Zunanja ministrica Tanja Fajon s Krasa v Kijev. Prepozne poti za piarovski izkupiček?

Ministrica za zunanje zadeve Tanja Fajon je zadnje dni zelo aktivna. Pred dnevi si je skupaj s predsednikom vlade Robertom Golobom ogledala pogorišče največjega požara v zgodovini samostojne Slovenije na Krasu.

Danes pa je prispela v Kijev in začela svoj obisk v Ukrajini z namenom izraziti podporo Slovenije Ukrajini. Z zunanjim ministrom Ukrajine Dmitrom Kulebo sta pred dvostranskim srečanjem položila cvetje pri zidu spomina na padle v vojni v Donbasu in se poklonila žrtvam.

Politični ogledi Krasa in obljube reševanja situacije

Več vidnih slovenskih politikov je v zadnjem času hitelo na Kras, izreči svojo podporo neutrudnim gasilcem in gasilkam ter si na lastne oči ogledati posledice požara. Po tednu dni obsežnih požarov so si na goriškem Krasu gasilci in vsi ostali danes prvič vsaj malce oddahnili. Požar so spravili pod nadzor, bodo pa morali požarišče nekaj dni skrbno nadzorovati. Gorelo naj bi na okoli 3500 hektarov velikem območju.

Premier Robert Golob je kot prvi korak za preprečevanje požarov napovedal vzpostavitev požarne straže, ki je po zakonodaji dolžnost občine. Izvajanje državnega načrta za zaščito naj bi podaljšali, da se bo znotraj njega izvajala tudi požarna straža. Sledil bo popis škode.

Tretji korak bo sprejem ukrepov za preprečitev takšnih požarov. »Najpozneje jeseni bomo pristopili k ambicioznemu in obsežnemu preventivnemu načrtu,« je povedal slovenski premier. Glede ukrepov je že govoril z župani lokalnih občin, vsi so izvedljivi, zanje pa bo potrebne kar nekaj politične volje, je sklenil.

Območje je obiskal tudi obrambni minister Marjan Šarec, ki je za medije komentiral predvsem stvari z lastnega resorja glede gasilcev ter civilne zaščite. Ministrica za notranje zadeve Tatjana Bobnar je ob obisku pogorišča dejala, da bo slovenska policija kupila nov helikopter, ki bo lahko pomagal tudi pri gašenju požarov, o vodnem topu pa, da se je med uporabo na Krasu pokvaril, a so ga popravili in z njim dovažali vodo.

Ministrica za zunanje zadeve in predsednica stranke SD Tanja Fajon je skupaj s predsednikom vlade Robertom Golobom in poveljnikom Civilne zaščite Srečkom Šestanom obiskala požarišče na Krasu. Po obisku je na svojih družbenih omrežjih objavila fotografijo, na kateri nasmejana pozira v avstrijskem helikopterju, za kar je prejela kar nekaj kritik, saj naj bi šlo za preveč očitno samoopromocijo. Nekateri mediji pa so spraševali tudi, zakaj se je odločila za polet z avstrijskim helikopterjem, in ne slovenskim. Po pojasnilih z MZZ za N1 naj bi do poleta prišlo spontano, saj je bil helikopter v času njenega obiska ravno na tleh. Ministrici so želeli predstaviti svoje delo, zato so jo tudi povabili na prelet.

Današnji obisk Kijeva

Ob prevzemu položaja zunanje ministrice je Tanja Fajon napovedala obisk Ukrajine. Kot so danes objavili na Twitterju, je Fajonova že prispela v Kijev, kjer bo predstavila dozdajšnjo slovensko pomoč Ukrajini in prisluhnila ukrajinskim potrebam po nadaljnji pomoči. Med drugim se je že srečala z ukrajinskim zunanjim ministrom Dmitrom Kulebo in obiskala uničeno kijevsko predmestje Irpin.

Ko je pred štirimi meseci skupaj s poljskim in češkim premierjem enako storil nekdanji predsednik vlade Janez Janša, je Fajonova njegovo potezo kritizirala. Mednarodni odzivi pa so bili v veliki večini pozitivni, o čemer smo pisali v tem članku.

Takrat je 25. februarja na Twitterju zapisala Fajonova naslednje:Ukrajinsko krizo je treba začeti reševati takoj. Vojsko je treba poslati nazaj v vojašnice. In obnoviti diplomacijo, s pogovori vseh akterjev, prizadevanji za takojšnjo vzpostavitev miru. In z EU kot aktivno partnerico v pogajanjih. Ta mora nastopati usklajeno in z enim glasom. Janšev predlog pomeni neposredno konfrontacijo Zveze NATO in Rusije, s tem pa vojno svetovnih razsežnosti med jedrskimi velesilami. Takšno izzivanje je nespametno in neodgovorno. Zdaj potrebujemo glasnike miru, ne novih glasnikov vojne.” V video izjavi na podobno temo pa je celo dejala, da gre predvsem za farso.

Ob tokratnem odhodu Fajonove v Ukrajino pa si je svoj komentari privoščil tudi nekdanji premier Janez Janša, ki je na Twitterju zapisal: »Glej, glej… celo @tfajon smo spravili na pravo pot

Slaba časovnica obiskov rodi očitke o samopromociji

Tanja Fajon v funkciji ministrice za zunanje zadeve seveda mora opravljati poti v tujino ter skrbeti za dobre odnose z državami partnericami. Vendar tako, kot je umetnost organizacija in vsebina obiska, je svojevrstna umetnost tudi časovnica določenih obiskov. Predvsem pa je pomembna tudi stabilnost in jasnost komunikacije glede stališč in odnosov do določene problematike. Zato so za takšna ključna področja sprejete tudi dolgoročne strategije in resolucije, ki naj bi dajale smernice vsakokratni administraciji, da, preprosto rečeno, ne odkriva tople vode.

Ministrica za zunanje zadeve pa ima s tem kar nekaj smole. Namreč v vlogi zunanje ministrice bi lahko bolj poudarila svojo proaktivnost pri zagotavljanju dodatne mendarodne podpore. Tako se je javno na Twitterju spraševal zamejski odvetnik Damijan Terpin, zakaj slovenski Kras ni bil deležen pomoči treh italijanskih canadairjev, ki so stali parkirani na letališču v Ronkah. Podobno jo je poslanec in predsedniški kandidat Anže Logar prehitel s poslansko pobudo, da bi k obnovi Krasa pristopili skupaj z Italijo, ki se je ravno tako spopadala s požari. Saj naj bi s čezmejnim projektom bili sposobni zagotoviti več evropskih sredstev. Poleg tega pa v okviru sklopa Civilna varnost za družbo programa Obzorje Evropa Evropska komisija izvaja dopolnilne ukrepe v podporo politikam za zmanjševanje tveganja nesreč (vključno z gozdnimi požari) in za povečanje zmogljivosti pri obvladovanju tveganj in odpornosti ter njihovem upravljanju.

Da se zarečenega kruha največ poje, pa tudi dokazuje današnja pot Tanje Fajon v Kijev, ki podobno kot pot na Kras nima ravno prave časovnice. Poleg tega bi bilo morda bolj modro iti skupaj z drugimi državami in tako doseči večji učinek takšnega obiska. Prevelika previdnost in premajhna proaktivnost sta smrt za diplomacijo male države, če ta želi pri (so)vodenju določenih dinamik vplivati na proces in na ta način povečevati svoj ugled ter hkrati skrbeti tudi za nacionalni interes. Kot zadnji skočiti na nek vlak pa ne predstavlja dodane vrednosti.

78 komentarjev

  1. Tanja Fajon skrbi predvsem za lastno promocijo in SAMOPODOBO.
    Ona je v bistvu, kot lep “darilni ovoj”, v notranjosto pa vse votlo.

    Prav o tem je danes tu na Domovini pisala Milena Miklavčič. Tu prikaže, kako je prišlo v ospredje le “lepotno tekmovanje”, DELO pa zaostaja na vseh področjih.

    Fajonova mislim, da ZBIRA svoje fotke, da obogati svoj album.
    Vedno dela le za lastno korist in ji ni mar ne domovina Slovenija, še manj pa Ukrajina.

