Dr. Nina Krajnik: "Za kandidaturo sem se odločila, ker želim, da slovenska družbena vez doživi ozdravitev in preporod."
Nina Krajnik, psihoanalitičarka in doktorica filozofije, je svojo kandidaturo za predsednico Republike napovedala na družbenih omrežjih in jo bo predstavila v ponedeljek. "To, kar je politično, je to, kar je osebno. Zato je moja politika politika singularnega," piše med drugim v svoji osebni predstavitvi.
Krajnikova je tudi ustanoviteljica in predsednica Slovenskega društva za lacanovsko psihoanalizo ter glavna in odgovorna urednica knjižne zbirke Juno.
Pred samo uradno napovedjo kandidature, ki se bo zgodila jutri, pa smo se na Domovini pogovarjali z dr. Krajnikovo in jo povprašali o njeni odločitvi za kandidaturo, ter kakšne ima načrte za kampanjo.
Dr. Nina Krajnik je javno, sicer v omejenem krogu, napovedala svojo kandidaturo ob dogodku predstavitve knjige dr. Možine, kjer je tudi sama sodelovala. Ob sklepu svojega razmišljanja jo je namreč dr. Jambrek javno pozval h kandidaturi.
Ob tem je še poudaril pomen sveže osebnosti, ki naj se zoperstavi »starim mačkom«, torej establišmentu, ki je že predolgo na poziciji moči. Opozoril je, da pomen vloge predsednika države podcenjujemo, saj simbolno ustvarja soglasje naroda, poleg tudi drugih pomembnih pooblastil. Zato je pomembno, da stran, ki vrednoti svobodno in demokratično Slovenijo, na predsedniških volitvah doseže, da politična opcija, naslednica izvršilcev partijskih zločinov, ne bo imela vsaj enega vzvoda oblasti, saj ima trenutno vse.
Dr. Krajnikova se je na Jambrekov poziv odzvala z besedami: »V kolikor bodo ljudje v Sloveniji to želeli, jaz vsekakor jeseni delam ta prvi korak, da se v Sloveniji zgodi neka tovrstna sprava,« in s tem prvič javno napovedala, da se podaja v boj za predsedniški stol.
https://twitter.com/KrajnikNina/status/1539898982004031490
Zato je tudi naše prvo vprašanje posvečeno tej odločitvi za kandidaturo. Zakaj ste se odločili za kandidaturo? Kdo oz. kaj vas je k temu nagovorilo?
Sama sem dolgo živela po svetu. A ko sem se vrnila v domovino, sem videla in tudi občutila, da je slovenska družbena vez izrazito toksična. Ljudem se meče pesek v oči, širijo se hudobija, grobost, maščevalnost. In to mnogo bolj kot v katerikoli od devetih držav, v katerih sem živela. Tisti, ki so na pozicijah, da bi to reševali, pa so pogosto ravno tisti, ki so vzrok tega. Za kandidaturo sem se odločila, ker želim, da slovenska družbena vez doživi ozdravitev in preporod.
O vstopu v politiko pred tem nisem razmišljala. Sem se pa ukvarjala s tranzicijskimi travmami, ki so hrbtna stran tega. Potem pa me je na intervju povabil dr. Jože Možina. Odziv je bil zame nepričakovan, a začutila sem, da so moje besede tisti večer ljudem močno govorile. Njim se moram zahvaliti – njihovim toplim vzpodbudam, osebnim zgodbam in upom, ki nas sedaj povezujejo. Je pa odločilno vlogo pri tem imel oče slovenske ustave, prof. dr. Peter Jambrek, ki mi je tedaj dejal: ''Ko sem gledal intervju, sem v vas videl bodočo predsednico Republike Slovenije in tako razmišljajo številni v mojem intelektualnem krogu, tudi sodnik prof. dr. Tone Jerovšek in drugi.'' Bila sem resnično ganjena in počaščena. Takrat sem sprejela odločitev.
Kaj je vaše ključno sporočilo ob najavi kandidature in vaše kampanje?
Moja politika je politika singularnega, saj je to, kar je politično, vselej to, kar je osebno. To je politika, ki je v Sloveniji do sedaj še nismo imeli. Ne izhaja iz svetovnonazorskih delitev ali pa iz dispozitivov moči, ki gredo eni proti drugim. Vsak hegemonski sistem namreč zametuje singularnost človeka, njegovo željo, krhkost njegove resnice ...
Moja politika je drugačna, saj odpira prostor resnici in želji vsakogar. Šele če bomo imeli pravico do svoje neprimerljivosti s komerkoli drugim, bomo lahko delovali kot skupnost, v kateri razlike med nami ne bodo pomembne. Politika singularnega je zato edina, ki je lahko dejansko za vse. To sporočilo se sicer v ničemer ne razlikuje od mojega psihoanalitičnega dela. Je nekaj, kar je tudi moja življenjska pot, nekaj, kar sama živim – tako v preteklosti, kakor bom tudi v prihodnje.
https://twitter.com/KrajnikNina/status/1540617082814988288
Podporo katerega dela slovenskih volivcev si obetate? Računate tudi na podporo katerih političnih strank in vidnih političnih osebnosti?
