Akrapovič z rekordnim povpraševanjem, Golob pa bi jih čez zimo zaprl. Kaj na idejo "energetskega lockdowna" pravijo gospodarstveniki in ekonomisti

Predsednik vlade Robert Golob je prejšnji teden v Odmevih presenetil z idejo o "energetskem lockdownu". Zaradi energetske krize bi bilo po njegovem mnenju smiselno, da nekatere industrije – recimo avtomobilska – pozimi ustavijo proizvodnjo. Na ta način bi država privarčevala energijo in tako lažje dosegla 15-odstotno znižanje porabe plina, pravi premier.
Nekaj dni pred tem je nemški gospodarski minister iz vrst Zelenih Robert Habeck na vprašanje, ali pričakuje ob koncu letošnje zime val stečajev, odgovoril: “Ne, ne pričakujem. Lahko si predstavljam, da bodo nekatere panoge za zdaj preprosto prenehale proizvajati.” Habeck je bil zaradi svojih besed deležen ostre obravnave, podobne zamisli predsednika slovenske vlade pa v našem medijskem prostoru niso posebej glasno odmevale.
Za komentar smo se obrnili na profesorja z ljubljanske Ekonomske fakultete, dr. Mateja Lahovnika in dr. Polono Domadenik Muren, pa tudi na podjetje Akrapovič, ki je bilo v zadnjih dneh omenjeno kot eno tistih, ki mu bodo stroški elektrike močno narasli.
Do zaustavljanja proizvodnje so se na torkovem sestanku GZS-ja z državnim sekretarjem Matevžem Frangežem opredelili tudi predstavniki gospodarstva. Začasna zaustavitev proizvodnje bi pomenila razdor poslovnih partnerstev in izgubo konkurenčnega položaja na trgu, so poudarili.
"Nekatera podjetja v avtomobilski panogi se danes srečujejo s pomanjkanjem čipov. Že zdaj torej vemo, da ne bodo mogla delati celotno prihodnje leto. Smiselno je, da se ustavijo na začetku leta, pozimi, da takrat privarčujemo njihovo energijo in jih potem zaženemo marca in aprila, ko bo zima mimo. [...]. To je samo primer. Podobno je tudi v nekaterih drugih industrijah," je dejal Robert Golob v pogovoru s Tanjo Starič.
Eden od razlogov za takšno ukrepanje je tudi evropski dogovor o zmanjšanju porabe plina za 15 odstotkov, ki velja za obdobje med letošnjim avgustom in marcem prihodnje leto. Slovenija bi sicer lahko uveljavljala kakšno od izjem, a se je zavezala k polnemu, 15-odstotnemu znižanju.
Zaustavitev proizvodnje bi seveda pomenila, da bi morala vlada ponovno uvesti ukrep čakanja na delo na domu. “To bo sofinancirala država za tiste panoge, za katere je bolj smiselno, da čez zimo raje počakajo, kot da uporabljajo energente," je povedal Golob. Glede določitve, katere industrije bodo deležne "zimskega spanja", pa je premier napovedal "pregled elastičnosti, kakšne so cene energije, pri kateri v posamezni industriji lahko delujejo konkurenčno v globalnem smislu".
Do ideje o "energetskem lockdownu" so se na včerajšnjem sestanku Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) s sekretarjem Matevžem Frangežem (SD) opredelili gospodarstveniki. "Začasna zaustavitev proizvodnje za večino podjetij ne pride v poštev, saj bi to pomenilo razdor poslovnih partnerstev, izgubo ugleda zanesljivega dobavitelja ter konkurenčnega položaja na trgu. Izgubljene posle je skoraj nemogoče nadoknaditi, enako tudi ponovno vzpostaviti zaupanje," so zapisali v sporočilu za javnost.
Vladi so vnovič predlagali, naj preuči uvedbo energetske kapice, kot jo uvajajo nekatere druge države – npr. Hrvaška, Italija, Poljska in Češka.
Za komentar Golobove ideje o zaustavljanju proizvodnje smo se obrnili na profesorja z ljubljanske Ekonomske fakultete. Dr. Polona Domadenik Muren si takšno administrativno ukrepanje težko predstavlja. "Razen če je imel premier v mislih podjetja, ki jih neposredno ali posredno preko večinskega lastnika obvladuje država (kot je recimo Talum, največji porabnik električne energije v Sloveniji). Če bodo podjetjem omejili dobavo energentov, zna priti do tega, da bodo proizvodnjo (ne samo začasno) preselila v obrate v tujini," je povedala za Domovino.
Do ideje je kritičen tudi dr. Matej Lahovnik. Opozarja, da imajo slovenska industrijska izvozna podjetja že sprejete pogodbene obveznosti, v primeru neizpolnjevanja pa bodo sledile pogodbene kazni in izguba naročil, ki je lahko tudi trajna. "Ne predstavljam si, kako bi slovenski izvozniki svojim poslovnim partnerjem v tujini razložili, da ne morejo izpolniti naročil, če bi jih vlada zaradi pomanjkanja elektrike za nekaj časa zaprla. Zato tudi v času korona krize nismo nikoli zapirali industrije. Slovenska podjetja so res močno vpeta v mednarodne verige, na primer v avtomobilsko industrijo, zato je nujno upoštevati, da bi zapiranje podjetij zaradi redukcij elektrike imelo dolgotrajno negativne učinke, saj bi mnogi strateški odjemalci poiskali nadomestne dobavitelje drugje."
Podjetje Akrapovič d.d. je bilo v zadnjih dneh omenjeno kot eno tistih, ki mu bodo stroški elektrike močno narasli – predstavnik Kluba slovenskih podjetnikov Jure Knez je dejal, da se bodo ti zvišali s 600 tisoč evrov na 7 milijonov. "Kot podjetje, ki veliko večino izdelkov izvozi na tuje trge, se zavedamo pogodbenih obvez do kupcev, med katere uvrščamo tudi velike avtomobilske in motociklistične znamke, ter tudi dejstva, da je v podjetju zaposlenih več kot 1.600 sodelavk in sodelavcev, posredno pa je s podjetjem v vlogi dobaviteljev povezanih zelo veliko lokalnih podjetij," je izpostavil direktor podjetja Akrapovič d.d. dr. Uroš Rosa.
Dodaja, da povpraševanje po njihovih izdelkih še nikoli ni bilo tako visoko. Z namenom, da bi čim bolj zmanjšali velik vpliv rastočih stroškov, pa se osredotočajo na še učinkovitejše sodelovanje z dobavitelji in kupci ter na optimizacijo procesov in stroškov, predvsem na področju produktivnosti proizvodnje in učinkovitosti proizvodnih procesov.
Lahovnik opozarja, da proizvede Slovenija za svoje potrebe okoli 85 odstotkov energije. Zaradi ohlajanja gospodarstva bo povpraševanje po električni energiji s strani gospodarstva manjše, zato po njegovem mnenju do redukcij električne energije ne bi smelo priti. Seveda ob pogoju, da bo doma proizvedena električna energija doma tudi ostala. "Vse bolj pa je očitno, da so nekatera domača državna energetska podjetja, ki trgujejo z energijo tudi na mednarodnem trgu, vnaprej terminsko po nizkih cenah prodala doma proizvedeno električno energijo v tujino. Nikakor se mi me zdi prav, da bi zaradi teh napačnih odločitev trgovcev z energijo škodo utrpelo gospodarstvo in posredno s tem tudi gospodinjstva," je kritičen Lahovnik.
Dr. Polona Domadenik Muren pa izpostavlja, da predstavljajo trije energetsko najbolj potratni sektorji v Sloveniji (proizvodnja kovin, nekovinskih mineralov in papirja) nekaj več kot 2 odstotka celotne dodane vrednosti in zaposlenosti, porabijo pa približno četrtino vse energije. “Ta podjetja je potrebno še bolj usmeriti v proizvodnjo iz odpadnega materiala, ki je recimo v primeru Taluma energetsko bistveno manj potratna.”
