SDS s pobudo o uvrstitvi Rusije med države, ki podpirajo terorizem, pomaga koaliciji, da "ne zatava še bolj v svojih zmedenih izjavah" o Ukrajini
POSLUŠAJ ČLANEK
V največji opozicijski stranki SDS menijo, da bi morala Slovenija po vzoru Evropskega parlamenta in parlamentov številnih drugih držav sprejeti resolucijo, s katero bi Rusijo označila kot državo, ki podpira terorizem. Vsebino resolucije je podrobno predstavil predsednik SDS Janez Janša, ki je dejal, da z resolucijo dejansko želijo pomagati vladni koaliciji.
Poslanci SDS so v parlamentarno proceduro včeraj vložili predlog resolucije, s katero bi državni zbor Rusko federacijo uvrstil med države, ki podpirajo terorizem.
Glede slovenskega odnosa in pomoči Ukrajini ter pomembnosti vlaganj v Slovensko vojsko pa se je danes oglasil tudi predsednik NSi Matej Tonin, ki se v Bruslju udeležuje parlamentarne skupščine NATO v Bruslju.
Predsednik SDS Janez Janša je poudaril, da so omenjeno resolucijo vložili zato, ker tega doslej ni storila vladajoča koalicija. "To potezo vladne koalicije smo čakali od oktobra lani, ko je parlamentarna skupščina Sveta Evrope sprejela podobno resolucijo. Kolikor vem, je Slovenija tisto resolucijo podprla, vsaj ni bilo slišati, da bi temu nasprotovali. Novembra lani je nato podobno resolucijo sprejel tudi Evropski parlament," je pojasnil Janša. Po njegovih besedah vladajoči koaliciji s predlogom resolucije pomagajo, da ne "zatava" še bolj v svojih zmedenih izjavah glede nadaljnje vojaške pomoči Ukrajini.
V SDS so bili v zadnjih mesecih večkrat kritični do potez Golobove vlade glede dogajanja v Ukrajini, prav tako so bili kritični tudi do vladnih stališč do vojne v Ukrajini in ukrajinske zahteve po članstvu v zvezi Nato. V SDS so pred časom dejali tudi, da se Slovenija na razmere odziva preveč mlačno in da je ena od redkih novih držav članic zveze Nato, ki ukrajinskega članstva v zavezništvu ni odločno podprla.
Na vprašanje glede dogovarjanja o podpori predlogu resolucije v DZ je predsednik SDS dejal, da se mu zdi podpora takšni resoluciji samoumevna, "razen če tisti, ki predstavljajo slovensko oblast in hodijo v Bruselj na sestanke EU in Nata, tam govorijo nekaj, tukaj pa bodo ravnali drugače". "Tukaj ni vmesne strani. Ali podpiraš rusko agresijo ali pa podpiraš pravičen boj Ukrajincev za svobodo in ozemeljsko celovitost," je poudaril Janša.
https://twitter.com/strankaSDS/status/1627990991553675264
Slovenska vojska in Ukrajina
"Slovenija je bila leta 2022 na pravi strani zgodovine. Od samega začetka nam je bilo jasno, da je naša moralna dolžnost, da po svojih močeh pomagamo pri ukrajinski obrambi. V skladu z našo temeljno ustavno listino in našimi zgodovinskimi izkušnjami imamo dolžnost, da podpiramo Ukrajino, dokler se je pripravljena braniti," pa je danes v daljšem zapisu na Facebooku zapisal predsednik NSi Matej Tonin.