Moji volivci so vsi tisti, ki znajo odpreti oči za družbeno stvarnost. To so ljudje odprtega duha in bistrih umov, ki so načelni in ki se znajo boriti v najtežjih okoliščinah. Predvsem pa ne nasedajo mnogoterim poizkusom pranja možganov – ne danes, kot tudi niso v preteklosti. Stranke in gibanja, ki bodo to prepoznala, imajo v Sloveniji lepo prihodnost, saj so to edine vrednote, ki nas lahko popeljejo iz zamašenega stanja. Vesela bom potencialnega sodelovanja z njimi.
Med mojimi podporniki je že veliko ljudi, ki jih cenim in sem ponosna, da so z menoj. Prihajajo iz akademskih, umetniških, poslovnih, zdravstvenih, športnih krogov ... In vsak dan se pridružujejo novi.
Že imate izbranega vodjo kampanje? Kakšen bo vaš pristop h kampanji oz. nagovarjanje volivcev?
Nagovarjanja in strategije komuniciranja so strategije manipulacije, se pravi strategije dozdevkov, s katerimi bi si nekdo želel zagotovil iluzorno pozicijo gospodarja. Ali če rečem še drugače, zagotoviti bi si želel pozicijo nekoga, za katerega bi ljudje potem predpostavljali, da ve in da jim zato lahko gospoduje. Meni nič od tega ni potrebno.
Jaz sem zavezana etiki do ljudi in mi je vse to tuje. Hočem, da mi tudi ostane. Sama govorim z mesta nekoga, ki mu je resnično mar za osebne zgodbe vseh ljudi ... za njihovo bolečino, želje, trpljenje, za njihovo resnico. Prej kot načrtno nagovarjati jih želim iskreno slišati in na osnovi tega delovati. Tako bo deloval tudi moj štab.
Nekateri vam očitajo določene dogodke iz družinskega življenja v preteklosti. Kako na to odgovarjate?
Meni moja družina ničesar ne očita, tako da je čudaško, da bi mi kdorkoli drug. Očitati nekomu kazniva, žaljiva ali škodoželjna dejanja je sicer kaznivo, žaljivo in škodoželjno samo po sebi, tako da srčno upam, da se ti nekateri tega zavedajo.
Mislim pa, da je zadeva bolj enostavna in da se tisti, ki širijo razne očitke, samo bojijo slovenskih punc, ki imajo jajca ... Strah pred žensko močjo je zelo arhetipski in meni kot psihoanalitičarki razumljiv. To pa ni več samo politično, ampak že klinično vprašanje.
Krajnikova je tudi ustanoviteljica in predsednica Slovenskega društva za lacanovsko psihoanalizo ter glavna in odgovorna urednica knjižne zbirke Juno.
Pred samo uradno napovedjo kandidature, ki se bo zgodila jutri, pa smo se na Domovini pogovarjali z dr. Krajnikovo in jo povprašali o njeni odločitvi za kandidaturo, ter kakšne ima načrte za kampanjo.
Dr. Nina Krajnik je javno, sicer v omejenem krogu, napovedala svojo kandidaturo ob dogodku predstavitve knjige dr. Možine, kjer je tudi sama sodelovala. Ob sklepu svojega razmišljanja jo je namreč dr. Jambrek javno pozval h kandidaturi.
Ob tem je še poudaril pomen sveže osebnosti, ki naj se zoperstavi »starim mačkom«, torej establišmentu, ki je že predolgo na poziciji moči. Opozoril je, da pomen vloge predsednika države podcenjujemo, saj simbolno ustvarja soglasje naroda, poleg tudi drugih pomembnih pooblastil. Zato je pomembno, da stran, ki vrednoti svobodno in demokratično Slovenijo, na predsedniških volitvah doseže, da politična opcija, naslednica izvršilcev partijskih zločinov, ne bo imela vsaj enega vzvoda oblasti, saj ima trenutno vse.
Dr. Krajnikova se je na Jambrekov poziv odzvala z besedami: »V kolikor bodo ljudje v Sloveniji to želeli, jaz vsekakor jeseni delam ta prvi korak, da se v Sloveniji zgodi neka tovrstna sprava,« in s tem prvič javno napovedala, da se podaja v boj za predsedniški stol.
https://twitter.com/KrajnikNina/status/1539898982004031490
Zato je tudi naše prvo vprašanje posvečeno tej odločitvi za kandidaturo. Zakaj ste se odločili za kandidaturo? Kdo oz. kaj vas je k temu nagovorilo?
Sama sem dolgo živela po svetu. A ko sem se vrnila v domovino, sem videla in tudi občutila, da je slovenska družbena vez izrazito toksična. Ljudem se meče pesek v oči, širijo se hudobija, grobost, maščevalnost. In to mnogo bolj kot v katerikoli od devetih držav, v katerih sem živela. Tisti, ki so na pozicijah, da bi to reševali, pa so pogosto ravno tisti, ki so vzrok tega. Za kandidaturo sem se odločila, ker želim, da slovenska družbena vez doživi ozdravitev in preporod.