    Ona dela neko “transverzalo”, v Rusiji je itak že velikokrat bila, pred Kidričevim spomenikom tudi, enako v Bruslu, sedaj samo doda še fotko iz Kijeva.

    Zelo nesramno pa se mi zdi, da se je šla še FOTOGRAFIRATI s HELIKOPTERJEM in se v njem SMEJALA nad KRAŠKIM pogoriščem.
    Njena nasmejana slika iz tega prizora, vse pove o njeni neprizadetosti za nesrečo drugega.

    Taki ministri so Slovencem v veliko pogubo.

  2. Se strinjam s komentarjem gospe zgoraj.
    No, uradna politika in uradne državne ustanove
    morajo sodelovati z zelo pomembnimi pobudami iz vrst prebivalstva –
    ZA ZAŠČITO PRED
    RESNIMI NEVARNOSTNI, ki neki državi in nje prebivalstvu grozijo iz TUJINE
    ALI IZ SOSEŠČINE
    IZKUŠENI E PREMIER J, JANŠA JE DOBRO IN EPRESNO REAGIRAL – Z OBISKOM KIJEVA
    v času,,
    ko je bilo tam nevarno. Tanja F. iz domnevno NEOSTALINISTIČNE stranke SD
    – pa s tem
    obiskom v Kijevu – domnevno – le “POLITIČNO MANEVRIRA”
    a – lahko se zanesemo: ENKRAT STALIN, TITO, KARDELJ
    – NEDEMOKRAT
    BO OSTAL – NEDEMOKRAT – ZA VEDNO.

    IZ POLPRETEKLOSTI ZELO NEMOČNE “URADNE” EU IN DRŽAVNE POLITIKE ex EU DRŽAV.
    vrli Švicarji so samostojno učinkovito samoorganizirali
    samozaščito pred stalinističnimi nevarnimi agitatorji
    in so se znebili vdora nevarnega destruktivnega STALINIZMA v ŠVICO.
    ŽE PRED 2. VOJNO.
    Odpor Evrope proti STALINIZMU se je zgodil, SE JE ZAČEL V 1930. LETIH v Švici.
    Domoljubni Švicarji, trgovci, kmetje, podjetniki, meščani – so odločno nastopili proti
    NEVARNIM PRORUSKIM, PROSTALIN AGITATORJEM
    Ustanovili so SCWEIZERISCHE VATERLANDISCHE VERBAND, društveno zvezo, ki je delovala od 1930-1848.
    ČLANI TE DRUŠVENE ZVEZE SO PRIJAVLJALI
    res nevarne destruktiv
    JE TE destruktivne stalin agitatorje – ZAPRLA IN JIH
    expresno IZGNALA iz Švice.
    Tako se je Švica PRAVOČASNO IN UČINKOVITO – otresa nevarnosti VDORA NEGATIVNEGA STALINZMA v lepo in urejeno Švico.
    Situacija se
    zdi nekoiko pododobna situaciji z “našimi” nebodijihtreba
    PROPUTIN PROPAGANDISTI – AGITATORJI, KI PA
    SEVEDA – NIKOGAR VEČ – NE PREPRIČAJO.
    Ex stalinizem in sedanji PUTIN NEOSTALINIZEM – sta
    nekaj tako splošno znano SLABEGA,
    da ne prepričata in ne pritegneta – NIKOGAR VEČ.
    Točen naziv
    omenjene dr. disertacije – je: dr. Dorothee Zimmermann:
    ANTIKOMUNISTEN ALS STAATSSCHUTZER. DER SWEIZERISCHE VATELANDISCHE VERBAND 1930-1948.
    Antikomunisti kot varuhi, zaščitniki – države.
    Disertacija je bila polagana v Zuruchu, 2018.. NATISNJENA TUDI V KNJIGI.
    pdf
    V E- OBLIKI JE DOSTOPEN NA INTERNETU ZASTONJ.
    Knjiga govori o praksah nadzora in blokadah političnih agitatorjev s strani švicarske policije.
    Vsi podatki so na internetu.
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
    Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

    • Skratka: v Švici so se v 1930. letih varnostno samoorganizirali proti STALIN RUSIJA VSILJIVIM AGITATORJEM.
      PREPROSTO SO JIH PRIJAVLJALI Švica-POLICIJI.
      IN JIH ZA TRAJNO IZGNALI IZ Švice.
      V ex KRALJEVINI YU – so bili do FANATIČNIH STALIN KOMUNISTOV – preblagi.
      In so z brutalnim nasiljem, s polit bratomornim morjenjem tisočev sonarodnjakov – prišli na njih KRVAVO OBLAST..
      IN “PONOSNE NASLEDNIKE” KRVAVIH stalinistov – moramo gledati – še danes.
      Ena od teh
      “ponosnih naslednikov oz. naslednic ” je tudi Tanja F. IZ DOMNEVNO NEOSTALINISTIČNE STRANČICE – SD. L.R. Janez KK

      • Imate prav, ena od naslednikov Stalinizma je tudi Fajonova.
        To sama dokaže s polaganjem vencev pred Revolucionarje, ki so po vzoru Stalina, po Sloveniji sejali smrt, tudi med nedolžnimi ljudmi.

    • Joj prejoj Kepic, a ti misliš, da boš odločal, kaj bo in kaj ne bo v Ukrajini? Lahko pišeš še dvakrat daljše litanije in prepričuješ sebe in še kakega fanatika, kako so Rusi zli in Ukrajinci dobri, stvari se bodo odvijale po logiki, ne po wishful thinking kogarkoli.

      Saj te nočem razočarat, ampak Ukrajina bo lahko srečna, če bo po tej vojni sploh še obstajala. Cela ne bo nikoli več – zaradi Američanov, ne zaradi Rusov. In seveda po lastni nespameti. Amerika je v Ukrajini leta 2014 instalirala neonacistično marionetno vodstvo in pot v pogubo se je začela.

      Lahko ves uradni Zahod udriha po Rusiji, naredila je to, kar bi naredila vsaka druga država na njenem mestu: priskočila je na pomoč svojim rojakom, nad katerimi se načrtno izvaja etnocid in genocid – že osem let. Kdor tega ne vidi ali noče videti, je moralni debil ali popoln farizej.

  3. Tanja Fajon, ministrica in presednica ponosnih naslednikov komunnstov, je še požar izkoristila za to, da je pozirala v helikopterju in očarala slovenske volivce.

    O škodi zaradi prizemljenega helikopterja iz lojalnosti ni bilo poročil.

    Baje je bila Tanja Fajon zadnje, kar so potrebovali in si želeli videti prepoteni in utrujeni gasilci.

    • Tanja Fajon je ena najbolj nesramnih političark, kar jih pozna svet.
      Nikjer na svetu, razen v najhujših diktaturah, takšna osebe ne bi mogla prevzeti niti najnepomembnejše politične funkcije v državi.
      S kolikšnimi umazanimi lažmi, s prevarami in blatenjem, se je povzpela na ministrsko mesto je prav neverjetno. Njen politični vzpon kaže na zelo šibko demokracijo v Sloveniji,ki meji že na doiktaturo, ali pa sleparijo.
      Ko je bila v opozicije je s pomočjo somišljenikov prevarala državljane in eno najsposbnejših in poštenih vlada tako očrnila, da je odlična vlada izgubila volitve. Sodelovala je v prevari, kjer ji ni bilo težko blatiti svojo državo, svojo domovino, za katero trdi,da so jo ustvarili njeni predniki. Kako je mogoče blatiti svojo domovino in se ne počutiti kot izdajalka? Toje ona. Pa ne samo to, z nasramnimi lažmi je blatila takratno blast in jo celo kriminalizirala. Sedaj ko je s prevaro postala ministrica, nesposobna ministrica , da se razumemo,pa se smehlja in jo razganja od zadovoljstva. Nekaj bolj nepoštenega, pokvarjenega, hinavskega si težko človek predstavlja. Prav neverjatno pa je, da jo nekateri še sedaj občudujejo. To me pa resnično skrbi, saj ne morem verjeti, da živim v takšni družbi in da so takšni prevaranti moji Slovenci.