Neizkoriščen pa ostaja tudi potencial toplotne energije, ki nastaja v proizvodnih procesih. Po nekaterih ocenah bi lahko do leta 2030 z izrabo odvečne toplote prihranili desetino toplotne energije v industriji, do leta 2050 pa kar 17 odstotkov. Seveda pa teh projektov ni mogoče dokončati do prihajajoče zime, zaključuje sogovornica.
Nekaj dni pred tem je nemški gospodarski minister iz vrst Zelenih Robert Habeck na vprašanje, ali pričakuje ob koncu letošnje zime val stečajev, odgovoril: “Ne, ne pričakujem. Lahko si predstavljam, da bodo nekatere panoge za zdaj preprosto prenehale proizvajati.” Habeck je bil zaradi svojih besed deležen ostre obravnave, podobne zamisli predsednika slovenske vlade pa v našem medijskem prostoru niso posebej glasno odmevale.
Za komentar smo se obrnili na profesorja z ljubljanske Ekonomske fakultete, dr. Mateja Lahovnika in dr. Polono Domadenik Muren, pa tudi na podjetje Akrapovič, ki je bilo v zadnjih dneh omenjeno kot eno tistih, ki mu bodo stroški elektrike močno narasli.
Do zaustavljanja proizvodnje so se na torkovem sestanku GZS-ja z državnim sekretarjem Matevžem Frangežem opredelili tudi predstavniki gospodarstva. Začasna zaustavitev proizvodnje bi pomenila razdor poslovnih partnerstev in izgubo konkurenčnega položaja na trgu, so poudarili.
Golobovi (ne)odmevni Odmevi
"Nekatera podjetja v avtomobilski panogi se danes srečujejo s pomanjkanjem čipov. Že zdaj torej vemo, da ne bodo mogla delati celotno prihodnje leto. Smiselno je, da se ustavijo na začetku leta, pozimi, da takrat privarčujemo njihovo energijo in jih potem zaženemo marca in aprila, ko bo zima mimo. [...]. To je samo primer. Podobno je tudi v nekaterih drugih industrijah," je dejal Robert Golob v pogovoru s Tanjo Starič.
Eden od razlogov za takšno ukrepanje je tudi evropski dogovor o zmanjšanju porabe plina za 15 odstotkov, ki velja za obdobje med letošnjim avgustom in marcem prihodnje leto. Slovenija bi sicer lahko uveljavljala kakšno od izjem, a se je zavezala k polnemu, 15-odstotnemu znižanju.
Zaustavitev proizvodnje bi seveda pomenila, da bi morala vlada ponovno uvesti ukrep čakanja na delo na domu. “To bo sofinancirala država za tiste panoge, za katere je bolj smiselno, da čez zimo raje počakajo, kot da uporabljajo energente," je povedal Golob. Glede določitve, katere industrije bodo deležne "zimskega spanja", pa je premier napovedal "pregled elastičnosti, kakšne so cene energije, pri kateri v posamezni industriji lahko delujejo konkurenčno v globalnem smislu".
"Če proizvodnjo zaustavijo, se je izjemno težko, če sploh, vrniti na trg"
Do ideje o "energetskem lockdownu" so se na včerajšnjem sestanku Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) s sekretarjem Matevžem Frangežem (SD) opredelili gospodarstveniki. "Začasna zaustavitev proizvodnje za večino podjetij ne pride v poštev, saj bi to pomenilo razdor poslovnih partnerstev, izgubo ugleda zanesljivega dobavitelja ter konkurenčnega položaja na trgu. Izgubljene posle je skoraj nemogoče nadoknaditi, enako tudi ponovno vzpostaviti zaupanje," so zapisali v sporočilu za javnost.
Vladi so vnovič predlagali, naj preuči uvedbo energetske kapice, kot jo uvajajo nekatere druge države – npr. Hrvaška, Italija, Poljska in Češka.
Podjetja bi lahko proizvodnjo preselila v obrate v tujini
Za komentar Golobove ideje o zaustavljanju proizvodnje smo se obrnili na profesorja z ljubljanske Ekonomske fakultete. Dr. Polona Domadenik Muren si takšno administrativno ukrepanje težko predstavlja. "Razen če je imel premier v mislih podjetja, ki jih neposredno ali posredno preko večinskega lastnika obvladuje država (kot je recimo Talum, največji porabnik električne energije v Sloveniji). Če bodo podjetjem omejili dobavo energentov, zna priti do tega, da bodo proizvodnjo (ne samo začasno) preselila v obrate v tujini," je povedala za Domovino.
Do ideje je kritičen tudi dr. Matej Lahovnik. Opozarja, da imajo slovenska industrijska izvozna podjetja že sprejete pogodbene obveznosti, v primeru neizpolnjevanja pa bodo sledile pogodbene kazni in izguba naročil, ki je lahko tudi trajna. "Ne predstavljam si, kako bi slovenski izvozniki svojim poslovnim partnerjem v tujini razložili, da ne morejo izpolniti naročil, če bi jih vlada zaradi pomanjkanja elektrike za nekaj časa zaprla. Zato tudi v času korona krize nismo nikoli zapirali industrije. Slovenska podjetja so res močno vpeta v mednarodne verige, na primer v avtomobilsko industrijo, zato je nujno upoštevati, da bi zapiranje podjetij zaradi redukcij elektrike imelo dolgotrajno negativne učinke, saj bi mnogi strateški odjemalci poiskali nadomestne dobavitelje drugje."
Na pogodbene obveznosti opozarjajo tudi pri Akrapoviču
Podjetje Akrapovič d.d. je bilo v zadnjih dneh omenjeno kot eno tistih, ki mu bodo stroški elektrike močno narasli – predstavnik Kluba slovenskih podjetnikov Jure Knez je dejal, da se bodo ti zvišali s 600 tisoč evrov na 7 milijonov. "Kot podjetje, ki veliko večino izdelkov izvozi na tuje trge, se zavedamo pogodbenih obvez do kupcev, med katere uvrščamo tudi velike avtomobilske in motociklistične znamke, ter tudi dejstva, da je v podjetju zaposlenih več kot 1.600 sodelavk in sodelavcev, posredno pa je s podjetjem v vlogi dobaviteljev povezanih zelo veliko lokalnih podjetij," je izpostavil direktor podjetja Akrapovič d.d. dr. Uroš Rosa.
Dodaja, da povpraševanje po njihovih izdelkih še nikoli ni bilo tako visoko. Z namenom, da bi čim bolj zmanjšali velik vpliv rastočih stroškov, pa se osredotočajo na še učinkovitejše sodelovanje z dobavitelji in kupci ter na optimizacijo procesov in stroškov, predvsem na področju produktivnosti proizvodnje in učinkovitosti proizvodnih procesov.
Kje vidita ekonomista kratkoročne in dolgoročne rešitve?
Lahovnik opozarja, da proizvede Slovenija za svoje potrebe okoli 85 odstotkov energije. Zaradi ohlajanja gospodarstva bo povpraševanje po električni energiji s strani gospodarstva manjše, zato po njegovem mnenju do redukcij električne energije ne bi smelo priti. Seveda ob pogoju, da bo doma proizvedena električna energija doma tudi ostala. "Vse bolj pa je očitno, da so nekatera domača državna energetska podjetja, ki trgujejo z energijo tudi na mednarodnem trgu, vnaprej terminsko po nizkih cenah prodala doma proizvedeno električno energijo v tujino. Nikakor se mi me zdi prav, da bi zaradi teh napačnih odločitev trgovcev z energijo škodo utrpelo gospodarstvo in posredno s tem tudi gospodinjstva," je kritičen Lahovnik.
Dr. Polona Domadenik Muren pa izpostavlja, da predstavljajo trije energetsko najbolj potratni sektorji v Sloveniji (proizvodnja kovin, nekovinskih mineralov in papirja) nekaj več kot 2 odstotka celotne dodane vrednosti in zaposlenosti, porabijo pa približno četrtino vse energije. “Ta podjetja je potrebno še bolj usmeriti v proizvodnjo iz odpadnega materiala, ki je recimo v primeru Taluma energetsko bistveno manj potratna.”
