemih, ki ta hip obstajajo," je na skupni novinarski konferenci štirih strank pojasnil Marjan Šarec ter dodal, da so se strinjali tudi, da se nadaljnji pogovori izvajajo stran od kamer in mikrofonov.
Podobno je dejala tudi začasna voditeljica SD Tanja Fajon, ki je izpostavila skupen imenovalec, ki jih združuje in sicer "da želimo boljšo državo".
"Bili smo si ves čas v opoziciji enotni in s predlogom JP Damijana smo korak bližje ideji, da to skupaj manifestiramo." Po njeno gre za preboj, premik znotraj opozicije. "Želimo nastopati skupaj, imamo konkreten predlog, ki pokrivajo programske točke skupnih strank. Projekt, na katerem lahko kot opozicija delamo zgodbo naprej in sicer, da zamenjamo trenutno vlado."
Fajonova je opozorila še, da za projekt potrebujejo 46 glasov. "In na tem mestu je poziv tudi drugim koalicijskim partnerjem - SMC, DeSUSu, da razmislijo, koliko časa bodo nastopali na drugi strani."
Po njenih besedah bo čas pokazal, ali bodo s projektom uspeli, "je pa začetek spodbuden."
Tako meni tudi koordinator Levice Mesec, saj pobudo Damijana in podpornikov "pozdravljajo in podpirajo" tudi v Levici. "Aleternativo je treba oblikovati tukaj in zdaj," je dejal Mesec ter dodal, da je opozicijsko sodelovanje preraslo iz opozicijske drže v skupen program, v osnovo skupne koalicijske pogodbe skupnih smernic, kako bodo družbo potegnili iz krize, v kateri se je znašla. Ne bo dovolj družbo vrniti v staro normalnost.
Tudi Alenka Bratšek je potrdila, da je izvršilni odbor SAB podprl predlog, da oblikujejo konstruktivno nezaupnico ter da bodo v njihovi stranki naredili vse, da v Sloveniji spet vzpostavijo levosredinsko vlado. "Dokument, ki smo ga dobili s strani JP Damijana je osnova in z osnutkom se strinjamo, saj so v njemu povzete točke iz naših vseh štirih programov," je dejala.
Po njeno pa je začetek, osnova in cilj dati SMC-ju in DeSUSU možnost, da "skočijo iz tega vlaka norosti, ki državo pelje v pogubo." Po njenih besedah bo mandatar pač tisti, ki mu bo uspelo zagotoviti manjkajoče glasove.
Tanja Fajon glede pridobitve potrebnih glasov pri SMC in DeSUS: "To je kul projekt, ki nam daje skupno možnost za sodelovanje naprej, za programske usmeritve kako upravljati državo do naslednjih volitev. Ne bomo nikogar silili, zvijali rok." Pravi, da gre predvsem za spoznanje teh dveh strank, do kdaj je smiselno vztrajati na tem vlaku norosti.
Med novinarsko konferenco so sodelujoči ponovno izpostavili serijo očitkov in obtožb, zaradi katerih je treba zamenjati vlado. Očitajo ji slabo upravljanje s koronavirusno situacijo, podrejanje vseh družbenih podsistemov, ter krivdo za kaos v zdravstvu, šolstvu in na drugih področjih.
Edino izjavo v zvezi s projektom je profesor z ekonomske fakultete Jože P. Damijan podal dopoldne na svojem blogu. Zapisal je, da je "s skupino državljanov in državljank, ki so se že doslej angažirali s kritiko spodjedanja demokratičnih temeljev države Slovenije, na vodje štirih opozicijskih strank naslovil iniciativo za ustanovitev koalicije ustavnega loka."
Kot je še dodal, so se vodje opozicijskih strank s pobudo strinjale, zato so na torkovem sestanku že pričeli vsebinske pogovore v tej smeri. "Pobuda je zdaj na strani opozicijskih strank, katerih vodje bodo javnost nagovorili na novinarski konferenci danes, v sredo, 7. oktobra, ob 15h."
Damijanov šest stranski dokument Koalicija ustavnega loka, ki ga je objavil Dnevnik, med drugim navaja, da se "pred našimi očmi izvršuje neizrečen, a nič manj neprikrit poskus stranke SDS, da z zlorabo ključnih institucij na podlagi avtokratskih prijemov spodje družbene in državne temelje, redefinira ustavne norme, zaneti razdor in zakocka naš mednarodni položaj." Našteva deset skupnih točk, ki predvsem govorijo o "povrnitvi" v prejšnje stanje.