Svoje razmišljanje pa je usmeril predvsem v pomembnost delovanja Slovenske vojske in odnosa politike do vlaganj v vojsko in vojake. "Prenehati je potrebno s sanjarjenjem o oblikovanju nacionalnega konsenza o slovenski nacionalni obrambi. Od osamosvojitve dalje in preko referenduma o NATU je jasno, da tretjina državljanov nasprotuje resnim vlaganjem v Slovensko vojsko. Levica poskuša čustva tretjine državljanov politično kapitalizirati. Jasno je, da konsenza ne bo, prav zato pa se moramo osredotočiti na krepitev in negovanje ustavne večine, ki pa vlogo in krepitev slovenske nacionalne obrambe podpira," je med drugim zapisal nekdanji obrambni minister.
https://twitter.com/MatejTonin/status/1627945056622477312
Pozno popoldne se je na predlog resolucije o uvrstitvi Rusije med države, ki podpirajo terorizem, odzval predsednik vlade Golob. Dejal je, da je vsako neusklajeno politično dejanje nepotrebno in neumestno, ter dodal, je bilo obsodb ruske agresije s strani Slovenije veliko, zato ne potrebujemo vedno novih političnih deklaracij.
Poslanci SDS so v parlamentarno proceduro včeraj vložili predlog resolucije, s katero bi državni zbor Rusko federacijo uvrstil med države, ki podpirajo terorizem.
Glede slovenskega odnosa in pomoči Ukrajini ter pomembnosti vlaganj v Slovensko vojsko pa se je danes oglasil tudi predsednik NSi Matej Tonin, ki se v Bruslju udeležuje parlamentarne skupščine NATO v Bruslju.
Pomoč vladni koaliciji
Predsednik SDS Janez Janša je poudaril, da so omenjeno resolucijo vložili zato, ker tega doslej ni storila vladajoča koalicija. "To potezo vladne koalicije smo čakali od oktobra lani, ko je parlamentarna skupščina Sveta Evrope sprejela podobno resolucijo. Kolikor vem, je Slovenija tisto resolucijo podprla, vsaj ni bilo slišati, da bi temu nasprotovali. Novembra lani je nato podobno resolucijo sprejel tudi Evropski parlament," je pojasnil Janša. Po njegovih besedah vladajoči koaliciji s predlogom resolucije pomagajo, da ne "zatava" še bolj v svojih zmedenih izjavah glede nadaljnje vojaške pomoči Ukrajini.
V SDS so bili v zadnjih mesecih večkrat kritični do potez Golobove vlade glede dogajanja v Ukrajini, prav tako so bili kritični tudi do vladnih stališč do vojne v Ukrajini in ukrajinske zahteve po članstvu v zvezi Nato. V SDS so pred časom dejali tudi, da se Slovenija na razmere odziva preveč mlačno in da je ena od redkih novih držav članic zveze Nato, ki ukrajinskega članstva v zavezništvu ni odločno podprla.
Na vprašanje glede dogovarjanja o podpori predlogu resolucije v DZ je predsednik SDS dejal, da se mu zdi podpora takšni resoluciji samoumevna, "razen če tisti, ki predstavljajo slovensko oblast in hodijo v Bruselj na sestanke EU in Nata, tam govorijo nekaj, tukaj pa bodo ravnali drugače". "Tukaj ni vmesne strani. Ali podpiraš rusko agresijo ali pa podpiraš pravičen boj Ukrajincev za svobodo in ozemeljsko celovitost," je poudaril Janša.
https://twitter.com/strankaSDS/status/1627990991553675264
Slovenska vojska in Ukrajina
"Slovenija je bila leta 2022 na pravi strani zgodovine. Od samega začetka nam je bilo jasno, da je naša moralna dolžnost, da po svojih močeh pomagamo pri ukrajinski obrambi. V skladu z našo temeljno ustavno listino in našimi zgodovinskimi izkušnjami imamo dolžnost, da podpiramo Ukrajino, dokler se je pripravljena braniti," pa je danes v daljšem zapisu na Facebooku zapisal predsednik NSi Matej Tonin.