Neizkoriščen pa ostaja tudi potencial toplotne energije, ki nastaja v proizvodnih procesih. Po nekaterih ocenah bi lahko do leta 2030 z izrabo odvečne toplote prihranili desetino toplotne energije v industriji, do leta 2050 pa kar 17 odstotkov. Seveda pa teh projektov ni mogoče dokončati do prihajajoče zime, zaključuje sogovornica.
Zadnje objave

Branje kot navada in razvada
16. 2. 2025 ob 16:10

O vinski trti, vinu in Slovencih, ki ga ne znamo po pameti piti
16. 2. 2025 ob 12:30

France Prešeren (6/12): »Ran mojih bo spomin in tvoje hvale ...«
16. 2. 2025 ob 6:00

[Gledali smo]: Spokorjena ljubica
15. 2. 2025 ob 19:30

[Prejeli smo] Zadeva Trenta je vkopana v slepi ulici
15. 2. 2025 ob 16:57

Babičin zdrobov puding z jabolki
15. 2. 2025 ob 14:54
Ekskluzivno za naročnike

Branje kot navada in razvada
16. 2. 2025 ob 16:10

France Prešeren (6/12): »Ran mojih bo spomin in tvoje hvale ...«
16. 2. 2025 ob 6:00
Prihajajoči dogodki
FEB
16
FEB
17
FEB
18
FEB
20
Odtisni svoj grb (počitniška ustvarjalnica za otroke)
10:30 - 12:00
FEB
20
Mladen Bogić: Porečanka (muzejsko predavanje)
18:00 - 20:00
Video objave
Izbor urednika

Trump ukinja ameriški denar tudi za slovenske nevladnike in leve politične aktiviste
15. 2. 2025 ob 12:00

Pozabljeni Slovenci - Benedikt Kuripečič
15. 2. 2025 ob 9:00

Kartagina mora biti porušena
14. 2. 2025 ob 12:48

Globokomorskega plenilca so prvič opazili tako blizu površja
13. 2. 2025 ob 9:05
56 komentarjev
Ana
To, da politik pove, da bo čez zimo podjetja zaprl in spomladi zagnal pove le to, da nima pojma o realnem sektorju. Tako ga uničiš.
To so fantki, ki jim je bilo vse dano in se ves čas pasejo na javnih sredstvih in mislijo, da denar pade brez dela.
korosec.france
Goloba v lockdown na Dob!
--------------------------------------------------------------------------------------
Subito, avanti popopolo e bandiera Slovenica !
Politkolesarji M.Kučana so naredili, troti ste izvolili, zdaj pa trpite, kurbe blesave ruknjene.
Idioti par excellance ! Nategnil vas je 16 letni pubertetni lisičji ultra komunist z Goričkega
in tole, to rajžo bo strašansko drago ! Kordiš brusi bajonete!
Mi pa tudi, ne se bat, pa ne bajonetov!
Mamo stvar, ki se je Kučanov Milanček najbolj boji in mu mrzel pot že kaplja po hrbtu!
NIČ SE BAT, VSE SE BO POŠTIMALO; TOČNO TAKO KOT MORA BIT.
korosec.france
Še ena:
Na kakršnem delovnem mestu pri odgovornih direktorjih ali lastnikih se odgovarja za vsako besedo in so posledice za slehernega delavca kjerkoli, če hočete v normalnem svetu !
Tale tukaj, Golob, pa nekaznovano serje klamfe in svinja in se posmehuje zdravi pameti in odgovornim gospodarjem ter vsem prizadevnim delavcem in kmetrom garačem in se nihče ne spravi na nesposobneža in ga ne pojaha, da bi si zapomnil, kjer bi do konca gnilega življenja tuhtal kaj ga je zadelo!
SRAMOTA - s takimi Slovenija nima niti minalne šanse , da preživi !
NE KAPIRAM KAKO OPOZICIJA MIRNO VSE TO SRANJE SPLOH PRENAŠA !?
Če že ima Janez Janša slonovo kožo, to ne pomeni, da jo ima slovenska raja, dost mamo!
korosec.france
Ko Golob serje o zimskem spanju nekih nedefiniranih vrst proizvodnje , se vidi najmanj dvoje:
- da ta ekstremni in vrhunski neodgovorni trot nima pojma kaj blebeta
- da nemarnež nikoli ni ustvarjal /proizvajal ali karkoli odgovarjal s tem v zvezi
Veleizdajalski sram za medije, ki ta njegov inteligenčni izpad pred narodom povsem zamolčijo, oziroma so nekritični do zadeve, ki je eklatantno uničevanje države !¨
In- sram naj bo Opozicijo, da ga ne vrže s položaja ministrskega predsednika od kjer uničuje Slovenijo! KAKŠEN HALO BI MORALA OPOZICIJA NAREDITI IZ TEGA? ZAHTEVATI EXPRESNO IZREDNO ZASEDANJE DZ NA KATEREM BI INTERPELIRALI IN VRGLI BARABO NESPOSOBNO !
Stajerska2021
Glavni krivec za krizo v Nemčiji - je Merklova. Ne zložiš vseh jajc v eno košaro. Z odvisnostjo do ruskega plina je Izročila Nemčijo na milost in nemilost Putinu, agentka Stasija.
Preko Nemčije smo vsi talci Rusije. Strinjam se, da je edini, ki je modro ravnal - za svojo državo - Orban.
Glavni zmagovalec pa bo Azija, na čelu s Kitajsko.
Ni nam pomoči.
uros.samec
Gospa a vi se trudite ko to pišete?
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Tu "rasPputim"="uros.samec"="friderik" še kar goni njegovo PROPUTINSKO LAJNO - NE VE, DAso pred nekaj dnevi potekali tudi močni a nenasilni protesti v Moskvi. Protestniki so bili zaviti v ukrajinske zastave in so zahtevali konec vojne v Ukrajini in odstop Putina. Te proteste mladih Rusov v Moskvi – ruski uradni mediji – ignorirajo, posnetki z njih pa je objavil SCC NEWS kanal pod naslovom “THERE IS FIRE IN MOSCOW”. Tudi podpis PETICIJE 18 POSLANCEV “DUME” – za odstop Putina – odmeva je tudi na CNN, na Radio EU NEWS itd.: zahtevajo odstop – Putina, ker da sramoti Rusijo, ji povzroča škodo, povzroča smrt tisočev mladih Rusov itd. Zdi se, da se v Moskvi razpoloženje obrača v protivojno in v protiPutin smer. Več najdete na kanalih, ki so na spletnem mestu “UKRAIN WAR”, preko Googla. l.r. Janez KK p.s. glede osebne identitete sedanjega V. Putina celo znani srbski publicist DEJAN LUČIĆ – TRDI, DA JE SEDANJI V. Putin – DVOJNIK originalnega ex KGB V. PUTINA, eden izmed zadnjih “ponesrečenih” Putin sistemčikov pa je direktor državnih objektov Putin RUSIJE v arktičnem krogu – Ivan PEČORIN, ki ji baje kar PADEL Z LADJE v ledeno morje. Skratka, z res čudno državo delu tu reklamo “rasPutin”: mrtvih Putin generalov cca 50, samomori in čudne smertii Putin OLIGARHOV itd. ter seveda številne grozljive smrti MLADIH RUSOV, preko 50.000 – v Ukrajini.
rasputin
Na moje izpostavljene argumente praktično ne repliciraš. Namesto tega skušaš z dolgoveznim klobasanjem ustvariti vtis, kot da imaš kaj povedati, dejansko pa govoriš vedno eno isto vsebino, s katero izrazaš svoje patološko sovraštvo do Rusov in Rusije. Ob tem na debelo lažeš. Pišeš buče in se sklicuješ na obskurne vire, ki pišejo laži, ki jih noben drug medij ne piše. Tudi v gornjem komentarju počneš isto. Pri svojih lažeš se sklicuješ na CNN, na njihovih spletnih straneh pa ni sledi o tvojih lažeh. Prilagam link na CNN, na katerega se sklicuješ, a tam ni člankov, ki bi potrjevali tvoje laži. https://edition.cnn.com/europe/live-news/russia-ukraine-war-news-v2-09-15-22/index.html
Shalotka
Sem janšistka ( fašistka), a Rasputinu tudi prisluhnem in rečem, marsikaj ima človek prav. Uroš Samec pa je.... oprostite, nič ne bom rekla!