Obenem navaja šest stebrov koalicijskega programa in sicer učinkovit odgovor na COVID krizo, infrastruktura za prijazno prihodnost, sodobna infrastruktura, znanje in kultura, zelena in digitalna preobrazba ter spodbujanje tehnološkega razvoja in komercializacije razvojno prebojnih idej.
Ob Jožetu P. Damijanu so podpisniki še Pavel Gantar, Boris A. Novak, Arjan Pregl, Barbara Rajgelj, Slavko Splichal, Niko Toš in Slavoj Žižek.
Janez Janša, ki je z ministri svoje vlade na obisku na Koroškem, je v odziv tvitnil, da ustavni lok po definiciji zahteva predstavništvo najmanj 2/3 volilnega telesa. "Poimenovanje skupinice levih in skrajno levih strank in strančic za ustavni lok je norčevanje tako iz slovenskega jezika kot iz ustavne ureditve RS."
Ob robu obiska vlade na Koroškem je trenutni zastopnik DeSUSa, Tomaž Gantar dejal, da zadeva ni vredna komentarja, saj je vsake toliko časa temu podoben predlog v medijih. Kot pravi, zaenkrat še ni slišal za dobro alternativo aktualni vladi.
Predsednik druge največje koalicijske stranke, Zdravko Počivalšek, je opozoril na nesmotrn eksperiment v času krizne situacije:
Podobno tudi predsednik NSi, Matej Tonin: "Sedaj ni časa za politično preigravanje, ampak nas čas kliče, da strnemo vrste in naredimo vse, da Slovenijo rešimo iz primeža koronavirusa."
Vodja poslancev SMC, Janja Sluga se je vprašala, mar gre za še eno povabilo preko medijev, ker "do nas ni prišlo nič". Njena poslanska kolegic Mojca Žnidarič je tvitnila, da je scenarijev za oblikovanje nove vlade veliko, tudi njenih režiserjev, a SMC v pogovorih o tem s strankami opozicije ne sodeluje.
Tako pa se je odzvala še ena poslanka SMC:
Tako je bivši predsednik vlade Marjan Šarec obrazložil svoje strinjanje z idejo, da štiri stranke leve opozicije v parlamentu izglasujejo konstruktivno nezaupnico premierju Janezu Janši in za novega mandatarja ustoličijo ekonomista Jožeta P. Damijana.
Tudi voditelji ostalih treh strank leve opozicije so potrdili, da je med vikendom s predlogom "Koalicije ustavnega loka" k njim prišel Damijan in so se strinjali, da je osnova za nadaljnje pogovore in je začetek procesa zamenjave vlade Janeza Janše.
Da jim drugega niti ni preostalo in so stranske vloge, podeljene s strani režiserjev iz ozadja pač morali sprejeti, pišemo v komentarju uredništva.
"Jože P. Damijan se je obrnil na nas in smo ga tudi poslušali in smo se začeli pogovarjati o ključnih problemih, ki ta hip obstajajo," je na skupni novinarski konferenci štirih strank pojasnil Marjan Šarec ter dodal, da so se strinjali tudi, da se nadaljnji pogovori izvajajo stran od kamer in mikrofonov.
Marjan Šarec o trenutni situaciji s koronavirusnimi okužbami: "Glede na to, da se nahajamo v situaciji, ko je vladi zadeva ušla iz nadzora, niso pa pripravljeni spremeniti pristopov, ki nas je pripeljala v to situacijo, pa je skrajni čas, da se kaj spremeni. Če je že vlada na tej točki odpovedala, bodimo mi toliko odgovorni, da spoštujemo preventivne ukrepe, kajti le če bomo zdravi, bomo lahko izvajali svoje naloge in ne dajajmo pobud v popolne podpore, kar ni nikomur v interesu."
Podobno je dejala tudi začasna voditeljica SD Tanja Fajon, ki je izpostavila skupen imenovalec, ki jih združuje in sicer "da želimo boljšo državo".