Svoje razmišljanje pa je usmeril predvsem v pomembnost delovanja Slovenske vojske in odnosa politike do vlaganj v vojsko in vojake. "Prenehati je potrebno s sanjarjenjem o oblikovanju nacionalnega konsenza o slovenski nacionalni obrambi. Od osamosvojitve dalje in preko referenduma o NATU je jasno, da tretjina državljanov nasprotuje resnim vlaganjem v Slovensko vojsko. Levica poskuša čustva tretjine državljanov politično kapitalizirati. Jasno je, da konsenza ne bo, prav zato pa se moramo osredotočiti na krepitev in negovanje ustavne večine, ki pa vlogo in krepitev slovenske nacionalne obrambe podpira," je med drugim zapisal nekdanji obrambni minister.
https://twitter.com/MatejTonin/status/1627945056622477312
Robert Golob ni za resolucijo
Pozno popoldne se je na predlog resolucije o uvrstitvi Rusije med države, ki podpirajo terorizem, odzval predsednik vlade Golob. Dejal je, da je vsako neusklajeno politično dejanje nepotrebno in neumestno, ter dodal, je bilo obsodb ruske agresije s strani Slovenije veliko, zato ne potrebujemo vedno novih političnih deklaracij.
Ker v Evropi divja vojna, je svetovna zunanjepolitična elita na trnih, v razpravah pa je prevladovala ruska vojna v Ukrajini. Münchenska varnostna konferenca, ki ji pravijo tudi obrambni Davos, je privabila voditelje držav, generale, vodje obveščevalnih služb in vrhunske diplomate z vsega sveta. Več o razpravah na temo Ukrajine in širše si lahko preberete v prispevku: Münchenska varnostna konferenca: geopolitična vprašanja sveta za eno mizo.
Zadnje objave
Ustavite levico
24. 4. 2024 ob 6:00
Kdo živi tisoč življenj?
23. 4. 2024 ob 18:45
Učenec oklofutal učiteljico, nasilje na šolah narašča
23. 4. 2024 ob 12:00
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
23. 4. 2024 ob 7:01
Ali je otrok razrvan in ne more spati?
22. 4. 2024 ob 18:45
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Štirje kovači muzicirajo že sedemdeset let
21. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
53 komentarjev
fiLčrTjaK
(1) Zakaj ZDA niso uvrstile Rusije med države, ki podpirajo terorizem?
(2) Zakaj ZDA trgujejo z ruskimi energenti (nafta, plin)?
(2.1) Zakaj se javno ne objavi, da so ZDA organizirale "okvaro" Severnega toka 1?
helena_3
Sta skočila v luft kot bi ju osa pičila - dežurna putinofila namreč. Brala nisem, ampak število prispevkov je pa veliko kot običajno. Zeeeh!
MEFISTO
Nisi veliko zamudil, saj se že eno leto samo ponavlja(ta).
rasputin
helena, neinformiranost je višja vednost. Manj kot človek ve in razume, bolj je razgledan in pameten, kajne? Če nič ne ve in nič ne razume, je najbolj pameten. V Svetukigani že mogoče. https://www.youtube.com/watch?v=sP2tUW0HDHA&t=183s
MEFISTO
Kdor sam sebe poveličuje, prazno glavo oznanjuje. (ljudska modrost)
Kraševka
Razputin, čeprav večkrat poveste kaj modrega, pa glede Rusije, vam ne dam prav. Dejstvo je, da je to VOJNO POVZROČILA Rusija. Ukrajina je samostojna država in je ne more Putin smatrati, kot svoj "OBRAMBNI JAREK", kot so ga včasih uporabljali graščaki.
Peter Klepec
Rusi placujejo na akord!
rasputin
Kraševka, Rusija ne sme uporabljati Ukrajine kot obrambni jarek, Amerika pa jo lahko uporablja kot ovna, s katerim so nekoč vdirali v vrata utrjenih mest, kajne?. <a href="https://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/battlingram.jpg" rel="nofollow ugc">https://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/battlingram.jpg</a>
helena_3
Aha. Zato so komentarji v stilu rasputin - rasputin - friderik - rasputin itd.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Hm, jaz sem star 71 let, od tega sem
bolj ali manj stalno v Ljubljani - cca 50 let.