Svetovna politika je zelo zapletena reč. Ne moremo kar reči, sem za eno ali drugo stran.
Amerika ima le demokracijo že toliko let in jo je z rusko diktaturo nemogoče primerjati.
Rusija svobode nima in je ne bo imela še nekaj sto let, ker je narod genetsko pogojen s carstvom. Tudi nima daru razločevanja dobrega od zla. Tudi danes še miljoni prisegajo na Stalina in Putin večini tudi ustreza. Ruski kompleks je, da hočejo biti veliki tudi za ceno lakote. Amerika pa je vsega presita in ne ve več s čim bi življenje osmišljala. Pa se rojevajo nove in nove ideje ( LGBT, gender...) in ta odmik od naravnega, od božje volje, če hočete, vodi v propad civilizacije. Evropa je bila po vojni postavljena na zdrave temelje in se ni sramovala krščanskih korenin. Zdaj so množično uvozili traparije z Zahoda in imamo kar imamo.
Podpiram model Orbana, v smislu ščitenja naroda, kulture in vsakršne zavarovanosti.! Ograja! Stop nezakonitim migrantom! Je to res težko razumeti?
Celoživljenjski učenec
"politika kot jo vodi on, nas je spravila v te težave"
Kakšna je ta politika?
Stajerska2021
Kakšno srečo imamo, da bodo šole odprte, da se bodo lahko učenci in šolniki vsaj v šoli pogreli.
Firme pa zaprte! Ker denar ne raste na drevesu, nas bo v tej zimi zeblo vse. Vsi si bomo želeli delati v šolah in prosveti, ker bo tem edino toplo. Upali bomo na takšne bolezni, da nas hospitalizirajo na toplo. To je usoda državljanov, ker je bila reklama in edini program proti "antijanša kandidat". Zmagal bi lahko tudi POPAJ!
Ne smemo pozabiti, da bo 400.000 vernikov prešlo zaradi mraza na zelo hitre plese....
HOČEM JANEZA JANŠO NAZAJ!
V TEŽKIH RAZMERAH SI ŽELIM MOČNEGA DRŽAVNIKA!
NI VAŽNO, ČE VAM JE VŠEČ, VAŽNO JE, DA JE UČINKOVIT!
ales
amen!
uros.samec
Najprej, ne morete ga dobiti, ker je vse morebitne koalicijske partnerice uničil. In potem, politika kot jo vodi on, nas je spravila v te težave. Samo stran z njim.
MEFISTO
Še ena komunistična želja,ki se ne more uresničiti!
ales
Od "samo da ni Janša" politike nas bo še hudo bolela glava. Še posebno tiste med klerikalci, ki so volili za Goloba. In prav je tako.
Celoživljenjski učenec
Tako je
Friderik
Ko berem komentarje, ki se spotikajo ob komentarje Rasputina, Uroša Samca , moje malenkosti ( in še koga), vidim, da se skoraj 100% noben nikdar ne opredeli do argumentov, ki jih izpostavljamo v podkrepitev svojih trditev, mnenj in podobno. In potem se vprašam, kako naj spremenim svoje gledanje, če mojih argumentov nihče be izpodbije z močnejšimi argumenti. Kakšni advokati bi pa bili, če bi se pravdali na sodišču in samo trdili, da ste proti, se delali norca iz imen , duhovičili, moralizirali in podobno. Vse pravde bi izgubili. Tisto, kar v življenju šteje so dejstva, fakti in na njih temelječi argumenti. Že od Platona dalje je tako. Berite!
rasputin
Friderik, ti komentatorji so v glavnem še bili Titovi pionirčki ali pa vzgojeni od nih in so se že od malih nog naučili, da je treba strumno in veselo korakati z drugimi v vrsti in Bog ne daj izstopiti iz nje, ker si potem takoj ožigosan za sovražnika. Mislijo, da je glavna odlika, da se v ničemer ne razlikuješ od ostalih in se strogo držiš zapovedane, politično korektne linije - enako kot je bilo v komunizmu, ko si moral slediti partijski liniji, če si hotel sebi dobro. Zase mislijo, da so demokrati, tisti mali Stalin/Tito pa je še vedno trdno zasidran v njihovi glavi, da mislijo in delujejo po ustaljenih vzorcih totalitarne forme mentis.
omega
Argumenti v prid ZDA? Veliko jih je, a že en sam več kot zadošča. Zakaj si povsem nepolitični ljudje iz celega sveta na vse mogoče načine prizadevajo za vstop in naselitev v ZDA? Obratno nič ni znano, da bi si nepolitični ljudje prizadevali za vstop in naselitev v Rusiji, na Kubi, Venezueli, da sploh ne omenjam Severne Koreje.
MEFISTO
Ko sta prišla na oblast trenutna kaolicija in Golobova vlada, so režimski mediji in levičarji plesali od veselja in trdili, zdaj smo pa rešeni.
Pa nismo, le pogrezamo se.
Edino uroš.samec še pleše in se tolaži, da nikoli ni bilo vsega dovolj za vse. Rasputin pa šlamastiko aktualne vlade zagovarja z Ameriko, kjer je pa vsega res dovolj za vse, v Rusiji pa le za Vladimira Groznega in njegovo oligarhijo. Obetajo se "jima" covidni simptomi: temperatura, glavobol, slabo počutje itd..
Te simptome lahko okrepi še moj lucidni prijatelj JK-K(Kerlc).
rasputin
Rasputin pa šlamastiko aktualne vlade zagovarja z Ameriko *** Pa ti si res demagog in lažnivec prve vrste. Kako zagovarjam sedanjo vlado? Samo bebec pa lahko trdi, da je ta vlada, ki je nekaj več kot 100 dni na oblasti, v neki provincialni državici Sloveniji, ki ima vsega 2 milijona prebivalcev, lahko odgovorna za odločitve Amerike in EU za sankcije zoper Rusijo in seveda za desetletja predhodne militaristične politike Zahoda do Rusije, ki je pripeljala do sedanje vojne v Ukrajini. Odločitve zahodne elite so nas pahnile v sedanje obsedno stanje, ko nihče več ne ve, kaj nas čaka jutri. Vsi pa vemo, da nič dobrega, ne glede na to, kdo bo vladal v Sloveniji. Očitno je tvoje obzorje le uradna propaganda, ki jo širijo MSM. Ves svet se čudi Evropi, ki dela gospodarski in siceršnji samomor. Indijski mediji se nam dobesedno posmehujejo, ko vidijo, kaj se dogaja v Evropi in sploh na Zahodu, ki ga vodita dva skrajno nekompetentna politika, Biden in Leyenova, ki sta bolj grobarja Zahoda kot kaj drugega. Ampak dokler zmanipulirani bedaki ploskajo svojim šefom, bo tako, kot je. Upam, da to ne bo predolgo, in da bomo ta vlak smrti uspeli ustaviti, preden se dokončno raztrešči.
uros.samec
Zakaj pa? Kaj pa so posebnega Ukrajinci? Zakaj pa bi zaradi njih EU trpela energetske restrikcije? Zakaj pa bi jih imel rad? Fuck'm !
Celoživljenjski učenec
Novo zaprtje, novo zadolževanje, nov šok na strani dobavih verig, jupi, inflacija v nebo!