"Bili smo si ves čas v opoziciji enotni in s predlogom JP Damijana smo korak bližje ideji, da to skupaj manifestiramo." Po njeno gre za preboj, premik znotraj opozicije. "Želimo nastopati skupaj, imamo konkreten predlog, ki pokrivajo programske točke skupnih strank. Projekt, na katerem lahko kot opozicija delamo zgodbo naprej in sicer, da zamenjamo trenutno vlado."
Fajonova je opozorila še, da za projekt potrebujejo 46 glasov. "In na tem mestu je poziv tudi drugim koalicijskim partnerjem - SMC, DeSUSu, da razmislijo, koliko časa bodo nastopali na drugi strani."
Po njenih besedah bo čas pokazal, ali bodo s projektom uspeli, "je pa začetek spodbuden."
Tako meni tudi koordinator Levice Mesec, saj pobudo Damijana in podpornikov "pozdravljajo in podpirajo" tudi v Levici. "Aleternativo je treba oblikovati tukaj in zdaj," je dejal Mesec ter dodal, da je opozicijsko sodelovanje preraslo iz opozicijske drže v skupen program, v osnovo skupne koalicijske pogodbe skupnih smernic, kako bodo družbo potegnili iz krize, v kateri se je znašla. Ne bo dovolj družbo vrniti v staro normalnost.
Luka Mesec: "Do cilja nas lahko pripelje samo nesebičnost, pred lasten interes bomo morali postaviti interes države in državljanov. Po pol leta sodelovanja v opoziciji mislim, da smo na to pripravljeni."
Tudi Alenka Bratšek je potrdila, da je izvršilni odbor SAB podprl predlog, da oblikujejo konstruktivno nezaupnico ter da bodo v njihovi stranki naredili vse, da v Sloveniji spet vzpostavijo levosredinsko vlado. "Dokument, ki smo ga dobili s strani JP Damijana je osnova in z osnutkom se strinjamo, saj so v njemu povzete točke iz naših vseh štirih programov," je dejala.
Po njeno pa je začetek, osnova in cilj dati SMC-ju in DeSUSU možnost, da "skočijo iz tega vlaka norosti, ki državo pelje v pogubo." Po njenih besedah bo mandatar pač tisti, ki mu bo uspelo zagotoviti manjkajoče glasove.
Tanja Fajon glede pridobitve potrebnih glasov pri SMC in DeSUS: "To je kul projekt, ki nam daje skupno možnost za sodelovanje naprej, za programske usmeritve kako upravljati državo do naslednjih volitev. Ne bomo nikogar silili, zvijali rok." Pravi, da gre predvsem za spoznanje teh dveh strank, do kdaj je smiselno vztrajati na tem vlaku norosti.
Med novinarsko konferenco so sodelujoči ponovno izpostavili serijo očitkov in obtožb, zaradi katerih je treba zamenjati vlado. Očitajo ji slabo upravljanje s koronavirusno situacijo, podrejanje vseh družbenih podsistemov, ter krivdo za kaos v zdravstvu, šolstvu in na drugih področjih.
Novinarsko konferenco štirih opozicijskih voditeljev napovedal kar Jože P. Damijan
Edino izjavo v zvezi s projektom je profesor z ekonomske fakultete Jože P. Damijan podal dopoldne na svojem blogu. Zapisal je, da je "s skupino državljanov in državljank, ki so se že doslej angažirali s kritiko spodjedanja demokratičnih temeljev države Slovenije, na vodje štirih opozicijskih strank naslovil iniciativo za ustanovitev koalicije ustavnega loka."
Kot je še dodal, so se vodje opozicijskih strank s pobudo strinjale, zato so na torkovem sestanku že pričeli vsebinske pogovore v tej smeri. "Pobuda je zdaj na strani opozicijskih strank, katerih vodje bodo javnost nagovorili na novinarski konferenci danes, v sredo, 7. oktobra, ob 15h."
Damijanov šest stranski dokument Koalicija ustavnega loka, ki ga je objavil Dnevnik, med drugim navaja, da se "pred našimi očmi izvršuje neizrečen, a nič manj neprikrit poskus stranke SDS, da z zlorabo ključnih institucij na podlagi avtokratskih prijemov spodje družbene in državne temelje, redefinira ustavne norme, zaneti razdor in zakocka naš mednarodni položaj." Našteva deset skupnih točk, ki predvsem govorijo o "povrnitvi" v prejšnje stanje.