      • APMMB2, točno tako.
        V demokratični režimih bi se za blatenje morala zagovarjati!
        Pri nas je takšen sistem, kjer lahko blebeta prav vsak, ki se na tak ali tak način potegne v politiko.

  4. Primerjava Jansevega obiska in tega zdaj je total deplasirana! Takrat pogum, ki je presunil cel svet, zdaj smesnica…
    Sicer ta klika negativne selekcije dela samo skodo, krade delo in dosezke Janseve vlade .
    Drzava je ugrabljena v celoti, folk z opranimi mozgani LAZI SPREJEMA KOT RESNICO .

    • Pa koliko je imela za povedati zoper JJ-jev obisk v Ukrajini. Fajonova, vse je dokumentirano, čisto vse in vsa sprenevedanja in laži nam NovaTV fantastično prikaže. Zato bi jo radi ukinili, ker je vaše video-ogledalo.
      Kako pa kaj vizumu za kosovarje? Tudi ta video je možno pogledati in videti, kakšno politično kupčkanje počne ta ženska.

      Boljša bi bila Marta Kos!

  5. Kaj lahko državljan pričakuje od poklicne novinarke? Pojavljanje v medijih, razkazovanje prinčesk, oblek in kar je najbolj pomembno: hihitanje in “bistroumni” komentarji. Vse to imamo in bomo imeli s tov. Fajonovo na mestu zunanje ministrice.
    Njej se vidi da je imela slabo družinsko vzgojo in predvsem usmerjeno v nastopaštvo in poniglavo iskanje pozornosti.
    Zanimivo je kako naenkrat toliko fotografij (različnih) in spremstva na javnih mestih, kar samo dokazuje pomanjkljivo zagotavljanje varovanje osebnosti zunanjega ministra. Neverjetno kako varnostna služba lahko dela take profesionalne zdrse. In seveda za državo, če država sploh smo ob takih pojavah!?

  6. Mogoče bo Tanja Fajon šla v Ukrajino povedat, da je uradna prepoved uporabe ruščine in kaznovanje tistih, ki prekršijo zapoved, v nasprotju z narodnimi in človekovimi pravice ruske manjšine. Ampak Fajonki je najbrž bolj mar za umetniški vtis njenega obiska, še zlasti v Bruslju, ne pa za pravice Rusov v Ukrajini. Gotovo si obeta, da bo nekoč dobila pomembno funkcijo v Bruslju. Zdaj je čas za sajenje pravih rožic, ki bodo njene reference za dobro plačano službo.

    Insajder piše takole: “Ukrajinski apartheid: Na delu jezikovni inšpektorji, izrekajo visoke globe za govorjenje v ruščini!
    V Ukrajini so te dni stopile v veljavo odredbe zakona, s katerim bodo zaposleni v državnih in občinskih uradih ter zasebnih družbah oglobljeni, če si bodo drznili spregovoriti v ruščini.”

    https://insajder.com/svet/ukrajinski-apartheid-na-delu-jezikovni-inspektorji-izrekajo-visoke-globe-za-govorjenje-v

      • JA, JEZIK AGRESORJA – OKUPATORJA – NIKJER NI PRILJBLJEN.
        RUŠČINA PRED VOJNO – V UKRAJINI – NI BILA PREPOVEDANA.
        JE
        PA DANES ENA HUMANITARKA NA RADIU Ognjišče – PRIČALA IZ UKRAJINE, DA Rusi – NA OKUPIRANIH PODROČJIH
        humannitarcem prepovedujejo humaniarno pomagati – nerusom-Ukrajincem.
        Ukrajina
        – pač ni prava domovina Rusov, politično so bili tja naseljeni.
        A v ostali Rusiji je dovolj prostora – bodo že kam odšli,
        v pravo domovino Rusov, v porečje Volge.
        Tudi tam je dovolj prostora, Rusov je vse manj. L.r. Janez KK

      • Janez Kepic Kern, tudi Rusi so ljudje. Ukrajinci so jih obsodili na etnocid in genocid takoj po ameriškem puču leta 2014. Sami so si napisali svojo sedanjo usodo. Kar seješ, to žanješ.

      • Recimo, rasputin, da so tudi nekakšni ljudje, toda za sosede jih ne hotel imeti.

        Mi se ne silimo tja, oni pa tudi naj ostanejo onkraj svoje meje.

      • Mi se ne silimo tja, oni pa tudi naj ostanejo onkraj svoje meje
        ***
        Nekakšen človek Mefisto, spet lažeš. Kaj torej delajo slovenski vojaki tam nekje na vzhodu blizu ruskih meja??
        Bolje bi bilo, da bi bili doma.
        Pa še orožje pošilja Slovenija v Ukrajino, čeprav se nas ta vojna prav nič ne tiče. Naj rešuje godljo amerika, ki jo je skuhala, skupaj z Ukrajino, ki ji je šla na limanice.

        Ukrajina še ne poznala rekla, da če imaš Ameriko za prijatelja, ne rabiš sovražnikov.
        Zdaj ji je enda to jasno, čeprav Zelenskemu še vedno ni.

      • Vidiš, rasputin, kako nič ne razumeš!

        Slovenski vojaki so na evropski strani meje z Rusijo in že zaradi dobrega okusa ne bodo nikoli stopili na ruska tla.

      • Albanci imajo otroke, veliko otrok. Na Kosovem so iz manjšine postali večina. Podobno se dogaja v Makedoniji. Čez 50 let bo v Sloveniji podobno. Albanščina bo prej ali slej drugi ali celo prvi uradni jezik Sloveniji.

      • Popolnoma razumljivo, da imajo Albanci otroke, rasPutin!
        Tudi Albanci so ljudje, ljudje pa imamo otroke.
        Slovencem prav nič ne preprečuje, da ne bi mogli imeti veliko otrok, če bi tako želeli! Očitno se Albanci, ki imajo veliko otrok, mnogo bolj kot Slovenci zavedajo, da so otroci največje bogastvo.

        Če se bojite, da bo v prihodnje v Sloveniji albanščina postala uradni jezik, se čimprej naučite albansko. Čeprav se nikoli ne bo zgodilo, da bi albanščina postala uradni jezik, bi vam znanje tega jezika pripomoglo, da bi Albance razumeli in se otresli svojih nesmiselnih, prosrbsko pristranskih predsodkov o njih.

        Srbi so Albance na Kosovu obsodili na etnocid in genocid. Tako so si Srbi sami napisali usodo, ko so v nekem trenutku morali sami piti svoje “zdravilo”, ki so ga pred tem delili Sloveniji, Hrvaški, BiH in Kosovu – dobili so NATO bombardiranje Beograda in Srbije, kar je Miloševića končno prisililo h prenehanju srbske agresije na Balkanu in končanju vojne. Kar so sejali, to so Milošević in Srbi poželi. Milošević je bedno končal, Srbija pa se še mnogo let po padcu miloševićevega režima ni dvignila iz mizerije. Pravzaprav je v bednem položaju tudi še danes, pod putinofilom Vučićem, ki je bil nekoč Miloševićev purš.

        Podobno kot putinistični Rusi v Ukrajini, so tudi Srbi pod Miloševićem širili lažno propagando, da so na Kosovu ogroženi njihovi sonarodnjaki. Pod to pretvezo so dejansko Srbi maltretirali kosovske Albance.

        Putinistična RF je ruska inačica miloševićevske Srbije – le da mnogo večjem obsegu.

      • Mad-ison, spet ne moreš iz svoje kože. Nekaj si izmisliš, pripišeš drugemu, in potem to komentiraš. Tvoji komentarji so izpod vsakega intelektualnega in moralnega nivoja, nevredni odgovora.