Friderik
Izgleda torej, da se Evropa sama odpoveduje konkurenčnosti svojega gospodarstva v svetu. Prav, bo toliko več za druge ostalo. Tam v Aziji, Latinski Ameriki in Afriki so lačni biznisa in z veseljem bodo zapolnili ekonomske niše, ki jih bomo sami izpraznili. To sicer ne počenjamo iz karitativnosti ampak iz neumnosti, a nič ne de, posledice so iste.
helena_3
Tale PV je doktor znanosti in pravijo, da je inteligenten.
Širine, izkušenj in zdrave pameti mu pa manjka. Nepremišljene izjave so posledica njegove narcisoidnosti.
Friderik
Volenti non fit iniuria so rekli rimski pravniki ali po naše, kdor hoče, se mu ne zgodi krivica. Hoteli smo sankcije zoper Rusijo in zdaj jih imamo. Nočemo več poceni energentov in zdaj se soočamo s posledicami te naše odločitve. Najbolje, da kar nehamo jokcat. Neumnost ni zastonj. Orban je bil med voditelji držav edini, ki je na to opozarjal. Mi pa, trapasti, kot smo, stoječe ovacije.
Markec
Morda je rahlo neopazno šel mimo predlog o novi poslovni priložnosti. Plesne šole bodo v času zaprtja podjetij lahko učila delavce plesati. Različne stile in zvrsti, vsakemu po njegovih možnostih. Predviden je tudi bon za socialno slabo stoječe in tiste na minimalcu. In potem bomo plesali, da nam bo toplo. In bomo pozabili. Zaplešimo šele, ko bomo res znali.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
"rasPutin"="uros.samec" postaja "glas vpijočega v puščavi" - se zdi.
Še samm sebi ne verjame več, ostali mu pa takointako ne prisluhnemo, ne verjamemo nič. Niti s nam ne ljubi več prepirati z njim.
Postaja podoben štirinožnemu hišnemu čuvaju, ki tuli v luno. Mar ne ? L.r. Janez KK
rasputin
JKK, mislim, da si se ti izpel. *************. Vsakdo, ki ima trohico moralnega čuta, je lahko ugotovil, da iz tebe bruha zgolj sovraštvo do Rusije in Rusov. Podpiraš etnocid, genocid in eksodus ukrajinski Rusov in upaš na propad Rusije ter njeno redukcijo na Moskvo z okolico. Zaradi takih sprevrženih idej Evropa leze v pomanjkanje in revščino. Ampak Evropejci še niso rekli zadnje besede. Uprli se bodo zlu, sovraštvu, vojni. Tudi Ukrajinci bodo spoznali, da so grdo zlorabljeni za ameriške geopolitične interese in se bodo temu uprli.
MEFISTO
Kdor v srcu dobro misli, podpira Ukrajino in Ukrajinnce!
rasputin
Kdor v srcu zlo misli, podpira ukrajinski neonacistini režim diktatorje Zelenskega. Sam podpiram Ukrajince kot zlorabljeno ljudstvo za ameriške geopolitične interese in jim želim, da se rešijo ameriškega jarma in neonacističnega režima Zelenskega.
Teodor
Kaj pa električni avtomobili, a bodo tudi ti zmanjšali porabo za 15%?
V Kaliforniji so že ukazali lastnikom električnih vozil, da lahko polnejo avtomobile samo enkrat na teden.
rasputin
Kaj na idejo “energetskega lockdowna” pravijo gospodarstveniki in ekonomisti
***
Za energetsko sušo se zahvalimo Ameriki, ki je leta 2014 naredila
- državni udar v Ukrajini, ki ga je vodil Biden,
- instalirala svoj marionetni neonacistični režim,
- ki je sprožil državljansko vojno v Ukrajini,
- začel izvajati etnocid in genocid (holokavst) nad ukrajinskimi Rusi ter eksodus ruske manjšine iz Ukrajine, zaradi česar
- je umrlo najmanj 13 tisoč ljudi, večinoma ruskih civilistov,
- 2 milijona pa se jih je moralo izseliti iz Ukrajine v Rusijo.
Zahvalimo se osebnom Bidenu, ki je dosledno zavračal vse ruske pobude za diplomatsko rešitev ukrajinskega gordijskega vozla, in
- Stoltenbergu, ki je zavračal sklenitev dogovora o medsebojnih varnostnih garancijah med Natom in Rusijo, in
- Zelenskemu, ki ni naredil nič, da bi ustavil topovsko obstreljevanje Donbasa in je zavrnil predlog Macrona in Sholza za začetek pogajanj z Rusijo pred izbruhom vojne ter prekinil pogajanja z Rusijo po izbruhu vojne,
- zahvalimo se Leyenovi, ki ima en sam cilj, namreč poraz Rusije v Ukrajini ne glede na ceno, ki jo bo morala Evropa plačati za ta bržkone neuresničljiv cilj.
Zahvalimo se še vsem drugim evropolitikom, novinarjem in drugim, ki igrajo vlogo koristnih idiotov v gospodarskem in splošnem civilizacijskem samomoru Evrope.
Kar seješ, to žanješ.
Kdor potepta resnico, je podoben slepcu, ki gre v reko, kjer je nekoč bil most, ker ne vidi, da ga je odnesla reka...
Smo na poti v temačno obdobje Evrope, ki mu zaenkrat ni videti izhoda.
Tehnicol
Cel svet kriv, razen diktatorja Putina, že videno, že prežvečeno. Hej rasputin, kaj praviš na to Rusi bežijo iz Ukrajine, celo Krima, vse drvi v Rusijo, siromašni vojaki, ki so pa še na položajih pa lačni, brez streliva, morala na dnu. Putin razen enkrat v maju bolnišnico v Moskvi, ni nikoli obiskal svojih vojakov na fronti, pravzaprav je oddaljen od fronte kot je le lahko. Čisto drugače kot Zelenski, ki dejansko obiskuje vojake in jih bodri....Putinu ni mar vojakov, ni mu mar niti lastnega prebivalstva. Večkrat si napisal kako uboga Rusija nima kapacitet za neko resno vojno, če je tako uboga na ravni Španije, zakaj se je potem spustila v to avanturo, kjer se niti približno ne bo izšlo za njih kot želijo. Bolj kot gre čas naprej, bolj to postaja realno dejstvo. Zdaj si ti v formi ''wishful thinkinga'', saj sanjariš nekaj kar ni res, kar ni več možno. Federativni glavarji pozivajo Putina k odstopu, saj so toliko pametni da vidijo, da jih to pelje po poti Hitlerja. Kdor ima pa pomisleke pa ali 15 let zapora, v najslabšem primeru pa padec z balkona ali v vodo iz ladje. Ne, takšnih partnerjev Evropa res ne rabi.
rasputin
Tehnikol, pišeš pravljice prosto po Prešernu. Kdorkoli bi bil v Kremlji, ne bi mogel mimo elementarnih dejstev, ki so pripeljala do te izzvane vojne. 30 let se je Nato pakt širil proti mejam Rusije. Amerika je praktično obkolila Rusijo s svojimi vojaškimi bazami in to ne le v evropskem delu Rusije. Amerika ima v nekaterih Nato članiceh jedrske rakete, ki so uperjene v Moskvo in druge tarče v Rusiji, ne v Putina. Nato je na zahtevo Amerike Ukrajini obljubil članstvo v Natu, kar je bilo izzivanje podobno izzivanju, če bi Rusija sklenila strateški vojaški pakt recimo z Mehiko, uperjen proti Ameriki. Amerika je v Ukrajini leta 2014 izvedla državni udar in sprožila napad na rusko manjšino in državljansko vojno. Katera država bi mirno gledala etnocid in genocid nad svojo manjšino v sosednji državi? Samo norec je lahko mislil, da bo Rusija mirno gledala holokavst nad lastno manjšino v Ukrajini. V bistvu pa je bilo nasilje nad rusko manjšino past za Rusijo, saj je zahodna vladajoča globalistična elita želela vojno z Rusijo, ukrajinski narod in njegova država pa sta žrtvovana za ta namen. Kljub vsej vojaški pomoči Zahodu v resnici ni mar za Ukrajino. Če bi mu bilo, bi preprečil vojno, dejansko pa jo je izzval. Amerika je napadla Srbijo, ko je le-ta kršila narodne in človekove pravice Kosovarjev in dosegla ustanovitev samostojne države Kosovo. Ista morala in logika veljata tudi za ruski poseg v Ukrajini. Če bi Slovenija z orožjem napadla svoje manjšine, ne bi obstajala kot suverena država niti teden dni več. S tem, ko Zahod molči ob etnocidu, genocidu in eksodusu ukrajinskih Rusov, se kaže hinavščina Zahoda, ki govori o nekih demokratičnih vrednotah, tolerira pa nasilje in genocid nad rusko manjšino v Rusiji, ker gre za Ruse, sovražno "pleme", ki ga hoče Zahod, predvsem Amerika, uničiti. Žal je tudi pri nas precej sprevržencev, ki podpirajo ta nemoralen cilj, zaradi katerega plačujemo zlasti Evropejci zelo visoko ceno. In še višjo bomo. Kar seješ, to žanješ. Razumi, če moreš.