Obenem navaja šest stebrov koalicijskega programa in sicer učinkovit odgovor na COVID krizo, infrastruktura za prijazno prihodnost, sodobna infrastruktura, znanje in kultura, zelena in digitalna preobrazba ter spodbujanje tehnološkega razvoja in komercializacije razvojno prebojnih idej.
Ob Jožetu P. Damijanu so podpisniki še Pavel Gantar, Boris A. Novak, Arjan Pregl, Barbara Rajgelj, Slavko Splichal, Niko Toš in Slavoj Žižek.
Odzivi iz koalicije za Damijanovo koalicijo niso spodbudni
Janez Janša, ki je z ministri svoje vlade na obisku na Koroškem, je v odziv tvitnil, da ustavni lok po definiciji zahteva predstavništvo najmanj 2/3 volilnega telesa. "Poimenovanje skupinice levih in skrajno levih strank in strančic za ustavni lok je norčevanje tako iz slovenskega jezika kot iz ustavne ureditve RS."
Ob robu obiska vlade na Koroškem je trenutni zastopnik DeSUSa, Tomaž Gantar dejal, da zadeva ni vredna komentarja, saj je vsake toliko časa temu podoben predlog v medijih. Kot pravi, zaenkrat še ni slišal za dobro alternativo aktualni vladi.
Predsednik druge največje koalicijske stranke, Zdravko Počivalšek, je opozoril na nesmotrn eksperiment v času krizne situacije:
Če kdo misli, da je čas, ko se soočamo z zelo zaskrbljujočo #covid sliko, primeren za politične eksperimente, mu težko pomagam. So pa vsi vabljeni, da #odgovorno sodelujejo pri obvladovanju zdravstvenih razmer.
— Zdravko Počivalšek (@PocivalsekZ) October 7, 2020
Podobno tudi predsednik NSi, Matej Tonin: "Sedaj ni časa za politično preigravanje, ampak nas čas kliče, da strnemo vrste in naredimo vse, da Slovenijo rešimo iz primeža koronavirusa."
Vodja poslancev SMC, Janja Sluga se je vprašala, mar gre za še eno povabilo preko medijev, ker "do nas ni prišlo nič". Njena poslanska kolegic Mojca Žnidarič je tvitnila, da je scenarijev za oblikovanje nove vlade veliko, tudi njenih režiserjev, a SMC v pogovorih o tem s strankami opozicije ne sodeluje.
Tako pa se je odzvala še ena poslanka SMC:
Koalicija ustavnega loka?
Predlagam ustreznejše ime: Koalicija obupanih😎 pic.twitter.com/Nx7OmIE6MH
— Monika Gregorcic (@mgregorcic) October 7, 2020
Napisal sem pismo, da bi bil mandatar. Program imam. Komu pismo pošljem? A ni zdaj tako? :)))))))))))))
— Tomaž Celestina (@t_celestina) October 7, 2020
Skrbi me za zdravje tega dela opozicije, res. Kdo za vraga jim svetuje?! Janša mu mora spomenik postaviti. Iz poraza v poraz do končne zmage je resda strategija Levici tako ljubih maoistov, toda na Kitajskem je bil vedno poudarek na kvantiteti. Vsaj Bratušek bi to morala vedeti. https://t.co/snnM2y1uAF
— Dejan Steinbuch (@steinbuch) October 7, 2020
Povezani članki
Zadnje objave

Kaj se dogaja z generacijo Z: je to lenoba ali kaj drugega?
2. 10. 2023 ob 20:09

Zakaj Nemčija gospodarsko kleca in kako resno je njeno "zdravstveno stanje"
2. 10. 2023 ob 13:39

Večerja v Emavsu – Jan Steen
2. 10. 2023 ob 8:46

Najuspešnejša političarka v septembru Jelka Godec, med 10 tudi Asta Vrečko
2. 10. 2023 ob 6:31

Imamo v Sloveniji demokracijo ali je ta le fasada, ki prikriva tiranijo prevarantov?