      • Podobno kot putinistični Rusi v Ukrajini, so tudi Srbi pod Miloševićem širili lažno propagando, da so na Kosovu ogroženi njihovi sonarodnjaki. Pod to pretvezo so dejansko Srbi maltretirali kosovske Albance.
        ***
        Fanatizem, ti je povsem zameglil razum. Ne dojameš niti tega, da so Kosovarji, ki so jim bile kršene narodne in človekove pravice, primerljivi z ukrajinskimi Rusi, katerim je matični narod – Ukrajinci – kršil narodne in človekove pravice in to veliko huje kot so Srbi kršili narodne in človekove pravice Kosovarjev.
        Srbi, ki so kršili narodne in človekove pravice Kosovarjev, pa so primerljivi z Ukrajinci, ki kršijo pravice ruske manjšine v Ukrajini.
        Stvari obračaš na glavo in skušaš prikazati, da so ukrajinski Rusi kršili pravice Ukrajincev. Kdor je primerljiv z Miloševičem, pa je Zelenski. Ta vodi po navodilih Amerike etnocidno in genocidno državljansko vojno zoper rusko manjšino, ki je tudi ključen razlog ruskega posega v Ukrajini.

        Če je bil upravičen vojaški poseg Amerike/Nata v Srbiji, ker je Srbija kršila narodne in človekove pravice Kosovarjev, potem je legitimen tudi vojaški poseg Rusije v Ukrajini, ki vodi etnicdno in genocidno politiko nad rusko manjšino.

        Resnica o ukrajinski vojni bo prej ali slej prišla na dan. Za večino sveta je že prišla, samo uradna zahodna propaganda jo še skriva in prikriva, medtem ko ves ostali svet pozna dejstva in resnico o tej vojni. Zato se tudi večina sveta ni pridružila zahodnim sankcijam zoper Rusijo. Zgodilo se je obratno: preostali svet se je pričel združevati in graditi alternativne finančne mehanizme, ki so bili doslej izključno v rokah zahodnega finančnega sistema. Vse, kar počne Zahod v zvezi z izzvano vojno v Ukrajini, se postopoma kot bumerang vrača in udarja tiste, ki so bumerang zalučali.

      • Rasputin, mučiš se in mučiš, na koncu pa ostajaš sam s pobratimom uroešem.samcem, s katerim sta menda precej v sorodu.

        Najbolj pameten na tem portalu boš takrati, ko ti bodo to drugi priznali.

        Dotlej se pa vzdrži moralnih in intelektualnih ocen poštenih ljudi, ki se profesionalno ne ukvarjajo s polnjenem raznih portalov kot se naprimer ti.

      • Mefisto, brigaj se zase in uporabi svoje nasvete pri sebi. In pometaj pred svojim pragom.
        Vem, da resnica boli, ampak na koncu bo prišla na dan kot vedno, kljub bleferjem, lažnivcem, opranoglavcem …

      • Zelensky government orders destruction of 100 million books
        *****
        To je putinistična propaganda.
        Zelenski ni diktator in ni prepovedal opozicijski strank in opozicijskih medijev.

        Ukrajina ni 8 let s topovi obstreljevala civilne cilje v Donbasu.

        Ukrajina ne izvaja etnocida in genocida na rusko manjšino.

        Amerika ni izvedla državnega udara v Ukrajini in postavila svoj marionetni režim.

        pro-ameriški režim ni sprožil represalij zoper suko manjšino in ni sprožil državljanske vojne zoper rusko manjšino v Ukrajini.
        To je putinistična propaganda.

        1 + 1 ni 2, to je putinistična propaganda.
        In zemlja je ploščata, to je zahodna propaganda.

      • Dobra Mefisto, dobra. Ko so Američani bombardirali v peskovniku je ploskal cel svet. Če pomisliš, da bi kaj takega storili Rusi, potem je to sovražni govor. Putin je seveda takšen nasvet že dobil, pa ga ni udejanil. Ali še drugače, Kijev še stoji samo po volji Putina. Seveda vsi čustveni in ultrasenzitivni humanisti ne razumejo, da bo takšen način konflikta vzel precej več življenj. Nobeno orožje Ukrajini ne bo pomagalo, le podaljševalo bo končni izid, ki bo v prid Rusije, pa če cela EU zaradi tega zmrzuje pozimi in se vsa industrija ustavi. Ukrajina ne bo nikoli več enovita država če sploh bo še država, saj Madžarska, Poljska in Romunija čakajo ali bo možen izplen. Putin se nikoli ne bo umaknil. Nikoli. Zelenskemu pa bodo sodili lastni ljudje na koncu. Če bi sprejel sporazum Sholza in Macrona bi rešil 12000 življenj, ki je ugasnilo zaman. Razkosana, izplenjena in izseljena Ukrajina bo imela zgolj nerešljive dolgove in trpek spomin na preteklost.

      • Vidim, da se Uros.samec, zelo SPOZNA na POLITIKO. Mogoče je, da svetuje celo Fajonovi?
        Ona je verjetno šla v Ukrajino, da bi Zelenskega prepričala, da naj odloži orožje.

        Toda kakšen slučaj, da je dan za tem obiskom, spet Rusija silovito napadla glavno mesto Ukrajine – Kijev? Tako poroča radio Trst.

  7. JA, JEZIK AGRESORJA – OKUPATORJA – NIKJER NI PRILJUBLJEN.
    RUŠČINA PRED VOJNO – V UKRAJINI – NI BILA PREPOVEDANA.
    JE
    PA DANES ENA HUMANITARKA NA RADIU Ognjišče – PRIČALA IZ UKRAJINE, DA Rusi – NA OKUPIRANIH PODROČJIH
    humannitarcem prepovedujejo humaniarno pomagati – nerusom-Ukrajincem.
    Ukrajina
    – pač ni prava domovina Rusov, politično so bili tja naseljeni.
    A v ostali Rusiji je dovolj prostora – bodo že kam odšli,
    v pravo domovino Rusov, v porečje Volge.
    Tudi tam je dovolj prostora, Rusov je vse manj. L.r. Janez KK

    • Daj Sloveniana, nealkoholik itd, daj napiši že enkrat kaj razumljivega. Bomo vsi veseli , če ti bo to uspelo. Mimogrede, jezik agresorja je v Slo nemščina in italijanščina in celo madžarščina. Kaj bi rekel veleumni Bruselj, če bi te jezike v Slo prepovedali? Ali, da bi prepovedali srbohrvaščino in recimo branje Nušiča ali Crnjanskega in seveda vse popevke v srbohrvašlini? Se sliši odbito? Saj tudi je!

      • Friderik, ali res verjamete vsaki putinistični propagandni laži, ki si je izmislil Lavrov in jo za njim ponavljajo koristni idioti à la rasPutin?

        Onega članka, ki ga zgoraj širi rasPutin, seveda ni napisal nikakršen insajder, temveč ga je napisala putinofilna, rusofilna, in albanofobna Srbkinja Svetlana Vasović, torej popolni outsajder.

      • Friderok, gotovo se vam zdi normalno, da je slovenščina v Sloveniji uradni jezik, ki ga morajo obvladati in uporabljati slovenski javni uslužbenci v državnih in občinskih uradih!
        Podobno velja v Ukrajini za ukrajinščino in s tem ni nič narobe!

        Kateri verodostojni vir vam je sporočil, da je raba ruščine v Ukrajini prepovedana in kazniva??
        A ja, se mi je kar zdelo, da noben.

        Neverjetno, s kakšno sveto preproščino nekateri verjamete putinističnim lažem in proruski lažnivi propagandi, ki jo na tem portalu širijo pristranski rusofili!

      • Mad-ison, vse to, kar ti pripisuješ “putinistični propagandi”, so zgolj tebi neljuba dejstva.
        Kdor je žrtev propagande, si ti sam, ki brez preostanka verjameš uradni zahodni propagandi, ki izvira predvsem iz ameriških dezinformacijskih služb. Mislim, da niti koristen idiot nisi, si samo to zadnje.
        O tem, kako zahodni novinarji, podplačani od Cije, izvajajo protirusko propagando in pripravljajo vojno z Rusijo, je napisal pokojni nemški novinar Udo Ulfkotte celo knjigo z naslovom Presstituti. In to pred vojno v Ukrajini. V njej je razkril, da je bil tudi sam na plačilnem seznamu Cije, a se je na neki točki skesal, ker je spoznal, da je zavajanje in laganje bralstvu z namenom ustvarjanja sovraštva do Rusije in Rusov, sprevrženo početje, ki vodi v vojno z Rusijo.
        Simptomatično je, da je Ulfkotte kmalu po tem, ko je izdal knjigo, v kateri je razkril pokvarjenost evropskega tiska, umrl, domnevno zaradi infarkta, star nekaj čez 50 let.