Celoživljenjski učenec
– 2 milijona pa se jih je moralo izseliti iz Ukrajine v Rusijo. No iz ust ukrajinca, ki se je iz Donecka 2014 z družino preselil v Slovenijo sem slišal, da jih je v Rusijo odšlo ca. 1 mio, Ukrajincev pa 2 milijona v druge dele Ukrajine, medtem ko jih je 1mio zapustilo Ukrajino.
Madison
"Za energetsko sušo se zahvalimo Ameriki, ki je..." ********** ....blablablablabla... rasPutin, s svojimi vedno istimi, z rusofilijo in putinofilijo ter z amerikafobijo in evropafobijo prežetimi komentarji, ki ste jih in jih še boste na Domovini poobjavili nebrojkrat, dokazujete, da ne znate in ne morete ničesar novega in niti pametnega povedati. Ste pa mojster ponavljanja lastnih in tujih izmišljij ter podtikanja putinističnih laži bralstvu Domovine. Toda vaše sprenevedanje je prazno, dejstva so taka, kakršna so in na koncu bodo zmagala dejstva, ne putinistične laži. Slava Ukrajini!
MEFISTO
Kruro do uroša.samca in rasputina, vendar resnično.
helena_3
Slava Ukrajini! RasPutinovo ponavljajoče se dolgovezenje pa itak preskočim. Včasih moram biti kar vztrajna - v isto temo prilima celo vrsto komentarjev ...
uros.samec
🤣😂 joj, kakšen izbor debilizmov! Zelenski obiskuje vojake....😂😂😂😂 Ukrajinska vojska pušča svoje ranjene kar na bojiščih in jih pušča umreti. Ja Jezus no, a je tebe Janez KK učil iskanja informacij po internetu? Zelenski in njegova žena pa nimata časa za vojake, onadva nastopata vendar pred kamerami, da lahko izcuzata celotno EU za svojo cigansko vojsko. V zadnjem napadu na ozemlja kjer praktično ni bilo rednih Ruskih sil, temveč le sekundarne sile in pripadniki Ruske Rosgvardie. Zato de facto izgub v Ruski vojski ni bilo omembe vredno, kaj šele da bi držale bedastoče o uporu proti Putinu. V Ruski Dumi pa že poteka razprava o spremembi posebne vojaške operacije v Ukrajini. Medtem ko Amerika seveda le ni imela jajc razglasiti Rusko federacijo kot podpornico terorizma, bodo to storili v Ruski Dumi za Ukrajino, kjer poteka nasilje nad prebivalci, kjer živi Ruska manjšina. Nastopila je, ker že poteka v prvem koraku, retaliacija. Komedije je konec. Rusi so prvič uporabili supersonične bombnike TU 60 in bombardirali Ukrajinsko infrastrukturo. Uničili so v prvem zamahu 20% električne zmogljivosti. Še pred zimo bo Ukrajina brez elektrike, tople vode in ogrevanja. Na Ruskem medmrežju pa se množijo ironični zapisi da, " Ukrajinske sile bombardirajo lastne elektrarne in toplotne, " po vzoru seveda laži o raketiranju NE Zaporozhye. Da o vaši primerjavi z Španijo sploh ne govorim. Poglejte si kaj o tem pravi gospod Prebilič, doktor obramboslovec. Pa to sploh ni bistvo. Bistvo je, da je retardni Bruselj zavzel stališče v konfliktu, ki se sploh ne tiče EU, ter po diktatu Bele hiše sprejel sankcije Ruski federaciji, ki bodo in so že, EU gospodarstvo ustavile. Ste pripravljeni na redukcije elektrike? Na zgolj 5 minut tuširanja, kot Nizozemcem priporoča vlada? Na popolno pomanjkanje plina? Nobena prikrojena cena plina ne pomaga potrošnikom, če plina ne bo. To je kot prvi lepo prikazal Kranjski Domplan. Čemu bi distribuirali plin v lastno izgubo? Skratka ko boste prišli k sebi od šoka, ki vam ga je pripravila Von der Leyen, boste o Rusiji razmišljali bolj trezno.
rasputin
Še en modrijan, ki misli, da je rekla kazala vir bolj zanesljiv od informacij iz verodostojnih virov. Če te zanimajo dejstva v zvezi z vojno v Ukrajini, si preberi članek na spodnjem linku, ki ga je napisal švicarski vojaški strokovnjak, ki je bil med drugim tudi svetovalec Nata za strateške zadeve in inšpektor OZN v Ukrajini že od leta 2014, takoj ko je izbruhnilo nasilje po ameriškem državnem udaru s pomočjo ukrajinskih neonacistov. Teh dejstev MSM ne razkrivajo, ker širijo samo ameriško propagando, kar je dokaz, v kakšnem svetu orwellijanskem živimo, ki ni niti slučajno tak, kot ga riše uradna propaganda. https://scheerpost.com/2022/04/09/former-nato-military-analyst-blows-the-whistle-on-wests-ukraine-invasion-narrative/
rasputin
Mad-ison, si pač, kar si: obrekovalec in klevetač. Pišeš neumnosti in misliš, da imajo kak smisel. Če bi razumel, kar pišem, bi doumel, da pišem to, kar je v korist Evropi in Sloveniji, ti pa zagovarjaš ameriško militaristično politiko, ki je grdo zlorabila Ukrajino za svoje geopolitične interese in za proksi vojno zoper Rusijo, Evropo pa peha v energetsko pomanjkanje in s tem v revščino. Ne morem ti pomagati, če nisi v stanju doumeti, da vojno v Ukrajini vsi plačujemo, ko gremo tankat vse dražje gorivo, ko plačujemo položnice, ko gremo v trgovino. Človek mora biti res bedak, če ne uvidi, da ga ameriška militaristična politika peha v revščino, Ukrajino pa je pahnila v vojno in razdejanje, skratka, v nepopisno tragedijo. Nauči se sešteti 2 + 2, da boš sprevidel, da s svojim navijanjem za ameriški militarizem ne delaš usluge Ukrajini, sploh nikomur, niti sebi, saj si tudi ti žrtev ameriškega militarizma, saj tudi ti iz svojega žepa plačuješ vojno v Ukrajini. Ker sam razmišljaš bolj s čustvi kot razumom, mislišš, da so vsi tebi podobni. Sam nimam nič niti proti Ukrajincem, s katerimi sočutsvujem, ker jih je Amerika grdo zlorabila za svoje interese, in nimam nič niti proti Američanom, saj so tudi Američani žrtve njihovega militarističnega režima, ki hoče obvladovati ves svet. Toda svet je k sreči prevelik, da bi se to lahko zgodilo. Nekdanji ameriški unilateralizem pospešeno propada, nastaja pa nov, multilateralen svet. Obdobje do 2. svetovne vojne je bilo zaznamovano z dominacijo britanskega imperija, po 2. svetovni vojni pa je bila Amerika vodilna gospodarska in vojaška sila. Zdaj pa se obdobje vodilne vloge Amerike izteka. Poskus uničenja Rusije, ki naj bi ohranil ameriški imperij in mudal nov zagon, je tvegana avantura, ki postopnega izgubljanja svetovnega primata Amerike ne more ustaviti. Če misliš, da lažem, nevedi konkretno, kaj lažem. Bo šlo? Ali si le sam lažnivec, obrekovalec in demagog??
rasputin
RasPutinovo ponavljajoče se dolgovezenje pa itak preskočim. *** Helenca, moje pisanje je namenjeno ljudem, ki znajo in so pripravljeni razmišljati z lastno glavo, ki se ne bojijo dejstev in niso kot noj, ki vtakne glavo v pesek ob neljubem dogajanju. Vem, da je moje pisanje zate pretežko. Beri gospodinjske novice, morda si tam bolj podkovana.