O vstopu v politiko pred tem nisem razmišljala. Sem se pa ukvarjala s tranzicijskimi travmami, ki so hrbtna stran tega. Potem pa me je na intervju povabil dr. Jože Možina. Odziv je bil zame nepričakovan, a začutila sem, da so moje besede tisti večer ljudem močno govorile. Njim se moram zahvaliti – njihovim toplim vzpodbudam, osebnim zgodbam in upom, ki nas sedaj povezujejo. Je pa odločilno vlogo pri tem imel oče slovenske ustave, prof. dr. Peter Jambrek, ki mi je tedaj dejal: ''Ko sem gledal intervju, sem v vas videl bodočo predsednico Republike Slovenije in tako razmišljajo številni v mojem intelektualnem krogu, tudi sodnik prof. dr. Tone Jerovšek in drugi.'' Bila sem resnično ganjena in počaščena. Takrat sem sprejela odločitev.
Kaj je vaše ključno sporočilo ob najavi kandidature in vaše kampanje?
Moja politika je politika singularnega, saj je to, kar je politično, vselej to, kar je osebno. To je politika, ki je v Sloveniji do sedaj še nismo imeli. Ne izhaja iz svetovnonazorskih delitev ali pa iz dispozitivov moči, ki gredo eni proti drugim. Vsak hegemonski sistem namreč zametuje singularnost človeka, njegovo željo, krhkost njegove resnice ...
Moja politika je drugačna, saj odpira prostor resnici in želji vsakogar. Šele če bomo imeli pravico do svoje neprimerljivosti s komerkoli drugim, bomo lahko delovali kot skupnost, v kateri razlike med nami ne bodo pomembne. Politika singularnega je zato edina, ki je lahko dejansko za vse. To sporočilo se sicer v ničemer ne razlikuje od mojega psihoanalitičnega dela. Je nekaj, kar je tudi moja življenjska pot, nekaj, kar sama živim – tako v preteklosti, kakor bom tudi v prihodnje.
https://twitter.com/KrajnikNina/status/1540617082814988288
Podporo katerega dela slovenskih volivcev si obetate? Računate tudi na podporo katerih političnih strank in vidnih političnih osebnosti?
Moji volivci so vsi tisti, ki znajo odpreti oči za družbeno stvarnost. To so ljudje odprtega duha in bistrih umov, ki so načelni in ki se znajo boriti v najtežjih okoliščinah. Predvsem pa ne nasedajo mnogoterim poizkusom pranja možganov – ne danes, kot tudi niso v preteklosti. Stranke in gibanja, ki bodo to prepoznala, imajo v Sloveniji lepo prihodnost, saj so to edine vrednote, ki nas lahko popeljejo iz zamašenega stanja. Vesela bom potencialnega sodelovanja z njimi.
Med mojimi podporniki je že veliko ljudi, ki jih cenim in sem ponosna, da so z menoj. Prihajajo iz akademskih, umetniških, poslovnih, zdravstvenih, športnih krogov ... In vsak dan se pridružujejo novi.
Že imate izbranega vodjo kampanje? Kakšen bo vaš pristop h kampanji oz. nagovarjanje volivcev?
Nagovarjanja in strategije komuniciranja so strategije manipulacije, se pravi strategije dozdevkov, s katerimi bi si nekdo želel zagotovil iluzorno pozicijo gospodarja. Ali če rečem še drugače, zagotoviti bi si želel pozicijo nekoga, za katerega bi ljudje potem predpostavljali, da ve in da jim zato lahko gospoduje. Meni nič od tega ni potrebno.
Jaz sem zavezana etiki do ljudi in mi je vse to tuje. Hočem, da mi tudi ostane. Sama govorim z mesta nekoga, ki mu je resnično mar za osebne zgodbe vseh ljudi ... za njihovo bolečino, želje, trpljenje, za njihovo resnico. Prej kot načrtno nagovarjati jih želim iskreno slišati in na osnovi tega delovati. Tako bo deloval tudi moj štab.
Nekateri vam očitajo določene dogodke iz družinskega življenja v preteklosti. Kako na to odgovarjate?
Meni moja družina ničesar ne očita, tako da je čudaško, da bi mi kdorkoli drug. Očitati nekomu kazniva, žaljiva ali škodoželjna dejanja je sicer kaznivo, žaljivo in škodoželjno samo po sebi, tako da srčno upam, da se ti nekateri tega zavedajo.
Mislim pa, da je zadeva bolj enostavna in da se tisti, ki širijo razne očitke, samo bojijo slovenskih punc, ki imajo jajca ... Strah pred žensko močjo je zelo arhetipski in meni kot psihoanalitičarki razumljiv. To pa ni več samo politično, ampak že klinično vprašanje.
Intervju, ki ga dr. Krajnikova omenja v svojem prvem odgovoru, ki je potekal 5. junija letos z dr. Jožetom Možino na RTV, si lahko ogledate na tej povezavi.
Zadnje objave
Med čakanjem na nadaljevanje vojne ali pogajanj se eksekucije v Iranu nadaljujejo
19. 4. 2026 ob 22:01
[Gledali smo] Najboljši film o Bernardki
19. 4. 2026 ob 19:00
Alpski kvintet muzicira že šestdeset let
19. 4. 2026 ob 14:30
Spomladanska vrtna solata
19. 4. 2026 ob 12:00
[Duhovna misel] Dve poti spoznavanja Boga
19. 4. 2026 ob 6:00
[Nov posnetek] »Greš lepo na občino, pa vržeš bombo«
18. 4. 2026 ob 23:48
Ekskluzivno za naročnike
Alpski kvintet muzicira že šestdeset let
19. 4. 2026 ob 14:30
Spomladanska vrtna solata
19. 4. 2026 ob 12:00
Jurij Vodovnik: Veselje moje vse je preč, ne morem se pomagat več ...