V vsem tem času se mi niti 1x ni zgodilo, da bi me ogovoril - kakšen AMERIČAN.
Kaj šele,
da bi me kak Američan - "novačil" - kaj za NATO.
KOLIKOR VEM
JE Američanov v Sloveniji ali v Ljubljani - ZELO MALO,
NAJBRŽ VSEGA PAR DESET LJUDI - na ZDA ambasadi itd.
Ves
TA CIRKUS IN GOVORANCE O "NEVARNIH aMERIČANIH IN "NEVARNEM"
Natu - se mi zdijo
PRAZNO PLETENIČENJE LJUDI,
ki niso z ničimer pamtnim zaposleni. L.e. Janez KK.
Kraševka
Imate prav. V Ljubljani je le enih par Američanov. Je pa v Ljubljani več Rusov in njihovih prijateljev Srbov, pa še DRUŠTVO-Slovencev - "Rusko prijateljstvo". Na njihovi strani bo še Musarjeva in Jankovič. Če se v Ljubljani udarijo Američani in Rusi, bodo prav gotovo "zmleli" Američane.
rasputin
Američani te niso nikoli vprašali za nič, Rusi te pa čakajo za vsakim vogalom, kajne?! Zato se jih tako bojiš in jih tako sovražiš. Kaj pa referenduma za Nato, se nisi udeležil? Ah seveda ne, saj tebe noben Američan ni novačil za nič. Tebe so novačili za za referendum o Ruskem vojaškem paktu.
MEFISTO
Zadnje ćase so baje tudi v Ljubljani za vsakim vogalom namnožili tisti Rusi, ki so pobegnili iz Rusije pred vpoklicem v Putinove terorističe sile, ki naj bi nosile glavo naprodaj v svobodoljubni Ukrajini.
rasputin
To je peta kolona, ki ima nalogo pripraviti teren za novo sovjetsko republiko Slovenijo reinkarnirane Sovjetske zveze. Beeežimoooo...
MEFISTO
Rasputin, tale vzklik "Beeežimoooo…" ni čisto brez osnove. Pod proputinovsko in rusofilsko oblastjo nam kaj drugea tudi ne bo preostalo.
rasputin
V Nemčiji in Ameriki so množične demonstracije proti vojni v Ukrajini. Celo Poljaki so se prebudili in postavilo jumb plakate z napisom: To ni naša vojna.
Glavni mediji, levi in desni, seveda molčijo o tem.
Slovenci kremeniti pod vplivom hujskaških medijev podpirajo vojno, levi pragmatično, da se ne zamerijo Bruslju in Washingtonu, desni pa z dušo, ker iz dna srca sovražijo Rusijo in Ruse. V njih vidijo Stalina in Sovjetsko zvezo. Krščansko in obče človeško, ni kaj.
https://insajder.com/svet/v-zda-nemciji-mnozicni-protivojni-shodi-proti-dobavam-orozja-ukrajini-zahodni-mediji-o-njih
MEFISTO
A množične demonstracije, da so! Če na Prešernovem trgu v Ljubljani zaropočem z žlicami, v hipu zberem več putiistov in rusofilov kot v Ameriki, Nemčiji ali na Poljskem.
Peter Klepec
Zdaj smo pa pretreseni. Pred nosom imamo demonstracije, pa jih ne vidimo????
rasputin
Ti si pretresen že zardi mojih zapisov. Če bi vide demonstracije zoper vojno v Ukrajini in proti Natu, bi se verjetno razpočil.