Madison
"Če misliš, da lažem, nevedi konkretno, kaj lažem." ******** rasPutin, dejansko mi je že škoda časa za ukvarjanje z vašimi izmišljijami in s putinističnimi lažmi, ki jih, tisočkrat ponovljene, vztrajno lepite pod članke na Domovini. Odkar je Putin spočel invazijo in vsesplošno vojno v Ukrajini, in dokler se mi je še ljubilo ukvarjati z neumnostmi, ki ste jih objavili, ste v mojih komentarjih (in ne le v mojih, temveč tudi v komentarjih številnih drugih sogovornikov!) že prebrali ovržbe nekaterih laži, ki jih najpogosteje širite v svojih objavah - tudi pod pričujočim člankom. Z ozirom na moje argumente ste nekatere laži celo delno modificirali, npr. laž o številu žrtev spopadov v Donbasu, kjer ste najprej lagali, da je ukrajinska stran ubila 13.000 civilistov. Po novem ste prvotni, popolnoma lažen podatek, le nekoliko prilagodili, saj resničnih številk itak ne poznate! Iz teh razlogov ocenjujem vaše pozivanje, naj konkretno navedem, o čem lažete, zgolj kot nesramno sprenevedanje in norčevanje iz sogovornika. Moje odgovore, ki ovržejo vaše laži, ste zagotovo že prebrali, saj ste mi na veliko večino teh tudi odgovorili. Če si mojih odgovorov niste zapomnili, je to vaš problem. Vem tudi, da vas moji odgovori, ki v resnici ovržejo vaše laži, ne zanimajo. Gre vam zgolj za to, da bi sami čimvečkrat poobjavili svoje in tuje putinistične laži na račun suverene evropske države Ukrajine, z enim samim namenom: lažno zvrniti krivdo za rusko ekspanzionistično vojno in okupacijo tuje države ter za neizogibne posledice vojne v Evropi na druge politične akterje.
rasputin
mad-ison, nobene moje laži nisi navedel. Podatek o 13. tisoč žrtvah spopadov v Donbasu si nisem jaz izmislil, prav tako ne, da je bilo med njimi največ ruskih civilistov. Različni viri navajajo različne številke. Kaj je res ,veš verjetno samo ti, jaz žal ne. Povzemam, kar najdem. Osebki tvoje sorte, ki očitno niste v stanju doumeti dogajanja v Ukrajini in širšega konteksta tega dogajanja. Fanatično navijate za ameriški militarizem in ne uvidite, da je Ukrajina največja žrtev le-tega, za njim je Rusija in nato Evropa, tudi Slovenija, tudi ti. Če tebi radostno poje srce, ko ti nepotrebna in načrtno s strani Amerike izzvana vojna v Ukrajini prazni denarnico, ko greš na črpalko, v trgovino, ko plačuješ položnice in tudi če imaš denar na banki, ki ti ga požira inflacija, si pač posebne sorte mazohist, da ne rečem popoln bedak. Namesto, da bi z argumenti pobijal moje trditve, za katere praviš, da so laži, besno napadaš mojo malenkost kot podivjan pes, ki se je strgal s povodca. Isti kaliber si kot Janez KK. Samo nakladanje, fanatično navijanje, ignoriranje dejstev, ki niso v prid sliki dogajanja v Ukrajini, ki naj bi bila edino prava. Če bi imel argumente za pobijanje mojih trditev, ne bi besnel, temveč bi jih argumentirano pobijal. Ampak si mnogo prekratek za kaj takega. Moje sožalje.
rasputin
Mad-ison, si kot pokvarjena plošča. Ko te pozovem, da navedi moje laži, odgovarjaš spet na isti način, da pišem laži. Nisi resen, si pač fanatik, ki vidi smao svojo zvezdo vodnico, četudi je le zadnjica ovce pred njim, kateri zvesto sledi, magari če gre vsa čreda v prepad za vodilnim ovnom.
uros.samec
Nasvet uredništvu. Nehajte izkoriščati anihilizacijo EU gospodarstva orkestriranega iz Bruslja, kateremu seveda ploskate, za kritike Slovenski vladi, ki ravna zgolj tako kot lahko in ne tako, kot bi si želela. Če želite plin in elektriko doma, potem sprejmite, da je potrebno oboje nekomu vzeti. Obojega namreč ni več dovolj za vse.
Tehnicol
Seveda, Evropa se naj raje upogne diktatorju iz Kremlja, kjer jih bo večno stiskal za jajca s svojim plinom in nafto.
Celoživljenjski učenec
Skoraj enako bi lahko napisal za prejšnjo vlado in levičarje. Dejstvo je, da bruseljski birokrati niso tisto, kar naj bi EU bila in počela. S tega stališča popolnoma razumem UK, Poljsko, Madžarsko.
Madison
"Nasvet uredništvu. Nehajte..." ********** Nasvet, Urošu Samcu: če bi želeli postati glavni urednik Domovine, se javite na sedanje uredništvo in jim izrazite svoje ambicije. Mogoče vas bodo uslišali. Sicer pa menim, da bi bilo bolje, ko bi se bili znebili svojih totalitarnih popadkov vsebinskega diktiranja Domovini. Tudi meni ni všeč, kar pisarijo v Mladini in v ostalih prolevičarskih medijih, pa tudi to mi ni všeč, da Domovina omogoča lažno putinistično propagando v komentarjih. A kaj morem, to so pač dobrobiti svobode govora za vse! Če želim svobodo govora zase, moram sprejeti tudi vašo, rasPutinovo, Mladinino itd. svobodo.
uros.samec
Von Madison spet ne zna brati. Ali pa ne zna prebranega razumeti. Ergo, če uredništvo izjemno prozahodno usmerjenega portala ploska retardni politiki Bruslja, ki je vso gospodarstvo EU spravilo v jamo brez dna, tudi Slovensko, potem naj nikar ne kritizira potez vlade, ki so potrebne za reševanje nastale energetske krize. Razmere so namreč katastrofalne, človek kot ste vi, gotovo pozna zadnje nasvete prebivalcem, krajevnih civilnih zaščit širom Nemčije, ponosa EU industrije.