18. 4. 2026 ob 19:32
Prihajajoči dogodki
APR
20
APR
21
Pot vere – srečanja za odrasle
19:00 - 21:00
APR
22
Predstavitev monografije: Med tradicijo in moderno
11:00 - 12:00
Video objave
Izbor urednika
Domovina št. 247: Šolski sistem ustvarja družbo
15. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 246: Inovacije se redko rodijo v coni udobja
8. 4. 2026 ob 6:16
Domovina št. 245: Droni so postali orodje upanja
1. 4. 2026 ob 6:10
Domovina št. 244: Volitve 2026 – Slovenija je izbrala
25. 3. 2026 ob 6:10
57 komentarjev
Jožef
menim, da kandidatura ne bo uspela in menim tudi, da gospa to ve. v tekmo se, domnevam, podaja zato, da dobi oder za osveščanje in bistritev družbe. če pa računa na uspeh, bo morala nekako prepričati desnico, da:
- ne kandidira svojega kandidata
- je vseeno preočitno ne podpre, ker bo to odvrnilo potencial sredine in zmerne levice.
na sredini in levici pa bo morala pokazati, ker v resnici ti odločajo, da je varna izbira. to pa bo težko ob eni najavljeni in eni še kuhajoči se kandidatki, ki ju ljudstvo bolj pozna in se z njima identificira.
kar pa se tiče dr. Petriča, bi takoj imel moj glas, vendar bi prav tako izpadel iz igre, ker je (pre)načelen, je Pahorjev človek, aktivna populacija pa ga tudi premalo pozna. in jasno, je preučen, čeprav zna biti tudi ljudski.
Kovšca pa je odpisan že z neuspehom Povežimo Slovenijo.
sklep, za preprečitev drobljenja glasov in za vsaj ustvarjanje možnosti za drugi krog mora ostati na desni sredini edina kandidatka, čeprav je sam kot desničarko ne vidim. je pa res, da tudi ne kot levičarko. in zato mi je s svojo kandidaturo rešila izbiro v prvem krogu, ker še deluje apolitično. bo pa zanimivo, kako bo v soočenjih parirala NPM in MK, če bo kandidirala.
Kaj pa vem
MMC ! Kot sem že rekla, pri nas imajo možnost izvolitve le levi kandidati, sredinski pa ne, desni pa sploh ne. To kaže tudi ta fotografija; izmed tisočih lahko izbereš najboljšo ali pa najslabšo in fotografija pove zelo veliko. Sicer pa, ga. Rakun, vi verjamete tudi, da je JJ svoji Urški zgradil kliniko v Avstraliji. Saj tako je pisalo v časopisu in še marsikaj je pisalo in za vas je to sveta resnica.
BARBARA RAKUN
V tem članku se pogovarjamo o kandidatki za predsednico države in ne o JJ. In nasprotujem kakšnemu koli nasilju. Torej če je Nina kadarkoli uporabila nasilno vedenje nad komerkoli,ne more biti predsednica države. To velja za vsakogar.
Peter Klepec
Hja, vas pa moj glas ne bosta dovolj.
pozdrav
Soglašam s komentatorji, da naj kandidatka uporablja razumljiv jezik za državljane, saj ne bo predsednica le profesorjev in doktorjev, ampak vseh državljanov.
BARBARA RAKUN
https://www.rtvslo.si/slovenija/kandidatka-za-predsednico-nina-krajnik-moja-politika-je-politika-singularnega/632354
Tudi zelo zanimiva slika iz tega članka.
BARBARA RAKUN
Kdo od volilne baze na desni strani, predvsem starejši, kmetje, ruralno prebivalstvo pa sploh ve, kaj ona kot filozofinja govori? Vemo, kakšno izobrazbo ima veliko volilcev SDSja. Še jaz, ki veliko berem in to knjige res iz različnih področjih, psihoterapijo, psihiatrijo, filozofijo, psihologijo in ostalo, nimam pojma o čem govori.
Psihoanalitike je težko razumeti, ker so v svojem svetu,čeprav so res načitani in izobraženi. In običajni ljudje, ki delajo za preživetje, se ne ukvarjajo s tematikami, o katerih ta gospa govori.
MEFISTO
Po tvojih tekstih si nisem drznil soditi, da si tako učen(a).
Sonatine
Pozdravljam kandidatiro ge. Nine Krajnik in ji želim uspeh, pri čemer je edini uspeh na predsedniških volitvah zmaga.
Osebno še vedno menim, da je nujno potrebna kandidatura dr. Petriča, h kareremu se bo prelila, to si drznem trditi, velika masa glasov. Dovolj velika, da pogoltni udbotajkunski baburi, rdeči baronesi, ne bosta imeli možnosti. In zmaga je edino, kar šteje. Pri dr. Petriču, ne glede na to, da ni desničar, se namreč niti najmanj ne bojim, da ne bi bil predsednik vseh državljanov.