Friderik
Janša in Tonin nista na tekočem o terorističnih podvigih. Ravno te dni smo lahko brali novinarja (ne, ni iz Rusije) Seymurja Hersha, sicer znanega po tem, da je pisal o napalm bombardiranjih v Vietnamu in pokolu civilistov s strani ameriške vojske v neki vasi ravno tam. Torej ta novinar, tudi prejemnik Pulitzerja, je napisal kdo je razstrelil plinovod Severni tok lani septembra. Ves svet zdaj piše o tem in, kot je razbrati iz tisočev in tisočev komentarjev na družabnih omrežjih, je američane globoko sram, da imajo trenutno tako vlado. To je seveda teroristično dejanje najvišjega ranga! Sram je tudi številne Nemce, da imajo tako servilno in brezhrbtenično vlado, da se niti pisniti ne upa, čeprav so bili pri investiciji udeleženi z 49%.
rasputin
To, kar počne nemška vlada v zvezi z razstreljenimi baltskimi plinovodi, je v resnici izdaja lastne države.
Friderik
A če se braniš pred agresivnim NATO paktom si terorist?
MEFISTO
Klobuk dol pred tako modro mislijo!
Kraševka
Friderik, ali vam še - NI jasno, da je Rusija NAPADLA samostojno državo Ukrajino. Tudi če še tako sprevračate, je to vojno POVZROČILA Rusija. Vsak razsoden človek ve, da je Rusija agresor in Ukrajina se BRANI. V tem primeru, je Ukrajina ŽRTEV VOJNE. Žrtvam pomagati, pa je človekoljubno dejanje. Sedaj pa Putin in njegovi prijatelji v Sloveniji, bi radi LAŽNO - prikazali Putina, kot žrtev. Putin je SPROŽIL vojno, povzročil velikansko materialno škodo in POBIL na TISOČE UKRAJINCEV. Zato je Putin ZLOČINC, po vseh mednarodnih pravilih.
rasputin
Vsak razsoden človek ve, da ukrajinski proameriški režim sprožil genocidno državljansko vojno zoper rusko manjšino v Ukrajini. Vsak razsoden človek ve, da je Rusija prišla na pomoč svoji manjšini. Vsak razsoden človek tudi ve, da se je ukrajinska kalvarija začela z ameriškim državnim udarom v Ukrajini leta 2014. Vsak razsoden človek tudi ve, da se Rusija brani na svojem pragu, medtem ko imperialistična Amerika vodi proksi vojno zaoper Rusijo na ramenih ukrajinskega naroda tisoče kilometrov stran od njenih obal. Vsak razsoden človek tudi ve, da Amerika rovari vsepovsod po svetu in je v neprestanih vojnah: Afganistan, Sirija, Libija, Irak, Somalija, Jemen... Vsak razsoden človek tudi ve, da je dvojna morala nemorala.
rasputin
Putin je SPROŽIL vojno, povzročil velikansko materialno škodo in POBIL na TISOČE UKRAJINCEV. *** pred tem je kijevski proameriški marionetni neonacističen režim s topovskim obstreljevanjem v Donbasu povzročil tisoče žrtev, večinoma med ruskimi civilisti, več milijonov pa se jih je moralo zapustiti Donbas.
Peter Klepec
Haha, za vas je NATO agresiven do Rusije, ker naj bi menda nameraval postaviti neke rakete blizu meje. Problem je le, da je to le hipoteza. Teh raket ni in jih najbrz nikoli ne bo. Razen tega take rakete sploh nicesar ne bi menjale. Od vseh tisocev atomskih konic, ki so ze desetletja uperjene tja cez (in so itak neuporabljive), se enih par dodatnih ne bi imelo nobenega haska. Sicer pa, koliko ameriskih raket je namesceno v SLO, clanici NATO? Niti ena! Tiste ta prave so na podmornicah in te plujejo neznano kje. Tiste so vazne, iz nasega vidika v pozitivnem smislu, ker odvracajo Ruse od zleh misli.
rasputin
V redu, prav. Jedrskih raket ni, vse skupaj je zgolj slab film. Limonada, nevredna ogleda, kajne?!