  8. Ne zmenite se ta tu svojo histerijo in malovednost zganjajoče PRO PUTINISTE.
    Jaz sem osebno poznal PAR DESET NERUSOV-PRAVIH UKRAJINCEV, ki so bili spretni in hitri OK gradbeni delavci tu v Ljubljani. Zakaj so delali v Ljubljani ?
    PREPROSTO ZATO, KER BI POD tu PO NEMARNEM SLAVLJENIM Putinom –
    zaslužili manj – kot so zaslužili v Ljubljani.
    Putin ni OK ne za RUSE, ZA DRUGE V FEDARACIJI – PA JE DOBER – ŠE MANJ.
    Sliši se, da je nekaj resno bolan, morda bo pa mati narava odrešila svet pred njim.
    ČE PUTINA NE BO – LE KOGAA BODO PA NAŠI PROPUTINISTI – OBOŽEVALI.?
    NERUSI-UKRAJINCI – SO POTOMCI ZNANIH “kozakov” – POVSEM SO RAZLIČNI
    OD RUSOV, ki so večinoma zavaljeni, zogi im počasni, podobni Lavroovu.
    NERUSI IKRAJINCI SO SUHI, JITRI IN SPRETNI, ZNANI ODLIČNI JEZDECI itd.
    ZNAJO TUDI ODNEHATI IN NAPASTI OB PRAVEM ČASU, GVERILSKO.
    Za bojna se zagotovo no končala, ko bo umrl Putin, ki je človek z “revno” mentaliteto KGB. In, ko ha bodo napadle riske matere, ki jim je že “ubil” cca 20.000 sinov.
    Nasproznki puzina v Ruojo – bodo – bolj strpni, dogovorni. Toliko.
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
    Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

    • Se opravičujem za tipkopisne napake !
      Skratka, ta vojna se bo zagotovo bo končala v doglednem času.
      1. Mati narava bo poskrbela za Putina in njegovi nasprotniki v Rusiji..
      2. Napadlr ga bodo ruske matere, ki jim je doslej “pobil” že cca 20.000 sinov.
      3. NERUSOV-UKRAJINCEV – NI TA PODCENJEVATI, potomci slavnih KOZAKOV so,
      zelo spretni ne le v plesu KAZAČOK, tudi s konji in v gverilskem bojevanju.
      Skratka : Ruse bo taradi napada na Ukrajino – pe zelo bolela glava. Čez čas jih bodo napadli pe ČEČENI itd.. Iz Afganistana so Rusi – bežali. L.r. JanezKK

  9. Tu nekateri komentatorji spet in spet zavajajo in lažejo o osnovnih desjtvih v zvezi z vojno v Ukrajini, zato ni odveč navesti nekatera osnovna dejstva te nepotrebne in izzvane vojne:

    – Leta 2008 je Nato na predlog Amerike, kljub nasportovanju Nemčije in Francije, sprejel sklep, da se Ukrajini in Gruziji ponudi članstvo v Natu. Zakaj? Rusija je takrat jasno in glasno sporočila, da je to zanjo nesprejemljivo in da bo preprečila z vsemi sredstvi.
    – Leta 2014 je bil v Kijevu s pomočjo neonacistov izveden državni udar, ki ga je sponzorirala Amerika in prek njega vzpostavila svoj marionetni režim.
    – Neonacistični ukrajinski režim je sprožil represalije zoper rusko manjšino v identiičnem slogu nemški nacistov ali italijanskih fašistov pred 2. svetovno vojno. Samo v enem napadu na rusko manjšino je drhal v neki stavbi v Odesi zažgala okrog 50 pripadnikov ruske manjšine.
    – zaradi etnocidne in genocidne politike proameriškega ukrajinskega režima se je Krim z referendumom odcepil od Ukrajine in izglasoval pripojitev k Rusiji, Donbas pa se je z orožjem uprl neonacističnemu genocidnemu režimu v Kijevu.
    – jeseni leta 2014 je bil sprejet prvi sporazum iz Minska med vsemi vpletenimi stranmi ob prisotnosti predstavnikov OVSE in Nemčije ter Francije, po katerih bi Donbas ostal v okviru Ukrajine, a bi dobil visoko stopnjo avtonmoje.
    – Ukrajina ni nikoli pristopila k izvedbi sporazumov iz Minska, namesto tega je s topovi 8 let obstreljevala Donbas, pretežno civilne cilje, pri čemer je umrlo najmanj 13 tisoč ljudi, večinoma ruskih civilistov.
    – Zelenski, ki je postal predsednik z obljubo, da bo končal državljansko vojno v Ukrajini, ni naredil nič v tej smeri, temveč obratno: zaostril je etnocidno in genocidno politiko v odnosu do ruske manjšine, spremenil Ukrajino v de facto Nato državo in jo po navodilih Amerike pripravil na vojno z Rusijo. V mesecih pred ruskin napadom je še intenziviral topovske napade na Donbas, zaradi česar se je moralo izseliti ca 700 tisoč prebivalcev.
    – Pred napadom je Rusija sprožila obsežno diplomatsko dejavnost, s katero je skušala Zahod pripraviti do sprejema sporazuma o medsebojnih vzjemnih varnostnih zagotovilih, toda Biden in Stoltenberg sta pobude dosledno zavračala, Amerika pa je ob različnih prilikah ponovila obljubo o sprejemu Ukrajine v Nato.
    – Zavračanje diplomatskih pobud Rusije je neposredno prispevalo k eskalaciji državljanske vojne v Ukrajini v meddržavno vojno.
    – 24. februarja letos je Rusija napadla Ukrajino z namenom, da konča dravljansko vojno v Ukrajini in prepreči vstop Ukrajine v Nato, ker bi to lahko pripeljalo do 3. svetovne vojne, kot je pojasnil Kremelj, saj bi vstop Ukrajine v Nato, ki ima ozemeljski spor z Rusijo, pomenil direktno konfrontacije med Natom in Rusijo.

    • Nobena država nima pravice z orožjem udreti v drugo samostojno državo!

      In v tem primeru je Rusija KRŠILA vsa mednarodna pravila.

      Kakšen nesrečeni SLUČAJ, da je dan potem, ko je Fajonova zapustila Kijev – Rusija spet silovito – začela rušiti glavno mesto Ukrajine!
      Velika sreča, da je Fajonova pravočasno odnesla pete.

      • Nobena država nima pravice z orožjem udreti v drugo samostojno državo!
        ***
        Država, ki pride na pomoč narodu, ki je izpostavljen etnocidu in genocidu, ima pravico, da pride na pomoč. Celo moralno dolžnost. Sploh če gre za rojake.

        Me zanima, koliko časa bi bila Slovenija samostojna država, če bi začela izvajti etnocid in genocid nad svojimi manjšinami.
        Moralne pokveke pa klobasajo in klobasajo puhlice ameriške propagande. Amerika je najbolj odgovorna za sedanjo vojno v Ukrajini. To je dejansko izzvana ameriška proksi vojna proti Rusiji, ki se bije s pomočjo zlorabljenih in žrtovanih Ukrajincev, kar je samo po sebi pokazatelj morale ameriških in drugih vojnih jastrebov.

      • Rasputin
        Če je nek narod ogrožen v tuji državi, jim je matična država dolžna pomagati s pošiljanjem knjig, živil….
        Sicer pa jih Rusija lahko povabi živeti v lastno državo.
        Tako je Slovenija povabila k nam trpeče Slovence (ki jih je ogrožal njihov voditelj Maduro) v Venezueli.
        Mi nismo šli streljat na Madura, ampak jim pomagali doma.

  10. Res bedno, da se moramo v 21. stoletju ukvarjati dnevno z primitivnim plemenom imenovanim Rusija, ki je največja država na svetu pa še vedno hlastajo po tujih ozemljih, vse z pretenzijo ”zaščite” svojih državljanov, kar je popolna laž, saj Putinu ni težko zagiftati človeka, ki ga ne mara sredi Londona z radioktivnim strupom. Miselnost Rusije je še vedno stalinistična, zato jih potrebno izolirati in izločiti iz civiliziranega sveta.