Enako, kot je to premogel dosedanji predsednik g. Pahor, zlasti v zadnjih letih svojega mandata oziroma bolj kot ne v celotnem drugem mandatu. Za kar mu izrekam iskreno zahvalo in spoštovanje.
BARBARA RAKUN
https://n1info.si/novice/slovenija/za-predsednico-drzave-bo-kandidirala-tudi-nina-krajnik/
Zasebna partnerica Milana Balažica, župana Moravč? Tega ne boste napisali in komentirali? Se vam ne zdi sporno? Vsaj po moralni plati?
Ne vemo, kdo je bil Milan Balažic nekoč? Kot slovenski veleposlanik nekega davnega dne je povabil pravnomočno obsojenega pedofila na sprejem? Imate spomin zlate ribice?
Milan Balažic konvertit.
In da potem volim lakanovsko psihoanalitičarko, ki ne zna operirati s preprostimi besedami za preprostega človeka. NO WAY!
Kaj pa vem
Kot sem rekla, blatenje se je začelo, še preden je dobila podporo desnice. Najbolj kompetentni za razlago življenjepisa Nine Krajnik so Alenka Bratušek, Karl Erjavec in pa časopis Slovenske novice. Ta časopis je sploh verodostojen, zlasti po tistem ko so odpustili novinarja Jadrana Vatovca. Ta gospod je poniknil z zemljevida slovenskega novinarstva, Slovenske novice pa so izgubile še tisti kanček verodostojnosti, ki so ga do takrat imele.
BARBARA RAKUN
Slovenskih novic sploh nisem omenjala, ampak sem dala članek od drugod. So pa Slovenske novice na taki ravni kot nova24, tako da ni velike razlike. Nina mora pa pojasnit, ali se je dogajalo to, kar ji očitajo ali ne. Glede na to, da živi z županom Milanom Balažicem, ki je bil v svojem življenju zagrizen komunist, potem liberalec, zdaj zagrizen desni, je pač ne morem imeti za verodostojno, čustveno in zrelo osebnost, ki bi bila predsednica države.
AlojzZ
Imate vse pravice, da je ne volite. In nobene, da omalovažuje drugače misleče.
MEFISTO
O Milanu Balažiču pa nič, razen dobro, ker je blizu krščanski Ljudmili Novak, ki je ugledna članica Nove Slovenije, ki je blizu Domovini.
MEFISTO
BARBARA RAKUN, očitno brereš samo medijsko plažo.
Stajerska2021
Dobra kandidatka, odlična! Ima moj glas.
Ima možnosti za zmago, ker se bosta Kosova in Musarjeva borili za glasove levih volivcev. Tako kot so "svoboda" jemali kulovcem glasove. Streljajo se v obe koleni.
Res pa je, da bodo glasovi v prvem krogu razdrobljeni in ne bo zmagovalke. G. Petrič bi bil najboljša izbira, če bi bil nekoliko mlajši.
Upam, da ne zmaga Musarjeva! Kosova je manj prepoznavna, vendar me zanima, če bodo podprli z vso mašinerijo svojo članico za predsednico. Ni nujno, ni nujno...
jozev
"Tako kot so “svoboda” jemali kulovcem glasove. Streljajo se v obe koleni." Ja, tako so se ustrelili v obe koleni, da imajo zdaj skoraj ustavno večino v parlamentu. Kakšne vi kvasite...
Madison
Prav, naj kandidira, če se ji ljubi - toda Nine Krajnik je vendarle škoda za predsednico države.
Pahor je, preden je postal "predsednik vseh slovenskih državljanov", kot premier zavozil svojo politično kariero na levici in kot predsedniški kandidat z levega političnega pola nikoli ne bi zmagal brez glasov volivcev desnice, ki so bili dejansko protituerkovski glasovi. Pa kljub temu od Pahorja še vedno nismo izvedeli, kdo so strici iz ozadja. Tega menda nikoli ne bomo izvedeli, ker, kakor je Pahor zase dejal, ni neumen.
https://m.youtube.com/watch?v=MuxHuiZzUho
Nina Krajnik naj raje ostane to, kar je, torej vodilna, mednarodno poznana, slovenska desno-sredinska intelektualka (kar je recimo Slavoj Žižek za levico) in naj ljudem, ki se v Sloveniji čutijo sredinske ali vsaj malo nagnjene na desno, odstira poglede, ki jim jih večinski prolevičarski redno zastirajo in prikrivajo.
Pozor, desno-sredinskih državljanov je v Sloveniji potencialno več kot 70% - vsaj toliko, kolikor jih je bilo krščenih v katoliški Cerkvi. Krst je neizbrisno znamenje Božjih otrok in lahko upamo, da bodo medijsko prolevičarsko zaslepljenim državljanom po Božjem usmiljenju morda končno odpadle luskine z oči in bodo spregledali, da jim prolevičarski medijski politični aktivisti in manipulatorji redno perejo možgane ter po mili volji sučejo njihova mnenja o slovenski politični sceni.