Madison
Uroš von Samec, seveda znam brati in vsebino vaših komentarjev očitno razumem celó bolje kot vi sami, ki ste isto vsebino sporočili bralcem. Bistvo vašega "nasveta" Domovini je, naj nehajo kritizirati vlado pod vodstvom Roberta Goloba! Svoj "nasvet" ste utemeljili z lažno trditvijo, da vlada ravna zgolj tako kot lahko in ne tako, kot bi si želela. Če teh svojih sporočil niste razumeli, razmislite o svoji funkcionalni pismenosti. Zakaj pravim, da je vaša trditev o ravnanju vlade lažna? Zato, ker bi golobistična vlada lahko zelo enostavno ravnala tudi drugače, kot je ravnala in bo še ravnala! Vsaka vlada suverene Republike Slovenije o vsem odloča sama, seveda pa odloča v danih okoliščinah, ki so vedno prisotne, take ali drugačne. Država Slovenija je članica EU, zato je logično in popolnoma razumljivo, da ta okoliščina vpliva na odločitve slovenske vlade. Golobistična vlada ravna zgolj tako, kakor je sama izbrala in odločila v danih okoliščinah! Bruselj nobeni vladi držav članic EU ni zapovedal, da morajo spraviti določene gospodarske panoge v zimski "energetski lockdown" - to je zgolj nora domislica Roberta Goloba ali pa njegovih prišepetovalcev. Bruselj tudi nobeni evropski vladi ni zaukazal, da morajo njena državna elektroenergetska podjetja električno energijo nujno najprej izvoziti v tujino po nižjih cenah, da jo bodo kasneje lahko uvažala v Slovenijo po višjih cenah! Nihče iz Bruslja ni golobistične vlade prisilil, naj kmete izvzame iz ukrepov državne pomoči ob visokih cenah energentov! Nihče iz Bruslja ni golobistični vladi odredil, naj odkup pšenice od slovenskih kmetov izvede tako butalsko, da od njih na koncu ne bo odkupila niti enega kilograma zrnja! Bruselj tudi ni ukazal ministrici Duh Stoimenovi naj zamoči popolnoma vse, kar se je zamočiti dalo, v povezavi z računalniškim opismenjevanjem starejših generacij - to je ženska naredila popolnoma sama, po lastni ministrski volji in željah! Golobistična vlada oziroma njeni predstavniki so sami odločali - ali pa bi morali odločati, pa niso pravočasno odločili! - o vseh naštetih zadevah in so sami, po lastni volji in željah sprejeli neumne odločitve ali pa niso sprejeli nobenih, ne neumnih ne pametnih odločitev, ko bi jih morali! Vsak pametnen predsednik vlade (skupaj z vsemi svojimi svetovalci in dotičnimi ministri!) bi pozorno spremljal dogajanje na trgu električne energije in bi predvidel, kaj se bo v prihodnje zgodilo. Pameten predsednik vlade bi pravočasno ukrepal, da bi preprečil vnaprejšnjo prodajo doma proizvedene električne energije in izvoz le-te v tujino! Namesto da bi spremljal dogajanje na borzah, se je bivši direktor Gen-ija raje sončil in fotografiral na dopustu... kakor da ga ni brigalo, kaj bo sledilo čez mesec, dva, tri ali čez pol leta. Mediji, ki se radi razglašajo za četrto vejo oblasti, bi morali biti prvi, ki bi gledali pod prste vladajoči politiki in ocenjevati njena ravnanja in odločitve! Z izjemo tistih, ki se sprenevedate, vsi ostali zelo dobro vemo, da v Sloveniji ogromna večina medijev, zaradi njim lastne prolevičarske politične pristranskosti, pod levičarskimi vladami sploh ne opravlja svoje prvenstvene naloge opazovanja in ocenjevanja vladne politike. Domovina je eden redkih medijev, ki dobro opravlja medijsko nalogo opazovanja in ocenjevanja vladne politike. Seveda pa Domovina svoje poklicanosti ne opravlja z istega zornega kota kot npr. vam ljuba Mladina. To je tudi razlog, zaradi katerega bi mnogi levičarji, z vami vred, najraje utišali Domovino in ostalih nekaj, politično desno-sredinsko usmerjenih medijev, ki pretežno zastopajo politiko, ki je v Sloveniji največkrat v opoziciji. Z utišanjem desno-sredinskih medijev bi končno tudi v Sloveniji zavladalo medijsko enoumje, tako kot vlada v putinistični Rusiji. Očitno si tega želite tudi vi, Uroš von Samec.
omega
Se strinjam z vašim nasvetom uredništvu Domovine: "Nehajte" z vašo toleranco, ko dopuščate, da nas na našem mediju javno napadajo in zasmehujejo nasprotniki. Domovina namreč vse bolj postaja medij nasprotnikov vrednot, ki jih načeloma zagovarja Domovina in desno sredinske stranke. Demokracija nikakor ne pomeni, da so desnosredinski mediji dolžni objavljati neokomunstična, protiameriška in proruska stališča. Pri nekaterih temah so glavni in skoraj edini polemiki Rasputin, Uroš Samec in še drugi, nekoliko manj aktivni nasprotniki.
uros.samec
Spet vaši romani? Sploh jih ne berem. Posledica retardne politike Bruslja je ustavitev dela industrije v Nemčiji. Edini logičen odgovor Slovenskega gospodarstva, ki skoraj izključno sloni na Nemškem gospodarstvu je to, kar je storila vlada. To je vse, kar je treba vedeti. Vse ostalo navajate brez potrebe, o tem sploh ni tekla debata. Če bi verjel, da je portal Domovina zanič, bi me tu ne bi bilo. Je pa nehigienično kritizirati poteze vlade, ki so povsem samoumevne. Saj bi radi imeli elektriko doma ne? Da boste lahko gledali Zelenskega, ki se napihuje pred kamerami pa lažnivo Von der Leyen? Saj vam ni do tega, da ljudje premraženo sedijo ob mrzlih radiatorjih? Vi presvetli desničar, ste vendar veliki humanist!
rasputin
Demokracija nikakor ne pomeni, da so desnosredinski mediji dolžni objavljati neokomunstična, protiameriška in proruska stališča. *** Omega, demokracija pomeni, da vse tisto, s čimer se ti ne strinjaš, prelepiš z etiketami, ki naj bi diskreditirale sogovornika, ki ga pojmuješ kot nasprotnika, in ga utišaš. No, ja, saj zdaj je res v modi cancel culture - kultura brisanja. V mojem pisanju ni nebenih neokomunističnih idej, je pa res, da sem proti militantni ameriški politiki, ki si hoče zlepa ali zgrda podrediti ves svet, toda to politiko izvaja peščica ljudi, ki sodi v ameriško elito. Moje stališče glede Rusije je, da je David, ki se bori proti Golijatu. Amerika/Zahod je gospodarsko in tudi vojaško veliko močnejši od Rusije, zato se je sploh spustil v avanturo poskusa podreditve Rusije prek izzvane vojne v Ukrajini, ki je dejansko ameriška proxy vojna proti Rusiji, ki se bije na hrbtu ukrajinskega naroda. Ta vojna se je dejansko začela že leta 2014 z ameriškim državnim udarom v Kijevu s pomočjo ukrajinskih neonacistov, ki je odnesel legalno in demokratično izvoljenega predsednika in ustoličil ameriški marionetni režim, ta pa je sprožil etnocid in genocid nad ukrajinskimi Rusi ter njihov izgon iz Ukrajine. Okrog 2 milijona se jih je zateklo v Rusijo še pred izbruhom vojne. Tvoje nesmiselne etikete in zahteva, da Domovina ne objavlja več komentarjev, ki tebi niso všeč, pa povedo več o tebi kot o komerkoli in čemerkoli drugem.
Madison
Uroš Samec, če že mojih komentarjev ne berete (ker vas moti moje oporekanje, da v vaših komentarjih ni moč najti resničnih argumentov) - ali berete vsaj članke, pod katerimi se repenčite? Ste sploh prebrali, kar je povedal direktor podjetja Akrapovič d.d. dr. Uroš Rosa? Poleg drugega je izpostavil, da povpraševanje po njihovih izdelkih še nikoli ni bilo tako visoko in da se v podjetju zavedajo pogodbenih obvez do kupcev, med katerimi so tudi velike avtomobilske in motociklistične znamke. Nobenih čipov ni omenjal, je pa poudaril pomen pogodbenih obvez! Popolnoma drugače kot Golob, ki v prazno obljublja denar humanitarnim organizacijam in gasilcem, nato pa svojih obljub ne izpolni ter popolnoma drugače kot minister Serpentinšek, ki je razveljavil pogodbo o nakupu osemkolesnikov, zaradi česar bo država Slovenija morala plačati 70 milijonov penalov. Sicer pa ste si moj odgovor prislužili z diktiranjem Domovini in z lažno trditvijo, da vlada ravna zgolj tako kot lahko in ne tako, kot bi si želela. O tem je tekla debata. Zato zgoraj navajam zadeve, kjer je vlada ravnala točno tako, kot si je želela in je k takim odločitvam nihče in nič ni prisililo.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.