1. 10. 2023 ob 19:25
Ovire in pasti na poti Pavla Ruparja, da vzpostavi novi DeSUS
1. 10. 2023 ob 17:45
Ekskluzivno za naročnike

Večerja v Emavsu – Jan Steen
2. 10. 2023 ob 8:46

Evropa je pritrdila Hitlerju, genocid nad Armenci se ponavlja
1. 10. 2023 ob 6:31

Pax Rusica je mrtev, Armenci bežijo
30. 9. 2023 ob 10:03
Prihajajoči dogodki
OCT
04
Slovesne večernice na god sv. Frančiška Asiškega
21:00 - 22:00
OCT
06
Prvi petek
06:30 - 07:30
OCT
07
Pohod za življenje 2023: Življenje je zakon
09:30 - 12:00
OCT
08
20. vseslovensko srečanje kmetov na Ponikvi in Slomu
12:00 - 16:00
OCT
13
Javni rožni venec
06:30 - 07:15
Video objave

Odmev tedna: Lov na milijone, medvede in čarovnice
29. 9. 2023 ob 19:32

Vroča tema: Kdaj bodo postavljene nove hiše, kako je z obnovo cest in kaj če...?
26. 9. 2023 ob 17:09

Odmev tedna: Psi lajajo, depolitizacija gre dalje
22. 9. 2023 ob 19:46
Izbor urednika

Slovenski srednji sloj molzna krava države. Prostora za nove davke ni
18. 9. 2023 ob 6:31

Kako so v Jugoslaviji kradli in prodajali otroke
12. 9. 2023 ob 6:31
33 komentarjev
STAJERKA2021
Ob pogledu na sliko novega mandatarja in četverico, me spominja prizor na POGREB. Slika pokojnika in obupani pogrebci.
Marija Perko
Za čigavo korist torej dela Janša, Aleš!?? In kdo je po vaše politik, ki to počne!? Hvala za odgovor.
Ljubljana
Sicer pa se vsi motite ! Z SD na čelu se nam obeta sijajna vlada. Saj pravi veliki analitik Lukšič, da ima SD zagotovo visok intelektualni potencial, največji od vseh strank !!!!
A kdo vidi kakega intelektualca na levici ???????
naj ga imenuje !
Kdo je intelektualec ? Eno je izobraženec, teh in pa ničvrednih doktorjev in doc.dr.ZRC SAZU je na levici kot listja in trave, a pa so to intelektualci ?
Jaz se zdaj spomnim le dr. Petriča kot recimo "levega" intelektualca, drugega res ne....je pa intelektualec dr. Petrič brez dvoma prav zato, ker je v veliki meri zapustil levo mentalno podnebje...
Pomagajte mi !
APMMB2
Gliha vkup štriha. S tem je pravzaprav povedano vse.
Četverica, če lahko imenujem opozicijsko levico, si z Damjanom ne bo opomogla.
Ta se ponuja in poceni prodaja že kar nekaj časa, pa ga nikjer niso vzeli resno. Že vedo zakaj.
Sedaj se je ponudili opoziciji, ki bo z njim še slabša kot je, še bolj zbegana in otročja.
Skupni cilj četverice in Damjana je socialistično samoupravljanje, ki je bankrotiralo-
Če slučajno ti pridejo še enakrat na oblast, nas čaka še en bankrot.
Kaj več pa se napisati ne da.
Jože Kržič
Fajonka, praviš, da bi skupaj delali zgodbo ... Si mislila na pravljico, farso ali celo tragedijo?
Kraševka
Ona obožuje tragedije. Kje se nastavlja žarometom? Pred Kidričem in Kardeljem ter na proslavah ZZB, ki proslavljajo POBITE borce. Nisem še zasledila, da bi ZZB proslavljala dan, ko so Partizani razorožili Nemce ter pobili TUJE okupatorje. Vedno se proslavljajo stvari, kjer so padli Slovenci. In prav to zadnje bi sledilo, če spet prevzamejo vajeti "sodobni komunisti". Slovenci bi "padli" ali propadli, tako kulturno kot gospodarsko.
Jože Kržič
O, moj Bog, a vi resno?