    • Še dobro, da imamo Ameriko, ki ne dela vojn nikjer oziroma samo majčkene vojne za promocijo demokracije v Afganistanu, iraku, Siriji, Libiji, Jemenu, Somaliji …
      Da državnih udarov, ki jih Amerika dela po vsem svetu, vključno v Ukrajini, niti ne omenjam. Vse za svobodni svet in demokracijo. Naj živi Pax Americana!

  11. Bogdaj dober dan vsem skupaj. Zgornja zlajnana REKLAMA za PUTIN MOSKVO in ex STALIN-RUSE sedaaj pa Putin Ruse – je že naravnost – BEDNO-SMEŠNA. Ti od “rasPUTINA” SLAVLJENI rUSI OZ. SOVJETIJA Rusi, KI NISO BILI SAMO “NACISTI” ampak kar “HIPER-NACISTI” do Poljakov, do NERUSOV-UKRAJINCEV in “stalinistično-nacistični tudi do samih RUSOV”. “rasPUTIN” verjetno niti 7000 dni v Sibiriji – ni prebral, da SOLŽENICINA, BULGAKOVA Mojster in Margareta – niti ne omenjam.
    Verjetno je “rasPUTIN” NASLEDNIK agitprop ŠOLE SLAVNEGA NAPOL ANALFABETA .I. MAČKA, KI JE IME ? RAZREDOV ljudske šole – pa je postal – kar – general OZNE – SEVEDA. kI JE “BLAGO” ORGANIZIRAL POIT-MORJENJE TISOČEV zelo OK od “neslavnega I. Mačka” veliko bolj šolanih, pozitivnih, drlažmožnih – SLOVENCEV.
    In
    kje se je “neslavno-slavni stalinist naučil njega POLIT-MORILSKE OBRTI ?
    V MOSKVI seveda, pri stalin polit policiji NKVD, iz katere KGB -GNEZDA JE TUDI
    TU PO NEMARNEM SLAVLJENI – V. Putin.
    “rasPUTIN” s tvojimi prorusi pravljicami – pojdi v “culukafrijo”
    Pusti medijem
    samostojno iskati in pisati resnico – tvoje NERESNICE” – NIHČE NE POTREBUJE.
    Seveda, mediji naj bodo približani temu,
    kar nas ljudi realno zanima,
    ne pa da pišejo kar nekaj tja v tri dni in po naročilu: “SVET JE SIT REKLAME IN ŠE RESNICI – VEČ NE VERJAME” po Menartovo-pesniško..
    MEDIJI NAJ SE ZGLEDUJEJO PO STARIH OK ČASOPISIH
    Domoljub, Slovenec, SLO. GOSPODAR
    – KI SO ŽIVELI DESETLETJA, DOKLER JIH NISO “REVNI itd ” FANATIKI
    OD Kardelj, Maček STALINOV – leta 1945 – v “svobodi” KAR PREPOVEDALI.
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
    Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

  12. Bog ve, čemu neki stari puhoglavi desničarji opevajo Albanske smrduhe, izmečke človeštva ki so vodili največjo trgovino z človeškimi organi med konfliktom v Jugoslaviji? In Bog ve zakaj mislijo, da je ta portal njihov, torej lahko preganjajo resnico iz njega. Ergo, če zadevo podpira SDS, potem je to že dovolj za dvom in se je potrebno potruditi za prave vire. Namreč SDS je v manj kot pol leta za 180 stopinj spremenil mnenje o Ukrajini in Zelenskem, kar vsak lahko preveri brez truda. So pa bili v teh manj kot pol leta precej v stikih z Američani, kljub tisti neposredni izjavi o senilnežu iz Washingtona. Perhaps they made a deal.

    • Uroš Samec, jaz sem desničar, konservativnih pogledov in me, kot takega, ne boš zmerjal s puhoglavcem. Če ne moreš krotiti svoje jeze, se ne ukvarjaj s stvarmi, ki te jezijo.
      Kar zadeva Janševe zunanje politike imaš pa prav. Izdaj je Orbana in nekako tudi Trumpa ter stopil na stran Sorosa in tistega dementnega, ki se rokuje z zrakom.

      • Nvm kako si se našel v mojem komentarju. Tisti, ki jim je namenjen so raje tiho, ker so ugotovili, da me ne morejo ustrahovati.

  13. REVEN NIVO REALNE INFORMIRANOSTI PRO-PTIN oz. PRORUSKIH PROPAGANDISTOV – na tem OK e-portalu Domovine.
    1. Domnevna TRGOVINA KOSOVSKIH ALBANCEV S ČLOVEŠKIMI ORGANI – seveda ni POLITIČNA TEMA, ampak je predmet aktivnosti KRIMINALISTIČNIH SLUŽB vseh držav.
    2. Zgodovinski Rasputin – JE REŠIL ŽIVLJENJE bolnemu carjevicu v Moskvi.
    Čista laž. Sibirski kmet in zdravilec Rasputin – CARJEVIČU NI REŠIL ŽIVLJENJA, le nekoliko mu je omilil muke od neozdravljive bolezni LEVKEMIJA. Kaj o Rasšutinu trobi tista trapasta popevka – je brez smisla. Le tu traparije troseči “rasPUTIN” S SVOJIM NANDUŠEVANJEM NAD NESMISELNO POPOVČICO – kaže svojo “subkulturnost”.
    Carja NIKOLAJA so BRUTALNI BOLJŠEVIŠKI MARX, LENIN KOMUNISTI – USMRTILI – URADNO.Tudi z objavo v časopisih.
    Obolelega otroka CARJEVIČA ter njegove LEPE 4 NAJSTNIŠKE SETRE TER CARICO – pa so isti MARX, LENIN BOLJŠEVIŠKI KOMUNISTI – TUDI LIKVIDIRALI, USMRTILI – NA SKRIVAJ, pri Jekaterinburgu.
    Nad to zločinsko likvidacijo RUSOV nad RUSI – je tu smeteči , subkulturni – “rasPUTIN”” domnevno – NAVDUŠEN.
    Tudi zgodovinskega Rasputina – so umorii carski RUSI.
    Skratka:
    – O ZJEMNI MORILNOSTI LJUDI PO NARODNOSTI – RUSI – je dokazov – kolikor hočete.
    Kar pisari tu “rasPUTIN” je čisto – brez smisla. In subkulturno.
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
    Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

    • EX OK knjižničar, če te preganjajo te misli, nvm kako zdržiš v EU? Med samimi bivšimi monarhi, morilci, roparji, uzurpatorji, plenilci, kolonialisti, nacisti, fašisti in npr sekalci rok? Kako to preneseš? Npr, ko govorijo o francosko nemškem vlaku? Ali še pred kratkim, preden je izstopila GB, ki je prelivala kri po Škotski in Irski? Vse kar ti navajaš je Rusija. Kakšna zanimiva selektivnost.

  14. @mihec: “Njej /Fajonovi/ se vidi da je imela slabo družinsko vzgojo in predvsem usmerjeno v nastopaštvo in poniglavo iskanje pozornosti.”

    Že večkrat sem napisal “čigava” je. Njen (že dolgo pokojni) oče Bogdan Fajon-Fogi je bil dolgoletni urednik TV Dnevnika na RTVS, mama filmska montažerka na RTVS. On zelo sovražen do ljudi, ki niso marali komunizma (osebna izkušnja še iz SFRJ).

  15. @rasputin
    Še pod ruskimi carji je bil ruski narod v Rusiji največ vreden, vsi ostali narodi so bili manjvredni, drugorazredni. Taka politika se je nadaljevala z Leninom, Stalinom in pod vsemi predsedniki Sovjetske zveze in današnje Rusije.
    Kdaj pa kdaj je še kakšnemu uredniku jugoslovanskega komunističnega časopisja ušla podobna misel. Meni osebno pa so to pripovedovali tudi Slovenci, ki so bili dlje časa službeno v Sovjetski zvezi.