Andrej Muren
Take resolucije, ki jo sicer podpiram, levaki ne bodo hoteli sprejeti za živo glavo. Bi se preveč zamerili Putinu in s tem izgubili njegovo pomoč in verjetno tudi finančne dotacije. Sploh pa so ves čas čustveno na strani ruskih boljševikov.
rasputin
Andrej, ne skrbi. Saj bo SDS kmalu predlagala resolucijo o ameriških terorističnih vojnah. V SDS so za pravico in poštenje, anede?
Peter Klepec
V tem je smisel predloga. Naj se ve kdo je kaj.
Gregor
False flag manever Janše. Včasih (oz vse pogosteje) se zdi, da Janša s temi manevri pomaga edino globoki državi. Ja prav. Gremo reševat svet, ko smo svojo državo ravno zafurali...
MEFISTO
Potrpi do konca tega stoletja, ko bodo sanirane napovedane reforme in pazi, da ne zboliš!
rasputin
Pravilno! Rusija je podprla razstrelitev baltskih plinovodov, kajne JJ? Še prej je podprla napad na Afganistan, Irak, Sirijo, Libijo ... in je podprla državni udar v Kijevu.
Janša, go home! Your time is over.
MEFISTO
Menda razstrelitve ni le podprla, temveč jih je tudi razstrelila.
rasputin
Janša, ki je nekdaj gradil imidž antiglobalista, je v zadnjih dveh ali treh letih naredil obrat za 180 stopinj in postal zagret globalist. To se je pokazalo ob zlorabah v zvezi s pandemijo in v zvezi z vojno v Ukrajini. Obakrat je Janša podprl interese ameriškega velekapitala, enkrat farmacije, ki je zlorabila sorazmerno nenevarno bolezen za svoje profitne interese, in drugič oboroževalne industrije, ki je sprovocirala vojno v Ukrajini za svoje profitne interese. S tem se je Janša uvrstil med evropske politike, ki nemo sledijo Washingtonu in njegovi hegemonistični, ekspanzivni, militaristični imperialistični politiki. Odrekel se je celo nekdanjemu "prijatelju" Orbanu, ki se ni vdal ideologiji zahodnega globalizma.
rasputin
Mefisto, zdaj je že popolnoma jasno, kdo je to storil. Seymour Hersh, večkrat nagrajeni ameriški novinar, je s pomočjo žvižgača izvedel podrobnosti, kako je Bidenova administracija načrtovala in izvedla razstrelitev plinovodov. Spodaj je originalni Hershov članek. Saj vem, da ga ti ne boš bral, kdo ga pa že bo. https://seymourhersh.substack.com/p/how-america-took-out-the-nord-stream
MEFISTO
Uganil si, ne bom ga bral. Je pa Friderik prebral tvoj komentar in glej ga zlomka, uporabil je kar tvojo vsebino komentarja. Sta morebiti enojajčna dvojčka ali kaj več?
Peter Klepec
Kdo je zrusil tiste plinovode, je glede na okoliscine povsem nepomembno. Itak nikoli vec ne bi bili uporabljeni. V Siriji in Libiji so Rusi naredili glavno stalo. Tudi, ce bi Americani v resnici pomagali na Majdanu, bi to bilo moralno pozitivna stvar. Tako so Ukrajinci sploh dobili moznost sami sebi dolociti vlado. Enim Belorusom je to do danes prepreceno. Tako kot Slovencem do pred 30 leti.
Thor
Rusi so daleč največji teroristi v zgodovini, Kitajci so drugi, Nemčija na tretjem mestu že precej zaostaja (pospravili so 4-krat manj ljudi od Rusov).