Madison
Popravek: ...odstira poglede, ki jim jih večinski prolevičarski mediji redno zastirajo in prikrivajo.
pozdrav
To bo zanimiva osvežitev, ki nam bo ponudila rešitev, kako povezati Slovenijo pri prizadevanjih, da se uresničijo ustavni temelji slovenske države in skupnosti: demokracija, ustvarjalno sodelovanje, človekove pravice, resnicoljubje, pravičnost in poštenost pravosodja in medijev, zaupanje v državne institucije... Funkcija predsednika države je predvsem povezovalna. To področje bo morala temeljito proučiti in obvladati, ne le iz psihološkega vidika, ampak tudi pravnega, saj bo imela protikandidatko, ki to področje obvlada ( Muserjeva). Izjemno zanimiva bodo soočenja kandidatov.
maligur4
Gospa Balažic, ki menda dobro opleta z jezikom in nožem. Očitno so strici iz ozadja določili da je čas za babo na čelu države. Več ko jih bo manj možnosti imajo za zmago. Škoda da ni kandidirala Klokočarka. Si zamišljam dvoboj Krajnik proti Klokočar brez omejitev.
BARBARA RAKUN
https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/62ac4c54621f6/krajnikova-naj-bi-z-nozi-napadla-partnerja-zupana-balazica Bi tole dala za prebrat, da se vsem razjasnijo misli, preden boste volili Krajnikovo!
rasputin
Pod "naj bi" se da prodat čisto vse. Počakajmo na dokaze, če je res, kar jo obtožujejo.
MEFISTO
BARBARA RAKUN, enako storijo prodaja tudi nizko nakladni REPORTER, drugi tajkunov politični tabloid slabega slovesa.
Jonsky
Me zanima, kaj bi gospod Balažic povedal o zadevi, če bi dobil status zaščitene priče. Očitno je uporaba kuhinjskih orodij nadaljevanje psihoanalize z drugimi sredstvi.
helena_3
Sem z navdušenjem prisluhnila njenim besedam v intervjuju z dr. Možino in jo ocenila za izjemno žensko - ampak, ne mi zamerit, tale bliskovita odločitev za kandidaturo me je negativno presenetila. Menim, da ima gospa potenciale predvsem na področju, kjer se je že do sedaj udejstvovala in da v predsedniški tekmi ne bo uspešna med volivci, ki plešejo z Golobom in ploskajo neki Urški. Pa še medijske podpore ne bo imela - že po tistem odmevnem intervjuju so pisali vse mogoče slabe stvari o njej.
Osebno bi želela, da bi se kot kandidat desnice pojavil Alojz Kovšca in da bi ga "desnica" enotno podprla.
Sicer pa: Borut Pahor je bil odličen predsednik.
uros.samec
Torej, ne, Nina Krajnik naj NE spreminja svojega načina govora. Krasi jo strokovnost, izjemna logika, fokus in način intonacije, ki ponuja kredibilnost. Ogledal sem si več njenih intervjujev, ki so na YouTube in v vseh je delovala izjemno. Tudi v zadnji Areni je odlično odgovorila na vprašanje Pirkoviča o njenem svetovnem političnem nazoru. Najslabše kar lahko stori, je da bi kandidirala z podporo stranke SDS. Nino Krajnik krasi ravno to kar tudi je. In tega naj nikar ne spreminja.
Sicer pa, kot rečeno...punca naj se pripravi na medijski linč. Ne bodo ji pustili zraven. Pika.
Peter Klepec
Hja, vas pa moj glas ne bosta dovolj.
MEFISTO
Ljudmilo Novakovo za predsednico republike!
Vsake volitve morajo imeti zmagovalca in poraženca.
Madison
Imate prav, tako bi, če že za zmagoval-ca/ko ne vemo, kdo bo, vedeli vsaj, kdo bo poraženka.
Stajerska2021
Mefisto, ti je vročina škodila?
MEFISTO
Ni mi škodila vročina, ker sem vedno enakih misli, pozimi in poleti. Tudi Madison je odporen na letne čase, ker je edini zadel žebljico na glavico ali pa si je edini upal.
jozev
Tukaj komentatorji kar tekmujete, kako da ima ta gospa vaš glas. Do včeraj ste za trake pravili, da so brez enega leta izkušenj v gospodarstvu, da so lenuhi, ki živijo na državni račun, da ne živijo tradicionalnih vrednot (npr. zakona), da nimajo otrok.... in zdaj nanekrat kar plaz podpore ravno tki osebi. Po drugi strani pa po gospe Ljudmili Novak plaz pljuvanja in očitkov. Ugotavljam, da je večina komentatorjev tukaj le komunističnih zdraharjev, ki namenoma uničujete desnico po naročilu okorelih komunistov v SDS.
Če je ta gospa trenutno edini kandidat desnice, potem ni čudno, da je desnica propadla.
BARBARA RAKUN
Super komentar jozev
rasputin
Ugotavljam, da je večina komentatorjev tukaj le komunističnih zdraharjev, ki namenoma uničujete desnico po naročilu okorelih komunistov v SDS. *** Khmm, malce rokohitrska sodba. Mogoče so tudi taki komentatorji, toda kdo pravi, da nisi tudi ti eden izmed njih? Je ta gospa res kandidatka desnice? Saj misli kandidirati s podporo državljanov, ne strank. Če je res, da je z nožem napadala ljudi, je seveda škoda njenega časa, da se skuša iti politiko. Ampak počakajmo, da vidimo, kaj je res. Kar zadeva Ljudmile Novak, pa res ne vem, zakaj bi kdo z desne volil njo, saj je čista levičarka.