    Prvorazredni narod v Rusiji si hoče pokoriti drugorazredni narod v Ukrajini. Govorjenje o nekih nacistih in šovinističnih izpadih v Ukrajini je zgolj zlonamerna ruska propaganda, da si s silo pokori drugorazredni narod v Ukrajini. Podobna propaganda je bila tudi v jugoslovanski notranji politiki. Takrat so nastopali notranji sovražniki, ki so bili agenti gnilih kapitalističnih držav in družb. Bile so tudi fašistične združbe, ki so hotele razrušiti napredni socialistični samoupravni družbeni red. Se ti pozna, da nisi živel v Jugoslaviji. Starejši pa dobro pomnimo komunistično propagando. Rusi jo nadaljujejo, čeprav uradno nimajo več boljševizma, ampak imajo zopet imperializem. Pravzaprav ne zopet. Vseskozi ga imajo!

  16. Gospodu “NEJO” hvala za objavo govora V. Orbana.
    Še 1x o nekredibilnosti in o subkulturnosti tu domnevno oz. zagotovo dirigirano smetečih proRUSI in proPUTIN – branja nevrednih provokatorjev:
    – NEDVOMNO JE SUBKULTURNA NAVEDBA NEKE TRALALALA – POPEVČICE KOT VIRA PODATKOV O ZGODOVINSKEM, REALNEM ČLOVEKU ljudskem zdravilcu, sicer pa običajnem kmetu G. Rasputinu. Bil je poklican k družin carja Nikolaja izključno zato, ker je bil edini sinček carske družine neozdravljivo bolan od LEVKEMIJE. Da bi se ugotovilo, če bi Rasputinov ljudsko-zdravilski način – morda deloval ozdravitveno. A Rasputinov način seveda NI DELOVAL OZDRAVITVENO, le nekoliko psihično je sprostil neozdravljiivo bolnega otroka. Prav nobenih dokazov nima nihče, da bi bila ta Grigor RASPUTIN in carica kakorkoli LJUBIMCA.
    Sploh je znana serija medosebnih pisem med carjem Nikolajem in carico, iz katere je razvidna res velika medsebojna privrženost Skratka: gre le za čenče, brez dokazov.
    RES VELIKA SUBKULURNOST TU SMETEČEGA OBJAVLJAVCA “rasPUTINA” JE NEDVOMNO, DA NEKO POPEVKO – NAVAJA KOT “DOKAZ” O “LJUBIMKANJU” RUSKE CARICE, RESNE DRUŽINSKE ŽENSKE S 4 HČERAMI IN BOLNIM SINOM.
    Hkrati pa taisti smetilec “rasPUTIN”
    TU IGRA NEKO ZLAGANO “UČENJAŠTVO” IN “POZNAVALSTVO” – kar – globalne sodobne politike.
    Več kot očitno gre za “bleferstvo” najslabše vrste: politično motivirano – seveda.
    Skratka, neko ex CARICO skuša prikazati kot moralno sporno osebo, hkrati pa zamolči,
    da so prav to povsem normalno žensko ter njene 4 lepe, mlade hčere ter obolelega sina – prav
    SAMI, BRUTALNI BOLJŠEVIŠKO-KOMUNISTIČNI MARXISTIČNI -LENIN Rusi
    brezčutno likvidirali, brez vsakih krivdnih razlogov – in strahotni zločin polit umora matere, 4 hčera in otroka-sina – javnosti – zamolčali. In umorjene žrtve zagrebli kot kake poginule živali, v gozdu.
    SKRAJNO SRAMOTEN polit ZLOČIN ZOPER ČLOVEČNOST, HUMANOST itd.
    Enako svetohlinska in sprevržena je tudi
    “SKRB”
    tu smetečih proruskih objavljalcev – za t.i. “rusko manjšino” v Ukrajini.
    Ta manjšina nedvomno obstaja ali je obstajala, a nikakor ni bila normalna NARAVNA ETNO MANJŠINA kulturno prilagojenih in NERUSE UKRAJINCE – spoštujočih ljudi, Rusov – po narodnosti.
    Nepristranski analitiki naj ugotovijo, realno KAKŠNA IN KAKO USTVARJENA – IN KAKO DO NERUSOV UKRAJINCEV DELUJOČA – MANJŠINA SO DEJANSKO BILI
    – TI – Rusi v Ukrajini.
    Zagotovo ni šlo za zelo staro, OKOLJU PRILAGJENO, tradicionalno etno manjšino.
    Domnevam, da je šlo za v zadnjih sto letih politično naseljene Ruse, domnevno s precej privilegiji glede zaposlovanja, dostopa do vodilnih položajev itd. Ter z vprašljivim odnosom do v Ukrajini DOMOVINSKIH – NERUSOV Ukrajincev.
    Skratka.
    O sporno “politikantskih” proPUTIN, proRUSI – OBLJAVLJALCIH – na tem solidnemm portalu OK RESNE REVIJE Domovine – NAJ RESNO PREMISLI TUDI
    – PROSIM
    – REDAKCIJA TEGA PORTALA.
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014, Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
    Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

    • Tvoje klobase so neberljive. Pojma nimam kaj si v svoji glavi domišljaš da si, v svojih komentarjih izkazuješ le sektaško pripadnost stranki SDS, čeprav si baje nečlan vseh formalnih združenj in te tvoje buče, ki jih pripisuješ na koncu, deliš pa tu gor tvoja občudovanja prireditev v Bovcu, skratka same kontradiktornosti in pa ogromno ene abotne samohvale. Sam imam sorodnike v NUKu, ki imajo doktorat, delajo tam desetletja, pa še nikoli nisem slišal od njih, da so OK knjižničarji. Kaj tako čudaškega lahko spraviš skupaj samo ti. Tudi mi smo gledali oddaje o carski družini v Rusiji, kjer so razlagali doktorji zgodovine, začuda so večkrat poudarili, da nihče dejansko ne ve, kaj se je takrat dogajalo, ogromno ” dokazov ” je ponarejenih, umetno ustvarjenih ter prežetih z legendami. Preden drugim pišeš kako so nepomembni, bi bilo dobro, da se zavedaš svoje obskurnosti. Ta tvoja desničarska jajca, ki jih pišeš, pa bi sam kvečjemu uporabil za razvedrilno oddajo ” kdo vam laže” Tja spadaš ex ok knjižničar. Ker se gibam v krogu ljudi, ki imajo doktorate in magisterije, ti zanesljivo lahko povem, da tako abotnega nastopaštva kot ga ti izkazuješ v svojih komentarjih res še nisem srečal. Med drugim sploh nimaš svojega mnenja, pač pa le kolaž nekih bednih podatkov, ki bi jih mi ostali morali stoje občudovati, čeprav niso v ničemer relevantni na temo. Kaj več od tvojega silnega sovraštva do levice, Rusije in Putina, ki ti seveda nič ni storil, pa ne zmoreš ponuditi. Veš čas utrujajoče ponavljaš kako poznaš Ukrajince kot da je to nek poseben faktor. Spravi se malo k sebi in če ne znaš povedati normalo svojega mnenja na temo, se sploh ne oglašaj.