Marija Perko
Kdaj bo spet prva državna proslava!?? Komaj čakam na govor predsednika države... "državljanke in državljani znamo v kriznih trenutkih stopiti skupaj". Gospod Pahor, ali res!? Poglejte novi KUL kvartet!! Če mislite, da ste predsednik demokratične države, ste v veliki zmoti!! Morda ste sami nekoč v devetdesetih letih verjeli v demokracijo pri nas, a, žal, spregledati morate, revolucija je pred vrati! Kaže, da ste se ji osebno odrekli, to pa ne velja za tiste, iz katerih ste politično izšli. Tudi vi ste zanje moteči! Poglejte seznam podpisnikov! Kdo venomer kriči, da Janša razdvaja narod!? Nezaslišano!! Kako žalostno je gledati te obupane mrhovinarje leta 2020!?
Boris, Spomenka, Slavoj.... kaj privoščite svojemu narodu!?
Ljubljana
No, mislim da za levico Pahor ni moteč ! Je benigen trol, ki sicer počne sem in tja kaj po svoje, sicer pa ŠE NIKOLI NI STORIL ČESA RES POMEMBNEGA ZA STANJE DUHA V SLOVENIJI. Pahor je nekaj podobnega kot je bil Drnovšek, miren, nasmehi sem in tja, vljudnega se dela...A ste ga videli kako je bil preplašen ko je Janšo NEVLJUDNO predstavil za mandatarja ? Res je vlado hvalil ob epidemiji, ali je bilo to težko in kaj pogumnega ? Ko je bilo vendar res tako, 10 krat ! Nek poklon v Trstu žrtvam komunizma, pa nekaj obiskov Roga ali Hude jame z nekim precej omlednim čvekanjem ? To je vse na površju, za en dan...Brez posledic.... Niso pa brez poseldic imenovanja, predlogi za ustavne sodnike, ali pa za varuhe človekovih pravic ! Tam imamo zdaj nekega tipa, ki je kao humanist, je pa še bolj marioneta globoke države kot kdo pred njim ! Kdo ga je izbral ??? In razni pogovori ki jih on vodi, recimo o RTV !? Je kdaj kaj rekel, naj mediji ne smešijo ukrepov, naj pomagajo zdravstvu ? NIKOLI in tudi ne bo....Zato je v bistvu blef, da ga levica ne mara....Čisti blef. Levici niti malo ni škodljiv ! Pričakuje njeno podporo za kako evropsko funkcijo !! Tudi jaz sem bil kdaj "zadovoljen" s Pahorjem, seveda je drugačen kot kak turek ali kak upokojenec, toda če dobro premislim, ni naredil nobenega preboja ! Lahko bi storil veliko veliko veliko več ! In moral da bi ga hvalili. Ima drugi mandat, zakaj se ne izpostavi ?? Ker je še vedno v duši SD, hud levičar in v bistvu preplašen hinavec.
Gregor
Ko v skrajni levici predlagajo največjega neoliberalca za mandatarja, me začne grabit na krohot... Ne moreš verjeti, da so sposobni tako radikalnega zasuka v nazorih, le kako (s kakšno brezumno floskulo) bodo opravičili svojim volilcem.
Druga plat te zgodbe pa je, da je lahko sedaj vsem jasno, da Stranka Levica ni stranka za ljudi ampak le za določeno določeno elito. Stranka, ki takole zlahka požre svoje temeljne vrednote, jih v resnici ni nikoli imela in ni vredna počenega groša.
Verjamem pa, da bo mladi Štefančič našel neko floskulo, s katero bo za vse skupaj našel izgovor ter verjetno za njihova dejanja obtožil Janšo. Zehhh....
MEFISTO
Ko je Damjan Murko kandidiral za guvernerja Banke Slovenije, je tole menil ameriški Bloomberg o njem::
"Še sreča, da bo škodo delal le doma!"
edii
Da se ne pozabi
- Šla bo ko kurba s plesa -
nejo
En Šarec je bil dovolj. Ker nalogi ni bil kos, je odstopil.
Je pa res, da slovenski narod požre vse.
Nočemo novega Serpentinška!
helena_3
“Civilna družba je prišla do nas s tem dokumentom "
Civilna družba, ja pa ja de! Strici in tete iz ozadja. JPD je samo smešna figura. A jim je zmanjkalo novih obrazov, globoko moralnih pravnikov, strokovnjakinj za švic, vaških komedijantov ... in zdaj predlagajo igralca nogometa, ki se ponaša z imenom profesor ... res ne vem, po kriterijih ...
helena_3
"kjer povedo, da se jim je eden od profesorjev Ekonomske fakultete v Ljubljani ponudil za tehničnega mandatarja"
Noro, kakšen kader imamo med profesorji! (v negativnem smislu, seveda)
nejo
Luka Mesec: “Do cilja nas lahko pripelje samo nesebičnost, pred lasten interes bomo morali postaviti interes države in državljanov. Po pol leta sodelovanja v opoziciji mislim, da smo na to pripravljeni.”