Peter Klepec
Pozabljate, da predsednik ne mora biti strokovnjak ne za gospodarstvo, ne za javno upravo, ampak mora biti moralna "singularnost" (ne v filozoifskem smislu, kjer to pomeni unikatnost, ki se od vseh drugih razlikuje), ampak v "big bang" smislu, kjer je vse obstojece skoncentrirano v eni sami "singularni" tocki. Lahko bi interpretirali, z malo fleksibilnosti, da bi se vsak Slovenec lahko prepoznal v tej tocki.
Peter Klepec
Povsem lahko pa se zgodi, da bo pogorela, ker se bo zenskam zdela prevec atraktivna, moskim pa prevec pametna. Meni bi bila kar dobra, ampak jaz sem sam aroganten frik.
jozev
No po čem je Novakova levičarka? Zato ker odkrito pove, kaj si misli o Janezu Janši in njegovi SDS? In po čem JJ ni levičar? Komunist, več partnerstev/zakonov, stranko ima organizirano po partijskem načelu nezmotljivega vodje, v vrhu stranke vse bivši komunisti, ne živi krščanskih vrednot,.... Bedno, največji komunist v državi vas je prepričal v svoje bedne pravljice samo s tem, da si zatakne zastavico za ovratnik in na lepi parole v smilu "Bog varuj Slovenijo".
Celoživljenjski učenec
Se strinjam z zgornjima komentarjema. V intelektualnem smislu, izbiranju besed, govorici telesa, znanju tujih jezikov, pozornosti in dojemanju realnosti vsekakor najsposobnejsa od kandidatov!
Rokc5
Po mojem mnenju potencialno zelo močna kandidatka.
Se pa prav tako strinjam z mojima predhodnikoma, da bo gospa morala v javnih nastopih vseeno malce paziti, da ne bi za povprečnega Slovenca delovala preveč "intelektualno". Kot kandidat(ka) moraš poleg seveda spoštljivega in kulturnega vedenja biti sposoben tudi približati se ljudem, ker te navsezadnje neposredno volijo.
Bivšega predsednika dr. Danila Türka je tako med drugim v njegovi drugi kampanji pokopala samovšečna vzvišenost in to je kandidat Borut Pahor znal takoj izkoristiti.
Takšni Slovenci pač v povprečju s(m)o in to navsezadnje ni nič narobe.
Kaj pa vem
No vsaj to, da ni z nami, ki nimamo šol, ki imamo le naravni talent, ki smo si ga morali brusiti sami, nič narobe. Neizobraženost se vse prevečkrat enači z neumnostjo. Vsi, ki titulam pripisujejo prevelik pomen, bi za vzgled postavila pok. g. Omana, ali pa enega redkih ministrov v tej vladi, ki vsaj nekaj velja g. Hana. Resnično izobraženi ljudje ponavadi niso vzvišeni, menim da bo tako tudi pri ga. Krajnik. Mora pa se pripraviti na medijski linč, ki se že nakazuje, še preden je dobila jasno podporo desnice.
AlojzZ
Se strinjam. Ukinimo šole!
Kaj pa vem
Pa kaj je z vami Alojz, kdo govori ,da izobrazba ni dobra. Kaj niste zaznali, da med nami še vedno živi kopica talentiranih ljudi, ki so jim bila vrata do izobrazbe zaprta. NE PODCENJUJTE!!!
AlojzZ
Gospa Nina,
tudi moj glas imate. Čeprav ne maram, da me ženske komandirajo.
Thor
Večinski del slovenskega volilnega telesa z gospo Krajnik nima nič skupnega, ne pameti, ne razgledanosti, ne omike, sočutja, vztrajnosti, poguma ... ničesar. Če SDS in NSI ne bosta nikogar kandidirali (desni kandidat na predsedniških volitvah nima možnosti), če jo bodo podprli zmerni levičarji, morda pride v drugi krog.
uros.samec
Možnosti nima nikakršnih, pa vseeno čestitke za pogum in voljo. Osebno resno dvomim v navedbe Reporterja, čeprav ga redno berem.
Pričakujem, da jo bodo mediji raztrgali na kose. Največ možnosti ima Pirc Musar, osebno pa podpiram Novakovo. Zoretova ima preostra stališča.
Boruta Pahorja ne more zamenjati nihče in po njem bo ostala ogromna praznina. Bil je izjemen predsednik države, prijatelj tako mladih, kot starih, velik demokrat, pravi politik, pravi kameleon. Osebno izjemno cenim njegov trud za povezanost Balkana in utiranje poti v EU integracije, tudi prek medsebojnih državniških vrhov, konferenc in združenj. Osebno med kandidati ne vidim nikogar, ki bi znal nadaljevati njegovo pot. Del javnosti ga je kritiziral predvsem zaradi lastnega neznanja o funkciji predsednika države. Zelo malo pa jih ve, da je odprl predsedniško palačo za ljudi in Slovenija je daleč naokoli edina država, kjer lahko obiščete predsednika države v svojem kabinetu. Takšne odprtosti do ljudi ne bo zmogel nihče od kandidatov.