      • Putin- ni nič storil,
        a res ?
        Celi EU in svetu grozi z RUSIJA A bombami.
        In hujska svoje RUSE – PROTI VSEM.
        Imperialistični – postalinist, z revno a nevarno KGB izobrazbo.
        POLIT
        BRUTALEN BOLJŠEVISTIČNO KOMUNISTIČNI POMOR CARICE, NJENIH ŠTIRIH LEPIH HČERA IN NEOZDRAVLJIVO BOLNEGA SINA – JE VELJAVNO DOKAZAN. Ali niti tega ne veš ?
        Zgodil se je 17.7.1918, v Jekaterinsburgu.
        Najdeni posmrtni ostanki, opravljene DNK analize, ki so potrdile identitete polit pomorjenih.
        Leta 2018 je bila množična spominsko počastitvena slovesnost s 100.000 udeleženci – v spomin na ta – politično boljševiško-komunistični
        skrajno zločinski pomor.
        Znan je priimek poveljujočega boljševika, kraj pomora itd.
        – le da ti o vsem tem – nič ne veš Pa tu javno pišeš ?
        NUKOVCE
        poznam in se z njimi OK razumem,
        a jaz sem bil velikokrat pohvaljen knjižničar praktik v neposredni izposoji,
        delo z ljudmi v prostem pristopu gradiva, česar je v NUK-u malo, ker je NUK – skladiščna knjižnica.
        ZAKAJ SPLOH SI NA TEM OK E-PORTALU.?
        LE SVOJE ZGODOVINSKO NEZNANJE IN
        IZRAZNO NEOTESANOST – SEBI V SRAMOTO – JAVNO RAZKAZUJEŠ.
        L.r.
        vztrajnik Odbora 2014, Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
        Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

      • ŠE MALO – RODOSLOVJA.
        Za to sporno domnevno neostalinistko ex KP, ZK, SD – JE TOREJ ZNANO,
        DA JE IZ “GNEZDECA” RTVSLO- RDEČA TRDNJAVA – LJUDI.
        Ker se iz aviona vidi, da
        tu smeteči proruski, proPUTIN objavljajoči na tem OK portalu Domovine
        niso zato,
        KER BI KAJ POSEBNO VELIKO VERODOSTOJNEGA VEDELI,
        ampak so tu zaradi širjenja neverodostojne PRO-RUSIJA IN PROPUTIN – reklame, ki ne prepriča – nikogar
        – imam
        za njih eno – RODOSLOVNO VPRAŠANJE – O OKOLIŠČINAH ROJSTVA
        slavno-neslavnega – Ivana MAČKA.
        Rojen
        je bil 1908. leta v ZADOBROVI pri LJ.
        ZELO ZNAN PRORUS, pravzaprav – proSTALINIST – je bil – NEDVOMNO.
        Sicer je imel samo ? razredov ljudske šole.
        Ampak dokazljivo je bil na specialnem izobraževanju v MOSKVI
        v zloglasnem NKVD, v 1930. letih,
        na višku “GROZOTNE slave” NKVD-JA,
        KJER SO POUČEVALI POLIT-MORILSKE VEŠČINE MORJENJA
        t.i. RAZREDNIH SOVRAŽNIKOV.
        In podobne grozote, ki se jih je “slavno-neslavni” stalinist I. MAČEK
        TEMELJITO IZUČIL – v Moskvi.
        In jih kasneje kot celo “general” OZNE POLIT-ZLOČINSKO IZVAJAL NAD SLOVENCI
        – NASPROTNIKI iz STALIN Rusije vsiljevanega STALINIZMA.
        Vendar
        bi rad le pri tu prisotnih ex KP, ZK, SD, FAKE NE-LEVICA itd.
        prororusko in proPutin usmerjenih objavljalcih
        rad preveril le en
        RODOSLOVNI DETAJL
        – o STARŠIH
        – tega zelo spornega Ivana MAČKA
        ROJENEGA 1908 V ZADOBROVI pri LJ.
        Ko sem pred par deset leti terensko izposojal knjige v okolišu Zadobrova
        so me tamkajšnji domačini , ki so me imeli kot knjižničarjia
        – zelo radi in so mi zelo zaupali – povedali,
        da sta se
        oba starša Ivana Mačka – po njunem krstnem priimku – pisala MAČEK.
        Verodostojno citiram besede
        nekega zelo resnega tedaj cca 60 let starega domačina
        – stalinistom, komunistom nenaklonjenega – iz Zadobrove.
        ZANIMA me torej, pa vas beroče verjetno tudi: V KAKO TESNEM SORODSTVU
        STA PA BILA TA DVA STARŠA Ivana Mačka,
        kI sta se že ob njiju rojstvu – pisala Maček ?
        Ko sta se poročila – pa seveda – tudi – Maček.
        Če kdo od vas to verodostojno – ve,
        naj kar – zapiše.
        Zanima me, če mi je tisti OK domačin iz Zadobrove – povedal – RESNICO.
        Jaz sam tega nisem – raziskoval. Hvala – vnaprej.
        L.r.
        vztrajnik Odbora 2014, Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
        Ne odgovarjam na “reply” zapise na tem portalu pišočih ANONIMNIH domnevno ex KP, ZK SD itd. piscev IN VULGARNIH polit PROVOKATORJEV, KI JIH TUDI NE VIDIM OZ. JIH NE BEREM, KER JIH IMAM POD “BLOKADO” – Njih ex KP, ZK, SD, FAKE-NELEVICA, PROPUTIN ITD. polit packarijje – naj lepijo kar na portale “MLAD INE”, SD, Levica”, “Svoboda”, MMC RTVSLO, NECENZURIRANO itd, ČE JIM BODO DOVOLILI.

      • Aha v skladišču si bil? To pa že bolj razumem. Ja kje pa, ex ok knjižničar, vsi dokazi so bili ovrženi, zakaj ne gledaš več teh Ameriških dokumentarcev? Pa tiste 4 babe niso bile lepe. Šepale so na eno nogo pa slabe zobke so mele. Vse to je lepo prikazal dokumentarec. Ja, Putin je pa ja ok. Le zakaj imaš toliko sovraštva do Rusije? Tu sem turi za to, da te provuciram ker si preveč nečimrn ex skladiščnik/ knjižničar ki je bil večkrat pohvaljen. A imaš kako majico doma s tem napisom? Kako se predstaviš ljudem? Ex ok knjižničar/ skladiščnik, sin ok mesarja, občudovalec ok Kanglerja, ok Švicarskih ovaduhov, večkrat so me pohvalili na delu. Da človek poči od smeha. Ti si res prava jutranja zabava.

  17. No, kakorkoli “uros.samec” s teboj mora biti – nekaj – močno narobe. A se me nič ne tiče – ker me niti najmanj – ne zanimaš.
    Ali tudi spiješ po tri VELIKE VRČE PIVA – enega za drugim – kot sem to videl FAKE NE-LEVICA Luko Mesca v času, ko so se bratili z grško SIRIZO in s šoferjem avtobusa iz Venezuele, ki se piše Manduro.
    Prebrane besede si pogosto napačno zapomniš: sem te že opomnil, da je bil vzgleden kmet in odličen mesar – moj stari oče, ki mu seveda nisem sin – ampak vnuk. Ti zagotovo ne obvladaš nobene obrti, sploh pa ne tako resne obrti – kot je to klanje in izdelava mesnin – v praksi. Glede knjižnic sem zapisal, da je NUK SKLADIŠČNI, DEPOJSKI TIP KNJIŽNICE. Sam sem nad 35 let delal v splošni knjižnici v okolišu LJ kot neposredni izposojevalec-informator v živo z ljudmi, k čemur seveda spada tudi precej urejevalnega dela v izposoji in v skladiščih. Priznanj in pohval ta OK delo sem prejel precej s strani bralcev in s strani kolegov.
    Ni se ti treba hvaliti z znanstvi z ljudmi z akademskimi nazivi – raje navedi kako tvoje javno objavljeno delo, da preberemo – kaj spacaš skupaj. Moja knjižničarska javna objava je pod Janez Kepic RLG CONSPECTUS v Knjižničarskih novicah. Napisal sem tudi več aplikativnih elaboratov za interno rabo, ki so bili uporabljeni za poboljšano delovanje knjižnic.
    Glede usode nesrečne carske družine Romanov – sem pregledal tudi videe – a na njih nič takega o čemer bledeš – ti.
    Nedvomno so družino umorii RUSI, KOMUNISTIČNI BOLJŠEVIKI, KDO DRUG NITI NI IMEL RAZLOGA ZA KAJ TAKEGA.
    mENE NIČ NE PROVOCIRAŠ: ŽALOSTI ME, AMPAK SEŽIVET SM STEM, DA JE PRECEJ LJUDI – PAČ AFNASTIH, BREZVEZE OSEBKOV, KAKRŠEN SE MI ZDIŠ TUD.
    kORAJŽE ZA OSEBNO SREČANJE Z MENOJ – PA VERJETNO – TAKOINTAKO – NIMAŠ.
    LEVICA : TRČEK, MESEC, VATOVEC, S. ŽIŽEK – SO TAKOJ, PO MINUTI DEBATE Z MENOJ – POBEGNILI OD MENE.

Komentiraj