Temu se je zmešelo. Kdor dobro pozna zgodovino komunizma v SLO in YU, ve, kako lepo so ekstremni levičarji govorili. Od vsega lepega jim je celo država propadla.
Niste v gledališču, tovariši. Država je nekaj drugega. Samo bebec vam bi jo dal v roke.
Alojzij Pezdir
"Ob Jožetu P. Damijanu so podpisniki še Pavel Gantar, Boris A. Novak, Arjan Pregl, Barbara Rajgelj, Slavko Splichal, Niko Toš in Slavoj Žižek."
Prvaki parlamentarne opozicije Fajonova, Šarec, Mesec in Bratuškova so vzeli pobudo za ustanovitev "koalicije ustavnega loka - KUL" kot presenetljivo in zastonj "odrešilno bilko" sredi neznosne politične ujme, kateri sami niso sposobni poiskati prepričljive alternative. Samo-ponujanje egocentričnega ekonomista dr. Jožeta P. Damjana za mandatarja tehnične vlade pa sprejeli domala kot čudežnega in odrešillnega "duha iz stroja", da se jim ne bo treba neposredno med sabo grebsti in komolčariti za naporni in negotovi vrh izvršilne veje oblasti.
"Duh iz stroja" jih je kot v starogrškem gledališču nenadoma razsvetlil in spravil med seboj, hipoma so pozabljeni medsebojni očitki med Fajonovo in Šarcem in Bratuškovo, ali med Hanom in Kordišem itd. itn., nenadoma nam skušajo uprizoriti "harmonični kvartet" leve opozicije, v katerega vabijo iz koalicije še stare pajdaše iz SMC in Desusa.
Ni pa povsem jasno, ali so jih čudežno prepričali in jih ozdravili egocentrizma Damijanovi argumenti in politični pajdaši, ali je za vsem skupaj poslednje svarilo, priporočilo in poslednji ukaz za prevratniško akcijo iz zloglasnega nedotakljivega podzemlja "ugrabljene države".
Kraševka
Dobro ste povedali. Vse te stranke - LMŠ, SD, SAB in ZL, so prav BREZVEZNE, če nimajo v svoji stranki sposobnega mandatarja. Kot odrešenika bi vzeli vsakogar, ki bi se jim ponujal. Včasih je za dekleta veljalo, da ta, ki se je ponujala, je imala "nizko vrednost". Toda, naša Ne-nacionalna RTV se močno angažira, da ponujenim - LEVIM kandidato, pomaga DVIGOVATI vrednost in seveda PODOBO. Toda vse to je, kot milni mehurček, ki je krasen, toda hitro se razpoči. Tak je Šares, P.Damjan, Fajonova, Mesec ....
nejo
O, Bog, kateri podpisniki!
Predstavitev Damijana jutri ob 15h, piše na Požarjevem tviterju.
A bo ta predstavitev z maškarado na Kongresnem trgu, kot je bila jankovićeva?
Še malo pa se bomo na vsa usta krohotali. Kljub vsej žalosti.
Jože Kržič
Ob žalostni novici o koronakatastrofi na Slovenskem me je tale novica o nekakšnem ustavnem loku spravila v krohot. Verjetno se ti butli mislijo proti Janši boriti z loki - in puščicami, v skladu z vojaško strategijo odsluženih in neuporabnih starih kulturnomarksističnih prdcev.
debela_berta
Ti štirje zgoraj naj se primejo za roke, pa še Janšo naj primejo zraven in naj se družno zabrišejo v krematorij in dajo Slovencem in Slovenkam mir...
MEFISTO
Celo sobrate si pripravljen žrtvovati, da bi se znebil Janše?! Potolaži se, Damjan Murko bo v nekaj dneh znova vrgel puško v koruzo, ki jo bo potem pobirala Urška Čepin. Tako napovedujejo na Faktorju. Janša tudi, če ne bi želel, bo moral vladati do konca mandata in ga tudi ponoviti.