Rokc5
uros.samec: Sam kot desničar/konservativec/pomladnik Pahorja izjemno cenim in sem ga obakrat volil že v prvem krogu. Nikoli mi ni bilo žal. Bil je res predsednik vseh. Izjemno ga bom pogrešal. Tako da tu se z Vašo oceno tokrat lahko strinjam.
Peter Klepec
Priznajmo si, da dosedaj, razen redkih izjem, slovenski poliutiki niso pretiravali z inteligenco in omikanostjo. Cas bi bil za spremembo. Tudi bi se sikalo imeti na tej poziciji to damo, ki bi se v EU lahko brez sramu pokazala (brez sramu za Slovence).
rasputin
Če sem lahko konstruktivno kritičen, ker privoščim dami, da bi bila slovenska predsednica: malce manj intelektualen jezik ljudem bolj sede. Ljudje ne marajo pretiranega intelektualiziranja, ker ga ne razumejo in se ne prepoznajo v njem.
Politika je umetnost, v katero sodi tudi veščina komuniciranja, nagovarjanja ljudi, ki je za politika ključna.
Gregor
Gospa je vsekakor osvežitev, o njij veno bore malo (razen 1x odmeven intervju), direkten naskok na najvišjo pozicijo pa kar pogumna poteza. Če pa se misli tega lotevati na za desnico značilen način, na desnici brez dr.naziva itak ne moreš kandidirati, kar je le deloma moteče in zelo simptomatično. Če se pridružim komentatorjem pred mano ima z vzvišenim ter specifičnim intelektualnim jezikom diametralno nasproten pristop od do sedaj najuspešneše kandidature (Pahor in npr ljudski pristop Peterleta...). Tudi Svoboda je zmagala prav zaradi momenta (sicer navideznega) razumevanja ljudskih problemov. Z vzvišenim in intelektualnem besednjakom.... pa ..... Upam, da se mlada dama tega zaveda in da ima dobro ter premišljeno strategijo kako poseči po sredinskem bazenu volilcev. Ni pa me strah, da se ne bi odlično odrezala na javnih soočenjih (če je seveda ne bodo preprosto odrezali). Srečno.
Friderik
Eto, gospa ima moj glas.
Priporočam pa, da malo "posodobi" svoj diskurz. Jezik, ki je sicer meni povsem razumljiv, mnogim, ki jih bo nagovarjala, ne bo. Na primer "singularnost" in podobno. Predvsem pa, takoj na začetku naj se ogradi od vojnih hujskačev.
Kaj pa vem
Prav na take besede sem želela opozoriti, ste me prehiteli. Priznam, jaz ne razumem kaj pomenijo, upam da gospa ne bo podcenjevala oseb, ki se ne znajo učeno izražati.
Stajerska2021
Friderik, se strinjam. Menim, da je gospa malo preveč učena za našega povprečnega volivca, Mihca, ki rad posluša nasvete režimskih medijev in lokalnih šerifov. Te volitve so pokazale, da povprečni volivec se ni vprašal, kako je možno, da ima nekdo v državnem podrjetju, tako visoko plačo in še višjo letno nagrado, hkrati pa nam sporoča, da se moramo na podražitve navaditi. Nobene kritičnosti! Upam pa, da gospe Krajnikovi uspe!
Sonatine
Sama sem izobražena, pa si tudi ne predstavljam prav dobro, kaj naj bi bila "politika singularnega". Besednjak je pomemben, kar sicer kot Lacanovska psihoanalitičarka še kako dobro ve.
Sonatine
Tudi ni dobro, da poudarja zgolj bistrost uma in podporo iz akademskih krogov, če smem pripomniti. Povprečni slovenski Miha namreč ni ravno bister, je podvržen besedni, politični in medijski manipulaciji, ne zna odluččiti semena od plevela. Zmagal bo kandidat, ki ga bo ljudstvo imelo za svojega. Drugi dve protikandidatki sta pokvarjeni bogati baburi, ki sta bogastvo zgradili na tranzicijski kraji delnic iz nekoč državnega imetja... Gre za ljudi, ki so doslej izkopali tri ogromne tranzicijske luknje... Druga pa je takisto obogatela zaradi povezav z udbokučanisti. Miha bogatunov ne mara, preveč intelektualnih ljudi ne mara.... Ključni so slogani, ki so tudi ptičjo jato pripeljali na oblast - oblast ljudstvu. Prvi dve bogatunki, ki sta pomagali izropati slovenske ljudi, bosta imeli polna usta družbene pravičnosti in naroda. Samo, da se spet nategne in zmaga. Zato, ga. Krajnik, pamet v glavo. Tu je treba misliti praktično-politično strateško, ne pa iz višine akademskih sfer. Dobrodošla!
Jonsky
Izraz singularnost mi je bolj znan iz teorij o vesolju, rojstvu in smrti zvezd, času in prostoru itd..
Jonsky
Kar se tiče akademskih krogov, podpore Žižka in Mladena Dolarja zagotovo ne bo imela.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.