Slovenci in Rusi imamo na tem področju marsikaj skupnega. To kar se je pri nas dogajalo le v določenem obdobju, je v Rusiji skoraj zvezda stalnica. Redno imajo več žrtev terorizma v mirnem času kot v vojni, ko pa se gredo vojno, pobijejo več svojih ljudi kot sovražnikov.
rasputin
Pozabljaš na Američane. Že izlegli so se z genocidom nad Indijanci. Potem pa vojna za vojno skozi vso njihovo zgodovino. Nekaj podobnega so Britanci, iz katerih so nastali Američani, vsaj na začetku. kar zadeva tvoje trditve, da imajo v Rusiji "Redno imajo več žrtev terorizma v mirnem času kot v vojni" tudi spet pozabljaš na Američane. Saj imajo vsako leto več množičnih terorističnih pobojev. Čudno,da ne vidiš slona v dnevni sobi. a si morda slep?
Friderik
Thor, zgodovin ti pa ravno ne gre preveč dobro. Bo treba vzeti kak učbenik v roke in obnoviti pozabljeno. Ali pa univerza za tretje življensko obdobje, če si že tam.
Peter Klepec
Niti tega ne veste, da vec Americanov izhaja iz Nemcev, kot iz Anglezev. Americani smo mi. Tudi bio Slovencev je nesorazmerno veliko.
Peter Klepec
Slovenski teroristi so se obrti izucili v Rusiji. Komunizem je bil tako krut, ker je bil ruska iznajdba. Komunizem je namrec metoda vladanja, ne ideologija.
rasputin
Peter Klepec, tudi če tega ne bi vedel, to ne pomeni nič. Vendar sem jasno napisal: "Nekaj podobnega so Britanci, iz katerih so nastali Američani, vsaj na začetku." Vsak osel ve, da so za t.i. pionirji, ki so bili večinsko Angleži, prišli množično tudi drugi narodi, najprej večinoma iz Evrope, potem pa še od vsepovsod. Poskušaj tudi razumet, kar bereš.
rasputin
Komunizem je bil Marxova iznajdba. On je razvil teorijo o nasilnem revolucionarnem prevratu, v katerem mora delavski razred prevzeti oblast, kapitaliste pa iztrebiti. Preberi si Komunistični manifest, da boš razumel, od kod izvira komunistično nasilje, ki so ga izvajali komunisti vspovsod po svetu. Marx pa je bil Jud, ne Rus. Tudi v Sovjetski zvezi so Judje zasedali visoka mesta v partijski hierarhiji, na primer Trocki. V Jugoslaviji je bil Jud Moša Pijade, ki je razvil teorijo in prakso partizanskega boja, po kateri so partizani načrtno izzivali Nemce zato, da so izzvali represalije nad prebivalci, kajti ljudem, ki so jim Nemci pobrali živino in vse, kar je bilo vredno, ter zažgali hišo, ni preostalo drugega, kot da so se pridružili partizanom in tako postali komunisti. To je vzorec, ki so ga uporabljali partizani po vsej takratni Jugoslaviji.
MEFISTO
Ne upam si niti pomisliti, kaj bo zdaj z Janšo zdaj počel rasputin - Friderik.
Znova nas bo strašil tudi z jedersko vojno.
Friderik
Ah Mefisto, malo drznosti ti ne bo škodovalo. Kar pogumno pomisli, kaj vse se da napisati na tako " mimo" predlog. Latinci bi mu rekli aberratio ictus.
MEFISTO
Da nisi morda v aberratio ictus glede znanja latinščine. Za skromne bralce, ki ne obvldajo latinščine v taki meri kot ti, naj povem, da aberratio ictus prevajamo z dejansko zmoto.
viktorh
Priznaj, imaš smolo. Še vedno te nadleguje in ustrahuje stari Petrovc. Mislil sem, da se je že utopil v mlaki za štalo...
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
SLAVA Ukrajini
in SLAVA - NEKOMUNISTIČNI Sloveniji. . l.r. Janez Kepic Kern
rasputin
Slava genocidni Ukrajini??
viktorh
Strinjam se z vami.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.