Friderik
Pravijo, da bi se vrnili v "staro normalnost". Pa je sploh bila normalna ? Zakaj pa je potem Šarec odstopil?
Šarec se že vidi v vlogi zunajega ministra. Ima že privide, kako se bo dilal z Merklovo in Macronom, hodil po preprogah in trosil vaške dovtipe...........Pa to ni res ljubi moji! In Mesec bo finančni minister ali še bolje, minister za gospodarstvo. Tudi Kordiša bodo plasirali na novo ministrstvo za duševno zdravje. Bratuškova se spozna na alsfaltiranje. Dobro, pustimo ji to, če jo že veseli. Fajonova bo nadomestila Kacina, saj ima novinarske izkušnje in bo kaj pametnega povedala o njeni špecialiteti, maskah.......
Dajmo se izselit iz Slovenije. To je postalo že neznosno. Pa kaj nam je !? Se nam je že povsem strgalo?
nejo
Jaz že nekaj let zbiram informacije o imenitni lokaciji za izselitev, a sem prestar. Bi pa šel, če bi bil na začetku upokojitve. Sveta Helena, South Atlantic.
ales
Zdaleč, da je Janša PV, ki resnično dela za korist naroda.
Tile kekci pa, ali jih Janša in Kučan plačujeta, da omogočajo Janši oblast. Ali pa se jim je povsem skisalo.
Vsekakor pa je Janša zdaleč manjše zlo kot tile nesposobneži.
batistamaja
Se strinjam, upam pa, da ne bodo uspeli kupiti glasov SMC in Desusa, za katera ne smemo pozabiti, da sta v osnovi levi stranki.
Kraševka
To niso Kekci, prej Bedanci, ali pa celo Butalci. Ali je kdo od teh sploh kdaj delal? V Butalah je nekdo rekel: "Če delati ne zma, bom pa druge učil". In med zgoraj omenjenin, je kar nekaj takih profesorjev, ki pomagajo PONEUMLJATI MLADINO in nevedneže. Jelinčič je pred kakim desetletjem dejal: "Drei profesoren, Staat maloren". In če postane PV - P.Damjan, bo šlo res hitro vse v "maloro". Pri vsej Levi opoziciji je še najboljša med slabimi - Bratuškova. Nekoliko bolje pozna gospodarstvo in ve kako se dela "bančna luknja". Kaj pa potem, ko bo luknja popolnoma prazna?
Marija Perko
Za čigavo korist torej dela Janša, Aleš!?? In kdo je po vaše politik, ki to počne!? Hvala za odgovor.
MEFISTO
Zdaj ste končno izvedeli!
Ustavni lok sega le od Šarčevega Marjana, Serpentinškovega iz Šmarce, preko Fajonove in Bratuškove do čudežnega dečka Mesčevega Lukca.
In ta svojevrsten ustavni lok, ki nima niti navadne, kaj šele ustavne večine, napenja vprašljivi ekonomist Jože P. Damjan ob pomoči odsluženih družbeno političnih delavcev Spomenke Hribar, Pavla Gantarja, Borisa A. Novaka, Arjana Pregla, Barbare Rajgelj, Slavka Splichala, Nika Toša in Slavoja Žižka.
Niti pameten človek ne more vedeti, ali se vsi skupaj norčujejo iz nas ali iz sebe.
Bog nam pomagaj!
vrednote
V zgodovino se bodo zapisali kot mrhovinarji, ki so rušili oblast v najtežjih trenutkih.
Namesto da bi poskrbeli, da bi se tudi njihovi držali pravil- rušijo državo.
Naj jih vrag vzame!
Nsi pa tudi, ker bi se s takšnimi bedaki oni ''kar pogovarjali''.
Milka sindrom*?
STAJERKA2021
Sami luzerji. Imeli so manjšinsko vlado, pa je niso znali voditi. Kaj bi sedaj radi?
Hribarjev Rafko
Že videno...
Še pomnite tavariši, ko je nekoč Lojze rekel:"za PM bodo podprli tudi konja, da se le ne bo pisal Peterle"...
No, in kdo ga je potem spodnesel? Nek anonimen osamosvojitelj...
Ko se zgodovina ponavlja kot farsa!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.